Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-09 09:49
Russel88 schreef op maandag 28 april 2014 @ 10:59:
@Epiphany wat voor toetsenbord gebruik je?
In mij geval vermoed ik de combinatie typecover en Surface dat dit een oorzaak kan zijn. In de eerste paar dagen had ik geen drain, omdat de cover nog aan de tweede surface hing.
ik heb een typecover 2. Maar altijd deze combo gehad, nooit eerder last gehad van drains.. Heb dit eigenlijk sinds update 1..

[ Voor 12% gewijzigd door Epiphany op 28-04-2014 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 09:13
Ik las op één van de Engelstalige Microsoft-forums (kan de link niet zo snel meer vinden) dat het nog weleens wil helpen om de powerknop niet meer te gebruiken om de Surface 2 in standby te zetten. Gewoon de cover dichtklappen, of de tablet uit zichzelf op standby laten gaan, zou de battery drain moeten tegengaan... En ik moet zeggen, dat ik het idee heb dat de accu inderdaad veel langer meegaat sinds ik de powerknop niet meer gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
RobinFM schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:41:
Ik las op één van de Engelstalige Microsoft-forums (kan de link niet zo snel meer vinden) dat het nog weleens wil helpen om de powerknop niet meer te gebruiken om de Surface 2 in standby te zetten. Gewoon de cover dichtklappen, of de tablet uit zichzelf op standby laten gaan, zou de battery drain moeten tegengaan... En ik moet zeggen, dat ik het idee heb dat de accu inderdaad veel langer meegaat sinds ik de powerknop niet meer gebruik...
Hmm heb juist het idee dat de powerknop beter ervoor zorgt dat mijn surface in slaap valt.. Maar kan het in ieder geval proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik gebruik juist altijd de power knop om hem "uit" te zetten. Als ik mailtjes binnenkrijg op mijn telefoon hoor ik ze dan nog steeds binnenkomen op mijn Surface, dus hij staat dan niet op standby ofzo.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
CAP-Team schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:26:
Ik gebruik juist altijd de power knop om hem "uit" te zetten. Als ik mailtjes binnenkrijg op mijn telefoon hoor ik ze dan nog steeds binnenkomen op mijn Surface, dus hij staat dan niet op standby ofzo.
Is dat altijd zo(horen van binnenkomen mail)? Hoe lang gaat jou surface mee dan(op een accu lading)?

[ Voor 6% gewijzigd door Epiphany op 28-04-2014 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Zoals ik al zei, ik hang hem eens per 2 a 3 dagen aan de lader. Ik gebruik hem niet heel veel, beetje voor op de bank surfen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
Raar mijn surface deed het voorheen altijd een week of twee.

Update: Vanochtend met 99% weg gelegd (dicht geklapt) en net de surface gepakt, was niet gelocked, en een verminkte modern UI zichtbaar. Ga nu maar eens testen zonder type cover2 vastgeklikt.
Ik merk dat de surface ook erg warm kan worden als hij niet goed locked.

[ Voor 69% gewijzigd door Epiphany op 30-04-2014 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dippie94
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-05 15:43
Mensen, ik heb even een vraagje.

Voor de Surface Pro en Surface 2 Pro is een adapter te koop waarmee je op bedraad internet kan werken. Is er ook een mogelijkheid om met de Surface 2 RT via een internetkabel te werken? Dit zou me namelijk mooi uitkomen op m'n stage, waar geen beschikbare wifi is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:49
Dippie94 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 15:19:
Mensen, ik heb even een vraagje.

Voor de Surface Pro en Surface 2 Pro is een adapter te koop waarmee je op bedraad internet kan werken. Is er ook een mogelijkheid om met de Surface 2 RT via een internetkabel te werken? Dit zou me namelijk mooi uitkomen op m'n stage, waar geen beschikbare wifi is.
Misschien op de store kijken :?

[ Voor 4% gewijzigd door vali op 30-04-2014 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:34

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Kun je kijken wat je wilt, het wordt er niet anders van. Niet dus. Alleen voor PRO/PRO 2

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30
GerCor schreef op woensdag 30 april 2014 @ 16:47:
[...]

Kun je kijken wat je wilt, het wordt er niet anders van. Niet dus. Alleen voor PRO/PRO 2
Het kan wel, met wat extra werk...

http://digitalmanblog.wor...e-rt-with-windows-rt-8-1/

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:37
Epiphany schreef op maandag 28 april 2014 @ 10:22:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem met mijn surfaceI(ook al mijn derde), althans ik merk dat in sommige gevallen mijn surface niet locked.. Als ik mijn surface weer openklap kom ik direct op het modern UI uit ipv op het password scherm, ook had ik soms dat de surface camera aanstond, dus heb in het lockscreen in ieder geval de camera uitgeschakeld, de surface werd toen ook erg warm.
Voorheen heb ik ook problemen gehad met een apparaat (de nvidia audio driver) die het apparaat niet in slaap stand liet gaan wat zorgde voor een battery drain. Die kan je controleren met powercfg.exe /energy in een elevated prompt.
Gisteren powercfg.exe /energy gedraaid. Werd er niet heel wijs van. Rapportje zei dat IE veel resources gebruikte. Tja, dat doet elke browser tegenwoordig wel.
Wel weet ik vrij zeker dat het te maken heeft met de typecover2. Een nachte zonder typecover en accu loss is te verwaarlozen, met typecover is gewoon een stuk minder.

Hier heeft iemand erover dat de typecover de veroorzaker is en zijn cover gaat vervangen:
http://answers.microsoft....59-4337-89a0-4b31ce95d960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dippie94
Bedankt! Ik zal die link even opslaan en gebruiken wanneer ik een adapter heb.
Zou het ook met andere (goedkopere) adapters werken via de handmatige installatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:38
Tomino schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 19:01:
Gloeiende gloeiende.
Surface van mijn vriendin:

[...]

Hard reset helpt ook niet.
Ze is nu de 3,9GB iso aan het downloaden om opnieuw windows te installeren via een USB stick. Waarom werkt dit gewoon niet zoals het hoort. Zo ontiegelijk frustrerend.
Gefixt. Alles wat er te downloaden was aan gare herstel iso's van fora besloten om via een Surface van iemand anders een volledige recovery usb te maken. Deze deed het wel.

Scheelt MS weer een ritje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
Even een update van mijn kant. Heb nu een dag de surface weg gelegd zonder type cover, tot nu toe geen drains, geen unlocked apparaat terug gevonden. Lijkt dus iets met de type cover te zijn.. Ik hou in dit topic in ieder geval mijn bevindingen bij en zal deze bevindingen ook aan Surface support vertellen zodra zij mij bellen volgende week voor de follow-up bij mijn device exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dippie94
Epiphany schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:20:
Even een update van mijn kant. Heb nu een dag de surface weg gelegd zonder type cover, tot nu toe geen drains, geen unlocked apparaat terug gevonden. Lijkt dus iets met de type cover te zijn.. Ik hou in dit topic in ieder geval mijn bevindingen bij en zal deze bevindingen ook aan Surface support vertellen zodra zij mij bellen volgende week voor de follow-up bij mijn device exchange.
Ik gebruik een Type Cover 2. De toetsverlichting heb ik bijna altijd uit staan (tenzij het echt te donker is om de toetsen normaal te kunnen zien). Heb het idee dat het nogal wat uit maakt of de toetsverlichting uit of aan staat. Ik heb af en toe wat drains, wanneer ik de Type Cover heb aangesloten, maar dit alleen wanneer de toetsverlichting aan staat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
Dippie94 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:28:
[...]

Ik gebruik een Type Cover 2. De toetsverlichting heb ik bijna altijd uit staan (tenzij het echt te donker is om de toetsen normaal te kunnen zien). Heb het idee dat het nogal wat uit maakt of de toetsverlichting uit of aan staat. Ik heb af en toe wat drains, wanneer ik de Type Cover heb aangesloten, maar dit alleen wanneer de toetsverlichting aan staat. ;)
Ik heb juist drains als ik mijn surface dicht heb zitten, hij locked ook niet goed dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocky
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hier ook een lege batterij als ik de surface met de aan/uit knop uitschakel en vervolgens de type cover dichtklap. Hopelijk komt er snel een fix want dit is wel erg vervelend.

Portugese Wijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
spocky schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 23:19:
Hier ook een lege batterij als ik de surface met de aan/uit knop uitschakel en vervolgens de type cover dichtklap. Hopelijk komt er snel een fix want dit is wel erg vervelend.
Ik heb de drain ook gehad als ik enkel de type cover dichtklap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:47

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Mijn surface toont steeds meer mankementen in loop der tijd.
Touchscreen blijft vaak hangen waardoor de surface onbruikbaar word, alleen herstarten lost het op.
En sinds vandaag blijkt de camera niet meer te weken, camera schakelt niet meer in.

En de accu gaat ineens maar een paar dagen mee ipv van 2 weken. Ik ben hem ook niet meer gaan gebruiken.

Ik was blij met de surface 2, maar al deze hardware kwalen beginnen me erg tegen te staan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
Tijd voor een belletje met Microsoft. Binnen een paar werkdagen heb je een nieuwe en je hoeft je huis niet eens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Paar dagen?
Wow. Bij mij is ie echt wel leeg na een dag. Heb de toetsenbord nu maar losgekoppeld.
Het positieve gevoel wordt steeds minder. Ben nu al bezig met m'n derde apparaat, maar ik denk dat het standby probleem niet specifiek Surface hardware specifiek is. 2e en 3e apparaat vertonen hetzelfde probleem.
Hopelijk komen ze snel met een update om dit probleem te verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Mijn Surface 2 wordt eigenlijk 24 uur per dag gebruikt. Heb nooit zo opgelet op accuduur. Maar omdat ik de Surface 2 vaak gebruik ook elke dag wel aan de lader.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
GerCor schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 16:41:
Mijn Surface 2 wordt eigenlijk 24 uur per dag gebruikt. Heb nooit zo opgelet op accuduur. Maar omdat ik de Surface 2 vaak gebruik ook elke dag wel aan de lader.
Ik hoor mij vrouw ook enorm mopperen sinds ze de Surface 2 heeft. Ze heeft eigenlijk de hele avond de Utopia App open en daarnaast IE met een paar tab en hij houdt het nog geen 5 uur uit. Dit issue had ze (volgens haar) nooit met de Surface RT....

Vaag hoor. Ze gebruikt verder geen keyboard o.i.d....vreemd terwijl de batterij van de Surface 2 toch een stukje langer mee zou moeten gaan dan die van de Surface RT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik geloofde eigenlijk nooit in de lange accuduur. Vanaf aanschaf nooit iets gemerkt dat de accu het zo lang volhoudt. Maar, swa, boeie. Mocht er ooit een update komen die dat probleem aanpakt dan zal ik het vast (ongemerkt) updaten. Bij mij is het: accu op 6%, dat verschijnt vanzelf in het scherm, dan aan de lader en vrolijk verder met waar ik mee bezig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Als je van een iPad afkomt, dan is de accu duur een flinke tegenvaller.
Een dag is overigens echt belachelijk kort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Psycho_Mantis schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 19:55:
10 uur staat toch erg duidelijk vermeld op de site van Microsoft. En een dag is volgens mij nog steeds 24 uur. Belachelijk kort dus ...... als je van een iPad komt. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
Psycho_Mantis schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 19:55:
De vergelijking is met een Surface RT (versie1) niet met een ipad.

On topic: accuduur is voornamelijk bepaald met wat ik er mee doe. Surface 2. En dat is vooral flash in websites en natuurlijk menig spel. En natuurlijk hoe fel het scherm staat. Heb 'm tegenwoordig weer in auto brightness staan en dat scheelt duidelijk. Weg leggen is een paar dagen. Film kijken rond de 12 uur.(Vakantie is altijd een goede graadmeter)
Maar meestal laad ik 'm eerder op omdat ik 'm zoveel gebruik (prive en zakelijk) en omdat ik altijd meer dan 50% accu wil hebben voordat ik er mee op pad ga. Want dan weet ik dat ik een de hele werkdag haal.

[ Voor 8% gewijzigd door Tweaker1234 op 07-05-2014 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Mijn Surface RT ging vorig jaar in een lange vlucht naar Peru bijna 4 volledige full hd films mee. Nu met de Surface 2 heb ik daar mijn twijfels bij al jeb ik het nooit getest. De Surface 2 zou langer mee moeten gaan. Tot ruim 12 uur full hd materiaal...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Hmm, vanmiddag de Surface 2 aan de lader en nu alweer. Niet echt top dus. Alleen een beetje internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
GerCor schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 23:38:
Hmm, vanmiddag de Surface 2 aan de lader en nu alweer. Niet echt top dus. Alleen een beetje internet.
Toch een bugje ofzo.....of een Windows 8.1 'dingetje'? Als we straks op vakantie gaan is het toch wel lekker als hij het de hele vlucht vol blijft houden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
Ik heb sinds ik mijn type cover niet meer aan de Surface heb verbonden zitten dat mijn Surface het weer helemaal normaal doet qua standby. Microsoft heeft mij gisteren ook gebeld waar ik ook het zelfde heb aan gegeven. Mijn Surface zit nu op 50% na v vorige week maandag van de lader te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Tweaker1234 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 20:36:
[...]

De vergelijking is met een Surface RT (versie1) niet met een ipad.

On topic: accuduur is voornamelijk bepaald met wat ik er mee doe. Surface 2. En dat is vooral flash in websites en natuurlijk menig spel. En natuurlijk hoe fel het scherm staat. Heb 'm tegenwoordig weer in auto brightness staan en dat scheelt duidelijk. Weg leggen is een paar dagen. Film kijken rond de 12 uur.(Vakantie is altijd een goede graadmeter)
Maar meestal laad ik 'm eerder op omdat ik 'm zoveel gebruik (prive en zakelijk) en omdat ik altijd meer dan 50% accu wil hebben voordat ik er mee op pad ga. Want dan weet ik dat ik een de hele werkdag haal.
Excuses, ik nam even aan dat je bedoelde dat hij ook in standby na 1 dag al leeg was.
Natuurlijk is 12 uur bij vol gebruik niet vreemd.

Zelf heb ik nooit de Surface RT gehad, wel een iPad vandaar ik daar zelf mee vergelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Standbytijd is ook belachelijk slecht. Maar dat is een bug icm met de cover. Hopelijk is het snel opgelost. Woorden van m'n vrouw: Met de Surface kun je leuke dingen doen, maar zo heb je er geen fl**ker aan.

Heb tegen haar gezegd dat ze de cover alleen maar erop moet doen als ze wilt gaan typen. Hopelijk fixen ze dit snel. Tablet hangt 2 keer per dag aan de lader en zo intensief wordt ie echt niet gebruikt. Een beetje surfen, mailen en af en toe een Word documentje bekijken/bewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Ik zal die cover er wel eens af halen kijken of het dan beter gaat
Op het verzoek van Microsoft heb ik Windows hersteld en het lijkt nu wel beter te gaan, touchscreen vertoond nu geen problemen meer. Eigenlijk heel vreemd, toch een driver probleempje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
Psycho_Mantis schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 08:51:
Ik zal die cover er wel eens af halen kijken of het dan beter gaat
Op het verzoek van Microsoft heb ik Windows hersteld en het lijkt nu wel beter te gaan, touchscreen vertoond nu geen problemen meer. Eigenlijk heel vreemd, toch een driver probleempje?
Dat zou een firmware die niet correct geïnstalleerd is wel eens kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:58
mijn touchscreen registreert aanrakingen die er niet zijn en mijn touchcover mist steeds meer en meer aanslagen.. wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 21:49
Ik heb exact hetzelfde probleem. Mijn touchscreen registreert soms achter elkaar aanrakingen op één plek. Uitschakelen en opnieuw opstarten is voor mij de enige oplossing :(

Ik ben iig niet de enige zo te zien. Zou het een hardware of software probleem zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
Als je herstelt naar fabrieksinstellingen kan je achterhalen of het software is of hardware. Als direct na herstellen hetzelfde speelt is het hardware anders software gerelateerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Ik ga nu herstellen met behoud van bestanden, kijken of dat werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslan
Ik wilde net een herstel doen, en het touchscreen begon weer aanrakingen te registreren.
Daarna koppelde ik mijn touchcover los, en het touchscreen reageerde weer normaal (zonder opnieuw op te starten).

Ik wacht nog even met herstel, en ga de volgende keer weer hetzelfde doen. Misschien is het een probleem in combinatie met de touchcover. Ik heb de Surface in het begin een lange tijd zonder de touchcover gebruikt, en nooit dit probleem gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Misschien is het een probleem met de touchcover1 (heb jij die ook?) ik ben geupgrade van surface RT naar 2 maar heb m'n oude toetsenbord meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslan
Nee, ik heb de touchcover2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Wow, wat een verschil tussen wel of geen cover. In standby tijd wordt er nauwelijks iets verbruikt zonder Touch cover. Met cover dan is de standbytijd amper 24 uur.
Even een aantal weken wachten op updates. Anders een nieuwe cover aanvragen via de MS site. Weet iemand of dat uberhaupt kan? Nieuwe Surface geen probleem, maar nieuwe touch cover lees ik weinig over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Russel88 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:24:
Wow, wat een verschil tussen wel of geen cover. In standby tijd wordt er nauwelijks iets verbruikt zonder Touch cover. Met cover dan is de standbytijd amper 24 uur.
Even een aantal weken wachten op updates. Anders een nieuwe cover aanvragen via de MS site. Weet iemand of dat uberhaupt kan? Nieuwe Surface geen probleem, maar nieuwe touch cover lees ik weinig over.
Ik had vorig jaar een naadje dat iets losliet van mijn touchcover, kreeg gelijk een nieuwe opgestuurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
Zelfde met de type cover, doen ze niet moeilijk over, maar vraag mij af of het inderdaad aan de touch/typecover ligt, of dat het een combo met de firmware oid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-08 10:36
Ik zie een poll aankomen.
Ik zelf heb een surface 2 met touch cover 2 en merk ook duidelijk dat mijn surface in standby veel meer verbruikt als de touch cover er aan vast zit..

If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
Wat ik me dan afvraag is of het probleem enkel geldt bij Touch covers? en dus niet bij Type covers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
Rips10 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:16:
Wat ik me dan afvraag is of het probleem enkel geldt bij Touch covers? en dus niet bij Type covers?
Ik heb het met even type cover (2) ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 13:52
Epiphany schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:41:
[...]

Ik heb het met even type cover (2) ook
Ik heb de standby zonder TypeCover 2 niet getest, maar weet wel dat hij mét cover ruk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocky
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Rips10 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:16:
Ik heb de type cover 2 en ook daarmee loopt de batterij regelmatig heel snel leeg.

Portugese Wijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Vannacht ook even getest. Vol, dichtgeklapt en vanmorgen nagenoeg leeg (Surface 2 + TypeCover 2) Ik check dagelijks voor updates dus alle updates zijn de meest recente updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Laatst online: 09:06

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Iedereen die klaagt over snel leeglopende accu's, maak je scherm eens schoon?

Ik zag gisteravond ineens dat m'n scherm bleef oplichten, dan dimmen, om vervolgens weer direct op te lichten.

Na even met wat screen-cleaner en een doekje het scherm schoongemaakt te hebben, deed'ie dat niet meer.

Ik gok dat't scherm iets te gevoelig is? Alsof het reageert op residu van het vegen en swipen. Mijn accu was vanochtend nog nagenoeg vol in ieder geval.

Geen idee of't voor iedereen geldt natuurlijk, maar het is't proberen waard, voor mij lijkt het te hebben geholpen.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Euh .... als je de Surface 2 en TypeCover 2 dichtklapt dan is het scherm toch uit? Ik zie het verband even niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Hier Surface 2, gisteravond op de bank dichtgeklapt weggelegd (typecover). Batterij nu (na enig surfen) 54%.
En dat gewoon met alle updates enz.

Edit om 16:51: nog steeds 50% batterij over.

[ Voor 14% gewijzigd door CAP-Team op 10-05-2014 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Laatst online: 09:06

Firesphere

Yoshis before Hoshis

GerCor schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 12:57:
Euh .... als je de Surface 2 en TypeCover 2 dichtklapt dan is het scherm toch uit? Ik zie het verband even niet.
Ik heb een touchcover, misschien dat dat uitmaakt, maar, het werkte in dit geval, dus waarom zou ik't niet even sharen?

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hunter
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-11-2024
Ik wil graag een surface2 RT kopen om voornamelijk zakelijk te gaan gebruiken. Nu heb ik echter nog een aantal vragen of ik het ook daadwerkelijk zakelijk (en ook thuis werken) goed kan gebruiken.
Zakelijk werk ik voornamelijk met Outlook en Office.

Via mijn werk wordt er met Mobileiron gewerkt (werkt op mijn iphone). Kan iemand mij vertellen of ik dan ook mbv mobileiron gewoon mail e.d. kan ophalen via de surface? Of moet onze IT afdeling hier iets voor instellen? Ik weet zeker dat Mobileiron op apple en andriod werkt.

Om thuis te werken is een andere mogelijkheid om via een zogenaamde RSA Token in te loggen via een Cisco VPN client. Werkt dit ook op de Surface 2?

Ben erg benieuwd naar jullie reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
the-hunter schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 13:59:
Via mijn werk wordt er met Mobileiron gewerkt (werkt op mijn iphone). Kan iemand mij vertellen of ik dan ook mbv mobileiron gewoon mail e.d. kan ophalen via de surface? Of moet onze IT afdeling hier iets voor instellen? Ik weet zeker dat Mobileiron op apple en andriod werkt.
Onderaan deze pagina:

http://www.mobileiron.com...-mobile-management/sentry

En:

http://answers.microsoft....a0-4887-81eb-d23fa3505261

[ Voor 43% gewijzigd door Swerfer op 10-05-2014 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hunter
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-11-2024
Dank voor je reactie. Weet je toevallig of dit altijd werkt? Maakt het uit dat het een Surface is?
Ik weet dat mobileiron vanuit mijn bedrijf in elk geval android en IOS ondersteund. Of moet dit speciaal voor windows 8 worden geconfigureerd door mijn bedrijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsider
  • Laatst online: 10:25
Ik heb sinds kort ook een surface 2 met een touch cover 2.
Nu heb ik hem ondertussen voor de 2 keer opnieuw geïnstalleerd. Op een bepaald moment reageerde
hij heel slecht op het touchscreen, en moest ik hem steeds herstarten. De touchcover reageerde dan helemaal niet meer.

Dit was elke keer op het moment dat ik alle updates geinstalleerd had. De laatste keer was zelfs het icon van de batterij verdwenen omdat battc.sys corrupt was en de accu en en de lader met een geel icon vermeld stonden in de apparaatbeheer.

Nu heb ik hem weer schoon, zonder ook maar 1 update of app uit de store, en werkt hij erg goed. Touch cover reageert prima, en als ik hem dichtklap, gaat hij gewoon in standby, en loopt niet snel leeg.
Nog maar even wachten tot ze weer een nieuwe ronde met firmware updates doen.

Zoals hij nu werkt is het een super apparaat....alleen die autocomplete/correctie functie nog even uitschakelen , die werkt me steeds tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
the-hunter schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 16:04:
Dank voor je reactie. Weet je toevallig of dit altijd werkt? Maakt het uit dat het een Surface is?
Ik weet dat mobileiron vanuit mijn bedrijf in elk geval android en IOS ondersteund. Of moet dit speciaal voor windows 8 worden geconfigureerd door mijn bedrijf?
Ze hebben bij ons ook mobile iron ingezet, wordt door de leverancier gewoon gezegd dat windows phone en rt niet of nauwelijks ondersteund worden, kan je m.i. beter intune hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag wil mijn Surface 2 niet meer opstarten. Gisteren was er niets aan de hand en het apparaat is dan ook normaal afgesloten (zonder updates). Nu loopt hij constant vast bij het opstarten. Eerst krijg je namelijk het woord SURFACE te zien met een zwarte achtergrond en verder dan dit scherm komt hij niet.Na twee seconden verdwijnt het woord (dus alleen een zwart scherm) en na ongeveer zes seconden komt het woord SURFACE er weer te staan. En dit wordt constant herhaald. Uiteindelijk druk ik hem uit door de betreffende knop lang in te houden. Heeft iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Misschien net niet genoeg acculading om door te starten? Gooi hem eens lang aan de lader.
Je kan ook een soft reset of uiteindelijk een hard reset proberen. Bij de laatste ben je al je offline data kwijt, inclusief je geïnstalleerde apps, al zet hij die wel weer terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsider
  • Laatst online: 10:25
Het lijkt bijna op een aan/uit knop probleem, alsof hij hangt. Hij gaat aan en dan weer uit, maar ook weer aan. Maar goed, dat zal wel niet, aangezien je hem zelf wel weer uit kunt zetten met die schakelaar.

Ik heb sinds vorige week zondag een schone installatie zonder ook maar een enkele update. Updates en windows defender compleet uitgeschakeld. Verder een paar apps geinstalleerd, en geen problemen, ook geen batterij problemen.
Ben eigenlijk te bang om de updates weer aan te zetten, gezien de problemen die ik er al 2 keer me heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met het blijven hangen van het surface logo heb ik ook gehad, gewoon contact opnemen met ms en opsturen, dan heb je binnen een paar dagen een nieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor de tips. Al contact gehad met Microsoft en het wordt inderdaad opsturen en vervangen. Ik baal best wel, want ik heb er nog bestand opstaan die ik nodig heb. Bij deze bestanden kan ik nu ook niet komen en het is maar afwachten of men ze kan/gaat/wil overzetten. Ik zal sowieso even een brief bij het pakketje indoen, maar iemand verder daar nog tips voor?

Ik was echt zeer tevreden met de Surface 2. Geen enkel probleem mee gehad sinds november en al veel gebruikt. Dit komt voor mij dus best wel out of the blue en is een dikke tegenvaller. Jammer dat het apparaat blijkbaar veel ziektes kent aan jullie verhalen te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-05 09:42
(jarig!)
Ik zelf heb ook de Surface 2 sinds de lancering en ik heb alleen in het begin problemen gehad dat hij niet wilde opstarten vanuit slaapstand. Maar dat was een bug met de TypeCover. Voor de rest gelukkig geen problemen. Top apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:27:
Jammer dat het apparaat blijkbaar veel ziektes kent aan jullie verhalen te horen.
Dat is normaal op een forum. Waarom zou je posten dat je geen problemen hebt (zoals ik en vele anderen). Op een forum worden meestal problemen gepost. Dus behalve de 20-30 mensen met problemen zijn er misschien nog wel 20000-30000 tweakers zonder problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb je inderdaad een goed punt :) Zijn de verkopen nog een beetje toegenomen trouwens of is het een flop gebleven? Het apparaat is na mijn mening totaal verkeerd in de markt gezet.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2014 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 16:31:
Daar heb je inderdaad een goed punt :) Zijn de verkopen nog een beetje toegenomen trouwens of is het een flop gebleven? Het apparaat is na mijn mening totaal verkeerd in de markt gezet.
http://blog.adduplex.com/...ows-devices-ahead-of.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Ik heb laatste paar dagen drains met mijn Surface 2 overnight. Zit nog bijna vol voor het slapen gaan en smorgens bij het opstarten geeft hij 'low battery' icoontje aan. En dat terwijl als ik hem gewoon overdag gebruik hij langer meegaat dan dat ik slaap.

Kan het liggen aan de typcover 2? Ik had er volgens mij geen last van toen ik nog m'n touchcover gebruikte, ik heb sinds kort een typcover 2.

Daarbij herkent de app 'trackpadinstellingen' mijn typecover 2 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
Worsteneter schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 00:44:
Ik heb laatste paar dagen drains met mijn Surface 2 overnight. Zit nog bijna vol voor het slapen gaan en smorgens bij het opstarten geeft hij 'low battery' icoontje aan. En dat terwijl als ik hem gewoon overdag gebruik hij langer meegaat dan dat ik slaap.

Kan het liggen aan de typcover 2? Ik had er volgens mij geen last van toen ik nog m'n touchcover gebruikte, ik heb sinds kort een typcover 2.

Ik heb inderdaad zolang ik mijn type cover aangesloten laat drains, sluit hem alleen aan als ik hem nodig heb. Zonder typecover gaat mn surface ook gerust 2 weken in standby mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
Worsteneter schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 00:44:

Ja ligt waarschijnlijk aan de type cover.. Heb zelf een type cover 2. Met type cover gaat tie van 100% naar 0 in 1,5 dag. Zonder type cover zit er 1,5 week tussen de laadt momenten.

If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:27:
Dank voor de tips. Al contact gehad met Microsoft en het wordt inderdaad opsturen en vervangen. Ik baal best wel, want ik heb er nog bestand opstaan die ik nodig heb. Bij deze bestanden kan ik nu ook niet komen en het is maar afwachten of men ze kan/gaat/wil overzetten. Ik zal sowieso even een brief bij het pakketje indoen, maar iemand verder daar nog tips voor?
Inmiddels een nieuwe gekregen, maar niets meer gehoord over mijn bestanden... Dus die ben ik kwijt. Echter schoot het mij net te binnen dat ik er volgens mij ook nog een persoonsgevoelig bestand op de tablet had staan. Ik ben best wel paroina ingesteld wat dat betreft, maar heeft iemand enig idee wat er met opgestuurde apparaten en de bestanden gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 11:02:
[...]

Inmiddels een nieuwe gekregen, maar niets meer gehoord over mijn bestanden... Dus die ben ik kwijt. Echter schoot het mij net te binnen dat ik er volgens mij ook nog een persoonsgevoelig bestand op de tablet had staan. Ik ben best wel paroina ingesteld wat dat betreft, maar heeft iemand enig idee wat er met opgestuurde apparaten en de bestanden gebeurt?
Compleet geformatteerd, gerepareerd en vervolgens weer aangeboden aan iemand anders die een reparatie aanvraag doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0rk0l
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-06 19:05
ik ben geïnteresseerd in een nieuwe tablet. Ik ga de tablet voornamelijk gebruiken om simpel excel werk te doen, email en internetten. Verder is het belangrijk dat ik er vanaf kan printen op verschillende printers.
Ook kijk ik vaak series op de tablet die op mijn NAS staan. Ook zou het fijn zijn als ik bestanden naar een externe HDD kan zetten (films met go pro gemaakt op vakantie).

Is dit allemaal mogelijk met de surface 2 RT? En is de tablet nu nog de moeite waard om bijna 500 euro aan uit te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
z0rk0l schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 12:21:
ik ben geïnteresseerd in een nieuwe tablet. Ik ga de tablet voornamelijk gebruiken om simpel excel werk te doen, email en internetten. Verder is het belangrijk dat ik er vanaf kan printen op verschillende printers.
Ook kijk ik vaak series op de tablet die op mijn NAS staan. Ook zou het fijn zijn als ik bestanden naar een externe HDD kan zetten (films met go pro gemaakt op vakantie).

Is dit allemaal mogelijk met de surface 2 RT? En is de tablet nu nog de moeite waard om bijna 500 euro aan uit te geven?
Zeker de moeite waard. Als je met je go pro op een micro SD schiet helemaal. Ik kan thuis op al onze printers printen, waaronder ook draadloze printer. Sommige printers worden niet ondersteunt, maar dit zijn veelal oude printers. Macro's werken niet in excel. Voor WD externe hdd's is er zelfs een special WD app.

Zoek een student die hem voor je koopt, scheelt je toch al aardig wat. Of tweedehands, mensen die hem maar een maand hebben gehad, dan is de kop eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 11:02:
[...]

Deze worden geformatteerd en opnieuw en met een nieuw istall image ingespoeld. Als het goed is had je bitlocker aan staan, dus om die data terug te halen moet je heel moeite doen. NSA achtige praktijken. Dus die data is wel veilig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0rk0l
Nou ik heb er eentje aangeschaft. Eerste indruk is positief. Ik heb apple en android tablets gehad. Dit is mijn eerste windows tablet.

Wat ik erg fijn vind is dat ik er lekker gewoon een usb stick in kan doen en het werkt. Ook de micro sd 32 gig geen probleem.

Wat even wennen is is office en outlook op het scherm via desktop mode.
jammer is ook dat er geen maps / youtube / chrome aanwezig is. De typecover werkt lekker afgezien van het trackpad..

De beelverhouding is ok, ik vind die van de ipad lekkerder maar het voordeel van zonder poespas kunnen printen, usb devices weegt zwaarder :) Al met al tevreden met de aanschaf

Zijn er docking stations te krijgen?

Verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:37

Rhapsody

In Metal We Trust

Ja, maar die is een beetje prijzig: http://www.microsoftstore...ation/productID.286866900

Edit: En deze is inderdaad enkel voor de Pro. Dat had ik zelf niet direct gezien.

[ Voor 25% gewijzigd door Rhapsody op 30-05-2014 17:24 ]

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-09 19:51
Let op exclusief voor de pro.

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

z0rk0l schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 16:40:
[...]
jammer is ook dat er geen maps / youtube / chrome aanwezig is. De typecover werkt lekker afgezien van het trackpad..
Maps? Er is een kaarten app, en anders gewoon maps.google.nl?
YouTube? Wat is er mis met de website?
Chrome? hmm tja.. mis het niet echt. Ik gebruik eigenlijk altijd gewoon Metro-IE.
En Google wil toch geen Chrome voor Windows 8 Modern UI maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik gebruik de MetroTube app voor YouTube. Zo'n beetje de mooiste app in de store. Betatesters gaan nu aan de slag met een nieuwe versie.

HERE Maps is er trouwens ook voor Windows 8.1 (RT)

[ Voor 16% gewijzigd door GerCor op 31-05-2014 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0rk0l
Ik ga volgende week op vakantie (een live aboard op de rode zee). Dit is een omgeving met veel zout in de lucht. Ik ben op zoek naar een goed hoedje voor de surface 2 waar hij in past met typecover eraanvast. De hoesjes en covers die ik online vind zijn niet duidelijk of de tablet met keyboard en in past.

Weet iemand hier waar ik een sleeve kan kopen waar de tablet met keyboard attached goed in past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
z0rk0l schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 09:21:
Ik ben op zoek naar een goed hoedje voor de surface 2 waar hij in past met typecover eraanvast.
:+ De 'd' en 's' zitten dicht bij elkaar hè op een toetsenbord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0rk0l
Swerfer schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 09:24:
[...]

:+ De 'd' en 's' zitten dicht bij elkaar hè op een toetsenbord...
Bah :) idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
z0rk0l schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 09:21:
Ik ga volgende week op vakantie (een live aboard op de rode zee). Dit is een omgeving met veel zout in de lucht. Ik ben op zoek naar een goed hoedje voor de surface 2 waar hij in past met typecover eraanvast. De hoesjes en covers die ik online vind zijn niet duidelijk of de tablet met keyboard en in past.

Weet iemand hier waar ik een sleeve kan kopen waar de tablet met keyboard attached goed in past?
Zelf gebruik ik de incipio hoes voor de surface. Pas toetsenbord en apparaat prima in.
Deze dus:
http://www.mytrendyphone....rface-incipio-96526p.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Ik heb ook de incipiohoes! Super ding.

Vanmiddag was mijn tablet een eigen leven gaan leiden; de Typecover werkt blijkbaar niet goed wanneer je hem dichtklapt want hij unlocked toch! Zat in allerhande menu's, ik had hem gewoon in de tas in de auto en toen ik even wat uit de auto ging halen hoorde ik de plaktoets (dududududud) afgaan. Erg vervelend, moet ik het toetsenbord terugsturen of is het firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
Worsteneter schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 13:32:
Ik heb ook de incipiohoes! Super ding.

Vanmiddag was mijn tablet een eigen leven gaan leiden; de Typecover werkt blijkbaar niet goed wanneer je hem dichtklapt want hij unlocked toch! Zat in allerhande menu's, ik had hem gewoon in de tas in de auto en toen ik even wat uit de auto ging halen hoorde ik de plaktoets (dududududud) afgaan. Erg vervelend, moet ik het toetsenbord terugsturen of is het firmware?
Probleem heb ik ook, wellicht is het een idee om de zelfde soort issues te gaan verzamelen en met zn allen een call in te dienen bij MS..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Deze week deed de batterij van mijn Surface 2 een beetje vaag. Na een nacht op de lader was hij in 20 minuten een spelletje spelen (kinderen :+) leeg. Daarna weer aan de lader gelegd maar hij laadde niet op.
Toen uiteindelijk maar een keer helemaal uitgezet en daarna weer aan, nu lijkt hij het wel weer gewoon normaal te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Epiphany schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 14:30:
[...]

Probleem heb ik ook, wellicht is het een idee om de zelfde soort issues te gaan verzamelen en met zn allen een call in te dienen bij MS..
Ja ik verneem vooral problematiek rond mij typecover 2 nu zoals battery drains, niet goed locken etc.

Daarnaast heb ik ook last van aanrakingen die zomaar werden geregistreerd, maar dat is nu over op een of andere manier? Soms wordt die ook heel langzaam wakker en krijg ik eerst een effen scherm of ik moet eerst een stuk of 10x proberen voordat ie wakker wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0rk0l
is er een makkelijke manier om te zien waar de ruimte op de c schijf aan op gaat? Ik heb nauwelijks ies geïnstalleerd en heb nog maar 11 gig vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Veeg rechts op je scherm naar links: Instellingen >> PC en Apparaten >> Schijfruimte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:49
z0rk0l schreef op zondag 01 juni 2014 @ 13:06:
is er een makkelijke manier om te zien waar de ruimte op de c schijf aan op gaat? Ik heb nauwelijks ies geïnstalleerd en heb nog maar 11 gig vrij.
Het opruimen van je updates en het eventueel verplaatsen van OneDrive naar je sd-kaart (mocht je dat gebruiken) helpt enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0rk0l
Ik kan niet zo goed vinden waar ik de updates kan opruimen

nvr mind, gevonden

[ Voor 15% gewijzigd door z0rk0l op 01-06-2014 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0rk0l
Ik heb een iomega lphd-up 500gb hdd die gevoed word door de usn kabel. Deze werkt prima en hier zet ik films en series op voor mijn aankomende vakantie.

Het is al een wat oudere schijf en kan de specs niet meer vinden. Ik vraag me af hoe lang de surface 2 gaat werken met de hdd draaiend voor films en series op een acculading. Ik neem aan dat het aanhouden en spinnen van de externe disk redelijk wat vraagt van de accu.

Zal ik er een 5 uur durende vlucht mee redden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:31
z0rk0l schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 21:17:
Ik heb een iomega lphd-up 500gb hdd die gevoed word door de usn kabel. Deze werkt prima en hier zet ik films en series op voor mijn aankomende vakantie.

Het is al een wat oudere schijf en kan de specs niet meer vinden. Ik vraag me af hoe lang de surface 2 gaat werken met de hdd draaiend voor films en series op een acculading. Ik neem aan dat het aanhouden en spinnen van de externe disk redelijk wat vraagt van de accu.

Zal ik er een 5 uur durende vlucht mee redden?
Ik zou zeggen: probeer het uit?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0rk0l
Ramon schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 21:27:
[...]

Ik zou zeggen: probeer het uit?
Ben ik aan het doen :) Ik laat het wel weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Waarom niet 5 uur aan films op de Surface 2 zetten en dan kijken? Als je geen ruimte genoeg hebt, maak je eerst plaats door bestanden op de externe te plaatsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0rk0l
Swerfer schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 21:41:
Waarom niet 5 uur aan films op de Surface 2 zetten en dan kijken? Als je geen ruimte genoeg hebt, maak je eerst plaats door bestanden op de externe te plaatsen...
Ik heb de 32 gig versie en als ik er wat films op zet (full HD mkv) zittie al heel snel vol
Pagina: 1 ... 14 ... 18 Laatste

Let op:
~~~[html]Reacties over de Surface Pro 2 mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1568529">~~~[W8]Ervaringen met de Microsoft Surface Pro 2</a>, levertijden mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1523796">~~~[Microsoft Surface] Levertijden en prijzen</a>.~~~[/html]