Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:29
Dat is 't enige wat hier niet consequent gewerkt heeft...

Vanaf 't begin wel altijd toegang gehad tot BAWSAQ, maar de Snapmatic functie heeft in het begin (de 1e week) bij mij ook niet gewerkt :s

Edit: PS3 versie

@EnigmaNL: ik dus ook nu, alleen de 1e week was dit de enige functie die ik niet kon gebruiken. Sinds vorige week maandag werkt dat hier echter ook zonder problemen.

[ Voor 33% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 01-10-2013 09:27 ]

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Vreemd hoor, ik kan nu gewoon elke keer wanneer ik het probeer foto's uploaden met Snapmatic. (Xbox 360)

Weet iemand of je met Trevor ook mensen van Taxi opdrachten naar de cult kan brengen?

[ Voor 29% gewijzigd door EnigmaNL op 01-10-2013 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
EnigmaNL schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 09:24:
Vreemd hoor, ik kan nu gewoon elke keer wanneer ik het probeer foto's uploaden met Snapmatic. (Xbox 360)

Weet iemand of je met Trevor ook mensen van Taxi opdrachten naar de cult kan brengen?
ik niet :(

snapmatic heeft bij mij nog nooit gewerkt. En de bawsaq markt werkt ook 9 van de 10 keer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:25
RedHat schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 08:43:
Gister weer een hele tijd geprobeerd om BAWSAQ werkend te krijgen.

Maakt niet uit met welke char ik mijn telefoon open, als ik naar internet ga, money & finance -> BAWSAQ krijg ik altijd de melding dat de service tijdelijk niet bereikbaar is :(

PS3, connected met PSN, Social Club gelinked.

Hmmm nu open ik mijn Social Club pagina en zie ik dat ik net Trevor heb geunlocked. Dus er zal wel wat niet lekker zitten. Vanavond ff instellingen nakijken op de PS3.
Ik had er gister ook last van. Wat me opviel is toen ik naar mijn profile ging kon ik er wel op erna.
Maar later ging ik er weer op en toen was het weer down.

Gok dat het eerder aan Rockstar ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Die BAWSAQ markt werkt hier wel zonder problemen (het verbinden althans), ik heb mezelf daar alleen nog niet echt in verdiept aangezien ik zo mijn bedenkingen had (en heb) in hoeverre beide markten nou echt beïnvloedbaar zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Waar je wel rekening mee moet houden is dat BAWSAQ gaat flippen als je heel veel aandelen in veel verschillende bedrijven hebt. Toen ik een stuk of 15 verschillende had werkte hij bij mij ook niet meer, toen ik een paar verkocht had kon ik weer gebruik maken van BAQSAQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:33
Hier (PS3) ook geen moeite met Snapmatic of BAWSAQ.

Is er al nieuws over de GTA app voor Android? Zit nu op 40% maar als ik op 100% zit dan laat die app maar lekker, triest trouwens dat die er niet meteen was.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 21:59
Ik had eens een prive jet gestolen en opgeslagen in de hangar van Trevor. Gisteren nam ik deze om netjes te landen in de militairebasis waar ik vervolgens een fighter jet had gestolen. Deze nam ik weer mee terug naar de hangar en grappig genoeg staan er nu ineens steeds twee exemplaren terwijl ik er maar 1 had gestolen.

Om de game avond af te ronde wilde ik nogmaals met de 747 vliegen maar dat ging iedere keer mis. De ene keer werd hij meteen klem gereden door politie auto's waardoor hij niet meer naar de banen kan taxien. De andere keer sta ik op de baan om te gaan opstijgen spawnen er steeds politie auto's aan het einde van de baan die op volle vaart op mij af rijden en vervolgens mijn neuswiel kapot rijden ofzo waardoor mijn vliegtuig explodeerd... Na 15 pogingen ben ik maar gaan slapen :P

Wel grappig was dat ik ergens in het begin van het spel met Franklin even erheen was gereden en hem gewoon bij de derde poging al te pakken had :D

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
nog geen fixes dus. :( Hoop dat dit online wel allemaal goed werkt maar ik vrees het ergste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
@Sir_Hendro:

Zo iets had ik met die helicopter uit de voorlaatste missie. Netjes bij de "H" geland, kom ik gisteravond na een 2-tal ingame weken terug, ligt dat ding op z'n kant :')

Dan ff een singleplayervraagje van mijn kant:

spoiler:
Klopt het dat bepaalde "Strangers and freaks" missies na verloop van tijd niet meer speelbaar zijn?

Ik had de eerste "Bail bond mission" vrij vlot gevonden en uitgespeld, maar ben vervolgens niet aan de 2e begonnen aangezien ik uit alleen die afbeelding niet veel wijzer werd.

Nu heb ik de story nogmaals uitgespeeld en wilde ik (middels de guide) die missies hervatten, maar deze lijken niet meer beschikbaar te zijn?

N.b.: Ook de e-mail van Maude met locatie is inmiddels ondergesneeuwd door "property opbrengsten" en staat dus niet meer in m'n telefoon?

Edit: Even m'n reactie @ Sir_Hendro wat cryptischer gemaakt :)

[ Voor 5% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 01-10-2013 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:23

Player1S

Probably out in the dark

PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 09:40:
@Sir_Hendro:

Zo iets had ik met die helicopter uit de voorlaatste missie. Netjes bij de "H" geland, kom ik gisteravond na een 2-tal ingame weken terug, ligt dat ding op z'n kant :')

Dan ff een singleplayervraagje van mijn kant:

spoiler:
Klopt het dat bepaalde "Strangers and freaks" na verloop van tijd niet meer zichtbaar zijn?

Ik had de eerste "Bail bond mission" vrij vlot gevonden en uitgespeld, maar ben vervolgens niet aan de 2e begonnen aangezien ik uit alleen die afbeelding niet veel wijzer werd.

Nu heb ik de story nogmaals uitgespeeld en wilde ik (middels de guide) die missies hervatten, maar deze lijken niet meer beschikbaar te zijn?

N.b.: Ook de e-mail van Maude met locatie is inmiddels ondergesneeuwd door "property opbrengsten" en staat dus niet meer in m'n telefoon?

Edit: Even m'n reactie @ Sir_Hendro wat cryptischer gemaakt :)
Google is your friend. Heeft mij ook geholpen met die

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:51

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Sir_Hendro schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 09:36:
Ik had eens een prive jet gestolen en opgeslagen in de hangar van Trevor. Gisteren nam ik deze om netjes te landen in de militairebasis waar ik vervolgens een fighter jet had gestolen. Deze nam ik weer mee terug naar de hangar en grappig genoeg staan er nu ineens steeds twee exemplaren terwijl ik er maar 1 had gestolen.

Om de game avond af te ronde wilde ik nogmaals met de 747 vliegen maar dat ging iedere keer mis. De ene keer werd hij meteen klem gereden door politie auto's waardoor hij niet meer naar de banen kan taxien. De andere keer sta ik op de baan om te gaan opstijgen spawnen er steeds politie auto's aan het einde van de baan die op volle vaart op mij af rijden en vervolgens mijn neuswiel kapot rijden ofzo waardoor mijn vliegtuig explodeerd... Na 15 pogingen ben ik maar gaan slapen :P

Wel grappig was dat ik ergens in het begin van het spel met Franklin even erheen was gereden en hem gewoon bij de derde poging al te pakken had :D
Heb z'n 747 een keer weten te jatten, wilde hem landen op mijn vliegveld, maar dat ding is veels te breed. Vleugel tegen een paal aan; KABOEM :X

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
@Sir_Hendro: Werkt dat ook nog na de story als dat e-mail bericht al niet meer zichtbaar is? Ik had namelijk de locatie wel gevonden middels de guide (ergens van internet afgeplukt).

Edit: Die 747's kunnen inderdaad verassend weinig hebben als ze op de grond staan :p Ik was nog aan 't taxiën om van 't vliegveld af te komen en toen reed ik tegen een lantaarnpaaltje aan (in z'n achteruit dus ga maar na hoe snel dat ging).

Conclusie: Wasted :')

[ Voor 43% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 01-10-2013 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:49

Luukwa

o/

Gewoon even die hangar kopen bij international airport en dan kun je het vliegveld legaal op ;)

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigon
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-07 21:09
Kan bij het vliegveld van trevor ook meerdere vliegtuigen opslaan? Ik kon dat namelijk in het spel nergens ontdekken. Verder heb ik de Lester assassination missies niet allemaal goed kunnen afronden, omdat bawsaq het bij mij dus niet deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Als ik naar dat vliegveld ga krijg ik wel dat popupje "Press > to select..." dus ik neem aan van wel, weet alleen niet of daar een maximum aan zit zoals bij je auto's.

Baal namelijk best wel van 't aantal parkeerplaatsen in je garage. Waarom kan je maar 4 auto's kwijt en is dit niet uit te breiden -_-'

M.b.t. die garages, klopt 't dat die special car tunen volledig zinloos is? Die gaat bij mij weer ongetuned terug naar de garage... Zet ik 'm getuned in de garage bij mijn safehouse dan blijft 'ie wel staan, maar als ik dan vervolgens m'n auto ergens achterlaat komt 'ie weer ongetuned in de garage en is hij weg uit de garage bij mijn safehouse?

[ Voor 36% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 01-10-2013 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmalonl
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-07-2023
Heeft iemand al een titan uit de militaire basis kunnen pakken? en ermee ook kunnen vliegen? lukt mij maar niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 15:55

v8power67

Psn: Mausosaurus

Is er niet een manier om een leger outfit te roggelen en zo binnen te komen?
Wou keer die fighter pakken daar, maar was zeer snel dood....
Zat te denken misschien met die politie outfit of die special outfit van die laatste heist?
Zal vanavond even proberen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Het jatten van die straaljager heb ik via Youtube even opgezocht, en die tip werkt hier prima (vol gas die basis op en binnen 20 sec. ben je weer weg).

Probeer ik dat echter met die helikopter naast die hangar, dan wordt ik meteen uit de lucht geschoten :(

Die Titan heb ik overigens nog niet gevonden, wellicht ook omdat er niet echt veel tijd om rustig die basis te verkennen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmalonl
Het probleem met de titan is, is dat die heel langzaam is met opstijgen.En je moet hem eerst achteruit zien te rijden en dan op kunnen stijgen zonder maar iets te raken, anders gaan je propellers naar de klote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:14
Straaljager is wel makkelijk. Als je vanaf de achterste ingang komt (zijde van de zee) en dan met de weg in de basis rechts links pakt (beide 1e afslag) en dan meteen rechts tussen de hangars door. Daar staat meteen een jet voor een lege ruimte die je kan gebruiken om op te stijgen.

Eenmaal in de lucht krijg je direct 2 raketten achter je aan. Meteen naar links en terug afbuigen richting de zee en een barrel role maken. Dan missen de raketten 9 van de 10 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:33
trix0r schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:07:
Eenmaal in de lucht krijg je direct 2 raketten achter je aan. Meteen naar links en terug afbuigen richting de zee en een barrel role maken. Dan missen de raketten 9 van de 10 keer.
laag blijven, als je niet te hoog komt krijg je geen raketten achter je aan.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:21
trix0r schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:07:
Straaljager is wel makkelijk. Als je vanaf de achterste ingang komt (zijde van de zee) en dan met de weg in de basis rechts links pakt (beide 1e afslag) en dan meteen rechts tussen de hangars door. Daar staat meteen een jet voor een lege ruimte die je kan gebruiken om op te stijgen.

vooral als je Franklin gebruikt met zn special abilility scheur je de bochten door en ontwijk je een tank.
Doe raketten zijn moeilijker, in mijn eerste poging kwam er helemaal niets op me af, en vloog ik zo weg, maar de 2e keer toen ik ze niet verwachtte, kwamen ze wel. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Fighter Jet stelen is ook makkelijk vanuit de lucht. Je kan dus bijvoorbeeld de prive jet landen en taxien naar de hanger met de fighter jet. Of anders met een heli landen naast deze hangar. Je moet snel landen want als je te lang in de lucht blijft boven de basis schieten ze SAM missles. Dus na landing bij de hangar snel uitstappen en rennen naar de fighter jet, volgens vol gas naar voren en je kan direct opstijgen, hij heeft maar een heel klein stukje nodig om voldoende snelheid te kunnen opbouwen. Zorg dat je asap van de basis weg bent zodat ze geen missles op je schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Landen bij die basis is mij nog niet gelukt. Ik wilde gisteren m'n 747 parkeren in m'n hangar op het vliegveld, kom ik er na een berichtje van de toren achter dat ik niet op 't vliegveld zit, maar op die legerbasis :')

p00f, wasted :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:14
Waar op LS International kan je de 747 jatten? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 20:13
Wat ik een beetje jammer vind is dat auto's makkelijker stoppen als je hem probeert te jatten. In de vorige games moest de auto echt stil staan anders had je nog wel eens de kans er een stuk aan te blijven hangen. Maar als je nu in de buurt van de auto loopt, of al rijd hij al maar voorbij, als je op de knop drukt stopt de auto gelijk.
Is voor de gamer makkelijker maar je had nog wel eens van die haast klusjes en dan kreeg je vaak gekke akties, en een rijdende auto jatten is nu wel heel makkelijk.

PSN: c_caveman1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
trix0r schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:30:
Waar op LS International kan je de 747 jatten? :D
Overal? Er staan een heleboel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

servival7 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 09:28:
[...]

ik niet :(

snapmatic heeft bij mij nog nooit gewerkt. En de bawsaq markt werkt ook 9 van de 10 keer niet.
http://www.xbox.com/nl-NL/live/free-live-weekend

Laten we het vandaag even testen, bij mij werkt snapmatic ook niet. Mss met gratis Gold wel? :)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Die staan overal geparkeerd :p

Je kunt er alleen niet in zoals bij die kleine privé vliegtuigjes (via de voor-/zijkant) maar je moet rond het achterste landingsgestel gaan staan en dan kun je er in via driehoekje (PS3, Xbox knopje weet ik even zo snel niet :p "Y" voor Xbox volgens google :p)

[ Voor 6% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 01-10-2013 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Nog even over het vliegen naar de leger basis:

Belangrijk is dat je snel land en het mag best een ruige landing zijn zo lang je maar niet op volle snelheid tegen een object aanrijdt waardoor je vliegtuig / helicopter explodeerd. Met de prive jet kan je gewoon het best via de oostzijde binnen vliegen en dan heel snel landen en vaart minderen zodat je weer goed kan sturen met je prive jet, deze rij je een stukje dichterbij richting de hangar, stap uit en ren als een gek naar de fighter jet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Bolk schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:32:
[...]

http://www.xbox.com/nl-NL/live/free-live-weekend

Laten we het vandaag even testen, bij mij werkt snapmatic ook niet. Mss met gratis Gold wel? :)
Ik heb al gold dus kan mij niet voorstellen dat dit het oplost. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmalonl
Zijn er mensen die met mij strx de titan willen proberen te pakken in free roam?
voeg me maar toe PSN: elmalonl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Eerst maar eens zien dat ik de multiplayer in kom.. Heb zo'n vermoeden dat de Rockstar servers vrij snel plat gaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hehe, inderdaad. Ik verwacht er de eerste dagen eerlijk gezegd niet veel van (ook als je naar BAWSAQ en die andere features kijkt die meer down dan up waren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peauke
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10 10:14
Titan zou je ook kunnen pakken met de "cletus missie glitch". Heb het zelf nog niet geprobeerd maar als je de missie start deze niet afmaken maar weglopen in auto stappen en naar basis gaan. Je krijgt dan geen wanted level en kan alles meenemen wat je wil.

YouTube: ★GTA 5- How to Enter Military Base WITHOUT Getting Wanted Level

5760 WP ET-Solar met SB 5000-tl21 en 4080 WP Yingli met StecaGrid Coolcept 3600, ZW, 20gr hellend dak, Zonneplan nexus 20 kWh, Warmtepomp 14Kw Waterstage HT

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn meer van zulke missies, construction assasination werkt daarbij ook.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
nice, gold weekend! Kan ik mooi kijken of ik GTAO leuk vind, terwijl ik voorlopig nog wel zoet ben met de singleplayer (22% ofzo)

edit: oh wacht, ben met de vrouw het hele weekend weg. ook leuk.

[ Voor 20% gewijzigd door Cerberi op 01-10-2013 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slotjejunior
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-06-2024
Ben je ook een speciaal abonnement nodig voor gtao bij een ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
slotjejunior schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:06:
Ben je ook een speciaal abonnement nodig voor gtao bij een ps3?
Nope.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 15:55

v8power67

Psn: Mausosaurus

Das nou jammer heb die missie al gedaan :( zou het ook werken als je hem replayed via de replay mission menus.
En anders doe ik idd de franklin special ability actie naar binnen :P

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Weet iemand wat de Pisswasser aandelen doen?

Ik heb ze gister verkocht met een leuke winst maar heb nog een dubbele safe game.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:44

Roshnak

PSN: Roshgill

GTA Online is live op de Xbox

http://nl.twitch.tv/goldglove

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de special edition gekocht bij de launch ..nu ben ik alleen het flyertje kwijt met volgens mij daarop de code om de extra content te activeren. Althans ik neem aan dat dit het enige is waar het op staat?
Is er nog een mogelijkheid om dit te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:16:
ik heb de special edition gekocht bij de launch ..nu ben ik alleen het flyertje kwijt met volgens mij daarop de code om de extra content te activeren. Althans ik neem aan dat dit het enige is waar het op staat?
Is er nog een mogelijkheid om dit te verkrijgen.
Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Voortaan codes dus gelijk invullen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Switchte gisteren naar trevor om de infinite money glitch te gaan doen, niet gelukt overigens omdat ik de dingen niet kon vinden. Is die gast bezig een dooie in het water te dumpen vanaf een kade terwijl hij boos schreeuwt hoe hij in gofdnaam van lijken af komt zonder vrije toegang tot een boot hahasha. En dat terwijl er zeker 3 getuigen naar hem kijken alsof ze de duivel in eigen persoon zien haha.

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:16
Kan iemand mij vertellen of ik de game kan spelen op een PS3 12gb versie?

In de winkel vertelde ze me dat een andere klant er problemen mee had.
In de OP zie ik staan dat 8 gb vereist is dus dan zou je toch zeggen dat moet kunnen of is 12GB geen 12GB?

Ik nu geen console staan maar wil wel GTA5 spelen natuurlijk :+
Dus de aanschaf van een 12 GB model is wel zo "voordelig"

[ Voor 16% gewijzigd door mathy_ op 01-10-2013 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 16:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

Donstil schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:14:
Weet iemand wat de Pisswasser aandelen doen?

Ik heb ze gister verkocht met een leuke winst maar heb nog een dubbele safe game.
Pisswasser stijgt nog steeds. Heb er gister nog in geïnvesteerd (te laat ipv begin vorig weekend)

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Kreeg net een update van 59MB maar GTAO is nog niet beschikbaar.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NkQtyZ9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Laatst online: 18:19
Mon0lith schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:21:
[...]

Pisswasser stijgt nog steeds. Heb er gister nog in geïnvesteerd (te laat ipv begin vorig weekend)
Nog een geluk want ik ben ze gisteren vergeten te verkopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Bobnofski schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:22:
Kreeg net een update van 59MB maar GTAO is nog niet beschikbaar.

[afbeelding]
Zet je tijd eens voorbij 15u vanmiddag? Of is dat te makkelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Oh, moest even de game opnieuw starten en ben nu GTAO aan het spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Bobnofski schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:29:
Is het mogelijk alleen? Of moet je met andere spelen?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

mathy_ schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:21:

In de OP zie ik staan dat 8 gb vereist is dus dan zou je toch zeggen dat moet kunnen of is 12GB geen 12GB?

Die 12gb is exclusief het OS, weet niet precies hoeveel er over blijft maar ga er maar vanuit dat het niet genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:36
Ik zoek me suf maar ik kan geen "zoek naar updates" optie vinden op de ps3?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:02
mathy_ schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:21:

Heb zelf ook de 12GB PS3.. en als je verder nog niks hebt geinstalled kan je precies GTA5 installeren, je hebt daarna nog 900-1000 MB over. Spelen gaat prima daarna, saven gaat ook. Ik weet alleen niet hoe lang dit goed gaat, want je geheugen staat na een paar savegames ramvol.
Zelf heb ik er gewoon een oud 250 GB laptopschijfje bijgeprikt in de PS3.. werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

AtlAntA schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:35:
Ik zoek me suf maar ik kan geen "zoek naar updates" optie vinden op de ps3?
Hij is nog niet uit voor PS3, en z'n optie is er ook niet. Hij vind ze automatisch als ze er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Hier op de 360 krijg ik de update ook aangeboden. Ik negeer hem nog even :D

spoiler:
Wil de glitch nog gebruiken waarmee je zonder wanted leven de leger basis op kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxl
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Bobnofski schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:29:
Zit je ook al echt ingame? Heb de "intro"/ credits gehad, nu bij het eerste event aan het wachten, omdat "launching session".. :(

I'm really easy to get along with, once you people learn to worship me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:34
Hier (360) krijg ik nog geen patch aangeboden helaas. Al paar keer opnieuw opgestart enzo maar hij komt niet? Ik snap dat ie gefaseerd is, maar had wel verwacht dat de regio gelijk zou zijn.

[ Voor 27% gewijzigd door Martinspire op 01-10-2013 11:43 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
lol @ GTA Online:
spoiler:
Als je dood gaat ga je naar de hemel. Er volgt een kort gesprek met God en dan stuurt hij je terug naar de aarde.

hahaha _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Okee, dat "spelen" was iets te voorbarig, ik moet eerst de lifestyle aanpassen maar haal de 24 uur niet.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3LMJFBR.jpg

Was in SP bezig alles op gold te halen in de flightschool en ga daar maar ff mee verder.

Gelukt, was even prutsen om de 24 uur vol te maken dus ben benieuwd hoeveel invloed dat ingame heeft want je kunt het niet meer veranderen geloof ik.

[ Voor 24% gewijzigd door Bobnofski op 01-10-2013 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:23
Mon0lith schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:21:
[...]

Volgens mij is ie vannacht nog gedaald. Heb ze vanochtend nog even verkocht, maar viel me op dat de winst minder was dan gisteravond. Geloof het wel, was toch maar een paar tienduizend winst aangezien ik ook gisteren pas was ingestapt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:50

Deem

Ontcijfer mij!

GTA Online stream:
http://www.twitch.tv/iamsp00n

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Zo dat is snel kapot :')

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/fm5mqg.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Razr op 01-10-2013 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Dat doen ze goed, haha!

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Wat wil je met die 800.000 abtenaren die nu thuis zitten in de us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:23

Player1S

Probably out in the dark

Hadden ze voorspeld. In ieder geval waren ze vooraf eerlijk.
Ik snap alleen niet dat je niet kunt voorbereiden, Je kunt testen hoeveel bandbreedte en servercapaciteit 1 user ongeveer kost verwacht ik.
Je weet hoeveel games je verkoopt en je hebt 2 weken voordat online live gaat. Dan moet je toch aardig kunnen inschatten hoeveel servers je moet hebben en hoe dik je lijn moet zijn toch?
Sir_Hendro schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:43:
lol @ GTA Online:
spoiler:
Als je dood gaat ga je naar de hemel. Er volgt een kort gesprek met God en dan stuurt hij je terug naar de aarde.

hahaha _/-\o_
Is skipbaar hoop ik? Geen Too Human taferelen waar de controller na de 3e keer door de kamer vliegt?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MickvWijk
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-12-2024
Jongens, om ongeveer 13:00 gaat GTA Online live.

Source:http://www.christiantoday.com/article/gta.v.online.release.date.time.oct.1.rockstar.delay.pc.release.xbox.one/34192.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17:08
servival7 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:52:
Het is bedtijd in geheel Amerika, dat weet je ? ;)

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxl
  • Niet online
Bobnofski schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:44:
Okee, dat "spelen" was iets te voorbarig, ik moet eerst de lifestyle aanpassen maar haal de 24 uur niet.

[afbeelding]

Was in SP bezig alles op gold te halen in de flightschool en ga daar maar ff mee verder.

Gelukt, was even prutsen om de 24 uur vol te maken dus ben benieuwd hoeveel invloed dat ingame heeft want je kunt het niet meer veranderen geloof ik.
Je kunt zo te zien meerdere chars aanmaken.. Hoop ik tenminste, want ik heb daar zomaar wat ingevuld..

Stukje daarna, bij die
spoiler:
race
ben ik nu aan het wachten, waarop weet ik niet.. Misschien omdat er nog niemand in de buurt online is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Jeroenvde89 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:55:
[...]

Het is bedtijd in geheel Amerika, dat weet je ? ;)
Het is GTA Online. Hoezo bedtijd? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Laatst online: 09-10 16:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

Southern Sun schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:45:
[...]

Volgens mij is ie vannacht nog gedaald. Heb ze vanochtend nog even verkocht, maar viel me op dat de winst minder was dan gisteravond. Geloof het wel, was toch maar een paar tienduizend winst aangezien ik ook gisteren pas was ingestapt :')
Volgens mij stijgt ie nog steeds (screenshot 2 sec. geleden gemaakt)

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/536x6o.png

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb er enorm veel zin in. Nog een uur wachten, maar ik begrijp dat XBOX spelers hem al kunnen spelen?

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razr schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:25:
[...]

Zet je tijd eens voorbij 15u vanmiddag? Of is dat te makkelijk :P
Het zal wel op de tijd van de server gebaseerd zijn. ;)
servival7 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:52:
Ik zat er ook aan te denken. Je moet toch wat op je verplichte onbetaalde vrije dag... Vast goedkoper dan een uitstapje maken naar iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Foxl schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:55:
[...]

Je kunt zo te zien meerdere chars aanmaken.. Hoop ik tenminste, want ik heb daar zomaar wat ingevuld..

Stukje daarna, bij die
spoiler:
race
ben ik nu aan het wachten, waarop weet ik niet.. Misschien omdat er nog niemand in de buurt online is..
Ja daar heb ik net ook 5 minuten staan wachten maar er zijn 8 spelers nodig en helemaal soepel gaat het allemaal niet. Probeer het later nog wel een keer.

Dat intro ls wel leuk gedaan trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Laatst online: 20:13
Zoals je kan lezen zijn er al meerdere mensen waaronder ik die GTA Online al aangeboden hebben gehad O-)
MickvWijk schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:54:
Jongens, om ongeveer 13:00 gaat GTA Online live.

Source:http://www.christiantoday.com/article/gta.v.online.release.date.time.oct.1.rockstar.delay.pc.release.xbox.one/34192.htm

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Hier is ie aan het downloaden.
Zet bij de 360 je Locale en Language op Nederlands (bij Engels en UK kwam ie bij mij niet).

Verder kun je tijdens het laden van de game gewoon switchen tussen online en story ;)

Voor de liefhebbers heb je ook de keuze uit 5 accounts ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 01-10-2013 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxl
  • Niet online
Bobnofski schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:02:
[...]

Ja daar heb ik net ook 5 minuten staan wachten maar er zijn 8 spelers nodig en helemaal soepel gaat het allemaal niet. Probeer het later nog wel een keer.

Dat intro ls wel leuk gedaan trouwens.
Waren die 8 spelers bij jou gewoon random, of vrienden? (Anders gaat dat m'n probleem zijn)
Zie er nu een paar mensen random bij ploppen.. Maar schiet nog niet op.. Matig dat je meteen zo sloom van start gaat.

[ Voor 13% gewijzigd door Foxl op 01-10-2013 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Foxl schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:07:
[...]

Waren die 8 spelers bij jou gewoon random, of vrienden? (Anders gaat dat m'n probleem zijn)
Same here..

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Foxl schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:07:
[...]
Moet random zijn want niemand van m'n friendlist is online. Maar dat spectaten bij iemand anders gaat ook helemaal niet, het spel blijft steken bij 'joining session'. En je kunt dat alleen onderbreken door het spel opnieuw te starten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Bobnofski schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:11:
[...]

Moet random zijn want niemand van m'n friendlist is online. Maar dat spectaten bij iemand anders gaat ook helemaal niet, het spel blijft steken bij 'joining session'. En je kunt dat alleen onderbreken door het spel opnieuw te starten. :(
Maar je kunt dus in je ééntje een eigen session maken? Das mooi!

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Nou, voorlopig heb ik nog helemaal niks gezien om zelf iets te starten. Dus geen lobbies of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Beetje aan het stil staan op die parkeerplaats (geen spoiler, gewoon begin van het spel ;) ) kun je niks doen dan wachten toch?

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Kan er geen online gta v topic komen? Nu krijg je alles door elkaar heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxl
  • Niet online
Kon ik eindelijk door, hangt de handel op een "online tip" scherm..

Inderdaad naadje dat je niet even op je telefoon kunt klooien terwijl je moet wachten, zou een hoop schelen..

Wat ik me trouwens afvraag; property kopen.. Wat gebeurd er als een andere speler hetzelfde gebouw koopt, huisgenoten? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
MarkoAlmelo schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:16:
Kan er geen online gta v topic komen? Nu krijg je alles door elkaar heen
straks speelt toch niemand de singleplayer meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Bobnofski schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:44:

[afbeelding]

Je moet verplicht slapen? Hoe werkt dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Foxl schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:17:

Inderdaad naadje dat je niet even op je telefoon kunt klooien terwijl je moet wachten, zou een hoop schelen..

Wat ik me trouwens afvraag; property kopen.. Wat gebeurd er als een andere speler hetzelfde gebouw koopt, huisgenoten? :D
Is bekend dat je beide het zelfde huis kan kopen, ook kan je in een appartement een kamer kiezen op bijvoorbeeld de 1,2 of zelfs 10e etage.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Foxl schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:17:

Vanmorgen op de site van Rockstar gelezen (link staat iets terug in dit topic, zoek 'm zo ff op voor je) dat dit gewoon mogelijk is. De game is dan slim genoeg om meerdere instanties van dezelfde property op te zetten zodat je beiden gewoon gebruik van deze properties en eigenschappen kunt maken zonder dat je elkaar tegen komt.

Edit:
There’s plenty of havoc and treachery you can cause out in the open world of course, but in order to prevent some really annoying “griefing”, we’ve designed house party invitations specifically to be a friendly social affair where players can visit each other’s pads without fear of having them ruined or losing their hard-earned vehicles in the process. If someone invites you into their property, then it is considered a friendly visit and you will not be able to shoot up their place or steal their cars from their garage. By the way, in any given lobby, if you and another player own the same piece of property, you will each be able to enter your own personal instance of that property at any given time. You will also be able to enter each other’s instance of that property if you exchange and accept an invite. This way, multiple instances of ownership of the same property within a lobby can co-exist.
Bron: http://www.rockstargames....access-info-and-more.html

[ Voor 42% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 01-10-2013 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Vanochtend even lekker gespeeld

spoiler:
Trevor missies gedaan totdat hij dat huis opblaast. Gaat nu naar LS toe om daar maar alles op te lossen

Spel bevalt me goed, kan wel iets verbeterd worden qua flying mechanics (landen van een vliegtuig in een missie kostte me bizar veel attempts). Trevor is echt een baas. Tenminste niet zo overdreven "kijk we kunnen overal Nigga/Gangsta in elke zin gooien, kijk hoe hip we zijn" zoals die andere kneus :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Karakter aanmaken is wel wat vaag imo, maar de eerste is voor mij toch gewoon een test-dummy. Daarna komt het serieuze werk wel.

Verder kom ik niet verder dan "launching session" helaas nadat de intro is afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

lanerios schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:21:

spoiler:
Trevor missies gedaan totdat hij dat huis opblaast. Gaat nu naar LS toe om daar maar alles op te lossen

Spel bevalt me goed, kan wel iets verbeterd worden qua flying mechanics (landen van een vliegtuig in een missie kostte me bizar veel attempts). Trevor is echt een baas. Tenminste niet zo overdreven "kijk we kunnen overal Nigga/Gangsta in elke zin gooien, kijk hoe hip we zijn" zoals die andere kneus :p
S even weghalen in je laatste tag :P

mja Franklin is gewoon stereoptype hood gangsta, en trevor is sterotype redneck, tis maar net wat je meer ligt :P

Vind zelf Franklin toch wel de meest "normale" van he tstel

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:21:

[spoiler] Trevor missies gedaan totdat hij dat huis opblaast. Gaat nu naar LS toe om daar maar alles op te lossen [/spoilers]

Trevor niet overdreven? Ik zeg niets, maar keep playing! Trevor is compleet over de top, zo ver over de top en overdreven dat hij echt te grappig wordt als je 't mij vraagt _/-\o_
spoiler:
Wat de opties ook zijn aan het eind, hij blijft hier in leven... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg ik mijn auto's terug?

Ik heb al 2 keer een volledig getunde auto verloren... >:(

Zo heeft tunen niet veel nut als je auto's te makkelijk kwijtraakt. (1 keer was ie van me gestolen, 1 keer was ik ontploft met auto en al)
Pagina: 1 ... 39 ... 74 Laatste

Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic

Geen PC vs Console discussie's

Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]
.