Pfff random players af en toe.
Gister speelde ik met een kerel beide 50 -100 en gingen we op himmelsdorf naar de hill, daar stond 1 IS3 van de enemy voor ons. Via de buitenkant gingen een IS8 en IS3 van ons team tegen een 1 IS8 van enemy team.
Wij besluiten daarom maar de IS3 te pakken en hem te clippen. Ik rijd het hoekje om en zie de enemy is8 terugrijden en mij schieten, naja 1x kan gebeuren dan verwacht je wel dat die IS3 en IS8 komen ofc.
Die is8 kan nog een schot doen opmij zonder zelf geraakt te worden, ik mijn overige shells in hem geleegd komt er nog enemy is3 ineens de heuvel op, het was dus GF voor mij.
Uiteindelijk toen ik dood was en de IS8 oneshot kwamen die IS3- en IS8 het hoekje om, om die IS8 neer te schieten.. Even serieus. Ik dus lekker rage quiten in de chat.
Krijg ik na afloop een berichtje. What did you expect me to do? suiciding to save your ass? what do you expect? ( en een gratis ritje in zn ignore) Hoe bedoel je ik ben kortzichtig en begrijp geen reet van dit spel ( en dit was een redelijke speler, groen , )
En RNG is echt een grote bitch in dit spel, potje daarvoor schoot ik 6x met 50-100 op de lfp/ machinegun van unangled T32 op 100 meter. Ik krijg het voor elkaar hem 4x te bouncen, 1x te missen en toen verdween hij uit het zicht en schoot ik de laatste blind en die raakte wel.....
Met zulke games is het ook gewoon niet mogelijk mijn WN7 op te krikken, het lijkt wel steeds moeilijker worden. Haalde je vroeger minimaal een punt per dag, mag je nu blij zijn met geen daling.
[Voor 6% gewijzigd door jantje 2 op 29-10-2013 10:35]