De t32 is sterker dan de t29 als het aankomt op turret armor.Bokkie schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:57:
Na de grind naar de T29 en de T32 maar weer begonnen aan de T71 spelen om T69 te unlocken, maar man o manhoewel de T71 best leuk is om te spelen ga ik hem toch deels met Free exp pakken. Light tanks is gewoon echt niet iets voor mij.
De T29 is nu veruit mijn favoriete tank, T32 voelt toch wat trager aan heeft in vergelijking volgens mij veel minder armor, daar waar ik met de T29 gewoon heel veel bounce op de turret, krijg ik ze met de T32 gewoon door mij heen![]()
Moet wel zeggen dat de T29 9 van de 10x met een maat platoon.
Nu heb ik op de T32 nog niet de upgraded turret, maar in de battles tot nu toe pak ik gevoelsmatig veel meer damage als ik op mijn dop geschoten wordt. Nu is dit natuurlijk ook een tier hoger en heb je met matchmaking meer te maken met t9 en ook t10 met zwaardere guns, daarom zei ik ook verhoudingsgewijs.dr34m3dd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 18:30:
[...]
De t32 is sterker dan de t29 als het aankomt op turret armor.
Denk dat ik voornamelijk eerst de tank volledig maxed out moet hebben met equipment en even wennen, want ik vind het absoluut geen nare tank.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
De stock turret heeft idd geen armor. Neem Z.S.M de top turret en het gaat je een stuk beter afBokkie schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 18:34:
[...]
Nu heb ik op de T32 nog niet de upgraded turret, maar in de battles tot nu toe pak ik gevoelsmatig veel meer damage als ik op mijn dop geschoten wordt. Nu is dit natuurlijk ook een tier hoger en heb je met matchmaking meer te maken met t9 en ook t10 met zwaardere guns, daarom zei ik ook verhoudingsgewijs.
Denk dat ik voornamelijk eerst de tank volledig maxed out moet hebben met equipment en even wennen, want ik vind het absoluut geen nare tank.
Ik heb het ook weer opgepakt met 8.8. Niet dat ik nog veel speel maar ik wou de VK 30.02m wel even proberen. Eerste game van de dag.

Panthers FTW.

Panthers FTW.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hellcat 
Net een heerlijk potje ermee gespeeld, voor de geïnteresseerden is hier de replay:
http://wotreplays.com/sit...gorsk-mr_size-m18_hellcat

Net een heerlijk potje ermee gespeeld, voor de geïnteresseerden is hier de replay:
http://wotreplays.com/sit...gorsk-mr_size-m18_hellcat
Verwijderd
Hallo,
Heb een vraagje.
Heb sinds ongeveer een week een update gehad en nu heb ik het volgende probleem.
Na een game worden de credits weergegeven, groot inj beeld staat dan 000003, 00004 of 000006 punten.
Eerder stonden dan puntentallen in de duizenden.
Als het spel klaar is staat in het 4kantje wel dat ik bv 4600 punten heb.
Dit probleem speelt sinds de update.
Ik bouw dus nu nooit meer credits op.
Oorzaak??
groet Jean-Paul
Heb een vraagje.
Heb sinds ongeveer een week een update gehad en nu heb ik het volgende probleem.
Na een game worden de credits weergegeven, groot inj beeld staat dan 000003, 00004 of 000006 punten.
Oorzaak??
groet Jean-Paul
Dat is een bekende bug, het spel geeft de credits verkeerd aan.Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 21:43:
Hallo,
Heb een vraagje.
Oorzaak??
groet Jean-Paul
Maar je krijgt wel gewoon je credits hoor.
Vanavond ging het spelen een stuk beter. Elke keer maar geplatooned met Type's, IS6 en T34-3's zodat we speciale mm kregen. Uiteindelijk op 58% winrate uitgekomen en 2235 wn7.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Mountain pass encounter............

Jammer dat er geen mapveto's bestaan, dan misschien maar encounter uitzetten...

erutangiS
Die is inderdaad wel erg. Als een flank alle heavies/ high tiers krijgt dan is de andere flank gewoon dood.MrOleo schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 21:57:
Mountain pass encounter............![]()
![]()
Game over. Die map faalt keihard...
Oh en die creditbug is ook irritant. Je kan de echte waarden wel zien bij het derde tabblad van het resultmenu.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hmm ik had net ook die 360 graden bug met mijn E25
wtf...
Jammer dat ik 1 sec na het nemen van de screenshot ge-oneshot werd door een Hummel
Jammer dat ik 1 sec na het nemen van de screenshot ge-oneshot werd door een Hummel

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Verwijderd
Net de Beta invite gehad voor deze leuke game :
De tanks gaan wel langzaam kapot , maar dat is in het echt ook zo.
Dan heb jij duidelijk geen ene ruk verstand van tanks.Verwijderd schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 06:45:
Lekker genuanceerd weer op de vroege zaterdagochtend UserUser schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 09:39:
[...]
Dan heb jij duidelijk geen ene ruk verstand van tanks.
Zoals gewoonlijk.atticus182 schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 09:46:
[...]
Lekker genuanceerd weer op de vroege zaterdagochtend User
Niet nodig om dat op die manier kenbaar te maken en dat zijn zaken die de sfeer niet ten goede komen.
[ Voor 26% gewijzigd door psychoclown op 15-09-2013 15:19 ]
Gisteren laat in de avond nog geprobeerd dailies te doen en op zich wel geslaagd, maar dan eindigen met 400xp op mijn E5 omdat er zo snel gecapped werd tijdens assault dat de winnende partij het niet beter deed dan de verliezende qua xp. Helaas gebeurde dit meerdere keren
Deze battle zijn idd over het algemeen binnen 4 minuten voorbij. Gisteren 3/4 battles op die map gehadMrOleo schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 21:57:
Mountain pass encounter............![]()
![]()

Mountain Pass encounter is echt een faal. Sommige mappen horen gewoon geen encounter of assault versie te hebben... Mountain pass is daar een van
Verwijderd
Om jou blij te maken deze regenachtige Zaterdag ochtend :
Ik post nu niet meer veel in 1 topic , maar in meerdere topics.
Meer gameplay van andere games dus.
[ Voor 15% gewijzigd door psychoclown op 15-09-2013 15:20 ]
Welke mod packs gebruiken jullie als ik vragen mag?
Mijn eigen ModPack, omdat ik graag zelf een combinatie maak van alles wat ik fijn vind spelenFrank1973 schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 11:16:
Welke mod packs gebruiken jullie als ik vragen mag?
Overigens komt er vandaag een update, met nieuwe versie van J1mbo's Crosshair Mod, Skip Intro Movie en aangepaste MessengerMod
[ Voor 16% gewijzigd door p0st op 14-09-2013 11:38 ]
oke dan, ik draai nu de anfield mod, wat mij ook goed bevalt.. ik ga de jouwe ook een checken dan als die klaar is.
obsolete!
[ Voor 141% gewijzigd door p0st op 18-09-2013 22:45 ]
ik kan maar niet winnen met de kv1. MM is prima maar de teams zijn echt belabberd.
Gisteren ook 5 potjes nodig voor een win en nu naar 5 potjes niets dus een winratio van 10%!
Alle andere tanks (Tier 4 t/m 8 ) haal je vaak binnen 2 potjes.
Gisteren ook 5 potjes nodig voor een win en nu naar 5 potjes niets dus een winratio van 10%!
Alle andere tanks (Tier 4 t/m 8 ) haal je vaak binnen 2 potjes.
Ziet er goed uit Atticus, ga het even proberen.
Hebben ze de Cromwell generfd na de update?
Hebben ze de Cromwell generfd na de update?
klopt hoewel de T32 gun niet zo denderend is, op de T29 is ie prima maar in Tier 8 is 't maar zo-zo voor een heavy.dr34m3dd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 18:43:
[...]
De stock turret heeft idd geen armor. Neem Z.S.M de top turret en het gaat je een stuk beter af
heeft iemand voor mij de standaard GUI map van de 8.8 in res_mods bij mij is er wat fout gegaan in die map. probleempje is alleen dat ik de originele inhoud niet meer heb en een beetje langzame connectie om de hele game opnieuw te downloaden.
Standaard is de map 0.8.8 in res_mods leeg. (de readme file niet meegeteld
)
Ze mogen de pen van de 105mm T5E1 op de T32 wel even verhogen, 198 is gewoon net te weinig. Een pen van 210 ofzo is al stuk beter. Tegen tier 10 en sommige tier 9's kan je eigenlijk niet veel.
Ze mogen de pen van de 105mm T5E1 op de T32 wel even verhogen, 198 is gewoon net te weinig. Een pen van 210 ofzo is al stuk beter. Tegen tier 10 en sommige tier 9's kan je eigenlijk niet veel.
[ Voor 14% gewijzigd door thijsco19 op 14-09-2013 15:55 ]
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
hmm dan is 't toch wat anders, het leek mij ook niet maar goed..
Heb namelijk nogal last van die 35% loading... bug/error in XVM
Woah, toch gelukt, XVM stat zit dus schijnbaar nu netjes aan WOTlauncher gekoppelt
Heb namelijk nogal last van die 35% loading... bug/error in XVM
Woah, toch gelukt, XVM stat zit dus schijnbaar nu netjes aan WOTlauncher gekoppelt
[ Voor 25% gewijzigd door GoldenSample op 14-09-2013 16:19 ]
Verwijderd
Had hier al eens geschreven dat ik een troll tank wilde unlocken mbv free XP.....gold kwam van de verkoop van de SP.
Het is de russische TD lijn geworden, met het oog op de ISU152, ben tot de SU152 gekomen. Eerst 2e gun geprobeerd, maar nu de stock gun erop en ik lach me de ballen uit de broek!
Gewoon prammo erin en knalluh maar en nog gewoon winst maken ook!!
Elke hit is pak 'm beet 700 damage
Het is de russische TD lijn geworden, met het oog op de ISU152, ben tot de SU152 gekomen. Eerst 2e gun geprobeerd, maar nu de stock gun erop en ik lach me de ballen uit de broek!
Gewoon prammo erin en knalluh maar en nog gewoon winst maken ook!!
Elke hit is pak 'm beet 700 damage
Heb zelf de grind van de su 152 en isu 152 tot de bl10 ook met de stockhowitzer gedaan, geweldige ervaring.
Nu met de bl10 ben je echt de boss ook 700 dmg maar sniperachtige acc...
Nu met de bl10 ben je echt de boss ook 700 dmg maar sniperachtige acc...
Sinds donderdag eigenaar van een full ops Object 704. UNLEASH HELL!
Begin er weer een beetje in te komen, had vorige maand eigenlijk klaar willen zijn met de T-54, maar helaas. Komende maand medium tank month, wat voor mij een goede stimulans is om een een paar mediums te levellen.
Dit weekend maar eens "Earning your steal" missie doen, heb al die tankjes geresearched
Dit weekend maar eens "Earning your steal" missie doen, heb al die tankjes geresearched
Shuttle st20g5
Zucht nog een killstealer erbij.....Knowuse schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 21:17:
Als je "Earning your steel" bedoeld google maar eens er schijnt een bug te zijn waardoor er niet wordt uitgekeerd..
Lol wel goede missie
.
Wat er dus stond.
Vanavond was er iemand die het wel gekregen heeft.
Ik quote

Wat er dus stond.
Vanavond was er iemand die het wel gekregen heeft.
Ik quote
Battle: Highway 9/14/2013 10:36:56 PM
Vehicle: Churchill I
Experience received: 1,110
Credits received: 1,042,918
Battle Achievements: Reaper
Mission completed! Award:
Premium days added: 7
Equipment added: Large Repair Kit (x10), Automatic Fire Extinguisher (x10), Large First Aid Kit (x10)
[ Voor 184% gewijzigd door thijsco19 op 14-09-2013 23:18 ]
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Heb dat whinetopic eens doorgelezen maar hij had verzuimd aan het eind van de 3 missies nog een random battle te spelen en was gelijk gaan whinen dat hij niks kreeg uitgekeerd...
Over whinen gesproken vandaag battle met Kaap en Djengiz en we kwamen wat Exnomspelers tegen...
Begonnen begin van de battle gelijk te miepen en mauwen......ze waren vrij snel kapotgeschoten en toen was het helemaal bal.....
Over whinen gesproken vandaag battle met Kaap en Djengiz en we kwamen wat Exnomspelers tegen...
Begonnen begin van de battle gelijk te miepen en mauwen......ze waren vrij snel kapotgeschoten en toen was het helemaal bal.....
Vandaag ook een platoon exnom tegengekomen. Weet gelijk hoe zij aan de paarse kleur kwamen. Onze team liet een hele flank compleet open en zij reden zo de cap in bij onsShockWave schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 23:25:

[ Voor 4% gewijzigd door wontcachme op 14-09-2013 23:30 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ze hebben hem wel gewonnen en dat is natuurlijk het belangrijkste....
Misschien stond het team al zo ver achter dat ze geen andere mogelijkheid zagen om het potje nog te winnen? Ik weet natuurlijk niet hoe lale omstandigheden waren, map, tanks etc, maar je kunt het ze moeilijk kwalijk nemen dat ze een win veilig stellen.
Misschien stond het team al zo ver achter dat ze geen andere mogelijkheid zagen om het potje nog te winnen? Ik weet natuurlijk niet hoe lale omstandigheden waren, map, tanks etc, maar je kunt het ze moeilijk kwalijk nemen dat ze een win veilig stellen.
12 vs 12 en het was op swamp. Onze hele team ging over de brug bovenaan vanaf de linkse basis en hun met zn 3en over de andere brug. Reden zo de cap in. Hun waren de top tier overigens (tierTemoss schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 23:37:
Ze hebben hem wel gewonnen en dat is natuurlijk het belangrijkste....
Vandaag Unica toon tegengekomen. Zat met mn broer en edraket in een platoon. 1 van de unica noobies was nog op 800hp in zn med tank. Ik reed in mn batchat in zn rug. OMG NOOB. DAMN UR JUST A NOOB WITH LUCK.
ik lachte me kapot ahah
ik lachte me kapot ahah
Van een snelle cap krijg ik geen hoge WN rating dus paars kan je daar niet (meer) mee worden.
Heb ook wel eens van die teams of cap zelf ook wel eens snel maar heb dan mischien net 800 wn rating binnen.
Laatste tijd focus ik me op kills en damagedealen je zit dan zo op 2200+
Heb ook wel eens van die teams of cap zelf ook wel eens snel maar heb dan mischien net 800 wn rating binnen.
Ach ja hoge rating brengt bij veel mensen frustratie teweeg als ze eens worden gepwned door iemand die in hun ogen de underdog hoort te zijn......dr34m3dd schreef op zondag 15 september 2013 @ 00:42:
Vandaag Unica toon tegengekomen. Zat met mn broer en edraket in een platoon. 1 van de unica noobies was nog op 800hp in zn med tank. Ik reed in mn batchat in zn rug. OMG NOOB. DAMN UR JUST A NOOB WITH LUCK.
ik lachte me kapot ahah
[ Voor 47% gewijzigd door ShockWave op 15-09-2013 00:45 ]
Vraagje. Ik speel op de NA server, dus heb nog niet de 8.8 patch. Ik heb een VK36.01 en een crew met 100% en skills. Als ik deze crew voor de patch uitrol nu in mijn barakken plaats en er nieuwe 50% crew in zet. Wat gebeurd er dan met de crew in de vk3601 en wat gebeurd er met de VK crew in de barakken? Iemand een idee en/of ervaring?
Ik heb ook een VK36.01. De crew die er op zat werd omgezet van medium naar heavy, zonder enig skill verlies.blonderulez schreef op zondag 15 september 2013 @ 03:22:
Vraagje. Ik speel op de NA server, dus heb nog niet de 8.8 patch. Ik heb een VK36.01 en een crew met 100% en skills. Als ik deze crew voor de patch uitrol nu in mijn barakken plaats en er nieuwe 50% crew in zet. Wat gebeurd er dan met de crew in de vk3601 en wat gebeurd er met de VK crew in de barakken? Iemand een idee en/of ervaring?
Ik zou zo niet weten wat er gebeurt met de crew in de barakken, maar de 50% crew die daadwerkelijk in de tank zit zal wel omgezet worden naar heavy.
Als je nog even een VK30.01 (H) koopt, krijg je er een extra tank bij, met 100% skill. Dat is ook wel leuk
Maar gaan die nieuwe crew ook naar 100% of blijven die op 50%? En ja, dat heb ik gedaan, die VK30.01H. Wordt die crew van de VK3001H op 100% gezet (die staat nu op 50%)? Of geldt dat alleen voor die nieuwe tank?Dweebus schreef op zondag 15 september 2013 @ 03:48:
[...]
Ik heb ook een VK36.01. De crew die er op zat werd omgezet van medium naar heavy, zonder enig skill verlies.
Ik zou zo niet weten wat er gebeurt met de crew in de barakken, maar de 50% crew die daadwerkelijk in de tank zit zal wel omgezet worden naar heavy.
Als je nog even een VK30.01 (H) koopt, krijg je er een extra tank bij, met 100% skill. Dat is ook wel leuk
Ik ga er van uit dat de nieuwe op 50% blijft. Alleen het tanktype voor die crew verandert van medium naar heavy.blonderulez schreef op zondag 15 september 2013 @ 03:50:
[...]
Maar gaan die nieuwe crew ook naar 100% of blijven die op 50%? En ja, dat heb ik gedaan, die VK30.01H. Wordt die crewvan de VK3001H op 100% gezet (die staat nu op 50%)? Of geldt dat alleen voor die nieuwe tank?
Het skill-niveau van de VK3001H blijft hetzelfde. De nieuwe tank (VK3002M) krijgt een 100% crew.
Verwijderd
De "2 row tank carrousel" mod is weer werkend voor 8.8
Locastan was gestopt met de ontwikkeling ervan.....door iemand anders nu
http://forum.worldoftanks...sel-locastans-mod-for-88/
Locastan was gestopt met de ontwikkeling ervan.....door iemand anders nu
http://forum.worldoftanks...sel-locastans-mod-for-88/
Al die paarse spelers zijn supertrots op hun stats en dat zal je ook merken. Gisteren had ik samen met een batchat iemand van KAZNA ingemaakt en zoals gewoonlijk gaan ze dan hopeloos schreeuwen en schelden. Meestal als ik paarse spelers tegenkom dan spelen ze ook daadwerkelijk goed. Als ze het verprutsen gaan ze snel zeuren met CABS AAN!dr34m3dd schreef op zondag 15 september 2013 @ 00:42:
ik lachte me kapot ahah
Overigens ben ik lakeville met alle valley 'rushers' helemaal zat. De volgende keer als weer zie dat 10 + mensen daar blijven campen rij ik mezelf het water in. Op tier 10 is het gelukkig minder, maar daar onder zijn er altijd zoveel mensen die perse door de valley heen willen en dan natuurlijk hopeloos kapot worden geschoten. why people why?!
Hoe zijn de ervaringen met de nieuwe object 140?
Verwijderd
Ik zie echter ook vaak genoeg dat de unicums in platoon hun zelf overschatten en gedrieën een bepaalde positie persé willen innemen dat ze even vergeten dat ze in random onderweg zijn en steun van teammaten niet vanzelfsprekend is. Alsof ze meer gewend zijn om in CW te spelen.....oosterhofjf schreef op zondag 15 september 2013 @ 11:47:
[...]
Al die paarse spelers zijn supertrots op hun stats en dat zal je ook merken. Gisteren had ik samen met een batchat iemand van KAZNA ingemaakt en zoals gewoonlijk gaan ze dan hopeloos schreeuwen en schelden. Meestal als ik paarse spelers tegenkom dan spelen ze ook daadwerkelijk goed. Als ze het verprutsen gaan ze snel zeuren met CABS AAN!
Overigens ben ik lakeville met alle valley 'rushers' helemaal zat. De volgende keer als weer zie dat 10 + mensen daar blijven campen rij ik mezelf het water in. Op tier 10 is het gelukkig minder, maar daar onder zijn er altijd zoveel mensen die perse door de valley heen willen en dan natuurlijk hopeloos kapot worden geschoten. why people why?!
Hoe zijn de ervaringen met de nieuwe object 140?
mbt Object 140: ik vind het een zeer fijne tank, vooral de extra gundepression t.o.v. de T54 is top.
Heb 'm op testserver vergeleken met T62 waarvoor ik al lange aan t grinden was. Daarna besloten voor Obj te gaan. Is meer gevoelskwestie (en nieuwigheid?), heb geen honderden battles vergelijkingsmateriaal in beide tanks.
Ik dacht even dat ik het kwijt was sinds mijn vakantie, heb dagen lang rond de 1500 WN7 gehangen. Net ff 12 battles gespeeld waarvan 8 gewonnen en een WN7 van 2510. Ik kan het nog 
Weer een heerlijk potje met de Tiger II gehad, die tank is als je goed weet te anglen zo heerlijk bouncy
Heb gisteren ook de T32 aangeschaft, heb alleen de beste turret nog niet. Gun is uiteraard dezelfde als op de T29, maar komt toch wel wat te kort voor T8 en 9. Damn wat is zo'n E-75 moeilijk te pennen zeg. 3 gold rounds op de onderplaat bouncten en ook op de top van z'n koepel kwam ik er niet doorheen. Moet zelf nog een kleine 20K tot de E-75, dan is mijn 2e T9 ook binnen
Weer een heerlijk potje met de Tiger II gehad, die tank is als je goed weet te anglen zo heerlijk bouncy
Vond t wel leuk om te zien dat dat mijn recent wn7 bijna net zo hoog was als hem ahahhaShockWave schreef op zondag 15 september 2013 @ 00:42:
Van een snelle cap krijg ik geen hoge WN rating dus paars kan je daar niet (meer) mee worden.
[...]
Ach ja hoge rating brengt bij veel mensen frustratie teweeg als ze eens worden gepwned door iemand die in hun ogen de underdog hoort te zijn......
Researched:
T57 Heavy Tank researched. Undistributed experience spent: 375. Free Experience spent: 0
Maarre 375 xp om te researchen??
T57 Heavy Tank researched. Undistributed experience spent: 375. Free Experience spent: 0

[ Voor 8% gewijzigd door ShockWave op 15-09-2013 14:46 ]
Cijfers zijn niet het sterke punt van WG.ShockWave schreef op zondag 15 september 2013 @ 14:45:
Researched:
T57 Heavy Tank researched. Undistributed experience spent: 375. Free Experience spent: 0 [afbeelding]
[ Voor 81% gewijzigd door MSalters op 15-09-2013 15:11 ]
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
btw, de Special Mission : Wrecking Steel Sessions werkt gewoon.
je moet gewoon nog een tank erna spelen.
Victory!
Map: Erlenberg
Date: 15-9-2013 16:14:25
Vehicle: T49
Exp: 1.723 Credits: 1.079.613 (compensation: 15)
Achievements: : Top Gun, Sniper, Kay's Medal I Class
Equipment added: Large Repair Kit (x10), Automatic Fire Extinguisher (x10), Large First Aid Kit (x10)
je moet gewoon nog een tank erna spelen.
Victory!
Map: Erlenberg
Date: 15-9-2013 16:14:25
Vehicle: T49
Exp: 1.723 Credits: 1.079.613 (compensation: 15)
Achievements: : Top Gun, Sniper, Kay's Medal I Class
Hoe dronken moet je zijn om op 4 meter afstand, met een Tiger II, een stilstaande tank te missen? Ik heb natuurlijk al eens vaker slecht spel in een weekend gezien, maar ik kan me toch echt niet aan de indruk onttrekken dat het wel heel erg aan het worden is. Zoiets heb ik in elk geval nog niet eerder gezien.
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Verwijderd
Ik had 't gister nog , volledig nuchter.MSalters schreef op zondag 15 september 2013 @ 16:42:
Hoe dronken moet je zijn om op 4 meter afstand, met een Tiger II, een stilstaande tank te missen? Ik heb natuurlijk al eens vaker slecht spel in een weekend gezien, maar ik kan me toch echt niet aan de indruk onttrekken dat het wel heel erg aan het worden is. Zoiets heb ik in elk geval nog niet eerder gezien.
In mijn haast effe een schot "uit de heup" ging ook volledig over......kan de beste overkomen

Laatste dagen heb ik dat ook maar vaker dan normaal. Af en toe zo erg dat ik bv een snipe doe ongeveer 4 minimap vakjes ver en dat de shell al na vakje 2 de grond in duikt. Alsof de game denkt dat mijn gun nog aan het bewegen was terwijl ik al 4 seconde stond te aimen.
Woei 
Victory!
Battle: Himmelsdorf 15-9-2013 20:55:05
Vehicle: Type 59
Experience received: 4.550 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 191.929
Battle Achievements: Steel Wall, Top Gun, Master Gunner, Sharpshooter, Spartan, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Damage done: 4063
Kills: 7
WN7: 5668

Victory!
Battle: Himmelsdorf 15-9-2013 20:55:05
Vehicle: Type 59
Experience received: 4.550 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 191.929
Battle Achievements: Steel Wall, Top Gun, Master Gunner, Sharpshooter, Spartan, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Damage done: 4063
Kills: 7
WN7: 5668
zozo, 191k credits. Dat is redelijk wat.
Replay'tje?
Valt me trouwens op dat deze battle nu pas de ace op levert
.
Dacht dat je de type al langer had, niet dus.
Replay'tje?
Valt me trouwens op dat deze battle nu pas de ace op levert
[ Voor 55% gewijzigd door thijsco19 op 15-09-2013 21:44 ]
Ik zat vandaag op 420kthijsco19 schreef op zondag 15 september 2013 @ 21:32:
(250k special + 120k zelf + 60kish special)
Maar de type59 is een leuke tank. Zeker met speciale mm platoon (Is6, T34-3) Vandaag in 20 potjes toch weer 1.5miljoen credits erbij.
Meestal stelen ze mijn kills
maar missie volbracht. Hoop dat er meer van dit soort missies komen, kan me alleen niet voorstellen dat ze ze zo makkelijk blijven maken.
En gratz met de T57, leuk tankje en de enige heavy die ik nog regelmatig speel (tot 8.9 waarschijnlijk).
En gratz met de T57, leuk tankje en de enige heavy die ik nog regelmatig speel (tot 8.9 waarschijnlijk).
ShockWave schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 22:39:
[...]
Zucht nog een killstealer erbij.....![]()
Als je "Earning your steel" bedoeld google maar eens er schijnt een bug te zijn waardoor er niet wordt uitgekeerd..
Shuttle st20g5
Nope, gast die ik ken had op gamescon een type code gewonnen, heb hem voor 50,- overgekocht. Speel er weinig mee, maar wou die tank gewoon hebben.thijsco19 schreef op zondag 15 september 2013 @ 21:32:
Replay'tje?
Valt me trouwens op dat deze battle nu pas de ace op levert.
Verwijderd
Nadat ik geteamkilled werd door een debiele dieprode medelander, vond ik het wel weer welletjes.....
Wat een idioten soms.....
Wat een idioten soms.....
Gisteren even wat tijd vrij dus wat potten gespeeld maar of de mechanics zijn aangepast of er zijn bugs geïntroduceerd. Had snel de fun verloren dus maar wat anders gaan doen.
- Default crosshair die niet altijd stabiel blijft, zelfs muis los gelaten en crosshair bleef in beweging en dus geen focus.
- Volledig focus schot lossen en shell ergens halverwege de grond in zien duiken of het luchtruim kiezen ver buiten de cirkel.
- Mods maken de game extreem instabiel
- Default crosshair die niet altijd stabiel blijft, zelfs muis los gelaten en crosshair bleef in beweging en dus geen focus.
- Volledig focus schot lossen en shell ergens halverwege de grond in zien duiken of het luchtruim kiezen ver buiten de cirkel.
Dat zat waarschijnlijk in de lucht vant weekend. Gisteren een battle met een paarse gast uit Relic op fishermansbay. Hij "commandeerde" iedereen maar vooruit te rijden terwijl hij lekker stond te snipen. De gasten die vooruit reden werden kansloos weggeschoten.oosterhofjf schreef op zondag 15 september 2013 @ 11:47:
[...]
Al die paarse spelers zijn supertrots op hun stats en dat zal je ook merken. Gisteren had ik samen met een batchat iemand van KAZNA ingemaakt en zoals gewoonlijk gaan ze dan hopeloos schreeuwen en schelden. Meestal als ik paarse spelers tegenkom dan spelen ze ook daadwerkelijk goed. Als ze het verprutsen gaan ze snel zeuren met CABS AAN!
Toen ik zei dat hij meer kon doen was die natuurlijk boos, want hij kon natuurlijk niet rechtdoor het open veld door rijden. Toen zei ik maar dat er ook nog een linksaf en rechtsaf optie was. Hoezo tunnelvisie????
Uiteindelijk hebben we nog zeer nipt kunnen winnen.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Mijn game is niet instabiel en ik gebruik toch aardig wat mods.
En ik vermaak me nu aardig met mijn isu:
Name Total Per battle
Victory ratio: 68.75%
Battles: 32
Efficiencyv2: 1560.74
WN6: 1915.94
Is een heerlijke td en als ik maar rustig speel dan kan je verschikkelijk veel damage doen per potje. Heerlijk
En ik vermaak me nu aardig met mijn isu:
Name Total Per battle
Victory ratio: 68.75%
Battles: 32
Efficiencyv2: 1560.74
WN6: 1915.94
Is een heerlijke td en als ik maar rustig speel dan kan je verschikkelijk veel damage doen per potje. Heerlijk

Mooie pot op Prokhorovka gisteren. Ik ging in mijn E-100 in het midden spotten voor de TD's in het bos. Uiteindelijk de onvermijdbare dood door arty, maar wel een dikke 6000 spotting damage gedaan. Bijna Patrol Duty ook nog.
Ik gebruik nog steeds geen mods. Vind de standaart ui wel prima eigenlijk. Sound mod lijkt me nog wel een keer wat.
Sinds dit weekend zit ik ook in een clan. Leuke potjes gedaan met tier 6 tanks. De rest had allemaal een kv1-s en ik in de trage churchill VII. Ik kreeg aparte orders omdat ik zo traag ben haha.
Ging verassend goed. zo'n 6-7 potjes gedaan en maar 1 verloren. Het potje dat we verloren hadden was ik als laatste over. Het laatste potje had ik 4 kills. Hopelijk dus een aardige indruk gemaakt bij mijn nieuwe clan.
Sinds dit weekend zit ik ook in een clan. Leuke potjes gedaan met tier 6 tanks. De rest had allemaal een kv1-s en ik in de trage churchill VII. Ik kreeg aparte orders omdat ik zo traag ben haha.
Ging verassend goed. zo'n 6-7 potjes gedaan en maar 1 verloren. Het potje dat we verloren hadden was ik als laatste over. Het laatste potje had ik 4 kills. Hopelijk dus een aardige indruk gemaakt bij mijn nieuwe clan.
precies daarom heb ik toch maar eens server crosshair aangezet, en dan zie ik ook waarom ik zoveel mis schoot ben van 78% accuracy naar 87% accuracy gegaan...solique schreef op maandag 16 september 2013 @ 08:57:
Gisteren even wat tijd vrij dus wat potten gespeeld maar of de mechanics zijn aangepast of er zijn bugs geïntroduceerd. Had snel de fun verloren dus maar wat anders gaan doen.
Vanochtend wilde ik snel een spelletje spelen en het duurde niet lang voordat panzerpunisher me uitnodigde voor een platoon. Het resultaat mag er wezen
Zeker toen mrbeundehaas erbij kwam hebben we zo een beetje alles gewonnen. Zo fijn om te spelen met mensen die weten wat ze doen. Al mag panzer wat minder teamkills maken 
Alleen laatste pot had een stomme bug. Continue cap aan het defenden en uiteindelijk 0 punten gekregen... die had mrbeundehaas op een magische manier
Battles: 21
Win Rate: 85.71%
Average damage: 2,143
Average experience: 1,140
Average kills: 1.62
Average tier: 8.24
Avg. base capture: 2.33
Avg. base defense: 2.14
Vehicles spotted: 1.90
Performance Rating: 2,240
Efficiency Rating: 2,167
WN7 Rating: 2,245
WN6 Rating: 2,245
Alleen laatste pot had een stomme bug. Continue cap aan het defenden en uiteindelijk 0 punten gekregen... die had mrbeundehaas op een magische manier
Battles: 21
Win Rate: 85.71%
Average damage: 2,143
Average experience: 1,140
Average kills: 1.62
Average tier: 8.24
Avg. base capture: 2.33
Avg. base defense: 2.14
Vehicles spotted: 1.90
Performance Rating: 2,240
Efficiency Rating: 2,167
WN7 Rating: 2,245
WN6 Rating: 2,245
Werkt die sinds deze patch wel dan?batsma schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:34:
[...]
precies daarom heb ik toch maar eens server crosshair aangezet, en dan zie ik ook waarom ik zoveel mis schoot ben van 78% accuracy naar 87% accuracy gegaan...
In de vorige patches had ik soms zo'n afwijking met die crosshair dat het onspeelbaar was.
ik speel zelf nu met de bl10, die heeft van nature al een afwijking, merk het niet eens
Aardige ochtend gehad... uiteraard alleen dankzij het platoon waar ik in zat hoor!
(Dank u, Wapper, 000Redhat000 en MrBeundehaas!!!)
Nog nooit zo snel die 250k bij mogen schrijven.

Hmmm...die Oosterhofj was mij weer voor!
(Dank u, Wapper, 000Redhat000 en MrBeundehaas!!!)
Nog nooit zo snel die 250k bij mogen schrijven.

Hmmm...die Oosterhofj was mij weer voor!
[ Voor 37% gewijzigd door SNAFU op 16-09-2013 13:08 ]
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Ik merkte met server crosshair dat ik een vertraging had met aimen. misschien een fractie van een seconde, maar dat speelt best lastig/vervelend. Heb het sindsdien niet meer geprobeerd.solique schreef op maandag 16 september 2013 @ 12:00:
[...]
Werkt die sinds deze patch wel dan?
In de vorige patches had ik soms zo'n afwijking met die crosshair dat het onspeelbaar was.
Zal het vanavond testen om te kijken of het beter werkt
ik speel met een dubbele crosshair. De "normale" als gewone aim crosshair en een aantal puntjes als server crosshair. Zo zie je het verschil en kun je nog steeds normaal aimen zonder vertraging, maar weet je dat je even moet wachten tot de crosshairs netjes uitgelijnd zijn.
zo werkt ie bij mij ook perpixel, ik heb jimbo's erop, die zie ik gewoon en beweegt ook mee met de muis, en de servercrosshair zie je er dan lekker achteraan laggen.
Na enige potjes met de 140 gespeeld te hebben valt op dat de turret van de 140 ronduit slecht is in verhouding met de turret van de T62a. Even wat research gedaan op het forum en ik weet nu ook waarom die turret zo vaak gepenned wordt.
Turret roof van de 140 is maar 30mm en de fronts is ongeveer 183MM. Slechts sommige plaatsen zijn maar 240mm dik. Na dat gelezen te hebben neig ik dan toch meer naar de T62-a aangezien je deze meds vooral als hulldown tanks moet spelen. En dan heb je nog 2x een major cupola weakspot.
En verder was het bij mij iig drama gister met de winrate en statswise. Heb 42 potjes moeten doen om 15 victories te halen.
Tevens gister met iemand platoon gedaan die encounter aan had staan ( zelf uitgezet wegens 80% van de tijd caprushes op redshire/ lakeville / mines / prohorovka etc ) Dus daar begin ik niet meer aan.
Deden we mountain pass encounter. Ik dacht naja die cap is aardig open onder de brug, blijkt dat ze een onwijs grote steen in de cap gezet hebben. Stelletje idioten laat het dan open zodat je exposed ben als je aan het cappen bent. Nu kan je ognestoord cappen zonder beschoten te worden. Die kerels van WG begrijpen ook helemaal niets.
Het grootste probleem met encounter is cover in de cap waardoor je ze A: niet spot B: niet kan schieten. Ze moeten het zo maken dat cappen risico oplevert en niet een easy win.
Turret roof van de 140 is maar 30mm en de fronts is ongeveer 183MM. Slechts sommige plaatsen zijn maar 240mm dik. Na dat gelezen te hebben neig ik dan toch meer naar de T62-a aangezien je deze meds vooral als hulldown tanks moet spelen. En dan heb je nog 2x een major cupola weakspot.
En verder was het bij mij iig drama gister met de winrate en statswise. Heb 42 potjes moeten doen om 15 victories te halen.
Tevens gister met iemand platoon gedaan die encounter aan had staan ( zelf uitgezet wegens 80% van de tijd caprushes op redshire/ lakeville / mines / prohorovka etc ) Dus daar begin ik niet meer aan.
Deden we mountain pass encounter. Ik dacht naja die cap is aardig open onder de brug, blijkt dat ze een onwijs grote steen in de cap gezet hebben. Stelletje idioten laat het dan open zodat je exposed ben als je aan het cappen bent. Nu kan je ognestoord cappen zonder beschoten te worden. Die kerels van WG begrijpen ook helemaal niets.
Het grootste probleem met encounter is cover in de cap waardoor je ze A: niet spot B: niet kan schieten. Ze moeten het zo maken dat cappen risico oplevert en niet een easy win.
[ Voor 38% gewijzigd door jantje 2 op 16-09-2013 14:26 ]
Ik denk dat het wel snel beter zal gaan met die map. Gister een battle waarin de tegenstander aan het cappen was achter die cover. Het duurde ff, maar toen kreeg een m5 van ons het idee om ook gewoon de capzone in te rijden. Effectief hadden wij één scout die niets stond te doen en zij drie td's, omgereden en battle gewonnen.jantje 2 schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:22:
...
Wanneer mensen zich maar realiseren dat je een cap kunt onderbreken door ook in de capzone te gaan staan kun je leuke battles hebben op die map en dat soort patronen ontstaan vanzelf. In het algemeen zie ik op encounter niet meer caprushes dan dat je lemmingtrains ziet in standard battles.
In ruil daarvoor krijg je wel meer gun depression, betere acceleratie en agility. Het moet wel een tradeoff zijn, anders konden ze de T-62A net zo goed verwijderenjantje 2 schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:22:
Na enige potjes met de 140 gespeeld te hebben valt op dat de turret van de 140 ronduit slecht is in verhouding met de turret van de T62a. Even wat research gedaan op het forum en ik weet nu ook waarom die turret zo vaak gepenned wordt.
Behalve de sacred valley noord-oost spawn. Om een of andere reden kunnen mensen dan echt alleen maar via het oosten richting de cap rijden.Ilikebananas schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:09:
[...]
Ik denk dat het wel snel beter zal gaan met die map. Gister een battle waarin de tegenstander aan het cappen was achter die cover. Het duurde ff, maar toen kreeg een m5 van ons het idee om ook gewoon de capzone in te rijden. Effectief hadden wij één scout die niets stond te doen en zij drie td's, omgereden en battle gewonnen.
Wanneer mensen zich maar realiseren dat je een cap kunt onderbreken door ook in de capzone te gaan staan kun je leuke battles hebben op die map en dat soort patronen ontstaan vanzelf. In het algemeen zie ik op encounter niet meer caprushes dan dat je lemmingtrains ziet in standard battles.
jay, zie dat we vanavond 2 landjes van Kazna gaan aanvallen. Ben benieuwd....
Bean out!
Bean out!
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
@Ilikebananas, Tjah maar meestal ben ik diegene die dan verplicht in de cap moet staan zodat hij niet gecapped wordt. Maar neem redshire bijvoorbeeld daar gaat echt niemand verdedigen aangezien je afgemaakt wordt als je naar de cap rijdt en je spot ze tocht niet door die huisjes ( dat is het probleem zoals eerder aangegeven )
In die battle op mountain pass was ik met de 140 dus de cap in gegaan en stond er een T62a, IS7 en Foch 155 in de cap. Uiteindelijk die game gewonnen omdat ik die cap had geblocked en hun te pussy waren om het hoekje om te gaan. (naja T62a probeerde het, permatracked en gf )
Maar ik wil niet de opvulling spelen, ik wil me eigen ding doen en niet altijd diegene zijn die de game saved door de cap te verdedigen en meestal geen damage ed. kan doen.
@kaap +1 graden depp is nou ook niet een wereld van verschil ( al is het verschil wel goed merkbaar zeker omdat je nog iets lager bent. Dit klinkt tegenstrijdig
) Daarnaast is die +5 topspeed ook minimaal, eenmaal in positie kom je er toch een tijdje niet uit. en ik dacht dat hij iets meer sluggish was dan de T62a ( corect me if iam wrong )
Al met al is de 140 meer een brawler ( beter front armor ) dan een T62a ( hulldown tank ). Ik kan nog niet echt een voorkeur uitspreken wegens het verschil in crew ( 3 skilled op 140, 0 op T62a ) vanavond die T62A maar eens laten draaien nu het nog x3 exp is.
In die battle op mountain pass was ik met de 140 dus de cap in gegaan en stond er een T62a, IS7 en Foch 155 in de cap. Uiteindelijk die game gewonnen omdat ik die cap had geblocked en hun te pussy waren om het hoekje om te gaan. (naja T62a probeerde het, permatracked en gf )
Maar ik wil niet de opvulling spelen, ik wil me eigen ding doen en niet altijd diegene zijn die de game saved door de cap te verdedigen en meestal geen damage ed. kan doen.
@kaap +1 graden depp is nou ook niet een wereld van verschil ( al is het verschil wel goed merkbaar zeker omdat je nog iets lager bent. Dit klinkt tegenstrijdig
Al met al is de 140 meer een brawler ( beter front armor ) dan een T62a ( hulldown tank ). Ik kan nog niet echt een voorkeur uitspreken wegens het verschil in crew ( 3 skilled op 140, 0 op T62a ) vanavond die T62A maar eens laten draaien nu het nog x3 exp is.
Heb zelf nog niet gespeeld met de 140, echter wel een filmpje gezien waar ze perfect uitleggen wat die +1 depression doet. In heel veel maps met heuvels is dat namelijk net die +1 graad die ervoor zorgt dat je hulldown nog op andere tanks kan schieten. De tegenstander met minder depression moet in zo'n geval dus verder omhoog rijden om jou te raken en exposed meer van zijn hull, terwijl jij hem wel kan raken en hulldown blijven. Dat geeft jou een sterk initiatief voordeel.jantje 2 schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:39:
@kaap +1 graden depp is nou ook niet een wereld van verschil ( al is het verschil wel goed merkbaar zeker omdat je nog iets lager bent. Dit klinkt tegenstrijdig) Daarnaast is die +5 topspeed ook minimaal, eenmaal in positie kom je er toch een tijdje niet uit. en ik dacht dat hij iets meer sluggish was dan de T62a ( corect me if iam wrong )
Vooral met een batchat merk ik steeds meer hoe pijnlijk het is als je in heuvels dus een slechte depression hebt.
[ Voor 5% gewijzigd door defiler1974 op 16-09-2013 16:31 ]
Nice weer nieuwe missie voor door de weeks...
This week’s missions are all about tank destroyers! Get out there sneaking and sniping to complete the following tasks:
We Hide With Pride
Objective Destroy 60 enemy vehicles
Reward Enhanced Gun-Laying Drive
Conditions Random Battles only Tier IV and higher tank destroyers only
Frequency Once per account
Tank Destroyers For The Win!
Objective Win 10 battles
Reward 50,000 Credits
Conditions Random Battles only
Tier IV and higher tank destroyers only (although multiple TDs can be used to complete the mission)
Frequency Once per day
You can enjoy these missions from Tuesday 17th September 2013 07:10 CEST (GMT +2) until Saturday 21st September 2013 07:00 CEST.
This week’s missions are all about tank destroyers! Get out there sneaking and sniping to complete the following tasks:
We Hide With Pride
Objective Win 10 battles
Reward 50,000 Credits
Tier IV and higher tank destroyers only (although multiple TDs can be used to complete the mission)
Frequency Once per day
You can enjoy these missions from Tuesday 17th September 2013 07:10 CEST (GMT +2) until Saturday 21st September 2013 07:00 CEST.
Verwijderd
Afgelopen weekend het tegenovergestelde meegemaakt. Veel gasten van bekende clans met indrukwekkende stats als tegenstander of medestander gehad. Geen gezeur of gezeik. Gewoon leuke en spannende potjes gespeeld. Er was er zelf één die een compliment uitdeelde voor het goede spel van de tegenstander. Gelukkig zijn er ook volwassen spelers met paarse stats.Bean77 schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:08:
[...]
Dat zat waarschijnlijk in de lucht vant weekend. Gisteren een battle met een paarse gast uit Relic op fishermansbay. Hij "commandeerde" iedereen maar vooruit te rijden terwijl hij lekker stond te snipen. De gasten die vooruit reden werden kansloos weggeschoten.
Toen ik zei dat hij meer kon doen was die natuurlijk boos, want hij kon natuurlijk niet rechtdoor het open veld door rijden. Toen zei ik maar dat er ook nog een linksaf en rechtsaf optie was. Hoezo tunnelvisie????
Uiteindelijk hebben we nog zeer nipt kunnen winnen.
T49/Hellcat timeUdiBenLudi schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:14:
Nice weer nieuwe missie voor door de weeks...
We Hide With Pride
Objective Win 10 battles
Reward 50,000 Credits
Frequency Once per day
Dan doe ik liever een rondje in mijn T34, kost minder tijd en de reward is even groot
Zojuist met een Tier IV ingedeeld in een Tier VII potje
. Nooit een tegenstander neer te knallen uiteraard.
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
Welke tank? Zal wel een scout zijn denk ik. Of zat je in een platoon met iemand met hogere tier tank?50Miles schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:39:
Zojuist met een Tier IV ingedeeld in een Tier VII potje. Nooit een tegenstander neer te knallen uiteraard.
Dan was je:50Miles schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:39:
Zojuist met een Tier IV ingedeeld in een Tier VII potje. Nooit een tegenstander neer te knallen uiteraard.
A.) Geplatooned met een hogere tier en met een scout die een hogere matchmaking heeft. Niet meer doen
of
B.) Zelf een scout, waarbij het doel (uitzonderingen daargelaten) ook niet echt is om tegenstanders neer te knallen
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Was een Pz 38 n.A.Whuzz schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:54:
[...]
Dan was je:
A.) Geplatooned met een hogere tier en met een scout die een hogere matchmaking heeft. Niet meer doen
of
B.) Zelf een scout, waarbij het doel (uitzonderingen daargelaten) ook niet echt is om tegenstanders neer te knallen
Wat houdt optie A eigenlijk in
bepaalde scouts hebben speciale MM, die kunnen in veel hogere tier potjes terecht komen50Miles schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:56:
[...]
Was een Pz 38 n.A.
Wat houdt optie A eigenlijk in? Ik was in dit geval inderdaad een scout.
MM?Vorst8 schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:57:
[...]
bepaalde scouts hebben speciale MM, die kunnen in veel hogere tier potjes terecht komen
Ah, snap hem.
Die optie A hield in, als je in een platoon zit met een scout dan krijg je ongeacht welke tank jij rijd diezelfde match making. Dus dat houd in dat je in battles kan komen die een aantal tiers (2 of 3?) hoger zijn dan de tier van de scout.
En, als jij met een tier 6 tank in een platoon zit met een andere tier 8 tank dan krijg je de tier 8 match making.
Dus de match maker kijkt naar de hoogste tier in het platoon/speciale MM zoals scout.
(graag corrigeren als het fout is
)
En, als jij met een tier 6 tank in een platoon zit met een andere tier 8 tank dan krijg je de tier 8 match making.
Dus de match maker kijkt naar de hoogste tier in het platoon/speciale MM zoals scout.
(graag corrigeren als het fout is
[ Voor 34% gewijzigd door thijsco19 op 16-09-2013 18:45 ]
5 kills met de stugg 3. mastery badge en sniper.
Alsnog 3de van ons team qua dmg
1tje had 6 kills en 1 had gewoon erg veel dmg en slechts 1 kill.
Was een mooi potjes. In de woestijn, 5 tanks stonden boven mij met een heuveltje er tussen. 1 voor 1 kwamen ze iets boven de heuvel uit. Die churchills gewoon bij de gun mantle schieten.
Ze hadden ff heel iets naar mij toe moeten rijden met 2 of meer tanks dan hadden ze mij.
best wel behoorlijke noobs want ik stond er helemaal alleen.
Alsnog 3de van ons team qua dmg
Was een mooi potjes. In de woestijn, 5 tanks stonden boven mij met een heuveltje er tussen. 1 voor 1 kwamen ze iets boven de heuvel uit. Die churchills gewoon bij de gun mantle schieten.
Ze hadden ff heel iets naar mij toe moeten rijden met 2 of meer tanks dan hadden ze mij.
best wel behoorlijke noobs want ik stond er helemaal alleen.
Jemig, momenteel zit ik met dezelde Tier 4 tank in een Tier 8 battle
Advies bij deze......neem de openingspost eens door daar staat een lijst met veel gebruikte afkortingen..
Klopt. Pz 38 nA wordt opgesteld als scouts in hogere potjes. Scoutmatchmaking voor Tier IV, V, en IV light tanks is naar mijn mening stupide en de grootste flaw die op dit moment in het spel zit.50Miles schreef op maandag 16 september 2013 @ 19:02:
Als je de scout MM niks vind raad ik je aan de duitsers via de Pz II te spelen. I.e. Leichttractor - Pz II - Pz III A - DW2 - VK 30.01 H. Dat is de nieuwe duitse heavy lijn van waar je naar befaamde Tiger en Panther tanks kunt spelen. De lijn Leichttractor - Pz II - Pz III A - Pz III - Pz III/IV is ook leuk om te spelen, maar dan kom je bij de Leopard 1 tank en die is wat minder vergevingsgezind om te spelen.
Babs out!
Battle mechanics: http://wiki.worldoftanks.com/Battle_Mechanics50Miles schreef op maandag 16 september 2013 @ 19:02:
Lees daar even over matchmaking
En: http://www.worldoftanksguide.com/combat-scouting-guide.shtml
Wat je moet doen als scout.
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Net op twitch een streamer tegen gekomen die toch wel tof is. Geen super goede speler, maar gedraagt zich heel tof naar de kijkers. Bijkomend punt. Het is een pool en spreekt beter engels dan de gemiddelde nederlander
http://www.twitch.tv/kazrahim
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)