Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 38 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 30 31 Laatste
Acties:
  • 67.774 views

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Skybullet schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:14:
hoe zien jullie eigenlijk hoeveel je per dag hebt gedaan of per weekend of week ? Hoor ik vaak mensen zeggen hier. " vandaag 65 % en een WN7 van.. "

Ik ken noobmeter wel maar daar zie ik niet specifiek per dag sorteerbaar ?
http://www.feldzug.net/en/
Zal het niet meteen laten zien maar dat komt vanzelf als je de website regelmatig bezoekt.
Is up to date zodra je uit het spel bent.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:58
Gisteren ook een game waar je ook niet weet of je moet lachen of huilen. We zijn nog niet begonnen begint er een te ranten dat we maar eens moesten winnen want zijn 30 games op rij had hij al verloren. We beginnen met en wat gebeurd er een tegenstander verdrinkt vervolgens nog geen 10s later verdrinkt er een van ons. Ik zie in mijn scherm een tegenstander tegen een huis aan rijden en gewoon hier tegen aan blijven rijden zonder te bewegen. Op zo'n momenten weet je dus echt niet of je moet huilen of lachen.

Wil niet zeggen dat het bij mij foutloos gaat, heb ook wel eens van een berg gecrashed omdat ik net te hard gine en even die ridge over het hoofd zie

Untappd: Louwke80

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-02 11:41
Zertaxka schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:17:
http://www.feldzug.net/en/
Zal het niet meteen laten zien maar dat komt vanzelf als je de website regelmatig bezoekt.
Is up to date zodra je uit het spel bent.
Da's met noobmeter ook zo hoor tegenwoordig :)

• Plato1989
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-08-2022

Plato1989

Amused to Death

hoe zien jullie eigenlijk hoeveel je per dag hebt gedaan of per weekend of week ? Hoor ik vaak mensen zeggen hier. " vandaag 65 % en een WN7 van.. "

Ik ken noobmeter wel maar daar ziek ik niet specifiek per dag sorteerbaar ?
Ik gebruik daarvoor World of Tanks statistics. Handig programma.

Zo zien mijn laatste battles eruit. Valt best goed te customizen, welke rating wil je laten zien, etc.

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-03 10:48

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik ken noobmeter wel maar daar zie ik niet specifiek per dag sorteerbaar ?
Ik gebruik 9 van de 10 keer WoTlabs: Clickerdeklik (kom je op mijn profiel uit)

En 1 van de 10 keer gebruik ik PlanetWoT Clickerdeklikerdeclick

• Joindry
  • Laatst online: 18:45

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Niet om te E penissen ofzo, maar ik ben er wel een beetje trots op.

So...close...to....finally...getting...some...purple.
Must...not...start...failing... or end up in failteams.

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-03 22:38

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Louwke schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:18:
Gisteren ook een game waar je ook niet weet of je moet lachen of huilen. We zijn nog niet begonnen begint er een te ranten dat we maar eens moesten winnen want zijn 30 games op rij had hij al verloren.
Ja die kom ik ook wel eens tegen dat ze gelijk al beginnen te miepen dat ze al zoveel verloren hebben omdat het team..blablabla.
Antwoord wat meestal afdoende is is om te vragen wat zij voor datzelfde team hebben gedaan om te winnen......het blijft dan vaak angstvallig stil.
Meestal komen dat soort opmerkingen van de below average spelers die dan te weinig XP en credits binnenleechen omdat het team ze niet kan dragen en ze zelf te weinig in brengen om te kunnen winnen.

Star Citizen referralcode

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
Ik moet nog een M48 en een Object 140 kopen, maar zit pas op 2m credits. Daarnaast zijn mijn T95 en Foch redelijk gevorderd, dus ik heb straks 4 tier 10's te kopen. De campaign begint straks en ik heb waarschijnlijk alleen op tijd geld voor 1 tier 10. Welke zal ik halen?

Het helpt wellicht als jullie weten dat ik ook al een M60 heb en een T-62A.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

BramSd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:33:
Ik moet nog een M48 en een Object 140 kopen, maar zit pas op 2m credits. Daarnaast zijn mijn T95 en Foch redelijk gevorderd, dus ik heb straks 4 tier 10's te kopen. De campaign begint straks en ik heb waarschijnlijk alleen op tijd geld voor 1 tier 10. Welke zal ik halen?

T110E3 wordt niet veel gebruikt helaas, zou gaan voor een 140 of een Foch.

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-03 09:52
Anoniem: 550886 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:06:
[...]

Ik weet wel dat ik na een battle steeds vaker in tranen uitbarst als ik zie dat er weer 5 toptiers 0 damage gedaan hebben |:(
Rara waarom ik mijn reports altijd zo snel vergeven heb :+
Nemean schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:35:
[...]

T110E3 wordt niet veel gebruikt helaas, zou gaan voor een 140 of een Foch.
Dit inderdaad, M48 wordt ook minimaal gebruikt en anders is de M60 ook dikke prima.
Wel jammer want we hebben in PTS een hele tijd de M48 en daarna de M60 gebruikt in CW's maar dat is alweer passé :P

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Anoniem: 532587

Blijft toch een apart fenomeen hè... we staan 7 vs 12 achter op Swamp maar hebben wel 3 tanks bij hun capzone. In plaats van te cappen rijden de tanks weg om meer kills te maken en verliezen we de pot. Als het 8 vs 1 is daarentegen weten ze niet hoe snel ze de capzone in moeten rijden en zo anderen meer damage, kills, en XP te onthouden.

Verder wel een goede dag tot dusver. Na 1500 games eindelijk weer eens een potje boven de 2000 XP gehaald! Was pas mijn derde ooit.

Ben wel benieuwd: hoe vaak komen zulke potjes eigenlijk voor bij de betere en meer ervaren spelers hier?

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:54:
[...]

Dit inderdaad, M48 wordt ook minimaal gebruikt en anders is de M60 ook dikke prima.
Wel jammer want we hebben in PTS een hele tijd de M48 en daarna de M60 gebruikt in CW's maar dat is alweer passé :P
In de handen van een goeie speler is de M48 inderdaad goed bruikbaar, zelfde geld voor de T110E3. :Y

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:39
Nemean schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:56:
[...]

In de handen van een goeie speler is de M48 inderdaad goed bruikbaar, zelfde geld voor de T110E3. :Y
Eeuwige doodzonde van WG om de E3 in speed te nerfen van 26 -> 23km uit mijn hoofd. Scheelt een slok op een borrel op deze beest van een TD. (hoewel nu met gold shells wat lastiger te spelen is)

no brainer -> Foch155.
Anoniem: 550886 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:37:
[...]

\

Dit klopt volkomen inderdaad.
Alleen zo jammer dat je dan soms 1/3 schoten met de 155 enkel 'penetration' hoort 8)7
Non gold heb je meer kans op 'penetration' of bounces. Gewoon proberen rustig te blijven en echt de lower plate of andere weak spots goed te raken.
Als je te gehaast schiet heb je genoeg tijd om in te zien hoe belangrijk dat is :+

[Voor 18% gewijzigd door Bean77 op 28-10-2013 14:03]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

Anoniem: 550886

Foch, als je de m60 al hebt, is de m48.. niet overbodig maar minder nodig imo.

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-03 10:49
Joindry schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:30:
Niet om te E penissen ofzo, maar ik ben er wel een beetje trots op.

[afbeelding]
So...close...to....finally...getting...some...purple.
Must...not...start...failing... or end up in failteams.
In failteams kan je ook nog wel wat WN7 bijelkaar schieten toch? Defense puntjes tellen altijd leuk mee, teamgenoten die niet meer leven om je kills te stealen of dat tegenstanders al afgeschoten zijn voordat je geaimd bent. Liever beetjefailteam dan steamrollteam wat mij betreft.

Riegah schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:15:
[...]
In failteams kan je ook nog wel wat WN7 bijelkaar schieten toch? Defense puntjes tellen altijd leuk mee, teamgenoten die niet meer leven om je kills te stealen of dat tegenstanders al afgeschoten zijn voordat je geaimd bent. Liever beetjefailteam dan steamrollteam wat mij betreft.
Zo hier nog een inderdaad, heb het afgelopen weekend ook weer een paar potten moeten rennen om wat damage mee te pikken :+

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-02 00:41
Als je dicht bij de Foch 155 zit, deze zeker nemen. Je weet maar nooit hoe erg ie generfd gaat worden.

Ik ben sinds kort de Object 140 naast de T-62a en de Object bevalt me beter dan de T-62a. De T-62a speelt anders dan de T-54 en daardoor was het voor mij moeilijk om hem onder de knie te krijgen. De Object voelt 'natuurlijker' om te spelen na de T-54.

Shuttle st20g5

• Mr_Size
Knowuse schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:39:
Als je dicht bij de Foch 155 zit, deze zeker nemen. Je weet maar nooit hoe erg ie generfd gaat worden.

Ik ben sinds kort de Object 140 naast de T-62a en de Object bevalt me beter dan de T-62a. De T-62a speelt anders dan de T-54 en daardoor was het voor mij moeilijk om hem onder de knie te krijgen. De Object voelt 'natuurlijker' om te spelen na de T-54.
Hoe kan je een Object 140 zijn vraag ik me af.. :+

ben is een vervoeging van het werkwoord zijn, het woord dat jij zoekt is heb (van het werkwoord hebben)

Sorry, kon het niet laten :+

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Mr_Size schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:43:

ben is een vervoeging van het werkwoord zijn, het woord dat jij zoekt is heb (van het werkwoord hebben)

Sorry, kon het niet laten :+
Hij kan zich zo verbonden voelen met die tank dat hij het is gaan zien als een verlengstuk van zichzelf en zich daardoor ook zo naar de buitenwereld wil profileren als zijnde "ik BEN een Object 140".

Er zijn er genoeg die zeggen "ik ben niet gek, ik BEN een vliegtuig" :+

[Voor 5% gewijzigd door ShockWave op 28-10-2013 15:03]

• Joindry
  • Laatst online: 18:45

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

ShockWave schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:59:
[...]

Hij kan zich zo verbonden voelen met die tank dat hij het is gaan zien als een verlengstuk van zichzelf en zich daardoor ook zo naar de buitenwereld wil profileren als zijnde "ik BEN een Object 140".

Er zijn er genoeg die zeggen "ik ben niet gek, ik BEN een vliegtuig" :+
Jammer dat je plaatje stuk is.
En dat klopt: "i'm not crazy, my mom had me tested"

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:45
Net een uitermate triest potje gespeeld; ons hele team dood, van de tegenstanders geen 1.
Was conquer op Malinovka waarbij iedereen van ons team de heuvel opging.

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-02 00:41
Mr_Size schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:43:
[...]

...
Dat is natuurlijk het geheim van het betere spel :)
Splinter reminds him, “Be one with your sword, Leonardo.”

Shuttle st20g5

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
darkkingll schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:25:
Net een uitermate triest potje gespeeld; ons hele team dood, van de tegenstanders geen 1.
Was conquer op Malinovka waarbij iedereen van ons team de heuvel opging.
Gaat nog veel vaker voorkomen maar het kan nog veel erger...kijk maar naar deze score op een oude screenshot van mij....weliswaar voor vijandelijke team maar toch triest.... 8)7

[Voor 9% gewijzigd door ShockWave op 28-10-2013 16:15]

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-03 18:49
Zo lekker als het daarstraks ging, zo vertieft gaat het nu... Tier 9 en 10 spelers die geen flauw benul hebben van wat ze aan het doen zijn... laat staan dat ze weten hoe ze op een vijandelijke tank moeten schieten... Zelf doe je met je tier 9 3-4k damage en je verliest de battles allemaal omdat je team binnen 2-3 minuten volledig dood is...

Je merkt wel direct dat de scholen uit zijn en mensen van hun werk terugkomen...

Stichting Hobbyserver

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:14

themaxter

Bugged..

Nog wat info over de nieuwe CW campaign:

http://worldoftanks.eu/en/news/cw/cw-second-global-map/

Wel apart er komt dus een event map naast de gewone, waarbij de gewone gelijk blijft aan de huidige (dus geen provincie wipe) alleen max tier 8....
Echter als je aan de campaign map mee wil doen ben je de provincies op de gewone map kwijt.

Edit:
En in tegenstelling tot de vorige campaign kan je nu dus alleen op de gewone map gold farmen en op de event map victory/fame points.

[Voor 17% gewijzigd door themaxter op 28-10-2013 18:08]

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-03 13:30

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

themaxter schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 18:05:
Nog wat info over de nieuwe CW campaign:

http://worldoftanks.eu/en/news/cw/cw-second-global-map/

Wel apart er komt dus een event map naast de gewone, waarbij de gewone gelijk blijft aan de huidige (dus geen provincie wipe) alleen max tier 8....
Echter als je aan de campaign map mee wil doen ben je de provincies op de gewone map kwijt.

Edit:
En in tegenstelling tot de vorige campaign kan je nu dus alleen op de gewone map gold farmen en op de event map victory/fame points.
Yep, in principe dus een aparte map voor de campaign, en op de normale map kunnen alle rest-clans eens een keertje gold farmen :Y

"Oooh Jeroen!"

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-03 12:00
Heeft iemand MrOizo2005 mod pack de download locatie ergens? Ik gebruik deze maar ik zag laatst geen updates meer?

Alle vragen hebben een antwoord

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 29-03 06:22
Ik speel nog niet heel lang, nu net iets van 1300 battles gespeeld maar ben denk goed bezig. Ik heb vandaag door puur toeval Karelia assault voor het eerst ooit gespeeld en gelijk twee keer op een dag. 1x defending vanochtend en daarnet op assault.

Denk dat dit toch wel de meest ongebalanceerde modus/map combinatie is die ooit verzonnen is in online gaming. 8)7

Vanochtend op defending hebben we allemaal postities ingenomen achter de rotsen.. eerste golf vijanden wordt gespot en afgeslacht zonder verlies aan onze kant. 5 min gaan voorbij.. tweede golf vijanden gaat ook morsdood. laatste 6 min van de ronde blijft de rest van de vijand verstopt en doen niks. timer loopt af en wij winnen dus als defender.

Daarnet gespeeld als assault en ja hoor onze eerste golf die vooruit gaan... morsdood. doder dan dood kan zijn. Ik was sloom natuurlijk in mijn kv-1 en kwam net aan toen iedereen eigenlijk dood was behalve een stug III en ik tegen 11 vijanden. Denk screw dit, ik heb geen cover van hier naar daar, hun zitten allemaal in camo, en ik heb de viewrange niet. Ik blijf achter deze rots zitten en ze zoeken het maar uit.

Duurde effe voor ze me achter mijn rots vandaan hadden >:)

5800X - B550 - 32GB 3600MHZ - 7900xtx sapphire pulse - @4k 144hz

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

4 potjes tot dusver. Kwaliteit? knip.

[Voor 66% gewijzigd door psychoclown op 28-10-2013 21:22]

"Oooh Jeroen!"

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:05

wontcachme

You catch me? No you wont

Kaap schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:07:
4 potjes tot dusver. Kwaliteit? Ik begin de zin van genocide steeds beter te begrijpen. Jezus, sommige spelers moeten echt preventief geruimd worden zo beroerd spelen ze.
Daarom ben ik er niet eens aan begonnen vandaag, Ik vrees ook wat er gebeurt als ze bij WG een goede special maken voor de golden joystick (naast de tank)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

wontcachme schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:09:
[...]
Daarom ben ik er niet eens aan begonnen vandaag, Ik vrees ook wat er gebeurt als ze bij WG een goede special maken voor de golden joystick (naast de tank)
Yep, na de campaign ga ik misschien eens lekker een break nemen. Heb het wel een beetje gehad met die zinloze random games en al die meuk spelers die voor de gezelligheid spelen.

Playstation 4 is dan ook gearriveerd dus :Y

"Oooh Jeroen!"

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:05

wontcachme

You catch me? No you wont

Kaap schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:15:
[...]

Yep, na de campaign ga ik misschien eens lekker een break nemen. Heb het wel een beetje gehad met die zinloze random games en al die meuk spelers die voor de gezelligheid spelen.

Playstation 4 is dan ook gearriveerd dus :Y
Ik ga ook niet meer snel een grind beginnen/verder afmaken. Ik heb laatst de t-43 gekocht, maar ik heb nu genoeg tier X tanks dat ik ook net zo goed alleen kan inloggen voor CW en af en toe credits grinden met limited mm tanks.

Voor CW heb ik nu: 121, 113, 50B, Batman, T110E5, M48A1, M60, T110E4, T92, IS7, IS4, E100. Moet ik wel ff mee vooruit kunnen lijkt mij :P.

Of ik moet mijn instelling aanpassen en denken van fuck it en gewoon spelen zonder echt op de stats te letten. Wel zo goed mogelijk doen, maar niet pissig worden wanneer het slecht gaat. Echter moet ik dan ook mijn speelstijl wat aanpassen aangezien ik graag aggresief speel en mijn health meer waard is dan een siemka speler omdat ik in de 2e helft van een battle met full health meer kan dragen dan als ik nog 100hp heb.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Mr_Size
http://tweakers.net/ext/f/e9XGLwcSw0fht1idmtwBKP3d/thumb.jpg

wat een team :')

Gaat die Giurza mij ook nog uitschelden voor n00b dit, sucker dat. Heb in mijn eentje een hele flank gehouden, maar goed. Beter scheld 'ie de rest van het team uit, die hebben geen ruk gedaan namelijk toen ze met 12 man pushten over de andere flank en 1 voor 1 kapot werden geschoten :')

[Voor 10% gewijzigd door Mr_Size op 28-10-2013 20:52]

Mr_Size schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:51:
[afbeelding]

wat een team :')

Gaat die Giurza mij ook nog uitschelden voor n00b dit, sucker dat. Heb in mijn eentje een hele flank gehouden, maar goed. Beter scheld 'ie de rest van het team uit, die hebben geen ruk gedaan namelijk toen ze met 12 man pushten over de andere flank en 1 voor 1 kapot werden geschoten :')
Dit is tegenwoordig gewoon standaard... kijk wat je team gedaan heeft das toch ongelofelijk 8)7 je moet met zn 2en de damage doen zo ongeveer.

• SehudeKoza
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:11
Ik ga maar wat kinderzieltjes aan SerB offeren, 16 van de 17 potjes gewonnen en bijna allemaal de dubbels...

• rgras
  • Niet online
Als iemand van EFE-X in zijn tier X aan het begin van het potje vraagt of iedereen snel dood kan gaan en hij vervolgens gaat suiscouten.. dan weet je dat je maar beter kan stoppen.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

rgras schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:16:
Als iemand van EFE-X in zijn tier X aan het begin van het potje vraagt of iedereen snel dood kan gaan en hij vervolgens gaat suiscouten.. dan weet je dat je maar beter kan stoppen.
Vroeg het net in clan chat, antwoord: Team was so bad I decided I rather not waste my time with them.

[Voor 25% gewijzigd door JeroenNietDoen op 28-10-2013 21:32]

"Oooh Jeroen!"

• oosterhofjf
  • Laatst online: 23:50
SehudeKoza schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:57:
Ik ga maar wat kinderzieltjes aan SerB offeren, 16 van de 17 potjes gewonnen en bijna allemaal de dubbels...
Net ook 24 maagden per pakketpost opgestuurd. De teams waren niet al te gunstig vandaag, maar ging wel erg lekker. Die 5 of 6 potjes die ik met jullie heb meegedaan waren ook erg leuk! Toppunt was wel die match op malinovka, waar ons gehele team op 1 plek (1 vierkantje) bleef staan en vervolgens 1 voor 1 door het open veld reed. |:( Mocht de pret niet derven vanwege de enorme damage die we hebben gedaan :9

Als ik zo door blijf gaan, ga ik kyozu langzaam maar zeker inhalen. nog maar 100 wn7 :D

• psychoclown
Ik ga dan wel langzaam maar ook ik stijg nog :P
WN8 stijgt sneller dan mijn WN7 though ;)

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik dacht ik probeer het weer eens na z'n twee maanden.
Ligt het aan mij of zijn de teams extra hersendood geworden? Ik ben op een bepaalde manier dan ook steeds top tier, maakt niet uit welke tank alleen zijn de teams zwaar nutteloos.

Oh en wel even de Matilda gekocht. In vier games pas twee steel walls. :D

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• oosterhofjf
  • Laatst online: 23:50
psychoclown schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:30:
Ik kies gewoon een wn8 statspad tank uit en neem 4 weken vakantie 8)

• SehudeKoza
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:11
oosterhofjf schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:29:
[...]

Net ook 24 maagden per pakketpost opgestuurd. De teams waren niet al te gunstig vandaag, maar ging wel erg lekker. Die 5 of 6 potjes die ik met jullie heb meegedaan waren ook erg leuk! Toppunt was wel die match op malinovka, waar ons gehele team op 1 plek (1 vierkantje) bleef staan en vervolgens 1 voor 1 door het open veld reed. |:( Mocht de pret niet derven vanwege de enorme damage die we hebben gedaan :9
jammer dat ik alleen na 2 seconden werd ge-oneshotderped door een Pz. IV. ;(
Het andere gedeelte van het team was echt hilarisch (slecht).

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

DanielWW2 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:32:
Ik dacht ik probeer het weer eens na z'n twee maanden.
Ligt het aan mij of zijn de teams extra hersendood geworden? Ik ben op een bepaalde manier dan ook steeds top tier, maakt niet uit welke tank alleen zijn de teams zwaar nutteloos.
Klopt, teams worden met de weken erger. Gelukkig brengt patch 8.9 een nieuwe gamemode die skillbased matchmaking zou krijgen meen ik. Ik hoop het! Als dat zo is en die 7vs7 ook een beetje lekker loopt, denk ik dat je in randoms nog maar weinig goede spelers gaat tegenkomen.

"Oooh Jeroen!"

Kaap schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:35:
[...]

Klopt, teams worden met de weken erger. Gelukkig brengt patch 8.9 een nieuwe gamemode die skillbased matchmaking zou krijgen meen ik. Ik hoop het! Als dat zo is en die 7vs7 ook een beetje lekker loopt, denk ik dat je in randoms nog maar weinig goede spelers gaat tegenkomen.
Zou zo moeten zijn ja, kga dat ook zeker is proberen!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-03 13:18
[...]

Alsof je nu veel hebt aan die "paarse" spelers:
Kaap schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:26:
[...]

Vroeg het net in clan chat, antwoord: Team was so bad I decided I rather not waste my time with them.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

[...]

Morgen speel ik als het goed is Battlefield 4 dus dat maakt mij niet uit. Het viel me gewoon op dat de teams extra nutteloos leken.
Oh en ik hou van de Matilda. Net even twee t4 en twee t3 tanks totaal afgemaakt. Ze hadden geen idee wat ze overkwam. <3

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Skybullet
Als de teams hier falen keer op keer en ik gefrustreerd raak haal ik ik ook mijn matilda tevoorschijn. En ook wat potjes in de T18 en Pz 1c krijgen vaak weer een glimlach op mijn gezicht.

Skybullet schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:49:
Als de teams hier falen keer op keer en ik gefrustreerd raak haal ik ik ook mijn matilda tevoorschijn. En ook wat potjes in de T18 en Pz 1c krijgen vaak weer een glimlach op mijn gezicht.
T18 blijft lol :9

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik moet de T18 ook nog eens kopen denk ik. :P

• rgras
  • Niet online
ThomasG schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:39:
[...]
[...]
Mee eens.. al was deze persoon niet eens lichtblauw. 8)7

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:33
Kaap schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:26:
[...]

Doe ik bij echte faal teams tegenwoordig ook regelmatig, maar dan wel pas als ze gefaald hebben, zoals gisteren mijn laatste pot in de M103, in de tijd die ik nodig had om in positie te komen en 2 schoten te lossen (+- 2 minuten), waren 8 teammaten dood en was die flank weg. Dan kan ik nog wel 2-5 minuten wachten tot ik door 6 vijanden tegelijk wordt genomen, dan kies ik er toch voor om iets anders te gaan doen.

erutangiS

• wsLy
Zo.. heerlijke dag gehad vandaag :) Voornamelijk tier 8-9-10 gedaan en dan met name de T30.

50 battles: 34 gewonnen, 16 losses.
Average damage: 2877
Average XP: 1069
Average WN7: 2316

Global WN7 is met 4.43 omhooggegaan en is nu 1785.91 :) Op naar de 1800 :P!

[Voor 11% gewijzigd door wsLy op 28-10-2013 23:24]

Stichting Hobbyserver

• Mr_Size
Ja, ik ook een lekker avondje :)

26 battles, 18 winst (69%)
avg dmg: 1.945
WN7: 2160

Ik zit nu dicht tegen de 1600 global WN7 aan.
Heb de topgun op de JT gekocht en dat maakt toch wel verschil hoor. Ding is heerlijk accuraat. Zit bijna op 50% WR op dat ding, werd eens fkin tijd ;)

• wsLy
Mr_Size schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 23:28:
Ja, ik ook een lekker avondje :)

26 battles, 18 winst (69%)
avg dmg: 1.945
WN7: 2160

Ik zit nu dicht tegen de 1600 global WN7 aan.
Heb de topgun op de JT gekocht en dat maakt toch wel verschil hoor. Ding is heerlijk accuraat. Zit bijna op 50% WR op dat ding, werd eens fkin tijd ;)
Haha zit nog op 43% op de JT... om de een of andere reden bleef ik keer op keer in slechte teams komen ermee. Maarja ik zal toch naar de jpe100 moeten. Heb de jt in 2012 unlocked btw :p

Stichting Hobbyserver

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Bas (Killerlicious) en ik zitten samen met nog een Lowe tegen 4 tanks te spelen, Killerlicious begint FPS drops te krijgen en baf hij disconnect van Teamspeak want zijn i-net dropped.. goed niet veel bijzonders kan gebeuren. Vervolgens wordt er een Tijger 2 gespot en mijn lag-o-meter gaat aan, krijg FPS drops en baf mijn connection met de server is weg. Ik kan uiteindelijk weer inloggen, ik sta geheel buiten de cover waar ik stond en ik heb 100 hitpoints over vervolgens wordt ik kapot geschoten. Dat is echt zo'n bullshit.. :(

• BolleBeer
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:14
Vanavond wel een Komarin avond, 40% zit ik op die map :(

Ach jah, flesje wijn naar binnen gooien en proberen niet teveel te ergeren, hehe

WoT/WoWs name: Onarf

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-02 09:28
Hmm, ik heb de KV-1S toch wel onderschat. Dacht dat het een irritante tank zou zijn met die lange reload. Maar als je er aan denkt om tijdens de reload gewoon ff te gaan schuilen, valt het allemaal best mee.

In tier 8 potjes kun je best nadrukkelijk aanwezig zijn. Maar zodra je top tier bent, wordt het echt een feest.
Zojuist mijn Ace gehaald met een (voor zichzelf sprekende) mooie score :)

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

ThomasG schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:39:
[...]
[...]
Boehoe mammie, iemand maakt 1 incidentje mee gedaan door 1 individu, en elke blauwe/paarse speler is waardeloos :') Kun je nagaan hoeveel je dan hebt aan 80% van de playerbase :r

[Voor 9% gewijzigd door JeroenNietDoen op 29-10-2013 06:42]

"Oooh Jeroen!"

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:47
Ik ging dit weekend weer is op de testserver spelen, bijna elke match minimaal 1 teamkill bij mijn team of de enemy. Of dat niemand uit je team wat doet.

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
Och, op de testserver stoor ik me daar echt niet aan. Daar maakt het me ook niet uit of ik win of verlies; ik probeer alleen nieuwe tanks uit.

Ik had gisteren een heel dubbel gevoel: ik heb 19 van 23 potjes gewonnen, maar mijn average damage kwam niet boven de 2200 uit. Dat waren 20 potjes in tier 10 en 3 in tier 9, dus je verwacht een iets hogere score. Dat ik überhaupt nog aan de 2200 kwam, was omdat de eerste 3 en laatste 3 potjes wel goed gingen. Ik denk dat ik in die 6 potjes bijna de helft van de totale damage heb gedaan. Meer dan 20k in ieder geval.

Mooiste was echter toch een pot op Prokhorovka, zonder arty. Ik zat in een BatChat en een maat van mij ook, plus nog iemand uit het Stronk Plutons channel in een Foch 155. Ik heb uiteindelijk Patrol Duty gehaald met 6997 spotting damage door in het midden te blijven scouten.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• psychoclown
MrOleo schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 22:17:
[...]

Doe ik bij echte faal teams tegenwoordig ook regelmatig, maar dan wel pas als ze gefaald hebben, zoals gisteren mijn laatste pot in de M103, in de tijd die ik nodig had om in positie te komen en 2 schoten te lossen (+- 2 minuten), waren 8 teammaten dood en was die flank weg. Dan kan ik nog wel 2-5 minuten wachten tot ik door 6 vijanden tegelijk wordt genomen, dan kies ik er toch voor om iets anders te gaan doen.
Mijn inziens is dat toch echt tijdverspilling, als het echt zo snel gaat dan houdt je in je eentje toch niet zo lang meer vol. Als je daarentegen nog op een goede plek kan komen dan kun je nog in ieder geval lekker wat damage/kills maken en dus zelf een leuke/goede pot hebben.

Gisteren ook niet echt een super avond gehad, wel grootste deel gewonnen 71% van de 34 battles, maar zo weinig overleefd, en weinig dmg. Heb zitten grinden op tier 7-8 en als je dan niet echt van waarde kan zijn, maar toch wel veel wint, voelt dat niet zo goed als dat je een goede pot hebt en verliest.

• solique
  • Laatst online: 17-03 00:28

solique

Music Maniac

Winrate was belabberd gisteren maar wel een stabiele WN7 er uit gesleept en de ace op mijn King tiger behaald. 8)

Maar wel het belangrijkste van allemaal lol gehad met het platoon. :)
Hadden zelfs potten waar wij met zijn drieën 5 a 6k+ damage hadden gedaan en rest van het team net aan de 1k konden aantikken gezamenlijk. ;(

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-03 07:47

Whuzz

Dodgeball!

psychoclown schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:30:
Same. Zit bij mij regelmatig 200 of meer punten verschil in. WN7 meestal 1700 - 2000, WN8 1800 - 2200.
Lijkt me op zich een goed teken, aangezien WN8 je afrekent op hoe je per tank speelt vergeleken met anderen in dezelfde tank, in plaats van vergeleken met het algehele gemiddelde dat voor een deel wordt opgetrokken door lui die alleen OP tanks spelen.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-03 11:25
Pfff random players af en toe.

Gister speelde ik met een kerel beide 50 -100 en gingen we op himmelsdorf naar de hill, daar stond 1 IS3 van de enemy voor ons. Via de buitenkant gingen een IS8 en IS3 van ons team tegen een 1 IS8 van enemy team.

Wij besluiten daarom maar de IS3 te pakken en hem te clippen. Ik rijd het hoekje om en zie de enemy is8 terugrijden en mij schieten, naja 1x kan gebeuren dan verwacht je wel dat die IS3 en IS8 komen ofc.

Die is8 kan nog een schot doen opmij zonder zelf geraakt te worden, ik mijn overige shells in hem geleegd komt er nog enemy is3 ineens de heuvel op, het was dus GF voor mij.

Uiteindelijk toen ik dood was en de IS8 oneshot kwamen die IS3- en IS8 het hoekje om, om die IS8 neer te schieten.. Even serieus. Ik dus lekker rage quiten in de chat.

Krijg ik na afloop een berichtje. What did you expect me to do? suiciding to save your ass? what do you expect? ( en een gratis ritje in zn ignore) Hoe bedoel je ik ben kortzichtig en begrijp geen reet van dit spel ( en dit was een redelijke speler, groen , )

En RNG is echt een grote bitch in dit spel, potje daarvoor schoot ik 6x met 50-100 op de lfp/ machinegun van unangled T32 op 100 meter. Ik krijg het voor elkaar hem 4x te bouncen, 1x te missen en toen verdween hij uit het zicht en schoot ik de laatste blind en die raakte wel.....

Met zulke games is het ook gewoon niet mogelijk mijn WN7 op te krikken, het lijkt wel steeds moeilijker worden. Haalde je vroeger minimaal een punt per dag, mag je nu blij zijn met geen daling.

[Voor 6% gewijzigd door jantje 2 op 29-10-2013 10:35]

RNG is inderdaad lekker bezig lijkt het wel, de 'Penetrations' zijn niet van de lucht

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:14

BTU_Natas

Superior dutchie

http://www.noobmeter.com/player/eu/BTU_Natas/500777956/

Dat is inclusief clanwars met DIIIK :P

• wsLy
Ook maar eens een stream gestart. Moet alleen nog eens wat dingen nakijken mbt kwaliteit, wat het beste is icm mijn verbinding.

http://www.twitch.tv/wslynl

Stichting Hobbyserver

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
In 3 minuten 15-0 verloren...

Gelijk besloten om dit de laatste pot te laten zijn.

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-03 15:07
psychoclown schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 08:33:
[...]

Mijn inziens is dat toch echt tijdverspilling, als het echt zo snel gaat dan houdt je in je eentje toch niet zo lang meer vol. Als je daarentegen nog op een goede plek kan komen dan kun je nog in ieder geval lekker wat damage/kills maken en dus zelf een leuke/goede pot hebben.
Er is idd meer dan winrate alleen, je kan ook nog proberen om even de kat uit de boom te kijken en een paar one shot kills uit te pikken, of toch nog zoveel mogelijk damage te doen. Meestal als de tegenstander zoveel voor staat worden ze al eens roekeloos.

Soms haal je uit die harde verliespotjes meer damage & kills dan uit games waar het jouw team is dat de tegenstand oppeuzelt.

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-03 14:22

TweakJerommeke

Stay a while and listen

wsLy schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:47:
Ook maar eens een stream gestart. Moet alleen nog eens wat dingen nakijken mbt kwaliteit, wat het beste is icm mijn verbinding.

http://www.twitch.tv/wslynl
Ik zou gewoon recent stats (laatste 1k gevechten) in de titel van je stream typen, trekt meer viewers aan. Stream is verder voor de rest soepel geen lag. :) Ik zou niet hoger gaan met bitrate want twitch.tv web player met hoge bitrate is echt te laggy of je moet natuurlijk een partner zijn waar je meerdere resoluties kan streamen.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jTBtRQ0gRSw]

Weet iemand of er een site is waar je stats van tanks kan zien bijv gun depression etc? :P

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-02 11:07
Gisteren bijna de hele avond gespeeld met de E25 (en met het duo Shockwave/Terrordoom maar dat terzijde) en op het einde had ik toch 960k aan credits binnengeharkt en m'n stats wat gepad. ;)
Damn, wat blijft het toch een leuk tankje!!!

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20:54
http://tank-compare.com

Voor het vergelijken van tank stats. Gun depressie word ook gegeven.

• Skybullet
Assault map op karelia als defending team is aan het laden. 34 % game volgens xvm. Maargoed je hebt het voordeel op die map, zoek allemaal een rots of bosje op en je kan verdedigend makkelijk winnen.

De timer loopt af en je ziet driekwart van je team rushen richting de spawn van de assaulting team

god help us :F :F :F ;w

mezelf ingegraven met mijn TD en alsnog de meeste damage gedaan maarja.. hopeloos dit

• ThomasG
  • Laatst online: 29-03 13:18
TweakJerommeke schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:05:
[...]

Weet iemand of er een site is waar je stats van tanks kan zien bijv gun depression etc? :P
De World of Tanks Wiki (onder Elevation Arc)? Ik vind Tanknumbers ook wel een leuke, kun je gemakkelijk zien welke stats je tank heeft met bepaalde crew skills/perks, equipment en consumables.

• seriouzz
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-10-2018
Whuzz schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:31:
[...]
Same. Zit bij mij regelmatig 200 of meer punten verschil in. WN7 meestal 1700 - 2000, WN8 1800 - 2200.
Lijkt me op zich een goed teken, aangezien WN8 je afrekent op hoe je per tank speelt vergeleken met anderen in dezelfde tank, in plaats van vergeleken met het algehele gemiddelde dat voor een deel wordt opgetrokken door lui die alleen OP tanks spelen.
Als je WN7 met WN8 vergelijkt, dan verandert er voor de gemiddelde speler niet zo veel. Alleen bij de (zeer) slechte en (zeer) goede spelers gaat er een groot verschil zijn tussen de WN7 en WN8 waarde (en uiteraard ook de spelers die quasi alleen met OP tanks spelen).

Bvb zondag was mijn WN8 een 4300, toch een groot verschil met de 2800 van de WN7.

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-12-2022
Kaap schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 06:29:
[...]

Boehoe mammie, iemand maakt 1 incidentje mee gedaan door 1 individu, en elke blauwe/paarse speler is waardeloos :') Kun je nagaan hoeveel je dan hebt aan 80% van de playerbase :r
Ik heb het vermoeden dat een hoop gedrag op het moment ook veroorzaakt wordt door de special mission om 50k damage te halen. Ik denk dat een hoop hoge rating spelers hun gedrag hier op aanpassen, omdat zij ook weten wat ze moeten doen in een match om de maximale damage te halen ten koste van hun winrate.

Het levert bij slechte spelers dan weer nog irritanter gedrag op vrees ik.

• Inrage
defiler1974 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:06:
[...]

Ik heb het vermoeden dat een hoop gedrag op het moment ook veroorzaakt wordt door de special mission om 50k damage te halen. Ik denk dat een hoop hoge rating spelers hun gedrag hier op aanpassen, omdat zij ook weten wat ze moeten doen in een match om de maximale damage te halen ten koste van hun winrate.

Het levert bij slechte spelers dan weer nog irritanter gedrag op vrees ik.
Denk dat 90% van de spelers niet eens met die missie bezig is...

• User
  • Laatst online: 18:40
Wat is een missie? :?

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-10-2022
De missie is toch als de klok aftelt SIEMA PL in de chat gooien en vol gas proberen de enemy capzone in te rijden? Of heb ik iets gemist?

[Voor 4% gewijzigd door J0rn op 29-10-2013 13:36]

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:14

BTU_Natas

Superior dutchie

Na 50k damage in randoms games (per dag), krijg je 250.000 credits. Geldig voor de gehele maand oktober

• wsLy
Gisteren de Ace Tanker op mijn T-62A behaald en vandaag op mijn T57 Heavy :)

Victory!
Battle: Severogorsk 29-10-2013 14:09:09
Vehicle: T57 Heavy Tank
Experience received: 3.780 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 338.692
Battle Achievements: Top Gun, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Replay en battle score: http://wotreplays.com/site/405693

Stichting Hobbyserver

• defiler1974
J0rn schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:35:
De missie is toch als de klok aftelt SIEMA PL in de chat gooien en vol gas proberen de enemy capzone in te rijden? Of heb ik iets gemist?
niet helemaal. Je vergeet nog het stukje dat je daarna in chat moet gaan ranten dat de rest noobs zijn. in het pools.... nobski :D

• MrOleo
Inrage schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:39:
[...]

Er is idd meer dan winrate alleen, je kan ook nog proberen om even de kat uit de boom te kijken en een paar one shot kills uit te pikken, of toch nog zoveel mogelijk damage te doen. Meestal als de tegenstander zoveel voor staat worden ze al eens roekeloos.

Soms haal je uit die harde verliespotjes meer damage & kills dan uit games waar het jouw team is dat de tegenstand oppeuzelt.
Tja winrate vind ik op zich wel interessant, maar damage en kills doet mij niet zoveel als het niet in een goede/spannende pot is. In een kansloos potje geef ik dan liever op in de hoop op een leuk volgend potje, dan nog even te blijven om mijn stats op peil te houden. Ik gun de vijand dan ook wel weer een lekker goedkope repairbill + makkelijke damage. :)

erutangiS

• psychoclown
MrOleo schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:37:
[...]

Tja winrate vind ik op zich wel interessant, maar damage en kills doet mij niet zoveel als het niet in een goede/spannende pot is. In een kansloos potje geef ik dan liever op in de hoop op een leuk volgend potje, dan nog even te blijven om mijn stats op peil te houden. Ik gun de vijand dan ook wel weer een lekker goedkope repairbill + makkelijke damage. :)
Meningen verschillen maar nogmaals, zelfs in dat soort potjes kan het ineens nog spannend worden. Als de tegenstanders overmoedig worden en rushen voor een kill kan je soms nog één voor één ze allemaal afknallen :)

• wsLy
Shells flying thru tanks bug fixed
Posted on October 29, 2013 by Silentstalker
Source: http://world-of-kwg.livejournal.com/254977.html

Storm writes that the developers have uncovered and fixed a very nasty (subtle and hidden) bug, causing shells to fly through a tank on some occasions.

Unfortunately, this fix didn’t make it to 0.8.9, Storm writes it will be fixed either by a server minipatch, or in the next client patch.
Bron: FTR

[Voor 3% gewijzigd door wsLy op 29-10-2013 15:06]

Stichting Hobbyserver

• Skybullet
vaker spelers gehoord over die ghost shells, zelf niet bewust iig meegemaakt

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-03 17:21
Wow, dus toch! ik dacht dat ik gek werd omdat (heel sporadisch) sommige shells achter een tank inslaan 8)7

Anoniem: 532587

Pff, waar velen problemen hebben goede potjes te krijgen in het weekend, heb ik er vandaag last van. En het ergste is nog: het komt door mezelf. Vandaag zit ik op 33% WR en 900 WN7. Dat zijn "rode meuk"-scores, om maar in Kaap-termen te spreken. Alleen in mijn Tier 1 en 2 tanks had ik zulke lage scores.

Toch best frustrerend om te merken dat mijn WN7 alleen maar gelijk blijft omdat de Avg. Tier penalty langzaam aan het verdwijnen is, niet omdat ik beter ben gaan spelen. Veel van mijn plezier komt toch van steeds beter worden. Maar eens beginnen met een pauze in te lassen, wie weet gaat het daarna iets beter...

PS. Het is niet zo dat ik me erg druk maak over statistics, maar ze bevestigen in dit geval mijn gevoel.

• Inrage
psychoclown schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:01:
[...]

Meningen verschillen maar nogmaals, zelfs in dat soort potjes kan het ineens nog spannend worden. Als de tegenstanders overmoedig worden en rushen voor een kill kan je soms nog één voor één ze allemaal afknallen :)
Of hopen dat je 1 tegen 5 komt en dan (voor mij persoonlijk) de medal te halen die ik op dit moment liefst van al aan mijn collectie zou willen toevoegen ;)

• wsLy
Blijkbaar komt morgen de patch op de EU server.

World of Tanks patch 8.9

Greetings Commanders!

Please note that due to the new patch for World of Tanks (8.9) the game server will be undergoing maintenance from 6:00 to 13:00 CET on the 30th of October.

Thank you very much for your understanding and patience!

Bron: https://eu.wargaming.net/...6/world-of-tanks-patch-89

Stichting Hobbyserver

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-01 08:02

dynosu

Orly ?

weet iemand of er veel wijzigingen aan addons zijn of valt dit mee ?

• defiler1974
WTF, here i come! Hoop dat de grind door de duitse TD's leuk gaat worden.

Mijn crew op de lowe staat klaar om de TD's in te springen. 5 Miljoen gold ready en 30k free xp.

Anoniem: 234911

Ik ben sinds begin dit jaar ook verslaafd aan WOT en heb sinds een week of 2 Circonflexes mod geinstaleerd.
Nu ben ik zelf ook een van die gele meuk gasten, maar probeer wel mijn spel te verbeteren.

De laatste paar dagen was echt triest met de teams, maar vandaag zat ik eens aan de gelukkige kant ;)

93 hits recieved, ik had dus een mooi plekje gevonden waar ik met de bovenbouw overheen stak.

op naar een Groen kleurtje ;)

[Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 234911 op 29-10-2013 16:44. Reden: typo]

• Mr_Size
wow, 15,5K potential dmg recieved :| Da's echt ultra veel voor een Jgtig 8,8! Waar heb jij de hele match kunnen staan dan? Moet ergens geweest zijn waar ze echt alleen je super structure konden raken..

Maar nice hoor, is mij nog steeds niet gelukt op die tank.. Heb wel eens meer dmg gehaald, maar toen verloren we de pot :(

[Voor 23% gewijzigd door Mr_Size op 29-10-2013 16:47]

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-03 11:25
Inderdaad epic damage received, op mountain pas heb je wel enkele plekken maar de meeste zijn goed te flanken. Tenzij je had base camped, maar dan is het lastig je superstructure the hiden denk ik.

Replay maybeh?

Correctie, het was hard base campen 0,19 distance travelled. South base bovenop?

[Voor 16% gewijzigd door jantje 2 op 29-10-2013 16:51]

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

dynosu schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:10:
weet iemand of er veel wijzigingen aan addons zijn of valt dit mee ?
Waarschijnlijk geen 1, maar zullen veel addons toch niet goed meer werken, want ja, Wargaming...just because we can.
defiler1974 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:38:
WTF, here i come! Hoop dat de grind door de duitse TD's leuk gaat worden.

Mijn crew op de lowe staat klaar om de TD's in te springen. 5 Miljoen gold ready en 30k free xp.
Toe maar :>

[Voor 34% gewijzigd door JeroenNietDoen op 29-10-2013 16:56]

"Oooh Jeroen!"

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-01 08:02

dynosu

Orly ?

Kaap schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:55:
[...]

Waarschijnlijk geen 1, maar zullen veel addons toch niet goed meer werken, want ja, Wargaming...just because we can.

[...]

Toe maar :>
SerB: How terrible? :)

• Inrage
Anoniem: 234911 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:39:
Ik ben sinds begin dit jaar ook verslaafd aan WOT en heb sinds een week of 2 Circonflexes mod geinstaleerd.
Nu ben ik zelf ook een van die gele meuk gasten, maar probeer wel mijn spel te verbeteren.

De laatste paar dagen was echt triest met de teams, maar vandaag zat ik eens aan de gelukkige kant ;)
[afbeelding]
[afbeelding]

93 hits recieved, ik had dus een mooi plekje gevonden waar ik met de bovenbouw overheen stak.

op naar een Groen kleurtje ;)
Geel is volgens mij al average, je hebt al het ergste achter de rug :)
Mr_Size schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:47:
wow, 15,5K potential dmg recieved :| Da's echt ultra veel voor een Jgtig 8,8! Waar heb jij de hele match kunnen staan dan? Moet ergens geweest zijn waar ze echt alleen je super structure konden raken..
Soms heb je echt van die noobs die maar blijven schieten ook al kunnen ze niet pennen in de hoop op een lucky hit of zoiets... zie je wel regelmatig in low tiers.

[Voor 22% gewijzigd door Inrage op 29-10-2013 17:22]

• MrOleo
psychoclown schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:01:
[...]

Hmm, over het algemeen, (als je niet in een nog voltallig platoon speelt) is die kans wel verkeken hoor, tegen de tijd dat ik er mee kap. :)

erutangiS

Pagina: 1 ... 29 30 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee