[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 31 Laatste
Acties:
  • 70.466 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

ja, maar hij update zijn screenshots niet altijd op elk punt

dus wilde dat even zeker weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Wordt het botten eindelijk bestraft??
Kijk naar de A20, stond in de base heeft aantal reports gehad en op de eindscore maar 4xp terwijl dit normaal veel meer zou zijn.
Die 4xp heeft hij waarschijnlijk omdat hij 1 spottingdamage heeft ivm een ELC die in de base terechtkwam.
Hij staat ook rood aangegeven als zijnde gekilled maar wel survived erbij...??

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54510589/WoT/Screenshots/Bot.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door ShockWave op 23-09-2013 12:15 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:18

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Zag weer een paar 'bijzondere' mods voor bij komen..

Deze kwam voorbij op Reddit, ziet er uit als een lame cheat.
http://worldof-tanks.com/...ies-on-the-minimap-0-8-6/

Kwam deze ook nog tegen en moet zeggen dat deze er wel nuttiger uit ziet dan de normale damage received logs:

http://forum.worldoftanks...damage-announcer-v05-088/

Kun je eindelijk is precies weten wie je damage heeft gedaan, i.p.v. alleen hoeveel damage je hebt ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Volgens mij stond die (de eerst genoemde mod) al op de illegale mods list maar ik kan me vergissen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:15

wontcachme

You catch me? No you wont

psychoclown schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:28:
Volgens mij stond die (de eerst genoemde mod) al op de illegale mods list maar ik kan me vergissen.
De eerste zou mogen. Die vraag had ik een week geleden gesteld aan de WG medewerker in de clan. De gebande versie was lasers echt ingame op tanks volgens mij. Ik vind echter een werkende xvm belangrijker en de mod geeft wat lag bij veel spots.

De 2e lijkt mij verschrikkelijk irritant als je hele team die mod heeft en er een groot gevecht is. Zie je alleen maar die teksten langs komen in de chat.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 17-09 13:59
wontcachme schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:32:
De 2e lijkt mij verschrikkelijk irritant als je hele team die mod heeft en er een groot gevecht is. Zie je alleen maar die teksten langs komen in de chat.
Hij laat het alleen aan jezelf zien. Alleen als iemand teamdamage doet laat ie ut aan het hele team zien.

Edit:
The "team_announce" enabled option turns on or off the announcing to your team feature

[ Voor 12% gewijzigd door User op 23-09-2013 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

User schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:33:
[...]
Hij laat het alleen aan jezelf zien. Alleen als iemand teamdamage doet laat ie ut aan het hele team zien.

Edit:

[...]
Okay, dat is wel beter.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:40
ShockWave schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:13:
Wordt het botten eindelijk bestraft??
Kijk naar de A20, stond in de base heeft aantal reports gehad en op de eindscore maar 4xp terwijl dit normaal veel meer zou zijn.
Die 4xp heeft hij waarschijnlijk omdat hij 1 spottingdamage heeft ivm een ELC die in de base terechtkwam.
Hij staat ook rood aangegeven als zijnde gekilled maar wel survived erbij...??

[afbeelding]
Heeft hij niet gewoon voortijdig het gevecht verlaten terwijl hij nog leefde? Voorheen ging je dan alleen "up in flames," maar kreeg je wel de experience die je op dat moment zou hebben gekregen. Nu krijg je ook een flinke experience penalty als je dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
dynosu schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:54:
ja, maar hij update zijn screenshots niet altijd op elk punt

dus wilde dat even zeker weten
Mijn config blijft in principe altijd hetzelfde, als ik iets wijzig/verplaats/toevoeg laat ik dat weten ;)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:30

Seraphin

Meep?

Mensen, ik zit met een dilemma.

Ik heb nu op een aantal tanks een crew die de eerste skill/perk op 100% heeft en al druk bezig is met de 2e. Ik heb veelal repair als eerste skill genomen, volgens de welbekende redenatie dat die al vanaf 1% effectief is.

Nu kan ik dus gaan switchen naar perks, zoals BIA. Echter heb ik op mijn commander(s) héél graag Sixth Sense.

Is het de moeite om eerst volledig BIA te doen, of kan ik net zo makkelijk eerst SS pakken en daarna BIA als 2e skill/perk trainen? (Het gaat btw om KT, IS-3 en T29).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Seraphin schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:11:

Ik heb nu op een aantal tanks een crew die de eerste skill/perk op 100% heeft en al druk bezig is met de 2e. Ik heb veelal repair als eerste skill genomen, volgens de welbekende redenatie dat die al vanaf 1% effectief is.

Nu kan ik dus gaan switchen naar perks, zoals BIA. Echter heb ik op mijn commander(s) héél graag Sixth Sense.

Is het de moeite om eerst volledig BIA te doen, of kan ik net zo makkelijk eerst SS pakken en daarna BIA als 2e skill/perk trainen? (Het gaat btw om KT, IS-3 en T29).
Ik zou eerst SS pakken. Ik merk dat ik het toch wel een gemis vind op tanks waar ik SS (nog) niet heb. BiA doe ik tegenwoordig als 3e skill en op sommige als 4e skill (niet dat ik al crews heb met een 4e skill, maar in de toekomst :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Knowuse schreef op maandag 23 september 2013 @ 02:29:

En de vijfde skill op mij type 59/wz120 crew :)
Dat switchen van crews tussen tanks dat gaat enkel zonder penalty als een van de tanks premium is zeker (en zelfde type, light, med, heavy...)?

Ik heb nu de T29 elite status met crew met 2 skills en wil de T32 wel kopen maar dan moet ik weer een nieuwe crew op 100% kopen want de T29 wil ik permanent bijhouden. Dus ik kan die niet steeds switchen zoals ik dat me een T34 elite wel zou kunnen, juist?

Vraag me ook af of de T32 wel leuk is want die heeft dezelfde topgun als de T29 en die voelt toch niet echt zo goed aan als je in een T9 game terecht komt.

[ Voor 40% gewijzigd door Inrage op 23-09-2013 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wontcachme schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:32:
[...]

De eerste zou mogen. Die vraag had ik een week geleden gesteld aan de WG medewerker in de clan. De gebande versie was lasers echt ingame op tanks volgens mij. Ik vind echter een werkende xvm belangrijker en de mod geeft wat lag bij veel spots.
Welk van de WG medewerkers? :+

Daarentegen vind ik het wel een voordeel, soms kan je namelijk net niet goed zien of iemand jou kant op kijkt of niet. Alhoewel ik geloof dat het alleen werkt binnen een bepaalde range en dus vooral informatie verschaft die je eigenlijk al kunt weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Laatst online: 23:40
Inrage schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:19:
[...]

Vraag me ook af of de T32 wel leuk is want die heeft dezelfde topgun als de T29 en die voelt toch niet echt zo goed aan als je in een T9 game terecht komt.
Hull-down en een beetje goed mikken, en de T32 is een van de betere Tier 8 tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@inrage: T32 is zeker wel een leuke tank!
Die topgun van de T29 kan prima mee in tier 8. De t32 is leuk door de goed armor. Als je goed gebruikt maakt van zijn sterke punten, is het 1 van de beste tier 8.

Vwb het overzetten van crew: ik geef er altijd de voorkeur aan om een goede crew mee te nemen en in lagere tier een verse crew te zetten. Hoe hoger de crew, des te meer behoefte aan goede crew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:56

p0st

Dutch Reefer

Seraphin schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:11:

Ik neem zelf altijd eerst 2 'normale' skills, zoals mentor, repair, off road, snap shot, camo e.d. totdat ik de tweede skill volledig af heb. Vervolgens retrain ik mijn skills (met gold, tijdens special met 50% discount) en train dan de eerste skill bij iedereen BIA, tweede de meest nuttige perk/skill afhankelijk van tank (maar wel altijd Sixth Sense, maar bijvoorbeeld ook Safe Stowage zodat je die gelijk op 100% hebt aangezien het een perk is) en begin dan bij de derde skill met een normale skill, zoals repair of camo, die gelijk al werken en waar je ook snel op 40-50% zit en je er dus gelijk profijt van hebt.

Maar dat is gewoon 'een manier', die ik fijn vind spelen :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Laatst online: 02-05 14:13
Goed dat je aangeeft dat je het retrainen met gold doet. Zonder gold gooi je met het retrainen van je tweede skill een heleboel crewXP weg (40k meen ik me te herinneren)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

je gooit een % weg, niet een fixed aantal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
dynosu schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:05:
je gooit een % weg, niet een fixed aantal :)
Een aantal % van je twee getrainde skills is een fixed aantal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

dramborleg schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:07:
[...]

Een aantal % van je twee getrainde skills is een fixed aantal ;)
ja maar bij 1 skill of bij 2 of bij 3 is een andere hoeveelheid.

aangezien het per skill die erbij komt meer word. De 1e skill gaat veel sneller dan de 2e of 3e. Dus beter om een % van het totaal xp aan te geven aangezien dit een accurater en makkelijker beeld geeft

[ Voor 28% gewijzigd door dynosu op 23-09-2013 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
ThomasG schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:05:
[...]
Heeft hij niet gewoon voortijdig het gevecht verlaten terwijl hij nog leefde? Voorheen ging je dan alleen "up in flames," maar kreeg je wel de experience die je op dat moment zou hebben gekregen. Nu krijg je ook een flinke experience penalty als je dat doet.
Dat moet wel heel voortijdig zijn geweest aangezien hij geen meter heeft gereden.
Er zijn ook bots die alleen de game joinen en verder niks doen, waarschijnlijk bij begin battle direct uitloggen en dan weer op een andere tank een battle joinen.
Waar het mij om gaat is dat er nu gewoon geen xp wordt uitgekeerd aan een bot/afk speler terwijl deze voorheen gewoon een volle mep xp en credits kreeg omdat hij al de battle overleefde.

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
dynosu schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:08:
[...]

ja maar bij 1 skill of bij 2 of bij 3 is een andere hoeveelheid.

aangezien het per skill die erbij komt meer word. De 1e skill gaat veel sneller dan de 2e of 3e. Dus beter om een % van het totaal xp aan te geven aangezien dit een accurater en makkelijker beeld geeft
Klopt, daar had ik mij de eerste keer op verkeken, vandaar de waarschuwing. De reset 'penalty' is namelijk een factor 3 verschil tussen alleen de eerste skill resetten of twee skills resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Ik meen dat het St0rmshadow was. Weet het niet zeker. De chat is al verdwenen.
Daarentegen vind ik het wel een voordeel, soms kan je namelijk net niet goed zien of iemand jou kant op kijkt of niet. Alhoewel ik geloof dat het alleen werkt binnen een bepaalde range en dus vooral informatie verschaft die je eigenlijk al kunt weten.
De tank moet volgens mij gespot zijn en dan is het zichtbaar. Maar dan kan je ook gewoon uitzoomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Week missies zijn bekend.
http://worldoftanks.eu/en/news/44/24-28-sept-missions/
.
Tankers,

This week, let´s roll the heavies out! Take your favourite beast, wake your crewmen up and roll onto the battlefields! There are missions waiting for you, and we know all tankers appreciate a challenge.

Assault Breakers
Goal: Destroy 60 enemies
Reward: Improved Ventilation Class 3
Conditions: Random Battles Only
Heavy Tank of Tier IV or up (you can use different Tier IV Heavy tanks and higher to complete the mission)
Once per Account

Smash the Defences
Goal: Win 10 battles
Reward: 50,000
Conditions: Random Battles Only
Heavy Tank of Tier IV or up (you can use different Tier IV Heavy tanks and higher to complete the mission)
Once per Day

You can take up the challenge from 24th September at 07:10 CEST (GMT+2) until 28th September at 07:00 CEST.
Lekkere overlap tussen de 10 wins en 15 wins missies :P

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouchy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:10

Grouchy

meep meep

Hmmm...iedereen kon die vrijdag al zien. Niettemin leuke missies...

[ Voor 8% gewijzigd door Grouchy op 23-09-2013 19:06 ]

A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Grouchy schreef op maandag 23 september 2013 @ 19:05:
Hmmm...iedereen kon die vrijdag al zien. Niettemin leuke missies...
Denk dat je die verward met de weekend missies, aangezien deze vandaag pas bekend is gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Zertaxka schreef op maandag 23 september 2013 @ 19:48:
[...]

Denk dat je die verward met de weekend missies, aangezien deze vandaag pas bekend is gemaakt.
Nee hoor, je kunt ze in je Mission log gewoon bekijken :) in het tabje "Subsequent"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Daarstraks wat lekkere battles gespeeld alleen de laatste ging ik full siema mode en eindigde ik de battle met 0 damage done in een Object 704.... /facepalm

Soms heb ik van die momenten.... :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
atticus182 schreef op maandag 23 september 2013 @ 20:05:
Nee hoor, je kunt ze in je Mission log gewoon bekijken :) in het tabje "Subsequent"
Weer wat geleerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:39
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/19524644/WOT/teamschaam.jpg
Tjonge jonge jonge.....

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:38
NERFS AND BUFFS

1. T57 Heavy and Foch155 will NOT be nerfed in the next patch (0.8.9) but they will be nerfed in patch 0.9.0.
2. KV-1S will not be nerfed in the nearest future, but devs are considering splitting it into two separate tanks (OP, probably KV-85 and KV-122).
2. A lot of tanks will be buffed in the next patch, but all of them are mid-tier. Don’t expect any T9-10 buffs.
2. Medium tier arty will get a slight buff.
3. VK 4502B may get a buff, but don’t expect that to happen anytime soon.
4. Tanks that will NOT get a buff: AMX 50B, AMX 13 75, T95, T43, Jagdtiger, JgTig 8.8 (regarding Tiger II chasis buff/nerf), KV-5, Maus.
5. Regarding IS-3 remodel, its armor won’t be worse. In fact it will probably be a bit better because of the angles. Also, the tank will be higher. The previous screenshot that you all saw is a work in progress.

NEW FEATURES
1. 7/42 battles will be added later this year. There’s also a new tournament system being tested right now and Veider really likes it.
2. There will be some cool changes in the future, but don’t expect something as big as improved physics of 0.8.0 (OP, Havoc support, complete remodel of all tanks with much more polygons and better textures)
3. Bonuses for tanking (SS: the fact you stand there and soak up damage, eg. heavy tanks)
4. Devs do not like the current matchmaking (like 8TD’s in one team and 2 in the other) and we should expect some new tweaks and changes in the next patches.
5. Much more city maps incoming.

NEW TANKS
1. Object 430 will be added in the future and it will continue the latest USSR MT tree. Object 140 will not be removed from the game and will remain a T10 tank (OP, looks like we will have 3 Tier 10 USSR MTs in the game)
2. New light tanks: RU251 for Germany (~80km/h top speed), Walker Bulldog (will be somewhat a damage dealer) for USA. There’s still a decision to be made about USSR but right now they are considering a “paper” tank. It will have 3 wheels, with a turret that looks somewhat like the T-34-85′s and frontal armor plate which looks like the IS-4′s, but with 90mm armor. Expect more info soon.

bron:

http://ftr.wot-news.com/2013/09/22/veider-qa-2/#more-3399

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Gisteren een nog wel een paar potjes gedaan met ook één draw in CW (die overigens veel en veel strakker had kunnen verlopen). Daarna twee keer de AMX AC mle 46 getracht te spelen en de eerste op Westfield ging heel erg goed, 3 kills en 2500 damage maar het mocht niet baten want we werden kapot geschoten door drie campende tier 8 mediums in de bossen op de K-lijn. Slim van ze maar wel onwijs lame want ze hebben echt heel de battle daar gezeten en pakten iedereen die niet aan het opletten was (of die probeerde te cappen). Daarna uiteraard een tier 9 battle en kapot geschoten zonder pardon met als enig resultaat één spot... Wilde sowieso maar 1-2 potjes doen maar ik ben toen ook maar gestopt want het ging echt nergens over.

Wat wel leuk is, is dit filmpje van laatst in de AMX AC mle die laat zien dat ik het wel kan:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:29
Ik was gisteren lekker op dreef met de Maus; 9 wins in 10 potjes. Daarna nog wat tier 9's gedubbeld, mijn E-100 (fantastische pot met 6k damage, 6k spotting damage en 8k potential received) en twee mediums.

Ik zit dan op 14 wins uit 16 potjes. Lekker gespeeld, het is half elf dus ik kan op tijd naar bed. Dacht ik tenminste, want ik hoefde per slot van rekening nog maar 1 win voor de missie. Nou, dat duurde nog wel even. Achtereenvolgens 3 losses op de M60 en 1 loss op de Type 59. Vierde pot gestart met de M60 en dat was ook een drama, ik ging ervan uit dat het de 5e loss op rij was. Uiteindelijk nog maar een pot met de Type 59 gestart en die gewonnen.

Bleek dat die 4e M60 pot ook een win was, al weet ik niet hoe het team dat voor elkaar heeft gekregen.

Dus, uiteindelijke resultaat is heel netjes met 16 uit 22 gewonnen en leuke average damage/xp/wn6, maar toch met een bittere nasmaak geëindigd.

Ik begin wel de Maus steeds meer te waarderen. Helaas heb je af en toe potten waarbij elke vijand lijkt te weten hoe ze door je heen moeten schieten. Maar goed, daar staan tegenover de potten waarbij je 12k potential damage vangt en een repairbill van 450 credits hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 20:19

BTU_Natas

Superior dutchie

2123 WN7 halen met een winratio van 48,28%. Dan kan ik veilige zeggen dat het niet aan mij ligt.

Wat een klote matchups zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:00
dat je (laat ik het netjes zeggen) mongolen in dit spel hebt is gisteren weer eens duidelijk geworden. Een DC van AOS heeft 60k gold gejat en is er vandoor gegaan
Sommige kennen hem hier wel, hij heet Infestus, of heette zo, want hij heeft zich hernoemd als
"stronkhodor".

Ik had het nooit achter hem gezocht ondanks hij wel een attitude had. Zo zie je maar weer. Gelukkig zijn de Denen hier niet snel gek te krijgen en wordt alles achter de schermen geregeld.

Voor iedereen dus oppassen voor infestus/stronkhodor. Niet te vertrouwen dus!

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren voor t eerst een Nederlander (lid van een nl-clan) gezien die een BOT gebruikt......

Ik ben voorlopig wel ff klaar met WOT.....
Voor mij teveel dieprode, hersenloze spelers (ook in hogere tiers), MM die de weg kwijt is (ik zie nauwelijks nog battles met winchance ongeveer 50%). Solo spelen is een grote gok......met mijn skills redt ik het niet om een battle met winchance 35% toch in een win om te zetten en het gebeurt me net iets te vaak.
Alleen nog maar platoonen? Is een optie en doe ik ook zoveel mogelijk, maar ik wil ook wel eens gewoon een paar potjes effe solo gaan. Maar om dan aan de goden overgeleverd te zijn is niet tof. Mijn winrate is dan of 70-80% of 45%.
Mijn stats ligt t niet aan....die stijgen gestaag na een vorige korte break, maar ik druk zometeen op "uninstall" en ga eens kijken of ik nog een normaal leven heb......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Nou ed31,, stuur maar een invite ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Gisteren helaas niet zoveel gespeeld en de potjes die ik speelde waren wat jammer .. nou ja. Vandaag weer een poging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Helaas Ed31, dat zal na je pauze van WoT ook blijven gebeuren. Helaas zal dat bij elk spel blijven gebeuren met een beetje tactiek erin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 10:47
Gisteren begonnen met geld grinden voor mijn t110e5. Dit ging eigenlijk verdacht goed. Te goed eigenlijk. Er moest iets fout gaan.

Nu was mijn voorgevoel juist en na de eerste 5 potjes begon het een beetje apart te ruiken op mijn kamer. Ik dus op onderzoek uit en al vrij snel mijn voeding de schuld kunnen geven, maar ondertussen was het op rap tempo erger aan het worden. Als een gek mijn pc dus uit.

Nu heb ik hier in tilburg het geluk dat er hier een computer boer is die eigenlijk altijd wel te bellen is Dus gisterenavond om een uur of 9 nog gebeld en ik mocht gelijk langskomen. Dus gisterenavond nog een nieuwe voeding erin. Nu is hij wel iets duurder dan wanneer ik alles via internet zou bestellen, maar zulke service is natuurlijk niet te betalen.

Dus ook de knoop maar door gehakt en gelijk een offerte laten maken voor een nieuwe pc. Binnenkort dus world of tanksen op een pc die daar compleet overkill voor is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:27

DvE

ORA-00000

perpixel schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 09:59:

Dus ook de knoop maar door gehakt en gelijk een offerte laten maken voor een nieuwe pc. Binnenkort dus world of tanksen op een pc die daar compleet overkill voor is ;)
i7 met 16Gb en SSD. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
i5, 8gb cl8, 770gtx, SSD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Allemaal niet nodig voor de good-old BigWorld Engine van WoT :P
Alleen SSD gaat helpen, maar dan moet je alsnog 40 seconden wachten voordat je battle begint :)
Zit ik dan met mijn GTX780 elke dag WoT te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE

DvE

ORA-00000

shit, betere videokaart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Dit spel is trouwens instaat om tri sli nog op zijn knieen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

BTU_Natas schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:59:
Dit spel is trouwens instaat om tri sli nog op zijn knieen te krijgen.
aha, vandaar dat mijn graka staat te slapen als alles op max staat ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Ga maar eens op 8120x1440 draaien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE

DvE

ORA-00000

BTU_Natas schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:01:
Mijn beeldscherm vindt dat niet zo leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

BTU_Natas schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:01:
Dan moet ik wat extra schermen aansluiten, nu geen mogelijkheid toe, en ik zie ook de extra nut niet. Maar laten we voor deze discussie het op normale setups houden met 1 beeldscherm, shall we ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Dit spel is hemels om in nvidia surround te spelen. Perfecte ondersteuning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

BTU_Natas schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:04:
Oh dat geloof ik, wil weleens een foto zien van tijdens het spelen. wellicht ga ik dan zelf nog eens op die manier gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE

DvE

ORA-00000

BTU_Natas schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:04:
M'n Intel HD Graphics 4000 trekt het ook nog prima op m'n laptop. (iets kleiner schermpje dan en niet alles op High of zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Je mag van mijn wel komen kijken/proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Foto is goed genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE

DvE

ORA-00000

Here here. Ben wel benieuwd naar zo'n setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Zal er eentje schieten een dezer dagen. Doe er ook wel een paar ingame screen shots bij. Stuur per dm ofzo ff je email. Dat scheelt nogal wat handelingen voor mij.

[ Voor 61% gewijzigd door BTU_Natas op 24-09-2013 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:48

Geckoo

Good news, everyone!

ach op een i3-2328m en 4gig ram en intel HD Graphics 3000 loopt het ook redelijk met 30fps
lang leve de laptop ;)

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Voor mij wordt het 1 groot scherm om te gamen (dell u2713h waarschijnlijk). Met daarnaast 2 kleinere oude schermpjes. waar ik dan spotify,chrome,teamspeak,wotstats etc. op kan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

perpixel schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:25:
Voor mij wordt het 1 groot scherm om te gamen (dell u2713h waarschijnlijk). Met daarnaast 2 kleinere oude schermpjes. waar ik dan spotify,chrome,teamspeak,wotstats etc. op kan draaien.
Dat is wat ik ook doe,

1 groot scherm en 2 kleinere voor filmpjes/teamspeak en overige dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 16:49
Ik heb mijn mod pack ook weer even geupdate, ik zal de volledige lijst zo ook even updaten

Volledige lijst

Veranderingen:
  • Received Damage Announcer
  • TD 360 graden fix. voor HRMOD
  • nieuwe versie Improved Lightning
  • update clan icons XVM
  • YasenKrasen Coloured Messages
  • YasenKrasen session statistics
  • XVM aanpassing zodat er een bolletje boven de tank staat met rating kleur. (zoals de config van ColdZero)
Afbeeldingslocatie: http://s23.postimg.org/vr1ysnxu3/panel_DR.jpg

oizopower-mod-pack-0.6.1.rar (439.3 MB)

[ Voor 10% gewijzigd door MrOizo2005 op 24-09-2013 14:11 ]

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

perpixel schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:25:
Prachtig groot scherm wat zeker een positieve boost geeft aan de game ervaring.
Wanneer je hem online koopt adviseer ik wel pixel garantie te nemen. Ik heb hem 2x moeten omruilen ivm dode pixels. En koop hem bij een goede leverancier want de service van Dell was in mijn geval niet al te best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Bij online aanschaffen heb je juist GEEN pixelgarantie nodig. Vanwege de Wet koop op afstand, kun je altijd binnen 7 dagen zonder opgaaf van redenen retourneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pns333
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 10:12
MrOizo2005 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:31:
Ik heb mijn mod pack ook weer even geupdate, ik zal de volledige lijst zo ook even updaten

Volledige lijst
Ik ga hem vanavond proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan. Moet je hem wel telkens bij een andere leverancier kopen. Of even wachten tot je je geld terug hebt en opnieuw bestellen. Was ik in mijn geval wel een tijdje bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

atticus182 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:53:
Allemaal niet nodig voor de good-old BigWorld Engine van WoT :P
Alleen SSD gaat helpen, maar dan moet je alsnog 40 seconden wachten voordat je battle begint :)
Zit ik dan met mijn GTX780 elke dag WoT te spelen :P
Tsja WoT krijgt mijn systeem ook niet op zijn knieetjes in ieder geval.. het laden van een match is ook lekker snel.. maar ja de timer is dan weer een nadeel.. want al die Pentium 4tjes die achter mijn systeem aan hobbelen die redden dat niet. :+

Maar neem aan dat je geen GTX780 gekocht hebt voor alleen WoT? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Het is natuurlijk wel fijn wanneer WoT crashed en je het weer opgestart hebt voor de match is begonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Nemean schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:59:
[...]

Tsja WoT krijgt mijn systeem ook niet op zijn knieetjes in ieder geval.. het laden van een match is ook lekker snel.. maar ja de timer is dan weer een nadeel.. want al die Pentium 4tjes die achter mijn systeem aan hobbelen die redden dat niet. :+
Tja als ik dit lees in de Q&A:
- only roughly 50 percent of all users are using the improved graphics, the rest is running on the old render
Zegt genoeg over de gemiddelde speler qua hardware (alles op ultra low :+ )...

Als het goed is heb ik binnenkort ook een FPS boost, mac mini van 4 jaar oud wordt ingeruild voor een nieuwe Macbook Pro 15", wacht alleen nog op een update van dat model :)

[ Voor 11% gewijzigd door themaxter op 24-09-2013 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

themaxter schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 12:46:
[...]

Tja als ik dit lees in de Q&A:

[...]

Als het goed is heb ik binnenkort ook een FPS boost, mac mini van 4 jaar oud wordt ingeruild voor een nieuwe Macbook Pro 15", wacht alleen nog op een update van dat model :)
Draai ook alles op low, als ik een spel (semi-) serieus speel, dan heb ik geen behoefte aan onnodige graphics en effects. :+ Heb deze pc ook gebouwd voor de opkomende Assassins Creed / GTA V en Watch Dogs als het op games aan komt. Ik draai nu ook alles op ultra low met sommige settings aan om zo'n stabiel mogelijke FPS te krijgen en zoveel mogelijk te zien zonder dat die extra effecten me hinderen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Vanavond weer eens verder met de t-54 en object 704 te grinden. Beide grinds gaan wel lekker maar het duurt zo lang... heb ook niet echt heel veel tijd om te spelen... Komt nu ook nog eens tc training bij voor dat tournament dat deze week van start gaat. Daarnaast ook nog clanwars, dus ik heb het druk.. maarja deze grinds afronden en dan credits farmen en dan zit ik op 8 tier 10s :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:58
[...]
Tja, anders wordt die laptop zo duur hè :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Laatste paar keer dat ik gespeeld heb ging het wel lekker, zie wel dat xvm niet altijd bijgewerkt wordt gebeurd maar 1x in de zoveel tijd. Misschien soms maar beter ook :D

Spel heeft zo weinig eisen dat ik in window mode draai alles op full qua settings en nog resources genoeg over heb om er nog dingen naast te doen. Zeker als pot om is en ik geen zin heb om te switchen van tank dan kan ik verder met mijn cursus of photoshop tegelijkertijd. :)

[ Voor 24% gewijzigd door solique op 24-09-2013 13:36 ]

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Mijn laptop kan anders (bijna) alle settings prima op medium spelen. Daarentegen is de laptop niet zozeer voor het spelen van spelletjes maar gebruik ik hem veelal voor gebruik op de UT/Ziekenhuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
[...]
Ja daar zit ik dus ook op te wachten. Ik ben alleen van plan om naast de macbook nog een vidock 4 te gaan gebruiken. Daarin ben ik dan van plan een 670 of een 760 gtx te planten. Dan krijgt de macbook niet zo op zijn dak en kan ik toch lekker max settings draaien op het laptop scherm. Nu nog even wachten op de release van de nieuw macbook. Mijn desktop is al weer enige tijd de deur uit, in afwachting van de release van de macbook pro. WOT ligt dus ook al enige tijd stil bij mij helaas. :(

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Gizzy schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:40:
[...]

Ja daar zit ik dus ook op te wachten. Ik ben alleen van plan om naast de macbook nog een vidock 4 te gaan gebruiken. Daarin ben ik dan van plan een 670 of een 760 gtx te planten. Dan krijgt de macbook niet zo op zijn dak en kan ik toch lekker max settings draaien op het laptop scherm. Nu nog even wachten op de release van de nieuw macbook. Mijn desktop is al weer enige tijd de deur uit, in afwachting van de release van de macbook pro. WOT ligt dus ook al enige tijd stil bij mij helaas. :(
WoT heeft enorm veel baat bij een goeie kloksnelheid op de CPU. Ik draai met 4.2GHz en een 670 GTX met settings op max zo rond de 120 FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

User schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:45:
[...]
WoT heeft enorm veel baat bij een goeie kloksnelheid op de CPU. Ik draai met 4.2GHz en een 670 GTX met settings op max zo rond de 120 FPS.
Maar jij hebt een processor die nog duurder is dan mijn cpu, mobo en geheugen bij elkaar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Nemean schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:48:
[...]

Maar jij hebt een processor die nog duurder is dan mijn cpu, mobo en geheugen bij elkaar. :+
WoT gebruikt 1 a 1.5 core. Je punt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

User schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:50:
[...]
WoT gebruikt 1 a 1.5 core. Je punt? :P
7 over voor andere zaken heh. :+ Of had je nou een 6 core?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
quote: For the Record
- multicure support? SerB: “I said it many times, there already is such a thing” – later, Storm explains more:

“The game already uses multicore support, it uses two cores. According to the statistics we collected, roughly 70 percent of all players have a processor with one or two cores. Cores 3 and 4 will be used, when we introduce client physics. By the way, this doesn’t reduce the importance of the video card. For example when I switched Nvidia 550Ti for 660Ti at home, I had the possibility to play on higher settings with the same performance”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Nemean schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:54:
[...]

7 over voor andere zaken heh. :+ Of had je nou een 6 core?
6 core met hyperthreading. :P 12 cores dus. :+
BramSd schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:54:
For the Record:
- multicure support? SerB: “I said it many times, there already is such a thing” – later, Storm explains more:

“The game already uses multicore support, it uses two cores. According to the statistics we collected, roughly 70 percent of all players have a processor with one or two cores. Cores 3 and 4 will be used, when we introduce client physics. By the way, this doesn’t reduce the importance of the video card. For example when I switched Nvidia 550Ti for 660Ti at home, I had the possibility to play on higher settings with the same performance”
WoT trekt sowieso 1 core naar de 100%, soms pakt hij er een 2e core bij die voor nog geen 50% belast wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

User schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:56:
[...]
6 core met hyperthreading. :P 12 cores dus. :+
[...]

WoT trekt sowieso 1 core naar de 100%, soms pakt hij er een 2e core bij die voor nog geen 50% belast wordt.
Heb WoT eerlijk gezegd nog nooit een core voor de volle 100% zien belasten..

Had gister overigens nog wel paar leuke momentjes in randoms, ik riep voor de lol in de chat: "THE KING IS BACK" kreeg gelijk van iemand terug; "I've got no f idea who you are, but welcome back".. ik laad de volgende match in.. zie ik in eens staan: "THE KING HAS RETURNED" hetzelfde mannetje _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Nemean schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 14:08:
[...]

Heb WoT eerlijk gezegd nog nooit een core voor de volle 100% zien belasten..
Ik wel, maar dat komt waarschijnlijk omdat op dezelfde core ook alle andere meuk draait. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
User schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:45:
[...]
Precies dat was ook mijn ervaring toen ik mijn desktop nog had. Maar wat meer grafische pk kan geen kwaad. Merkte bij mijn desktop namelijk een duidelijk fps verschil toen ik van de 660ti naar de 670gtx ging.
120fps ga ik natuurlijk niet verwachten op de macbook maar rond de 60fps door gebruik van de vidock icm de 670 zou leuk zijn.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Ben over een uurtje thuis, dan ga ik 2 uurtjes knallen, platoon iemand?
skype is Pre!

[ Voor 9% gewijzigd door BTU_Natas op 24-09-2013 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:24

Rianata

Have you played Atari today?

Volledige lijst

Veranderingen:
  • update clan icons XVM
  • XVM aanpassing zodat er een bolletje boven de tank staat met rating kleur. (zoals de config van ColdZero)
Aah, mooie aanpassingen weer, vooral de TD 360 graden fix (irritant met een E25) en de ColdZero bolletjes spreken mij aan! Thanks _/-\o_

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:58
Rianata schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:23:
[...]

Aah, mooie aanpassingen weer, vooral de TD 360 graden fix (irritant met een E25) en de ColdZero bolletjes spreken mij aan! Thanks _/-\o_
Ik snap nog steeds niet waarom dat een 360 graden fix heet ? Mijn tankje mag je gerust 360 graden draaien, hij staat dan ten slotte weer hetzelfde als voorheen :+. Als het nu een 90/180 graden probleem is snap ik het een stuk beter (en volgens mij was het ook een 90 graden probleem)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Volledige lijst

Veranderingen:
  • update clan icons XVM
Die Direction Trunks Mod voelt toch wel een beetje als cheaten hoor :P ook al is het gewoon toegestaan :)

Afbeeldingslocatie: http://wotmodsdl.com/wp-content/uploads/2013/09/0.8.8-Mod-Direction-trunks-opponents.jpg

Hoe heet trouwens de mod waarbij je met een rode pijl ziet van welke richting je beschoten wordt (zoals in je laatste screenshot te zien is in je originele post)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 16:49
atticus182 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:57:
[...]

Die Direction Trunks Mod voelt toch wel een beetje als cheaten hoor :P ook al is het gewoon toegestaan :)
Tjah het is toegestaan, en zeker handig ! :)
Hoe heet trouwens de mod waarbij je met een rode pijl ziet van welke richting je beschoten wordt (zoals in je laatste screenshot te zien is in je originele post)?
Accurate Damage Indicator

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:20

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Jeej, eindelijk mijn JP E100 360° bug opgelost gekregen. Speelt best wat beter nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

MrOizo2005 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:28:
[...]

Tjah het is toegestaan, en zeker handig ! :)

[...]

Accurate Damage Indicator
Danku :) en ik ga ze beide gebruiken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om er weer een beetje in te komen en kennis te maken met de "nieuwe" tanks/mappen die ingevoerd zijn na 2011, leek het me een goed idee om een hele lading tech trees t/m Tier 4 te spelen en daarna een keuze te maken welke trees ik verder wil grinden. Daar ben ik nu bijna mee klaar.

Zo heb ik inmiddels aardig wat tanks gespeeld waar de meesten negatief over zijn, maar die wel mee bleken te vallen. A-20: goed te doen, M5 Stuart: prima scout, Pz. 38 nA: niks mis mee, B1: valt redelijk mee te spelen, AMX 40: ehmm... die grind is iig vrij kort. Vol goede moed begon ik dan ook aan de M3 Lee, maar @$#&!...

Dat de M3 Lee geen turret heeft, oke. Echter is hij zo hoog dat ‘ie boven alle bosjes uitkomt en heeft totaal geen viewrange waardoor ik regelmatig door onzichtbare tanks afgeschoten word. Op papier lijkt de gun wel redelijk, maar hij is zo inaccuraat dat ik zelden iets raak. Tot nu toe staat de teller op 0 battles survived en 200 damage, nog minder dan in de meeste Tier 2 tanks! En dan moet ik nog 30.000 XP... Wat moet je in godsnaam met dat ding? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 20:09
Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 18:48:

Dat de M3 Lee geen turret heeft, oke. Echter is hij zo hoog dat ‘ie boven alle bosjes uitkomt en heeft totaal geen viewrange waardoor ik regelmatig door onzichtbare tanks afgeschoten word. Op papier lijkt de gun wel redelijk, maar hij is zo inaccuraat dat ik zelden iets raak. Tot nu toe staat de teller op 0 battles survived en 200 damage, nog minder dan in de meeste Tier 2 tanks! En dan moet ik nog 30.000 XP... Wat moet je in godsnaam met dat ding? :|
Snipen en supporten :)
dus 2e lijn spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 23:09
atticus182 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:57:
[...]

[afbeelding]

Je package begint mooie vormen aan te nemen. Twee vragen.

1) Wat kost de view range op de minimap aan fps. De modpackage van kazna stelt dat deze feature 30 fps kost. Een knock-out factor voormij, indien dit klopt.

2) Is er een link met een overzicht van de complete inhoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Even een battle gedragen samen met 2crashandburn, die ook de Ace Tanker heeft behaald dankzij mij :P.

Al onze tanks die nog in leven waren zaten te campen achter één huis... Nja.. als je een scout bij je hebt die weet wat hij doet dan kun jij de vijand lekker beschieten en afmaken :P.

Victory!
Battle: Malinovka 24-9-2013 20:37:19
Vehicle: Object 704
Experience received: 2.026
Credits received: 70.570
Battle Achievements: Top Gun, Radley-Walters's Medal

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ro7NDPb.jpg

Stichting Hobbyserver

Verwijderd

Petertjuh schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 19:03:
Snipen en supporten :)
dus 2e lijn spelen
Ik denk dat je gelijk hebt idd. Is nog best lastig trouwens in Tier 4-5 battles. Vaak campt je team zó ver terug dat er nauwelijks sprake is van een 2e lijn :P

Maar goed, ik zal morgen eens proberen met iets meer geduld te spelen. Hopelijk is mijn gunner dan ook weer in vorm :)

• psychoclown
Gisteren best wel wat lekkere battles gehad, eerst een zestal in company om voor vanavond een beetje warm te lopen (Easy 8 Company) en daar nog CW's en 2 potjes in randoms.

De CW's waren om te huilen en hadden gewoon gewonnen moeten worden, gemiddeld over de twee battles had ik 5250+ potential damage in mijn E50M en was ik in één van de battles de enige overlevende met 116 defense points :P Ik had er bijna voor gezorgd dat we alsnog de battle gewonnen hadden maar ik had wat Foch 155 problemen :)

De twee potjes in randoms na de CW's waren wel voortreffelijk waardoor ik de onzin van eergisteren weer weggepoetst heb :)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
psychoclown schreef op woensdag 25 september 2013 @ 08:36:
De CW's waren om te huilen en hadden gewoon gewonnen moeten worden, gemiddeld over de twee battles had ik 5250+ potential damage in mijn E50M en was ik in één van de battles de enige overlevende met 116 defense points :P Ik had er bijna voor gezorgd dat we alsnog de battle gewonnen hadden maar ik had wat Foch 155 problemen :)
:>

[ Voor 98% gewijzigd door JeroenNietDoen op 25-09-2013 09:00 ]

• psychoclown
Het is dat ik nog steeds niet echt de zin heb gevonden om weer te FC'en (en sowieso komt het in combinatie met ESL niet zo heel lekker uit) maar anders had ik het gisteren wel even van Flash overgenomen. Dat ging nergens over :D

• Inrage
  • Laatst online: 09-09 23:44
Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 18:48:
Iedere dag de dubbel proberen pakken. Niet spelen met de top gun (die inaccuraat in een boogje schiet) maar met de gun eronder die rechtdoor schiet, veel accurater is en een hogere RoF heeft.

Even doorbijten, de tanks die er op volgen zijn echt de moeite waard! De T1 Heavy heb ik lange tijd mijn hoogste XP ooit op gehad.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

IS-6 of de 112? :+

• User
Pagina: 1 ... 6 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)