World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Wil niet zeggen dat het bij mij foutloos gaat, heb ook wel eens van een berg gecrashed omdat ik net te hard gine en even die ridge over het hoofd zie
Untappd: Louwke80
Da's met noobmeter ook zo hoor tegenwoordigZertaxka schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:17:
http://www.feldzug.net/en/
Zal het niet meteen laten zien maar dat komt vanzelf als je de website regelmatig bezoekt.
Is up to date zodra je uit het spel bent.
Ik gebruik daarvoor World of Tanks statistics. Handig programma.Skybullet schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:14:
hoe zien jullie eigenlijk hoeveel je per dag hebt gedaan of per weekend of week ? Hoor ik vaak mensen zeggen hier. " vandaag 65 % en een WN7 van.. "
Ik ken noobmeter wel maar daar ziek ik niet specifiek per dag sorteerbaar ?

Zo zien mijn laatste battles eruit. Valt best goed te customizen, welke rating wil je laten zien, etc.
Ik gebruik 9 van de 10 keer WoTlabs: Clickerdeklik (kom je op mijn profiel uit)Skybullet schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:14:
hoe zien jullie eigenlijk hoeveel je per dag hebt gedaan of per weekend of week ? Hoor ik vaak mensen zeggen hier. " vandaag 65 % en een WN7 van.. "
Ik ken noobmeter wel maar daar zie ik niet specifiek per dag sorteerbaar ?
En 1 van de 10 keer gebruik ik PlanetWoT Clickerdeklikerdeclick

So...close...to....finally...getting...some...purple.
Must...not...start...failing... or end up in failteams.
Ja die kom ik ook wel eens tegen dat ze gelijk al beginnen te miepen dat ze al zoveel verloren hebben omdat het team..blablabla.Louwke schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:18:
Gisteren ook een game waar je ook niet weet of je moet lachen of huilen. We zijn nog niet begonnen begint er een te ranten dat we maar eens moesten winnen want zijn 30 games op rij had hij al verloren.
Antwoord wat meestal afdoende is is om te vragen wat zij voor datzelfde team hebben gedaan om te winnen......het blijft dan vaak angstvallig stil.
Meestal komen dat soort opmerkingen van de below average spelers die dan te weinig XP en credits binnenleechen omdat het team ze niet kan dragen en ze zelf te weinig in brengen om te kunnen winnen.
Het helpt wellicht als jullie weten dat ik ook al een M60 heb en een T-62A.
T110E3 wordt niet veel gebruikt helaas, zou gaan voor een 140 of een Foch.BramSd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:33:
Ik moet nog een M48 en een Object 140 kopen, maar zit pas op 2m credits. Daarnaast zijn mijn T95 en Foch redelijk gevorderd, dus ik heb straks 4 tier 10's te kopen. De campaign begint straks en ik heb waarschijnlijk alleen op tijd geld voor 1 tier 10. Welke zal ik halen?
Rara waarom ik mijn reports altijd zo snel vergeven hebVerwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:06:
[...]
Ik weet wel dat ik na een battle steeds vaker in tranen uitbarst als ik zie dat er weer 5 toptiers 0 damage gedaan hebben
Dit inderdaad, M48 wordt ook minimaal gebruikt en anders is de M60 ook dikke prima.Nemean schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:35:
[...]
T110E3 wordt niet veel gebruikt helaas, zou gaan voor een 140 of een Foch.
Wel jammer want we hebben in PTS een hele tijd de M48 en daarna de M60 gebruikt in CW's maar dat is alweer passé
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verwijderd
Verder wel een goede dag tot dusver. Na 1500 games eindelijk weer eens een potje boven de 2000 XP gehaald! Was pas mijn derde ooit.

Ben wel benieuwd: hoe vaak komen zulke potjes eigenlijk voor bij de betere en meer ervaren spelers hier?
In de handen van een goeie speler is de M48 inderdaad goed bruikbaar, zelfde geld voor de T110E3.psychoclown schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:54:
[...]
Dit inderdaad, M48 wordt ook minimaal gebruikt en anders is de M60 ook dikke prima.
Wel jammer want we hebben in PTS een hele tijd de M48 en daarna de M60 gebruikt in CW's maar dat is alweer passé

Eeuwige doodzonde van WG om de E3 in speed te nerfen van 26 -> 23km uit mijn hoofd. Scheelt een slok op een borrel op deze beest van een TD. (hoewel nu met gold shells wat lastiger te spelen is)Nemean schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:56:
[...]
In de handen van een goeie speler is de M48 inderdaad goed bruikbaar, zelfde geld voor de T110E3.
no brainer -> Foch155.BramSd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:33:
Ik moet nog een M48 en een Object 140 kopen, maar zit pas op 2m credits. Daarnaast zijn mijn T95 en Foch redelijk gevorderd, dus ik heb straks 4 tier 10's te kopen. De campaign begint straks en ik heb waarschijnlijk alleen op tijd geld voor 1 tier 10. Welke zal ik halen?
Non gold heb je meer kans op 'penetration' of bounces. Gewoon proberen rustig te blijven en echt de lower plate of andere weak spots goed te raken.Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:37:
[...]
\
Dit klopt volkomen inderdaad.
Alleen zo jammer dat je dan soms 1/3 schoten met de 155 enkel 'penetration' hoort
Als je te gehaast schiet heb je genoeg tijd om in te zien hoe belangrijk dat is
[ Voor 18% gewijzigd door Bean77 op 28-10-2013 14:03 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
Foch, als je de m60 al hebt, is de m48.. niet overbodig maar minder nodig imo.BramSd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:33:
In failteams kan je ook nog wel wat WN7 bijelkaar schieten toch? Defense puntjes tellen altijd leuk mee, teamgenoten die niet meer leven om je kills te stealen of dat tegenstanders al afgeschoten zijn voordat je geaimd bent. Liever beetjefailteam dan steamrollteam wat mij betreft.Joindry schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:30:
Niet om te E penissen ofzo, maar ik ben er wel een beetje trots op.
[afbeelding]
So...close...to....finally...getting...some...purple.
Must...not...start...failing... or end up in failteams.
Verwijderd
Zo hier nog een inderdaad, heb het afgelopen weekend ook weer een paar potten moeten rennen om wat damage mee te pikkenRiegah schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:15:
[...]
In failteams kan je ook nog wel wat WN7 bijelkaar schieten toch? Defense puntjes tellen altijd leuk mee, teamgenoten die niet meer leven om je kills te stealen of dat tegenstanders al afgeschoten zijn voordat je geaimd bent. Liever beetjefailteam dan steamrollteam wat mij betreft.
Ik ben sinds kort de Object 140 naast de T-62a en de Object bevalt me beter dan de T-62a. De T-62a speelt anders dan de T-54 en daardoor was het voor mij moeilijk om hem onder de knie te krijgen. De Object voelt 'natuurlijker' om te spelen na de T-54.
Shuttle st20g5
Hoe kan je een Object 140 zijn vraag ik me af..Knowuse schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:39:
Als je dicht bij de Foch 155 zit, deze zeker nemen. Je weet maar nooit hoe erg ie generfd gaat worden.
Ik ben sinds kort de Object 140 naast de T-62a en de Object bevalt me beter dan de T-62a. De T-62a speelt anders dan de T-54 en daardoor was het voor mij moeilijk om hem onder de knie te krijgen. De Object voelt 'natuurlijker' om te spelen na de T-54.
ben is een vervoeging van het werkwoord zijn, het woord dat jij zoekt is heb (van het werkwoord hebben)
Sorry, kon het niet laten
Hij kan zich zo verbonden voelen met die tank dat hij het is gaan zien als een verlengstuk van zichzelf en zich daardoor ook zo naar de buitenwereld wil profileren als zijnde "ik BEN een Object 140".Mr_Size schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:43:
Hoe kan je een Object 140 zijn vraag ik me af..
ben is een vervoeging van het werkwoord zijn, het woord dat jij zoekt is heb (van het werkwoord hebben)
Sorry, kon het niet laten
Er zijn er genoeg die zeggen "ik ben niet gek, ik BEN een vliegtuig"
[ Voor 5% gewijzigd door ShockWave op 28-10-2013 15:03 ]
Jammer dat je plaatje stuk is.ShockWave schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:59:
[...]
Hij kan zich zo verbonden voelen met die tank dat hij het is gaan zien als een verlengstuk van zichzelf en zich daardoor ook zo naar de buitenwereld wil profileren als zijnde "ik BEN een Object 140".
Er zijn er genoeg die zeggen "ik ben niet gek, ik BEN een vliegtuig"
En dat klopt: "i'm not crazy, my mom had me tested"
Was conquer op Malinovka waarbij iedereen van ons team de heuvel opging.
Dat is natuurlijk het geheim van het betere spelMr_Size schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:43:
[...]
Hoe kan je een Object 140 zijn vraag ik me af..
...
Splinter reminds him, “Be one with your sword, Leonardo.”
Shuttle st20g5
Gaat nog veel vaker voorkomen maar het kan nog veel erger...kijk maar naar deze score op een oude screenshot van mij....weliswaar voor vijandelijke team maar toch triest....darkkingll schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:25:
Net een uitermate triest potje gespeeld; ons hele team dood, van de tegenstanders geen 1.
Was conquer op Malinovka waarbij iedereen van ons team de heuvel opging.

[ Voor 9% gewijzigd door ShockWave op 28-10-2013 16:15 ]
Je merkt wel direct dat de scholen uit zijn en mensen van hun werk terugkomen...
http://worldoftanks.eu/en/news/cw/cw-second-global-map/
Wel apart er komt dus een event map naast de gewone, waarbij de gewone gelijk blijft aan de huidige (dus geen provincie wipe) alleen max tier 8....
Echter als je aan de campaign map mee wil doen ben je de provincies op de gewone map kwijt.
Edit:
En in tegenstelling tot de vorige campaign kan je nu dus alleen op de gewone map gold farmen en op de event map victory/fame points.
[ Voor 17% gewijzigd door themaxter op 28-10-2013 18:08 ]
Yep, in principe dus een aparte map voor de campaign, en op de normale map kunnen alle rest-clans eens een keertje gold farmenthemaxter schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 18:05:
Nog wat info over de nieuwe CW campaign:
http://worldoftanks.eu/en/news/cw/cw-second-global-map/
Wel apart er komt dus een event map naast de gewone, waarbij de gewone gelijk blijft aan de huidige (dus geen provincie wipe) alleen max tier 8....
Echter als je aan de campaign map mee wil doen ben je de provincies op de gewone map kwijt.
Edit:
En in tegenstelling tot de vorige campaign kan je nu dus alleen op de gewone map gold farmen en op de event map victory/fame points.

Alle vragen hebben een antwoord
Denk dat dit toch wel de meest ongebalanceerde modus/map combinatie is die ooit verzonnen is in online gaming.

Vanochtend op defending hebben we allemaal postities ingenomen achter de rotsen.. eerste golf vijanden wordt gespot en afgeslacht zonder verlies aan onze kant. 5 min gaan voorbij.. tweede golf vijanden gaat ook morsdood. laatste 6 min van de ronde blijft de rest van de vijand verstopt en doen niks. timer loopt af en wij winnen dus als defender.
Daarnet gespeeld als assault en ja hoor onze eerste golf die vooruit gaan... morsdood. doder dan dood kan zijn. Ik was sloom natuurlijk in mijn kv-1 en kwam net aan toen iedereen eigenlijk dood was behalve een stug III en ik tegen 11 vijanden. Denk screw dit, ik heb geen cover van hier naar daar, hun zitten allemaal in camo, en ik heb de viewrange niet. Ik blijf achter deze rots zitten en ze zoeken het maar uit.
Duurde effe voor ze me achter mijn rots vandaan hadden

[ Voor 66% gewijzigd door psychoclown op 28-10-2013 21:22 ]
Daarom ben ik er niet eens aan begonnen vandaag, Ik vrees ook wat er gebeurt als ze bij WG een goede special maken voor de golden joystick (naast de tank)Kaap schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:07:
4 potjes tot dusver. Kwaliteit? Ik begin de zin van genocide steeds beter te begrijpen. Jezus, sommige spelers moeten echt preventief geruimd worden zo beroerd spelen ze.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Yep, na de campaign ga ik misschien eens lekker een break nemen. Heb het wel een beetje gehad met die zinloze random games en al die meuk spelers die voor de gezelligheid spelen.wontcachme schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:09:
[...]
Daarom ben ik er niet eens aan begonnen vandaag, Ik vrees ook wat er gebeurt als ze bij WG een goede special maken voor de golden joystick (naast de tank)
Playstation 4 is dan ook gearriveerd dus

Ik ga ook niet meer snel een grind beginnen/verder afmaken. Ik heb laatst de t-43 gekocht, maar ik heb nu genoeg tier X tanks dat ik ook net zo goed alleen kan inloggen voor CW en af en toe credits grinden met limited mm tanks.Kaap schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:15:
[...]
Yep, na de campaign ga ik misschien eens lekker een break nemen. Heb het wel een beetje gehad met die zinloze random games en al die meuk spelers die voor de gezelligheid spelen.
Playstation 4 is dan ook gearriveerd dus
Voor CW heb ik nu: 121, 113, 50B, Batman, T110E5, M48A1, M60, T110E4, T92, IS7, IS4, E100. Moet ik wel ff mee vooruit kunnen lijkt mij
Of ik moet mijn instelling aanpassen en denken van fuck it en gewoon spelen zonder echt op de stats te letten. Wel zo goed mogelijk doen, maar niet pissig worden wanneer het slecht gaat. Echter moet ik dan ook mijn speelstijl wat aanpassen aangezien ik graag aggresief speel en mijn health meer waard is dan een siemka speler omdat ik in de 2e helft van een battle met full health meer kan dragen dan als ik nog 100hp heb.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

wat een team
Gaat die Giurza mij ook nog uitschelden voor n00b dit, sucker dat. Heb in mijn eentje een hele flank gehouden, maar goed. Beter scheld 'ie de rest van het team uit, die hebben geen ruk gedaan namelijk toen ze met 12 man pushten over de andere flank en 1 voor 1 kapot werden geschoten
[ Voor 10% gewijzigd door Mr_Size op 28-10-2013 20:52 ]
Verwijderd
Dit is tegenwoordig gewoon standaard... kijk wat je team gedaan heeft das toch ongelofelijkMr_Size schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:51:
[afbeelding]
wat een team
Gaat die Giurza mij ook nog uitschelden voor n00b dit, sucker dat. Heb in mijn eentje een hele flank gehouden, maar goed. Beter scheld 'ie de rest van het team uit, die hebben geen ruk gedaan namelijk toen ze met 12 man pushten over de andere flank en 1 voor 1 kapot werden geschoten

Vroeg het net in clan chat, antwoord: Team was so bad I decided I rather not waste my time with them.rgras schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:16:
Als iemand van EFE-X in zijn tier X aan het begin van het potje vraagt of iedereen snel dood kan gaan en hij vervolgens gaat suiscouten.. dan weet je dat je maar beter kan stoppen.
[ Voor 25% gewijzigd door JeroenNietDoen op 28-10-2013 21:32 ]
Net ook 24 maagden per pakketpost opgestuurd. De teams waren niet al te gunstig vandaag, maar ging wel erg lekker. Die 5 of 6 potjes die ik met jullie heb meegedaan waren ook erg leuk! Toppunt was wel die match op malinovka, waar ons gehele team op 1 plek (1 vierkantje) bleef staan en vervolgens 1 voor 1 door het open veld reed.SehudeKoza schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:57:
Ik ga maar wat kinderzieltjes aan SerB offeren, 16 van de 17 potjes gewonnen en bijna allemaal de dubbels...

Als ik zo door blijf gaan, ga ik kyozu langzaam maar zeker inhalen. nog maar 100 wn7
WN8 stijgt sneller dan mijn WN7 though
Ligt het aan mij of zijn de teams extra hersendood geworden? Ik ben op een bepaalde manier dan ook steeds top tier, maakt niet uit welke tank alleen zijn de teams zwaar nutteloos.
Oh en wel even de Matilda gekocht. In vier games pas twee steel walls.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik kies gewoon een wn8 statspad tank uit en neem 4 weken vakantiepsychoclown schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:30:
Ik ga dan wel langzaam maar ook ik stijg nog
jammer dat ik alleen na 2 seconden werd ge-oneshotderped door een Pz. IV.oosterhofjf schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:29:
[...]
Net ook 24 maagden per pakketpost opgestuurd. De teams waren niet al te gunstig vandaag, maar ging wel erg lekker. Die 5 of 6 potjes die ik met jullie heb meegedaan waren ook erg leuk! Toppunt was wel die match op malinovka, waar ons gehele team op 1 plek (1 vierkantje) bleef staan en vervolgens 1 voor 1 door het open veld reed.Mocht de pret niet derven vanwege de enorme damage die we hebben gedaan
Het andere gedeelte van het team was echt hilarisch (slecht).
Klopt, teams worden met de weken erger. Gelukkig brengt patch 8.9 een nieuwe gamemode die skillbased matchmaking zou krijgen meen ik. Ik hoop het! Als dat zo is en die 7vs7 ook een beetje lekker loopt, denk ik dat je in randoms nog maar weinig goede spelers gaat tegenkomen.DanielWW2 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:32:
Ik dacht ik probeer het weer eens na z'n twee maanden.
Ligt het aan mij of zijn de teams extra hersendood geworden? Ik ben op een bepaalde manier dan ook steeds top tier, maakt niet uit welke tank alleen zijn de teams zwaar nutteloos.
Verwijderd
Zou zo moeten zijn ja, kga dat ook zeker is proberen!Kaap schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:35:
[...]
Klopt, teams worden met de weken erger. Gelukkig brengt patch 8.9 een nieuwe gamemode die skillbased matchmaking zou krijgen meen ik. Ik hoop het! Als dat zo is en die 7vs7 ook een beetje lekker loopt, denk ik dat je in randoms nog maar weinig goede spelers gaat tegenkomen.
Alsof je nu veel hebt aan die "paarse" spelers:Kaap schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:35:
[...]
Klopt, teams worden met de weken erger. Gelukkig brengt patch 8.9 een nieuwe gamemode die skillbased matchmaking zou krijgen meen ik. Ik hoop het! Als dat zo is en die 7vs7 ook een beetje lekker loopt, denk ik dat je in randoms nog maar weinig goede spelers gaat tegenkomen.
Kaap schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:26:
[...]
Vroeg het net in clan chat, antwoord: Team was so bad I decided I rather not waste my time with them.
Morgen speel ik als het goed is Battlefield 4 dus dat maakt mij niet uit. Het viel me gewoon op dat de teams extra nutteloos leken.Kaap schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:35:
[...]
Oh en ik hou van de Matilda. Net even twee t4 en twee t3 tanks totaal afgemaakt. Ze hadden geen idee wat ze overkwam.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
T18 blijft lolSkybullet schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:49:
Als de teams hier falen keer op keer en ik gefrustreerd raak haal ik ik ook mijn matilda tevoorschijn. En ook wat potjes in de T18 en Pz 1c krijgen vaak weer een glimlach op mijn gezicht.
Mee eens.. al was deze persoon niet eens lichtblauw.ThomasG schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:39:
[...]
Alsof je nu veel hebt aan die "paarse" spelers:
[...]

Doe ik bij echte faal teams tegenwoordig ook regelmatig, maar dan wel pas als ze gefaald hebben, zoals gisteren mijn laatste pot in de M103, in de tijd die ik nodig had om in positie te komen en 2 schoten te lossen (+- 2 minuten), waren 8 teammaten dood en was die flank weg. Dan kan ik nog wel 2-5 minuten wachten tot ik door 6 vijanden tegelijk wordt genomen, dan kies ik er toch voor om iets anders te gaan doen.Kaap schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:26:
[...]
Vroeg het net in clan chat, antwoord: Team was so bad I decided I rather not waste my time with them.
erutangiS
50 battles: 34 gewonnen, 16 losses.
Average damage: 2877
Average XP: 1069
Average WN7: 2316
Global WN7 is met 4.43 omhooggegaan en is nu 1785.91
[ Voor 11% gewijzigd door wsLy op 28-10-2013 23:24 ]
26 battles, 18 winst (69%)
avg dmg: 1.945
WN7: 2160
Ik zit nu dicht tegen de 1600 global WN7 aan.
Heb de topgun op de JT gekocht en dat maakt toch wel verschil hoor. Ding is heerlijk accuraat. Zit bijna op 50% WR op dat ding, werd eens fkin tijd
Haha zit nog op 43% op de JT... om de een of andere reden bleef ik keer op keer in slechte teams komen ermee. Maarja ik zal toch naar de jpe100 moeten. Heb de jt in 2012 unlocked btwMr_Size schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 23:28:
Ja, ik ook een lekker avondje
26 battles, 18 winst (69%)
avg dmg: 1.945
WN7: 2160
Ik zit nu dicht tegen de 1600 global WN7 aan.
Heb de topgun op de JT gekocht en dat maakt toch wel verschil hoor. Ding is heerlijk accuraat. Zit bijna op 50% WR op dat ding, werd eens fkin tijd
Ach jah, flesje wijn naar binnen gooien en proberen niet teveel te ergeren, hehe
WoT/WoWs name: Onarf
In tier 8 potjes kun je best nadrukkelijk aanwezig zijn. Maar zodra je top tier bent, wordt het echt een feest.
Zojuist mijn Ace gehaald met een (voor zichzelf sprekende) mooie score

Boehoe mammie, iemand maakt 1 incidentje mee gedaan door 1 individu, en elke blauwe/paarse speler is waardeloosThomasG schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:39:
[...]
Alsof je nu veel hebt aan die "paarse" spelers:
[...]

[ Voor 9% gewijzigd door JeroenNietDoen op 29-10-2013 06:42 ]
Ik had gisteren een heel dubbel gevoel: ik heb 19 van 23 potjes gewonnen, maar mijn average damage kwam niet boven de 2200 uit. Dat waren 20 potjes in tier 10 en 3 in tier 9, dus je verwacht een iets hogere score. Dat ik überhaupt nog aan de 2200 kwam, was omdat de eerste 3 en laatste 3 potjes wel goed gingen. Ik denk dat ik in die 6 potjes bijna de helft van de totale damage heb gedaan. Meer dan 20k in ieder geval.
Mooiste was echter toch een pot op Prokhorovka, zonder arty. Ik zat in een BatChat en een maat van mij ook, plus nog iemand uit het Stronk Plutons channel in een Foch 155. Ik heb uiteindelijk Patrol Duty gehaald met 6997 spotting damage door in het midden te blijven scouten.
Mijn inziens is dat toch echt tijdverspilling, als het echt zo snel gaat dan houdt je in je eentje toch niet zo lang meer vol. Als je daarentegen nog op een goede plek kan komen dan kun je nog in ieder geval lekker wat damage/kills maken en dus zelf een leuke/goede pot hebben.MrOleo schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 22:17:
[...]
Doe ik bij echte faal teams tegenwoordig ook regelmatig, maar dan wel pas als ze gefaald hebben, zoals gisteren mijn laatste pot in de M103, in de tijd die ik nodig had om in positie te komen en 2 schoten te lossen (+- 2 minuten), waren 8 teammaten dood en was die flank weg. Dan kan ik nog wel 2-5 minuten wachten tot ik door 6 vijanden tegelijk wordt genomen, dan kies ik er toch voor om iets anders te gaan doen.
Verwijderd
Maar wel het belangrijkste van allemaal lol gehad met het platoon.
Hadden zelfs potten waar wij met zijn drieën 5 a 6k+ damage hadden gedaan en rest van het team net aan de 1k konden aantikken gezamenlijk.
Same. Zit bij mij regelmatig 200 of meer punten verschil in. WN7 meestal 1700 - 2000, WN8 1800 - 2200.psychoclown schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:30:
Ik ga dan wel langzaam maar ook ik stijg nog
Lijkt me op zich een goed teken, aangezien WN8 je afrekent op hoe je per tank speelt vergeleken met anderen in dezelfde tank, in plaats van vergeleken met het algehele gemiddelde dat voor een deel wordt opgetrokken door lui die alleen OP tanks spelen.
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Gister speelde ik met een kerel beide 50 -100 en gingen we op himmelsdorf naar de hill, daar stond 1 IS3 van de enemy voor ons. Via de buitenkant gingen een IS8 en IS3 van ons team tegen een 1 IS8 van enemy team.
Wij besluiten daarom maar de IS3 te pakken en hem te clippen. Ik rijd het hoekje om en zie de enemy is8 terugrijden en mij schieten, naja 1x kan gebeuren dan verwacht je wel dat die IS3 en IS8 komen ofc.
Die is8 kan nog een schot doen opmij zonder zelf geraakt te worden, ik mijn overige shells in hem geleegd komt er nog enemy is3 ineens de heuvel op, het was dus GF voor mij.
Uiteindelijk toen ik dood was en de IS8 oneshot kwamen die IS3- en IS8 het hoekje om, om die IS8 neer te schieten.. Even serieus. Ik dus lekker rage quiten in de chat.
Krijg ik na afloop een berichtje. What did you expect me to do? suiciding to save your ass? what do you expect? ( en een gratis ritje in zn ignore) Hoe bedoel je ik ben kortzichtig en begrijp geen reet van dit spel ( en dit was een redelijke speler, groen , )
En RNG is echt een grote bitch in dit spel, potje daarvoor schoot ik 6x met 50-100 op de lfp/ machinegun van unangled T32 op 100 meter. Ik krijg het voor elkaar hem 4x te bouncen, 1x te missen en toen verdween hij uit het zicht en schoot ik de laatste blind en die raakte wel.....
Met zulke games is het ook gewoon niet mogelijk mijn WN7 op te krikken, het lijkt wel steeds moeilijker worden. Haalde je vroeger minimaal een punt per dag, mag je nu blij zijn met geen daling.
[ Voor 6% gewijzigd door jantje 2 op 29-10-2013 10:35 ]
http://www.twitch.tv/wslynl
Er is idd meer dan winrate alleen, je kan ook nog proberen om even de kat uit de boom te kijken en een paar one shot kills uit te pikken, of toch nog zoveel mogelijk damage te doen. Meestal als de tegenstander zoveel voor staat worden ze al eens roekeloos.psychoclown schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 08:33:
[...]
Mijn inziens is dat toch echt tijdverspilling, als het echt zo snel gaat dan houdt je in je eentje toch niet zo lang meer vol. Als je daarentegen nog op een goede plek kan komen dan kun je nog in ieder geval lekker wat damage/kills maken en dus zelf een leuke/goede pot hebben.
Soms haal je uit die harde verliespotjes meer damage & kills dan uit games waar het jouw team is dat de tegenstand oppeuzelt.
Ik zou gewoon recent stats (laatste 1k gevechten) in de titel van je stream typen, trekt meer viewers aan. Stream is verder voor de rest soepel geen lag.wsLy schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:47:
Ook maar eens een stream gestart. Moet alleen nog eens wat dingen nakijken mbt kwaliteit, wat het beste is icm mijn verbinding.
http://www.twitch.tv/wslynl
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jTBtRQ0gRSw]
Weet iemand of er een site is waar je stats van tanks kan zien bijv gun depression etc?
Damn, wat blijft het toch een leuk tankje!!!
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
De timer loopt af en je ziet driekwart van je team rushen richting de spawn van de assaulting team
god help us

mezelf ingegraven met mijn TD en alsnog de meeste damage gedaan maarja.. hopeloos dit
De World of Tanks Wiki (onder Elevation Arc)? Ik vind Tanknumbers ook wel een leuke, kun je gemakkelijk zien welke stats je tank heeft met bepaalde crew skills/perks, equipment en consumables.TweakJerommeke schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:05:
[...]
Weet iemand of er een site is waar je stats van tanks kan zien bijv gun depression etc?
Verwijderd
Als je WN7 met WN8 vergelijkt, dan verandert er voor de gemiddelde speler niet zo veel. Alleen bij de (zeer) slechte en (zeer) goede spelers gaat er een groot verschil zijn tussen de WN7 en WN8 waarde (en uiteraard ook de spelers die quasi alleen met OP tanks spelen).Whuzz schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:31:
[...]
Same. Zit bij mij regelmatig 200 of meer punten verschil in. WN7 meestal 1700 - 2000, WN8 1800 - 2200.
Lijkt me op zich een goed teken, aangezien WN8 je afrekent op hoe je per tank speelt vergeleken met anderen in dezelfde tank, in plaats van vergeleken met het algehele gemiddelde dat voor een deel wordt opgetrokken door lui die alleen OP tanks spelen.
Bvb zondag was mijn WN8 een 4300, toch een groot verschil met de 2800 van de WN7.
Ik heb het vermoeden dat een hoop gedrag op het moment ook veroorzaakt wordt door de special mission om 50k damage te halen. Ik denk dat een hoop hoge rating spelers hun gedrag hier op aanpassen, omdat zij ook weten wat ze moeten doen in een match om de maximale damage te halen ten koste van hun winrate.Kaap schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 06:29:
[...]
Boehoe mammie, iemand maakt 1 incidentje mee gedaan door 1 individu, en elke blauwe/paarse speler is waardeloosKun je nagaan hoeveel je dan hebt aan 80% van de playerbase
Het levert bij slechte spelers dan weer nog irritanter gedrag op vrees ik.
Denk dat 90% van de spelers niet eens met die missie bezig is...defiler1974 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:06:
[...]
Ik heb het vermoeden dat een hoop gedrag op het moment ook veroorzaakt wordt door de special mission om 50k damage te halen. Ik denk dat een hoop hoge rating spelers hun gedrag hier op aanpassen, omdat zij ook weten wat ze moeten doen in een match om de maximale damage te halen ten koste van hun winrate.
Het levert bij slechte spelers dan weer nog irritanter gedrag op vrees ik.
[ Voor 4% gewijzigd door J0rn op 29-10-2013 13:36 ]
Victory!
Battle: Severogorsk 29-10-2013 14:09:09
Vehicle: T57 Heavy Tank
Experience received: 3.780 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 338.692
Battle Achievements: Top Gun, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Replay en battle score: http://wotreplays.com/site/405693
niet helemaal. Je vergeet nog het stukje dat je daarna in chat moet gaan ranten dat de rest noobs zijn. in het pools.... nobskiJ0rn schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:35:
De missie is toch als de klok aftelt SIEMA PL in de chat gooien en vol gas proberen de enemy capzone in te rijden? Of heb ik iets gemist?
Tja winrate vind ik op zich wel interessant, maar damage en kills doet mij niet zoveel als het niet in een goede/spannende pot is. In een kansloos potje geef ik dan liever op in de hoop op een leuk volgend potje, dan nog even te blijven om mijn stats op peil te houden. Ik gun de vijand dan ook wel weer een lekker goedkope repairbill + makkelijke damage.Inrage schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:39:
[...]
Er is idd meer dan winrate alleen, je kan ook nog proberen om even de kat uit de boom te kijken en een paar one shot kills uit te pikken, of toch nog zoveel mogelijk damage te doen. Meestal als de tegenstander zoveel voor staat worden ze al eens roekeloos.
Soms haal je uit die harde verliespotjes meer damage & kills dan uit games waar het jouw team is dat de tegenstand oppeuzelt.
erutangiS
Meningen verschillen maar nogmaals, zelfs in dat soort potjes kan het ineens nog spannend worden. Als de tegenstanders overmoedig worden en rushen voor een kill kan je soms nog één voor één ze allemaal afknallenMrOleo schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:37:
[...]
Tja winrate vind ik op zich wel interessant, maar damage en kills doet mij niet zoveel als het niet in een goede/spannende pot is. In een kansloos potje geef ik dan liever op in de hoop op een leuk volgend potje, dan nog even te blijven om mijn stats op peil te houden. Ik gun de vijand dan ook wel weer een lekker goedkope repairbill + makkelijke damage.
Bron: FTRShells flying thru tanks bug fixed
Posted on October 29, 2013 by Silentstalker
Source: http://world-of-kwg.livejournal.com/254977.html
Storm writes that the developers have uncovered and fixed a very nasty (subtle and hidden) bug, causing shells to fly through a tank on some occasions.
Unfortunately, this fix didn’t make it to 0.8.9, Storm writes it will be fixed either by a server minipatch, or in the next client patch.
[ Voor 3% gewijzigd door wsLy op 29-10-2013 15:06 ]
Wow, dus toch! ik dacht dat ik gek werd omdat (heel sporadisch) sommige shells achter een tank inslaan

Verwijderd
Toch best frustrerend om te merken dat mijn WN7 alleen maar gelijk blijft omdat de Avg. Tier penalty langzaam aan het verdwijnen is, niet omdat ik beter ben gaan spelen. Veel van mijn plezier komt toch van steeds beter worden. Maar eens beginnen met een pauze in te lassen, wie weet gaat het daarna iets beter...
PS. Het is niet zo dat ik me erg druk maak over statistics, maar ze bevestigen in dit geval mijn gevoel.
Of hopen dat je 1 tegen 5 komt en dan (voor mij persoonlijk) de medal te halen die ik op dit moment liefst van al aan mijn collectie zou willen toevoegenpsychoclown schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:01:
[...]
Meningen verschillen maar nogmaals, zelfs in dat soort potjes kan het ineens nog spannend worden. Als de tegenstanders overmoedig worden en rushen voor een kill kan je soms nog één voor één ze allemaal afknallen
World of Tanks patch 8.9
Greetings Commanders!
Please note that due to the new patch for World of Tanks (8.9) the game server will be undergoing maintenance from 6:00 to 13:00 CET on the 30th of October.
Thank you very much for your understanding and patience!
Bron: https://eu.wargaming.net/...6/world-of-tanks-patch-89
Mijn crew op de lowe staat klaar om de TD's in te springen. 5 Miljoen gold ready en 30k free xp.
Verwijderd
Nu ben ik zelf ook een van die gele meuk gasten, maar probeer wel mijn spel te verbeteren.
De laatste paar dagen was echt triest met de teams, maar vandaag zat ik eens aan de gelukkige kant

93 hits recieved, ik had dus een mooi plekje gevonden waar ik met de bovenbouw overheen stak.
op naar een Groen kleurtje
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2013 16:44 . Reden: typo ]
Maar nice hoor, is mij nog steeds niet gelukt op die tank.. Heb wel eens meer dmg gehaald, maar toen verloren we de pot
[ Voor 23% gewijzigd door Mr_Size op 29-10-2013 16:47 ]
Replay maybeh?
Correctie, het was hard base campen 0,19 distance travelled. South base bovenop?
[ Voor 16% gewijzigd door jantje 2 op 29-10-2013 16:51 ]
Waarschijnlijk geen 1, maar zullen veel addons toch niet goed meer werken, want ja, Wargaming...just because we can.dynosu schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:10:
weet iemand of er veel wijzigingen aan addons zijn of valt dit mee ?
Toe maardefiler1974 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:38:
WTF, here i come! Hoop dat de grind door de duitse TD's leuk gaat worden.
Mijn crew op de lowe staat klaar om de TD's in te springen. 5 Miljoen gold ready en 30k free xp.
[ Voor 34% gewijzigd door JeroenNietDoen op 29-10-2013 16:56 ]
SerB: How terrible?Kaap schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:55:
[...]
Waarschijnlijk geen 1, maar zullen veel addons toch niet goed meer werken, want ja, Wargaming...just because we can.
[...]
Toe maar
Geel is volgens mij al average, je hebt al het ergste achter de rugVerwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:39:
Ik ben sinds begin dit jaar ook verslaafd aan WOT en heb sinds een week of 2 Circonflexes mod geinstaleerd.
Nu ben ik zelf ook een van die gele meuk gasten, maar probeer wel mijn spel te verbeteren.
De laatste paar dagen was echt triest met de teams, maar vandaag zat ik eens aan de gelukkige kant![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
93 hits recieved, ik had dus een mooi plekje gevonden waar ik met de bovenbouw overheen stak.
op naar een Groen kleurtje
Soms heb je echt van die noobs die maar blijven schieten ook al kunnen ze niet pennen in de hoop op een lucky hit of zoiets... zie je wel regelmatig in low tiers.Mr_Size schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:47:
wow, 15,5K potential dmg recievedDa's echt ultra veel voor een Jgtig 8,8! Waar heb jij de hele match kunnen staan dan? Moet ergens geweest zijn waar ze echt alleen je super structure konden raken..
[ Voor 22% gewijzigd door Inrage op 29-10-2013 17:22 ]
Hmm, over het algemeen, (als je niet in een nog voltallig platoon speelt) is die kans wel verkeken hoor, tegen de tijd dat ik er mee kap.psychoclown schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:01:
[...]
Meningen verschillen maar nogmaals, zelfs in dat soort potjes kan het ineens nog spannend worden. Als de tegenstanders overmoedig worden en rushen voor een kill kan je soms nog één voor één ze allemaal afknallen
erutangiS
Dit topic is gesloten.
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)