[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 31 Laatste
Acties:
  • 70.478 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:59

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Winrate affects your position in team

Source

Well, this is interesting…

From Russian forums (a developer answer):

Afbeeldingslocatie: http://ftr.wot-news.com/wp-content/uploads/2013/09/566_900.jpg
quote: OrehMan
Well, you just confirmed it: if the player plays well – he gets to play on the bottom of the team, and if he’s a noob – he gets thrown on the top!
quote: Inimigo (developer)
“It doesn’t depend on general winrate, but on actual win series, player is less lucky – he gets put on the top of the team more often. If you pwn on top of the team without problems – try a more difficult task” (SS: in the sense that “we’ll make it more difficult for you”).
That certainly explains a lot. I am a bit skeptical about the answer (“lesser” developers have been known to not understand the inner MM workings), but still.

[ Voor 3% gewijzigd door Nemean op 29-09-2013 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beetlejuise
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-01 20:38
Een bijzondere avond gehad, met veel moeite de laatste maanden net onder de 50% winrate gemiddeld weten te komen.
http://www.noobmeter.com/player/eu/beetlejuise/
Vanavond just for fuck sake eens gezien waar het heen ging... Na 15 potjes 2 gewonnen en dat heeft de MM later maar gecorrigeerd tot uiteindelijk 54 games 22 wins. En sinds de laatste patch voelt het voor mij dat ik elke kill elk stukje damage tot op het bot moet verdienen. Bijna nooit meer wat ik voorheen wel had dat er toevallig eens een tank voorbij crosst die je wegblaast.
Zoals ik helaas wel een paar keer met een tank in de brand stond die er nou niet echt om bekend stond.
Erg moeizaam spelen vind ik het sinds de laatste patch, ben ik de enige?

[ Voor 3% gewijzigd door Beetlejuise op 29-09-2013 03:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Het is niet meer dan een gevoel maar ik heb ook heel erg dat ik nog meer moet werken.
Vaak doe ik dan nog wel genoeg voor het team om de gemiddelde spelers alsnog alles te zien oprollen en elk schot te raken (en zelf alles te bouncen) om nog te winnen. Echter zit ik met bijv. meer dan 3 unicums in het team dan kun je er donder op zeggen dat het een verlies is (en dan heb ik niet over de potjes waarin sommige unicums denken, ooh dit winnen we makkelijk).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
psychoclown schreef op zondag 29 september 2013 @ 10:11:
Het is niet meer dan een gevoel maar ik heb ook heel erg dat ik nog meer moet werken.
Vaak doe ik dan nog wel genoeg voor het team om de gemiddelde spelers alsnog alles te zien oprollen en elk schot te raken (en zelf alles te bouncen) om nog te winnen. Echter zit ik met bijv. meer dan 3 unicums in het team dan kun je er donder op zeggen dat het een verlies is (en dan heb ik niet over de potjes waarin sommige unicums denken, ooh dit winnen we makkelijk).
Kun je dat toelichten? Meer 3 unicums klinkt inderdaad als een gegarandeerde win.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:06
Beetlejuise schreef op zondag 29 september 2013 @ 03:02:
Een bijzondere avond gehad, met veel moeite de laatste maanden net onder de 50% winrate gemiddeld weten te komen.
http://www.noobmeter.com/player/eu/beetlejuise/
Vanavond just for fuck sake eens gezien waar het heen ging... Na 15 potjes 2 gewonnen en dat heeft de MM later maar gecorrigeerd tot uiteindelijk 54 games 22 wins. En sinds de laatste patch voelt het voor mij dat ik elke kill elk stukje damage tot op het bot moet verdienen. Bijna nooit meer wat ik voorheen wel had dat er toevallig eens een tank voorbij crosst die je wegblaast.
Zoals ik helaas wel een paar keer met een tank in de brand stond die er nou niet echt om bekend stond.
Erg moeizaam spelen vind ik het sinds de laatste patch, ben ik de enige?
Veel tankers worden wijzer door 'cracks' op YouTube of twitch te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Livestreamende nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
MaXeRs schreef op zondag 29 september 2013 @ 10:36:
[...]

Of Psychoclown/Kyozu.... ;)

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Derby schreef op zondag 29 september 2013 @ 10:24:
[...]

Kun je dat toelichten? Meer 3 unicums klinkt inderdaad als een gegarandeerde win.
Rest van het team gaat suicidaal want we hebben goede spelers.
Tegenstander die voorzichtig speelt omdat we juist goede spelers hebben. Erg frustrerend als je dan ook nog eens bounced met goed geaimde schoten en je dus niet snel genoeg rolled met de unicums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Epic filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 19:08
(jarig!)
Beetlejuise schreef op zondag 29 september 2013 @ 03:02:
Als ik heel eerlijk ben, en mijn excuses alvast voor het directe, denk ik dat je onderdeel bent van de lossstreak. Immers, je verliest gemiddeld gezien meer dan dat je wint. Ook heb je een survival rate van 17% wat extreem laag is. Wat ik verder zie is dat je speelt in een clan met 5 leden. Misschien is een iets grotere clan leuk, zodat je ook ervaringen en tips van anderen krijgt. Dat heeft mij in ieder geval erg geholpen en dat doet het nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
psychoclown schreef op zondag 29 september 2013 @ 12:05:
[...]

Rest van het team gaat suicidaal want we hebben goede spelers.
Tegenstander die voorzichtig speelt omdat we juist goede spelers hebben. Erg frustrerend als je dan ook nog eens bounced met goed geaimde schoten en je dus niet snel genoeg rolled met de unicums.
Duidelijk, dankje.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beetlejuise
MaXeRs schreef op zondag 29 september 2013 @ 10:36:
[...]
Mjah waarom denk je dat vanaf een 2.9k potjes die lijn weer omhoog ging. :P
Ik volg Mr Jingles nu al een paar maanden
Onbescheiden kan ik nu zeggen dat ik een iets boven gemiddelde speler ben.
Maar omdat ik zo verschrikkelijk veel tanks vrij speel en die 75% crew hebben en verder geen skills en met veel stock tanks rondrij dat dat de reden is dat ik meer richting de 50% teruggeduwd wordt.
Alleen door deze laatste patch heb ik om 1 of andere reden meer moeite om het verschil te maken en mijn platoonmaat kan er helemaal niet mee worden.
pkregting schreef op zondag 29 september 2013 @ 12:52:
[...]

Ook heb je een survival rate van 17% wat extreem laag is. Wat ik verder zie is dat je speelt in een clan met 5 leden. Misschien is een iets grotere clan leuk, zodat je ook ervaringen en tips van anderen krijgt. Dat heeft mij in ieder geval erg geholpen en dat doet het nog steeds.
Dank je voor je tips maar ik ben 34 en ben geen clanmateriaal.
En zelf zie ik de 17% als een erfenis uit mijn eerste 3k potjes maar het klopt wel dat ik nog steeds soms wat domme dingen doe of te agressief speel.

[ Voor 29% gewijzigd door Beetlejuise op 29-09-2013 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@beetlejuice: wat heeft je leeftijd ermee te maken? Om in WOT-termen te blijven: toen jij nog in de luiers zat, dacht ik bij het woord "penetratie" al aan heel andere dingen dan nu omdat ik nu WOT speel.......
Er zijn genoeg casual clans met oudere spelers (of alleen maar). Ga naar zo'n clan en speel meer platoons, gaat je zeker deugd doen!

Mbt je stats: je survivalrate is nog altijd niet best, dus geen erfenis. Volgens mij speel je te geforceerd omdat je zelf al vind dat t niet lekker loopt. Neem eerst eens een weekje WOT-pauze en pas je speelstijl aan. iets defensiever wellicht? Gebruik de hele slechte spelers in je voordeel, laat hen maar ongeduldig zijn en naar voren stormen. Ga met de lemmingtrain mee, ipv proberen alleen een flank te verdedigen.

Ga niet in tientallen tanks rondrijden met allemaal slechte crew, beperk je tot je favoriete speeltjes, train je crew en grind gestaag door.

En vwb Jingles: zo goed issie nou ook weer niet. Hij was gewoon een 52% speler totdat ie met Quicky baby en consorten mocht gaan platoonen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2013 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Zoals ed al zegt het is geen fps waar je snelle reflexen nodig hebt, die tijd heb ik ook gehad en WoT is lekker bij te houden op mijn leeftijd.. ;).
Neem idd even een pauze ken zelf de frustietijden waarin niks lukt, daardoor ga je steeds slechter spelen.
Ben zelf bij vlagen ook een agressieve speler waardoor mijn survivalrate ook niet superhoog ligt, rare is dat mijn beste tanks de Churchilllijn is geweest of andere slowpokes zoals de T28 proto.
Op de 1 of andere manier wordt je dan gedwongen door de traagheid om 2e lijn te spelen en beter in cover te gaan staan.

Vanochtend ook leuke battle gehad met een platoon T-54's op Ensk, ons team was qua heavies mwheh en we hadden niet zo heel veel meds om het veld te ownen.
Toch naar het veld gereden en daar eerst hun T-54 en wat anders opgerold.
Er stond ook nog een T54e1 welke zijn clip had proberen te legen waarna wij hem besprongen, doorgereden om bij hun cap een VK4502B en IS-3 te harassen en ik doorreed om arty te slopen.
Wij hadden binnen no time het veld en rond hun base gecleared, hun heavies hadden idd de stad gewonnen maar wij waren net een zwerm wespen....... :P

replay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou maar 11 kills hebben gemaakt en alsnog verliezen...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BMiLxvR.jpg
Gelukkig was ik het niet en zat 'ie in het andere team :+

Is de eerste keer dat ik zoiets meemaak... Iemand van jullie ooit verloren met meer dan 10 kills?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ouch, dat is wel heel erg zuur.
Niet verloren met zoveel kills maar wel met 6k damage en 5 kills in mijn T29 in een tier 7 pot, loss van 1690 exp (nog voor 8.8 anders had ik met mijn confederate medal nog x 1.5 gekregen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Mijn record is 9 kills maken en niet winnen ;) Was in een Wolverine op Campinovka.

Het wil vandaag niet lukken met de T30, niet dat het aan mij ligt overigens, want ik knal iedereen weg. Teams falen hard.. Met andere tanks heb ik dat probleem niet, heel wonderlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Beetlejuise schreef op zondag 29 september 2013 @ 12:55:
Ik ben 34 en zit in een topclan. Je punt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 23:00
ouwe gasten bakken er niks van denk ik :p

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Kaap schreef op zondag 29 september 2013 @ 15:28:

Dat je in een topclan zit wil nog niet zeggen dat je goed bent voor iemand van 34 :+
Elke clan heeft een clantroll nodig..... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

[...]

En zelf zie ik de 17% als een erfenis uit mijn eerste 3k potjes maar het klopt wel dat ik nog steeds soms wat domme dingen doe of te agressief speel.
Je leeftijd heeft weinig te maken of je clanmateriaal bent of niet, je kunt gemakkelijk voor een Clan Wars clan spelen mits je intresse toont om te verbeteren en daar heeft je leeftijd weinig mee te maken, hooguit dat je dingen wat langzamer oppakt dan jongere mensen. Maar iedereen kan nog leren.. natuurlijk moet je niet verwachten om nu nog voor een top clan te kunnen spelen die dikke sponsors achter zich heeft staan en hun naam goed door drukken op ESL en in de rest van de eSport scene, daar is het niveau vaak een stuk hoger dan binnen CWs. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
ShockWave schreef op zondag 29 september 2013 @ 15:34:
[...]
Dat je in een topclan zit wil nog niet zeggen dat je goed bent voor iemand van 34 :+
Elke clan heeft een clantroll nodig..... :>
Dan zal ik toch wel iets goeds doen, daar er al een clantroll is in EFE-X, vraag maar aan die zatte pool van PTS, die verklaarde er oorlog om :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beetlejuise
Kaap schreef op zondag 29 september 2013 @ 15:28:
[...]

Dat ik in ploegendienst zit en geen zin heb om aan allerlei trainingen en clanwars mee te doen. toen ik jonger was deed ik dat wel maar wil nu gewoon gamen wanneer ik wil en geen gezeik van doe dit en doe dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Beetlejuise schreef op zondag 29 september 2013 @ 15:55:
[...]
Dat ik in ploegendienst zit en geen zin heb om aan allerlei trainingen en clanwars mee te doen. toen ik jonger was deed ik dat wel maar wil nu gewoon gamen wanneer ik wil en geen gezeik van doe dit en doe dat.
Dat kan, maar dat heeft verder niks met leeftijd te maken, maar met je persoonlijke situatie, werk en wensen en verwachtingen van het spel :)

Je hoeft geen 18 jarige te zijn om redelijk serieus te spelen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetlejuise schreef op zondag 29 september 2013 @ 15:55:
[...]

Dan "moet" je op zoek naar een goede casual clan waar geen CW gespeeld wordt. Zijn er genoeg van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 29 september 2013 @ 16:20:
[...]

Dan "moet" je op zoek naar een goede casual clan waar geen CW gespeeld wordt. Zijn er genoeg van
Yep, circa 260 nederlandse clans, en die zijn allemaal casual. Ik kan Dutch Reloaded aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Victory!
Map: Sacred Valley
Date: 9/29/2013 4:14:36 PM
Vehicle Maus
Experience received 4,476 (x3 for the first victory each day) Credits received: 90,352
Battle Achievements: Patrol Duty

I lold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://images.sodahead.com/polls/003568327/3050764154_Lol_94249156205_answer_1_xlarge.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:41

wontcachme

You catch me? No you wont

wontcachme schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 21:38:
Het lukt mij de laatste maanden maar niet om Ace badges te halen op mijn tanks. Elke keer als ik de kans heb en het er op lijkt te gebeuren gaan mijn shells scheef, belangrijke shots zijn criticals of ik sterf op een idiote manier door bv een dubbele brand.......

Vanavond ook een paar keer dat ik goed op weg was naar een ace badge op mijn T-34-2 en dan zit ik op 2k+ damage al vrij snel, maar dan opeens besluit iedereen op mij te gaan schieten terwijl ik amper te raken ben of mijn shells gaan weer eens richting de rand of uit de aim.
Lol. Eerste potje vandaag had ik de Ace badge :D :+ :+

En ook vandaag de WZ-120 bijna fully pimped geunlocked. Alleen nog niet de laatste engine, maar die heeft geen haast. De wz-111-4 was zonder ook goed te spelen.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Die Leopard PTA vond ik in het begin wel leuk, maar begin me uit eindelijk toch vreselijk te irriteren aan het feit dat je bij elk schot wel je gun of ammorack kwijt bent. Je shells schieten geregeld de grond in en de reload is absurt hoog (12 sec +/-) voor een medium naar mijn mening. Ik had meer verwacht van deze tier 9 en volgens mij speelde die ook stukken beter op de test server.

Wat zijn jullie ervaringen in de Leopard PTA? Nog een bepaalde speelwijze voor deze paper tank?

[ Voor 11% gewijzigd door Nemean op 29-09-2013 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-09 23:01
haha kom er net achter na een tijdje niet gespeeld te hebben dat ik 3k gold heb gewonnen door m'n t-80 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dat is leuk terugkomen dan ;)

Vanmiddag ging het een stukje beter, 9/10 gewonnen en veelal 3+k damage op toer 8 met veel kills en veel exp. Helaas kon ik niet meer streamen zonder packet loss nadat vanochtend twitch het niet meer fatsoenlijk aan kon. Jammer want vanmiddag ging juist uitermate goed met ook teams die tenminste een ruime voorsprong wisten te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
psychoclown schreef op zondag 29 september 2013 @ 18:22:
Dat is leuk terugkomen dan ;)

Vanmiddag ging het een stukje beter, 9/10 gewonnen en veelal 3+k damage op toer 8 met veel kills en veel exp. Helaas kon ik niet meer streamen zonder packet loss nadat vanochtend twitch het niet meer fatsoenlijk aan kon. Jammer want vanmiddag ging juist uitermate goed met ook teams die tenminste een ruime voorsprong wisten te winnen.
Zo lekker als het ging zo slecht ging het ernaar... 6 battles 1 gewonnen...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op zondag 29 september 2013 @ 14:57:
Ouch, dat is wel heel erg zuur.
Niet verloren met zoveel kills maar wel met 6k damage en 5 kills in mijn T29 in een tier 7 pot, loss van 1690 exp (nog voor 8.8 anders had ik met mijn confederate medal nog x 1.5 gekregen).
Haha, dat is ook wel enorm zuur ja! Zoveel XP heb ik tot nu toe misschien 10 keer gehaald in 1000+ battles, en dan alleen in victories :P

Overigens begin ik me nu, hoe zeer ik me ook voorgenomen had dat niet te doen, voor het eerst behoorlijk te irriteren aan bepaalde idioten in het spel. Sowieso gaat het niet lekker vandaag (32% gewonnen uit 28 battles), maar wat ik weer allemaal meemaak...

Match op Fjords waarin ik vol goede moed begin, hoppa, binnen 10 sec hebben 3 spelers zich expres verdronken. Daarna een tweemansplatoon dat voor het begin van de match 'TEAMKILL' roept, en ja hoor, binnen no-time 5 teamkills gemaakt.

En mijn laatste match was nog het meest frustrerend. Ik was lekker bezig in mijn T40, had 5 kills en behoorlijk wat damage, wil ik net mijn Top Gun binnenhalen, word ik afgeschoten. Kijk ik wat beter, staat er een BDR G1B op teamgenoten te schieten met een score van -3 :F Uiteindelijk die pot nog verloren ook.

Misschien maar eens een pauze nemen, want zo is het spel niet leuk meer. Hopelijk hebben de anderen hier op het forum meer geluk vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
(jarig!)
mijn zuurste pot ooit was mijn tweede Pools medal en heb ook wel een paar Radleys op een loss gehad .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 09:44
heeft iemand al ervaring met de nieuwe russische medium lijn? ik wil naar de t-54, maar wel op de leukste manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

[...]

Mjah waarom denk je dat vanaf een 2.9k potjes die lijn weer omhoog ging. :P
Ik volg Mr Jingles nu al een paar maanden
Onbescheiden kan ik nu zeggen dat ik een iets boven gemiddelde speler ben.
Maar omdat ik zo verschrikkelijk veel tanks vrij speel en die 75% crew hebben en verder geen skills en met veel stock tanks rondrij dat dat de reden is dat ik meer richting de 50% teruggeduwd wordt.
Alleen door deze laatste patch heb ik om 1 of andere reden meer moeite om het verschil te maken en mijn platoonmaat kan er helemaal niet mee worden.

[...]

Als ik onze stats vergelijk ben ik niet echt een zo veel betere speler (als ik de laatste 250 battles pak), maar je mag me altijd eens inviten voor een platoontje als ik online ben als je denkt daar wat aan te hebben. Ingame naam is ook gewoon crizyz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:42
Een kleine update voor mijn mod pack.

Volledige lijst

Veranderingen:
  • update van Received Damage Announcer
  • update XVM 5.0 Test 3 + config aangepast
  • Unspotted tanks marker in XVM (nog niet kunnen testen getest)
oizopower-mod-pack-0.6.5.rar (435.7 MB)

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
- when the player stat hiding is implemented, 3rd party API-based applications (SS: XVM, noobmeter etc.) won’t be able get them either (“What would be the point of hiding statistics if they could”)
Daar ga ik gebruik van maken.. iedereen met XVM zal verwachten dat je een 'Siema' bent. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Omg, de WZ-120 is HEERLIJK. Lekkere bewegelijk, snel en awesome gun. Zeker na voor mij dat gedrocht van een 100mm op de T-34-2.

Dit ding is een monster met de tier X gun. Elke 9.9s 440dmg eruit knallen met een standaard pen van 260ish :)

En mocht iemand het zich afvragen, je de T-34-2 is klein genoeg om een maus te sidehuggen >:) >:)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
rgras schreef op zondag 29 september 2013 @ 20:07:
[...]

Daar ga ik gebruik van maken.. iedereen met XVM zal verwachten dat je een 'Siema' bent. :+
Bizar eigenlijk, een skillbased matchmaker is te veel gevraagd en wordt van tafel geveegd, maar een optie zodat rode/oranje/gele scrubs hun baddie stats kunnen verbergen wordt zo geimplementeerd. Why for fucks sake... Doe iets aan de oorzaak i.p.v. het gevolg :r
Uit dat topic op official forums, beste opmerking:
I guess WG needs to protect bad players from feeling bad about their bad stats.

[ Voor 13% gewijzigd door JeroenNietDoen op 29-09-2013 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Het dieprode volkje zal wel niet van het bestaan van de optie af weten.
I guess WG needs to protect bad players from feeling bad about their bad stats.
Alsof het ze iets kan schelen dat ze slechte stats hebben.

[ Voor 52% gewijzigd door rgras op 29-09-2013 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Wilde even vragen of je ook vaak last hebt van crappy Twitch servers met dropped frames all over the place? De laatste maand is echt te triest voor woorden.

Dat terzijde ik moet eens vaker je stream bezoeken om je te supporten. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ja, dat ligt veelal aan Twitch helaas. Ik zit niet over de limiet van 3500kbps en lokaal zie ik het gewoon prima gaan maar zelfs toen ik vanochtend geen packet loss had was het choppy op Twitchs end. Vanmiddag kon ik het niet zenden door enorme packet loss, alsof Twitch het niet accepteerde.. Erg vreemd.

Zou mooi zijn :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
De jagdtiger vandaag maar weer eens teruggekocht, moet er toch eens doorheen grinden en die verschrikkelijke winrate erop verbeteren. Wat me wel opvalt aan dat ding is de draaisnelheid.. niet eerder opgevallen dat dat ding zo snel draait.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 20:06

p0st

Dutch Reefer

Mijn werk voor vandaag zit er weer op :P

Afbeeldingslocatie: http://img802.imageshack.us/img802/6003/6l8.png

Morgen komt er weer een update van mijn modpack, met received damage announcer en andere contouricons :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 11:48

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

wsLy schreef op zondag 29 september 2013 @ 23:45:
De jagdtiger vandaag maar weer eens teruggekocht, moet er toch eens doorheen grinden en die verschrikkelijke winrate erop verbeteren. Wat me wel opvalt aan dat ding is de draaisnelheid.. niet eerder opgevallen dat dat ding zo snel draait.
ninjabuf? Zal nooit zo traag geweest zijn als een Isu, maar ik geloof sterk in ninja edits tijdens patches. Zeker als een tank niet zo populair meer is én een te lage winrate heeft. Ninjabuf haalt gemiddelde omhoog, maar niet meer spelers gaan de tank spelen omdat de buff nooit is aangekondigd.

Zelfde logica voor ninja nerfs, winrate gaat omlaag, maar niemand stopt met spelen omdat je het nooit zeker weet) Mooiste voorbeeld daarvan is de Lowe. Veel lowespelers werden best goed, omdat ze 500+ potjes hadden gespeeld dus hij werd "stiekem" generfed. Alleen jammer dat ze em intussen ZO hard generfed hebben dat het best opvalt. Camo ging omlaag, acceleratie omlaag, armor omlaag, aantal fires omhoog. Ding weegt 98 ton, wat meer is dan een IS-7 (irc) maar echt bouncen :X Neen dat die al een hele poos niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
atticus182 schreef op maandag 30 september 2013 @ 00:36:
Mijn werk voor vandaag zit er weer op :P

[afbeelding]

Morgen komt er weer een update van mijn modpack, met received damage announcer en andere contouricons :)
Ik dacht dat die mission op 3 andere tanks sloeg :?

[ Voor 18% gewijzigd door JeroenNietDoen op 30-09-2013 06:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Kaap schreef op maandag 30 september 2013 @ 06:25:
[...]

Ik dacht dat die mission op 3 andere tanks sloeg :?
Ja dat klopt, maar je moet een random battle met een random tank spelen nadat je ze allemaal gehaald hebt om het te krijgen, beetje bijzonder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het behalen van de missie moet je nog 1 battle extra spelen.
WG-logica.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Ik zou zelf graag eens zien dat dergelijke specials ook eens andere tiers beslaan. Ik speel zelf voornamelijk alleen tier 10, heck, ik heb slechts 4 tanks in mijn garage staan die niet tier 10 zijn.

Maar ja, tier 10 is al bestaande customer, Wargaming trekt liever nieuwere spelers aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
zo, expirementje gestart. Ik ga mijn WN7 rating opvijzelen.

Naast mijn gebruikelijke spel ga ik het volgende anders doen in randoms:

- Ik behandel mijn team als 14 drone tanks, zij vangen de klappen, ik doe damage
- Ga confrontaties uit de weg als je daar geen voordeel uit kan halen en je beter iemand van je eigen team daar kan laten bloeden
- Z.s.m. naar vijandelijke cap als het safe is. Gratis damage en kills door afk tanks
- behoudener spelen, altijd 2e lijns, laat de rest klappen vangen, ook al moet je met een maus gaan snipen.
- favoriete tanks spelen, levellen meer skippen met gold
- geen platoons

Ik heb een kleine sample, maar gisteren 35 battles gespeeld en van WN7 +- 1600 naar 2480 gegaan.
Kijken of ik dit volhoud. >:)

Afbeeldingslocatie: http://wotlabs.net/sig/eu/defiler1974/signature.png

[ Voor 3% gewijzigd door defiler1974 op 30-09-2013 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

defiler1974 schreef op maandag 30 september 2013 @ 08:57:

- Ik behandel mijn team als 14 drone tanks, zij vangen de klappen, ik doe damage
- Ga confrontaties uit de weg als je daar geen voordeel uit kan halen en je beter iemand van je eigen team daar kan laten bloeden
- Z.s.m. naar vijandelijke cap als het safe is. Gratis damage en kills door afk tanks
- behoudener spelen, altijd 2e lijns, laat de rest klappen vangen, ook al moet je met een maus gaan snipen.
- geen platoons

Ik heb een kleine sample, maar gisteren 35 battles gespeeld en van WN7 +- 1600 naar 2480 gegaan.

[afbeelding]
Ghehe afgezien van je laatste punt is dat exact* hoe ik speel :)

*) ik speel veel TD's, dus 2e lijns is dan logisch. Als ik LT/MT/HT speel dan doe ik dat natuurlijk niet

[ Voor 5% gewijzigd door p0st op 30-09-2013 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zo speel ik juist niet en toch heb ik een hoge wn7 iedere dag ;)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
(jarig!)

- geen platoons

[afbeelding]
Gaat waarschijnlijk 50/50 voor je werken, aangezien je de meeste gamemechanics over het hoofd ziet. Verder kun je er nog veel en veel meer uithalen.
- Je team als dronetanks gebruiken kan enigzins wel, echter als je redelijke spelers ziet op basis van stats dan kun je kijken als ze low health zijn om ze te shielden. Dan heb je een grotere kans op een win
- Confrontaties die je niet kunt winnen moet je nooit aangaan. Hoe langer jij leeft, hoe meer damage je kunt doen en hoe meer je het spel kan beinvloeden
- z.s.m. naar de vijandelijke cap voor afk tanks lijkt mijzelf niet verstandig. De kans dat de vijand in jouw cap rijdt is er altijd en je beinvloedt het spel niet meer mocht ergens anders op het slagveld jouw input wel van belang zijn
- Behoudender spelen is idd verstandig. Ik zou alleen de tanks gebruiken waarvoor ze bedoeld zijn. Met een Maus betekend dat dus ook klappen vangen die geen damage op je doen
- Favoriete tanks spelen, groot gelijk ;)
- Gold skippen, sommigen doen het alleen maar, anderen spenderen gold liever aan premium tanks, camos enz

Al met al verstandige punten. Ik hoop alleen niet dat je jouw plezier uit de game niet weghaalt. Dit is allemaal leuk voor de stats, maar waarvoor zijn die stats van belang? Mocht dat zijn om hier te zeggen, kijk naar mijn stats, of om een goede clan in te stappen: Als diezelfde mensen weten dat jij met een Maus staat te snipen, terwijl je team doodgaat, dan hebben die stats geen waarde. Immers, je haalt niet uit het spel wat er uit te halen valt en er zal vrij snel blijken dat je geen progressie meer maakt.

Nogmaals, ik hoop dat je jouw plezier in het spel houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Kaap schreef op maandag 30 september 2013 @ 08:50:
Ik zou zelf graag eens zien dat dergelijke specials ook eens andere tiers beslaan. Ik speel zelf voornamelijk alleen tier 10, heck, ik heb slechts 4 tanks in mijn garage staan die niet tier 10 zijn.

Maar ja, tier 10 is al bestaande customer, Wargaming trekt liever nieuwere spelers aan.
Ben het met je eens dat het op T10 ook wel eens mag (ook al heb ik zelf geen T10s), maar nu doe je net alsof het spel alleen leuk is om te spelen op T10 en dat is natuurlijk niet zo. Dus je laatste opmerking vind ik dan weer nergens op slaan :)

:N Hopelijk kom ik dan niet bij jou in het team terecht zeg... Behalve bots en afk-ers is er niets hinderlijker dan mensen die hun tank niet gebruiken waar hij voor bedoeld is.. Ik speel veel TD's en hoe vaak ik niet een oranje/rode speler in een Heavy of medium aantref op een TD locatie..

Gisteren mooi voorbeeld: ik ben met de Hellcat naar boven gereden op Fjords (oostelijke spawn). Kom daar 3 tanks tegen waarvan ik er 1 alvast weet te damagen. Ik zie dat er achter me een VK3601 omhoog is gereden dus ik denk mooi, kan wel wat support gebruiken. Blijft die graftak achter een rots staan :F Hij had nog full hp, maar nee hoor hij laat mij het werk doen. Ik hem aanmanen in de chat, geen reactie natuurlijk. Uiteindelijk winnen we wel de pot en maakt hij nog 2 kill(steal)s ook. Dat soort mensen leren het nooit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Mr_Size schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:18:
[...]
Ben het met je eens dat het op T10 ook wel eens mag (ook al heb ik zelf geen T10s), maar nu doe je net alsof het spel alleen leuk is om te spelen op T10 en dat is natuurlijk niet zo. Dus je laatste opmerking vind ik dan weer nergens op slaan :)
Dan snap je mijn opmerking misschien niet helemaal. Ik bedoel niet te zeggen dat tier 10 leuker is. Ik bedoel te zeggen dat Wargaming in specials heel veel aandacht geeft aan de lage tiers. Tiers waar veel nieuwe spelers bezig zijn. Wargaming probeert die nieuwe spelers warm te houden. Uiteindelijk zullen zij op tier 8 en hoger misschien meer met gold gaan doen. Premium tank kopen enzo. Die lage tiers zijn potentiele geld-uitgevers.

Snap je wat ik bedoel? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Kaap schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:24:
Dan snap je mijn opmerking misschien niet helemaal. Ik bedoel niet te zeggen dat tier 10 leuker is. Ik bedoel te zeggen dat Wargaming in specials heel veel aandacht geeft aan de lage tiers. Tiers waar veel nieuwe spelers bezig zijn. Wargaming probeert die nieuwe spelers warm te houden. Uiteindelijk zullen zij op tier 8 en hoger misschien meer met gold gaan doen. Premium tank kopen enzo. Die lage tiers zijn potentiele geld-uitgevers.

Snap je wat ik bedoel? ;)
Ja, d'r zit wat in :) Als je het zo zegt komt het al wat genuanceerder over dan die oneliner uit je vorige post :) Maar ik ben het verder met je eens hoor, die specials/missies zijn nauwelijk voor T8,9 en 10 tanks en dat is idd best jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

- geen platoons

[afbeelding]
Volgens mij heb je zojuist de ideale egoïst beschreven, mijn WN7 is helemaal niet laag en spring vaak genoeg met mijn tanks voor een andere pubbie/baddie. En confrontaties uit de weg gaan is eerder een kans om damage te doen mislopen, je moet geen acties doen wat je kapot maakt of niets uit haalt. Vind het een beetje rare manier van spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Hm ik denk niet alleen potentieel gold uitgevens. Denk eens aan die shitstorm aan complaints. als mensen 20 kills in 3 verschillende tier 10's moet halen. dan heb je gelijk 99% van je player base uitgesloten van deelname. Want zoveel zijn er niet met 3 tier 10's en dan moet je ook nog eens precies de 3 goede tier 10's hebben.

Verder zijn ze al wel op de goede weg met regelmatig aanbiedingen en extra inkomsten op specifieke tier 10's.

Over het punt van het terughoudend spelen etc. dat is al tijden mijn grootste bottleneck ;) maar ik hou dat nooit ook maar een kwart battle vol. Dan sta ik al weer vol in de front-line. Zit er te veel in denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

En vergeet niet, door 2e rangs te spelen zal je ook 0,0 spotting damage doen. En op sommige maps tikt dat toch lekker aan (Cliff }) ).

En als je dichterbij bent kan je ook meer detracken wat ook extra xp oplevert. Zeker als er een leuke vuurlinie naast je staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Heren, heren,

Defiler probeert gewoon zijn gelijk te halen dat WN7 niks zegt over skills. In zijn wereld is een speler met een goede WN7 rating dubieus, en dat wil hij bewijzen. Gelukkig weten alle andere spelers in dit topic wel wat het verschil is tussen statspadders en gewoon goede spelers, en weten deze te herkennen. Defiler is nog niet zover, of weigert dat in te willen zien.

Het grappige is dat we hem voortaan kunnen bestempelen als statpadder i.p.v. goede speler :')

[ Voor 11% gewijzigd door JeroenNietDoen op 30-09-2013 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Gisteren een batchat potje in zijn volle glorie.

Had al 2k damage gedaan in siegfried line, tegenstander heeft nog een kv4 500hp, object 704 1000hp, 1 scout tank low hp, tiger 2 1000 hp, ferdinand full hp. Aan ons team nog een is-3 over 1000 hp over. Zelf full hp.

Ik zit in het veld, zicht op de Kv-4, daar schiet ik 2 shells in kv-4 weg, daarna spot ik de isu die onderaan de city rijdt, 3 schoten en isu dood. Reload, rijd naar de stad. De IS-3 wordt belaagd door meerdere tanks, rijd de stad binnen op het middenstuk, spot scout, scout dood. T69 komt de hoek om, t69 dood. Ga de IS-3 redden van de tiger 2, tiger 2 dood. Reload clip. IS-3 spot na 2 minuten de ferdi, ik eet 1 shell van hem en schiet hem weg met een volle clip. 7 kills totaal, +7k damage done. Dat zijn de potjes waar je het voor doet. Welliswaar allemaal lower tier tanks die overbleven, maar dekking zoeken is een moeilijke skill voor sommige spelers. Waarschijnlijk overmoed omdat ze dachten gewonnen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Dit weekend na 2 weken GTA V weer eens tanks aangeslingerd.
Samen met 2 maten platoon gemaakt en gaan knallen,

1x Brothers in Arms gehaald :D, voor het eerst dat we dat met 3 man hebben gehaald,
Denk dat ik deze week maar wat free xp omzet om de T69 te unlocken.

Na een break is zo een lekkere start met een paar goede potten altijd een aardige motivatie ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Kaap schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:35:
Heren, heren,

Defiler probeert gewoon zijn gelijk te halen dat WN7 niks zegt over skills. In zijn wereld is een speler met een goede WN7 rating dubieus, en dat wil hij bewijzen. Gelukkig weten alle andere spelers in dit topic wel wat het verschil is tussen statspadders en gewoon goede spelers, en weten deze te herkennen. Defiler is nog niet zover, of weigert dat in te willen zien.
Je hapt ook zo lekker, he Kaap?

Ik ben gewoon op campagne om te laten zien dat een WN7 rating te manipuleren is door simpel mijn taktiek te veranderen om te richten op een hogere rating. Misschien lukt het, of mislukt het? Maar ik zeg het vooraf alvast, dan kan er achteraf niet geclaimd worden dat ik gewoon goede stats gebruikte voor mijn argument.
Laten we de WN7 discussie niet verder uitkauwen, de mening van bepaalde mensen in dit forum is bekend. Ik ga mijn spelletje spelen en ik post over een paar weken of het effect heeft.

Ik haal trouwens mijn plezier uit doelen stellen. Een gehele tech tree levellen, alle t10 tanks halen, CW spelen. Op dit moment is mijn doel een WN7 rating van +2000 te halen.

[ Voor 7% gewijzigd door defiler1974 op 30-09-2013 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

defiler1974 schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:44:
[...]

Ik ben gewoon op campagne om te laten zien dat een WN7 rating te manipuleren is door simpel mijn taktiek te veranderen om te richten op een hogere rating. Misschien lukt het, of mislukt het? Maar ik zeg het vooraf alvast, dan kan er achteraf niet geclaimd worden dat ik gewoon goede stats gebruikte voor mij argument.
Laten we de WN7 discussie niet verder uitkauwen, de mening van bepaalde mensen in dit forum is bekend. Ik ga mijn spelletje spelen en ik post over een paar weken of het effect heeft.
Je moet en zal je gelijk krijgen he? Man man man ... gebruik je tijd voor betere dingen. Dit word annoying op deze manier.

Feature request: /ignore defiler1974

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
[...]
Ik ben gewoon op campagne om te laten zien dat een WN7 rating te manipuleren is door simpel mijn taktiek te veranderen om te richten op een hogere rating.
Dat hoef je helemaal niet te doen, want wij hebben allemaal allang gezegd dat het te manipuleren valt. Ik kan je ook zo accounts laten zien die echt gestatspad zijn. Er doet er zelfs 1 actief aan dit topic mee.

Waar het de betere spelers hier echter om te doen is, is jouw attitude dat iemand met goede stats in jouw ogen bij voorbaat al dubieus is terwijl er meer gewoon goede spelers rondlopen dan dat er statspadders zijn. En die houding is niet netjes of fair. Jij weigert de MAAR aan jouw verhaal te zien.

Maar als jij dan van diezelfde groep spelers argumenten krijgt, waarvan je weet dat het gewoon goede eerlijke spelers zijn zoals Psychoclown/Kyozu, Pkregting/Delert, negeer je argumenten die keihard. Alleen Defiler zijn zwart/wit theorie is de juiste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
dynosu schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:48:
[...]

Je moet en zal je gelijk krijgen he? Man man man ... gebruik je tijd voor betere dingen. Dit word annoying op deze manier.
Ik neem gewoon niet klakkeloos aan wat een aantal mensen hier beweren op het forum. En ik hoe ik mijn tijd indeel is mijn eigen zaak, niet de jouwe. Breekt de week ook lekkerder dan steeds naar dezelfde posts te luisteren toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

defiler1974 schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:50:
[...]

Ik neem gewoon niet klakkeloos aan wat een aantal mensen hier beweren op het forum. En ik hoe ik mijn tijd indeel is mijn eigen zaak, niet de jouwe. Breekt de week ook lekkerder dan steeds naar dezelfde posts te luisteren toch?
Jij neemt van niemand ook maar iets aan, jij en alleen jij heb gelijk. Waarom zit je op een forum? Niemand behalve jij kan ooit gelijk hebben ergens in.

Waarom zit je in een clan? Daar zitten andere mensen in, mischien zijn die het wel niet met je eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
(jarig!)
[...]

Ik ben gewoon op campagne om te laten zien dat een WN7 rating te manipuleren is door simpel mijn taktiek te veranderen om te richten op een hogere rating. Misschien lukt het, of mislukt het? Maar ik zeg het vooraf alvast, dan kan er achteraf niet geclaimd worden dat ik gewoon goede stats gebruikte voor mij argument.
Ga dan alsjeblieft ergens anders mensen vervelen. Dit lijkt onderhand meer op een vervelende egotrip om perse je gelijk proberen te halen. Het enige wat je aangeeft is dat je je speelstijl veranderd. Je manipuleert geen zak. Als je manipuleert dan behou je dezelfde speelstijl, maar door aan een paar knoppen te draaien, zonder dat het daadwerkelijk iets toevoegt, boost je je wn7 wel.

Verder is de input van enkele mensen op dit forum onderbouwd met data, bronvermeldingen en bij elkaar denk ik wel 200k aan battles, waarbij de meesten van deze mensen unicums of bijna unicums zijn. Verder weet ik van een boel mensen dat ze dan ook nog eens uit de (technisch) universitaire hoek komen, dus achterlijk zijn ze ook niet. Neem daarbij hun gehele historie waarbij ze behulpzaam zijn op dit forum.

Jouw input komt uit jezelf. Niets is onderbouwd en nu ga je proberen "bewijs" te leveren door als 1 speler, je gehele spel aan te passen over misschien een sample size van nog geen 1000 games. Wat denk je te bereiken? Om jezelf, jezelf en nog eens jezelf te overtuigen dat wn7 gemakkelijk te padden is? Je past je gehele spel aan.......

Maar ga gerust verder, alleen vervuil het forum niet met deze nietszeggende test op het gebied van wn7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Kaap schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:50:
[...]

Dat hoef je helemaal niet te doen, want wij hebben allemaal allang gezegd dat het te manipuleren valt. Ik kan je ook zo accounts laten zien die echt gestatspad zijn. Er doet er zelfs 1 actief aan dit topic mee.

Waar het de betere spelers hier echter om te doen is, is jouw attitude dat iemand met goede stats in jouw ogen bij voorbaat al dubieus is terwijl er meer gewoon goede spelers rondlopen dan dat er statspadders zijn. En die houding is niet netjes of fair. Jij weigert de MAAR aan jouw verhaal te zien.

Maar als jij dan van diezelfde groep spelers argumenten krijgt, waarvan je weet dat het gewoon goede eerlijke spelers zijn zoals Psychoclown/Kyozu, Pkregting/Delert, negeer je argumenten die keihard. Alleen Defiler zijn zwart/wit theorie is de juiste.
Kaap, laten we even de discussie recht zetten.
Laat een post zien waarin ik beweer dat een hoge WN7 rating een dubieze speler betreft.
Want ik heb in mijn posts alleen maar gezegd dat ik WN7 rating een potentie vind van een speler, niet een weergave van zijn daadwerkelijke skill in het spel. Teamplay is namelijk slecht te vangen in de WN7 rating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
pkregting schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:52:
[...]

Ga dan alsjeblieft ergens anders mensen vervelen. Dit lijkt onderhand meer op een vervelende egotrip om perse je gelijk proberen te halen. Het enige wat je aangeeft is dat je je speelstijl veranderd. Je manipuleert geen zak. Als je manipuleert dan behou je dezelfde speelstijl, maar door aan een paar knoppen te draaien, zonder dat het daadwerkelijk iets toevoegt, boost je je wn7 wel.

Verder is de input van enkele mensen op dit forum onderbouwd met data, bronvermeldingen en bij elkaar denk ik wel 200k aan battles, waarbij de meesten van deze mensen unicums of bijna unicums zijn. Verder weet ik van een boel mensen dat ze dan ook nog eens uit de (technisch) universitaire hoek komen, dus achterlijk zijn ze ook niet. Neem daarbij hun gehele historie waarbij ze behulpzaam zijn op dit forum.

Jouw input komt uit jezelf. Niets is onderbouwd en nu ga je proberen "bewijs" te leveren door als 1 speler, je gehele spel aan te passen over misschien een sample size van nog geen 1000 games. Wat denk je te bereiken? Om jezelf, jezelf en nog eens jezelf te overtuigen dat wn7 gemakkelijk te padden is? Je past je gehele spel aan.......

Maar ga gerust verder, alleen vervuil het forum niet met deze nietszeggende test op het gebied van wn7.
Hoho mensen. Ik houd maar op met posten. Blijkbaar mag je hier geen mening neerzetten en daarover praten omdat dit tegen de heersende overtuiging ingaat. Daar zijn fora niet voor bedoeld.

Ik zal niet meer posten, beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:36
[...]
Ik ben gewoon op campagne om te laten zien dat een WN7 rating te manipuleren is door simpel mijn taktiek te veranderen om te richten op een hogere rating. Misschien lukt het, of mislukt het? Maar ik zeg het vooraf alvast, dan kan er achteraf niet geclaimd worden dat ik gewoon goede stats gebruikte voor mijn argument.
Natuurlijk is die WN7 te manipuleren omdat hij een aantal uitgangspunten gebruikt om de waarde te berekenen. Gelukkig zijn die uitgangspunten voor 99% ook de bepalende factoren voor een win/verlies. Helaas kun je in zo'n getal echter niet alles meenemen (b.v. je houdt in je eentje een groep tegenstanders tegen waardoor de lemmingtrain aan de andere kant wel de cap haalt, maar je zelf amper damage kan doen). Conclusie is dat je de WN7 best kan manipuleren maar als je wat beter kijkt je vaak ook kunt zien of iemand een goede speler is of een statspadder. Alleen de WN7 gebruiken is dus niet slim, maar door even in zijn profiel te kijken weet je meestal genoeg,
Natuurlijk heeft het effect omdat je je nu op de WN7 punten gaat richten. Je zult echter ook zien dat je die WN7 gaat halen door bepaalde tanks te spelen en dat is weer in je profiel te zien.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
defiler1974 schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:54:
[...]
Hoho mensen. Ik houd maar op met posten. Blijkbaar mag je hier geen mening neerzetten en daarover praten omdat dit tegen de heersende overtuiging ingaat. Daar zijn fora niet voor bedoeld.
Je mag zeker je mening neerzetten, echter zijn fora bedoeld voor discussies, maar jij wilt geen discussie, slechts een monoloog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
(jarig!)
defiler1974 schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:52:
[...]
Teamplay is namelijk slecht te vangen in de WN7 rating.
Is zeer goed te vangen in de WN7 rating. Bij goed teamspel leef je langer en leven je teammaten langer:
- meer damage
- meer wins
- meer kills

dus hogere WN7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Kaap schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:50:
[...]

Wie? Wie is de statspadder.. ohhh wie is het? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Ik had al zo'n vermoeden dat Defilers post van vanmorgen tot discussie zou leiden, heb nog net niet mijn popcorn gepakt :p

@Defiler: meningen: graag! Zwart-wit visies? Meh.. Maar succes met je project in ieder geval :)

@Nemean, ik weet denk ik wie Kaap bedoeld, maar ik zeg niks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Laten we het aub wel een discussie laten en geen moddergevecht. Ongeacht wie er gelijk heeft of wie juist niet het is niet de bedoeling om elkaar onder de gordel te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Ag ik geloof dat kaap het over mij heeft. Die heeft het af en toe nodig om een steek uit te delen zonder er echt voor uit te komen.

Verder zouden met wn8 alle mensen die puur specifiek bepaalde tanks hebben gespeeld door de mand moeten vallen. deze tanks gaan gewoon een zwaarder gewicht krijgen. dus spelers zullen daar harder voor afgestraft worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 07:33
perpixel schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:31:
Verder zouden met wn8 alle mensen die puur specifiek bepaalde tanks hebben gespeeld door de mand moeten vallen. deze tanks gaan gewoon een zwaarder gewicht krijgen. dus spelers zullen daar harder voor afgestraft worden.
Waarom? Is het verboden om een tank te spelen die je leuk vind?

Ik heb 500 battles op mijn Pz V/IV, wordt ik nu genaaid omdat ik goed speel op een tank die ik leuk vind, maar door veel mensen als complete bagger wordt beschouwd?

Nou, lekker dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
zozo flinke discussie. Snap eerlijk gezegd niet waarom iedereen zich druk lijkt te maken om defiler.
Hij is gewoon bezig met een experiment. Laat hem lekker zijn gang gaan. Ben benieuwd hoe dat loopt.

Als hij hier iets mee wil aantonen, dan is dat zijn waarheid, niet mijn waarheid. Dus maak ik mij er ook niet druk om.

Iemand nog wat leuks te melden verder? Die 1mln missie lijkt me niet echt winstgevend als je in mijn geval nog 2 tanks erbij moet kopen.

@ user, en volgens mij word je dan al gestraft want WG nerft OP tanks toch wel. Dus per saldo hoeft WN8 er ook geen rekening mee te houden :p

[ Voor 13% gewijzigd door Bean77 op 30-09-2013 10:38 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

User schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:35:
[...]

Ik heb 500 battles op mijn Pz V/IV, wordt ik nu genaaid omdat ik goed speel op een tank die ik leuk vind, maar door veel mensen als complete bagger wordt beschouwd?

Nou, lekker dan.
Hij leeft dus toch nog :>.

Ik speel de laatste tijd juist veel op mijn E-100, de hoeveelheid rage ik naar me toe geslingerd krijg. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Hmmm boosten van je WN rating..zo gebeurd daar hoef je geen onderzoek naar te doen.
Tip-1; killstealen, per kill levert dat je al snel een whopping 400+ wn rating op (helaas val je door de mand met een lage avg damage dus statspadder)
Tip-2; Speel vooral veel company's voor de wins, goed voor je winrating maar vooral weinig strafpunten aangezien een loss of draw je 227 punten naar beneden haalt per potje.
Tip-3; vooral geen arty spelen daar dit slecht is omdat je hitratio laag ligt.
Tip-4; Lage tiers spelen lekker sealclubben, tier 1 is perfect voor het behalen van kills helaas krijg je strafpunten onder tier 4. Tier 4 T49 of tier 6 Hellcat zijn goede tanks om redelijk bij te blijven. (helaas val je door de mand met een lage avg. vehicletier).
Tip-5; Suicidescouten, dit levert niet meer zoveel op als in eerdere versie maar alle beetjes helpen.
Tip-6; Cappen beetje zelfde als suicidescouten.

Weet alleen niet hoe je testje uit gaat vallen aangezien versie 8 er aan gaat komen die ineens met hele andere dingen rekening gaat houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:36
User schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:35:
[...]

Nou, lekker dan.
Ik zou eigenlijk verwachten dat ze gaan kijken naar de overall winrate en die meenemen zodat de OP tanks minder mee genomen worden in de nummers. Als z echt de tanks gaan filteren waar je veel mee speelt zou het wel erg flauw zijn.
pkregting schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:00:
[...]
Is zeer goed te vangen in de WN7 rating. Bij goed teamspel leef je langer en leven je teammaten langer:
- meer damage
- meer wins
- meer kills

dus hogere WN7
Toch is het best lastig om in een CW/TC een hoge WN7 te krijgen. Aangezien je ipv 2 a 3 nu plotseling 15 goede spelers hebt die veel damage uitdelen kun je vaak zelf maar weinig doen (of iig minder dan je in een normale random zou kunnen). Teamspel is dus lastig te vangen in een rating ondanks dat je met je team meer invloed op het spel hebt.
Bean77 schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:37:
Die 1mln missie lijkt me niet echt winstgevend als je in mijn geval nog 2 tanks erbij moet kopen.
7 dagen premium is anders toch leuk meegenomen. Ik heb nu al 3 weken premium voor niets gekregen. Daarnaast krijg je bij die missie nog wat extra spul die je kunt verkopen en kun je achteraf de tanks ook weer verkopen. En dan niet te vergeten dat het deze week tanks zijn die best al aardig winstgevend zijn dus tijdens het spelen krijg je ook nog zat credits erbij.

Ik vind het iig best de moeite waard en zeker met de tanks van deze week kun je het met een uurtje of 2-3 goed halen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
mwa avg. damage en kills zijn in wn7 wel echt de belangrijkste factor. snelste padden is door een foch 155 en een t1 cunningham in een 2 tot 1 ratio te spelen. dan gaat het hard, maar dan blijft er inderdaad niet veel over van je wn8 rating :)

Ze filteren niet tanks waar je veel op speelt. Ik heb hier laatste een tabel laten zien met verwachte statistieken per tank. Dit is waar ze van uit gaan. Als je dan veel tanks hebt gespeeld die op zijn tier OP zijn. dan zal dat je nu kosten in wn8. wn7 ging namelijk alleen van avg. tier uit. Bovenstaande manier zal dan ook heel hard afgestraft worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
hmm killstealen... Als ik iemand kan raken dan schiet ik. Wat nou als die vijand nog een shot kan lossen en iemand dood? Komt dan niet echt ten goede voor het team.
Doe het niet met opzet maar als er iemand in mijn sights komt dan schiet ik.

Ik kijk eigenlijk helemaal niet naar stats, zou niet weten hoe mijn stats zijn. Ik doe mijn best met spelen meer kan ik niet doen, probeer ook wat te leren van anderen(youtube). Als mijn stats dan slechts zijn, so be it :p Meer dan mijn best kan ik niet doen. Het moet ook wel leuk blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
perpixel schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:47:
Ik heb hier laatste een tabel laten zien met verwachte statistieken per tank. Dit is waar ze van uit gaan. Als je dan veel tanks hebt gespeeld die op zijn tier OP zijn. dan zal dat je nu kosten in wn8. wn7 ging namelijk alleen van avg. tier uit. Bovenstaande manier zal dan ook heel hard afgestraft worden.
Kun je die tabel nog eens posten :?

Overigens, hoe definieer je OP op zijn tier? Als voorbeeld, tier 6, Hellcat. In de handen van een goede speler is die OP. Een slechte tot average speler doet er echter niets bijzonders mee. Is dan de Hellcat OP? Ik kan me voorstellen dat derp tanks echt zwaarder gaan wegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SehudeKoza
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 15:09
http://www.noobmeter.com/playerWN8/eu/ < even je username erachter, kun je gelijk je (voorlopige!) WN8 zien.

Die 400+ battles in m'n T49 en Hellcat helpen niet echt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
https://docs.google.com/f...xcmptR00/edit?usp=sharing

de waardes zijn bepaald aan de top 5% van de vbaddict db. en zijn gecrosschecked tegen de noobmeter db. Dit is nog voorlopig, maar komt al aardig in de buurt.

en inderdaad de link hierboven kun je je voorlopige wn8 bepalen. De waardering is wel anders. Dus je score hoort hoger te zijn dan dat hij nu is. zoals het er nu voor staat wordt 2400+ unicum en 3000+ superunicum

[ Voor 19% gewijzigd door perpixel op 30-09-2013 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Afbeeldingslocatie: http://wotlabs.net/sig_dark/eu/ColdZero/signature.png
Sinds gisteren trouwens boven de 59, 50% gekomen met global winratio ;)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 07:33
SehudeKoza schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:57:
http://www.noobmeter.com/playerWN8/eu/ < even je username erachter, kun je gelijk je (voorlopige!) WN8 zien.

Die 500 potjes op de UP Pz V/IV helpen blijkbaar wel, +200 puntjes. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
SehudeKoza schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:57:

lol, zou grappig zijn, zou 300 punten omhoog gaan tov mijn wn7!

Kunnen we deze versie gelijk even definitief maken? :p Zo zie je maar weer dat echte pro's uiteindelijk boven komen drijven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
perpixel schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:58:
en inderdaad de link hierboven kun je je voorlopige wn8 bepalen. De waardering is wel anders. Dus je score hoort hoger te zijn dan dat hij nu is. zoals het er nu voor staat wordt 2400+ unicum en 3000+ superunicum
ik quote mezelf even voor de duidelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
WN8 rating (preliminary): 743 (Bad)

Performance Rating: 1,491 (Good)
Efficiency Rating: 1,047 (Average)
WN6 Rating: 780 (Average)
WN7 Rating: 890 (Average)
Battles: 342
Win Rate: 49.71%

Het ene is good het andere bad. Snap er weinig van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

WN8 rating (preliminary): 2,481 (Unicum)
Performance Rating: 1,807 (Great)
Efficiency Rating: 1,834 (Unicum)
WN6 Rating: 1,888 (Great)
WN7 Rating: 1,888 (Great)
Battles: 20,463
Win Rate: 57.55%

Not bad. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Bean77 schreef op maandag 30 september 2013 @ 11:01:
lol, zou grappig zijn, zou 300 punten omhoog gaan tov mijn wn7!

Kunnen we deze versie gelijk even definitief maken? :p Zo zie je maar weer dat echte pro's uiteindelijk boven komen drijven :+
Meteen invoeren idd, mijn WN8 komt ook hoger uit :D

WN8 rating (preliminary): 1,695 (Great)

Performance Rating: 1,715 (Good)
Efficiency Rating: 1,388 (Good)
WN6 Rating: 1,556 (Great)
WN7 Rating: 1,557 (Great)
Battles: 5,442
Win Rate: 55.15%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 16:52
WN8 rating (preliminary): 2,256 (Unicum)
Performance Rating: 1,715 (Good)
Efficiency Rating: 1,560 (Great)
WN6 Rating: 1,655 (Great)
WN7 Rating: 1,655 (Great)
Battles: 9,933
Win Rate: 56.26%

Wow wat een verschil... Chaffee zal wel hoger uitkomen ofzo? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:17
Eindelijk ook de T1105 in mijn bezit :) Lekkere tank zeg. Voelt aan als een grote medium met die veel shells kan koppen. Alleen even wennen aan die puist op de turret. Eerste pot kreeg ik in de eerste minuut meteen een shell van 1200 erdoor heen terwijl ik dacht dat ik safe stond.

vraagje mbt ghostshells: als je een shell ziet verdwijnen, wordt deze wel opgemerkt als raak schot of valt deze helemaal buiten beschouwing? Net 15 uit 15 raak en ik zou zweren dat er een ghost shell was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Zou het kunnen dat je een ongespotte tank hebt geraakt die voor de gespotte tank stond?
Pagina: 1 ... 10 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)