Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trevor is geniaal haha. Zojuist een leuke missie gedaan met hem voor Madrazo. Totaal niet wat ik had verwacht haha.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:24:
Hoe krijg ik mijn auto's terug?

Ik heb al 2 keer een volledig getunde auto verloren... >:(

Zo heeft tunen niet veel nut als je auto's te makkelijk kwijtraakt. (1 keer was ie van me gestolen, 1 keer was ik ontploft met auto en al)
Auto's die 'gesaved' zijn (dus garage/storage) en kapot gaan, kan je via de impound weer terughalen. Deze zit mid-rechts van de grote stad bij een politiebureau (auto icoontje op de map).

Auto's die 'verdwijnen' na laden van een savegame uit je garage ben je gewoon kwijt :P

Gisteren _eindelijk_ de Futo gevonden, swapte naar Franklin die toevallig in de file stond, en vlak voor me eindelijk de auto :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel zelf ook het liefst op Trevor en Micheal. Gangsta nigga Franklin trekt me gewoon het minst.

Paar dagen terug wel echt een epic moment gehad
spoiler:
Micheal werd gedrogeerd door zijn zoon (wat al kicke was) maar daarna kreeg hij ook nog een very very bad trip met weer aliens enzo. Als hij dan uit de ufo dondert en naar beneden valt... WAUW die effecten en dan het uitzicht over de stad en die muziek erbij! Heel memorabel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02:48
Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:28:

Paar dagen terug wel echt een epic moment gehad
spoiler:
Micheal werd gedrogeerd door zijn zoon (wat al kicke was) maar daarna kreeg hij ook nog een very very bad trip met weer aliens enzo. Als hij dan uit de ufo dondert en naar beneden valt... WAUW die effecten en dan het uitzicht over de stad en die muziek erbij! Heel memorabel!
spoiler:
Klopt ja! Heel vet gemaakt. Deed me een beetje denken aan zo'n 'trip' uit de Max Payne series _/-\o_

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:27:
[...]

Auto's die 'gesaved' zijn (dus garage/storage) en kapot gaan, kan je via de impound weer terughalen. Deze zit mid-rechts van de grote stad bij een politiebureau (auto icoontje op de map).

Auto's die 'verdwijnen' na laden van een savegame uit je garage ben je gewoon kwijt :P

Gisteren _eindelijk_ de Futo gevonden, swapte naar Franklin die toevallig in de file stond, en vlak voor me eindelijk de auto :)
In de inpound staan ze niet...

Ik heb ze geparkeerd bij mijn huis. Toen getuned en toen verloren. Maar ze komen dan dus niet automatisch terug? Bij sommige missies moet je in een bepaald voertuig stappen... je laat je getunede auto dus achter... ben je die dan gewoon kwijt??

Weinig nut dan dat hele tuned 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is een bekende bug. Heb je niet een grote garage waar je 4 wagens in kan opslaan. Die doet het altijd, en daar verlies je je wagens niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Mon0lith schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:21:
[...]

Pisswasser stijgt nog steeds. Heb er gister nog in geïnvesteerd (te laat ipv begin vorig weekend)
Cool. Dan ga ik vanavond nog even spelen met mijn oudere save game.
Kijken hoelang ik het kan rekken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Ik probeer de TweaksCrew te joinen voor GTA Online straks, maar hij zit vol! Is er nog een andere Tweakers Crew?

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:30:
[...]

In de inpound staan ze niet...

Ik heb ze geparkeerd bij mijn huis. Toen getuned en toen verloren. Maar ze komen dan dus niet automatisch terug? Bij sommige missies moet je in een bepaald voertuig stappen... je laat je getunede auto dus achter... ben je die dan gewoon kwijt??

Weinig nut dan dat hele tuned 8)7 |:(
Als die auto gesaved was (dus hij heeft in je garage/storage gestaan), dan zou die wel bij inpound moeten zitten.

Maar alle auto's die verdwijnen uit de garage ben je gewoon kwijt, fucking irritante bug die hopelijk nu is opgelost (geen idee of Rockstar ook een hotfix heeft uitgebracht voor de singleplayer).

Trevor heeft de 'beste' kans om auto's te behouden, die gebruik ik continue voor de zeldzame auto's.
spoiler:
4 auto's in je depot, die blijven altijd bewaard, maximaal 2 auto's achter de stripclub - tegen de oranje muur met die air-duct, ook al is er plaats voor 4, slechts 2 blijven bewaard. Zijn garage in het noorden lijkt ook het minst bug-gevoelig

Sommige beweren een quicksave te doen als je voor je garage staat (waar je je auto inzet), ze wel bewaard blijven ipv naar binnen en te gaan slapen, maar lijkt vooralsnog niet echt bewezen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Outlaw schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:31:
Dat is een bekende bug. Heb je niet een grote garage waar je 4 wagens in kan opslaan. Die doet het altijd, en daar verlies je je wagens niet.
Dus in een aparte garage blijf ik mijn getunde auto's behouden als ik die ergens kwijt raak?
Thuis parkeren is dus gewoon tijdelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 10:28
Tjado schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:35:
Ik probeer de TweaksCrew te joinen voor GTA Online straks, maar hij zit vol! Is er nog een andere Tweakers Crew?
Daar is een andere topic voor maar ik zal je even helpen.

http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrew_2

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 09:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

PS3 patch is te downloaden, 39 mb!

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:36:
[...]

Dus in een aparte garage blijf ik mijn getunde auto's behouden als ik die ergens kwijt raak?
Thuis parkeren is dus gewoon tijdelijk?
Is dus random, niemand lijkt te weten wat precies de bug is.

Btw, met die 4spot garage, als die vol is en je moet dus 1 auto vrij maken, doe dit _voordat_ je met je nieuwe bolide aankomt. Als je naar binnen gaat en weer naar buiten, is de auto waarmee je aan kwam rijden dus foetsie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:44

Roshnak

PSN: Roshgill

Ik ben de PS3 Patch nu aan het downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Heb de boel weer een beetje opgeschoond. Inmiddels 55 interessante door tweakers geplaatste markers! Leuk. Laat ze maar komen: http://nijdam.nu/GTAV/?show=tweakers

PS. Jammer van degene die al die onzin dingen plaatste, dit forum is de enige plek waar ik de kaart heb aangekondigd dus als jij diegene bent, dan: ... Foei!

:-)

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pin0 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:40:
Heb de boel weer een beetje opgeschoond. Inmiddels 55 interessante door tweakers geplaatste markers! Leuk. Laat ze maar komen: http://nijdam.nu/GTAV/?show=tweakers

PS. Jammer van degene die al die onzin dingen plaatste, dit forum is de enige plek waar ik de kaart heb aangekondigd dus als jij diegene bent, dan: ... Foei!

Vet handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 22:50

Jelte,89

Woodworking

Behoorlijk off-topic, maar ik ben sinds de release van GTA V, GTA 4 weer gaan spelen (PC) en vroeg me af of de stock market / Bawsaq er ook is in deel 4. Heb de naam Bawsaq behoorlijk vaak voorbij zien komen in het spel.

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 11:49
Jelte,89 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:46:
Behoorlijk off-topic, maar ik ben sinds de release van GTA V, GTA 4 weer gaan spelen (PC) en vroeg me af of de stock market / Bawsaq er ook is in deel 4. Heb de naam Bawsaq behoorlijk vaak voorbij zien komen in het spel.
Klopt, deze stond groot op een gebouw in Liberty City!

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

The Outlaw schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:42:
Waar downloaden jullie de PS3 patch voor GTAV?
GTA opstarten, dan krijg je een melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:34
Iemand het laatste half uur nog door de "launching session" heen gekomen?
"Waiting for Players" is ook een bekende maar verder kom ik ook niet. Al 20 minuten zitten wachten, maar hij komt gewoon niet verder. Helemaal toppie dus :(

En mocht ie komen met "do you want to spectate" dan kun je quitten maar je kunt geen auto jatten. Wel die 2 gozers die daar staan op hun bek slaan, maar meer dan dat ook niet. Je GUI werkt verder ook niet dan. Beetje dramatisch dit. Ik had wel iets beter verwacht dan dit. Waarom die race aan het begin geforceerd is snap ik ook niet helemaal.

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 01-10-2013 12:49 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Ik kan GTA online niet eens joinen. Ik kon wel een character aanmaken. Daarna gooit ie mij eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024

Iemand die nu meeleest iig, want er staat alweer een keer "pauper volk" en "stinkmoeder" tussen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Martinspire schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:48:
Iemand het laatste half uur nog door de "launching session" heen gekomen?
"Waiting for Players" is ook een bekende maar verder kom ik ook niet

En mocht ie komen met "do you want to spectate" dan kun je quitten maar je kunt geen auto jatten. Wel die 2 gozers die daar staan op hun bek slaan, maar meer dan dat ook niet. Je GUI werkt verder ook niet dan. Beetje dramatisch dit. Ik had wel iets beter verwacht dan dit. Waarom die race aan het begin geforceerd is snap ik ook niet helemaal.
Je kunt wel auto's die rijden jacken. Maar dan staat er dat je terug moet naar de raceplek, maar als je daar komt wordt hij niet geactiveerd.

Sowieso lastig als je moer rennen voor de politie maar geen radar hebt :P (of die raceplek terug vinden, wist toevallig nog hoe ik gereden en gerend had :) )

oftewel, zoals gezegd is het nogal buggy :P

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een idee om al het gedoe over wie wel of niet online kan, waar de patch wel of niet klaar staat, etc te plaatsen in het slowchat-topic?

Gisteravond zelf ook begonnen. Helaas niet veel verder dan de proloog gespeeld, maar wel genoten. Het besef kwam daarna pas dat GTA Vice City Stories de laatste GTA is geweest die ik heb gespeeld. Ten opzichte van die game ziet GTA V echt enorm veel beter uit. Ik ga in een rustig tempo genieten van het spel en waarschijnlijk afwisselen met Online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Cerberi schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:50:
[...]

Iemand die nu meeleest iig, want er staat alweer een keer "pauper volk" en "stinkmoeder" tussen ....
Nee, die had ik gemist denk ik. Zijn nu ook weg...

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-10 12:45
Na GTA Online update, bij character aanmaken liep PS3 vast... hopelijk niks ergs.

2e vastloper...

[ Voor 10% gewijzigd door RaiseCain op 01-10-2013 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:37

Zorian

What the fox?

Ik zit online! :)
Ziet er veelbelovend uit. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net opgevallen (PS3 Versie)

bij het opstarten stond telkens story modus laden, nu de keuze om direct met ''X" naar on-line te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Is het een idee om voor online een apart topic aan te maken?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

The Outlaw schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:31:
Ik ben daar inmiddels al drie auto's verloren :'(

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Ik krijg aldoor de melding '' Failed to host a GTA Online session.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:59
BtM909 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:03:
Geen gek idee denk ik. Zelfs Rockstar benoemt het als een apart "spel".

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-10 13:14
Joah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scherm gaat op zwart, wanneer ik aangeef de patch te willen downloaden. TV en PS3 staan biede nog wel aan. Iemand enige idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Mee eens :)

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ok, ik ga even aan de slag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:19
Hoe kan je eigenlijk nieuwe locaties toevoegen aan die tweakers map? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:57
Gewoon op een plek op de map drukken?! 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 01-10-2013 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:24
Voor mensen die steeds auto's kwijtraken in garage van huis. Zet autosave uit en quick save steeds via telefoon.

Ik ben sinds ik auto save uit heb gezet geen enkele auto meer kwijtgeraakt. Ook auto's in Michael's en Franklins huis blijven er mooi in staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-09 23:15
Pin0 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:53:
[...]

Triest joh, lekker een leuke "app" wat iemand met iedereen deelt verzieken... Hoe kansloos kan je zijn.

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Gewoon een login erachter hangen of een IP-adres en blocken maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafour
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-09 08:18
Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:04:
Scherm gaat op zwart, wanneer ik aangeef de patch te willen downloaden. TV en PS3 staan biede nog wel aan. Iemand enige idee?
Yep hier ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 22:50

Jelte,89

Woodworking

Noctonix schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:47:
[...]

Klopt, deze stond groot op een gebouw in Liberty City!
Maar niet mogelijk om te kopen in IV?

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Jelte, dit topic gaat over GTA 5. Als je gaat [google=gta 4 bawsaq] dan zie je dat die gewoon niet beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik heb het idee dat heel Rockstar offline is nu. Ik heb m'n character gemaakt, maar socialclub werkt hier niet meer en Rockstar servers zijn offline zegt de game :P

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Er staat nu de verloren dildo op die kaart, die lijkt me ook fake? Of heb ik iets gemist ;P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook de update binnen op de ps3 en kan gewoon het spel nog spelen. Ik heb online wel een char aangemaakt maar kan niet joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Ik ben maar een solo online session in gegaan, die werkt wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:29
Failed to host a GTA Online session... nope, hier niet :(

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
Zijn er meer mensen die
spoiler:
na het leveren van die 5 auto's voor die Epsilom missie geen e-mail krijgen en dus niet verder komen? Ik heb er last van, het is ook al gemeld op de site van Rocktstar. En ik heb gelezen dat na die update van GTA Online, je opeens die email krijgt en dus verder kan?

Kan iemand dat bevestigen? Thanks ;)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:44
ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Ik had daar geen last van, maar vond wel dat dat bij die missies sowieso lang duurde...

spoiler:
Bij dat stuk waar je 10 dagen achter elkaar dat pakje aan moet houden stopte op een gegeven moment ook die notices met "X dagen je pakje al aan".. Voor de zekerheid daarna nog maar tig keer opgeslagen en ineens kreeg ik 5 mailtjes met wekelijkse inkomsten (10 dagen dus duidelijk behaald)... pas 10 minuten daar weer na kreeg ik pas een mailtje voor 't volgende deel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:01

kevin33

Welkom in Utopia.

Dat is handig, bedankt hiervoor!

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-09 23:15
Pin0 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:53:
[...]

Kun je die mensen (ip-adressen) niet blocken?

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
GTA Online saved data for Character 1 has been corrupted..... serieus?

begint lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-10 16:02
Cerberi schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:50:
[...]

Iedereen kan deze link toch gewoon delen... en/of vinden. Zelfs zonder registratie meen ik. Forum is openbaar en wordt ook nog geïndexeerd.

(Ik kan zelf niet eens vinden hoe je er überhaupt een marker opzet...) Laatst lukte het nog wel, maar nu niet?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Haha die is wel heel netjes :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:34
RaiseCain schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:23:
GTA Online saved data for Character 1 has been corrupted..... serieus?

begint lekker
Rockstar Cloud is offline, ofwel: niemand kan meer karakters laden :')
Hele online gebeuren ligt nu al plat terwijl het nog niet eens voor iedereen beschikbaar is. Erg triest imo. Had wel beter dan dit verwacht. Sure, niet alles hoeft meteen te werken, maar dit is gewoon dramatisch. Had dan desnoods een queue-systeem erin gemaakt om ervoor te zorgen dat er in ieder geval nog wel wat blijft werken.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

pfff, eindelijk ik kan online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 15:55

v8power67

Psn: Mausosaurus

Nou begint goed. Eerst de update die mn ps3 laat vastlopen. Gelukkig 2e keer wel goed. Daarna een online dude gemaakt. En wil beginnen crash. Ga weer naar singleplayer. Doe dan switch menu en doe online en kijk inmiddels al aantal minuten naar een zwart scherm.... my god van die miljard omzet hadden ze wel eens wat betere servers mogen aanschaffen... je weet het wordt druk dus zorg dan voor genoeg servers....

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
En dan ligt het meeste van USA nog op bed :') Wordt vanavond imho nog veel gekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
Martinspire schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:25:
[...]

Rockstar Cloud is offline, ofwel: niemand kan meer karakters laden :')
Hele online gebeuren ligt nu al plat terwijl het nog niet eens voor iedereen beschikbaar is. Erg triest imo. Had wel beter dan dit verwacht. Sure, niet alles hoeft meteen te werken, maar dit is gewoon dramatisch. Had dan desnoods een queue-systeem erin gemaakt om ervoor te zorgen dat er in ieder geval nog wel wat blijft werken.
Is gewoon aangekondigd en verwacht dit. Wacht dan nog maar gewoon een weekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Pingen naar socialclub.rockstargames.com [65.118.245.110] met 32 bytes aan gegevens:
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.

Ping-statistieken voor 65.118.245.110:
Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 0, verloren = 4
(100% verlies).
We komen er wel :')

Edit: BAWSAQ doet 't hier in de singleplayer wel nog gewoon? :s

[ Voor 8% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 01-10-2013 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:25
Mensen die serieus dachten dat ze meteen zouden kunnen spelen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Laatst online: 28-08 12:43
PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:26:
[...]

We komen er wel :')

Edit: BAWSAQ doet 't hier in de singleplayer wel nog gewoon? :s
die pings wil niks zeggen, kan best zijn dat ze icmp gewoon niet toelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 15:55

v8power67

Psn: Mausosaurus

Hoezo is dat raar?? Je mag verwachten dat het best verkochte spel ooit ook even de beste servees roggelt toch?? Of is dat weer teveel gevraagd ??

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:26:
Nou begint goed. Eerst de update die mn ps3 laat vastlopen. Gelukkig 2e keer wel goed. Daarna een online dude gemaakt. En wil beginnen crash. Ga weer naar singleplayer. Doe dan switch menu en doe online en kijk inmiddels al aantal minuten naar een zwart scherm.... my god van die miljard omzet hadden ze wel eens wat betere servers mogen aanschaffen... je weet het wordt druk dus zorg dan voor genoeg servers....
Dit. En dan moet Amerika het nog gaan spelen. Nou dat gaat wat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
Tommiiee schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:28:
Mensen die serieus dachten dat ze meteen zouden kunnen spelen :')
http://www.twitch.tv/goldglove speelt al 2 uur :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Scorchor schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:29:
[...]

die pings wil niks zeggen, kan best zijn dat ze icmp gewoon niet toelaten
De site socialclub.rockstargames.com doet het net zo goed niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Niet meteen, maar als de servers er al uitliggen terwijl nog niet eens de helft van 't volk de update binnen heeft, is dat wel triest...

Hoe moet dat vanavond/morgen als de VS die update binnenhaalt :p

@Scorchor: Ik kom er ook via een normale http request niet op :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Geloof dat ze zo'n beetje elke server in Amerika opgekocht hebben.. De animo is gewoon zo verschrikkelijk groot. Kan me er niet echt druk om maken. Zolang het niet werkt ben ik tenminste nog een beetje productief :P

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Waarom (in het geval van MS / 360) gaat dit niet via de LIVE servers dan? Microsoft heet een mega serverpark hiervoor (daar je betaal je ook voor).

Met releases van Halo / CoD etc. verliep alles ook vrij goed online via de LIVE servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-10 15:19
En dan hebben ze dadelijk een handjevol servers, stabiliseert het online leven zich en zitten ze met dure servers die ze niet kunnen gebruiken.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-10 14:45
Altijd hetzelfde gezeik als een gameontwikkelaar zelf zijn servers host..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
hmmmm... via een solo session krijg ik nu wel wat te zien. Dat maar eens even proberen

Edit: ghehe volledig met T.Net outfit :')

[ Voor 20% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 01-10-2013 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:32:
hmmmm... via een solo session krijg ik nu wel wat te zien. Dat maar eens even proberen
Na het filmpje werkt het niet meer... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 16:22

harlekein

Creator Owner

Scrtz schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:31:
Altijd hetzelfde gezeik als een gameontwikkelaar zelf zijn servers host..
Lijkt mij ook dat die gewoon te huur zijn. Of ze kunnen ze weer voor de volgende game gebruiken. Zo hard zullen die niet verouderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:29:
Hoezo is dat raar?? Je mag verwachten dat het best verkochte spel ooit ook even de beste servees roggelt toch??
Eigenlijk niet, ze hadden zich vooraf middels een schrijven behoorlijk ingedekt, als dat dan geen argwaan bij je wekt?
:)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2013 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:29:
Hoezo is dat raar?? Je mag verwachten dat het best verkochte spel ooit ook even de beste servees roggelt toch?? Of is dat weer teveel gevraagd ??
Hebben ze toch aangegeven dat dit kon gebeuren. Als je het zo vervelend vind ga dan niet op de launch dag proberen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
harlekein schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:33:
[...]

Lijkt mij ook dat die gewoon te huur zijn. Of ze kunnen ze weer voor de volgende game gebruiken. Zo hard zullen die niet verouderen.
Dat bedoelde ik net dus, volgens mij heeft Microsoft zelf een megapark met servers. Dat is imo ook waarvoor je geld betaald (Xbox Live Gold). Beetje vreemd dat R* dan zijn eigen servers gebruikt.

OF misschien is de multiplayer/matchmaking code gewoon superbrak, en lijkt het alsof het de servers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Zijn er überhaupt mensen met een 360 die de patch al hebben? Zo te horen is het alleen de ps3.

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Hairball schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:35:
Zijn er überhaupt mensen met een 360 diende patch al hebben? Zo te horen is het alleen de ps3.
De 360 had 'm al eerder zelfs, lees anders even terug in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-10 21:20
Met een uitgestelde release van GTAO had ik toch wel wat meer verwacht. Gewoon lekker sp spelen tot alles netjes werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
U hebt een troffee gewonnen:
Off the plane
Jeej :p

@RaiseCain: Je had gelijk, ik ga wel ff singleplayer'en :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
Razr schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:35:
[...]

De 360 had 'm al eerder zelfs, lees anders even terug in dit topic.
Stop aub met dat huilie huilie over servers en waar/wel niet gehost. Geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-10 13:42
Ik had een character aangemaakt maar de missie was gelijk bugged. Kon niets doen. Ik wacht wel tot morgen. Het is altijd hetzelfde verhaal met een online release.

Kun je de ouders en voorouders later nog aanpassen? Want dit systeem vind ik echt kut.

[ Voor 21% gewijzigd door Nfear op 01-10-2013 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zit online maar de missie is idd bugged, er staat "Go to the Race Trigger", maar de race trigger is niet te vinden :').

X360 patch btw.

[ Voor 7% gewijzigd door Thomas op 01-10-2013 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
trix0r schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:38:
[...]

Stop aub met dat huilie huilie over servers en waar/wel niet gehost. Geduld.
Dat was gewoon een antwoord op iemand die vroeg of de patch al uit was. Dat die persoon niet eerst even wat onderzoek doet of in het topic leest kan er voor zorgen dat mijn antwoord misschien wat bot overkwam ja.

En ik ben het ermee eens dat we over het spel verder gaan :). Online zal vast wel goed komen de komende weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Laatst online: 09-10 10:20
Zijn PS3 en Xbox eigenlijk op dezelfde servers speelbaar? Of is er een gedeelte voor PS3 en een gedeelte voor Xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:09

Vuvuzela

My spire is forming

Thomasx4 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:39:
Zit online maar de missie is idd bugged, er staat "Go to the Race Trigger", maar de race trigger is niet te vinden :').
Die trigger is 3m voor je en vrij groot :o ik heb hem gezien na het introfilmpje maar de race zelf lukt niet want hij kan geen tegenstander vinden oid. (ps3)

naja wat meer tijd om met character te puzzelen.. manier vinden voor zo min mogelijk stealth/lung capacity

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Vuvuzela schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:42:
[...]

Die trigger is 3m voor je en vrij groot :o ik heb hem gezien na het introfilmpje maar de race zelf lukt niet want hij kan geen tegenstander vinden oid. (ps3)

naja wat meer tijd om met character te puzzelen.. manier vinden voor zo min mogelijk stealth/lung capacity
Bij mij is hij er gewoon niet, x360. Ik heb wel op de kaart bijvoorbeeld hoe ver je er (blijkbaar) van af bent, sta nu op 0ft, maar hij vind hem niet... Vet kut. Kan trouwens ook niet de kaart bekijken (op start drukken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt online prima, de eerst race kunnen doen, daarna nog wat andere missies voor Lamar. Inmiddels ook met een ander persoon die online was samen een winkel beroofd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-10 08:49

Luukwa

o/

Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:50:
Bij mij werkt online prima, de eerst race kunnen doen, daarna nog wat andere missies voor Lamar. Inmiddels ook met een ander persoon die online was samen een winkel beroofd :D
Je kunt dus ook alleen spelen maak ik hier uit op?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02:48
Als ik nou hier de foutmeldingen m.b.t. GTA:Online etc. lees dan vraag ik me toch altijd af hoe er zoveel fout kan gaan bij de release van zulke 'projecten'. Je hebt als R* zijnde liefst 6 (!) jaar de tijd gehad om de boel te maken én alles tot op het bot te testen! Dan vind ik het eerlijk gezegd niet kunnen dat er nog zoveel 'fouten' in zitten, zowel in GTA:O als in de Singleplayer.

Daarnaast had elke debiel kunnen nagaan dat het spel beter zou gaan verkopen dan elk ander spel dan ook. En als je dan een Online-variant, als in GTA:O, aanbiedt, zorg er dan op z'n minst voor dat alles een beetje (soepel) werkt en dat je sowieso genoeg servercapaciteit hebt.

Maar ja, ik zal wel overdrijven/zeuren |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Jeroenvde89 op 01-10-2013 13:55 ]

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Pagina: 1 ... 40 ... 74 Laatste

Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic

Geen PC vs Console discussie's

Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]
.