Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 18:56
Wii4all schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 17:04:
[...]

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team en deze ook
http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team

ligt eruit.

Our servers are temporarily down while we work on making things better.

Please come back later.
http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team

Deze doet het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ik krijg dit
SORRY!

Please come back later.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Wii4all schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 17:39:
ik krijg dit
SORRY!

Please come back later.
Even geschiedenis en cache wissen? Ziet eruit alsof je browser een beetje 'hangt'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f3cuk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-09 14:57
Hier ook geen last. Wel sinds kort een andere bug dat ik heel vaak blijven hangen voor een wedstrijd, vrijwel iedere tweede wedstrijd het geval en vaak is het de eerste keer ook al raak. Geen idee wat er aan de hand is, muziek blijft wel doorspelen, maar het scherm met de opstelling van de tegenstander gaat niet weg. Moet afsluiten met CTRL+F4 en krijgt daarna een DNF bericht en heb de wedstrijd verloren. Iemand die dit bekend in de oren klinkt?

Bedrijfsverzamelpand De Drentse Werf - Escaperoom The Basement - E-Chopper.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
chengbondkwok schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 17:43:
[...]

Even geschiedenis en cache wissen? Ziet eruit alsof je browser een beetje 'hangt'.
thx that did the trick.

Ik vond het wel vreemd aangezien ik het op verschillende machines getest had.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f3cuk
f3cuk schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 17:54:
Hier ook geen last. Wel sinds kort een andere bug dat ik heel vaak blijven hangen voor een wedstrijd, vrijwel iedere tweede wedstrijd het geval en vaak is het de eerste keer ook al raak. Geen idee wat er aan de hand is, muziek blijft wel doorspelen, maar het scherm met de opstelling van de tegenstander gaat niet weg. Moet afsluiten met CTRL+F4 en krijgt daarna een DNF bericht en heb de wedstrijd verloren. Iemand die dit bekend in de oren klinkt?
Voor degenen die hier komen en last van hetzelfde hebben. -> Ligt aan een te hoge framerate (ja echt!), zelf opgelost door met afterburner fifa een limiet van 120FPS te geven. Via de instellingen van Fifa kun je hem ook op 30 / 60 zetten, maar dat vond ik een beetje zonde van mijn 120Hz scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-01-2024
Tots bpl is uit:
http://www.ultimateteam.c...ague-bpl-april-30th-2014/

Markt gaat nu helemaal los! Als het goed is heb je nu al je dure spelers verkocht!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
Wat is volgende de TOTs Serie A?

Edit: ze zijn weer bezig hoor met cheaten in FUT GVD KAK EA

[ Voor 49% gewijzigd door goosche op 30-04-2014 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die nog coins zoekt voor op de Xbox??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-08 19:33
goosche schreef op woensdag 30 april 2014 @ 18:45:
Wat is volgende de TOTs Serie A?

Edit: ze zijn weer bezig hoor met cheaten in FUT GVD KAK EA
Cheaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVersteeg
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
KontI schreef op woensdag 30 april 2014 @ 18:00:
Tots bpl is uit:
http://www.ultimateteam.c...ague-bpl-april-30th-2014/

Markt gaat nu helemaal los! Als het goed is heb je nu al je dure spelers verkocht!!
Nee, Bundesliga..
http://fifasolved.com/201...he-season-dates-detailed/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
Ik weet niet wat je daar mee wilt zeggen? bundesliga is niet uit en er worden veeeel meer packs geopend voor BPL dan bundesliga?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 13:21
Denk verkeerd gequoted. Hij geeft antwoord op de vraag van goosche.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
Ik wacht nog op een ander TOTS voordat ik m'n nieuwe team, waarschijnlijk iets met Neymar en Falcao / Jackson Martinez TOTS, ga kopen. De crash zal zeker voortgezet worden bij de Bundesliga en Liga BBVA TOTS.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faaz0
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 08:14
Zijn er hier nog mensen die zin hebben een autobuyertje te schrijven, of is dat taboe hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVersteeg
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-12-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Wtf..... Ik weet dat mijn eredivisie team slecht is, maar wat ik vandaag mee heb gemaakt slaat echt alles......

Ik speelde tegen 4 teams met 20 Chem. Allemaal supersnelle spelers uit verschillende competities. 4x maken ze gehakt van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Nee, Neymar (die ik zelf één van de beste FUT-spelers vind die ik gebruikt heb dit jaar*) moet je zeker niet op 6 chem zetten. Dat is echt zonde om zijn kwaliteiten niet volledig te benutten.

* = Ik heb niet zoveel coins dat ik spelers als Ronaldo, Messi of dure TOTS-spelers etc kan proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Ben ik de enige die hier last van heeft? En hoe lang gaat dit geneuzel nog duren? :X
Dit duurt nu al meerdere dagen en ik zou het toch wel leuk vinden om @ work in de pauze wat te kunnen FUT-en.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/B7fb1iyN8XlFSeJZu47qDHIg/full.png

Heb het al in meerdere browsers geprobeerd.

[ Voor 7% gewijzigd door Vlassie1980 op 05-05-2014 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
Onderhoud aan de FUT servers los je niet op door een andere browser te gebruiken natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f3cuk
Hier geen last. Mogelijk iets met je cache? Aangezien het allemaal flash is weet ik niet of het überhaupt zin heeft een andere browser te gebruiken.

http://thundercloud.net/i...-files-history-and-cache/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spruit89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 07:54
Ik zelf heb hier ook al 2 weken last van... meerdere computers geprobeerd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Refresh is het enige wat hier werkt. Zo net iets van 3 minuten zitten refreshen voordat het me eindelijk lukte. :D

Edit:

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/50dbd91d11d680434fc4f8d6de1dac7c.png

Dat verklaart al een boel. Is van 26 april.

[ Voor 39% gewijzigd door SR8 op 06-05-2014 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:41
SR8 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 18:09:
Refresh is het enige wat hier werkt. Zo net iets van 3 minuten zitten refreshen voordat het me eindelijk lukte. :D

Edit:

[afbeelding]

Dat verklaart al een boel. Is van 26 april.
Ja maar das al een heel oude, daarna is het eventjes helemaal down geweest maar nu vind ik het juist weer een stuk beter werken. Je kan wel gewoon op je console / pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Het speelt denk ik nog steeds (waarschijnlijk alleen op PS3/PS4), want het is een sticky topic dat nog steeds open is, specifiek in het Playstation gedeelte van het EA UT forum . http://forum.ea.com/uk/posts/list/2830846.page
Als het probleem niet meer zou spelen, dan was het topic, EA kennende, allang gesloten en niet meer sticky geweest.

Op de PS3 heb ik geen problemen en op mijn mobiel ook niet.
History & cache van mijn browser en Adobe Flash beiden gewist, geen verbetering.
Alleen met veel F5en kom ik er uiteindelijk op. Dan lijkt het er toch wel op dat ze aan het aantal Playstation users die tegelijk van de webapp gebruik kunnen maken een limiet hebben gesteld oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-09 07:31
SR8 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 22:17:
Het speelt denk ik nog steeds (waarschijnlijk alleen op PS3/PS4), want het is een sticky topic dat nog steeds open is, specifiek in het Playstation gedeelte van het EA UT forum . http://forum.ea.com/uk/posts/list/2830846.page
Als het probleem niet meer zou spelen, dan was het topic, EA kennende, allang gesloten en niet meer sticky geweest.

Op de PS3 heb ik geen problemen en op mijn mobiel ook niet.
History & cache van mijn browser en Adobe Flash beiden gewist, geen verbetering.
Alleen met veel F5en kom ik er uiteindelijk op. Dan lijkt het er toch wel op dat ze aan het aantal Playstation users die tegelijk van de webapp gebruik kunnen maken een limiet hebben gesteld oid.
Met F5en kom ik er ook niet, iemand nog andere tips oid om dit te kunnen oplossen, vond het altijd fijn om op de web app een beetje te handelen....

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ik heb het zelfde probleem maar via de mobiel werkt alles gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ook weer lekker als de webapp het niet doet

Vier FUT Team van het seizoen met twee gratis Goud-pakketten*. Je vindt ze in het gedeelte "Mijn Pakketten" in de FUT-winkel in FIFA 14 voor Mobiel. Je gratis pakketten* zijn slechts tot dinsdag beschikbaar.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 23:05
jammer dat de app het niet doet omdat de servers plat zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

En ik kwam nu in 1 keer op de webapp, haha. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
hier nu ook weer.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand interesse in het kopen van munten op de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Wii4all schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:38:
ook weer lekker als de webapp het niet doet

Vier FUT Team van het seizoen met twee gratis Goud-pakketten*. Je vindt ze in het gedeelte "Mijn Pakketten" in de FUT-winkel in FIFA 14 voor Mobiel. Je gratis pakketten* zijn slechts tot dinsdag beschikbaar.
Die heb ik niet gekregen anders :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Is het al verstanding om om nu al TOTS Bundas te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
llovesoccerx7 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:54:
Is het al verstanding om om nu al TOTS Bundas te kopen?
Waarom zou je die willen kopen? Is echt een schijt TOTS! Geen schweinsteiger, geen Boateng, geen Muller, Geen Ribery (schijnbaar 3de beste voetballer van de wereld??). Okay Robben is aardig, maar dan raten ze hem 92???? Dat is gewoon een simpele 4de IF??! BPL was echt veeellll beter! Ik had een aardig team in gedachten, maar dat gaat dus nu ook niet door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
KontI schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:41:
[...]

Waarom zou je die willen kopen? Is echt een schijt TOTS! Geen schweinsteiger, geen Boateng, geen Muller, Geen Ribery (schijnbaar 3de beste voetballer van de wereld??). Okay Robben is aardig, maar dan raten ze hem 92???? Dat is gewoon een simpele 4de IF??! BPL was echt veeellll beter! Ik had een aardig team in gedachten, maar dat gaat dus nu ook niet door.
Ribery speelt echt matig hoor...... Schweinsteiger was volgens mij redelijk lang geblesseerd. Muller is ook niet zeker van een basisplaats. Boateng is inderdaad een raar geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
chengbondkwok schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:46:
[...]

Ribery speelt echt matig hoor...... Schweinsteiger was volgens mij redelijk lang geblesseerd. Muller is ook niet zeker van een basisplaats. Boateng is inderdaad een raar geval.
Maar dan wel Kroos? Was die niet geblesseerd? Moet zeggen dat ik het ook rare keuzes vind. Las ergens de cijfers die bundes spelers van Kicker krijgen en daar stond Ribery ook bij. Robben wel geheel verdient maar had hem als 94 rated in gedachten, helemaal omdat hij al 2 IF's heeft. Ik zal hem iig vanavond ff proberen in mijn Nederlands elftal samen met IF de Jong en MOTM Sneijder!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
KontI schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:41:
[...]

Ik vind zijn normale al beest laat zijn ze TOTS...Maar heb het dan over de prijzen maak ik dan veel verlies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Ik heb alle Robben kaarten gehad en ingame is hij mijn favo speler (samen met Leroy Fer) Robben is de meest fijne speler om mee te dribbelen en te schieten. Zoals gezegd, vanavond ga ik hem proberen! Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
RiemerDas schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:30:
Ik heb alle Robben kaarten gehad en ingame is hij mijn favo speler (samen met Leroy Fer) Robben is de meest fijne speler om mee te dribbelen en te schieten. Zoals gezegd, vanavond ga ik hem proberen! Ben benieuwd!
Kon ik die maar proberen heb maar 250k..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
llovesoccerx7 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:12:
[...]

Kon ik die maar proberen heb maar 250k..
Goed doorsparen en traden! Ik zal straks wel ff een update geven hoe hij speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
15 wedstrijden TOTS Martinez geprobeerd, 9/10 doelpunten maar ook verkocht. Wat een drama. Wint geen enkel kopduel (en dat met die stats!), mist heel veel kansen, erg makkelijk van de bal gezet, noem het allemaal maar op. Dat ik vervolgens een penalty aan hem moet gunnen om zijn doelpuntenaantal te verbeteren zegt voor mij eigenlijk al genoeg.

Ik heb het geluk dat ik hem zonder verlies (zelfs na EA tax) weer heb kunnen verkopen. Erg zonde, want zijn stats en het team om hem heen leken ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
MyUtd4Life schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 23:30:
15 wedstrijden TOTS Martinez geprobeerd, 9/10 doelpunten maar ook verkocht. Wat een drama. Wint geen enkel kopduel (en dat met die stats!), mist heel veel kansen, erg makkelijk van de bal gezet, noem het allemaal maar op. Dat ik vervolgens een penalty aan hem moet gunnen om zijn doelpuntenaantal te verbeteren zegt voor mij eigenlijk al genoeg.

Ik heb het geluk dat ik hem zonder verlies (zelfs na EA tax) weer heb kunnen verkopen. Erg zonde, want zijn stats en het team om hem heen leken ideaal.
Heel herkenbaar. Ik heb hem zelf zo'n 10 wedstrijden geprobeerd maar kon niet aan hem wennen. Hij draait als een tank en is niet zo handig met de bal. Ga je nog een andere TOTS speler proberen? Zo ja dan kan ik je Sturridge aanbevelen. Speelt fantastisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Hoe vond je de gewone versie van Martinez? Want die was juist geweldig voor mij, dus ik snapte er helemaal niks van dat die niet goed (genoeg) was voor mij.
Sturridge TOTS vind ik nu nog te duur t.o.v. mijn budget, maar hij lijkt mij inderdaad erg goed.

Ik ben zelf benieuwd hoe TOTS Raffael en TOTS Firmino spelen, stats zien er in ieder geval indrukwekkend uit. Ook niet duur voor Brazilianen en samen met Neymar kunnen zij een goed team vormen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

Ja lekker dan.. Had een dik team op de Xbox 360, ben nu overgestapt op de PS4 versie. Kan blijkbaar helemaal niks overzetten en kan dus van voren af aan beginnen. EA slaat de plank wederom mis, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Had je en Xbox one moeten kopen, dan kan het wel. ;)
Ps3 > ps4 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
afca020 schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 09:27:
Ja lekker dan.. Had een dik team op de Xbox 360, ben nu overgestapt op de PS4 versie. Kan blijkbaar helemaal niks overzetten en kan dus van voren af aan beginnen. EA slaat de plank wederom mis, jammer.
Stond ook in de TS. En eigenlijk ook wel een beetje logisch, aangezien het niet cross-platform is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn fifa coins en spelers mee over te nemen als 2015 uitkomt of ben je dan alles kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb 150k op ps3 wie moet ik kopen voor CAM

heb bbva\spaans nat

ik kan niet kiezen tussen:

iscoIF
fabregasIF87
david silva

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2014 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Iniesta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee die heb ik al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2014 @ 18:09:
Zijn fifa coins en spelers mee over te nemen als 2015 uitkomt of ben je dan alles kwijt
Je begint weer met niks, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2014 @ 18:09:
Je moet alles weer vanaf 0 opbouwen. Wel krijg je zeer waarschijnlijk een paar goldpacks als je ook Ultimate Team op FIFA 14 hebt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Wacht nog ff tot TOTS BBVA uitkomt dan kun je ze veel goedkoper krijgen. Zou trouwens niet voor david silva gaan, heeft volgens mij 2* weak foot. Ik vind Fabregas beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spijtig wat hou je dan wel van je club? Als je dan ziet dat sommige zijn opgericht in 2011 ofzo!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2014 @ 09:19:
Spijtig wat hou je dan wel van je club? Als je dan ziet dat sommige zijn opgericht in 2011 ofzo!?
Je houd niks van je club, alleen de club zelf blijft bestaan, de spelers blijven dacht ik nog 2 tot 3 jaar in je club en dan word de ultimate team van dat jaar offline gehaald, zo is laatst FIFA ultimate team 12 offline gehaald. Maar stel je hebt op FIFA 13 messi is een pakketje gehaald zal hij alleen maar in je team op FIFA 13 beschikbaar blijven en niet over gaan naar FIFA 14, je club bestaat echter wel nog want die staat op je e-mail account. Dus eigenlijk behoud je alleen de naam :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

FUT12 servers zijn nog online. Het offline halen hebben ze op het laatste moment teruggedraaid.

http://forum.ea.com/uk/posts/list/2692833.page
Update 27/02/14: As of 27th Febuary the plan to shut down the FUT 12 servers is no longer continuing. Please stay tuned for further information when it becomes available.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
SR8 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 10:14:
FUT12 servers zijn nog online. Het offline halen hebben ze op het laatste moment teruggedraaid.

http://forum.ea.com/uk/posts/list/2692833.page

[...]
ow, dat is me dan ontlopen, hoorde veel over het offline halen ervan maar niet gehoord dat ze weer terug waren, niet dat ik het speel ofzo :P

Trouwens het is denk ik duidelijk waarom de web app er steeds uit ligt:
http://www.fifagamenews.c...ltimate-team-maintenance/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de info. Dus tijdig verhandelen :). Trouwens als iemand coins wenst voor op de ps3 stuur me maar een berichtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:07:
Bedankt voor de info. Dus tijdig verhandelen :). Trouwens als iemand coins wenst voor op de ps3 stuur me maar een berichtje.
Hoezo? Als je de goede spelers in je club laat kan je altijd nog een keertje terug gaan en ermee spelen een jaar later. Als je ze verhandelt heb je er helemaal niks aan, coins gaan toch niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar wie kan ik dan kopen voor mijn spaanse nat\competitie team met 150k of wie moet ik kopen als bbva tots uit zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bananendoos schreef op maandag 12 mei 2014 @ 18:38:
[...]

Hoezo? Als je de goede spelers in je club laat kan je altijd nog een keertje terug gaan en ermee spelen een jaar later. Als je ze verhandelt heb je er helemaal niks aan, coins gaan toch niet mee.
Ja daar zit ook wel iets in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:17
Krijg steeds minder zin in fifa ultimate team helaas, op de pc in divisie 1 krijg ik 9/10 mensen tegen met een bronzen team met teamgeest rond de 30 die instant leaven wat me telkens contracten en soms een lose kost..
Snap niet waarom ze dit doen iemand enig idee?

(Misschien om de gratis 200 coins en lose als ze daar zo blij van worden)

[ Voor 12% gewijzigd door tumtum100 op 13-05-2014 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook al meegemaakt hoe doe je zo iets!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
tumtum100 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 12:13:
Krijg steeds minder zin in fifa ultimate team helaas, op de pc in divisie 1 krijg ik 9/10 mensen tegen met een bronzen team met teamgeest rond de 30 die instant leaven wat me telkens contracten en soms een lose kost..
Snap niet waarom ze dit doen iemand enig idee?

(Misschien om de gratis 200 coins en lose als ze daar zo blij van worden)
Je treft een 'coinfarmer'. Als ik het goed heb krijgt hij juist de winst toegewezen en de daarbij behorende munten. Hij wint elke keer divisie 1 en strijkt ook nog die munten op. Divisies is dus niet meer te spelen, richt je maar op het spelen van toernooien en single matches. (Dat doe ik althans).

De exacte werking hiervan weet ik niet, volgens mij programmeren ze een macro die alle handelingen uitvoert en daarna het signaal aan de EA servers afgeeft dat zij gewonnen hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door Riemer op 13-05-2014 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:17
RiemerDas schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 12:36:
[...]

Je treft een 'coinfarmer'. Als ik het goed heb krijgt hij juist de winst toegewezen en de daarbij behorende munten. Hij wint elke keer divisie 1 en strijkt ook nog die munten op. Divisies is dus niet meer te spelen, richt je maar op het spelen van toernooien en single matches. (Dat doe ik althans).

De exacte werking hiervan weet ik niet, volgens mij programmeren ze een macro die alle handelingen uitvoert en daarna het signaal aan de EA servers afgeeft dat zij gewonnen hebben.
Triest maar ze doen er blijkbaar ook niks aan, dan inderdaad maar focussen op toernooien waar ook flink wat spanning in zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
tumtum100 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 12:41:
[...]

Triest maar ze doen er blijkbaar ook niks aan, dan inderdaad maar focussen op toernooien waar ook flink wat spanning in zit :)
Ja is inderdaad triest. Ik weet niet wat EA er aan doet. Het leek erg mee te vallen dit jaar tot enkele weken geleden. Nu is spelen in divisie 1 niet meer mogelijk. Ik heb wel gekozen om in september een XboxOne aan te schaffen en daar ook fifa op te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2014 @ 18:57:
[...]

Ja daar zit ook wel iets in!
En natuurlijk voor je generations squad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RiemerDas schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 12:56:
[...]

En natuurlijk voor je generations squad!
Hoe bedoel je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Generations is een (klein) onderdeel van FUT. Je kunt hier een squad show-off maken van alle spelers die je ooit in FUT hebt gehad. Kan nu geen link posten van de mijne omdat ik op m'n werk ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik ben echt helemaal uitgekeken op FUT en sinds mijn Xbox live is verlopen speel ik het dus ook niet meer. Wordt het trouwens mogelijk om je coins mee te nemen naar een nieuwe FUT versie? (in fifa 15) anders kan ik beter mijn 400k coins verkopen voor een leuk centje. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
FiXeR.nl schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:51:
Ik ben echt helemaal uitgekeken op FUT en sinds mijn Xbox live is verlopen speel ik het dus ook niet meer. Wordt het trouwens mogelijk om je coins mee te nemen naar een nieuwe FUT versie? (in fifa 15) anders kan ik beter mijn 400k coins verkopen voor een leuk centje. :/
Het is nu niet mogelijk en lijkt me hoogst onwaarschijnlijk dat dit in de toekomst toegevoegd wordt. EA verdient veel teveel geld met FUT (las ik niet ergens 380 miljoen op jaarbasis? kan me zo niet herinneren waar precies). Ze hebben er dus baat bij dat je elke keer opnieuw moet beginnen.

[ Voor 16% gewijzigd door Riemer op 13-05-2014 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Nice, ze geven gewoon Serie A en Ligue 1 tegelijk uit. Ik had eigenlijk alleen Serie A verwacht en dan dit weekend TOTS Benelux maar dat zal dan wel volgend weekend worden. Die Pogba ziet er wel uit als een beest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Webapp is still down slaat echt nergens op al een week pffffff. Pogba er zeker nice maar ik ga voor vidal heb namelijk al IF Pogba. En had toch Balotelli of Hugain verwacht in tots kut EA!!! Immobile Topscorer

http://www.worldfootball....er/ita-serie-a-2013-2014/

[ Voor 16% gewijzigd door goosche op 14-05-2014 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
goosche schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 18:48:
Webapp is still down slaat echt nergens op al een week pffffff. Pogba er zeker nice maar ik ga voor vidal heb namelijk al IF Pogba. En had toch Balotelli of Hugain verwacht in tots kut EA!!! Immobile Topscorer

http://www.worldfootball....er/ita-serie-a-2013-2014/
Nee is inderdaad erg vervelend dat de webapp nog steeds niet goed werkt. Balotelli had ik zeker niet verwacht. Die speelt een uiterst matig seizoen. Higuain was zeker wel mooi geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Als je goed kunt verdedigen dan ja. Xavi en iniesta in combi met thiago is voor mij te aanvallend en dat in combinatie met het feit dat je verdedigers ook vrij aanvallend zijn zou ik wat anders kiezen. Bijv: 433-2 met Iniesta LCM en Xavi RCM. Zet dan Song als CDM. Al LW adviseer ik je David villa of Affelay. Die is redelijk snel maar heeft een heerlijk schot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
lang leve dat scheit EA. Ik heb een volle transfer lijst. Koop een pakje via de web app. Maar kan 2 duplicates niet op mijn tl zetten want de webapp laat me de verkochten items niet weghalen. Zelfde geldt voor ingame.

Edit: Na quicksell kreeg ik in volgend pakje Blauwe Pogba :P Toch wat karma.

[ Voor 15% gewijzigd door Terranova op 17-05-2014 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-09 03:48

two

HamburgerHenk schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 18:46:
lang leve dat scheit EA. Ik heb een volle transfer lijst. Koop een pakje via de web app. Maar kan 2 duplicates niet op mijn tl zetten want de webapp laat me de verkochten items niet weghalen. Zelfde geldt voor ingame.

Edit: Na quicksell kreeg ik in volgend pakje Blauwe Pogba :P Toch wat karma.
Het kan nog veel erger, iemand bij mij op school zoekt op hoeveel speler uit team waard is, ineens wordt ipv die speler Messi voor 60k verkocht... Dat is zuur.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Hoe geef je een mooie strakke bal door de lucht? Bijvoorbeeld naar je spits in de 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Oefenen :P

Of anders, 1 keer X is hoge bal, 2 keer X is middelhoge bal (strakke voorzet die jij bedoeld denk ik)
En dan heb je nog 3 keer X en dat is voorzet over de grond.

Zitten bij de skill games wel een paar goeie oefeningen voor voorzetten bij

Dit is overigens 360 knoppen layout, ps3 en 4 is het vier kantje geloof ik 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door Scavy op 18-05-2014 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Dit is mijn teampje geworden. http://www.easports.com/f...howoffId=QHvg6XsCnK8Gn:pc

FF showen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 14:55
Hoeveel knaken heeft dat je gekost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
mooi teampje :)
ik zou wel met pirlo op de plek van Pogba spelen, en dan Pogba op rechtshalf.
en balotelli of tevez in de spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Ingame is die 7.
dutchgio schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:19:
mooi teampje :)
ik zou wel met pirlo op de plek van Pogba spelen, en dan Pogba op rechtshalf.
en balotelli of tevez in de spits.
Pilro vind ik tetraag aan de bal en word makkelijk van de bal gezet. Maar heeft wel mooi schot en pas in zijn benen. Benatia en maicon gaan weer de verkoop in. In plaats daarvoor komt Tots Pogba. Tots Pogba wil ik wel eens proberen met zijn Tots stats volgens mij echt overpowerd.

Maar nu eerst even Benatia en maicon verkopen en eens kijken of ik ze met winst kan verkopen. Ik moet Pogba hebben.

Edit: Maicon verkocht Pogba komt eraan ben nu aan het bieden :)

Welke Tot komen er nog meer?

[ Voor 5% gewijzigd door goosche op 19-05-2014 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
EA heeft in totaal 11 TOTS aangekondigd. Er zijn nu 8 geweest, de volgende zal zeer waarschijnlijk Liga BBVA zijn en ik denk van vrijdag t/m maandag TOTS Benelux. Daarna nog TOTS ROTW denk ik. En tijdens het WK speciale iMOTM kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
RiemerDas schreef op maandag 19 mei 2014 @ 22:39:
EA heeft in totaal 11 TOTS aangekondigd. Er zijn nu 8 geweest, de volgende zal zeer waarschijnlijk Liga BBVA zijn en ik denk van vrijdag t/m maandag TOTS Benelux. Daarna nog TOTS ROTW denk ik. En tijdens het WK speciale iMOTM kaarten.
Ok tnx kon het nergers vinden. Mijn team gaat de verkoop in BBVA is leuke ruil handel 8) 4 wedstrijden met mijn team gespeeld 3 verloren met hoge cijfers ben ook meteen naar divisie 3 gedegradeerd :( Volgens mij als je alle spelers TOT hebt dan mag je gewoon niet winnen. Telkens rond de 20 a 30 schoten op doel maar geen gaat erin -O-

http://www.soccervista.co...BVA-2009_2010-832459.html

De eerste 6 krijgen zeker een TOTS kaartje. Dus dat word een gekke huis op de markt. Bijv Rooney 15k nog maar waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

pfff wat is EA aant klooien met FUT? webapp en android app werkt al een week niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
ind0mi schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 08:30:
pfff wat is EA aant klooien met FUT? webapp en android app werkt al een week niet :S
Volgens zijn de webapp en android app nu op niveau met de rest van FUT :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

8)7 |:( zonde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Op zich wel goed hoor dat webapp down is want nu werken de auto-buyers niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
goosche schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 12:28:
Dat is ook precies de reden waarvan ik denk dat EA "onderhoud" heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ervaren jullie ook dat de matchmaking qua teamkwaliteit erg verschilt?
Ik speel eigenlijk bijna nooit FUT, maar seasons met 'gewone' clubs.
Pak wel altijd even de gratis pakketjes mee waar dat kan...

Alle basis- en wisselspelers zijn goud, en de meeste spelen in de Bundesliga. Heb ook Löw als coach.
Teamgeest van 90, de keeper en de centrale verdedigers zijn dat niet, ik heb (nog) geen geld om daar versterkingen te halen.

Eerst speel ik tegen een grotendeels brons team, waarbij ik duidelijk het betere team heb. Door wat onoplettendheid al snel 2-0 achter, maar na een wedstrijdje strijden kon ik uiteindelijk erg aanvallend spelen, en kansen creëren. Zo rond de rust was de achtersprong weggewerkt. In de 2e helft speelde er iemand anders of hij zag het al aankomen, maar hij gaf de voorsprong weg. Met mindere spelers is het nou eenmaal wat lastiger, ze worden sneller moe etc. Uiteindelijk won ik met 5-2, en dat had veel meer kunnen zijn :+
Dat wilde ik m besparen, al voelde die het nu ook al wel ;)

Wedstrijd daarna: speel ik tegen Frankrijk. Met alle gouden, goede fransen en Wenger als coach. Teamgeest van 100. Dan acht ik me met mijn sub-toppers bij voorbaat al kansloos.. Ondanks dat nog wel geprobeerd, maar het werd uiteindelijk 3-1 voor de Fransman.

Omdat ik dus nooit speel zit ik echt in divisie 9 met FUT seasons ofzo, dus promoveren moet wel lukken, maar qua team waartegen je moet verschilt het nogal, en zit dus niet echt een lijn in :+
De ene keer moet je er flink tegenaan en verlies je alsnog, de andere keer moet je wel goed spelen, maar lukt het uiteindelijk vrij eenvoudig. Niet echt een lijnt uit te trekken zo... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
goosche schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 12:28:
En als die autobuyers nu de login gebruiken van de mobile (android of iphone) app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
De matchmaking is gebaseerd op je ELO rating en niet op je team rating in fut seasons. In divisie 9 kun je in theorie tegen spelers uit een iets hogere divisie spelen maar met een gelijke ELO rating. Speel je echter single matches dan matcht het systeem je met teams van gelijke rating. Ook dat zegt niet alles want je stouwt je reserve bank vol met bronzen spelers en verlaagt zo je overall rating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Wat vinden jullie van FIFA WORLD?
Pagina: 1 ... 20 ... 23 Laatste

Let op:
Wil je in de spelerstabel stuur dan de TS een DM, post dat soort info niet in het topic.