They tried ... enige wat er gebeurde is dat ie naar PTS gingBean77 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 12:31:
[...]
pas maar op, dadelijk nerft WG jouw account

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
They tried ... enige wat er gebeurde is dat ie naar PTS gingBean77 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 12:31:
[...]
pas maar op, dadelijk nerft WG jouw account
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verwijderd
Herkenbaar...... Echter op een wat lager percentageRiegah schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 14:22:
MM zit mij al meer dan een maand te trollen:
[afbeelding]
57.5%? You shall not pass.
perpixel schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 14:28:
volgens mij is dat een beetje een algemeen probleem
[afbeelding]
Jullie hebben gewoon je top bereikt !Riegah schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 14:22:
[afbeelding]
[removed]
Niet waar WG wil mij slecht houden door mijn rng aan te passen zodat ik meer geld uitgeef. dat weet toch iedereen?redwing schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 14:31:
[...]
[...]
Jullie hebben gewoon je top bereikt !
[ Voor 36% gewijzigd door perpixel op 20-09-2013 14:40 ]
roze tanksrgras schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 14:29:
http://ftr.wot-news.com/2...d-official-gup-voicepack/
Wat zou ik graag op de SEA-server zitten.. het grootste deel van de tegenstander speelt dan met één hand.
Is dat zo raar
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ik had dat gisteren met die TD-aktie. Ik heb een tijdje weinig met TDs rond gereden en vooral de eerste paar potjes merkte ik toch wel erg goed dat ik te ongeduldig ben en als er niet snel genoeg iets gebeurt maar zelf naar voren ga rijden. En nu kan dat in sommige TDs ook wel, maar als je in je T30/ISU152 rijdt is het niet zo slimperpixel schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 14:35:
[...]
Nee bij mij ligt het wel aan mijn eigen spel. Ik neem nog te vaak teveel risico welke de pot kan kosten.
[removed]
Zelfde probleem, probeerde een t-54 met een amx ac 48 aan te pakken in de kleine ruimte. Slecht idee, bounced op hem, werd getracked en gefileerd. Zo'n jenkins momentje dat je naar buiten rijdt en denkt dat iedereen met je mee rijdt en erachter komt dat de rest nog staat te kijken naar jou.redwing schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 14:46:
[...]
Ik had dat gisteren met die TD-aktie. Ik heb een tijdje weinig met TDs rond gereden en vooral de eerste paar potjes merkte ik toch wel erg goed dat ik te ongeduldig ben en als er niet snel genoeg iets gebeurt maar zelf naar voren ga rijden. En nu kan dat in sommige TDs ook wel, maar als je in je T30/ISU152 rijdt is het niet zo slim
Helaas ken ik dit probleem maar al te goed, en ook met de T30 zoals eerder werd gezegddefiler1974 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 14:57:
[...]
Zelfde probleem, probeerde een t-54 met een amx ac 48 aan te pakken in de kleine ruimte. Slecht idee, bounced op hem, werd getracked en gefileerd. Zo'n jenkins momentje dat je naar buiten rijdt en denkt dat iedereen met je mee rijdt en erachter komt dat de rest nog staat te kijken naar jou.
Daar ben ik ook een tijdje blijven steken of je kwam eroverheen maar werd weer genadeloos teruggeworpen.Riegah schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 14:22:
[afbeelding]
Commanders,
Do the grey vehicles with animal names attract you? You want to feel strong and destroy your weak enemies in a Hetzer? You want to drive the efficient Pather/M10? All your dreams about power are made in Germany!
Doubled Crew experience
Special classes for all tankers! We will focus on German grammar during these courses.
50% discount and 50% income bonus on the following German tanks:
V Grille
V StuGIII
V Pz.Kpfw. III/IV
V VK 16.02 Leopard
IV Pz.Sfl. IVb
IV Sturmpanzer II
IV Hetzer
IV Pz.Kpfw. III
IV VK 20.01 (D)
IV Pz.Kpfw. II Luchs
New steel for less, with which you earn more! Good deal, no?
30% discount on following German Premium vehicles:
VI Dicker Max
VI Pz.Kpfw. IV Schmalturm
VII Panther/M10
Be part of the Elite and drive proudly on the battlefields!
30% discount on Premium shells
Make it rain golden destruction and save money (whether you use gold or credits)!
50% discount on garage slots
Because with all these discounted vehicles, you’re going to need more room!
50% discount on Inscriptions
Displaying your mood permanently on your hull costs you less gold.
Missions
Top of the Class
Objective : Be part of the Top 3 experience earners after a battle
Reward : 30% more experience earned after the battle
Conditions : Random battles only
Experience points earned must be higher than:
Tier 1-3 — 170
Tier 4-6 — 350
Tier 7-8 — 460
Tier 9-10 — 500
Damage Dealer
Objective : Deal 3000 damage points and destroy 3 tanks in a single battle
Reward : 50% more experience earned after the battle
Special Mission : Wrecking Steel Sessions
Objective : Destroy a total of 60 enemies as follows:
Destroy 20 enemies with a T-34
Destroy 20 enemies with a T1 heavy
Destroy 20 enemies with a AT-2
Reward : 7 days of Premium account
10 Automatic fire extinguishers
10 Large repair kits
10 Large med kits
1,000,000 credits
Only doable once per account
This Made in Germany special runs from 21st September at 07:10 to 24th September at 07:00 CEST (GMT +2).
Don’t forget the other offers running at the same time!
September missions
Achieve the missions and win useful rewards!
Top of the Tree
Discount and credit bonuses on the branch leading to the German Maus.
Interactive Special
More crew experience, discounts and credit bonuses on British Tank destroyers.
Roll out!
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Dat wordt dan toch maar een keer de Dicker Max kopen nuZertaxka schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 17:00:
Weekend special is bekend.
http://worldoftanks.eu/en/news/44/made-in-germany/
[...]
wil ik weten wat daar bovenop staat?atticus182 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 14:44:
[...]
Is dat zo raar?
In Praag staat deze schoonheid (IS-2)
[afbeelding]
In elk geval wat shells inslaan op de CW tanks. Laatst een M48A1 vol met gold geladen. Was gelijk 200k creditsShockWave schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 18:54:
Goede actie kan wel wat shells gebruiken voor E 100
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Verwijderd
Even op jullie discussie over xvm en waarom stats uit staan: Ik denk dat het gedaan is omdat de servers de laatste tijd erg vaak offline zijn (capaciteit probleem?). En doordat nu niet direct de stats aan staan denk ik dat ze de serverload willen verminderen. Zullen best veel mensen zijn die xvm erop gooien met de standaard config en het niks uitmaakt of er stats zijn of niet.psychoclown schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 21:10:
Eventjes lekker ontspannen in WoT: livestreampje staat op!
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door wontcachme op 21-09-2013 11:08 ]
[ Voor 44% gewijzigd door Dweebus op 21-09-2013 17:20 ]
[ Voor 36% gewijzigd door wontcachme op 21-09-2013 18:24 ]
[ Voor 40% gewijzigd door wsLy op 21-09-2013 20:35 ]
[ Voor 92% gewijzigd door Frentik op 21-09-2013 21:11 ]
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
[ Voor 11% gewijzigd door rgras op 21-09-2013 23:28 ]
En je dan maar tot hun nivo gaan verlagen door hun positie door te geven.......rgras schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 23:26:
![]()
[afbeelding]
http://www.noobmeter.com/player/eu/raistlin073/502611471/
http://www.noobmeter.com/...lacktiger_king/504706110/
http://www.noobmeter.com/player/eu/pica1974/509070391/
Daarnaast had ik de meeste damage toegediend van ons team.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
wsLy schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 20:18:
Mijn XVM config is weer werkend voor 8.8. Morgen zal ik hem even opnieuw uploaden, moet nog iets aanpassen namelijk en dat doe ik morgen even.
XVM rating/schaal die van 1-100 loopt. Met 50 ben je een gemiddelde speler. Soms zie je ook WN6-7 of Efficiency Rating in de XVM mods. 94 zou dan ongeveer 1850-1900 zijn (Unicum player).MRammeloo schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 22:38:
Psychoclown: ik zit naar je livestream te kijken, en voor jouw naam linksboven staat '94'. Wat betekent dat? Ben je beter dan 94% van alle spelers?
Leuk om te kijken trouwens!
A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.
[ Voor 4% gewijzigd door pkregting op 22-09-2013 01:38 ]
Het geeft de WN6/7 rating aan in 'procenten' van 0 tot 100 (XX) waarbij ik 93 heb was gelijk staat aan 1895-1915 (als ik me niet vergis). In volledige cijfers heb ik 1902 WN7 op moment van schrijvenMRammeloo schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 22:38:
Psychoclown: ik zit naar je livestream te kijken, en voor jouw naam linksboven staat '94'. Wat betekent dat? Ben je beter dan 94% van alle spelers?
Leuk om te kijken trouwens!
Dit, probeer ze dan als spotters voor de cap te gebruiken. Tegenstanders duiken toch vaak op de easy targets dus als je dan die spelers in de flanken kan pakken terwijl ze jou campplatoon aanpakken is het een win-situatie voor jouZertaxka schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 23:55:
[...]
En je dan maar tot hun nivo gaan verlagen door hun positie door te geven.......![]()
![]()
Hoe frustrerend het ook is, gewoon niet doen.
Don't worry be happyNemean schreef op zondag 22 september 2013 @ 02:14:
Echt ik heb het idee dat het niveau sinds ik weer terug ben nog lager is dan normaal.. ongeloofelijk wat een stel infected players zijn er toch online.
MerciXVM rating/schaal die van 1-100 loopt. Met 50 ben je een gemiddelde speler. Soms zie je ook WN6-7 of Efficiency Rating in de XVM mods. 94 zou dan ongeveer 1850-1900 zijn (Unicum player).
Dat is fijn om te wetenGrouchy schreef op zondag 22 september 2013 @ 01:04:
[...]
Ga hem zeker downloaden als ie online staat
ja ik snap ook niet waarom zoveel mensen ineens de upf proberen te pennen ^^ maar geeft niet, op die manier is die toch gebuffed zeg maarwsLy schreef op zondag 22 september 2013 @ 11:32:
[...]
Dat is fijn om te weten![]()
Ik zal straks een bericht plaatsen zodra ik hem online heb staan.
@hierboven, sinds de patch zie ik zeer weinig SP's, maar voor mij is het nog steeds gewoon op de weakspots schietenDan weet ik zeker dat ik geen shells verspil eraan
Noob vraag: de huidige XVM is nog beta. Als ik die installeer en ga zitten prutsen met de config, moet ik dan opnieuw beginnen wanneer de final uitkomt?wsLy schreef op zondag 22 september 2013 @ 14:40:
Mijn XVM config staat online, screenshots ook online geplaatst.
Nee, deze kun je gewoon blijven gebruiken. Mocht er echt veel veranderen dan pas ik de config gewoon aan en plaats ik een nieuwe versie online.MRammeloo schreef op zondag 22 september 2013 @ 14:48:
[...]
Noob vraag: de huidige XVM is nog beta. Als ik die installeer en ga zitten prutsen met de config, moet ik dan opnieuw beginnen wanneer de final uitkomt?
thxwsLy schreef op zondag 22 september 2013 @ 14:51:
[...]
Nee, deze kun je gewoon blijven gebruiken. Mocht er echt veel veranderen dan pas ik de config gewoon aan en plaats ik een nieuwe versie online.
Verwijderd
A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.
Ze gaan volgende maand samenwonenVerwijderd schreef op zondag 22 september 2013 @ 23:14:
Heb later nog even op zijn stream gekeken en toen ging t niet al te best.
Zag nog wel dat zijn Oostblok - chatvriendinnetje zich nu Mrs. Quicky Baby noemt in de chat
En dan hebben sommige spelers moeite als je een hitboxskin gebruikt??TweakJerommeke schreef op zondag 22 september 2013 @ 23:35:
Even een paar leuke replay momentjes bij elkaar gedropped in een video:
[video]
Jezus, alsof je net een shitload aan psychedelica hebt gesnoept.TweakJerommeke schreef op zondag 22 september 2013 @ 23:35:
Even een paar leuke replay momentjes bij elkaar gedropped in een video:
[video]
Agreed, erg lame.ShockWave schreef op maandag 23 september 2013 @ 00:33:
[...]
En dan hebben sommige spelers moeite als je een hitboxskin gebruikt??
Vindt de reloadtimer van enemytanks die op je geschoten hebben veel erger...
[ Voor 30% gewijzigd door rgras op 23-09-2013 00:45 ]
Verwijderd
Allebei in Comets?Verwijderd schreef op zondag 22 september 2013 @ 23:14:
Zat vanavond in een battle met Quicky Baby........
Bizar om te zien hoe hij telkens voor elkaar kreeg om telkens een kill te pakken (en damage te doen). Ik reed in dezelfde zone en was telkens een split second te laat.
Wel bizar dat hij telkens tegen me een ging rijden toen we met z'n 2-en in de cap stonden![]()
Heb later nog even op zijn stream gekeken en toen ging t niet al te best.
Zag nog wel dat zijn Oostblok - chatvriendinnetje zich nu Mrs. Quicky Baby noemt in de chat
Shuttle st20g5
Welke reload timer?ShockWave schreef op maandag 23 september 2013 @ 00:33:
[...]
En dan hebben sommige spelers moeite als je een hitboxskin gebruikt??
Vindt de reloadtimer van enemytanks die op je geschoten hebben veel erger...
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Verwijderd
Hahaha, really?Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 02:01:
[...]
Allebei in Comets?
Hij deed dit omdat je hem had aangesproken (en hij dus wist dat je hem kende), en hij je wou porren van "who's the real Comet driver" etc...
Dat is gewoon van de standaard reloadtijd van de tank waar die op richt(te). Tis geen timer die nog laat zien hoe lang de vijand nog aan het herladen is.ShockWave schreef op maandag 23 september 2013 @ 00:33:Vindt de reloadtimer van enemytanks die op je geschoten hebben veel erger...
Ik kan wel een paar potjes in mn Batmobile of e5 doenBramSd schreef op maandag 23 september 2013 @ 08:25:
Gisteren zeer wisselende resultaten gehaald. Het bleek vooral lastig om een leuk platoon bij elkaar te krijgen. Eerst moeite om überhaupt 2 anderen in het platoon te krijgen en daarna last gehad van ragequitters, connection droppers en gasten die eruit gaan om in CW te spelen.
Toch nog 60% wins gehaald gelukkig. Niet zo goed geboerd op WN6, maar wel over de 2600 damage gemiddeld.
Wat ik nodig heb, is goede ondersteuning voor mijn Maus. Iemand interesse om vanavond te spelen?
gisterenmiddag een platoon gehad waarbij een teamlid elke keer een Maus meenam. Het waren verrekte lastige battles. Met een platoon dezelfde kant op met een langzame Maus, dan zie je dat de andere kant het veelal niet houdt ivm te weinig t10's (balans). Als je besluit je platoon op te delen dan komt de Maus onvoldoende uit zijn verf.BramSd schreef op maandag 23 september 2013 @ 08:25:
Gisteren zeer wisselende resultaten gehaald. Het bleek vooral lastig om een leuk platoon bij elkaar te krijgen. Eerst moeite om überhaupt 2 anderen in het platoon te krijgen en daarna last gehad van ragequitters, connection droppers en gasten die eruit gaan om in CW te spelen.
Toch nog 60% wins gehaald gelukkig. Niet zo goed geboerd op WN6, maar wel over de 2600 damage gemiddeld.
Wat ik nodig heb, is goede ondersteuning voor mijn Maus. Iemand interesse om vanavond te spelen?
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
haha episch die 704. ik heb hem vorige week teruggekocht en speel hem nu erg vaak. Door t9 net wat minder aandacht dan wanneer je in een t10 rond rijd en ondertussen heerlijke dmg doen (en nog wat shells terugkoppen).dynosu schreef op maandag 23 september 2013 @ 08:46:
Gisteren de object 704 gehaald. Prima TD![]()
had gisteren wel last van de gebruikelijke weekend warriors ... ach ja. Vanavond weer een poging.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Een Maus maakt het niet per se makkelijker, nee. Echter, net als met de T95 kun je heel goed een doorbraak forceren met een Maus. Je moet dan als platoon echter donders veel support geven om dat te laten slagen.Bean77 schreef op maandag 23 september 2013 @ 08:49:
gisterenmiddag een platoon gehad waarbij een teamlid elke keer een Maus meenam. Het waren verrekte lastige battles. Met een platoon dezelfde kant op met een langzame Maus, dan zie je dat de andere kant het veelal niet houdt ivm te weinig t10's (balans). Als je besluit je platoon op te delen dan komt de Maus onvoldoende uit zijn verf.
Ik contact je vanavond wel als ik tijd heb en jij zin hebt.
gisteren lekkere cw avond gehad en geland op jutland. Nu maar weer eens kijken wat de plannen zijn met al dat Kazna geweld de laatste tijd.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Verwijderd
Nope, op één loader doet het nu dus niks.Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 09:33:
Is dat wel nodig, allebei?
Blijven de skills werken afaik. Aangezien de loader niet dood gaat, maar gewond is.BramSd schreef op maandag 23 september 2013 @ 09:50:
Tenzij er een loader overlijd...
Nee, voor zover ik weet werkt de perk niet meer als de loader gewond raakt. Tenminste, zo is het mij ooit uitgelegd.User schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:07:
[...]
Blijven de skills werken afaik. Aangezien de loader niet dood gaat, maar gewond is.
Dat is weer zoals ik die van jou nog heb draaien uit een oude versie, mijn dank hiervoor ga hem gelijk weer updaten..wsLy schreef op zondag 22 september 2013 @ 14:40:
Mijn XVM config staat online, screenshots ook online geplaatst.
De config en screenshots zijn op mijn website te vinden: http://wsly.nl/
Installatie van de config is simpel, gewoon het zip bestand uitpakken in je res_mods folder. Als er gevraagd wordt om het xvm.xc bestand te overschrijven dan moet je dit bevestigen, SixthSense icon is je eigen keus of je dit wilt of niet.
[ Voor 10% gewijzigd door ShockWave op 23-09-2013 11:49 ]
Ja die heeft hij erbij, kijk maar naar zijn screenshots..dynosu schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:39:
btw coldzero/wsly
had jij bij de otm ook dat wn6/efficiency puntje? Die zoek ik namelijk nog
[ Voor 22% gewijzigd door ShockWave op 23-09-2013 11:49 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq