Het is meer het overbodige. Als er geen app draait die gps nodig heeft dan zal het niet veel voor je accu uitmaken lijkt mij.inorde schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:32:
[...]
Het gaat bij mij om gemak. Als ik een App opstart die GPS gebruikt, zou ik van tevoren eerst deze instelling moeten aanzetten, en dat vergeet ik altijd. Bij Navigatie betekent dit al gauw dat je de hele App moet afsluiten en weer opstarten, plus GPS gebruikt bijna niks, dit wordt echt overschat. Bluetooth gebruik ik nooit, dus dat staat uit. 3G en Wifi altijd aan, ook luiheid, alleen syncen gaat uit als ie in de dock zit.
Ik zou zeggen dat het uitzetten van 3G/Wifi niet veel uitmaakt als je syncen uitzet, dan is er toch geen verkeer?
"Alles tegelijk aan" maakt niet zo verbazend veel uit, je scherm en je CPU zijn toch de grootste klanten van de batterij.
Voor zover ik weet is je telefoon aan het scannen naar wifi punten als je wifi aan hebt staan. M'n S2 doet dit iig wel. Ik moet zeggen dat ik niet op m'n accu let. Als ik Whatsapp intensief gebruik met 3g aan dan gaat het verbruik erg hard.
CPU valt mee. De G2 draait niet continu in de hoogste versnelling dus gaat er verstandig mee om. En programma's genoeg om dit binnen de perken te houden.
Nu maar weer ontopic
Prepare to worship again: http://luzifer.bandcamp.com/releases