Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Toestel ziet er erg strak uit
Alleen die software op het filmpje is gewoon 4.3. Ik mag ook hopen dat ze bij 4.4 niet weer dezelfde suffe jaren oude live wallpapers erin hebben zitten.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Elect a clown, expect a circus.
Daar is helemaal niets over bekend. Dat was een gerucht, netzoals nog een aantal dingen.Slasher schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 11:12:
Aankondiging is toch morgen?
Verder worden uitnodigingen meestal een week van te voren verstuurd, of Google gaat het dit jaar via z'n blog aankondigen, omdat er toch verder niet veel meer te vertellen is
Dat laatste hoop ik, en dan hopen dat hij ook direct wereldwijd verkrijgbaar is via de play store!chengbondkwok schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 11:14:
[...]
Daar is helemaal niets over bekend. Dat was een gerucht, netzoals nog een aantal dingen.
Verder worden uitnodigingen meestal een week van te voren verstuurd, of Google gaat het dit jaar via z'n blog aankondigen, omdat er toch verder niet veel meer te vertellen is
Hopelijk is er ook nog een aankondiging van een nieuwe nexus 10, maar daar lees ik eigenlijk helemaal nergens meer wat over.........
Tevens hoop ik dat de Nexus gebaseerd is op de LG G2, maar aan de hand van het filmpje kan ik dit niet echt zeggen. De hoeveelheid scherm met kleine bezel lijkt niet echt aanwezig te zijn bij dit toestel, dat is wel jammer vind ik.
[ Voor 7% gewijzigd door SpX op 13-10-2013 11:37 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verder lijkt het mij stug dat zijn nog steeds dezelfde kernel versie gaan gebruiken met kitkat 4.4.
En wat verder opvalt is dat je aan de achterkant geen Nexus tekst ziet, terwijl je dat wel op de andere foto's zag.
Er veranderen vaak wel wat kleine dingen maar echt veel hoef je daar nou ook weer niet van te verwachten.A4553 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 13:11:
Vergeet niet dat dit hoogst waarschijnlijk geen final product is. Aan het uiterlijk kan nog het een en ander veranderen. Daarbij vind ik de iPhone 5C er cheaper uitzien dan de N5.
Als dit toestel idd (onder de) 350,- wordt dan is het natuurlijk ook niet gek dat hij wat minder is afgewerkt. Prijs verschil moet ergens vanaf komen, google doet dat niet alleen maar omdat ze ons zo aardig vinden.
De iPhone 5C ziet er in het echt wel erg goed uit hoor trouwens. Kunstof uiteraard maar weer Apple waardig afgewerkt.
Goedkoop afgewerkt? Ziet er juist erg goed uit. Of moet er in jouw ogen altijd gebruik gemaakt worden van aluminium wil het er niet goedkoop afgewerkt uit zien?Mizgala28 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 13:03:
Het ziet er wel goedkoop afgewerkt uit eigenlijk.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Aluminium verhoogt het gevoel van kwaliteit idd enorm. Dubbel glas zoals de iPhone4, Sony toestellen en Nexus4 vind ik ook erg fraai trouwens. Maar goed er moet wel heel goed gebruik gemaakt worden van kunstof wil het niet goedkoper aanvoelen.Laguna schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 14:37:
[...]
Goedkoop afgewerkt? Ziet er juist erg goed uit. Of moet er in jouw ogen altijd gebruik gemaakt worden van aluminium wil het er niet goedkoop afgewerkt uit zien?
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Dat verwoord je heel goed: "het gevoel". Ik vind duurzaamheid belangrijker dan "het gevoel" van kwaliteit. Aluminium beschadigt veel sneller dan rubberized kunststof en glas is al helemaal kwetsbaar, 1x vallen en je hebt een ster in de voor- of achterkant. Met als gevolg dat dat gevoel van kwaliteit gelijk weg is.Donstil schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 14:49:
[...]
Aluminium verhoogt het gevoel van kwaliteit idd enorm. Dubbel glas zoals de iPhone4, Sony toestellen en Nexus4 vind ik ook erg fraai trouwens. Maar goed er moet wel heel goed gebruik gemaakt worden van kunstof wil het niet goedkoper aanvoelen.
CNET meldt overigens dat ze alsnog 15 oktober verwachten als aankondiging.
Nice. Klinkt goed.
Maar omdat je het toestel ontelbaar keer in je handen gaat hebben gaat voor mij "Het gevoel" toch voor kwetsbaarheid. Mijn mobiel laat ik zelden tot nooit vallen dus dat tel ik zelf al niet mee.Laguna schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 15:20:
[...]
Dat verwoord je heel goed: "het gevoel". Ik vind duurzaamheid belangrijker dan "het gevoel" van kwaliteit. Aluminium beschadigt veel sneller dan rubberized kunststof en glas is al helemaal kwetsbaar, 1x vallen en je hebt een ster in de voor- of achterkant. Met als gevolg dat dat gevoel van kwaliteit gelijk weg is.
Achterkant je mag best wat krassen trouwens maar dat kan aluminium goed hebben. Ik had een aantal maanden een HTC One en daar was haast geen krasje op de achterkant te bekennen.
[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 13-10-2013 16:07 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Trouwens ik heb iPhone 4 gehad en nu heb ik de Nexus 4, en er gaat gewoon een hoesje omheen omdat dat luxe premium gevoel een hele kwetsbare telefoon is, dus al ziet de Nexus 5 er goedkoper uit, is de kans veel groter dat ik hem zonder hoesje zou durven gebruiken.
Vroeger had je gewoon graag mooie spullen, tegenwoordig wordt dat dan afgedaan als een "mode accessoire", toch jammer.A4553 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 16:26:
Het is wel grappig te lezen dat een mobiele telefoon steeds meer een 'mode accessoire' wordt. Het gebruik ervan is niet meer zo belangrijk als vroegâh
Ik heb nu namelijk een iPhone 5 met nanosim dus als er geen nanosim in gaat moet ik alvast een andere of een converter regelen
Nexus 4 is voor mij een mooie telefoon en zeker geen accessories.A4553 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 16:26:
Het is wel grappig te lezen dat een mobiele telefoon steeds meer een 'mode accessoire' wordt. Het gebruik ervan is niet meer zo belangrijk als vroegâh
Volgens de gelekte service manual een micro SIM.Kremx schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 20:18:
Is het eigenlijk al min of meer bekend wat voor simkaart de Nexus 5 gaat slikken?
Ik heb nu namelijk een iPhone 5 met nanosim dus als er geen nanosim in gaat moet ik alvast een andere of een converter regelen
Nee, het enige wat ik zeg is dat er nu meer naar de looks wordt gekeken dan eerst. Nu lijkt het voor mensen eerder een rol te spelen hoe de telefoon eruit ziet dan wat deze kan.Donstil schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 19:32:
[...]
Vroeger had je gewoon graag mooie spullen, tegenwoordig wordt dat dan afgedaan als een "mode accessoire", toch jammer.
Anoniem: 336181
Dan lijkt de N5 mij ideal.
Snap het nut niet van n mooi design ala iPhone, maar dan altijd n hoesje willen gebruiken omdat die anders heel snel lelijk wordt...
Persoonlijk keek ik altijd al naar de looks en daarna de functies, vroeger al met Nokia's uit de 8 serie.A4553 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 21:06:
[...]
Nee, het enige wat ik zeg is dat er nu meer naar de looks wordt gekeken dan eerst. Nu lijkt het voor mensen eerder een rol te spelen hoe de telefoon eruit ziet dan wat deze kan.
Altijd een fan geweest van mooie mobieltjes, horloges enz.
Maar ik snap wat je bedoelt, veel gebruikers kopen nu een iPhone om de iPhone of een Samsung Galaxy Sx om de Sx.
De Nexus 5 valt wel buiten deze categorie heb ik het idee, de Nexus 4 is ook al niet echt hip oid.
Maar goed neemt natuurlijk niet weg dat een mobieltje met prachtige functies niet ook prachtig in design en materiaal keuze mag zijn. Ik denk dat dit juist de komende jaren erg belangrijk zal gaan worden.
Nexus 4 is inderdaad niet hip, maar als ik hem uit mijn zak trek dan kijken mensen vaak ernaar en als het iemand met een beetje verstand van telefoons is, dan vragen ze wat het is of als ze het weten zeggen ze vaak "o vet, een Nexus 4".Donstil schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 21:26:
[...]
Persoonlijk keek ik altijd al naar de looks en daarna de functies, vroeger al met Nokia's uit de 8 serie.
Altijd een fan geweest van mooie mobieltjes, horloges enz.
Maar ik snap wat je bedoelt, veel gebruikers kopen nu een iPhone om de iPhone of een Samsung Galaxy Sx om de Sx.
De Nexus 5 valt wel buiten deze categorie heb ik het idee, de Nexus 4 is ook al niet echt hip oid.
Maar goed neemt natuurlijk niet weg dat een mobieltje met prachtige functies niet ook prachtig in design en materiaal keuze mag zijn. Ik denk dat dit juist de komende jaren erg belangrijk zal gaan worden.
Dus nee Nexus 4 is niet hip, maar wel uniek.
Met die gedachte liep ik ook altijd rond tot het moment kwam dat mijn HTC One ala 675 euro tijdens een chaotische werkdag uit mijn handen glipte en neerkwam op stoeptegels. Toen ging ik er toch wel anders over denken....Anoniem: 336181 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 21:12:
Snap het nut niet van n mooi design ala iPhone, maar dan altijd n hoesje willen gebruiken omdat die anders heel snel lelijk wordt...

Haha precies wat ik denk als ik iemand met een Nexus 4 zie.Mizgala28 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 21:46:
[...]
Nexus 4 is inderdaad niet hip, maar als ik hem uit mijn zak trek dan kijken mensen vaak ernaar en als het iemand met een beetje verstand van telefoons is, dan vragen ze wat het is of als ze het weten zeggen ze vaak "o vet, een Nexus 4".
Dus nee Nexus 4 is niet hip, maar wel uniek.
Daarbuiten vind ik het wel de mooiste telefoon op de markt. Ik ben altijd erg zuinig op me telefoons en gebruik dus ook geen hoesjes. Ik vind de ''spakles'' echt PUURRDDYYY op de N4 al valt het nooit iemand of jezelf op. Toch vind ik het wel fijn dat de N5 hoogst waarschijnlijk een beetje rubberachtig is. Dat had mijn Incredible S ook en daardoor glijd hij niet zo snel ergens heen. Toch ben ik wel bang dat je een soort van ''slijt'' plekken gaat zien door het vet en zuur van een mensen huid. Maar aan eerder gelekte screens leek het alsof de achterkant vervangen kon worden.
Ook vind ik 4.4 echt uiterlijk heel mooi. De transparante bar, alleen de App drawer transparant vind ik denk vervelend. Ik heb vaak een achtergrond met teksten enz. Dan komen deze ook door je App drawer heen...
(ik snap niet dat ze niet een paar basic settings aan de stock browser meegeven, hoewel ik heb begrepen dat je nu voor het eerst zelf het aantal screens kan kiezen...)
Grappig, ik heb twee vrienden een Nexus 4 aangeraden, die het ook gekocht hebben en erg tevreden zijn. Eentje die vanaf de iPhone was overgestapt.Dubrillion schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 08:55:
Ik heb nog nooit iemand anders met een Nexus 4 gezien.
Daarbuiten vind ik het wel de mooiste telefoon op de markt. Ik ben altijd erg zuinig op me telefoons en gebruik dus ook geen hoesjes. Ik vind de ''spakles'' echt PUURRDDYYY op de N4 al valt het nooit iemand of jezelf op. Toch vind ik het wel fijn dat de N5 hoogst waarschijnlijk een beetje rubberachtig is. Dat had mijn Incredible S ook en daardoor glijd hij niet zo snel ergens heen. Toch ben ik wel bang dat je een soort van ''slijt'' plekken gaat zien door het vet en zuur van een mensen huid. Maar aan eerder gelekte screens leek het alsof de achterkant vervangen kon worden.
Ook vind ik 4.4 echt uiterlijk heel mooi. De transparante bar, alleen de App drawer transparant vind ik denk vervelend. Ik heb vaak een achtergrond met teksten enz. Dan komen deze ook door je App drawer heen...
Verder ben ik op het Erasmus ook nog een aantal onbekenden tegengekomen die een Nexus 4 hadden. Wel heel mooi om te zien.
http://steamcommunity.com/id/nijn
Wat is er morgen dan? Volgens mij wordt er helemaal geen nexus 5 of kitkat aangekondigd morgen...Faberge schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:10:
Ik ga ook van 4 jaar iPhone's overstappen op de Nexus. Ben heel benieuwd! Kan niet wachten tot morgen. Hoop niet dat het zo'n blamage als bij het Apple event wordt.
I intend to live forever. So far, so good.
http://crave.cnet.co.uk/m...-for-15-october-50012457/IkWilbert schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:13:
[...]
Wat is er morgen dan? Volgens mij wordt er helemaal geen nexus 5 of kitkat aangekondigd morgen...
http://steamcommunity.com/id/nijn
Ik hoop dat die source klopt maar ik betwijfel het.
Zelf ga ik overstappen na 2 jaar iPhone naar een nexus device.
Redenen die voor mij de doorslag zijn:
- nexus...
- gaming + texting made easy --> Google Play: MightyText - SMS van Computer
- themer
- dagenlang tweaken + ROM's uitproberen
- een google fan aan het worden
Wellicht is het slim om iemand die naar Duitsland gaat, meerdere 'Nexussen' mee te laten nemen zodat de vervoerskosten gesplit kunnen worden?
Vul mij maar alvast met potlood in.JPtjeeNL schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:33:
Desnoods rijd ik naar Duitsland indien het daar veel goedkoper wordt.
Wellicht is het slim om iemand die naar Duitsland gaat, meerdere 'Nexussen' mee te laten nemen zodat de vervoerskosten gesplit kunnen worden?
Je weet dat de Nexus 4 out of the blue werd aangekondigd op theverge? Zie hier: http://www.theverge.com/2...us-4-nexus-10-android-4-2Razer schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:41:
Er gaat morgen echt geen 4.4 en Nexus 5 aangekondigd worden. Als dit zo zou zijn geweest zouden de media al lang event uitnodigingen hebben gekregen. En ik denk niet dat Google 4.4, of de Nexus 5 alleen bij een developers conferentie zouden aankondigen, zeker niet na alle PR die ze tegen KitKat hebben aangegooid. Ik gok eerder op een release eind deze maand met volgende week uitnodigingen voor de pers.
Had wel met een orkaan te maken, maar toch...
Datum voor de nexus 4 was allang officieel bekend gemaakt. Door de orkaan ging het event toen niet door... Er wordt morgen helemaal niets aangekondigdalwaysleft schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:10:
[...]
Je weet dat de Nexus 4 out of the blue werd aangekondigd op theverge? Zie hier: http://www.theverge.com/2...us-4-nexus-10-android-4-2
I intend to live forever. So far, so good.
Dat betwijfel ik ook. Eind oktober zet ik al mijn geld op inIkWilbert schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:11:
[...]
Datum voor de nexus 4 was allang officieel bekend gemaakt. Door de orkaan ging het event toen niet door... Er wordt morgen helemaal niets aangekondigd
Geen onzin verkondigen alsjeblieft. Voor Android 4.2 en Nexus 4 was groot media event georganiseerd wat nog gecancelled moest worden door Hurricane Sandy.alwaysleft schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:10:
[...]
Je weet dat de Nexus 4 out of the blue werd aangekondigd op theverge? Zie hier: http://www.theverge.com/2...us-4-nexus-10-android-4-2
http://www.androidauthori...elled-sandy-blame-126400/Thanks to recent leaks and reports, we have a general idea of what Google should unveil during its upcoming media event – initially scheduled to take place in New York on October 29 – but, with two days left to go, we have some bad news from Android fans: the playground is temporarily closed.
Google had to cancel the announcement due to Hurricane Sandy. The location of the event – a waterfront pier – is now in an evacuation zone, as New York is now in a state of emergency.
Toen was er dus wel degelijk een groot media event georganiseerd en uitnodigingen verzonden. Zaken die nu allemaal nog niet aanwezig zijn. Dus zeker vandaag en morgen geen Nexus 5 en Android 4.3.
[ Voor 7% gewijzigd door Razer op 14-10-2013 15:14 ]
Wel grappig dat mijn initiële reactie toen was, hoe erg kan een storm (het was toen al geen orkaan meer) zijn in een land als de VS? En moeten ze daar nu echt een evenement voor afgelasten?Razer schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:13:
[...]
Geen onzin verkondigen alsjeblieft. Voor Android 4.2 en Nexus 4 was groot media event georganiseerd wat nog gecancelled moest worden door Hurricane Sandy.
[...]
http://www.androidauthori...elled-sandy-blame-126400/
Toen was er dus wel degelijk een groot media event georganiseerd en uitnodigingen verzonden. Zaken die nu allemaal nog niet aanwezig zijn. Dus zeker vandaag en morgen geen Nexus 5 en Android 4.3.
Toch iets erger dan ik dacht...

Interessant overigens dat er een gerucht gaat dat Google de laatste hand legt aan hun smartwatch. Mogelijk wachten ze met de N5 totdat ze alles in een keer kunnen presenteren?
[ Voor 13% gewijzigd door A4553 op 14-10-2013 17:46 ]
Anoniem: 336181
Amerikanen doen meestal in november de kerstinkopen dus ik verwacht toch zeker dat die begin november in de winkels moet liggen anders maken ze wel echt n hele dure fout...
[ Voor 51% gewijzigd door Insert12 op 14-10-2013 19:40 ]
Wat voor scherm, hoe wordt dit scherm ontvangen, uiteindelijke looks, materiaal en feel natuurlijk ook.
Maar dit is toch wel de eerste Nexus waarvan ik zeg, nounou dat ziet er wel erg mooi uit allemaal!
Nexus One, Nexus S, Galaxy Nexus en Nexus 4 vond ik lelijk, plasticerig of hadden veel te weinig ROM.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Mm nu toch weer geen transparante balk maar weer wel een modernere look.
Oudere test build, lang niet final. Er kan nog veel verandert zijn ondertussen.Donstil schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 19:54:
[...]
Mm nu toch weer geen transparante balk maar weer wel een modernere look.
Mooi, fijn voor CLBCLB schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 19:49:
Of het ooit een toestel wordt voor CLB weet ik niet, dan moet er nog iets meer komen dan nu bekend is...
Wat voor scherm, hoe wordt dit scherm ontvangen, uiteindelijke looks, materiaal en feel natuurlijk ook.
Maar dit is toch wel de eerste Nexus waarvan ik zeg, nounou dat ziet er wel erg mooi uit allemaal!
Nexus One, Nexus S, Galaxy Nexus en Nexus 4 vond ik lelijk, plasticerig of hadden veel te weinig ROM.
Mocht je hem tegenkomen doe hem dan even de groeten.
Ik kijk wel naar het toestel uit. Achterkant doet me qua materiaal wel aan de HTC desire denken.
Ben wel nieuwsgierig naar wat het toestel extra biedt ten opzichte van mijn Xperia Z. Bijv batterij duur
[ Voor 14% gewijzigd door Kees_frl op 14-10-2013 20:07 ]
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
Je zou toch denken dat je als "tester" gewoon de laatste build gepushed krijgt.AndRo555 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 20:02:
[...]
Oudere test build, lang niet final. Er kan nog veel verandert zijn ondertussen.
Werkt dus anders als ik dit zo allemaal zie.
miljaar. ik vraag me vaak genoeg af hoe deze mensen nou aan dat toestel komen?
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Vind de achterkant zoals ik al verwachtte toch best vies.
Op zich jammer. Al ben ik wel een voorstander van dat materiaal

Denk ze reviewers zijn,of erg veel geld hebbenkuusj98 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 20:15:
[...]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Waarschijnlijk een persoon die bij een telecom bedrijf werkt om "tests" uit te voeren.kuusj98 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 20:15:
[...]
Zo heb ik ook al verschillende toestellen gezien die nog niet aangekondigd zijn. Deze persoon werkt bij zo'n telecombedrijf en was bezig met de uitrol van 4G en dan kreeg hij verschillende onaangekondigde toestelletjes om te testen.
[ Voor 18% gewijzigd door Krotar op 14-10-2013 20:26 ]
De achterkant vind ik in principe niet zo heel lelijk. Ok, minder mooi dan de Nexus 4, maar de achterkant van de Nexus 4 vind ik veel fragieler. En dan heb ik toch liever ietsjes meer degelijkheid (zo op het oog).El_V schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 20:55:
jammer van de lelijke achterkant (op die fotos).. vind de nexus4 wat dat betreft een stuk aantrekkelijker.
Testdevices krijgen die quasi altijd gesideload, tenzij het is om de ota te testen ofzo.Donstil schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 20:06:
[...]
Je zou toch denken dat je als "tester" gewoon de laatste build gepushed krijgt.
Werkt dus anders als ik dit zo allemaal zie.
Hij is nog niet officieel gepresenteerd. Bestellen wordt nu dus lastig. Als hij uit is kun je wel naar de MediaMarkt in Duitsland rijden. Dan is het wel verstandig om eerst te bellen of mailen en er een te reserveren. Op die manier heb ik het gedaan voor de Nexus 4 van m'n broer.Boris0711 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 21:43:
Iemand een idee hoe ik hem toch via de play store kan bestellen? Uit Duitsland halen ofzo? Vind $300 - 350 wel een mooi prijsje, maar heb er geen 400 euro voor over..
Via een proxy op de Duitse Play Store (veel succes, het zal erg druk worden). Verder moet je niet vergeten dat als je het uit de VS haalt, er een kans is dat je invoerrechten moet betalen, evenals een andere oplader.Boris0711 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 21:43:
Iemand een idee hoe ik hem toch via de play store kan bestellen? Uit Duitsland halen ofzo? Vind $300 - 350 wel een mooi prijsje, maar heb er geen 400 euro voor over..
De vraag is nu hoe snel de MediaMarkt in Duitsland de Nexus 5 binnenkrijgt. Vorig jaar duurde het tot januari voordat het echt goed op gang was.
En er is een hele kleine kans dat het in de Play Store van NL te koop is.
Haha ik weet dat ie nog niet gepresenteerd is, maar ik dacht ik vraag het alvast even. Maar dat is dan wel een goed idee inderdaad. Zijn er geen tweakers van plan om er een paar in een batch op te halen? Daar zou ik wel interesse in hebben.Insert12 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 21:45:
[...]
Hij is nog niet officieel gepresenteerd. Bestellen wordt nu dus lastig. Als hij uit is kun je wel naar de MediaMarkt in Duitsland rijden. Dan is het wel verstandig om eerst te bellen of mailen en er een te reserveren. Op die manier heb ik het gedaan voor de Nexus 4 van m'n broer.
Een vriend van me zijn moeder woont in Duitsland dus een Duits adres is geen probleem maar we willen hier bestellen en vooral betalen met mijn Nederlandse Cc.
MediaMarkt kreeg de 4 later dan de PlayStore toch?
Maar is mediamarkt wel net zo goedkoop?Donstil schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 21:54:
Werkt dat in Duitsland bestellen met een Proxy?
Een vriend van me zijn moeder woont in Duitsland dus een Duits adres is geen probleem maar we willen hier bestellen en vooral betalen met mijn Nederlandse Cc.
MediaMarkt kreeg de 4 later dan de PlayStore toch?
Nexus 4 was bij de Mediamarkt in Nordhorn €350. Dat was volgens mij ook de adviesprijs. Zou mooi zijn als de Nexus 5 €300 gaat kosten
300 euro zou mooi zijn inderdaad, maar de play store is 350 dollar dacht ik, dat is ongeveer 250 euro en dus wel wat goedkoper. Echte Hollander hahaInsert12 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 22:01:
[...]
Nexus 4 was bij de Mediamarkt in Nordhorn €350. Dat was volgens mij ook de adviesprijs. Zou mooi zijn als de Nexus 5 €300 gaat kosten
Bedanktchengbondkwok schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 21:46:
[...]
Via een proxy op de Duitse Play Store (veel succes, het zal erg druk worden). Verder moet je niet vergeten dat als je het uit de VS haalt, er een kans is dat je invoerrechten moet betalen, evenals een andere oplader.
De vraag is nu hoe snel de MediaMarkt in Duitsland de Nexus 5 binnenkrijgt. Vorig jaar duurde het tot januari voordat het echt goed op gang was.
En er is een hele kleine kans dat het in de Play Store van NL te koop is.
300,- lijkt me onrealistisch. €350,- vond iedereen voor de nexus4 al goedkoop dus goedkoper zal het niet worden verwacht ik.Boris0711 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 22:02:
[...]
300 euro zou mooi zijn inderdaad, maar de play store is 350 dollar dacht ik, dat is ongeveer 250 euro en dus wel wat goedkoper. Echte Hollander haha
Tenzij er ineens een S4pro sock oid in komt.
Ik heb dit jaar al genoeg afgeschreven op m'n Lumia 820Boris0711 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 22:02:
[...]
300 euro zou mooi zijn inderdaad, maar de play store is 350 dollar dacht ik, dat is ongeveer 250 euro en dus wel wat goedkoper. Echte Hollander haha
Anoniem: 318025
Maar voor alsnog is het wachten tot de Nexus 5 echt aangekondigd is en persoonlijk hoef ik echt niet perse te upgraden, want mijn huidige toestel werkt ook nog goed.
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Anoniem: 318025
hopelijk morgen de announcement.
Ik heb nu een Z Ultra en daarvan zijn de foto's op zijn zachts gezegd matig te noemen, erg jammer voor een telefoon uit 2013.
Na enige tijd wel.Hallodokter schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 08:34:
Heeft iemand enig idee of de Nexus 5, als ie uitkomt, word verkocht in Engeland in 'normale' winkels, dus niet de playstore?
Trouwens, werd de Nexus vandaag niet gepresenteerd?
Ik hoop het want dan kan ik em fijn op mijn verjaardag laten komen (midden december, dus dan zal hij wel enigzins verkrijgbaar zijn.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Vraag en antwoord zijn al een aantal keer voorgekomen: Er is geen duidelijke aanwijzing dat vandaag de nieuwe Nexus wordt gepresenteerd. Geen invites etc. Kortom: nee, tenzij Google met een verrassing komt en het op z'n blog aankondigt.kuusj98 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 08:47:
[...]
Na enige tijd wel.
Trouwens, werd de Nexus vandaag niet gepresenteerd?
Ik hoop het want dan kan ik em fijn op mijn verjaardag laten komen (midden december, dus dan zal hij wel enigzins verkrijgbaar zijn.
30 oktober komt de aankondiging. Net zoals vorig jaar. Nog 2 weekjes wachten.RocketKoen schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 23:13:
Mijn galaxy is ondertussen ook wel aan vervanging toe. So if the price is right...
hopelijk morgen de announcement.
Meh, er is ondertussen al zoveel geleaked dat ze hem nu beter al in hun blog aankondigen. Kunnen ze meteen wat mensen overtuigen (of net niet...) om nog even te wachten met een aankoop tot de N5 er is.alwaysleft schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:48:
[...]
30 oktober komt de aankondiging. Net zoals vorig jaar. Nog 2 weekjes wachten.
Maar dan wordt het cruciaal om de leverbaarheid op te trekken, ik neem aan dat ze dat ditmaal wél een pak beter zullen inschatten. En eisen van de fabrikant, LG in dit geval.
[ Voor 0% gewijzigd door Drwho1 op 15-10-2013 11:46 . Reden: zinsbouw ]
Bron? Ga alsjeblieft niet dingen zeggen alsof het feiten zijn omdat jij denkt dat het zo is.alwaysleft schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:48:
[...]
30 oktober komt de aankondiging. Net zoals vorig jaar. Nog 2 weekjes wachten.
http://www.techradar.com/...e-news-and-rumors-1181883
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Anoniem: 329747
http://crave.cnet.co.uk/m...-for-15-october-50012457/
Een nieuwe optie is dat er vandaag een preview SDK komt, zodat developers hun app kunnen bijwerken voor als 4.4 daadwerkelijk uitkomt. Dit naar aanleiding van de blogpost van gisteren waarin veranderingen voor SMS apps werden aangekondigd welke het daarom niet meer zullen doen in 4.4.
Maar ook daar zal ik niet op wachten
[ Voor 4% gewijzigd door LearnDriver op 15-10-2013 12:29 ]
http://www.theregister.co.uk/2013/10/15/google_smart_watch/
[ Voor 0% gewijzigd door Haay op 15-10-2013 15:50 . Reden: 'heel sterk' doorgestreept n.a.v. terecht commentaar van LearnDriver. ]
Hij heeft het van één bron gehoord, en niet bij een tweede bevestigd kunnen krijgen (wat hoort bij goede journalistiek, iets wat het gros van de websites niet meer doet gezien het aantal wat nog vandaag of gisteren aanhoud als datum).I have several interesting rumors that I feel relatively confident about but either don't have visual evidence or a second confirmation, so I'm going to keep them to G+.
Achterkant doet me aan de achterkant van de Galaxy Nexus 10 denken (en ook een beetje aan de HTC Desire zoals Kees_frl ook aangaf). Wel robuust maar het vet van je vingers zie je er helaas snel op.
Hangt ervan af, als je het over de Play Store hebt dan kan het best €300 worden. Aangezien de Nexus 4 daar toentertijd voor €250 te krijgen was.Donstil schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 22:05:
[...]
300,- lijkt me onrealistisch. €350,- vond iedereen voor de nexus4 al goedkoop dus goedkoper zal het niet worden verwacht ik.
Tenzij er ineens een S4pro sock oid in komt.
Direct vanaf het begin? Staat me iets bij dat hi bij introductie duurder was.Laguna schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:06:
Hangt ervan af, als je het over de Playstore hebt dan kan het best €300 worden. Aangezien de Nexus 4 daar toentertijd voor €250 te krijgen was.
The Nexus 4 was priced at US$299 (8 GB) and US$349 (16 GB) at release.Donstil schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:07:
[...]
Direct vanaf het begin? Staat me iets bij dat hi bij introductie duurder was.
bron
dus wellicht in de eerste europese landen 299 euro
Klopt was even in de war met de verlaagde prijzen. In het begin was de Nexus 4 €349 in de Play Store.Donstil schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:07:
[...]
Direct vanaf het begin? Staat me iets bij dat hi bij introductie duurder was.
Dit topic is gesloten.