Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-07 21:37
Afbeeldingslocatie: http://www.blackberrypromotions.nl/html/img/cashback-text.png
Afbeeldingslocatie: http://blackberrypromotions.nl/14-0254/html/img/devices.png

Er is al een aantal keer een cashback actie voorbij gekomen. Deze Actie heeft een looptijd van 14 juli 2014 tot en met 31 augustus 2014. De ingestuurde documenten dienen vóór 14 september 2014 te zijn ontvangen, aankoop dient uiterlijk 31 augustus 2014 te hebben plaatsgevonden.

Toestel moet wel gekocht worden bij één van geselecteerde retailkanalen (Belsimpel.nl, Bol.com, Coolblue, KPN, Wehkamp).

Actieformulier:
http://blackberrypromotions.nl/14-0254/

Voorwaarden:
http://blackberrypromotions.nl/14-0254/conditions

BlackBerry 10 is inmiddels een volwassen besturingssysteem. De huidige versie van het besturingssysteem is nu 10.2.1 en daarmee is het heel makkelijk door middel van Amazon Store of Snap android apps te installeren. Er is ook geen 'speciaal' BlackBerry abonnement meer nodig om er mee te kunnen werken. Als versie 10.3 komt dan wordt automatisch op het toestel de Android store van Amazon op het toestel voor geïnstalleerd. Punten waarom BlackBerry 10 zien interessant kan zijn voor jullie:

BlackBerry Hub:
In de BlackBerry Hub komt een verzameling van al je berichten te staan. Je hoeft dus nooit meer voor elk berichtje een aparte app te openen. Dit komt allemaal terug in de BlackBerry Hub.
Afbeeldingslocatie: http://blog.seattletimes.nwsource.com/brierdudley/assets_c/2013/01/carousel-slice-2_original-thumb-433x620-37205.png

Toetsenbord:
BlackBerry verkoopt nog een beetje als enige toestellen met een fysiek toetsenbord. Ook heeft BlackBerry een virtueel toetsenbord ontwikkelt wat heel prettig aanvoelt.

Afbeeldingslocatie: http://blog.seattletimes.nwsource.com/brierdudley/assets_c/2013/01/touch_screen_ani_v7_crop-thumb-433x450-37207.gif

Browser:
De BlackBerry browser is al een aantal keer uitgeroepen op verschillende websites als beste en snelste browser. Zoek maar eens op google blackberry 10 en de browser tests.

Multitasking:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=NPXYDSPD3rM]

[ Voor 11% gewijzigd door pineapple23 op 17-07-2014 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Je vergeet het belangrijkste te vermelden!
* bij één van geselecteerde retailkanalen (Belsimpel.nl, Bol.com, Coolblue, KPN, Wehkamp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
Anoniem: 16328 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 19:06:
Je vergeet het belangrijkste te vermelden!

[...]
Dank, had ik overheen gelezen was bij de vorige cashback actie niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:59

KrazyJay

Ik zou suggereren dat de tekst uit de TS
BlackBerry 10 is inmiddels een volwassen besturingssysteem. De huidige versie van het besturingssysteem is nu 10.2.1 en daarmee is het heel makkelijk door middel van Amazon Store of Snap android apps te installeren. Als versie 10.3 komt dan wordt automatisch op het toestel de Android store van Amazon op het toestel voor geïnstalleerd. Er is ook geen 'speciaal' BlackBerry abonnement meer nodig om er mee te kunnen werken. Punten waarom BlackBerry 10 zien interessant kan zijn voor jullie:
Vervangen wordt door:
BlackBerry 10 is inmiddels een volwassen besturingssysteem. De huidige versie van het besturingssysteem is nu 10.2.1 en daarmee is het heel makkelijk door middel van Amazon Store of Snap android apps te installeren. Er is ook geen 'speciaal' BlackBerry abonnement meer nodig om er mee te kunnen werken. Als versie 10.3 komt dan wordt automatisch op het toestel de Android store van Amazon op het toestel voor geïnstalleerd. Punten waarom BlackBerry 10 zien interessant kan zijn voor jullie:
Zodat het duidelijk is dat het niet meer nodig hebben van het Blackberry-abonnement een onderdeel is van BlackBerry os10 in plaats van de 10.3-update. Verder mooie TS met weer een mooie cashback. :)

offtopic:
Verzonden vanGeschreven op mijn BlackBerry Z30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimoi
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-05-2020
Ik deed mee aan de vorige cashback actie, werkt perfect. De toestellen zijn sowieso al niet duur voor de hoge kwaliteit die je krijgt. Hopelijk zien op deze manier nog meer mensen in dat je zo een toptoestel voor heel weinig kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rens1967
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-07 15:17
Zelfs mijn 14-jarige dochter, die eerst liep te roepen dat BlackBerry slecht was omdat het niet zo goed ging met het bedrijf, gebruikt sinds de vorige cashback een Z10. Al haar gewenste apps heeft ze erop, zowel via BlackBerry World, als via Google Play en Amazon Appstore. :)
Dus wil je eens wat anders, is dit het goede moment. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101397

Hier ook een zeer tevreden gebruiker. Had eerst een One X, nu een Z10. Ik wil niet meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2023
Zo worden de toestellen wel wat interessanter. Zeker voor de Z10 (waarvan ze ongetwijfeld nog miljoenen ergens hebben liggen). Even kijken of de Q5 op deze manier interessant is voor een vriendin.. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Z10 meegepakt sinds de vorige cashback actie, maar de Z30 bied nog niet genoeg meerwaarde voor 318,95 euro (Belsimpel.nl). Dan nog maar even geduldig wachten tot de BlackBerry Passport er is of de Z30 nog zakt, want een ander besturingsysteem komt er bij mij niet meer in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:12

vhal

ಠ_ಠ

Ik twijfel nog tussen een Moto E/G of een Z10 voor mijn vrouw die nu nog een feature phone heeft. Met deze cashback wordt het allemaal niet bepaald gemakkelijker op. 156€ is geen geld voor zo'n toestel.

Nu maar eens uitzoeken in hoeverre de standaard apps een beetje stabiel zijn voor dagelijks gebruik (WA, FB e.d.)

[ Voor 21% gewijzigd door vhal op 17-07-2014 16:02 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkiej
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:45
Vergeet bij Wehkamp shopkorting niet: http://www.shopkorting.nl/winkel/Wehkamp.nl .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 601896

vhal schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 16:01:
Ik twijfel nog tussen een Moto E/G of een Z10 voor mijn vrouw die nu nog een feature phone heeft. Met deze cashback wordt het allemaal niet bepaald gemakkelijker op. 156€ is geen geld voor zo'n toestel.

Nu maar eens uitzoeken in hoeverre de standaard apps een beetje stabiel zijn voor dagelijks gebruik (WA, FB e.d.)
De stabiliteit zit zeer goed op het platform sinds 10.2.1 loopt hij soepeler dan menig android alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 572916

Het maakt de Z10 slechts 155 euro! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 01-07 17:04
Ik baal nu echt dat ik in januari een Nexus 4 heb gekocht. :(
Ik had het nog even met mn xperia miro moeten uithouden en dan een z10 moeten kopen. :(

Maarja dat is achteraf. Ik vind de Passport er ook prachtig uitzien, dat wordt mijn volgende telefoon! (Als ik de review mag geloven) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterLBP
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-06 09:45
pineapple23 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 18:09:
aankoop dient uiterlijk 31 augustus 2014 te hebben plaatsgevonden.
ik was bij de vorige cashback te laat om de cashback aan te vragen. zou het mogelijk zijn mijn aankoopbewijs van maart te gebruiken bij deze actie denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thethe2010
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-02 13:13
ik was bij de vorige cashback te laat om de cashback aan te vragen. zou het mogelijk zijn mijn aankoopbewijs van maart te gebruiken bij deze actie denken jullie?
Actieperiode: deze Actie heeft een looptijd van 14 juli 2014
Ik weet zeker van niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 572916

brick5492 schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 22:48:
Ik baal nu echt dat ik in januari een Nexus 4 heb gekocht. :(
Ik had het nog even met mn xperia miro moeten uithouden en dan een z10 moeten kopen. :(

Maarja dat is achteraf. Ik vind de Passport er ook prachtig uitzien, dat wordt mijn volgende telefoon! (Als ik de review mag geloven) ;)
2e hands verkopen, en van het geld een nieuwe blackberry kopen?

• Ransom_nl
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03-2024
Iemand een idee of je de €50,00 cashback actie samen kunt gebruiken met de andere actie waarbij je een toestel in kunt ruilen: http://blackberrypromotions.nl/ ?

Heb nog een Galaxy SII , krijg je bij deze actie nog €50,00 voor.
Zou ik liever doen dan ermee op Marktplaats gaan lopen leuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
Ransom_nl schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:58:
Iemand een idee of je de €50,00 cashback actie samen kunt gebruiken met de andere actie waarbij je een toestel in kunt ruilen: http://blackberrypromotions.nl/ ?

Heb nog een Galaxy SII , krijg je bij deze actie nog €50,00 voor.
Zou ik liever doen dan ermee op Marktplaats gaan lopen leuren.
Ransom, de vorige keer heb ik dat wel gedaan. Toen had ik mijn BlackBerry 9900 ingeleverd via die website en via de promotions website kreeg ik er een 64GB kaartje bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 601896

Het is de laatste dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Ik heb zaterdag de Z10 aangeschaft, echter pas vandaag binnen gehad.. Factuurdatum is 30-08-2014.
Nu dacht ik mooi even de cash back registratie in te vullen... Krijg ik dit te zien:
Deze actie is afgelopen. Het is niet meer mogelijk om u te registreren. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de algemene voorwaarden
Terwijl in de FAQ alsmede in de algemene voorwaarden het volgende is opgenomen:
Tot wanneer kan ik deelnemen aan de actie?
Je kunt deelnemen aan deze actie tot 14 september 2014, echter dient de aankoop voor 31 augustus 2014 te hebben plaatsgevonden
Kan iemand mij zodoende helpen aan een telefoonnumer/e-mail oid? Via de website heb ik het contact formulier al ingevuld, echter tot nu toe geen enkele reactie mogen ontvangen.. Ook geen ontvangst bevestiging oid :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thethe2010
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-02 13:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Helaas, al geprobeerd.. blijkbaar niet mijn vriend =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

beyazz06 schreef op maandag 01 september 2014 @ 14:30:
Ik heb zaterdag de Z10 aangeschaft, echter pas vandaag binnen gehad.. Factuurdatum is 30-08-2014.
Nu dacht ik mooi even de cash back registratie in te vullen... Krijg ik dit te zien:

[...]

Terwijl in de FAQ alsmede in de algemene voorwaarden het volgende is opgenomen:

[...]

Kan iemand mij zodoende helpen aan een telefoonnumer/e-mail oid? Via de website heb ik het contact formulier al ingevuld, echter tot nu toe geen enkele reactie mogen ontvangen.. Ook geen ontvangst bevestiging oid :/
Je had uiterlijk op 31-08 het formulier moeten invullen en kunt tot 14 september de documenten op de plaats van bestemming krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
MTT schreef op maandag 01 september 2014 @ 23:27:
[...]

Je had uiterlijk op 31-08 het formulier moeten invullen en kunt tot 14 september de documenten op de plaats van bestemming krijgen.
Naar mijn inziens staat er in de FAQ toch iets anders..

Anyway, niemand die een telefoonnummer of mailadres heeft?

=====

Inmiddels reactie van BB, het formulier is weer beschikbaar..!

[ Voor 9% gewijzigd door beyazz06 op 02-09-2014 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Ze hebben dus het formulier te snel van de site gehaald. Goed dat het formulier nu weer beschikbaar is!

• Peter91
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-04 17:30

Peter91

<=]

Iemand al zijn centjes terug?
Wacht er al weer 2 weken op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
Net bevestiging gehad dat ze het hebben ontvangen. Vorige week alles opgestuurd.

Waarschijnlijk krijg je eerst nog bericht dat ze binnen enkele dagen gaan uitbetalen, voordat ze gaan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jslaman
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-06 14:43
Zou nog even geduld hebben. Ik heb bij vorige cashback acties een week of 6 tot 8 moeten wachten tot de cashback op mijn rekening stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
De 19e, later op de dag, het geld nog ontvangen op m'n rekening! Zeer snel afgehandeld.

Pagina: 1