[Google Nexus 5] Ervaringen en Discussie Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 17 Laatste
Acties:
  • 101.323 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dageeknerd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 16:32
Als het goed is begint het vannacht om 01.00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kremx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 21:13
alwaysleft schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 22:33:
[...]

Wordt zoiezo geen hardware aangekondigd...
Dat had ik begrepen inderdaad. Maar dat wil niet zeggen dat dit geen goed nieuws kan brengen voor ons. Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat de Play store uitgebreid word naar meerdere landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Kremx schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 22:53:
[...]

Dat had ik begrepen inderdaad. Maar dat wil niet zeggen dat dit geen goed nieuws kan brengen voor ons. Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat de Play store uitgebreid word naar meerdere landen.
Let's hope so!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

Wel software?

(Het zou leuk zijn als ze 4.4 aankondigen en direct beschikbaar maken zoals bij 4.3. Een paar uur later verschenen de eerste roms toen al)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:22
Dat zeggen de geruchten, volgens mij heeft elke Android release de laatste jaren ook gelijk nieuwe hardware gekregen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:45
Niks, nada, noppes, geen software, uitbreiding playstore,...

We zitten al een week met absolute windstilte zonder nieuwe geruchten of leaks. Maar het uiterlijk zal al geen verrassing meer zijn, enkel nog wat technische details ontbreken.

Iedereen die met de N5 te maken heeft wordt momenteel onder schot gehouden tot de officiële aankondiging volgt? :X :P

Kijkt naar 28/10... :*)

[ Voor 5% gewijzigd door Drwho1 op 25-10-2013 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
dageeknerd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 22:34:
Als het goed is begint het vannacht om 01.00 uur.
Google Play-evenement: het was niet wat we dachten dat het zou zijn

In tijden van spanning geeft elke aanwijzing hoop. Dus dat er een Google Play-evenement op stapel stond was genoeg reden om een beetje zenuwachtig te worden.
Geen nieuws
Helaas hebben we ons voor niets druk gemaakt. Het evenement dat afgelopen nacht georganiseerd werd was voor een besloten groep en had als doel deze groep te informeren over de diensten en producten van Google Play.

Eerlijk is eerlijk, Google heeft er alles aan gedaan om de gebruikers niet het idee te geven dat er iets stond te gebeuren rondom KitKat en de Nexus 5. De auteur van Geek.com die een week geleden het vermoeden uitsprak dat er heel wat aangekondigd zou worden op het evenement van vannacht, werd vriendelijk verzocht om zijn artikel in te trekken.
Geen nieuws dus over Nexus5 of KitKat. -O-

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:14
Drwho1 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:44:
Niks, nada, noppes, geen software, uitbreiding playstore,...

We zitten al een week met absolute windstilte zonder nieuwe geruchten of leaks. Maar het uiterlijk zal al geen verrassing meer zijn, enkel nog wat technische details ontbreken.

Iedereen die met de N5 te maken heeft wordt momenteel onder schot gehouden tot de officiële aankondiging volgt? :X :P

Kijkt naar 31/10... :*)
http://www.androidauthori...vember-7-8-canada-286298/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
Potato potatoe

Kan me niet meer bommen, volgende week dan ergens. :P
We wachten nu al zolang, die week extra maakt het ook niet meer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 12:44
Hoop voor een directe NL release:
Van Androidworld
Nexus 5 naar Nederland en België?

Android 4.4, zal sowieso naar Nederland en België komen, allereerst voor de Nexus-gebruikers, vervolgens ook langzaam voor een aantal andere toestellen. De Nexus 5 is een ander verhaal, dat is nog niet bekend, maar we hebben wel een uitnodiging ontvangen van LG Nederland voor een ontbijtsessie op 1 november. Dit hoeft natuurlijk niets te betekenen, maar is wel toevallig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 13:48

Greveldinges

Thank you, thank you very much

Ik hoop dat hij via google verkocht gaat worden hier, en niet via LG. Dat scheelt in prijs toch?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Laatst online: 14-09 00:04
Greveldinges schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:42:
Ik hoop dat hij via google verkocht gaat worden hier, en niet via LG. Dat scheelt in prijs toch?
Als je de prijs van Nexus 4 van vorig jaar vergelijkt was hij bij de playstore iets van 80% (gokje) goedkoper.

Ik ga in ieder geval geen Nexus 5 halen, ik heb sinds 1,5 jaar de Nexus 4 en ben zeer tevreden mee, op de batterij duur na maar vandaar dat ik hem altijd ga bijladen of als dat niet lukt sowieso tegen de middag aan de juice leg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges

Greveldinges

Ik heb nu een Newman N2, opzich niets mis mee, maar ik zou graag de ROM support van Nexus toestellen willen hebben :) Voor de N2 is nog niet eens een 4.2 build uit, dus ik loop een beetje achter. Op m'n Nexus 7 altijd de laatste versie, dat is gewoon erg prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faberge
  • Laatst online: 16:26
Net gebeld door Tmobile Zakelijk. En nu weet ik het niet meer.

Ik kan daar de 5s krijgen als ik mijn abo verleng (26 euro p/m 150 minuten 1000 mb internet 2 jarig) voor 315 euro. Als ik de Nexus 5 zou nemen zou dat 350 - 400 euro kosten en dan een vergelijkbaar abonnement voor 20 euro per maand. Dan scheelt dat dus bijna niks qua kosten.

En dat zou een van de redenen zijn waarom ik voor een Nexus 5 zou kiezen.

[ Voor 10% gewijzigd door Faberge op 25-10-2013 11:07 ]

http://steamcommunity.com/id/nijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazman67
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-04 11:59
Lees niet op nu.nl dat de Nexus 5 uitkomt op 31 oktober.

http://www.nu.nl/tech/3610924/nexus-5-komt-31-oktober.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
't Staat tussen haakjes, dus het is een quote, geen feit.
Bron is Mobile Syrup. Ken ze niet, maar ik heb wel eens betrouwbaarder klinkende namen gehoord.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Het feit dat LG op 1 november een event in Nederland organiseert geeft mij ineens de hoop dat hij in Nederland verkrijgbaar zal zijn :) Ook echt een ontbijtsessie, dat is zo'n beetje direct na de aankondiging. Aan de andere kant, het is een LG event, als die hem zelf gaan verkopen zal het voor de hoofdprijs zijn vrees ik.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Faberge schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:01:
Net gebeld door Tmobile Zakelijk. En nu weet ik het niet meer.

Ik kan daar de 5s krijgen als ik mijn abo verleng (26 euro p/m 150 minuten 1000 mb internet 2 jarig) voor 315 euro. Als ik de Nexus 5 zou nemen zou dat 350 - 400 euro kosten en dan een vergelijkbaar abonnement voor 20 euro per maand. Dan scheelt dat dus bijna niks qua kosten.

En dat zou een van de redenen zijn waarom ik voor een Nexus 5 zou kiezen.
Je vergelijkt dan ook een telefonische aanbieding met een website aanbieding. Op de website kost de goedkoopste iphone met dat abonnement 355 en 31/maand. Dus je hebt van de verkoper aan de telefoon 170 euro extra korting gehad. Die kun je waarschijnlijk ook krijgen op een SIM only. Of minstens de €5/maand op de belminuten en MB's.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:27
ph4ge schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:16:
Het feit dat LG op 1 november een event in Nederland organiseert geeft mij ineens de hoop dat hij in Nederland verkrijgbaar zal zijn :) Ook echt een ontbijtsessie, dat is zo'n beetje direct na de aankondiging. Aan de andere kant, het is een LG event, als die hem zelf gaan verkopen zal het voor de hoofdprijs zijn vrees ik.
Ik denk dat dat vanuit Google uit een 'goede oplossing' is, beetje best of both worlds. Zij doen de Play Store distributie in de landen waar hij beschikbaar is in de Play Store, en verder regelt LG het, en dan ook met hun prijsstelling.

Hopelijk denkt LG wel even na voordat ze er een 599 stickertje aan gaan hangen, ik weet eigenlijk niet meer hoe dat met de N4 was? Die kwam sowieso later pas 'officieel' in Nederland, maar wat moest hij toen kosten? Hoop dat ze snappen dat als hij in Duitsland te krijgen is voor 150 - 200 euro minder mensen eerder daarheen rijden dan hem hier kopen, op die paar lui na die gewoon niet vergelijken en hem zo oppikken in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:27
Greveldinges schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:51:
Ik heb nu een Newman N2, opzich niets mis mee, maar ik zou graag de ROM support van Nexus toestellen willen hebben :) Voor de N2 is nog niet eens een 4.2 build uit, dus ik loop een beetje achter. Op m'n Nexus 7 altijd de laatste versie, dat is gewoon erg prettig.
Mjah, dit is ook meer iets voor het 'Levertijden en prijzen' topic denk ik? Wat er niet is (afaik), want er is logischerwijs nog geen prijs bekend officieel, dus er valt nu bar weinig te vergelijken, of tenminste; appels met peren. Als je uitkomt op een paar tientjes verschil kan heel je vergelijking weer compleet anders zijn op het moment dat de N5 uitkomt en de prijzen bekend worden en wat verschillen wat van iedereen dacht. Volgens mij gaat nu iedereen uit van $ -> € maar met LG die hem wellicht in Nederland gaat verkopen hoeft dat al niet zo te zijn. En wie weet doen zij in heel Europa wel de fysieke verkoop dus is hij ook in Duitsland in de winkels wat duurder, weten wij veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philos31
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 20:24
Is een amerikaanse N5 eigenlijk gelijk aan een europese? Ik bedoel, als ik kennissen uit de US eentja laat bestellen en die meeneem naar Nederland werkt dan alles gewoon? Of zijn er meerdere versies?

BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Philos31 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:24:
Is een amerikaanse N5 eigenlijk gelijk aan een europese? Ik bedoel, als ik kennissen uit de US eentja laat bestellen en die meeneem naar Nederland werkt dan alles gewoon? Of zijn er meerdere versies?
Waarom denk je dat er een aparte Amerikaanse versie komt?
Omdat hij dan hetzelfde is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:57
Philos31 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:24:
De Nexus 5 is nog niet officieel aangekondigd, dus deze details zijn ook nog niet bekend. Wellicht komt er een aparte versie uit in de VS/EU, in verband met andere frequentie banden. Maar, dat is nog even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LearnDriver
  • Laatst online: 14:29
Idd, alleen op de banden is het evt iets anders; bijvoorbeeld van voorgaande telefoons:
Samsung, HTC and LG all seem to fall in the same bucket: neither offers 5-band UMTS, and they all have limited LTE options that don't allow going around easily.

Sony has 5-band UMTS in all models. Their US model does LTE on both AT&T and T-Mobile and has 1 of the EU LTE bands, while their EU model has all LTE EU bands plus T-Mobile in the US.

Motorola has 5-band UMTS, plus LTE that covers both AT&T and T-Mobile. At least that's the developer edition, the specs for the carrier editions are fuzzy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Volgens de FCC aanvraag ondersteunt de (amerikaanse versie) 7 LTE banden
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2013/09/nexus5fcca.png

In Nederland zit LTE op band 3, 7 en 20. Dus die Amerikaanse versie heeft geen 4G in Nederland.
Dan zullen er zeer waarschijnlijk verschillende versies komen.
Wikipedia: List of LTE networks

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:52
RocketKoen schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:31:
Volgens de FCC aanvraag ondersteunt de (amerikaanse versie) 7 LTE banden
[afbeelding]

In Nederland zit LTE op band 3, 7 en 20. Dus die Amerikaanse versie heeft geen 4G in Nederland.
Dan zullen er zeer waarschijnlijk verschillende versies komen.
Wikipedia: List of LTE networks
In een artikel waarin toen de gelekte informatie te vinden was, stond dat de FCC nooit Europese banden vermeldt in de documentatie :) Dus grote kans op gewoon één model met wereldwijde ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Razer schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:39:
[...]

In een artikel waarin toen de gelekte informatie te vinden was, stond dat de FCC nooit Europese banden vermeldt in de documentatie :) Dus grote kans op gewoon één model met wereldwijde ondersteuning.
Er zijn wel 2 typenummers bekend (bron)
De 820D en 821D. De 820D is uit de FCC aanvraag en vermeld US LTE banden. De 821D wordt genoemd in de gelekte service manual en noemt EU banden.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Hopelijk flikken ze niet hetzelfde grapje als met de GN met 4G, alleen voor Verizon en compleet nutteloos in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dik_voormekaar
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-09 19:42
Er komen minstens drie versies.
Van de D820 komen er al twee versies volgens een oud bericht van 17 sept. Bron.
De D821 zou het europese model moeten zijn. Daarvan was de service manual gelekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ik hoef geen 4G. Mijn 3G is snel genoeg, ik peins er dan ook niet over om een abonnement met 4G te nemen wat 4 keer zo duur is. Het maakt de telefoon wel duurder, ook als je het niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
ph4ge schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:24:
Ik hoef geen 4G. Mijn 3G is snel genoeg, ik peins er dan ook niet over om een abonnement met 4G te nemen wat 4 keer zo duur is. Het maakt de telefoon wel duurder, ook als je het niet gebruikt.
Het ziet er alleen naar uit dat er geen 3G versie komt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

RocketKoen schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:26:
[...]

Het ziet er alleen naar uit dat er geen 3G versie komt.
Het lijkt me dan toch backwards compatible?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:09
ja en als het goed is wordt de telefoon ook niet heel duur, dus geen problemen lijkt mij

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:09
ja en als het goed is wordt de telefoon ook niet heel duur, dus geen problemen lijkt mij

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Slasher schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:29:
[...]

Het lijkt me dan toch backwards compatible?
klopt, maar een 3G versie is vaak een euro of 50 goedkoper dan de 4G versie.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazman67
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-04 11:59
Ik hoef ook geen 4G, maar niet in verband met de snelheid. Ik zit namelijk in 90% van de tijd (thuis of werk of ...) achter de WiFi. Voor de overige 10% is 3G inderdaad snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
tazman67 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:56:
Ik hoef ook geen 4G, maar niet in verband met de snelheid. Ik zit namelijk in 90% van de tijd (thuis of werk of ...) achter de WiFi. Voor de overige 10% is 3G inderdaad snel genoeg.

[...]
3G is snel genoeg, alleen ik heb het niet zo vaak aan omdat dan gaat de batterij van mijn N4 nog sneller leeg.

Maar ik red het met een 500mb bundel per maand, omdat ik overal aan wifi kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LearnDriver
4G is wel handig, want er zijn plannen om mensen met een telefoon die 4G ondersteund, maar met een 3G abbo 4G te laten gebruiken (met snelheids cap) om zo de 3G masten deels te ontlasten :)

Althans, dat is hoe ik dit artikel interpreteer:
nieuws: Klanten T-Mobile krijgen snelheidsverhoging na introductie 4g in november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
4x zo duur? Bij welke provider zit je dan wel niet, ik betaal bij Vodafone 2,- pm extra om op het 4g netwerk te "mogen" met mijn oudere abonnement.

Zodra je 4g gewend bent wil je echt niet meer terug naar 3g, ik zei ook altijd dat 3g (hsdpa) snel genoeg was maar nu ik 4G heb weet ik dat ik al die tijd uit mijn nek heb lopen lullen :)

(Dat wifi argument vind ik altijd zo een dood doener, ik zie mezelf al bij elke klant vragen of ik even op zijn wifi mag omdat ik maar 500 mb data in mijn bundel heb, maar goed Ik trap er tussen de 10 en 20 GB mobiele data doorheen per maand dus ben misschien wel een uitzondering >:) )

[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 25-10-2013 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Donstil schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 17:10:
[...]

4x zo duur? Bij welke provider zit je dan wel niet, ik betaal bij Vodafone 2,- pm extra om op het 4g netwerk te "mogen" met mijn oudere abonnement.

Zodra je 4g gewend bent wil je echt niet meer terug naar 3g, ik zei ook altijd dat 3g (hsdpa) snel genoeg was. Nu ik 4G heb weet ik dat ik al die tijd uit mijn nek heb lopen lullen :)
4G biedt nieuwe mogelijkheden, zoals Hd streamen. Maar als je dat gebruikt gaat je dataverbruik wel enorm hard. Vandaar dat het 4x duurder kan zijn.

4G zou wel veel stabieler moeten worden dan 3G. Ik heb nu regelmatig geen 3G binnenshuis, in afgelegen gebieden of tijdens drukke evenementen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Donstil schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 17:10:
Ik betaal 12,50 p/m bij KPN voor FUP Internet extra snel en 150min+150 sms, ik kan 2,5GB verstoken zonder problemen met een prima snelheid. Het goedkoopste sim only 4g abonnement bij KPN kost 35 euro p/m bij twee jaar en dan heb je nog maar 250 mb, maar het zal wellicht iets sneller zijn. Evenveel data kan niet eens, en als je in de buurt komt zit je aan de 50 euro per maand. Dat is het mij niet waard, ik blijf lekker bij mijn oude abonnement en als ik daar 4G op krijg zie ik dat als een bonus. :+

[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 25-10-2013 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ph4ge schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 18:47:
[...]

Ik betaal 12,50 p/m bij KPN voor FUP Internet extra snel en 150min+150 sms, ik kan 2,5GB verstoken zonder problemen met een prima snelheid. Het goedkoopste sim only 4g abonnement bij KPN kost 35 euro p/m bij twee jaar en dan heb je nog maar 250 mb, maar het zal wellicht iets sneller zijn. Evenveel data kan niet eens, en als je in de buurt komt zit je aan de 50 euro per maand. Dat is het mij niet waard, ik blijf lekker bij mijn oude abonnement en als ik daar 4G op krijg zie ik dat als een bonus. :+
Je moet uiteraard wel een huidig 3G abonnement vergelijken met een 4G abbo.

Dat oude abonnement afsluiten kan immers niet meer.
(helaas).

Ik verstookte trouwens tussen de 20 en de 30 GB toen ik nog FUP had.
Nooit wat van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaeli
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-07-2022
Misschien een beetje een aparte vraag, maar ik ga binnenkort 4 maanden in Zuid-Korea of China studeren,
zou de Europese versie van de Nexus 5 in Korea werken met een Koreaanse simkaart? Ik weet dat Korea een compleet ander netwerk heeft (CDMA), maar aangezien je tegenwoordig al 4G hebt..

Heb op diverse sites gelezen dat als de telefoon WCDMA2100 ondersteunt, dat het dan zou moeten werken. Maar zo veel verstand heb ik er ook weer niet van.. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Tuurlijk wel, zeker weten GSM en EDGE, maar of 3G ook of 4G zou ik niet durven stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
  • Laatst online: 14-09 20:14
Razer schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:39:
[...]

Totaal geen kans, omdat de Nexus 5 dan een RF360 van qualcomm nodig heeft om dat klaar te spelen, en die heb ik nog niet gecombineerd gezien met de S800, laat staan aan het, waarschijnlijke, prijspunt dat de Nexus 5 gaat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:27
Phaeli schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 21:47:
Misschien een beetje een aparte vraag, maar ik ga binnenkort 4 maanden in Zuid-Korea of China studeren,
zou de Europese versie van de Nexus 5 in Korea werken met een Koreaanse simkaart? Ik weet dat Korea een compleet ander netwerk heeft (CDMA), maar aangezien je tegenwoordig al 4G hebt..

Heb op diverse sites gelezen dat als de telefoon WCDMA2100 ondersteunt, dat het dan zou moeten werken. Maar zo veel verstand heb ik er ook weer niet van.. :')
Let op, CDMA2000 is iets anders dan W-CDMA (3G). Korea heeft in ieder geval W-CDMA-dekking op 2100 MHz, dus je kunt een recente telefoon gewoon gebruiken.

offtopic:
Een lokale SIM-kaart regelen is waarschijnlijk een veel groter probleem..
Mizgala28 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 22:31:
Tuurlijk wel, zeker weten GSM en EDGE, maar of 3G ook of 4G zou ik niet durven stellen.
In Korea is er geen 2G GSM-netwerk, meen ik (enkel CDMA2000).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Debian23
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Zou dit waar zijn?

"Google’s Nexus 5, Android 4.4 KitKat launch delayed"

http://timesofindia.india.../articleshow/24737223.cms

[ Voor 16% gewijzigd door Debian23 op 26-10-2013 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Debian23 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 17:08:
Zou dit waar zijn?

"Google’s Nexus 5, Android 4.4 KitKat launch delayed"

http://timesofindia.india.../articleshow/24737223.cms
Onzin, misschien dat Nexus 5 zelf later uitkomt, Android 4.4 is voor zo ver bekend al klaar.

Alsnog, ik betwijfel dat deze bericht uberhaupt correct is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Laatst online: 13:42
Zou raar zijn als ze 4.4 uitstellen omdat de G Flex ook delayed is. Hoop alleen niet dat de G Flex dusdanig veel recources bij LG wegsnoept dat hierdoor de productie van de Nexus 5 weer het schip in gaat.

Ik zet ook ernstige vraagtekens bij dit bericht, ze halen geen bron aan (ja phones review, maar op die website is niets te vinden hierover) en stellen ook dat de telefoon een 13MP camera heeft.

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16:52

Kiwi

Gadgetfreak

Nieuwe "gelekte" render:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BXiekOoCUAArXxj.png

Bron: evleaks

Ik weet niet waarom, maar ik vind die logo's op deze render best lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Gelekt, het is al langer bekend hoe die eruit gaat zien.

In China hebben ze al een kloon van, ik werd gisteren enorm verbaasd door een kennis die eentje kocht op de zwarte markt.

Super goedkope kwaliteit, ziet er voor 80% uit als die renders en hij is retetraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
TerrorKiwi schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 08:38:
Nieuwe "gelekte" render:

[afbeelding]

Bron: evleaks

Ik weet niet waarom, maar ik vind die logo's op deze render best lelijk.
Ook die achtergrond spreekt totaal niet, daar hadden ze beter zoiets als de Nexus7 voor kunnen kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:42
Achtergrond klopt niet denk ik. Over het algemeen heeft Google voor zijn Nexus producten een iets "abstractere" achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17:26
Ik hoop dat die front camera gelijk is aan het beeldscherm, bij de one x is dat echt een nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges

Greveldinges

De frontcam zit links, en de speaker in het midden, als dat is wat je bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
Nee ik bedoel dat het glas niet lager ligt in de behuizing van de camera, dan krijg je er stof en viezigheid op zoals bij de One X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 23:37
AnthonyR schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 15:51:
Nee ik bedoel dat het glas niet lager ligt in de behuizing van de camera, dan krijg je er stof en viezigheid op zoals bij de One X.
Inderdaad, als ik een foto wil maken met de frontcamera moet ik eerst al het stof er uit peuteren.
Fotos zien er niet uit.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
Ik gebruik die frontcamera niet eens meer, de kwaliteit is nu te dramatisch.. Daarom hoop ik dat het beter is bij de Nexus 5, vermoedelijk de opvolger van mijn One X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges

Greveldinges

Zo te zien aan de renders zit de camera direct achter het glas, en zit er geen uitsparing oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daz_Bob
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-06 17:44
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BXmT7juCIAAeP7K.png:large

bron

Zo te zien is de aankondigingsdatum 1 november :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Daz_Bob schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 18:59:
[afbeelding]

bron

Zo te zien is de aankondigingsdatum 1 november :)
Toch is een witte ook wel fraai.
Alleen ik vraag me dan af hoelang dat witte rubber mooi wit blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:24
Ik hoop dat de camera goed is,merk de laatste tijd dat ik best veel foto's maak met de telefoon.Hoop dat die al zaterdag te koop is,ben vanaf vrijdag in duitsland.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Amaze86 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 19:17:
Ik hoop dat de camera goed is,merk de laatste tijd dat ik best veel foto's maak met de telefoon.Hoop dat die al zaterdag te koop is,ben vanaf vrijdag in duitsland.
Dat van de camera hoop ik ook ja. Ik gebruik nu een Z Ultra waarvan de camera echt beroerd is, juist nu de camera zo slecht is kom ik er achter dat ik die dus best vaak gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff, zoveel leaks (lees: reclame) voor dit toestel... Zwart, wit, 2300mAh, 3100mAh...

Welke kleur zouden jullie nemen? Mij lijkt wit wel erg mooi, weet alleen niet hoelang het ook mooi blijft.

P.S. $350 is wel excl. tax he. Er komt dan zo'n 5% bij. (verschilt per staat)

In Nederland zal hij wel zo'n €400 worden. Tenzij het LG *knip* weer de verkopen bepaald.

[ Voor 2% gewijzigd door janvanduschoten op 28-10-2013 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik zou een witte nemen, als hij helemaal wit zou zijn, nu weet ik het niet, dan liever 'n hele witte LG G2 denk.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
CLB schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 23:15:
Ik zou een witte nemen, als hij helemaal wit zou zijn, nu weet ik het niet, dan liever 'n hele witte LG G2 denk.
Dat ben ik met je eens. Ik hou van een witte telefoon, maar dan moet hij wel HELEMAAL wit zijn.
Nu neem ik eerder een zwarte. Mijn nieuwe S4 wordt morgen overgenomen. Ik geloof niet dat KPN een Nexus 5 gaat verkopen, dus heb een S4 genomen en deze direct doorverkocht op Tweakers. Laat de Nexus 5 maar komen :D. Liefst zo snel mogelijk, maar ik ben nog tevreden met me Nexus 4, dus twee maanden wachten tot iemand hem nieuw aan bied of iemand die er 5 meeneemt is ook geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:02
AnthonyR schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 16:09:
Ik gebruik die frontcamera niet eens meer, de kwaliteit is nu te dramatisch.. Daarom hoop ik dat het beter is bij de Nexus 5, vermoedelijk de opvolger van mijn One X.
Eens per week met de tandenborstel erover en het gaat weer. :X
Het is inderdaad drama, de eerste dagen erg scherp nu zo korrelig en slechte belichting dat je er net zo goed een spijker erdoorheen kan slaan.

Ik wil straks zeker de Nexus 5, ik ben helemaal weg van het design zoals op de renders, lekker mat zwart en waarschijnlijk lichte grip in de hand, ik ben om!

[ Voor 14% gewijzigd door Quad op 28-10-2013 09:01 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Laatst online: 16:14
Een reden waarom het 1 november zou zijn is omdat het in cijfers alsvolgt uitziet: 1/11. Dit lijkt (met een beetje heel erg veel fantasie) op 4 kitkat bars.

Maar een aankondigingsdatum van 28 oktober zou ook niet erg zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Laatst online: 17:57
Tweakers schrijft op de voorpagina:
Geruchten wezen op een release 31 oktober; voor die datum staat een persbijeenkomst gepland.
Heb ik iets gemist? Weet wel dat er op 1 november een 'ontbijt sessie' gepland staat met LG. Maar verder heb ik nog weinig officieels gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leona1981
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-10-2023

Leona1981

Bunny phone home

Pre-order in de play store vanaf 3 november?

http://androidworld.nl/ni...r-mogelijkheid-play-store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 18:11
Zoals al in de comments staat:
-comming soon --> coming soon
-220 gram
Om die 220 gram in perspectief te plaatsen. Het zou de zwaarste smartphone zijn. De HTC One Max en de Xperia Z Ultra wegen 217 en 212 gram. Dat zijn smartphones met een schermdiagonaal van 5.9" en 6.4". Een recente 5" zit toch wel onder de 200gram. (Verkijk je niet op de S4 Zoom, 4.25" met een gewicht van 208gram, maar die heeft een volwaardige camera met zoom lens aan boord.)

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMaxedTank
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:45
"Comming soon"?

Lijkt me een fake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Of een typfoutje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 18:11
Die 220 gram ook?

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaril
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-02 00:12
Die render klopt niet helemaal. De bolling van de camera vanaf de zijkant gezien zit een stuk lager dan wanneer de camera op de achterkant zit. Dat zie je het beste op de witte versie.
Bovendien als hij uitsteekt zou ik het zonde vinden. Krassen op je camera heb je dan zo te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Dadona schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:44:
Zoals al in de comments staat:
-comming soon --> coming soon
-220 gram
Om die 220 gram in perspectief te plaatsen. Het zou de zwaarste smartphone zijn. De HTC One Max en de Xperia Z Ultra wegen 217 en 212 gram. Dat zijn smartphones met een schermdiagonaal van 5.9" en 6.4". Een recente 5" zit toch wel onder de 200gram. (Verkijk je niet op de S4 Zoom, 4.25" met een gewicht van 208gram, maar die heeft een volwaardige camera met zoom lens aan boord.)
Waarschijnlijk fake idd, maar ik zou best 20-50gr extra willen dragen als dat gewicht naar een batterij gaat... Maar 200 is inderdaad wel erg veel voor een 5"telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulican
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-06-2021
Het lijkt wel fakedag vandaag, ook met de nexus 10;

http://www.phonearena.com...d-then-taken-down_id48767

Misschien beiden van de zelfde "bron"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
Die two-tone zwart/wit uitvoering lijkt me maar niets. Maakt me ook niet zo heel veel uit, gaat toch vrijwel meteen in een hoesje.

Ik heb gisteren mijn One S geroot en Cyanogenmod geïnstalleerd, het heeft mijn smartphone een 2de leven gegeven, alles lijkt weer helemaal fris. Heeft ook de drang weggenomen om meteen op de eerste kar te springen voor een N5...ik ga er nog eens goed over nadenken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Bij BelSimpel, volgende week in huis... http://www.belsimpel.nl/lg/lg-nexus-5-black/overzicht

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LearnDriver
Wel voor de 16GB helaas, dus dan zal de 32GB wel naar de 500-510 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:31
Ik geloof sowieso niet dat binnen 2 tot 4 dagen kunnen leveren.... Wel vreemd dat dit ineens op hun site verschijnt, zonder dat hij is aangekondigd. Volgens mij is belsimpel wel een oké die zijn zaakjes netjes op orde heeft?
op twitter:
Belsimpel heeft de Nexus 5 BIJNA op voorraad! Leverbaar binnen 2-4 werkdagen, als eerste in Nederland!

[ Voor 29% gewijzigd door luappul op 28-10-2013 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ouch die prijs, ik heb 2 weken terug een Nexus 4 gekocht en twijfelde nog of ik moest wachten op de 5, maar voor deze prijs was het sowieso geen optie geweest voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 10-09 08:26
Is deze telefoon 9mm? Best aan de dikke kant dan. De officiële specs moeten lekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:39

Bolletje

Moderator Harde Waren
Eerder dat ze nu heel veel pre-orders willen verzamelen, dan proberen de Nexus 5 te bemachtigen voor de veel lagere prijs en dan doorverkopen. Zal wel grijze import zijn.

Mochten ze de toestellen niet kunnen bemachtigen dan communiceren ze gewoon naar hun klanten toe dat ze niet kunnen leveren en geven ze het geld terug. Zo bijzonder is het niet.

Zie nieuws: Nexus 5 komt woensdag in Nederland uit voor 459 euro :)

We zullen zien :)

[ Voor 24% gewijzigd door Bolletje op 28-10-2013 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:35

Nakebod

Nope.

Maybe toch echt waar: nieuws: Nexus 5 komt woensdag in Nederland uit
Of het is fake, en een mooi verhaaltje eromheen bedenken.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themole
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-11-2023
Ik wacht even tot de aankondiging van Google. Als er een 32GB variant is koop ik die. Iemand die ik ken die bij UPS werkt in zo'n distributiecentrum waar spullen van Google worden verscheept zei dat ze daar verwachten dat ze het de komende weken druk gaan krijgen. Dat zal niet zijn vanwege de Nexus 7. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Nu nog aanbieden via de Playstore in Nederland voor de gewenste prijs (zal voor ons toch wel op zo'n €350,- liggen lijkt me) en ik ben om.

€459,- is voor nu nog even te veel om over te stappen van een HOX naar een Nexus 5.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
Lijkt mij ook al het vel van de beer verkopen...

Mooie media-aandacht voor Belsimpel en dan zoals Bolletje hierboven zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Maar ze nemen wel een flinke gok als het niet zo is, dit lijkt mij al een aardige belofte namelijk. Beetje zuur als blijkt dat ze niks kunnen leveren woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Drwho1 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:46:
Lijkt mij ook al het vel van de beer verkopen...

Mooie media-aandacht voor Belsimpel en dan zoals Bolletje hierboven zegt.
Mooie aandacht??? Als ze niet kunnen leveren Woensdag is het allerminst mooie aandacht...

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
BelSimpel zat in verleden altijd goed met release data en verkopen... Dus ik neem niet aan dat dit een wilde gok is. Misschien is de officiële aankondiging op dit moment wel heel dichtbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Razer schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:51:
BelSimpel zat in verleden altijd goed met release data en verkopen... Dus ik neem niet aan dat dit een wilde gok is. Misschien is de officiële aankondiging op dit moment wel heel dichtbij.
Vanavond dan misschien? Zou wel een stunt zijn "We kondigen hem nu aan, overmorgen overal leverbaar" _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Hmm.. Ik vermoed dat ik een ritje ga doen naar Duitsland, als daar de prijzen bekend worden!

Belsimpel heeft het inderdaad heel vaak goed gehad en haalt veel uit het buitenland. Mijn Lumia 920 kreeg ik destijds in het Deens, dus grijze import zou best kunnen.

[ Voor 7% gewijzigd door JPtjeeNL op 28-10-2013 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:36

Phntm

Tlingelingeling

Razer schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:51:
Nou, release data en verkopen van BelSimpel rondom NExus toestellen is altijd mis gegaan. Niet alleen hun natuurlijk maar het is gewoon de levering van de Nexus toestellen. Ik zou het eerder gewoon afwachten totdat het echt beschikbaar is en het is niet alsof de eerste paar toestellen die uitkomen opeens veel beter zijn dan wat de rest uiteindelijk in handen krijgt. Ik zeg gewoon geduldig wachten, nog lekker volop genieten van je Nexus 4 en daarna een overstap maken naar de 5 als je die nou zo graag wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Nadeel van dit verhaal is, is dat de kans op een Nederlands Play-store release nu zo goed als gezakt is naar 0% aangezien LG hem dus in Nederland gaat distribueren voor een stuk hogere prijs. Beetje jammer...50 euro op de Play-store prijs was mee te leven, 110 euro is weer wat te veel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:39

Bolletje

Moderator Harde Waren
Klopt, is vooral eigen initiatief van sommige winkels om het toestel dan toch proberen aan te bieden in Nederland.

Ik wacht even af en doe het anders net als vorig jaar: pre-order doen bij Duitse Mediamarkt en hem daar ophalen. Belsimpel was toen met de Nexus 4 ook een stuk duurder. Zal nu wel niet anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Razer schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:53:
Nadeel van dit verhaal is, is dat de kans op een Nederlands Play-store release nu zo goed als gezakt is naar 0% aangezien LG hem dus in Nederland gaat distribueren voor een stuk hogere prijs. Beetje jammer...50 euro op de Play-store prijs was mee te leven, 110 euro is weer wat te veel van het goede.
Dat is onzin. Google kan hem natuurlijk nog prima zelf gaan leveren, misschien komt alles bij BelSimpel wel uit het buitenland..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 23:40
Is het geheugen uitbreidbaar middels een MicroSD-kaartje?

En is er al bekend hoe de zuinigheid/accuduur van Android 4.4 is t.o.v. 4.3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
The Redman schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:54:
Is het geheugen uitbreidbaar middels een MicroSD-kaartje?

En is er al bekend hoe de zuinigheid/accuduur van Android 4.4 is t.o.v. 4.3?
Hij is nog niet aangekondigd... dus nee, dat weet niemand.

Pagina: 1 ... 7 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor om alleen het toestel te bespreken.
Levertijden mag je hier bespreken.