Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuukwaHD schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:51:
[...]

Je kunt dus ook alleen spelen maak ik hier uit op?
Er zijn vrijwel altijd andere players in dezelfde game. Maar iedereen kan gewoon eigen missies gaan doen of samen. Als je niet wilt worden doodgeschoten door andere players, kun je tijdens het spelen passive mode instellen. Andere spelers kunnen jou niet killen en jij hun niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Klopt.
Kijk eens naar de grote en details van de map.
En als miljoenen mensen tegelijk GTA V online gaan spelen kun je natuurlijk problemen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:50:
Bij mij werkt online prima, de eerst race kunnen doen, daarna nog wat andere missies voor Lamar. Inmiddels ook met een ander persoon die online was samen een winkel beroofd :D
Je zal wel de enige in Nederland zijn die online kan haha

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heb even een nieuwe gast aangemaakt om te kijken of het nu wel lukt. Online gaan kan wel gewoon bij mij, gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ook niet joinen. :(. Later vandaag nog maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-04 14:11

troyk

attrib -r troyk.nfo

Jeroenvde89 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:51:
Als ik nou hier de foutmeldingen m.b.t. GTA:Online etc. lees dan vraag ik me toch altijd af hoe er zoveel fout kan gaan bij de release van zulke 'projecten'. Je hebt als R* zijnde liefst 6 (!) jaar de tijd gehad om de boel te maken én alles tot op het bot te testen! Dan vind ik het eerlijk gezegd niet kunnen dat er nog zoveel 'fouten' in zitten, zowel GTA:O als in de Singleplayer.

Daarnaast had elke debiel kunnen nagaan dat het spel beter zou gaan verkopen dan elk ander spel dan ook. En als je dan een Online-variant, als in GTA:O, aanbiedt, zorg er dan op z'n minst voor dat alles een beetje (soepel) werkt en dat je sowieso genoeg servercapaciteit hebt.

Maar ja, ik zal wel overdrijven/zeuren |:(
Ik snap je ergernis maar als je theoretisch de bandbreedte situatie zoals hij nu is probeert voor te stellen dan zul je begrijpen dat het niet zo eenvoudig is om zomaar even met zoveel mensen gelijktijdig te spelen.

Ervanuitgaande dat er 500.000 kopiën verkocht zijn enkel in Nederland, waarvan 1/4 vandaag online wil gaan , betekent dit 125.000 spelers die data trekken.
Een spel als GTA kan al snel 500 Kb/s trekken aan data , wellicht zelfs meer.
Als we uitgaan van bovenstaande theoretische waarden zou dit 125.000 x 0,48 MB zijn.
Dit is 60.000 MB = 58,6 GB / s aan (upload) data vanuit het datacenter.

Nu mag jij een Datacenter fantaseren met bijbehorende servers die dat soort snelheden en dataverwerking aan kunnen en dan snap je dat dit soort dingen niet altijd vlekkeloos verlopen.

Uiteraard is dit heel theoretisch en ken ik de werkelijke waarden niet dus als iemand de daadwerkelijke waarden kent hoor ik ze graag. Ik wilde het alleen even uitrekenen voor de beeldvorming .

It's not who you are , it's who you know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:53
Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:50:
Bij mij werkt online prima, de eerst race kunnen doen, daarna nog wat andere missies voor Lamar. Inmiddels ook met een ander persoon die online was samen een winkel beroofd :D
Ben benieuwd hoe dat gaat lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Oke, hij doet het nu wel, er staat alleen al een hele tijd "Launching session" en er verschijnen andere(n) (spelers?) naast me op het scherm... Kijken wat er gaat gebeuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog gewoon lekker weekje SP spelen en volgende week MP is bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:51
troyk schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:59:
[...]

Ik snap je ergernis maar als je theoretisch de bandbreedte situatie zoals hij nu is probeert voor te stellen dan zul je begrijpen dat het niet zo eenvoudig is om zomaar even met zoveel mensen gelijktijdig te spelen.

Ervanuitgaande dat er 500.000 kopiën verkocht zijn enkel in Nederland, waarvan 1/4 vandaag online wil gaan , betekent dit 125.000 spelers die data trekken.
Een spel als GTA kan al snel 500 Kb/s trekken aan data , wellicht zelfs meer.
Als we uitgaan van bovenstaande theoretische waarden zou dit 125.000 x 0,48 MB zijn.
Dit is 60.000 MB = 58,6 GB / s aan (upload) data vanuit het datacenter.

Nu mag jij een Datacenter fantaseren met bijbehorende servers die dat soort snelheden en dataverwerking aan kunnen en dan snap je dat dit soort dingen niet altijd vlekkeloos verlopen.

Uiteraard is dit heel theoretisch en ken ik de werkelijke waarden niet dus als iemand de daadwerkelijke waarden kent hoor ik ze graag. Ik wilde het alleen even uitrekenen voor de beeldvorming .
Ik snap jouw punt wel, maar dan nog. Je hebt verdimme een kwart miljard dollar geïnvesteerd. Dan kun je ook wel even een serverpark á la Google opkopen en klaarzetten (dit ter beeldvorming ;)). Ik zou denken: Dit is als ondernemer (R*) zijnde, dé uitgelezen mogelijkheid om je onsterfelijk te maken, om de grootste te worden en bovendien: Om gigantische hoeveelheden geld binnen te harken! :9

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 00:09

Chris van der G

Tailchakra

The Outlaw schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:55:
[...]

Je zal wel de enige in Nederland zijn die online kan haha
Hier werkt het ook hoor! (x360)

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Het had wel wat beter gemogen ja. Jammer dat het het nu niet doet, vanavond nog maar eens een kijkje nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het allemaal zo makkelijk was had blizzard er ook niet zon moeite mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:50

Deem

Ontcijfer mij!

Jeroenvde89 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:05:
[...]

Ik snap jouw punt wel, maar dan nog. Je hebt verdimme een kwart miljard dollar geïnvesteerd. Dan kun je ook wel even een serverpark á la Google opkopen en klaarzetten (dit ter beeldvorming ;)). Ik zou denken: Dit is als ondernemer (R*) zijnde, dé uitgelezen mogelijkheid om je onsterfelijk te maken, om de grootste te worden en bovendien: Om gigantische hoeveelheden geld binnen te harken! :9
Er zijn mensen die ook werkelijk over alles zeuren...

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat wel vervelend is, is dat er geen lobby is. Elke keer opnieuw laden van solo spel als je niet online kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijft hij bij jullie bij de eerste race ook hangen op 'launching session'? Of komen jullie niet eens zo ver?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2013 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:11:
Blijft hij bij jullie bij de eerste race ook hangen op 'launching session'? Of komen jullie niet eens zo ver?
Nee, iedereen speelt hier zonder problemen al uren online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razr schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:15:
[...]

Nee, iedereen speelt hier zonder problemen al uren online.
O oke bedankt voor je zinvolle reactie. Ik stel toch gewoon een normale vraag? Ik zie ook wel dat niemand ver komt, maar ik vraag me dan af hoe ver.
Dat jij dan vervolgens frustraties (die je schijnbaar hebt) op mij gaat af reageren lijkt me niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:41
Ja al sinds het begin dat ik hem probeer te spelen. Erg irritant. En dan te bedenken dat je tegen een NPC gaat racen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

Martinspire schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:17:
[...]

Ja al sinds het begin dat ik hem probeer te spelen. Erg irritant. En dan te bedenken dat je tegen een NPC gaat racen.
NPC? Op de eerste race ging ik niet tegen een npc racen hoor.. Gewoon tegen andere online spelers

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat wel vervelend is, is dat er geen lobby is. Elke keer opnieuw laden van solo spel als je niet online kan.
Hopelijk fiksen ze dat nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
Solo in de online-wereld kan probleemloos....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 10:28
Pin0 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:53:
[...]

Nee, die had ik gemist denk ik. Zijn nu ook weg...
Ik heb nu ook " de verloren dildo" gevonden.

Onder de Grand Senora Desert.

Eilandje rechts van de kaart "het grote orgie eiland "

[ Voor 10% gewijzigd door Ienni1983 op 01-10-2013 14:24 ]

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-10 08:49

Luukwa

o/

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Ik vind 16 spelers wel heel erg karig voor zo'n grote map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

MarkoAlmelo schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:23:
En toch kom je elkander continu tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Moet ik daar nou volledig opnieuw beginnen of neem ik geld, wapens en auto's mee?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob_Saibot
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-10 16:04

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

MarkoAlmelo schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:23:
Wij zien ook liever 128 spelers op een server, maar dat is niet te doen op de huidige console. :z

Land van het eeuwige vuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:24

Vuvuzela

My spire is forming

wezzal schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:20:
Solo in de online-wereld kan probleemloos....
xbox of ps3? Op ps3 is het me alleen gelukt het introfilmpje te zien.. voor de rest foutmeldingen.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Donstil schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:25:
Moet ik daar nou volledig opnieuw beginnen of neem ik geld, wapens en auto's mee?
Je moet volledig opnieuw beginnen. Je neemt dus niets mee. Het speelt zich enkele maanden voor de singleplayer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

Donstil schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:25:
Niets van je singleplayer gaat mee naar GTAO, bent ook een compleet ander character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Stelen van auto's en die dan verkopen bij LS Customs is een goede manier om online geld te verdienen :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-10 22:14

Player1S

Probably out in the dark

dutchgio schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:53:
Klopt.
Kijk eens naar de grote en details van de map.
En als miljoenen mensen tegelijk GTA V online gaan spelen kun je natuurlijk problemen verwachten.
bugs e.d. vind ik heel normaal maar je kunt aardig testen hoeveel belasting 1 user is dus daarop kun je ook op gaan inrichten. Tevens weet je hoeveel kopieën je verkocht hebt en je wacht ook nog eens 2 weken met het beschikbaar stellen.

Wat je aan capaciteit nodig hebt zou je gewoon tijdig moeten kunnen inschatten en op kunnen voorbereiden.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:33
L1nt schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:27:
[...]

bugs e.d. vind ik heel normaal maar je kunt aardig testen hoeveel belasting 1 user is dus daarop kun je ook op gaan inrichten. Tevens weet je hoeveel kopieën je verkocht hebt en je wacht ook nog eens 2 weken met het beschikbaar stellen.

Wat je aan capaciteit nodig hebt zou je gewoon tijdig moeten kunnen inschatten en op kunnen voorbereiden.
Tja, de eerste week heb je een piek, ze gaan echt niet x aantal supercomputers aanschaffen puur voor die piek de eerste week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:47
dacht ook dat solo online wel ging lukken, mooi niet dus, hij faalt dan gewoon al bij de eerste race..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:12
Beetje wisselende ervaringen dus met dat online gebeuren. Hopelijk tijdig thuis om Online ook eens aan te slingeren.
Iemand al iets met een crew gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Ik heb een wat vervelender probleem.
Na paar keer opnieuw starten is er geen circle meer waar die race begint.
Dus ik word er wel heen gestuurt, maar kan hem met geen mogelijkheid meer beginnen, een nieuwe char aanmaken helpt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:18
Jeroenvde89 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:05:
[...]

Wat ik las is dat ze in de eerste 24 uur na de release van GTA5 al dik 800 miljoen hadden omgezet, dus zegmaar dik 3x de inverstering. Er wordt daar sowieso wel een hele berg geld binnengeharkt, maak je daar maar niet druk om.
Bij elke release van een toptitel in de gamewereld heb je de eerste dagen deze problemen. Dat is echt niets unieks. Je kan het nog zo goed testen, maar om even een global serverload te testen met een paar miljoen spelers is denk ik de moeite niet waard. Daarbij... zoiets kan je niet echt goed testen, het zou veel meer kosten dan dat het op zou leveren. En je kan het natuurlijk ook niet echt testen (met zoveel players) zonder de game in feite gewoon te releasen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Heerlijk altijd bij dit soort launches. Altijd zitten er netwerk experts op een forum die alles natuurlijk ook 100x beter kunnen dan elk profesioneel bedrijf.

Ik ga het vanavond wel even proberen. Eerst vanavond even mn beurshandel doen :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-10 20:38
Wordt leuk wanneer werkend/schoolgaand nederland straks om 19:00 zijn console aanslingert. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer leden nodig in TweaksCrew2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 10-10 22:14

Player1S

Probably out in the dark

RedHat schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:28:
[...]

Tja, de eerste week heb je een piek, ze gaan echt niet x aantal supercomputers aanschaffen puur voor die piek de eerste week.
Het is ook erg vervelend dat je geen servers kunt huren en dat Rockstar/2K geen andere games heeft of ooit nog gaat maken. 8)7

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
L1nt schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:27:
[...]

Dat hebben ze ook gedaan, daarom zeggen ze ook dat het slecht zal werken ;)

De eerste piek is over een week of twee weg. Je gaat geen miljoenen extra investeren voor een populatie waarvan je weet dat die na een paar dagen drastisch terug zal lopen. Rond oud en nieuw is bellen/sms verkeer ook een drama maar geen telco gaat voor die 1 x per jaar voorkomende kortstondige piek zijn netwerk inrichten, zo moet je een gamelaunch ook zien.

Dat gaan overigens vooral op wanneer men echt eigen servers plaatst, en daar heb ik in meerdere nieuwsberichten inderdaad over gelezen. Ik had persoonlijk verwacht dat ze voor benodigde servers gewoon van bestaande clouds gebruik zouden maken, dan kan je namelijk wel behoorlijk kosteneffectief zeggen dat je in week 1 veel meer servers nodig hebt dan in week 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Grappig detail; Als je je headset gebruikt en je spreekt, dan beweegt de mond van het karakter ook. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-10 22:30

Pykow

Angelo OTR

xeple schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:37:
Wordt leuk wanneer werkend/schoolgaand nederland straks om 19:00 zijn console aanslingert. :'(
Zoals BF4 beta als GTA Online worden vandaag veel gedownload.
Netwerkproviders krijgen het zwaar in nederland :P

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jheroun schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:43:
Dat hebben ze ook gedaan, daarom zeggen ze ook dat het slecht zal werken ;)

De eerste piek is over een week of twee weg. Je gaat geen miljoenen extra investeren voor een populatie waarvan je weet dat die na een paar dagen drastisch terug zal lopen. Rond oud en nieuw is bellen/sms verkeer ook een drama maar geen telco gaat voor die 1 x per jaar voorkomende kortstondige piek zijn netwerk inrichten, zo moet je een gamelaunch ook zien.
Maar worden wel hard afgerekend op het moment dat het niet werkt (zie Vodafone vorig jaar).

Ze trekken een ziekelijke bak geld binnen met enkel de verkoop, dan kan je best die 2 maanden overcapaciteit inrichten om een betere gameplay te waarborgen dan gewoon alles op z'n beloop te laten gaan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Vanavond ff proberen, en daarna ga ik toch verder met de SP. Heb nog 12 % te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Je kunt best extra servers inhuren of kopen, maar dan zul je ook extra personeel moeten inhuren.
Dat voor een aantal weken gaat Rockstar echt niet doen.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
SinergyX schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:46:
[...]

Maar worden wel hard afgerekend op het moment dat het niet werkt (zie Vodafone vorig jaar).

Ze trekken een ziekelijke bak geld binnen met enkel de verkoop, dan kan je best die 2 maanden overcapaciteit inrichten om een betere gameplay te waarborgen dan gewoon alles op z'n beloop te laten gaan.
Precies. Dat was ook mijn hele punt.

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bron schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:31:
Dus ik word er wel heen gestuurt, maar kan hem met geen mogelijkheid meer beginnen, een nieuwe char aanmaken helpt ook niet.
Dit probleem heb ik nu ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Het werkt gewoon niet hier, ik wacht wel tot het het wel doet. Wordt er een beetje moe van om maar te blijven proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Er zijn met de patch ook enkele kleine dingen verandert die ook betrekking hebben op SP.

List of gamechanges:

-Less Accurate Cops

-Vehicle damage is more real

-People Don't die so easily when in car crash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Ik zal het vanavond wel even proberen, moet ik wel eerst gold kopen
:<

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:05
LuukwaHD schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:49:
Ik zal het vanavond wel even proberen, moet ik wel eerst gold kopen
:<
Nee, is nu tijdelijk gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 20:13
Jeroenvde89 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:47:
[...]

Precies. Dat was ook mijn hele punt.
Gaat er ook om dat ze nog geen goede test hebben kunnen doen, beta test met miljoenen mensen is ook niet zo 1,2,3 geregeld.... Dus dat komt er ook bij

PSN: c_caveman1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ryan_ schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:49:
[...]

Nee, is nu tijdelijk gratis.
Vanaf 4 oktober pas toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-10 16:06

BioHazard

*\o/*

Deem schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:48:
Er zijn met de patch ook enkele kleine dingen verandert die ook betrekking hebben op SP.

List of gamechanges:

-Less Accurate Cops

Garagebug ook opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89

List of gamechanges:

-Less Accurate Cops

Serieus? Heel nice! Waren, naast de garagebug, mijn enige punten van verbetering _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Pykow schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:45:
[...]

Zoals BF4 beta als GTA Online worden vandaag veel gedownload.
Netwerkproviders krijgen het zwaar in nederland :P
Battlefield 4

was al preload sinds gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Staat er dat de garagebug opgelost is? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Vreemd, bij mij staat er GRATIS XBOX LIVE GOLD-WEEKEND 4-6 OKTOBER.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat wordt er met deze verbetering bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:52:
[...]

Dat de politie minder accuraat is? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
[...]

Dat ze niet elke schot raken.

Dat ze ook mis schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
EnigmaNL schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:52:
[...]

Vreemd, bij mij staat er GRATIS XBOX LIVE GOLD-WEEKEND 4-6 OKTOBER.
Hm, vaag. Wanneer ik de tekst kopieer en plak krijg ik ook 4 oktober. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentia
  • Laatst online: 15:06
[...]

Dat ze minder acuraat met schieten zijn lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
EnigmaNL schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:53:
[...]

Dat de politie minder accuraat is? 8)7
Captain Translated Obvious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Ryan_ schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:53:
[...]

Hm, vaag. Wanneer ik de tekst kopieer en plak krijg ik ook 4 oktober. :P
Volgens mij staat er gewoon 4 oktober, ook als je niet kopieert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-10 23:03
Het is een weekend, dus dan lijkt me 1 oktober een beetje sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
EnigmaNL schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:53:
[...]

Volgens mij staat er gewoon 4 oktober, ook als je niet kopieert :)
Moment. Screenshot incoming :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

List of gamechanges:

-Less Accurate Cops

Less accurate cops? Had ik geen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/08beZPZsHGkN3bY0h6f0L9cA/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10 20:18
The Outlaw schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:56:
[...]
Less accurate cops? Had ik geen last van?
Afgezien van het feit dat je prima kon winnen schoten ze wel echt zo'n beetje alles raak

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ik heb ook 1 oktober zien staan inderdaad. Zullen ze wel snel aangepast hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
servival7 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:57:
Ik heb ook 1 oktober zien staan inderdaad. Zullen ze wel snel aangepast hebben.
Er stond de hele tijd al 4 oktober, het is ook een free weekend. Het weekend begint niet op dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
ik zie toch echt 1-6 oktober op dat plaatje.

Doe anders even shift f5 op die pagina.

[ Voor 10% gewijzigd door Ienni1983 op 01-10-2013 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Afbeeldingslocatie: http://img11.imageshack.us/img11/6734/om3s.png

Foutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
Ienni1983 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:57:
[...]

ik zie toch echt 1-6 oktober op dat plaatje.
kopieer de "1" maar eens in notepad is gewoon een 4, maar mijn browser laat ook zien wat er op het plaatje staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Misschien dat het dan toch een 4 is. Waarschijnlijk niet lekker weergeven in Chrome? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Laatst online: 10-10 13:14
Bron schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:31:
Had ik eerst ook, net was het rondje wel te zien maar bleek dat je er data van de server voor nodig had, dus faalde de game weer en kwam ik weer in gta offline terecht.

Had dan gewoon de onlinegame tijdens de officiële launchdag online gezet, dan had het nu misschien gewerkt en had iedereen toch nog zat te doen offline.

[ Voor 5% gewijzigd door Bastard op 01-10-2013 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Scorchor schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:59:
[...]

kopieer de "1" maar eens in notepad is gewoon een 4, maar mijn browser laat ook zien wat er op het plaatje staat
zit op me werk en alles dat met games te maken heeft is eng volgens de technische dienst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Ryan_ schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:59:
Misschien dat het dan toch een 4 is. Waarschijnlijk niet lekker weergeven in Chrome? :)
Haha, ik heb ook Chrome maar ik zie duidelijk een 4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor diegene die al toegang hebben tot V. Kun je echt overal heen op de map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerronimo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 15:08
LOL! Zelfs de socialclub website ligt plat.
Heb rond half2 1 sessie kunnen spelen(xbox360), werd zonder introductie zo ergens een server op gegooit, kwam ook letterlijk met mijn caracter uit de lucht vallen!!! :*)
Viel dus van een berg af. had nog een klein beetje health over en werd meteen geschept door een auto...
Daarna wel gewoon kunnen respawnen, schat dat er een stuk of 9 man in deze sessie zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

The Outlaw schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:01:
Het is toch free roam? Tuurlijk kan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
EnigmaNL schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:00:
[...]

Haha, ik heb ook Chrome maar ik zie duidelijk een 4 :)
Haha, raar dan. Maar inderdaad logisch dat het 4 is, weekend begint idd niet op dinsdag (helaas :9 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Ik hoop dat BAWSAQ het doet straks.. Ik moet voor lester nog wat investeren in aandelen. Zit nu met de 3 chars op 230mil na de eerste lester missie.. Gisteren kreeg ik BAWSAQ niet aan de praat. (X360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

The Outlaw schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:01:
Vanaf moment 1 kan je overal heen. Maar de vraag is of je dat wel direct wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:48

OMD

Uhm,

Misschien al voorbij bekomen maar iig laatste 5 pagina's niet.

Ik heb storting doorlopen. Update gedownload en kan nou niet meer switchen van character..
Dat is op z'n zachts gezegd nogal vervelend zeg maar.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
OMD schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:04:
Uhm,

Misschien al voorbij bekomen maar iig laatste 5 pagina's niet.

Ik heb storting doorlopen. Update gedownload en kan nou niet meer switchen van character..
Dat is op z'n zachts gezegd nogal vervelend zeg maar.
SP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Zit je soms in een missie in Single Player?

Dan kan dat nog weleens voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Geprobeerd online te gaan, werkt uiteraard niet op PS3, daarna terug naar SP maar andere character staat niet eens meer in het menu. Lijkt wel of die half online half SP aan het doen is.

Heb geen missies meer :+

OK werkt weer. Moet dus spel afsluiten en opnieuw starten. Van online naar SP heb ik die fout, 2x geprobeerd.

[ Voor 28% gewijzigd door OMD op 01-10-2013 15:08 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
OMD schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:07:
Geprobeerd online te gaan, werkt uiteraard niet op PS3, daarna terug naar SP maar andere character staat niet eens meer in het menu. Lijkt wel of die half online half SP aan het doen is.

Heb geen missies meer :+

OK werkt weer. Moet dus spel afsluiten en opnieuw starten. Van online naar SP heb ik die fout, 2x geprobeerd.
Je bent nog half op MP, je moet ff de MP excitten.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 21:59
Op die eerste stream zitten ze nu te klooien om in de militairbasis te komen (lopend). Als ze nou slim zijn nemen ze een vliegtuig en landen deze daar naast de hangar van de fighter jet :P

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

green-tea schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:09:
[...]

Je bent nog half op MP, je moet ff de MP excitten.
Weet jij waar ik dat kan doen? Als ik return to GTA V doe heb ik die fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boztas
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-12-2020
Heeft iemand een link naar de patch notes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:13
OMD schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:10:
[...]

Weet jij waar ik dat kan doen? Als ik return to GTA V doe heb ik die fout.
Als je het spel opnieuw opstart is je probleem toch ook opgelost?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Pagina: 1 ... 41 ... 74 Laatste

Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic

Geen PC vs Console discussie's

Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]
.