ja, maar hij update zijn screenshots niet altijd op elk punt
dus wilde dat even zeker weten
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 17% gewijzigd door ShockWave op 23-09-2013 12:15 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
De eerste zou mogen. Die vraag had ik een week geleden gesteld aan de WG medewerker in de clan. De gebande versie was lasers echt ingame op tanks volgens mij. Ik vind echter een werkende xvm belangrijker en de mod geeft wat lag bij veel spots.psychoclown schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:28:
Volgens mij stond die (de eerst genoemde mod) al op de illegale mods list maar ik kan me vergissen.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Hij laat het alleen aan jezelf zien. Alleen als iemand teamdamage doet laat ie ut aan het hele team zien.wontcachme schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:32:
De 2e lijkt mij verschrikkelijk irritant als je hele team die mod heeft en er een groot gevecht is. Zie je alleen maar die teksten langs komen in de chat.
The "team_announce" enabled option turns on or off the announcing to your team feature
[ Voor 12% gewijzigd door User op 23-09-2013 12:35 ]
Okay, dat is wel beter.User schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:33:
[...]
Hij laat het alleen aan jezelf zien. Alleen als iemand teamdamage doet laat ie ut aan het hele team zien.
Edit:
[...]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Heeft hij niet gewoon voortijdig het gevecht verlaten terwijl hij nog leefde? Voorheen ging je dan alleen "up in flames," maar kreeg je wel de experience die je op dat moment zou hebben gekregen. Nu krijg je ook een flinke experience penalty als je dat doet.ShockWave schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:13:
Wordt het botten eindelijk bestraft??
Kijk naar de A20, stond in de base heeft aantal reports gehad en op de eindscore maar 4xp terwijl dit normaal veel meer zou zijn.
Die 4xp heeft hij waarschijnlijk omdat hij 1 spottingdamage heeft ivm een ELC die in de base terechtkwam.
Hij staat ook rood aangegeven als zijnde gekilled maar wel survived erbij...??
[afbeelding]
Mijn config blijft in principe altijd hetzelfde, als ik iets wijzig/verplaats/toevoeg laat ik dat wetendynosu schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:54:
ja, maar hij update zijn screenshots niet altijd op elk punt
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Ik zou eerst SS pakken. Ik merk dat ik het toch wel een gemis vind op tanks waar ik SS (nog) niet heb. BiA doe ik tegenwoordig als 3e skill en op sommige als 4e skill (niet dat ik al crews heb met een 4e skill, maar in de toekomstSeraphin schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:11:
Mensen, ik zit met een dilemma.
Ik heb nu op een aantal tanks een crew die de eerste skill/perk op 100% heeft en al druk bezig is met de 2e. Ik heb veelal repair als eerste skill genomen, volgens de welbekende redenatie dat die al vanaf 1% effectief is.
Nu kan ik dus gaan switchen naar perks, zoals BIA. Echter heb ik op mijn commander(s) héél graag Sixth Sense.
Is het de moeite om eerst volledig BIA te doen, of kan ik net zo makkelijk eerst SS pakken en daarna BIA als 2e skill/perk trainen? (Het gaat btw om KT, IS-3 en T29).
Dat switchen van crews tussen tanks dat gaat enkel zonder penalty als een van de tanks premium is zeker (en zelfde type, light, med, heavy...)?
[ Voor 40% gewijzigd door Inrage op 23-09-2013 13:22 ]
Welk van de WG medewerkers?wontcachme schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:32:
[...]
De eerste zou mogen. Die vraag had ik een week geleden gesteld aan de WG medewerker in de clan. De gebande versie was lasers echt ingame op tanks volgens mij. Ik vind echter een werkende xvm belangrijker en de mod geeft wat lag bij veel spots.
Hull-down en een beetje goed mikken, en de T32 is een van de betere Tier 8 tanks.Inrage schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:19:
[...]
Vraag me ook af of de T32 wel leuk is want die heeft dezelfde topgun als de T29 en die voelt toch niet echt zo goed aan als je in een T9 game terecht komt.
Verwijderd
Ik neem zelf altijd eerst 2 'normale' skills, zoals mentor, repair, off road, snap shot, camo e.d. totdat ik de tweede skill volledig af heb. Vervolgens retrain ik mijn skills (met gold, tijdens special met 50% discount) en train dan de eerste skill bij iedereen BIA, tweede de meest nuttige perk/skill afhankelijk van tank (maar wel altijd Sixth Sense, maar bijvoorbeeld ook Safe Stowage zodat je die gelijk op 100% hebt aangezien het een perk is) en begin dan bij de derde skill met een normale skill, zoals repair of camo, die gelijk al werken en waar je ook snel op 40-50% zit en je er dus gelijk profijt van hebt.Seraphin schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:11:
Mensen, ik zit met een dilemma.
Ik heb nu op een aantal tanks een crew die de eerste skill/perk op 100% heeft en al druk bezig is met de 2e. Ik heb veelal repair als eerste skill genomen, volgens de welbekende redenatie dat die al vanaf 1% effectief is.
Nu kan ik dus gaan switchen naar perks, zoals BIA. Echter heb ik op mijn commander(s) héél graag Sixth Sense.
Is het de moeite om eerst volledig BIA te doen, of kan ik net zo makkelijk eerst SS pakken en daarna BIA als 2e skill/perk trainen? (Het gaat btw om KT, IS-3 en T29).
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Een aantal % van je twee getrainde skills is een fixed aantal
ja maar bij 1 skill of bij 2 of bij 3 is een andere hoeveelheid.dramborleg schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:07:
[...]
Een aantal % van je twee getrainde skills is een fixed aantal
[ Voor 28% gewijzigd door dynosu op 23-09-2013 14:09 ]
Dat moet wel heel voortijdig zijn geweest aangezien hij geen meter heeft gereden.ThomasG schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:05:
[...]
Heeft hij niet gewoon voortijdig het gevecht verlaten terwijl hij nog leefde? Voorheen ging je dan alleen "up in flames," maar kreeg je wel de experience die je op dat moment zou hebben gekregen. Nu krijg je ook een flinke experience penalty als je dat doet.
Klopt, daar had ik mij de eerste keer op verkeken, vandaar de waarschuwing. De reset 'penalty' is namelijk een factor 3 verschil tussen alleen de eerste skill resetten of twee skills resetten.dynosu schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:08:
[...]
ja maar bij 1 skill of bij 2 of bij 3 is een andere hoeveelheid.
aangezien het per skill die erbij komt meer word. De 1e skill gaat veel sneller dan de 2e of 3e. Dus beter om een % van het totaal xp aan te geven aangezien dit een accurater en makkelijker beeld geeft
Ik meen dat het St0rmshadow was. Weet het niet zeker. De chat is al verdwenen.
De tank moet volgens mij gespot zijn en dan is het zichtbaar. Maar dan kan je ook gewoon uitzoomen.Daarentegen vind ik het wel een voordeel, soms kan je namelijk net niet goed zien of iemand jou kant op kijkt of niet. Alhoewel ik geloof dat het alleen werkt binnen een bepaalde range en dus vooral informatie verschaft die je eigenlijk al kunt weten.
Lekkere overlap tussen de 10 wins en 15 wins missiesTankers,
This week, let´s roll the heavies out! Take your favourite beast, wake your crewmen up and roll onto the battlefields! There are missions waiting for you, and we know all tankers appreciate a challenge.
Assault Breakers
Goal: Destroy 60 enemies
Reward: Improved Ventilation Class 3
Conditions: Random Battles Only
Heavy Tank of Tier IV or up (you can use different Tier IV Heavy tanks and higher to complete the mission)
Once per Account
Smash the Defences
Goal: Win 10 battles
Reward: 50,000
Conditions: Random Battles Only
Heavy Tank of Tier IV or up (you can use different Tier IV Heavy tanks and higher to complete the mission)
Once per Day
You can take up the challenge from 24th September at 07:10 CEST (GMT+2) until 28th September at 07:00 CEST.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
[ Voor 8% gewijzigd door Grouchy op 23-09-2013 19:06 ]
A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.
Denk dat je die verward met de weekend missies, aangezien deze vandaag pas bekend is gemaakt.Grouchy schreef op maandag 23 september 2013 @ 19:05:
Hmmm...iedereen kon die vrijdag al zien. Niettemin leuke missies...
Nee hoor, je kunt ze in je Mission log gewoon bekijkenZertaxka schreef op maandag 23 september 2013 @ 19:48:
[...]
Denk dat je die verward met de weekend missies, aangezien deze vandaag pas bekend is gemaakt.
Weer wat geleerdatticus182 schreef op maandag 23 september 2013 @ 20:05:
Nee hoor, je kunt ze in je Mission log gewoon bekijkenin het tabje "Subsequent"
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
i7 met 16Gb en SSD.perpixel schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 09:59:
Dus ook de knoop maar door gehakt en gelijk een offerte laten maken voor een nieuwe pc. Binnenkort dus world of tanksen op een pc die daar compleet overkill voor is
aha, vandaar dat mijn graka staat te slapen als alles op max staat ....BTU_Natas schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:59:
Dit spel is trouwens instaat om tri sli nog op zijn knieen te krijgen.
Mijn beeldscherm vindt dat niet zo leuk.BTU_Natas schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:01:
Ga maar eens op 8120x1440 draaien..
Dan moet ik wat extra schermen aansluiten, nu geen mogelijkheid toe, en ik zie ook de extra nut niet. Maar laten we voor deze discussie het op normale setups houden met 1 beeldscherm, shall we ?BTU_Natas schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:01:
Ga maar eens op 8120x1440 draaien..
Oh dat geloof ik, wil weleens een foto zien van tijdens het spelen. wellicht ga ik dan zelf nog eens op die manier gamen.BTU_Natas schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:04:
Dit spel is hemels om in nvidia surround te spelen. Perfecte ondersteuning!
M'n Intel HD Graphics 4000 trekt het ook nog prima op m'n laptop. (iets kleiner schermpje dan en niet alles op High of zo)BTU_Natas schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:04:
Dit spel is hemels om in nvidia surround te spelen. Perfecte ondersteuning!
[ Voor 61% gewijzigd door BTU_Natas op 24-09-2013 11:13 ]
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Dat is wat ik ook doe,perpixel schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:25:
Voor mij wordt het 1 groot scherm om te gamen (dell u2713h waarschijnlijk). Met daarnaast 2 kleinere oude schermpjes. waar ik dan spotify,chrome,teamspeak,wotstats etc. op kan draaien.
[ Voor 10% gewijzigd door MrOizo2005 op 24-09-2013 14:11 ]
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Verwijderd
Prachtig groot scherm wat zeker een positieve boost geeft aan de game ervaring.perpixel schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:25:
Voor mij wordt het 1 groot scherm om te gamen (dell u2713h waarschijnlijk). Met daarnaast 2 kleinere oude schermpjes. waar ik dan spotify,chrome,teamspeak,wotstats etc. op kan draaien.
Ik ga hem vanavond proberen.MrOizo2005 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:31:
Ik heb mijn mod pack ook weer even geupdate, ik zal de volledige lijst zo ook even updaten
Volledige lijst
Verwijderd
Tsja WoT krijgt mijn systeem ook niet op zijn knieetjes in ieder geval.. het laden van een match is ook lekker snel.. maar ja de timer is dan weer een nadeel.. want al die Pentium 4tjes die achter mijn systeem aan hobbelen die redden dat niet.atticus182 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:53:
Allemaal niet nodig voor de good-old BigWorld Engine van WoT
Alleen SSD gaat helpen, maar dan moet je alsnog 40 seconden wachten voordat je battle begint
Zit ik dan met mijn GTX780 elke dag WoT te spelen
Tja als ik dit lees in de Q&A:Nemean schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:59:
[...]
Tsja WoT krijgt mijn systeem ook niet op zijn knieetjes in ieder geval.. het laden van een match is ook lekker snel.. maar ja de timer is dan weer een nadeel.. want al die Pentium 4tjes die achter mijn systeem aan hobbelen die redden dat niet.
Zegt genoeg over de gemiddelde speler qua hardware (alles op ultra low- only roughly 50 percent of all users are using the improved graphics, the rest is running on the old render
[ Voor 11% gewijzigd door themaxter op 24-09-2013 12:49 ]
Draai ook alles op low, als ik een spel (semi-) serieus speel, dan heb ik geen behoefte aan onnodige graphics en effects.themaxter schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 12:46:
[...]
Tja als ik dit lees in de Q&A:
[...]
Zegt genoeg over de gemiddelde speler qua hardware (alles op ultra low)...
Als het goed is heb ik binnenkort ook een FPS boost, mac mini van 4 jaar oud wordt ingeruild voor een nieuwe Macbook Pro 15", wacht alleen nog op een update van dat model
Tja, anders wordt die laptop zo duur hèthemaxter schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 12:46:
[...]
Zegt genoeg over de gemiddelde speler qua hardware (alles op ultra low)...
[removed]
[ Voor 24% gewijzigd door solique op 24-09-2013 13:36 ]
Ja daar zit ik dus ook op te wachten. Ik ben alleen van plan om naast de macbook nog een vidock 4 te gaan gebruiken. Daarin ben ik dan van plan een 670 of een 760 gtx te planten. Dan krijgt de macbook niet zo op zijn dak en kan ik toch lekker max settings draaien op het laptop scherm. Nu nog even wachten op de release van de nieuw macbook. Mijn desktop is al weer enige tijd de deur uit, in afwachting van de release van de macbook pro. WOT ligt dus ook al enige tijd stil bij mij helaas.themaxter schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 12:46:
[...]
Als het goed is heb ik binnenkort ook een FPS boost, mac mini van 4 jaar oud wordt ingeruild voor een nieuwe Macbook Pro 15", wacht alleen nog op een update van dat model
flickr - WOT Profile - Game PC
WoT heeft enorm veel baat bij een goeie kloksnelheid op de CPU. Ik draai met 4.2GHz en een 670 GTX met settings op max zo rond de 120 FPS.Gizzy schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:40:
[...]
Ja daar zit ik dus ook op te wachten. Ik ben alleen van plan om naast de macbook nog een vidock 4 te gaan gebruiken. Daarin ben ik dan van plan een 670 of een 760 gtx te planten. Dan krijgt de macbook niet zo op zijn dak en kan ik toch lekker max settings draaien op het laptop scherm. Nu nog even wachten op de release van de nieuw macbook. Mijn desktop is al weer enige tijd de deur uit, in afwachting van de release van de macbook pro. WOT ligt dus ook al enige tijd stil bij mij helaas.
Maar jij hebt een processor die nog duurder is dan mijn cpu, mobo en geheugen bij elkaar.User schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:45:
[...]
WoT heeft enorm veel baat bij een goeie kloksnelheid op de CPU. Ik draai met 4.2GHz en een 670 GTX met settings op max zo rond de 120 FPS.
WoT gebruikt 1 a 1.5 core. Je punt?Nemean schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:48:
[...]
Maar jij hebt een processor die nog duurder is dan mijn cpu, mobo en geheugen bij elkaar.
7 over voor andere zaken heh.
quote: For the Record- multicure support? SerB: “I said it many times, there already is such a thing” – later, Storm explains more:
“The game already uses multicore support, it uses two cores. According to the statistics we collected, roughly 70 percent of all players have a processor with one or two cores. Cores 3 and 4 will be used, when we introduce client physics. By the way, this doesn’t reduce the importance of the video card. For example when I switched Nvidia 550Ti for 660Ti at home, I had the possibility to play on higher settings with the same performance”
6 core met hyperthreading.Nemean schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:54:
[...]
7 over voor andere zaken heh.Of had je nou een 6 core?
WoT trekt sowieso 1 core naar de 100%, soms pakt hij er een 2e core bij die voor nog geen 50% belast wordt.BramSd schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:54:
For the Record:
- multicure support? SerB: “I said it many times, there already is such a thing” – later, Storm explains more:
“The game already uses multicore support, it uses two cores. According to the statistics we collected, roughly 70 percent of all players have a processor with one or two cores. Cores 3 and 4 will be used, when we introduce client physics. By the way, this doesn’t reduce the importance of the video card. For example when I switched Nvidia 550Ti for 660Ti at home, I had the possibility to play on higher settings with the same performance”
Heb WoT eerlijk gezegd nog nooit een core voor de volle 100% zien belasten..User schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:56:
[...]
6 core met hyperthreading.12 cores dus.
![]()
[...]
WoT trekt sowieso 1 core naar de 100%, soms pakt hij er een 2e core bij die voor nog geen 50% belast wordt.
Ik wel, maar dat komt waarschijnlijk omdat op dezelfde core ook alle andere meuk draait.Nemean schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 14:08:
[...]
Heb WoT eerlijk gezegd nog nooit een core voor de volle 100% zien belasten..
Precies dat was ook mijn ervaring toen ik mijn desktop nog had. Maar wat meer grafische pk kan geen kwaad. Merkte bij mijn desktop namelijk een duidelijk fps verschil toen ik van de 660ti naar de 670gtx ging.User schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:45:
[...]
WoT heeft enorm veel baat bij een goeie kloksnelheid op de CPU. Ik draai met 4.2GHz en een 670 GTX met settings op max zo rond de 120 FPS.
flickr - WOT Profile - Game PC
[ Voor 9% gewijzigd door BTU_Natas op 24-09-2013 15:20 ]
Aah, mooie aanpassingen weer, vooral de TD 360 graden fix (irritant met een E25) en de ColdZero bolletjes spreken mij aan! ThanksMrOizo2005 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:31:
Ik heb mijn mod pack ook weer even geupdate, ik zal de volledige lijst zo ook even updaten
Volledige lijst
Veranderingen:
- Received Damage Announcer
- TD 360 graden fix. voor HRMOD
- nieuwe versie Improved Lightning
- update clan icons XVM
- YasenKrasen Coloured Messages
- YasenKrasen session statistics
- XVM aanpassing zodat er een bolletje boven de tank staat met rating kleur. (zoals de config van ColdZero)
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Ik snap nog steeds niet waarom dat een 360 graden fix heet ? Mijn tankje mag je gerust 360 graden draaien, hij staat dan ten slotte weer hetzelfde als voorheenRianata schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:23:
[...]
Aah, mooie aanpassingen weer, vooral de TD 360 graden fix (irritant met een E25) en de ColdZero bolletjes spreken mij aan! Thanks
[removed]
Die Direction Trunks Mod voelt toch wel een beetje als cheaten hoorMrOizo2005 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:31:
Volledige lijst
Veranderingen:
- Received Damage Announcer
- TD 360 graden fix. voor HRMOD
- nieuwe versie Improved Lightning
- update clan icons XVM
- YasenKrasen Coloured Messages
- YasenKrasen session statistics
- XVM aanpassing zodat er een bolletje boven de tank staat met rating kleur. (zoals de config van ColdZero)
Tjah het is toegestaan, en zeker handig !atticus182 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:57:
[...]
Die Direction Trunks Mod voelt toch wel een beetje als cheaten hoorook al is het gewoon toegestaan
Accurate Damage IndicatorHoe heet trouwens de mod waarbij je met een rode pijl ziet van welke richting je beschoten wordt (zoals in je laatste screenshot te zien is in je originele post)?
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
DankuMrOizo2005 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:28:
[...]
Tjah het is toegestaan, en zeker handig !
[...]
Accurate Damage Indicator
Verwijderd
Snipen en supportenVerwijderd schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 18:48:
Dat de M3 Lee geen turret heeft, oke. Echter is hij zo hoog dat ‘ie boven alle bosjes uitkomt en heeft totaal geen viewrange waardoor ik regelmatig door onzichtbare tanks afgeschoten word. Op papier lijkt de gun wel redelijk, maar hij is zo inaccuraat dat ik zelden iets raak. Tot nu toe staat de teller op 0 battles survived en 200 damage, nog minder dan in de meeste Tier 2 tanks! En dan moet ik nog 30.000 XP... Wat moet je in godsnaam met dat ding?
Je package begint mooie vormen aan te nemen. Twee vragen.atticus182 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 15:57:
[...]
Die Direction Trunks Mod voelt toch wel een beetje als cheaten hoorook al is het gewoon toegestaan
[afbeelding]
Hoe heet trouwens de mod waarbij je met een rode pijl ziet van welke richting je beschoten wordt (zoals in je laatste screenshot te zien is in je originele post)?
Verwijderd
Ik denk dat je gelijk hebt idd. Is nog best lastig trouwens in Tier 4-5 battles. Vaak campt je team zó ver terug dat er nauwelijks sprake is van een 2e lijn
psychoclown schreef op woensdag 25 september 2013 @ 08:36:
De CW's waren om te huilen en hadden gewoon gewonnen moeten worden, gemiddeld over de twee battles had ik 5250+ potential damage in mijn E50M en was ik in één van de battles de enige overlevende met 116 defense pointsIk had er bijna voor gezorgd dat we alsnog de battle gewonnen hadden maar ik had wat Foch 155 problemen
[ Voor 98% gewijzigd door JeroenNietDoen op 25-09-2013 09:00 ]
Iedere dag de dubbel proberen pakken. Niet spelen met de top gun (die inaccuraat in een boogje schiet) maar met de gun eronder die rechtdoor schiet, veel accurater is en een hogere RoF heeft.Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 18:48:
Dat de M3 Lee geen turret heeft, oke. Echter is hij zo hoog dat ‘ie boven alle bosjes uitkomt en heeft totaal geen viewrange waardoor ik regelmatig door onzichtbare tanks afgeschoten word. Op papier lijkt de gun wel redelijk, maar hij is zo inaccuraat dat ik zelden iets raak. Tot nu toe staat de teller op 0 battles survived en 200 damage, nog minder dan in de meeste Tier 2 tanks! En dan moet ik nog 30.000 XP... Wat moet je in godsnaam met dat ding?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq