[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 31 Laatste
Acties:
  • 70.457 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:59
MRammeloo schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 14:11:
Het komt misschien omdat ik voornamelijk met m'n STUG speel, en dus vooral tier 5 en 6 games speel, maar ik zie het 'TD-probleem' niet zo. Op deze tiers is de balans tussen de soorten tanks meestal prima in orde.
Het gaat ook vooral om de hogere tier TDs welke met hun clip/damage per schot een tier 10 in 1 of 2 schoten kapot schieten en dan ook nog een aardige armour hebben. Op zich is dat nog niet zo'n probleem ware het niet dat je tegenwoordig regelmatig 7 of meer van die bakken per kant hebt. Die staan dan vaak te campen wat er voor zorgt dat het spel op slot gaat omdat niemand meer durft aan te vallen. Eigenlijk een beetje het arty probleem maar dan in wat mindere mate :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59

wontcachme

You catch me? No you wont

MRammeloo schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 14:11:
Het komt misschien omdat ik voornamelijk met m'n STUG speel, en dus vooral tier 5 en 6 games speel, maar ik zie het 'TD-probleem' niet zo. Op deze tiers is de balans tussen de soorten tanks meestal prima in orde.
Daar zit ook niet zo het probleem. Het probleem zit in de tier X TD's. Daar krijg ik toch dagelijks minimaal 1 game met aan beide kanten minimaal 8x tier 10 TD's en met 183 (1900dmg), jpze100 (1100dmg), foch155 (3x850) is dat gewoon te veel om iets te kunnen doen. Zij zitten te snipen in een bosje, pennen je overal door gold shells en 400pen en als je een keer kijkt krijg je 5 shells door je tank zonder ook maar iets te spotten.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 21:21

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Man man wat een idioten in dit spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRammeloo
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
wontcachme schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 14:18:
[...]

Daar zit ook niet zo het probleem. Het probleem zit in de tier X TD's. Daar krijg ik toch dagelijks minimaal 1 game met aan beide kanten minimaal 8x tier 10 TD's en met 183 (1900dmg), jpze100 (1100dmg), foch155 (3x850) is dat gewoon te veel om iets te kunnen doen. Zij zitten te snipen in een bosje, pennen je overal door gold shells en 400pen en als je een keer kijkt krijg je 5 shells door je tank zonder ook maar iets te spotten.
Da's wel saai ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:00
Nemean schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 14:22:
Man man wat een idioten in dit spel..
dit dus.. echt een pikzwart weekend voor wot deze week. Nog niet eerder zoveel slechte teams meegemaakt, aan beide kanten. Of het is hopeloos of je steamrolled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
Skybullet schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 14:34:
[...]

dit dus.. echt een pikzwart weekend voor wot deze week. Nog niet eerder zoveel slechte teams meegemaakt, aan beide kanten. Of het is hopeloos of je steamrolled.
Bedoel je niet donker rood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
wontcachme schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 13:36:
Gold shells gewoon compleet kicken uit het spel. Zijn nergens voor nodig en zorgt ervoor dat skill niet nodig is. Gewoon gold spammen en alle poolse vrienden kunnen opeens ook wat raken.

In mijn ogen zou dit moeten gebeuren met de game om het een stuk speelbaarder te maken:
- Gold shells eruit
- TD's limiteren in maximaal aantal per kant
- TD's minder alpha en pen geven, maar hogere rof

Dan kan je nog perfect TD spelen en je tank kunnen anglen heeft ook nog eens nut.....
Hear, hear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Gold shells hoeven er niet uitgehaald te worden, het was perfect toen je ze alleen kon krijgen voor gold...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Elke keer weer druk je op die battle knop, en je denkt bij jezelf. Oke ik heb nu al zoveel kneuzenteams gehad.. ooit.. ooit kom je toch een keer in een goed gebalanceerd potje terecht. En dan maakt het je niet uit of je wint of verliest, maar je hebt iig een leuke pot gehad. Je ziet de map laden, de kleurtjes verschijnen. Oke kleur zegt niet alles vertel je jezelf terwijl de timer afloopt. Je ziet de wagens wegrijden en kijkt op de minimap.. oh boy... Je klikt panisch op de map en hoopt dat er mensen luisteren, terwijl je naar jouw positie rijdt.. De rode regels boven de minimap volgen elkaar snel op en....

I cry everytime

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/b6y8t3.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:18
wontcachme schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 13:36:
Gold shells gewoon compleet kicken uit het spel. Zijn nergens voor nodig en zorgt ervoor dat skill niet nodig is. Gewoon gold spammen en alle poolse vrienden kunnen opeens ook wat raken.

In mijn ogen zou dit moeten gebeuren met de game om het een stuk speelbaarder te maken:
- Gold shells eruit
- TD's limiteren in maximaal aantal per kant
- TD's minder alpha en pen geven, maar hogere rof

Dan kan je nog perfect TD spelen en je tank kunnen anglen heeft ook nog eens nut.....
Dat is de schuld van alle spelers die constant huilie-huilie deden voor de SPGs. De SPGs zijn generfed, en nu kan iedereen dus vrolijk met een TD rondrijden. Campen gebeurt nu meer dan ooit. Ik vind het trouwens wel frappant dat het juist de spelers zijn die liepen te janken over SPGs nu precies het zelfde doen over de TDs (algemene stelling, geen persoonlijke aanval). Stel ze doen wat aan de TDs, dan vinden zel wel iets nieuws. De heavies zijn OP, en dan de mediums, en dan de lights?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Nogmaals bedankt allen hier voor het aanraden om de E-25 te kopen vandaag, wat een monster. teamgenoten naast me werden aan flarden geschoten, maar mij zagen ze niet haha

3981 damage gedaan

Victory!
Battle: Sand River 27-10-2013 15:21:39
Vehicle: E 25
Experience received: 2.627
Credits received: 102.339
Battle Achievements: Confederate, Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:08
ThomasG schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 15:17:
[...]
Dat is de schuld van alle spelers die constant huilie-huilie deden voor de SPGs. De SPGs zijn generfed, en nu kan iedereen dus vrolijk met een TD rondrijden.
Liever gesloopt worden door een TD dan een SPG. Die TD krijg ik over het algemeen te zien en kan ik terugschieten.

Niet doen alsof er dankzij SPG's niet gecamped werd. Je moest wel in een steen kruipen om te voorkomen dat je door 5 google-maps shells geraakt werd.

Dat lijstje van Wontcacheme kun je namelijk gewoon limited matchmaking voor arty aan toevoegen.

[ Voor 8% gewijzigd door JeroenNietDoen op 27-10-2013 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Zo, een zeer slechte zaterdag gelukkig gevolgd door een super zondag!

30 potjes gespeeld, daarvan 73% gewonnen
WN7 2094

Dit was toch wel de ultieme pot:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pQamRhcEpWVl2xoCYLwpFRbL/thumb.jpg

Let vooral op de 14 shots fired, 14 hits en 14 penetrations :D Dat is op de T-44 echt een unicum moet ik zeggen, want de LB1 staat erom bekend veel te bouncen. Maar goed, RNG zat me goed mee vandaag, met dus de ace tanker tot gevolg :D

replay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik de nieuwe trend heb gevonden in WoT
  1. Vind een TD die een struik als cover gebruikt (en gespot kan worden indien hij zijn camo verliest)
  2. Rij langs achter op hem in, zodat hij beweegt, en zijn camo verliest
  3. Schiet eens, na 0.001 seconde te hebben gemikt, zodat jij zeker gespot bent
  4. Verroer je niet meer, en laat zeker de TD niet meer in cover geraken
  5. Ontken alles, wanneer je beschuldigd wordt voor 'pushing out an ally'
Op 17 battles vandaag, 6 keer meegemaakt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 16-09 20:27

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Mr_Size schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 15:53:
Zo, een zeer slechte zaterdag gelukkig gevolgd door een super zondag!

30 potjes gespeeld, daarvan 73% gewonnen
WN7 2094

Dit was toch wel de ultieme pot:

[afbeelding]

Let vooral op de 14 shots fired, 14 hits en 14 penetrations :D Dat is op de T-44 echt een unicum moet ik zeggen, want de LB1 staat erom bekend veel te bouncen. Maar goed, RNG zat me goed mee vandaag, met dus de ace tanker tot gevolg :D

replay
Mooie push op die linkerflank early ingame met het platoon. Heeft jullie direct een voordeel gegeven waarop de wedstrijd werd beslecht. Verder is die ace wel een beetje geluk denk ik, mocht je die Tiger I niet geammoracked hebben met 1050 HP Is de kans klein dat je die ace nog had denk ik. Dan had je ipv 3780 maar 3000 damage gedaan (incl de 1200 spottingdmg)
Nonetheless, goed potje in platoon. Maakt mooi duidelijk dat 3 top tier meds platoon vaak voldoende is voor win, als de drie spelers geen n0bs zijn oc. 8)7

Ik verkies de T44 boven de Indiën anyday trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Het is echt geweldig hoe de voorkant van mijn T30 turret keer op keer gepenetreerd wordt... Lijkt wel van papier gemaakt te zijn... Dacht dat dat ding wel degelijke armor had... 279mm en dan nog eens de mantlet ervan...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook zo van die vreemde pens in de JP2

Afbeeldingslocatie: http://img33.imageshack.us/img33/9570/wrn7.jpg

Schot van een SP, gewone AP shell...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Damn zeg teams zijn echt te triest vandaag, gisteren kwam ik ook al niet boven de 2200 WN uit vandaag is het nog erger. Vooral omdat je geen tolerantie hebt voor fouten in de AMX 50 100, maarja het ergste is nog wanneer je aan het reloaden bent niemand die je komt helpen of iets doet om de vijand terug te dringen om het hoekje. Headless chickens teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

wsLy schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 16:11:
Het is echt geweldig hoe de voorkant van mijn T30 turret keer op keer gepenetreerd wordt... Lijkt wel van papier gemaakt te zijn... Dacht dat dat ding wel degelijke armor had... 279mm en dan nog eens de mantlet ervan...
Achter de mantlet in het midden zit 0mm armor dus gewoon 279mm, maar dit is maar een klein gedeelte van de voorkant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Wat een tank! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/129028472-4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:54

thijsco19

KTM 990 SMT

Ik wist trouwens niet dat de IS-3 veranderd zou worden in 8.9? Heeft front armor buff gekregen, niet zozeer in dikte maar meer de angle.

En ik had in het verleden (niet zoveel patch's geleden) iets gelezen over het door objecten zoals hekjes enzo heen schieten. Dat je in plaats van tegenaan knalt nu er door heen kan schieten.
Iemand meer hierover?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ik speel mijn Batchat niet veel, maar na één potje vandaag weet ik weer waarom ik em OP vind en dus eigenlijk niet zo leuk in pubs. Ik bedoel als je zoveel invloed wil hebben met een Leopard 1 moet je toch van iets betere huize zijn.

Een niet superbijzonder potje op Fishermans Bay waar ik net geen 7k damage aantik gewoon door wat alert te zijn in het potje. (op het einde had ik wel wat troubles met mijn ammo loadout)

Replay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 16:05:
Ik denk dat ik de nieuwe trend heb gevonden in WoT
  1. Vind een TD die een struik als cover gebruikt (en gespot kan worden indien hij zijn camo verliest)
  2. Rij langs achter op hem in, zodat hij beweegt, en zijn camo verliest
  3. Schiet eens, na 0.001 seconde te hebben gemikt, zodat jij zeker gespot bent
  4. Verroer je niet meer, en laat zeker de TD niet meer in cover geraken
  5. Ontken alles, wanneer je beschuldigd wordt voor 'pushing out an ally'
Op 17 battles vandaag, 6 keer meegemaakt :(
Is de TD in kwestie een arrogante kwal die tanks van 'zijn' plek drukt?

Heb ik vandaag al twee keer meegemaakt. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Ik kap er mee voor vandaag. Teams en spelers zijn compleet hersendood. NEt een potje in mijn batman waar ik 4k dmg had, 5 kills en dan wordt uitgemaakt door een teamsgenoot voor een "moron", "idiot" en "asshole". Kijk ik later naar zijn stats, heeft hij een gemiddelde winrate van 37% op zijn batchat en een dmg van 1040 in 140 battles. En hij had 7k battles in de T34 met een dmg van 900.....

Wie gaat er ooit eens een manier uitvinden om iemand over internet te bitchslappen?

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vandaag was wel weer een dieptepunt. Wat een rood t/m gele troep rende er weer rond. Zouden dat nou echt kinderen zijn of soort mongols die in het weekend thuis zijn?

[ Voor 66% gewijzigd door JeroenNietDoen op 27-10-2013 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Kaap schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 19:51:
Vandaag was wel weer een dieptepunt. Wat een rood t/m gele troep rende er weer rond. Zouden dat nou echt kinderen zijn of soort mongols die in het weekend thuis zijn?
Ik denk een combinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRammeloo
  • Nu online
Mijn grootste verbazing zijn spelers met meer dan 10k games en een WR van 43-45%. Soms zijn het bots (zeer irritant trouwens), maar meestal mensen van vlees en bloed. Je zou denken dat na een tijdje er wel wat kwartjes vallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

MRammeloo schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 20:03:
Mijn grootste verbazing zijn spelers met meer dan 10k games en een WR van 43-45%. Soms zijn het bots (zeer irritant trouwens), maar meestal mensen van vlees en bloed. Je zou denken dat na een tijdje er wel wat kwartjes vallen...
Ik had gister een IS-3 bot in mijn team, zodra wij een vakje op de mini-map aangaven draaide zijn turret daar heen en vervolgens draaide die weer terug naar de front van zijn tank. Keer op keer het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRammeloo
  • Nu online
Nemean schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 20:12:
[...]

Ik had gister een IS-3 bot in mijn team, zodra wij een vakje op de mini-map aangaven draaide zijn turret daar heen en vervolgens draaide die weer terug naar de front van zijn tank. Keer op keer het zelfde.
Wel goed gemaakt dan... Het zou fijn als WG hier iets op zou vinden. Dan nog skill-based en type-balanced MM en we zijn klaar denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Researched:Leopard Prototyp A researched.
Undistributed experience spent: 1074 
Free Experience spent: 0 
IndiënPanzer final battle voor de laatste punten om de PTA te unlocken... :w
Persoonlijk vindt ik het een hele fijne tier 8 medium....... O-)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54510589/WoT/Screenshots/Indi%C3%ABn%20Final%20battle.jpg

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Nette score! Ik had zelf ook veel plezier van de IndienPanzer, erg fijne medium moet ik zeggen en persoonlijk vond ik hem beter dan de T-44.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Zeker nette score!

Hier nog een Indien speler, als de aimtijd nog wat lager zou zijn, zou het 1 van mijn favoriete tanks zijn.
Moet nog wel een stuk naar de PTA, maar is beslist geen vervelende grind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:59
ThomasG schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 15:17:
[...]
Dat is de schuld van alle spelers die constant huilie-huilie deden voor de SPGs. De SPGs zijn generfed, en nu kan iedereen dus vrolijk met een TD rondrijden. Campen gebeurt nu meer dan ooit.
Campen gebeurt juist minder dan ooit. Met arty zag je elke heavy achter een rots gaan schuilen. Tegenwoordig rijdt bijna iedereen gewoon rond. Alleen zodra er meerdere van die tier10 TDs rond rijden zie je mensen weer gaan campen.
Ik vind het trouwens wel frappant dat het juist de spelers zijn die liepen te janken over SPGs nu precies het zelfde doen over de TDs (algemene stelling, geen persoonlijke aanval). Stel ze doen wat aan de TDs, dan vinden zel wel iets nieuws. De heavies zijn OP, en dan de mediums, en dan de lights?
Waar zie jij dezelfde spelers ? Je ziet wel weer een hoop spelers klagen, maar ik zie zat anti-SPG mensen die nu niet zitten te klagen over TDs. Ik ben heel erg anty arty (er zijn er nu nog steeds te veel), maar bij TDs zie ik alleen een probleem bij een paar specifieke TDs. En dan is het nog niet eens zo'n groot probleem en als er maar een paar in het spel zitten is het zelfs helemaal geen probleem.

Over die Indien van de posts hierboven, hoe speel je die het beste. Ik heb hem net maar ik kan er (nog) niet mee overweg :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
themaxter schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 20:36:
Zeker nette score!

Hier nog een Indien speler, als de aimtijd nog wat lager zou zijn, zou het 1 van mijn favoriete tanks zijn.
Moet nog wel een stuk naar de PTA, maar is beslist geen vervelende grind :)
Welke equipment setup gebruik je? Ik kan Rammer, Vstab en GLD zeer aanraden trouwens! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

De Indien, PTA en Leo1 zijn allemaal goede solo medium tanks. PTA 75% wr en 1,1k avg xp. Met zoveel pen op die tanks mag je eigenlijk niet klagen, ok de Indien heeft best een langzame aimtime maar daar kan ik mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 20:04
Defeat
Battle: Steppes 27-10-2013 22:10:48
Vehicle: AMX 50 120
Experience received: 1.971
Credits received: 97.870
Battle Achievements: Top Gun, Sharpshooter, Lucky, Mastery Badge: "1st Class"

lucky... niet echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:13
250.000 credits binnen, ik kap ermee. Winrate dropt ongeacht wat ik doe. Constant topscore constant verlies, zo .......... kansloos.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Kreeg zelf ook maar met moeite mijn tier 9's gedubbeld, de WZ-111 zelfs maar opgegeven.

Bij deze wil ik ook de E-25 uitroepen tot statsbooster van het jaar!!! *O*

Haal potjes met 4k wn7 rating.... oOo je maait echt alles weg met dat ding _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Hier ook, ff de AMX 50 120 getest maar mega kansloze teams, mensen met 1k battles in hun tier8 premium die permacampen in de basis. En natuurlijk ben je dan de noob omdat je niet in je eentje een flank gaat pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:54

thijsco19

KTM 990 SMT

ShockWave schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 22:34:
Kreeg zelf ook maar met moeite mijn tier 9's gedubbeld, de WZ-111 zelfs maar opgegeven.

Bij deze wil ik ook de E-25 uitroepen tot statsbooster van het jaar!!! *O*

Haal potjes met 4k wn7 rating.... oOo je maait echt alles weg met dat ding _O-
Toevallig de IS-8 in 1x gedubbeld maar door *** RNG was het maar een lage score. Verder inderdaad alleen maar loses gehad, gelukkig optijd gestopt met 4 games.

Trouwens iemand hier nog een antwoord op?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:46
Zojuist een bijzonder schot genomen. Schoot zojuist een tiger in zijn flank en ging in brand. Na 3 seconden zorgde mijn brandje voor een ammo rack :+ Nooit eerder meegemaakt.

Zo gelukkig als dat ene schot, zo ongelukkig was ik met mijn object 704 tegen een andere 704. maar liefst 5 bounces/crits en 2 misses 8)7 why dont you just die!!!

Teams zijn redelijk bij mij. Positief geluid over de teams mag ook een keertje :P

Mijn winrate is best bizar. laatste 7 dagen: 66.7% vandaag na 6 potjes 66.7%. precies gelijk en om het nog gekker te maken heb ik nu na 15 potjes nog steeds 66.7% winrate :D

is3 front -->> http://forum.worldoftanks...39-is-3-armor-buff-in-89/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:13
oosterhofjf schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 22:47:

Teams zijn redelijk bij mij. Positief geluid over de teams mag ook een keertje :P
Mijn gemiddelde tegenstander had vandaag best goede teams ;)

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

oosterhofjf schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 22:47:
Zojuist een bijzonder schot genomen. Schoot zojuist een tiger in zijn flank en ging in brand. Na 3 seconden zorgde mijn brandje voor een ammo rack :+ Nooit eerder meegemaakt.
Komt toch nog redelijk vaak voor. (Bij mensen die niet snel blussen of auto EX hebben) Vooral als ook de fueltank geraakt is, raakt een brand niet meer vanzelf geblust. Meestal sneuvelen je modules dan ook redelijk snel. Had het vroeger regelmatig wel eens voor, nu nog soms. Als we te ver achter staan blus ik niet 8) Soms ontplof je, soms niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
41 wins 22 losses vandaag. Damage van boven de 2400, alleen de wn7 viel tegen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wsLy schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 23:09:
41 wins 22 losses vandaag. Damage van boven de 2400, alleen de wn7 viel tegen.
En wat was de avg tier?
Voor T6 is 2400 heel goed, voor T10 heel slecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 23:10:
[...]

En wat was de avg tier?
Heel slecht lijkt me nogal overdreven. 2400 is toch een prima damage op tier 10? Nee, je bent geen unicum, maar een volslagen retard ben je ook niet.

Valt me op dat voornamelijk de top spelers veel reageren hier op het forum en dat is fijn, want dan blijft het lekker levendig hier. Hoop alleen dat anderen niet ontmoedigd worden of zichzelf noob voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

oosterhofjf schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 23:45:
[...]

Heel slecht lijkt me nogal overdreven. 2400 is toch een prima damage op tier 10? Nee, je bent geen unicum, maar een volslagen retard ben je ook niet.

Valt me op dat voornamelijk de top spelers veel reageren hier op het forum en dat is fijn, want dan blijft het lekker levendig hier. Hoop alleen dat anderen niet ontmoedigd worden of zichzelf noob voelen.
Ach iedereen is noob van binnen of je het nu wilt of niet. Kijk naar Dynoobsu, KaapPL of KyozuPL. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Heb net de E-50 ge-unlockt, en zit te twijfelen: ik heb zowel een Panther I als II, welk van de twee verkopen? Winrate van I is maar 48%. Dat was vrijwel helemaal voor 8.8 patch, maar zelfs nu is dat een problematische tank. Geen armor, geen penetration. Gevolg is dat je alleen kunt aimen op weakspots als je zo dichtbij staat dat je zelf 1 grote weakspot bent.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 23:10:
[...]

En wat was de avg tier?
Euhm 8)7 2400 average damage voor een heavy/medium slecht :?
Nemean schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 23:46:
[...]

Ach iedereen is noob van binnen of je het nu wilt of niet. Kijk naar Dynoobsu, KaapPL of KyozuPL. :+
EremuPL :+

[ Voor 51% gewijzigd door JeroenNietDoen op 28-10-2013 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Het weekend was dan wel niet goed voor mijn stats maar geregeld lol gehad in platoons.
Soms de meest vreemde hits gemaakt en de meest makkelijke pen shots kreeg ik terug.

RNG why you don't cooperate. :+

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
solique schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 09:02:
Het weekend was dan wel niet goed voor mijn stats maar geregeld lol gehad in platoons.
Zaterdagnacht met Kyozu en Delert, genoeg drank erin, dikke pret en de vreemdste matches...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

zaterdag ging prima, gisteren was minder prima ...

Mja nu nog kijken wat ik mijn volgende grind maak. Ik weet niet of ik het geduld nog heb voor de T95 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Kaap schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 09:08:
[...]

Zaterdagnacht met Kyozu en Delert, genoeg drank erin, dikke pret en de vreemdste matches...
Dat was lachen maar de matches gingen prut!
Winnen is leuk maar ik wil liever winnen en goede matches hebben :P

Gisteren ging trouwens goed in de AMX Ac Mle 46, rest van de week ook wel maar alsnog vaak vage schoten en last van de grote slappe cupola's. Zelfs gisteren mijn Ace Badge gehaald! Komt volgend weekend nog wel een replay van op Youtube ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Deze match had net 2 minuten langer moeten duren :P

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/20r4gue.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Joindry schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 16:06:

Mooie push op die linkerflank early ingame met het platoon. Heeft jullie direct een voordeel gegeven waarop de wedstrijd werd beslecht. Verder is die ace wel een beetje geluk denk ik, mocht je die Tiger I niet geammoracked hebben met 1050 HP Is de kans klein dat je die ace nog had denk ik. Dan had je ipv 3780 maar 3000 damage gedaan (incl de 1200 spottingdmg)
Nonetheless, goed potje in platoon. Maakt mooi duidelijk dat 3 top tier meds platoon vaak voldoende is voor win, als de drie spelers geen n0bs zijn oc. 8)7

Ik verkies de T44 boven de Indiën anyday trouwens.
Thanks :) In mijn ogen is om de ace te behalen altijd wel geluk nodig, je kan met zo'n score bijv. ook gewoon de match nog verliezen.. en dan is het ;w ace. Maar deze pot zat idd alles mee, incl een ammorackje :D Maar het meest bizarre vond ik nog dat alle 14 schoten penetrations waren. Met die gun verwacht je dat gewoon niet. Met geen enkele gun eigenlijk, ik bounce elk potje met elke tank altijd wel een paar schoten. Met de T-44 heb ik normaal gesproken alleen maar frustrerende potjes waarbij ik zelfs m'n premium shells nog bounce. Maar nu kwam alles mooi op z'n plek (o.a. ook eens een keer toptier te zijn, gebeurt ook niet vaak in de T-44!)

Indienpanzer heb ik zelf niet, maar die lijn ga ik zeker nog een keer spelen. Maar ik vind ze niet echt vergelijkbaar om eerlijk te zijn. De Indien is echt een 2e lijns sniper, de T-44 is niet echt geschikt om te snipen, mede vanwege die random gun. Dat is meer een flanker. Maar ik vind de russische medium lijn erg leuk om te spelen. Ik speel veel TD's, dus snipen doe ik daarmee wel. Deze lijn is een leuke afwisseling, kan ook niet wachten om met de T-54 aan de slag te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ik kwam net een screenshot tegen op Reddit..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/E93ZG7i.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Er zijn gelukkig dus meer mensen die last hebben van weekenden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Soms kun je net op tijd wegkomen en de juiste damage dealen tegen de juiste spelers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:25
Die T-44 wat een draak om mee te beginnen. Zelfde gun als op de T-43 die op dat level wal gewoon bagger is. Maar!, nu ik de 2e turret heb en daarmee dus ook de 100mm gun begin ik hem toch al wat meer te waarderen. Op naar de upgrade voor de motor nu om wat snelheid te hebben. Denk wel dat ik he ga waarderen. Hield al van de Cromwell en Comet dus hoop dat deze net zo veel plezier gaat geven.

Trouwens erg veel random schoten gehad gisteren, vooral in de Mle 47 Arty viel erg veel buiten de circle op echt alles op de rand. Dit speelde ook op de ISU erg frustrerend om een detrack te hebben wanneer je net die killshot niet maakt. Maar wat een beest van een machine blijft dat toch. Viewrange is ruk, maar owee als je iemand in je sights hebt. Zoalng je maar niet gespot word :)

Untappd: Louwke80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Kyozu, Nemean en Kaap, wat verkiezen jullie de T62a of de obj 140? Of zit er echt zo weinig verschil in? Maat van me heeft ze beiden unlocked maar heeft maar centjes voor ééntje.

Trouwens heel sterk gespeeld, de rest van het team moesten jullie precies ook al niet op rekenen. 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door Joindry op 28-10-2013 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Joindry schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:43:
Kyozu, Nemean en Kaap, wat verkiezen jullie de T62a of de obj 140? Of zit er echt zo weinig verschil in? Maat van me heeft ze beiden unlocked maar heeft maar centjes voor ééntje.
Euhm, tja, ik heb ze beide, en ik speel ze allebei. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de Object 140, maar dat is echt marginaal verschil. De reden is dat de 140 een kleiner profiel heeft, betere gun depression en hij voelt meer agile aan. Ik vind het een T-54 op tier 10.

De T-62A is ook een geweldige tank, lijkt iets meer vergevend te zijn dan de 140, net iets meer brawler achtig.

Ik kan geen echt advies geven, enkel dat je ze allebei moet gaan aanschaffen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

hmm opties voor mijn volgende grind,

T95 afmaken of de grind richting de Foch 155 (zit daar nu op een full ops Arl v39)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
dynosu schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:48:

T95 afmaken of de grind richting de Foch 155 (zit daar nu op een full ops Arl v39)
WTF E100 starten morgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:49:
[...]

Psssst, is er pas vanaf donderdag ;)

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Kaap schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:49:
[...]

kan ook ja... maar weenie of ik zin heb in een lijn die over 2 weken weer weggenerfed word (remember the anti german bias)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
AcXeller schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:54:
[...]
Psssst, is er pas vanaf donderdag ;)
Vorige week werd 29 oktober nog verkondigd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

wontcachme schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 13:46:
[...]

Zit er ook in. Als je hitlog gebruikt en je drukt op alt krijg je van de levende tanks de hp te zien.
owh is dat zo, zal eens checken dan :D thanks!

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:56:
[...]

Vorige week werd 29 oktober nog verkondigd...
Deze is in ieder geval van vandaag: FTR

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
AcXeller schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:57:
[...]

Deze is in ieder geval van vandaag: FTR
Ah vanaf komende patch gaan devs ook vermelden waarom iets gerebalanced is. Nou, dat zal de nodige shitstorms opleveren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ja de nieuwe tds zijn grappig, echter kweenie wat de devs ermee gaan doen. Want die tier X is nu nog redelijk sterk, maar gezien de historie van duitse tanks in dit spel vraag ik me af hoelang dat duurt

of ben ik nu gewoon lichtelijk paranoid aan het zijn.

en de reden dat ik aan die andere 2 lijnen denk is omdat ik de t95 all full ops heb. en nog iets van 180k xp te gaan voor de E3 en de foch 155 is ook een sterke optie op tier 10.

[ Voor 26% gewijzigd door dynosu op 28-10-2013 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Laten we het onderbouwd paranoide noemen. Makes no sense at all then :)

En vernoemen nu toch al de redenen waarom ze iets nerfen. Om het historisch correct te maken :F
In de toekomst gaan ze gewoon zeggen dat de global winrate van die tank te hoog ligt.
En die waffentrager ga ik ook aan beginnen, alleen hoop ik dat er niet teveel gaan zijn. Het zijn nu al TD's wat de klok slaat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louwke
  • Laatst online: 10:25
Aantal TD's lijkt erg te verschillen op het moment. Ene keer heb je er 10 in je team en de andere keer zat ik met 13 Heavy's in een match.

Untappd: Louwke80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Wat ik laatst begreep is dat de Wft100 zeker al een buff zou gaan krijgen in een volgende patch.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

een buff? het ding 1clipped al alles in het spel .... what else does it need ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Ik heb in ieder geval alvast genoeg exp vrij gezet op mijn marder 2 dit weekend zodat ik met de lijn kan beginnen wanneer deze beschikbaar komt.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
dynosu schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:23:
een buff? het ding 1clipped al alles in het spel .... what else does it need ?
Omdat ze op de testserver de survivability van dat ding niet goed kunnen testen vanwege kromme matchmaking. Devs vermoeden namelijk dat hij misschien in een live omgeving iets te zwak kwa survivability zal zijn.
solique schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:25:
Ik heb in ieder geval alvast genoeg exp vrij gezet op mijn marder 2 dit weekend zodat ik met de lijn kan beginnen wanneer deze beschikbaar komt.
247K free exp: CHECK :*)

Tier 8 in 1 klap full ops. Heb een crew liggen met 3de crewskill op 89%, dus tegen de tijd dat ik naar tier 10 gegrind ben zitten we ruim in skill 4 :Y

[ Voor 35% gewijzigd door JeroenNietDoen op 28-10-2013 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Kaap schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:25:
[...]

Omdat ze op de testserver de survivability van dat ding niet goed kunnen testen vanwege kromme matchmaking. Devs vermoeden namelijk dat hij misschien in een live omgeving iets te zwak kwa survivability zal zijn.
Ik zie het probleem in mm niet. Op de live server zitten aan elke kant ook 10+ TD's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Zou het dan maandag beter gaan met de teams?.. nee joh tuurlijk niet !! * gooit computer uit het raam * |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 22:33

databeestje

Von PrutsHausen

solique schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 09:02:
Soms de meest vreemde hits gemaakt en de meest makkelijke pen shots kreeg ik terug.

RNG why you don't cooperate. :+
Ik heb er ook erg veel plezier in gehad, top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:47:
[...]

Euhm, tja, ik heb ze beide, en ik speel ze allebei. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de Object 140, maar dat is echt marginaal verschil. De reden is dat de 140 een kleiner profiel heeft, betere gun depression en hij voelt meer agile aan. Ik vind het een T-54 op tier 10.

De T-62A is ook een geweldige tank, lijkt iets meer vergevend te zijn dan de 140, net iets meer brawler achtig.

Ik kan geen echt advies geven, enkel dat je ze allebei moet gaan aanschaffen :Y
Om hier even op in te haken, heb hier ook over na zitten denken of het de moeite waard is om de Obj140 te halen, heb de T62a al even staan, en vind dat een geweldige tank.

Heb de object ook op de testserver gespeeld, en was inderdaad vrijwel gelijkwaardig, wat betreft de gun depression merk je wel dat het iets beter is.

Alleen wat ik me nu afvraag, merk je verschil mbt de front armor? aangezien de obj140 iets anders is van voren, op de test server merk je dat namelijk niet, want daar schiet iedereen overal doorheen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato1989
  • Laatst online: 31-03-2023

Plato1989

Amused to Death

Skybullet schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:28:
Zou het dan maandag beter gaan met de teams?.. nee joh tuurlijk niet !! * gooit computer uit het raam * |:(
Haha, ik zat net in het voor jou vijandelijke team waarin je aangaf dat je team op een 'salade leek, zo rood dat het was'. Klopte inderdaad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

Trouwens heel sterk gespeeld, de rest van het team moesten jullie precies ook al niet op rekenen. 8)7
Ik heb de T62A nog niet maar ik vind de Object 140 echt onwijs lekker spelen! Speelt echt als een grotere broer van de T54! Heb er nu bijna 3k gemiddelde damage op en 1100+ exp :)
dynosu schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:48:

De Foch wil ik zo graag maar de ARL V39 vond ik al niet een super lekkere TD en de AMX AC Mle 46 is ook al niet je van het (ook al ging het van de week een stuk beter). Daarnaast hoor ik van velen dat de 48 ook niet super is :P Nouja even goed doorbikkelen, de Foch 155 is het waard O-)
Skybullet schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:28:
Op maandagen zijn de specials nog bezig dus dat is nooit echt beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:49:
[...]

Ik heb de T62A nog niet maar ik vind de Object 140 echt onwijs lekker spelen! Speelt echt als een grotere broer van de T54! Heb er nu bijna 3k gemiddelde damage op en 1100+ exp :)

[...]

De Foch wil ik zo graag maar de ARL V39 vond ik al niet een super lekkere TD en de AMX AC Mle 46 is ook al niet je van het (ook al ging het van de week een stuk beter). Daarnaast hoor ik van velen dat de 48 ook niet super is :P Nouja even goed doorbikkelen, de Foch 155 is het waard O-)

[...]

Op maandagen zijn de specials nog bezig dus dat is nooit echt beter ;)
Vanaf de Amx ac mle 48 word het pas een beetje leuk imo. de Foch tier 9 is helemaal een sterke tank, en de 155 weet iedereen onderhand wel wat die kan. ben wel erg benieuwd wat er nou generfd gaat worden aan dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:32:
[...]

Om hier even op in te haken, heb hier ook over na zitten denken of het de moeite waard is om de Obj140 te halen, heb de T62a al even staan, en vind dat een geweldige tank.
Simpel, je zit zo dichtbij op een extra tier 10 medium. Waarom niet... Zit je in een clan die CW speelt, des te beter zelfs, jij brengt een extra tank mee voor als je T-62A gelocked is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:29
De AMX AC Mle 48 is wel ok, maar je gaat je al snel ergeren aan het gemak waarmee tegenstanders door je front armor heenkomen en vooral ook de aimtime van de gun. De gun is namelijk heel fijn, op de aimtime na.

De Foch is daarin zoveel beter dat het echt een verademing is. Die heeft alle goede punten van de Mle 48, maar ook een stuk betere armor en veel prettiger aimtime.

Van de Foch 155 verwacht ik dat die dezelfde goede eigenschappen heeft als de Foch, maar dan met een nog serieuzer kanon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

De guns zijn het zelfde, heb zelf alleen de T-62A en moet eerlijk zeggen dat ik de Object 140 er beter uit vind zien (stuk lager), zeker makkelijk als je hem tegen een Duitse tank schuift om hem te trollen. Ook wordt de 140 vaker gebruikt in CWs dan de T-62A

Nog 10k tot de tier 9 Chinese Heavy en nog 50k tot de tier 9 Chinese Medium. Ondertussen de Leopard PTA grind afmaken, verder met de AT-7 en de tier 7 Franse TD overslaan met Free XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:17:
[...]

Simpel, je zit zo dichtbij op een extra tier 10 medium. Waarom niet... Zit je in een clan die CW speelt, des te beter zelfs, jij brengt een extra tank mee voor als je T-62A gelocked is.
Daar ben ik het mee eens, alleen het gaat dan meer om de 6 mil, die even opgehoest moet worden, maar daar kan voor gespaard worden :P
Heb verder wel genoeg andere Tiers X voor cw, alleen de clan in de breedte nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BramSd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:19:
De AMX AC Mle 48 is wel ok, maar je gaat je al snel ergeren aan het gemak waarmee tegenstanders door je front armor heenkomen en vooral ook de aimtime van de gun. De gun is namelijk heel fijn, op de aimtime na.

De Foch is daarin zoveel beter dat het echt een verademing is. Die heeft alle goede punten van de Mle 48, maar ook een stuk betere armor en veel prettiger aimtime.

Van de Foch 155 verwacht ik dat die dezelfde goede eigenschappen heeft als de Foch, maar dan met een nog serieuzer kanon.
\

Dit klopt volkomen inderdaad.
Alleen zo jammer dat je dan soms 1/3 schoten met de 155 enkel 'penetration' hoort 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik weet niet of ik moet huilen of moet lachen als ik de enige in mijn team ben met een WN7 boven de 900...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://makeameme.org/media/created/its-ok-bro.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
_O-

Hard lachen lijkt me beter, hoewel ik me huilen ook wel kan voorstellen, vooral als het pot na pot zo is. Maar dat bestaat bijna niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
hier hetzelfde.. Ik heb denk pas 3 of van 4 van de 15 + games gewonnen vandaag. En stats kijk ik niet eens naar, interesseert me helemaal niks nada noppes. Maar ik wil gewoon eens winnen. Ik heb constant dit soort games waarbij je de enige of 1 van de 2 of 3 spelers bent die weten wat ze doen. Heel frustrerend

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/aosz78.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Nu lach ik me wel de ballen uit mijn broek: iemand rijdt zich dood op een AFK tank...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fest schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:41:
Ik weet niet of ik moet huilen of moet lachen als ik de enige in mijn team ben met een WN7 boven de 900...
Ik weet wel dat ik na een battle steeds vaker in tranen uitbarst als ik zie dat er weer 5 toptiers 0 damage gedaan hebben |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
psychoclown schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:49:
De Foch zelf is het al waard, daar ga je een hoop plezier aan beleven. Als nadeel is alleen de lage alpha maar voor de rest is het een leuke TD. Zelf nog maar 25k van de Foch 155 verwijderd, dus die staat deze week nog wel in de garage.

Nu ik de top gun op de T28 Proto heb begin ik de tank toch wat beter te waarderen en te beheersen. De snelheid blijft me tegenstaan maar de laatste week toch een aantal leuke potjes erin gehad. Op naar de T30.

Met de T-54 nog maar 15k xp van de Object 140 af. Ook de E-50 elite gemaakt, alleen niet genoeg credits om de E-50M er nog bij te kopen naast de Foch 155 en Object 140, dus de E-50 hou ik nog maar even. Erg veel plezier mee gehad sinds ie full ops is.

Qua teams ging het van het weekend wel redelijk. Soms echt kansloze nederlagen waarin ik gelukkig nog mijn damage en kills kon pakken, dan weer teams die compleet over de tegenstander heenliepen waar je echt vooraan moest mee rushen om je damage/kills te krijgen. Toch 60% gewonnen, alleen wn7 viel wat tegen.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skybullet schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:04:
hier hetzelfde.. Ik heb denk pas 3 of van 4 van de 15 + games gewonnen vandaag. En stats kijk ik niet eens naar, interesseert me helemaal niks nada noppes. Maar ik wil gewoon eens winnen. Ik heb constant dit soort games waarbij je de enige of 1 van de 2 of 3 spelers bent die weten wat ze doen. Heel frustrerend

[afbeelding]
Het enige wat ik kan adviseren is: ga in platoon, scheelt nogal als je met zn 3en 2000 damage doet ipv alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Toch even posten naar dat andere WG spel, Wowp, die hebben nu een "actie" waarbij je dubbel aantal tokens verzamelt. Tokens zijn eigenlijk pre launch gold. Als je tussen 28-31 oktober, 10 kills, 10 groundtarget en 10 wins haalt per dag, kan je op 4 dagen 1920 tokens verzamelen. Speel dan nog 3 dagen hetzelfde en je hebt 2500 tokens aka een maand gratis premium die geldt op zowel wowp als wot.
Die 10-10-10 zijn trouwens relatief snel te halen, anderhalf uurtje max.

Dus voor de gierige mensen die toe zijn aan een extra avontuurtje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
hoe zien jullie eigenlijk hoeveel je per dag hebt gedaan of per weekend of week ? Hoor ik vaak mensen zeggen hier. " vandaag 65 % en een WN7 van.. "

Ik ken noobmeter wel maar daar zie ik niet specifiek per dag sorteerbaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Niet online
Joindry schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:13:
Toch even posten naar dat andere WG spel, Wowp, die hebben nu een "actie" waarbij je dubbel aantal tokens verzamelt. Tokens zijn eigenlijk pre launch gold. Als je tussen 28-31 oktober, 10 kills, 10 groundtarget en 10 wins haalt per dag, kan je op 4 dagen 1920 tokens verzamelen. Speel dan nog 3 dagen hetzelfde en je hebt 2500 tokens aka een maand gratis premium die geldt op zowel wowp als wot.
Die 10-10-10 zijn trouwens relatief snel te halen, anderhalf uurtje max.

Dus voor de gierige mensen die toe zijn aan een extra avontuurtje...
Helaas loopt de special de 31e af, dus feitelijk heb je 3 dagen om token te verdienen. Ik ga iig voor de maand premium en daarna nog proberen de buffalo te scoren.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skybullet schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:14:
hoe zien jullie eigenlijk hoeveel je per dag hebt gedaan of per weekend of week ? Hoor ik vaak mensen zeggen hier. " vandaag 65 % en een WN7 van.. "

Ik ken noobmeter wel maar daar ziek ik niet specifiek per dag sorteerbaar ?
Ik gebruik zelf wot statistics sinds kort, werkt wel handig en is erg uitgebreid.

ff googelen en je kan m zo downloaden ;)
Pagina: 1 ... 28 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)