• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-05 10:10

Martinspire

Matched: verdienen, geld
GTA Online

Welkom in het GTA V ONLINE topic op GoT

Uitgever Rockstar Games heeft Grand Theft Auto Online dinsdag 1 oktober vanaf 13:00 uur gefaseerd beschikbaar gemaakt op Xbox Live en het PlayStation Netwerk.

Om Grand Theft Auto Online te kunnen spelen moeten gamers die GTA V in huis hebben een kleine update (versie 1.0.1 - 39MB) downloaden. Na installatie van de update wordt er een vierde optie toegevoegd aan het keuzemenu waarmee in GTA V gewisseld kan worden tussen de drie personages in het spel. De extra optie, die aan de onderkant van dat menu verschijnt, geeft direct toegang tot GTA Online.

Inhoudsopgave
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VEFNIHgpSksxpi74Zl0s7tFi/full.jpg
De vorige GTA bracht eindelijk weer een multiplayercomponent met zich mee, maar deze keer heeft Rockstar de Multiplayer nog verder uitgebreid dat het een heus op zichzelfstaand geheel is geworden. Hoewel de Online functionaliteit pas later beschikbaar zal zijn (1 oktober), zal deze uitgebreider zijn dan ooit. Niet alleen kun je missies doen, maar ook je karakter staat helemaal los van de singleplayer. Naast de standaard modussen als Team Deathmatch, kun je aan de slag om samen met je vrienden het criminele pad te betreden. Je begint door je personage te kiezen. Dit kan zowel een mannelijk als vrouwelijk personage zijn, waarbij je de ouders en grootouders kiest, waarna je karaktertrekken en meer kiest. Je kunt ook je animaties kiezen (zoals bekend van Saints Row 3). Uiteraard zijn er ook weer winkels waar je een ander kapsel, een tattoo of kleding kunt halen.

Hoe ver de customization precies gaat is nog niet bekend, wel is bekend dat je een aparte bankrekening hebt voor online waar je het hard verdiende geld in moet storten (doe je dat niet, dan kan je beroofd worden en alles kwijt zijn). Met het geld dat je verdient door de vele missies (welke je ook nog eens aan kunt passen zoals moeilijkheidsgraad, tijd, hoeveelheid spelers en meer) kun je huizen, wapens, auto’s en andere zaken kopen. Je kunt mensen uitnodigen voor je huis waar je zelfs op tv kunt kijken naar de achtervolgingen van je vrienden!
In de multiplayer staat dus het plegen van overvallen centraal. Hiervoor zal je voor de kleine missies weinig hoeven te doen, maar voor de grote missies vergt het vaak wat voorbereiding. Haal een vrachtwagen, gereedschap om een kluis te openen, een vluchtwagen en meer van dat soort werk. Tot wel 16 man kan meedoen aan de heist en uiteindelijk bepaald degene die het geld van de kassière heeft gekregen hoe het geld verdeeld wordt. Hij kan er overigens ook voor kiezen om er met het geld vandoor te gaan, dus houd daar rekening mee. Overigens kun je in dergelijke situaties ook het geld terugnemen door hem door te schieten, dus ben gewaarschuwd.

Ook interessant is de mogelijkheid om (in de toekomst) je eigen overvallen te ontwerpen en je eigen activiteiten uit te werken. De online-modus lanceert met een levelmaker voor team deathmatch en de mogelijkheid om races te maken. Daar komen later dus nog meer functionaliteiten bij. Rockstar heeft aangegeven dat men content zal blijven toevoegen na lancering. Men heeft verder de mogelijkheid om allerlei zaken snel aan te passen of bij te werken mocht dat gewenst zijn. Hierdoor zal je weinig last van bugs moeten hebben.
Als je even geen zin hebt in missies, zal je ook in contact kunnen staan met je maten. De wereld is vrij te doorkruisen en is tevens voorzien van auto’s en voetgangers (ook online dus). Overgang naar multiplayer gaat naadloos en je zult ook naadloos bij anderen kunnen zitten. Zo zal je dus altijd moeten zorgen dat je geld veilig is. Je kunt je verder ook verzekeren zodat autoschade geen probleem meer is en je ook niet met de pakken neer hoeft te zitten als je auto gejat is. Jaja, je kunt ook auto’s van andere spelers jatten of gaan zitten gokken met aandelen om je geld te verdienen. Overigens kun je er ook voor kiezen om alleen met je maten online te spelen, mocht je even geen behoefte hebben aan de online rivaliteit.

De online multiplayer heeft ook nog NPC’s die je kunt bellen of waar je missies van krijgt. Hier zitten ook weer cinematics aan vast. Sommige karakters komen ook in de singleplayer voor, waardoor je ze al wel zult herkennen. Verder komt alle inhoud (wapens, voertuigen, etc) ook naar de multiplayer toe. Dit wordt echter aangevuld met extra content zoals een Assault SMG, speciale wagen (Annis Elegy RH8), exclusieve kapsels en meer die je kunt unlocken. Je kunt ook je volledige statistieken bekijken (hoeveel kills je hebt gemaakt, afgelegde afstand, etc), foto's delen en actief zijn op Lifeinvader, het sociale netwerk van GTA (wat natuurlijk een parodie is op facebook). Stalk je ook nog wat pagina's op Lifeinvader, dan krijg je ook ingame bonussen (10% korting op eerste auto aanschaf e.d.).

Na de lancering heb je in ieder geval uitgebreid de mogelijkheid om te wennen aan de game om vervolgens de grootste schurk van Nederland of België te worden.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/KU6UW4YEEi8V2uRkOQKaCLaG/full.jpg
Een belangrijk onderdeel van de multiplayer zijn de crews. Je kunt met je maten een crew beginnen (ook via de website) om te laten zien dat je bij elkaar hoort. Een van de dingen die je ermee kunt is met elkaar communiceren of gemakkelijk elkaars game binnen komen. Het systeem komt over van Max Payne 3 en bied je nu de mogelijkheid om je crew in te delen in bepaalde ranks. Je kunt tot 4 niveau’s instellen waarbij ieder niveau zo zijn eigen mogelijkheden heeft.
Met je crew kun je experience points verdienen waar je uiteindelijk ook wat mee moet kunnen doen. Hoe of wat is nog niet helemaal bekend.

Tweakers.net heeft ook zijn eigen ‘crew’ op Rockstar Social Club. Wil je in deze crew? Volg dan deze link; TweaksCrew en log vervolgens in of creëer een account als je deze nog niet hebt. Als je ingelogd bent klik je op: "Join this crew"

Voeg vervolgens je Socialclub naam, platform, PSN/Xlive en je tweakers naam toe aan deze lijst: Google Doc, zodat we een mooi overzicht kunnen bijhouden van alle tweakers.

Wat er precies met deze crews gedaan kan worden binnen de game is nog niet bekend, maar Rockstar heeft toegezegd dat het een groot deel van de multiplayer moet uitmaken.

Binnen dit topic word dit onderwerp niet besproken, hier is een speciaal topic voor aangemaakt: [multi] GTA V Crew: TweaksCrew.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nC5XUzdEK2O77Jz7QWbgnGE6/full.jpg
Uiteraard zijn er ook weer een heleboel leuke achievements (op de 360) of trophies (op ps3) te halen.
Een overzicht met deze achievements en hulp over hoe ze te behalen vind je hier: http://www.ign.com/wikis/gta-5/Achievements_and_Trophies

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bXpGxmUquOqP7dnrrdz1I0LL/full.jpg

Trailers

Screenshots
Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/upload/actual_1380327011.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/upload/actual_1380327130.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/upload/actual_1380327162.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/upload/actual_1380327200.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/upload/actual_1380327342.jpg

Preview
reviews: Grand Theft Auto V

Review
reviews: Grand Theft Auto V: Rockstar levert meesterwerk
http://www.gametrailers.c...grand-theft-auto-v-review
http://www.ign.com/articl...grand-theft-auto-v-review
http://www.gamespot.com/g...414475/?tag=Topslot;Slot1
http://www.escapistmagazi...Auto-V-Review-People-Suck
http://nl.ign.com/review/5950/grand-theft-auto-v-review

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dOSZz462q19LF0MuPoHwyqFi/full.jpg

Met hoeveel man kun je online? Is het een MMO?
Je kunt met maximaal 16 man in 1 game terecht komen. Dus geen honderden karakters in 1 wereld (zoals je misschien gewend bent van GTA SA MP). Mocht je niet met je vrienden bezig zijn, dan zou je vloeiend moeten overgaan naar andere mensen, waardoor het wel de illusie wekt dat er meer mensen aanwezig zijn.

Hoe kan je snel online laden?
Tijdens het initieel laden van het spel kan je door middel van de X (PS3) en de ?? (XBox 360) toggelen tussen online en story mode.

Kun je weer huizen en bedrijven kopen?
Ja, je kunt per karakter diverse huizen kopen en ook bedrijven opkopen zoals een taxibedrijf. In je huizen kun je bovendien je auto’s stallen, maar is er ook plek voor een haven of helikopter platform.
Een ander ding wat je met je geld kunt doen is de aandelenbeurs op gaan. Deze kun je bovendien beïnvloeden door iets te jatten of te slopen.

Raak je al je geld kwijt als je dood gaat online?
Nee niet alles maar wel een groot deel zal op de grond vallen voor andere spelers om op te rapen

Kun je nog iets met je stem doen?
Je kunt in de microfoon schreeuwen om ervoor te zorgen dat personen bij een bankoverval naar je luisteren. Ook zal ingame je mond bewegen als je iets door je microfoon zegt.

Staat Friendly Fire aan online?
Meestal wel, maar je kunt de game in een modus zetten dat je elkaar niet neer kunt schieten zodat je niet gespawkilled kunt worden of lekker kunt free roamen. Dit zal echter worden uitgezet zodra je begint te schieten.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DGsnCIS3sCxqoYUIxhKGCbb2/full.jpg

Let op:
Dit is het discussietopic, niet het slowchat topic. Daar is het Grand Theft Auto V - Slowchat & Levertijden Topic voor :)

Vragen of opmerkingen
Klopt er iets niet aan de TS of mist er vitale informatie? Stuur dan een DM naar BtM909 of Martinspire.

LET OP

De TS is nog een WIP; verwacht dus nog meer updates!

[ Voor 177% gewijzigd door BtM909 op 08-10-2013 16:13 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Imiddels een uurtje of 4 GTA online opzitten. Bevalt zeer goed, er is genoeg te doen. Alleen geld verdienen gaat erg langzaam. Hierdoor zul je voorlopig nog geen properties of garages kunnen kopen.

Wat wel handig is, je kan een tracker onder je auto plaatsen. Hierdoor als je hem achterlaat kun je hem altijd terug vinden op de map.

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik heb gisteren op de xbox toch een paar uurtjes prima online kunnen spelen. Erg gaaf, alleen nog geen idee hoe je geld kan verdienen. Met alleen winkels overvallen en deathmatches verdien je niet veel.

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:26
Tussen 12 en 14u heb je wel de grootste kans dat je online komt, maar de kans dat het lukt is nog steeds niet heel groot en de Rockstar cloud is ook dan meestal niet available, dus je progressie wordt niet opgeslagen.

Als online even werkt is t wel cool en iedereen is massaal geld op andermans hoofd aan het zetten omdat er meestal toch niets wordt opgeslagen (sparen heeft dus geen nut). Dus voor de persoon bij wie er toevallig wel wat wordt opgeslagen is het makkelijk verdienen en voor de rest is het een soort capture the frag.

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Wel terrecht dat eigenlijk profielen gewist worden van mensen die al een week lang hebben kunnen spelen. Ik heb nog geen dag kunnen spelen en zou ook wel willen levellen, vooral met de ingebouwde stockdinges kan je nu in het begin juist veel geld verdienen toch? Achja, wel kloten van alle uren die je erin stopt, maar volgens mij kijken mensen niet naar "Your session will not be saved" enzo.

I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A

Verwijderd

Wat is de snelste/makkelijkste manier om geld te verdienen? En waar kun je autos verkopen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 18:28:
Wat is de snelste/makkelijkste manier om geld te verdienen? En waar kun je autos verkopen?
Auto's kun je verkopen bij Los Santos Customs.

Verwijderd

3 ton! Netjes hoor. Heb zelf nogal moeite om geld te verdienen, maar ben ook niet echt een gamer en merk wel dat ik euh... slecht ben. :)
Leuk blijft het wel!

• XBL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-10-2025

XBL

Verwijderd schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 11:32:
3 ton! Netjes hoor. Heb zelf nogal moeite om geld te verdienen, maar ben ook niet echt een gamer en merk wel dat ik euh... slecht ben. :)
Leuk blijft het wel!
Speel met iemand die wat beter is (cq betere wapens heeft) in missies. Zelfs als je dood gaat, krijg je gewoon het geld. 1 tegen 1 racen verdient ook wel aardig.

• willem100
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-06-2023

willem100

Stadia: Wil123#2834

Verwijderd schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 11:32:
Leuk blijft het wel!
Hier ook nog een mindere gamer :) 24k en bijna level 7. Ik ben altijd al blij als ik in deadmatch niet laatste wordt O-)
Met de meeste missies krijg je niet meer dan $1000,-
Wel wat geld kwijt geraakt "in the cloud".

Volgens mij kun je het beste in het begin alle winkels overvallen. Geeft ca. $1000,- per keer en extra xp afhankelijk van het wanted level. Ook 1 keer per game dag een auto verkopen aan Los Santos geeft aardig wat geld (max 9k), Kan volgens mij maar 1x per dag :(
On-line stats worden voor mij vanaf vandaag wel goed weergegeven op social club (ps3)

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-05 22:37
Geld verdienen gaat zo traag!! Ben lvl 13. In het begin wel wat geld verkwanseld, maar inmiddels een 'cheap ass' garage van 25000 en ong hetzelfde aan geld op de bank. Maar missies waarmee ik boven de 5000 verdien ben ik nog niet tegengekomen. Doe ik iets verkeerd?

PSN: MrMistral

MrMistral schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 16:53:
Geld verdienen gaat zo traag!! Ben lvl 13. In het begin wel wat geld verkwanseld, maar inmiddels een 'cheap ass' garage van 25000 en ong hetzelfde aan geld op de bank. Maar missies waarmee ik boven de 5000 verdien ben ik nog niet tegengekomen. Doe ik iets verkeerd?
Nee hoor. Hoe verder je in levels komt, hoe groter de prijzen zullen zijn. Level 15 wordt het pas leuk :-)

Nederlandse PS5 clan / 30+

Verwijderd

Ook leuk was dat ik vandaag met twee ander crew members in de stad was. Wordt er eentje aangevallen door een burger en begint heb te beuken. Wil ik ook mee helpen met een mes maar toen lockte mijn char op een mede tweaker ipv die burger dus stak ik hem zo dood. Whoops :P

Die update van deze morgen deed schijnbaar alleen de farm spot 'violent duct' patchen waar je veel exp en geld snel kan verdienen. Jammer maar opzich wel logisch.

Wat vinden jullie het leukst om te doen? Ik vind last team standing en survival errg leuk.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2013 18:30 ]

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:50
Geld verdienen is niet zo moeilijk meer als je wat verder geleveld bent:

Met 4 tweakers net 200k binnen geharkt.

Tip voor kunnen replayen: niet op continue drukken, maar R2 blijven rammen (ook al zie je niet dat je die in kan drukken) met alle spelers.

[ Voor 29% gewijzigd door Unomomentodado op 06-10-2013 14:02 ]

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-03 19:10
Unomomentodado schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 13:59:
Geld verdienen is niet zo moeilijk meer als je wat verder geleveld bent:
[video]

Met 4 tweakers net 200k binnen geharkt.

Tip voor kunnen replayen: niet op continue drukken, maar R2 blijven rammen (ook al zie je niet dat je die in kan drukken) met alle spelers.
Meer tweakers die dit willen doen? IGN: Woodshock

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:40
Verwijderd schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:14:
Mijn nieuwe char na het verliezen van nijn 26er is nu 9. Vanavond maar weer verder levelen. Ook stom dat sommige missies heel lang en of pittig zijn minder cash opleveren dan makkelijke missies. Ik mis die toffe wapens van me. Nu moet ik het doen met slechts een pistol en micro SMG.

Zat vandaag ook met van die flapdrollen in een team die elkaars auto opblazen met sticky en je steeds dood rijden.... zucht :/
had ik gister ook, paar kleine kinderen die zichzelf zo tof vonden dat ze continu rond zaten te bleren.
Maar gelukkig waren ze ook nog absurd slecht zodat ik en een paar anderen diverse team dingen tegen hun hebben gedaan :D.
Na elk verloren potje zaten ze te bleren en te schreeuwen.

Bij het laatste potje moesten we wat wiet jatten uit een busje.
2 Teams en iedereen was weg behalve ik en die 3 idioten dus moest ik met eentje van hun in een team en deze probeerde mij dus continu van de weg af te duwen maar hij was zo slecht dat ik er niet echt moeite mee had.
Het andere team kwam net toen ik het pakje met wiet in bezit genomen had en dacht me met hun autos van de weg te duwen maar ik ben toen met mijn Sanchez zelf van de weg af gegaan en toen hun probeerden achter me aan te komen zag ik ze vliegen :+ .

De potjes tegen die gasten was lekker geld verdienen.

Net de eerste race gedaan. Gister tegen 4 anderen nog met een dikke voorsprong nog 1e en vandaag tegen 5 anderen een goede 2e plek.
Direct bij de start word ik tegen de muur gezet en kon niet bewegen tot die ander zelf weg ging :|
De inhaal race was wel lachwekkend, elke auto die ik wilde inhalen probeerde me tegen een muur ofzo te duwen maar wist uiteindelijk zijn eigen auto te crashen.

edit: Zie dus net dat ik 50k op de bank heb :/. Het geld is dus blijkbaar wel weer gesaved.

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-05 12:28
Martinspire schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:16:
[...]

Je hebt sowieso dat je maar max 5 verschillende auto's tegenkomt. Meestal hangt dat af van waar je ergens spawned. Begin je bijvoorbeeld in de haven met al die vrachtwagens (helaas allemaal zonder trailer, snap niet waarom dat niet mag in free roam), dan kom je die vrachtwagens overal tegen. In Hollywood, in Sandy Shores e.d. waar je maar naartoe rijdt.

Zoek je dus een specifieke auto dan is het meer een kwestie van geluk. Wat overigens niet helpt is dat je bij dure auto's ook niet terecht kunt bij Los Santos Customs of je huis om hem er neer te zetten. Dure auto's moet (!) je kopen en kun je niet op andere manier verkrijgen.

Wat ik een groot nadeel vindt is dat je bij veel missies (ook al ben je lvl 20) nog steeds zo weinig betaald krijgt en dat veel missies zich constant lijken aan te bieden maar uiteindelijk ook maar 2000 dollar opleveren. Dat helpt niet als je al meer kwijt bent aan ammo e.d. Ik snap dat ze niet willen dat iedereen snel geld verkrijgt, maar als je op 1/10 missies geld overhoudt en op de rest gelijk speelt of geld op toelegt, dan kun je uiteindelijk ook niet lekker free roamen. Ik vind het in ieder geval een groot risico om lange tijd in free roam te blijven zitten als je ergens voor aan het sparen bent (ook al heb je het op de bank, het gaat echt snel omlaag). Want naast een huis wil je ook een mooie auto, met tuning, en ook wapens met accessoires. Dat bij elkaar is gewoon veel te duur en grinden gaat enorm traag. Niet dat je na 1 dag spelen meteen miljonair moet zijn, maar een beetje aankloten wordt een duur geintje zo.
Ik hoor anderen juist weer zeggen dat geld makkelijk te verdienen is :P Zeker met de 9k missie van 1-2 minuten.

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-02 21:09
NoFearz schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:18:
[...]

Ik hoor anderen juist weer zeggen dat geld makkelijk te verdienen is :P Zeker met de 9k missie van 1-2 minuten.
Tja, boosten moet je willen.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-05 10:10
NoFearz schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:18:
[...]

Boosten kan inderdaad, maar ik beleef daar weinig lol aan. Na 10x spelen had ik die ook wel gezien, maar om een beetje geld te verdienen is dat eigenlijk ook wat weinig. Sure, het wordt daarna wel wat beter, maar nog steeds krijg ik missies van 9000 afgewisseld met 1200. Dat vind ik krom.

En verder doe ik liever 4 afwisselende missies dan 10x dezelfde, al is ook de afwisseling in de missies ver te zoeken. De verhalen over de MP die in diverse tijdschriften en sites werd beschreven kan ik echt totaal niet terugvinden in mijn online ervaring.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Martinspire schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:24:
[...]

Boosten kan inderdaad, maar ik beleef daar weinig lol aan. Na 10x spelen had ik die ook wel gezien, maar om een beetje geld te verdienen is dat eigenlijk ook wat weinig. Sure, het wordt daarna wel wat beter, maar nog steeds krijg ik missies van 9000 afgewisseld met 1200. Dat vind ik krom.

En verder doe ik liever 4 afwisselende missies dan 10x dezelfde, al is ook de afwisseling in de missies ver te zoeken. De verhalen over de MP die in diverse tijdschriften en sites werd beschreven kan ik echt totaal niet terugvinden in mijn online ervaring.
Ik zie online trouwens weer hetzelfde probleem terugkomen als offline.
Offline heeft het, na het uitspelen, geen echte waarde meer om iets te kopen. Spel is klaar en op wat property-missies na valt er weinig te beleven als je de rest al hebt gedaan.

straks hebben de meesten genoeg om die huizen te kopen van 200.000 ofzo en dan komt opeens die Heists erbij. Leuk die miljoenen met niks waaraan je het kunt uitgeven. 8)7
Iedereen knalt het op de bank dus hoef je ook niet bang te zijn dat het gejat word.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-05 21:41
Matched: geld
Dat het geld kost tijdens free roam vind ik an sich nog niet zo erg. Dat mag van mij ook best net als in de single player 2% met een max van 5k zijn, en dat mag ook prima van mijn bank afgeschreven worden...

Daarvoor zou je passive mode aan kunnen zetten (alhoewel je dan volgens mij wel een super dooie free roam sessie krijgt), maar tijdens missies of deathmatches is het absurd dat je geld verliest. Daarbij is nota bene het doel om elkaar af te knallen (niet bij alle missies ofc.)

Het is een leuke gedachte dat je daardoor misschien voorzichtiger gaat spelen, maar laat dan op z'n minst de bedragen in verhouding staan.

Ik speelde zondag een missie in m'n eentje (een van Simeon) omdat die cloud servers moeilijk deden, waarmee ik 5k verdiende (moest 2 auto's terugjatten van een rijke stinkerd). Dit houdt dus in dat ik maximaal 1 keer dood zou mogen gaan, anders ben ik dus 15 minuten bezig met zo'n missie en verdien ik er per saldo nog geen 1500 mee...

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Verwijderd

Ik vraag mij toch af hoe het straks geregeld is als we zelf missies kunnen gaan maken. Deze feature zal vast nog wel even op zich wachten totdat iedereen HE-LE-MAAL klaar is met alle problemen. Dan komt R* met deze nieuwe features en is iedereen weer zo blij als een kind. Maar dat is niet het punt dat ik aan wilde snijden.
Hoe gaan we geld verdienen met custom made missies en races? Het lijkt mij sterk dat de engine onderscheid kan maken tussen een zeer uitgebreide en moeilijke missie en een eenvoudige rechttoe-rechtaan missie. Iemand hier een idee van? Helemaal geen geld wellicht en gewoon fun?

Ik verheug mij overigens wel enorm op deze feature. MTA tijden herleven. Hier een willekeurige impressie van mensen die MTA niet kennen: YouTube: MTA:SA Demo

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:50:
Ik vraag mij toch af hoe het straks geregeld is als we zelf missies kunnen gaan maken. Deze feature zal vast nog wel even op zich wachten totdat iedereen HE-LE-MAAL klaar is met alle problemen. Dan komt R* met deze nieuwe features en is iedereen weer zo blij als een kind. Maar dat is niet het punt dat ik aan wilde snijden.
Hoe gaan we geld verdienen met custom made missies en races? Het lijkt mij sterk dat de engine onderscheid kan maken tussen een zeer uitgebreide en moeilijke missie en een eenvoudige rechttoe-rechtaan missie. Iemand hier een idee van? Helemaal geen geld wellicht en gewoon fun?

Ik verheug mij overigens wel enorm op deze feature. MTA tijden herleven. Hier een willekeurige impressie van mensen die MTA niet kennen: YouTube: MTA:SA Demo
In Hitman kan je ook zelf missies maken voor anderen, daar zijn het uiteraard wel alleen maar missies waar je bepaalde mensen om moet leggen, aan de hand van de moeilijkheidsgraad wordt de beloning berekend. Enige verschil is dat in Hitman het waarschijnlijk een simpel sommetje is. Persoon X is moeilijk om te leggen, dus daar staat beloning Y tegenover, Persoon A is makkelijk om te leggen dus daar krijg je beloning B voor, tel dat bij elkaar op en je hebt de beloning voor de missie.
Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:50:
De games waar 'user created content' een feature was, werd met de tijd deze missies compleet generfed qua exp, rewards en watdanook. Uiteindelijk gaat GTA:O volledig om de 'fun online' en niet meer zozeer om het halen van die 120.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-05 20:23
Ik had 2uur geleden ofzo iemand die in een snelle auto achter me aan kwam, maar die schoot niet op mij en reed me ook niet aan. Maar ik reed maar weg omdat ik bang was dat ik dood ging. Later kwam ik er pas achter dat het een crewmember was xD

Btw racen online is echt net als botsauto's wat ik zelf wel jammer vind. Beetje beuken is wel lachen, maar als je voor 3min eerste rijdt en 30sec voor de finish wordt gebeukt en daardoor op de 5e plek of zelfs laatste eindigt is het een stuk minder leuk :/ Maar blijft toch zeer vet :D

Ook heb ik nu Lester missies, is daarmee ook een trucje om meer(veel) geld mee te verdienen?

Verwijderd

Tweakers,

Inmiddels alweer wat vooruitgang geboekt in GTAO. Zeer vermakelijk, maar geld verdienen gaat toch wat langzaam (vind ik zelf).

Ik heb echter de Voilent missie al gespeeld en met succes afgerond. Ik had toen alleen niet de kennis van de replay.

Ik zou dit graag nog eens willen doen, niet 2 uur lang of het snel willen levelen. Maar wil een kleine financiële buffer opbouwen. Ik ga ervanuit dat er nog genoeg leuke missies komen die genoeg geld opleveren. Alleen nu voor iemand van level 18 is het wel fijn met wat geld.

Als ik "Gerald" bel, komt hij met missie die ik al vaker heb gedaan, maar niet met de Voilent missie.
Moet ik wachten tot iemand anders hem open heeft staan? Of kan ik die missie nogmaals oproepen?

Daarnaast wil ik graag aangegeven dat ik nog geen problemen heb mogen ondervinden in Tweakerscrew 1. Kom vaak medetweakers tegen die op de zelfde lijn zitten waardoor we regelmatig een missie met succes afronden.

-Bandeleros-

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 21:17:
Tweakers,

Inmiddels alweer wat vooruitgang geboekt in GTAO. Zeer vermakelijk, maar geld verdienen gaat toch wat langzaam (vind ik zelf).

Ik heb echter de Voilent missie al gespeeld en met succes afgerond. Ik had toen alleen niet de kennis van de replay.

Ik zou dit graag nog eens willen doen, niet 2 uur lang of het snel willen levelen. Maar wil een kleine financiële buffer opbouwen. Ik ga ervanuit dat er nog genoeg leuke missies komen die genoeg geld opleveren. Alleen nu voor iemand van level 18 is het wel fijn met wat geld.

Als ik "Gerald" bel, komt hij met missie die ik al vaker heb gedaan, maar niet met de Voilent missie.
Moet ik wachten tot iemand anders hem open heeft staan? Of kan ik die missie nogmaals oproepen?

Daarnaast wil ik graag aangegeven dat ik nog geen problemen heb mogen ondervinden in Tweakerscrew 1. Kom vaak medetweakers tegen die op de zelfde lijn zitten waardoor we regelmatig een missie met succes afronden.

-Bandeleros-
Je moet heel vaak gerard bellen dacht ik, want er is geen locatie op de map om violent duct te starten.
Ps: alias no-fearboy (psn). Geen 'onbekende' :9

• LegeBoekenkast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06-05 21:54
Wat doen jullie om geld te verdienen? Schiet niet echt op bij mij.

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-12-2025
Dat zou wel heel naaiend zijn van Rockstar. Volgens mij hebben ze wel grotere problemen dan het spelers onmogelijk maken om veel geld te verdienen. :(

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-01 14:31
sleepwalkerbe schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:02:
[...]

Want missie grinden is iets wat in geen enkele online game gebeurt ofzo?

Ze willen duidelijk microtransacties aanzwingelen :O
Ik vind het juist erg netjes dat ze dit soort grinding tegengaan.

Leuk zeg, iedereen is in een paar uurtjes rijk, heeft van alles het duurste en is alle uitdaging om echt te gaan verdienen kwijt. 8)7

Het spel draait toch om vechten, geld verdienen, rondkloten, meer geld verdienen, en je staande houden in een criminele wereld? :D Niet om 20 keer hetzelfde te doen in een uurtje en klaar te zijn. ;)

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:21
hexta schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:04:
[...]

Ik vind het juist erg netjes dat ze dit soort grinding tegengaan.

Leuk zeg, iedereen is in een paar uurtjes rijk, heeft van alles het duurste en is alle uitdaging om echt te gaan verdienen kwijt. 8)7

Het spel draait toch om vechten, geld verdienen, rondkloten, meer geld verdienen, en je staande houden in een criminele wereld? :D Niet om 20 keer hetzelfde te doen in een uurtje en klaar te zijn. ;)
Inderdaad, ik ben ook blij dat ze dit tegen gaan. Ik ben alleen bang dat ik nooit een appartement kan kopen, kom nooit boven de 50k uit met al dat gekloot :)

[ Voor 62% gewijzigd door Slaapje op 09-10-2013 10:06 ]

To dare is to do

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:09

MonkeySleeve

It's just Monkey business

servival7 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:09:
Hebben ze met die patch nu ook uitgezet dat je geld van je bank verliest als je dood gaat? Dat vind ik een veel groter probleem dan dat je een missie kan replayen.
Dit inderdaad, fix dat eerst gewoon. Nu zijn we gewoon gedwongen om snel geld te verdienen omdat dood gaan zo ontzettend duur is :(

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:10:
Het lijkt me duidelijk dat Rockstar nog een juiste balans in de game zal moeten vinden. Ik heb na een uur of 6 spelen iets van 20K, dus dat appartement gaat hem voorlopig niet worden.
Maar dat "grinden" is echt iets waarvan ik de lol niet inzie.
An sich hoeft dat ook helemaal niet, als je gewoon alles random pakt, kan je ook best wat centjes verdienen en lol hebben.

Probleem zat er initieel in, elke dood was 2k kosten. Dus 3x dood en je was meer kwijt dan dat je missie binnen haalde.

Je kan neem ik aan nog steeds replay doen op races, daar kan je ook best wat centjes mee verdienen en 'unlocks' farmen voor je auto (turbo, engine etc).
green-tea schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:16:
Dan ook moet je wel winnen in races. En voor mensen die hier niet goed in zijn schiet dat dus niet op. (Gaat niet over mijzelf)
Dat doe je dan met een selectief groepje. Ik heb een race gevonden, in een uurtje (1 man laten winnen) heb je alle unlocks voor je auto, doe je dit met 2 andere, ben je met 3 uur klaar en heb je toch aardig wat geld binnen.

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 09-10-2013 10:17 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:00
Ook nog wel een redelijk goede manier om geld te verdienen: met een heli winkels overvallen. Supermakkelijk want je loopt naar binnen, overvalt de winkel (+-2k), loopt weer naar buiten je heli in en vliegt naar de volgende. Politie ben je onderweg vanzelf kwijt met de heli. Alleen na een aantal krijg je ipv 2 sterrren 3 sterren en dan krijg je ook een heli achter je aan, die is iets laster kwijt te raken maar nog steeds wel goed te doen.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• servival7
FireFoz schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:33:
Ook nog wel een redelijk goede manier om geld te verdienen: met een heli winkels overvallen. Supermakkelijk want je loopt naar binnen, overvalt de winkel (+-2k), loopt weer naar buiten je heli in en vliegt naar de volgende. Politie ben je onderweg vanzelf kwijt met de heli. Alleen na een aantal krijg je ipv 2 sterrren 3 sterren en dan krijg je ook een heli achter je aan, die is iets laster kwijt te raken maar nog steeds wel goed te doen.
Die manier had ik ook gevonden ja.
Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:35:
Met dank aan Japstervos gisteren vele uren kunnen VDen. Echter komt aan alles een eind. Iemand vandaag een VD open of iets beters? Het lukt mij maar niet zelf een VD te krijgen :/
you're welcome. Die 1e ging niet helemaal goed waardoor je alles alleen moest doen haha.
Daarna wel lekker gegrind alleen jammer dat ik snel weer weg moest.

BTW: wat doen jullie dat mensen de behoefte hebben om je na een missie af te knallen?? Ik heb dit letterlijk nog nooit gehad. Zelfs niet met mensen buiten de crew.

• hexta
2K voor overvallen? ik zit tussen de 1200 en 1800 over het algemeen.

Er zijn ook genoeg leuke missies om te doen, die redelijk betalen en redelijk te doen zijn.

Wij hebben gisteren nog een 4-6 player missie gedaan, vliegtuig jatten en bij de haven brengen, onder het genot van 10-20 guards en 6 heli's. Even zoeken naar de actie, daarna stuk of 5x succesvol gedaan met 23k per missie.

Als replay nu helemaal weg is, zie ik liever dat ze ook de co-op missies toevoegen aan het keuze scherm. Te vaak gaat het na die selectie (freeroam optie) weer mis met verbinden.
hexta schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:42:
Dat doe ik altijd, en terwijl hij de zak vult sla ik zelf meestal nog de 2e kassa (als die er is) kapot voor wat extra cash dat daaruit komt. Toch ben ik nooit over de 1800 heengekomen.
Het is wat random, m'n beste is 2800 en laagste ~900.

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 09-10-2013 10:43 ]

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

En hoe moet ik aan een heli komen? Heb echt heel dat vliegveld in LS rondgereden, geen vliegtuigje of heli gevonden. En om nu telkens naar dat Sandy Shores vliegveld te rijden.. Vind het prima te doen met een auto die overvallen :)

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Gewoon met je heli hoger gaan vliegen dan de politie heli, dan ben je uit z'n zichtveld en ben je 'm ook zo kwijt. Heb dit gister ook gedaan tot iemand mij met een andere heli neerhaalde met raketten... ;w
Ik heb trouwens altijd sowieso 3 sterren, schiet altijd die gast achter de balie neer als ik het geld heb, al een aantal keer gehad dat ik net de deur uit loop en die gast z'n wapen trekt

• PsychoMantis_NL
Even een vraagje waarvan ik te lui ben om het uit te zoeken :+

Je kunt je property niet verkopen toch? Alleen een nieuwe kopen waardoor de oude automatisch verkocht wordt?

M.a.w., ik heb nu een property van 130k gekocht (waar ik uiteindelijk 65k voor terug krijg), maar deze kan ik tussendoor niet verkopen zodat ik nog maar 140k zelf hoef te verdienen voor een appartement van 200k.

Ik moet de volledige 200k verdienen, dan de property kopen en dan pas krijg ik m'n geld terug, correct?

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:14
LuukwaHD schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 08:11:
Wel jammer dat je alleen maar appartementen kunt kopen en niet een lekker vila in Vinewood.
Het zou me verbazen als we niet ooit gewone (lees duurdere) huizen kunnen kopen... Duurste appartement nu 4 ton, geloof ik. Verder al wel auto's en vliegtuigen enzo van ruim boven een miljoen.. Geduld.. Veel geld verdienen is blijkbaar niet de insteek van de devs geweest.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

PsychoMantis_NL schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 08:20:
Even een vraagje waarvan ik te lui ben om het uit te zoeken :+

Je kunt je property niet verkopen toch? Alleen een nieuwe kopen waardoor de oude automatisch verkocht wordt?

M.a.w., ik heb nu een property van 130k gekocht (waar ik uiteindelijk 65k voor terug krijg), maar deze kan ik tussendoor niet verkopen zodat ik nog maar 140k zelf hoef te verdienen voor een appartement van 200k.

Ik moet de volledige 200k verdienen, dan de property kopen en dan pas krijg ik m'n geld terug, correct?
Daar zat ik ook aan te denken gisteren, maar helaas niet getest.
Wat je kan dioen is gewoon proberen die 200k te kopen als je die wil, terwijl je nog neit het volledige bedrag hebt (moet je uiteraard wel gelijk of minder zijn aan het bedrag wat je nog vvoor je oude huis terug krijgt)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

KiDoNL schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:17:
Goedkoopste 6-slot appartement is overigens maar 125k dus dat valt ook wel mee :)
Nog even doorsparen dus :)
Zit nu op kleine 84.000

Maar wat auto's jatten voor Simeon. Als je grof geld wild verdienen moet je achter die hogh priority auto's aangaan. Van de week was er 1 waar niemand naar om keek. Naar toe rijden, instappen, spuiten, wegbrengen, 16000+ rijker. d:)b

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

L1nt schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:26:
[...]

Nog even doorsparen dus :)
Zit nu op kleine 84.000

Maar wat auto's jatten voor Simeon. Als je grof geld wild verdienen moet je achter die hogh priority auto's aangaan. Van de week was er 1 waar niemand naar om keek. Naar toe rijden, instappen, spuiten, wegbrengen, 16000+ rijker. d:)b
Maar hoe weet je dan waar ze staan? Ik krijg af en toe ook een lijstje van Simeon, maar met wat namen van de autos verder niks :?

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
iemand enig idee welke race een goede manier is om geld mee te verdienen? ik hoordie iets over Down the Drain.
Verder zit ik wel nog verder te kijken wat de makkelijkste manier nu is om snel geld te verdienen.

Ik kan gelukkig die missie met de Cargobob snel achter elkaar doen ( door te bellen ) en geeft alsnog elke keer 25k. Tis alleen een behoorlijk pittitge missie. Sniperwerk is vereist.

ps. nog een vraag :+ weet iemand ook hoe ik die level 45 missie krijg? ( met coke en die cementwagens)

Edit: de missie heet: Mixed up with coke

[ Voor 4% gewijzigd door -WarAx- op 10-10-2013 20:49 ]

• S0cky
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-04 20:33
KaptKeefmenneke schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 08:54:
[...]

Heb me gister maar op passive gezet en gewoon missies gespeeld. Rond kloten doe ik wel met wat vrienden. Ik snap best dat mensen er een soort wilde westen van willen maken in Free Roam, dat hoort gewoon bij het soort spel. Maar hou het wel gewoon eerlijk en leuk, ze staan gewoon te wachten bij garages tot je eruit komt met je centjes....
Ik snap die mensen niet... Ze krijgen haast niets voor het omleggen van jou dus wat is het nut? Gewoon irritant zijn. Maar goed, ik heb er eigenlijk vrij weinig last van, ik rijd wel even een blokje om als ik zie dat er mensen zijn bij een bepaalde mod shop. En ach, al verlies je wat geld, het is toch redelijk makkelijk (en tevens ook leuk) om geld te verdienen. Heb gister meer dan 80k verdient en weer uitgegeven aan mijn Eligy (nissan GT-R) en ik heb me kostelijk vermaakt.

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
Wat is volgens jullie de beste/makkelijkste manier om snel geld eerlijk te verdienen?

Bij de missie's verdien je lekker geld, maar gaat niet altijd even snel.
Winkels overvallen +- 1500/2000 per keer.

Iemand nog tips?

PSN ID = steppa87

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:21

Zorian

What the fox?

steppa87 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:17:
Wat is volgens jullie de beste/makkelijkste manier om snel geld eerlijk te verdienen?

Iemand nog tips?
Die ene race om de gevangenis heen, kan je in 30 seconden voltooien en als je bovendien de klasse auto's instelt op degene die je ook hebt zodat je je eigen auto kan kiezen dan kan je meteen unlocks scoren ervoor. Spreek je af met iemand dat je om de beurt wint bijvoorbeeld.

• hexta

Iemand nog tips?
Missies afwisselen met auto's verkopen denk ik.
(als je geen exploits enzo wil gebruiken natuurlijk. :) )

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Iemand nog tips?
Zelf de afgelopen paar dagen elke dag wel paar uurtjes met mijn crew gespeeld en haal per avond wel ongeveer 30 a 40k op en dat is niet alleen nonstop farmen, ook tussendoor wat lol hebben, nieuwe dingen proberen etc.

Elk uur een auto verkopen van minimaal 9k, Evoques (Ballers) rijden genoeg rond
Niet elke job doen die je krijgt, tenzij het de eerste job is die je van een bepaald persoon krijgt,

Zoek je missies uit, Geralds missies en die van Simeon zijn meestal wel lekker snel.
Zonder de restart optie kan je bijv alsnog steeds de "Out of court settlement" doen door gewoon steeds martin te bellen.

• ettie1990
  • Laatst online: 12:24

ettie1990

PSN:ettiesick

Beakzz schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:27:
Je afschriften al eens gecheckt ?

Gisteren met wat tweakers en vreemden een stuk of 5 keer survival gespeeld en dat levert ook best geld op. Natuurlijk ben je er langer mee bezig , maar vind het ook echt leuk dus dan gaat de tijd voor mij snel en heb ik toch weer 18 tot 20000 in the pocket.
Geld verdienen gaat traag, die deathmatch Bambeakz is maar saai met 4en....

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-05 23:55
Hmmm, op zich een aardig gebaar, maar dan rijd straks iedereen rond in de dikste bakken en heeft opeens iedereen een garage + appartement etc. Toch leuker om het geld zelf te 'verdienen', vind ik..

[ Voor 5% gewijzigd door Jeroenvde89 op 11-10-2013 14:57 ]

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

servival7 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:47:
[...]

Yes!!! Dikke bak kopen en volledig tunen.

Je krijgt het trouwens in 2 keer. dus je kan niet in eens het duurste appartement kopen.
Van de super-classe kan je afaik enkel de Vacca kopen, dan de kosten van het tuning erbij, wordt erg krap :P
Jeroenvde89 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:57:
Hmmm, op zich een aardig gebaar, maar dan rijd straks iedereen rond in de dikste bakken en heeft opeens iedereen een garage + appartement etc. Toch leuker om het geld zelf te 'verdienen', vind ik..
Zoals nu al het geval is? :P
Ik rij regelmatig met mijn andere 'normale' auto's, ik heb 1 super car, 3 sport en de rest is 'funny cars'.

[ Voor 38% gewijzigd door SinergyX op 11-10-2013 14:59 ]

• servival7
[...]

Je mag het ook gewoon aan mij geven. :9

Edit: wat kost die cheetah dan?

[ Voor 4% gewijzigd door servival7 op 11-10-2013 14:58 ]

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-11-2025
[...]

Aan de andere kant maakt het alles weer iets eerlijker, zijn ook genoeg mensen die nu level 100+ zijn met bakken geld wat nu niet meer mogelijk is in zo'n korte tijd.

PSN: c_caveman1982

Verwijderd

Even een vraagje, ik kan bijna nooit een missie downloaden. Telkens als ik een missie wil doen met andere mensen krijg ik de melding ''Failed to download the mission, please try again''. Ik heb tot nu toe 2 keer een deatchmatch kunnen doen en 1 keer een race en dat is het.. Hebben meer mensen dit probleem?

Kan ook niet echt geld verdienen zo. Is het trouwens zo dat je elke keer als je dood gaat geld verliest? Zo ja, hoeveel precies?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2013 17:00 ]

• Niellz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-01-2025

Niellz

PSN: Niellzje

Wat is 'de" manier van geld verdienen zonder glitches? Missies gaan zoooo langzaam. Aangezien ik een dikke 5 min. tussen elke missie moet wachten.

http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Verwijderd schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 19:13:
Precies. Bij de next job vote screen kan je gewoon quiten zonder bad reputation.
Nee hoor, ik heb dan bad repu.
Ik schaam me een beetje, maar ik heb het daar straks even gedaan. Heb er geen miljoenen uit gehaald natuurlijk, maar wel genoeg voor een nieuwe Pegassi Vacca. Miste die wagen enorm van mijn verwijderde character. Maar goed, de lol gaat er op die manier wel een beetje af, al is geld verdienen op het moment wel verdomd lastig (meestal geef ik het direct weer uit aan kogels e.d., en maak ik eigenlijk geen winst dus).

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Vanmiddaf voor het eerst een tijdje online gespeeld, maar zijn er ook missies waarbij je tegen npc's speelt ipv in team tegen team? Ben nl alleen dat laatste tegen gekomen en had gehoopt dat er meer coop missies in zouden zitten?

En wat is een handige manier om geld te verdienen winkels overvallen voor 1000-1200 dollar schiet niet echt op :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Denk dat ik maar ga beginnen met sparen voor de Bugatti inderdaad, blijf het een coole bak vinden.
Wat ik wel irritant vind is het vrijspelen van bepaalde upgrades en dat dat per classe is dat je het unlocked :/

Beetje jammer dat je verplicht wordt dingen te doen die totaal niet leuk zijn (voor mij dan) om dingen te unlocken :/

Geld verdien je snel door gewoon nonstop korte goed betaalde jobs te doen. (en niet dood te gaan)
Verder eerste wat je doet ingame is auto verkopen voor minimaal 8 a 9k meestal binnen 5 mins heb je er wel een te pakken.

Dat is in ieder geval hoe ik het doe gewoon jobs farmen, constant je contactlist afgaan en jobs requeste, indien het een crappy job is, in de vuilnisbak gooien en de volgende bellen.

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Bij die race langs dat kanaal "down the drain" kan je trouwens wel veel geld verdienen, zeker met 1 rondje en veel medespelers gaat het lekker snel.

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-01 22:47

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Ik ben benieuwd... hoe maken jullie zoveel mogelijk geld? Er zijn verschillende glitches bekend hoe je (redelijk snel) geld kunt verdienen, maar dat is niet legit. Hoe verdienen jullie zoveel mogelijk? Met races verdien je al snel 3k per race als je wint en je zoekt de race een beetje op. Maar hoe lang moet je dan wel niet racen voor een huis van 400k!? :P. Dat zijn 133 races winnen zonder dat je ook maar iets anders koopt. Toch niet te doen? xD

All-Round nerd | iRacing Profiel

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

w4rguy schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:56:
Ik ben benieuwd... hoe maken jullie zoveel mogelijk geld? Er zijn verschillende glitches bekend hoe je (redelijk snel) geld kunt verdienen, maar dat is niet legit. Hoe verdienen jullie zoveel mogelijk? Met races verdien je al snel 3k per race als je wint en je zoekt de race een beetje op. Maar hoe lang moet je dan wel niet racen voor een huis van 400k!? :P. Dat zijn 133 races winnen zonder dat je ook maar iets anders koopt. Toch niet te doen? xD
Jobs doen, steeds bellen en jobs requesten, de juiste snelle/korte jobs uitzoeken met de beste payout. verder indien het mogelijk is, ongeveer elk uur tussen de jobs door een auto verkopen voor zo hoog mogelijk (zoek een evqoue, die zijn redelijk common)

Zorgen dat je niet doodgaat :P (2k verlies elke keer)

oftewel gwoon jobs grinden

w4rguy schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:56:
Avondje met crew racen en missies (4-8 man), trek je makkelijk 100-150k binnen. Pak je in rustige momenten nog wat auto verkoop erbij en simpele missies (rooftops is solo goed te doen), is best te doen :)

• Crp
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-05 10:34

Crp

Ik verdien veel geld en RP door steeds die ene missie van Martin te doen , die missie dat je die advocaat moet neerschieten en het pakketje bij hem moet brengen. Dood simpele missie, advocaat blijft 9/10 keer rustig staan. $9000 en RP1300 als je op 'hard' speelt. Waarbij Hard net zo makkelijk als Normal is.

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-05 22:37
Crp schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 08:03:
Ik verdien veel geld en RP door steeds die ene missie van Martin te doen , die missie dat je die advocaat moet neerschieten en het pakketje bij hem moet brengen. Dood simpele missie, advocaat blijft 9/10 keer rustig staan. $9000 en RP1300 als je op 'hard' speelt. Waarbij Hard net zo makkelijk als Normal is.
Dit. O-)

PSN: MrMistral

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:47
Inderdaad een van de vele missies / jobs waarin je genoeg kan verdienen. Er zijn zoveel manieren (buiten die domme glitches om) om aan geld of RP te komen. Enige nadeel (hoewel sommige missies gewoon leuk zijn) is dat je moet farmen.

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:45
Dat doe ik dus ook steeds. Gewoon omdat alle andere missies weinig geld opleveren of die je ook al 100x gedaan hebt.

Verwijderd

Deze missie is goed voor cash maar voor RP geeft Martin een veel betere. Namelijk 'Cleaning the cat house' aka de rescue anna missie.

Deze missie ging ik gisteren nog eens even testen. De bedoeling is dat je naar een gebouw rijdt en daar een gang uitmoord, anna gaat redden en vervolgens terug naar de woning van Martin rijden met een groot aantal gangster die achter je aan rijden.

Maar dit kan veeeel sneller en makkelijker, je hoeft niemand te killen behalve een piloot:
- Start de missie.
- Spawn merryweather heli en kill de piloot zodra hij stil staat (gebruik een headshot).
- Land op het dak van het gebouw waar Anna is precies naast die 'trap' naar naar het dak gaat.
Afbeeldingslocatie: http://hmdlive.com/images/anna.jpg
- Je hoort Anna iets roepen van Hey lets go en rent gewoon weg van de kidnappers die niks doen. Wacht tot ze in de heli zit (duurt max 10 seconden).
- Vlieg terug naar Martin

Je krijgt vervolgens $3.000 en 3.500 RP. De gehele missie heb je klaar binnen 5 minuten :9

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-12-2025
Je kunt de missie toch niet replayen als je hem haalt? Of bel je dan Martin totdat hij weer een job heeft?

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:13

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:09:
Aangezien cash bij mij niet zo snel binnenstroomt (Hoe kunnen jullie ingodsnaam 200k op 1 dag binnen halen :P ). Denk ik niet eens na over een auto kopen haha.
Ben ook pas level 28 ofzo. Gemiddelde wat ik op een avond binnenhaal is 25k ofzo. (Toch al wel dik 50 uur ofzo in Online zitten). Maarja... ik blijf het leuk vinden helemaal met medetweakers en vrienden.
Door telkens de best betalende missies opnieuw te spelen. Gister deed ik een keer mee met Niellzje en Bandoleros, missie waar we een cargobob (chinook) moesten jatten vanaf de military base. Ondanks dat ikzelf al vrij vlot dood was op de base leverde deze missie 25k op. Als je die dan 10x per avond doet gaat het vrij snel.

Zelf speel ik gewoon lekker rustig aan, ik verdien mn geld door af en toe een auto te verkopen en winkels te overvallen. Ben ook 'pas' level 24 (25?) en heb sinds gister een appartement (die van 223K) en ben nu weer zo goed als blut.

@MrBee_RC

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Ik ga vanavond weer continue de race 'Taking Off' hosten, aangezien deze nog wel de enorme hoeveelheid RP geeft bij elke ronde ('Criminal Records' niet meer).

Join dus ons als je snel wilt ranken en veel geld wilt verdienen (binnen een uur een ton ongeveer). Ongetwijfeld gaat deze race ook aangepast worden op niet al te lange termijn en dan is het echt over met snel ranken. Join me dus vanavond aangezien het nu nog kan.

PSN: Pyrone89

• Pyrone89
Heren,

Ik ben begonnen met het hosten van de 'Taking Off' race.

Kunnen jullie lekker ranken en geld verdienen en proberen het Crew record te pakken (0:45.880 van wie anders dan Pyrone89 :D)

Verwijderd

Ik vind persoonlijk het levelen te snel gaan. Ben nu level 69 en heb het idee dat wanneer je level 120 bereikt heb de uitdaging een beetje weg is met unlocks etc.

Uiteraard is dit weer op te lossen met update of download contents.

Toch even vanmiddag de ps3 aangeslingerd! Solo sessie ging verassend goed, zeldzame auto's kunnen vinden en tunen. Daarnaast wat klein geld kunnen verdienen, wel af en toe niet kunnen saven, rustig doorgespeeld en weer melding dat alles bewaard is. Zoals ik nu kan zien als ik van sessie verander bewaard hij alles.

Hopelijk blijft het zo:)
Razr schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:12:
Dit dus. In het ergste geval kunnen ze een rollback doen naar het punt voordat dit allemaal begon. Dan ben je op zijn minst de voortgang van de laatste dagen kwijt i.p.v. al je voortgang. Zeker geen ideale situatie, maar de economie is nu flink verpest als ik lees over die glitches. Plus het feit dat het ook nog niet is opgelost? Dus het verpesten van de economie gaat nog door op volle toeren.
Economie was al kapot, hoeveelheid geld wat uit die mission-replay is gekomen, zal ook nooit hun bedoeling zijn geweest. Dat was allemaal 'legitiem' en die mensen moeten nu ook hun centjes verdienen.

Maar die rpf mod is nog niet aangepakt, de 2 oude glitches waren gefixed maar ze hadden al een nieuwe gevonden.

Het lijkt zover ik nu kan lezen enkel bij de PS3 voor te komen, mischien dat ze daar de focus eerst op moeten leggen.

Maar wat ze ook gaan doen, je hebt mensen die er profijt aan hebben, en mensen die flink genaaid worden.

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
strider1007 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:16:
Groter nadeel lijkt mij dat ze sowieso nooit alle glitches, hacks, exploits en wat niet meer eruit kunnen krijgen. Lukt ze dat onverhoopt toch, dan komen er binnen een paar weken weer nieuwe hacks op de proppen. Voor sommigen is dat een net zo grote sport als het spelen van de game zelf, denk ik..
Op Reddit las ik dat Rockstar ongeveer 0,0 aandacht heeft gegeven aan preventieve oplossingen qua hacks/cheats. Zie ook de huidige hack waarbij je dus lokaal wat bestanden aanpast en je daarna bakken met geld kunt verdienen.

Misschien moeten ze eens gaan praten met de mannen van Steam / Valve. Bij CSS bijv. ben je snel klaar als je lokaal bestanden gaat aanpassen en daarna online wilt gaan.

• Pyrone89
strider1007 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 08:00:
Gisternacht nog een melding op de R* page newswire..

Hi everyone,
Just to clarify for those who were asking about the adjustment made to mission replay payouts, please remember that we are continuing to regularly balance the dynamic in-game economy and whenever we discover that there are unintended loopholes that some players are exploiting to grind cash or RP, you can expect that we will be adjusting or closing them. By the same token, there are also cases where we’re balancing the economy in the opposite direction such as recently reduced penalties for dying. All of this is done to keep things as fair and as fun as possible - please remember that we are looking at not only player data in our ongoing tuning process decision-making but also at your direct input, so if you have any feedback about the in-game economy or any other aspects of the game, please direct it to GTAOnline@rockstargames.com as we are actively looking at all player feedback sent to that address. We thank you for your understanding and patience and please stay tuned this week for more information including timing of the first GTA$ Stimulus Package deposit and the forthcoming new content such as the Beach Bum Pack, Content Creator and Heists.

Dus een lagere missie-beloning omdat in free-roam doodgaan nu goedkoper is..

Zucht.
Eigenlijk gewoon een ouderwets PR-lulverhaal waarbij iedereen tussen de regels door kan lezen dat het is: "we willen extra geld aan jullie verdienen met micro-transacties, je mag alleen veel geld snel krijgen als je ons betaalt"

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Wat een onzin zeg. Vind dat Rockstar zat fouten heeft gemaakt om exploits te rechtvaardigen. Als je op de manier die rockstar voor ogen heeft speelt, niet grinden en geen exploits, is geld verdienen haast onmogelijk. Mijn geldhoeveelheid stagneert nu gewoon omdat ik geld uit moet geven aan ammo. Ze geven je gewoon geen keus.

Net als dat ingame cash kopen (wat ik sowieso al een domme zet van Rockstar vind) voor belachelijk veel geld een keuze is (die, als je exploiten onrechtvaardig vind, ook onrechtvaardig is), is exploits gebruiken dat ook. Je kan in principe toch niet veel met geld dat je echt beter maakt, een getunede super dure auto is namelijk nou niet echt een voorsprong.

Uitendelijk is het iemands keus, en dat als één of andere nobele moraalridder afkeuren vind ik vrij triest.

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
revertive schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:36:
Grappig dat iedereen zo tegen exploits zijn en het alleen voor kinderen vind, maar dat ik diezelfde mensen niks heb horen zeggen over missie's die constant gerepeat kunnen worden en om de paar min 10k/20k opleveren. Voor de community is er geen verschil of iemand 100k haalt door een exploits te repeaten of een erg simpele missie die erg goed uitbetaalt eindeloos te blijven herhalen.
QFT, eigenlijk is het ook gewoon een exploit. De meeste online spellen hebben een eenmalige of tijdslimiet op dat soort korte missies zitten. Het grote probleem is gewoon dat de balans niet lekker is nu, de een benut fouten in het spel en de andere speelt een race eindeloos opnieuw. Resultaat is hetzelfde.
PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:43:
Ik vind er inderdaad toch wel een redelijk verschil zitten tussen het herhalen van een missie die 25k oplevert, of via de PS store de 24 uur limiet voor het verkopen van een auto omzeilen,
40 minuten ;)
Om maar niet te spreken over de hacks met een gemodde PS3 :p
Dat zijn totaal niet de verkoop exploits waar we over spreken dat zijn gewoon puur health-hacks/aimbots. Hier ben ik pertinent tegen.
Thomasx4 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:43:
Wat een onzin zeg. Vind dat Rockstar zat fouten heeft gemaakt om exploits te rechtvaardigen. Als je op de manier die rockstar voor ogen heeft speelt, niet grinden en geen exploits, is geld verdienen haast onmogelijk. Mijn geldhoeveelheid stagneert nu gewoon omdat ik geld uit moet geven aan ammo. Ze geven je gewoon geen keus.

Net als dat ingame cash kopen (wat ik sowieso al een domme zet van Rockstar vind) voor belachelijk veel geld een keuze is (die, als je exploiten onrechtvaardig vind, ook onrechtvaardig is), is exploits gebruiken dat ook. Je kan in principe toch niet veel met geld dat je echt beter maakt, een getunede super dure auto is namelijk nou niet echt een voorsprong.
Rockstar wil gewoon die microtransacties 'verplichten' vandaar dat de balans nu zo brak is en ook nog wel slechter gaat worden denk ik.
Uitendelijk is het iemands keus, en dat als één of andere nobele moraalridder afkeuren vind ik vrij triest.
Iemand die een nog niet generfde missie grind heeft sowieso de moraalridder mogelijkheid al verloren imho.

if (!coffee) {
Work = false; }

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-11-2025
Thomasx4 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:43:

Als niemand exploits zou gebruiken zou het eerlijk zijn. Nu moeten ze gewoon aparte sessies maken voor mensen die gebruik maken van glitches om het eerlijk te houden voor iedereen.

Iedereen zit met het probleem van dure ammo, maar als je het spel gewoon speelt regelmatig een auto wegbrengt en missies of survivals doet heb je geld genoeg. En als je een auto wilt van een milioen zul je lang moeten sparen, zo is het in het echte leven ook... dat maakt het ook leuk.

Wat moet je ook met zoveel geld als je toch geen RP hebt dan kun je veel ammo kopen voor je pistooltje...

PSN: c_caveman1982

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-02 21:09
Glitchers worden (tot nu toe) niet gereset, zodoende plukken zij de vruchten van het geglitch.

Als er geen cash cards in het geding waren, was het niet zo erg geweest, maar nu R* het geld verdienen (en vooral het onzichtbaar uitgeven aan entry fees e.d.) zo probeert te reguleren om mensen maar aan cash cards te helpen, is het niet resetten van glitchers (farmers buiten beschouwing gelaten) een kwalijke zaak.

edit: @ DonKui: Dit is wel degelijk een discussie die de kern van het spel raakt, dus lijkt mij uitstekend hier passen.

[ Voor 14% gewijzigd door Rizn op 22-10-2013 14:11 ]

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Rizn schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:07:
Glitchers worden (tot nu toe) niet gereset, zodoende plukken zij de vruchten van het geglitch.

Als er geen cash cards in het geding waren, was het niet zo erg geweest, maar nu R* het geld verdienen (en vooral het onzichtbaar uitgeven aan entry fees e.d.) zo probeert te reguleren om mensen maar aan cash cards te helpen, is het niet resetten van glitchers (farmers buiten beschouwing gelaten) een kwalijke zaak.
Waarom farmers buiten beschouwing laten? Als ze het goed en eerlijk doen worden alle glitchers en boosters/famers gewoon gereset. Maarja het grote probleem is gewoon de noodzaak om dit te moeten doen, kijk naar SP daar hebben de missies een leuke payout en kun je leuke spulletjes kopen, bij MP kost je clip bijvullen al net zo veel als de payout van de vorige story missie.

Ik hoop van harte dat ze die microtransacties geheel afschaffen en de payouts weer zetten zoals ze aan het begin waren, dan hoeft niemand te boosten/exploiten om leuke dingetjes te kopen. Je zal altijd volk hebben die kickt op exploiten maar ik ga er vanuit de de meeste het doen om bovenstaande reden.

if (!coffee) {
Work = false; }

• mad_max234
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

revertive schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:36:
Grappig dat iedereen zo tegen exploits zijn en het alleen voor kinderen vind, maar dat ik diezelfde mensen niks heb horen zeggen over missie's die constant gerepeat kunnen worden en om de paar min 10k/20k opleveren. Voor de community is er geen verschil of iemand 100k haalt door een exploits te repeaten of een erg simpele missie die erg goed uitbetaalt eindeloos te blijven herhalen.
Is ook zekere zin ook exploits, zeker als na de hand bijgeschaafd moet worden is het duidelijk niet de bedoeling dat zoveel geld zo simpel te verdienen valt anders passen het ook niet aan. Is dus uitbuiting(exploit) van onbalans van net gestart systeem, is ook vorm van misbruik maken van de situatie die niet zo bedoeld was, maar dat vind men wel kunnen, is maar net waar men de grens voor zichzelf trekt.

Als je erop tegen bent doe je het gewoon niet, wie risico wilt lopen doet het wel.

Ik doe niet eens races, verdien mijn geld wel langzaam bij elkaar met zo nu en dan uurtje leuk spelen, heb die drang niet zo, geld komt vanzelf wel als je gewoon speelt. Net klein uurtje deathmatch gedaan, heb maar 5600 verdient, maar dat is bijzaak, uurtje plezier was de hoofdzaak. ;)

Over paar weken heb je zoveel geld dat je echt geen exploits hoeft te gebruiken. Hoop wel dat ze wat nieuwe en duurdere dingen gaan introduceren, zoals leuk huis in vinnewood, of golfbaan of zo. Anders kan je niet eens al je geld uitgeven, zie nu al aankomen over week heb je duurste appartement en dikke sportwagen en dan?

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:38

Deem

Ontcijfer mij!

Razr schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:44:
Iemand al een keer het spel opnieuw gestart vandaag? Bij mij wordt er gewoon geen voortgang opgeslagen... Vanmorgen wat gespeeld, rank omhoog + wat geld verdiend. Zojuist weer opgestart en alles is weer zoals het gisteren was. Gek genoeg blijven de updates voor auto's enzo wel bestaan. Het lijkt dus vooral met RP en geld te maken te hebben.
Ik heb hetzelfde, al zeker 3 dagen. Al het geld dat ik verdien word gewoon gereset bij een nieuwe speelsessie. Begin het langzaam echt beu te worden.

"May our framerates be high and our temperatures low."

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ah, hier is de betreffende support pagina. Het is inderdaad al een paar dagen aan de gang. Ik heb me even aangemeld voor updates. Hopelijk is het snel opgelost idd :(

Je zou als het opgelost is bijna expres gaan glitchen om je geld een beetje terug te verdienen. Ik heb ook nog een karakter tegoed van R* die ik in de eerste week ben 'verloren'.

edit: link gefixed :+

[ Voor 11% gewijzigd door Razr op 22-10-2013 16:57 ]

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:24
Razr schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:52:
Ah, [url]hier[/url] is de betreffende support pagina. Het is inderdaad al een paar dagen aan de gang. Ik heb me even aangemeld voor updates. Hopelijk is het snel opgelost idd :(

Je zou als het opgelost is bijna expres gaan glitchen om je geld een beetje terug te verdienen. Ik heb ook nog een karakter tegoed van R* die ik in de eerste week ben 'verloren'.
Goeie link 8)7

Verwijderd

Iemand een idee hoe ik die missie "A job of a Titan" kan krijgen? ik ben level 25 en heb een high end apartement met plan kamer.

krijg van lester alleen steeds die missie dat je met 2 man die politie auto's op moet blazen (heb ik nog niet voltooid) moet je eerst een x-aantal missies volbrengen of krijg je ze random?

wil namelijk die "Merryweather mesa 3 jeep" wel graag hebben in mn garage en die kan je in die missie stelen, je kan ook mercs op je af laten sturen maar heb nog niemand zo gek gekregen om dat te doen haha (speel op de xbox btw)

p.s. had al een beetje ge-googled maar werd niet veel wijzer omdat het op die missie voornamelijk hits waren over een oude geld verdien truuk en dat dat terug gedraait is nu 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2013 10:44 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:43:
Iemand een idee hoe ik die missie "A job of a Titan" kan krijgen? ik ben level 25 en heb een high end apartement met plan kamer.

krijg van lester alleen steeds die missie dat je met 2 man die politie auto's op moet blazen (heb ik nog niet voltooid) moet je eerst een x-aantal missies volbrengen of krijg je ze random?

wil namelijk die "Merryweather mesa 3 jeep" wel graag hebben in mn garage en die kan je in die missie stelen, je kan ook mercs op je af laten sturen maar heb nog niemand zo gek gekregen om dat te doen haha (speel op de xbox btw)

p.s. had al een beetje ge-googled maar werd niet veel wijzer omdat het op die missie voornamelijk hits waren over een oude geld verdien truuk en dat dat terug gedraait is nu 8)7
Tijdens a titan of a job een mesa jeep stelen?
Je hoeft alleen maar met die titan te vliegen zover ik weet ;)
En voertuigen houdt je toch niet bij het doen van een missie..

De mercenaries zijn handiger.
Moet je alleen niet dood gaan. 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 23-10-2013 10:47 ]

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:50
Voor de verandering eens een LS Customs glitch waarmee je geen geld kan verdienen, maar wel lol mee kan hebben. :)

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Armor niet nodig? Dat trek ik toch in twijfel. Die heeft me regelmatig gered van een instant death ;) Ammo kosten loopt al snel op zodra je continu je assault rifle en SMG opnieuw moet vullen.

Beste manier om $$ te verdienen is in mijn ogen nog steeds races (als je een beetje goed bent), als je continu als 1e t/m 3e binnen komt krijg je redelijk wat binnen en je geeft 0,0 uit omdat je niks nodig hebt aan repairs of ammo.

Survival is ook prima te doen zolang je tot wave 9/10 komt, dan houd je er ook goed geld aan over.

[ Voor 10% gewijzigd door Baroshir op 25-10-2013 10:15 ]

• mad_max234
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

Baroshir schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:14:
Armor niet nodig? Dat trek ik toch in twijfel. Die heeft me regelmatig gered van een instant death ;) Ammo kosten loopt al snel op zodra je continu je assault rifle en SMG opnieuw moet vullen.

Beste manier om $$ te verdienen is in mijn ogen nog steeds races (als je een beetje goed bent), als je continu als 1e t/m 3e binnen komt krijg je redelijk wat binnen en je geeft 0,0 uit omdat je niks nodig hebt aan repairs of ammo.

Survival is ook prima te doen zolang je tot wave 9/10 komt, dan houd je er ook goed geld aan over.
Nee armor is meestal niet nodig, heb nog nooit gekocht. Ammo kan je prima gratis krijgen door eerst gang war of zo te doen met je pistool. Pistool kogels kosten niks, maar meestal zit die toch al vol, dus gebruik ik die om beter ammo te krijgen.

Ik verdien geld zat om spel te kunnen spelen, heb geen enkele race gedaan(op de eerste na) en heb veel plezier in het spel en zal voorlopig ook blijven als halveren ze het geld nog keertje, maakt mij niks uit omdat geld bijzaak is en ik weet dat ik straks veel te veel zal hebben om het ooit nog op te krijgen. :+

• Repelsteelke
  • Laatst online: 10-11-2025
Ik racede eigenlijk alleen maar om die upgrades vrij te spelen, maar nu ontdekt dat als je met z'n tweeen rijdt het toch makkelijk geld verdienen is. Gister waren er weer wat Noobs aan het crashen... tja, ze gingen tegen de richting in rijden om tegen de andere aan te knallen... En ik werd eerste... gewoon een beetje aanpassen aan die lui, en kregen ze een mooie middelvinger :-)

Kwam er ook achter dat afhankelijk van je Laprecord je wordt gepositioneerd. Ik sta meestal nu vooraan, en gebeuren de ongelukken achteraan, zolang ze niet ik je slipstream zitten

PS4: DonSigario

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 22:34
Mensen 18k armer maken door het slopen van je tank is wel grappig :)
Gisteren eindelijk de Sultan gevonden, vaak in de harbor niet kunnen vinden, linksboven in de map ook niet maar in Sandy Shores na paar minuten eindelijk tegengekomen. Had wel 3 sterren en een bounty op mijn hoofd voor het stelen van een auto. En net toen ik de Sultan tegen kwam, vloog er een speler met straaljager om me heen om me te killen voor de bounty :S Met zwetende handjes toch de mod shop binnen kunnen rijden en de auto voorzien van tracker en verzekering.
Nu nog mijn level hoger zien te krijgen, races winnen in de Sport categorie en geld verdienen zodat hij helemaal gemod kan worden, hij is nu maar half af. Maar wel in Tweakers kleuren natuurlijk :D

Uw advertentie hier?

• servival7
CyPh schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:39:
Mensen 18k armer maken door het slopen van je tank is wel grappig :)
Gisteren eindelijk de Sultan gevonden, vaak in de harbor niet kunnen vinden, linksboven in de map ook niet maar in Sandy Shores na paar minuten eindelijk tegengekomen. Had wel 3 sterren en een bounty op mijn hoofd voor het stelen van een auto. En net toen ik de Sultan tegen kwam, vloog er een speler met straaljager om me heen om me te killen voor de bounty :S Met zwetende handjes toch de mod shop binnen kunnen rijden en de auto voorzien van tracker en verzekering.
Nu nog mijn level hoger zien te krijgen, races winnen in de Sport categorie en geld verdienen zodat hij helemaal gemod kan worden, hij is nu maar half af. Maar wel in Tweakers kleuren natuurlijk :D
Met die ghost buggy kan je mensen 120k armer maken. Alleen als ze dat geld niet hebben dan mag je het zelf betalen. :')
dawauz schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:54:
Wat is nou de handigste glitch om geld te maken in online?
Ik ben daar niet zo van, speel geen uren achter elkaar, maar wil af en toe wel wat spul kunnen kopen zonder uren te spelen enz....
Als je gaat glitchen moet je er rekening mee houden dat je er ooit de rekening voor betaald. Als je een beetje hard wil verdienen moet je met 3 (max 4) anderen (liefst met zo hoog mogelijke levels) gaan racen.

En dan niet het saaie farmen wat sommige doen met alleen Criminal records of al iets leuker Down the drain, maar gewoon elke keer een andere race of klasse kiezen en af en toe eens Gta mode.

Voor mij persoonlijk is het dan en heel leuk en verdien je lekker met tussen 2500 (4/5e) en 13000 (1e) per race.

• PsychoMantis_NL
Zoals ik al zei, ik heb niet geglitched tot afgelopen zaterdag, en tot die tijd heb ik alles zelf bij elkaar verdiend. De enige reden dat ik ben gaan glitchen is omdat voor mij de fun er al een week of 2 uit is.

Ik heb nog nooit gecheat/geglitched, gewoon omdat dit nooit nodig is geweest. Maar voor mij heeft GTA Online op dit moment gewoon té weinig te bieden.

Begrijp me niet verkeerd,Ik probeer het glitchen niet te rechtvaardigen maar voor mij ontbreken er nu gewoon bepaalde zaken.

Ik zeg niet dat dit in 1 klap is opgelost als ze met de heists of content creator komen, maar de missies "Jat coke op plek A en breng naar plek B", "Jat auto B en breng via plek C naar plek D" en "Rij 5 rondjes door de stad" heb ik nu wel gezien.

Dat ik geld bij elkaar geglitched heb en daarmee gekocht heb wat ik wou doet voor mij niets af aan het feit dat ik gewoon wil spelen. Als ze - ik noem maar wat - morgen met een update zouden komen die het spel een factor 1,5 verbeterd, dan ben ik ook direct weer klaar met glitchen. Als ze heists uitbrengen en die zijn tof om te spelen, dan doe ik dat. Heb ik al 20 miljoen op de bank en brengt zo'n heist "maar" 500k op, jammer dan, ik speel die heists omdat ik ze tof vind en omdat ze (als het goed is) een leuk bedrag aan geld en RP opbrengen, niet omdat ze minder opbrengen als wat ik op de bank heb staan.

Daarom zeg ik op dit moment dat R* te ver is doorgeslagen richting het kopen van GTA$. Sommige missies vind ik nog steeds tof om te spelen, maar speel ik niet omdat deze meer kosten als ze opbrengen.

Edit: Om even een aantal mensen voor te zijn, ik ga niet met 5 man racen totdat ik een ons weeg omdat deze naar verhouding weer veel te veel opbrengen om op een eerlijke manier aan het geld te komen.

Na 4 keer Race "x" met 5 man heb ik dat ook wel gezien. Leuk dat die race binnen 2 minuten klaar is, en dat ik daar (zelfs als laatste) nog 2500 per keer mee verdien, maar dat doet niets aan af aan het geheel...

[ Voor 11% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 05-11-2013 11:55 ]

Rockstar heeft 1 grote fout gemaakt en dat is het spel zonder beta te vroeg uitbrengen. Voor de rest is dit toch waar je vroeger van droomde als je een GTA speelde ?

Ik vind veel mensen hier zeuren om het zeuren. Vind je het frustrerend ? speel het dan gewoon niet tot het opgelost is.Ik zie dit spel gewoon als 1 grote sandbox waar je zelf je lol uit moet halen. Zag van de week nog een filmpje van gasten die uit een helicopter in een zwembad probeerden te springen (zonder de parachute te gebruiken) en samen met een maat weer een uur lol gehad om het ook te proberen.

De missies hebben me tot nu toe niet verveeld (iig niet de 1e/2e keer) en vind eigenlijk alleen maar de missies van Simeon en die drugsgast saai. Die van Martin en Lester zijn in het algemeen best uitdagend. Na 3x heb je zo'n missie natuurlijk wel gezien en ben nu op een level dat er niets meer bijkomt , maarja Rockstar heeft weinig tijd gehad voor die nieuwe content door de problemen die er speelde (wat totaal eigen schuld van R* was natuurlijk)

En je kan het glitchen linksom of rechtsom verdedigen , maar ik vind het gewoon niet slim om te doen aangezien je de (misschien al slechte) economie in het spel om zeep helpt. Leuk dat je nu alles kan kopen ,maar daarna zijn je doelen weg. Kunnen ze leuke content toevoegen , maar het zal nooit meer genoeg verdienen.

En als je het racen niet leuk vind dan ben je inderdaad sneller klaar, want dat is zo goed als de enige manier om nog redelijk snel geld en rp te verdienen. Ik probeer zelf alle races , classes en modes te benutten en dan met bekenden / crewleden blijf ik het voorlopig nog wel leuk vinden om mijn geld zo binnen te harken. Mensen die een hele avond Criminal records of Take off spelen zijn ook niet helemaal 100 in mijn beleving :p

Gewoon weer even terug naar de tijd dat je met Lego speelde en zelf nog dingen moest verzinnen ;)

Speel je het spel eigenlijk teveel als je elke Range rover irl gelijk ziet aan 9000 dollar en droomt dat je een bepaalde auto vind ? :D
Beakzz schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:02:
En je kan het glitchen linksom of rechtsom verdedigen , maar ik vind het gewoon niet slim om te doen aangezien je de (misschien al slechte) economie in het spel om zeep helpt. Leuk dat je nu alles kan kopen ,maar daarna zijn je doelen weg. Kunnen ze leuke content toevoegen , maar het zal nooit meer genoeg verdienen.
Welke economie? Die is al kapot gegaan de eerste 2 weken van de game.

Het gaat niet om het geld, ging het nooit, het ging om diversiteit en sandbox. Ja, maximaal tunen kost je 100-150k per auto, maar steeds minder mensen hebben custom auto's aanstaan, dus 'het doel' is daar al van weg.

servival7 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:09:
iemand al geprobeerd om met een laserjet door een tunnel te vliegen? Vanavond maar eens proberen.
Nee dat niet , maar wel een Titan op zijn zij door het centrum gevlogen (vleugel zo goed als op de weg en tussen de hogere gebouwen door :) ) Sommige bruggen zijn ook een uitdaging met de Titan en vooral als je een barrel roll tussen 2 bruggen wil proberen :)
SinergyX schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:11:
[...]

Welke economie? Die is al kapot gegaan de eerste 2 weken van de game.

Het gaat niet om het geld, ging het nooit, het ging om diversiteit en sandbox. Ja, maximaal tunen kost je 100-150k per auto, maar steeds minder mensen hebben custom auto's aanstaan, dus 'het doel' is daar al van weg.
Als je doelt op het verliezen van characters en geld geef ik je gelijk , maar dat was nog te overzien als het daar bij gebleven was. De problemen waren niet onverwacht (daarom niet minder klote) en het was gewoon af te raden om in de eerste 3 weken te spelen. Toch probeerde veel spelers zo hoog mogelijk te levelen in plaats van gewoon even lol te trappen.

Die digitale p*nis in de vorm van een voorsprong op anderen zorgde er voor dat mensen het risico van character los schijnbaar namen (het risico was bekend). Alleen als het dan echt gebeurde dan was het huilen geblazen. Ik heb zelf ook 3 characters verloren , maar heb me er geen moment druk om gemaakt. Voor mij was het niet meer dan een hele leuk beta.

Je kan R* verwijten dat ze spelers weinig laten verdienen om GTA geld te kunnen verkopen , maar ondertussen is dat er nog steeds niet en vraag ik me echt af wie dat nog in vredesnaam gaat afschaffen met al het glitchwerk. Een reroll kan , maar dan nog hebben veel spelers alles al een keer gekocht en is er geen uitdaging om opnieuw te beginnen. Ze hadden je ook 5 ton per grote missie kunnen geven , maar dan ben je na 2 weken ook helemaal klaar met het spel. Het gevoel dat je ergens voor moet sparen vind ik dan ook geen nadeel.

En die content komt er echt wel. Als je het nu te saai vind dan wacht je toch gewoon ff af tot er weer nieuwe content is ? In de spelwereld zitten nog genoeg mogelijkheden om content toe te voegen dus ben wel benieuwd eigenlijk.
Dat is een bericht van 1 november dus lijkt me gewoon eind deze week ?

[ Voor 6% gewijzigd door Beakzz op 05-11-2013 11:32 ]

Pagina: 1 2 ... 7

Let op:
Het kan zijn dat mensen bij het laden blijven hangen op waiting for players of launching session. Hier kom je op den duur wel doorheen, het kan alleen even duren. Voor problemen zou ook gekeken kunnen worden op de officiële website

Dit topic is niet bedoeld om glitches/hacks te bespreken.