Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirius
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-07-2019
inorde schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:32:
[...]

Het gaat bij mij om gemak. Als ik een App opstart die GPS gebruikt, zou ik van tevoren eerst deze instelling moeten aanzetten, en dat vergeet ik altijd. Bij Navigatie betekent dit al gauw dat je de hele App moet afsluiten en weer opstarten, plus GPS gebruikt bijna niks, dit wordt echt overschat. Bluetooth gebruik ik nooit, dus dat staat uit. 3G en Wifi altijd aan, ook luiheid, alleen syncen gaat uit als ie in de dock zit.

Ik zou zeggen dat het uitzetten van 3G/Wifi niet veel uitmaakt als je syncen uitzet, dan is er toch geen verkeer?

"Alles tegelijk aan" maakt niet zo verbazend veel uit, je scherm en je CPU zijn toch de grootste klanten van de batterij.
Het is meer het overbodige. Als er geen app draait die gps nodig heeft dan zal het niet veel voor je accu uitmaken lijkt mij.

Voor zover ik weet is je telefoon aan het scannen naar wifi punten als je wifi aan hebt staan. M'n S2 doet dit iig wel. Ik moet zeggen dat ik niet op m'n accu let. Als ik Whatsapp intensief gebruik met 3g aan dan gaat het verbruik erg hard.

CPU valt mee. De G2 draait niet continu in de hoogste versnelling dus gaat er verstandig mee om. En programma's genoeg om dit binnen de perken te houden.

Nu maar weer ontopic ;)

Prepare to worship again: http://luzifer.bandcamp.com/releases

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raym
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-05 10:58
Het is een groot toestel; kijk hoe de smartphone te bedienen valt buiten, op een fiets, waarbij een whatapp bericht verstuurd moet worden, een foto gemaakt moet worden en een bericht gelezen moet worden vanuit een gelockde positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirius
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-07-2019
Praktisch hetzelfde als een S3/S4. Volgens de huidige norm valt dat best mee.

En het is geen 'veilige' test, mensen rijden als een dweil als ze met hun telefoon op de fiets zitten te klooien.

Prepare to worship again: http://luzifer.bandcamp.com/releases

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:20

AzzKickah

06-CENSORED

raym schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 16:42:
Het is een groot toestel; kijk hoe de smartphone te bedienen valt buiten, op een fiets, waarbij een whatapp bericht verstuurd moet worden, een foto gemaakt moet worden en een bericht gelezen moet worden vanuit een gelockde positie.
Op de fiets whatsappen?? 8)7 Fietsers zijn zo al kamikazepiloten. Onvoorstelbaar hoe veel fietsers zich voor auto's gooien in de veronderstelling dat ze voorrang hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door AzzKickah op 10-10-2013 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conroe
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-02 09:56
@ janvanduschoten:
Is het gelukt over de middag? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
RoD schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:52:
[...]

's Nachts heb je toch geen internet nodig, omdat je slaapt. Dus waarom niet de accu extra sparen? Maargoed, dit blijft persoonlijk.
Als ik 's-nachts alles aan laat staan, dan droom ik altijd dat ik ontvoerd word door aliens. Als ik alles uitzet, dan slaap ik altijd goed door.

Hoe is dat met de G2? :+ :D

Maar even serieus, nu de test-periode voorbij is: dank voor al jullie testen en berichten! _O_

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
raym schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 16:42:
Zie de topicwaarschuwing. Dat gaan we dus niet doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-06 18:07

Kiswum

Gadget reviewer

Helaas is de actie sinds gisteren afgesloten. Ondanks dat ik nu geen kans maak, wellicht is het interessant om te weten hoeveel foto's je kunt maken totdat je telefoon gaat bufferen en de foto's 1 voor 1 gaat maken ipv in een burst.
Hier is de gratis app Fast burst camera:
Google Play: Fast Burst Camera Lite

Test duurt ongeveer 10 minuten (voor een beginner) incl. installatie.
1. Zorg ervoor dat de resolutie zo hoog mogelijk staat.
2. Zorg ervoor dat er geen vertraging tussen de foto's zit.
3. Laat het geluid aan staan voor het leuke effect.
4. Begin maar met je burstschot en schiet door totdat je geheugen vol is.
5. Vermeld hier hoeveel foto's je kon maken totdat de burst modes trager werd en je foto's 1 voor 1 werden gemaakt.

Alvast bedankt?
p.s. zit er een burst modes in het toestel? Hoe snel is deze en welke vind je fijner?

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik heb het voor een deel voor je getest. Ja het toestel heeft een burst mode m.b.v. de volume down toets. Dit schiet niet heel natuurlijk.

Ik heb ongeveer een minuut lang foto's achter elkaar geschoten en toen werden mij collega's agressief vanwege het klik-geluid :)

Het toestel gaf in ieder geval geen krimp.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:47

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Conroe schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 19:13:
@ janvanduschoten:
Is het gelukt over de middag? :)
Jup, komt er straks aan :)

Over de burst mode; Als je de camera gebruikt met de volume down knop dan blijft hij inderdaad foto's achter elkaar maken, een paar per seconde. Als je in de camera app op modus drukt en daar "Reeks " kiest dan maakt hij maximaal 20 foto's in hoog tempo, een echte burst modus dus.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Bedankt voor het testen!

p.s. het geluid is bij de meeste toestellen uit te zetten als je dit op het werk uitvoert ;)
Bij sommige merken is het geluid bij foto's verplicht. Volgens mij is dit een Amerikaanse vereiste (Bij Motorola kun je dit volgens mij niet aanpassen en bij mijn Xiaomi Hongmi kon dat in eerste instantie ook niet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-07 15:27
Heeft volgens mij met privacywetten te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Heb vandaag ook nog even met de G2 in me handen gestaan, was vooral benieuwd naar de feel van het plastic..vond het persoonlijk niet echt glad plastic ofzo, galaxy nexus voelt voor me gevoel net zo glad/

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdhorst
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-05 11:28
Waar ik vooral benieuwd naar ben is niet zozeer óf de telefoon zware taken aan kan, maar hoe heet de telefoon wordt bij het uitvoeren van zware taken en of hij uiteindelijk uitvalt op oververhitting (zelf meerdere malen meegemaakt met HTC Desire Z). De test zou dus inhouden om zoveel mogelijk zware taken/apps te multitasken en bijvoorbeeld met een warmtebeeldcamera te meten hoe heet de telefoon wordt (en dan kun je ook zien of de warmteverdeling goed is geoptimaliseerd) en of de telefoon er zelfs door kan uitvallen, of dat dit voorkomen wordt door terugklokken van de snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Laten we nou geen van drieen een warmtecamera op de plank hebben liggen.....

De toestellen gaan terug, de testperiode is voorbij. De winnaar van de actie wordt binnenkort bekend gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

tsss, zo'n camera kost maar 2000 euro ;)
Tijdens 10 dezelfde benchmarks weet je wel of je toestel warm wordt, je bent dan over het algemeen minimaal 30 minuten op full speed bezig. Als je dit keer 5 verschillende testen doet, dan heb hem denk ik wel aan een hevige test ondergaan :)
Jammer dat ze terug moeten, maar het is wel fijn voor de winnaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conroe
@ janvanduschoten:
Heb je er meteen 24u stress/zweet debiet test van gemaakt of zo? :p
Hopelijk heeft benchmark jouw internetconnectie niet onderuit gehaald? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-04 19:40
Wat ik nu mis van de modjes is een afsluitende conclusie en oordeel over alle aspecten van de G2. Tenslotte hebben jullie de G2 in alle facetten bestudeerd. Wel of geen Top toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

edklavertje schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 11:54:
Wat ik nu mis van de modjes is een afsluitende conclusie en oordeel over alle aspecten van de G2. Tenslotte hebben jullie de G2 in alle facetten bestudeerd. Wel of geen Top toestel?
Ik heb al eens een conclusie gegeven, maar als je het zo simpel wil stellen: top-toestel. Kan met de besten mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietorigineel
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Wat is mis is een overzicht van de tests/vragen die uit de community zijn gekomen (en de uitslagen/antwoorden daarop).

Insteek van de test was om het toestel eens flink te laten zweten, maar mijn gevoel zegt dat de meeste verzoeken niet om pure processorpower gingen, meer om kwaliteit van de camera, bouwkwaliteit, uithoudingsvermogen van de accu, ontvangst van gsm/3g/wifi, enz.

Als zelfs tweakers niet veel meer geven om de processorpower is dat wel een teken aan de wand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Een smartphone is veel meer dan alleen processorkracht. Daarnaast is de processorkracht ook zeker ter sprake gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:51
nietorigineel schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 12:37:
[...]

Wat is mis is een overzicht van de tests/vragen die uit de community zijn gekomen (en de uitslagen/antwoorden daarop).

Insteek van de test was om het toestel eens flink te laten zweten, maar mijn gevoel zegt dat de meeste verzoeken niet om pure processorpower gingen, meer om kwaliteit van de camera, bouwkwaliteit, uithoudingsvermogen van de accu, ontvangst van gsm/3g/wifi, enz.

Als zelfs tweakers niet veel meer geven om de processorpower is dat wel een teken aan de wand.
Iedereen zijn mening... maar om hier te beweren dat elke tweakers pure processor power het belangrijkste moet vinden...... dat gaat wel te ver, benchmarks zeggen me helemaal niks... ene toestel scoort 16k en de ander 17k.. so what. Iedereen heeft zo zijn eigen zaken die hij belangrijk vind in een high end toestel mag je verwachten dat alles op orde is, maar onderscheid met andere topmodellen zal er gelukkig altijd zijn. De een heeft een beter scherm, de andere een betere accu en de volgende een betere camera. Zo kan iedereen het toestel kiezen wat het best past.

Een test als deze moet juist zoveel mogelijk aspecten belichten

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Mijn conclusie in het kort: Ik zou hem kopen, ik vind het een top toestel.
Sterker nog, waarschijnlijk ga ik hem kopen omdat mijn OneX nu ineens toch wat tegenvalt nadat ik de G2 heb gebruikt :P

Als ik wat tijd over heb zal ik er nog een wat uitgebreidere conclusie van maken maar de strekking zal hetzelfde zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inorde
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-06 19:10
Je zou niet wachten op de Nexus 5? Ik heb nu een Galaxy Nexus en het mooie ervan is dat ik altijd binnen een maand op de nieuwste versie van Android zit, en dat er geen aanpassingen in het OS zijn gedaan. Dat vind ik echt een dik voordeel.

Ik vermoed wel dat de Nexus 5, net als alle Nexus toestellen, op een paar punten achterblijft op de toptoestellen als de G2, om het goedkoop te houden. Lijkt me dat de camera ook minder is, en dat is wat ik nu juist weer interessant vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

janvanduschoten schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 14:36:
[...]

Mijn conclusie in het kort: Ik zou hem kopen, ik vind het een top toestel.
Sterker nog, waarschijnlijk ga ik hem kopen omdat mijn OneX nu ineens toch wat tegenvalt nadat ik de G2 heb gebruikt :P

Als ik wat tijd over heb zal ik er nog een wat uitgebreidere conclusie van maken maar de strekking zal hetzelfde zijn :)
Ik ben zelf wel redelijk overtuigt van windows Phone nu, maar hoe verhoudt de skin van LG zich tegenover Sense 5 (wat ook op de one x staat) ?

Ikzelf vind sense 5 een van de mooiste en meest zakelijke skins voor Android en welke ook nog wel wat handige dingen toevoegt aan het os.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conroe
Conroe schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 12:32:
@ janvanduschoten:
Heb je er meteen 24u stress/zweet debiet test van gemaakt of zo? :p
Hopelijk heeft benchmark jouw internetconnectie niet onderuit gehaald? :+
¨ter herinnering ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

brilsmurfffje schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 17:07:
[...]

Ik ben zelf wel redelijk overtuigt van windows Phone nu, maar hoe verhoudt de skin van LG zich tegenover Sense 5 (wat ook op de one x staat) ?

Ikzelf vind sense 5 een van de mooiste en meest zakelijke skins voor Android en welke ook nog wel wat handige dingen toevoegt aan het os.
Ik vind Sens 5 ook wel aardig mooi maar kom toch steeds weer terug bij Nova Launcher. Ik heb bij de G2 geen andere launcer gebruikt, dit bevalt me tot nu toe goed.
Maar ik ken mezelf, ik wil altijd net wat anders dan dat de standaard launcher kan :P
Schop gerust :)

https://www.dropbox.com/s/072886geftp3j9j/2013-10-10%2009.11.40.png
Heb je hier iets aan? Zo niet dan hoor ik het graag, ik wil gerust nog wel wat voor je testen.

[ Voor 3% gewijzigd door janvanduschoten op 15-10-2013 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broddelaar
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
Als nog niemand van de moderators in dit topic op een voorgestelde test heeft gereageerd, moet je er dan van uitgaan dat de test niet de moeite waard wordt bevonden, of worden nu nog in stilte zoveel mogelijk testen uitgevoerd en volgen de resultaten en terugkoppeling later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

tha_crazy

Mafketel

Verkeerde topic

[ Voor 88% gewijzigd door tha_crazy op 15-10-2013 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Broddelaar schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:02:
[...]

Als nog niemand van de moderators in dit topic op een voorgestelde test heeft gereageerd, moet je er dan van uitgaan dat de test niet de moeite waard wordt bevonden, of worden nu nog in stilte zoveel mogelijk testen uitgevoerd en volgen de resultaten en terugkoppeling later?
Ik denk dat je er van uit kunt gaan dat hij vergeten is of als niet functioneel bestempeld :)
Maar mocht je wat missen, ik wil gerust nog wat testen, ik heb er inmiddels zelf een aangeschaft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 527676

janvanduschoten schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:21:
[...]

Ik denk dat je er van uit kunt gaan dat hij vergeten is of als niet functioneel bestempeld :)
Maar mocht je wat missen, ik wil gerust nog wat testen, ik heb er inmiddels zelf een aangeschaft :P
Dat zegt genoeg als je zelf een aangeschaft hebt lijkt mij :)
LG heeft met de G2 een beresterk toestel neergezet die ook nog eens super geprijsd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broddelaar
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
janvanduschoten schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:21:
Uit die reactie kan ik volgens mij wel concluderen dat ik me wat betreft die G2 geen enkele illusie hoef te maken. :P
Desondanks ben ik toch benieuwd hoe het toestel zich in deze test zou houden. Daarmee meet je natuurlijk niet exact de mate van vérpissen waartoe het toestel in staat is, maar wel of je het in de (zakelijke) praktijk zou kunnen inzetten zoals dat tot op heden nog niet vaak met smartphones gebeurt: Als laptopvervanger.
Met de specs van tegenwoordig zou dat voor de meeste (office-)taken moeten kunnen, volgens mij. Daarom lijkt het me interessant om te zien of zo'n toestel daar inderdaad krachtig genoeg voor is, maar ook of communicatie met andere apparatuur daarvoor goed genoeg is, en of LG daar ook al op inspeelt door zelf benodigde (office-)software en drivers mee te leveren bovenop standaard Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Mijn felicitaties voor de winnaar...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
CLB schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:13:
Mijn felicitaties voor de winnaar...
wie dan? :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:10
Ja ik ben ook wel benieuwd wie gewonnen heeft en waarom..
in ieder geval gefeliciteerd voor de winnaar *O*

[ Voor 11% gewijzigd door yorroy op 17-10-2013 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:20

AzzKickah

06-CENSORED

Ben ook str*ntnieuwsgierig wie hem wint :D

Congrats aan diegene maar alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
uit de eerste post:
PS: over de uitslag van de actie wordt niet gecorrespondeerd.
betekend dit dat alleen de winnaar een berichtje krijgt of wordt het juist alleen hier in het topic bekend gemaakt?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
Prulleman schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:56:
uit de eerste post:

[...]

betekend dit dat alleen de winnaar een berichtje krijgt of wordt het juist alleen hier in het topic bekend gemaakt?
Volgens mij betekent dit dat als de uitslag bekend is je hier niet op kunt reageren. Dus als jij hem niet gewonnen hebt kun je niet in beklag gaan over het feit dat jou verzonnen test beter was en dat jij hem verdient..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
aha :D :D dat is ook jammer :D

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik denk dat zeef het nog even spannend houd, de winnaar is inmiddels al gekozen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 07-07 01:46

Bullet NL

Eigen Wijs

Spannend he ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theonlymarco83
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:01
Gefeliciteerd in ieder geval winnaar! Was een erg interessant en leerzaam topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Wachten we voor maximale spanning en sensatie tot 23:59??? ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
Even voor de modjes: als ik heb gewonnen mogen jullie dit gewoon in dit topic melden hoor :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

yorroy schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 20:27:
Even voor de modjes: als ik heb gewonnen mogen jullie dit gewoon in dit topic melden hoor :Y)
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-07 20:05
En de winnaar is.................................. Coocoocachoo

Gefeliciteerd!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

*O* :)F

Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 527676

Van harte man veel plezier met de G2.
Wat was zijn test voorstel waar hij deze mooie mobiel mee heeft gewonnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

Zoek maar op zijn username in dit topic en je weet het, iets met locatie bepaling dacht ik.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 17-10-2013 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:14
Bedankt voor de felicitaties allemaal en Tweakers natuurlijk onwijs bedankt voor het organiseren van zulke leuke acties! (En nog meer voor het selecteren van mij als winnaar van deze actie :))

Ik was inderdaad vooral benieuwd naar de toevoeging van GLONASS bij locatiebepaling. Dat is iets waar ik (met mijn Xperia P) toch veel tegen aanloop tijdens het spelen van Ingress. Daar wil je vaak zo snel mogelijk een fix, en zo nauwkeurig mogelijk je locatie hebben.

Als ik het toestel ontvang zal ik dan ook zeker hier naar kijken en ook een review schrijven.

Ik ga helemaal blij het weekend in zo *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Gefeliciteerd! :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
gefeliciteerd!
(hopelijk komen er vaker dit soort acties, een directe vergelijk tussen de G2 en de N5 bv, met uiteraard ook weer een toestel te vergeven :))

[ Voor 19% gewijzigd door Prulleman op 18-10-2013 09:45 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-04 19:40
Gefeliciteerd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Coocoocachoo schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:33:
Bedankt voor de felicitaties allemaal en Tweakers natuurlijk onwijs bedankt voor het organiseren van zulke leuke acties! (En nog meer voor het selecteren van mij als winnaar van deze actie :))

Ik was inderdaad vooral benieuwd naar de toevoeging van GLONASS bij locatiebepaling. Dat is iets waar ik (met mijn Xperia P) toch veel tegen aanloop tijdens het spelen van Ingress. Daar wil je vaak zo snel mogelijk een fix, en zo nauwkeurig mogelijk je locatie hebben.

Als ik het toestel ontvang zal ik dan ook zeker hier naar kijken en ook een review schrijven.

Ik ga helemaal blij het weekend in zo *O*
Gefeliciteerd, mooi toestel!
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Toestel en tester mogen geen gevaar lopen. Moedwillig vernietigen valt daar ook onder! Krastest gaan we dus NIET doen.