Voor mij is het niet eens de snelle updates vanuit google, maar de snelle (en werkende) updates vanuit de community. Omdat je android voor alle (recente) nexus devices kan builden vanuit de AOSP source, kan de custom rom community extreem makkelijk en snel custom roms op basis van de laatste android versie uitbrengen. DAT is voor mij de reden om nexus devices te kopen
Iemand enig idee hoe de camera zich gaat verhouden tot de S3? Op zich is het voor mij niet het aller belangrijkste, maar ik wil geen stap achteruit zetten.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Voor de zoveelste keer : hij is nog niet uit. Dus dat weet niemand.ph4ge schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:55:
Iemand enig idee hoe de camera zich gaat verhouden tot de S3? Op zich is het voor mij niet het aller belangrijkste, maar ik wil geen stap achteruit zetten.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Verwacht gewoon niet te veel van de camera. Hij heeft 8mp, maar daar is ook alles mee gezegd. Waarschijnlijk is de rest van de camera matig. In de praktijk gebruik ik mijn camera alleen voor af en toe een snel kiekje en daar is het prima voor.
Als ik echt moet gaan fotograferen dan gebruik een camera met een fatsoenlijke lens en sensor.
Als ik echt moet gaan fotograferen dan gebruik een camera met een fatsoenlijke lens en sensor.
Over de camerakwaliteit kun je echt nog niks zinnigs zeggen.. de iPhone 5s schiet met zijn 8mp net zulke mooie plaatjes als de Sony Z1 met 20mp. Het is maar net wat voor 8mp module er gebruikt wordt en hoe de software geoptimaliseerd is. Als de Nexus een optische beeldstabilisatie heeft en verder een mooie cameramodule gebruikt zal het schitterende foto's maken.themole schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:58:
Verwacht gewoon niet te veel van de camera. Hij heeft 8mp, maar daar is ook alles mee gezegd. Waarschijnlijk is de rest van de camera matig. In de praktijk gebruik ik mijn camera alleen voor af en toe een snel kiekje en daar is het prima voor.
Met de Nexus 4 ben je qua camera niet verwend, maar misschien heeft Google er van geleerd.
Het is dus gewoon wachten op de eerste reviews of eerste echte geschoten foto's met de Nexus 5.
[ Voor 5% gewijzigd door yorroy op 29-10-2013 11:02 ]
https://plus.google.com/1...5115863/posts/XGKEAYuT6RR
Gebruikt de hashtag #momentsthatmatter in zijn aankondiging voor vanavond. Dat is dezelfde zinsnede die ook wordt gebruikt in het gelekte pre-order formulier van die canadese provider.
http://www.theverge.com/2...adian-carrier-wind-mobile
Misschien een trollactie van Google, of gaan we vanavond toch de Nexus 5 zien?
Gebruikt de hashtag #momentsthatmatter in zijn aankondiging voor vanavond. Dat is dezelfde zinsnede die ook wordt gebruikt in het gelekte pre-order formulier van die canadese provider.
http://www.theverge.com/2...adian-carrier-wind-mobile
Misschien een trollactie van Google, of gaan we vanavond toch de Nexus 5 zien?
[ Voor 5% gewijzigd door themole op 29-10-2013 11:51 ]
Specs volgens Evleaks, alles wat we al wisten eigenlijk.
Google Nexus 5 by LG: Snapdragon 800, 4.95" 1080p (445ppi), 8MP w/ OIS, 2300mAh, BT4.0, dual-band 802.11a/b/g/n/nc, 8.6mm, 4.4KK
Google Nexus 5 by LG: Snapdragon 800, 4.95" 1080p (445ppi), 8MP w/ OIS, 2300mAh, BT4.0, dual-band 802.11a/b/g/n/nc, 8.6mm, 4.4KK
Vanilla Android is voor mij zelfs de enige redenDranica schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:40:
Beter accuduur of niet voor mij persoonlijk is de vanilla android toch wel het grootste punt om de nexus aan te schaffen
Na het zien van de eerste foto's van gister verwacht ik eigenlijk niets meer.yorroy schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:01:
[...]
Over de camerakwaliteit kun je echt nog niks zinnigs zeggen.. de iPhone 5s schiet met zijn 8mp net zulke mooie plaatjes als de Sony Z1 met 20mp. Het is maar net wat voor 8mp module er gebruikt wordt en hoe de software geoptimaliseerd is. Als de Nexus een optische beeldstabilisatie heeft en verder een mooie cameramodule gebruikt zal het schitterende foto's maken.
[ Voor 37% gewijzigd door Donstil op 29-10-2013 11:53 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Gisteren lekte er een paar afbeeldingen uit op G+: http://phandroid.com/2013/10/28/nexus-5-camera-sample/ph4ge schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:55:
zouden ze die kleinere accu en mindere camera expres hebben gedaan om toch ook de G2 te blijven verkopen?
[ Voor 3% gewijzigd door superwashandje op 29-10-2013 11:57 ]
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
ben ik ook wel benieuwd naar, want als deze telefoon rond 450 euro gaat kosten, dan kan je net zo goed de lg g2 halen voor 70 euro meer?
Hangt af 450 euro voor de 32GB versie zou ik het niet doen. Indien het 450 euro is voor de 16 gb versie dan ga ik de lg G2 halen.Aggressor schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:00:
ben ik ook wel benieuwd naar, want als deze telefoon rond 450 euro gaat kosten, dan kan je net zo goed de lg g2 halen voor 70 euro meer?
Ik vind persoonlijk een telefoon zonder stockandroid helemaal niet interessant meer. Natuurlijk heb je wel de costum ROM scene en Cm10.x enz maar dat haalt het toch vaak net niet bij het echte stockandroid.
Daarom zou ik veel liever 449,- betalen voor een Nexus5 dan voor een LG G2
Kans is alleen heel groot dat Google hem zelf veel goedkoper gaat aanbieden. Hetzelfde was namelijk ook het geval bij de Nexus 4. En dan is het opeens wel weer een hele interessante telefoon!Aggressor schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:00:
Camera zal niet slechter of beter zijn dan andere high-end telefoons, het enige toestel dat zich op dat vlak onderscheidt van de rest is de Nokia Lumia 1020 (zie ook de testen bij GSMArena).
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Maar de huidige high-end telefoons hebben ook zeker wel verschillende foto-kwaliteit. De HTC One doet het aardig in het donker, maar is bij goede belichting niet best. De Xperia Z en Galaxy S4 hebben dezelfde sensor, maar toch weet Samsung er betere plaatjes mee te schieten dan Sony.Laguna schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:42:
Camera zal niet slechter of beter zijn dan andere high-end telefoons, het enige toestel dat zich op dat vlak onderscheidt van de rest is de Nokia Lumia 1020 (zie ook de testen bij GSMArena).
Zelfs als de Nexus5 camera dus vergelijkbaar is met andere high-end telefoons, is het maar de vraag hoe goed hij is. OIS is een voordeel als dit goed werkt, ik ben benieuwd hoe hij het doet in vergelijking met de andere toestellen (al vind ik persoonlijk de camera-kwaliteit van minder belang).
Gebaseerd op wat? De foto's van gister waren niet echt overtuigend namelijk.Laguna schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:42:
Camera zal niet slechter of beter zijn dan andere high-end telefoons,
Doet een S4 of een iPhone 5s toch beter.
(En een htc one weer beduidend slechter trouwens)
Een G2 (al dan niet jonge tweedehands) geroot naar CM10 zou me dan toch weer een heel interessant pakket lijken. Betere cam (voor zover de leaks laten zien) en grotere batterij. Zeker als de N5 richting 449 zou gaan qua prijs!Donstil schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:21:
Ik vind persoonlijk een telefoon zonder stockandroid helemaal niet interessant meer. Natuurlijk heb je wel de costum ROM scene en Cm10.x enz maar dat haalt het toch vaak net niet bij het echte stockandroid.
Ja maar daar ga je al, betere camera is leuk maar valt vaak weg bij Cm10.xDrwho1 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:07:
[...]
Een G2 (al dan niet jonge tweedehands) geroot naar CM10 zou me dan toch weer een heel interessant pakket lijken. Betere cam (voor zover de leaks laten zien) en grotere batterij. Zeker als de N5 richting 449 zou gaan qua prijs!
Ook kan een 2e hands toestel me niet zo boeien, nieuw uit het doosje halen is de helft van de fun
[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 29-10-2013 13:10 ]
Gebaseerd op de techniek die gebruikt wordt (met als uitzondering dus de Nokia). Ik vind de foto's van de S4 of iPhone 5s ook niet geweldig. Er waren ook genoeg mensen die zeurden dat de camera in de Galaxy Nexus zo slecht zou zijn, echter ik maak er prima foto's mee die gewoon vergelijkbaar zijn met de concurrentie toentertijd.Donstil schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:56:
[...]
Gebaseerd op wat? De foto's van gister waren niet echt overtuigend namelijk.
Doet een S4 of een iPhone 5s toch beter.
(En een htc one weer beduidend slechter trouwens)
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Gebruikte techniek zegt hierin niet zo veel, het gaat juist aan de kant van de software vaak mis. Kijk naar de Sony Xperia Z, prima module maar matige foto's terwijl de S4 met die module betere plaatjes laat zien.Laguna schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:55:
[...]
Gebaseerd op de techniek die gebruikt wordt (met als uitzondering dus de Nokia). Ik vind de foto's van de S4 of iPhone 5s ook niet geweldig. Er waren ook genoeg mensen die zeurden dat de camera in de Galaxy Nexus zo slecht zou zijn, echter ik maak er prima foto's mee die gewoon vergelijkbaar zijn met de concurrentie toentertijd.
Ook de iPhone 5S trouwens, je moet van de processing houden maar "de massa" vind het over het algemeen mooi.
En dan heb ik het nog niet eens over dat 120 fps verhaal. Dat is gewoon erg tof en heb ik bij de concurrentie nog niet gezien.
Ik snap niet helemaal dat iedereen vergelijkt met een G2. Immers, dat toestel verschilt op heel veel vlakken: design, schermgrootte, features, prijs, enzovoort.
De Galaxy S4 ligt veel dichterbij. Ook qua prijs. En aangezien dat ook een developers device is, kan je daar gewoon Google official ROMs op installeren. Met als voordeel dat dat toestel ietsje lager en dunner is, een verwisselbare accu en SD-slot heeft, veel meer sensoren heeft, en ik persoonlijk een AMOLED-liefhebber ben. De nadelen liggen in de feel van het toestel (blijft plastic) en natuurlijk Snapdragon 800 vs 600...
Ik twijfel nog behoorlijk tussen beide toestellen. Ik zit al tijden te wachten op deze Nexus, maar voor deze prijs ga ik misschien toch wel voor de GS4.
Heel erg benieuwd naar vanavond. Ga er wel vanuit dat hij vanavond wordt aangekondigd, de hints zijn té sterk en het toestel ligt zo goed als in de winkel getuige foto's uit magazijnen, Belsimpel, providers die hinten, enzovoort.
Hoop toch op een lage prijs uit Duitsland. Wie weet neem ik dan toch de Nexus 5.
De Galaxy S4 ligt veel dichterbij. Ook qua prijs. En aangezien dat ook een developers device is, kan je daar gewoon Google official ROMs op installeren. Met als voordeel dat dat toestel ietsje lager en dunner is, een verwisselbare accu en SD-slot heeft, veel meer sensoren heeft, en ik persoonlijk een AMOLED-liefhebber ben. De nadelen liggen in de feel van het toestel (blijft plastic) en natuurlijk Snapdragon 800 vs 600...
Ik twijfel nog behoorlijk tussen beide toestellen. Ik zit al tijden te wachten op deze Nexus, maar voor deze prijs ga ik misschien toch wel voor de GS4.
Heel erg benieuwd naar vanavond. Ga er wel vanuit dat hij vanavond wordt aangekondigd, de hints zijn té sterk en het toestel ligt zo goed als in de winkel getuige foto's uit magazijnen, Belsimpel, providers die hinten, enzovoort.
Hoop toch op een lage prijs uit Duitsland. Wie weet neem ik dan toch de Nexus 5.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Waarom vergeleken... Omdat de basis van de Nexus 5, de LG G2 is, volgens de geruchten
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Waarom is iedereen toch steeds de huidige handelsprijs van 'Toestel X' aan het vergelijken met de adviesprijs (goed, handelsprijs van één (!) shop) van de N5? Dat is echt appels met peren, zo'n toestel zakt vaak al redelijk een paar tientjes in prijs na launch, áls hij al voor de adviesprijs in de winkels komt liggen.
En ook zo'n mooie, de mogelijke adviesprijs van de Play Store in land Y vergelijken met de winkelprijs hier...
Google subsidieert die toestellen in de Play Store, aangezien ze dan nog wat aan de content hopen te verdienen, waar LG het echt alleen van de hardware-verkoop moet hebben, en daarna hoogstwaarschijnlijk geen cent meer aan content binnen haalt.
En ook zo'n mooie, de mogelijke adviesprijs van de Play Store in land Y vergelijken met de winkelprijs hier...
Google subsidieert die toestellen in de Play Store, aangezien ze dan nog wat aan de content hopen te verdienen, waar LG het echt alleen van de hardware-verkoop moet hebben, en daarna hoogstwaarschijnlijk geen cent meer aan content binnen haalt.
En waarom is de Nexus 7 dan bijvoorbeeld in winkels niet of weinig duurder dan in de Play Store?The_Admin schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:56:
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Misschien hopen dat de Mediamarkt het mag gaan verkopen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ja geen idee, ik werk niet bij Google helaasGugger schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:59:
[...]
En waarom is de Nexus 7 dan bijvoorbeeld in winkels niet of weinig duurder dan in de Play Store?
Maar bij de N4 was het verhaal dat Google ze 'gesubsidieerd' in de Play Store verkocht, in de hoop zo wat extra content aan de man te brengen.
Google subsidieert niets in de play store in de hoop geld te verdienen aan apps.The_Admin schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:56:
Waarom is iedereen toch steeds de huidige handelsprijs van 'Toestel X' aan het vergelijken met de adviesprijs (goed, handelsprijs van één (!) shop) van de N5? Dat is echt appels met peren, zo'n toestel zakt vaak al redelijk een paar tientjes in prijs na launch, áls hij al voor de adviesprijs in de winkels komt liggen.
Ten eerste krijgen ze waarschijnlijk een beduidend lagere inkoopprijs van de fabrikant omdat ze enorm veel promotie doen en miljoenen toestellen afnemen.
Ten tweede heeft Google play erg weinig overhead kosten. Geen winkels, geen verkopers en geen importeur of tussenhandelaar.
En als laatste nemen ze misschien genoegen met een lagere marge dan een bedrijf dat al zn geld verdient met het verkopen van telefoons.
Prima, maar het feit blijft; het is appels met peren vergelijken, de Play Store in US/UK/DE met wat hij hier bij de telefoonboer zou kosten.RocketKoen schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:05:
[...]
Google subsidieert niets in de play store in de hoop geld te verdienen aan apps.
Ten eerste krijgen ze waarschijnlijk een beduidend lagere inkoopprijs van de fabrikant omdat ze enorm veel promotie doen en miljoenen toestellen afnemen.
Ten tweede heeft Google play erg weinig overhead kosten. Geen winkels, geen verkopers en geen importeur of tussenhandelaar.
En als laatste nemen ze misschien genoegen met een lagere marge dan een bedrijf dat al zn geld verdient met het verkopen van telefoons.
Vrij verkeer van personen en goederen he.The_Admin schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:16:
[...]
Prima, maar het feit blijft; het is appels met peren vergelijken, de Play Store in US/UK/DE met wat hij hier bij de telefoonboer zou kosten.
De play store verkoopt uit eigen initiatief niet aan "buitenlanders". Maar gewone winkels zoals amazon en mediamarkt wel. En in de landen waar google wel zelf verkoopt, moeten ze daar mee concurreren.
Een Duitse winkel kan dus wel 100 euro meer vragen, maar dan verkopen ze binnen Duitsland niets.
En aangezien het precies hetzelfde toestel is zijn het geen appels en peren.
Ik wacht even de reviews af. Ik ben laaiend enthousiast en ben wel van plan hem te kopen.
Het ligt er echter aan HOE snel. Koop ik hem vanaf de eerste week, want dit is HET toestel. Of wacht ik even omdat de upgrade vanaf de Nexus 4 niet al te groot is. Ook wil ik graag de 32Gb. De 16Gb zit al best wel snel vol met een hoop muziek en foto's
Het ligt er echter aan HOE snel. Koop ik hem vanaf de eerste week, want dit is HET toestel. Of wacht ik even omdat de upgrade vanaf de Nexus 4 niet al te groot is. Ook wil ik graag de 32Gb. De 16Gb zit al best wel snel vol met een hoop muziek en foto's
Ik kan jullie vertellen dat de Nexus 5 vanaf aankomende vrijdag bij alle grote webwinkels zal zijn te verkrijgen, zowel los als met abonnement. Voorraad is ruim, dus geen Nexus 4 fiasco.
16/32? prijzen ?NotSoSteady schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:12:
Ik kan jullie vertellen dat de Nexus 5 vanaf aankomende vrijdag bij alle grote webwinkels zal zijn te verkrijgen, zowel los als met abonnement. Voorraad is ruim, dus geen Nexus 4 fiasco.
Aaah dat is het beter nieuws!NotSoSteady schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:12:

Hoe kom je aan deze info? En kan je idd iets over prijzen vertellen voor beide versies?
Dat iedereen dit zomaar doet gelovenNotSoSteady schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:12:

Kans is dat mensen dit verzinnen, maar er zijn ook echt een hele hoop mensen die weten van voorraaden/lanceerdata in de distributie/retail sector, dat er daarvan is iemand op Tweakers zit is natuurlijk niet abnormaal.
En aangezien er ook al wat terug een foto was van een grote partij nexus 5, is het geen wat hierboven gezegd wordt nog wel vrij aannemelijk.
Hoe is het aankopen van de vorige N4 eigenlijk gegaan? Ik zie de MediaMarkt in Duitsland voorbij komen, maar ook (valse?) adressen in Duitsland, proxy's en Duitse creditcards. Hoe zit dat nu eigenlijk?
and thanks for all the fish.
[LG Google Nexus 4] Beschikbaarheid en levertijdenZalmanman schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:26:
Hoe is het aankopen van de vorige N4 eigenlijk gegaan? Ik zie de MediaMarkt in Duitsland voorbij komen, maar ook (valse?) adressen in Duitsland, proxy's en Duitse creditcards. Hoe zit dat nu eigenlijk?
veel ophaal orders bij een random mediamarkt, of verzenden voor 13 euro vanuit mediamarkt nordhorn (zelf met de N 7 2013 gedaan). via de duitste playstore moet je inderdaad gaan kloten met cc en adressen, maar ook in dat topic genoeg over te vinden
Verwijderd
YouTube: A Morning with Google+
Hopelijk zal dit iets leuks worden! Start om 17:30
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2013 17:01 ]
Ooh is het zo al? Kan ik het mooi streamen in de fileVerwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:01:
YouTube: A Morning with Google+
Ja, nu al. Het is tenslotte een ontbijtsessie
(om 9:30 PDT)

Zo te zien is de stream een 15-tal minuten uitgesteld. https://plus.google.com/+VicGundotra/posts/hcNs9WPiTqU
Ja er wordt altijd wel ergens ontbeten hedik_voormekaar schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:21:
Ja, nu al. Het is tenslotte een ontbijtsessie(om 9:30 PDT)
Verwijderd
Straks komt er gewoon een Nexus 4s, precies hetzelfde qua uiterlijk alleen een betere camera etc.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2013 17:26 ]
Verwijderd
Nu snap ik hoe je 10-20GB haalt in de maandDonstil schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:16:
[...]
Ooh is het zo al? Kan ik het mooi streamen in de file
Ik heb gewoon via de duitse mediamarkt site een "pre"order gedaan. Met de uitgeprinte bestel bevestiging kon ik naar de klantenservice. Daar kreeg ik weer een bon om hem bij de verkoper in de winkel op te halen.Zalmanman schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:26:
Die gaf me het toestel met weer een andere bon, die moest ik laten scannen bij de kassa en uiteraard betalen.
Niets geks met proxies, creditcards of weet ik het wat. Uiteindelijk 395 euro voor betaald en ongeveer 30 euro aan benzine. Enige probleem was dat ze daar bijna geen engels spraken..

De directe link naar de feed: YouTube: A Morning with Google+
TheVerge zal wel weer een mooie coverage gaan geven over de Nexus 5 vandaag of morgen. Zpower (journalist theverge) gaf al een hint op Twitter.
[ Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 29-10-2013 17:43 ]
Verwijderd
Ben benieuwd of het wel echt de Nexus 5 is. Het is ook pas de 29ste natuurlijk.
Als het wel zo is, dan is die te koop vanaf de eerste denk ik. (De datum die werd gepost)
Ben benieuwd hoeveel van die "lekken" expres zijn. Heb het gevoel dat het sluikreclame is.
En hoop dat het niet te lang duurt, heb om 7 uur rijles
Als het wel zo is, dan is die te koop vanaf de eerste denk ik. (De datum die werd gepost)
Ben benieuwd hoeveel van die "lekken" expres zijn. Heb het gevoel dat het sluikreclame is.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2013 17:46 ]
Lol Google+ geeft alleen maar http 500 errors.
Het overgrote van de meerderheid van de lekken zijn in mijn ogen inderdaad expres gedaan. Het creëert gewoon een hype en vergroot de belangstelling voor de telefoon alleen maar. Als alles geheim zou blijven tot het laatste moment, heb je wel een grote verrassing, maar de totale tijd dat men erover praat is vele malen korter.Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:45:
Ben benieuwd of het wel echt de Nexus 5 is. Het is ook pas de 29ste natuurlijk.
En tja, vraag me ook af of dit wel hét evenement gaat zijn... Maar wie weet? Altijd hoop houden!
Verwijderd
Nu ik de "moments that matter" slogan zie denk ik het wel.FabianNL schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:47:
[...]
Het overgrote van de meerderheid van de lekken zijn in mijn ogen inderdaad expres gedaan. Het creëert gewoon een hype en vergroot de belangstelling voor de telefoon alleen maar. Als alles geheim zou blijven tot het laatste moment, heb je wel een grote verrassing, maar de totale tijd dat men erover praat is vele malen korter.
En tja, vraag me ook af of dit wel hét evenement gaat zijn... Maar wie weet? Altijd hoop houden!
Het eerste hoesje is al te koop voor de Nexus 5
De reacties bij die stream
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2013 17:53 ]
Hier (YouTube op Android 4.3) wil hij nog niet. Onbekende fout opgetreden.
Denk het niet, volgens mij gaat dit echt alleen maar over Google+
Trouwens nog steeds een koffiekopje in beeld terwijl de generator (ze hadden stroomstoring
) al binnen schijnt te zijn?
Trouwens nog steeds een koffiekopje in beeld terwijl de generator (ze hadden stroomstoring
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Verwijderd
Er is niet veel te zienDonstil schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:52:
Hier (YouTube op Android 4.3) wil hij nog niet. Onbekende fout opgetreden.
Als er een belangrijke update is kan je het hier ook wel lezen denk ik
Aanslingeren duurt ook een tijdje...
Jeuj begonnen
Wilde mee luisteren in de auto.dik_voormekaar schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:56:
Aanslingeren duurt ook een tijdje...
Ligt het aan mij of staat daar een Apple computer voor die presentatie? Rare keuze denk ik?
Google+, Hangouts en alles over foto's... Geen Android?
En wat voor horloge heeft die aan?
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
het is begonnen
Het zal voornamelijk over fotografie gaan en hoe dit een verhaal kan vertellen....
Ben benieuwd of dit betekend dat de Nexus 5 toch een top-camera krijgt...
Het zal voornamelijk over fotografie gaan en hoe dit een verhaal kan vertellen....
Ben benieuwd of dit betekend dat de Nexus 5 toch een top-camera krijgt...
Verwijderd
YO is dit alleen G+ stuff ? of komt N5 / Android nog aanbod ?
G+ is best leuk, maar ben ik niet in geïnteresseerd, denk wel dat het beter is dan facebook...
G+ is best leuk, maar ben ik niet in geïnteresseerd, denk wel dat het beter is dan facebook...
Google was aan het trollen... *cries*
Maar... het toestel ligt al in magazijnen, is al opgedoken, die slogan die die provider ook gebruikte, de hints op G+ van die presentator...
Maar... het toestel ligt al in magazijnen, is al opgedoken, die slogan die die provider ook gebruikte, de hints op G+ van die presentator...
Wat zouden ze dan moeten gebruiken? Een windows computer?MaZeLe schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:58:
Ligt het aan mij of staat daar een Apple computer voor die presentatie? Rare keuze denk ik?
Chromebook zou kunnen, maar is niet geschikt om te ontwikkelen.
Verwijderd
Hoezo? Een google computer bestaat niet tochMaZeLe schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:58:
(Chromebooks kunnen dit niet, dat weten ze zelf ook, de prijs is ook een stukje lager)
Misschien dat ze aan het einde heel even terzijds de N5 mentionen. Maar waarschijnlijk wordt die morgen/overmorgen spontaan aangekondigd.
Hij gaat er wel snel doorheen zeg, als het maar drie puntjes zijn, duurt dit amper een half uur.
SMS Support in Hangouts.. Daarvoor hebben we toch wel echt eerst 4.4 voor nodig.
Dan moeten ze dat bouwenVerwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:59:
[...]
Hoezo? Een google computer bestaat niet toch
(Chromebooks kunnen dit niet, dat weten ze zelf ook, de prijs is ook een stukje lager)
Apple is op smartphone gebied een directe concurrent van Google, Microsoft is dat minder. Daarnaast heeft Google meer patentruzies met Apple dan met Microsoft.. Beetje vreemd in mijn ogen dus.
Ja ik vermoed ook nog een hintje eigenlijk, maar laten we de verwachtingen vast wat temperen
Misschien doen ze wel een "One more thing"
Niet dusFabianNL schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:01:
SMS Support in Hangouts.. Daarvoor hebben we toch wel echt eerst 4.4 voor nodig.
Hij had het over 16 punten volgens mij, dus dat gaat wel iets langer durenRichh schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:01:
Hij gaat er wel snel doorheen zeg, als het maar drie puntjes zijn, duurt dit amper een half uur.
Verwijderd
3 puntenluappul schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:02:
[...]
Hij had het over 16 punten volgens mij, dus dat gaat wel iets langer duren
Google+ updates, Hangouts en nog iets, dat zei hij in het begin. We zijn al over de helft van dat lijstje...luappul schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:02:
[...]
Hij had het over 16 punten volgens mij, dus dat gaat wel iets langer duren
Nja, grote kans dat het wel nodig is ervoor, zoals ook al vermeld in het nieuwsbericht (nieuws: Android 4.4 laat apps zoals WhatsApp sms'jes ontvangen en versturen). Nu is er geen mogelijkheid om netjes te kiezen tussen welke app de afhandeling van SMS doet. 4.4 zal dus niet ver weg meer zijn.
Vic kan in ieder geval presenteren. Vaak genoeg presentaties gezien van Google/Samsung waarbij alles van een TV scherm voor hun oplezen. Vic kijkt er ook af en toe op, maar leest niet voor.
Verwijderd
Lijkt wel een FOK! SC topic nu! 
Als die zo doorgaat duurt het een halfuurtje, zal me niks verbazen als die Indiër met een Nexus 5 komt oid.
Als die zo doorgaat duurt het een halfuurtje, zal me niks verbazen als die Indiër met een Nexus 5 komt oid.
Die telefoon bij de devices net leek wel heel erg op N5
Dit was een Nexus 4. Slechte zaak dusthemole schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:04:
Die telefoon bij de devices net leek wel heel erg op N5
Na Twitter heeft nu ook Google+ een instagram modus?
Verwijderd
Zodat ze de kwaliteit van de Nexus 5 camera kunnen verbergen?ZodiacNL schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:05:
Na Twitter heeft nu ook Google+ een instagram modus?
Oh op die manier. Dacht dat hij bedoelde dat ze niet over die nieuwe sms functie in hangouts zouden spreken zonder eerst 4.4 aan te kondigen.Sleepkever schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:04:
[...]
Nja, grote kans dat het wel nodig is ervoor, zoals ook al vermeld in het nieuwsbericht (nieuws: Android 4.4 laat apps zoals WhatsApp sms'jes ontvangen en versturen). Nu is er geen mogelijkheid om netjes te kiezen tussen welke app de afhandeling van SMS doet. 4.4 zal dus niet ver weg meer zijn.
Ik verwacht niks op dit event... zal wel een spontane verschijning op de Play Store worden als het zover is.
Nja, het een sluit het ander niet uit, maar, mijn gok is, dat google de sms feature pas zal uitbrengen naar hangouts zodra 4.4 er is omdat de user experience anders gewoon naar is.kryptz schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:06:
[...]
Oh op die manier. Dacht dat hij bedoelde dat ze niet over die nieuwe sms functie in hangouts zouden spreken zonder eerst 4.4 aan te kondigen.
Verwijderd
Naja, ik ga eten en rijlessen. Hopelijk wordt ik straks doodgegooid met nieuws over de nieuwe Nexus 5!
3 sections (google+, major improvements hangouts, photography and storytelling).... Jullie hadden gelijkRichh schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:03:
[...]
Google+ updates, Hangouts en nog iets, dat zei hij in het begin. We zijn al over de helft van dat lijstje...
Dus verder niks nieuws?
(Ik zit op mijn data maar heb alleen nog 4mb over...)
(Ik zit op mijn data maar heb alleen nog 4mb over...)
.....
[ Voor 92% gewijzigd door Mizgala28 op 29-10-2013 18:23 . Reden: per ongeluk een dubbelpost ]
Vorig jaar deed Google geloof ik hetzelfde met een groot evenement over Google+ oid. en een klein meldinkje over het nieuws waar men (gebruikers) heel enthousiast over was.
Op dit "evenement" gaan ze in ieder geval geen dingen aankondigen over de Nexus 5.
Op dit "evenement" gaan ze in ieder geval geen dingen aankondigen over de Nexus 5.
Dat zit wel Schnorr.
Die auto awesome dingen zijn wel echt.. awesome
Zitten wel veel dingen bij die HTC in Sense 5 introduceerde....
Wat precies dan?Maardiweb schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:27:
Die auto awesome dingen zijn wel echt.. awesome
Het herkent burst foto's en doet er leuke dingen mee, knipt de achtergrond er uit, maakt een ghost movement foto ervan of een gif, het zelfde nu met video, stabiliseert, maakt een mix en gooit er muziek onder en synct de clips met de muziek.
Dit topic is gesloten.