[Google Nexus 5] Ervaringen en Discussie Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 17 Laatste
Acties:
  • 101.258 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:12
Bolletje schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:04:
De fysieke batterij is niet bagger van de Nexus 4, het komt voornamelijk door de software update die roet in het eten gooit. Met 4.2.2 kon ik ook veel langer op de batterij. 2100 mAh is daarbij zeker niet 'bagger'; is in lijn met de Samsung Galaxy SIII.

De verwijzing naar het aantal inch schermformaat is nog niet zo raar. Dat komt o.a. omdat voordat de Nexus 4 er was, Google de Nexus 7 (7") en Nexus 10 (10") had uitgebracht. Een Galaxy Nexus heeft trouwens geen 4" scherm, maar 4,65".
Wat de Galaxy Nexus betreft, foutje bedankt ;)

Ik heb gezegd dat de batterij duur slecht is, niet dat de batterij slecht is, al komt het wel zo over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:56

Bolletje

Moderator Harde Waren
Mizgala28 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:28:
[...]

Wat de Galaxy Nexus betreft, foutje bedankt ;)

Ik heb gezegd dat de batterij duur slecht is, niet dat de batterij slecht is, al komt het wel zo over.
Batterijduur zag ik niet in je post:
Mizgala28 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:10:
Verder denk ik dat de batterij in een Nexus bagger [...] een zwakkere batterij ingebouwd.
Vandaar dat ik dacht dat je het specifiek over de fysieke batterij had.
Prulleman schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:23:
[...]

pas overgestapt van een GN, maar ik hoef nu niet meer overdag te laden, terwijl dit bij de GN wel het geval was, dus wat dat betreft een behoorlijke vooruitgang :)
Ligt ook een beetje aan het gebruik. Ik had hiervoor een Galaxy Nexus en die had een 1750 mAh batterij volgens mij. Daar kon ik prima langer dan één dag mee doen. Voordeel aan die telefoon was dat je makkelijk een andere batterij er in kon doen. Zo had ik drie batterijen en kon ik snel wisselen.
cordonbleu schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:26:
En het mooie van een Nexus is, dat als je baalt van de verslechterde batterijduur sinds 4.3 je er heel makkelijk weer 4.2.2 op flashed ;)
Klopt, maar bedenk wel dat de Nexus toestellen nu ook voor iedereen verkrijgbaar zijn. Die zien het o.a. als een model van LG. Ook niet zo raar; je krijgt veel waar voor je geld en het ontwerp (vooral de achterkant van de Nexus 4) is gewoon mooi. Echter zijn er nu onder de gebruikers genoeg mensen die niet weten wat "4.3", "flashen" en "ROM" inhoudt en dat flashen dus überhaupt niet kunnen doen. Dat vind ik nu wel een groot gemis dat ze dat niet op orde hebben gebracht met een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LearnDriver
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-07 19:47
[b][message=41002062,noline]De verwijzing naar het aantal inch schermformaat is nog niet zo raar. Dat komt o.a. omdat voordat de Nexus 4 er was, Google de Nexus 7 (7") en Nexus 10 (10") had uitgebracht. Een Galaxy Nexus heeft trouwens geen 4" scherm, maar 4,65".
De Nexus 10 werd tegelijk aangekondigd met de Nexus 4, dus alleen de Nexus 7 zat er nog voor :)
Mizgala28 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:10:Trouwens, ik las dat iemand beweert dat de nexus 5 zo heet omdat de scherm bijna 5" is en dat een Nexus 6 dus een 6" scherm krijgt, onzin want Nexus 4 heeft een 4.7" scherm en de Galaxy Nexus en Galaxy Nexus S een 4" scherm.
Maar verder is het scherm formaat wel de doorslag gevende reden ja. En ja, het is krom dat een GN een 4.65" scherm heeft, maar toen waren er nog geen tablets, en dus maar één Nexus product in een jaar. Geen reden om een onderscheid tussen Nexus apparaten te maken, alle Nexus apparaten waren immers telefoons.

Het enige dubieuze is inderdaad de Nexus 4, waar je ook argumenten voor kan maken dat het een Nexus 5 had moeten zijn als je netjes naar boven afrond.
Maar waarom zou deze telefoon dan een Nexus 5 heten (wat trouwens helemaal nog niet bevestigd is, als het een 4.9" scherm is zouden ze er nog voor kunnen kiezen om het een Nexus 4 (2013) te noemen, maar dat lijkt me sterk) als het los staat van het scherm formaat.
Stel dat het een Nexus 5 heet omdat het de opvolger van de Nexus 4 is, wat doen we dan 3 telefoons later? Dan krijgen we een Nexus 8 telefoon met een 5" scherm en een Nexus 7 (2015) met een 7" scherm? Want de nieuwe Nexus 7 heet hetzelfde omdat het scherm even groot is :P
Mizgala28 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:10:Verder denk ik dat de batterij in een Nexus bagger is om 3 redenen:

- Nexus 4 is een top toestel voor een super lage prijs, om niet te veel concurrentie te maken hebben ze een zwakkere batterij ingebouwd.

- Kostenbesparing

- Het is meer een dev/tweaker phone, waarschijnlijk vindt een of een andere pipo dat de accu dan niet geweldig hoeft te zijn.
We weten alleen dat het een 2300mah batterij gaat worden, en daarom is hij bagger omdat de G2 een 3000mah batterij heeft?

Het concurentie argument is onzin: Waarom anders een Snapdragon 800 gebruiken als ze een S4 met een langzamere Snapdragon 600 niet in de weg willen zitten?

Dev/tweaker phone, idem, devs en tweakers zijn juist degene die een telefoon zwaarder gebruiken dan de huismoeder die af en toe een whatsappje leest.

Het enige valide punt is kostenbesparing. Blijkbaar is de 2300mah batterij goed genoeg om een hele dag mee rond te komen.

We weten helemaal niets van de batterij behalve het aantal mah, en dat is niet zalig makend. Bij de volgende telefoons zie ik niet veel verschil in bijv Talktime, maar het aantal mAh verschilt wel. Ook zie je dat de G2 wel een redelijke uitschieter is.

GN: 1800mah (Talktime: 725 min)
S3: 2100mah (Talktime: 725 min)
Z1: 2330 mAh (Talktime: 725 min)
S4: 2600 mAh (Talktime: 625 min)
One: 2300 mAh (n/a)
MotoX: 2200 mAh (Talktime: 725 min)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-07 21:23
Een flinke tijd terug werd ook driftig gesproken over 'project roadrunner' als één van dé features van KLP/KitKat. Zou geweldig zijn als 4.4 ook compleet op de schop is gegaan qua batterijgebruik en er derhalve voor zorgt dat je met 2300mAh prima uit kan toch :)

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:00
ik vermoed dat LG nog een paar USP's voor de G2 over wilt houden en daarom er een mindere accu en camera in stopt.. Anders koopt natuurlijk niemand de G2, die 200 euro duurder is en hetzelfde bied :)

@maardieweb, ben inderdaad ook benieuwd waarom google nu na 3 versies van JB afstapt, hoewel nog steeds 4.x.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-07 16:59
cordonbleu schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:26:
En het mooie van een Nexus is, dat als je baalt van de verslechterde batterijduur sinds 4.3 je er heel makkelijk weer 4.2.2 op flashed ;)
Dit werkt trouwens niet voor iedereen, drains blijven dan bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-04 22:04
Prulleman schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:19:
ik vermoed dat LG nog een paar USP's voor de G2 over wilt houden en daarom er een mindere accu en camera in stopt.. Anders koopt natuurlijk niemand de G2, die 200 euro duurder is en hetzelfde bied :)

@maardieweb, ben inderdaad ook benieuwd waarom google nu na 3 versies van JB afstapt, hoewel nog steeds 4.x.
Zou je dan in de toekomst een g2 batterij in een Nexus5 kunnen stoppen? Of wil dat dan weer net niet?

En mindere camera moet nog blijken aangezien deze ook gewoon stabilisatie heeft en 8mp weinig veranderd ten opzichte van 13mp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
THEALPHA schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:33:
[...]

Zou je dan in de toekomst een g2 batterij in een Nexus5 kunnen stoppen? Of wil dat dan weer net niet?

En mindere camera moet nog blijken aangezien deze ook gewoon stabilisatie heeft en 8mp weinig veranderd ten opzichte van 13mp.
ik denk niet dat dat gaat passen, er zijn maar weinig telefoons waar dezelfde accu in gaat, hier is de behuizing ook behoorlijk anders, dus het gaat fysiek al niet passen denk ik
en persoonlijk vind ik <8MP ook prima, maar meer MP verkoopt nog steeds beter voor de gemiddelde consument, dus het blijft een makkelijk verkoop praatje in de winkel

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:00

Ik denk dat de naam verandert om te laten zien dat er een verandering is. Als mensen zien van: goh, Android heet al 2 jaar Jelly Bean, dan krijgen ze het gevoel dat er weinig/geen innovatie is. Door een naamswijziging hebben mensen het gevoel dat er iets veranderd is / geïnnoveerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LearnDriver
Maardiweb schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:13:
Een flinke tijd terug werd ook driftig gesproken over 'project roadrunner' als één van dé features van KLP/KitKat. Zou geweldig zijn als 4.4 ook compleet op de schop is gegaan qua batterijgebruik en er derhalve voor zorgt dat je met 2300mAh prima uit kan toch :)
Roadrunner was volgens mij al een gerucht voor 4.3 en was fake.
Ik zie Android niet zo snel geoptimaliseerd worden voor de batterij. CPU's worden steeds zuiniger, dus uit eindelijk lost het zich vanzelf op. Ook zie je bij de iPhone en de Moto X dat er zuinige co-processoren bij komen met specifieke functies voor bepaalde taken zodat de CPU vaker low powered kan blijven.
Cupcake en Donut waren beide 1.x (1.5 en 1.5)
Eclair, Froyo en Gingerbread 2.x (2.0+2.1, 2.2 en 2.3)
En JB had al 3 punt releases gehad, dus in dat opzicht is JB te lang mee gegaan.
Je zou kunnen zeggen dat iedere naam een belangrijke feature introduceerde, alleen was dat bij 1.5 naar 1.6 niet het geval. Maar misschien was dat omdat ze daarna door kregen dat ze anders snel bij de Z waren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Wow, dan sprak ik mij erg tegen vandaag over de accu (have a bad day).

Maar wat ik mij wel afvraag, zal de Nexus 5 kwalitatief net zo goed in elkaar steken als de Nexus 4/7/10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Nog een geruchtje:
http://www.phonearena.com...ze-for-each-model_id48068

Schijnbaar komen er twee 'verschillende' Nexus 5 op de markt. Volgens dit gerucht wordt de line-up alsvolgt:
* 16GB / 2300mAh / $299
* 32GB / 3000mAh / $399

Hoewel ik aan 16GB voldoende heb ziet de 3000mAh batterij bij de 32GB versie er wel goed uit. Voor $/€ 100 extra krijg je én 16GB meer opslag en 700mAh meer batterij.

Als dit waar is, dan zullen heel veel teleurgestelde mensen over de accu weer een lach kunnen toveren op hun gezicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:50

Nakebod

Nope.

Als dat zo is, dan twijfel ik uberhaupt niet meer of ik wel of geen 32GB versie moet nemen, die neem ik :D
Met 16GB zou ik het denk ik met een beetje selectief data bewaren wel kunnen redden. Maar 32GB is toch beter :P Kan ik mijn Spotify playlists die ik nu lokaal heb staan blijven gebruiken zonder selectief te worden.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:57
chengbondkwok schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 08:25:
Nog een geruchtje:

Schijnbaar komen er twee 'verschillende' Nexus 5 op de markt. Volgens dit gerucht wordt de line-up alsvolgt:
* 16GB / 2300mAh / $299
* 32GB / 3000mAh / $399

Hoewel ik aan 16GB voldoende heb ziet de 3000mAh batterij bij de 32GB versie er wel goed uit. Voor $/€ 100 extra krijg je én 16GB meer opslag en 700mAh meer batterij.

Als dit waar is, dan zullen heel veel teleurgestelde mensen over de accu weer een lach kunnen toveren op hun gezicht.
Wauw.... Dit zou de doorslag geven. Al hoewel ik dan toch voor de 32GB zou gaan. Aangezien ik niet al me muziek en foto's in de cloud wilt zetten enz. Maar dit zou wel bizar zijn. Twee accu's.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:42
Ik ben wat sceptisch over deze geruchten. Je ziet dit altijd als de accu capaciteit tegen lijkt te vallen. Ik gok dat er ook in de 32gb versie gewoon een 2300mah accu zit. Lijkt me sterk dat ze in dezelfde behuizing een zoveel grotere accu kunnen plaatsen. Met die 2300mah zal de telefoon lang zat mee gaan van 95% van de mensen, en anders moeten ze 2 afwijkende behuizingen qua maten maken.
Ik zie het niet gebeuren.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Maverick schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 08:46:
Ik ben wat sceptisch over deze geruchten. Je ziet dit altijd als de accu capaciteit tegen lijkt te vallen. Ik gok dat er ook in de 32gb versie gewoon een 2300mah accu zit. Lijkt me sterk dat ze in dezelfde behuizing een zoveel grotere accu kunnen plaatsen. Met die 2300mah zal de telefoon lang zat mee gaan van 95% van de mensen, en anders moeten ze 2 afwijkende behuizingen qua maten maken.
Ik zie het niet gebeuren.
Daarom is het ook een gerucht ;)

Het is een anonieme tipgever zonder duidelijke bronnen. Hoewel dat niet altijd fout hoeft te zijn, moet je 9 van de 10 keer dit soort berichten met een korreltje zout nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Maverick schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 08:46:
Lijkt me sterk dat ze in dezelfde behuizing een zoveel grotere accu kunnen plaatsen.
Tumtiedum :+
HTC One X met One X+ batterij. Van 1800 mAh naar 2100 mAh. Dat is 17% meer.

Nu is 2300 mAh naar 3000 mAh wel bijna 30% meer. Geen idee of dat met de huidige accu technieken in hetzelfde formaat mogelijk is... En misschien hebben ze wel een paar mm extra ruimte voor een grotere batterij.
Ik sluit het iig niet uit :P Ook wishful thinking uiteraard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
ik ben sceptisch.. 2 verschillende accu's zou ook 2 verschillende behuizingen betekenen... :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Hopelijk eindigd Nexus 5 niet zoals iPhone 5C qua prijs, iedereen dacht dat die rond 399 a 449 euro zou kosten maar uiteindelijk werd dat 599 euro.

We zien het, als het goed is volgende week wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:17
Volgens het artikel op de FP is de presentatie nu plots voorzien op 01 november? Wat is er gebeurd met het vorige 'datumgerucht' van 14 oktober?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Drwho1 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:58:
Volgens het artikel op de FP is de presentatie nu plots voorzien op 01 november? Wat is er gebeurd met het vorige 'datumgerucht' van 14 oktober?
Het feit dat het een gerucht was?

Trouwens, 14 oktober is op zaterdag, lijkt mij stug dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:53

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik test nu tijdelijk de LG G2 ( [Actie] Telecom-modjes testen de LG G2) en de batterij bevalt mij uitstekend :)
Gisteren een rustig dagje gehad voor de G2, om 06:30 van de lader gehaald en om 17:30 had ik nog 80% over met licht gebruik. Ik merk dat ik het wel erg prettig vind dat er voldoende energie is om de dag makkelijk door te komen, ik zou persoonlijk of de Nexus 5 met grote batterij kiezen of alsnog een G2.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:42
Mizgala28 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:43:
[...]

Het feit dat het een gerucht was?

Trouwens, 14 oktober is op zaterdag, lijkt mij stug dus.
offtopic maar 14 oktober is op een maandag

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-07 23:03
Twee versies met de batterij als belangrijk verschil.

Eerst dacht ik dacht het simpel zou zijn: de grotere, maar als de kleinere verwisselbaar is dan is het toch lastiger. Het zou een keuze zijn tussen de korte (grote accu) en langere termijn (kleine accu). De smartphone die je eerder zou kunnen vervangen uit afbetalingsprincipe kun je een nieuwe accu geven en zodoende is de accu geen factor voor vervanging meer. Terwijl de duurdere (die je langer mee zou moeten nemen vanwege de meerprijs), echt vervangen moet worden, maar na verloop van tijd terugloopt naar het niveau van de kleinere accu. Dit terwijl die kleinere accu dan nog verder is teruggelopen.

Uiteindelijk zul je met de kleinere dus over de langere termijn goedkoper uit zijn, tenzij je iemand bent die sowieso iedere twee jaar gaat upgraden. Maar het staat of valt met of je fatsoenlijk de dag door kunt met die kleinere accu. Met de grotere accu zit je in ieder geval vast en weet je dat je op termijn gedwongen bent om een nieuwe te nemen. Interessant... :7

[ Voor 20% gewijzigd door Dadona op 08-10-2013 12:20 ]

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CavaH
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-06-2022
Nakebod schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 08:58:
[...]

Tumtiedum :+
HTC One X met One X+ batterij. Van 1800 mAh naar 2100 mAh. Dat is 17% meer.

Nu is 2300 mAh naar 3000 mAh wel bijna 30% meer. Geen idee of dat met de huidige accu technieken in hetzelfde formaat mogelijk is... En misschien hebben ze wel een paar mm extra ruimte voor een grotere batterij.
Ik sluit het iig niet uit :P Ook wishful thinking uiteraard :D
Van de G2 zijn ook twee versies. De Koreaanse versie heeft een accucapaciteit van 2610mAh tegenover de 3000mAh van de internationale versie...

Ben wel benieuwd of de grotere versie echt 3000mah is, lijkt me nogal een groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LearnDriver
Drwho1 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:58:
Een ander gerucht is weer dat 14 oktober de Techincal Acceptance datum voor de Nexus is, wat verkeerd werd aangezien voor de release date, en dat hij dan de 31e wordt aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Maverick schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:53:
[...]

offtopic maar 14 oktober is op een maandag
Foutje bedankt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Nexus 5 komt dus misschien in twee varianten, net zoals de LG G2...
Waar de Nexus 5 volgens de geruchten komt met een 2100mAh losse accu vs 3000mAh vaste accu,
heeft de LG2 als losse accu een capaciteit van 2610mAh en een vaste accu van 3000mAh, dat scheelt nogal.

Kan er bij mij niet in dat Google een 5" telefoon met de laatste hardware durft uit te rusten met 'n 2100mAh'er.
Leuk dat je dan meerdere accu's mee kunt nemen en gebruiken, maar 2100mAh is hedentendage erg weinig.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Nu online
Kan maar moeilijk geloven dat er twee verschillende versies komen... Waarom dan niet beide met de grotere accu? Puur en alleen maar om kosten te besparen? Dat is echt nog geen euro verschil qua kosten volgens mij namelijk... Denk dat het ontwikkelen van twee verschillende capaciteiten nog meer kost.

Daarnaast heeft 1 anonieme bron gezegd dat er een grote accu komt, precies nadat er steeds meer 'geklaagd' werd over een te kleine capaciteit. Wens is de vader der gedachte?

Voor de duidelijkheid: ik hoop echt op een hele grote accu, het enige nadeel van de Nexus 4 en ook de enige reden waarom ik zou willen upgraden, maar tot nu toe heb ik er weinig vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 445490

geloof er geen snars van :-) zou toch totaal niet logisch zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-07 10:30
Dacht ik ook al eigenlijk.
Totaal onlogisch.
Je gebruikt toch zoveel ruimte als mogelijk/overblijft voor de accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-07 15:27
CLB schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:20:
Nexus 5 komt dus misschien in twee varianten, net zoals de LG G2...
Waar de Nexus 5 volgens de geruchten komt met een 2100mAh losse accu vs 3000mAh vaste accu,
heeft de LG2 als losse accu een capaciteit van 2610mAh en een vaste accu van 3000mAh, dat scheelt nogal.

Kan er bij mij niet in dat Google een 5" telefoon met de laatste hardware durft uit te rusten met 'n 2100mAh'er.
Leuk dat je dan meerdere accu's mee kunt nemen en gebruiken, maar 2100mAh is hedentendage erg weinig.
Ik dacht juist dat het volgens het gerucht 2300 (niet 2100) en 3000 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dacht ik ook, staat ook op de foto's, maar Tweakers gebruikte 2100mAn in hun bericht, dat nam ik over...

CLB in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 42"

[ Voor 32% gewijzigd door CLB op 08-10-2013 23:03 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Lijkt erop dat de USD prijzen van de Nexus 5 bekend zijn (though still rumours..)

http://news.cnet.com/8301...tedly-will-sell-for-$299/

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dat is al een etmaal 'bekend' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-07 09:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dat zijn flinke prijzen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-07 19:26
Dat lijkt er meer op,deze wordt eenmaal duurder dan n4 op de release.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 403706

Dit lijkt me een leuke opvolger van mijn SGS2 (al is de front face camera wel een downgrade bij de Nexus 5 :+). Gaat deze telefoon ook in Nederland verkocht worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-06 17:27
Amaze86 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 23:32:
kan best zijn maar 160 dollar bovenop de prijs voor een N4 16GB bij release is erover voor een Nexus toestel.

Key punten voor een Nexus toestel zijn altijd geweest vanilla android aan een schappelijke prijs, en 500+ dollar voor een 32gb model is duurder atm dan een S4 of HTC One , die beide ook een pure android rom hebben ondertussen.

Nuja kan ook nog altijd zijn dat deze prijzen er lukraak langs zitten, gaat after all om een japanse pre order prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Het zijn bekende prijzen van een retailer, die doen altijd wat op de prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-07 09:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Nu online
Deze screenshots tonen juist weer de platte iconen en een transparante notification bar... Ben benieuwd, de vorige screens met deze eigenschappen werden afgedaan als fake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
FabianNL schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:28:
[...]

Deze screenshots tonen juist weer de platte iconen en een transparante notification bar... Ben benieuwd, de vorige screens met deze eigenschappen werden afgedaan als fake.
Ik vind persoonlijk de tranparante notification bar erg mooi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-06 22:11

ronaldm3

Apple Watch :)

Dubrillion schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:52:
[...]

Ik vind persoonlijk de tranparante notification bar erg mooi :D
+1

Ziet er idd strak uit! :)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LearnDriver
Die platte iconen maken het idd een vreemde zaak (en de wallpaper is van 4.3).

In een foto van de nieuwe Hangouts die ook bij 4.4 zou moeten komen staat het normale Hangouts logo (wat 5 maanden geleden al vernieuwd was). Dus het is raar dat hier nu een heel ander icoontje staat. Verder zijn de iconen mij iets te appel.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.androidpolice.com/wp-content/uploads/2013/10/nexusae0_wm_hangouts1.3_1_thumb.png

Ook vind ik het raar dat het model number een Galaxy Nexus is en het artikel zegt:
probably from a Nexus 4
Tot slot is de T7 batterij 1cm groter/langer als de T9, dus ben benieuwd hoe dat gaat passen.

[ Voor 58% gewijzigd door LearnDriver op 09-10-2013 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Laatst online: 06-07 21:23
Fijne kiekjes :) Wel echt jammer dat de koptelefoon ingang aan de bovenkant zit, maarja je moet iets hebben om over te zeiken :D

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Koptelefoon ingang aan de bovenkant is juist handig, maar dat is mijn mening.

De prijzen die genoemd zijn, schijnen de LG prijzen te zijn en niet die van Google Play, dus er is hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Amaze86 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 23:32:
In Japan wordt de nexus 4 ook voor het dubbele verkocht dan waar hij voor in de Amerikaanse play store te krijgen was.
Prijzen in Japan zijn zelden een goede aanwijzing voor prijzen elders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
blijkbaar kost de Nexus toch niet zoveel:

http://www.thenexus5.com/new-rumor-nexus-5-to-cost-299/

Verder geven ze in het artikel aan dat de gelekte handleiding op een paar details na hetzelfde is als de Nexus 4 is en dus niet klopt. Is dit waar? Dan weten we namelijk nog maar heel weinig van de nieuwe Nexus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 445490

Android 4.4 (KitKat)
Android 4.4 is de nieuwste Androidversie en krijgt de naam KitKat mee. We hebben inmiddels al een aantal screenshots gezien van Android 4.4 en de release is niet meer ver weg. Nieuwe informatie kwam naar buiten via mensen verbonden aan Google op een ontwikkelaarsconferentie, deze zouden hebben aangegeven dat Android 4.4 op 15 oktober gelanceerd zal worden. Over de Nexus 5 werd verder niet gesproken, maar wel werd aangegeven dat de Nexus 5 niet meer dan $ 300 zal kosten.

Beschikbaarheid
Inmiddels hebben we al meerdere datums gehoord voor de lancering van Android 4.4, de Nexus 5 en Nexus 10. De eerst genoemde datum was 14 oktober, daar komt nu ook 15 oktober bij en ook 30 oktober werd al eerder genoemd. Het is dus een kwestie van afwachten wanneer we de nieuwste Nexus en Androidversie gaan zien.

Via Techmaniacs

bron androidworld.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
CLB schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:34:
[...]

[...]

Inmiddels al twee dagen ;)
Ja weet ik, maar ging me vooral om de rest van het artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LearnDriver
THEALPHA schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:12:
Verder geven ze in het artikel aan dat de gelekte handleiding op een paar details na hetzelfde is als de Nexus 4 is en dus niet klopt. Is dit waar? Dan weten we namelijk nog maar heel weinig van de nieuwe Nexus.
De reactie van de founder(?) van AndroidPolice die de manual als eerste gepubliceerd heeft is als volgt:
Yeah, the leaked manual, marked as an incomplete draft by LG itself, with a metric ton of internal and external component photos never seen before, the one LG asked us to take down, is totally fake.

The Nexus 5 has NFC, Slimport, same camera resolution, wireless charging, and a few other common specs, just like the Nexus 4 - ergo the specs are copy-pasted from the N4 and point to a fake.

And someone was charging for access to it, and AP is the one who paid... Actually, I don't even understand what they're saying in that argument.

Wat?

Great investigative journalism there, guys.

#facepalm
Ik neem androidpolice eerder serieus dan een fanboy site als thenexus5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Katmi schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 05:17:
[...]

kan best zijn maar 160 dollar bovenop de prijs voor een N4 16GB bij release is erover voor een Nexus toestel.

Key punten voor een Nexus toestel zijn altijd geweest vanilla android aan een schappelijke prijs
Is dat wel zo? De schappelijke prijs was een eigenschap van de 4 maar de modellen daarvoor waren toch helemaal niet zo goedkoop?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:56

Bolletje

Moderator Harde Waren
Donstil schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 01:01:
[...]

Is dat wel zo? De schappelijke prijs was een eigenschap van de 4 maar de modellen daarvoor waren toch helemaal niet zo goedkoop?
Klopt, ik heb hier nog de bon van de Galaxy Nexus die ik hiervoor had; 649 euro. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Bolletje schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 01:02:
[...]

Klopt, ik heb hier nog de bon van de Galaxy Nexus die ik hiervoor had; 649 euro. :P
Ja hier nog een. Had eens dat derde toestel. De Nexus S dacht ik.
Import via Belsimpel 649,- 8)7

Dat was dan wel import in de VS waren ze toen ook een stuk duurder als de 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Gisteren gebeld door de KPN. Ik mag me abonnement verlengen.
Dat wordt of een High-End en gelijk doorverkopen en dat geld gebruiken voor een Nexus 5 of een mid-range en die aan me moeder geven (die is toe aan vervanging :P).

http://phandroid.com/2013...ent-rumored-for-oct-15th/
Zoals bovenstaand waarschijnlijk de vijftiende.

''This alleged date is coming from a developer who, after attending the Google Launchpad campfire event for devs and startups, was tipped off about the Tuesday reveal. During the 2-week event, attendees were served slices of Key Lime Pie along with Kit Kat bars (not a good mix), but festive none the less.''

Gek dat ze Key Lime Pie serveren. Zou het dan toch gewoon zo blijven en KitKat een ''toevoeging'' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Dubrillion schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 08:41:
Gisteren gebeld door de KPN. Ik mag me abonnement verlengen.
Dat wordt of een High-End en gelijk doorverkopen en dat geld gebruiken voor een Nexus 5 of een mid-range en die aan me moeder geven (die is toe aan vervanging :P).

http://phandroid.com/2013...ent-rumored-for-oct-15th/
Zoals bovenstaand waarschijnlijk de vijftiende.

''This alleged date is coming from a developer who, after attending the Google Launchpad campfire event for devs and startups, was tipped off about the Tuesday reveal. During the 2-week event, attendees were served slices of Key Lime Pie along with Kit Kat bars (not a good mix), but festive none the less.''

Gek dat ze Key Lime Pie serveren. Zou het dan toch gewoon zo blijven en KitKat een ''toevoeging'' ?
Ik zou die datum een beetje achterdochtig bekijken. Als er een nieuwe nexus en Android versie zou komen, waar zijn de uitnodigingen voor de pers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartsmash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-07 15:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazman67
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-04 11:59
Ik blijf me één ding afvragen voor de Nexus 5.
Als de prijzen zijn zoals wordt aangenomen, net onder de 300 euro.

Waarom is de Nexus 5 zo goedkoop? 8)7
Wat is er dan minder aan dit toestel in vergelijking met die anderen?
OF
Waarom zijn die anderen (bijvoorbeeld Samsung Galaxy S4) zo duur? |:(

Mijn abo loopt in december af en deze Nexus 5 staat hoog op mijn verlanglijstje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 403706

tazman67 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:59:

OF

Mijn abo loopt in december af en deze Nexus 5 staat hoog op mijn verlanglijstje!
Waarom denk je dat de Nexus 5 net onder de 300 euro komt? Ik denk dat het niet realistisch is om te denken dat hij zo goedkoop gaat worden, ik denk eerder rond de 400-500 euro.

Als de Nexus 5 overigens onder de 300 euro komt met die goede specs, dan is het echt een insta-buy :P

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 403706 op 11-10-2013 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LearnDriver
Fly-guy schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 08:58:
[...]

Ik zou die datum een beetje achterdochtig bekijken. Als er een nieuwe nexus en Android versie zou komen, waar zijn de uitnodigingen voor de pers?
Inderdaad, de pers moet wel de tijd hebben om vluchten en hotels te boeken etc.
De invite van het laatste 4.3 event werd ook een week van te voren verstuurd. Apple doet hetzelfde.
OF
Winstmarge. Het kost Apple bijvoorbeeld $199 om de 5S te maken, maar verkoopt hem voor $599.
Even buiten marketing en shipping gerekend is dat weer $400 in da pocket.

Google maakt misschien minder winst op het apparaat, maar nog steeds winst, en verdient weer aan je aankopen in Google Play etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazman67
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-04 11:59
Anoniem: 403706 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:12:

Waarom denk je dat de Nexus 5 net onder de 300 euro komt? Ik denk dat het niet realistisch is om te denken dat hij zo goedkoop gaat worden, ik denk eerder rond de 400-500 euro.

Als de Nexus 5 overigens onder de 300 euro komt met die goede specs, dan is het echt een insta-buy :P
Er zijn genoeg geruchten dat de 16GB versie 299 euro gaat kosten en de 32GB versie 399 euro.
Ik weet, het zijn maar geruchten, het blijft afwachten.

De 16GB zal voor mij voldoende zijn, dus dan heb je een prima phone voor weinig. Ik heb nu de HTC Sensation XE, die loopt af en toe vast en wordt mij iets te langzaam op dit moment. Er staat nog de originele android versie 4.0.3 op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 336181

OF

Google pak niet zon hoge winst marge, ook stoppen ze geen miljarden in marketen van het ding zoals samsung doet, ik weet niet precies hoeveel wel maar denk toch wel n stuk minder.

Daarnaast mikt google erop te verdienen aan de play store en andere google services.

Google is erbij gebaat bij n zon groot mogelijk marktaandeel voor android.

Waarom is de rest zo duur ? tja Apple vraagt n premium voor hun design, zelfs de plastic 5C is niet goedkoop te noemen. Samsung tja die trappen hun devices vol met onnodige features en betalen zich scheel aan marketing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qoon3x
  • Laatst online: 20:58
4.4 gaat er toch wel wat anders uitzien dan 4.3

http://www.tuttoandroid.n...prime-impressioni-148548/

Indien waar ziet het er wel fris uit. Ze stappen steeds meer van het donkere af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:20

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Als deze nexus daadwerkelijk de adviesprijs krijgt van 299$ wat dus 220 euro is voor de 16 gb versie dan pik ik hem ZEKER op, zelfs als ik 300 euro moet neerleggen doe ik het nog, daarboven niet meer.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dollars omrekenen naar Euro, uhm nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:20

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

CLB schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 17:07:
Dollars omrekenen naar Euro, uhm nee
ZOU het in euro's zijn, wat het natuurlijk niet wordt, maar zo zie je wel snel dat deze telefoon een stuk gunstiger is dan een telefoon met verglijkbare (al dan niet geconfimeerde) specs zoals de Z1

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Je kan bijna altijd $ vervangen voor € je hoeft echt geen koers op te zoeken en te rekenen, of je moet em uit de vs meenemen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Laatst online: 24-05 19:13
Flinke prijzen. Tja... dan kun je voor een paar euro meer beter de g2 kopen denk ik. Toch net wat betere hardware.
Tenzij stock android erg van belang is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1381508102.jpeg

Wel een hele gekke finger...
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1381508103.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li1quid
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:26
Komaan, dat ze dat ding eens voorstellen mat alles erop en eraan. En als het kan ook een schappelijke, Belgische release :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

400 euro dus voor de 32gb ?
Dat is toch cheap of niet voor n smartphone met deze specs... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Anoniem: 336181 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:35:
400 euro dus voor de 32gb ?
Dat is toch cheap of niet voor n smartphone met deze specs... ?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4553
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-06 16:40
Hier drie andere screenshots gemaakt door TuttoAndroid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krotar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-06-2024
Li1quid schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 19:39:
Komaan, dat ze dat ding eens voorstellen mat alles erop en eraan. En als het kan ook een schappelijke, Belgische release :)
Akkoord maar denk dat we geen Belgische / Nederlandse release gaan mogen verwachten. Hopelijk komt die uit in Frankrijk dat ik dan even over de grens ga :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kremx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-07 21:35
Ik geloof dat het met de release van de Nexus 4 ook mogelijk was deze te reserveren in de duitse play store of mediamarkt. Iemand hier ervaring mee?

Persoonlijk wil ik graag van mijn iPhone 5 weer terug naar stock android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
  • Nu online
Ik ben wel eens benieuwd naar welke telefoon de mensen hier (die van plan zijn de volgende Nexus te kopen) hebben.

Poll: Van welke smartphone upgrade jij?
Nexus 4
Galaxy Nexus
Nexus S
Overige Telefoons
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=387995&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:51
Kremx schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:02:
Ik geloof dat het met de release van de Nexus 4 ook mogelijk was deze te reserveren in de duitse play store of mediamarkt. Iemand hier ervaring mee?

Persoonlijk wil ik graag van mijn iPhone 5 weer terug naar stock android.
Ik kan me herinneren dat je bij de Duitse mediamarkt een paar weken na de release de nexus kon kopen, maar wel 75 of 100 euro meer dan de play store prijs..

Edit: ik kom van een iPhone 4s. Hoewel de iPhone een fantastische ervaring was in vergelijking met mijn eerdere 2 android toestellen twijfel ik wel tussen een iPhone 5s en de Nexus 5. Vandaag een Sony Z1 uitgeprobeerd en voor het eerst het gevoel gehad dat een Android toestel soepel loopt. De Z1 vind ik wel te groot dus hoop dat de Nexus wat compacter is, maar als de geruchten kloppen moet dat goed komen. Ook nog de LG G2 geprobeerd maar die skin ziet er zo kinderachtig uit.. alsof het uit 2006 komt..

[ Voor 34% gewijzigd door yorroy op 12-10-2013 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4553
Antwoord op de poll: ik kom van een Desire S die na twee jaar (bijna) trouwe dienst naar mijn ma gaat. De reden voor een Nexus is een bloatware vrij OS (zeker als je HTC (non)Sense vergelijkt met vanilla Android). Alhoewel Google nu ook wel aardig wat stuff erin weet te proppen (currents, google+, etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Klopt, ik gebruik zooi als Google+ niet of Currents Maar toch zit het bij.

Maar het valt reuze mee, bij iOS kreeg je ook dingen waar je niks aan hebt, alleen daar kun je het niet verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kom maar op met die N5, iphone killer, galaxy killer.
High end phone voor normale prijzen oh yea!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4553
Mizgala28 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:41:
Klopt, ik gebruik zooi als Google+ niet of Currents Maar toch zit het bij.

Maar het valt reuze mee, bij iOS kreeg je ook dingen waar je niks aan hebt, alleen daar kun je het niet verwijderen.
Ja het is minder erg dan de standaard meuk die je erbij krijgt van fabrikanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daz_Bob
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-06 17:44
Een vroege hands-on van de nexus 5:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=2ksOJl0PDDg]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Is 14 oktober (a.s. maandag) de aankondiging? Dit staat dit in de TS aangegeven, maar is dit op basis van een gerucht of door Google bevestigd ?

[ Voor 29% gewijzigd door Ruffzz op 12-10-2013 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Laatst online: 18:53
In dat filmpje heeft de n5 maar 4 rijen icons in het app overzicht, de n4 heeft er 5 vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
jostefa schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 22:20:
In dat filmpje heeft de n5 maar 4 rijen icons in het app overzicht, de n4 heeft er 5 vreemd.
Komt door het Full-hd scherm. Het heeft andere verhoudingen. Correct me if i'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:28

Kiwi

Gadgetfreak

Daz_Bob schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 22:09:
Een vroege hands-on van de nexus 5:

[video]
Wat zijn die puntjes links onderin op 0:49?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 467175

Ik wil deze telefoon. Zo mooi, zo snel en bovendien relatief goedkoop. Volgens mij wel niet de moeite om up te graden vanaf een S3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daz_Bob
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-06 17:44
TerrorKiwi schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 00:21:
[...]

Sommigen zeggen dat dit dient om te kunnen achterhalen wie foto's en video's naar de pers lekt. Het kan dus een soort van uniek code/herkenningspunt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ruffzz schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 22:13:
Is 14 oktober (a.s. maandag) de aankondiging?
Dit staat dit in de TS aangegeven, maar is dit op basis van een gerucht of door Google bevestigd ?
Alles is gerucht
TerrorKiwi schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 00:21:
Biosensoristische apparatus identificus irisscanner...

Ziet er wel erg mooi uit het toestel zeg, jammer van de headsetaansluiting, maar mooie finish qua materiaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mm ik was wel erg enthousiast over dit toestel maar nu ik dat filmpje gezien heb weer niet zo, ziet er toch allemaal wel wat goedkoop en matig afgewerkt uit, maargoed het is nog een prototype natuurlijk.

Ook had ik wel wat meer verandering in het OS willen zien. Geen schil uiteraard maar gewoon iets meer Eye Candy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacuzzi
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-04 08:13
Android versie KeyLimePie in het filmpje. Geen KitKat dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

CLB schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 00:49:
[...]
Ziet er wel erg mooi uit het toestel zeg, jammer van de headsetaansluiting, maar mooie finish qua materiaal!
Het materiaal ziet er niet alleen mooi uit, het voelt ook nog goed aan ook. Toestel ligt goed in de hand.
En daarmee zeg ik meer dan ik van iemand mag zeggen :+
jacuzzi schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 08:13:
Android versie KeyLimePie in het filmpje. Geen KitKat dus?
Als je meerdere keren in About phone op de Android versie klikt krijg je een fullscreen rood KitKat style Android logo te zien. Dus geen KLP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07 09:29
Nakebod schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 09:00:
[...]

Het materiaal ziet er niet alleen mooi uit, het voelt ook nog goed aan ook. Toestel ligt goed in de hand.
En daarmee zeg ik meer dan ik van iemand mag zeggen :+

[...]

Als je meerdere keren in About phone op de Android versie klikt krijg je een fullscreen rood KitKat style Android logo te zien. Dus geen KLP.
Mogen we hieruit opmaken dat jij hem al hebt / in je handen heb gehad?
Zoja, vertel meer! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Was het maar zo / Ja, al was het maar kort :+
En meer kan/mag ik niet vertellen, en veel meer info heb ik ook niet kunnen verkrijgen. Alle vragen werden zeer tactisch/politiek correct beantwoord :P
Enige wat ik weet is dat het een 32GB versie was, en de behuizing mat rubberachtig materiaal is. Beetje stroef, valt ie niet zo snel uit je hand hopelijk.

How I felt:
Afbeeldingslocatie: http://identitylovefaith.files.wordpress.com/2012/05/gollum-ring.jpg
:+
Nu nog maar afwachten op de release, en hopelijk ook direct verkrijgbaar hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Nakebod schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 09:51:
Was het maar zo / Ja, al was het maar kort :+
En meer kan/mag ik niet vertellen, en veel meer info heb ik ook niet kunnen verkrijgen. Alle vragen werden zeer tactisch/politiek correct beantwoord :P
Enige wat ik weet is dat het een 32GB versie was, en de behuizing mat rubberachtig materiaal is. Beetje stroef, valt ie niet zo snel uit je hand hopelijk.

How I felt:
[afbeelding]
:+
Nu nog maar afwachten op de release, en hopelijk ook direct verkrijgbaar hier.
Nice hoor! Ook eventueel los weten te peuteren of de 32GB versie inderdaad een 3000mAh batterij heeft, of kreeg je die kans niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07 09:29
Kan je ook niet definitief bevestigen dat er een 3000mAh batterij in de 32GB zit? Of is dat ondertussen al zeker / debunked?

[ Voor 7% gewijzigd door luappul op 13-10-2013 09:58 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor om alleen het toestel te bespreken.
Levertijden mag je hier bespreken.