Acties:
  • 0 Henk 'm!
OMD schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:04:
Uhm,

Misschien al voorbij bekomen maar iig laatste 5 pagina's niet.

Ik heb storting doorlopen. Update gedownload en kan nou niet meer switchen van character..
Dat is op z'n zachts gezegd nogal vervelend zeg maar.
En als je de game heropstart?

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-10 09:56

Madstorm

Derping all the way!

Pykow schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:45:
[...]

Zoals BF4 beta als GTA Online worden vandaag veel gedownload.
Netwerkproviders krijgen het zwaar in nederland :P
En de update van Terraria :O

Oh wait :+

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
OMD schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:10:
[...]

Weet jij waar ik dat kan doen? Als ik return to GTA V doe heb ik die fout.
Volgens mij je menu dan naar online en als ik me niet vergis staat er iets van online afsluiten of iets in die trant.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:27
Denken jullie dat online co op een beetje te spelen is zonder headset?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:20:
Ik denk dat het wel zou kunnen. Maar het haalt wel een beetje de 'fun' weg zeg maar. Heb speciaal voor V een headsetje (bluetooth) aangeschaft niet te duur en doet het volgens andere prima (ben er goed op te horen)

Ik zou het zeker overwegen om alsnog een headset te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:18
SinergyX schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:46:
[...]

Maar worden wel hard afgerekend op het moment dat het niet werkt (zie Vodafone vorig jaar).

Ze trekken een ziekelijke bak geld binnen met enkel de verkoop, dan kan je best die 2 maanden overcapaciteit inrichten om een betere gameplay te waarborgen dan gewoon alles op z'n beloop te laten gaan.
Telco's worden er helemaal niet op afgerekend als met oud en nieuw de netwerken even overbelast zijn.
Wel als dat onverwachts gebeurt en er 4 dagen geen of weinig telefoonverkeer mogelijk is.

Je kan een gameontwikkelaar niet verplichten deze extreme begin pieken op te vangen. Er wordt ook helemaal geen garantie of iets afgegeven door die ontwikkelaars dat het vanaf minuut 1 vlekkeloos werkt. Integendeel zelfs. R* heeft hier gewoon voor gewaarschuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob_Saibot
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-10 16:04

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

AtlAntA schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:20:
Vorige week special voor online Sony Wireless 7.1 gekocht,,, prachtige geluid.. je hoort zelfs voetstappen van andere en je hoort uit welke hoek ze komen.

:)

Land van het eeuwige vuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:27
The Outlaw schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:21:
[...]

Ik denk dat het wel zou kunnen. Maar het haalt wel een beetje de 'fun' weg zeg maar. Heb speciaal voor V een headsetje (bluetooth) aangeschaft niet te duur en doet het volgens andere prima (ben er goed op te horen)

Ik zou het zeker overwegen om alsnog een headset te kopen.
Hmm tja ik ben denk ik nog wat online verlegen voor dat. ;)
Toch bedankt voor je advies.
nusupport schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:28:
[...]

Vorige week special voor online Sony Wireless 7.1 gekocht,,, prachtige geluid.. je hoort zelfs voetstappen van andere en je hoort uit welke hoek ze komen.

:)
Als deze ook op de ps4 gaat werken is het een insta buy. Weet je dat toevallig?

[ Voor 27% gewijzigd door AtlAntA op 01-10-2013 15:32 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:50

Deem

Ontcijfer mij!

Was allemaal toch te verwachten, dus ik begrijp de gepikeerde reacties niet. Daarnaast is het niet makkelijk om servers in te richten die miljoenen mensen tegelijk moeten bedienen.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:50
Inmiddels wel de tutorial door kunnen komen en dan blijkt dat het toch wel heel erg leuk is. Toch mis ik wel een beetje de sfeer van de SP, maar ben dan ook nog niet een hoog level en veel is nog gelocked

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:29:
[...]

Hmm tja ik ben denk ik nog wat online verlegen voor dat. ;)
Toch bedankt voor je advies.

[...]

Als deze ook op de ps4 gaat werken is het een insta buy. Weet je dat toevallig?
Voor zo met vreemden zou ik het ook niet doen hoor. Ben daar ook wat terughoudend in. Maar voor een vriendengroep wat we hebben is het wel leuk om ermee te communiceren in GTA V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
The Outlaw schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:36:
[...]

Voor zo met vreemden zou ik het ook niet doen hoor. Ben daar ook wat terughoudend in. Maar voor een vriendengroep wat we hebben is het wel leuk om ermee te communiceren in GTA V.
Ik denk als je wat wil bereiken in de hele crew omgevingen dat je die gene wel opzij moet gaan zetten :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:44

OMD

Opnieuw opstarten vind ik echt een slechte workaround.

Ik probeer natuurlijk af en to even in te loggen online en wanneer dat niet lukt moet ik hem weer opnieuw opstarten. Ik ben niet snel geïrriteerd maar Rockstar moet echt snel met een update komen die dat verhelpt.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sleepwalkerbe schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:38:
[...]

Ik denk als je wat wil bereiken in de hele crew omgevingen dat je die gene wel opzij moet gaan zetten :)
Dat is inderdaad maar net wat je wilt. Je kan ook als 'lone wolf' opereren natuurlijk. Maar voor crews is het handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-10 23:03
GeeEs schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:23:
[...]

Telco's worden er helemaal niet op afgerekend als met oud en nieuw de netwerken even overbelast zijn.
Wel als dat onverwachts gebeurt en er 4 dagen geen of weinig telefoonverkeer mogelijk is.

Je kan een gameontwikkelaar niet verplichten deze extreme begin pieken op te vangen. Er wordt ook helemaal geen garantie of iets afgegeven door die ontwikkelaars dat het vanaf minuut 1 vlekkeloos werkt. Integendeel zelfs. R* heeft hier gewoon voor gewaarschuwd.
Jullie praten ook alles recht wat krom is, Rockstar moet gewoon een degelijk product leveren, zowel singleplayer als multiplayer. Dat zij geen zin hebben om veel geld neer te leggen, daar heb ik simpelweg schijt aan, net zoals het bericht dat er een hoop problemen kunnen zijn bij de start. Een autoverkoper zegt toch ook niet ja de auto heeft nog geen kilometer gelopen, dus het kan best zijn dat er nog een hoop aan mankeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:39
Ondertussen is het aandeel Pisswasser gestegen naar $14,11

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
The Outlaw schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:40:
[...]

Dat is inderdaad maar net wat je wilt. Je kan ook als 'lone wolf' opereren natuurlijk. Maar voor crews is het handig.
Als belg zal het wel weer grappig worden in de Tweakers community online :>

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:39
NotSoSteady schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:40:
[...]

Een autoverkoper zegt toch ook niet ja de auto heeft nog geen kilometer gelopen, dus het kan best zijn dat er nog een hoop aan mankeert.
Daarom heb je soms die terugroep acties!!!

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sleepwalkerbe schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:41:
[...]

Als belg zal het wel weer grappig worden in de Tweakers community online :>
Dat gaat nog wat worden met de hele Friet vs Patat discussie kan ik me indenken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-10 20:04

RMX

Friet!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 10:28

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
[...]

Jullie praten ook alles recht wat krom is, Rockstar moet gewoon een degelijk product leveren, zowel singleplayer als multiplayer. Dat zij geen zin hebben om veel geld neer te leggen, daar heb ik simpelweg schijt aan, net zoals het bericht dat er een hoop problemen kunnen zijn bij de start. Een autoverkoper zegt toch ook niet ja de auto heeft nog geen kilometer gelopen, dus het kan best zijn dat er nog een hoop aan mankeert.
En Rockstar heeft simpelweg schijt aan wat jij vind dat ze moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-10 08:49

Luukwa

o/

Over een uurtje in huis, dan even gold kopen en proberen.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-10 19:44

Roshnak

PSN: Roshgill

The Outlaw schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:44:
Jullie nog gelukt om erin te komen?
Nee ik krijg Time Outs en Failed to host errors.. ( PS3 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-10 20:04

RMX

Wat ik wel schandalig vind is die iFruit app. Totaal niet belangrijk, maar doe dat dan ook op Android. Hoe moeilijk moet dat zijn? Je hebt al een half jaar uitstel gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roshnak schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:46:
[...]

Nee ik krijg Time Outs en Failed to host errors.. ( PS3 )
Bummer. Ik ga het nu ook even proberen. Hopelijk hebben mijn schietgebedjes gewerkt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus, bijna klaar met de missie waarin Poppy achtervolgt werd, moet ik een photo maken, lukt dat niet omdat dat rotte SocialClub eruit ligt. -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Chris van der G schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:26:
[...]

Niets van je singleplayer gaat mee naar GTAO, bent ook een compleet ander character
ReFresh F5 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:26:
[...]

Je moet volledig opnieuw beginnen. Je neemt dus niets mee. Het speelt zich enkele maanden voor de singleplayer af.
Duidelijk, thnx!
King Dingeling schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:40:
Ondertussen is het aandeel Pisswasser gestegen naar $14,11
Haha nice, vanavond mijn save game dus maar even inladen en opnieuw verkopen.
Plus de oude Savegame laten staan natuurlijk :)
[...]

Haha dacht ik ook aan. Ik begrijp heel goed dat het druk is hoor maar van te voren aankondigen dat het slecht kan werken (lees: Slecht werkt) is natuurlijk niet de oplossing.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10 08:56
Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:49:
Jezus, bijna klaar met de missie waarin Poppy achtervolgt werd, moet ik een photo maken, lukt dat niet omdat dat rotte SocialClub eruit ligt. -_-
Ja daar heb ik ook een aantal missies voor moeten laten schieten. Erg irritant dat je voor je telefooncamera een verbinding met Social Club nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:55
[...]

Dat is appels met peren vergelijken, hier proberen geen 300.000 man in dezelfde auto te klimmen.
Rockstar heeft een deugdelijk product afgeleverd en vooraf gewaarschuwd dat het best mogelijk is dat er problemen kunnen zijn bij de launch van GTA:O meer kan je niet van ze vragen en doe je dat toch, vrees ik dat je pech zult hebben.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:44

OMD

Je hebt voor missie's geen social club nodig. Bij het versturen van de foto heb je op de verkeerde knop gedrukt. Je kan hem direct naar poppy versturen, je moet hem niet online zetten.

Edit

Is het zo dat je SC nodig hebt? Heb alle missies voltooid en ook met camera maar zelfs als SC eruit lag kon ik gewoon verder. Nooit problemen mee gehad.

[ Voor 30% gewijzigd door OMD op 01-10-2013 15:52 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-07 13:00
Ik zit een stream te kijken van GTAV online... wat me gelijk opvalt ( ewn at een beetje vreemd lijkt te zijn) is dat auto aim (zoals in de SP) gewoon aanstaat. Maar dat je gewoon online mensen kan gaan opzoeken, ze afschieten bam bam bam bam. Wapens afpakken en al het cash wat ze op zak hebben. Die personen spawnen dan ergens in de buurt, maar die gozer zet dan snel passive mode aan en hopla. Je kan niet meer dood. Rent weg. Zet passive mode weer uit en hij kan weer zijn gang gaan. Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
OMD schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:51:
Je hebt voor missie's geen social club nodig. Bij het versturen van de foto heb je op de verkeerde knop gedrukt. Je kan hem direct naar poppy versturen, je moet hem niet online zetten.
Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:49:
Je moet hem naar Beverly sturen... Poppy is die tienerster zelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:51
LuukwaHD schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:45:
Over een uurtje in huis, dan even gold kopen en proberen.
Oké. Fijn om te weten. :F

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Bij mij blijft het beeld nu op zwart als ik naar m'n MP character switch... Er gebeurt gewoon niks. Ben ik de enige of zijn er meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
[...]
Is gewoon een afweging van Rockstar: (heel) veel geld pompen in servers alleen om de launch piek te overbruggen, of consumenten vooraf waarschuwen, even adem inhouden, en daarna gewoon doorgaan. Ik begrijp 't prima en straf Rockstar er zeker niet op af. (Mits het natuurlijk niet dagenlang duurt ;), zie SimCity)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 00:09

Chris van der G

Tailchakra

Oké. Fijn om te weten dat jij dat fijn vind om te weten.
Weet iemand al hoe makkelijk het is om geld te maken dmv auto's jatten en verkopen net als in GTAIV?

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Jij hoeft nooit te staan in de trein/bus tijdens de spits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
  • Laatst online: 19-09 20:13
[...]

Als jij een auto koopt en er staan in dezelfde winkel nog een miljoen mensen te wachten om te bestellen en te testrijden zal het ook wat langer duren als normaal.

PSN: c_caveman1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
OMD schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:51:

Edit

Is het zo dat je SC nodig hebt? Heb alle missies voltooid en ook met camera maar zelfs als SC eruit lag kon ik gewoon verder. Nooit problemen mee gehad.
De game probeert al verbinding met Social Club te maken bij het openen van de camera 'app', dan heb ik nog niet eens een foto geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Chris van der G schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:55:
[...]

Weet iemand al hoe makkelijk het is om geld te maken dmv auto's jatten en verkopen net als in GTAIV?
Als het goed is naar Los Santos Customs brengen dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomasx4 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:54:
Bij mij blijft het beeld nu op zwart als ik naar m'n MP character switch... Er gebeurt gewoon niks. Ben ik de enige of zijn er meer?
Exact hetzelfde. Ik ga verder met de single player. Dit heeft toch geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomasx4 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:54:
Zelfde hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
[...]

Dat zij geen zin hebben om veel geld neer te leggen, daar heb ik simpelweg schijt aan,
LOL.... Je spreekt over de duurste game in de historie van alle games... Tegen zoveel vraag als nu kun je niets beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Chris van der G schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:55:
[...]

Je kan autos verkopen aan LS costums ;)

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boempatat
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-06-2024
[...]

165 Mil is niet veel geld voor jouw ?
Het is amper een maand uit of je schiet het al helemaal af.
Nooit MMO's gespeeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

LuukwaHD schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:56:
[...]

Je kan autos verkopen aan LS costums ;)
Is het dan ook mogelijk om een dure auto te jatten, wachten tot er tig van rond rijden, een aantal bij elkaar neer zetten en 1 voor 1 LS ermee in te rijden? Of is de rest weg zodra je er weer uit komt?

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Chris van der G schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:57:
[...]

Is het dan ook mogelijk om een dure auto te jatten, wachten tot er tig van rond rijden, een aantal bij elkaar neer zetten en 1 voor 1 LS ermee in te rijden? Of is de rest weg zodra je er weer uit komt?
Geen idee, maar dat lijkt me wel.. hoe wil je dat beveiligen?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Chris van der G schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:57:
[...]

weg zodra je eruit komt...

Gejat door de crew of gewoon vanished. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

LuukwaHD schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:58:
[...]

Geen idee, maar dat lijkt me wel.. hoe wil je dat beveiligen?
Met teamwork, als je dat afspreekt met een aantal vrienden dat je dat om en om doet.. Zo heb je al een loop en kan je in mum van tijd gigantisch veel geld binnen harken zonder moeilijk te doen met aandelen (Waar ik zelf bijvoorbeeld nooit zo'n zin heb om op te letten)
Ienni1983 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:58:
[...]

weg zodra je eruit komt...

Gejat door de crew of gewoon vanished. :P
Het vanished gedeelte was ik dus bang voor, omdat GTA me auto ook telkens verplaatst na missies

[ Voor 24% gewijzigd door Chris van der G op 01-10-2013 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-10 13:42
Kun je je online character veranderen nadat die al gemaakt is? Dan bedoel ik vooral de gezichtskenmerken die je erft van je ouders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubbeR01
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-08-2023
NoFearz schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 16:05:
Kun je je online character veranderen nadat die al gemaakt is? Dan bedoel ik vooral de gezichtskenmerken die je erft van je ouders.
nee, je mag een nieuwe character aanmaken en opnieuw beginnen.

I am RubbeR, You are Glue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-10 13:42
Het is echt moeilijk om een fatsoenlijke character te maken op deze manier :P Bij The Sims mislukte dit ook altijd xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
NoFearz schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 16:11:
Het is echt moeilijk om een fatsoenlijke character te maken op deze manier :P Bij The Sims mislukte dit ook altijd xD
Daarom zorg ik ervoor dat ze nooit op mij lijken.

Kan het niet fout gaan ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Toch wel jammer dat ze die character creation zo gemaakt hebben. Wat is er mis met een normale character creator als in Skyrim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-10 22:14

Player1S

Probably out in the dark

batumulia schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:51:
[...]

Dat is appels met peren vergelijken, hier proberen geen 300.000 man in dezelfde auto te klimmen.
Rockstar heeft een deugdelijk product afgeleverd en vooraf gewaarschuwd dat het best mogelijk is dat er problemen kunnen zijn bij de launch van GTA:O meer kan je niet van ze vragen en doe je dat toch, vrees ik dat je pech zult hebben.
Maar als jij een nieuwe stad voor miljoenen mensen ergens in de middle of nowhere bouwt met 5km verderop een industrieterrein waarvan je weet dat een zeer groot deel op dat industrieterrein gaat werken, ga je er geen b-weg naar toe leggen maar een fatsoenlijke snelweg.

Nogmaals, ze weten de verkopen, ze kunnen de belasting per server redelijk testen intern dus kunnen ze ook zorgen dat de capaciteit voldoende is. Servers hoef je niet te kopen, kun je ook huren om de grootste piek op te vangen.

Bugs e.d. vind ik acceptabele problemen. Ondermaatse beschikbaarheid vind ik onacceptabel voor een game die binnen 3 dagen een absoluut verkooprecord vestigt.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry898
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-09-2023
online werkt hier ook niet ik vind dat charater maken wel pauper werken maarja.
de update heeft ook singleplayer aangepast volgens mij ik zag bij de mod shop staat nu de auto naam in sierlijke leters als je naar binnen rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
L1nt schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 16:18:
[...]

Maar als jij een nieuwe stad voor miljoenen mensen ergens in de middle of nowhere bouwt met 5km verderop een industrieterrein waarvan je weet dat een zeer groot deel op dat industrieterrein gaat werken, ga je er geen b-weg naar toe leggen maar een fatsoenlijke snelweg.

Nogmaals, ze weten de verkopen, ze kunnen de belasting per server redelijk testen intern dus kunnen ze ook zorgen dat de capaciteit voldoende is. Servers hoef je niet te kopen, kun je ook huren om de grootste piek op te vangen.

Bugs e.d. vind ik acceptabele problemen. Ondermaatse beschikbaarheid vind ik onacceptabel voor een game die binnen 3 dagen een absoluut verkooprecord vestigt.
Jij hebt makkelijk praten, volgens mij heb je (niemand niet, tenzij je bij Rockstar werkt) geen enkel idee wat er allemaal bij een project van deze schaal komt kijken. Het is volgens mij praktisch onmogelijk om aan de vraag te voldoen.

Heb gewoon even geduld, het is frustrerend maar op den duur kan iedereen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:16
Heeft iemand een link naar de offline changelog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Praktisch is het wel degelijk mogelijk maar vaak wordt het zwaar onderschat of gewoon onvoldoende aandacht aan besteed.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-10 20:51

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Hoe link ik de Socialclub eigenlijk met GTA V?
Ik kan vanaf dag 1 niet op Bawsdaq en andere online mogelijkheden...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:14
Jemig wat huilie huilie gedoe hier...tis maar een spelletje dat langer gaat bestaan dan alleen vandaag. guess what, over paar maanden of paar jaar bestaat het nog en is het nog steeds hetzelfde.
Rockstar levert meesterlijk werk en word afgezeken om iets dat niet boeit, straks werkt alles gewoon.
Sommigen moeten echt uit hun luiers komen en zich beter druk gaan maken over belangrijke dingen.
Ik zou haast zeggen dat jullie een Rockstar game niet waard zijn, waardeer het om wat het wel is, niet om wat het niet is.
Wees blij dat er nog ontwikkelaars zijn die echt werk afleveren.

De grap is helemaal dat als diegenen die zo jammeren in de situatie van Rockstar zaten, zij dezelfde keuzes zouden maken :+

Dat moest er even uit, ik ga me even verder in de SP verder vermaken, Online bestaat morgen en volgende week ook nog wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

kuusj98 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 16:28:
Hoe link ik de Socialclub eigenlijk met GTA V?
Ik kan vanaf dag 1 niet op Bawsdaq en andere online mogelijkheden...
Op de socialclub site inloggen en je PSN of Xbox Live account koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Door een Social Club account aan te maken op Socialclub.ROckstargames.com. En die te linken met je pSN of XBOX account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
L1nt schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 16:27:
Praktisch is het wel degelijk mogelijk maar vaak wordt het zwaar onderschat of gewoon onvoldoende aandacht aan besteed.
Als het praktisch mogelijk was, hadden ze het wel gedaan. Deze game heeft zo'n enorm budget gehad...

Volgens mij denk je er te makkelijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schijnen al crew te zijn die 80.000 RP points hebben verzameld online. Hoe the hell is dat mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

The Outlaw schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 16:30:
Schijnen al crew te zijn die 80.000 RP points hebben verzameld online. Hoe the hell is dat mogelijk?
Devs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

EnigmaNL schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 16:29:
[...]

Als het praktisch mogelijk was, hadden ze het wel gedaan. Deze game heeft zo'n enorm budget gehad...

Volgens mij denk je er te makkelijk over.
Kost geld en men vind het nog steeds moeilijk om het uit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Hier geraak ik er ook nog niet in, maar vind het wel irritant dat je telkens opnieuw je character moet maken als je opnieuw wilt proberen.. aangezien ik er nog nooit echt ingeraakt ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Haha nu kom ik niet in de Socialclub site.

Wat maakt het ook uit, ik hoef niet alles alle minuut te hebben, een dagje of 2 gedult is ook niet teveel gevraagt lijkt mij.
Vooral als je al vanaf 2008 op V zit te wachten kan dit ook nog wel wat langer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:47
idd, zelfs de socialclub site ligt eruit, gaat lekker zeg :P

Nou ik hoop iig vanavond nog wat te kunnen proeven van gta online..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:02
Volgens mij gaat er atm wel meer fout bij Rockstar...

Dit is de supportpagina :')

Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/paxtpwpo7/Naamloos_1.jpg

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 16:36:
Volgens mij gaat er atm wel meer fout bij Rockstar...

Dit is de supportpagina :')

[afbeelding]
Nou ja, veel erger als Sim City kan het niet worden, dit is namelijk een R* spel en ik verwacht niet dat ze hun kwaliteit die ze vanaf GTA London hebben laten zien nu opeens niet meer handhaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Ghehe lijkt mij ook niet... Kan me ook voorstellen dat ze die pagina tijdelijk gedisabled hebben. Ik heb namelijk wel een idee wat voor supportvragen er nu bij hun binnenkomen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Toch fijn dat je in loading screen al kan switchen naar online mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Nee, ik houdt me ondertussen lekker bezig met de ingame TV kijken (welke trouwens uitermate grappig kan zijn) en ik probeer over een paar uurtjes wel eens rustig.
(Of ik ga eindelijk Scheikunde leren wat eigenlijk de bedoeling was :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:22

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

L1nt schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 16:27:
Ja want jij weet het beter als Rockstar zelf toch? |:( Wat denk je nou zelf, dat ze het niet goed bekeken hebben? Zoveel mensen tegelijk ga je niet opvangen, maakt niet uit wat je er aan datacenters/servers achter hangt.
Rockstar is tenminste van tevoren reeël geweest en heeft aangegeven dat er grote kans is dat het misgaat. Dat is al een stuk netter als bv EA, die helemaal niets naar buiten brengen...Gewoon ff een paar dagen geduld, das niet het eind van de wereld toch?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ze worden nu gewoon constant een soort van geddost. Volgens mij kan je daar als bedrijf vrij weinig aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Er wordt in ieder geval wel ergens aan gewerkt. Als ik nu de social club open krijg ik onderstaande notitie:
We're sorry. Some data is temporarily unavailable at the moment, please check back later!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-10 11:16
GeeEs schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:39:
[...]

Heb zelf ook de 12GB PS3.. en als je verder nog niks hebt geinstalled kan je precies GTA5 installeren, je hebt daarna nog 900-1000 MB over. Spelen gaat prima daarna, saven gaat ook. Ik weet alleen niet hoe lang dit goed gaat, want je geheugen staat na een paar savegames ramvol.
Zelf heb ik er gewoon een oud 250 GB laptopschijfje bijgeprikt in de PS3.. werkt prima.
Thanks nog voor je bericht.
Heb de hele middag zonder probleem kunnen spelen.

Wat een heerlijke game is het zeg 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is tenminste iets, maar verwacht niet dat je vandaag nog online kan. De Amerikanen moeten ook nog namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Daar was ik al niet bang voor :p

Wel een beetje jammer dit. Ik had gehoopt op wat connection issues zoals RDR deze nu nog af en toe heeft, maar dat tijdens de launch van Europa alles er al uit ligt en dat de VS de update dan nog niet eens binnen heeft biedt inderdaad weinig perspectieven :(

Edit: Wellicht wel even leuk om die comments op de Rockstarsite door te nemen, de een is nog komischer als de ander :'): Klikkerdeklik

[ Voor 30% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 01-10-2013 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 21:59
Die van de als eerst geposte online stream over GTA Online speelt nu al bijna 6 uur achter elkaar zonder enige problemen samen met andere.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Website Social-Club is wel weer online. Tenminste, ik kan nu inloggen via de computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Sorry voor het misbruiken van m'n modrechten, maar:

Modbreak:mensen, er is een ONLINE topic beschikbaar

[Multi] Grand Theft Auto V Online

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik sky diven, moet ik daar iets speciaals voor doen of kopen? Of kan het gewoon altijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirkxke
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-03 15:59
Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 16:59:
Hoe kan ik sky diven, moet ik daar iets speciaals voor doen of kopen? Of kan het gewoon altijd?
Het kan altijd, het landen zal afhangen van al of niet een parachute te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij doet het bij mij!
Hoe kan ik aanzetten dat mensen me ff niet kunnen killen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
Er zijn op diverse plekken parachutes beschikbaar die je kunt oppakken om te gebruiken.

Ik dacht nadat je de missie "Minor Turbulence" gedaan hebt zijn deze ook te vinden bij Ammu-Nation en komen ze geloof ik standaard in je inventory als je uit een vliegtuig springt (niet doen als je daar nog geen bericht van gehad hebt, dat overleef je namelijk niet :p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 17:02:
hij doet het bij mij!
Via select en dan volgens mij passive mode activeren (zelf nog geen ervaring mee)

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Meelobee schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 16:50:
[...]

Ja want jij weet het beter als Rockstar zelf toch? |:( Wat denk je nou zelf, dat ze het niet goed bekeken hebben? Zoveel mensen tegelijk ga je niet opvangen, maakt niet uit wat je er aan datacenters/servers achter hangt.
Rockstar is tenminste van tevoren reeël geweest en heeft aangegeven dat er grote kans is dat het misgaat. Dat is al een stuk netter als bv EA, die helemaal niets naar buiten brengen...Gewoon ff een paar dagen geduld, das niet het eind van de wereld toch?
Waarom kan een Netflix of Hulu het wel allemaal aan dan? Die verstoken dagelijks veel meer data dan een online spel ooit zal behalen inclusief updates. Zeker in de avonduren in de VS schiet het gebruik van een netflix omhoog. En dan werkt het nog steeds.

Voor een bedrijf dat binnen 3 dagen 1 miljard binnen harkt is dit gewoon slecht. Anders kun je het gewoon niet beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 19:09
Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 17:02:
hij doet het bij mij!
Zie Verwijderd in "[Multi] Grand Theft Auto V Online" (ander topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Edit : Verkeerd topic.

[ Voor 93% gewijzigd door Donstil op 01-10-2013 17:14 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Hmm ik zie in BAWSAQ dat alles 100% is gestegen nu.. Werken die lester missions nu nog met het investeren in BAWSAQ aandelen? Ik ben bang van niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Hmm. Is dat iets wat ook al in IV zat, dat je missie kunt overslaan als je een paar keer dood gaat? Zag in m'n ooghoek ineens een optie skip onder square staan bij het mission failed scherm.

Kende dat wel nog van LA Noire.

Uiteraard missie gewoon nog afgemaakt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

DaFrenk schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 17:46:
Hmm. Is dat iets wat ook al in IV zat, dat je missie kunt overslaan als je een paar keer dood gaat? Zag in m'n ooghoek ineens een optie skip onder square staan bij het mission failed scherm.

Kende dat wel nog van LA Noire.

Uiteraard missie gewoon nog afgemaakt ;-)
Komt uit LA Noire. Geniale zet geweest. De puristen kunnen gewoon nogmaals proberen. De minder getalenteerden kunnen toch verder met het spel zonder tig keer te moeten proberen.

Gelukkig maar 1x hoeven gebuiken bij een sidemissie

spoiler: over die sidemissie
die Dom met z'n rare fratsen wou dat ik vanaf een gebouw op een versnellende vrachtwagen ging landen.... Alleen versnelde die vrachtwagen helemaal niet. Ging gewoon stil staan voor rood enzo. 8)7

Pagina: 1 ... 42 ... 74 Laatste

Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic

Geen PC vs Console discussie's

Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]
.