Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
L1nt schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:43:
Vraagje. Wat is nu eigenlijk het nut van al dat geld nadat je de game hebt uitgespeeld? Ik heb zelf bijna alle vraagtekens gespeeld, moet nog wel paar dingen doen om 100% te halen maar qua (side)missies ben ik in principe klaar.

Is het puur voor je e-penis??
Haha om e-penis.

Rij je dan wel alleen in kleine auto's? Anders denkt iedereen dat je een e-penis probeert te compenseren :P .

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:34

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:28:
[...]

Tja, wat is dan het nut van een sandbox game na de storymode?

Je kan er nog allerlei spullen mee kopen zoals auto's, vliegtuigen, wapens, naar de dames van lichte zeden gaan.
Tja maar ik heb er niks meer aan. Tenzij er straks een DLC komt waardoor je toch weer verder kunt spelen.

Er is ook geen achievement om een bepaald bedrag te hebben of zoveel property.
Ja 1 achievement waar je 200 miljoen verdeeld over alledrie moet uitgeven en met de Lester missies lukt dat wel op de stockmarket :)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Er is alweer een nieuwe update beschikbaar (PS3), zou Online moeten verbeteren... maar tot nu toe geen succes.

Online kan ik wel mee wachten tot alles soepel werkt, maar die gebrekkige socialclub functionaliteit ben ik wel een beetje klaar mee. Werkt Bawsaq bij jullie?

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 21:47
Grote kans inderdaad dat er een DLC komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
L1nt schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:55:
[...]

Tja maar ik heb er niks meer aan. Tenzij er straks een DLC komt waardoor je toch weer verder kunt spelen.

Er is ook geen achievement om een bepaald bedrag te hebben of zoveel property.
Ja 1 achievement waar je 200 miljoen verdeeld over alledrie moet uitgeven en met de Lester missies lukt dat wel op de stockmarket :)
Het idee achter een sandbox game is natuurlijk dat het leuk is om allerlei dingen te doen, omdat het vermakelijk is. Je weet wel, gamen als vorm van entertainment, niet om achievements of andere e-penis georienteerde zaken. :)

Dat is in ieder geval wat ik vaak leuk vind aan een GTA game.
Als je dat niet leuk vindt snap ik wel dat je snel bent uitgekeken op dit soort spellen, hoe goed ze ook uitgevoerd zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Zamorano op 04-10-2013 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Zamorano schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:01:
[...]

Het idee achter een sandbox game is natuurlijk dat het leuk is om allerlei dingen te doen, omdat het vermakelijk is. Je weet wel, gamen als vorm van entertainment, niet om achievements of andere e-penis georienteerde zaken. :)
Ik denk dat lol in een sandbox game gewoon niet voor iedereen is weggelegd. Iets met fantasie tegenover hapklare brokken enzo.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het lezen van jouw opmerking over compenseren zag ik je profiel foto pas *O* :Y
Donstil schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:50:
[...]

Haha om e-penis.

Rij je dan wel alleen in kleine auto's? Anders denkt iedereen dat je een e-penis probeert te compenseren :P .

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2013 13:14 . Reden: zucht, die bezittelijke voornaamwoorden ook altijd.. ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:14:
Na het lezen van jou opmerking over compenseren zag ik je profiel foto pas *O* :Y

[...]
Haha precies dat dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
Ik heb de laatste paar dagen last van een irritant issue : Bij het besturen van een motor wijkt deze heel sterk naar rechts. Mijn controller staat in het midden maar de motor gaat compleet naar rechts. Dit is erg vervelend rijden. Een andere controller en ps3 aan/uit heeft geen nut gehad. Meer die zoiets hebben gehad ? Het is zowel in missies als free.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Alleen met motors dus??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoyden schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:15:
Ik heb de laatste paar dagen last van een irritant issue : Bij het besturen van een motor wijkt deze heel sterk naar rechts. Mijn controller staat in het midden maar de motor gaat compleet naar rechts. Dit is erg vervelend rijden. Een andere controller en ps3 aan/uit heeft geen nut gehad. Meer die zoiets hebben gehad ? Het is zowel in missies als free.
Het kan zijn dat je controller versleten is , ff testen met een andere als die voorhanden is.

Ik heb hetzelfde gehad en het lag aan de versleten controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 21:47
Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:21:
[...]

Het kan zijn dat je controller versleten is , ff testen met een andere als die voorhanden is.

Ik heb hetzelfde gehad en het lag aan de versleten controller.
Een andere controller en ps3 aan/uit heeft geen nut gehad.
Lezen.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofniet
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 15:10
Kijk eens in je instellingen ingame, heb je niet per ongeluk de bewegingssensor aangezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
Ofniet schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:28:
[...]

Kijk eens in je instellingen ingame, heb je niet per ongeluk de bewegingssensor aangezet?
Straks ff checken. Het is alleen met motoren, dus dat zal dan haast wel. Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawauz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 12:56

dawauz

XboX live : DaWauZ

XboX live : DaWauZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13:02
Kan misschien ook aan de driving skill liggen van het character waar je mee speelt?

als je namelijk met geen skill gaat vliegen in een vliegtuig of helicopter, dan beweegt het ook allemaal andere kanten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Lijkt me sterk aangezien hij aan het begin beide kanten op beweegt niet alleen naar rechts of links...

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat aandelen van Piswasser nog steeds blijven stijgen op de Bawsag. Staat bij inmiddels al op de 143.4%. Heb er alleen weinig meer aan, speel nu toch alleen nog maar online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:22
Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:30:
Ik zie dat aandelen van Piswasser nog steeds blijven stijgen op de Bawsag. Staat bij inmiddels al op de 143.4%. Heb er alleen weinig meer aan, speel nu toch alleen nog maar online.
Hawk & Little doen het ook goed bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:30:
Klopt, dubbele save game for the win :)

Elke dag maak ik ongeveer 25miljoen extra winst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:18
Is er een manier om te zien welke brug je nog onderdoor moet vliegen? Zit op 49/50, kan ze natuurlijk allemaal opnieuw doen maar dat doe ik liever niet.

ik start GTA net en er is een nieuwe patch (PS3), versie 1.02

[ Voor 17% gewijzigd door Svennie op 04-10-2013 14:47 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pmleader
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-08 15:40
Donstil schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:43:
[...]

Hoe werkt dat dan met dubbele save games?
Kan je het geld van 1 save overzetten naar een andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:57
Svennie schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:44:
Is er een manier om te zien welke brug je nog onderdoor moet vliegen? Zit op 49/50, kan ze natuurlijk allemaal opnieuw doen maar dat doe ik liever niet.

ik start GTA net en er is een nieuwe patch (PS3), versie 1.02
Google is je beste vriend...

http://www.gamesradar.com/gta-5-under-bridge-locations/

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
Donstil schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:43:
[...]

Werkt Bawsaq bij jou altijd dan? Bij mij al dagen niet meer. Gelukkig een tijd geleden ook flink ingelegd op Pisswasser, dus ik verwacht een leuke verassing als Bawsaq eindelijk weer een keer verbinding maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctus78
  • Laatst online: 30-05 09:53
Svenderson schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:52:
[...]

Werkt Bawsaq bij jou altijd dan? Bij mij al dagen niet meer. Gelukkig een tijd geleden ook flink ingelegd op Pisswasser, dus ik verwacht een leuke verassing als Bawsaq eindelijk weer een keer verbinding maakt.
Ik kwam hier eens lezen of er inderdaad nog meer mensen issues hadden met BAWSAQ.
Ik had al gelezen dat voor de Lester missies het verstandig was al je geld te gaan beleggen, maar sinds afgelopen zondag probeer ik het verschillende keren per dag maar is er altijd maintenance.

ik ben ingelogd met me psn account voor ik de game opstart, heb me account gelinkt aan social club (via hun website). geloof niet dat ik zelf meer kan doen

snapmatic gaf ook issues maar die issues zijn deels verholpen door de vorige patch als het voor een missie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etnerdnl
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 08:51
Ik zie net de patch verschijnen op de PS3 voor GTA, maar als ik op 'bevestigen' druk dat k die wil installeren loopt mn hele ps3 vast :S iemand dit ook ?

Wat langer wachten met op bevestigen drukken heeft het opgelost, was waarschijnlijk te snel ofzo.. wel vreemd was dat ik in het begin gewoon GTA door hoorde gaan met starten.. misschien lag het daar aan :P heb gewacht tot k dat niet meer hoorde. Zo ook maar eens online gaan spelen :) en dubbele save maken voor de zekerheid, want er was nog niet bevestigd dat de SP bug ook gefixt was toch?

[ Voor 56% gewijzigd door etnerdnl op 04-10-2013 15:17 ]

PCtje :) -> http://tweakers.net/gallery/349972#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

etnerdnl schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:04:
Ik zie net de patch verschijnen op de PS3 voor GTA, maar als ik op 'bevestigen' druk dat k die wil installeren loopt mn hele ps3 vast :S iemand dit ook ?
Dat had ik ook. PS3 uitgezet (via knop achterkant), opnieuw opgestart daarna eerst PS3 update (systeem) gedaan toen game opnieuw opgestart en de game -update werkte toen wel.

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Pmleader schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:50:
[...]

Hoe werkt dat dan met dubbele save games?
Kan je het geld van 1 save overzetten naar een andere?
Nee dat kan helaas niet.

Ik heb de storyline uitgespeeld en toen een dubbele save gedaan.
Toen mijn volledige vermogen ingezet op Pisswasser.

Nu heb ik dus een Savegame met vrij geld en geïnvesteerd geld. In de avond laad ik dan de save even met geïnvesteerd geld, verkoop ik alles en sla ik dat op de andere save op. zo hou ik dus mijn save game met geïnvesteerd geld intakt, zodra hij stabiliseert verkoop ik alles en ga ik met die save verder.
Svenderson schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:52:
[...]

Had ik iets eerder al gepost, werkt eigenlijk altijd wel maar zelden de eerste keer.
Ik "pak" dan de telefoon, ga naar web en dan Bawsaq, geeft hij een foutmelding, druk ik back en direct weer bawsaq en werkt het vrijwel altijd.

Toen gta5 net uit was moest ik trouwens wel erg vaak mijn Rockstar social opnieuw koppelen aan PSN. Misschien dat je dit eens kunt proberen.

Edit: Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2lutoix.png Zo maak ik een leuke start voor de laatste 3 lester missie's

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 04-10-2013 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Mijn plus- en minpunten van GTA 5 (subjectief ;)):

Pluspunten
- Drie hoofdpersonen. Dit is een gouden zet geweest van Rockstar. Dit geeft de game nog meer allure, spanning en mogelijkheden. Ik merk bij mezelf dat ik per persoon een andere speelstijl heb. Met Michael ga ik golfen, koop wat nieuwe kleding en ga langs de hoeren omdat
spoiler:
mijn vrouw me heeft verlaten
. Met Franklin jat ik wat auto's, tune deze auto's (parkeer ze in mijn garage) en daarna overval ik nog een tankstation. Met Trevor doe ik alles wat god verboden heeft :9.

- Grote levendige spelwereld! Zoveel mensen, auto's en verschillende soorten gebouwen. Ook Blaine County ziet er verzorgd uit, ook al is er minder te doen. Het geeft je als speler een gevoel van complete vrijheid. Mensen zeggen dat je in een kwartier de hele spelwereld hebt gezien, maar dan ben je er doorheen geraced. Als je er de tijd voor neemt, dan ben je zo een uur onderweg. Stad, platteland, gebergte, de zee.

- Voice acting & tussenfilmpjes. Vol passie en humor. Misschien niet zo mooi als in The Last Of Us, maar de animaties en voice acting zijn toch zo goed uitgewerkt dat ik helemaal in de game wordt gezogen (ja, soms ook letterlijk).

- Details. De game zit boordevol subtiele geniale details. Achtervolg je Michael met Trevor ..
spoiler:
terwijl ze ruzie hebben
, dan kan je zomaar worden doodgeslagen. Of je maakt een foto (zie foto onderaan de tekst) van de hoer die je thuis moet brengen voor een wipje... dan reageert ze daar boos op. En natuurlijk de uitlatingen van Jimmy als hij op zijn kamer zit te gamen en ik hem afluister. Zo subtiel, boordevol humor, dat maakt de game nog beter. Of kijk eens naar de film over robots in de bioscoop.. hilarisch! _/-\o_

- Missies/Heists. Meer variatie in de missies dan in voorgaande delen. Uiteindelijk draait het vaak wel uit op geweld. Maar de voorbereiding van een Heist en de uitvoering daarvan geeft een kick! Voor de afwisseling zijn er ook nog genoeg leuke side missies per personage.

- Politie. De politie is intelligenter als in GTA IV. Soms halen ze nog rare capriolen uit, maar de politie moet ook niet "TE" slim worden. In real life zal je sneller worden doodgeknald als je 3 auto's hebt opgeblazen. ;)

- Opbouw van de game. In het begin word je bij de hand genomen om kennis te maken met GTA 5. Je kan dan nog niet veel doen en/of kopen. Naar mate je verder komt in de game is er steeds meer mogelijk. Meer dingen die je kan kopen en meer dingen die je kan doen. Geld heb je dan inmiddels meer dan voldoende, door de verschillende missies die je succesvol hebt afgerond. Een goede verdeling en opbouw van de game.

Minpunten
- De wereld is groter dan ooit, maar het blijft jammer dat die ruimte niet nog meer benut kan worden met leuke activiteiten. Meer dan eens zie ik mooie gebouwen, maar kan ik niet naar binnen. Dit is gewoonweg niet mogelijk op de current-gen, maar wel op de next-gen? Sommige activiteiten voegen overigens vrij weinig toe vind ik, zoals bijvoorbeeld yoga en tennis.

- De onbekende mensen. Deze mensen zijn nog steeds niet bijster slim. Het zijn vaak nog een stel eenheidsworsten. Je moet ze maar eens volgen. Ze hebben vaak geen idee waar ze naartoe gaan of wat ze aan het doen zijn. Dit kan ik de makers van de game overigens ook niet kwalijk nemen. Wederom een gevalletje current-gen denk ik. Al moet ik wel zeggen dat ik zo nu en dan mensen tegen kom met geniale uitspraken. Het rijgedrag van deze mensen is trouwens ook niet slecht. Maar ik vind het dan wel weer raar dat als ik een boot in stap, de eigenaren van de boot ineens in het water springen en niet meer boven water komen. In de toekomst verwacht ik hier meer van!

- Auto's die verdwijnen. Heb je net een vette auto gejat en wil je deze parkeren in de garage.. oh nee, een missie. Missie uitgespeeld, auto weg ;w . Ook is het opvallend dat als je in een auto rijdt, er ineens veel meer dezelfde type auto's in de nabije omgeving te zien zijn.

- Verhaal/missies redelijk lineair. Je kan tijdens Heists switchen van personage (pluspunt!), maar uiteindelijk eindigt de missie bijna altijd op dezelfde manier. Je moet van A naar B. Ook bij andere missies. Daar mis ik het stukje "vrijheid". En ja, je kan soms ook kiezen tussen optie A en B voor een Heist. Ook vind ik het jammer dat ik er niet voor kan kiezen om mijn vrouw Amanda meer aandacht te geven, zodat ze niet weggaat. Dit is niet mogelijk door het redelijk eenzijdige verhaal. Daarin had ik graag meer variatie gezien.

Ik kan er nog zoveel meer over vertellen, maar dit is een 'notendop' mijn subjectieve mening over GTA V. Ik ben benieuwd wat jullie mening is over deze spraakmakende game!
Afbeeldingslocatie: http://s10.postimg.org/vfp0itx6x/IMG_00000598.jpgAfbeeldingslocatie: http://s15.postimg.org/tcjtuh7gb/IMG_00000606.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
Donstil schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:34:
[...]

[...]

Had ik iets eerder al gepost, werkt eigenlijk altijd wel maar zelden de eerste keer.
Ik "pak" dan de telefoon, ga naar web en dan Bawsaq, geeft hij een foutmelding, druk ik back en direct weer bawsaq en werkt het vrijwel altijd.

Toen gta5 net uit was moest ik trouwens wel erg vaak mijn Rockstar social opnieuw koppelen aan PSN. Misschien dat je dit eens kunt proberen.

Edit: [afbeelding] Zo maak ik een leuke start voor de laatste 3 lester missie's
Dat trucje werkt hier niet. Hoe vaak ik ook terug ga naar Bawsaq, hij blijft offline. Ik had in het begin ook dat ik socialclub moest 're-authenticaten', dat hielp soms, maar nu krijg ik die optie niet meer.
Zou het helpen om mijn psn-account helemaal te verwijderen van Social Club en weer opnieuw in te loggen?

Edit: Op het moment werkt ie wel weer! Internet opnieuw instellen op mijn PS3 hielp misschien.

[ Voor 4% gewijzigd door Svenderson op 04-10-2013 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
die maps ken ik maar ik vraag me af of je kan zien welke bruggen je al gehad hebt. Bij Socialclub kan je wel zien welke strangers/briefjes en zo je gehad hebt maar niet welke bruggen. Mijn vraag is of je dat ergens kan zien dan hoef ik ze niet allemaal opnieuw af want dat heb ik al gedaan (en 1 heb ik over het hoofd gezien of werd niet goed gekeurd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
WFG schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:14:
[...]

Dat had ik ook. PS3 uitgezet (via knop achterkant), opnieuw opgestart daarna eerst PS3 update (systeem) gedaan toen game opnieuw opgestart en de game -update werkte toen wel.
Hier hetzelfde, accepteer je die gta5 update loopy de hele ps3 vast. De ps3 zelf was gisteren al van update voorzien.

Lekkere patch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:59
Bij mij net ook 2x vastgelopen op die patch..

Toen het hele geluidje van gta5 door laten lopen en toen installeerde die hem wel. Heel raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:39
Werkt Snapmatic zonder Xbox Live Gold? Ik krijg de melding dat het niet kan met mijn account... lijkt me een beetje flauw :( Kan prima zonder multiplayer, maar lijkt me leuk om wat fototjes te maken af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctus78
  • Laatst online: 30-05 09:53
Svenderson schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:50:

Edit: Op het moment werkt ie wel weer! Internet opnieuw instellen op mijn PS3 hielp misschien.
bah ik krijg het nog steeds niet voor elkaar.
psn account opnieuw gelinked.
internet op ps3 opnieuw ingesteld
cache en cookies op ps3 weggegooid.

Enige wat ik ingame tegen kom is als ik via start naar gallery ga, daar staat nu dat ik "sign in" moet doen. maar zodra ik dat doe komt hij met een melding dat Social club service not available" is.
Op een andere plek kan ik niet vinden of ik ergens kan inchecken bij social club

een keertje kreeg ik wel de license agreement. kreeg toen me (lege) gallery te zien, en friends tab werkte. maar na checken of bawsaq het deed (die deed het dus nog steeds niet) waren de friends en gallery tab ook weer leeg.

geen idee meer wat ik er aan kan doen, behalve dat ik weet dat eht blijkbaar voor andere wel werkt

[ Voor 5% gewijzigd door Noctus78 op 04-10-2013 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
Noctus78 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 17:20:
[...]

Enige wat ik ingame tegen kom is als ik via start naar gallery ga, daar staat nu dat ik "sign in" moet doen. maar zodra ik dat doe komt hij met een melding dat Social club service not available" is.
Op een andere plek kan ik niet vinden of ik ergens kan inchecken bij social club

een keertje kreeg ik wel de license agreement. kreeg toen me (lege) gallery te zien, en friends tab werkte. maar na checken of bawsaq het deed (die deed het dus nog steeds niet) waren de friends en gallery tab ook weer leeg.

geen idee meer wat ik er aan kan doen, behalve dat ik weet dat eht blijkbaar voor andere wel werkt
UPnP aanzetten op je router helpt misschien ook, ik zag dat die bij mij uit stond. Anders weet ik het ook niet meer, wachten tot Rockstar het verkeer aankan denk ik. En ondertussen hopen dat Pisswasser blijft stijgen.

Nog iets raars trouwens, als ik bij de social club bij mijn aandelen kijk, staat er dat Franklin miljoenen in aandelen heeft bij Ammunation. Maar in-game heb ik die helemaal niet, nooit gekocht ook? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Noctus78 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 17:20:
[...]

Heb je dit alles ook op een pc geprobeerd?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als Bawsaq down is...kun je via die andere aandelensite naar Bawsaq gaan via de tab...dan werkt bawsaq wel bij mij.
Daarna ook via de gewone weg. Alsof het dan weer geactiveerd is. Probeer maar eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Net flink wat geld verdiend met
spoiler:
nuclear waste verzamelen

nu al het geld gebruikt om Pisswasser te kopen, kijken of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:59
Ik heb ook Pisswasser gekocht vandaag, stijgt nog steeds hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu heb ik maar 750.000 dollar in pisswasser maar dat bedrag heb ik inmiddels wel weten te verdubbelen...
Het is peanuts voor de meesten hier maar ik zit dan ook nog echt in het begin v/h spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:07
Is het verstandig om nu te beleggen in aandelen van Amunation?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
Zere duim na die super lange triatlon.. half uur als een dwaas op "x" gedrukt en dan eindig je als 2e.. :F
Thanks Rockstar. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:52

Superkiwi

Hoi doei

Wat is de Rockstar social club via internet handig voor de 100% checklist!
En dan zat ik hier met een papiertje :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Vond ik met rdr ook al goed ik kijk er regelmatig op

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

bram1984 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 22:38:
Hoe langer ik speel (en ik ben nog niet eens op 30% van de SP), hoe meer ik een "meh" gevoel bij deze game krijg. Weet niet wat het is. Sandbox games zullen mij wel niet zo liggen. Ik ben net na een uurtje spelen gewoon gestopt omdat ik simpelweg geen zin meer had. Ik heb dan echt van die momenten waarbij ik de map open en denk: "goh, en nu? Nou, dan maar weer een missie". Kom ik onderweg een gestoorde kerel tegen die wil dat ik ruimteschip onderdelen voor hem ga zoeken. Waarom de fuck zou ik?
Rondlopen, vliegen, ontdekken, etc is juist het mooiste dat er is.! Ik heb al uren gewoon rondgevlogen, en under the bridges proberen te halen. Of jagen, duiken, etc etc
De wereld zelf is weliswaar gigantisch (voor een game), maar tegelijk voelt deze toch ook weer klein aan als je binnen een kwartiertje de hele map rondgereden bent. Ik heb erg veel moeite om in de immersie op te gaan. Iets wat ik nog veel meer had met RDR, niet geheel toevallig ook een R* game
Kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

JackL89 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 20:25:
Zere duim na die super lange triatlon.. half uur als een dwaas op "x" gedrukt en dan eindig je als 2e.. :F
Thanks Rockstar. :')
Inderdaad. Ik heb hem gelukkig wel de eerste poging gewonnen maar ik had nooit zo'n lang event verwacht! Die eerste twee waren zo kort, en dan ineens dit... Haha. Bij het fietsen werd ik(vooral bergop, die Michael kan hoe hard je ook op X beukt echt niet klimmen!) behoorlijk op afstand gereden door de AI, ik zag de bui al hangen dat ik het niet zou gaan halen. Bij het hardlopen was de AI gelukkig erg langzaam, ik geloof dat ik met 2 seconden voorsprong won.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
Voxalizer schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 21:47:
[...]

Inderdaad. Ik heb hem gelukkig wel de eerste poging gewonnen maar ik had nooit zo'n lang event verwacht! Die eerste twee waren zo kort, en dan ineens dit... Haha. Bij het fietsen werd ik(vooral bergop, die Michael kan hoe hard je ook op X beukt echt niet klimmen!) behoorlijk op afstand gereden door de AI, ik zag de bui al hangen dat ik het niet zou gaan halen. Bij het hardlopen was de AI gelukkig erg langzaam, ik geloof dat ik met 2 seconden voorsprong won.
Haha, ik had precies hetzelfde. Alleen wilde ik op het laatst de finish zien vanuit de helikopter, waardoor ik net ingehaald werd. Wat win je met de 1e plaats?
Onderweg ben ik ook nog twee keer op m'n bek gegaan. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

spoiler:
Pff, had nog geluk dat ik een save file van 2 dagen terug heb staan, gek genoeg dacht ik dat Franklin zelfmoord zou plegen ofzo bij optie C, daarna had ik Trevor maar gekilled. Nu kwam ik erachter dat C de beste optie is, opnieuw spelen maakt toch niet uit, is toch leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Laatst online: 22-08 10:16
Voor degene die een jet willen (zojuist geprobeerd en het werkt :))

YouTube: GTA 5 - How to Steal a Fighter Jet! *Best Method* (GTA V)

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:18

Nakebod

Nope.

Spelen met benzine is gevaarlijk. Vooral als je auto tijdens wat rubber verbranden wat backfire geeft :+

Afbeeldingslocatie: http://gallery.rutten.me/cache/games/GTA-V/1380909622799_595.jpg

Gelukkig was ik net op tijd uitgestapt. En wie kwam daar helpen? Willem! Helaas, het ziet er niet zo goed uit voor Willem :(
Afbeeldingslocatie: http://gallery.rutten.me/cache/games/GTA-V/1380909709743_595.jpg

Gelukkig komen Arend en Mike ook nog even kijken. Volgens mij valt er niet veel meer aan te redden.
Afbeeldingslocatie: http://gallery.rutten.me/cache/games/GTA-V/1380909718973_595.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gallery.rutten.me/cache/games/GTA-V/1380909884683_595.jpg

Toen heb ik Willem maar brandweerwaardig herdacht. Echte vrienden had hij niet, Arend en Mike zijn hem alweer gepeerd...

En nog een random parkeeractie, dit krijg je gewoon niet voor elkaar :+
Afbeeldingslocatie: http://gallery.rutten.me/cache/games/GTA-V/1380647467162_595.jpg

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:34

Player1S

Probably out in the dark

Ik ben gewoon door de poort gereden met snelle auto en rechtdoor gegaan met de jet. Ruim voldoende ruimte :)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik weet niet of het slim is, maar ik heb al het geld van mijn chars in Worldwide FM aandelen gestoken.
Die waren 116% gedaald, kostten slechts 4 dollar het stuk.
Hoogste waarde 26 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Video van de dag :

spoiler:
Trevor at it again - FF een huis opblazen :

[video]YouTube: Grand Theft Auto V - MAIN MISSION #19 - Crystal Maze]

Weer een 9/10 , super missie.

In 1 keer gehaald.

Enjoy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Knight
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:43:
die aandelen....is dat ingame en koersen anders dan bij jullie? of online gekoppeld en gelijk?
iemand nog tips waar je op kan letten in of buiten de game om te kopen?...pisswater doet over algemeen goed lees ik hier, zijn er dan nieuwsberichten wat ik in de gaten kan houden, nieuws op de site van de beurs hou ik wel in de gaten
Ik weet geen andere aandelen, heb sinds vorige week zaterdag alles in Pisswater zitten, dat heeft me bij 1 character van 800.000 naar 5.800.000 gebracht tot nu toe :) En hij loopt nog steeds op, hij gaat op dit moment zelfs wat sneller dan eerder deze week :) Hopelijk gaat hij nog een stuk door, high staat hij op 151 en hij is nu 27 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:07
Zal Amunation nog gaan stijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
  • Laatst online: 14-09 09:42
Hebben mensen er ook last van dat ze de Hanger bij het vliegveld niet kunnen kopen?

Ik heb het met alle characters geprobeerd, maar als ik op "accept" druk om de hanger te kopen blijft de property op de map staan met als huisje en dollar teken er in.

Heb ik hier te maken met een zeer irritante bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
matz schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 09:01:
Hebben mensen er ook last van dat ze de Hanger bij het vliegveld niet kunnen kopen?

Ik heb het met alle characters geprobeerd, maar als ik op "accept" druk om de hanger te kopen blijft de property op de map staan met als huisje en dollar teken er in.

Heb ik hier te maken met een zeer irritante bug?
Krijgt de property op de kaart niet de kleur van de character waarmee je hem wil kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:55
Die krijgt de kleur van het character waarmee je hem gekocht hebt. Als je de property nog niet gekocht hebt is hij zwart als je die betreffende property kunt kopen met dat character, en is deze grijs indien dat met dat character niet kan.

Taxibedrijf of LS Customs zijn bijvoorbeeld grijs wanneer je hier met Michael naar toe gaat, aangezien deze alleen met Franklin te koop zijn.

Edit:

Probleem klinkt mij echter niet bekend, heb hier zo snel ook niets over kunnen vinden op de Rockstar site. Wellicht eens met een ander karakter proberen?
offtopic:
Voor 't geval je dat nog niet gedaan had?

[ Voor 22% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 05-10-2013 10:18 ]

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Had ineens mijn oranje lambo weer terug weet niet of dat door de patch kwam

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 22:13

Frits Flits

SOUND! Designer

De Hangar bij het vliegveld kan je alleen kopen met Michael of Franklin. Beiden kunnen overigens een hangar kopen. Trevor heeft een hangar in Sandy Shores.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Weer een update op de Xbox? Heeft iemand nog tips om die geldwagens te vinden? Heb de tips hierboven gelezen maar kan ze nog steeds niet vinden

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Laatst online: 14:18
FireFoz schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 11:40:
Heeft iemand nog tips om die geldwagens te vinden? Heb de tips hierboven gelezen maar kan ze nog steeds niet vinden
Op http://www.vgfaq.com/gran...m-events-locations-guide/ staat onderaan een kaart. Als je die rechtsklikt en opent in een nieuw venster/tabblad kun je inzoomen.
De geldtransporten staan er als V in aangegeven.
Uiteraard blijft het geluk hebben. Ze rijden routes, en staan nooit erg lang op een plek. Als je in de buurt bent zie je ze op je radarschermpje als een blauwe stip opduiken. Gewoon blijven proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Lol,
De aandelen in Worldwide Fm zijn vannacht goed gestegen :P
Met Franklin gisteren 11318 aandelen gekocht voor 4 dollar het stuk; kostten ongeveer 45.000 dollar totaal.
Nu staat de Total Value van deze aandelen op $7,750,000.50
Straks maar eens verkopen dan ;)

De andere 2 chars hebben ook flink wat aandeeltjes hierin :P

*edit*
Toch niet :P
Wat betekent die "total value" bij Franklin's Portfolio op de Social Club?
Want zoveel als daar staat kreeg ik er niet voor terug...

Ik ga er niet vanuit dat een radiostation wat in de game zit failliet gaat, dus die gaan hopelijk nog wel stijgen naar het oude niveau.
Misschien eens wat vaker naar dat station luisteren ipv het hiphop station :P

[ Voor 38% gewijzigd door Superkiwi op 05-10-2013 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
dvdkiwi schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 12:43:
Lol,
De aandelen in Worldwide Fm zijn vannacht goed gestegen :P
Met Franklin gisteren 11318 aandelen gekocht voor 4 dollar het stuk; kostten ongeveer 45.000 dollar totaal.
Nu staat de Total Value van deze aandelen op $7,750,000.50
Straks maar eens verkopen dan ;)

De andere 2 chars hebben ook flink wat aandeeltjes hierin :P

*edit*
Toch niet :P
Wat betekent die "total value" bij Franklin's Portfolio op de Social Club?
Want zoveel als daar staat kreeg ik er niet voor terug...

Ik ga er niet vanuit dat een radiostation wat in de game zit failliet gaat, dus die gaan hopelijk nog wel stijgen naar het oude niveau.
Misschien eens wat vaker naar dat station luisteren ipv het hiphop station :P
Ik heb t zelfde, staat er bij jou op Socialclub ook dat je aandelen hebt in Ammunation? Terwijl je die ingame helemaal niet hebt? Daar komt bij mij dat rare bedrag in de total value vandaan, beetje irritant.

Hoort Bawsaq in GTA Online ook te werken? Kon gisteren eindelijk even online komen, dus wilde snel wat Pisswasser aandelen kopen met mijn online personage, maar Bawsaq was down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Precies,
hij geeft de value aan van ammu-nation aandelen.
Het aantal aandelen klopt wel, alleen heb ik ze niet van ammu-nation :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zo, Lestermissies gedaan. Straks eens alles opkopen wat er te koop is, en kijken wie wat leuk vindt om te hebben. :D
(volgens mij hebben ze per persoon meer dan alles bij elkaar kost, dus daarna lekker auto's shoppen en modden, en ammu-nation leeg kopen, en ergens wat oorlogen met de politie beginnen of zo.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:29

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik krijg nog steeds problemen met The rockstar cloud servers are unnavailable right now. (heb laatste update gehad) en 2 andere vrienden van me spelen al de hele morgen :/ ps3 opnieuw opgestart de game ook .. echt alles geprobeerd maar ik blijf die melding krijgen. andere mensen ook last hier van?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

Ricmaniac schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 13:43:
Ik krijg nog steeds problemen met The rockstar cloud servers are unnavailable right now. (heb laatste update gehad) en 2 andere vrienden van me spelen al de hele morgen :/ ps3 opnieuw opgestart de game ook .. echt alles geprobeerd maar ik blijf die melding krijgen. andere mensen ook last hier van?
Ik heb steeds hetzelfde, maar ook op de xbox.

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Ricmaniac schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 13:43:
dat lijkt me iets met poorten op de router, ik heb (PS3) 1 keer problemen gehad met verbinden, toen heb ik ge-re-authenticate op de site en nu gaat het al weer een paar dagen zonder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:29

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Svennie schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 13:57:
[...]

dat lijkt me iets met poorten op de router, ik heb (PS3) 1 keer problemen gehad met verbinden, toen heb ik ge-re-authenticate op de site en nu gaat het al weer een paar dagen zonder problemen
nee want gister avond deed die het wel

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bonus Video :

spoiler:
Sightseeing missie met Trevor om een kamp met bikers te vermoorden :

[video]YouTube: Grand Theft Auto V - MAIN MISSION #20 - Friends Reunited]

Weer een 9/10 missie.

Het was heerlijk om de hele stad rond te touren.

Enjoy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 14:37:
Bonus Video :

spoiler:
Sightseeing missie met Trevor om een kamp met bikers te vermoorden :

[video]YouTube: Grand Theft Auto V - MAIN MISSION #20 - Friends Reunited]

Weer een 9/10 missie.

Het was heerlijk om de hele stad rond te touren.

Enjoy...
Geen enkele van jouw video's is te bekijken op mobiele apparaten. Ongeldig verzoek zegt de YouTube app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 14:50:
[...]

Geen enkele van jouw video's is te bekijken op mobiele apparaten. Ongeldig verzoek zegt de YouTube app.
HMMM bedankt voor het melden.

Hoe komt dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Is het zo dat de aandelen van radiostation stijgen danwel dalen naar gelang hoeveel mensen er online naar luisteren?
Of worden niet álle aandelen beïnvloedt door de sp/mp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:02:
Video van de dag :

spoiler:
Weer een heerlijke missie met Trevor :

[video]YouTube: Grand Theft Auto V - MAIN MISSION #18 - Nervous Ron]

Voor het eerst echt vliegen , best makkelijk eigenlijk.
Deze missie in 1 keer gehaald en tegelijkertijd opgenomen.

Enjoy...
Dennis .. vraagje... heb jij een deal met youtube of zo.. Ligt het aan mij op loop jij elk spel die jij hebt , het topic hier op GoT , vol te spammen met filmpjes van jou..

Ik meen jou naam al vaker langs zien komen met filmpjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Stronkie schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 15:41:
[...]

Dennis .. vraagje... heb jij een deal met youtube of zo.. Ligt het aan mij op loop jij elk spel die jij hebt , het topic hier op GoT , vol te spammen met filmpjes van jou..

Ik meen jou naam al vaker langs zien komen met filmpjes..
Voor het aantal views hoeft YT geen deal te maken met Dennis. Ik denk dat Dennis gewoon blij is met zijn spellen en daar graag videos van maakt, deze upload naar YT en die graag deelt. Als je het niet vind passen in het topic, maak dan een TR aan ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Nee joh.. Ik vind dat hij een youtube channel moet openen om zijn ervaringen met ons te delen. Dan kunnen de mensen die het leuk vinden zijn filmpjes te kijken daar gaan kijken.

Nee geen TR waard.. Ik zie ook wel dat hij blij is > ):) maar reageer meer als eh.. hehehe.. verwondering...

[ Voor 23% gewijzigd door Stronkie op 05-10-2013 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:55
*snip* deze had in 't online topic gemoeten :X

[ Voor 85% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 05-10-2013 16:12 ]

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Lol, had de jet in mijn hangar gezet gesaved later geladen, jet weg :(

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Je kunt 'm helaas niet saven. Het enige dat werkt is dat je 'm in de hangar zet, andere dingen gaat doen en als je later terug komt staat ie er nog. Maar bij het laden van een save is ie weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 08:25

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Nakebod schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 23:29:
Spelen met benzine is gevaarlijk. Vooral als je auto tijdens wat rubber verbranden wat backfire geeft :+

[afbeelding]

Gelukkig was ik net op tijd uitgestapt. En wie kwam daar helpen? Willem! Helaas, het ziet er niet zo goed uit voor Willem :(
[afbeelding]

Gelukkig komen Arend en Mike ook nog even kijken. Volgens mij valt er niet veel meer aan te redden.
[afbeelding]

[afbeelding]

Toen heb ik Willem maar brandweerwaardig herdacht. Echte vrienden had hij niet, Arend en Mike zijn hem alweer gepeerd...

En nog een random parkeeractie, dit krijg je gewoon niet voor elkaar :+
[afbeelding]
hahaha _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:41
Bobnofski schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 18:16:
Je kunt 'm helaas niet saven. Het enige dat werkt is dat je 'm in de hangar zet, andere dingen gaat doen en als je later terug komt staat ie er nog. Maar bij het laden van een save is ie weg.
Hier niet hoor, mn jet staat er altijd wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik heb geen deal met YT.

Ik maak gewoon graag filmpjes van mijn avonturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeZaag
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:13
Verwijderd schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 18:49:
Nee ik heb geen deal met YT.

Ik maak gewoon graag filmpjes van mijn avonturen.
Ik hoop toch echt dat niet al je avonturen als filmpje op internet terecht komen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:01

Vuvuzela

My spire is forming

Probeer eens bij stoplicht naast iemand te gaan staan en dan extreem te revven. En dan wachten op groen ;)

spoiler:
straatrace :D

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Mutatie schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 18:47:
[...]Hier niet hoor, mn jet staat er altijd wel :)
Damn, dan doe ik toch iets fout. Als ik 'm in de hangar in Los Santos parkeer en quicksave en die save meteen laadt is de jet weg.

Dat was eerst wel balen want ik had 'm met heel veel moeite gepikt na een parachute drop op de army base. Maar dankzij die link van Steevo_S is het nu een makkie. :Y

*edit*

Heb het even getest en het werkt bij de hangar van Trevor. Als je de jet hebt en 'm daar parkeert + quicksaved dan verdwijnt ie niet na het laden. Maar je kunt dan geen andere vliegtuigen meer selecteren met Trevor want dan ben je'm alsnog kwijt. (X360 versie)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OPP7Zna.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Bobnofski op 05-10-2013 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal, ik ben nieuw hier maar meld me bij deze!
Ik heb het spel inmiddels iets meer dan 2 weken en vind het super leuk.
Ben nu ook wat meer met de missies bezig en ik moet zeggen: supergaaf!
Eerste heist was kicken (die juwelier) en de kennismaking met het derde karakter was hilarisch (bikers or vanners?) hahaha.
Heb nu ook wat aandelen etc, is dat een goede manier om geld mee te verdienen? Iemand nog tips? Ik heb in een verzekeraar belegd, die was fors gedaald (ruim 75%) en nu hopen dat het weer aantrekt ofzo :P

Veel plezier met spelen allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:54
Verwijderd schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 19:30:
...
Heb nu ook wat aandelen etc, is dat een goede manier om geld mee te verdienen? Iemand nog tips? Ik heb in een verzekeraar belegd, die was fors gedaald (ruim 75%) en nu hopen dat het weer aantrekt ofzo :P

Veel plezier met spelen allemaal!
Heb zelf van de week Pisswasser aandelen gekocht, die stijgen al sinds vorige week vrijdag. Donderdag voor 19 euro gekocht en staan inmiddels op 31. Even in de gaten houden wat ze doen, maar heb het idee dat het eind nog niet in zicht is.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
AtlAntA schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 14:50:
[...]

Ik zeg; houden zo. :)

Edit: sold :)

[ Voor 24% gewijzigd door bram1984 op 05-10-2013 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke bug zonet, ik ging met Franklin naar de kapper, en op het moment dat ze het kapsel ging knippen stond Franklin ineens op de stoel en stond ze dus zeg maar zijn schaamhaar te knippen :P Vloog een berg haar in de rondte moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
peto84 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 19:34:
[...]

Heb zelf van de week Pisswasser aandelen gekocht, die stijgen al sinds vorige week vrijdag. Donderdag voor 19 euro gekocht en staan inmiddels op 31. Even in de gaten houden wat ze doen, maar heb het idee dat het eind nog niet in zicht is.
Hier ook. Gekocht voor 30 miljoen. Inmiddels 120miljoen geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Wat is dit topic dood mensen.. Haha is iedereen nu aant gamen of is iedereen al klaar?

Ik zit momenteel op 47% en still lovin it!

Just crusin met Flylo FM :p lekkerste radiozender met goede beats.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Hoe is het met het savegame verhaal? Ik heb net de update geïnstalleerd, gisteren al de eerste online missie gedaan, maar ik kan nog steeds niet verder met de storyline (55% en bijna compleet) en Michael niet selecteren, voorheen wel. Heb een backup savegame maar die ligt iets voor waar ik nu ben, mag aannemen dat het op één of andere manier wel aan de praat te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 09-09 10:50
Net het verhaal uitgespeeld...

spoiler:
Ben ik de enige die vind dat die hele keuze op het eind totaal overbodig was? Ik heb alle keuzes gespeeld door savegames terug te laden. Keuze A (Trevor vermoorden) was een super saaie missie, beetje achter hem aan rijden en een schot lossen en weg favoriete karakter... Einde?! Sloeg totaal nergens op. Keuze B was niet veel beter. Gelukkig was keuze C wel gaaf, lange missie met veel actie en uiteindelijk gewoon iedereen speelbaar houden. Waarom zitten die andere twee opties er in godsnaam in? Lijkt net alsof ze op het eind die er nog even bij gegooid hebben. Ze zijn totaal niet vergelijkbaar in kwaliteit met de andere opties en waarom zou je een van de karakters vermoorden als je ze ook kunt laten leven?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
spoiler:
Moet nu auto's jatten en mod z\e bij franklin's garage en toch krijg ik de pimp achievement niet? alle mods die kunnen zitten er op...

edit"optie C is er nog niet

[ Voor 29% gewijzigd door Koos2009 op 06-10-2013 02:21 ]

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:38
Vis schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 23:11:
Wat is dit topic dood mensen.. Haha is iedereen nu aant gamen of is iedereen al klaar?

Ik zit momenteel op 47% en still lovin it!

Just crusin met Flylo FM :p lekkerste radiozender met goede beats.
Ik denk dat de meesten nu wel bezig zijn met de MP. Overigens zijn er ook al aardig wat die wel al vrijwel alles hebben behaald, maar ik zie ook nog wel wat mensen de SP doen hoor ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Video van de dag :

spoiler:
Reunited Trevor and Michael :

[video]YouTube: Grand Theft Auto V - MAIN MISSION #21 - Fame or Shame]

8/10 voor deze missie , heerlijke achtervolging in een grote zwarte truck.

Enjoy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ik heb nog amper MP gespeeld, ben nog lekker bezig in de SP

Pagina: 1 ... 46 ... 74 Laatste

Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic

Geen PC vs Console discussie's

Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]
.