Nederlandse PS5 clan / 30+
Auto's die 'gesaved' zijn (dus garage/storage) en kapot gaan, kan je via de impound weer terughalen. Deze zit mid-rechts van de grote stad bij een politiebureau (auto icoontje op de map).Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:24:
Hoe krijg ik mijn auto's terug?
Ik heb al 2 keer een volledig getunde auto verloren... >:(
Zo heeft tunen niet veel nut als je auto's te makkelijk kwijtraakt. (1 keer was ie van me gestolen, 1 keer was ik ontploft met auto en al)
Auto's die 'verdwijnen' na laden van een savegame uit je garage ben je gewoon kwijt
Gisteren _eindelijk_ de Futo gevonden, swapte naar Franklin die toevallig in de file stond, en vlak voor me eindelijk de auto
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Paar dagen terug wel echt een epic moment gehad
Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:28:
Paar dagen terug wel echt een epic moment gehad
spoiler:Micheal werd gedrogeerd door zijn zoon (wat al kicke was) maar daarna kreeg hij ook nog een very very bad trip met weer aliens enzo. Als hij dan uit de ufo dondert en naar beneden valt... WAUW die effecten en dan het uitzicht over de stad en die muziek erbij! Heel memorabel!
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Verwijderd
In de inpound staan ze niet...SinergyX schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:27:
[...]
Auto's die 'gesaved' zijn (dus garage/storage) en kapot gaan, kan je via de impound weer terughalen. Deze zit mid-rechts van de grote stad bij een politiebureau (auto icoontje op de map).
Auto's die 'verdwijnen' na laden van een savegame uit je garage ben je gewoon kwijt
Gisteren _eindelijk_ de Futo gevonden, swapte naar Franklin die toevallig in de file stond, en vlak voor me eindelijk de auto
Ik heb ze geparkeerd bij mijn huis. Toen getuned en toen verloren. Maar ze komen dan dus niet automatisch terug? Bij sommige missies moet je in een bepaald voertuig stappen... je laat je getunede auto dus achter... ben je die dan gewoon kwijt??
Weinig nut dan dat hele tuned

Cool. Dan ga ik vanavond nog even spelen met mijn oudere save game.Mon0lith schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:21:
[...]
Pisswasser stijgt nog steeds. Heb er gister nog in geïnvesteerd (te laat ipv begin vorig weekend)
Kijken hoelang ik het kan rekken.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Die ene, met die snor
Als die auto gesaved was (dus hij heeft in je garage/storage gestaan), dan zou die wel bij inpound moeten zitten.Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:30:
[...]
In de inpound staan ze niet...
Ik heb ze geparkeerd bij mijn huis. Toen getuned en toen verloren. Maar ze komen dan dus niet automatisch terug? Bij sommige missies moet je in een bepaald voertuig stappen... je laat je getunede auto dus achter... ben je die dan gewoon kwijt??
Weinig nut dan dat hele tuned![]()
Maar alle auto's die verdwijnen uit de garage ben je gewoon kwijt, fucking irritante bug die hopelijk nu is opgelost (geen idee of Rockstar ook een hotfix heeft uitgebracht voor de singleplayer).
Trevor heeft de 'beste' kans om auto's te behouden, die gebruik ik continue voor de zeldzame auto's.
Sommige beweren een quicksave te doen als je voor je garage staat (waar je je auto inzet), ze wel bewaard blijven ipv naar binnen en te gaan slapen, maar lijkt vooralsnog niet echt bewezen.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Dus in een aparte garage blijf ik mijn getunde auto's behouden als ik die ergens kwijt raak?The Outlaw schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:31:
Dat is een bekende bug. Heb je niet een grote garage waar je 4 wagens in kan opslaan. Die doet het altijd, en daar verlies je je wagens niet.
Thuis parkeren is dus gewoon tijdelijk?
Daar is een andere topic voor maar ik zal je even helpen.Tjado schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:35:
Ik probeer de TweaksCrew te joinen voor GTA Online straks, maar hij zit vol! Is er nog een andere Tweakers Crew?
http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrew_2
http://tinyurl.com/5sdar8p
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Is dus random, niemand lijkt te weten wat precies de bug is.Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:36:
[...]
Dus in een aparte garage blijf ik mijn getunde auto's behouden als ik die ergens kwijt raak?
Thuis parkeren is dus gewoon tijdelijk?
Btw, met die 4spot garage, als die vol is en je moet dus 1 auto vrij maken, doe dit _voordat_ je met je nieuwe bolide aankomt. Als je naar binnen gaat en weer naar buiten, is de auto waarmee je aan kwam rijden dus foetsie.
PS. Jammer van degene die al die onzin dingen plaatste, dit forum is de enige plek waar ik de kaart heb aangekondigd dus als jij diegene bent, dan: ... Foei!
:-)
Verwijderd
Vet handig!Pin0 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:40:
Heb de boel weer een beetje opgeschoond. Inmiddels 55 interessante door tweakers geplaatste markers! Leuk. Laat ze maar komen: http://nijdam.nu/GTAV/?show=tweakers
PS. Jammer van degene die al die onzin dingen plaatste, dit forum is de enige plek waar ik de kaart heb aangekondigd dus als jij diegene bent, dan: ... Foei!
Revive the guild!
Klopt, deze stond groot op een gebouw in Liberty City!Jelte,89 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:46:
Behoorlijk off-topic, maar ik ben sinds de release van GTA V, GTA 4 weer gaan spelen (PC) en vroeg me af of de stock market / Bawsaq er ook is in deel 4. Heb de naam Bawsaq behoorlijk vaak voorbij zien komen in het spel.
GTA opstarten, dan krijg je een melding.The Outlaw schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:42:
Waar downloaden jullie de PS3 patch voor GTAV?
"Waiting for Players" is ook een bekende maar verder kom ik ook niet. Al 20 minuten zitten wachten, maar hij komt gewoon niet verder. Helemaal toppie dus
En mocht ie komen met "do you want to spectate" dan kun je quitten maar je kunt geen auto jatten. Wel die 2 gozers die daar staan op hun bek slaan, maar meer dan dat ook niet. Je GUI werkt verder ook niet dan. Beetje dramatisch dit. Ik had wel iets beter verwacht dan dit. Waarom die race aan het begin geforceerd is snap ik ook niet helemaal.
[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 01-10-2013 12:49 ]
Iemand die nu meeleest iig, want er staat alweer een keer "pauper volk" en "stinkmoeder" tussen ....Pin0 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:40:
Heb de boel weer een beetje opgeschoond. Inmiddels 55 interessante door tweakers geplaatste markers! Leuk. Laat ze maar komen: http://nijdam.nu/GTAV/?show=tweakers
Je kunt wel auto's die rijden jacken. Maar dan staat er dat je terug moet naar de raceplek, maar als je daar komt wordt hij niet geactiveerd.Martinspire schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:48:
Iemand het laatste half uur nog door de "launching session" heen gekomen?
"Waiting for Players" is ook een bekende maar verder kom ik ook niet
En mocht ie komen met "do you want to spectate" dan kun je quitten maar je kunt geen auto jatten. Wel die 2 gozers die daar staan op hun bek slaan, maar meer dan dat ook niet. Je GUI werkt verder ook niet dan. Beetje dramatisch dit. Ik had wel iets beter verwacht dan dit. Waarom die race aan het begin geforceerd is snap ik ook niet helemaal.
Sowieso lastig als je moer rennen voor de politie maar geen radar hebt
oftewel, zoals gezegd is het nogal buggy
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
Gisteravond zelf ook begonnen. Helaas niet veel verder dan de proloog gespeeld, maar wel genoten. Het besef kwam daarna pas dat GTA Vice City Stories de laatste GTA is geweest die ik heb gespeeld. Ten opzichte van die game ziet GTA V echt enorm veel beter uit. Ik ga in een rustig tempo genieten van het spel en waarschijnlijk afwisselen met Online.
Nee, die had ik gemist denk ik. Zijn nu ook weg...Cerberi schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:50:
[...]
Iemand die nu meeleest iig, want er staat alweer een keer "pauper volk" en "stinkmoeder" tussen ....
2e vastloper...
[ Voor 10% gewijzigd door RaiseCain op 01-10-2013 13:03 ]
Ziet er veelbelovend uit.
Verwijderd
bij het opstarten stond telkens story modus laden, nu de keuze om direct met ''X" naar on-line te gaan.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik ben daar inmiddels al drie auto's verlorenThe Outlaw schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:31:
Dat is een bekende bug. Heb je niet een grote garage waar je 4 wagens in kan opslaan. Die doet het altijd, en daar verlies je je wagens niet.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Geen gek idee denk ik. Zelfs Rockstar benoemt het als een apart "spel".BtM909 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:03:
Is het een idee om voor online een apart topic aan te maken?
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Joah.BtM909 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:03:
Verwijderd
Mee eensBtM909 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:03:
Die ene, met die snor

[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 01-10-2013 13:07 ]
Ik ben sinds ik auto save uit heb gezet geen enkele auto meer kwijtgeraakt. Ook auto's in Michael's en Franklins huis blijven er mooi in staan.
Triest joh, lekker een leuke "app" wat iemand met iedereen deelt verzieken... Hoe kansloos kan je zijn.Pin0 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:53:
[...]
Nee, die had ik gemist denk ik. Zijn nu ook weg...
PSN: Wauzer010
Yep hier ookVerwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:04:
Scherm gaat op zwart, wanneer ik aangeef de patch te willen downloaden. TV en PS3 staan biede nog wel aan. Iemand enige idee?
Maar niet mogelijk om te kopen in IV?Noctonix schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:47:
[...]
Klopt, deze stond groot op een gebouw in Liberty City!
Revive the guild!
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Kan iemand dat bevestigen? Thanks
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
jaBtM909 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:03:
Dat is handig, bedankt hiervoor!Pin0 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:40:
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
Kun je die mensen (ip-adressen) niet blocken?Pin0 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:53:
[...]
Nee, die had ik gemist denk ik. Zijn nu ook weg...
PSN: Wauzer010
begint lekker
Iedereen kan deze link toch gewoon delen... en/of vinden. Zelfs zonder registratie meen ik. Forum is openbaar en wordt ook nog geïndexeerd.Cerberi schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:50:
[...]
Iemand die nu meeleest iig, want er staat alweer een keer "pauper volk" en "stinkmoeder" tussen ....
(Ik kan zelf niet eens vinden hoe je er überhaupt een marker opzet...) Laatst lukte het nog wel, maar nu niet?!
Rockstar Cloud is offline, ofwel: niemand kan meer karakters ladenRaiseCain schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:23:
GTA Online saved data for Character 1 has been corrupted..... serieus?
begint lekker
Hele online gebeuren ligt nu al plat terwijl het nog niet eens voor iedereen beschikbaar is. Erg triest imo. Had wel beter dan dit verwacht. Sure, niet alles hoeft meteen te werken, maar dit is gewoon dramatisch. Had dan desnoods een queue-systeem erin gemaakt om ervoor te zorgen dat er in ieder geval nog wel wat blijft werken.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Is gewoon aangekondigd en verwacht dit. Wacht dan nog maar gewoon een weekje.Martinspire schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:25:
[...]
Rockstar Cloud is offline, ofwel: niemand kan meer karakters laden
Hele online gebeuren ligt nu al plat terwijl het nog niet eens voor iedereen beschikbaar is. Erg triest imo. Had wel beter dan dit verwacht. Sure, niet alles hoeft meteen te werken, maar dit is gewoon dramatisch. Had dan desnoods een queue-systeem erin gemaakt om ervoor te zorgen dat er in ieder geval nog wel wat blijft werken.
We komen er welPingen naar socialclub.rockstargames.com [65.118.245.110] met 32 bytes aan gegevens:
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Ping-statistieken voor 65.118.245.110:
Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 0, verloren = 4
(100% verlies).
Edit: BAWSAQ doet 't hier in de singleplayer wel nog gewoon?
[ Voor 8% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 01-10-2013 13:27 ]
die pings wil niks zeggen, kan best zijn dat ze icmp gewoon niet toelatenPsychoMantis_NL schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:26:
[...]
We komen er wel
Edit: BAWSAQ doet 't hier in de singleplayer wel nog gewoon?
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Dit. En dan moet Amerika het nog gaan spelen. Nou dat gaat wat worden.v8power67 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:26:
Nou begint goed. Eerst de update die mn ps3 laat vastlopen. Gelukkig 2e keer wel goed. Daarna een online dude gemaakt. En wil beginnen crash. Ga weer naar singleplayer. Doe dan switch menu en doe online en kijk inmiddels al aantal minuten naar een zwart scherm.... my god van die miljard omzet hadden ze wel eens wat betere servers mogen aanschaffen... je weet het wordt druk dus zorg dan voor genoeg servers....
http://www.twitch.tv/goldglove speelt al 2 uurTommiiee schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:28:
Mensen die serieus dachten dat ze meteen zouden kunnen spelen

De site socialclub.rockstargames.com doet het net zo goed niet.Scorchor schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:29:
[...]
die pings wil niks zeggen, kan best zijn dat ze icmp gewoon niet toelaten
Hoe moet dat vanavond/morgen als de VS die update binnenhaalt
@Scorchor: Ik kom er ook via een normale http request niet op
Geloof dat ze zo'n beetje elke server in Amerika opgekocht hebben.. De animo is gewoon zo verschrikkelijk groot. Kan me er niet echt druk om maken. Zolang het niet werkt ben ik tenminste nog een beetje productiefv8power67 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:26:
Nou begint goed. Eerst de update die mn ps3 laat vastlopen. Gelukkig 2e keer wel goed. Daarna een online dude gemaakt. En wil beginnen crash. Ga weer naar singleplayer. Doe dan switch menu en doe online en kijk inmiddels al aantal minuten naar een zwart scherm.... my god van die miljard omzet hadden ze wel eens wat betere servers mogen aanschaffen... je weet het wordt druk dus zorg dan voor genoeg servers....
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Met releases van Halo / CoD etc. verliep alles ook vrij goed online via de LIVE servers.
En dan hebben ze dadelijk een handjevol servers, stabiliseert het online leven zich en zitten ze met dure servers die ze niet kunnen gebruiken.v8power67 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:26:
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Edit: ghehe volledig met T.Net outfit
[ Voor 20% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 01-10-2013 13:33 ]
Na het filmpje werkt het niet meer...PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:32:
hmmmm... via een solo session krijg ik nu wel wat te zien. Dat maar eens even proberen

Lijkt mij ook dat die gewoon te huur zijn. Of ze kunnen ze weer voor de volgende game gebruiken. Zo hard zullen die niet verouderen.Scrtz schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:31:
Altijd hetzelfde gezeik als een gameontwikkelaar zelf zijn servers host..
Verwijderd
Eigenlijk niet, ze hadden zich vooraf middels een schrijven behoorlijk ingedekt, als dat dan geen argwaan bij je wekt?v8power67 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:29:
Hoezo is dat raar?? Je mag verwachten dat het best verkochte spel ooit ook even de beste servees roggelt toch??
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2013 13:35 ]
Verwijderd
Hebben ze toch aangegeven dat dit kon gebeuren. Als je het zo vervelend vind ga dan niet op de launch dag proberen te spelen.v8power67 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:29:
Hoezo is dat raar?? Je mag verwachten dat het best verkochte spel ooit ook even de beste servees roggelt toch?? Of is dat weer teveel gevraagd ??
Dat bedoelde ik net dus, volgens mij heeft Microsoft zelf een megapark met servers. Dat is imo ook waarvoor je geld betaald (Xbox Live Gold). Beetje vreemd dat R* dan zijn eigen servers gebruikt.harlekein schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:33:
[...]
Lijkt mij ook dat die gewoon te huur zijn. Of ze kunnen ze weer voor de volgende game gebruiken. Zo hard zullen die niet verouderen.
OF misschien is de multiplayer/matchmaking code gewoon superbrak, en lijkt het alsof het de servers zijn.
Xbox Live: Ofthewell NL
De 360 had 'm al eerder zelfs, lees anders even terug in dit topic.Hairball schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:35:
Zijn er überhaupt mensen met een 360 diende patch al hebben? Zo te horen is het alleen de ps3.
JeejU hebt een troffee gewonnen:
Off the plane
@RaiseCain: Je had gelijk, ik ga wel ff singleplayer'en
Stop aub met dat huilie huilie over servers en waar/wel niet gehost. Geduld.Razr schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:35:
[...]
De 360 had 'm al eerder zelfs, lees anders even terug in dit topic.
Kun je de ouders en voorouders later nog aanpassen? Want dit systeem vind ik echt kut.
[ Voor 21% gewijzigd door Nfear op 01-10-2013 13:40 ]
X360 patch btw.
[ Voor 7% gewijzigd door Thomas op 01-10-2013 13:40 ]
Dat was gewoon een antwoord op iemand die vroeg of de patch al uit was. Dat die persoon niet eerst even wat onderzoek doet of in het topic leest kan er voor zorgen dat mijn antwoord misschien wat bot overkwam ja.trix0r schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:38:
[...]
Stop aub met dat huilie huilie over servers en waar/wel niet gehost. Geduld.
En ik ben het ermee eens dat we over het spel verder gaan
Die trigger is 3m voor je en vrij grootThomasx4 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:39:
Zit online maar de missie is idd bugged, er staat "Go to the Race Trigger", maar de race trigger is niet te vinden.
naja wat meer tijd om met character te puzzelen.. manier vinden voor zo min mogelijk stealth/lung capacity
I served in a company of heroes.
Bij mij is hij er gewoon niet, x360. Ik heb wel op de kaart bijvoorbeeld hoe ver je er (blijkbaar) van af bent, sta nu op 0ft, maar hij vind hem niet... Vet kut. Kan trouwens ook niet de kaart bekijken (op start drukken).Vuvuzela schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:42:
[...]
Die trigger is 3m voor je en vrij grootik heb hem gezien na het introfilmpje maar de race zelf lukt niet want hij kan geen tegenstander vinden oid. (ps3)
naja wat meer tijd om met character te puzzelen.. manier vinden voor zo min mogelijk stealth/lung capacity
Verwijderd
Je kunt dus ook alleen spelen maak ik hier uit op?Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:50:
Bij mij werkt online prima, de eerst race kunnen doen, daarna nog wat andere missies voor Lamar. Inmiddels ook met een ander persoon die online was samen een winkel beroofd
Daarnaast had elke debiel kunnen nagaan dat het spel beter zou gaan verkopen dan elk ander spel dan ook. En als je dan een Online-variant, als in GTA:O, aanbiedt, zorg er dan op z'n minst voor dat alles een beetje (soepel) werkt en dat je sowieso genoeg servercapaciteit hebt.
Maar ja, ik zal wel overdrijven/zeuren

[ Voor 4% gewijzigd door Jeroenvde89 op 01-10-2013 13:55 ]
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic
Geen PC vs Console discussie's
Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags: