Afgelopen weekend had ik een Z30 in mijn handen, ik had hem besteld, maar ik kan hem helaas weer terug sturen. Nadat hij het scherm uitschakelde, en ik hem weer inschakelde, ging het scherm flikkeren. Ik had ook nog gekeken naar een update maar die was niet beschikbaar. Vandaag de telefoon maar weer eens terug sturen. Wel jammer, want wat ik heb gezien van de Z30 is het wel een fijne telefoon.
Weet iemand nog een goede betrouwbare aanbieder waar ik mijn telefoon zou kunnen aanschaffen? Van de wat goedkopere shops in de pricewatch zijn de ervaringen erg wisselend.
Nu ook trotse bezitter van een Z30. Besteld via belsimpel.nl. Op tweakers waren de reviews erg wisselend, maar op kieskeurig en beslist waren ze erg goed. Beter dan de andere shops die goedkoop waren. Gisteren mijn Z30 ontvangen en ik vind het nu al een hele fijne telefoon. Ben overgekomen van een Samsung Galaxy S3 mini.
Weet iemand nog een goede betrouwbare aanbieder waar ik mijn telefoon zou kunnen aanschaffen? Van de wat goedkopere shops in de pricewatch zijn de ervaringen erg wisselend.
Nu ook trotse bezitter van een Z30. Besteld via belsimpel.nl. Op tweakers waren de reviews erg wisselend, maar op kieskeurig en beslist waren ze erg goed. Beter dan de andere shops die goedkoop waren. Gisteren mijn Z30 ontvangen en ik vind het nu al een hele fijne telefoon. Ben overgekomen van een Samsung Galaxy S3 mini.
[ Voor 39% gewijzigd door YdieresiS op 04-06-2014 07:36 ]
Latin capital letter y with diaeresis