Waarom dat ?? Heb je een bron met uitleg?perpixel schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:24:
Sta je vervolgens meer dan 200m weg (is ook een xp penalty) dan blijft er niet zo heel van van je xp over.
bron: http://wiki.worldoftanks....cs#Experience_and_Credits
Ik denk dat trouwens gedaan is om campers minder te belonen en het "makkelijker" is of iig minder gevaar voor jezelf om van veraf te schieten.
Gaat een beetje in tegen de manier waarop de wargaming rating is opgebouwd. Hier krijg je namelijk een betere rating als je overlevings percentage hoger is. Wat uiteindelijk weer campen aanmoedigt
Ik denk dat trouwens gedaan is om campers minder te belonen en het "makkelijker" is of iig minder gevaar voor jezelf om van veraf te schieten.
Gaat een beetje in tegen de manier waarop de wargaming rating is opgebouwd. Hier krijg je namelijk een betere rating als je overlevings percentage hoger is. Wat uiteindelijk weer campen aanmoedigt
[ Voor 70% gewijzigd door perpixel op 18-09-2013 15:31 ]
Ja, vaak sta ik wel meer dan 200m weg en worden ze gespot door anderen. Het is tenslotte een slome TD die niet zo wendbaar is, maar wel met een goede accuracy.perpixel schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:24:
Damage is niet je enige xp factor. het kan zo zijn dat deze damage is gedaan op tanks die door iemand anders zijn gespot. dan krijgt degene de helft van jou xp. Als dan ook nog iemand hem heeft getracked krijgt die ook nog eens de helft van jou xp. Sta je vervolgens meer dan 200m weg (is ook een xp penalty) dan blijft er niet zo heel van van je xp over.
Het ligt er dus maar net aan waar wanneer en hoe je die damage hebt gedaan. een hard nummer over hoeveel damage je moet doen is dus niet te geven.
Zijn voorganger was de JagdPanzer2, en die kun je toch wel dynamischer spelen. Daar moest ik met de JT in het begin wel erg aan wennen.
Een link opnemen naar modpacks is vaak onbegonnen werk, ze veranderen nog wel eens per dag of meerdere malen per dag direct na een patch..DvE schreef op woensdag 18 september 2013 @ 13:04:
Misschien een idee om in het starttopic de mods sectie wat aan te pakken met wat complete modpacks bijvoorbeeld.
En het feit dat dynosu er meer gestopt is(altijd (nog) dankbaar gebruik van gemaakt)
Om dan continue de link aan te gaan passen is niet te doen.
Als een modpackmoderator een link naar een complete map doorgeeft aan mij of Psychoclown en in die map gaat hij mods plaatsen dan wordt het natuurlijk andere koek hoewel hoeveel modpacks wil je gaan opnemen hier aangezien er honderden zijn.
Maar ik denk als je dit forum in de gaten houdt en na een patch vraagt voor modpacks dan krijg je al snel antwoord.
Voor het behalen van een 1st class of masterybadge moet je qua XP al snel op 2000+ base xp zitten (naar mijn idee met premium, zonder wat lager denk ik).blonderulez schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:21:
Gister in een potje over 5500 dmg uitgedeeld in mijn Jagdtiger (potje gewonnen), maar nog geen mastery badge 1-class, laat staan ace. Hoeveel dmg moet je doen om 1st class of ace te halen?
Ik heb heel vaak in die JT dat ik best redelijk speel, maar dat ik verlies omdat de rest van het team zo weinig dmg doet. Het ding lijkt wel vervloekt. Ik heb ook hele lage win rating in de JT, terwijl ik imho niet echt slecht er in speel en meestal wel tussen de 2k-3k dmg doe (gemiddelde gister 2116 dmg). Begint een frustratie te worden....
Mijn meeste Mastery badges haalde ik naar mijn idee pas met 2100/2200 base xp.
2100/2200 base xp zou 3200 xp met prem worden. Dat is hoger dan 99.9% van de spelers als overall max xp hebben. ongeveer 1400 base xp(dus 2100 met prem) is meestal genoeg voor een ace tanker.
Dat zei ik toch ook..... 

ShockWave schreef op woensdag 18 september 2013 @ 16:24:
Voor het behalen van een 1st class of masterybadge moet je qua XP al snel op 2000+ base xp zitten (naar mijn idee met premium, zonder wat lager denk ik).
Mijn meeste Mastery badges haalde ik naar mijn idee pas met 2100/2200 base xp.
Ik denk dat de Jagdtiger genoeg gespeeld wordt om een redelijk hoge xp nodig te hebben voor Ace Tanker. Dat betekent dat je (zonder premium) zeker 1300xp moet halen voor die badge.
Meestal liggen de waardes tussen de 1200 en 1400 xp.
Een pot met 5,5k damage in een tier 9 TD is leuk, maar niet uitzonderlijk. Ik denk dat je boven de 7,5k damage moet zitten voor Ace Tanker. Daarnaast scheelt het nogal waar je precies op schiet. Voor damage op tier 10 tanks (en liefst arty), krijg je meer xp dan voor het schieten op tier 7 tanks.
Meestal liggen de waardes tussen de 1200 en 1400 xp.
Een pot met 5,5k damage in een tier 9 TD is leuk, maar niet uitzonderlijk. Ik denk dat je boven de 7,5k damage moet zitten voor Ace Tanker. Daarnaast scheelt het nogal waar je precies op schiet. Voor damage op tier 10 tanks (en liefst arty), krijg je meer xp dan voor het schieten op tier 7 tanks.
je gebruikt alleen base xp door elkaar met premium xp
Verwijderd
Ja dat zal er mee te maken hebben, het is overigens niet zozeer dat er xp van afgehaald word als meer een kleine bonus er bij wanneer het schot van minder dan 200 meter kwam. Helaas word er niet bijgestuurd wat die bonus isperpixel schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:28:
bron: http://wiki.worldoftanks....cs#Experience_and_Credits
Het was weer voornamelijk afzien maar toch nog een mooi potje.

De game ging gewoon zijn gangetje toen mijn team weer eens besloot te smelten. Uiteindelijk was alleen ik nog over tegen 4 tanks. 2xT29 waarvan een op 500+ hp en de andere 200ish hp. De Centurion was op bijna 800hp en de T69 op 200 ish. Met dank aan een artyhit zat ik op 550 ish.
Het was meteen de eerste game die ik op Moeras had gespeeld maar ik zag dat er een heuveltje was die voor onze basis stond met een windmolen als dekking en wat bosjes. Ik reed dus daar naartoe en ging wachten. Eerst verscheen de T29 met 500+ hp, eerste schot tracked en tweede was dood. Geen kans om terug te schieten. Toen schoot de T69 die bounce, ook dood. Beide kwamen van links. Toen van rechts kwam de andere T29. Deze snipte ik twee keer op de tracks. De eerste was pech, de tweede was het enige dat uitstak. Hij smeerde hem. Toen zag ik de Centurion in de afstand met nog behoorlijk wat health. Hij wist niet waar ik was maar ik zag hem wel. Hij reed eerst een stuk in het open dat het een hit koste en probeerde toen de flank. Ik ram er 3 schoten vol door zijn glacis en dood. De T29 was ondertussen naar links gereden en had geen kans met zijn flank naar mij en in een open veld.

De game ging gewoon zijn gangetje toen mijn team weer eens besloot te smelten. Uiteindelijk was alleen ik nog over tegen 4 tanks. 2xT29 waarvan een op 500+ hp en de andere 200ish hp. De Centurion was op bijna 800hp en de T69 op 200 ish. Met dank aan een artyhit zat ik op 550 ish.
Het was meteen de eerste game die ik op Moeras had gespeeld maar ik zag dat er een heuveltje was die voor onze basis stond met een windmolen als dekking en wat bosjes. Ik reed dus daar naartoe en ging wachten. Eerst verscheen de T29 met 500+ hp, eerste schot tracked en tweede was dood. Geen kans om terug te schieten. Toen schoot de T69 die bounce, ook dood. Beide kwamen van links. Toen van rechts kwam de andere T29. Deze snipte ik twee keer op de tracks. De eerste was pech, de tweede was het enige dat uitstak. Hij smeerde hem. Toen zag ik de Centurion in de afstand met nog behoorlijk wat health. Hij wist niet waar ik was maar ik zag hem wel. Hij reed eerst een stuk in het open dat het een hit koste en probeerde toen de flank. Ik ram er 3 schoten vol door zijn glacis en dood. De T29 was ondertussen naar links gereden en had geen kans met zijn flank naar mij en in een open veld.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nice!
Misschien een replay?
Hoe vind jij de KT spelen sinds de patch? Ik vind hem beter dan ervoor, snelheid valt reuze mee en reload is stukkie sneller.
Misschien een replay?
Hoe vind jij de KT spelen sinds de patch? Ik vind hem beter dan ervoor, snelheid valt reuze mee en reload is stukkie sneller.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Zojuist eens de VK4502A gekocht nu die in de aanbieding is, moet alleen nog de turret erop knallen. Eens kijken hoe die tank is
En moet toch ooit naar de MAUS toe he
jij wordt gek van de gun van de maus schat ik zo inwsLy schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:34:
Zojuist eens de VK4502A gekocht nu die in de aanbieding is, moet alleen nog de turret erop knallen. Eens kijken hoe die tank isEn moet toch ooit naar de MAUS toe he
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Mwa ik heb de e-100 ook met die gun gespeeld een hele tijd... toen had ik een average damage ermee van 2400-2500 damage per battle.Bean77 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:47:
[...]
jij wordt gek van de gun van de maus schat ik zo in
Geen replays helaas.thijsco19 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:25:
Nice!
Misschien een replay?
En ik moet zeggen dat de KT wel wat beter is geworden. Dit potje was nog net de 88mm L/71 die nu eindelijk eens damage kan uitdelen. Ik heb nu net de 105mm L/68 unlocked dus die ga ik ook proberen.
Om die reden ook mijn Tiger I teruggekocht.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Spelen als een zware medium, hij is sneller dan een heavy maar de gun heeft niet genoeg penn. voor snipen, beetje flanken dus, voorkant is bouncy.wsLy schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:34:
Zojuist eens de VK4502A gekocht nu die in de aanbieding is, moet alleen nog de turret erop knallen. Eens kijken hoe die tank isEn moet toch ooit naar de MAUS toe he
Ik had een hekel aan die tank en dacht er niet mee overweg te kunnen.
Bleek dat ik met die tank de beste resultaten boekte tot dan toe in de game..
Uiteindelijk wel wat lekkere potjes kunnen spelen, soms wel onwijs irritant dat kills voor je neus weggekaapt worden en dat je lui gewoon ziet wachten met schieten maarja.. Vooral met de Indien wilde het wel erg lekker. Wel een aantal keer met oa. T-54 in een benarde situatie gekomen waar ik vervolgens niet meer uitkwam doordat ik keer op keer bouncende schots had.. beetje jammer.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Tadaaa, update van mijn ModPack naar v6! Zoals gewoonlijk unzippen in /res_mods/ en dan zou het allemaal prima moeten werken!
Changelog v6 (26-09):
- XVM Config Update (thanks @ ColdZero voor Stats & Colors!)
- Update YasenKrasen Messenger Mod naar 0.8.8.2
- Maud Railway Cart model toegevoegd
- Maud Damage Indicator toegevoegd
ModPack Content:
- No Intro Video
- Locastan's HD Minimap
- POGS Contour Mod (Clear Color)
- J1mb0's Crosshair Mod (optimized 1 circle, no gun shake) & Zoomout Mod
- 2-Rowed Tank Caroussel (#rows en grootte aan te passen in \res_mods\0.8.8\gui\flash\TankCarousel.cfg)
- Yasen-Krasen Messenger Mod (inclusief daily stats)
- Female Crew + HD Icons voor Shells, Tanks, Consumables & Modules
- Maud Damage Indicator
- MaxFarplane Mod (removes fog of war)
- XVM 5.0.0 test 2: Kodos Damage Panel, Hitlog & Markers
- XVM 5.0.0 test 2: ColdZero's Colors & Stats
Download v6 (24-09): http://www55.zippyshare.com/v/82294853/file.html
Preview in-game:

Preview in-garage:
Changelog v6 (26-09):
- XVM Config Update (thanks @ ColdZero voor Stats & Colors!)
- Update YasenKrasen Messenger Mod naar 0.8.8.2
- Maud Railway Cart model toegevoegd
- Maud Damage Indicator toegevoegd
ModPack Content:
- No Intro Video
- Locastan's HD Minimap
- POGS Contour Mod (Clear Color)
- J1mb0's Crosshair Mod (optimized 1 circle, no gun shake) & Zoomout Mod
- 2-Rowed Tank Caroussel (#rows en grootte aan te passen in \res_mods\0.8.8\gui\flash\TankCarousel.cfg)
- Yasen-Krasen Messenger Mod (inclusief daily stats)
- Female Crew + HD Icons voor Shells, Tanks, Consumables & Modules
- Maud Damage Indicator
- MaxFarplane Mod (removes fog of war)
- XVM 5.0.0 test 2: Kodos Damage Panel, Hitlog & Markers
- XVM 5.0.0 test 2: ColdZero's Colors & Stats
Download v6 (24-09): http://www55.zippyshare.com/v/82294853/file.html
Preview in-game:

Preview in-garage:

[ Voor 58% gewijzigd door p0st op 26-09-2013 19:27 ]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Meer bewijs voor de superioriteit van Duitse kanonnen. Ze zijn zo goed dat ze de wetten der natuur breken.
Patch 8.9:
Nerfed the living crap out of German guns, again.

Net geen 8K damage gedaan met 1000 spotted damage erbij, en dan nog maar 1000 xp, ik snap er niets meer van....
linkje
linkje
Met een tier X tank zo te zien? Daarmee moet je al erg veel damage doen voor een goede score. Maar dit komt voornamelijk door wat lijkt veel snipen. Je hebt 2 spots gedaan, 600dmg door tracking en 400 door radio contact. Dat is niet super veel en daarvoor krijg je juist veel punten.batsma schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:00:
Net geen 8K damage gedaan met 1000 spotted damage erbij, en dan nog maar 1000 xp, ik snap er niets meer van....
linkje
De IS8 heeft juist meer gekregen omdat die meer op de frontlinie zat gezien zijn afgelegde afstand
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
tsja, maar iets van 60/30/30 armor dwingt me wel in die sniping rol, maar tegelijk wordt ik er ook voor gestraft....
Dat kan inderdaad erg frustrerend zijn van tijd tot tijd. Soms kom ik ook iets soortgelijks tegen. Dan heb je op alles beter gescoord dan je medespeler, maar alsnog zit hij hoger of net lager dan jou. Beetje vreemd, maar daar zullen vast juiste redenen voor zijn. Detrack damage etc.batsma schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:26:
tsja, maar iets van 60/30/30 armor dwingt me wel in die sniping rol, maar tegelijk wordt ik er ook voor gestraft....
Batchat heeft dat ook. En in mindere mate de M48A1/FV4202. Alle drie ook geen armor. T62/O140 en 50M kunnen wat dat betreft beter brawlen.batsma schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:26:
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Met een tier 10 speelt het ook een rol dat er geen hogere tier tanks meer zijn, enkel nog gelijke of lagere tiers. Doe je damage tegen lagere tier tanks dan krijg je hier minder xp voor, de lagere tiers krijgen meer xp door hogere tiers te damagen.
Als ik mij niet vergis zat dit een beetje zo in elkaar.
En ik stop voor de dag. Net de 105mm KwK 46 L/68 voor de Tiger II gekocht en een potje gespeeld wat uiteraard verloren ging. Voelt zo goed om dwars door de frontal glasis van een IS-8 te schieten.
Klopt.wsLy schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:42:
Dus komt een beetje met het backline snipen als tier 10 in een pot met maar 3 top tiers, gecombineerd met vooral damage op lagere tiers die door andere gespot / getracked worden.
Overigens vind ik ook niet dat je echt je gun depression, mobiliteit en superieure viewrange misbruikt in dit scenario om vanuit G1 te snipen op B2 wat sowieso buiten spotting range ligt op deze map. Initieel de 3 lijn scouten naar C2 en vanuit daar de A-B lijn blocken levert waarschijnlijk veel meer XP op en maakt imo beter gebruik van de capaciteiten van je tank.
Gisteravond laat een potje gespeeld waar ik bij Ectar in het team zat. Grappig om dat soort mensen in-game tegen te komen
Met de Object heb ik tot nu toe gemerkt dat iedereen er zo doorheen schiet hoor, daarmee ga ik dan ook zeker in het begin van een match meer mee snipen.wontcachme schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:33:
[...]
Batchat heeft dat ook. En in mindere mate de M48A1/FV4202. Alle drie ook geen armor. T62/O140 en 50M kunnen wat dat betreft beter brawlen.
voor mij zijn deze guns niet te vergelijken. Ik vind persoonlijk de maus gun de slechtste tier 10 gun in de gamewsLy schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:02:
[...]
Mwa ik heb de e-100 ook met die gun gespeeld een hele tijd... toen had ik een average damage ermee van 2400-2500 damage per battle.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
gisteren niet zoveel potjes gespeeld, maar toch een prima avond:
Victory ratio: 55.56%
Battles: 9
Efficiencyv2: 2174.14
WN6: 2317.56
Dit weekend de Object 704 kopen. Gonna be fun
Maus heeft toch dezelfde 12, 8cm als de e75 en e100 stock gun?Bean77 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 08:44:
[...]
voor mij zijn deze guns niet te vergelijken. Ik vind persoonlijk de maus gun de slechtste tier 10 gun in de game
Ja, en de VK4502B, de Ferdinand en de Jagdpanther 2.
Die laatste twee hebben dan echter wel een betere RoF, aimtime en accuracy.
Die laatste twee hebben dan echter wel een betere RoF, aimtime en accuracy.
Ja dan is het de gun die ik bedoelde... haalde daar lekkere scores mee op de e-100. Ik kan er wel goed mee overweg, dus zal er niet veel problemen mee hebben dan
gelukkig maar, ik trek er regelmatig haren uit mijn hoofd van die gun......Deze gun is t10 zwaar onwaardig!wsLy schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:10:
Ja dan is het de gun die ik bedoelde... haalde daar lekkere scores mee op de e-100. Ik kan er wel goed mee overweg, dus zal er niet veel problemen mee hebben dan
Je gaat er wel heel hard doorheen he, je hebt net de ISUdynosu schreef op donderdag 19 september 2013 @ 08:45:
je speelt goed door of niet hoor
en ik hou de isu, veel te leuk dat ding
Verwijderd
dynosu schreef op donderdag 19 september 2013 @ 08:45:
gisteren niet zoveel potjes gespeeld, maar toch een prima avond:
mja 1 avondje niet 
maar verder
heb dat ding sinds vorig weekend en nu 135 battles op dat ding. Vond ik toch vrij redelijk
maar verder
heb dat ding sinds vorig weekend en nu 135 battles op dat ding. Vond ik toch vrij redelijk
[ Voor 55% gewijzigd door dynosu op 19-09-2013 09:31 ]
Je houdt de ISU nietdynosu schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:21:
je speelt goed door of niet hoor![]()
Begon gisteren avond vol goede moed te spelen. Verloor alleen maar. Ging iedere keer bijna als eerste dood. Laatste tijd ging het erg goed dus ik was vast overmoedig geworden ofzo.
och, soms heb je van die dagen. Ene dag lukt alles, andere dag lukt niets. Shit happens
Yep, dat overkomt de beste is mijn ervaring
ik heb altijd een dipje net nadat een nieuwe patch uitkomt. Dan ben ik allemaal bezig met mijn mods weer goed installeren en nieuwe dingetje uitproberen enzo. Dan gaat het geheid slecht met spelen. Ik merk het vaak ook al op de avond zelf. Als ik bijvoorbeeld ga alt-tabben tijden het laden dan ben ik slechter aan het spelen want dan ben ik teveel met andere dingen bezig.
Verwijderd
Mijn slechte momenten zijn als ik een balansdagje van WG krijg....
Je ziet t aan de matchmaking, bijna geen enkele battle toptier en als je dat wel bent (door een tier 10 te pakken), zit je in een superrood team, winkans grotendeels onder de 50%
Als ik dan een potje of 10 heb gespeeld en ik heb slecht gedraaid, dan moet ik eiglk stoppen maar ik ga dan juist proberen het te verbeteren en dat werkt averechts.
Je ziet t aan de matchmaking, bijna geen enkele battle toptier en als je dat wel bent (door een tier 10 te pakken), zit je in een superrood team, winkans grotendeels onder de 50%
Als ik dan een potje of 10 heb gespeeld en ik heb slecht gedraaid, dan moet ik eiglk stoppen maar ik ga dan juist proberen het te verbeteren en dat werkt averechts.
Das juist 1 van de dingen die mooi is aan de isu, maakt mij geen fluit uit of ik toptier ben of niet. Ding blaast toch gaten in alles.
de isu is leuk, maar ik zit ook te denken om de object op zijn plaats te zetten....Kaap schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:32:
[...]
Je houdt de ISU niet, Object 704 is veel te leuk. Besides, de BL10 demounten en mounten op de 704 scheelt wel 320K credits.
isu is best een beetje van papier

ben je gespot, dan kan je makkelijk met 1 a 2 shots van de wereld zijn
Bij mij gaat het dan slechter door een enorme hoeveelheid noobs onlineperpixel schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:24:
ik heb altijd een dipje net nadat een nieuwe patch uitkomt. Dan ben ik allemaal bezig met mijn mods weer goed installeren en nieuwe dingetje uitproberen enzo. Dan gaat het geheid slecht met spelen. Ik merk het vaak ook al op de avond zelf. Als ik bijvoorbeeld ga alt-tabben tijden het laden dan ben ik slechter aan het spelen want dan ben ik teveel met andere dingen bezig.
Verwijderd
Wat is er aan de Object leuker dan de ISU?Kaap schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:32:
[...]
Je houdt de ISU niet, Object 704 is veel te leuk. Besides, de BL10 demounten en mounten op de 704 scheelt wel 320K credits.
Zelfde gun, kennelijk minder DPM, speed is langzamer, traverse is langzamer...... Zijn armor?
Vooralsnog lijkt 't me dat je een zwaardere TD hebt met dezelfde gun met meer tier 8-10 battles
minder dpm? dont think so. Ding schiet snellerVerwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:42:
[...]
Wat is er aan de Object leuker dan de ISU?
Zelfde gun, kennelijk minder DPM, speed is langzamer, traverse is langzamer...... Zijn armor?
Vooralsnog lijkt 't me dat je een zwaardere TD hebt met dezelfde gun met meer tier 8-10 battles
minder traverse? dont think so. Scheelt niet veel, maar is meer
minder armor? dont think so, heeft meer armor en betere slopes.
en de snelheid, och. Het is niet alsof een td die afhankelijk is van snipen en zijn camo die paar kph echt mist
[ Voor 9% gewijzigd door dynosu op 19-09-2013 10:45 ]
120 mm sloped (effectief 170-180) front armor, 320 mm gun mantlet, hele goede camo waarden.Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:42:
[...]
Wat is er aan de Object leuker dan de ISU?
Traverse blijft wel traag idd, en de reload had wel iets sneller gemogen t.o.v. de ISU-152 imo
upgrade vanaf de isu qua gun rpm is lastig omdat ie dan snel overpowered is.
De echte upgrade vanaf de isu is de betere armor en het lagere profiel. Want de isu is een flatgebouw
De echte upgrade vanaf de isu is de betere armor en het lagere profiel. Want de isu is een flatgebouw
De Japanse Tech-Tree is officieel aangekondigd door WG 
http://ftr.wot-news.com/2013/09/19/japanese-tree-announced/
Verwijderd
Lunchpauze gebruikt om een paar battles met de ISU152 te spelen.
Laatste potje ace tanker met 7980 damage, 4 kills, 2509 XP
Gisteren ace in batchat, toch altijd weer leuk
Laatste potje ace tanker met 7980 damage, 4 kills, 2509 XP
Gisteren ace in batchat, toch altijd weer leuk
Helaas is gister mijn avontuur met super 6 beeindigt. Eerste 2 dagen had ons team, Freestylezzz, vrij eenvoudig gewonnen, maar gister lag het niveau toch iets hoger. De eerste 2 tegenstanders nog met 2:0 gewonnen, maar 3SPB was toch een maatje te groot en daar hebben we uiteindelijke met 2:1 van verloren. Uiteindelijk hebben we volgens mij wel 1500 gold gewonnen, maar dat weet ik niet zeker.... Het was in ieder geval een leuk toernooitje, met onverwacht goed resultaat.
Gisteren een super battle jn E4. Superveel geluk gehad dat ik goede ondersteuning kreeg van een obj. 268.
Het resultaat was 7k dmg done, 4,5k dmg received, 2k spotting dmg, 6 kills en 100% base cap. Kreeg nieteens zoveel xp, maar wel ace
Het resultaat was 7k dmg done, 4,5k dmg received, 2k spotting dmg, 6 kills en 100% base cap. Kreeg nieteens zoveel xp, maar wel ace
Gister 8.8 geinstalleerd. Duurde wel even. Daarna 2 keer van de kaart geveegd..... "didn't even make a scratch" opmerkingen.
Zie bijna alleen maar snelle tanks om me heen en tanks die niet te slopen zijn. Nieuwe feature in 8.8?

Zie bijna alleen maar snelle tanks om me heen en tanks die niet te slopen zijn. Nieuwe feature in 8.8?
MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....
Weet je zeker dat dat 8.8 is, de T50-2 is er toch echt uit gehaald???
Sinds wanneer heb je al niet meer gespeeld dan valt je vraag wat makkelijker te beantwoorden...
Sinds wanneer heb je al niet meer gespeeld dan valt je vraag wat makkelijker te beantwoorden...
Ik zou eigenlijk liever hebben dat ze misschien eens een andere spelmodus implementeren ofzo ipv een stroom aan tanks die allemaal gelijkaardig zijn aan wat er al beschikbaar is (maar dan net iets beter zodat je toch maar voor de nieuwe tanks kiest)atticus182 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:49:
De Japanse Tech-Tree is officieel aangekondigd door WG
[video]
- King of the hill met (beperkte) respawn en/of capture points...
- Protect the convoy...
- 3 Teams op 1 map...
Ik bedenk maar iets...
Misschien de graphics ook eens een update geven, ... in het oostblok zullen ze ondertussen ook wel al iets snellere PCs hebben zeker...
een protect the convoy achtig iets hebben ze al eens geprobeerd en in de test bleken randoms niet genoeg teamplay capaciteit te hebben om dit tot een succesvol einde te brengen.
king of the hill zou ik om dezelfde reden ook niet zien zitten.
3 teams kan grappig zijn, echter de maps zijn er niet op berekend
Punt was dat er wat meer tijd in de game zelf mag gestoken worden ipv nieuwe tanks. De voorbeelden zijn maar op 1 minuut neergeschreven. Bij Wargaming zullen ze wel wat betaalde devs hebben die iets beter kunnen bedenken dat wel werkt. Of niet?dynosu schreef op donderdag 19 september 2013 @ 15:55:
een protect the convoy achtig iets hebben ze al eens geprobeerd en in de test bleken randoms niet genoeg teamplay capaciteit te hebben om dit tot een succesvol einde te brengen.
Ze moeten wel, anders gaat binnenkort Warthunder misschien wel met een deel van de playerbase lopen.
Zijn ze per patch al mee bezig, als je de game vergelijkt met een jaar geleden dan hebben heel veel maps al grote aanpassingen gehad qua graphics, zet je settings maar eens op max dan zie je toch een hoop leuke dingen.Inrage schreef op donderdag 19 september 2013 @ 15:49:
Misschien de graphics ook eens een update geven, ... in het oostblok zullen ze ondertussen ook wel al iets snellere PCs hebben zeker...
Belangrijkste imo zou een multicoreondersteuning zijn en niet de singlecore die nu nog geldt.
Wat wil je anders zien dan nieuwe tanks??Inrage schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:09:
Punt was dat er wat meer tijd in de game zelf mag gestoken worden ipv nieuwe tanks. De voorbeelden zijn maar op 1 minuut neergeschreven. Bij Wargaming zullen ze wel wat betaalde devs hebben die iets beter kunnen bedenken dat wel werkt. Of niet?
Ze moeten wel, anders gaat binnenkort Warthunder misschien wel met een deel van de playerbase lopen.
Sommige gamemodes zijn al ingevoerd anderen zijn de testfase niet eens doorgekomen vanwege het niet effectief als team samenwerken in randoms.
Respawn zoals in een fps game dat je oneindig maar kan doorgaan?
Een supporttank die ammo aflevert (waar je toch bijna nooit doorheen komt) of je tank repaired??
Gameconcept is niet echt superuitbreidbaar door de logheid van sommige tanks.
Gameconcept is heel goed opgezet MITS mensen samenspelen....
Scouts voor de ogen en niet om op afstand te gaan snipen met je Leopard met autoloader op een tier 8..etc etc.
Of Warthunder met een deel van de playerbase op de loop gaat???
Warthunder is vooralsnog een hele andere game en ik moet nog maar zien hoe hun tankafdeling eruit gaat zien..
[ Voor 52% gewijzigd door ShockWave op 19-09-2013 16:28 . Reden: aanvulling ]
Lekker hoor, Easy 8 Company series doe ik wel weer mee in combinatie met het team van een ESL maatje. Nu alleen nog uitvogelen of mijn team naar hun toe verhuis of andersomTemoss schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:02:
Helaas is gister mijn avontuur met super 6 beeindigt. Eerste 2 dagen had ons team, Freestylezzz, vrij eenvoudig gewonnen, maar gister lag het niveau toch iets hoger. De eerste 2 tegenstanders nog met 2:0 gewonnen, maar 3SPB was toch een maatje te groot en daar hebben we uiteindelijke met 2:1 van verloren. Uiteindelijk hebben we volgens mij wel 1500 gold gewonnen, maar dat weet ik niet zeker.... Het was in ieder geval een leuk toernooitje, met onverwacht goed resultaat.
Volgens mij hebben ze laatst aangegeven daarmee bezig te zijnShockWave schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:10:
[...]
Zijn ze per patch al mee bezig, als je de game vergelijkt met een jaar geleden dan hebben heel veel maps al grote aanpassingen gehad qua graphics, zet je settings maar eens op max dan zie je toch een hoop leuke dingen.
Belangrijkste imo zou een multicoreondersteuning zijn en niet de singlecore die nu nog geldt.
Multycorepsychoclown schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:28:
Volgens mij hebben ze laatst aangegeven daarmee bezig te zijn

Staan die andere drie ook eens wat minder te niksen...hoewel de eerste core het ook makkelijk trekt met WoT.
De nieuwe physics krijgen multicore ondersteuning (havoc engine). Het spel zelf blijft op 1 core draaien(volgens mij een engine probleem en ze hebben al aangegeven deze niet te gaan vervangen/herschrijven), maar alle extratjes kunnen dan op een andere.
Ja, dat was het volgens mij maar zoals je zelf al aangeeft: desalniettemin een vooruitgang op wat het nu is.
Stilstaan is achteruit gaan hé...ShockWave schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:10:
[...]
Zijn ze per patch al mee bezig, als je de game vergelijkt met een jaar geleden dan hebben heel veel maps al grote aanpassingen gehad qua graphics, zet je settings maar eens op max dan zie je toch een hoop leuke dingen.
[...]
Wat wil je anders zien dan nieuwe tanks??
Sommige gamemodes zijn al ingevoerd anderen zijn de testfase niet eens doorgekomen vanwege het niet effectief als team samenwerken in randoms.
Respawn zoals in een fps game dat je oneindig maar kan doorgaan?
Een supporttank die ammo aflevert (waar je toch bijna nooit doorheen komt) of je tank repaired??
Gameconcept is niet echt superuitbreidbaar door de logheid van sommige tanks.
Gameconcept is heel goed opgezet MITS mensen samenspelen....
Scouts voor de ogen en niet om op afstand te gaan snipen met je Leopard met autoloader op een tier 8..etc etc.
Of Warthunder met een deel van de playerbase op de loop gaat???
Warthunder is vooralsnog een hele andere game en ik moet nog maar zien hoe hun tankafdeling eruit gaat zien..
Met die multicore support kunnen ze misschien via physics iets meer destructible environments creeren... opblaasbare bruggen, kraters, doorgangen blokkeren door huisje plat te gooien, ... Lijkt me leuker dan de zoveelste nieuwe tank.
Respawn icm capture points maakt een game al snel eindig, maar alle 30 spelers blijven wel involved tot het eindigd. Nu gaan de meeste terug naar de garage van het moment ze dood zijn. Het is geen origineel concept, maar wel nieuw voor WoT en kan volgens mij wel heel leuke games opleveren. Als het dan ook toevallig eens 1keer om de 20 games at random zou tussen zitten zou het een leuke afwisseling/verrassing zijn... ik denk maar even luidop
Maar goed, idereen is hier precies 100% blij met het spel zoals het nu is en ziet geen nut in innovatie. (ik eis het recht om ook zwart/wit te antwoorden
Een ander voorbeeld dat hier wel al op het forum is langsgekomen is communicatie & events, dat zou ook een hogere prioriteit mogen hebben dan nieuwe tanks.
Voor mij blijft het nu ook een leuke game hoor (zelfs een redelijk beetje verslaafd) !!!
Eigen tekst terug gelezen en zie dat ik het niet zo heel duidelijk omschrijf. Dus voor de duidelijkheid. Op dit moment draait world of tanks op 1 engine (de big world engine. Hier draaien ook wowp en straks ook wobs op. Deze is inmiddels redelijk verouderd en loopt dus op bepaalde plekken tegen zijn limiet aan.) deze ondersteund geen multicore.
Om op het gebied van physics toch wat meer te kunnen bieden dan de bigworld engine kan. komt hier straks een 2e engine naast te draaien(de havoc engine) deze zal de physics op zich gaan nemen. Mocht het mogelijk zijn dan draait deze sowieso op een andere core. het is mij alleen niet helemaal duidelijk of deze engine multi-core support heeft en dus zijn load(de physics load) over meerdere cores kan verspreiden of dat er maximaal 2 cores gebruikt kunnen worden(1 voor de bigworld engine en 1 voor de havoc engine).
ps. WG heeft al aangegeven dat er geen plannen zijn om de bigworld engine te vervangen.
pss. WG heeft ook aangegeven dat de physics engine het niet mogelijk gemaakt om terrain te vervormen(zoals kuilen door arty shells) Dit zou te veel problemen op kunnen leveren met vast zittende tanks etc. Wel zullen er meer gebouwen en bouwwerken vernield kunnen worden en zal dit ook realistischer gaan.
Om op het gebied van physics toch wat meer te kunnen bieden dan de bigworld engine kan. komt hier straks een 2e engine naast te draaien(de havoc engine) deze zal de physics op zich gaan nemen. Mocht het mogelijk zijn dan draait deze sowieso op een andere core. het is mij alleen niet helemaal duidelijk of deze engine multi-core support heeft en dus zijn load(de physics load) over meerdere cores kan verspreiden of dat er maximaal 2 cores gebruikt kunnen worden(1 voor de bigworld engine en 1 voor de havoc engine).
ps. WG heeft al aangegeven dat er geen plannen zijn om de bigworld engine te vervangen.
pss. WG heeft ook aangegeven dat de physics engine het niet mogelijk gemaakt om terrain te vervormen(zoals kuilen door arty shells) Dit zou te veel problemen op kunnen leveren met vast zittende tanks etc. Wel zullen er meer gebouwen en bouwwerken vernield kunnen worden en zal dit ook realistischer gaan.
[ Voor 13% gewijzigd door perpixel op 19-09-2013 16:45 ]
Respawnen moet dan niet alle huidige games over gaan nemen. Mij lijkt het persoonlijk niks aan. Ja iedereen gaat terug naar de garage maar met maar 1 leven per potje blijft het wel wat serieuzer vind ik. Je hebt nu al wel prutsers maar moet je je voorstellen als iedereen kan respawnen.
Ze waren het wel aan het testen, heette garagebattle geloof ik
Je kon geloof ik iets van 3 tanks preselecten en als je dan de eerste kapot had dan ging je naar de 2e, beetje zelfde als warthunder met zijn vliegtuigen.
Je kon geloof ik iets van 3 tanks preselecten en als je dan de eerste kapot had dan ging je naar de 2e, beetje zelfde als warthunder met zijn vliegtuigen.
Prima toch, zolang ik alles behalve standard battle uit kan zetten vind ik het bestShockWave schreef op donderdag 19 september 2013 @ 17:05:
Ze waren het wel aan het testen, heette garagebattle geloof ik

Idem dito. Ik heb encounter en assault ook uitstaan, dat is gewoon niks om te spelen met die hersenloze teams in dit spel.... 'hey de cap ligt in de stad, laten we allemaal door de valley gaan!' En dan sta je daar met 2 man bij de cap. Dat soort dingen al te vaak meegemaakt en juist daarom die modes uitgezet.Kaap schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 06:55:
[...]
Prima toch, zolang ik alles behalve standard battle uit kan zetten vind ik het best
Precies mijn beweegredenen. Steppes Encounter vond ik altijd supervet, maar dankzij encounter versies van o.a. Redshire heb ik onlangs toch ook maar Encounter uitgeschakeld. Assault stond al een week na introductie uitwsLy schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 07:34:
[...]
Idem dito. Ik heb encounter en assault ook uitstaan, dat is gewoon niks om te spelen met die hersenloze teams in dit spel.... 'hey de cap ligt in de stad, laten we allemaal door de valley gaan!' En dan sta je daar met 2 man bij de cap. Dat soort dingen al te vaak meegemaakt en juist daarom die modes uitgezet.
Dat is juist een reden voor mij om die battlemodes aan te zetten. Hoe meer idioten, hoe beter je het als speler kan doen. Tenzij je natuurlijk je winrate erg belangrijk vindt.Kaap schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 07:50:
[...]
Precies mijn beweegredenen. Steppes Encounter vond ik altijd supervet, maar dankzij encounter versies van o.a. Redshire heb ik onlangs toch ook maar Encounter uitgeschakeld. Assault stond al een week na introductie uit
Laatst een assault gespeeld waar elke idioot voor mijn AT8 tevoorschijn kwam, kon ze netjes afknallen en potje geindigd met 7 kills en +4k damage. (en ik was het aanvallende team
Voor nieuwe battlemodes kijk even op de wiki.
2 Upcoming Game Modes
2.1 Historical Battle
2.2 Garage Battle
2.3 30 vs 30 battles
2.4 VIP Escort
2.5 Clan Wars Release
[ Voor 10% gewijzigd door defiler1974 op 20-09-2013 08:41 ]
Gisteravond begon wat slecht, maar eindigde toch prima.
Victory ratio: 64.29%
Battles: 14
Efficiencyv2: 2106.29
WN6: 2064.28
Average tier: 8
Nog een klein beetje te gaan tot de object 704
Victory ratio: 64.29%
Battles: 14
Efficiencyv2: 2106.29
WN6: 2064.28
Average tier: 8
Nog een klein beetje te gaan tot de object 704
Gisteren 9 potjes in de Maus gespeeld en met mazzel 5 gewonnen. In ieder geval positief geëindigd daarmee.
Weer eens fors met mijn neus in het feit geduwd dat een Maus afhankelijk is van support. Ik denk niet dat ik die tank ooit nog solo ga spelen.
Weer eens fors met mijn neus in het feit geduwd dat een Maus afhankelijk is van support. Ik denk niet dat ik die tank ooit nog solo ga spelen.
Oneens. Dat gaat op tier 6 en lager misschien wel op als je als sealclubber aan het spelen bent. Daar kun je teams wel dragen. Maar op tier 8+ ben je voor een groot deel nog steeds afhankelijk van je team.defiler1974 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 08:38:
[...]
Dat is juist een reden voor mij om die battlemodes aan te zetten. Hoe meer idioten, hoe beter je het als speler kan doen.
Als 10 scrubs bij Lakevile encounter de valley inscheuren en worden tegengehouden door 3 tanks, je tegenstander met hun hele team de stad inrijdt, kun jij nog zon unicum zijn, maar tegen grote meerderheid ga je het nog steeds afleggen zonder dat je misschien echt heel veel damage/kills hebt kunnen doen. Die tegenstander zal je gewoon uitcappen.
Naja, het is een beetje pijnlijk af en toe, maar je hebt er af en toe van die pareltjes tussen.atticus182 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 09:22:
[...]
Dat tips geven aan je team, hou daar maar over opwant 9 van de 10 keer luisteren ze niet of beginnen ze te zeuren dat je je mond moet houden... Dat random teams helpen ben ik (met uitzonderingen daar gelaten) wel een beetje klaar mee
Dan lijkt het net alsof je een RTS aan het spelen bent, je pingt op de map en je ziet netjes 3 tanks omdraaien en positie daar nemen. (maar om eerlijk te zijn, is nog maar een paar keer gebeurt in mijn 10k potjes)
De reden dat ik dit spelletje blijf spelen is dat elke random battle toch wel weer wat oplevert. Af en toe flinke frustatie, maar ook van die momenten dat je met zweet in de handen als laatste overblijft en de overwinning nog kan pakken.
[ Voor 77% gewijzigd door defiler1974 op 20-09-2013 09:55 ]
Dat tips geven aan je team, hou daar maar over opdefiler1974 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 09:05:
[...]
Voor mij is het juist de sport het maximale uit de pot te halen wat mogelijk is. Wat dat betreft zie ik juist in 8+ potjes dat je als speler best wel veel invloed kan hebben, enerzijds door goed te spelen en anderzijds door tips aan je team te geven.
Enigste verschil wat ik zie als je echt een team hebt wat niet werkt dat je potje op assault sneller voorbij is.......
(ik speel nog geen Tier X battles, misschien is het daar beter.. ik speel vooral op Tier VI/VII/VIII)
[ Voor 6% gewijzigd door p0st op 20-09-2013 09:23 ]
Combinatie van, juist doordat de meeste rood/oranje/gele spelers onvoldoende tactisch inzicht voor hebben, en encounter/assault map inbalances, heb ik die gamemodes dus uitgeschakeld.defiler1974 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 09:05:
[...]
Dan neem je ook gelijk het uiterste van de potjes, dit werkt ook net zo slecht bij normale encounters.
Het grootste probleem met encounter/assault is dat er een paar mappen tussen zitten waar je continue hetzelfde fout ziet gaan (b.v. 10 man door de valley
). Over het algemeen zijn die modes best leuk om te spelen alleen dat soort mappen zorgen er voor dat je het af en toe snel zat bent.
[removed]
Moet wel zeggen dat de encounter/assault map balances beter zijn geworden met de laatste updates. Ze plaatsen meer terrain features in de maps zodat je beter denkking hebt bij assault en ze hebben de spawn points ook aangepast zodat je niet snel kan rushen bij encounters.Kaap schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 09:52:
[...]
Combinatie van, juist doordat de meeste rood/oranje/gele spelers onvoldoende tactisch inzicht voor hebben, en encounter/assault map inbalances, heb ik die gamemodes dus uitgeschakeld.
Dat is de map waar ik het ook wel het meest zie fout gaan, maar dat is nog een beetje nieuwigheid misschien. Mensen moeten het toch wel een keer afleren met 5 tanks door het midden te gaan als ze elke keer als lemmings afgeschoten worden. Ik meld nu al standaard dat ik ze afschiet als ze proberen met meer dan 1 tank daar heen te gaan.redwing schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 09:56:
Het grootste probleem met encounter/assault is dat er een paar mappen tussen zitten waar je continue hetzelfde fout ziet gaan (b.v. 10 man door de valley). Over het algemeen zijn die modes best leuk om te spelen alleen dat soort mappen zorgen er voor dat je het af en toe snel zat bent.
[ Voor 38% gewijzigd door defiler1974 op 20-09-2013 10:07 ]
1 encounter vind ik echt vreselijk. Das mountain pass encounter ... wat een grafplek voor de vlag ... echt.
Verder vind ik encounter wel prima
De plek is wel goed, ze hadden daaronder alleen nooit een steen moeten zetten zodat 1 kant als ze een beetje opletten zonder al te veel risico kunnen cappen.dynosu schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:02:
1 encounter vind ik echt vreselijk. Das mountain pass encounter ... wat een grafplek voor de vlag ... echt.
[removed]
Cap zit aan beide kanten van de stenen, plus je kan de cap blokken door bovenop bij de brug te gaan staan.redwing schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:10:
[...]
De plek is wel goed, ze hadden daaronder alleen nooit een steen moeten zetten zodat 1 kant als ze een beetje opletten zonder al te veel risico kunnen cappen.
Klopt, alleen als je van de berg afkomt kun je eerder bij de cap zijn. Als je dan de cap beveiligd kan de andere kant alleen maar in cap komen door over het open veld te rijden. Zowel op de brug als in de open vlakte is het lastig dichterbij te komen. Naar mijn idee hadden die stenen daar niet moeten staan zodat je van alle kanten die cap kunt resetten en cappen dus wat lastiger gemaakt wordt.User schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:13:
[...]
Cap zit aan beide kanten van de stenen, plus je kan de cap blokken door bovenop bij de brug te gaan staan.
[removed]
Zo rot als het afgelopen paar dagen ging, ging het gisteren wel heel erg voorspoedig:
15 battles gespeeld Win Rate: 80.00%
Dagen daarvoor hing de winrate net rond de 40%.
Heb ik mijn balansdagen gehad in ieder geval
15 battles gespeeld Win Rate: 80.00%
Dagen daarvoor hing de winrate net rond de 40%.
Heb ik mijn balansdagen gehad in ieder geval
Alle vragen hebben een antwoord
Ik ben minder gelukkig de laatste dagen.
Mijn winratio was al niet best maar gisteravond ging het echt nergens over
Wordt constant gesniped door enemies die ik niet kan zien omdat mijn viewrange blijkbaar altijd lager is
. Probeer dan om ergens omheen te rijden voor cover maar blijkbaar zien ze me dan nog..
Mijn winratio was al niet best maar gisteravond ging het echt nergens over
Wordt constant gesniped door enemies die ik niet kan zien omdat mijn viewrange blijkbaar altijd lager is
Is het geen dipje doordat het weer sneller donker is en de regen?Gadgeteer schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:00:
Ik ben minder gelukkig de laatste dagen.
LOL.. ik bedoel uiteraard in het spel.Piekartz87 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:03:
[...]
Is het geen dipje doordat het weer sneller donker is en de regen?
Ik denk dat ik te ongeduldig ben.. ik wordt altijd afgeschoten ver uit de buurt van mijn team.
Tenminste als ik ooit het geluk heb in een team te zitten, ik tref erg veel cowboys de laatste tijd. Dat zijn van die typische "lone ranger" fans die denken dat ze in hun eentje 15 tegenstanders kunnen uitschakelen

Ook die maps dat je een basis moet verdedigen... iedereen rushed weg en daar sta je om hulp te roepen omdat het groepje wat links omging al dood is en het hele enemy team daarlangs je basis binnen rijdt.
Dat ongeduldig zijn komt waarschijnlijk omdat je de dag begonnen bent met enkele Defeats. Als ik dat voor heb wil ik zo snel mogelijk enkele Victories behalen (want in ben een statshoer) en dan loopt het gegarandeerd mis. Overagressief spel met een snelle return naar de garage als gevolg en weer een Defeat er bij. Helpt niet echt als je nieuwe tanks will grinden.Gadgeteer schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:22:
[...]
LOL.. ik bedoel uiteraard in het spel.
Ik denk dat ik te ongeduldig ben.. ik wordt altijd afgeschoten ver uit de buurt van mijn team.
Tenminste als ik ooit het geluk heb in een team te zitten, ik tref erg veel cowboys de laatste tijd. Dat zijn van die typische "lone ranger" fans die denken dat ze in hun eentje 15 tegenstanders kunnen uitschakelen![]()
Ook die maps dat je een basis moet verdedigen... iedereen rushed weg en daar sta je om hulp te roepen omdat het groepje wat links omging al dood is en het hele enemy team daarlangs je basis binnen rijdt.
Mijn truukje is nu om dan even terug te grijpen naar de T49 of de Hellcat waarmee je bijna gegarandeerd in de top 3 eindigt. Ze hebben goede viewrange en de camo mag er ook zijn, dus de problemen die je beschrijft zullen dan toch al iets minder voorvallen.
Had ik eergister dus ook. Ik was wellicht iets te gehaast maar daarnaast had ik ook gewoon pech.
De matchmaking zat mij tegen, telkens laagste tier. Werdt met mijn stug gewoon door mijn front armor ge oneshot.
De matchmaking zat mij tegen, telkens laagste tier. Werdt met mijn stug gewoon door mijn front armor ge oneshot.
Gisteravond ging bij mij juist dramatisch, werd echt steevast in het knuppelteam ingedeeld. Resulteerde in een WR van 40,91% en een WN7 van 1454. Vrij slecht voor mijn doen, hoewel ik met mijn platoonmaat nog best wat potjes het team heb kunnen dragen. Maar bij sommige battles wisten we gewoon van tevoren al dat het niets zou worden. 1 potje was heel extreem, was een T8/T7 pot geloof ik. Wij waren de enige groenen in ons team, verder hadden we alleen maar oranje en rode spelers in ons team. Tegenstander had 5 groenen, 1 paarse en een hoop gele spelers. Die battle was dan ook snel over..
Heb inmiddels mijn 2e T9 tank: de E-75. Ben er nog niet weg van. Wordt veel in T10 ingedeeld, wat op zich natuurlijk wel logisch is. Maar daar komt die topgun van de KT toch wel wat tekort. En de armor is ook maar zozo. Er zijn weinig mensen die moeite hebben om me te pennen, terwijl als ik een E-75 tegenkom ik met gold al niet zo maar ff door de onderplaat heenkom. Hopelijk wordt het met de topturret beter, maar die heb ik natuurlijk nog niet. En hij is vrij traag, wat op sommige maps dodelijk is. Gisteren op Cliff bijvoorbeeld, had de noordelijke spawn en wil dan dus helemaal linksom die grote berg rijden. Maar ja, daarvoor moet je eerst een stuk uphill en dan een stuk door open terrein. Met een trage E-75 is dat dus drama. Ik werd dan ook in open terrein gespot en helemaal weggesniped en artied. Team hielp ook niet echt want ik was met een treurige 1600 dmg nog top dmg dealer ook
Dat zijn echt frustrerende momenten van het spel en de vloek van een stock tank spelen.
De T30 is stock daarentegen een stuk beter te spelen. Die gun van de T28 Prot. komt in T10 wel wat tekort, maar het gaat toch stukken beter dan met de E-75. WR op de T30 is na 26 battles 57,6 % dus dat is netjes.
Heb inmiddels ook de LB1 op de T-44, maar op de één of andere manier ben ik nog niet zo goed met deze tank als ik was met de T-43 en de T-34-85. Heb toch wel erg veel bounces met die gun. Het gaat wel al stukken beter dan met de stock gun, maar ik heb nog geen 1 potje meer dan 3K dmg kunnen halen en dat moet toch wel mogelijk zijn met deze tank. Maar goed, heb er ook pas 39 potjes mee gespeeld dus dat gaat vast nog wel een keer lukken
Heb inmiddels mijn 2e T9 tank: de E-75. Ben er nog niet weg van. Wordt veel in T10 ingedeeld, wat op zich natuurlijk wel logisch is. Maar daar komt die topgun van de KT toch wel wat tekort. En de armor is ook maar zozo. Er zijn weinig mensen die moeite hebben om me te pennen, terwijl als ik een E-75 tegenkom ik met gold al niet zo maar ff door de onderplaat heenkom. Hopelijk wordt het met de topturret beter, maar die heb ik natuurlijk nog niet. En hij is vrij traag, wat op sommige maps dodelijk is. Gisteren op Cliff bijvoorbeeld, had de noordelijke spawn en wil dan dus helemaal linksom die grote berg rijden. Maar ja, daarvoor moet je eerst een stuk uphill en dan een stuk door open terrein. Met een trage E-75 is dat dus drama. Ik werd dan ook in open terrein gespot en helemaal weggesniped en artied. Team hielp ook niet echt want ik was met een treurige 1600 dmg nog top dmg dealer ook
De T30 is stock daarentegen een stuk beter te spelen. Die gun van de T28 Prot. komt in T10 wel wat tekort, maar het gaat toch stukken beter dan met de E-75. WR op de T30 is na 26 battles 57,6 % dus dat is netjes.
Heb inmiddels ook de LB1 op de T-44, maar op de één of andere manier ben ik nog niet zo goed met deze tank als ik was met de T-43 en de T-34-85. Heb toch wel erg veel bounces met die gun. Het gaat wel al stukken beter dan met de stock gun, maar ik heb nog geen 1 potje meer dan 3K dmg kunnen halen en dat moet toch wel mogelijk zijn met deze tank. Maar goed, heb er ook pas 39 potjes mee gespeeld dus dat gaat vast nog wel een keer lukken
E-75 is stock een drama, echt geen leuke tank om te doen.
Echter wanneer ie full ops is, is het de beste T9 die er is!!!
Echter wanneer ie full ops is, is het de beste T9 die er is!!!
Gisteren kort een paar potjes gedaan maar die gingen, afgezien van de AMX 46 net als de rest van de week, best wel aardig
pas maar op, dadelijk nerft WG jouw accountpsychoclown schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 12:28:
Gisteren kort een paar potjes gedaan maar die gingen, afgezien van de AMX 46 net als de rest van de week, best wel aardig
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)