[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 31 Laatste
Acties:
  • 70.476 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 23:00
ShockWave schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:08:
Object 212 een k*tarty??
Merk er weinig van, vind hem juist accurater en sneller vergeleken met de S-51.
Heb hem ook nog snel gehaald voor de patch om gebruik te maken van de tierjump maar ik vind het geen slechte..
heb hem destijds ook idd voor de patch gehaald, maar nog niks mee gedaan.
8.9 al de duitse lijn? Hmm denk dat ik daar wel op wacht dan.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 14:44

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Bean77 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:35:
[...]

heb hem destijds ook idd voor de patch gehaald, maar nog niks mee gedaan.
8.9 al de duitse lijn? Hmm denk dat ik daar wel op wacht dan.
Dat die nieuwe update maar niet te snel komt. Nog 115k xp op mn leopard pta en ik heb eindelijk de german engineer medaille. Wanneer die dan toch uitkomt ga ik em toch grinden. Heb nog wel een duitse td crew over ergens. Das dan wel de laatste update die ze kunnen doen voor de duitsers hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 16:52
Zow weekend special vroeg online vandaag...

Commanders,

Autumn is closing in, so make the most of the sunshine while it lasts! We decided the best way to enjoy the end of the summer was to bring out all the open-topped vehicles. Feel the sun on your back while lobbing shells at your enemies, and enjoy some bonuses while you are at it!

50% discount and 80% profit increase on the following open-topped vehicles:
III SU-76
III T82
III Valentine AT
III Marder II
III Renault UE 57
III M2 Medium Tank

IV SU-85B
IV M8A1
IV T40
IV Alecto
IV M5 Stuart

V M10 Wolverine
V S35 CA

30% Discount and 20% profit increase on the following open-topped vehicles:
VI M18 Hellcat
VI M36 Jackson
VII T25/2

50% Discount on Barracks
Your crewmen need a place to recover from all that sunstroke!

50% Discount on Consumables
Whether spending gold or credits, get them cheap!

Up to 50% Discount on Camouflage
Give your tanks a new paint job for autumn! This discount is for both gold and credits.

Missions

Never Saw It Coming
Goal:
Win a battle in which you destroy at least one enemy vehicle whilst not receiving a single point of damage or potential damage to your own vehicle.

Reward:
Camouflage Net

Conditions:
Random Battles Only
Once per account

Max Power
Goal:
Deal 5,000 points of damage over any number of battles.

Reward:
25,000

Conditions:
Random Battles Only

Wrecking Steel Sessions
Goal:
Destroy 60 enemies as follows:
Destroy 20 enemies with a M4
Destroy 20 enemies with a BDR G1 B
Destroy 20 enemies with a T-49

Reward:
7 Days Premium Account
10 Automatic Fire Extinguishers
10 Large Repair Kits
10 Large Medical Kits
1,000,000 Credits

Conditions:
Random Battles Only
Once per Account

This special is available from Saturday 28th September 07:10 CEST (GMT +2) until Tuesday 1st October 07:10 CEST.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:06

p0st

Dutch Reefer

UdiBenLudi schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:51:
Zow weekend special vroeg online vandaag...
k*t, geen 50% discount op crew retraining :X
Max Power
Goal:
Deal 5,000 points of damage over any number of battles.

Reward:
25,000

Conditions:
Random Battles Only
lol dat wordt hard credits farmen dit weekend >:)

[ Voor 42% gewijzigd door p0st op 27-09-2013 11:59 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:26

wontcachme

You catch me? No you wont

Camouflage is wel mooi. Heb er vrij veel van nodig voor op al mijn CW tanks :X

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:11

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

atticus182 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:58:
[...]

k*t, geen 50% discount op crew retraining :X

[...]

lol dat wordt hard credits farmen dit weekend >:)
Inderdaad, en ga maar wederom voor die 1 miljoen credits, 7 dagen premium en die consumables.. tikte de vorige keer toch goed aan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Nemean schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:13:
[...]

Inderdaad, en ga maar wederom voor die 1 miljoen credits, 7 dagen premium en die consumables.. tikte de vorige keer toch goed aan :).
Ik twijfel nog een beetje, ik moet dan wel weer al die 3 tanks opnieuw kopen met crew, maar heb ze allemaal al wel fully unlocked en het zijn prima tanks dus het is wel verleidelijk :). Misschien toch maar de T25/2 verkopen en de T49 kopen en houden met die crew :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 16:52
atticus182 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:20:
[...]

Ik twijfel nog een beetje, ik moet dan wel weer al die 3 tanks opnieuw kopen met crew, maar heb ze allemaal al wel fully unlocked en het zijn prima tanks dus het is wel verleidelijk :). Misschien toch maar de T25/2 verkopen en de T49 kopen en houden met die crew :-)
Hehe dan vandaag verkopen die T25 moregen krijg je 30% minder ervoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Weet niet of deze al geplaatst is geweest, maar wel interessant topic:

http://forum.worldoftanks...yment-we-have-in-wot/#top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Tip van de dag..
And now, the point:
A. Your fun depends on them – good players need bad players
...

:Y

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nemean schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:35:
Weet niet of deze al geplaatst is geweest, maar wel interessant topic:

http://forum.worldoftanks...yment-we-have-in-wot/#top
Idd, goed om te lezen en ben het helemaal met hem eens.

Ik vind sowieso dat er wel erg veel geklaagd wordt over slechte teams op het WoT-forum, en bij veel posts vraag ik me af of de daadwerkelijke reden van de post niet is om te laten zien hoe geweldig iemand wel niet is dat hij zoveel damage/kills heeft kunnen doen. Er wordt echter voorbij gegaan aan het feit dat veel hoge scores ook deels mogelijk worden gemaakt door diezelfde noobs, zoals de OP in de bovengelinkte post aangeeft.

Daarnaast kan iedereen natuurlijk wel eens een losing streak hebben. Is vervelend, maar als je 10 keer achter elkaar verliest doe je waarschijnlijk zelf ook iets fout. Ik heb het één keer meegemaakt, en kwam tot de conclusie dat ikzelf poep speelde en niet het recht had daar teamgenoten de schuld voor te gaan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 09:44
over meerder malen achter elkaar verliezen. Dan zou ik dit topic eens doorlezen: http://forum.worldoftanks...pen-an-echiii-math-topic/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 14:11

Geckoo

Good news, everyone!

gelukkig doe ik dan ook een bijdrage aan jullie speel genot met mijn 48% rating :Y) :D

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
Redelijke special, gelukkig eindelijk weer eens consumables in de bonus, want daar ben ik al maanden doorheen :p Ik kan lekker veel spelen dit weekend, dus dat wordt weer mooi credits farmen en extra veel spelen met de Hellcat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

perpixel schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 13:32:
over meerder malen achter elkaar verliezen. Dan zou ik dit topic eens doorlezen: http://forum.worldoftanks...pen-an-echiii-math-topic/
Hmm, best interessant, bij iets als "If three players flipped a coin 109 times, the odds of at least ONE of them getting ten heads or tails in a row is about 50%" heb ik nooit stilgestaan. Het heeft me dan ook drie jaar gekost om het vak Statistiek te halen :+

Desalniettemin als je elk potje veel damage (upon detecting) doet, is de kans op een losing streak wel erg klein. Ik probeer iig wel altijd bij mezelf te rade te gaan bij veel defeats en het niet blind op slechte teams te gooien

Tenslotte moet ik toegeven dat ik wellicht niet heel veel recht van spreken heb. Ik vind statistics best interessant en vind het leuk daarover te discussieren, maar ik ben nog voornamelijk mid-tiers aan het grinden. Het kan natuurlijk zijn dat de invloed die je in een battle kunt uitoefenen minder is in hogere tiers, dat weet ik (nog) niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Theoretisch zou hogere tiers die invloed niet kleiner moeten zijn. er zijn alleen wat andere variabele die meespelen op hogere tiers. Zo spelen hier vaak meer platoons. wat het voor een individu nogal lastig maakt. ook is er nogal wat controversie over de balans in de hoogste tiers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 19:08
(jarig!)
perpixel schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 13:56:
Theoretisch zou hogere tiers die invloed niet kleiner moeten zijn. er zijn alleen wat andere variabele die meespelen op hogere tiers. Zo spelen hier vaak meer platoons. wat het voor een individu nogal lastig maakt. ook is er nogal wat controversie over de balans in de hoogste tiers.
Ik ben wel benieuwd naar wat voor een invloed platoons hebben en of hier ook echt goede data over te vinden is. Een platoon vol 43% spelers in E100s heeft voor mijn gevoel mega veel invloed, terwijl de invloed van een platoon unicums erg afwisselend kan zijn. Echter zie ik veel meer platoons met gemiddelde stats voorbij komen, dan platoons met pure unicums. Ook logisch, want 50%ers komen veel meer voor dan 70%ers. Verder weten gemiddelde spelers minder uit de waarde van een platoon te halen dan CW/TC spelende unicums.

Dus met deze factoren in het achterhoofd, hoeveel invloed hebben platoons eigenlijk op de algehele gameplay? Voor mijn gevoel is dat extreem klein, aangezien er op de gehele spelers populatie ook extreem weinig platoon spelende unicums zijn. Sommige unicums mijden zelfs platoons, want platoons zijn dan slecht voor de stats (je vaart in elkaars water, qua stats).

Heeft iemand een idee met enige achtergronden?

[ Voor 4% gewijzigd door pkregting op 27-09-2013 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Platoons hebben in zovere voldoende invloed dat WG afziet van de 5 mans platoon.
Uit een test is naar voren gekomen dat deze een te grote invloed hebben op de game, ze hebben er toen niet bij gezegd of dit nou positief of negatief is.

Een "gemiddelde speler" zoals jij het noemt zal in een platoon zitten omdat hij dan samen met zijn maatjes kan rijden.
Ik zit vooral in platoon om samen te spelen waardoor je een hoop voor elkaar kan krijgen, via ts tactics bespreken zoals we pakken die ene tank of schiet jij dat huisje dan schiet ik die tank overhoop, etc.
Hierdoor kan je een grote invloed hebben mits je vaker samen speelt en je speelwijze overeenkomen.
Kom net uit een platoon met spelers waar ik niet lekker mee samen kan spelen, heb er nu ook genoeg van en ben ff gestopt, winns net aan of gewoon dik verliezen, weinig damage doen, snel kapot etc.

[ Voor 57% gewijzigd door ShockWave op 27-09-2013 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Ik denk als je uitgaat van een platoon met 3 identieke mensen. dat dit als een catalysator werkt op de winrate. 3 slechte spelers zullen een nog lagere winrate halen. en vice versa. Dit kan tot vrij grootte extremen gaan. Zo kwam ik laatst 3 tier 8 td's tegen in platoon met ieder evenveel games en een vergelijkbare rating (rond de 800) hieruit concludeerde ik dat dit mensen waren die veel zo niet al hun games samen gespeeld hebben. Het aparte hieraan was dat ze ook allemaal een extreem lage winrate hadden (41%). zo zie je dat mensen met een lage(niet eens extreem) wn7 toch een duidelijk negatief effect hebben op de winkans van een team.

Verder ben ik het niet helemaal eens met feit dat een unicum platoon per definitie elkaars damage etc. stelen. Neem een kyozu als een voorbeeld deze platoont vaak met goede tot zeer goede spelers. en dit heeft volgens mij geen negatieve uitwerking op zijn wn7. Het moet erg extreme vorm aan gaan nemen wil je elkaar zo in het vaar water gaan zitten. Zo kan ik me voorstellen dat 3x embryonic journey in een hellcat platoon elkaar in de weg gaan zitten.

Wel geloof ik dat TC's een negatief effect hebben op je wn7. dit omdat er gewoon minder hp beschikbaar is en je gedwongen wordt orders uit te voeren die negatief voor een individu kunnen zijn. Dit is natuurlijk ook zo in CW's maar vaak (troll cw's daar gelaten) is daar wel een grotere hp pool aanwezig om toch genoeg damage en kills te kunnen doen. ook wordt hier weer vaker gecapped/decapped wat natuurlijk weer positief is voor je wn7. al met al denk ik dat platoons eerder een positieve uitwerking hebben op je wn7 mits je niet in absolute extreme speelt, TC's een negatieve en CW's een neutrale/negatieve uitwerking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
(jarig!)
perpixel schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 15:08:

Verder ben ik het niet helemaal eens met feit dat een unicum platoon per definitie elkaars damage etc. stelen. Neem een kyozu als een voorbeeld deze platoont vaak met goede tot zeer goede spelers. en dit heeft volgens mij geen negatieve uitwerking op zijn wn7. Het moet erg extreme vorm aan gaan nemen wil je elkaar zo in het vaar water gaan zitten. Zo kan ik me voorstellen dat 3x embryonic journey in een hellcat platoon elkaar in de weg gaan zitten.
Ik zit vaak genoeg met kyozu in een platoon en ik kan je garanderen dat een pts platoon elkaars wn7 weg snoept. Dat is gewoon omdat je met elkaar oprijd, elkaar shield en focus fired. Er zijn gewoon minder targets beschikbaar en zeker minder kills te verdelen.
Natuurlijk overleef je het langer, maar dat heeft alleen nut als de rest van het team extreem gefaald heeft. Vaak blijft nadat we een flank hebben gewonnen er een paar one shots restjes over op de andere flank, die je dan moet verdelen met het gehele team (dus ook geen vetpot).

Nou neemt dit echt geen extremen aan hoor, maar je doet gewoon minder kills/damage. Als je solo'ed heb je gewoon meer targets en neem je er alleen langer de tijd voor (mits je het overleeft). Solo'en "dwingt" jezelf dus meer om je team te gebruiken, zodat jij het langer overleeft om alsnog de damage te doen en dus de win binnen te slepen. Daarom vind ik platoonen zelf ook veel leuker, je kunt veel harder je stempel op de match drukken door je team te gebruiken en zonder dat je je team verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
maar je loopt solo wel een grotere kans om weg gefocused te worden en je afhankelijkheid is inderdaad veel groter. dit betekent dat er battles tussen zitten waar je veel eerder dood gaat. wat uiteindelijk ook een slecht effect op je wn7 zal hebben. Daarom denk ik dat solo/platoon eigenlijk kwa scores tegen elkaar weg te strepen is. Solo zullen je pieken inderdaad hoger zijn, maar je dalen ook lager. In een platoon zul je constanter kunnen presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Voor mij is platoonen met goede spelers vooral te merken in Winrate. Je vergroot je kansen op een hogere winrate doordat je met (goed) teamwork meer potjes wint dan als je solo speelt. Echter, als ik platoon kom ik vaak niet in de buurt van een WN7 van 2000, eerder rond de 1500-1600. Als ik solo speel zit ik toch sneller aan de 1900-2000, zoals de afgelopen 2 dagen.

Dus wat dat betreft ben ik het wel eens met Delert dat platoonen 'slecht' is voor je WN7. Toch vind ik platoonen over het algemeen leuker dan solo-en, want goed samenspelen wordt dan beloond en ik haal er meer fun uit. Hangt er uiteraard van af met wie je platooned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Net een heerlijk potje in de T20. Dik 4,9k damage en 2584xp. Lijkt me een leuke kanshebber voor de Medium Tanks Month.

http://wotreplays.com/site/360736#sand_river-haast2000-t20

[ Voor 16% gewijzigd door Fest op 28-09-2013 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Mr_Size schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 15:32:
Voor mij is platoonen met goede spelers vooral te merken in Winrate. Je vergroot je kansen op een hogere winrate doordat je met (goed) teamwork meer potjes wint dan als je solo speelt. Echter, als ik platoon kom ik vaak niet in de buurt van een WN7 van 2000, eerder rond de 1500-1600. Als ik solo speel zit ik toch sneller aan de 1900-2000, zoals de afgelopen 2 dagen.

Dus wat dat betreft ben ik het wel eens met Delert dat platoonen 'slecht' is voor je WN7. Toch vind ik platoonen over het algemeen leuker dan solo-en, want goed samenspelen wordt dan beloond en ik haal er meer fun uit. Hangt er uiteraard van af met wie je platooned.
Als ik heel eerlijk ben vindt ik 2 dagen een te kleine sample-size. We praten hier ook te veel uit ons gevoel. het probleem met het testen hiervan is dat er ontzettend veel variabelen zijn. Niet alleen het niveau van de spelers, maar ook hun samenwerken en tank samenstelling. zijn van belang.

Verder is iedereen van nature een beetje biased. ik platoon minder dan andere dus zal eerder geneigd zijn te roepen. Ja als ik meer zou platoonen zou mijn score hoger zijn. Terwijl iemand anders die veel in platoons speelt eerder zal roepen dat hij solo nog hogere scores zou halen.

[ Voor 11% gewijzigd door perpixel op 27-09-2013 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
(jarig!)
perpixel schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 15:43:
[...]

Als ik heel eerlijk ben vindt ik 2 dagen een te kleine sample-size. We praten hier ook te veel uit ons gevoel. het probleem met het testen hiervan is dat er ontzettend veel variabelen zijn. Niet alleen het niveau van de spelers, maar ook hun samenwerken en tank samenstelling. zijn van belang.
Laten we dan de 13k games van mij pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
dat kun je toch niet gebruiken? want je weet niet welke scores tijdens een platoon gehaald zijn en welke solo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
(jarig!)
perpixel schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 15:46:
dat kun je toch niet gebruiken? want je weet niet welke scores tijdens een platoon gehaald zijn en welke solo.
Dat is op basis van ervaring. Na 13k games gaat het op een gegeven moment wel opvallen wanneer je wn7 minder is en wanneer het weer hoger is dan het gemiddelde. In mijn geval is mijn wn7 gewoon lager als ik in een platoon speel.

En ja, dat heb ik over mijn periode bij D_TCH toen bijgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 18:31

BTU_Natas

Superior dutchie

Solo nuchter = 2200wn7
Solo onder invloed tussen de 1650 en 2000wn7
Platoon nuchter met 2 goed spelers erbij = 2500wn7
Platoon onder invloed met 2 goede spelers erbij = wn1900
Platoon nuchter met 2 slechte spelers = wn7 2200
Platoon onder invloed met 2 slechte spelers = wn7 1500

dat is over mijn laatste 3000 battles ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Ik zeg nergens dat ik het baseer op 2 speeldagen trouwens ;) Was meer een snel voorbeeld, ik merk dat ik de laatste paar weken (om maar even een wat langere tijdspanne te nemen) in platoon een lagere WN7 heb gehaald. En ja, dat heb ik gechecked, omdat ik altijd ff op noobmeter kijk hoe mijn sessie is geweest.

Maar goed, echt testen is idd lastig, het is ook deels gevoel zoals je aangeeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 07:41
Als ik echt goede scores/games wil dan moet ik solo spelen. Veel meer focus, meer keuzes en meer hp af te schieten.

In een platoon win ik wel meer maar doordat je bij elkaar blijft of elkaar dekt, deel je meer enemy hp.

Dus ook ik sluit me aan bij Delert. Het is ook precies de reden waarom hij of ik soms uit platoon stappen, slechte potten spelen omdat je elkaar aftroeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
en heel stiekem is het ook wel fijn om te zeggen dat je in een platoon lagere scores haalt. dan kun je namelijk de schuld ergens anders leggen. maak ik mezelf ook regelmatig schuldig aan hoor als ik weer aan het vloeken ben hoe slecht het team aan het presteren is.

Ik ben het niet eens met het feit dat damage te kort is. stel je doet in je tier 10 heavy elke battle 3k damage (wat voor elke tier 10 heavy behalve de t57 boven server top is). op een tier 10 veld staat theoretisch 30k hp (uitgaand van gemiddelde hp 2k van een tier 10) als je dan alle 3 3k zou doen is er alsnog 21k over... maak het heel absurd en doe ieder 5k. dan is er nog steeds 15k over.

bij nader inzien zijn mijn nummers misschien overdreven, maar als je uit zou gaan van een avg. hp van 1700 dan staat er nog steeds 25.5k op het veld.

[ Voor 10% gewijzigd door perpixel op 27-09-2013 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SehudeKoza
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 15:09

50% discount and 80% profit increase on the following open-topped vehicles:

V M10 Wolverine
V S35 CA
is de T49 officieel ook niet open-topped?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Platoonen dempt de extremen: minder super goede en super slechte potten.
perpixel schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 15:59:
Ik ben het niet eens met het feit dat damage te kort is. stel je doet in je tier 10 heavy elke battle 3k damage (wat voor elke tier 10 heavy behalve de t57 boven server top is). op een tier 10 veld staat theoretisch 30k hp (uitgaand van gemiddelde hp 2k van een tier 10) als je dan alle 3 3k zou doen is er alsnog 21k over... maak het heel absurd en doe ieder 5k. dan is er nog steeds 15k over.
Je kunt zo niet rekenen, er is zoiets als opportunity cost. Bij echt goede spelers die bij elkaar vechten zal die over het algemeen hoger zijn dan de winst door support.
Verder is iedereen van nature een beetje biased. ik platoon minder dan andere dus zal eerder geneigd zijn te roepen. Ja als ik meer zou platoonen zou mijn score hoger zijn. Terwijl iemand anders die veel in platoons speelt eerder zal roepen dat hij solo nog hogere scores zou halen.
Ik doe beide en solo nog steeds een hoop maar ben er redelijk van overtuigd dat het klopt.

Als ik het doortrek naar mijn ervaring met goede 7 of 15 man 'platoons' (ESL/CW/TC) geeft het toch wel aan dat er naarmate er meer goede spelers om je heen vechten er een stuk minder te halen is met dezelfde healthpool ;).

[ Voor 28% gewijzigd door djengizz op 27-09-2013 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
wat bedoel je met opportunity cost?

verder is de manier van spelen heel belangrijk. 3 zeer goede spelers op 1 flank zullen deze vaak snel oprollen en misschien zal de damage dan iets lager zijn. Daarom zie je veel top platoons vaak 2 op 1 flank welke deze oprollen. De 3e houdt dan de andere flank dicht totdat de andere de tijd krijgen bij te springen.

TC's hebben sowieso een lagere healthpool ;) en CW's het nadeel van het moeten luisteren naar van die smerige fc's die dan de damage laten verdelen enzo :-(

[ Voor 18% gewijzigd door perpixel op 27-09-2013 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
perpixel schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 16:41:
wat bedoel je met opportunity cost?
Wiki:
Opportunity cost is what you have to forgo when you choose to do A rather than B.

Oftewel die healthpool van jou is niet altijd aanwezig en er zijn maar korte momenten waarin je je acties kunt doen. Meer goede spelers betekent kleinere periodes en minder opportunities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Ik denk dat over de grote nummers de pro's en con's elkaar weg zullen strepen afhankelijk van het niveau van de spelers/platoon maten/tactieken binnen een platoon. Als er een verschil is zal dit uiteindelijk niet heel groot zijn. een platoon betekent trouwens normaal ook een hogere w/r wat ook gewoon ±250 punten wn7 is.

Ik ga nadenken over een manier waarop dit onafhankelijk te testen zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
perpixel schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 16:48:
Als er een verschil is zal dit uiteindelijk niet heel groot zijn. een platoon betekent trouwens normaal ook een hogere w/r wat ook gewoon ±250 punten wn7 is.
Nope, dat verschil is niet zo groot, dat is wat je krijgt bij één win per match. Dan zou je in toon alles moeten winnen en solo alles verliezen.
Ik ga nadenken over een manier waarop dit onafhankelijk te testen zou zijn.
Door de platoons groter te maken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
(jarig!)
perpixel schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 15:59:
Okee, gemiddeld gezien, doet iemand van pts gemiddeld in een random, 3.5k damage met z'n T57. Dat is gemiddeld en zijn geen extremen (zijn zo'n beetje recruitmenteisen). Dat is dus ongeveer 10.5k bij elkaar.

Als je dan nagaat dat het bijna niet voorkomt dat er 30 tier10s op het veld voorkomen, maar eerder 10 tier10s, 10 tier9s en 10 tier8s (zonder arty en scouts meegerekend), dan zie je dat er maar bijzonder weinig hp te verdelen is. Immers is de gemiddelde (naar boven afgeronde hp-pool) 25k.

Dus dan blijft er nog 15k over voor de 12 man in jouw team in een al bijzonder voordelig veld. Dus gemiddeld 1.25k damage de man. Reken daarbij de opportunity costs mee en dan geeft dat misschien een beter beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Laatst online: 21:14
Heeft iemand ervaring met de M53/M55 en de M40/M43 arties? Als ik de statestieken bekijk van de guns, dan zit daar qua penetration en damage geen verschil in. (enige verschil dat ik zie zijn de reload tijden en de nauwkeurigheid). Is het inderdaad in de praktijk ook het geval dat je in de M53/M55 dezelfde damage doet? (In dat geval betekend het wel een achteruitgang naar de stockgun van de M53/M55)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Bean77 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 10:17:
is er al trouwens iets bekend wanneer er weer een nieuwe lijn erin gegooid wordt? Het wordt een beetje saai dit spel zonder ergens naartoe te grinden.
Jij grind ook niet normaal hard man :P
Speel het spel al meer dan 2 jaar en ik zit inclusief de M60 op 9 tier 10's, jij hebt er twee keer zoveel toch? :+
wontcachme schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:07:
Camouflage is wel mooi. Heb er vrij veel van nodig voor op al mijn CW tanks :X
Ja ik moet ook nog weer camo hebben :)
Voor de rest prima special, zitten wel wat leuke zaken tussen!
_O-
perpixel schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 15:08:

Wel geloof ik dat TC's een negatief effect hebben op je wn7. dit omdat er gewoon minder hp beschikbaar is en je gedwongen wordt orders uit te voeren die negatief voor een individu kunnen zijn. Dit is natuurlijk ook zo in CW's maar vaak (troll cw's daar gelaten) is daar wel een grotere hp pool aanwezig om toch genoeg damage en kills te kunnen doen. ook wordt hier weer vaker gecapped/decapped wat natuurlijk weer positief is voor je wn7. al met al denk ik dat platoons eerder een positieve uitwerking hebben op je wn7 mits je niet in absolute extreme speelt, TC's een negatieve en CW's een neutrale/negatieve uitwerking
Toch merk je het soms wel hoor als je samen rijdt en elkaars kills moet delen ;)
TC's zijn wel echt goed voor je winrate en constante exp (als je veel wint) maar buiten dat is het niks voor de rest van de stats.

Overigens wel goed om te zien dat er zo'n mooie en interessante discussie wordt gevoerd :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
psychoclown schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 19:49:
[...]

Jij grind ook niet normaal hard man :P
Speel het spel al meer dan 2 jaar en ik zit inclusief de M60 op 9 tier 10's, jij hebt er twee keer zoveel toch? :+
25 tier 10s inmiddels. Helaas geen M60 :-(

Afbeeldingslocatie: http://i842.photobucket.com/albums/zz346/Bean1977/shot_001_zps326a7e26.jpg

zag dat ik de 261 wel kan unlocken met free exp, maar dat besteed ik liever aan de nieuwe Duitse lijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Bean77 op 27-09-2013 20:50 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Al 5 potjes achter elkaar verloren waar bij ik boven aan heb gestaan.. lang leven de idioten die zich in WoT bevinden.. ongeloofelijk...

@Bean, hoeveel euro heb je ondertussen al geconvert aan XP? Aangezien je de tanks zelf niet tot amper gespeeld hebt.

[ Voor 30% gewijzigd door Nemean op 27-09-2013 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
Nemean schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 20:16:

@Bean, hoeveel euro heb je ondertussen al geconvert aan XP? Aangezien je de tanks zelf niet tot amper gespeeld hebt.
teveel :+

maar WG krijgt mij er niet snel onder met gelockte tanks >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Loss na loss na loss. Wat een prut teams. Defiler kan de pot op met zijn theorie over dat slechte stats niet perse slechte spelers zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02:17

thijsco19

KTM 990 SMT

Nemean schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 20:16:
Al 5 potjes achter elkaar verloren waar bij ik boven aan heb gestaan.. lang leven de idioten die zich in WoT bevinden.. ongeloofelijk...

Wat ik ook wel eens doe is wisselen van server. Vaak wil dat wel eens helpen. Die idioten kunnen immers niet op 2 server tegelijk zitten.

Net even een hele mooie pot gehad:
Victory!
Map: Pearl River
Date: 27-9-2013 20:36:22
Vehicle: T29
Exp: 2.690 (x2) Credits: 36.077
Achievements: : Sniper
Top tier, ging gelijk naar de heavy street. Samen met een andere T29 in het midden weggetje gestaan (ik buitenkant kan je het beste schieten). Lekker hull down en alles laten boucne op de turret :).

Zo kon ik lekker 2.8k damage schieten en 4 kills maken. Na alle tanks daar afgeslachte te hebben en we doorreden werd onze basis gecapt. Die sukkel van een hellcat blijft niet in de basis cappen maar komt naar ons toe. Die werd dus zo kapot geschoten (door mij :+ ).

Replay: http://wotreplays.com/site/360081#pearl_river-thijsco19-t29

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Bean77 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 20:51:
[...]

teveel :+

maar WG krijgt mij er niet snel onder met gelockte tanks >:)
En hoeveel is te veel? Vind je het niet zonde om bepaalde tanks niet gespeeld te hebben.. baal der eigenlijk wel van dat ik de M5/M6 en T29 en T32 had geskipped :).
Kaap schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 20:59:
Loss na loss na loss. Wat een prut teams. Defiler kan de pot op met zijn theorie over dat slechte stats niet perse slechte spelers zijn :+
Ik wou nog geen zout in open wonden gooien, maar ben het met je eens.. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06:26
Ik heb 2 XVM vraagjes.

1) Ik gebruik standard markers. Dit heb ik aangegeven in XVM en werkt normaal. Echter wil ik ook gebruik maken van de floating damage. Die zie ik nu niet. Is dat mogelijk en hoe?

2) In het Battle Loading scherm wil ik graag de Vehicle tier er bij hebben staan. Ik heb het al wel met {{rlevel}} geprobeerd, maar krijg het niet aan de praat. Iemand een idee? Of een suggestie voor andere opties?

Ik maak overigens gebruik van de standaard XVM, dus geen rare aangepaste toestanden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nemean schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 21:22:
[...]

En hoeveel is te veel? Vind je het niet zonde om bepaalde tanks niet gespeeld te hebben.. baal der eigenlijk wel van dat ik de M5/M6 en T29 en T32 had geskipped :).
Heb je die beide geskipped? Twee super leuke en goede tanks die je gemist hebt dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 21:33:
[...]

Heb je die beide geskipped? Twee super leuke en goede tanks die je gemist hebt dan :)
Wou de gratis T34 premium hebben. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Aah dat makes sense indeed maar met de T29 en T32 hark je de exp zo binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 21:58:
Aah dat makes sense indeed maar met de T29 en T32 hark je de exp zo binnen :P
Mja maar niet in 1 week. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
Nemean schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 21:22:
[...]

Jup achteraf wel spijt dat ik bepaalde tanks te snel geskipped heb inderdaad.Laatste maand koop ik ook steeds meer leuke tanks terug die ik vervolgens met veel plezier speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:35
thijsco19 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 21:00:
[...]

Wat ik ook wel eens doe is wisselen van server. Vaak wil dat wel eens helpen. Die idioten kunnen immers niet op 2 server tegelijk zitten.

Net even een hele mooie pot gehad:

[Score van T29]
Ik had net een Scout medal in mijn t29 :)
blijft een lekkere tank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 18:31

BTU_Natas

Superior dutchie

Je zit flink te overdrijven met 3500 damage in een T57 gemiddeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Bean77 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 22:14:
[...]

Jup achteraf wel spijt dat ik bepaalde tanks te snel geskipped heb inderdaad.Laatste maand koop ik ook steeds meer leuke tanks terug die ik vervolgens met veel plezier speel.
Ah dacht ik al :), ik zit nu over de 20k battles heen, heb 13-14 tier 10s.. en ben nu op weg naar de Leopard 1. En heb van geen enkele tree nog echt hele erge spijt gehad.
BTU_Natas schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 22:19:
Wie loopt er te overdrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Eventjes ontspannen na Tournament en CW's, livestreamende!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 22:56:
Eventjes ontspannen na Tournament en CW's, livestreamende!
Ik zal eens inschakelen en kijken of ik er wat van kan leren ;) Had Nemean's stream (gister geloof ik?) helaas gemist.

De stream is voor mij wel redelijk laggy trouwens, maar dat kan goed aan mijn internet liggen, dat werkt niet echt optimaal de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 23:08:
[...]

Ik zal eens inschakelen en kijken of ik er wat van kan leren ;) Had Nemean's stream (gister geloof ik?) helaas gemist.

De stream is voor mij wel redelijk laggy trouwens, maar dat kan goed aan mijn internet liggen, dat werkt niet echt optimaal de laatste tijd.
Hier ook. Of Kyozu is een rap carriere begonnen :+

EDIT: geluid gaat wel beter nu, Beeld hapert nog veel

[ Voor 6% gewijzigd door wontcachme op 27-09-2013 23:11 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 23:08:
[...]

Zal morgen nog wel eens een stream starten, ik praat niet in ieder geval.. geen stem voor.. en mijn Dunglisch zal ook niemand waarderen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 23:09:
[...]

Hier ook. Of Kyozu is een rap carriere begonnen :+

EDIT: geluid gaat wel beter nu, Beeld hapert nog veel
Haha :P Bij mij ook idd, geluid is prima, maar het beeld hapert erg veel. Niet echt goed te kijken helaas.
Nemean schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 23:15:
[...]

Zal morgen nog wel eens een stream starten, ik praat niet in ieder geval.. geen stem voor.. en mijn Dunglisch zal ook niemand waarderen. :+
Klinkt goed! Ik zal zeker even inschakelen als ik het zie staan op het forum.

En ja, als dat idd zo is zou ik me waarschijnlijk alleen nog maar kunnen focussen op je stemgeluid en niet meer op je spel, dus goede keuze :P Overigens zou ik het niet beter doen hoor, ik ben ook een notoire Dugnlisch-spreker :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Komt door Twitch die weer eens te drukke servers heeft :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 23:40:
Komt door Twitch die weer eens te drukke servers heeft :/
Zal wel te maken hebben met League of Legends, tenslotte heeft Fnatic de laatste US team uit de kwart finale getrapt, was een mooie wedstrijd om te zien. Morgen zal het wel weer druk zijn Royal Club vs Fnatic. Ben benieuwd wat Fnatic als EU team gaat presteren. :Y

[ Voor 6% gewijzigd door Nemean op 28-09-2013 00:10 ]

• databeestje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 18:54

databeestje

Von PrutsHausen

epic compilatie :)

• wontcachme

wontcachme

Dit kunnen ze hernoemen naar "WOT gedurende een weekend special op de EU server " :+

• pkregting
(jarig!)
BTU_Natas schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 22:19:
Altijd leuk dit soort dingen. Voor mij, als gemiddelde speler binnen PTS, heb ik 3171 gemiddelde damage. Dit is inclusief een CW of 30, waarin ik heb geFCed. Om die +/- 3200 damage te halen betekend dat je in randoms minimaal 3500 gemiddeld draait of 4k.
De meeste binnen pts zitten niet op 3500, maar stukken hoger.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wontcachme schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 00:36:
[...]

Dit kunnen ze hernoemen naar "WOT gedurende een weekend special op de EU server " :+
Random Noob Generator :>

Soms moet je alles doen:
Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/128904613-4.jpg

• crizyz
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Hier trouwens nog een leuk voorbeeld van hoe je zelfs met een 75mm L/100 over een heuvel kan schieten.

Over_the_hill_shot_1

Over_the_hill_shot_2

Kon hem niet raken vanuit FPS/sniper view, maar wel vanuit TPS/overview. Zo hem toch tweemaal weten te raken :)
Had voor de rest overigens nogal bagger gepresteerd in dat potje.

• Norinco
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-09 15:13
Hoi,
Na een hele tijd plain gamen, heb ik zojuist de modpack van MrOizo2005 binnen gehaald en uitgepakt in de folder games/world_of_Tanks/res_mods/0.8.8

Daar heb ik nu twee subfolders in staan genaamd res en res_mods.

Ik zal ongetwijfeld iets verkeerd hebben gedaan 8)7 , want na opstarten van de game is het gewoon bij het oude gebleven. Nu ben ik qua mods een totale newbie.
Maareh wat heb ik nu fout gedaan? :?

Zal morgen weer eens verder klooien nu ff gaan pitten :z

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Waarschijnlijk zit daar iets van XVM in? Voor zover ik weet gaat XVM niet in de mods folder.

Je zal het dus waarschijnlijk in de main WoT folder moeten dumpen ipv de res_mods/0.8.8 vermoed ik.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Norinco schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 01:39:
Hoi,
Na een hele tijd plain gamen, heb ik zojuist de modpack van MrOizo2005 binnen gehaald en uitgepakt in de folder games/world_of_Tanks/res_mods/0.8.8

Daar heb ik nu twee subfolders in staan genaamd res en res_mods.

Ik zal ongetwijfeld iets verkeerd hebben gedaan 8)7 , want na opstarten van de game is het gewoon bij het oude gebleven. Nu ben ik qua mods een totale newbie.
Maareh wat heb ik nu fout gedaan? :?

Zal morgen weer eens verder klooien nu ff gaan pitten :z
Hmm staat alles in de goede mapjes nu dan? Als het goed is zie je map strctuur er nu zo uit, dan zou alles moeten werken :)
/world_of_Tanks/res_mods/0.8.8/gui/... etc
/world_of_Tanks/res_mods/0.8.8/scripts/... etc
/world_of_Tanks/res_mods/xvm/... etc
Haha wat tof! Ben heel benieuwd naar de reactie van WGNA, het lijkt me namelijk niet echt illegaal omdat je puur client side kijkt wat er gebeurt, maar aan de andere kant beslis je wel de match richting jezelf.

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06:56
Is XVM weer van slag trouwens? Heb al 2 dagen geen stats.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Goed, de weekendwarriors zijn er weer: net een potje encounter op Murovanka; 12 gingen het bos in, ik en 2 anderen naar de vlag, waarbij die 2 anderen ook nog eens niks anders deden als achter het huisje campen.
Needless to say; complete runover.. Ik heb 2 schoten kunnen doen voor ik dood was en zat bij de top 4 damage dealers met mijn 230 damage.

En dan zit iemand met een BDR G1 ook nog eens te zeuren dat we hem moeten beschermen en dat het belangrijk is om het bos te verdedigen terwijl de vlag al gecapt word door de tegenstander.

[ Voor 21% gewijzigd door darkkingll op 28-09-2013 09:57 ]

• CORVETTE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 18:42

CORVETTE

---- American V8 ---

Vraagje van de beginner:
Ik heb nu de T29. Omdat ik gratis speel heb ik niet zoveel centjes, dus wil ik mijn geld goed besteden.
Ik wil de T29 voorzien van uitrusting. En omdat ik nu maar geld heb voor 1 is dat vrij lastig.
Wat zal ik doen ?
- De snellader ? Of toch het verzien als je stilstaat ? Of 20% beter aim als ik nog beweeg ?
Of toch wat anders.
En welke volgorde zou ik hem het slimste kunnen voorzien van wat betere uitrusting ?

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

• JeroenNietDoen
CORVETTE schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 11:19:
Vraagje van de beginner:
Ik heb nu de T29. Omdat ik gratis speel heb ik niet zoveel centjes, dus wil ik mijn geld goed besteden.
Ik wil de T29 voorzien van uitrusting. En omdat ik nu maar geld heb voor 1 is dat vrij lastig.
Wat zal ik doen ?
- De snellader ? Of toch het verzien als je stilstaat ? Of 20% beter aim als ik nog beweeg ?
Of toch wat anders.
En welke volgorde zou ik hem het slimste kunnen voorzien van wat betere uitrusting ?
Coated optics voor een heavy is nooit een goede keus. Als het kan Rammer-Ventilation-Vertical Stab. In jouw geval dus lekker een Rammer kopen. Sneller laden, is sneller schieten, is meer potential damage done :Y

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik wil ook eens een succesje melden. Zojuist de amx 1390 unlocked, eerste potje...

Victory!
Battle: Redshire 28-9-2013 12:39:37
Vehicle: AMX 13 90
Damage: 2.021
Experience received: 2.625 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 49.829
Battle Achievements: Mastery Badge: "2nd Class"

Voor mij is 2000 damage doen met een light tank een hele prestatie.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

• Norinco
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-09 15:13
Het is gelukt. :*)

Zoals een echte newb het betaamd had ik de gedownloade mappen achter 0.8.8 gezet ipv deze t.o.v. de bestaande mappen te vervangen. :F

Maar doet het nu. Wel een verschil zeg, geluid, info op je minimap en op je scherm. Moet well ff wennen, zoveel info in 1 keer.

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Lol, al dat gezeik over het legaal of niet legaal zijn. :')

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Verwijderd

Ongelofelijk hoeveel AFK'ers er tegenwoordig zijn. Kom net uit een game met 4 AFK'ers in ons team. Staan we 12-8 voor, kijk ik even wat er nog over is ons team, blijkt dat ruim de helft overgeblevenen AFK is. En we verliezen dus alsnog :-(

Dit is volgens mij wel echt iets van de laatste tijd, kan me niet herinneren dat dit twee jaar geleden, vóór mijn langdurige WoT-break, zo'n groot probleem was.

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 14:19:
Ongelofelijk hoeveel AFK'ers er tegenwoordig zijn. Kom net uit een game met 4 AFK'ers in ons team. Staan we 12-8 voor, kijk ik even wat er nog over is ons team, blijkt dat ruim de helft overgeblevenen AFK is. En we verliezen dus alsnog :-(

Dit is volgens mij wel echt iets van de laatste tijd, kan me niet herinneren dat dit twee jaar geleden, vóór mijn langdurige WoT-break, zo'n groot probleem was.
Komt door die missies, X wins voor X credits.

• MRammeloo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:36
Dat snap ik niet: als je AFK bent wordt je winkans toch kleiner?

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Maar je hoeft zelf niet te spelen, net zoals botten.
Het is misschien niet zo effectief. Het kost je weinig tijd in de zin van zelf spelen, maar meer tijd om x aantal wins te halen.

[ Voor 55% gewijzigd door thijsco19 op 28-09-2013 14:55 ]

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
MRammeloo schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 14:47:
Dat snap ik niet: als je AFK bent wordt je winkans toch kleiner?
Als je team perfect speelt dan houd je gewoon dezelfde winstkans plus je kan binnen 25 minuten 15 wins halen als het meezit.
Je hebt 15 tanks in je garage, je joined een battle, 1 minuut na start ga je terug naar je garage en je pakt de volgende.
De huidige special om 5k damage te doen voor 25k credits is veel en veel beter dan moeten ze wel wat doen, afk zijn is niet voldoende.
Ik haalde vanochtend met gemmiddeld 1.5 a 2 potjes die damage al binnen een slechtere speler zal hier gewoon langer over doen dus minder profijt van hebben.

• wontcachme

wontcachme

pffft. Teams zijn vandaag weer ongelovelijk. Wat een lading hersenloze idioten spelen dit spel. En dan ook nog heerlijke mm die mij met een tier 8 tank elke battle in tier X gooit..........

• lremcol
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:57
idd, spel is weer eens meer frustrerend dan leuk. Alles missed of dinged. MM is klote en teams zuigen.

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Hmm het is veel beter gegaan dan verwacht.. 22 uit 25 games gewonnen vandaag. ~2800 average damage en een WN7 van 2234. Met de Object 704 ben ik goed op weg naar de 268, nog maar 90.000 xp en dan heb ik die ook unlocked :)

Stichting Hobbyserver

• psychoclown
Sinds vandaag is de TS weer een stukje korter, de consumables en equipment eruit gesloopt en enkel nog verduidelijkende tekst neer gezet :)

• wsLy
Zo... nog een paar battles gedaan en de dag echt lekker kunnen afsluiten..

Battles: 33
Victories: 27
Losses: 6

Average XP: 1213
Average Damage: 3014
WN7: 2370

Average tier: 8.33

Hopen dat het morgen weer zo lekker gaat :P

Stichting Hobbyserver

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

Defeat
Battle: Ensk 28-9-2013 20:43:11
Vehicle: Löwe
Experience received: 1.219
Credits received: 70.776
Battle Achievements: Sniper

allemaal high tiers met high stats..... een low stats team tegenover je en nog verkloten ze zo'n game :/

• psychoclown
Daarstraks een paar aardige potjes gehad en maar één keer verloren.
Daarnet een paar tier 10 potjes gespeeld en de eerste 3 gingen echt nergens over, één pot ook de enige in een dikke tier 9 en 10 battle die meer dan 2k (4,4k) damage had gedaan 8)7
De 50b en de T34 zijn de tanks die ik dit weekend niet moet aanraken want deze zijn echt cursed!

• MRammeloo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:36
ShockWave schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 15:16:
[...]

Als je team perfect speelt dan houd je gewoon dezelfde winstkans plus je kan binnen 25 minuten 15 wins halen als het meezit.
Je hebt 15 tanks in je garage, je joined een battle, 1 minuut na start ga je terug naar je garage en je pakt de volgende.
De huidige special om 5k damage te doen voor 25k credits is veel en veel beter dan moeten ze wel wat doen, afk zijn is niet voldoende.
Ik haalde vanochtend met gemmiddeld 1.5 a 2 potjes die damage al binnen een slechtere speler zal hier gewoon langer over doen dus minder profijt van hebben.
Merci, ik ben duidelijk te naïef om dit soort dingen te kunnen verzinnen...

• wsLy
ShockWave schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 15:16:
[...]

Volgens mij ontploft je tank als je op back to garage klikt.... vaker zien voorkomen.

Stichting Hobbyserver

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 20:57:
Daarstraks een paar aardige potjes gehad en maar één keer verloren.
Daarnet een paar tier 10 potjes gespeeld en de eerste 3 gingen echt nergens over, één pot ook de enige in een dikke tier 9 en 10 battle die meer dan 2k (4,4k) damage had gedaan 8)7
De 50b en de T34 zijn de tanks die ik dit weekend niet moet aanraken want deze zijn echt cursed!
Waren daarstraks ook zeer bijzondere potjes..

• wontcachme

wontcachme

Het lukt mij de laatste maanden maar niet om Ace badges te halen op mijn tanks. Elke keer als ik de kans heb en het er op lijkt te gebeuren gaan mijn shells scheef, belangrijke shots zijn criticals of ik sterf op een idiote manier door bv een dubbele brand.......

Vanavond ook een paar keer dat ik goed op weg was naar een ace badge op mijn T-34-2 en dan zit ik op 2k+ damage al vrij snel, maar dan opeens besluit iedereen op mij te gaan schieten terwijl ik amper te raken ben of mijn shells gaan weer eens richting de rand of uit de aim.

• User
  • Laatst online: 07:33
wsLy schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 21:24:
[...]

Volgens mij ontploft je tank als je op back to garage klikt.... vaker zien voorkomen.
Dat is al meer dan een jaar niet meer zo. :P

Je ontploft alleen als je geen ene ruk doet in een battle.

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

psychoclown schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 19:46:
Sinds vandaag is de TS weer een stukje korter, de consumables en equipment eruit gesloopt en enkel nog verduidelijkende tekst neer gezet :)
Ik zie dat je ook al eens een en ander aan screenshots/video's opgeschoond hebt, al valt het me wel op dat er nu geen enkele screenshot van sniperview in staat.

Ziet er nu in ieder geval een stuk minder rommelig uit moet ik zeggen. :)

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

wontcachme schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 15:34:
pffft. Teams zijn vandaag weer ongelovelijk. Wat een lading hersenloze idioten spelen dit spel. En dan ook nog heerlijke mm die mij met een tier 8 tank elke battle in tier X gooit..........
Dit potje was voor mij de druppel..
MM ftw!
Tegen betere spelers spelen is niet erg en zelfs leerzaam maar dit sloeg alles en dan zie je je team gewoon 1 voor 1 een heuveltje over of een hoekje om rijden...kansloos.

[ Voor 16% gewijzigd door Frentik op 28-09-2013 23:53 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 21:38:
Het lukt mij de laatste maanden maar niet om Ace badges te halen op mijn tanks. Elke keer als ik de kans heb en het er op lijkt te gebeuren gaan mijn shells scheef, belangrijke shots zijn criticals of ik sterf op een idiote manier door bv een dubbele brand.......

Vanavond ook een paar keer dat ik goed op weg was naar een ace badge op mijn T-34-2 en dan zit ik op 2k+ damage al vrij snel, maar dan opeens besluit iedereen op mij te gaan schieten terwijl ik amper te raken ben of mijn shells gaan weer eens richting de rand of uit de aim.
Koop een T110E5.

Vandaag gekocht, en na een paar games al de Mastery Badge: Ace Tanker. De E5 wordt gewoon zo weinig nog gespeeld in random battles, dat zelfs een laag xp battle al de Ace Tanker geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Verwijderd schreef op zondag 29 september 2013 @ 01:17:
[...]

Koop een T110E5.

Vandaag gekocht, en na een paar games al de Mastery Badge: Ace Tanker. De E5 wordt gewoon zo weinig nog gespeeld in random battles, dat zelfs een laag xp battle al de Ace Tanker geeft.
Heb ik al :P

Pagina: 1 ... 9 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)