[Google Nexus 5] Ervaringen en Discussie Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 17 Laatste
Acties:
  • 101.263 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:37

Nakebod

Nope.

Helaas niet :(
Dus dat is nog steeds hopen :D

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:01

Laguna

Connaisseur

Daz_Bob schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 22:09:
Een vroege hands-on van de nexus 5:

[video]
Toestel ziet er erg strak uit O+

Alleen die software op het filmpje is gewoon 4.3. Ik mag ook hopen dat ze bij 4.4 niet weer dezelfde suffe jaren oude live wallpapers erin hebben zitten.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-07 12:28

Kiwi

Gadgetfreak

Ik hoop nog steeds stiekem op een IR-Blaster :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Aankondiging is toch morgen?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:38
Daar is helemaal niets over bekend. Dat was een gerucht, netzoals nog een aantal dingen.

Verder worden uitnodigingen meestal een week van te voren verstuurd, of Google gaat het dit jaar via z'n blog aankondigen, omdat er toch verder niet veel meer te vertellen is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07 09:29
chengbondkwok schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 11:14:
[...]

Daar is helemaal niets over bekend. Dat was een gerucht, netzoals nog een aantal dingen.

Verder worden uitnodigingen meestal een week van te voren verstuurd, of Google gaat het dit jaar via z'n blog aankondigen, omdat er toch verder niet veel meer te vertellen is :+
Dat laatste hoop ik, en dan hopen dat hij ook direct wereldwijd verkrijgbaar is via de play store!

Hopelijk is er ook nog een aankondiging van een nieuwe nexus 10, maar daar lees ik eigenlijk helemaal nergens meer wat over.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-11-2024

SpX

Morgen zou ik geen aankondiging verwachten, ze zullen sowieso eerst een inviste uitsturen naar de press. Dit doen ze meestal 10 dagen voor de echte datum van het event wat zou op z`n vroegst eind october zou zijn, net zoals vorig jaar.

Tevens hoop ik dat de Nexus gebaseerd is op de LG G2, maar aan de hand van het filmpje kan ik dit niet echt zeggen. De hoeveelheid scherm met kleine bezel lijkt niet echt aanwezig te zijn bij dit toestel, dat is wel jammer vind ik.

[ Voor 7% gewijzigd door SpX op 13-10-2013 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 445490

nice hoor we wachten af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Direct verkrijgbaar via de NL Store lijkt me eerlijk gezegd tevergeefse hoop.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-07 01:12
Het ziet er wel goedkoop afgewerkt uit eigenlijk.

Verder lijkt het mij stug dat zijn nog steeds dezelfde kernel versie gaan gebruiken met kitkat 4.4.

En wat verder opvalt is dat je aan de achterkant geen Nexus tekst ziet, terwijl je dat wel op de andere foto's zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4553
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-06 16:40
Vergeet niet dat dit hoogst waarschijnlijk geen final product is. Aan het uiterlijk kan nog het een en ander veranderen. Daarbij vind ik de iPhone 5C er cheaper uitzien dan de N5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
A4553 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 13:11:
Vergeet niet dat dit hoogst waarschijnlijk geen final product is. Aan het uiterlijk kan nog het een en ander veranderen. Daarbij vind ik de iPhone 5C er cheaper uitzien dan de N5.
Er veranderen vaak wel wat kleine dingen maar echt veel hoef je daar nou ook weer niet van te verwachten.

Als dit toestel idd (onder de) 350,- wordt dan is het natuurlijk ook niet gek dat hij wat minder is afgewerkt. Prijs verschil moet ergens vanaf komen, google doet dat niet alleen maar omdat ze ons zo aardig vinden.

De iPhone 5C ziet er in het echt wel erg goed uit hoor trouwens. Kunstof uiteraard maar weer Apple waardig afgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Mizgala28 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 13:03:
Het ziet er wel goedkoop afgewerkt uit eigenlijk.
Goedkoop afgewerkt? Ziet er juist erg goed uit. Of moet er in jouw ogen altijd gebruik gemaakt worden van aluminium wil het er niet goedkoop afgewerkt uit zien?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Laguna schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 14:37:
[...]

Goedkoop afgewerkt? Ziet er juist erg goed uit. Of moet er in jouw ogen altijd gebruik gemaakt worden van aluminium wil het er niet goedkoop afgewerkt uit zien?
Aluminium verhoogt het gevoel van kwaliteit idd enorm. Dubbel glas zoals de iPhone4, Sony toestellen en Nexus4 vind ik ook erg fraai trouwens. Maar goed er moet wel heel goed gebruik gemaakt worden van kunstof wil het niet goedkoper aanvoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:37

Nakebod

Nope.

Trust me, het voelde niet goedkoop aan :+

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Donstil schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 14:49:
[...]

Aluminium verhoogt het gevoel van kwaliteit idd enorm. Dubbel glas zoals de iPhone4, Sony toestellen en Nexus4 vind ik ook erg fraai trouwens. Maar goed er moet wel heel goed gebruik gemaakt worden van kunstof wil het niet goedkoper aanvoelen.
Dat verwoord je heel goed: "het gevoel". Ik vind duurzaamheid belangrijker dan "het gevoel" van kwaliteit. Aluminium beschadigt veel sneller dan rubberized kunststof en glas is al helemaal kwetsbaar, 1x vallen en je hebt een ster in de voor- of achterkant. Met als gevolg dat dat gevoel van kwaliteit gelijk weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4553
Eerst voelen dan oordelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07-07 13:51
Als ik het filmpje zo zie, ziet het er prima uit. Vind het er helemaal niet goedkoop uit zien.

CNET meldt overigens dat ze alsnog 15 oktober verwachten als aankondiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nakebod schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 15:04:
Trust me, het voelde niet goedkoop aan :+
Nice. Klinkt goed.
Laguna schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 15:20:
[...]

Dat verwoord je heel goed: "het gevoel". Ik vind duurzaamheid belangrijker dan "het gevoel" van kwaliteit. Aluminium beschadigt veel sneller dan rubberized kunststof en glas is al helemaal kwetsbaar, 1x vallen en je hebt een ster in de voor- of achterkant. Met als gevolg dat dat gevoel van kwaliteit gelijk weg is.
Maar omdat je het toestel ontelbaar keer in je handen gaat hebben gaat voor mij "Het gevoel" toch voor kwetsbaarheid. Mijn mobiel laat ik zelden tot nooit vallen dus dat tel ik zelf al niet mee.

Achterkant je mag best wat krassen trouwens maar dat kan aluminium goed hebben. Ik had een aantal maanden een HTC One en daar was haast geen krasje op de achterkant te bekennen.

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 13-10-2013 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 18:35
Ik vind de voorkant er mooi uit zien, maar vind het jammer dat de achter kant niet meer op de vorige versie lijkt. Vind ik van de Nexus 7 ook.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Ik zei ook dat het goedkoop uitziet maar ik vond bv een 3GS ook goedkoop uitzien terwijl het vrij premium aanvoelt.

Trouwens ik heb iPhone 4 gehad en nu heb ik de Nexus 4, en er gaat gewoon een hoesje omheen omdat dat luxe premium gevoel een hele kwetsbare telefoon is, dus al ziet de Nexus 5 er goedkoper uit, is de kans veel groter dat ik hem zonder hoesje zou durven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4553
Het is wel grappig te lezen dat een mobiele telefoon steeds meer een 'mode accessoire' wordt. Het gebruik ervan is niet meer zo belangrijk als vroegâh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
A4553 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 16:26:
Het is wel grappig te lezen dat een mobiele telefoon steeds meer een 'mode accessoire' wordt. Het gebruik ervan is niet meer zo belangrijk als vroegâh :P
Vroeger had je gewoon graag mooie spullen, tegenwoordig wordt dat dan afgedaan als een "mode accessoire", toch jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kremx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-07 21:35
Is het eigenlijk al min of meer bekend wat voor simkaart de Nexus 5 gaat slikken?
Ik heb nu namelijk een iPhone 5 met nanosim dus als er geen nanosim in gaat moet ik alvast een andere of een converter regelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
A4553 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 16:26:
Nexus 4 is voor mij een mooie telefoon en zeker geen accessories. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:24
Kremx schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 20:18:
Is het eigenlijk al min of meer bekend wat voor simkaart de Nexus 5 gaat slikken?
Ik heb nu namelijk een iPhone 5 met nanosim dus als er geen nanosim in gaat moet ik alvast een andere of een converter regelen :p
Volgens de gelekte service manual een micro SIM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4553
Donstil schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 19:32:
[...]

Vroeger had je gewoon graag mooie spullen, tegenwoordig wordt dat dan afgedaan als een "mode accessoire", toch jammer.
Nee, het enige wat ik zeg is dat er nu meer naar de looks wordt gekeken dan eerst. Nu lijkt het voor mensen eerder een rol te spelen hoe de telefoon eruit ziet dan wat deze kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 336181

Ik wil graag n phone zonder hoesje gebruiken, eventueel screen protector.
Dan lijkt de N5 mij ideal.

Snap het nut niet van n mooi design ala iPhone, maar dan altijd n hoesje willen gebruiken omdat die anders heel snel lelijk wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
A4553 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 21:06:
[...]

Nee, het enige wat ik zeg is dat er nu meer naar de looks wordt gekeken dan eerst. Nu lijkt het voor mensen eerder een rol te spelen hoe de telefoon eruit ziet dan wat deze kan.
Persoonlijk keek ik altijd al naar de looks en daarna de functies, vroeger al met Nokia's uit de 8 serie.
Altijd een fan geweest van mooie mobieltjes, horloges enz.

Maar ik snap wat je bedoelt, veel gebruikers kopen nu een iPhone om de iPhone of een Samsung Galaxy Sx om de Sx.

De Nexus 5 valt wel buiten deze categorie heb ik het idee, de Nexus 4 is ook al niet echt hip oid.

Maar goed neemt natuurlijk niet weg dat een mobieltje met prachtige functies niet ook prachtig in design en materiaal keuze mag zijn. Ik denk dat dit juist de komende jaren erg belangrijk zal gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Donstil schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 21:26:
[...]

Persoonlijk keek ik altijd al naar de looks en daarna de functies, vroeger al met Nokia's uit de 8 serie.
Altijd een fan geweest van mooie mobieltjes, horloges enz.

Maar ik snap wat je bedoelt, veel gebruikers kopen nu een iPhone om de iPhone of een Samsung Galaxy Sx om de Sx.

De Nexus 5 valt wel buiten deze categorie heb ik het idee, de Nexus 4 is ook al niet echt hip oid.

Maar goed neemt natuurlijk niet weg dat een mobieltje met prachtige functies niet ook prachtig in design en materiaal keuze mag zijn. Ik denk dat dit juist de komende jaren erg belangrijk zal gaan worden.
Nexus 4 is inderdaad niet hip, maar als ik hem uit mijn zak trek dan kijken mensen vaak ernaar en als het iemand met een beetje verstand van telefoons is, dan vragen ze wat het is of als ze het weten zeggen ze vaak "o vet, een Nexus 4".

Dus nee Nexus 4 is niet hip, maar wel uniek. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Anoniem: 336181 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 21:12:
Snap het nut niet van n mooi design ala iPhone, maar dan altijd n hoesje willen gebruiken omdat die anders heel snel lelijk wordt...
Met die gedachte liep ik ook altijd rond tot het moment kwam dat mijn HTC One ala 675 euro tijdens een chaotische werkdag uit mijn handen glipte en neerkwam op stoeptegels. Toen ging ik er toch wel anders over denken.... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mizgala28 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 21:46:
[...]

Nexus 4 is inderdaad niet hip, maar als ik hem uit mijn zak trek dan kijken mensen vaak ernaar en als het iemand met een beetje verstand van telefoons is, dan vragen ze wat het is of als ze het weten zeggen ze vaak "o vet, een Nexus 4".

Dus nee Nexus 4 is niet hip, maar wel uniek. ;)
Haha precies wat ik denk als ik iemand met een Nexus 4 zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-07 14:57
Ik heb nog nooit iemand anders met een Nexus 4 gezien.
Daarbuiten vind ik het wel de mooiste telefoon op de markt. Ik ben altijd erg zuinig op me telefoons en gebruik dus ook geen hoesjes. Ik vind de ''spakles'' echt PUURRDDYYY op de N4 al valt het nooit iemand of jezelf op. Toch vind ik het wel fijn dat de N5 hoogst waarschijnlijk een beetje rubberachtig is. Dat had mijn Incredible S ook en daardoor glijd hij niet zo snel ergens heen. Toch ben ik wel bang dat je een soort van ''slijt'' plekken gaat zien door het vet en zuur van een mensen huid. Maar aan eerder gelekte screens leek het alsof de achterkant vervangen kon worden.

Ook vind ik 4.4 echt uiterlijk heel mooi. De transparante bar, alleen de App drawer transparant vind ik denk vervelend. Ik heb vaak een achtergrond met teksten enz. Dan komen deze ook door je App drawer heen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:43
dat is natuurlijk met een andere launcher zo aan te passen, bij nova en apex kan je beide kiezen of en in welke mate de app drawer transparant moet zijn..
(ik snap niet dat ze niet een paar basic settings aan de stock browser meegeven, hoewel ik heb begrepen dat je nu voor het eerst zelf het aantal screens kan kiezen...)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Dubrillion schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 08:55:
Ik heb nog nooit iemand anders met een Nexus 4 gezien.
Daarbuiten vind ik het wel de mooiste telefoon op de markt. Ik ben altijd erg zuinig op me telefoons en gebruik dus ook geen hoesjes. Ik vind de ''spakles'' echt PUURRDDYYY op de N4 al valt het nooit iemand of jezelf op. Toch vind ik het wel fijn dat de N5 hoogst waarschijnlijk een beetje rubberachtig is. Dat had mijn Incredible S ook en daardoor glijd hij niet zo snel ergens heen. Toch ben ik wel bang dat je een soort van ''slijt'' plekken gaat zien door het vet en zuur van een mensen huid. Maar aan eerder gelekte screens leek het alsof de achterkant vervangen kon worden.

Ook vind ik 4.4 echt uiterlijk heel mooi. De transparante bar, alleen de App drawer transparant vind ik denk vervelend. Ik heb vaak een achtergrond met teksten enz. Dan komen deze ook door je App drawer heen...
Grappig, ik heb twee vrienden een Nexus 4 aangeraden, die het ook gekocht hebben en erg tevreden zijn. Eentje die vanaf de iPhone was overgestapt.

Verder ben ik op het Erasmus ook nog een aantal onbekenden tegengekomen die een Nexus 4 hadden. Wel heel mooi om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faberge
  • Laatst online: 04-07 11:37
Ik ga ook van 4 jaar iPhone's overstappen op de Nexus. Ben heel benieuwd! Kan niet wachten tot morgen. Hoop niet dat het zo'n blamage als bij het Apple event wordt.

http://steamcommunity.com/id/nijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Laatst online: 23:04

IkWilbert

Het is mij!

Faberge schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:10:
Ik ga ook van 4 jaar iPhone's overstappen op de Nexus. Ben heel benieuwd! Kan niet wachten tot morgen. Hoop niet dat het zo'n blamage als bij het Apple event wordt.
Wat is er morgen dan? Volgens mij wordt er helemaal geen nexus 5 of kitkat aangekondigd morgen...

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faberge
  • Laatst online: 04-07 11:37
IkWilbert schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:13:
[...]

Wat is er morgen dan? Volgens mij wordt er helemaal geen nexus 5 of kitkat aangekondigd morgen...
http://crave.cnet.co.uk/m...-for-15-october-50012457/

http://steamcommunity.com/id/nijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krotar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-06-2024
Ik hoop dat die source klopt maar ik betwijfel het.
Zelf ga ik overstappen na 2 jaar iPhone naar een nexus device.

Redenen die voor mij de doorslag zijn:Ergens beklaag ik het mij wel dat ik nu pas de overstap neem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Heel benieuwd naar morgen! Kom van een iPhone 4S en heb een aantal dagen de Lumia 920 gehad, maar na het 2x defect gaan van de proximity sensor, toch ervoor gekozen om een ander toestel te nemen. Daarnaast miste ik gewoon van functionaliteit. De Nexus 5 leek mij zeer geschikt, dus ik ben benieuwd naar morgen! Desnoods rijd ik naar Duitsland indien het daar veel goedkoper wordt.

Wellicht is het slim om iemand die naar Duitsland gaat, meerdere 'Nexussen' mee te laten nemen zodat de vervoerskosten gesplit kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:20
Er gaat morgen echt geen 4.4 en Nexus 5 aangekondigd worden. Als dit zo zou zijn geweest zouden de media al lang event uitnodigingen hebben gekregen. En ik denk niet dat Google 4.4, of de Nexus 5 alleen bij een developers conferentie zouden aankondigen, zeker niet na alle PR die ze tegen KitKat hebben aangegooid. Ik gok eerder op een release eind deze maand met volgende week uitnodigingen voor de pers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjen.
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-03-2022
JPtjeeNL schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:33:
Desnoods rijd ik naar Duitsland indien het daar veel goedkoper wordt.

Wellicht is het slim om iemand die naar Duitsland gaat, meerdere 'Nexussen' mee te laten nemen zodat de vervoerskosten gesplit kunnen worden?
Vul mij maar alvast met potlood in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
mediamarkt nordhorn zal ze ongetwijfeld ook weer voor 13 euro shippen naar NL, (zie N4 en N7 verkoop topics), al had ik met mijn N7 net zo goed kunnen wachten, in NL was ie een week later voor 259, terwijl ik em daar voor 269+13 had gehaald

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Razer schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:41:
Er gaat morgen echt geen 4.4 en Nexus 5 aangekondigd worden. Als dit zo zou zijn geweest zouden de media al lang event uitnodigingen hebben gekregen. En ik denk niet dat Google 4.4, of de Nexus 5 alleen bij een developers conferentie zouden aankondigen, zeker niet na alle PR die ze tegen KitKat hebben aangegooid. Ik gok eerder op een release eind deze maand met volgende week uitnodigingen voor de pers.
Je weet dat de Nexus 4 out of the blue werd aangekondigd op theverge? Zie hier: http://www.theverge.com/2...us-4-nexus-10-android-4-2

Had wel met een orkaan te maken, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Ik denk trouwens ook pas eind oktober de Nexus 5 aankondiging. Why? Omdat het vorig jaar ook eind oktober was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Laatst online: 23:04

IkWilbert

Het is mij!

alwaysleft schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:10:
[...]

Je weet dat de Nexus 4 out of the blue werd aangekondigd op theverge? Zie hier: http://www.theverge.com/2...us-4-nexus-10-android-4-2

Datum voor de nexus 4 was allang officieel bekend gemaakt. Door de orkaan ging het event toen niet door... Er wordt morgen helemaal niets aangekondigd ;)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
IkWilbert schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:11:
[...]

Datum voor de nexus 4 was allang officieel bekend gemaakt. Door de orkaan ging het event toen niet door... Er wordt morgen helemaal niets aangekondigd ;)
Dat betwijfel ik ook. Eind oktober zet ik al mijn geld op in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:20
alwaysleft schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:10:
[...]

Geen onzin verkondigen alsjeblieft. Voor Android 4.2 en Nexus 4 was groot media event georganiseerd wat nog gecancelled moest worden door Hurricane Sandy.
Thanks to recent leaks and reports, we have a general idea of what Google should unveil during its upcoming media event – initially scheduled to take place in New York on October 29 – but, with two days left to go, we have some bad news from Android fans: the playground is temporarily closed.

Google had to cancel the announcement due to Hurricane Sandy. The location of the event – a waterfront pier – is now in an evacuation zone, as New York is now in a state of emergency.
http://www.androidauthori...elled-sandy-blame-126400/

Toen was er dus wel degelijk een groot media event georganiseerd en uitnodigingen verzonden. Zaken die nu allemaal nog niet aanwezig zijn. Dus zeker vandaag en morgen geen Nexus 5 en Android 4.3.

[ Voor 7% gewijzigd door Razer op 14-10-2013 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LearnDriver
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-07 19:47
Verder zou het ook vreemd zijn om voor relatief kleine update als 4.3, de nieuwe Nexus 7 en Chromecast wel een event te doen en voor een belangrijkere update als 4.4, met N5 en vermoedelijk een N10 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jortsteen2000
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-04-2023
Vind ik ook lijkt mij ook vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Razer schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:13:
[...]

Geen onzin verkondigen alsjeblieft. Voor Android 4.2 en Nexus 4 was groot media event georganiseerd wat nog gecancelled moest worden door Hurricane Sandy.

[...]

http://www.androidauthori...elled-sandy-blame-126400/

Toen was er dus wel degelijk een groot media event georganiseerd en uitnodigingen verzonden. Zaken die nu allemaal nog niet aanwezig zijn. Dus zeker vandaag en morgen geen Nexus 5 en Android 4.3.
Wel grappig dat mijn initiële reactie toen was, hoe erg kan een storm (het was toen al geen orkaan meer) zijn in een land als de VS? En moeten ze daar nu echt een evenement voor afgelasten?

Toch iets erger dan ik dacht... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4553
Semi N5 gerelateerd

Interessant overigens dat er een gerucht gaat dat Google de laatste hand legt aan hun smartwatch. Mogelijk wachten ze met de N5 totdat ze alles in een keer kunnen presenteren?

[ Voor 13% gewijzigd door A4553 op 14-10-2013 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 336181

Ja misschien wachten ze daar op, iig denk ik dat ze echt snel moeten komen.
Amerikanen doen meestal in november de kerstinkopen dus ik verwacht toch zeker dat die begin november in de winkels moet liggen anders maken ze wel echt n hele dure fout...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-07 19:57
Mooi toestel. Wordt de opvolger van m'n Lumia 820 :)

[ Voor 51% gewijzigd door Insert12 op 14-10-2013 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Of het ooit een toestel wordt voor CLB weet ik niet, dan moet er nog iets meer komen dan nu bekend is...
Wat voor scherm, hoe wordt dit scherm ontvangen, uiteindelijke looks, materiaal en feel natuurlijk ook.

Maar dit is toch wel de eerste Nexus waarvan ik zeg, nounou dat ziet er wel erg mooi uit allemaal!
Nexus One, Nexus S, Galaxy Nexus en Nexus 4 vond ik lelijk, plasticerig of hadden veel te weinig ROM.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
  • Laatst online: 21:58
Donstil schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 19:54:
[...]

Mm nu toch weer geen transparante balk maar weer wel een modernere look.
Oudere test build, lang niet final. Er kan nog veel verandert zijn ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:30
CLB schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 19:49:
Of het ooit een toestel wordt voor CLB weet ik niet, dan moet er nog iets meer komen dan nu bekend is...
Wat voor scherm, hoe wordt dit scherm ontvangen, uiteindelijke looks, materiaal en feel natuurlijk ook.

Maar dit is toch wel de eerste Nexus waarvan ik zeg, nounou dat ziet er wel erg mooi uit allemaal!
Nexus One, Nexus S, Galaxy Nexus en Nexus 4 vond ik lelijk, plasticerig of hadden veel te weinig ROM.
Mooi, fijn voor CLB :)

Mocht je hem tegenkomen doe hem dan even de groeten.

Ik kijk wel naar het toestel uit. Achterkant doet me qua materiaal wel aan de HTC desire denken.

Ben wel nieuwsgierig naar wat het toestel extra biedt ten opzichte van mijn Xperia Z. Bijv batterij duur

[ Voor 14% gewijzigd door Kees_frl op 14-10-2013 20:07 ]

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
AndRo555 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 20:02:
[...]

Oudere test build, lang niet final. Er kan nog veel verandert zijn ondertussen.
Je zou toch denken dat je als "tester" gewoon de laatste build gepushed krijgt.
Werkt dus anders als ik dit zo allemaal zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-07 14:20

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-07 19:26
kuusj98 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 20:15:
[...]

miljaar. ik vraag me vaak genoeg af hoe deze mensen nou aan dat toestel komen?
Denk ze reviewers zijn,of erg veel geld hebben :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krotar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-06-2024
kuusj98 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 20:15:
[...]

miljaar. ik vraag me vaak genoeg af hoe deze mensen nou aan dat toestel komen?
Waarschijnlijk een persoon die bij een telecom bedrijf werkt om "tests" uit te voeren.
Zo heb ik ook al verschillende toestellen gezien die nog niet aangekondigd zijn. Deze persoon werkt bij zo'n telecombedrijf en was bezig met de uitrol van 4G en dan kreeg hij verschillende onaangekondigde toestelletjes om te testen.

[ Voor 18% gewijzigd door Krotar op 14-10-2013 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-07 15:14
jammer van de lelijke achterkant (op die fotos).. vind de nexus4 wat dat betreft een stuk aantrekkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
El_V schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 20:55:
jammer van de lelijke achterkant (op die fotos).. vind de nexus4 wat dat betreft een stuk aantrekkelijker.
De achterkant vind ik in principe niet zo heel lelijk. Ok, minder mooi dan de Nexus 4, maar de achterkant van de Nexus 4 vind ik veel fragieler. En dan heb ik toch liever ietsjes meer degelijkheid (zo op het oog).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
  • Laatst online: 21:58
Donstil schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 20:06:
[...]

Je zou toch denken dat je als "tester" gewoon de laatste build gepushed krijgt.
Werkt dus anders als ik dit zo allemaal zie.
Testdevices krijgen die quasi altijd gesideload, tenzij het is om de ota te testen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6dM9NMSxCvuroZ
  • Niet online
Iemand een idee hoe ik hem toch via de play store kan bestellen? Uit Duitsland halen ofzo? Vind $300 - 350 wel een mooi prijsje, maar heb er geen 400 euro voor over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Boris0711 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 21:43:
Iemand een idee hoe ik hem toch via de play store kan bestellen? Uit Duitsland halen ofzo? Vind $300 - 350 wel een mooi prijsje, maar heb er geen 400 euro voor over..
Hij is nog niet officieel gepresenteerd. Bestellen wordt nu dus lastig. Als hij uit is kun je wel naar de MediaMarkt in Duitsland rijden. Dan is het wel verstandig om eerst te bellen of mailen en er een te reserveren. Op die manier heb ik het gedaan voor de Nexus 4 van m'n broer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Boris0711 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 21:43:
Via een proxy op de Duitse Play Store (veel succes, het zal erg druk worden). Verder moet je niet vergeten dat als je het uit de VS haalt, er een kans is dat je invoerrechten moet betalen, evenals een andere oplader.

De vraag is nu hoe snel de MediaMarkt in Duitsland de Nexus 5 binnenkrijgt. Vorig jaar duurde het tot januari voordat het echt goed op gang was.

En er is een hele kleine kans dat het in de Play Store van NL te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6dM9NMSxCvuroZ
  • Niet online
Insert12 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 21:45:
[...]

Hij is nog niet officieel gepresenteerd. Bestellen wordt nu dus lastig. Als hij uit is kun je wel naar de MediaMarkt in Duitsland rijden. Dan is het wel verstandig om eerst te bellen of mailen en er een te reserveren. Op die manier heb ik het gedaan voor de Nexus 4 van m'n broer.
Haha ik weet dat ie nog niet gepresenteerd is, maar ik dacht ik vraag het alvast even. Maar dat is dan wel een goed idee inderdaad. Zijn er geen tweakers van plan om er een paar in een batch op te halen? Daar zou ik wel interesse in hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Werkt dat in Duitsland bestellen met een Proxy?
Een vriend van me zijn moeder woont in Duitsland dus een Duits adres is geen probleem maar we willen hier bestellen en vooral betalen met mijn Nederlandse Cc.

MediaMarkt kreeg de 4 later dan de PlayStore toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6dM9NMSxCvuroZ
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 21:54:
Werkt dat in Duitsland bestellen met een Proxy?
Een vriend van me zijn moeder woont in Duitsland dus een Duits adres is geen probleem maar we willen hier bestellen en vooral betalen met mijn Nederlandse Cc.

MediaMarkt kreeg de 4 later dan de PlayStore toch?
Maar is mediamarkt wel net zo goedkoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Boris0711 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 21:59:
[...]

Maar is mediamarkt wel net zo goedkoop?
Nexus 4 was bij de Mediamarkt in Nordhorn €350. Dat was volgens mij ook de adviesprijs. Zou mooi zijn als de Nexus 5 €300 gaat kosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6dM9NMSxCvuroZ
  • Niet online
Insert12 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 22:01:
[...]

Nexus 4 was bij de Mediamarkt in Nordhorn €350. Dat was volgens mij ook de adviesprijs. Zou mooi zijn als de Nexus 5 €300 gaat kosten :)
300 euro zou mooi zijn inderdaad, maar de play store is 350 dollar dacht ik, dat is ongeveer 250 euro en dus wel wat goedkoper. Echte Hollander haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6dM9NMSxCvuroZ
  • Niet online
chengbondkwok schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 21:46:
[...]

Via een proxy op de Duitse Play Store (veel succes, het zal erg druk worden). Verder moet je niet vergeten dat als je het uit de VS haalt, er een kans is dat je invoerrechten moet betalen, evenals een andere oplader.

De vraag is nu hoe snel de MediaMarkt in Duitsland de Nexus 5 binnenkrijgt. Vorig jaar duurde het tot januari voordat het echt goed op gang was.

En er is een hele kleine kans dat het in de Play Store van NL te koop is.
Bedankt :) En hoe krijg ik dat voor elkaar met die proxy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Boris0711 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 22:02:
[...]

300 euro zou mooi zijn inderdaad, maar de play store is 350 dollar dacht ik, dat is ongeveer 250 euro en dus wel wat goedkoper. Echte Hollander haha
300,- lijkt me onrealistisch. €350,- vond iedereen voor de nexus4 al goedkoop dus goedkoper zal het niet worden verwacht ik.

Tenzij er ineens een S4pro sock oid in komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Boris0711 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 22:02:
[...]

Ik heb dit jaar al genoeg afgeschreven op m'n Lumia 820 :P M'n broer heeft een iPhone 5 en die overweegt ook om een Nexus 5 te kopen, maar die kan er nog veel meer voor vangen dan ik. Als ik de mijne überhaupt verkocht krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

Als de Nexus 5 een mooi prijsje heeft dan wil ik nog wel overwegen om er eentje aan te schaffen via de playstore als ik toch in Duitsland ben 8)

Maar voor alsnog is het wachten tot de Nexus 5 echt aangekondigd is en persoonlijk hoef ik echt niet perse te upgraden, want mijn huidige toestel werkt ook nog goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LearnDriver
Had je voor de Duitse play store ook geen Duitse CC nodig? Kan me herinneren dat er zoiets was ten tijde van de N4. Ik kon iig geen US All Access music aanvragen met mijn NL cc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Laatst online: 22:49
Als ie in Duitsland goedkoop en eerder verkrijgbaar is dan in NL rij ik lachend naar Duitsland, maar eerst maar eens zien wat de prognose is qua prijs en überhaupt aankondiging haha!

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

Ik ben ook wel benieuwd naar reviews en dergelijke en als ik een reden zou kunnen bedenken om een nieuwe smartphone te kopen dan is het vanwege betere batterij duur, dus daar ben ik erg benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-07 14:57
Mijn galaxy is ondertussen ook wel aan vervanging toe. So if the price is right...
hopelijk morgen de announcement.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik ben eigenlijk het meest benieuwd naar de camera en de kwaliteit van het scherm.

Ik heb nu een Z Ultra en daarvan zijn de foto's op zijn zachts gezegd matig te noemen, erg jammer voor een telefoon uit 2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hallodokter
  • Laatst online: 25-01 09:10
Heeft iemand enig idee of de Nexus 5, als ie uitkomt, word verkocht in Engeland in 'normale' winkels, dus niet de playstore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-07 14:20

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Hallodokter schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 08:34:
Heeft iemand enig idee of de Nexus 5, als ie uitkomt, word verkocht in Engeland in 'normale' winkels, dus niet de playstore?
Na enige tijd wel.

Trouwens, werd de Nexus vandaag niet gepresenteerd?
Ik hoop het want dan kan ik em fijn op mijn verjaardag laten komen (midden december, dus dan zal hij wel enigzins verkrijgbaar zijn.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
kuusj98 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 08:47:
[...]

Na enige tijd wel.

Trouwens, werd de Nexus vandaag niet gepresenteerd?
Ik hoop het want dan kan ik em fijn op mijn verjaardag laten komen (midden december, dus dan zal hij wel enigzins verkrijgbaar zijn.
Vraag en antwoord zijn al een aantal keer voorgekomen: Er is geen duidelijke aanwijzing dat vandaag de nieuwe Nexus wordt gepresenteerd. Geen invites etc. Kortom: nee, tenzij Google met een verrassing komt en het op z'n blog aankondigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
RocketKoen schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 23:13:
Mijn galaxy is ondertussen ook wel aan vervanging toe. So if the price is right...
hopelijk morgen de announcement.
30 oktober komt de aankondiging. Net zoals vorig jaar. Nog 2 weekjes wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 17:17
alwaysleft schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:48:
[...]

Meh, er is ondertussen al zoveel geleaked dat ze hem nu beter al in hun blog aankondigen. Kunnen ze meteen wat mensen overtuigen (of net niet...) om nog even te wachten met een aankoop tot de N5 er is.
Maar dan wordt het cruciaal om de leverbaarheid op te trekken, ik neem aan dat ze dat ditmaal wél een pak beter zullen inschatten. En eisen van de fabrikant, LG in dit geval.

[ Voor 0% gewijzigd door Drwho1 op 15-10-2013 11:46 . Reden: zinsbouw ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-07 12:28

Kiwi

Gadgetfreak

alwaysleft schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:48:
[...]

Bron? Ga alsjeblieft niet dingen zeggen alsof het feiten zijn omdat jij denkt dat het zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Op Techradar verwachten ze nog steeds dat de Nexus5 en Android 4.4 vandaag aangekondigd worden.
http://www.techradar.com/...e-news-and-rumors-1181883

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 329747

Ik betwijfel zelf ook dat het vandaag zal zijn. De oorspronkelijke geruchten dat hij gereleased zou worden op 15 oktober komen van "een gesprek" op google launchpad.

http://crave.cnet.co.uk/m...-for-15-october-50012457/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LearnDriver
Die geruchten zijn al veel ouder, wil nog steeds niet zeggen dat ze juist zijn. Er is echt niemand die een officiële datum heeft gekregen. Dus ook Techradar niet.

Een nieuwe optie is dat er vandaag een preview SDK komt, zodat developers hun app kunnen bijwerken voor als 4.4 daadwerkelijk uitkomt. Dit naar aanleiding van de blogpost van gisteren waarin veranderingen voor SMS apps werden aangekondigd welke het daarom niet meer zullen doen in 4.4.
Maar ook daar zal ik niet op wachten :P

[ Voor 4% gewijzigd door LearnDriver op 15-10-2013 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 16:31
Het lijkt er heel sterk op dat de grote onthulling van Google op 31 oktober zal plaatsvinden. Niet alleen Android 4.4, en de Nexus 5, maar ook de Google smartwatch (codename 'Gem'):
http://www.theregister.co.uk/2013/10/15/google_smart_watch/

[ Voor 0% gewijzigd door Haay op 15-10-2013 15:50 . Reden: 'heel sterk' doorgestreept n.a.v. terecht commentaar van LearnDriver. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Gewoon zo snel mogelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LearnDriver
Heel sterk zal ik het ook niet noemen. Dit bericht is al bijna 2 weken geleden op G+ door Artem geplaatst (de bron die het Register artikel noemt) en hij heeft het alleen op G+ en niet zijn Android Police site geplaatsd wegens de disclaimer:
I have several interesting rumors that I feel relatively confident about but either don't have visual evidence or a second confirmation, so I'm going to keep them to G+.
Hij heeft het van één bron gehoord, en niet bij een tweede bevestigd kunnen krijgen (wat hoort bij goede journalistiek, iets wat het gros van de websites niet meer doet gezien het aantal wat nog vandaag of gisteren aanhoud als datum).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Achterkant doet me aan de achterkant van de Galaxy Nexus 10 denken (en ook een beetje aan de HTC Desire zoals Kees_frl ook aangaf). Wel robuust maar het vet van je vingers zie je er helaas snel op.
Donstil schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 22:05:
[...]

300,- lijkt me onrealistisch. €350,- vond iedereen voor de nexus4 al goedkoop dus goedkoper zal het niet worden verwacht ik.

Tenzij er ineens een S4pro sock oid in komt.
Hangt ervan af, als je het over de Play Store hebt dan kan het best €300 worden. Aangezien de Nexus 4 daar toentertijd voor €250 te krijgen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Laguna schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:06:

Hangt ervan af, als je het over de Playstore hebt dan kan het best €300 worden. Aangezien de Nexus 4 daar toentertijd voor €250 te krijgen was.
Direct vanaf het begin? Staat me iets bij dat hi bij introductie duurder was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Donstil schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:07:
[...]

The Nexus 4 was priced at US$299 (8 GB) and US$349 (16 GB) at release.
bron

dus wellicht in de eerste europese landen 299 euro

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Donstil schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:07:
[...]

Klopt was even in de war met de verlaagde prijzen. In het begin was de Nexus 4 €349 in de Play Store.

Pagina: 1 ... 4 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor om alleen het toestel te bespreken.
Levertijden mag je hier bespreken.