• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Bart455706 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:12:
[...]

als je er achter elkaar op drukt rent ie harder...
Je de knop "tappen", dus steeds ff inklikken ipv ingedrukt houden. *tap* *tap* *tap* *tap* *tap* :D en je rent

All-Round nerd | iRacing Profiel

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-10 10:31

Luukwa

o/

Had trouwens een suppersor op mn handgun gedaan, toen iemand vermoord in een truck en niemand die het hoorde, geweldig :3

Soundcloud!

• Bart455706
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-07 08:13
LuukwaHD schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:15:
Had trouwens een suppersor op mn handgun gedaan, toen iemand vermoord in een truck en niemand die het hoorde, geweldig :3
het viel me trouwens op, als je in sommige buurten midden op straat een schot lost, de hele buurt zowat op je begint te schieten..

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-09 11:40

Scrummie

Think different

Bart455706 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:16:
[...]

het viel me trouwens op, als je in sommige buurten midden op straat een schot lost, de hele buurt zowat op je begint te schieten..
Dan ben je vast met Franklin in Ballas territory?

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Bart455706 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:16:
[...]

Ik had ook zoiets meegemaakt. Iemand zat achter me aan nadat ik hem geraakt had met de auto. Dus ik pissig, schiet em met mijn shotgun. In 2 seconden schieten 10+ man op me, ik morsdood xD

All-Round nerd | iRacing Profiel

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik zit nu op een procent of 10 na wat uurtjes aanklooien. Auto's rijden prima. Je stuurt naar links en je gaat naar links :+ Om daarover te gaan zeuren 8)7 Graphics zijn wat mij betreft prima. Het kan vast beter maar het is oude hardware waar ze toch een indrukwekkende bak detail uit hebben weten te slepen. Het gaat me toch meer om de gameplay dan flauwekul als 100% accurate auto handling en geneuzel als een reuzenrad die 2 milliseconden eerder verschijnt in de verre achtergrond op een 2000 euro PC.

Vind het van de politie afkomen bij 3 sterren inderdaad ook flink wat lastiger.

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
Ow man wat is het aangenaam vertoeven in Los Santos!
Gisteren enkele leuke events meegemaakt of random spullen :

spoiler:
Er zit op de map links midden ongeveer een groepje mensen die high as fuck zijn en rustig wachten op de aliens. Het is echt zo'n commune waar ze een hoopje campers hebben en op de grond een soort monument voor aliens hebben gebouwd. Heerlijk! alleen spijtig dat er geen alien blaster ofzo ligt :)

Even later kwam ik Jesse tegen van Cultstoppers verdwenen profielen http://www.cultstoppers.com/ op de pier waar ook de rollercoaster en reuzenrad zijn (waar je ook in kan) .
Hij was echt een kopie van Jezus en aan het lullen over hoe zijn vader goed was etc. Geniaal!

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
sleepwalkerbe schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:24:

spoiler:
Er zit op de map links midden ongeveer een groepje mensen die high as fuck zijn en rustig wachten op de aliens. Het is echt zo'n commune waar ze een hoopje campers hebben en op de grond een soort monument voor aliens hebben gebouwd. Heerlijk! alleen spijtig dat er geen alien blaster ofzo ligt :)

Even later kwam ik Jesse tegen van Cultstoppers verdwenen profielen http://www.cultstoppers.com/ op de pier waar ook de rollercoaster en reuzenrad zijn (waar je ook in kan) .
Hij was echt een kopie van Jezus en aan het lullen over hoe zijn vader goed was etc. Geniaal!
spoiler:
Cultstoppers is een parodie op Scientology ;)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• sleepwalkerbe
Wybo schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:26:
[...]

spoiler:
Cultstoppers is een parodie op Scientology ;)
spoiler:
Nee toch? Is toch eerder een website die verschillende cults tegen wil gaan ? Een parodie op Scientology lijkt me eerder http://www.epsilonprogram.com/

• PheraX
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:10
sleepwalkerbe schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:24:

spoiler:

had ergens in het midden een pleintje gevonden, verhoogt met een trap daar zit een politicus met een joint (stranger).

spoiler:
rook zijn joint en er komen aliens!!!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
spoiler:
Ik had bij de 1e heist een goedkope gunman ingehuurd. Gevolg: Hij donder tijdens het vluchten van zijn motor. Franklin pakt zijn buit op en ik hoef mijn 4 miljoen buit lekker met een man minder te delen. :D

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
sleepwalkerbe schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:30:
[...]

spoiler:
Nee toch? Is toch eerder een website die verschillende cults tegen wil gaan ? Een parodie op Scientology lijkt me eerder http://www.epsilonprogram.com/
Sorry, je hebt gelijk, ik draaide het om :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Verwijderd

servival7 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:33:
spoiler:
Ik had bij de 1e heist een goedkope gunman ingehuurd. Gevolg: Hij donder tijdens het vluchten van zijn motor. Franklin pakt zijn buit op en ik hoef mijn 4 miljoen buit lekker met een man minder te delen. :D
spoiler:
Bij mij gebeurde exact hetzelfde maar dan pakte niemand zijn tas met geld op en was mijn buit nog maar 3 ipv 4 miljoen. Jij had meer geluk denk ik.

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10 21:17
Hier kun je verschillende maps van GTA 5 downloaden in high res 8192x8192

http://gtaforums.com/topi...-satellite-roadmap-atlas/

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 08:12:
Ik vind de tooltips ook wel klein. Ik lag eerst languit te spelen maar toen was het voor mij niet leesbaar. Ben dus maar op het randje van de bank gaan zitten zodat ik het beter lezen kon. Ik speel op de ps3
Dat ligt niet aan de tooltips maar aan het formaat van je tv >:) .

Ik speel op 65" en kan het prima lezen als ik op de bank lig :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-10 13:28

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:34:
[...]

spoiler:
Bij mij gebeurde exact hetzelfde maar dan pakte niemand zijn tas met geld op en was mijn buit nog maar 3 ipv 4 miljoen. Jij had meer geluk denk ik.
spoiler:
Shit ik had precies hetzelfde, ben gewoon keihard doorgereden(speelde als Franklin)

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• Luukwa

Luukwa

o/

spoiler:
Bij mij gebeurde het ook.. ik had een goedkope hacker dus had ik maar 3,2m :(

Soundcloud!

• dawauz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 12:56

dawauz

XboX live : DaWauZ

ik heb geen collecters edition, maar wanneer krijg je je eigen garage waar je zelf meerdere auto's in kan parkeren tunen enz?
Of is die al vlot in het spel ergens te krijgen? Helaas ook niet te krijgen via xbox live...

XboX live : DaWauZ

Verwijderd

Na missie 5, met die boot, ben je weer Franklin, is het dan perse de bedoeling dat je switched naar Micheal om zo door te gaan naar missie 6?
Wat nou als je dat nou niet doet?

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

dawauz schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:38:
ik heb geen collecters edition, maar wanneer krijg je je eigen garage waar je zelf meerdere auto's in kan parkeren tunen enz?
Of is die al vlot in het spel ergens te krijgen? Helaas ook niet te krijgen via xbox live...
Je speelt in het begin als Franklin, die heeft een garage waar één auto in kan.

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

LuukwaHD schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:38:
spoiler:
Bij mij gebeurde het ook.. ik had een goedkope hacker dus had ik maar 3,2m :(
spoiler:
Had een dure, kon alles jatten :D

• servival7
spoiler:
Ik had ook de dure hacker. Had geloof ik op 1 vitrine na alles.

Maar damn wat zijn die heists vet. Vooral ook dat je zelf de benodigde materialen moet verzamelen.

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-10 21:51
Wie heeft de eerste stranger missie al voltooid? Zo ja, staat de missie ook al voltooid bij rockstar game social club?

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-10 17:25

heuveltje

KoelkastFilosoof

Hoe werkt dat aim systeem nu eigenlijk ?

Ben nu op "assisted aiming" overgegaan
Dat helpt wel iets, maar ik ben nog steeds iri lang bezig om op 1 mannetje te mikken.
(noot ik ben een pc gamer. en ik kan echt nog voor geen meter overweg met die klote stokjes)

Free aim word al helemaal niets :)

Ik dacht dat er een manier was waarop je gewoon van target kon wisselen, dus houd r1 in en druk op "next target" zeg maar. (ps3 v) maar daar kan ik geen knop voor vinden ?

Overigens kan ik na 3 missies dat crackmens (toniya ?) al niet meer zien of horen :(

[ Voor 18% gewijzigd door heuveltje op 18-09-2013 09:49 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Luukwa

Luukwa

o/

Ik ga vanavond die eerste heist even overnieuw doen denk ik :)

Soundcloud!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-09 10:53
Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:39:
Na missie 5, met die boot, ben je weer Franklin, is het dan perse de bedoeling dat je switched naar Micheal om zo door te gaan naar missie 6?
Wat nou als je dat nou niet doet?
Op het moment dat je van character switcht staan er getalletjes in het 'wiel' bij elke character z'n avatar. Dat getal staat voor het aantal beschikbare missies voor die character. Met andere woorden: Zolang er geen 0 staat kun je gewoon verder met dat character, en wanneer er geen beschikbare missies meer zijn kun je free-roamen net zolang totdat je het verhaal weer op wil gaan pakken met een andere character.

Gaaf spel trouwens :). Sfeer is top, graphics vind ik prima, alleen zoals hierboven ook al staat de tooltips stoor ik me aan. Ze zijn wel goed te lezen, maar verdwijnen voor mij iets te snel. Zeker als ik aan het autorijden ben en ik zie in m'n ooghoek een tooltip, dan heb ik geeneens tijd om op de rem te trappen, rustig te gaan rijden en dan even te lezen.

Ook jammer (maar dat is m'n eigen schuld): ik heb een telefoontje in de story mode 'gemist' omdat ik voor een rijdende auto ging staan en die auto gewoon doorreed. Dat verbreekt dus je telefoonverbinding; en het gesprek kan daarna volgens mij niet nogmaals worden beluisterd.

Vraagje: iemand er al achter hoe je je characters effectief kunt trainen? Er komt bijvoorbeeld voor autorijden wel in beeld dat hard rijden en niet crashen je een betere bestuurder maakt maar tot op heden zijn m'n skills er nog niet op vooruit gegaan terwijl ik wel veel achter het stuur zit. Met Franklin even naar een shooting range gegaan, en na 1 sessie meteen m'n skills omhoog... dat ging dan ineens wel weer erg makkelijk.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

heuveltje schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:43:
Hoe werkt dat aim systeem nu eigenlijk ?

Ben nu op "assisted aiming" overgegaan
Dat helpt wel iets, maar ik ben nog steeds iri lang bezig om op 1 mannetje te mikken.
(noot ik ben een pc gamer. en ik kan echt nog voor geen meter overweg met die klote stokjes)

Free aim word al helemaal niets :)

Ik dacht dat er een manier was waarop je gewoon van target kon wisselen, dus houd r1 in en druk op "next target" zeg maar. (ps3 v) maar daar kan ik geen knop voor vinden ?

Overigens 1 uur in het spel. en ik ben nu die tonya (of hoe heet dat crackmens) al compleet beu !
Als je beetje hard 'flickt' naar links of rechts, dan switch je van target.

• Bart455706
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-07 08:13
XyritZz schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:46:
[...]

Gaaf spel trouwens :). Sfeer is top, graphics vind ik prima, alleen zoals hierboven ook al staat de tooltips stoor ik me aan. Ze zijn wel goed te lezen, maar verdwijnen voor mij iets te snel. Zeker als ik aan het autorijden ben en ik zie in m'n ooghoek een tooltip, dan heb ik geeneens tijd om op de rem te trappen, rustig te gaan rijden en dan even te lezen.
De tooltips kan je ook op je gemakkie lezen als je even op pauze drukt. bij info over missies, daar staat alle text die je in beeld krijgt ook ergens..

• kid1988
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-09 16:34
Martinspire schreef op woensdag 18 september 2013 @ 02:26:
Hoe zit dat eigenlijk met die garage waar je auto's in kunt zetten. Als je er een auto uit haalt, is ie dan nog steeds beschikbaar, mocht je later hem kwijt zijn bij een missie of stuk hebben gemaakt? Of is het eigenlijk vrij nutteloos om een wagen te verbeteren, gezien je hem toch niet permanent kunt gebruiken?

Verder vraag ik me ook nog af of je naast de heists uit het verhaal ook zelf nog dingen kunt overvallen. Iemand die dat weet?
Kwa auto's weet ik het niet zeker, maar kwa overvallen: heb toevallig gisteravond tijdens het rondlopen een liquerstore overvallen. Wat ik me af vraag is wat de thresholds zijn om een overval te kunnen plegen. Veel winkels met ramen waar je naar binnen kunt kijken kun je niet altijd binnen lopen (iets wat me wel nuttig lijkt om een overval te plegen). Heeft het wellicht te maken met wanted zijn oid?

of te wel: wat zijn de eisen om een overval te plegen?

ps. heb trouwens de overval gepleegd terwijl ik geen kogels had (een shotgun in iemands gezicht duwen is voldoende). wellicht dat je helden heb die terug gaan schieten, dan heb je natuurlijk een ander probleem.

kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)

• servival7
[...]

Ook jammer (maar dat is m'n eigen schuld): ik heb een telefoontje in de story mode 'gemist' omdat ik voor een rijdende auto ging staan en die auto gewoon doorreed. Dat verbreekt dus je telefoonverbinding; en het gesprek kan daarna volgens mij niet nogmaals worden beluisterd.
Ah Dit ken ik. Ik vloog net van de berg af om vervolgens in een harde explosie uit elkaar te klappen. Net in de lucht kreeg ik dat telefoontje.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Gisteravond een tijdje kunnen spelen, heel erg leuk en heb me erg vermaakt... Toch vind ik de ps3 graphics erg tegen vallen... 720p en geen anti aliassing...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:09
Geweldig dat buiten gebied. Gisteravond met dikke jeep door allemaal zandweggetjes lopen raggen :9
Bergpaadje af dat nauwelijks breed genoeg is voor voetgangers en weer verder, tussen alle wandelaars etc door :D

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-09 11:40

Scrummie

Think different

Heeft SocialClub bij jullie ook zoveel issues trouwens? Kan via phone niet inloggen bijvoorbeeld.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-10 17:25

heuveltje

KoelkastFilosoof

ThE_OwNeR schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:47:
[...]
Als je beetje hard 'flickt' naar links of rechts, dan switch je van target.
AHA !! Dus er is licht aan het einde van de tunnel :)
Flickt met die linkerstick bedoel je neem ik aan ?
En dat is in assisted aiming, of die "gta classic" mode ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Verwijderd

Een lang ritje naar de garage :

Enorm groot is dit deel.

Enjoy.

• XyritZz
servival7 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:48:
[...]

Ah Dit ken ik. Ik vloog net van de berg af om vervolgens in een harde explosie uit elkaar te klappen. Net in de lucht kreeg ik dat telefoontje.
Telefoontje waarbij ik het had (misschien dat iemand me nog kan vertellen of daar iets boeiends in voor kwam):

spoiler:
Franklin z'n oude baas van de autowinkel belde nadat ik een auto in de winkel had geparkeerd. In het gesprek was hij nogal boos en riep is als 'you were like a son to me'. Heb iig geen missie gekregen na dit gesprek dus vermoed dat het niet zo boeiend is.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:06
ThE_OwNeR schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:40:
[...]

spoiler:
Had een dure, kon alles jatten :D
spoiler:
Had de goedkoopste, maar had wel alle vitrines leeg. Alleen had ik ook die goedkope gunman, dus ook gevallen en de buit laten liggen, jammer.

To dare is to do

Verwijderd

In het vorige deel pakte ik een geldwagen, reed er een aantal mee tegen een muur aan en het cash lag voor het oprapen....werkt dat nog steeds zo?
Of zijn er andere makkelijke manieren om aan cash te komen?

• IMadeLove2MyN95
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-03-2021
Scrummie schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:49:
Heeft SocialClub bij jullie ook zoveel issues trouwens? Kan via phone niet inloggen bijvoorbeeld.
Ik ook niet (op de iPad), dan krijg ik een foutmelding. En als ik dan voor de optie 'wachtwoord vergeten' ga gebeurt dat weer. Is iemand het al gelukt om erop te komen?

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
[...]

Op het moment dat je van character switcht staan er getalletjes in het 'wiel' bij elke character z'n avatar. Dat getal staat voor het aantal beschikbare missies voor die character. Met andere woorden: Zolang er geen 0 staat kun je gewoon verder met dat character, en wanneer er geen beschikbare missies meer zijn kun je free-roamen net zolang totdat je het verhaal weer op wil gaan pakken met een andere character.

Vraagje: iemand er al achter hoe je je characters effectief kunt trainen? Er komt bijvoorbeeld voor autorijden wel in beeld dat hard rijden en niet crashen je een betere bestuurder maakt maar tot op heden zijn m'n skills er nog niet op vooruit gegaan terwijl ik wel veel achter het stuur zit. Met Franklin even naar een shooting range gegaan, en na 1 sessie meteen m'n skills omhoog... dat ging dan ineens wel weer erg makkelijk.
Ik ging gisteravond het dak op via trappen van het ¨stapless center¨ daardoor kreeg ik meer sterkte.
Had politie achter me aan, op dat dak schoot ik een mannetje uit de heli. geweldig om te zien hoe die op straat neer kwam _/-\o_

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• XyritZz
IMadeLove2MyN95 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:53:
[...]

Ik ook niet (op de iPad), dan krijg ik een foutmelding. En als ik dan voor de optie 'wachtwoord vergeten' ga gebeurt dat weer. Is iemand het al gelukt om erop te komen?
De social club is gewoon druk en kan de belasting van alle GTA V spelers niet aan denk ik. Ik lees overal klachten dat het lastig is om in te loggen :). Wacht een paar dagen voordat je Chop gaat trainen, dan zal de grootste storm wel weer zijn gaan liggen denk ik.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Weet iemand al of je de wieletjes van de Shamal kunt inklappen? Staat zo lelijk :P

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

heuveltje schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:51:
[...]

AHA !! Dus er is licht aan het einde van de tunnel :)
Flickt met die linkerstick bedoel je neem ik aan ?
En dat is in assisted aiming, of die "gta classic" mode ?
Rechterstick ;) Weet eigelijk niet welke mode het is, heb hem gewoon op standaard gelaten.

• Snake
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Die flick zit in GTA classic.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 20:27
hmr schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:48:
Gisteravond een tijdje kunnen spelen, heel erg leuk en heb me erg vermaakt... Toch vind ik de ps3 graphics erg tegen vallen... 720p en geen anti aliassing...
Vind hem op de xbox 360 ook wel matig, maar vind het nog steeds knap wat ze uit die oude consoles hebben weten te persen. Zelf ben ik echt een pc gamer dus kan dan ook niet wachten tot hij op de pc uitkomt.

• Luukwa

Luukwa

o/

Er zijn in totaal toch 4 heist in de game? Ben echt benieuwd naar die andere 3 :)

Soundcloud!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Snake schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:56:
Weet iemand al of je de wieletjes van de Shamal kunt inklappen? Staat zo lelijk :P
L3 doet dat.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• servival7
Slaapje schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:52:
[...]

spoiler:
Had de goedkoopste, maar had wel alle vitrines leeg. Alleen had ik ook die goedkope gunman, dus ook gevallen en de buit laten liggen, jammer.
spoiler:
Ik denk dat ik gewoon gruwelijke mazzel heb gehad dat ik zijn buit per ongeluk opgepakt heb

Ik hoop dat er toch wel meer dan 4 heists in de game zitten.

[ Voor 7% gewijzigd door servival7 op 18-09-2013 10:00 ]

• Slaapje
Wat ik wel jammer vond
spoiler:
is dat ik op een gegeven moment een geldtruck tegenkwam, ik sla de beveiliger neer en probeer met het geld weg te komen. Voordat ik bij m'n auto ben word ik doodgeschoten, maar vervolgens heb ik het geld daarna wel nog. 8)7

To dare is to do

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-10 15:31
kid1988 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:48:
ps. heb trouwens de overval gepleegd terwijl ik geen kogels had (een shotgun in iemands gezicht duwen is voldoende). wellicht dat je helden heb die terug gaan schieten, dan heb je natuurlijk een ander probleem.
Waar ik wel achter ben gekomen: de winkelbedienden hebben een goed geheugen.
Ik had een bepaalde winkel overvallen, enkele uren later kwam ik daar weer binnen en wordt accuut overhoop geschoten door die gast omdat ie me herkende :+

• Ambling_Alp
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-07 13:53
Zie ik een andere game dan sommigen van jullie? Ik las net "ziet er niet uit". Wát? Zelfs zonder de AA, die inderdaad des te groter het scherm een kartelig randje aan textures meegeeft, is dit een prachtige game. Ongekend dat dit op zo'n oude console uitkomt, maar ook zonder dat gegeven indrukwekkend. Overdag rondrijden is práchtig. Enorm verschil met het achteraf enorm grauwe GTA IV.

Heb zelf ook weinig framedrops gehad tot nu toe, op elk moment prima speelbaar geweest.

En dat rijden? Ja, het is heel arcade. Kwestie van smaak. De autobesturing in GTA IV was veel realistischer, maar soms echt niet te doen voor me. Tijdens achtervolgingen in missies bijvoorbeeld. Toen had je ook nog geen autosave tijdens missies (wat fijn dat dat er is nu) en mocht je tot grote frustratie enorme delen opnieuw doen. Je boet met V wat in aan realisme, maar ik vind het nieuwe rijden weer dat plezier teruggeven van eerdere delen.

• kid1988
JeroenV_ schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:11:
[...]

Waar ik wel achter ben gekomen: de winkelbedienden hebben een goed geheugen.
Ik had een bepaalde winkel overvallen, enkele uren later kwam ik daar weer binnen en wordt accuut overhoop geschoten door die gast omdat ie me herkende :+
Heb jij nog een regelmaat gevonden welke winkels je wel en niet kunt overvallen? veel winkels waar je wel naar binnen kunt kijken kan ik niet eens naar binnen lopen.

• Luukwa

Luukwa

o/

Er zitten 6 hoofd heists in de game, allemaal veresien nauwkeurige voorbereiding.

Soundcloud!

• servival7
LuukwaHD schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:12:
Er zitten 6 hoofd heists in de game, allemaal veresien nauwkeurige voorbereiding.
Damn hoop dat je er online ook nog een hoop kan doen dan.

Wat ik wel grappig vind is dat we blijkbaar de eerste heist allemaal op dezelfde manier hebben gedaan.

• Luukwa

Luukwa

o/

Je moet wel weten dat 1 heist veel voor bereiding kost en je je eigen plan mag kiezen.. het is dus niet zo van we springen in een auto en rijden een winkel binnen, nee je moet het echt goed voor bereiden.

Soundcloud!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Ambling_Alp schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:12:
Zie ik een andere game dan sommigen van jullie? Ik las net "ziet er niet uit". Wát? Zelfs zonder de AA, die inderdaad des te groter het scherm een kartelig randje aan textures meegeeft, is dit een prachtige game. Ongekend dat dit op zo'n oude console uitkomt, maar ook zonder dat gegeven indrukwekkend. Overdag rondrijden is práchtig. Enorm verschil met het achteraf enorm grauwe GTA IV.

Heb zelf ook weinig framedrops gehad tot nu toe, op elk moment prima speelbaar geweest.

En dat rijden? Ja, het is heel arcade. Kwestie van smaak. De autobesturing in GTA IV was veel realistischer, maar soms echt niet te doen voor me. Tijdens achtervolgingen in missies bijvoorbeeld. Toen had je ook nog geen autosave tijdens missies (wat fijn dat dat er is nu) en mocht je tot grote frustratie enorme delen opnieuw doen. Je boet met V wat in aan realisme, maar ik vind het nieuwe rijden weer dat plezier teruggeven van eerdere delen.
Vind avond/nacht ook zo mooi.
Die verlichte skyline

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Cerberi
  • Laatst online: 12-12-2024
Wat ik mooi vond om te zien bij het laadscherm als je net begint is dat de dame op het linker plaatje
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BUblGh5CUAACQOv.jpg

een 'love fist' shirt aan heeft. Dat is de naam van de band waar je met Tommy Vercetti missies voor doet :)

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 20:27
Ambling_Alp schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:12:

Neem aan dat er niet veel verschil zit tussen de xbox en de ps3 versie. Ik ben een van de weinige die geen ps3 heeft volgens mij :P Maar het zou misschien kunnen omdat ik mijn xbox op een monitor heb aangesloten en dan zit je veel dichterbij en dan vallen dingen je meer op.

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-10 11:18
Ik moet wel constateren dat de huidige consoles echt aan vernieuwing toe zijn. Je kunt aan alles merken dat ze op alle vlakken het onderste uit de kan halen, de console tot het uiterste dwingen. Af en toe resulteert dit in kleine haperingen. Dit heb ik bij zowel de Xbox als de ps3 gemerkt gisteren.

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
-En4Cer- schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:27:
Ik moet wel constateren dat de huidige consoles echt aan vernieuwing toe zijn. Je kunt aan alles merken dat ze op alle vlakken het onderste uit de kan halen, de console tot het uiterste dwingen. Af en toe resulteert dit in kleine haperingen. Dit heb ik bij zowel de Xbox als de ps3 gemerkt gisteren.
Ik wacht de pc versie nog maar even af dan :-)

(wilde hem net bestellen voor de xbox 360)

• Ambling_Alp
  • Laatst online: 10-07 13:53
Mars18 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:17:
[...]

Vind avond/nacht ook zo mooi.
Die verlichte skyline
Skyline is een plaatje inderdaad, maar ben nooit zo'n fan van 's nachts door de stad rijden. Saaier, minder interessant, minder plaatsen zijn onderscheidend. Daarom vond ik GTA IV bij vlagen sowieso al grauw, daar leek het soms permanent nacht/eind van de middag.

• Eggbird
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-08 14:41
Grafisch gezien is de game in veel opzichten erg matig. Met name details in geometry en textures is zeer laag. Wat ze echter wel goed voor elkaar hebben is de belichting en tot op zekere hoogte de animaties. Dat eerste viel me met name op tijdens zonsondergang en s'nachts. Door alle lichtjes etc, komt het geheel toch erg sfeervol over en is de totale ervaring behoorlijk goed. Maar zodra je dus echt gaat stil staan en even echt goed kijkt naar de details van een willekeurig gebouw, is het gewoon allemaal behoorlijk simpel gehouden. Ook niet zo vreemd, vanwege de grote van de wereld en de hardware waar het op moet draaien moeten ze hier gewoon op inleveren. Iets wat je overigens ook zag bij de eerdere GTA´s.

Als je gewoon lekker aan spelen bent vind ik het eigenlijk wel prima.

3d modelling portfolio: Egbert Tigelaar

• PrimalFury
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-08 10:50
Pro tip: Mocht je net een dure auto gejat hebben en helemaal hebben getuned en bewerkt en je rijdt hem half kapot... Switch van char en weer terug, en hij is weer heel.

• Richard_AFC
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-09 22:52
Heerlijk spel, maar wat is die anti-aliasing (als ie er al is) om te janken zeg.. Maar goed dat ligt aan de console en niet aan de game. Wat zou dit spel er toch ziek uitzien op een PS4 of PC :9~

• sleepwalkerbe
Heeft iemand al Paparazi missies gedaan (en zich dood gelachen? :) )

• Luukwa

Luukwa

o/

Ben echt blij dat ik hier speciaal een xbox voor heb gehaald, had dit niet willen missen :)

Soundcloud!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

spoiler:
Koop ff het taxi depot met Franklin (kan alleen maar) en je hebt gratis taxi ritten! Daarnaast wekelijks 2000 dollar profit. Gewoon, omdat het kan :)
sleepwalkerbe schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:30:
Heeft iemand al Paparazi missies gedaan (en zich dood gelachen? :) )
Met huisgenoot paar momenten hardop gelachen :)

[ Voor 41% gewijzigd door Mu.siQ op 18-09-2013 10:31 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-10 21:51
Wie heeft de eerste stranger missie al voltooid? Zo ja, staat de missie ook al voltooid bij rockstar game social club? (Pulling favors)

• Zody
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-10 16:05
spoiler:
Ik zie net op Rockstar Social in een van de achievements dat je uiteindelijk auto's kan verzekeren, het zit sowieso in de online game (daar ging de achievement over) maar ik ga er van uit dat je dan ook offline kan

• Cerberi
  • Laatst online: 12-12-2024
MarkoAlmelo schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:32:
Wie heeft de eerste stranger missie al voltooid? Zo ja, staat de missie ook al voltooid bij rockstar game social club? (Pulling favors)
Wel gedaan, maar zat niet aan XBL vast, dus dat laatste zal wel niet

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
Ik heb een Xbox maar geen Xbox live.. in hoeverre belemmerd me dit in de game zelf? (per 1 oktober koop ik wel Xbox live natuurlijk ;-))

Verwijderd

ik ben een van de weinige die de graphics mooi vind haha

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:59
Zou het spel beter lopen als je het op de xbox One installeer over een aantal maanden? Of zeg ik nu iets heel doms!?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
Iemand die al weet hoe je zonder wanted level het grote vliegveld kan betreden?
spoiler:
Met Trevor heb ik dat kleine vliegveld al gekocht, maar nu ben ik op zoek naar een groot vliegtuig voor in mijn hangar :P Of een helikopter, maar die staan nooit op de helipads in de stad :S

• Niltag
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-10 21:21
Gisteren door een buurt gereden die me sterk deed denken aan het startbuurtje van GTA San Andreas! Erg leuk om te zien dat ook hier over nagedacht wordt.

• XyritZz
Niltag schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:36:
Gisteren door een buurt gereden die me sterk deed denken aan het startbuurtje van GTA San Andreas! Erg leuk om te zien dat ook hier over nagedacht wordt.
Heb 'm nog niet gevonden, maar Grove Street zit er als het goed is ook gewoon in verwerkt.

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 11:49
XyritZz schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:37:
[...]

Heb 'm nog niet gevonden, maar Grove Street zit er als het goed is ook gewoon in verwerkt.
klopt, alleen is hij een stuk kleiner..

Freedom for everyone..

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:05
XyritZz schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:37:
[...]

Ja, alleen zoet het voormalige huis van CJ er wel heel 'anders' uit.
Ga zelf maar op zoek ... :o

Verwijderd

Hoe kun je een heist doen?
Hoe doe je een overval?
Hoe herken je de hoofdmissies (op de map)?

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:03

bonzz.netninja

Niente baffi

Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:35:
Jij....samen met alle serieuze game sites/tijdschriften/critici. Iedereen die hier loopt te miepen/zeuren doen dat vooral om gehoord te worden. (nofi)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

• Luukwa

Luukwa

o/

Misschien moet je dat zelf even gaan uitvinden..

Soundcloud!

Verwijderd

Vraagje... Wat je behaalt in de singeplayer ga je daar van iets meenemen naar de Online modus straks???? Heeft singeplayer enig invloed op de multiplayer over 2 weken...

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:41:
Hoe kun je een heist doen?
Hoe doe je een overval?
Hoe herken je de hoofdmissies (op de map)?
spoiler:
Lees de tooltips?

• ktipr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-10-2023

ktipr

Ondertitel

Ik heb ook gisteravond tot aan de eerste heist gespeeld, maar ik zit nu toch te denken dat ik het eigenlijk anders had moeten doen. Weet iemand of het ook mogelijk is om die heist opnieuw te doen, en toch de profits houden?

And that's the way the cookie crumbles

• Luukwa

Luukwa

o/

ktipr schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:44:
Ik heb ook gisteravond tot aan de eerste heist gespeeld, maar ik zit nu toch te denken dat ik het eigenlijk anders had moeten doen. Weet iemand of het ook mogelijk is om die heist opnieuw te doen, en toch de profits houden?
Volgens mij kan dat via de in-game mobiel.

Soundcloud!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:42:
Vraagje... Wat je behaalt in de singeplayer ga je daar van iets meenemen naar de Online modus straks???? Heeft singeplayer enig invloed op de multiplayer over 2 weken...
spoiler:
Je schijnt onderdelen van een alien ruimteschip te kunnen vinden, en als die compleet is, met een ufo te kunnen vliegen in online..
Geen idee meer waar ik dit gelezen heb, maar zie de blueprint map onder UV licht, dan weet je een onderdeel te vinden (al is het mij nog niet gelukt om het onderdeel te vinden, ik wacht op een heli om het gebied af te struinen!)

• servival7
Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:35:
Ik vind ze ook fantastisch hoor. Denk dat de mensen die de graphics tegen vinden vallen vooral de PC gewend zijn. Dan kan ik mij wel voorstellen dat je ze wat minder vindt. Maar voor de xbox vind ik het verreweg het beste wat ik tot nu toe gezien heb.

• Jeroenvde89
  • Laatst online: 11:57
Gisteren dan eindelijk de 'grote dag'. GTA V kwam eindelijk uit.

Ik had met mijn goede gedrag maar niet vrij genomen en 'gewoon' de hele dag gewerkt en daarna ook nog een personeelsfeestje gehad (ja, op dinsdag, ja).

Toen ik om 23:00 uur, na een zeer lange en vermoeiende dag, thuis kwam lag GTA V al te wachten op de deurmat. Heb vervolgens meteen de XboX aangeslingerd maar wat bleek..? :'(

De batterijen van m'n controller waren leeg, echt he-le- maal kats leeg.

En alsof iets of iemand het wilde waren er uiteraard nergens, maar dan ook nergens, in huis nieuwe batterijen te bekennen (afstandsbediening(en) is/zijn bij mij AAA).

Ik moest dus 'GTA-loos' gaan slapen. Wat een ellendig gevoel, alsof je huwelijksnacht gecancelled wordt omdat de vrouw 'er geen kracht meer voor heeft', en dat allemaal om een 'spelletje'. :'(

Tot zover.

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
servival7 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:46:
[...]

Ik vind ze ook fantastisch hoor. Denk dat de mensen die de graphics tegen vinden vallen vooral de PC gewend zijn. Dan kan ik mij wel voorstellen dat je ze wat minder vindt. Maar voor de xbox vind ik het verreweg het beste wat ik tot nu toe gezien heb.
Ik ook, en het eerste wat mijn vriendin zei toen ze binnenkwam was; het lijkt net echt (toen ik op een jetski zat)

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

• -En4Cer-
Toch zou een first-person GTA ook wel een keer geniaal zijn. Waarschijnlijk gaat dit nooit gebeuren, maar first-person rondlopen/rijden in GTA V lijkt me wel heel nice!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Jeroenvde89 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:47:
Gisteren dan eindelijk de 'grote dag'. GTA V kwam eindelijk uit.

Ik had met mijn goede gedrag maar niet vrij genomen en 'gewoon' de hele dag gewerkt en daarna ook nog een personeelsfeestje gehad (ja, op dinsdag, ja).

Toen ik om 23:00 uur, na een zeer lange en vermoeiende dag, thuis kwam lag GTA V al te wachten op de deurmat. Heb vervolgens meteen de XboX aangeslingerd maar wat bleek..? :'(

De batterijen van m'n controller waren leeg, echt he-le- maal kats leeg.

En alsof iets of iemand het wilde waren er uiteraard nergens, maar dan ook nergens, in huis nieuwe batterijen te bekennen (afstandsbediening(en) is/zijn bij mij AAA).

Ik moest dus 'GTA-loos' gaan slapen. Wat een ellendig gevoel, alsof je huwelijksnacht gecancelled wordt omdat de vrouw 'er geen kracht meer voor heeft', en dat allemaal om een 'spelletje'. :'(

Tot zover.
Wired controller FTW! :Y)

Ik had hier ook wel eens last van en heb daarom maar een wired controller op de kop getikt. Die werkt prima als de batterijen op zijn van de wireless versie :) En als bonus werkt deze ook makkelijk op een pc!

What a fine day for Science! | Specs

• Slaapje
Bagger dat je perse verbinding met social club moet hebben om foto's te maken. Nu ben je op plekken om een kiekje te schieten en dan doet het het niet.

To dare is to do

• brend5
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-10-2023
-En4Cer- schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:48:
Toch zou een first-person GTA ook wel een keer geniaal zijn. Waarschijnlijk gaat dit nooit gebeuren, maar first-person rondlopen/rijden in GTA V lijkt me wel heel nice!
Kan je niet meer first-person rond rijden dan, ik weet nog in GTAIV kon je wel first-person rond rijden op je motor

• Slaapje
Jawel, je kan nog steeds firstperson rondrijden.

To dare is to do

• kid1988
Harmsen schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:50:
[...]

Wired controller FTW! :Y)

Ik had hier ook wel eens last van en heb daarom maar een wired controller op de kop getikt. Die werkt prima als de batterijen op zijn van de wireless versie :) En als bonus werkt deze ook makkelijk op een pc!
Play&Charge kit. Werkt ook gewoon als je de batterijen uit je controller trekt (en geen accu hebt).
Verder speel ik vooral met de wired controller, stuk lichter.

[ Voor 8% gewijzigd door kid1988 op 18-09-2013 10:54 ]

• Joost.B
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-10 20:03
Op de PS3 moet je Select indrukken om de First Persone camera te activeren bij het rijden.

[ Voor 9% gewijzigd door Joost.B op 18-09-2013 10:52 ]

• servival7
Joost.B schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:52:
Op de PS3 moet je Select indrukken om de First Persone camera te activeren bij het rijden.
Op de xbox ook.

Ik heb ook gewoon een wired controllerer. Nooit meer lege batterijen _/-\o_

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-09 14:36
Heb hem gisteren opgehaald na het werk en heb er ongeveer 1.5 uur in zitten nu. Heb me voorlopig alleen geconcentreerd op de missies om de 3 hoofdpersonen vrij te spelen, ik zal daarna gewoon lekker een beetje gaan rondrijden door het gebied.

Maar DAMN!!!!! wat is dit een vette game

• -En4Cer-
brend5 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:51:
[...]

Kan je niet meer first-person rond rijden dan, ik weet nog in GTAIV kon je wel first-person rond rijden op je motor
Rijden kan inderdaad nog wel.

Het gaat mij vooral om het rondlopen, schietpartijen etc.

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Ik kan er niet over uit dat geen enkele review ook maar een word rept over het feit dat de drivingphysics compleet om zeep geholpen zijn. Had Ik dat geweten, dan had het spel nooit gekocht

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Pagina: 1 ... 6 ... 74 Laatste

Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic

Geen PC vs Console discussie's

Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]
.