Ervaren jullie ook dat de matchmaking qua teamkwaliteit erg verschilt?
Ik speel eigenlijk bijna nooit FUT, maar seasons met 'gewone' clubs.
Pak wel altijd even de gratis pakketjes mee waar dat kan...
Alle basis- en wisselspelers zijn goud, en de meeste spelen in de Bundesliga. Heb ook Löw als coach.
Teamgeest van 90, de keeper en de centrale verdedigers zijn dat niet, ik heb (nog) geen geld om daar versterkingen te halen.
Eerst speel ik tegen een grotendeels brons team, waarbij ik duidelijk het betere team heb. Door wat onoplettendheid al snel 2-0 achter, maar na een wedstrijdje strijden kon ik uiteindelijk erg aanvallend spelen, en kansen creëren. Zo rond de rust was de achtersprong weggewerkt. In de 2e helft speelde er iemand anders of hij zag het al aankomen, maar hij gaf de voorsprong weg. Met mindere spelers is het nou eenmaal wat lastiger, ze worden sneller moe etc. Uiteindelijk won ik met 5-2, en dat had veel meer kunnen zijn

Dat wilde ik m besparen, al voelde die het nu ook al wel
Wedstrijd daarna: speel ik tegen Frankrijk. Met alle gouden, goede fransen en Wenger als coach. Teamgeest van 100. Dan acht ik me met mijn sub-toppers bij voorbaat al kansloos.. Ondanks dat nog wel geprobeerd, maar het werd uiteindelijk 3-1 voor de Fransman.
Omdat ik dus nooit speel zit ik echt in divisie 9 met FUT seasons ofzo, dus promoveren moet wel lukken, maar qua team waartegen je moet verschilt het nogal, en zit dus niet echt een lijn in
De ene keer moet je er flink tegenaan en verlies je alsnog, de andere keer moet je wel goed spelen, maar lukt het uiteindelijk vrij eenvoudig. Niet echt een lijnt uit te trekken zo...