• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
AJbeats schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 17:37:
hoe betaal je apps in blackberry world? Ik heb geen paypal en zou toch betaalde apps willen aanschaffen als ik een blackberry koop......
Is er een reden om geen paypal te willen? Ik weet dat niet iedereen een fan is van een creditcard, maar ik heb zelf paypal gekoppeld aan mijn bankrekening. Werkt prima. Krijg bij aanschaf in BBW zowel een bevestiging van BBW als van paypal.

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 19:51
Miss_80 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 20:54:
[...]

Is er een reden om geen paypal te willen? Ik weet dat niet iedereen een fan is van een creditcard, maar ik heb zelf paypal gekoppeld aan mijn bankrekening. Werkt prima. Krijg bij aanschaf in BBW zowel een bevestiging van BBW als van paypal.
Bij mij was er een optie om via mijn Vodafone contract te betalen

• intricate
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-02-2021
Semi offtopic: BBM10.3 is uit en de groepslimiet is vergroot. Check mijn sig, en join the club.

Verwijderd

Topicstarter
Heb je nog geen BBM update ga naar Blackberry world en doe een zoekopdracht naar BBM. je kan daarna je BBM bewerken oftewel updaten :)

Net met een android gebruiker het bellen getest omdat ik nu ook eindelijk het bel icoontje zie en en geluid is zoals altijd super goed en wat geweldig dat dit eindelijk ook beland is bij android gebruikers. ik gebruik het zelf veel met blackberry gebruikers maar nu ook met android en iphone gebruikers .

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2014 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Blackberry Z30 update van 1925 naar 2141 (update5 33 MB)

Dit is een update voor mensen die all reeds 1925 hebben geinstalleren en nu met de link hier onder kunnen update's naar OS 10.2.1.2141. Al je instellingen en apps blijven intact.

1. Download de twee files en ze ze op je desktop en pak het rar file uit en zet de folder op je desktop.

2. start nu Blackberry Link op en daarna sluit je je toestel op de computer aan

3. Start Sachesi.exe

4. In Sachesi ga je naar install en Folder (map) en hier kieze je de nieuw aangemaakte folder.

https://mega.co.nz/#F!h9sTBDKZ!wt0MfzxOzyPN7yt_wjQ4Aw

Na reboot is OS veranderd in 2141.

Have fun with it.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2014 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
.2141 is de officiële Vodafone update, dus als je een Vodafone sim bemachtigd is een OTA (over the air) update vele malen handiger, want daarbij hoef je niet weer alle apps, instellingen en account terug te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
intricate als mijn verhaaltje hier gebruikt is het een update maar dan alleen vanaf 10.2.1.1925 only. Alles blijft qua instellingen ongewijzigd. Het wordt ook als een update geinstalleerd.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2014 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
Ok, dan heb ik niets gezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJbeats
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-05-2021
is het waard om te wachten op de bb z50. Ik ben opzoek naar een nieuwe telefoon en zit nog te twijfelen, een maandje of 2 wachten vind ik niet erg maar een half jaar wordt mij wat teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:16
Zo ver mijn info strekt komt er pas wat in september binnen.

Mijn NDA staat echter niet toe meer te vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:X

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2014 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bye Bye Z10

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=bTpnTAhp5vA]

Challenge

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=9gdU6H5sCrI]

Het probleem met apps is met 800.000 android apps opgelost _/-\o_

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2014 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Full LTE in compare with blackberry 10 and android phone

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zXD4CYVRlnc]

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2014 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 01:02

BombaAriba

Ondertitel

Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 21:57:
Full LTE in compare with blackberry 10 and android phone

[video]
Ligt het aan mij of kan je niet zien op welk netwerk de Blackberry zit? Mij lukt het ieder geval niet om te lezen.

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
klopt alleen via instellingen of als je naar beneden swipt dan zie je je netwerk staan maar niet standaard maar dat is ook overbodige info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste Nederlandse review die sinds dat bb10 op de markt is een goed beeld geeft van de werkelijkheid: http://www.gsminfo.nl/blo...118/blackberry-z30-review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De review is getest met 10.2.1 en ook voor een paar weken en dan kun je niet meer terug naar ios of android en dat geef ik ook steeds aan maar hij meldt het ook in zijn review.

De Z30 is qua mutlitasking de KING tov de note 3 die gewoon hakkelt dit heb ik twee weken geleden nog getest men een vriendin en die was verbaast over de snelheid van mijn toestel .

Mijn collega's zien ook dat het toestel snel is en toch blijven ze het afzeiken hoewel een paar over zijn en al reeds een z10 en eenjte zelf een Z30 heeft en we glimlachen alleen als we weer een iphone 5S of Note toestel zien maar afzeiken doen we niet, want het heeft geen zin om iemand te overtuigen die zelf in een box zit van ios.

De collega;s die over zijn waren iphone gebruikers maar waren er ook flauw van ios en itunes en zijn super tevreden en met snap hebben ze de apps kunnen installeren die ze wilden dus dat zit wel goed.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2014 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja er wordt nog steeds vaak lacherig gedaan over blackberry. Echter, als je ze vraagt naar de reden dan slaan ze dicht of komen ze met een achterhaald verhaal berust op stront.

Het is de onwetendheid van de consument dat het succes van bb10 nog in de weg staat. Alle android/ios gebruikers zouden ze eens een week een z10 of z30 moeten geven.. ik denk dat er nog geen 10% terugkeert naar hun samsung of iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 10:20:
Ja er wordt nog steeds vaak lacherig gedaan over blackberry. Echter, als je ze vraagt naar de reden dan slaan ze dicht of komen ze met een achterhaald verhaal berust op stront.

Het is de onwetendheid van de consument dat het succes van bb10 nog in de weg staat. Alle android/ios gebruikers zouden ze eens een week een z10 of z30 moeten geven.. ik denk dat er nog geen 10% terugkeert naar hun samsung of iphone.
Dit is inderdaad zo jammer. Weinig zin om er überhaupt nog in tegen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:53
Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 10:20:

Toch even advocaatje van de duivel spreken. Ondanks dat ik redelijk tevreden ben met mijn Z10.....

Het is vanuit het verleden dat BB de fout heeft gemaakt (mijn mening) om te lang geld te blijven vragen voor een apart internet abbo. Leuk, die eigen servers maar dat interesseert het gros van de gebruikers niet. Daarnaast hebben ze te lang 'genoten' van het feit dat een trendy merk was onder jongeren. Wanneer er dan geen innovatie komt weet je dat je op een gegeven moment achter andere (nieuwe) merken en OS aan gaat lopen.
Android apps zijn draaibaar maar voor degenen die google play services draaien ben je verloren.

Als laatste, het is / was wel heel erg gericht op de zakelijke markt ipv op prive eindgebruikers. Zo had ik een major probleem met mijn Z10 en er is gewoon geen enkele mogelijkheid om in contact te komen met BB / RIM tenzij je gebruik maakt van de Enterprises. Dit is (opnieuw mijn mening en voor mij dus) behoorlijk funest. Wanneer er iets kapot is verwacht ik van een producent in ieders geval de mogelijkheid om in contact te komen met hen om een oplossing te zoeken. Dan bedoel ik dus niet dat ik het onder garantie laat maken / vervelend tegen hen doe etc. Nee, er zou toch minstens een mogelijkheid moeten zijn om een oplossing te vinden die bij de producent gevonden kan worden.

En voor degenen die zich enorm aangesproken voelen en BB is the world etc. Dit is even een serieus puntje wat best belangrijk is waar zij zichzelf zeker kunnen verbeteren. Wanneer dit niet veranderd maak ik voor nu met veel plezier via mijn inmiddels niet officieel gerepareerde BB Z10 maar is het daarna toch over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Kunnen we het hier weer over de Z30 hebben? Zoals eerder gemeld wordt fanboygedrag niet op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soskes schreef op zondag 02 maart 2014 @ 13:02:
[...]

Toch even advocaatje van de duivel spreken. Ondanks dat ik redelijk tevreden ben met mijn Z10.....

Het is vanuit het verleden dat BB de fout heeft gemaakt (mijn mening) om te lang geld te blijven vragen voor een apart internet abbo. Leuk, die eigen servers maar dat interesseert het gros van de gebruikers niet. Daarnaast hebben ze te lang 'genoten' van het feit dat een trendy merk was onder jongeren. Wanneer er dan geen innovatie komt weet je dat je op een gegeven moment achter andere (nieuwe) merken en OS aan gaat lopen.
Android apps zijn draaibaar maar voor degenen die google play services draaien ben je verloren.

Als laatste, het is / was wel heel erg gericht op de zakelijke markt ipv op prive eindgebruikers. Zo had ik een major probleem met mijn Z10 en er is gewoon geen enkele mogelijkheid om in contact te komen met BB / RIM tenzij je gebruik maakt van de Enterprises. Dit is (opnieuw mijn mening en voor mij dus) behoorlijk funest. Wanneer er iets kapot is verwacht ik van een producent in ieders geval de mogelijkheid om in contact te komen met hen om een oplossing te zoeken. Dan bedoel ik dus niet dat ik het onder garantie laat maken / vervelend tegen hen doe etc. Nee, er zou toch minstens een mogelijkheid moeten zijn om een oplossing te vinden die bij de producent gevonden kan worden.

En voor degenen die zich enorm aangesproken voelen en BB is the world etc. Dit is even een serieus puntje wat best belangrijk is waar zij zichzelf zeker kunnen verbeteren. Wanneer dit niet veranderd maak ik voor nu met veel plezier via mijn inmiddels niet officieel gerepareerde BB Z10 maar is het daarna toch over.
Snap je verhaal.. weinig tegenin te brengen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
soskes schreef op zondag 02 maart 2014 @ 13:02:
[...]

Vervelend natuurlijk, maar waarom zou je in contact willen komen met BB?
Zover ik weet is de verkopende partij altijd je aanspreekpunt, niet de fabrikant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Als je geen bon hebt heb je weinig aan de verkopende partij. En voor een reparatie zijn onderdelen nodig. En tsja, als die niet beschikbaar zijn zou ik toch graag contact met het bedrijf willen hebben dat ze produceert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb je ze al gemaild help@blackberry.com stuur ook je imei nummer mee.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2014 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Jep. Het is inmiddels opgelost maar niet met dank aan BlackBerry. Ik had daarop gemaild. Geen antwoord, via Twitter, geen antwoord. En via forum van BlackBerry maar daar krijg je ook geen antwoord van medewerkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Soskes waar heb je dit nu hier geplaatst en niet bij de Z10 ?? en verwacht ook geen antwoord van Blackberry in het weekend.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2014 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Crap, de Z10 is steviger dan de Z30. De klinkers op de straat waren ook steviger dan mijn Z30. Gevolg een gebarsten scherm.

Heb een kit op eBay gevonden en heb vernomen dat het verwisselen van een scherm kinderspel is, dus ik ben benieuwd. Mochten hier mensen met ervaring in het verwisselen van het scherm zitten, tips en tricks zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 08:45:
Soskes waar heb je dit nu hier geplaatst en niet bij de Z10 ?? en verwacht ook geen antwoord van Blackberry in het weekend.
Omdat ik vind dat men dit wel in de gaten moet houden wanneer een BlackBerry op de radar staat. Ik hou dan ook graag beide topics in de gaten. Verder is het een algemeen verhaal over BlackBerry / RIM dus ook van toepassing op de Z30.

En ik verwacht geen antwoord van BlackBerry in het weekend. Maar na vijf weken geen antwoord dan houdt het toch ver op. En dat bedoel ik ermee dat ze de focus niet alleen op de Enterprise moeten houden maar ook de particulieren ondersteuning dienen te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
soskes schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:38:
[...]

Omdat ik vind dat men dit wel in de gaten moet houden wanneer een BlackBerry op de radar staat. Ik hou dan ook graag beide topics in de gaten. Verder is het een algemeen verhaal over BlackBerry / RIM dus ook van toepassing op de Z30.
.
Ja Ja dus omdat je geen bon hebt en niet bij een winkel terug kan is het allemaal niet goed en dat blackberry in het weekend niet reageert op je mail is ook niet goed. Ik denk dat je gewoon aan het :X

;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TDCCBB schreef op maandag 03 maart 2014 @ 09:37:
Crap, de Z10 is steviger dan de Z30. De klinkers op de straat waren ook steviger dan mijn Z30. Gevolg een gebarsten scherm.

Heb een kit op eBay gevonden en heb vernomen dat het verwisselen van een scherm kinderspel is, dus ik ben benieuwd. Mochten hier mensen met ervaring in het verwisselen van het scherm zitten, tips en tricks zijn welkom.
Heb thuis een link zal even kijken en hier even onder plaatsen, was op crackberry.com.

http://forums.crackberry....embled-fix-photos-885271/

hoop dat je hier iets mee kan doen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2014 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:16:
[...]

Ja Ja dus omdat je geen bon hebt en niet bij een winkel terug kan is het allemaal niet goed en dat blackberry in het weekend niet reageert op je mail is ook niet goed. Ik denk dat je gewoon aan het :X

;w
Kijk, en dat vind ik nou jammer NLB dat je niet goed leest. Als je dat wel zou doen zou je kunnen lezen dat ik geen oplossing verwacht van hen onder garantie oid. Want inderdaad, ik heb geen bon en in tegenstelling tot andere telefoon leveranciers heb ik geen garantie op imei. Oké, bijzonder vervelend ( netjes uitgedrukt) maar kan ik mee leven. Maar het is toch jammer dat ALS er iets mis is je zelfs niet bij degene die het toestel maakt terecht kan voor een hulpvraag (bijvoorbeeld; waar is dit onderdeel leverbaar?) maar gewoon een roepende in de woestijn bent.
Daarnaast, NLB, als je had gelezen had je begrepen dat ik het niet over een weekend had maar gedurende een langere periode. En dan heb ik het over mail, Twitter en BlackBerry forum (officiele).

Dus voordat je voortaan zo reageert lees even verder. En om te voorkomen dat dit een 'fittie' wordt, ik waardeer dat je zo enthousiast bent over een bedrijf / toestel / OS. Ik ben dit over het OS en in iets mindere mate ook over het toestel. Maar als iemand een andere ervaring heeft doe dan niet alsof ze een klein kind zijn. Wekt wat aversie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
idem :) omdat het over de z10 gaat _/-\o_

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2014 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Mooi, dan wel twee vragen over de Z30. Ik zit erover te denken deze aan te schaffen (met bon :) ) omdat ik overtuigd ben van het OS an sich maar hoe ligt deze in de hand? Is hij met één hand nog zo goed als te bedienen (jullie ervaring)? En de HDMI uitgang, gebruiken jullie deze vaak? Bij mijn Z10 stottert hij in het begin vaak. Lijkt wel alsof hij dan warmdraait. Ik gebruik hem om zelf geschoten filmpjes op mijn tv te tonen.

[ Voor 5% gewijzigd door soskes op 03-03-2014 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
HDMI nog nooit geprobeerd, zal ik eens testen wanneer ik hem weer gemaakt heb. ;-)

Hoe die in de hand ligt? De Z10 is makkelijker met 1 hand te bedienen dan de Z30, maar heel veel verschil in grootte is het niet. Alleen als je het toestel in je rechterhand vast hebt, moet je wel moeite doen om toplinks en bodemlinks aan te raken. Dat lukte mij niet in een vloeiende beweging..

Overigens niet de oorzaak van het toestel dat uit mijn handen viel, dat was lompheid gecombineerd met bijzonder weinig geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De Blackberry Z30 is wel met één hand te bedienen als het gaat om berichten te typen en om je hub te bekijken of te sliden etc. maar moet je net helemaal links boven in de hoek iets hebben dan moet ik toch even mijn duim,wijsvinger gebruiken.

Ik stream meestal filmpjes of muziek maar op vakantie had ik mischa en de beer voor de kids mee op mijn voormalige Z10 maar geen problemen qua beeld of geluid via HDMI kabel. Wel heb ik toen we in Denemarken waren een 1080p film van 6 Gb willen kijken maar daar had het toestel in het begin wel moeite mee en vooral omdat het beeld langzaam over een woestijn ging maar daarna was alles goed.

Het oordeel van de Z30 tov note 3 is snelheid en echte multitasking van het toestel en vooral als je iets wil downloaden, copieren en plakken in een verhaal of zoals hier op het forum. Het gaat allemaal vlot en snel en zonder vertraging, hoewel ik met de Z10 ook nooit problemen had. Het beeld van de Z30 is goed, helder en persoonlijk zijn de kleuren rijker, natuurlijker dan op een Note 3 welke veel harder zijn. Beide toestelle 2 weken geleden nog getest met een vriendin en die van haar had gewoon lag en vertraging met het switchen van apps ondanks dat de Note 3 een sneller processor heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JC heeft weer een uitdaging en hij heeft voor de iphone alle apps al reeds geopend als handicap.

Blackberry OS 10.2.1 VS ios 7.whatever

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=NPXYDSPD3rM]

iphone is blur omdat het niet zijn toestel is.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2014 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDorst
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
JC is echt grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Weet iemand wanneer 10.2.1. voor de z30 komt?
Ik snap niet waarom dit zo lang duurt, of zou de z30 meteen 10.3 krijgen en 10.2.1overslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Ok, zojuist een nieuw scherm + digitizer + frame besteld op ebay. 97 dollar en moet binnen een week aankomen in NL. Erg benieuwd of alles echt zo makkelijk zelf te doen is. Prijsopgave van reparatie centra kwamen allen rond de 250 euro.. mocht dit zo eenvoudig zijn, dan zie ik een nieuwe handel voor mezelf, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
update kun je gewoon downloaden - vliegtuigmodus aan - kabel via je pc en toestel - bestand starten en
bak koffie zetten etc. na 15 minuten is alles klaar en begin je fresh of update van sanches.

http://forums.crackberry....izon-z30-10-2-1-a-904985/

schijnt opeens update te zijn

http://www.bbhub.nl/8295/...-10-2-1-vrij-voor-de-z30/

zelfs ik wist dit niet terwijl ik dat wel hoor te weten qua mijn werkzaamheden :)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2014 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
_/-\o_ bedankt voor de tip moderator om dit hierboven de link te plaatsen hoef ik niet meer uit te leggen hoe te updaten via sanches d:)b

Heb het verplaatst :w

[ Voor 228% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2014 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
Vandaag eindelijk 10.2.1 voor de z30 van T-Mobile.
Had al 10.2.1 op mijn z10 maar heb het nu ook op z'n grote broer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Toppie heb het al een tijdje draaien op mijn Z30 en werkte goed behalve dat de OS soms te snel is. het flits over mijn scherm in multitask mode :) the real deal tov de note 3 met switch tasking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
@nlb
Als ik het geluid van de ear speaker open zet kraakt hij nogal tijdens het bellen , als ik het volume halveer is het weg.Bij BBM voice gesprekken is dit het ergst omdat dit geluid vele malen harder is dan een gsm voice gesprek.
Komt dit je bekend voor of is mijn interne ear speaker niet helemaal oke ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen probleem mee. Druk eens op hoorn links onder

Swipe naar beneden instellingen en kies gespreksgeluid.

Zet gespreksgeluid op hoge tonen. Wellicht werkt dit voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hij is er weer

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Wu1G-M83-G0]

[ Voor 216% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2014 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Oké dan, mijn nieuwe display is binnen. Vanavond even mijn Z30 uit elkaar trekken en kijken of alles echt zo makkelijk te vervangen is. Als ik het niet vergeet schiet ik wel wat foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024
TDCCBB schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:09:
Oké dan, mijn nieuwe display is binnen. Vanavond even mijn Z30 uit elkaar trekken en kijken of alles echt zo makkelijk te vervangen is. Als ik het niet vergeet schiet ik wel wat foto's.
Als Mexicanen hem kunnen bouwen, moet jij hem kunnen repareren :P

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Maar zij hebben wel een bouwtekening. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
3x3 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:55:
[...]

Als Mexicanen hem kunnen bouwen, moet jij hem kunnen repareren :P
veel foto's please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Ik heb een klein verslag op mijn Instagram gegooid.

De eerste foto, mijn z30 met gebroken scherm en het nieuwe scherm in de achtergrond:
http://instagram.com/p/lfmnYoKaZx/

Foto twee, de schroefjes zijn los, nu eens kijken hoe de binnenkant eruit ziet:
http://instagram.com/p/lfm1t9qaaV/

Foto drie, hier is duidelijk te zien dat er maar 1 flatcable is welke je voorzichtig los moet trekken. De kabel terug erin zetten is echt een priegelwerk. Maar geduld is een schone zaak:
http://instagram.com/p/lfmsh7KaZ_/

En het bewijs dat alles weer werkt:
http://instagram.com/p/lfnCxSKaaw/

Het was voor mij de eerste keer dat ik met de hardware aan het klussen was, maar de Z30 is duidelijk enterprise grade, iedere it helpdesk medewerker moet dit eenvoudig kunnen doen. 10 Torx T4 scroefjes loshalen, dan voorzichtig het scherm lospoppen ter hoogte van de aan uit knop. En het is los.

Het meest schokkende is dat reperatiecentra hier gerust 250 euro voor vragen en ik voor 70 dollar klaar was.

De Z10 is duidelijk een ander verhaal, dat kost meer werk dan de Z30 om te fixen. Het grote voordeel van de Z30 is dat alles vanaf de voorkant loskomt en de flatcable niet om het moederbord heen gedraaid zit. Het is werkelijk een kwestie van plug and play.

[ Voor 11% gewijzigd door TDCCBB op 14-03-2014 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
TDCCBB schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 09:07:
Ik heb een klein verslag op mijn Instagram gegooid.

De eerste foto, mijn z30 met gebroken scherm en het nieuwe scherm in de achtergrond:
http://instagram.com/p/lfmnYoKaZx/

Foto twee, de schroefjes zijn los, nu eens kijken hoe de binnenkant eruit ziet:
http://instagram.com/p/lfm1t9qaaV/

Foto drie, hier is duidelijk te zien dat er maar 1 flatcable is welke je voorzichtig los moet trekken. De kabel terug erin zetten is echt een priegelwerk. Maar geduld is een schone zaak:
http://instagram.com/p/lfmsh7KaZ_/

En het bewijs dat alles weer werkt:
http://instagram.com/p/lfnCxSKaaw/

Het was voor mij de eerste keer dat ik met de hardware aan het klussen was, maar de Z30 is duidelijk enterprise grade, iedere it helpdesk medewerker moet dit eenvoudig kunnen doen. 10 Torx T4 scroefjes loshalen, dan voorzichtig het scherm lospoppen ter hoogte van de aan uit knop. En het is los.

Het meest schokkende is dat reperatiecentra hier gerust 250 euro voor vragen en ik voor 70 dollar klaar was.

De Z10 is duidelijk een ander verhaal, dat kost meer werk dan de Z30 om te fixen. Het grote voordeel van de Z30 is dat alles vanaf de voorkant loskomt en de flatcable niet om het moederbord heen gedraaid zit. Het is werkelijk een kwestie van plug and play.
Gefeliciteerd met je telefoon-operatie,
job-well-done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Thanks, blij dat het zo eenvoudig was. Bijkomend voordeel is dat alle krassen nu ook weer weg zijn. ;-)

Toch eens denken aan een case en een screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Top Job :) weer een reden om een Z30 te nemen want meestal bij fysieke schade bij toestellen is het toch snel het scherm. Draai maar eens een iphone open dan is het rommelig en lijm werk en als je dit ziet dan is het zo netjes oOo

waar heb je het scherm besteld ?

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2014 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
Via eBay, verkoper trinacell.

Er waren nog andere aanbieders, maar deze verzekerde dat het scherm op een international Z30 zou passen ipv enkel CDMA. Inclusief invoerrechten en shipping was ik 70 euro kwijt. Nog steeds aardig wat geld, maar goedkoper dan laten repareren.

En inderdaad voor zakelijk gebruik waar de it man altijd de klagende gebruikers met een gebroken scherm moet helpen is de Z30 beter dan de Z10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
@TDCCBB
Mijn oor speaker kraakt zit die op de display, en is die los te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
Nice TDCBB! Iets voor iFixit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
De accu duur van de z30 was al goed maar met de 10.2.1 update supergoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook maar de nieuwe modem geinstaleerd afgelopen vrijdag en batterij gaat inderdaad nog langer mee.

android runtime van 10.2.1.2228

Voor de rest geen spannende dingen wel kleine verbeteringen voor agenda,remember en voor instellingen menu maar vermoed dat laatste gedeeltelijk gericht is op t-mobile voip bellen in the US. krijg je weer een icoontje waar je niks mee kan doen :)

als er toch mensen zijn die andere bar files willen sideloaden als update dan hoor ik dat wel.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2014 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
@janzeeschuimers, de speaker zit inderdaad vast op het scherm en ik heb op mijn oude scherm deze geprobeerd los te halen, zonder enig succes. Zit bijzonder strak vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
TDCCBB schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:19:
@janzeeschuimers, de speaker zit inderdaad vast op het scherm en ik heb op mijn oude scherm deze geprobeerd los te halen, zonder enig succes. Zit bijzonder strak vast.
Is de speaker te vervangen, denk je of moet het hele scherm worden vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ogen dicht en eentje spring er goed uit :) en wat valt de iphone 5S tegen, wat een prul speakertje
qua geluid _/-\o_

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ku7DezgFZdI]

stem daarna nog even op http://www.technobuffalo....berry-z30-mobile-madness/

[ Voor 188% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2014 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
janzeeschuimers schreef op maandag 17 maart 2014 @ 18:11:
[...]

Is de speaker te vervangen, denk je of moet het hele scherm worden vervangen?
Ik ben geen techneut, maar gok op het hele scherm, het lukt mij niet de speaker los te halen zonder alles te slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
whoops 128 Gb micro SD supported.

Afbeeldingslocatie: http://forums.crackberry.com/attachments/news-rumors-f40/254312d1394573041t-sandisk-introduces-world-s-highest-capacity-microsdxc-memory-card-128gb-img_00000124.png

wel eerst omzetten naar fat 32 en dan houdt je 119 GB over :)
http://download.cnet.com/...3000-2094_4-10974082.html

Kaartje kun je bij amazon bestellen :)

http://www.amazon.de/SanD...ds=sandisk+micro+sd+128gb

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2014 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BlackBerry won al als beste platform in een 5 daagse competitie met de blackberry Z30 in Vegas CES 2014 met 257 punten ten opzichte van nummer 2 met 147 ounten, waarbij android niet verder kwam dan 100 punten om de taken te doen.

Nu is de Blackberry Z30 gekozen tot beste smartphone in the mobile Madness competitie.

Afbeeldingslocatie: http://www.technobuffalo.com/wp-content/uploads/2014/03/TechnoBuffalo-Mobile-Madness-2014-Winner-BlackBerry-Z30.jpg

Na 16 toestellen en 14 rondes is the blackberry Z30 gekozen als beste smartphone

http://m.technobuffalo.co...oice-mobile-madness-2014/

Lees ook recente review blackberry Z30

Sent from my kicka$$ Z30

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2014 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emporio81
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-06-2019
Mooie opsteker voor Blackberry. Felicitaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tech Now US Today
erg iphone addicted gasten prijzen de z30 aan. Weet niet wat je leest :)

Inleiding :
I'll be the first to admit that I've been a bit of a BlackBerry basher.

Final: I finally understand what CrackBerry addicts have been praising all these years. I'm anxious to take the next model.

For the first time in many years, I'm cheering for this underdog. We all like a good comeback story.

Dit is een geijkte iphone gebruiker.

http://www.usatoday.com/s...-review-tech-now/7020345/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Wauw, ik dacht eens te kijken wat de Z30 tweedehands zou doen. Lijkt me een mooie stap vooruit vanaf de Z10. Maar die kom ik dus gewoon 0.0 tegen. Zou men er zo tevreden over zijn of is het toestel zo weinig verkocht tot nu toe? Of een mix hiervan? Nou ja, gewoon nog even doorsparen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De Z30 is gewoon snel als je een note 3 pakt en je gooit wat apps open etc dan voelt het al traag aan tov de Z30 dus je kan ook niet zeggen ik ga terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-08 12:46
Prachtig apparaat is het en blijft het! Als bedrijven wisten dat dit allemaal kan met de nieuwe blackberry's zijn ze verkocht.
[YouTube: http://youtu.be/Ybhn4UbWUsE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emporio81
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-06-2019
Blackberry Z30 heeft de beste speakers op het moment. Kan zelfs de HTC One niet tegenop.

YouTube: JC's Vlogs w/ his Z30 - #5 (HTC VS BLACKBERRY SPEAKER)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2014 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben je in Duitsland op vakantie of gewoon een dagje uit dan is de Z30 nu erg goedkoop los te koop bij T-Mobile ,namelijk 390 euro.

http://www.t-mobile.de/sh...0-11829%3BCNC-0%2C00.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2014 @ 17:48:
Ben je in Duitsland op vakantie of gewoon een dagje uit dan is de Z30 nu erg goedkoop los te koop bij T-Mobile ,namelijk 390 euro.

http://www.t-mobile.de/sh...0-11829%3BCNC-0%2C00.html
Of lekker thuis blijven en voor 8 euro meer gewoon thuis laten bezorgen ;-)
pricewatch: BlackBerry Z30 Zwart

Ik zoek eigenlijk een mooie combi met abo.. maar goedkoper als 24 euro p/mnd 2 jaar en 77 euro voor het toestel kan ik helaas niet vinden (150min/500mb), iemand een suggestie voor een betere deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
Op marktplaats biedt Coolblue via 2ekans vaak nog de Z30 aan, staat er op dit.moment nog 1 voor €357,- en dan heb je nog garantie ook.
Ik heb em zelf ook via deze weg.
Ik mijn toestel altijd los de laatste jaren en ga dan voor een 1-jarig sim-only. Het jaar erop zijn de abonnementen vaak wel weer goedkoper bij een andere provider.

Die deal die jij aangeeft is een mooie deal, maar als jij kijkt dat je hem al voor €360,- los koopt en nog een betere abbo simonly erbij kunt nemen dan ben je daar beter mee uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had even in Nederland moeten kijken :)

Hij is wel goedkoop bij coolblue en het is zo snel toestel dankzij de OS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 17:13

Maestro

Verder met Jefferson vliegtuig

Een tip voor Z30 gebruikers waarvan ik hoop dat jullie 'm nooit nodig hebben:

Mocht het je overkomen dat je je Z30 laat vallen en je hebt -net zoals mij- niet alleen een gebroken display, maar ook het zg. 'middle frame' (het grijze) beschadigt, dan is deze ook te vervangen.

Bij de eBay verkoper die TDCCBB al noemde (trinacell) is het middle frame te verkrijgen mét en zonder accu. Nederlander als ik ben, heb ik besloten het middle frame zonder de accu te bestellen (De accu was net twee weken oud nl.) Geen goed idee! :/
De accu is met een erg kleverige dubbelzijdige tape bijna verlijmd met het middle frame. Tevens is de behuizing van de accu erg dun: Je zou 'm zo rond kunnen buigen. Die combinatie maakt het verwijderen van de accu een k-klus met hoog risico op schade. Het is me gelukt om deze werkend over te zetten naar het nieuwe middle frame, maar dat kostte wat zweetdruppeltjes (en een bankpas)

Als ik dit had geweten, had ik zeker het middle frame mét accu besteld. Het scheelt maar 7-8 euro geloof ik en maakt de risico's tijdens reparatie een enorm stuk kleiner. Overigens was de rest van de reparatie met het nodige geduld prima te doen!

Nu kan ik weer optimaal genieten van dit heerlijke toestel :*)

@janzeeschuimers:
Ik kon me herinneren dat iemand een vraag had gesteld over de earspeaker die kraakte. Ik heb het kunnen onderzoeken :+ en het blijkt dat de earspeaker met (alweer, maar gelukkig dun) dubbelzijdig tape aan de displaymodule vast zit. En het is me gelukt 'm zonder schade te verwijderen.
Mocht je het kraakprobleem nog steeds hebben, stuur me even een PM. Misschien kan ik hierin helpen...
Jan, je hebt e-mail :)

[ Voor 14% gewijzigd door Maestro op 23-04-2014 22:28 ]

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
@Maestro
Heb je een mailadres voor me , of mail me email staat in mijn profiel
BvD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Zo.. Z10 ingeruild voor een Z30
Moet wel erg wennen aan het formaat maar voorheen ook al een Nexus5 gehad dus kwestie van tijd ;-)

Ik merk wel dat nadat ik mijn Yahoo mail account geconfiureerd heb op mijn Z30 dat hij niet alle emails binnenhaalt. Lijkt erop of hij alleen de mail van afgelopen maand binnenhaalt en ik vind nergens een setting om dit aan te passen. Ik wil namelijk dat hij alle mail die in mijn inbox staat binnenhaalt, dus ook de mails die daar al een jaar staan. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
hub , instellingen, email account, yahoo mail, account bewerken, geavanceerd en dan helemaal onder door te scrollen tijdsbestek synchronisatie "voor altijd".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
janzeeschuimers schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:02:
hub , instellingen, email account, yahoo mail, account bewerken, geavanceerd en dan helemaal onder door te scrollen tijdsbestek synchronisatie "voor altijd".
Daar had ik hem inderdaad ooit gezien.. ook op mijn Z10.. maar helaas zit ie daar niet meer (ook niet op de Z10).
Ik heb mijn Yahoo account verwijdert en opnieuw toegevoegd maar dat heeft de setting niet terug kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
How to switch from iphone to blackberry and why?

http://m.cio.com/article/...nlt_blackberry_2014-04-25

Erg grappig dat meer reviewers van iphone naar blackberry overstappen mede door de OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Speaker test Z30 and BlackBerry mini speakers

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2014 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 17:13

Maestro

Verder met Jefferson vliegtuig

Over dat lange opstarten van het toestel: Dat lijkt wel een 'bug' te zijn.
Als ik mijn Telfort SIM plaats (waarop PINcode vragen uit staat), dan start het toestel in zo'n 65 tot 75 sec. op.
Plaats ik vervolgens een KPN SIM kaart (met PIN vragen ingechakeld), dan is het ding zeker een minuut of 4-5 bezig. Maar binnen een minuut staat de voortgangsindicator al wel op 100% en begint de LED rood te knipperen (Toestel heeft dus al toegang tot de Hub)

Is er iemand die dat kan verifieren?

[ Voor 21% gewijzigd door Maestro op 02-05-2014 12:03 ]

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maestro schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:51:
Over dat lange opstarten van het toestel: Dat lijkt wel een 'bug' te zijn.
Als ik mijn Telfort SIM plaats (waarop PINcode vragen uit staat), dan start het toestel in zo'n 65 tot 75 sec. op.
Plaats ik vervolgens een KPN SIM kaart (met PIN vragen ingechakeld), dan is het ding zeker een minuut of 4-5 bezig. Maar binnen een minuut staat de voortgangsindicator al wel op 100% en begint de LED rood te knipperen (Toestel heeft dus al toegang tot de Hub)

Is er iemand die dat kan verifieren?
Het probleem komt bij meer toestellen voor met BBos10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien niet het juiste sub-forum, maar met het risico van verplaatsing, stel ik de vraag toch maar hier:

Wat is de meest gunstige provider atm voor een Z30? Ik mag binnenkort een nieuwe abo. Zit nu bij T-mobile, wat niet heel erg maar ook niet heel goed is imo.

Heb ongeveer 500mb data (onbeperkt op 64kb is een pre)
150belminuten nodig

Maar zie door de bomen het bos niet :|

Iemand toevallig recent een abo afgesloten die hij/zij kan aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:32:
Misschien niet het juiste sub-forum, maar met het risico van verplaatsing, stel ik de vraag toch maar hier:

Wat is de meest gunstige provider atm voor een Z30? Ik mag binnenkort een nieuwe abo. Zit nu bij T-mobile, wat niet heel erg maar ook niet heel goed is imo.

150belminuten nodig

T-mobile verkoopt ze als enige van de grote 3.
Sim only + losse telefoon is misschien de goedkoopste oplossing.
Ziggo, gsmtopdeal(bij verkoop telefoon), youfone,ben ben je goedkoop uit met je wensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:37:
[...]

T-mobile verkoopt ze als enige van de grote 3.
Sim only + losse telefoon is misschien de goedkoopste oplossing.
Ziggo, gsmtopdeal(bij verkoop telefoon), youfone,ben ben je goedkoop uit met je wensen.
Hoe werkt dat precies? Op hun website wordt ik er niet wijs uit.
En bij welke providers heb je bundel behoud?

Het is echt jammer dat die sim-only providers de Z10/Z30 niet in hun aanbod hebben... Top telefoon's en vrij goedkoop.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2014 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online

150belminuten nodig

Paar weken terug stond ik ook voor deze uitdaging.
Simonly en los toestel is voordeligste. Destijds Simyo met goedkoopste Z30 uit de pricewatch
Uiteindelijk via budger uitgekomen bij smartphoneshop... Z30 met abo van hollandsnieuwe, maar die heeft geen onbeperkte data afaik

Dus mijn advies.. los toestel met sim only abo.. anders zul je bij Tele2 of Tmobile uitkomen

Overigens kun je op sites als smartphoneshop het toestel combineren met ieder abo dat je wilt.. Dus je bent dan niet afhankelijk van de aanbiedingen van de providers zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate

150belminuten nodig

Ik heb zelf Simonly bij Hi, is ook onbeperkt data (wordt na de bundel teruggeschroefd).
Youfone heeft ook onbeperkt data, Simyo niet voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HTC Getest M8 afgelopen week.

HTC ONE M8 is harder maar minder zuiver, (vervroming) als het geluid vol aan staat, daarnaast heeft de HTC wel meer BASS maar is tevens een nadeel. Hierdoor is geluid van films met spraak, journaal of podcast veel minder goed en slecht. Bij de Z30 is geluid, volume en zuiverheid veel beter.

Dus Z30 is nog steeds veel beter qua geluid maar dat is persoonlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2014 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geekeep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:07
Vandaag bij YourTablet, BB Z30 voor €369,-

http://www.yourtablet.nl/blackberry-z30-16gb-zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
Ik vind het een erg mooie telefoon en wil hem graag aanschaffen, maar de prijs is me wat aan de hoge kant. Is er ook een aanbieder waar je je oude telefoon kan inleveren en dan korting krijgt op de z30? Ik kan een dergelijke site helaas niet vinden waar je dit kan doen met de z30.

Misschien toch maar gewoon mijn oude mobiel via zo'n gsm inleveren geld terug site verpatsen en dan de z30 aanschaffen.

[ Voor 17% gewijzigd door YdieresiS op 28-05-2014 11:14 ]

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2023
YdieresiS schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:09:
Ik vind het een erg mooie telefoon en wil hem graag aanschaffen, maar de prijs is me wat aan de hoge kant. Is er ook een aanbieder waar je je oude telefoon kan inleveren en dan korting krijgt op de z30? Ik kan een dergelijke site helaas niet vinden waar je dit kan doen met de z30.

Misschien toch maar gewoon mijn oude mobiel via zo'n gsm inleveren geld terug site verpatsen en dan de z30 aanschaffen.
Uit nieuwsgierigheid welke prijs zou er volgens jou bij deze telefoon passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
Het is meer, welke prijs past er momenteel in mijn budget. Ik zat te zoeken naar een prijs van rond de 320 -340 euro. Dus wilde kijken of ik daar in de buurt kon komen door een deal te maken met het inruilen van een oud toestel.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suedje
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07:49
YdieresiS schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:13:
Het is meer, welke prijs past er momenteel in mijn budget. Ik zat te zoeken naar een prijs van rond de 320 -340 euro. Dus wilde kijken of ik daar in de buurt kon komen door een deal te maken met het inruilen van een oud toestel.
kijk eens op Marktplaats, onder aanbieder Cooblue.
Staan nu 2 x Z30 als tweedekans aangeboden. Misschien is het wat voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Iemand de laatste update al binnen gekregen op de z30?
Zowel met een Tmobile als Vodafone kaartje nog niets hier...terwijl Vodafone voor de z10 blijkbaar de update al wel beschikbaar heeft
Heb hem inmiddels nu handmatig geüpdatet maar vind het.toch jammer dat het update systeem me meer aan Android doet denken dan iOS
Gaat dit.misschien in 10.3 veranderen of blijft blackberry naar de pijpen van de telecomproviders dansen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
Chaser2600 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 22:24:
Iemand de laatste update al binnen gekregen op de z30?
Zowel met een Tmobile als Vodafone kaartje nog niets hier...terwijl Vodafone voor de z10 blijkbaar de update al wel beschikbaar heeft
Heb hem inmiddels nu handmatig geüpdatet maar vind het.toch jammer dat het update systeem me meer aan Android doet denken dan iOS
Gaat dit.misschien in 10.3 veranderen of blijft blackberry naar de pijpen van de telecomproviders dansen?
Q10 hier icm tmobile, ook updateloos via auto-update, ik wacht wel, mn systeem werkt nu prima, dus de update is voor mij niet urgent.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste