Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frozenflame_ schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 20:50:
Thanks, waar kan ik die app vinden? Alvast bedankt :)
Hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Deze video is zeker de moeite waard om te bekijken.

rtsp://r2---sn-p5qlsu7e.g...AmM3JUgw=/0/0/0/video.3gp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Welke video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
Je link werkt niet, ook niet met de video tags ;)

[ Voor 22% gewijzigd door ronaldinho op 28-12-2013 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frozenflame_
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-02-2021
thanks, heb hem erop staan werkt perfect gwn alle android apps in een keer thanks allemaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet nog steeds niet welke apps ik wil via android :) heb al rondgekeken en alleen 112 app gedownload maar blijkbaar heb ik genoeg apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Porsche clock bar file voor Z30 users :)

http://forums.crackberry....pp-gaspertrix-z30-888538/

je kan alleen de clock op alarm zetten bij de meervoudige alarm meldingen want de quick setting doet
het niet. Gebruik die toch nooit omdat ik mijn clock voor programeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Why Z30 is king of all (my) smartphones

http://www.cacheliving.co...y-z30-king-of-all-my.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:27
Twijfel zeer of ik nu een Z30 moet kopen bij verlenging van een Voda Abo en mijn Z10 de deur uit doe. Of dat ik moet wachten tot er nieuws komt van de heer Chen over een nieuw flagship device. Hmm, wat is wijsheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Met de Z30 ben je wel weer 2 jaar klaar zou niet weten hoe een snellere processor iets moet bieden want de software is razendsnel op dit toestel en denk niet dat er snel een flagship komt tot augusutus 2014.

EDIT. MIJN CPU is de laatste 48 uur niet boven de 23% geweest en gemiddeld zit deze rond de 2,5% dus
er blijft genoeg capiciteit over.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2014 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emporio81
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-06-2019
Ik vind de Z30 echt een heel goed toestel. De speakers van de Z30 zijn fenomenaal, de batterijduur is een hele grote pluspunt, de HUB werkt echt heel erg goed en BB10 wordt beter en beter. Absoluut een toestel om te overwegen.

[ Voor 6% gewijzigd door emporio81 op 02-01-2014 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Ik denk dat je wel een punt hebt NLB. Sowieso zal 2014 gewoon nog een BB jaar zijn voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frozenflame_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik had het gezien mooie prijs voor het toestel en met deze prijs zou ik geen Note 3 of iphone 5S nemen maar een Z30 inderdaad. Jammer dat mensen niet zien dat de software zo goed is en met 10.2.1 en BBM 10.3 is het een monster van een OS. Blackberry moet dat nu laten zien want Blackberry 10 vliegt over het toestel.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2014 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mijn nieuwe Z30 binnen, ga deze naaste de Samsung Note 3 gebruiken met een duo simkaart bij Vodafone.
Is me eerste Blackberry mobiel, dus heb nog wat te lezen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn advies installeer leak 10.2.1.1925 en daarna even Radio 1056 voor optimaal bereik 3G/4G

het zijn beide autoloader dus toestel opladen 100% en vliegmodus aan.

Nu eerst Blackberry Link installeren zodat drivers ook worden geinstallerd.

Nu toestel aansluiten met de kabel een os 10.2.1.1925 executable starten en MS DOS promt start op en
sluit je toestel af en gaat de OS installeren. Nu kun je gerust wel even een bak koffie zetten en na 10 minuten is het klaar. instructies doorlezen.

De Radio gaat precies op de zelfde manier os ook een autoloader gaat weer via DOS PROMPT en na is zo gebeurd.

Nu alleen nog SNAP sideloaden en je kan android apps rechtstreeks van google store downloaden.

Voor sideloaden ga even naar hier op tweakers

[ Voor 133% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2014 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ nlb, bedankt voor je reactie en info!
Die "leak" update zegt me op dit moment nog helemaal niets, dus ik heb de komende tijd nog wel wat leeswerk te doen ;-)
Net een KPN basis 200 + Blackberry bundel gekocht, de duo sim kaart met mijn Note 3 zag ik toch niet zo zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Blackberry bundel? je hebt met de Z30 geen blackberry abonnement meer nodig van € 5,00

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2014 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat klopt een Blackberry bundel.
http://www.kpn.com/prive/...ties/blackberrybundel.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En toch heb je die niet nodig. Die BlackBerry bundel was alleen nodig voor BIS op een ouder type BB. BB10 heeft dat niet meer nodig. Kun je nog van die bundel af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ nlb & spel,
Bedankt voor de info over de Blackberry bundel, net even KPN gebeld en de bundel is er weer af.
Scheelt weer 5,00 euro in de mnd ;-)
Wel jammer dat ze dat in de KPN winkel niet weten, ben met de Z30 daar vanmiddag geweest en de KPN medewerker heeft zelf de simkaart in de Z30 gedaan.
Maar ben blij dat jullie wel scherp zijn, nogmaals dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emporio81
Video laat genoeg zien. Het is eigenlijk geen vergelijk:-)

YouTube: Competitor Compare - Word Prediction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen dank Orinoco en veel plezier met je Z30 maar las het en dacht kan toch niet waar zijn dat ze die jongen een extra blackberry module in de mag hebben gesplitst maar denk niet dat het opzet is maar gewoon ondeskundigheid van de KPN medewerker in de winkel.

je BBM en Blakberry world is nog encrypted en beveiligd zoals onder BIS en daarom is de app store ook zo sloom bij blackberry ")

Mocht je vragen hebben over de Z30 horen we het graag.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2014 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:24

Apoca

Array Technology Industry

Mijn Z30 komt ook morgen :) Net als een paar andere hier ook de gelukkige eigenaar van nog een surf en mail abo bij onze "vrienden" van KNP voor mijn BB 9900, you have to love the good old unlimited data abo's.

Kan ik het beste als ik de Z30 uit de doos haal, eerst de BB geheel opladen, nog geen sim erin en dan flashen met 1925 en vervolgens pas de phone instellen zoals je dat zou doen normaal?

[ Voor 6% gewijzigd door Apoca op 10-01-2014 22:04 ]

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JA eerst helemaal opladen. Ik adviseer bij elke OS installatie een volle batterij.

Mijn advies is om het toestel te starten en daarna naduur doorlopen tutorial het toestel op vliegmodus te
zetten en de leak erop te zetten. Na installatie alles instellen.

Niet schrikken want leak 1925 opstarten duurt 6 minuten als je het toestel eens uitzit, dit omdat je SD card, je HUB wordt geladen met je emails etc. Normaal duurde het niet zo lang maar dan was alles nog bezig en dan werkte niet alles meteen zoals je MP3 speler omdat je sd card nog moest worden doorgelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
As you all know, this week was the tech show to end all tech shows. The Consumer Electronics Show is held in Las Vegas every January, and tech bloggers from all over the world flock to the Las Vegas Convention Center to ogle at all the newest gadgetry. Among the crew in attendance were a group of four editors from Wired, and they decided to hold a small competition to see which smart phone could handle a show of this magnitude the best. It may come as a surprise to you that BlackBerry pretty much demolished the competition.

Wired first announced the competition at the beginning of the week, and the rules are simple: offer compelling coverage and content at CES 2014 with nothing but a smart phone. No laptops, DSLRs, high quality audio recorders, or fancy tablets allowed.

Each of the four editors were assigned a different smartphone from the four major operating systems, Android (Motorola Moto X), BlackBerry (Z30), iOS (iPhone 5S), and Windows Mobile (Nokia Lumia 1020). The competitors were awarded 25 points for every day they successfully used only the smart phone, as well as bonus points for various other achievements.

Here’s how the competition ended:

4th Place: Android/Motorola Moto X with 100 points
3rd Place: Windows/Nokia Lumia 1020 with 145 points
2nd Place: iOS/iPhone 5S with 147.75 points
1st Place: BlackBerry/BlackBerry Z30 with 257.5 points

Not only did the Z30 win, but it blew everyone else out of the water by over 100 points! I don’t know about you, but that’ s a pretty major victory for what they all figured would be the under dog!

For more information on how BlackBerry swept the floor with all its competitors, as well as seeing how Wired offered amazing coverage of CES with nothing but smart phones, check out this link.

If you’d like to chime in on what you think about this competition, we’ve already got a good conversation going over in our forums; feel free to voice your opinion in there!

And finally, if you want to congratulate Tim Moynihan on his victory, feel free to hit him up on Twitter. And don’t forget to drop our favorite hashtag, #IChooseN4BB!

Post by Chris Esparza

Discuss BlackBerry Z30 Defeats Rivals at CES Competition from N4BB.COM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emporio81
Indrukwekkende overwinning van de Z30. De mensen die dit toestel hebben zijn lyrisch over de productiviteit, gebruiksvriendelijkheid, batterijduur en ook de camera schijnt goed te zijn. Het is op dit moment een van de beste smartphones.

[ Voor 5% gewijzigd door emporio81 op 11-01-2014 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
emporio81 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 12:22:
Indrukwekkende overwinning van de Z30. De mensen die dit toestel hebben zijn lyrisch over de productiviteit, gebruiksvriendelijkheid, batterijduur en ook de camera schijnt goed te zijn. Het is op dit moment een van de beste smartphones.
De OS maakt het toestel het beste om mee te werken. :) en jammer dat Tweakers dit ook niet even online zet.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2014 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cmdr_Satan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-09 23:39

Cmdr_Satan

MemleaK Powah

Apoca schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 20:59:
Mijn Z30 komt ook morgen :) Net als een paar andere hier ook de gelukkige eigenaar van nog een surf en mail abo bij onze "vrienden" van KNP voor mijn BB 9900, you have to love the good old unlimited data abo's.

Kan ik het beste als ik de Z30 uit de doos haal, eerst de BB geheel opladen, nog geen sim erin en dan flashen met 1925 en vervolgens pas de phone instellen zoals je dat zou doen normaal?
Na het flashen wordt een security wipe aangeraden. "This is a precaution incase any file fragmentation occured during the autoloader writing process. Once the security wipe has been completed, you may than restore your backup you created from Blackberry Link".
Ik heb het de laatste keer bij 1925 ook gedaan en het os voelt minder als een leak aan dan de vorigen. Gok dat het ook een beetje door de versie zelf komt :D

Wat zijn jullie verdere ervaringen met security wipe en de keus om wel of niet te restoren? Zijn er stappenplannen?

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik doe nooit een back up en restore dus ook nooit iets. heb alles via de cloud en doe ook nooit een security wipe (1x gedaan).

Een vriend van mij heeft zijn iphone 4S omgeruild voor een z10 en heeft nog een mac en gebruikt icloud voor zijn blackberry toestel. Heeft dan zijn agenda, contacen etc hiermee lopen. Hij is gelukkig wijs met zijn BB.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2014 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cmdr_Satan

Cmdr_Satan

MemleaK Powah

Wist niet dat je iCloud kon syncen met andere apparaten. Er zijn gewoon nette urls en poorten. CardDav en imap.
Ik heb gister na veel zoeken de agenda verzoeken van een apple gebruiker naar mijn apple-id@gmail weer werkend gekregen.

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je kan airport, apple tv en icloud gebruiken van apple als je een account hebt :)

De connectiviteit van Blackberry is groot zonder extra apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Iemand al de 1926 radio voor de Z30 getest in combi met de 1925 firmware?

Meer mensen er last van dat als je een POP account niet op oneindig kunt zetten aan houdbaarheid van de emails?

[ Voor 44% gewijzigd door Apoca op 14-01-2014 00:06 ]

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emporio81
Indrukwekkende reviews van de Z30 op de website van Verizon. Van de 44 reviews geeft 39 reviewers het toestel vijf sterren. Drie geven er vier sterren en de rest is voor drie en twee sterren. Geen enkele reviewer geeft het toestel een ster. Het gemiddelde komt uit op 4.8 van de max te behalen vijf sterren.

Ze roemen het bereik van het toestel, de Blackberry HUB en vooral de batterijduur. Tevens het virtuele toetsenbord kan op veel enthousiasme rekenen.

[ Voor 19% gewijzigd door emporio81 op 14-01-2014 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wij weten waarom de OS zo geweldig is en met ons meer gebruikers maar hoe leg je uit dat je toestel het zelfde doet als een iphone of android maar dan een stuk beter en slimmer en vooral sneller. het bereik is abnormaal goed op plekken buiten de stad.

in de stad heb ik bijvoorbeeld in onze bunker op kantoor met een iphone nauwelijk/geen bereik en met samsung het zelfde. De verbinding valt dan steeds weg en een gesprek opbouwen gaat niet maar de Z30 heeft geen probleem om een verbinding op te zetten. Super toestel inderdaad maar de Z10 heeft ook beter bereik dan samsung en vooral apple.

Ik zie zakelijk vooral bedrijven uit China, Taiwan en India BES 10 nemen en Nederlandse bedrijven de laatste jaren overgaan naar iphone terwijl dit soort bedrijven dit niet willen maar goed bedrijven zijn makkelijk te volgen en dat is ook een keuze om gebruik te maken van Nokia of Iphone. Er komen ook steeds meer apps die je toestel gewoon leegtrekken op beide platformen net als bij Android. Doet je netwerk beheerder niks aan
helaas als je apps download. Een app wat wij op blackberry niet kunnen downloaden is whatsapp. We hebben een rij van apps welke we mogen gebruiken maar die zijn allemaal zakelijk.

Daarom is blackberry ook mooi met balance dat je dat kunt scheiden.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2014 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Hebben meer mensen het probleem dat ze de e-mails vanuit een "oude" BB op 7.1 niet ingelezen krijgen in de HUB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb alleen ervaring met BB10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frozenflame_
Hoi, welke Radio heeft het beste bereik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Ik gebruik de 1899 radio, deze heeft altijd 3G in kantoorgebouwen dan wel H+ in de buitenlucht. Zit op KPN netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Zojuist ook maar de Z30 besteld ter vervanging van mijn Z10. Voor 40 euro bij een verlenging van 1 jaar met Vodafone kon ik het niet laten liggen. Red Plus Super Abo van 63 per maand met 6GB data en unlimited Voice. Totaal prijs in 12 Maanden 797,-

Als alles goed gaat wordt het toestel morgen geleverd. Ik kan niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:X

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2014 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen geld en met 6 gb kom je aardig ver en dat voor 12 mnd. Goede deal. Bij vodafone zelf besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Nee via pdashop.nl. Krijg hem net binnen, ben nu alles aan het installeren. Maar even tussendoor, het lijkt alsof mijn volumeknoppen een beetje rammelen. Meer mensen hier last van?

Ik vind overigens dat losse stukje plastic boven de usb port ook een beetje vaag, hoezo is dat niet gewoon 1 stuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Hier zitten ze ook een beetje los, komende vanaf een 9900 is de build quality er niet beter op geworden met de Z30. Ze hadden op dat gebied er iets meer aandacht aan mogen besteden. Voor de rest ben ik redelijk tevreden met de Z30, het OS bevalt me goed het is meer de omvang waar ik mee moet leren omgaan.

Ja dat stukje ziet er een beetje "cheap" uit, maar gezien de aansluitingen is het niet anders :)

[ Voor 40% gewijzigd door Apoca op 18-01-2014 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Inderdaad de 9900 zag er kwa bouwkwaliteit een stukkie beter uit. De Z10 overigens ook al, vooral de zwarte. De witte oogde ook al wat cheaper.
Het toestel ligt wel erg lekker in de hand en het scherm is briljant!

Zo snel even de leak erop gooien en klaar is kees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die volume knoppen zijn inderdaad los doordat er ruimte tussen zit en duurt een dag of twee voordat je het accepteert. Dit is gedaan ter bescherming van vallen, lees 2de punt.,maar ook gevoel van soft touch gevoel te geven.

De reden dat naast de usb poort is gekozen voor die ruimte is inderdaad zwevend en krijg het idee dat het is samen met de andere kant waar de volume toetsen zitten allebei zwevend los is om een val te compenseren.

Het scherm van het toestel is goed en scherp ook als ik het vergelijk met de note 3 of iphone 5s waarbij ik de Z30 zelfs beter vindt en de kleuren van de Z30 zijn ook veel natuurlijker dan de note 3 welke hard overkomt. Ik snap ook niet dat men dit scherm vergruist terwijl met de iphone 5s de hemel in prijst want de resolutie van de z30 is veel hoger en de kleuren zijn veel beter maar het is het naar beneden halen van het merk blackberry sinds januari 2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
A helder @nlb, thanks

Ik krijg snap niet aan de praat. Hij accepteerd mijn login + password niet. Kan dit te maken hebben met 2 way auth? Welke ik aan heb staan bij mijn google accounts?

edit: heb een nieuw google account aangemaakt en dan werkt het wel. Zal inderdaad met die 2way auth te maken hebben.

[ Voor 31% gewijzigd door TDCCBB op 19-01-2014 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Heb de Z30 nu een hele dag lekker draaien. Niet alle downloads uit SNAP werken 100%, maar de meeste werken bijzonder goed. grote plus ten opzichte van de Z10, de accu. Holy smokes, normal had ik nu ongeveer mijn z10 aan de lader moeten leggen, de Z30 staat nog op 63%, ongekend.

En ik ben een obsessieve gebruiker. Veel Whatsapp, veel instagram, veel iGrann (heb meerdere insta accounts welke ik beheer en wil niet steeds in en uit loggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2023
Heeft iemand al Tinder geprobeerd... ;-) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emporio81
Ja de batterijduur schijnt echt heel er goed te zijn van de Z30. Goed om te lezen dat je dat bevestigt De Z30 is gewoon een van de betere smartphones op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na 60 uur nog 16% en gebruiik voornamelijk BBM, email, 32 photo;s gemaakt en door verzonden naar blogger en facebook, en whats apps maar voornamelijk social media. muziek hele dag radio op het werk en op uurtje op de fiets en zondag nog even cd geluisterd voor een uurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Welke radio file gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
die standaard bij de leak zit 1925 volgens mij was dat 1899 zo uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
De accu is waar ik mij het meest over verbaasde. Wat een geniaal ding. Hopen dat die na een jaar nog zo goed blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJbeats
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-05-2021
Ik zit nog te twijfelen of ik de bb z30 neem of dat ik wacht op de z 50. Weten jullie in welke periode blackberry een nieuwe phone uitbrengt? Ik kan op zich nog wel een paar maantjes door met mijn huidige toestel, maar heb geen zin om nog een jaar te wachten.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Heb nog geen melding gehad over een nieuwe flagship in 2014. Dus verwacht daar nog niet veel van. Meen dat ze eerst op low end emerging markets gaan focussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2023
AJbeats schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:09:
Ik zit nog te twijfelen of ik de bb z30 neem of dat ik wacht op de z 50. Weten jullie in welke periode blackberry een nieuwe phone uitbrengt? Ik kan op zich nog wel een paar maantjes door met mijn huidige toestel, maar heb geen zin om nog een jaar te wachten.......
Het eeuwige dilemma... succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Z50 komt pas in oktober/november tot die datum blijft men z30 en z10 verkopen, De Q30 komt eerst.

Het toestel van Foxconn komt eerst uit in indo,india gevolgd door meer landen als malasya en china . Foxcon doet bouw en distributie en hebben ook belangen in de verkoop hiervan. Voor blackberry is het gewoon markt vergroting voor zuidoost azie en vervolgens afrika en zuid amerika (mexico, brazilie)

[ Voor 115% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2014 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024
AJbeats schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:09:
Opzich is de z30 nu gunstig geprijst met een vanafprijs van rond de 450,
Ik verwacht het komende half jaar nog geen vervanging van het vlaggenschip.

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
3x3 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 01:39:
[...]

Opzich is de z30 nu gunstig geprijst met een vanafprijs van rond de 450,
Ik verwacht het komende half jaar nog geen vervanging van het vlaggenschip.
Een prijs van 450 was mijn inzet eerst ook maar als ik kijk naar de extra dingen is een prijs van 550 wel
verdedigbaar maar een prijs van 450 heb je zekers een goed toestel met OS. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJbeats
Wat heeft jullie overtuigd om een blackberry te nemen ipv een iphone, windows phone of android?
Hebben jullie trouwens ook ervaring met het installeren van android apps op bb? Ben hierna wel erg benieuwd. Ook kan ik nergens wat vinden over een optie van een wachtwoord op de bb. Is dit vanzelfsprekend en wordt er daarom niet over gepraat? Of is het idd niet een optie......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:03
Een wachtwoord zetten op de Blackberry kan uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frozenflame_
De Antenne is veel beter dan de anderen telefoons, Ook voor multitaksen is het de beste. met de nieuwste update en het programma snap kan je er ook heel makkelijk bijna alle android apps installeren. Ook een flash website kan je er mee openen. Batterij is ook echt helemaal top. Ben er echt heel blij mee. en ik kwam over van een Iphone 5S, voor mij is het persoonlijk echt een grote vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024
AJbeats schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:54:
Wat heeft jullie overtuigd om een blackberry te nemen ipv een iphone, windows phone of android?
Hebben jullie trouwens ook ervaring met het installeren van android apps op bb? Ben hierna wel erg benieuwd. Ook kan ik nergens wat vinden over een optie van een wachtwoord op de bb. Is dit vanzelfsprekend en wordt er daarom niet over gepraat? Of is het idd niet een optie......
Overstap van beide platformen naar Blackberry is erg simpel. In weze is de navigatie op alle 3 hetzelfde, bladen vol icoontjes die je kunt swipen. Wat op een Iphone5, of Android 4.4 een beetje achterlijk voelt na gebruik van een BB is het gebruik van een home-knop, doordat je bij BB swiped, wat natuurlijker voelt.

Android apps kun je allemaal uit de playstore installeren via SNAP. Die moet je eenmalig via een pc op je BB zetten. En ze werken allemaal vlekkeloos.

Een wachtwoord is vanzelfsprekend. Standaard wordt de data op je telefoon zelfs geëncrypteerd.

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AJbeats schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:54:
Ik was een jaar geleden aan het kijken naar een windows toestel tot ik een blackberry Z10 mocht testen op het werk en ik was meteen gelukkig met het keyboard tov apple/android. Na wederom een kennismaking met het toestel kwam ik veel meer dingen tegen die veel beter werkte en sneller dan op android/apple en ik was over want het werkt als een trein.

Ik heb 10 maanden de z10 gehad en toen moest mijn vrouw een nieuw toestel , dus z10 naar haar geschoven en nog gekeken naar de nieuwe HTC ONE maar dat android voelt omslachtig en miste toch mijn toetsenbord en heb toen gekozen voor de blackberry z30 welke me enorm bevalt en ben er super tevreden mee en maak ook veel foto's denk 50-100 per week van de kids en situatie's :).

Er zijn toestellen met hogere resolutie of processor maar OS 10 is snel en een hogere resolutie zie je niet terug op een 5 inch scherm en daarnaast vindt ik de Z30 qua kleuren ook beter dan samsung S4, Note 3.

Top toestel maar Blackberry OS 10 is waarom ik kies voor blackberry. Als OS10 op een HTC ONE zat had ik die mischien gekocht.

Het toetsenbord was mijn eerste en beste ervaring met BB10

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2014 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJbeats
hebben jullie ook enige positieve ervaring met de audio player op bb os 10? Dit zal voornamelijk de reden zijn waarom ik hem koop. Ben zelf apple gewend en zal hem uitsluitend in combinatie met headphones gebruiken. Hiervoor is het belangrijk dat de kwaliteit van de audio dik in orde is en de muziek zonder problemen op te zoeken is in albums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AJbeats schreef op zondag 26 januari 2014 @ 17:22:
hebben jullie ook enige positieve ervaring met de audio player op bb os 10?
ik heb met mijn 80GB zo'n veel muziek erop gezet zowel mp3 als flac maar met de nieuwe update luister ik veel radio op mijn werk tot 10 uur. mediaplayer doet wat het moet doen en je kan dagen muziek luisteren zonder dat je batterij op is, De stereo speakers zijn erg goed en luid.De bijgeleverde headset is goed.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2014 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Heeft iemand ook iedere nacht de melding dat er een wachtwoord nodig is voor whatsapp en Blaq? Zo'n standaard accountsgegevens nodig melding, maar whatsapp noch blaq opent in de accountssectie bij instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cmdr_Satan

Cmdr_Satan

MemleaK Powah

Was deze nederlandse review van All About Phones al bekend?
YouTube: BlackBerry Z30 review (Dutch)
BB10 relatief beperkt als OS functionaliteiten ben ik het wat minder mee eens. Ik ontdek steeds meer built-in functionaliteit..

[ Voor 29% gewijzigd door Cmdr_Satan op 27-01-2014 21:18 ]

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cmdr_Satan schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:07:
Was deze nederlandse review van All About Phones al bekend?
YouTube: BlackBerry Z30 review (Dutch)
BB10 relatief beperkt als OS functionaliteiten ben ik het wat minder mee eens. Ik ontdek steeds meer built-in functionaliteit..
nu net een leuke reactie achter gelaten ;)
Alexander Zegikniet1 minute ago

De review is wel erg slecht! Ten eerste draaien ze een oude versie van de software, hij weer bij bepaalde dingen niet hoe hij werkt.. je hoeft bv vanuit de hub niet omhoog te snipen maar gewoon naar links dan ga je ook terug.
Verder heeft hij het over dat de hardware ouder is?
Sorry maar de S4 pro van deze z30 is een van de nieuwste dual-core processoren.
Openen van apps gaat sneller dan op een S4 bv die quad-core heeft.
Zo te zien begrijpt hij het toetsenbord ook niet.
Je kan naar links swipen op het toetsenbord om een woord weg te halen.
En zo zie ik wel meer slordige fouten in deze review.
Batterij met geluk een dag? Ik doe met de z10 al 2 dagen meestal! Duurder? Toestel is 450 euro ofzo en is vloeiender dan android toestellen met dezelfde prijs.
Android apps er op zetten met moeite? Weer bewijs van oude software, met de nieuwe laatste software kan je gewoon direct android apps installeren, niks sideloaden nergens voor nodig.
De muziek app die je hebt is ook antiek en alle bugs die je opnoemde zijn allang opgelost 

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2014 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cmdr_Satan

Cmdr_Satan

MemleaK Powah

Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:45:
[...]

nu net een leuke reactie achter gelaten ;)

De review is wel erg slecht! Ten eerste draaien ze een oude versie van de software, hij weer bij bepaalde dingen niet hoe hij werkt..
Android apps er op zetten met moeite? Weer bewijs van oude software, met de nieuwe laatste software kan je gewoon direct android apps installeren, niks sideloaden nergens voor nodig.
De muziek app die je hebt is ook antiek en alle bugs die je opnoemde zijn allang opgelost 
Ik vind niet dat ze met een niet officiele versie (leak) moeten testen. Deze zaken waar je het over hebt mag je wel iets minder de verdediging in gaan. Deze week komt 10.2.1 pas uit als final.

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Blackberry Z30 OS 10.2.1.1925 met radio 1899.

Deze zal niet worden gepusht door de providers en wellicht pas in februari

Allereerst het kan via blackberry Link door je toestel aan te sluiten

Of via saches http://m.crackberry.com/how-get-os-102-update-right-now

of gewoon met een frisse start.

Lees verder voor een geheel frise start.

https://mega.co.nz/#!M1U0...mnMBjGXUx7H7BExY2Gn9jC36E

uitpakken met 7Zip http://www.7-zip.org/download.html

Na uitpakken je toestel aansluten en je begint van scratch :)

Advies alleen contacten/sms backupen en foto's/video/documenten gewoon kopieren naar je computer.
All je apps etc niet backupen maar na installatie 1925 gewoon via app store laten installeren.

Nu het toestel op vliegmodus zetten en het bestand executen en je zal zien dat dos-promt wordt
opgestart en dan gaat het wel 15 minuten duren.

De leak is 100% gelijk aan de officiele uitrol van O2 in Engeland. Heb alle bestanden vergelijkt en zijn allemaal even groot en ook als je beide apps checkt dan kom ik geen enkel verschil tegen dus ik kan met 99,99 zekerheid melden dat de OS versies gelijk zijn tot mijn grote verbazing.

In febrruari BBM 10.3 en een nieuwe Blackberry App World :)

! Het opstarten van het toestel duurt nu 5 minuten na een restart dit is geen fout maar voorheen werden veel dingen geladen zoals hub en je SD card en dan was het de eerste minuten niet fijn om te werken omdat
het systeem druk bezig was. Hier heb je met de update geen last van omdat tijdens het opstarten al deze handelingen worden gedaan voordat je het toestel kan gebruiken.

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2014 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Blackberry Z30 met nova launcher.

Let eens op aan het eind daar heeft hij wel minimaal 4x een launcher open en Blackberry blijft soepel draaien.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Bz-dW3Lv2Xs]

Remote desktop windows

Bekijk ook zijn voorgaande video bij zijn info :)

Populaire apps voor NL (native APK) https://mega.co.nz/#F!BhdQwDwY!1-x5vTkiBzkzW28VYsRDGA

Download de apps en via de thread Blackberry 10 APK/BAR APPS kun je verzoekjes doen.

populaire apps voor NL en dit is niets anders dan een file downloaden op je computer en door mailen naar je email account op je toestel en na het downloaden zal het automatisch vragen of het geinstalleerd moet worden.

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2014 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surindo
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-09 01:19
Goedendag,

Kan iemand bevestigen of de Z30 qua batterij duur langer mee gaat dan een iphone 4s in praktijk?
en ook hoe groot het verschil is.

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
80% meer op basis van bellen en als je het toestel de hele dag intensief gebruikt doe je makkelijk 20 uur met het toestel gebruik je het toestel helemaal niet dus gewoon op de plant verbruikt het toestel 20-25% per dag.

Ook met bluetooth kun je de hele dag tijdens werk in de auto connecten zonder dat je batterij opeens
dood is zoals met de iphone 5S. Moet zeggen 4 inch is klein en 5 inch is net dat ietsje meer om mee
te werken en met de Blackberry 10 OS kun je veel meer en sneller doen dan android of ios.

Het bereik is overinges master in vergelijking met een iphone 4/4S wat overings qua bereik gewoon slecht toestellen zijn met dropcalls en misscalls.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2014 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Androids apps installeren ? http://bbwired.blogspot.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surindo
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-09 01:19
Bedankt voor de info als ik een telefoon koop dan moet het een voorruitgang zijn op alle gebieden Perfomence, batterij, camera etc.

Ik was al vandaag naar MM langsgeweest maar helaas nergens een Z30 te bekennen dus geen 21% actie kunnen scoren. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
performance is blackberry os 10 en hoe het In elkaar zit.
Batterij is goed
Scherm is goed met video en foto
Camera is goed en software voor photo enhancing is super
Virtueel toetsenbord is de beste
Hub is geweldig en uniek

Saturn € 479 of wehkamp.nl

Verzonden vanaf mijn kick @ss BlackBerry Z30

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2014 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen de eerste case binnen voor mijn Z30; BlackBerry Z30 Leather Pocket Case Black.
Moet zeggen degelijke kwaliteit, zie link voor meer info betreffende de pocket case.
Heb de Z30 nu een aantal weken en nog steeds zeer tevreden over dit toestel en het besturingssysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Meer mensen bij wie SNAP ineens niet meer werkt na de update?

edit: nevermind, uitloggen en weer opnieuw inloggen deed de truc.

[ Voor 36% gewijzigd door TDCCBB op 03-02-2014 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als je een Sideload doet met een BAR file is mijn advies - RESET

Als je SNAP 2.0 over 1.9.6 installeert en je kijkt bij toepassings eigenschappen dan zie je 1,9,6 staan en dat veranderd pas als je een reset doet want dat gaat hij de APP een plaatsje geven in je OS.

bbwired.blogspot.com

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2014 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de leak 1925 op de Z30 gezet, duurde me toch te lang voor de officiële uitkwam :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-02-2021
Sinds vandaag ook de Z30. Z10 aan de vriendin gegeven. Vanaaf eens even goed vergelijken, en idd jammer dat 10.2.1. nog niet gereleased is voor de Z30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen!

BlackBerry's volgende high end smartphone is opgedoken in de Geekbench 3 benchmarks, deze telefoon heeft een snapdragon 800 series processor, draaiende op 2.1GHz en is Quadcore, de telefoon beschikt over 2GB geheugen net als onze huidige telefoons, maar draait op BlackBerry 10.3.0.92

Of deze telefoon in deze staat op de markt komt weten we nog niet, maar als BlackBerry hem al klaar heeft als test model lijkt dit me goed.

Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1/1534995_1440039312898652_2027351791_n.jpg
Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1/1559565_1440039292898654_1602576907_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frozenflame_
Ziet er echt top uit, alleen hoop ik dat door die quadcore de batterij niet gaat verminderen ben nu echt tevreden over de batterij van mijn z30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJbeats
Ben benieuwd wanneer hij komt!!! De volgende snapdragons staan al voor de deur dus ze moeten niet te lang wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Ik vraag me serieus af hoezo er en quad-core op OS10 moet worden losgelaten. Ik heb nog geen moment het idee gehad dat mijn Z30 langzaam is met het opstarten van applicaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apoca schreef op zondag 09 februari 2014 @ 17:28:
Ik vraag me serieus af hoezo er en quad-core op OS10 moet worden losgelaten. Ik heb nog geen moment het idee gehad dat mijn Z30 langzaam is met het opstarten van applicaties.
omdat sites zoals tweakers anders gaan janken dat hij "outdated" is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Zat mijn Z30 in een constant reboot loop Zaterdag na het installeren van die Sochi App. Althans, ik gok dat dat de boosdoener was, na het verwijderen van de app, draait mijn toestel weer 48 uur stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cmdr_Satan

Cmdr_Satan

MemleaK Powah

surindo schreef op zondag 02 februari 2014 @ 15:08:
Goedendag,

Kan iemand bevestigen of de Z30 qua batterij duur langer mee gaat dan een iphone 4s in praktijk?
en ook hoe groot het verschil is.

bvd
In de praktijk echt een flink verschil met mijn vorige toestel iPhone 4. Ik heb soms dat ik met een vol toestel zelfs twee of bijna twee dagen vol kan houden.

http://nl.blackberry.com/SMARTPHONES/BLACKBERRY-Z30.HTML

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-10-2023
Is het erg wennen aan het besturingssysteem als je van Android afkomt?

Ik zit nu te twijfelen of de BlackBerry Z30 een waardige opvolger is voor mijn Alcatel 995.
Apps intereseren me niet behalve ov9292 en NS, daarnaast gebruik ik mijn telefoon om te browsen en te mailen. Als laatste zou het fijn zijn als de accu erg lang mee gaat, maar wat ik gelezen heb zit dat wel snor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
Ik ben van een Android af gekomen en had eigenlijk weinig moeite met de omschakeling. Enige wennen was het het ontbreken van de home button, maar dat was maar even. Nu ben ik geneigd om op elke telefoon naar boven te swipen om terug te gaan naar het homescherm.
Daarnaast is het wel zo dat dit OS shortcuts niet ondersteunt op je homepage. Je kan echter wel de volgorde van de apps in de andere schermen aanpassen dus ik heb zelf de meest belangrijke apps op het eerste scherm geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als je éénmaal met blackberry 10 werkt kun je niet meer terug naar android/apple dat voelt dan meteen omslachtig. Een mooi voorbeeld is de kids die een playbook gebruiker wat de basis was voor Blackberry 10. Ze vinden apple of android niet leuk en met ze echt uitleggen dat als men terug wil de homebutton moeten
gebruiken. We waren in mediamarkt voor een goedkope android tablet voor haar maar ze wilde een playbook ondanks dat ik het ging uitleggen. Voordeel is ook dat playbook npo.nl zonder problemen draait, films etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
TDCCBB schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:42:
Heeft iemand ook iedere nacht de melding dat er een wachtwoord nodig is voor whatsapp en Blaq? Zo'n standaard accountsgegevens nodig melding, maar whatsapp noch blaq opent in de accountssectie bij instellingen.
Heb jij Apparaat ID toegang uitstaan, wellicht is dit het.
Ik heb ook hetzelfde probleem, en heb deze maar aangevinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Thanks, ik ga dat eens proberen. Apparaat ID stond aan, heb ik nu eens uitgezet, kijken wat er daarmee gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vanmiddag een iphone gebruiker mijn toestel laten zien met de hub en vooral het toetsenbord. Toen ik van Nederland naar Engels ging typen ging zijn mond stond open en zijn ogen bleven kijken en hij wist niet wat hij zag blijkbaar en liet hem nog wat dingen zien hoe snel en soepel alles werkt. Ook even de beveiligiing van apps laten zien en hij vroeg nog hoe de kwalitieit was van de foto's en ik had wat leuke aktie foto's van de kids met de mountainbike en hijwas verbaasd over de kwaliteit(timeshift) . Hij vroeg zich als marketing man af waarom dat toestel niet in het assortiment zat van de provider? Tja

Erg leuk en zo verbaast kijken maar en ik maar zeggen dat heeft iphone/android niet _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2014 16:18 ]

• intricate
TDCCBB schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 15:43:
Thanks, ik ga dat eens proberen. Apparaat ID stond aan, heb ik nu eens uitgezet, kijken wat er daarmee gebeurt.
Mocht niet baten, krijg nog steeds de melding.
Opnieuw account inloggen ook geen invloed.

[ Voor 8% gewijzigd door intricate op 13-02-2014 13:50 ]

• TDCCBB
intricate schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:50:
[...]

Mocht niet baten, krijg nog steeds de melding.
Opnieuw account inloggen ook geen invloed.
Same here, nog steeds die melding. Maar zelfs als ik het deïnstalleer houd ik die melding.

• AJbeats
hoe betaal je apps in blackberry world? Ik heb geen paypal en zou toch betaalde apps willen aanschaffen als ik een blackberry koop......

• frozenflame_
gwn met creditcard
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste