[Google Nexus 5] Ervaringen en Discussie Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 17 Laatste
Acties:
  • 101.321 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:39

Bolletje

Moderator Harde Waren
The Redman schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:54:
Is het geheugen uitbreidbaar middels een MicroSD-kaartje?

En is er al bekend hoe de zuinigheid/accuduur van Android 4.4 is t.o.v. 4.3?
Echt, dit is al zoveel vaak in het topic besproken. Dat is nog niet bekend, maar grote kans dat het geheugen niet uitbreidbaar is.

Wel altijd leuk die releases. :P Ik zal als ik de Nexus 5 heb eens de vergelijking maken met de Galaxy Nexus, Nexus 4 en Nexus 7 2013. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Bolletje op 28-10-2013 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
MicroSD zou ik niet op rekenen, is al min of meer bekend dat dat er in elk geval niet in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb wel het gevoel dat Google een beetje naar de Apple releases gaat (wat ik een goed ding vind). Iedereen vol spanning wachtende op de events, weinig details gelekt en veel speculeren. Maakt het net wat spannender allemaal :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casefan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-04 21:31

casefan

Elektrotechniek!

Ik heb hem net besteld, liever 100 euro meer hier dan gezeik met aftersales in buitenland. Ben m'n Xiaomi mi2s al meer dan een maand kwijt, ben het helemaal beu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themole
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-11-2023
Ik wacht tot een eventuele 32gb. Liever te veel ruimte dan te weinig, verder stellen de geruchten dat deze telefoon een langere accuduur heeft wat ik ook een pre vindt. Als ik hem binnen heb kan mijn SGS 2 eindelijk met pensioen na 2 jaar en 4 maanden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:13
themole schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:02:
Ik wacht tot een eventuele 32gb. Liever te veel ruimte dan te weinig, verder stellen de geruchten dat deze telefoon een langere accuduur heeft wat ik ook een pre vindt.
Dit is al even ontkracht. Al doet hoop wel leven, natuurlijk. ;)

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themole
Th1x4nG schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:08:
[...]

Dit is al even ontkracht. Al doet hoop wel leven, natuurlijk. ;)
Dat wist ik niet. :P

Aan de andere kant koop ik liever een telefoon waarvan de specificaties vaststaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Wie weet trouwens of de wifi chip in monitor mode te zetten is ? Ik weet dat het bij de nexus S wel mogelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casefan
  • Laatst online: 06-04 21:31

casefan

Elektrotechniek!

Lijkt me niet iets wat al bekend is :P Wat ben je van plan trouwens, wifi activiteit loggen van alles in de buurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themole
XzeroD schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:18:
Wie weet trouwens of de wifi chip in monitor mode te zetten is ? Ik weet dat het bij de nexus S wel mogelijk was.
Dit lijkt me typisch iets dat pas duidelijk wordt als de telefoon daadwerkelijk uitkomt. Misschien zelfs pas na een tijdje als mensen bezig zijn geweest met het tweaken van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 00:04
De prijs valt mee, maar als je hem bij bv MM in Duitsland kunt halen dan kom je veel beter op uit.

Helaas ben ik blut, hopelijk wordt mijn accuduur beter als ik Android 4.4 op mijn N4 krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:27
The Redman schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:54:
Is het geheugen uitbreidbaar middels een MicroSD-kaartje?

En is er al bekend hoe de zuinigheid/accuduur van Android 4.4 is t.o.v. 4.3?
Ja, er is uit honderden langdurige gebruikerstests gebleken dat de accu echt stukken langer meegaat tov 4.3. Ook is dit al meerdere keren bevestigd door diverse techsites die een wekenlange hands-on hebben gehad met dit toestel.

:/

Het is een toestel wat nog niet uit is, met een Android versie die nog niet uit is. Hoe moet in godsnaam iemand al iets zinnigs kunnen zeggen over accuduur, dat is echt iets wat je pas na enkele dagen (zo niet weken) kan meten.

En je MicroSD kaart is ook echt even 2 pagina's doorlezen of op AndroidPolice (oid) even de geruchten opzoeken.

Nadeel van zo'n naderende release is toch wel dat ineens ALLE voor de hand liggende of reeds besproken onderwerpen weer een keer voorbij komen, omdat mensen te lui zijn terug te lezen of even 2 minuten te Googlen.

On topic: Even afwachten wat hij in Duitsland gaat doen, en hoe het daar zit met levering via Play Store (of prijs in fysieke winkels). Heb daar in ieder geval een bezorgadresje, dus dat is fijn :9

Al snap ik de prijsstelling hier wel, als LG hem hier zelf kan verkopen en geen concurrentie van de Play Store heeft kunnen ze in principe vragen wat ze willen, en deze (advies)prijs ligt nog redelijk laag in vergelijk met andere top notch toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themole
Belsimpel geeft op twitter aan dat 459 euro de officiële Nederlandse prijs is.
https://twitter.com/Belsimpel/status/394831671498797057

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:52
themole schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:35:
Belsimpel geeft op twitter aan dat 459 euro de officiële Nederlandse prijs is.
https://twitter.com/Belsimpel/status/394831671498797057
Ik denk dat LG net zoals met de Nexus 4 gewoon de Nederlandse distributie verzorgt en dit inderdaad de Nederlandse retail prijs gaat worden. 90 Euro onder de LG G2, zo snijdt LG zich niet helemaal zelf in de vingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:06
Alleen kost een LG G2 via Amazon.de 460 inclusief levering naar NL. Ik wacht nog even af en beslis dan welke van de twee het wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
wortelsoft schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:44:
Alleen kost een LG G2 via Amazon.de 460 inclusief levering naar NL. Ik wacht nog even af en beslis dan welke van de twee het wordt.
Gewoon even kijken als hij daadwerkelijk uitgebracht en verkrijgbaar is wat de prijzen zijn. Het zijn nu nog steeds adviesprijzen, BelSimpel is de enige die hem aanbiedt, iedereen die hem nu voor die prijs pre-ordered is natuurlijk winst voor hen. Zal niet het eerste toestel zijn waar de prijs gelijk een stukje lager ligt dan de vooraf gemelde adviesprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=tracko=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 22:11
Uurtje geleden dit toestel besteld en betaald via belsimpel, als je nu echter naar de website gaat van belsimpel dan staat er :

LG Nederland kon de Nexus 5 niet officieel bevestigen, daarom hebben wij het toestel voorlopig offline gehaald.

http://www.belsimpel.nl/lg/lg-nexus-5-black/overzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themole

Hij is nu van de site verwijderd. :')

Goedkope reclamestunt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Wat een trieste actie van die zaak zeg... pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMaxedTank
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:48
Goed voor de reputatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:52
Ik vermoed dat ze kleine tik op de vingers hebben gekregen van LG/Google...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 14:50
Nou ja, met BelSimpel heb ik alleen nog maar goede ervaringen gehad.. Uiteraard willen ze 'm er als eerste webshop hebben staan, maar met ze ook wel nageven dat ze vaak uiteindelijk (geluk?) de eerste zijn.

Edit: tik op de vingers zou goed kunnen ja :9~ zou mooi zijn iig; dan komt tie zeker!

[ Voor 18% gewijzigd door sjongenelen op 28-10-2013 15:55 ]

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:24
LG Nexus 5 16GB Black
LG Nederland kon de Nexus 5 niet officieel bevestigen, daarom hebben wij het toestel voorlopig offline…
Uhm.. Eerst dus 'officieel' als eerste kunnen verkopen en nu berichtje dat het niet officieel bevestigd kon worden..?

Gare boel.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:19

IkWilbert

Het is mij!

Wat een actie... maar wel overal even de naam in het nieuws. Zag ook al een item op nu.nl staan hierover.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
IkWilbert schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:55:
Wat een actie... maar wel overal even de naam in het nieuws. Zag ook al een item op nu.nl staan hierover.
De vraag is of het nu nog positief is voor hun naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themole
Razer schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:54:
Ik vermoed dat ze kleine tik op de vingers hebben gekregen van LG/Google...
Zou heel goed kunnen dat ze gewoon een of ander embargo hebben verbroken daar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Het lijkt me meer dat LG Nederland BelSimpel heeft gewezen op een NDA of in ieder geval iets qua geheimhouding, als LG bijvoorbeeld had gedreigd dat hun levering wat later zou zijn als het niet van de site af werd gehaald was het nóg slechtere PR geweest.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 16:22
^ Met hierboven. Vast onder druk van LG/Google.
DennusB schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:56:
[...]

De vraag is of het nu nog positief is voor hun naam
Maakt nie uit hoe ze over je... Of in goed Nederlands: There is only one thing in the world worse than being talked about, and that is not being talked about.

[ Voor 6% gewijzigd door StephanVierkant op 28-10-2013 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
TheNymf schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:54:
Nou ja, met BelSimpel heb ik alleen nog maar goede ervaringen gehad..
Ik dan weer niet, met de N4 zelfs, ook iets te positieve levertijden. Lang verhaal, kwam er op neer dat ik buiten kantoortijden bestelde (in ieder geval buiten het window waarin je 'next business day' levering had). Ik ging er dus vanuit; Dag A besteld, Dag B verzonden, Dag C binnen. Dit vooral omdat er op de site stond dat het toestel op voorraad was.

Bleek dus dat hij niet de tweede dag verzonden kon worden, want hun leverancier leverde niet, ze hadden verwacht dat die 'Dag B' vroeg een lading N4's zou afleveren, en dat ze zo dus aan hun 'op voorraad' claim konden voldoen.

Lang verhaal kort, toestel dagen later dan verwacht binnen, en van BelSimpel op een gegeven moment niet meer dan 'excuses, maar we kunnen er nou eenmaal niet meer aan doen als een leverancier niet levert' toen ik ze erop wees dat ik best begrip heb voor een falende tussenleverancier, maar dat ze dan niet alvast moeten claimen dat hij op voorraad ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themole
UPDATE: Inmiddels is de Nexus 5 van de website gehaald. Het bericht luidt: “LG Nederland kon de Nexus 5 niet officieel bevestigen, daarom hebben wij het toestel voorlopig offline…” Belsimpel bevestigt tegenover AndroidPlanet dat de reeds bestelde Nexus 5-toestellen woensdag gewoon naar de betreffende klanten worden verstuurd, ook al is de Nexus 5 niet meer op de website te koop.
http://www.androidplanet.nl/77590/nexus-5-kopen-nederland/

Ze krijgen het officieel niet bevestigd, maar toch krijgen ze die dingen geleverd. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LearnDriver
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:29
Klinkt als belingewikkeld.nl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
themole schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:19:
[...]

http://www.androidplanet.nl/77590/nexus-5-kopen-nederland/

Ze krijgen het officieel niet bevestigd, maar toch krijgen ze die dingen geleverd. :?
Waarschijnlijk dus gewoon NDA/embargo gebroken, en nadat ze LG of Google ze daarop heeft gewezen even hun claim teruggetrokken.

Leuke publiciteitsstunt, ze proberen al langere tijd wat meer naamsbekendheid te krijgen, maar dit is toch wel een beetje erg simpel, als je (waarschijnlijk) weet dat je afspraken breekt tóch de bekendheid zoeken.

Misschien er op gegokt dat een hoop sites niet rectificeren, dus ze nog steeds vernoemd staan als eerste shop die de N5 te koop aanbiedt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Toch heeft Belsimpel toestellen geleverd voor de officiële launch.
Onlangs nog met de iPhone 5S. Anderhalve week voor Apple gewoon leverbaar bij BelSimpel.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themole
Donstil schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:32:
Toch heeft Belsimpel toestellen geleverd voor de officiële launch.
Onlangs nog met de iPhone 5S. Anderhalve week voor Apple gewoon leverbaar bij BelSimpel.
Maar de iPhone lag in andere landen al in de winkel. De Nexus 5 nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
themole schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:34:
[...]

Maar de iPhone lag in andere landen al in de winkel. De Nexus 5 nog niet.
Nee oké maar ze zullen ook niet leveren voor de wereld release. Die zal echter wel voor deze week staan en vanaf die datum kunnen ze vast leveren.

Ze zijn alleen nooit erg goedkoop. Dus als hij daar 449,- kost is hij ergens anders wel goekoper te krijgen verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:32
De stunt van Belsimpel krijgt ook al internationale aandacht.

http://www.gsmarena.com/n...netherlands-news-7071.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

casefan schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:26:
Lijkt me niet iets wat al bekend is :P Wat ben je van plan trouwens, wifi activiteit loggen van alles in de buurt?
Ik help nogal eens vaak met het netwerk bij een privé lan party, bij deze lan party is een subnet aanwezig met wifi voor de admin's waarop een database draait + website om scores in te vullen etc. Aangezien de wifi routers + repeaters + access points allemaal uit privé sfeer komen van verschillende crew leden moeten deze elke keer opnieuw ingesteld worden. Om te zorgen dat het veilig is (zodat spelers niet met hun scores gaan klote :P) doen we iedere keer een audit test, dit doen we vaak met een laptop maar als dit via de telefoon kan zou dat zoveel sneller kunnen :D

Wifi activiteit loggen: nee
Eigen wifi (proberen) te kraken ja voor audit: ja :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Is die prijs een grapje ofzo?
Op meer dan 300 euri had ik niet gerekend, dan maar een Nexus 4, daar een custom rom op flashen, overclocken en voila, je hebt een Nexus 5

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themole
Belsimpel.nl streeft er naar voor haar klanten om de nieuwste mobiele telefoons als eerste beschikbaar te hebben. Wij hebben van een distributiepartij informatie ontvangen over de Nexus 5 en op basis daarvan het toestel op Belsimpel.nl geïntroduceerd. Hierbij hebben wij kennelijk iets te snel conclusies getrokken. Op dit moment is de Nexus 5 nog niet te koop. Zodra het toestel door Google is aangekondigd, stellen wij iedereen op de hoogte van de prijs en beschikbaarheid bij Belsimpel.nl

Ze krabbelen steeds verder terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:17
haha wel slecht hoor, welke is eigenlijk beter nexus 5 of lg g2?

Dat kan alleen jij bepalen :)

[ Voor 24% gewijzigd door janvanduschoten op 29-10-2013 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Dat wordt een ritje naar het buitenland.

Prijsverschillen met belasting ok, maar dit is belachelijk. Amazon importeert al jaren via Luxemburg (3% importbelasting) en verspreid dan door EU om hogere importbelastingen te ontwijken. Kom er niet mee aan dat in NL bedrijven dat niet doen. Dit is gewoon weer uitpersen met een te dikke marge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
kuusj98 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:44:
Is die prijs een grapje ofzo?
Op meer dan 300 euri had ik niet gerekend, dan maar een Nexus 4, daar een custom rom op flashen, overclocken en voila, je hebt een Nexus 5
€300,- is dan ook wel iets wat onrealistisch.
Eerder €349,- a €399,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Nou ik ben benieuwd of ze alsnog leveren dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-03 21:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:14
Pre-order prijzen neem ik aan? Ik mag toch echt hopen dat het € 350/399 wordt, anders begint er toch wat twijfel in te sluipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeneunited
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 13:47
Ik heb een tijdje terug expres geen Nexus 4 gekocht vanwege het 'minimale prijsverschil' met de Nexus 5, blijkt dat even tegen te vallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 13:48

Greveldinges

Thank you, thank you very much

Ik zie e-plus 339,- staan, is dat dan de prijs icm een abonnement? Kan er niet veel uit wijs worden...

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CavaH
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-06-2022
De prijzen van die webshops zijn volgens mij alleen gebaseerd op de geruchten. Dat is dus speculeren en gewoon wat extra marge pakken. Ik denk dat het nog weinig zegt over de uiteindelijke verkoopprijzen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:36

Phntm

Tlingelingeling

Nou het is BelSimpel, al eerder is er verteld dat het altijd bij hun mis gaat met de Nexus toestellen. Gewoon afwachten jongens, je wacht elk jaar voor een nieuw toestel. Om nou elk jaar toch zo te gaan ergeren over het feit dat die telefoon een paar dagen of een weekje later uitkomt dan elders vind ik maar niks hoor. Jullie zullen wel toch betere dingen te doen hebben dan je druk maken over een nog niet uitgebrachte toestel. Iedereen heeft toch echt wel zelf nog een werkend toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:16

Nakebod

Nope.

Greveldinges schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 17:35:
Ik zie e-plus 339,- staan, is dat dan de prijs icm een abonnement? Kan er niet veel uit wijs worden...
Handy ohne Vertrag kaufen (469.95)
Veel duidelijker zal het niet worden :+ 339 met abo, 470 los.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges

Greveldinges

Nakebod schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 17:47:
[...]

Oh sorry, m'n Duits is wat roestig :+ bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
at the moment I can`t say anything about the Nexus 5. I have no further information.
I will give you Feedback when I know anything more. I think you will hear from me the next 3-4 days.

Mit freundlichen Grüßen
- Mediamarkt DE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleTo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-07 10:32
Nakebod schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 17:47:
[...]

In de play store zal hij waarschijnlijk wel goedkoper zijn. Bij de Nexus 4 kostte hij bij andere winkels ook iets duurder. Ik verwacht meer iets in de richting van 399 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Die prijs van 460eu vind ik belachelijk... Ik hoop dat hij in NL goedkoper zal worden.

*knip*

Daar hebben we V&A voor, niet in een topic.

[ Voor 48% gewijzigd door janvanduschoten op 29-10-2013 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Prijs valt mij ook mee. Even nog wat dagen wachten hoe het overal gaat lopen en dan maar aanschaffen als de reviews goed zijn. Krijgt Nederland nu ook nog een 32Gb ?

[ Voor 13% gewijzigd door Dubrillion op 28-10-2013 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges

Greveldinges

De prijs valt mee? 460,- vind ik een aardig hoog prijsje anders.. Ben anders gewend van Nexus devices.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Nu online
Ja maar vergeleken met een S4 of One op launchday...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Een S4 of One hebben dan ook weer andere features zoals Beats Audio , Air gestures etc ( heb niet gezegd dat het useful features zijn, maar ze zijn er wel )

Nexus is in intentie gelijk een auto kopen zonder opties, een cleane Android ervaring met directe updates, maar dan is 460 Euro veel geld.

Nuja de prijs lijkt meer weer zo een generic LG bedachte prijs zoals toen de N4 in NL kwam, ik wacht in ieder geval af wat MM DE gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Kimi-Alonso schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 18:12:
Die prijs van 460eu vind ik belachelijk... Ik hoop dat hij in NL goedkoper zal worden.
Tsjah dan koop je hem niet lekker simpel. Ik vindt de prijs wel meevallen gezien wat Apple voor zijn iPhones durft te vragen. Ik ga niet moeilijk doen om in Duitsland oid een Nexus 5 te kopen. Dan maar een paar tientjes meer betalen.
Greveldinges schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 18:18:
De prijs valt mee? 460,- vind ik een aardig hoog prijsje anders.. Ben anders gewend van Nexus devices.
Resultaten uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst.

[ Voor 25% gewijzigd door Slasher op 28-10-2013 18:47 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
€460,- voor de specs van de N5 is natuurlijk alsnog niet veel geld (Snapdragon800/5" 1080p) maar waarschijnlijk meer als iedereen verwachte.

Maare is het officieel nu? Dat heb ik dan even gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008

Zalmanman

So long,

Nope, het is nog altijd niet officieel, helaas. Overigens: dit. Geen idee of het veel meerwaarde heeft, maar het is altijd leuk :9

and thanks for all the fish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Donstil schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 18:47:
Maare is het officieel nu? Dat heb ik dan even gemist.
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Sorry maar de prijs valt mee, Nexus One was ook niet bepaald goedkoop net als de Nexus S.

Oh ja en de Galaxy Nexus was zelfs meer dan 500 euro hier.

De prijs valt mee, dat de Nexus 4 zo belachelijk goedkoop was betekent niet dat het nu ook zo zal zijn, niet zeiken dus.

Anders koop je een Nexus 4 of een ander toestel, ik heb zelfs iemand horen klagen dat die dan de "betere" S4 neemt, ga je gang neem een tragere en duurdere S4 zei ik dan, het is je eigen keus, net als dat mijn keus was om jaren lang iOS te gebruiken en peperdure iphones te kopen, tot ik een Nexus 4 in mijn handen kreeg, toen mocht mijn iPhone de pot op.

Ieder z'n eigen mening en keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008

Zalmanman

So long,

Helemaal met je eens, al is het altijd leuker als het goedkoper is. Het lijkt me geen straf deze als vervanger van mijn Sensation te kopen.

offtopic:
Om even wat minder serieus te zijn: van dit komt dit

Jaja, ik duik m'n donkere hoekje al in.

and thanks for all the fish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dik_voormekaar
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-09 19:42
Belsimpel probeert in de eerste dagen de hoofdprijs te vragen. Die 460,= is belachelijk.
Een poosje geleden lekten de google-play prijzen van tussen $349,= en $399,=.
Dus een prijs van 350,= lijkt me reeeler.
Maar goed, niks is officieel, dus we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Dus morgen of overmorgen komt de persconferentie van Google, dit kan niet meer mis. Of een stukje op TheVerge ala vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:31
Je zou verwachten dat er een uitgebreide aankondiging komt van Google met zoveel nieuws, maar aangezien alles al is uitgelekt valt er niet zo veel meer te vertellen :)
Ik ben heel benieuwd, maar er is eigenlijk geen twijfel meer dat er deze week eindelijk wat is om van te :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:07
Zo over 4 weken mijn nexus 4 inruilen voor een nexus 5 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
nieuws: Gerucht: duurdere versie Nexus 5 krijgt grotere accu

Zijn er voor die versie eigenlijk al prijzen bekend (als ie ooit uit gaat komen)? Als de 16GB-versie 350 USD kost, dan gok/hoop ik dat deze 400 USD gaat kosten.

Goh, wat een verrassing:
Update, 19:00:De Nexus 5 is inmiddels van de website van BelSimpel verwijderd. Het bedrijf zegt dat LG Nederland de Nexus 5 niet officieel kon bevestigen en dat daarom de productpagina voorlopig offline is gehaald.

[ Voor 34% gewijzigd door pven op 28-10-2013 20:16 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
pven schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:11:
nieuws: Gerucht: duurdere versie Nexus 5 krijgt grotere accu

Zijn er voor die versie eigenlijk al prijzen bekend (als ie ooit uit gaat komen)? Als de 16GB-versie 350 USD kost, dan gok/hoop ik dat deze 400 USD gaat kosten.
De verwachting is volgens mij dat beide versies dezelfde accu-capaciteit hebben, maar wel dat er een $50 verschil in prijs is.... Dus voor die $50 extra is er alleen 16GB extra ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Net even voor de grap berekend, ik zou mijn Nexus 4 voor 270 kwijt moeten raken om volgende maand Nexus 5 te kunnen kopen MITST deze max 400 euro gaat kosten.

Conclusie, dat gaat niet door :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Laatst online: 14-09 19:33

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themole
Die uitnodiging is echt heel erg matig gemaakt indien deze persconferentie zou zijn voor een wereldwijde release. Ik vertrouw het niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
themole schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:38:
[...]

Die uitnodiging is echt heel erg matig gemaakt indien deze persconferentie zou zijn voor een wereldwijde release. Ik vertrouw het niet echt.
Aanstaande vrijdag geeft LG een ontbijtsessie aan de NL gadget media.( zeker weten dat het over de Nexus 5 gaat) Is al dagen bekend, dus binnen 4 dagen is er een aankondiging van de Nexus 5. Zeker weten, zie: http://androidworld.nl/ni...en-nexus-5-op-31-oktober/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
themole schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:38:
[...]

Dat is een behoorlijk understatement: er zijn zoveel dingen die daaraan niet kloppen, de maker van deze photoshop is wel heel erg lui geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Okee mooi, de 5e ben ik in Israël :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Laatst online: 13:42
luappul schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:43:
[...]

Dat is een behoorlijk understatement: er zijn zoveel dingen die daaraan niet kloppen, de maker van deze photoshop is wel heel erg lui geweest...
Pfffffffrt wat een slechte uitnodiging zeg. 100% nep. Slechtste fail is nog om een Nexus 4 te gebruiken als telefoon 8)7

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Beetje rustig dit topic, even wat leven in blazen :P

De eerste foto's die vermoedelijk met de Nexus 5 zijn geschoten.

Google houdt morgen een Google+ event, waarbij vermoedelijk de samenvoeging van Hangouts en SMS aangekondigd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
chengbondkwok schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 23:18:

Google houdt morgen een Google+ event, waarbij vermoedelijk de samenvoeging van Hangouts en SMS aangekondigd gaat worden.
Foto kwaliteit is dus mwah. Ok genoeg voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
chengbondkwok schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 23:18:

De kleuren zien en rijker uit, beter dan bij de Nexus 4.

Al vallen ze wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Er stonden nog wat meer foto's in een Google+ album welke inmiddels offline is gehaald. Waren allemaal middelmatig, sprongen er niet uit maar waren ook niet echt slecht.

Toch wel een beetje zonde, ik dacht dat iemand van Google eens had gezegd dat de volgende Nexus telefoons (waar dit de eerste van is) goeie camera's zouden krijgen?

Maar ja, goedkope aanschaf moet ergens vandaan komen natuurlijk.

Edit: Het eerste voorraadje Nexus 5 toestellen is gepost.
Afbeeldingslocatie: http://phandroid.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2013/10/Nexus-5-stockpile-LG-Canada.jpg.jpg
http://phandroid.com/2013...anada-nexus-5-stock-pile/

Ik kan me eigenlijk niet meer voorstellen dat er nog een launch event gaat komen voor de Nexus 5, zeker gezien al de informatie van vandaag.
(Levertijden bij Belsimpel/Duitsland, deze voorraad, 1-11 launch volgens Evleaks)

[ Voor 37% gewijzigd door Donstil op 28-10-2013 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Heheh, die wilde ik ook net posten :P

Hopelijk breekt pakjesavond snel aan!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Edit: In Canada heeft een provider inmiddels een pre-order pagina geopend.
http://phandroid.com/2013...egister-page-wind-mobile/
Stukfruit schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 23:43:
Heheh, die wilde ik ook net posten :P

Hopelijk breekt pakjesavond snel aan!
Ik heb zo een vermoeden dat we dit weekend gewoon met een Nexus5 kunnen spelen. Althans als de launch Idd 1-11 is en je de Belsimpel prijs wilt betalen.

[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 28-10-2013 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Donstizol schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 23:45:
Edit: In Canada heeft een provider inmiddels een pre-order pagina geopend.
http://phandroid.com/2013...egister-page-wind-mobile/

[...]

Ik heb zo een vermoeden dat we dit weekend gewoon met een Nexus5 kunnen spelen. Althans als de launch Idd 1-11 is en je de Belsimpel prijs wilt betalen.
1-11 begint idd de launch data te worden ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
De leaks beginnen lachwekkend te worden trouwens, we weten echt alles nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
alwaysleft schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 00:03:
De leaks beginnen lachwekkend te worden trouwens, we weten echt alles nu..
Yup, behalve de ECHTE Play Store prijs, maar op dat na weten we alles, en in ieder geval weten we hoeveel de max prijs zal zijn.

Maar ik wacht op Android 4.4, geen geld voor Nexus 5 helaas.

P.S. op de foto zeker de voorraad voor de hele wereld? :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Mizgala28 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 00:19:
[...]

Yup, behalve de ECHTE Play Store prijs, maar op dat na weten we alles, en in ieder geval weten we hoeveel de max prijs zal zijn.

Maar ik wacht op Android 4.4, geen geld voor Nexus 5 helaas.

P.S. op de foto zeker de voorraad voor de hele wereld? :+ :+ :+
Die voorraad is echt alleen maar voor Canada, je weet hoe snel de Nexus 4 was uitverkocht overal? Ik verwacht hetzelfde met de Nexus 5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:17
ff een snelle vraag, de lg g2 heeft toch een betere accu, betere camera enz?
of zie ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Nu online
Ja dat klopt. Maar de Nexus staat ook niet bekend om de allerlaatste specs. Al heeft de N4 een S4 pro soc en een N5 een snapdragon 800. Wat toen voor de N4 en nu voor de N5 wel de snelste soc betekend. Ik wacht nog even op de aankondiging. Ik wil wel de 32Gb anders ga ik er niet op voor uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:41
Zal (waarschijnlijk) voornamelijk gaan over de Hangouts en de toevoeging van SMS.
Hopelijk dan ook "Oh, and we have a brand new phone to do that on!" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Nu online
Ik denk dat BelSimpel wat geld op de prijs heeft gegooid. Snel even omdat ze de "enige" zijn. Ik wacht even de 32Gb versie af en misschien een andere winkel. Ik had hem zo te zien net zo goed bij me verlenging kunnen nemen van vorige week :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Iedereen wacht spannend af op de Nexus 5, maar hoe denken jullie dat Android 4.4 het zal doen qua performance op de Nexus 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:24
Mizgala28 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 09:44:
Iedereen wacht spannend af op de Nexus 5, maar hoe denken jullie dat Android 4.4 het zal doen qua performance op de Nexus 4?
Daarvoor ben je in elk geval in het verkeerde topic. ;)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Het is toch wel opmerkelijk. LG heeft het qua logistiek ditmaal wel in orde, tenminste zo lijkt het. Telecomproviders en webshops willen de successen van de Nexus niet missen en hebben schijnbaar allemaal een voorraadje liggen. Maar betekent dit nu dat de focus minder op de Play Store gaat liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Aggressor schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 07:59:
ff een snelle vraag, de lg g2 heeft toch een betere accu, betere camera enz?
of zie ik het verkeerd?
Yep, betere camera en accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Qua specificaties zeker wel, maar nobody knows hoe de accuduur zich laat vergelijken natuurlijk nu :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranica
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Beter accuduur of niet voor mij persoonlijk is de vanilla android toch wel het grootste punt om de nexus aan te schaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themole
Dranica schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:40:
Beter accuduur of niet voor mij persoonlijk is de vanilla android toch wel het grootste punt om de nexus aan te schaffen :)
Idd en omdat je snel updates krijgt vanuit Google. Bij Samsung bijvoorbeeld duurt dat altijd lang omdat ze hun eigen meuk ook moeten updaten. Daarnaast zie je vaak dat er in die schillen om android heen nog best veel energieverbruikende zooi zit.

Niet voor niets dat mijn SGSII geroot is en custom roms draait. :)
Pagina: 1 ... 8 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor om alleen het toestel te bespreken.
Levertijden mag je hier bespreken.