Angelo NL / Global Cargo VTC
Stel je voor dat ze een 00:00 release van GTA online gooien.
dan lig ik te pitten, en zie ik morgen op dit forum wel hoe GTAO isEmilioFLR schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:40:
Tjaa als je betaald voor een lapdance wil je wel dat je waar voor je geld krijgt he
Stel je voor dat ze een 00:00 release van GTA online gooien.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Bensimpel
Positieve meneer
lanerios schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:45:
Vraagje, wanneer unlock ik Trevor? Heb net
spoiler:Heb net, dude ontvoerd, schip met zoon gered, die dude z'n hoofd boom laten doen
😆 - Denk ook eens om ;)
Verwijderd
Oke , dus ik mag geen videos meer posten? Of mag het wel met verhaal erbij?Gropah schreef op maandag 30 september 2013 @ 18:32:
[modbreak]Ik zou hierbij graag willen melden dat posts met alleen video's etc niet bij dragen aan het topic en dus ongewenst zijn[/]
Ik denk dat je zelf ook wel door hebt dat je videos niet positief ontvangen worden..Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 18:49:
[...]
Oke , dus ik mag geen videos meer posten? Of mag het wel met verhaal erbij?
I served in a company of heroes.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Als het goed is staat er ergens op de map een H, zo worden de heists iig aangegeven. En anders moet je of even wachten tot iemand je belt of misschien dat je eerst een andere missie moet doen.JackL89 schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:00:
HELP?!
spoiler:Ik ben klaar voor een heist met Trevor, maar hoe "begin" ik? Ik zie niks op de map staan... vreemd. Onderzeeboot en helikopter staan gereed. Wie weet waar ik heen moet?
Die H zou bij
[ Voor 6% gewijzigd door Vuvuzela op 30-09-2013 19:05 ]
Staan er ook geen letters bij 1 van de safe houses?JackL89 schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:00:
HELP?!
spoiler:Ik ben klaar voor een heist met Trevor, maar hoe "begin" ik? Ik zie niks op de map staan... vreemd. Onderzeeboot en helikopter staan gereed. Wie weet waar ik heen moet?
Heb je genoeg vlieglessen?JackL89 schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:00:
HELP?!
PSN: c_caveman1982
Iemand enig idee hoe lang ik nog met de hoofdverhaallijn bezig zal zijn?
AtlAntA schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:03:
[...]
Staan er ook geen letters bij 1 van de safe houses?
Vuvuzela schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:03:
[...]
Als het goed is staat er ergens op de map een H, zo worden de heists iig aangegeven. En anders moet je of even wachten tot iemand je belt of misschien dat je eerst een andere missie moet doen.
Die H zou bijspoiler:trevor @ vespucci beach moeten zijn
Verwijderd
Nog minimaal 2 uur.Yonix schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:18:
Daarnet heb ik
spoiler:de missie afgerond dat ik met Trevor, Franklink en Michael - voor het eerst - een bank overval. Het is de missie waarbij ze gebruikmaken van wapens van het leger, zoals de minigun.
Iemand enig idee hoe lang ik nog met de hoofdverhaallijn bezig zal zijn?
De gele mission marker bevindt zich onder de car port volgens mij.JackL89 schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:22:
[...]
[...]
[...]
spoiler:Dit zie ik op de map in m'n huis: http://i42.tinypic.com/29m3nk7.jpg. Er staat geen letter bij 1 van de safe houses en ook geen H op de map. Ik ga even rondkijken bij Vespucci Beach. Trevor's vliegskills zijn uitmuntend by thé way.
JackL89 schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:22:
[...]
[...]
[...]
spoiler:Dit zie ik op de map in m'n huis: http://i42.tinypic.com/29m3nk7.jpg. Er staat geen letter bij 1 van de safe houses en ook geen H op de map. Ik ga even rondkijken bij Vespucci Beach. Trevor's vliegskills zijn uitmuntend by thé way.
PSN: c_caveman1982
Merk ook veel meer aliasing op de xbox. Dacht eerst komt omdat ik op component zit. Maar broertje heeft hdmi en ziet er zelfde uit. Heel apary dsy er gezegd wordt dat verschil klein is. Ik vind het verschil behoorlijk groot.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
JackL89 schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:22:
[...]
[...]
[...]
Mooi volgens planning; morgen komt GTA ONLINE uit. Nu hopen dat de servers het houden, al is dat waarschijnlijk niet zo..
Naarm mijn idee duurde de storyline van IV langer, maar is deze velen malen beter. En dat laatste geldt voor de gehele game t.o.v. IV.
3 characters in 1 game is erg leuk bedacht door Rockstar, want het voegt ook echt wat toe.
story-related-spoiler:
dutchgio schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:53:
3 characters in 1 game is erg leuk bedacht door Rockstar, want het voegt ook echt wat toe.
story-related-spoiler:
spoiler:al zal ik het vanaf nu zonder Trevor moeten doen
T'is toch leuk dat een snelweg blokkeren en alles opblazen wat geld opleverd

R.I.P Jimmie...

EDIT:Vuvuzela schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:59:
[...]
spoiler:Wat er gebeurt er dan eigenlijk met Trevors properties? ik had iedereen laten leven, en nu de 2e keer ook van plan
Ik had alleen het vliegveld in het noorden dat alleen gekocht kon worden met Trevor gekocht, en die zijn nu samen met zijn garage en huis van de kaart (verdwenen)
[ Voor 30% gewijzigd door dutchgio op 30-09-2013 20:25 ]
JupMutatie schreef op maandag 30 september 2013 @ 20:02:
Krijg je ook scrapyard inkomsten van het sloopwerk van de andere characters?
T'is toch leuk dat een snelweg blokkeren en alles opblazen wat geld opleverd![]()
R.I.P Jimmie...
[afbeelding]
Verwijderd
Mijn budget is 650.000....(met michael)
In deze link (http://www.vgfaq.com/grand-theft-auto-v-properties-guide/) staat het mooit opgelijst qua relatieve opbrengst.Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 20:26:
Welke property Of properties, kun je me aanbevelen aanbevelen waar ik goed mee kan verdienen?
PSN: Wippie1880
KaptKeefmenneke schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:27:
[...]
spoiler:Micheal is degene die gaat vliegen, als het goed is heeft hij berichtjes gehad van trevor dat hij lessen moet gaan nemen.
Cerberi schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:40:
[...]
spoiler:Het gaat om Michael zijn vliegkunsten, die moet op training. Daar ben ik trouwens ook!
[ Voor 16% gewijzigd door JackL89 op 30-09-2013 20:32 ]
aandelen.Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 20:26:
Welke property of properties, kun je me aanbevelen aanbevelen waar ik goed mee kan verdienen?
Verwijderd
Mooie link, thnx!Jef Delathouwer schreef op maandag 30 september 2013 @ 20:28:
[...]
In deze link (http://www.vgfaq.com/grand-theft-auto-v-properties-guide/) staat het mooit opgelijst qua relatieve opbrengst.
Nu zit ik nog in het begin van de game, heb nog maar 750.000 in cash...(met michael)
Heb wat aandelen eerder op de avond verkocht..
Wat in cash is raadzaam om achter de hand te houden?
Bvd
Edit:
At scrtz:
Ik wacht totdat vanavond pisswasser in prijs zakt, dan hoop ik toe te kunnen slaan of heb je een ander leuk aandeel voor me?
Had pisswasser en hal eerder op de avond alvast van de hand gedaan.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2013 20:37 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hier echt enorm in de plus. Met een inzet van maar een paar miljoen (had njet meer) haal ik er toch wel 15m winst uit.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Verwijderd
Xbox?Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 21:02:
Dat jullie uberhaupt al op die markt kunnen zeg, al dagen down hier. Net als m'n socialclub, die wordt ook maar niet geupdatet
Ben ik ook wel benieuwd naar.Jef Delathouwer schreef op maandag 30 september 2013 @ 20:57:
Is er al geweten waarin ze hierna gaan investeren?
Is er verder nog iets over bekend? Moeten we nog een deel gaan downloaden ofzo?
Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
[ Voor 57% gewijzigd door ChrisLNFF op 30-09-2013 21:12 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
De mensen van gtaforums en reddit die deze actie hebben opgezet.Draakje5 schreef op maandag 30 september 2013 @ 21:09:
Wie is 'ze'?
Ken meer mensen met het probleem. Oplossing: ga naar je social club profielpagina, klik op 'manage' in het blokje Linked Accounts (lichtgrijs naast de titel). Als het goed is staat er dan bij je PSN-account een knopje met 're-authenticate'. Klik erop, vul je PSN wachtwoord in en alles werkt weer wanneer je de game opnieuw opstart!
Heb het al een paar keer moeten doen, Bawsaq werkt bij mij nu altijd, Snapmatic ook steeds vaker.
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
HAHA dat laatste stukkie, geweldig..
"wahaht tha fack, Jimmyyy, fucking retard still banging on the glass"

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Hopelijk trekt dat straks nog even bij.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Bensimpel
Positieve meneer
Bawsaq heeft nog nooit bij mij goed gewerkt, af en toe wel, meestal nietv8power67 schreef op maandag 30 september 2013 @ 21:53:
Kan geen verbinding meer maken.met bawsaq... mn aandelen staan op 0 en ben alles kwijt als ik nu verkoop. Wel beetje jammer. Meer mensen last van? Heb dit nog niet eerder gehad (ps3) apart. Misschien ivm online ofzo.
😆 - Denk ook eens om ;)
Maar iden dito voor de ifruit app.
Wordt vast wel weer stabiel..
Verwijderd
Je kijgt af en toe notificatie rechts boven je gps als een van je vrienden iets doen, ze moeten wel social club hebbenBeakzz schreef op maandag 30 september 2013 @ 22:28:
Heb ik nou zo slecht opgelet of is het nieuw dat ik nu in game berichten krijg wat mijn vrienden aan het doen zijn ?
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Bijv zo had ik nu 'burgerking stocks shoot up' oid. Ik koop dus allemaal burger king stocks, mja blijft die stijging 1 week of maar 3 dagen bijv..
Verwijderd
Ik heb geen idee. Ik kan me wel herinneren dat ik vond dat het lang duurde voordat ze vervangen werden. Bij mij stonden er alleen dalingen en daar kon ik dus weinig mee.Draakje5 schreef op maandag 30 september 2013 @ 23:04:
Hoelang houden die 'nieuwsberichten' aan op de stock exchange sites?
Bijv zo had ik nu 'burgerking stocks shoot up' oid. Ik koop dus allemaal burger king stocks, mja blijft die stijging 1 week of maar 3 dagen bijv..
Verwijderd
En waneer ze dan tot een diepte punt gekelderd, weer inslaan.Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 22:58:
Pisswasser aandelen in één save game verkocht en in een andere save game gehouden. Ben benieuwd wat er gebeurd. Als het goed is dalen straks de prijzen als een gek volgens dit topic: http://gtaforums.com/topi...ump-every-dollar-into-it/
Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.
Klinkt heel erg goed!Vuvuzela schreef op maandag 30 september 2013 @ 21:36:
http://gtaforums.com/topi...-online-preview-it-rocks/
Gta online preview. Klinkt goed
het wordt dus eigenlijk zon onlinemaffiaclick spel achtig idee alleen dan 3d in gta
Denk dat er veel potentie in zit. Online blijf je toch langer spelen dan offline.
Je console haalt een kleine unlock patch binnen bij de eerstvolgende update ronde dus ik denk morgen middag pas.Thomasx4 schreef op maandag 30 september 2013 @ 23:44:
Weet iemand nou hoe laat het "opent" ? 12 uur?
Valt best wel mee, in Red Dead Redemption heb ik zelden met 16 spelers tegelijk in free-roam gezeten (dat was daar ook de max? weet t niet zeker), maar daar kon je makkelijk anderen vinden, spelers staan aangegeven op de map. Je kon altijd zien waar de actie was.NickThissen schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 00:14:
Misschien begrijp ik het nog niet helemaal maar ik snap niet wat er zo leuk is aan dat online gedoe. 16 spelers tegelijk? Serieus? De kans dat je iemand in free-roam tegen komt is zo goed als 0???
Vergeet niet dat de wereld verder hetzelfde als de offline wereld is, dus alles leeft gewoon. Ik denk niet dat je je snel zult vervelen.
Wat mij eigenlijk veel toffer lijkt is als je jezelf onzichtbaar zou kunnen maken op de kaart, door bijvoorbeeld in stealth mode te gaan, en dan gewoon opgaan in de meute, zonder gamertag boven je hoofd. Maar dat zal wel niet mogelijk zijn.
Ps: Over Red Dead Redemption gesproken, je kunt John Marston als ouder kiezen bij het maken van je online personage.
Ik ben benieuwd uit hoeveel ouders en grootouders je kunt kiezen, zou in principe voor heel veel verschillende variaties kunnen zorgen. Een hele verbetering ten opzichte van de multiplayer in Red Dead Redemption, waar je eigenlijk constant klonen tegenkwam. Daar kon je online niet eens je outfit veranderen, terwijl John Marston offline een behoorlijke garderobe had.
[ Voor 27% gewijzigd door Svenderson op 01-10-2013 02:27 ]
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
http://www.rockstargames....access-info-and-more.html
Is het ergens anders al geactiveerd? Ben benieuwd naar de eerste user ervaringen.Vuvuzela schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 02:21:
GTA online komt om 7AM E.T = 1 uur 's middags hier.
http://www.rockstargames....access-info-and-more.html
PSN: Wauzer010
Verwijderd
YouTube: Grand Theft Auto V - MAIN MISSION #15 - The Jewel Store Job
Ik geef deze missie een 9/10.
Het was erg leuk om te doen.
De voorbereiding was erg leuk in elkaar gezet.
Enjoy...
Thnx!Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 07:39:
spoiler:Hier de grote roof missie :
YouTube: Grand Theft Auto V - MAIN MISSION #15 - The Jewel Store Job
Ik geef deze missie een 9/10.
Het was erg leuk om te doen.
De voorbereiding was erg leuk in elkaar gezet.
Enjoy...
PSN: Wauzer010
Waar ik nu enorm veel geld mee verdien is:
- opstarten spel en LCN openen
- sorteren op sterkste daler, LifeInvader negeren, die stijgen toch niet
- de sterkste daler open je details en negeer de grafiek
- let op de value van de stock en de verhouding t.o.v. zijn benedengrens (low)
- het verschil tussen low en high is je maximale winst
- koop de aandelen en doe een missie, 'slaap', roam rond, kortom: laat tijd passeren
- na x tijd zijn de aandelen hersteld tot hun pre-cash niveau
- cashen
Af en toe eens kijken naar de waarde van het aandeel want die wijzigen elk ingame-uur.
Gisteren heb ik dit 3x kunnen doen met respectievelijk FlyUS, Cluckinbell en RIM aandelen.
Het is echt simpeler dan je denkt.
Succes.
Lijkt dus niks te maken te hebben met de actie. Gewoon scripted stijging.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Enig idee of de meldingen op de "internetpagina's " ook gekoppeld zijn aan de koersen? Ik zag bijvoorbeeld een melding dat er een 'cruelty-video' van Clucking Bell zorgde voor een daling van de aandelen', maar bij de percentages was dat niet te zien.sander.devos schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 07:56:
Conclusie: LCN stock market is niet beinvloedbaar buiten de Lester-missies.
Af en toe eens kijken naar de waarde van het aandeel want die wijzigen elk ingame-uur.
Gisteren heb ik dit 3x kunnen doen met respectievelijk FlyUS, Cluckinbell en RIM aandelen.
Het is echt simpeler dan je denkt.
Succes.
Meest hilarische economie-melding tot nu toe: "GruppeSechs is not all it's cracked up to be"

Ik switch naar hem ligt hij ergens in een steegje te zuipen en is zo lam als wat. Stap in de auto krijg ik politie achter me aan. Best grappig dat dronken achter het stuur niet mag maar met 100+mph door een wijk scheuren ok is.
Waarom post je ze? Zoals al eerder is aangehaald worden jouw video's niet erg goed ontvangen hier, dus waarom dan door blijven gaan?Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 18:49:
[...]
Oke , dus ik mag geen videos meer posten? Of mag het wel met verhaal erbij?
To dare is to do
Maakt niet uit met welke char ik mijn telefoon open, als ik naar internet ga, money & finance -> BAWSAQ krijg ik altijd de melding dat de service tijdelijk niet bereikbaar is
PS3, connected met PSN, Social Club gelinked.
Hmmm nu open ik mijn Social Club pagina en zie ik dat ik net Trevor heb geunlocked. Dus er zal wel wat niet lekker zitten. Vanavond ff instellingen nakijken op de PS3.
[ Voor 22% gewijzigd door RedHat op 01-10-2013 08:47 ]
Zo vreemd ik heb dit nog nooooit gehad. Heel soms 404 melk pak error bij starten van internet maar dat zal wel een joke zijn.RedHat schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 08:43:
Gister weer een hele tijd geprobeerd om BAWSAQ werkend te krijgen.
Maakt niet uit met welke char ik mijn telefoon open, als ik naar internet ga, money & finance -> BAWSAQ krijg ik altijd de melding dat de service tijdelijk niet bereikbaar is
Hmmm nu open ik mijn Social Club pagina en zie ik dat ik net Trevor heb geunlocked. Dus er zal wel wat niet lekker zitten. Vanavond ff instellingen nakijken op de PS3.
PSN: Von_Smallhausn
Ja, gelukkig wel, anders zat er constant politie achter me aanGriffin schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 08:19:
Gister wat grappigs met Trevor.
Ik switch naar hem ligt hij ergens in een steegje te zuipen en is zo lam als wat. Stap in de auto krijg ik politie achter me aan. Best grappig dat dronken achter het stuur niet mag maar met 100+mph door een wijk scheuren ok is.
Soms staan ze ook te flitsten langs de kant van de weg, altijd lachen om daar met die Veyron topsnelheid langs te rijden.
Pas dan maar op, nog een paar miljoen erbij en je staat een paar miljard in de min per char.jezzer schreef op maandag 30 september 2013 @ 23:21:
Lekker hoor die aandelen, heb een paar miljard per char
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Verwijderd
Nieuws | 1 oktober 2013 -
De update om GTA Online te kunnen spelen wordt vanaf 13:00 vanmiddag uitgerold.
In tegenstelling tot GTA 5 zelf, was de lancering dus niet om 0.00 in iedere regio. Er moet namelijk eerst een 'kleine' update worden gedownload volgens Rockstar. Die moet vanaf 13:00 te downloaden zijn voor zowel Xbox 360 als PlayStation 3, al kan het per regio verschillen wanneer de download precies beschikbaar komt. Rockstar waarschuwde eerder wel voor extreme drukte en verontschuldigt zich alvast voor de serverproblemen die daarbij komen kijken.
Kom je er wel in, dan kun je met maximaal 16 spelers aan de slag in een online versie van GTA 5's spelwereld. Qua verhaal speelt GTA Online zich enkele maanden voor dat van GTA 5 af. Verder kun je vrijwel alle ongein uithalen die ook in de singleplayer zit, zoals racen, parachutespringen, golfen, tennissen, et cetera. Ook zijn er grote Heist-missies te doen als je eenmaal flink wat geld hebt vergaard. Tot slot zijn er nog de typische (team) deathmatches. Na de launch moet GTA Online steeds verder uitgebreid worden, waarbij de eerste updates gratis zijn. Alvast veel plezier vandaag!

Bron : http://www.insidegamer.nl...-online-vanaf-1300-online
Verwijderd
Nee , dat heb ik nog niet voorbij zien komen als nieuws.LuukwaHD schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 09:00:
Er is nog niks bekend over een eventuele split-screen modus hé?
Volgens mij werd het door 2 a 3 man niet goed ontvangen, de rest vond het niet erg. Het gaat toch om het verhaal? Ik vind het wel leuk om te zien hoe die het doet. Als je niet wilt kijken kijk je toch lekker niet?Slaapje schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 08:35:
[...]
Waarom post je ze? Zoals al eerder is aangehaald worden jouw video's niet erg goed ontvangen hier, dus waarom dan door blijven gaan?
Ga maar gewoon lekker door hoor Dennis. Met een verhaaltje erbij in spoiler moet dat goed komen toch?
[ Voor 9% gewijzigd door Chris van der G op 01-10-2013 09:04 ]
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
Same here...RedHat schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 08:43:
Gister weer een hele tijd geprobeerd om BAWSAQ werkend te krijgen.
Ook foto's uploaden werkt helaas nooit bij mij.
Verwijderd
Bedankt , die paar negatieve mensen klagen alleen maar omdat ze een kansloos leven hebben in het echt.Chris van der G schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 09:03:
[...]
Volgens mij werd het door 2 a 3 man niet goed ontvangen, de rest vond het niet erg. Het gaat toch om het verhaal? Ik vind het wel leuk om te zien hoe die het doet. Als je niet wilt kijken kijk je toch lekker niet?
Ga maar gewoon lekker door hoor Dennis. Met een verhaaltje erbij in spoiler moet dat goed komen toch?
Ik heb hier als top post van deze pagina alles in de spoiler tags gedaan.
Verwijderd
Normaal waneer je de game start pakt hij je laatste savegame, hoe kun je dus een savegame naar keus inladen?
Bvd
http://steamcommunity.com/id/nijn
Verwijderd
In het menu voor load kiezen , daar moet ie tussen staan.Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 09:08:
Hoe laad je eigenlijk een backup save game in? (PS3)
Normaal waneer je de game start pakt hij je laatste savegame, hoe kun je dus een savegame naar keus inladen?
Bvd
(ik speel op Xbox 360)
Verwijderd
Verwijderd
Het is vroeg, laten we het daar op houden, thnx allen!
Verwijderd
Hier werkt het wel goed op de ps3Toppertje schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 09:05:
[...]
Same here...
Ook foto's uploaden werkt helaas nooit bij mij.

Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic
Geen PC vs Console discussie's
Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags: