Ik word toch wel een beetje moe van de gejank over de drive physics.. dan ga je lekker terug naar de winkel en zeg je dat je het niet leuk vind, misschien is er een kans dat je je geld terug krijgt.
Misschien zijn die reviews, net als ik, wel van mening dat het rijden een stuk beter gaat als in GTA IV waar je auto alle kanten op slingerde.DutchManticore schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:55:
Ik kan er niet over uit dat geen enkele review ook maar een word rept over het feit dat de drivingphysics compleet om zeep geholpen zijn. Had Ik dat geweten, dan had het spel nooit gekocht
marktplaats.nlDutchManticore schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:55:
Ik kan er niet over uit dat geen enkele review ook maar een word rept over het feit dat de drivingphysics compleet om zeep geholpen zijn. Had Ik dat geweten, dan had het spel nooit gekocht
Zet hem op marktplaats / vraag&aanbod. Ben je er zo weer vanaf...DutchManticore schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:55:
Dat viel echt wel mee hoor, dan faal je gewoon in rijden.servival7 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:57:
[...]
Misschien zijn die reviews, net als ik, wel van mening dat het rijden een stuk beter gaat als in GTA IV waar je auto alle kanten op slingerde.
Ik vond zowel in GTA SA als in GTA IV (hoewel dat héél anders was dan SA) de besturing dikke prima. Oefening baart kunst, maar zodra je auto's leert kennen is het meer dan goed te doen.
+1DutchManticore schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:55:
Ik vond de besturing van voertuigen in GTA IV veel prettiger. Zal wel een kwestie van wennen zijn maar toch. Ook lijkt het alsof het crashmodel veel minder complex is. In GTA IV hoefde je maar een stoep goed te raken en je bumper lag eraf, nu heb ik na een aantal flinke botsingen hooguit wat krassen.
Verder is het wel weer genieten geblazen dus nee, geen bezoekje op marktplaats.nl nodig
[ Voor 7% gewijzigd door Snoz Lombardo op 18-09-2013 10:58 ]
Vond het wel enorm wennen, reed ook overal tegen aan in de eerste missies, maar gaandeweg gaat het wel beter.
Misschien een belachelijk domme vraag, maar heeft iemand enig idee in hoeverre het spel grafisch goed uit ziet als je op een ouderwetse dikke tv speelt? Ik heb namelijk wel een Xbox 360 maar voor de spellen die ik heb gespeeld was de oude tv prima, maar GTA?
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Kan je wel melden dat op mijn 50 inch plasma de lettertjes soms erg klein zijn. Nog niet gevonden hoe ik dat kan vergoten.
En wat ik daarmee dus bedoel te zeggen, dat je misschien wat onduidelijkheid hebt op een oude dikke tv.
En wat ik daarmee dus bedoel te zeggen, dat je misschien wat onduidelijkheid hebt op een oude dikke tv.
[ Voor 30% gewijzigd door pgerrits op 18-09-2013 11:00 ]
M'n broertje speelt het ook op zo'n tv, die heeft in de garage een soort hangplek waar die met z'n vrienden zit. Daar staat de oude tv van opa, flinke kast van een tv, hij vertelde soms dat ie wel moeite had met het lezen van de teksten enzo.Redax schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:58:
Misschien een belachelijk domme vraag, maar heeft iemand enig idee in hoeverre het spel grafisch goed uit ziet als je op een ouderwetse dikke tv speelt? Ik heb namelijk wel een Xbox maar voor de spellen die ik heb gespeeld was de oude tv prima, maar GTA?
Ik word echt moe van mensen die hierover lopen te klagen. Ga dan lekker een racing sim spelen als dat serieus een punt is voor je.DutchManticore schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:55:
Persoonlijk vind ik het een stuk beter rijden dan IV, waarin ik het idee had dat er schaatsen onder de auto waren gemonteerd.
Gisteravond om 6 uur thuis van werk en meteen de disc erin geslingerd. Uiteindelijk keek ik op de klok en toen bleek het half 2 te zijn dus toen ben ik maar naar bed gegaan
Wat een spel
Eens!pgerrits schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:59:
Kan je wel melden dat op mijn 50 inch plasma de lettertjes soms erg klein zijn. Nog niet gevonden hoe ik dat kan vergoten.
Ik speel het op een 50" LCD en kan bovenstaande beamen. Ik zit op de bank op zo'n 3 meter afstand. Af en toe is het erg lastig om de teksten te kunnen lezen.
Mocht je het gevonden hebben, ik hoor het graag.
Ik mag het hele weekend in de tuin werken met de schoonfamilie! Joepie!!!
Voel trouwens wel een griepje aankomen...
Voel trouwens wel een griepje aankomen...
Ik vind de details in het spel geweldig!
Een deur openen gaat zo lekker soepel.
Ook een aanrader: vind een willekeurig persoon met een bril op straat, en begin deze te slaan.
Ik vond het geweldig hoe zijn bril van zijn gezicht af viel
Een deur openen gaat zo lekker soepel.
Ook een aanrader: vind een willekeurig persoon met een bril op straat, en begin deze te slaan.
Ik vond het geweldig hoe zijn bril van zijn gezicht af viel
Hoe werkt het eigenlijk met de IFruit app waar ze lekker reclame voor maken. Is deze al te downloaden voor Android? kan hem niet vinden namelijk...
Ow en laten we geen discussie over Apple / Android starten:P
Ow en laten we geen discussie over Apple / Android starten:P
ja en die ifruit app heb ik ook nog geen 1x kunnen gebruiken....gewoon op de website inloggen van social club gaat prima, kan je ook leuk alle stats bekijken enz (als je ff niet achter je console zitSlaapje schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:51:
Bagger dat je perse verbinding met social club moet hebben om foto's te maken. Nu ben je op plekken om een kiekje te schieten en dan doet het het niet.
Is er al iemand die wel de ifruit app kan gebruiken?
XboX live : DaWauZ
Af en toe na veel inlogpogingen. Zoveel boeiends is het niet; maar je kunt Chop wel blij houden zodat je 'm ingame lekker kunt blijven negerendawauz schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:05:
[...]
ja en die ifruit app heb ik ook nog geen 1x kunnen gebruiken....gewoon op de website inloggen van social club gaat prima, kan je ook leuk alle stats bekijken enz (als je ff niet achter je console zit)
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Nee, constant problemen met inloggen of "failed to check app version". Zal wel door drukte op Rockstar servers komen. Komt vanzelf goed over paar dagen.dawauz schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:05:
[...]
ja en die ifruit app heb ik ook nog geen 1x kunnen gebruiken....gewoon op de website inloggen van social club gaat prima, kan je ook leuk alle stats bekijken enz (als je ff niet achter je console zit)
Verwijderd
Captain obvious... Ze zijn 8 jaar oud.-En4Cer- schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:27:
Ik moet wel constateren dat de huidige consoles echt aan vernieuwing toe zijn. Je kunt aan alles merken dat ze op alle vlakken het onderste uit de kan halen, de console tot het uiterste dwingen. Af en toe resulteert dit in kleine haperingen. Dit heb ik bij zowel de Xbox als de ps3 gemerkt gisteren.
Ondank dat ziet GTA 5 er gewoon fantastisch uit. Ik hoor graag van de mensen die zo klagen over de graphics welke sandbox game van dit formaat betere graphics heeft op de ps3 of 360. Je moet alles natuurlijk wel in perspectief zien.
Er gaan geruchten rond dat er al mensen zijn die 't spel hebben uitgespeeld. Het is toch werkelijk niet te geleuuuvvve!
Professioneel Heftruck Syndroom
Ik negeer die hond volledig, vind het totaal geen toevoeging hebben.
Die mensen die hem al hebben uitgespeeld die spelen al sinds vrijdag heh
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Gisteren gehaald en gespeeld, heerlijke game weer 
Heb echter wel wat vragen, hoop dat iemand kan helpen:
Algemeen:
- Ieder personage lijkt zijn eigen bankrekening te hebben, kun je dit op de een of andere manier overdragen? Bijv. al het geld van Michael aan Franklin geven?
- Als ik een foto maak via de telefoon krijg ik de melding dat online functionaliteiten uitgeschakeld zijn voor mijn account. Komt dit omdat ik geen Xbox Live Gold heb? Ik wil gewoon foto's maken voor in de game, die hoef ik niet te uploaden o.i.d...
Garages:
- Kun je in de garage van Michael 2 auto's parkeren zonder dat ze verdwijnen (zoals bij GTA:SA gebeurde)? Auto's verdwijnen niet.
- Kun je grotere garages krijgen ergens? Ik wil veel auto's customizen maar kan er nu maar 3 kwijt (2 bij Michael denk ik, 1 bij Franklin) Er zijn later grotere garages te koop.
Impound:
- Kun je ergens zien welke auto er in de impound staat? Had nu $250 betaald voor een auto die ik niet verwacht had. En kunnen er meerdere auto's in zitten? Is niet te zien.
Los Santos Customs:
- Blijven de upgrades zo gigantisch duur? Turbo á 16K?
iFruit app op iPhone:
- Waar komt de auto terecht die je via de iFruit app op bijv. de iPhone besteld hebt?
- Hoe kun je een ander personage kiezen om de auto voor te customizen in de app?
En nog een leuke: kun je ergens de kleur van de crosshair, de grootte of de transparantie aanpassen? Ik zie hem nu echt nauwelijks... Niet echt handig om dat ding wit/grijs te maken IMO.
Algemeen:
- Ieder personage lijkt zijn eigen bankrekening te hebben, kun je dit op de een of andere manier overdragen? Bijv. al het geld van Michael aan Franklin geven?
- Als ik een foto maak via de telefoon krijg ik de melding dat online functionaliteiten uitgeschakeld zijn voor mijn account. Komt dit omdat ik geen Xbox Live Gold heb? Ik wil gewoon foto's maken voor in de game, die hoef ik niet te uploaden o.i.d...
Garages:
- Kun je in de garage van Michael 2 auto's parkeren zonder dat ze verdwijnen (zoals bij GTA:SA gebeurde)? Auto's verdwijnen niet.
- Kun je grotere garages krijgen ergens? Ik wil veel auto's customizen maar kan er nu maar 3 kwijt (2 bij Michael denk ik, 1 bij Franklin) Er zijn later grotere garages te koop.
Impound:
- Kun je ergens zien welke auto er in de impound staat? Had nu $250 betaald voor een auto die ik niet verwacht had. En kunnen er meerdere auto's in zitten? Is niet te zien.
Los Santos Customs:
iFruit app op iPhone:
- Waar komt de auto terecht die je via de iFruit app op bijv. de iPhone besteld hebt?
- Hoe kun je een ander personage kiezen om de auto voor te customizen in de app?
En nog een leuke: kun je ergens de kleur van de crosshair, de grootte of de transparantie aanpassen? Ik zie hem nu echt nauwelijks... Niet echt handig om dat ding wit/grijs te maken IMO.
[ Voor 27% gewijzigd door Angeloonie op 18-09-2013 11:27 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Dit is misschien niet het juiste topic of het mag niet (dan haal ik hem weg), maar ik heb mijn xbox om laten bouwen en de software geupdate voor de laatste keer in 2011. Nu wil ik GTA V legaal kopen en mijn vraag is of dat mijn xbox het kan afspelen? Ik doe er verder eigenlijk nooit meer iets mee maar voor dit geweldige spel wil ik hem wel weer een keer gebruiken
.
Verder doet xbox live het ook nog gewoon.
Ik klaag niet, ik vind het een prachtig spel. Ik merk alleen op dat dat de huidige consoles eigenlijk net te kort schieten bij GTA 5. Ik vermaak me nu al goed met GTA 5, maar ik kan niet wachten tot de ps4 op de markt komt. Ik denk dat dit een behoorlijke boost aan het speelplezier gaat geven wat betreft GTA 5.Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:09:
[...]
Captain obvious... Ze zijn 8 jaar oud.
Ondank dat ziet GTA 5 er gewoon fantastisch uit. Ik hoor graag van de mensen die zo klagen over de graphics welke sandbox game van dit formaat betere graphics heeft op de ps3 of 360. Je moet alles natuurlijk wel in perspectief zien.
Legaal kun je altijd spelen, en inderdaad het is hier niet echt het topic voor dat soort vragen, maar het kan dus wel gewoon, dus ik zeg kopen.
Wel grote kans dat je met de dashboard update niet meer je gekopieerde spellen kan spelen
Wel grote kans dat je met de dashboard update niet meer je gekopieerde spellen kan spelen
[ Voor 27% gewijzigd door Donnie op 18-09-2013 11:15 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Rijden gaat veel beter als in GTA IV, alleen de handrem is even wennen. je gooit hem niet zo meer een bocht om. Tot nu toe een geniaal spel, alleen die shooting range goud halen is lastig. Heb nu al 5 jaar een PS3 maar ik kan maar niet wennen aan schieten met die analoge knoppen.
In het begin zijn die drie karakters ook ff wennen, maar als je even speelt dan is het echt tof. Heb nu de eerste overval gedaan en het is gewoon weer ouderwets tof en spannend.
Het is ook zo vet, je staat op de snelweg mikt op een auto of schiet een keer en dan gewoon afwachten en de ravage bekijken even uit de weg voor een aanschuivende vrachtwagen! echt super, ook de humor kan alleen echt bij GTA!
In het begin zijn die drie karakters ook ff wennen, maar als je even speelt dan is het echt tof. Heb nu de eerste overval gedaan en het is gewoon weer ouderwets tof en spannend.
Het is ook zo vet, je staat op de snelweg mikt op een auto of schiet een keer en dan gewoon afwachten en de ravage bekijken even uit de weg voor een aanschuivende vrachtwagen! echt super, ook de humor kan alleen echt bij GTA!
PSN: c_caveman1982
Moet alleen de laatste challenge bij het pistool nog op gold en de laatste bij de light machine guns. Die zijn echt rete lastigKaptKeefmenneke schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:14:
Rijden gaat veel beter als in GTA IV, alleen de handrem is even wennen. je gooit hem niet zo meer een bocht om. Tot nu toe een geniaal spel, alleen die shooting range goud halen is lastig. Heb nu al 5 jaar een PS3 maar ik kan maar niet wennen aan schieten met die analoge knoppen.
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Ik balanceer op het randje van hetgeen toegelaten is, maar ja, het werkt gewoon.venneke schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:13:
Dit is misschien niet het juiste topic of het mag niet (dan haal ik hem weg), maar ik heb mijn xbox om laten bouwen en de software geupdate voor de laatste keer in 2011. Nu wil ik GTA V legaal kopen en mijn vraag is of dat mijn xbox het kan afspelen? Ik doe er verder eigenlijk nooit meer iets mee maar voor dit geweldige spel wil ik hem wel weer een keer gebruiken.
Mijn 360 is ook omgebouwd, heb ten tijde van SR3 m'n drive opnieuw moeten flashen, omdat hij het (originele) spel niet wou lezen.
Bij GTA V moest ik ook een dashboard update doen, maar alles werkt gewoon prima. Geen idee of Live blijft werken, want ik speel nooit online
Heb GTA overigens gewoon legaal, net als SR3
[ Voor 3% gewijzigd door Dennahz op 18-09-2013 11:19 ]
Verwijderd
- Auto's die in de garage staan bij Michael, Franklin of Trevor verdwijnen niet en worden opgeslagen.Angeloonie schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:12:
Gisteren gehaald en gespeeld, heerlijke game weer
Garages:
- Kun je in de garage van Michael 2 auto's parkeren zonder dat ze verdwijnen (zoals bij GTA:SA gebeurde)?
- Kun je grotere garages krijgen ergens? Ik wil veel auto's customizen maar kan er nu maar 3 kwijt (2 bij Michael denk ik, 1 bij Franklin)
Impound:
- Kun je ergens zien welke auto er in de impound staat? Had nu $250 betaald voor een auto die ik niet verwacht had. En kunnen er meerdere auto's in zitten?
Los Santos Customs:
iFruit app op iPhone:
- Hoe kun je een ander personage kiezen om de auto voor te customizen?
- Je kan later in de Game als je wat Heists heb gedaan en geld heb verzameld grotere garages kopen.
- Volgens mij kan je niet zien welke auto er in de impound staan, of ik ben er nog niet achter hoe.
- Geen idee of de upgrades goedkoper worden, maar later in de game heb je meer dan zat geld.
- Geen idee waar de iFruit auto terecht komt.
- Je kunt standaard in de game van personage switchen, maar dan zul je wel eerst met dat personage een auto moeten zoeken.
hoe kan je gejatte auto's bewaren, naast je gewone auto?
XboX live : DaWauZ
Parkeren in je garage als daar ruimte is, anders garage kopendawauz schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:20:
hoe kan je gejatte auto's bewaren, naast je gewone auto?
Garage kopen is inderdaad een must (waar kun je dat doen trouwens?), want ik heb al een paar pareltjes zien rijden. In die pareltjes wil ik ook nog eens stevig investeren, zodat het echte straat monsters worden.LuukwaHD schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:22:
[...]
Parkeren in je garage als daar ruimte is, anders garage kopen
Ik weet dat je ze kunt kopen, waar weet ik nog niet.
Mogelijk dat je later ook nog wel huizen kunt kopen, waar je meerdere auto's kunt plaatsen.LuukwaHD schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:24:
Ik weet dat je ze kunt kopen, waar weet ik nog niet.
Social club ligt er ook uit
Kan niet inloggen en de ifruit app ook niet. damn is het dan zo druk het is toch een "werk" dag hahaha XD
Haha ja klopt. Maar er zijn ook mensen die nu liggen te 'slapen' aan de andere kant van de wereld. Zelfde servers denk ikCaliprio schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:25:
Social club ligt er ook uitKan niet inloggen en de ifruit app ook niet. damn is het dan zo druk het is toch een "werk" dag hahaha XD
Verwijderd
Ik heb gisteren met Franklin een auto ergens in een garage gezet (niet gekocht en niet bij zijn huis), zou deze dan nog beschikbaar zijn?
Zijn jullie al zo'n garage tegen gekomen?
Yup ik zat er ook over na te denken. ik knalde gister ook een auto in een garage (niet bij een huis) waar ik er volgens mij al 25 kwijt kon zonder dat ik garage's heb gekochtVerwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:27:
Ik heb gisteren met Franklin een auto ergens in een garage gezet (niet gekocht en niet bij zijn huis), zou deze dan nog beschikbaar zijn?
Viel me op dat je auto's minder snel kwijt raakt, reed met een dikke bak naar een missie toe, na de missie stond deze er nog gewoon
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Wat zou ik nu graag naar school willen ipv stage zodat ik vanmiddag gewoon GTA kan spelen, nu moet ik weer wachten tot morgen. Ben net op het punt dat ik met Trevor kan spelen. Geniaal karakter trouwens.
Je total stats zijn verdeeld onder de 3 personages.
Is het mogelijk om het toch ergens totaal te zien?
Nu tel ik alles bij elkaar op.
Is het mogelijk om het toch ergens totaal te zien?
Nu tel ik alles bij elkaar op.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Vind het echt een tof spel, herken veel van de opmerkingen hier (kleine lettertjes) en als iemand weet hoe je die crosshair kan aanpassen dan hoor ik dat graag.
Wel al iets vreemds meegemaakt...
spoiler:
Ik heb aan het eind van de missies waarin je met Franklin en Michael de boot moet ophalen met Franklin de (getunede) auto van Michael meegenomen nadat ik zijn zoon had afgezet. Die heb ik in de garage van Franklin gezet maar daarna is hij alsnog verdwenen 

Je kan er een crosshair van maken ipv een puntje maar daar stopt het feest denk ik.Ward85 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:32:
Vind het echt een tof spel, herken veel van de opmerkingen hier (kleine lettertjes) en als iemand weet hoe je die crosshair kan aanpassen dan hoor ik dat graag.
spoiler:Ik heb aan het eind van de missies waarin je met Franklin en Michael de boot moet ophalen met Franklin de (getunede) auto van Michael meegenomen nadat ik zijn zoon had afgezet. Die heb ik in de garage van Franklin gezet maar daarna is hij alsnog verdwenen
In de settings kan je hem op complex zetten nml
Ben ook wel benieuwd naar hoe je autos kunt saven.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Ward85 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:32:
spoiler:Ik heb aan het eind van de missies waarin je met Franklin en Michael de boot moet ophalen met Franklin de (getunede) auto van Michael meegenomen nadat ik zijn zoon had afgezet. Die heb ik in de garage van Franklin gezet maar daarna is hij alsnog verdwenen
spoiler:
Die was bij mij al foetsie toen ik dat mannetje thuis had gebracht
Mini ergernis: Mooie auto jatten, in garage willen zetten, thuis aankomen waarna er direct een missie start nog voordat ik die auto in de garage heb
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Auto upgrades zijn trouwens goed duur. Per ongeluk remmen upgrade op een auto geknald (iets van 5k, dag start geld...:P) Nog geen 2 tellen later rij ik hem al in puin poeier.... Godv..... xD
Ik heb ergens een huis gezien met een garage waar heel veel auto's in kunnen (20 stuks?). Ik verwacht dat je hier later kan gaan wonen.4Real schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:25:
[...]
Mogelijk dat je later ook nog wel huizen kunt kopen, waar je meerdere auto's kunt plaatsen.
Mijn bevindingen na twee uur spelen op de PS3:
Lekker diverse en uitgebreide wereld;
Auto’s rijden lekker. Zeker niet realistisch, maar gewoon veel fijner als in GTA IV;
Water en golven erg goed gedaan;
Nog geen frame drops gezien.
[ Voor 29% gewijzigd door Jumpman op 18-09-2013 11:46 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dat ga ik sowieso vanavond maar eens even instellen dansleepwalkerbe schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:33:
[...]
Je kan er een crosshair van maken ipv een puntje maar daar stopt het feest denk ik.
In de settings kan je hem op complex zetten nml
Is er ook een mogelijkheid op de sensitivity van je analoge sticks aan te passen? Ik weet niet of het aan mijn controller ligt, maar ik slinger met de snellere auto's alle kanten op. Bij IV en andere games heb ik daar nooit last van gehad.
Kogeltje meer of minder maakt toch ook niet uit en omstanders maak ik mij soms ook geen zorgen om. Moeten ze maar niet met de persoon mee rennen die ik juist dood wil hebbenWard85 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:40:
[...]
Dat ga ik sowieso vanavond maar eens even instellen danik heb dat instellingen menu helemaal nog niet open gehad eigenlijk
That's why it's GTA4Real schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:42:
[...]
Kogeltje meer of minder maakt toch ook niet uit en omstanders maak ik mij soms ook geen zorgen om. Moeten ze maar niet met de persoon mee rennen die ik juist dood wil hebben
Nou, ik heb zojuist Mount Chiliad beklommen met een mountainbike, en omfg wat is dat een gave ervaring. De physics zijn ook heerlijk.
Mooi uitzicht, zonnetje... Nu even zien hoe ik ga afdalen
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Een vraagje m.b.t. scopes op wapens:
Ik heb een scope gekocht voor mijn carbine. Ik weet alleen niet hoe ik de scope geactiveerd krijg c.q. door de scope kan kijken? Door op R3 te drukken zoom je wel iets, maar dat is zonder scope en heb je bij de andere wapens ook. Of is het uberhaupt niet mogelijk en geeft de scope je betere stats?
Ik heb een scope gekocht voor mijn carbine. Ik weet alleen niet hoe ik de scope geactiveerd krijg c.q. door de scope kan kijken? Door op R3 te drukken zoom je wel iets, maar dat is zonder scope en heb je bij de andere wapens ook. Of is het uberhaupt niet mogelijk en geeft de scope je betere stats?
Na een beetje spelen (met de kleine op de arm die maar niet stil wilde zijn): schitterende game natuurlijk.
Als PC gamer is het wel even wennen aan de controls.
Wat ik bv. mis, is de mogelijkheid om de knoppen anders in te stellen: zo vlieg ik bv. liever op de pc met een gamepad waar je enkel de 2 joysticks nodig hebt voor pitch, yaw, roll te doen. Je hebt dan betere controle t.o.v. R1 en L1.
Als PC gamer is het wel even wennen aan de controls.
Wat ik bv. mis, is de mogelijkheid om de knoppen anders in te stellen: zo vlieg ik bv. liever op de pc met een gamepad waar je enkel de 2 joysticks nodig hebt voor pitch, yaw, roll te doen. Je hebt dan betere controle t.o.v. R1 en L1.
Het eerste wat ik deed :-) Maar dan met een cabrio ferrari achtige auto. -> die physics kloppen toch niet helemaal ;-)Vis schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:47:
Nou, ik heb zojuist Mount Chiliad beklommen met een mountainbike, en omfg wat is dat een gave ervaring. De physics zijn ook heerlijk.
Ik ben nog helemaal niet in de bergen geweest.. heb al 5 uurtjes gespeeld
Ik heb er zo ontzettend veel spijt van dat ik mijn xbox in het voorjaar heb verkocht
. Het ziet er zo geweldig uit zeg. Ik hoop maar op een nextgen release want sta haast op het puntje om een 2e hands console aan te schaffen

Is er bij Grove Street niet een grote garage waar je meerdere auto's kunt parkeren? Je kan daar tegen de deur rijden en naar binnen. Daar staan alle auto's die je daar parkeert.
Gisteren maar een uurtje kunnen spelen dus erg zeker ben ik er niet van.
Ik ook niet. Ben amper de stad uit geweest (alleen even met Trevor dan) en heb er toch ook al bijna 3 uur opzitten.LuukwaHD schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:50:
Ik ben de stad nog geen eens uitgeweestLuukwaHD schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:50:
Ik ben wel in een police chase geweest stukje op de snelweg, ik dacht tering.. ben de hele map wel 2x rond geweest blijkt dat ik nog niet eens een kwart had gereden, oops
Wat me het meeste opvalt tot nu toe: ik heb geen zin meer om taxi's te pakken. In GTA IV deed ik dat eigenlijk constant, maar nu vind ik het zonde. De stad, de uitzichten, het is allemaal veel te mooi om niet zelf rijden.
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
Wat me wel (negatief) opvalt is dat het niet uit lijkt te maken waar je iemand omlegt, er komt vrijwel altijd politie achter je aan. Stond bovenop de hoogste berg, met de blimp naartoe gevlogen, en daar heb ik iemand een rechtse gegeven. Politie was er binnen tien seconden
Ik wilde weten of politieauto's weer de fijnste auto's zijn om te rijden, en ben in de (logisch gevolg) achtervolging daarna de stad uitgesjeest en wat door het loandschap lopen touren. Mooi/leuk!
Dat deed je waarschijnlijk pas constant nadat je het spel al 100 uur had gespeeldNiox schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:55:
Wat me het meeste opvalt tot nu toe: ik heb geen zin meer om taxi's te pakken. In GTA IV deed ik dat eigenlijk constant, maar nu vind ik het zonde. De stad, de uitzichten, het is allemaal veel te mooi om niet zelf rijden.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
f
Een getal kan ook betekenen dat er optionele missies zijn. Die missies met een vraagteken (de strangers) of die met een Letter + vraagteken (Tanya bv bij Trevor met die takelwagen) zijn optioneel. Die hoef je niet te voltooien voor je naar een volgende missie kunt, maar tellen wel mee op dat cijfer. Zo had ik op den duur 7 optionele missies met Trevor, maar verder geen normale missie.XyritZz schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:46:
[...]
Op het moment dat je van character switcht staan er getalletjes in het 'wiel' bij elke character z'n avatar. Dat getal staat voor het aantal beschikbare missies voor die character. Met andere woorden: Zolang er geen 0 staat kun je gewoon verder met dat character, en wanneer er geen beschikbare missies meer zijn kun je free-roamen net zolang totdat je het verhaal weer op wil gaan pakken met een andere character.
Dan moet je ze even in het menu nakijken.Gaaf spel trouwens. Sfeer is top, graphics vind ik prima, alleen zoals hierboven ook al staat de tooltips stoor ik me aan. Ze zijn wel goed te lezen, maar verdwijnen voor mij iets te snel. Zeker als ik aan het autorijden ben en ik zie in m'n ooghoek een tooltip, dan heb ik geeneens tijd om op de rem te trappen, rustig te gaan rijden en dan even te lezen.
Tip: bel het karakter zelf even op. Ik had laatst ook dat ik hem per ongeluk niet verder kon luisteren, maar na terugbellen ging de conversatie weer vanaf het begin. Ofwel: iets niet gehoord? Bel ze even terugOok jammer (maar dat is m'n eigen schuld): ik heb een telefoontje in de story mode 'gemist' omdat ik voor een rijdende auto ging staan en die auto gewoon doorreed. Dat verbreekt dus je telefoonverbinding; en het gesprek kan daarna volgens mij niet nogmaals worden beluisterd.
Vraagje: iemand er al achter hoe je je characters effectief kunt trainen? Er komt bijvoorbeeld voor autorijden wel in beeld dat hard rijden en niet crashen je een betere bestuurder maakt maar tot op heden zijn m'n skills er nog niet op vooruit gegaan terwijl ik wel veel achter het stuur zit. Met Franklin even naar een shooting range gegaan, en na 1 sessie meteen m'n skills omhoog... dat ging dan ineens wel weer erg makkelijk.
- Schieten kun je het makkelijkste doen met de schietclub. Headshots helpt ook.
- Stamina door veel te rennen, maar fietsen helpt ook goed en een triatlon doet het ook wel (al gaat dat nog best traag).
- Autorijden gaat sneller door het doen van stunts en jumpen waarna je weer op 4 wielen terecht komt. Verder helpt het door veel te driften, veel vehicle near misses en op de verkeerde kant van de weg te rijden. Op topsnelheid een tijdje rijden helpt ook.
- Special Ability is gewoon vaak gebruiken
- Strength lijkt te verbeteren als je vaak geraakt wordt maar niet dood gaat of mensen met Melee dood te slaan. (wat best traag gaat dus)
- Stealth gaat omhoog door mensen vanachter te benaderen door je linkerstick in te drukken en dus in stealth mode te gaan, waarna je ze met B (of rondje op PS3) kunt uitschakelen. Ook dit gaat best traag.
- Flying gaat het snelst door de vliegmissies te doen (bv Flightschool) of de races. Of gewoon veel meters maken.
- Lungs gaat omhoog door veel te duiken, lang onder water blijven dus.. Als je daarnaast ook nog wat zwemt haal je je Stamina ook omhoog (a bashen). Dus in het water op RB drukken om onder water te gaan.
Ik heb gisteren ook een heerlijk momentje gehad. Ik liep met Michael rond in zijn huis en ging even TV kijken. Gewoon uit nieuwsgierigheid. Wat later besefte ik dat ik al 10 minuten samen met mijn vriendin naar een tv show in een game zat te kijken
Hahah ik had bijna precies hetzelfde. Met de blimp naar Mount Chilliad, per ongeluk op iemands hoofd geland, en opeens was er politie op de top van de berg! Even afgeknald, drie sterren, snel terug in de blimp, helicopter achter me aan, maar toch nog in de lucht ontkomen.Exorcist schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:56:
Wat me wel (negatief) opvalt is dat het niet uit lijkt te maken waar je iemand omlegt, er komt vrijwel altijd politie achter je aan. Stond bovenop de hoogste berg, met de blimp naartoe gevlogen, en daar heb ik iemand een rechtse gegeven. Politie was er binnen tien seconden
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Dat ze zo snel daar zijn is idd wel nep. Ik vind het verder opvallend dat je met de auto wel mensen dood kunt rijden zonder politie te krijgen. Maar als je 1 iemand neermept, krijg je meteen 1 ster. Staat niet echt in verhouding. Verder heb je nu dat je eigenlijk nooit voetgangers gaat neermeppen, want je krijgt dan altijd politie achter je aan. Wat erg irritant is, want neermeppen verhoogt je strength bijvoorbeeld (of doe je het sneaky dan is je Stealth omhoog). Ik heb het idee dat het in Sandy Shores wel beter kan, maar dat moet ik nog testen.Svenderson schreef op woensdag 18 september 2013 @ 12:01:
[...]
Hahah ik had bijna precies hetzelfde. Met de blimp naar Mount Chilliad, per ongeluk op iemands hoofd geland, en opeens was er politie op de top van de berg! Even afgeknald, drie sterren, snel terug in de blimp, helicopter achter me aan, maar toch nog in de lucht ontkomen.
Er is voor elk personage in Los Santos een garage om te kopen, daar kan een auto of 6 in.WoKo schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:52:
Is er bij Grove Street niet een grote garage waar je meerdere auto's kunt parkeren? Je kan daar tegen de deur rijden en naar binnen. Daar staan alle auto's die je daar parkeert.
Kost rond de 30.000 dacht ik. Even op de map zoeken
Hmm, het was dus helemaal niet zo'n origineel idee om met de blimp naar mt chilliad te gaan 
Er ligt daar trouwens iets te glimmen tegen het hek aan bij de kabel-car naar beneden, maar je kunt het niet oppakken?!
Er ligt daar trouwens iets te glimmen tegen het hek aan bij de kabel-car naar beneden, maar je kunt het niet oppakken?!
Jawel, dat is een parachute, alleen blijft deze liggen nadat je hem hebt gepakt. Je hebt hem wel om vanaf dat moment.
To dare is to do
Er ligt daar nog "iets", ik kreeg naast de parachute nog wat anders.
Raar, want ik ben een grote garage in geweest net na de eerste echte missie. Kon daar een auto parkeren en een "speciale" via een menu oproepen.Racierox schreef op woensdag 18 september 2013 @ 12:05:
[...]
Er is voor elk personage in Los Santos een garage om te kopen, daar kan een auto of 6 in.
Kost rond de 30.000 dacht ik. Even op de map zoeken
Ik zal er vanavond wat beter naar kijken.
Exorcist schreef op woensdag 18 september 2013 @ 12:12:
Er ligt daar nog "iets", ik kreeg naast de parachute nog wat anders.
spoiler:
Ja dat is een scrap van een verhaal over een moord.
[ Voor 67% gewijzigd door Slaapje op 18-09-2013 12:57 ]
To dare is to do
Gisteren een Taxi missie gedaan. Was m'n auto kwijt dus belde een taxi, ipv als klant in te stappen hijackte ik die auto. Toen maar een taxi missie gedaan en moest naar Sandy Shores toerijden. Dat was wel een aardig eindje zeg
Ja dat instappen in de taxi hebben ze net omgedraaid in vergelijking met GTA IV. Dat was wel even wennen.Newjersey schreef op woensdag 18 september 2013 @ 12:14:
Gisteren een Taxi missie gedaan. Was m'n auto kwijt dus belde een taxi, ipv als klant in te stappen hijackte ik die auto. Toen maar een taxi missie gedaan en moest naar Sandy Shores toerijden. Dat was wel een aardig eindje zeg
Die ergernis had ik ook gisteren. Op dezelfde missie in de spoiler. In die missie krijg je trouwens de tutorial van hoe auto's te pimpen. Doe je dat even en wil je dit auto bijhouden. Pech, want je geraakt je garage niet in zonder de volgende missie te starten en weg is de auto.XyritZz schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:36:
[...]
spoiler:Die was bij mij al foetsie toen ik dat mannetje thuis had gebracht
Mini ergernis: Mooie auto jatten, in garage willen zetten, thuis aankomen waarna er direct een missie start nog voordat ik die auto in de garage heb
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
precies daar ging de fout hem dus in zittenservival7 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 12:15:
[...]
Ja dat instappen in de taxi hebben ze net omgedraaid in vergelijking met GTA IV. Dat was wel even wennen.
Verwijderd
Kan iemand me helpen met het volgende. Ben al 10x dood gegaan en ben er een beetje klaar mee..
spoiler:
ik speel een van de eerste missies van trevor, daar moet je nadat de deal met die Chinezen is afgekets de boerderij van o'neills kapot maken, althans hun meth lab.. als ik in de buurt van de boerderij kom word ik telkens gesnapt en komen er 20 rednecks achter me aan. Ik heb dan van een afstand een groot deel neergesniped, en loop er in stealth modus naartoe...
wat doe ik fout, en wat moet je doen als je bij de boerderij bent?
Vind ik persoonlijk een hele relaxte wijziging. In GTA is de standaardknop voor een auto hijacken altijd kort op Y/triangle drukken. Deed je dat in GTA IV bij een taxi, dan trok je de chauffeur al uit de taxi en kon je niet meer je foutje herstellen en alsnog passagier zijn.servival7 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 12:15:
[...]
Ja dat instappen in de taxi hebben ze net omgedraaid in vergelijking met GTA IV. Dat was wel even wennen.
Als je nu kort op Y/triangle drukt ben je eerst passagier. Als je je bedenkt en toch zelf wilt rijden kun je hem daarna alsnog kapen
ik vind het ook een verbetering hoor. Het is alleen even wennen de 1e keer.Rhemme schreef op woensdag 18 september 2013 @ 12:17:
[...]
Vind ik persoonlijk een hele relaxte wijziging. In GTA is de standaardknop voor een auto hijacken altijd kort op Y/triangle drukken. Deed je dat in GTA IV bij een taxi, dan trok je de chauffeur al uit de taxi en kon je niet meer je foutje herstellen en alsnog passagier zijn.
Als je nu kort op Y/triangle drukt ben je eerst passagier. Als je je bedenkt en toch zelf wilt rijden kun je hem daarna alsnog kapen
Als het donker wordt, ga naar de luchthaven en steel een vliegtuig.Niox schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:55:
de uitzichten, het is allemaal veel te mooi om niet zelf rijden.
Dan zie je hoe wondermooi deze game is.
Al die lichtjes van de gebouwen en de rijdende auto's = magisch.
Ik was ergens in de bergen met Michael, stonden hoertjes, dusja, even proberen. Na de actie meteen neergeslagen om m'n geld terug te krijgen en daar kwam geen politie op af. Dus als je mensen 's nachts ergens in een luguber steegje neermept komt er geen politie.Exorcist schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:56:
Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player
Als je één persoon in elkaar slaat dan kun je dat zelf op klaar lichte dag midden in de stad doen. Wil vanavond eens een mes aanschaffen en kijken wat het effect daarvan isImpulzer schreef op woensdag 18 september 2013 @ 12:19:
[...]
Ik was ergens in de bergen met Michael, stonden hoertjes, dusja, even proberen. Na de actie meteen neergeslagen om m'n geld terug te krijgen en daar kwam geen politie op af. Dus als je mensen 's nachts ergens in een luguber steegje neermept komt er geen politie.
Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 12:16:
Kan iemand me helpen met het volgende. Ben al 10x dood gegaan en ben er een beetje klaar mee..
spoiler:ik speel een van de eerste missies van trevor, daar moet je nadat de deal met die Chinezen is afgekets de boerderij van o'neills kapot maken, althans hun meth lab.. als ik in de buurt van de boerderij kom word ik telkens gesnapt en komen er 20 rednecks achter me aan. Ik heb dan van een afstand een groot deel neergesniped, en loop er in stealth modus naartoe...
spoiler:
Je bent Trevor dus gebruik sowieso je Rage special ability als je mensen tegenkomt. Dan ga je niet dood. Verder heb je misschien wat mensen gemist. Ze staan niet alleen binnen, maar ook bovenop het balkon (bv iemand met een verrekijker). En als je toch gesnapt wordt moet je goed dekking zoeken. Makkelijkste ingang is denk ik aan de achterkant van het huis. Dan rustig naar binnen werken, desnoods met je Rage erbij. Uiteindelijk moet je daar in de kelder zijn en een spoor maken met een jerrycan om het huis te laten ontploffen. Schiet dus in de kelder die gozer neer en pak dan de jerrycan op. Niet die jerrycan kapotschieten zoals ik eerst deed, dan krijg je failure
Succes!
Ik heb gisterenavond toch ook wat mensen in mekaar staan rammen (met Michael) los op straat op klaarlichte dag. Geen politie achter mij gehad. Gewoon geluk hebben ermee?
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Wat betekenen die getallen die je soms rechtsbovenin ziet?
Daar staat soms het geld maar soms ook gewoon een 'random nummer'.
Burp
Kogels van je wapens? Als je een wapen pakt staat er twee getallen, kleur verschil geeft dat aan. Donkere is volgens mij het totaal aantal kogels dat je hebt, en lichtere is wat er nu in je wapen zit.Wii4all schreef op woensdag 18 september 2013 @ 12:23:
Wat betekenen die getallen die je soms rechtsbovenin ziet?
Weet iemand hoe de special abilities zich het snelste weer aanvullen? Is dat gewoon een kwestie van tijd of vult het sneller aan als je bijvoorbeeld mensen neerknalt (met Trevor/Michael) of snel autorijdt (met Franklin)?
Verwijderd
Martinspire schreef op woensdag 18 september 2013 @ 12:21:
[...]
spoiler:Je bent Trevor dus gebruik sowieso je Rage special ability als je mensen tegenkomt. Dan ga je niet dood. Verder heb je misschien wat mensen gemist. Ze staan niet alleen binnen, maar ook bovenop het balkon (bv iemand met een verrekijker). En als je toch gesnapt wordt moet je goed dekking zoeken. Makkelijkste ingang is denk ik aan de achterkant van het huis. Dan rustig naar binnen werken, desnoods met je Rage erbij. Uiteindelijk moet je daar in de kelder zijn en een spoor maken met een jerrycan om het huis te laten ontploffen. Schiet dus in de kelder die gozer neer en pak dan de jerrycan op. Niet die jerrycan kapotschieten zoals ik eerst deed, dan krijg je failureSucces!
spoiler:
thnx! Het is me net gelukt om me naar binnen te werken. Kreeg daar pas ook te lezen over de rage modus, maar rustig aan door het huis gegaan met veel dekking zoeken is het toch gelukt!
Thnx iig!!
Thnx iig!!
Toen ik over het hoertje heen reed in een steegje had ik wel meteen politie achter mij aan.Impulzer schreef op woensdag 18 september 2013 @ 12:19:
[...]
Ik was ergens in de bergen met Michael, stonden hoertjes, dusja, even proberen. Na de actie meteen neergeslagen om m'n geld terug te krijgen en daar kwam geen politie op af. Dus als je mensen 's nachts ergens in een luguber steegje neermept komt er geen politie.
Mijn vragenlijstje nog steeds, paar items afgestreept:
Algemeen:
- En nog een leuke: kun je ergens de kleur van de crosshair, de grootte of de transparantie aanpassen, naast het naar Complex zetten? Ik zie hem nu echt nauwelijks...
Garages:
Impound:
Los Santos Customs:
iFruit app op iPhone:
Ze hebben bij GTA 9G ook al uitgevonden 
"Do 8 things at the same time, on a tiny screen".
Die radio is echt geweldig.
"Do 8 things at the same time, on a tiny screen".
Die radio is echt geweldig.
Zo beter? Vind de vragen overigens niet iets wat je niet zelf kunt bekijken ingame of kunt vinden op internet.Angeloonie schreef op woensdag 18 september 2013 @ 12:35:
[...]
Toen ik over het hoertje heen reed in een steegje had ik wel meteen politie achter mij aan.
Mijn vragenlijstje nog steeds, paar items afgestreept:
Algemeen:
- Ieder personage lijkt zijn eigen bankrekening te hebben, kun je dit op de een of andere manier overdragen? Bijv. al het geld van Michael aan Franklin geven? Nee kan niet
- Als ik een foto maak via de telefoon krijg ik de melding dat online functionaliteiten uitgeschakeld zijn voor mijn account. Komt dit omdat ik geen Xbox Live Gold heb? Ik wil gewoon foto's maken voor in de game, die hoef ik niet te uploaden o.i.d... Je hebt een Rockstar Social account nodig, geen Xbox Live Gold. Gewoon effe account aanmaken en je gamertag koppelen. Vreemd genoeg werkt dit anders inderdaad niet, maar ik denk dat het komt omdat je de foto's niet op je console kunt bekijken behalve in de game en dat ze daardoor naar je Rockstar Social profiel worden gekopieerd.
- En nog een leuke: kun je ergens de kleur van de crosshair, de grootte of de transparantie aanpassen, naast het naar Complex zetten? Ik zie hem nu echt nauwelijks... Kan niet. Misschien met een update straks, maar ik zou je brightness dan veranderen.
Garages:
Impound:
Los Santos Customs:
- Blijven de upgrades zo gigantisch duur? Turbo á 16K?Ja, maar je verdiend later zoveel dat dit geen issue is. Verder kun je straks bv ook in 1x alle wapens+upgrades kopen. Tip: koop dan granaten. Zijn rete-handig. En later een RPG
iFruit app op iPhone:
- Waar komt de auto terecht die je via de iFruit app op bijv. de iPhone besteld hebt? Je krijgt bij elk personage volgens mij een garage, dus daar zal het wel zijn.
Precies, sommige dingen moet je ook zelf uit willen zoeken, dat is de charme van het spel.Martinspire schreef op woensdag 18 september 2013 @ 12:45:
[...]
Zo beter? Vind de vragen overigens niet iets wat je niet zelf kunt bekijken ingame of kunt vinden op internet.
Thanks voor de antwoorden, scheelt al een hoop 
Ik heb een Rockstar Social Club profiel, en die is volgens mij ook gekoppeld. Tenminste via de website is hij aan mijn Xbox360 account gekoppeld, moet je het ingame ook nog doen? Via de iFruit app heb ik wel al bonussen in mijn game gekregen, dus het lijkt er op dat die koppeling er wel al is?Martinspire schreef op woensdag 18 september 2013 @ 12:45:
Algemeen:
- Als ik een foto maak via de telefoon krijg ik de melding dat online functionaliteiten uitgeschakeld zijn voor mijn account. Komt dit omdat ik geen Xbox Live Gold heb? Ik wil gewoon foto's maken voor in de game, die hoef ik niet te uploaden o.i.d... Je hebt een Rockstar Social account nodig, geen Xbox Live Gold. Gewoon effe account aanmaken en je gamertag koppelen. Vreemd genoeg werkt dit anders inderdaad niet, maar ik denk dat het komt omdat je de foto's niet op je console kunt bekijken behalve in de game en dat ze daardoor naar je Rockstar Social profiel worden gekopieerd.
Maar daar staat al een auto in, lijkt mij niet dat die verdwijnt ineens?iFruit app op iPhone:
- Waar komt de auto terecht die je via de iFruit app op bijv. de iPhone besteld hebt? Je krijgt bij elk personage volgens mij een garage, dus daar zal het wel zijn.
Daar ligt een :dutchgio schreef op woensdag 18 september 2013 @ 12:06:
Hmm, het was dus helemaal niet zo'n origineel idee om met de blimp naar mt chilliad te gaan
spoiler:
Moord document, als je ze allemaal pakt los je een moord op
[ Voor 11% gewijzigd door remcheese op 18-09-2013 13:02 ]
Die had ik inderdaad wel gevonden, maar dacht dat het beter was om dat niet te vermelden ivm spoilers..remcheese schreef op woensdag 18 september 2013 @ 12:53:
[...]
Daar ligt een collectible (zo'n 1 van xx find quest):
spoiler:daar ligt 1/50 van een moord document, als je ze allemaal pakt los je een moord op
Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic
Geen PC vs Console discussie's
Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic
Geen PC vs Console discussie's
Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
.
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]