[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 31 Laatste
Acties:
  • 70.453 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
ShockWave schreef op zondag 15 september 2013 @ 14:45:
Researched:
T57 Heavy Tank researched. Undistributed experience spent: 375. Free Experience spent: 0 [afbeelding]
Maarre 375 xp om te researchen??
Even mezelf schaamteloos quoten.
Weet nu waar de 375XP researchkosten vandaag komen voor de T57, deze had ik nog over na 250K research.
Had dus totaal 250375xp staan voor research.
Wel vage tekst wat er dan wordt omschreven..

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:50
perpixel schreef op maandag 16 september 2013 @ 20:38:
Net op twitch een streamer tegen gekomen die toch wel tof is. Geen super goede speler, maar gedraagt zich heel tof naar de kijkers. Bijkomend punt. Het is een pool en spreekt beter engels dan de gemiddelde nederlander :) http://www.twitch.tv/kazrahim
Ik kijk laatste paar dagen naar QuickyBaby. Well relax om te kijken hoe iemand anders het doet. Blijkbaar kies ik wel verkeerde momenten uit, want elke keer als ik kijk speelt hij niet al te best :P Tenminste had beter verwacht. Wel een aanrader voor iedereen om te soms te kijken. Als je ziet hoe hij speelt, kan je een hoop leren.

Naast de stream van Kyozu, zijn er nog meer aanraders van streams?

Om mijn stats bij te houden kijk ik regelmatig op noobmeter en het is me opgevallen dat deze laatste tijd erg up to date is. Waar ik voorheen ongeveer 12 uur moest wachten op een update, krijg ik deze nu vrijwel meteen. Zojuist een potje gespeeld en deze staat er meteen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:20

wontcachme

You catch me? No you wont

oosterhofjf schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:28:
[...]

Ik kijk laatste paar dagen naar QuickyBaby. Well relax om te kijken hoe iemand anders het doet. Blijkbaar kies ik wel verkeerde momenten uit, want elke keer als ik kijk speelt hij niet al te best :P Tenminste had beter verwacht. Wel een aanrader voor iedereen om te soms te kijken. Als je ziet hoe hij speelt, kan je een hoop leren.

Naast de stream van Kyozu, zijn er nog meer aanraders van streams?
http://www.twitch.tv/embryonicjourney

QB kijk ik ook vaak. En soms speelt hij wel eens slecht ja (wie niet), maar vaak doet hij toch de damage die hij behoort te doen voor de tier tank. En soms laat hij dingen er wel erg makkelijk uit zien :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SehudeKoza
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 12:42
oosterhofjf schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:28:
[...]

Om mijn stats bij te houden kijk ik regelmatig op noobmeter en het is me opgevallen dat deze laatste tijd erg up to date is. Waar ik voorheen ongeveer 12 uur moest wachten op een update, krijg ik deze nu vrijwel meteen. Zojuist een potje gespeeld en deze staat er meteen op.
van Noobmeter:
News
- Made account data refreshes more frequent; let me know how that works.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:50
wontcachme schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:32:
[...]

http://www.twitch.tv/embryonicjourney

QB kijk ik ook vaak. En soms speelt hij wel eens slecht ja (wie niet), maar vaak doet hij toch de damage die hij behoort te doen voor de tier tank. En soms laat hij dingen er wel erg makkelijk uit zien :+
Het valt me vooral op dat hij erg voorzichtig speelt en zijn tijd neemt voor een schot. Wel allemaal erg berekenend. Echt respect daarvoor. Zelf behaal ik het tegenovergestelde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
point blank met E5 bouncen op achterkant van IS7... Soms klopt er maar weinig van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 19:34
patrickos85 schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:55:
point blank met E5 bouncen op achterkant van IS7... Soms klopt er maar weinig van
Dan heb jij mijn potjes vandaag nog niet gezien...

~10 potjes, 1 gewonnen...

Het spel heeft het zelfs gepresteerd om met 250mm penetration te bouncen op de achterkant van een ELC.
Volledig geaimed op de achterkant van een T-54. Shell verdwijnt.
250mm penetration shell in de zijkant van een Indien Panzer. Bounce.
250mm penetration shell op de achterkant van een T-54 turret. Bounce.
Etcetera, etcetera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
User schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:59:
[...]
Dan heb jij mijn potjes vandaag nog niet gezien...

~10 potjes, 1 gewonnen...

Het spel heeft het zelfs gepresteerd om met 250mm penetration te bouncen op de achterkant van een ELC.
Volledig geaimed op de achterkant van een T-54. Shell verdwijnt.
250mm penetration shell in de zijkant van een Indien Panzer. Bounce.
250mm penetration shell op de achterkant van een T-54 turret. Bounce.
Etcetera, etcetera.
Respect! 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
is er al een sound mod voor 8.8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
Yes, downloads staan op de site van dynosu.

Na aanrader van edraket voor de t57 heavy gegaan en nu al bij de t69

Leuke tank met de laatste gun erop :D
tyvm edje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Dankje, ik vind de geluiden van WOT zelf wel heel erg braaf. Hopelijk wordt dat zo wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Dit is de link naar het forum welke altijd de laatste heeft..

http://forum.worldoftanks...rical-gun-sounds-mod/#top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Vandaag ook weer een hoop vage bounces gehad en een hoop lage damage rolls..
Met mijn T-54 kwam ik bijna niet door de front en achterkant van een IS-8 heen, 6 keer op rij een bounce... zowel met normale shells als met premium shells...
Met mijn BL-10 ook veel bounces, maar wat erg opviel was het aantal lage damage rolls... bijna ieder schot was onder de 700hp, nogal erg vervelend als de shells 750hp average damage doen...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
wsLy schreef op maandag 16 september 2013 @ 23:46:
Vandaag ook weer een hoop vage bounces gehad en een hoop lage damage rolls..
Met mijn T-54 kwam ik bijna niet door de front en achterkant van een IS-8 heen, 6 keer op rij een bounce... zowel met normale shells als met premium shells...
Met mijn BL-10 ook veel bounces, maar wat erg opviel was het aantal lage damage rolls... bijna ieder schot was onder de 700hp, nogal erg vervelend als de shells 750hp average damage doen...
Lage damageroll met de BL10..ken het idd veel onder de 700 hoewel vandaag schrok ik even 935dmg en geen ammorack, viel bijna van mijn stoel..had ik nog nooit gezien.
Ook veel shells die ineens over een target gaan of te kort gaan en voor de enemy in de grond slaan of onderdoor vliegen... :(
Lijkt wel of de game je terug probeert te pakken ofzo, mijn avg damage ging als een speer omhoog met de BL10 *O* maar is nu zeker weer 10 punten gezakt. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

bl10 is niet voor niets de trollgun. Ding heeft zijn eigen manier van dingen doen. Soms doet ie wat je wil, soms niet. Maar overall vind ik de isu met bl10 nog steeds geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Gisteren weer wat tijd gehad om te spelen en dus ook nog heel even van de special kunnen genieten. Helaas net wat te kort om de eerste skill op de nieuwe T-54 crew op fatsoenlijk niveau te krijgen maar na 3 potjes toch al bijna 50%.

Voor de rest ging het wel aardig anders dan dat er best wel vervelende lag was op EU2 maar ik was niet de enige hoorde ik van wat PTS lui. Toch even twee potjes de Object 140 kunnen uitproberen met 280% crew en dat voelde best wel lekker, die reload is best wel insane :D

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:49
Ik heb gister mijn mod pack een aantal updates gegeven en een nieuwe versie online gezet.

Volledige lijst

Veranderingen:
  • nieuwe versie HRMOD Gun Sounds 1.83
  • nieuwe versie Improved Lightning
  • nieuwe versie Jackhammer ContourIcons
  • nieuwe versie Locastans Minimap 2ndGen
  • Extra XVM tweaks en eigen config map
  • Profanity filter fix.
  • xvm full 5.0.0 Test2
oizopower-mod-pack-0.4.1.rar (434.6 MB)

[ Voor 12% gewijzigd door MrOizo2005 op 17-09-2013 09:49 ]

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

hij word steeds groter oizo :P

bijna 500mb nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
dynosu schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 08:50:
hij word steeds groter oizo :P

bijna 500mb nu :)
Ja inderdaad, komt door de sound packs en volledige clan icons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Even gekeken, maar klinkt best cool. Ben bang dat ik doof word bij elk t30 schot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

oh das nog niets, ga maar eens naast een t92 staan. Daar word je pas doof van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Veel beter met die sound mods. Vooral de engine sound vind ik wel erg vet. Het was dan ook wel heel erg braaf in vanilla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
Op Gnomefather's zijn facebook staat 1.83 en op die pagina staat 1.81?

Historical Realism Gun Sound mod 1.83 is out.
https://mega.co.nz/#!5dYX...Ge2m6aOCJi2zvVyzL7jtjxcug

[ Voor 14% gewijzigd door MrOizo2005 op 17-09-2013 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
dynosu schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 08:54:
ja dat lijkt mij helemaal ziek :9~

Ga het toch maar op kort termijn eens uittesten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:10
Kaap's game settings:
Volume: 1

Zodat ik net de voices van de crew kan horen. Stoort anders zo door teamspeak heen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Kaap schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:13:
Kaap's game settings:

Zodat ik net de voices van de crew kan horen. Stoort anders zo door teamspeak heen :P
Je bent niet de enigste die dat heeft!

die Improved Lightning mod. Veroorzaakt dat nog een beetje lagg op je pc en is het het waard om te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
dr34m3dd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:21:
[...]

die Improved Lightning mod. Veroorzaakt dat nog een beetje lagg op je pc en is het het waard om te halen?
Het is maar net wat je fijn vind, ik vind het persoonlijk beter dan die grauwe kleuren. Zie het verschil hier:
Afbeeldingslocatie: http://i40.img-up.net/comparisonc0b0.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 19:03
Kaap schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:13:
Kaap's game settings:

haha hier precies dezelfde settings. Als ik het hoger zet dan stoort het teveel op TS.
Soms zet ik het geluid ook gewoon uit.

Maar uit F15? Ga je naar Relic of andere opties.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bean77 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:08:
[...]
Maar uit F15? Ga je naar Relic of andere opties.
F15 is een zeer goede clan. Alleen de activiteit op teamspeak vond ik tegenvallen. Pas tegen primetime zaten er een paar mensen, met cw wel, daarna kakt het dan weer in. Teamspeak gebruik is voor mij echt bepalend, een clan ben je niet omdat je allemaal dezelfde clantag draagt.

Ik heb nog geen besluit genomen waar nu heen te gaan. Sowieso geen Relic, die stond op het lijstje met F15, maar ging een streep door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Kaap schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:18:
[...]

F15 is een zeer goede clan. Alleen de activiteit op teamspeak vond ik tegenvallen. Pas tegen primetime zaten er een paar mensen, met cw wel, daarna kakt het dan weer in. Teamspeak gebruik is voor mij echt bepalend, een clan ben je niet omdat je allemaal dezelfde clantag draagt.

Ik heb nog geen besluit genomen waar nu heen te gaan. Sowieso geen Relic, die stond op het lijstje met F15, maar ging een streep door.
ZERO? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
MrOizo2005 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 08:56:
[...]

Op Gnomefather's zijn facebook staat 1.83 en op die pagina staat 1.81?

Historical Realism Gun Sound mod 1.83 is out.
https://mega.co.nz/#!5dYX...Ge2m6aOCJi2zvVyzL7jtjxcug
Heb gelinkt naar de eerste pagina maar voor de laatste updates moet je altijd even op de laatste kijken...topic is niet van gnomefather zelf namelijk...
dynosu schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 08:54:
Een aantal E100's in tc of cw die focus fire geven.... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Neej man, ik ga naar DR-EC, bij GOT ben ik niet meer welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

sta je daar nog niet op de blacklist dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vwb clans: ik ben uit WHO gestapt......
Ik wilde wel eens ervaren hoe het is om in een CW-clan te zitten, maar is me niet 100% bevallen.
De "druk" om CW te joinen op het moment dat je online bent, vond ik niet prettig. Wellicht dat meespeelt dat de CW's niet lekker liepen door wat wisselingen van de wacht en daarbij komende frustratie van een aantal.

Ik ben (voorlopig) denk ik meer iemand voor een casual clan met ervaren spelers.
Doel: stats verder opschroeven en dan wellicht ooit nog eens een succesvolle clan dat geen "zusje van" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Ik zal het nog wel eens willen proberen een CW maar ik hou sowieso niet van druk. Ben nogal een casual gamer.

Heb nu sinds een paar dagen een clan, het is wel leuk dat je met een aantal mensen een groepje aan kan maken. Platoon met 10 man doen ze ook wel eens.
Heb je in ieder geval wat controle over de uitkomst van een battle :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Piekartz87 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:43:
Ik zal het nog wel eens willen proberen een CW maar ik hou sowieso niet van druk. Ben nogal een casual gamer.
Dan zul je het ook bij een casual cw clan moeten houden. Betekent helaas wel dat je weinig van de prestaties mag verwachten.

Ondanks dat sommige mensen vinden dat er een gulden middenweg is, blijf ik erbij dat clan wars afgezet tegen prestaties een zeer zwart/wit plaatje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Ben het helemaal met je eens.
Als ik het een keer zou willen proberen dan wil ik het ook een klein poosje fanatiek doen.

Het lijkt me ook vervelend voor andere leden die wel fanatiek zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:38:
Vwb clans: ik ben uit WHO gestapt......
Ik wilde wel eens ervaren hoe het is om in een CW-clan te zitten, maar is me niet 100% bevallen.
De "druk" om CW te joinen op het moment dat je online bent, vond ik niet prettig. Wellicht dat meespeelt dat de CW's niet lekker liepen door wat wisselingen van de wacht en daarbij komende frustratie van een aantal.

Ik ben (voorlopig) denk ik meer iemand voor een casual clan met ervaren spelers.
Doel: stats verder opschroeven en dan wellicht ooit nog eens een succesvolle clan dat geen "zusje van" is.
Kom naar -ICE- !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
Kaap schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:44:
[...]

Dan zul je het ook bij een casual cw clan moeten houden. Betekent helaas wel dat je weinig van de prestaties mag verwachten.

Ondanks dat sommige mensen vinden dat er een gulden middenweg is, blijf ik erbij dat clan wars afgezet tegen prestaties een zeer zwart/wit plaatje is.
je favo clan misschien?
http://forum.worldoftanks...iik-zoekt-nog-kanonniers/

Tsja clans..... altijd het jing-jang effect.

Nu in AOS mindere FC's met als gevolg mindere CW resultaten (weliswaar tegen o.a. Kazna). op zich is verliezen geen schande, maar de wijze waarop is te knullig.
Daartegenover weer wel zeer actief TS, casual gevoel (altijd wel genoeg spelers voor CW) en zitten in een goede alliantie.

Maar ja, als je knullig CW's verliest is dat wel de boventoon helaas. Ik kan nu wel switchen van clan, maar dan heb je misschien goede FC's (moet je eerst maar afwachten), of grote activiteit, of casual gevoel?
Zo is er vaak wel wat te vinden, ik neem de mindere FC's maar even op dit moment en hoop op betere tijden :p

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weer CW's moeten spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Nahh, met mij spelen :D
Ik zeg: Probeer het gewoon en als je t niet bevalt ga naar DR-EC. net zoals Kaap. Erg leuke clan, teminste dat was het vroeger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Je kunt zeggen wat je wilt van DIIIK, maar ze spelen wel elke dag CW en hebben geen bullshit affairs intern.
dr34m3dd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:58:
[...]
Nahh, met mij spelen :D
Ik zeg: Probeer het gewoon en als je t niet bevalt ga naar DR-EC. net zoals Kaap. Erg leuke clan, teminste dat was het vroeger!
Je weet dat ik sarcastisch was toen ik dat zei he? Ik heb definitief een punt gezet achter de nederlandse wot clans/community.

[ Voor 37% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-09-2013 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
Kaap schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:58:
[...]

Je kunt zeggen wat je wilt van DIIIK, maar ze spelen wel elke dag CW en hebben geen bullshit affairs intern.
bedoelde het ook serieus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
jeetje is who compleet leeggelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Word wat geschoven tussen de clans en wat opruiming ook geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:39
Wie weet hoe ik weer mijn daily stats rechtsonderin krijg in de garage? Sinds ik Dynoso z'n modpack niet meer gebruik mis ik dit namelijk.
Met name het aantal potjes gespeeld op die dag en de bijbehorende winrate.
Ik gebruik nu OMC modpack.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
dynosu schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:40:
HMMM reminds me of HARD(S).... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Appie Heijn schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:45:
Wie weet hoe ik weer mijn daily stats rechtsonderin krijg in de garage? Sinds ik Dynoso z'n modpack niet meer gebruik mis ik dit namelijk.
http://forum.worldoftanks...es-and-session-stats-088/

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Appie Heijn schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:45:
als je de nieuwe versie ophaalt van omc modpack zit daar session stats bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dynosu schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:40:
En een groepje dat met Nunu meegegaan is

Edit: oeps....zie nu ook dat er meer dan 30 man weg is uit WHO ;w

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2013 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
waar is de loyaliteit van de gamers tegenwoordig...en maar switchen (8>

says the clanless tanker :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je vond t vanmorgen nog een saaie tank..... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
dynosu schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:47:
[...]

als je de nieuwe versie ophaalt van omc modpack zit daar session stats bij.
Thanks gelukt :D

Vandaag gaat ie erg lekker met de specials:

Tank destroyers for the win(10 wins @ TD) = 50.000 credits = Finished
We hide with pride(60 TD kills) = Enchanged gun laying drive = Finished
Win 15 random battles = 250.000 credits = Finished
50.000xp = Special extra day premium = Finished

Vooral de "We hide with pride" is makkelijk te doen met de Hellcat.

[ Voor 6% gewijzigd door Appie Heijn op 17-09-2013 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
iemand nog een leuke tips voor een epische troll tank?
Aangezien ik geen doel meer heb qua tanks ben ik een beetje leuke/geinige tanks aan het terugkopen op elke tier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Bean77 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 18:28:
iemand nog een leuke tips voor een epische troll tank?
Aangezien ik geen doel meer heb qua tanks ben ik een beetje leuke/geinige tanks aan het terugkopen op elke tier.
SU-85b!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Euh ISU, SU100Y en natuurlijk de beste! De Hellcat.
Ik snap er geen fuk van, heb een SU100Y wat toch echt een td is, kan dat ding niet op de handrem zetten. Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Appie Heijn schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 18:39:
Euh ISU, SU100Y en natuurlijk de beste! De Hellcat.
Ik snap er geen fuk van, heb een SU100Y wat toch echt een td is, kan dat ding niet op de handrem zetten. Klopt dit?
Ja, aangezien hij een turret heeft. Handrem werkt alleen bij tanks / TD's die geen turret hebben, of een turret hebben die niet 360 graden kan draaien.

edit// verkeerd gelezen, dacht dat het over de Hellcat ging.

[ Voor 21% gewijzigd door wsLy op 17-09-2013 19:49 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
wsLy schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 18:41:
[...]

Ja, aangezien hij een turret heeft.
Wut. Stop met drinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Turret @ SU100Y, niet echt hoor, wel een hele grote horizontale gun uitslag, maar daar kun je op deze manier niet echt profijt van hebben.

Raar, heb dat ding al een tijdje maar valt mij nu pas op dat ie de gun zover horizontaal kan gebruiken.

[ Voor 27% gewijzigd door Appie Heijn op 17-09-2013 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Appie Heijn schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 18:49:
Turret @ SU100Y, niet echt hoor, wel een hele grote horizontale gun uitslag, maar daar kun je op deze manier niet echt profijt van hebben.

Raar, heb dat ding al een tijdje maar valt mij nu pas op dat ie de gun zover horizontaal kan gebruiken.
D'r is tegenwoordig een bug dat je traverselimiet visueel niet meer bestaat. Je kan je gun dan 360 graden draaien. Waarschijnlijk kun je daarom ook je niet niet meer op de handrem zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw juist leuk link gevonden:

http://www.vbaddict.net/heatmaps/

En staat nog vol andere leuke stat weetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:27

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 19:40:

De cijfers over het ammorack van de Leopard (pta) zijn wel duidelijk. Nu vraag ik me enkel af, is dit de kans per pot of per gepenetreerd schot (voelt iig als optie 2 aan bij de leopard pta) 8)7

Is er trouwens al iets gekend over hoe en waar die waffentragers zouden geïntegreerd worden in de duitse lijnen?

[ Voor 11% gewijzigd door Joindry op 17-09-2013 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:04
Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 19:40:

Zo'n heatmap is best leuk. Helemaal leuk zou zijn als ze het zouden combineren met andere statistieken. Zoals aantal spots vanuit welke plek of damage vanuit die plek. Of misschien combineren met player stats. Dan zie je of het echt waar is dat al die unicums zo achteraf campen en/of ze misschien hele specifieke plaatsen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Man man, als je een tier 6/78 tank hebt weet je onderhand toch wel dat je links/rechts.midden van de map ongeveer gelijk moet bezetten? Net 2x achter elkaar dat 10/11 man waarvan 5/6 T8 heavies allemaal dezelfde kant op rijden of blijven base campen en dan kan je met een T6 medium gaan proberen de andere flank te houden (of maar achter de noobs aanrijden en zolang mogelijk in leven blijven...). Kansloos

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebeurt net zo makkelijk in tier 10 hoor.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:20

wontcachme

You catch me? No you wont

perpixel schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 20:43:
[...]

Zo'n heatmap is best leuk. Helemaal leuk zou zijn als ze het zouden combineren met andere statistieken. Zoals aantal spots vanuit welke plek of damage vanuit die plek. Of misschien combineren met player stats. Dan zie je of het echt waar is dat al die unicums zo achteraf campen en/of ze misschien hele specifieke plaatsen hebben.
Als goede speler kan je 2 dingen doen tegenwoordig. Ben je in platoon met 3 man en top tier of net eronder, dan kan je aggresief spelen maar dat heeft risico's aangezien je dan compleet de *** bent wanneer er meer tegenstanders zijn dan verwacht. Of je doet eerst wat rond snipen voordat je je compleet commit tot een een plek waar je niet meer weg kan komen. En zeker als je een team moet dragen kan je beter wat snipen en dmg doen dan yolo roepen en eraan gaan omdat je de situatie niet weet

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:10

p0st

Dutch Reefer

User schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 18:55:
[...]
D'r is tegenwoordig een bug dat je traverselimiet visueel niet meer bestaat. Je kan je gun dan 360 graden draaien. Waarschijnlijk kun je daarom ook je niet niet meer op de handrem zetten.
Jep, die bug wordt verooraakt door de HR Gunsound Mod. Door het juiste XML bestand te verwijderen wordt de bug verholpen (na een restart). De bestanden staan hier: \res_mods\0.8.8\scripts\item_defs\vehicles

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
atticus182 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 23:41:
[...]

Jep, die bug wordt verooraakt door de HR Gunsound Mod. Door het juiste XML bestand te verwijderen wordt de bug verholpen (na een restart). De bestanden staan hier: \res_mods\0.8.8\scripts\item_defs\vehicles
Thanks, maar is dat niet eigenlijk gewoon een Hack dan?

Iets anders, ik heb nu de volgende Tier X:
IS7(niet echt mijn ding)
T62A(leuk!)
Obj 261(Arty, sniper AP)

Nu weer op 4 miljoen credits, maja wat zal ik kopen.
Unlocked:
Tier X
E100
E50M
GWE Tiger

Tier IX
T30
Centurion 7/1

[ Voor 24% gewijzigd door Appie Heijn op 18-09-2013 00:09 ]

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

E100 begint mij steeds meer te bevallen, zeker in randoms kan het een beest zijn.
Maar een T30 staat ook nog op mijn verlanglijstje :)

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
atticus182 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 23:41:
[...]

Heb zelf die soundmod en hier geen problemen met non turreted td's hoor.

• crizyz
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Volgens mij klopt er een en ander niet met de after battle reports. Kreeg al een aantal rare cijfertjes te zien, maar deze slaat toch alles. :P
Afbeeldingslocatie: http://cloud-2.steampowered.com/ugc/903259972491597510/B01E23FB9E71569C179212C4D37CE1741E90166E/

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

Verwijderd

@appie heijn: ik zou in zo'n geval rekening houden met wat ik heb op tier 10 om afwisseling te houden.
Dus E50 en Centurion zouden afvallen omdat je al een leuke medium hebt.
Dan zou ik voor een dikke damagedealer gaan, E100 of T30 richting 110e4 en kijken voor welke ik een goede crew heb.

Tevens kun je je afvragen of je nu moet gaan kopen en retrainen of wachten tot de weekendspecial. Wellicht krijg je nog ergens korting op......

• Bean77
Appie Heijn schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 23:49:
[...]

Thanks, maar is dat niet eigenlijk gewoon een Hack dan?

Iets anders, ik heb nu de volgende Tier X:
IS7(niet echt mijn ding)
T62A(leuk!)
Obj 261(Arty, sniper AP)

Nu weer op 4 miljoen credits, maja wat zal ik kopen.
Unlocked:
Tier X
E100
E50M
GWE Tiger

Tier IX
T30
Centurion 7/1
Tsja wat wil je ermee doen?

T30 lijkt me de meeste fun.
Voor CW wordt de E100 meer gebruikt dan de E50M
E50M is in random/platoon battles flexibel inzetbaar. E100 op sand river, El Halluf etc krijg ik altijd kriebels van. E50M is dat meer flexibeler.

Hangt helemaal af dus van je persoonlijke situatie.

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:29
Zo, gisteren een nette dag gehad met 75% wins uit 36 potjes. Ik heb de T-54 grind naar de Object 140 kunnen afronden. Helaas geen credits om die ook aan te schaffen.

Noobmeter verteld me dat ik met de T-54 160 potjes heb gespeeld sinds ik hem weer heb aangeschaft, waarvan 125 gewonnen. Dat is 78,12% winrate. Wat een fijne tank is het ook zeg.

Helaas de tank wel verpatst om de aanschaf van mijn ultieme jongensdroom te realiseren: de Maus. Ik kon het niet nalaten om gebruik te maken van de kortingsactie. Ik heb de Maus al enkele maanden geleden unlocked en telkens andere tanks voorrang gegeven. Het is wel een brute tank zeg. Meteen een paar Steel Wall's erop gehaald, maar daar is het natuurlijk ook wel de tank voor. Net als andere langzame tanks (T95 enzo) merk je dat het extreem belangrijk is om goede support te hebben van je team. Een Maus in zijn eentje is een dode Maus...

Nu moet ik echter weer opnieuw starten met credits grinden. De AMX 50B is ook al unlocked en die wil ik erg graag hebben. Ik vermoed dat de Object 140 daarop zal moeten wachten.
Even afwachten wat de volgende kortingsactie wordt. Ik hoop een van deze twee.

Verwijderd

Dan ben ik je nog tegengekomen in die Maus van je!
Zag 't ook later pas.....

• themaxter

themaxter

Bugged..

Ben ook aan het grinden naar de Maus ivm die special nog een kleine 40k XP te gaan...
Ondanks dat het geen tank meer is waar veel van wordt gebruik gemaakt in CW etc vind ik gewoon dat ie in de garage moet staan :+

• perpixel
Ik hoor van veel mensen dat die maus een tank is waar ze een bepaalde drang naar hebben, maar ik kan me daar helemaal niks bij voorstellen. Wat is precies de aantrekkingskracht van die tank. Ik zie alleen maar een zwaar, traag, log blok beton met een slecht gun :P welke als hij 1 keer geflanked ook niks meer aan zijn pantser heeft :) maar misschien mis ik iets.

• Piekartz87
Ik begrijp het wel. Het liefst zou ik ook constant in een tiger rond rijden. Jammer dat die 88 gun zijn historische status niet waar kan maken.

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
De Maus heeft mytische status dat is waarom hij zo aantrekkelijk is.
Het was pre premium for credits ammo echt een doorbraaktank waar het team achter kon schuilen en je door heavystreet kon opstomen..(beetje T95 idee).
Defenden kon je ook veelal in je eentje door een straat volledig dicht te zetten, bijna niemand kwam door je heen.

Helaas premiumammo voor credits heeft hem verkl**t, hoewel ik op Mines wel eens de heuvelhoek bij het stadje dicht heb gehouden met support van maar 1 tank.
Kwestie van goed angelen en alles bounced nog steeds.

• themaxter

themaxter

Bugged..

Zoals ik al zei heeft geen enkele logisch reden om dat ding te hebben, is gewoon puur het idee. Qua spelen in WoT kan je beter die T57 van je hebben perpixel ;)

En wat ShockWave zegt, toen ik net begon met dit spel en ik voor de eerste keer zo'n ding ingame tegen kwam had ik geen idee wat ik er mee aan moest.... alleen heel hard om help roepen en toen moest en zou ik er ook ooit een krijgen :+ Premium ammo heeft daar wel verandering ingebracht maar het blijft toch wat hebben op een of andere manier...

In sommige stadsmaps kan het in randoms nog wel eens een leuke tank zijn volgens mij , maar El Halluf etc ga je volgens mij vervloeken....

• perpixel
themaxter schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:45:
Zoals ik al zei heeft geen enkele logisch reden om dat ding te hebben, is gewoon puur het idee. Qua spelen in WoT kan je beter die T57 van je hebben perpixel ;)

En wat ShockWave zegt, toen ik net begon met dit spel en ik voor de eerste keer zo'n ding ingame tegen kwam had ik geen idee wat ik er mee aan moest.... alleen heel hard om help roepen en toen moest en zou ik er ook ooit een krijgen :+ Premium ammo heeft daar wel verandering ingebracht maar het blijft toch wat hebben op een of andere manier...

In sommige stadsmaps kan het in randoms nog wel eens een leuke tank zijn volgens mij , maar El Halluf etc ga je volgens mij vervloeken....
Meh, daar gaat het de laatste dagen ook niet zo goed mee ;) ik ben te agressief voor die tank. moet heel erg wennen aan het feit dat als je gespot wordt iedereen je sowieso wil hebben..

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:29
Ik wil de Maus al hebben sinds de Closed Beta fase. Dat was de ultieme tank om te hebben. Helaas waren de Russische tanks altijd net even wat beter en de Amerikaans leuker om te spelen. Ik heb de aanschaf (en grind) telkens uitgesteld.

Ik wist van tevoren dat de Maus een zware teleurstelling kon zijn, maar het was gewoon tijd.

Gisteren nog een mooie pot op Pearl River gehad. Wij hadden de Oostelijke spawn en ik zat met 2 tier 10 TD's in een platoon. Al aan het begin werd geroepen dat we beter niet de pas in konden rijden, maar aan deze kant blijven. Helaas negeerden een paar tier 8's die oproep en ze werden dan ook jammerlijk afgeslacht.
Met een Tiger 2 teruggetrokken richting de cap. Ik heb mijn tank met onderplaat tegen de rechterpilaar van de brug gezet, zodat de oprukkende vijanden alleen mijn zijkant konden raken onder een heel grote hoek. Support kwam van arty, de TD's en wat andere tanks. Toen de stof optrok hadden we in die pas 3 tier 10's, 2 tier 9's en 2 tier 8's uitgemoord en was ik geen enkel puntje hp kwijt.
Later nog een Tiger 2 afgeschoten (die komt natuurlijk niet door mijn armor) en doorgereden door de pas naar de enemy cap. Er waren aan beide zijden niet zoveel tanks meer over.
Voor de cap nog een 13 90 tegengekomen, maar ook die kwam niet door mijn pantser heen. Drie schoten later was ook hij tot stof wedergekeerd en had de enemy arty het gepresteerd om mij wel te raken, maar geen schade te doen.

Toen we uiteindelijk hadden gewonnen had ik 10k potential damage gekregen en 5.5k uitgedeeld.

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Hmm, is er een makkelijke manier om mijn 'oude' XVM config om te zetten naar de nieuwe versie van XVM?

Dacht dat dit wel zou lukken met die XVM updater, maar niet dus.
Alles maar handmatig nalopen?

• perpixel
ligt er een beetje aan van welke versie je komt en waar je naar toe wil :) er is in geloof ik 4.6 een herstructurering geweest van de bestanden, maar alles is redelijk backwards compatible

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Ik heb met XVM een beetje mix and match gedaan.
Nieuwe XVM gedownload en gekeken wat daar inzat.
Dynosu's modpack gedownload en die gestript tot alleen xvm.
Oude xvm geopend en diezelfde bestanden in de juiste mappen overgezet naar de nieuwe uit Dynosu's modpack.
Zolang je niks aan de verwijzing in het xvm.xc bestand doet dan zou het moeten werken.
Werk zelf namelijk met een oude xvm versie van Coldzero waarbij er kleine gekleurde stipjes boven een tank zichtbaar zijn voor de rating..

[ Voor 9% gewijzigd door ShockWave op 18-09-2013 12:18 ]

• p0st
  • Laatst online: 15:10

p0st

Dutch Reefer

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• themaxter

themaxter

Bugged..

ShockWave schreef op woensdag 18 september 2013 @ 12:16:
Ik heb met XVM een beetje mix and match gedaan.
Nieuwe XVM gedownload en gekeken wat daar inzat.
Dynosu's modpack gedownload en die gestript tot alleen xvm.
Oude xvm geopend en diezelfde bestanden in de juiste mappen overgezet naar de nieuwe uit Dynosu's modpack.
Zolang je niks aan de verwijzing in het xvm.xc bestand doet dan zou het moeten werken.
Werk zelf namelijk met een oude xvm versie van Coldzero waarbij er kleine gekleurde stipjes boven een tank zichtbaar zijn voor de rating..
Ik gebruik ook die config met die stipjes. Heb nu ook mijn claniconen voor de clans die ik wil zien weer werkend. Enige wat bij mij niet wil werken is dat het overzicht dat je met tab krijgt ook de tank specifieke winrate/battles weergeeft...

@hieronder: dat is precies wat ik ook heb, maar heb die config aangepast alleen wordt dit op 1 of andere manier niet meegenomen :?

[ Voor 7% gewijzigd door themaxter op 18-09-2013 13:05 ]

• Grouchy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:02

Grouchy

meep meep

Sinds 8.8 heb ik problemen met de xvm versie van Coldzero. Tijdens het laden van de battle is alles ok weergegeven maar nadien krijg ik op een of andere manier een andere xvm config met maar 2 cijfers om de eff. weer te geven en het aantal gespeelde battles in een tank is ook verdwenen.

[ Voor 11% gewijzigd door Grouchy op 18-09-2013 13:05 ]

A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:32

DvE

ORA-00000

Misschien een idee om in het starttopic de mods sectie wat aan te pakken met wat complete modpacks bijvoorbeeld.
En het feit dat dynosu er meer gestopt is :| (altijd (nog) dankbaar gebruik van gemaakt)

• wsLy
Grouchy schreef op woensdag 18 september 2013 @ 13:04:
Sinds 8.8 heb ik problemen met de xvm versie van Coldzero. Tijdens het laden van de battle is alles ok weergegeven maar nadien krijg ik op een of andere manier een andere xvm config met maar 2 cijfers om de eff. weer te geven en het aantal gespeelde battles in een tank is ook verdwenen.
Probleem is bekend, niet alleen met mijn config overigens. Als ik tijd heb maak ik de config weer eens opnieuw. Spelen nu even wat andere zaken dus config staat op een laag pitje.

Stichting Hobbyserver

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:05

TTLCrazy

Listen to Frankie

Ik gebruik vanaf 8.8 OMC modpack en die is echt heel erg goed imo. Je kan zelf instellen wat je wilt installeren en diverse opties aangeven. Nog nooit zo tevreden geweest met een modpack installer.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

:Y beter als ooit *O*

daarnaast heb ik jimbo en xvm er op.... :)

geloof niet dat ik nog iets mis van de vorige versie 8.7

• Bean77
jaaaa de maus in de closed beta!!!! Wat heb ik daar vele mooie herinneringen aan :)

Bij voorkeur ook op abbey over de 8 lijn rijden :) geen tanks in je zij en knallen maar. Wat tanks in je rug die meeschoten en bijna niemand die je tegenhield.

Wat een schril contrast met nu :(

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
TTLCrazy schreef op woensdag 18 september 2013 @ 13:39:
Ik gebruik vanaf 8.8 OMC modpack en die is echt heel erg goed imo. Je kan zelf instellen wat je wilt installeren en diverse opties aangeven. Nog nooit zo tevreden geweest met een modpack installer.
Werkt erg fijn idd. Erg veel opties, maar makkelijk te configureren. Ik ga alleen nog een paar kleine dingetjes zelf in de XVM aanpassen.

• dynosu

dynosu

Orly ?

ik moet zelf ook dat puntje nog ff in mijn config zetten voor xvm. Dit weekend eens ff uitzoeken hoe dat ook alweer moet.

• perpixel
Ik gebruik nu promod xvm als basis. Die gebruikt een vierkantje naast de tank hp is voor mijn gevoel net wat strakker.

• blonderulez
  • Laatst online: 18:26
Gister in een potje over 5500 dmg uitgedeeld in mijn Jagdtiger (potje gewonnen), maar nog geen mastery badge 1-class, laat staan ace. Hoeveel dmg moet je doen om 1st class of ace te halen?

Ik heb heel vaak in die JT dat ik best redelijk speel, maar dat ik verlies omdat de rest van het team zo weinig dmg doet. Het ding lijkt wel vervloekt. Ik heb ook hele lage win rating in de JT, terwijl ik imho niet echt slecht er in speel en meestal wel tussen de 2k-3k dmg doe (gemiddelde gister 2116 dmg). Begint een frustratie te worden....

• perpixel
Damage is niet je enige xp factor. het kan zo zijn dat deze damage is gedaan op tanks die door iemand anders zijn gespot. dan krijgt degene de helft van jou xp. Als dan ook nog iemand hem heeft getracked krijgt die ook nog eens de helft van jou xp. Sta je vervolgens meer dan 200m weg (is ook een xp penalty) dan blijft er niet zo heel van van je xp over.

Het ligt er dus maar net aan waar wanneer en hoe je die damage hebt gedaan. een hard nummer over hoeveel damage je moet doen is dus niet te geven.
Pagina: 1 ... 3 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)