Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Die vraag heeft het spel mij echt nog nooit gesteld. Ik heb mijn PS3 op Engels staan volgens mij.schumi2004 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:18:
Waar ik me overigens aan stoor tijdens starten van GTAV op PS3 is dat ik verdomme elke keer een taal moet kiezen. Andere PS3 gebruikers dit ook?
Heb je niet ergens in je PS3 settings staan dat je wil dat je een vraag krijgt als een spel iets met taal wil ofzo?
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Thanx, ga vanavond op onderzoek uit. Eerst nog even arbeitenSteevo_S schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:20:
Ze rijden vaak rond in de avond bij grotere supermarkten etc...
Hm, dat is raar. Heb wel de install disk op een usb stickje geinstalleerd. Zou misschien daar aan kunnen liggen?

Staat bij mij ook op een USB schijf.Ryan_ schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:21:
[...]
Hm, dat is raar. Heb wel de install disk op een usb stickje geinstalleerd. Zou misschien daar aan kunnen liggen?
Geen idee waar het aan ligt.
Ik heb de xbox wel op engelse taal staan
Ik ben al drie autos kwijt geraakt... Heb de laatste patch nog niet gedownload, maar er waren wel bugs met het opslaan van autos... Wel jammer, was een dikke bak kwijt die ik ook nog voor 50k gepimpt hadJackL89 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:23:
Ik heb daarnet voor het eerst een auto gekocht, een cheetah. Kan deze auto ook zomaar ineens verdwijnen? Ik hoop het niet.
[ Voor 39% gewijzigd door cypher21 op 03-10-2013 12:24 ]
Volgens mij kun je zoiets niet instellen op een PS3 wel?Jheroun schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:20:
[...]
Die vraag heeft het spel mij echt nog nooit gesteld. Ik heb mijn PS3 op Engels staan volgens mij.
Heb je niet ergens in je PS3 settings staan dat je wil dat je een vraag krijgt als een spel iets met taal wil ofzo?
Ik ga hem iig op Engels zetten kijken wat dat doet.
Xbox staat bij mij op Nederlands. Zou idd daar aan kunnen liggen.cypher21 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:23:
[...]
Staat bij mij ook op een USB schijf.
Geen idee waar het aan ligt.
Ik heb de xbox wel op engelse taal staan
Die auto is zo te zien gemaakt op basis van de Dodge Charger. Trouwens wel verbazend dat je die als huurauto mee krijgt want het is echt een sportauto (al schijnt hij idd als een Amerikaanse auto te rijden, dus slecht bochtgedrag enzo).Donstil schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 10:00:
[...]
Ik had er 2 jaar geleden eentje als huurauto een paar weken. Echt draken zijn het.
Slechte stoelen, indirect sturen, benzine verbruik van een container ship. Enz.
Ik laat hem in game nu zelfs staan om die reden
De reden dat je zo veel dezelfde auto's ziet is volgens mij het beperkte geheugen van de consoles, beiden hebben maar rond de 256MB(!) beschikbaar aan gewoon RAM en 256MB als videoram. Bij elkaar minder dan een moderne smartphone dus. Bij de PS3 is dat een harde split, bij de Xbox kan de ontwikkelaar de verhouding zelf kiezen. Ik denk dat daar gewoon niet zo veel verschillende auto's in passen tegelijkertijd, dus daarom zie je zo veel variaties op dezelfde types langs rijden. Alle GTA's hebben last van dit probleem, in San Andreas was het nog een stukje erger.
Ik vind het trouwens sowieso al verbazend hoe veel ze uit die echt super beperkte hardware weten te persen. Echt knap
Laat ff weten wat het resultaat is, vind die taal selectie uitermate irritant..schumi2004 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:23:
[...]
Volgens mij kun je zoiets niet instellen op een PS3 wel?
Ik ga hem iig op Engels zetten kijken wat dat doet.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
YouTube: GTA 5 Android iFruit - [DOWNLOADEN] \[.apk Datei] DEUTSCH VERSION
iFruit app voor Android
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Als op de rockstar site geen neiewsbericht is dat hij uit is op android gewoon niets downloadenSteevo_S schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:49:
Iemand weet of dit weer een fake is?
iFruit app voor Android
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Die zie ik regelmatig eerlijk gezegdJackL89 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:23:
Ik heb daarnet voor het eerst een auto gekocht, een cheetah. Kan deze auto ook zomaar ineens verdwijnen? Ik hoop het niet.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ja, ik bijna nooit haha. Maar ik hoop dat ik 'm niet zomaar meer kan kwijtraken.. kan je je auto ook weer verkopen trouwens?
Verkopen weet ik niet zeker maar dacht het niet. Je kan hem altijd uit de impoud halen als je he verliest oid.JackL89 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 13:13:
[...]
Ja, ik bijna nooit haha. Maar ik hoop dat ik 'm niet zomaar meer kan kwijtraken.. kan je je auto ook weer verkopen trouwens?
Niet als je dood gaat? Ik had een auto gejat en helemaal getuned. Daarna reed ik 'per ongeluk' iemand aan en kwam de politie achter me aan. Deze achtervolging heb ik niet overleefd en ik heb die auto nooit meer gezien. Ook niet bij de garage of vehicle impound. Jammer.Donstil schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 13:21:
[...]
Verkopen weet ik niet zeker maar dacht het niet. Je kan hem altijd uit de impoud halen als je he verliest oid.
I served in a company of heroes.
Wow!Vuvuzela schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 13:26:
Timelapse in GTA V. Wow zoiets had rockstar moeten maken als trailer.
[video]
Thnx wou vanavond ook maar eens even in mijn modem gaan neuzen.....Gunner schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:15:
[...]
Voor de Lester-missies heb je wel degelijk de BAWSAQ nodig.
[...]
Kan komen door de lancering van GTA Online, de Social Club loopt erg achter en is overbelast.
Port mapping is wel vervelend op de Experiabox, je kan kijken of je je console in een DMZ kan plaatsen.
kijken of ik poorten open moet zetten ofzo.
Wat bedoel je met een DMZ?
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Vraagje:
Ik heb gisteren het vliegveld gekocht waarvandaan je de drop-off missies doet.
Ik wil daar wel een vliegtuig of een heli van mijzelf in de hangar hebben staan om zomaar wat rond te vliegen.
Waar haal ik die? Is het grote Los Santos vliegveld de enige locatie waar je heli's en jets kan stelen?
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 03-10-2013 13:45 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Xj1owbyUC5c]
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Verwijderd
Nee (PS3 op Engels staan). Komt omdat op het moment dat ik net lekker met Kratos wilde losgaan in God of War III, hij in het Nederlands begon te brullen...schumi2004 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:18:
Waar ik me overigens aan stoor tijdens starten van GTAV op PS3 is dat ik verdomme elke keer een taal moet kiezen. Andere PS3 gebruikers dit ook?

Zelf nog niet zo heel veel gespeeld. Ik zit nog bij de eerste missies, die eigenlijk een soort veredelde tutorial zijn. Online nog niet eens geprobeerd i.v.m. de nog bestaande problemen. Dat wordt op zijn vroegst volgende week pas, verwacht ik.
Demilitrized zone: alle poorten worden opengezet.MeagaShira schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 13:43:
[...]
Thnx wou vanavond ook maar eens even in mijn modem gaan neuzen.....
kijken of ik poorten open moet zetten ofzo.
Wat bedoel je met een DMZ?
Zoals ik al eerder aangaf, of je dat moet willen is een tweede.
Poorten openen is veiliger.
Op portforward.com zijn erg goede handleidingen te vinden, ook specifiek per router.
Mee eens. Maar de Experiabox van KPN blinkt niet uit in flexibiliteit. Op tientallen routers port forwards succesvol ingesteld voor Xbox Live, maar bij de Experiabox blijft je NAT Status op strict staan wat je ook doet.dutchgio schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:11:
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Vervolgens krijg je later die FIB missie waar je diezelfde heli nodig hebt. En dan moet je opeens lastig gaan doen om 2 miljoen te stelen om zo'n ding te kopen? Terwijl je er nog een hebt staan van de vorige keer of in het uiterste geval er toch gewoon weer een kan stelen?? Dat vind ik wel een beetje raar gedaan.
Verder een leuk spel en die missie om dat geld te verdienen is ook leuk maar de verhaallijn irriteert me gewoon wat dit betreft.
Verder nog steeds GOTY wat mij betreft hoor maar dit stuk is gewoon niet logisch.
Haha, herkenbaar... Ik verbaasde me namelijk over exact het zelfde...GekkePrutser schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:17:
Wel iets dat me flink irriteert aan het verhaal:
spoiler:Tijdens de merryweather heist heb je een transport heli nodig. Die steel je dan op de legerbasis. Alles goed en wel.
Vervolgens krijg je later die FIB missie waar je diezelfde heli nodig hebt. En dan moet je opeens lastig gaan doen om 2 miljoen te stelen om zo'n ding te kopen? Terwijl je er nog een hebt staan van de vorige keer of in het uiterste geval er toch gewoon weer een kan stelen?? Dat vind ik wel een beetje raar gedaan.
Verder een leuk spel en die missie om dat geld te verdienen is ook leuk maar de verhaallijn irriteert me gewoon wat dit betreft.
Verder nog steeds GOTY wat mij betreft hoor maar dit stuk is gewoon niet logisch.
Gewoon nog een stelen...
Dit is ook wel weer iets voor een spoiler tag denk ik (sorry, zo'n beetje dit hele topic begint zwart te worden)dvdkiwi schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 13:45:
Erg vet filmpje hierboven![]()
Vraagje:
Ik heb gisteren het vliegveld gekocht waarvandaan je de drop-off missies doet.
Ik wil daar wel een vliegtuig of een heli van mijzelf in de hangar hebben staan om zomaar wat rond te vliegen.
Waar haal ik die? Is het grote Los Santos vliegveld de enige locatie waar je heli's en jets kan stelen?
Het is me trouwens op die zandvlakte gelukt om daar een Shamal (zakenjet) te stallen, door hem er een klein beetje in te rijden, in mijn geval bleef hij dan gewoon verschijnen. Hij past er namelijk niet helemaal in vanwege de hoogte.
Je kan vliegtuigen ook stelen op de legerbasis (waaronder een F16) en op het grote vliegveld op de zandvlakte landt er soms zo'n cuban, die kan je dan gewoon jacken. En in de stad staan er vaak heli's op de diverse helipads, die je kan bereiken door via de ladders op de daken te klimmen. Op het politiebureau bij Vespucci beach staat bijvoorbeeld vaak (maar niet altijd!) een type heli die je in de verhaallijn niet krijgt.
[ Voor 11% gewijzigd door GekkePrutser op 03-10-2013 14:26 ]
Je hebt gelijk, volgende keer ga ik even tags gebruiken
[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 03-10-2013 14:26 ]
Of UPnP activeren, niet dat dat dan veilig is maar iets meer als DMZdutchgio schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:11:
[...]
Demilitrized zone: alle poorten worden opengezet.
Poorten openen is veiliger.
Op portforward.com zijn erg goede handleidingen te vinden, ook specifiek per router.
Universal Plug and Play (UPnP) supports peer-to-peer Plug and Play functionality for network devices.
Ik weet het niet. Gezien de SPAM die erop los gelaten wordt bij download vertrouw ik het niet. Ook die comments niet, kunnen gewoon "vriendjes" zijn die een beetje de boel lopen op te stokenSteevo_S schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:49:
iFruit app voor Android
Wil het daarintegen wel eens proberen in een Sandbox omgeving.
Als ik die file te pakken kan krijgen
Goeie tip, ga ik proberen te onthouden.MaTr1x schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:25:
Zoals bekend kun je het beste de Lester Assassination missies doen nadat je het verhaal hebt uitgespeeld. Maar wat ik alleen niet in veel guides duidelijk tegenkom is het volgende:
spoiler:The Bus Assassination: Lester zegt van tevoren dat je beter kan zorgen dat je geen Vapid stock hebt. Maar ik raad je wel aan Vapid stock te kopen nadat je deze missie hebt gedaan op al je chars. Even een paar keer saven om de tijd te versnellen, Vapid stock rijst de pan uit en je verdubbelt er je cash mee!
Zodra het Pisswasser aandeel niet meer stijgt ga ik de Lester missie's nog doen namelijk.
In deel 4 heeft rockstar al een soort van timelapse gebruikt in de trailer, met een hele vette track trouwensVuvuzela schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 13:26:
Timelapse in GTA V. Wow zoiets had rockstar moeten maken als trailer.
[video]
[video=http://youtu.be/HlF6fbIFiCM[/video]
[ Voor 22% gewijzigd door MartnK op 03-10-2013 15:42 . Reden: Ik zat te kloten met de link ]
Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland
Verwijderd
Wat denk je zelf? Er staat ook een xbox 360 emu bij zijn video's. Heb de link niet gequote, voordat er goedgelovigen een virus/trojan gaan downloaden.Steevo_S schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:49:
<snip>
iFruit app voor Android
Eén host in DMZ modus zetten is voor je thuisnetwerk echt veiliger dan je hele netwerk blootstellen aan de lekheid van UPnP. Daarbij lijkt me de attack surface van een PS3 niet specifiek heel groot aangezien dat qua OS altijd een variant is die helemaal door Sony gecontroleerd is. UPnP staat bij de meeste providers standaard uit wegens de bergen met lekken en gaten die er in zitten.schumi2004 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:27:
[...]
Of UPnP activeren, niet dat dat dan veilig is maar iets meer als DMZ
Universal Plug and Play (UPnP) supports peer-to-peer Plug and Play functionality for network devices.
Ik heb ook regelmatig problemen met Bawsaq etc en ik heb een KPN aansluiting (ZTE modem) dus ik ga de DMZ suggestie eens proberen, daar had ik zelf nog niet aan gedacht. Ik weet uit experimenten met mijn Raspberri Pi wel dat portforwards aanzetten voor veel dingen niet werkte maar het plaatsen van de Pi in de DMZ gaf wel resultaat. Ik laat wel weten of het iets is.
Hoezo kan je die het beste spelen nadat je het verhaal hebt uitgespeeld?MaTr1x schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:25:
Zoals bekend kun je het beste de Lester Assassination missies doen nadat je het verhaal hebt uitgespeeld. Maar wat ik alleen niet in veel guides duidelijk tegenkom is het volgende:
spoiler:The Bus Assassination: Lester zegt van tevoren dat je beter kan zorgen dat je geen Vapid stock hebt. Maar ik raad je wel aan Vapid stock te kopen nadat je deze missie hebt gedaan op al je chars. Even een paar keer saven om de tijd te versnellen, Vapid stock rijst de pan uit en je verdubbelt er je cash mee!
Dan kun je nadien veel meer geld investeren!JackL89 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 16:05:
[...]
Hoezo kan je die het beste spelen nadat je het verhaal hebt uitgespeeld?
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Oke, thanks voor de tip. Soms raak ik in de war, met al die verschillende personages.Jeroenvde89 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 16:06:
[...]
Dan kun je nadien veel meer geld investeren!

Die verschillende personages hebben niet veel met geld verdienen te makenJackL89 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 16:09:
[...]
Oke, thanks voor de tip. Soms raak ik in de war, met al die verschillende personages.
[ Voor 5% gewijzigd door JackL89 op 03-10-2013 16:34 ]
Ok, dat helpt dus niet, Bawsaq is nog steeds down ingame en snapmatic doet het ook niet. De socialclub website en de Bawsaq site doen het wel gewoon. Blijft irritant.Jheroun schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:47:
[...]
Ik heb ook regelmatig problemen met Bawsaq etc en ik heb een KPN aansluiting (ZTE modem) dus ik ga de DMZ suggestie eens proberen, daar had ik zelf nog niet aan gedacht. Ik weet uit experimenten met mijn Raspberri Pi wel dat portforwards aanzetten voor veel dingen niet werkte maar het plaatsen van de Pi in de DMZ gaf wel resultaat. Ik laat wel weten of het iets is.
Ik kwam er net ook achter dat de character switch money drop dupe het sinds de patch niet meer lijkt te doen en ik krijg het ook niet meer voor elkaar om met getrokken wapen de Binco in te lopen, ik moest nu echt op de deur schieten. Dat ze die dupe fixen snap ik nog maar waarom ze het overvallen van die winkels nou veranderd hebben?
[ Voor 21% gewijzigd door Jheroun op 03-10-2013 17:33 ]
Bawsaq is zelf niet down namelijk, net nog in game mijn rondje verkopen gedaan (Pisswasser stijgt nog steeds) en dat ging prima.
[ Voor 37% gewijzigd door harlekein op 03-10-2013 20:52 ]
Ja bij de anderen moet je gewoon betalen.Donstil schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 21:28:
Kan Frank alleen gratis pimpen bij de vestiging die hij gekocht heeft?
Jatten, wegvliegen enz lukt wel maar ik vang altijd nog net ff een raket oid.
Ooh dat is shit. Deze ligt zo buiten de stad enz.revertive schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 21:44:
[...]
Ja bij de anderen moet je gewoon betalen.
Zo lang mogelijk van de landingsbaan gebruik maken en als je weg vliegt zo laag mogelijk bij de grond blijven.Donstil schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 21:45:
Iemand nog een goeie tip om een straaljager heel te laten?
Als er leger-lui voor je gaan staan tijdens het maken van snelheid wat rockets afvuren, zo snel mogelijk opstijgen maar toch laag blijven zodat ze geen rockets afvuren.Donstil schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 21:45:
Iemand nog een goeie tip om een straaljager heel te laten?
[...]
Ooh dat is shit. Deze ligt zo buiten de stad enz.
Op X drukken werkt ook: dan zie je die paarse gloed aan de achterkant en ga je aanzienlijk sneller.
Mm laag vliegen wilde helaas niet werken.dutchgio schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 22:09:
[...]
Als er leger-lui voor je gaan staan tijdens het maken van snelheid wat rockets afvuren, zo snel mogelijk opstijgen maar toch laag blijven zodat ze geen rockets afvuren.
Op X drukken werkt ook: dan zie je die paarse gloed aan de achterkant en ga je aanzienlijk sneller.
Met X ga ik zo eens proberen
Ooh de landingsbaan gebruiken doe ik juist niet. Dat ga ik eens proberen.harlekein schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 21:49:
[...]
Zo lang mogelijk van de landingsbaan gebruik maken en als je weg vliegt zo laag mogelijk bij de grond blijven.
Verder is de draw distance weliswaar indrukwekkend, maar is het mensen opgevallen dat het verkeer gewoon in een keer "pop upped"? Al het verkeer. Ik heb ook al meerdere keren gehad dat auto's compleet verdwenen zijn als ik me even omdraai.
De wereld zelf is weliswaar gigantisch (voor een game), maar tegelijk voelt deze toch ook weer klein aan als je binnen een kwartiertje de hele map rondgereden bent. Ik heb erg veel moeite om in de immersie op te gaan. Iets wat ik nog veel meer had met RDR, niet geheel toevallig ook een R* game.
Tot slot vind ik de animaties erg houterig, of ligt dat aan mij? Ik ben nogal verwend door de games van Naughty Dog, denk ik, maar volgens mij zijn ze nauwelijks verbeterd t.o.v. IV.
Ik ga wellicht komend weekend weer verder spelen, maar ik word absoluut niet geroepen.
Ik zie een hoop mensen GOTY roepen, maar nee, deze game kan voor mezelf op geen enkel vlak tippen aan The Last Of Us.
Weliswaar zijn er ook positieve punten:
- Auto's zijn fantastisch gedetailleerd
- Trevor
- Detail en draw distance
- Explosies
- Verhaal
Ik lees dit echt veel te vaak in dit topic en het lijkt wel alsof de meerderheid hier nog nooit een GTA game heeft gespeeldbram1984 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 22:38:
Ik heb dan echt van die momenten waarbij ik de map open en denk: "goh, en nu? Nou, dan maar weer een missie". Kom ik onderweg een gestoorde kerel tegen die wil dat ik ruimteschip onderdelen voor hem ga zoeken. Waarom de fuck zou ik?

Allemaal van die vragen die of 100% voor de hand liggen of enig uitzoekwerk vereisen ingame en guess what ?! DAT IS WAAR HET ALLEMAAL IN GTA OM DRAAIT !!!
GTA speel je om de hele ervaring richting de 100% Completed en dat hoor je lekker rustig aan te doen
Niet snel snel snel alleen de main story uitspelen

Beetje jammer allemaal ...
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Maar bij deze...super indrukwekkend allemaal. Mooi, volledig, alles erop en eraan. Maar toch...ik ken het wel een beetje ofzo. Ik mis net als bram gewoon de immersie, het ijzersterke verhaal, etc.
[ Voor 40% gewijzigd door bonzz.netninja op 04-10-2013 00:57 ]
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Nee jij ook niet, je punt? Het is gewoon debiel dat deze game massaal 10'en uitgedeeld krijgt, terwijl er zat aan mankeert. Er zijn zat punten die de ervaring meeslepender hadden kunnen maken, waarvan ik de animaties het grootste punt vind.JackL89 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 23:22:
Je hoeft de game niet te spelen he, Bram. Tuurlijk zijn er minpuntjes, maar die wegen voor mij niet op tegen al die pluspunten.
Kan wellicht ook aan het feit liggen dat het natuurlijk een grote parodie is en overal dezelfde grappen probeert uit te halen, hoewel ik om Trevor wel hartelijk moet lachen steeds.
De bijna verplichte handel in aandelen vind ik ook een groot minpunt. Ik heb daar helemaal geen zin in man.
Moet met micheal meer aan mijn flying doen, heb ik gedaan, alleen zie nig 6 missies oor trevor maar geen letters op de kaart. Ik zie geen miissies voor miicheal. En voor franklin zie ik er nog 5 maar dat liijken mij die lester missies lester heb ik nu gedaan tot en met
Burp
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Xbox: Gulpener88
... zucht.. laat ik even wat voor je uitleggen.bram1984 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 07:02:
[...]
Nee jij ook niet, je punt? Het is gewoon debiel dat deze game massaal 10'en uitgedeeld krijgt, terwijl er zat aan mankeert. Er zijn zat punten die de ervaring meeslepender hadden kunnen maken, waarvan ik de animaties het grootste punt vind.
Kan wellicht ook aan het feit liggen dat het natuurlijk een grote parodie is en overal dezelfde grappen probeert uit te halen, hoewel ik om Trevor wel hartelijk moet lachen steeds.
De bijna verplichte handel in aandelen vind ik ook een groot minpunt. Ik heb daar helemaal geen zin in man.
Een review is een mening van de schrijver op dat moment. Als jij een andere mening hebt, gefeliciteerd, jij en de rest van de mensheid /applaus. En blijkbaar geeft dat jou het recht om te zeggen dat de review meningen fout zijn, en die van jou wel goed?

Sorry hoor, maar ik snap de hype of the last of us totaal niet, het is weer een lineare game. Maar hoor je mij zeuren dat reviewers het fout hebben?
Speel het, of speel het niet. Ga hier niet de ervaring van anderen zitten vergallen alleen omdat het jou type spel niet is.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Bij Franklin kan je doorspelen totdat je alleen de L van Lester (staan als assassination op de map/scherm van taxi's), alle overige kan je gewoon spelen. Zoals ik het lees kun je dus wel gewoon verder?Wii4all schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 07:17:
Het viel mij vandaag voo het eerst op dat er gele stippels over de landingsbaan heen komen bij los santos airport heeft dat nog een diepere betekenis moet ik daar iets doen.
Moet met micheal meer aan mijn flying doen, heb ik gedaan, alleen zie nig 6 missies oor trevor maar geen letters op de kaart. Ik zie geen miissies voor miicheal. En voor franklin zie ik er nog 5 maar dat liijken mij die lester missies lester heb ik nu gedaan tot en metspoiler:het level waarje die 4 jury leden moet omleggen
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
oh ok bedankt!PsychoMantis_NL schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 08:10:
[...]
Bij Franklin kan je doorspelen totdat je alleen de L van Lester (staan als assassination op de map/scherm van taxi's), alle overige kan je gewoon spelen. Zoals ik het lees kun je dus wel gewoon verder?
spoiler:De multitarget assassination die je zojuist gedaan hebt is dacht ik de enige die verplicht is om door te kunnen met de story mode.
Ik dacht dat het de hotelmissie was.
Binnenkort maar kijken waar ik nu mee verder kan.
Burp
Snelwegen, staan ze vaak langs de kant (te controleren)Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 21:55:
enig idee waar ik een politiemotor kan vinden?
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Verwijderd
Aangezien mijn aandeel nog steeds omhoog gaat weiger ik om missies te doen puur omdat ik vrees de controle over mijn aandelen te verliezen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2013 08:43 ]
Bekrompen much?lanerios schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 07:44:
[...]
... zucht.. laat ik even wat voor je uitleggen.
Een review is een mening van de schrijver op dat moment. Als jij een andere mening hebt, gefeliciteerd, jij en de rest van de mensheid /applaus. En blijkbaar geeft dat jou het recht om te zeggen dat de review meningen fout zijn, en die van jou wel goed?![]()
Sorry hoor, maar ik snap de hype of the last of us totaal niet, het is weer een lineare game. Maar hoor je mij zeuren dat reviewers het fout hebben?
Speel het, of speel het niet. Ga hier niet de ervaring van anderen zitten vergallen alleen omdat het jou type spel niet is.

Ik vergal de ervaring van anderen omdat ik zowel negatieve als positieve punten aanstip? Kun je me dat uitleggen?
Een review is een "mening" van een schrijver die de game helemaal kapot heeft gespeeld. Dat jij blijkbaar nog oprecht in reviews gelooft, prima. Maar als je de review van Gamekings ziet, waarin ze bijvoorbeeld zeggen dat het spel vrijwel bugloos is, dan moet ik toch wel hartelijk lachen. Ik heb er nog maar een paar uur in zitten en ben al tal van bugs tegengekomen. Hup, weg 10. Een 10 staat voor perfectie, en die verdient geen enkele game. Laat een volledig onafhankelijke reviewer (helaas bestaan die vrijwel niet meer) deze game doen, en je komt op een 8,5.
The Last Of Us (eigenlijk hoort dit hier niet, maar je gaat er zelf op door) doet het uitmuntend op bijna alle vlakken (verhaalvertelling, voice acting, animaties (!), geluid en graphics). GTA V doet veelal hetzelfde als IV, maar dan in een andere omgeving met iets betere graphics en 3 hoofdpersonen in plaats van 1. Ik begrijp gewoon de halleluja van veel mensen niet. Het is een leuke game, maar over een jaar ben ik 'm weer vergeten. Petje af voor R* sowieso, voor het creëren van een enorme hype.
En andersom hebben veel mensen hetzelfde probleem met de hallelujah van the last of us. Je punt is?bram1984 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 08:40:
[...]
Bekrompen much?![]()
Ik vergal de ervaring van anderen omdat ik zowel negatieve als positieve punten aanstip? Kun je me dat uitleggen?
Een review is een "mening" van een schrijver die de game helemaal kapot heeft gespeeld. Dat jij blijkbaar nog oprecht in reviews gelooft, prima. Maar als je de review van Gamekings ziet, waarin ze bijvoorbeeld zeggen dat het spel vrijwel bugloos is, dan moet ik toch wel hartelijk lachen. Ik heb er nog maar een paar uur in zitten en ben al tal van bugs tegengekomen. Hup, weg 10. Een 10 staat voor perfectie, en die verdient geen enkele game. Laat een volledig onafhankelijke reviewer (helaas bestaan die vrijwel niet meer) deze game doen, en je komt op een 8,5.
The Last Of Us (eigenlijk hoort dit hier niet, maar je gaat er zelf op door) doet het uitmuntend op bijna alle vlakken (verhaalvertelling, voice acting, animaties (!), geluid en graphics). GTA V doet veelal hetzelfde als IV, maar dan in een andere omgeving met iets betere graphics en 3 hoofdpersonen in plaats van 1. Ik begrijp gewoon de halleluja van veel mensen niet. Het is een leuke game, maar over een jaar ben ik 'm weer vergeten. Petje af voor R* sowieso, voor het creëren van een enorme hype.
Ik geloof allang niet meer in reviews. Alleen in mijn eigen ervaringen. Ik vond GTA 1 t/m 3/SA wel leuk, maar niet geniaal. GTA IV was goed, maar flawed. GTA V is voor mij gewoon geweldig. Maar dat is een persoonlijke mening.
Ik ben allang afgestapt van games van Naughty dog etc. Als ik een 5 uur ervaring wil, dan haal ik het wel uit de budget bak.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
wordt ik met 2 schoten neergehaald...
Blijkt dat je gewoon "door de voordeur" de basis op kan rijden met een auto lol

Mijn punt is dat ik netjes onderbouw wat goed en slecht is, en jij niet. Of ga je nu stellen dat bovenstaande punten van The Last Of Us slecht zijn? Dat je niet van zombie-achtige games houdt en liever een sandbox hebt, dat is iets heel anders. Je geeft echter nergens aan waarom je TLOU bijvoorbeeld geen goede game vindt, terwijl ik keurig onderbouw wat er aan GTA V mankeert en wat er goed is aan GTA V. Ja, het is de beste GTA tot nu toe, maar laten we eerlijk zijn, er mankeerde ook wel een hoop aan de vorige versies, waarvan sommige punten gelukkig sterk zijn verbeterd, maar helaas lang niet alles.lanerios schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 08:57:
[...]
En andersom hebben veel mensen hetzelfde probleem met de hallelujah van the last of us. Je punt is?
En met je laatste zin toon je aan dat deze discussie met jou in ieder geval geen enkele zin heeft. Over een Uncharted game doe je minstens 10 uur, terwijl ik bijna 25 uur over TLOU gedaan hebt.Ik geloof allang niet meer in reviews. Alleen in mijn eigen ervaringen. Ik vond GTA 1 t/m 3/SA wel leuk, maar niet geniaal. GTA IV was goed, maar flawed. GTA V is voor mij gewoon geweldig. Maar dat is een persoonlijke mening.
Ik ben allang afgestapt van games van Naughty dog etc. Als ik een 5 uur ervaring wil, dan haal ik het wel uit de budget bak.
Verder geven ze bij de PU niet vaak een 10 maar toch ook wel eens een keer. Dat wil niet zeggen dat ze de 10 alleen kunnen geven voor een perfecte game, maar zij hanteren de schaal waarbij de 10 wel haalbaar is (een schaal waarbij een waarde niet haalbaar is, is geen schaal meer maar een utopie). Goed, ook daar valt over te twisten.
Zelf heb ik tLOS niet gespeelt, maar van wat ik heb gezien is dat ook gewoon een hele toffe game. GTA is dan weer van een ander soort spel, waarbij je niet de good guy speelt maar de bad guy (ook iets waar niet iedereen even goed op reageert). tLOS is een vast verhaal met een vaste weg om aan het eind te komen. GTA geeft je vrijheid (al moet je wel alle missies halen voor het eind van het verhaal natuurlijk), maar biedt je vooral de mogelijkheid om lekker aan te kloten. Je hoeft ook helemaal niet het verhaal te doen als jij dat niet wilt. Doe je liever rare achtervolgingen, dan kan dat ook. Ga je liever golven of tennissen dan kan dat ook. Etc etc.
Sommige punten die je aanstipt (omdraaien en alle auto's zijn weg of de grootte van de map) liggen vooral aan het feit dat de consoles niet meer dan dit aankunnen. Zelf had ik ook een grotere map gezien (al vind ik hem zelf behoorlijk groot nog), maar dat is nou eenmaal zo. En je ziet nu al meer auto's dan voorheen, maar dat ze verdwijnen heeft puur te maken met wat je wel en niet in je geheugen kunt houden. Omdraaien van de camera als je met de auto over de snelweg rijdt gaat bv ook traag omdat ie anders niet snel genoeg de omgeving kan laten zien. Ook kun je met een snelle auto hebben dat je soms sneller rijdt dan dat de game de omgeving kan renderen. Dat is jammer, maar voor mij geen dealbreaker (voor jou kennelijk wel).
Verder vind ik de animaties niet houterig. Zeker in de cutscenes ziet alles er prima uit. Het voelt misschien wat logger aan dan je gewend bent van andere games, maar zijn wel vloeiend en het zijn er ook veel meer dan in The Last of Us natuurlijk. Maar ook dit is niet veel anders dan hoe het in Max Payne ging. Ik vind het al best knap hoeveel ze uit de console kunnen halen. Dat de animaties mooi in elkaar overlopen (zoals je bv ook met Fifa of Battlefield hebt) vind ik ook altijd erg gaaf om te zien.
Hoewel ik ook even in de game moest komen, had ik vanaf het moment dat ik met Michael al dat ik er wel helemaal in zat. Ook bij Trevor vond ik het gewoon erg gaaf gedaan. Als je dat niet hebt, dan is dat natuurlijk erg jammer en ontbreekt er een groot gedeelte van de ervaring die je anders wel hebt. En dan ga je al snel letten op zaken die minder goed in elkaar zitten (zoals jij waarschijnlijk ook bij The Last of Us wat minpunten minder zwaar aanrekent dan iemand die ook niet in het verhaal komt). Dat is niet erg, maar anderen zien de game gewoon op een andere manier.
Kom op gasten, tis bijna weekend, ontspan!
PSN: Wauzer010
Nou dat laatste idd. Enorm genoten van de ervaring weer enz maar nu ik door het verhaaltje bent zwakt het erg snel af. Ik kijk nu elke avond even naar mijn aandelen maar veel verder ga ik al dagen niet echt meer.bonzz.netninja schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 00:57:
Ik kan me eigenlijk wel vinden in bram. Ik heb alle GTA's helemaal stuk gespeeld...hell ik destijds 3 dagen lang elke dag na les naar de lokale boer om te vragen of gta1 al uit was om het thuis lekker op de pentium 100 hele nachten kapot te kunnen spelen.
Maar bij deze...super indrukwekkend allemaal. Mooi, volledig, alles erop en eraan. Maar toch...ik ken het wel een beetje ofzo. Ik mis net als bram gewoon de immersie, het ijzersterke verhaal, etc.
Maanden naar uitgekeken en nu na 3 weken zo goed als klaar

(Op online na dan)
Die staat bij mij al op active.schumi2004 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:27:
[...]
Of UPnP activeren, niet dat dat dan veilig is maar iets meer als DMZ
Zal is op portforward gaan neuzen. Bedankt voor de tips allen.
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Dat zie ik dan ook gewoon als onderdeel van het spel. Ik ga eerst SP uitspelen, en dan GTAO spelen en waarschijnlijk SP overnieuw, keuzes anders nemen, en proberen alles Goud te halen.
Sowieso wil ik de hele stad eens gaan verkennen, ik race nu overal langs, en heb toch vaak het idee van "he dat zou ik wel eens willen bekijken" Het is allemaal zo mooi gemaakt en tijdens het spelen heb je amper de mogelijkheid om die dingen goed te bekijken.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
[video]YouTube: Grand Theft Auto V - MAIN MISSION #18 - Nervous Ron]
Voor het eerst echt vliegen , best makkelijk eigenlijk.
Deze missie in 1 keer gehaald en tegelijkertijd opgenomen.
Enjoy...
En de mensen die het nog niet hebben gedaan willen ze toch zelf spelen:p
Edit:
Mijn tip: maak dit soort filmpjes:
YouTube: GTA 5 Funny and Random Gameplay Moments! - Jump Spots, Cheats, and Fails! (GTA V Gameplay)
[ Voor 71% gewijzigd door Afvalzak op 04-10-2013 10:06 ]
Verwijderd
Nostalgie ...Afvalzak schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:05:
Maar ik heb al die missies al gedaan, waarom zou ik ze nog een keer gaan zitten kijken![]()
En de mensen die het nog niet hebben gedaan willen ze toch zelf spelen:p
Helemaal mee eens, het enige kritiekpunt dat ik op de gameplay van GTA V heb is dat je soms verplicht een missie moet doen terwijl ik dan juist lekker aan wil kloten.
Ik vind het jammer dat gedurende de story gedeelten van de map onbereikbaar worden.
Als ik dan naar Franklin switch die nog wel toegang tot dat gedeelte moet hebben zit ik zonder dat ik die keuze maak rechtstreeks in een missie.
Dat vind ik dan wel weer jammer, en dat is voor mij soms een reden om de game uit te zetten omdat ik gewoon geen zin heb om een missie te spelen.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Leuk dat ze Franklin als Ghetto karakter neerzetten en z'n vriendjes groen dragen. Waar zijn de gang fights over een gebied zoals in SA? Waarom kan er geen graffiti meer worden overgespoten? Meer het bende aspect erin had het zoveel dieper gemaakt.
Bij Michael had een keuze ook leuk geweest: Ga je voor de harde maffioso die z'n gezin op die manier afstoot, of blijf je de family man die alles stilletjes op de achtergrond doet zodat niemand iets doorheeft.
Trevor is dan opzich nog wel geslaagd, maar daar zou vast ook nog wel meer uit te halen zijn.
De map is groot, maar ook vrij saai. Dit is nu leuk opgevuld met random events, maar zodra je de stad uit bent is het hard rechtdoor om op je bestemming uit te komen. best jammer.
Helaas zijn er nog steeds 100 dezelfde voertuigen in een gebied, totdat je een voertuig nodig hebt. Dan kun je blijven rondrennen voordat je ook maar iets op wielen tegenkomt.
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Dat vind ik an sich nog redelijk uitgewerkt, ken games die nog erger werken. Maar het lompe 'vallen en niet op kunnen staan voor ~3sec' vind ik erg dom. Zelfs al is het maar een struik, je valt en je kan gewoon aantal seconde helemaal niets doen.bram1984 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:07:
@ Martin: ik bedoel met name de animaties als je zelf je karakter bestuurt. Voorbeeld: loop tegen de hoek van de bumper van een auto en je karakter loopt gewoon vast en gaat niet verder. Of draai abrupt 180 graden om. Of loop dicht langs een muur. Een aantal games hebben al laten zien hoe subtiel je dit er fantastisch uit kan laten zien (hand langs de muur, stapje overslaan etc.). Dat mis ik een beetje. Waar ik wel enthousiast over ben is dat de camera je automatisch de goede kant op duwt als je smalle trappen op en af loopt. Dat ziet er ook altijd zo houterig uit. Zoals ik al zei: genoeg positieve dingen.
Ik gok nog wel op wat SP DLC, Franklin en Tanishya, Trevor en z'n moeke, Michael die nog wat zaakjes moet doen.
Maar de engine zit gewoon aan z'n limiet, en next-gen GTA5 zal daar niets aan veranderen. De logica van car-spawns bijvoorbeeld is hardcoded, PC versie had dit ook al. Maarja, ze hebben laten zien wat ze kunnen doen, mooie gedachte voor de volgende versie
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
E: Link gecorrigeerd.
[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2013 11:11 ]
Verwijderd
Niet toegestaanVerwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:37:
Rockstar wil nog vandaag patch GTA Online lanceren.
U heeft geen rechten om deze reactie te wijzigen.
(interne identificatie: message::update::not_allowed)
http://steamcommunity.com/id/nijn
Lijkt nu inderdaad te werken.Faberge schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:59:
Blijven auto's nu wel gesaved wanneer je deze koopt? Ben voor de laatste update mijn Comet kwijtgeraakt en heb geen zin om dit nog een keer mee te maken. Waar saven de auto's dan? En hoe kies je deze?
Auto's moet je in je garage zetten om ze te saven (buiten de 3 'unieke' auto's van de characters). Je zou er 2 in kunnen proppen, die worden dan beide gesaved.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

XboX live : DaWauZ
Nu heb ik 1 gele over los santos airport, iemand die weet wat dat betekend?
Burp
SinergyX schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:13:
[...]
Lijkt nu inderdaad te werken.
Auto's moet je in je garage zetten om ze te saven (buiten de 3 'unieke' auto's van de characters). Je zou er 2 in kunnen proppen, die worden dan beide gesaved.
Vlieg er eens heen en ga kijken zou ik zeggenWii4all schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:22:
als je normaal gaat vliegen dan zie je witte stippellijntjes over de vliegvelden heen komen.
Nu heb ik 1 gele over los santos airport, iemand die weet wat dat betekend?
Missie misschien? of een random iets? of een bug?
www.youtube.com/DerOllie
janvanmil schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:24:
[...]
spoiler:Franklin heeft naast zn unieke auto ook nog een motor toch?
Xbox: Gulpener88
Is het puur voor je e-penis??
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
ja dat weet ik maar wat is het nut er van? Er zijn geen missies meer, je kunt nog beetje doorgaan om 100% te halen maar dat is ook stukje e-penis.Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:08:
Je kan er properties mee kopen o.a.
Ja, je hebt die property missies maar die tellen, IIRC, niet mee voor de 100%
Ik moet alleen nog die Kifflom missies (deels) doen en dan resten de collectables nog waar ik weinig zin in heb. Als ik geen Online zou doen, zou ik opnieuw beginnen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
e-penis is toch alleen als je ermee te koop loopt?
[ Voor 13% gewijzigd door ArthurMorgan op 04-10-2013 12:15 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
XboX live : DaWauZ
Je weet dat die Kifflom/Epsilon missies niet tellen voor 100% he?L1nt schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:14:
[...]
ja dat weet ik maar wat is het nut er van? Er zijn geen missies meer, je kunt nog beetje doorgaan om 100% te halen maar dat is ook stukje e-penis.
Ik moet alleen nog die Kifflom missies (deels) doen en dan resten de collectables nog waar ik weinig zin in heb. Als ik geen Online zou doen, zou ik opnieuw beginnen.
Verwijderd
Tja, wat is dan het nut van een sandbox game na de storymode?L1nt schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:14:
[...]
ja dat weet ik maar wat is het nut er van? Er zijn geen missies meer, je kunt nog beetje doorgaan om 100% te halen maar dat is ook stukje e-penis.
Je kan er nog allerlei spullen mee kopen zoals auto's, vliegtuigen, wapens, naar de dames van lichte zeden gaan.
Ik doe het altijd minstens 2 keernero355 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 00:37:
[...]
GTA speel je om de hele ervaring richting de 100% Completed en dat hoor je lekker rustig aan te doen
Niet snel snel snel alleen de main story uitspelen
Beetje jammer allemaal ...
San Andreas heb ik wel 6 keer helemaal uitgespeeld. Echt een geniaal spel was dat. GTA IV main story maar 1x omdat ik die Nico zo deprimerend vond maar the ballad of Gay Tony heb ik wel 3x gedaan geloof ik
Alleen die 100% met collectibles enzo, tja... Dat boeit me nou niet echt. Het leuke met GTA is juist dat iedereen er uit kan halen wat hij/zij zelf leuk vindt.
Verwijderd
iemand nog tips waar je op kan letten in of buiten de game om te kopen?...pisswater doet over algemeen goed lees ik hier, zijn er dan nieuwsberichten wat ik in de gaten kan houden, nieuws op de site van de beurs hou ik wel in de gaten
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2013 12:48 ]
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic
Geen PC vs Console discussie's
Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags: