[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 31 Laatste
Acties:
  • 70.460 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Speel tier 7: krijg tier 9 potjes
Speel tier 8: krijg tier 10 potjes
Speel tier 10: krijg de grootste mongolen teams die er maar zijn in wot.......

Echt wat een briljante spelers zijn weer online vandaag! Tier 10 games die met 5-15 verloren worden.. Waarvan dan ook 2-3 kills van mijzelf zijn... Te triest voor woorden.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

wsLy schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:39:

Echt wat een briljante spelers zijn weer online vandaag! Tier 10 games die met 5-15 verloren worden.. Waarvan dan ook 2-3 kills van mijzelf zijn... Te triest voor woorden.
heb al 2 dagen niet gespeeld, weinig gemist zie ik? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
dynosu schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:40:
[...]

heb al 2 dagen niet gespeeld, weinig gemist zie ik? :P
Wees blij dat je niet hebt gespeeld, wat een drama weer ingame... en het is niet eens weekend :'(

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blade_Reaver
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-02 15:18
wsLy schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:46:
Wees blij dat je niet hebt gespeeld, wat een drama weer ingame... en het is niet eens weekend :'(
Veel mensen zijn vrij op vrijdag dus dat is nagenoeg weekend...ik ga straks ook het gemiddelde naar beneden halen en spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:57
wsLy schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:39:

Ja maar...maar... het is toch een leuk spelletje, en stik gezellig? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Gewoon server switchen als het ruk gaat, grote kans dat je wel weer aardige potjes krijgt.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Kaap schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:13:
[...]

Ja maar...maar... het is toch een leuk spelletje, en stik gezellig? >:)
Die zin heb ik je vaker horen zeggen op teamspeak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
psychoclown schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:15:
Gewoon server switchen als het ruk gaat, grote kans dat je wel weer aardige potjes krijgt.
Ik heb al beide servers geprobeerd, ook met platoon van 3 man.... Battles vallen gewoon niet te winnen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
wsLy schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:25:
[...]

Ik heb al beide servers geprobeerd, ook met platoon van 3 man.... Battles vallen gewoon niet te winnen.
Heb het tegenovergestelde. Ik kwam gisteren alleen maar in top teams terecht met een trage tank. Ik kon gewoon geen kills maken omdat alle gevechten zo snel gingen, gewoon 5 minuten potjes waarin het hele team al opgerold is. Zorgt overigens voor zeer lage rating....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
wsLy schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:25:
[...]

Had ik zondag last van, 37% winrate was het gevolg. Diep rode spelers met nog diep rodere stats die van toeten noch blazen weten.

Vooral leuk als ze bij Campinovka bij de standaard camping spot blijven en de heuvel vergeten.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:14

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

psychoclown schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:13:
[...]

Overigens mooie pot van Zuuperman, eveneens een NLer in PTS :)
[video]
Beetje bizar potje eerlijkgezegd,
Initieel beetje raar dattie niet gespot wordt. Dan heb je zijn, zoals hierboven reeds aangehaald, yolo move waar hij eigenlijk gewoon dood moest zijn. En om af te sluiten schiet die t95 nog eens knal in de grond op 35m afstand ofzo. Héél mooi resultaat die BiA, ... . Maar wel lucky as hell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
BIA is niet zo'n probleem, daarvoor moet je maar 3 kills per persoon hebben in platoon :)
Dat hij in het begin niet gespot is omdat zijn crew goed is en de enemy niet in een juist positie is dus daar valt weinig over te zeggen.

Eventjes kijken of de potjes lekker gaan op dit moment, voor de geïnteresseerden ben ik nu livestreamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:12
Yep, ik heb naar aanleiding van Zuuperman filmpje het zelfde gedaan als hem met ook de E50M maar dan zonder cammo. Met een FVB 183 en 268 als backup.

Je wordt waar die begint te schieten niet gespot als niemand die rigde poked vlakbij je. Pas je als je 2/3de rigde overgaat wordt je pas echt gespot. Dus dat is niet zo vreemd.Verder is de tactiek wel nice. Maar idd die yolo actie was echt een WTF uberfail actie. als ik dat 10x doe zal het mij 10x niet lukken hehe.

Ik heb zozeer niet zo last van bad teams, maar vaak heb ik dan ook BAD RNG. gisteren game met mn batchat e100 lfp van meterje of 150m beetje onder hem dus een perfecte angle 4x bounce. T57 turret 4 shots gedaan 2x bounced 1x miss en low rolls ( komt weg met 11 hp ) toen had ik alleen nog heat shells over. side shot op moving E75, ik raak zijn track hij draait 90 graden recht mt zn front towards waar ik sta( like wtf ) daarna laatste clip op een T54e1 ik 1 shell in mag hij 1 shell left in mag. T54e1 op 250hp. Ik schiet hem naast zn gun op turret bounce. ik dood GG.

28 schots fired 25 hits 15 pens 4,5k schade ( 11-12 damage shots )

Zulke games zijn voor mij pure frustratie omdat je zo een game gewoon verliest door RNG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59

wontcachme

You catch me? No you wont

OMG, we hebben een nieuwe FC in de EFE familie. Bij EFE-V hebben we nu Hami als FC :o :X :X

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:12
Komt die net een dag te laat, aan de wereldkaart te zien;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
psychoclown schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:13:
Overigens mooie pot van Zuuperman, eveneens een NLer in PTS :)
[video]
Hij had al bij ons op de forums gepost, zeker een leuke pot met de nodige mazzel.
Maar dat zijn vaak de mooiste. En op tier 10 over de 2k xp zie je ook niet zo vaak.
Joindry schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:39:
Beetje bizar potje eerlijkgezegd,
Initieel beetje raar dattie niet gespot wordt. Dan heb je zijn, zoals hierboven reeds aangehaald, yolo move waar hij eigenlijk gewoon dood moest zijn. En om af te sluiten schiet die t95 nog eens knal in de grond op 35m afstand ofzo. Héél mooi resultaat die BiA, ... . Maar wel lucky as hell.
Dat ie niet gespot wordt is niet zo gek hoor. Op zijn mini map zie je de viewrange circel (400m voor de E-50M). In eerste instantie ziet hij wat er gespot word door de amx 13 75 en dat valt buiten die 400 meter. Daarna schiet ie op 390m op die M103 die precies 390m viewrange heeft. Viewrange van de T34 is helemaal bagger met 360m.
Zijn eigenlijk maar 2 momenten dat ie echt mazzel heeft. 1e als ie naar dat plekje naast de 268 rijdt, geen van de tanks op de heuvel schiet echt op hem. Denk dat ze niet hadden verwacht dat ie door zou rijden vanachter de huizen. En daarna als de 268 opeens naast hem staat en net op tijd door Kyozu wordt gekilled, had ook niet veel later moeten gebeuren.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
wontcachme schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:17:
OMG, we hebben een nieuwe FC in de EFE familie. Bij EFE-V hebben we nu Hami als FC :o :X :X
Ik hoorde gister al zoiets waaien. Mjah Hami is een vreemde vogel, maar wel een goede FC.

Zie jou trouwens weinig laatste paar dagen?

[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 25-10-2013 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
Kaap schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:32:
Ik hoorde gister al zoiets waaien. Mjah Hami is een vreemde vogel, maar wel een goede FC.
Ik zie trouwens dat zijn stats niet veel voorstellen, buiten dan zijn bizar hoge WR van 81%. Hoe flikt ie dat gezien zijn lage avg dmg. Echt wazige stats, Ik dacht altijd dat hij een super unicum was. Niet echt dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mr_Size schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:43:
[...]

Ik zie trouwens dat zijn stats niet veel voorstellen, buiten dan zijn bizar hoge WR van 81%. Hoe flikt ie dat gezien zijn lage avg dmg. Echt wazige stats, Ik dacht altijd dat hij een super unicum was. Niet echt dus :+
TC's... Overigens hebben veel FC's beduidend mindere damage dan hun spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Kaap schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:32:
Zie jou trouwens weinig laatste paar dagen?
Ja, wat problemen in de familie dus moest sinds vorige week weer tot in de avond werken. Daarna geen zin en puf meer om te gamen. Maar vanaf vanavond ben ik er weer bij :)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Kaap schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:47:
TC's... Overigens hebben veel FC's beduidend mindere damage dan hun spelers.
Ok, ik heb nog nooit TC's gespeeld, dus heb niet echt een beeld hoe het daar aan toe gaat. Zelfde geldt voor CW's, dus ik weet ook niet hoe een FC precies te werk gaat. Hoewel ik me er wel een voorstelling van kan maken ofc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot zover mijn pogingen tot teamplay...

Het was 2 vs 2 op Fisherman's Bay, en ik (450 HP) reed met onze IS-3 (350 HP) door het stadje. Tiger (900 HP) komt de hoek om, schiet op onze IS-3, en wij tracken hem en doen damage. Ik wil onze IS-3 in leven houden, dus ik ga voor hem staan om een hit op te vangen (zelf was ik daar wellicht niet op gekomen, maar dat had ik gezien op Kyozu's stream ;)).

Vervolgens probeert de Tiger toch op de IS-3 te mikken, maar heeft nog niet geschoten als ik plots van achter wordt geraakt door onze IS-3. "You block me idiot!" is wat me ten dele valt, en hij spoort het team aan mij te reporten...

Nee, dit motiveert niet echt om nog eens een teamgenoot te helpen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:17:
Tot zover mijn pogingen tot teamplay...

Het was 2 vs 2 op Fisherman's Bay, en ik (450 HP) reed met onze IS-3 (350 HP) door het stadje. Tiger (900 HP) komt de hoek om, schiet op onze IS-3, en wij tracken hem en doen damage. Ik wil onze IS-3 in leven houden, dus ik ga voor hem staan om een hit op te vangen (zelf was ik daar wellicht niet op gekomen, maar dat had ik gezien op Kyozu's stream ;)).

Vervolgens probeert de Tiger toch op de IS-3 te mikken, maar heeft nog niet geschoten als ik plots van achter wordt geraakt door onze IS-3. "You block me idiot!" is wat me ten dele valt, en hij spoort het team aan mij te reporten...

Erg jammer dit idd, maar het kán gelukkig ook anders. Was laatst solo aan het spelen in m'n Tiger en samen met een AMX 50 100 de laatste paar enemies aan het opruimen. Ik was one shottable en dreigde te worden gekilled door een JP. Gaat die AMX ervoor staan om het schot op te vangen _/-\o_ Uiteindelijk pot dik gewonnen en hij en ik hadden samen 7 kills. Heb hem nog ff snel bedankt in de chat voor die aktie :) Faith in humanity klein beetje restored :+. Was wel een 'groene' speler overigens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Gratis tankje erbij :)

http://worldoftanks.eu/en...stick-awards-2013-we-won/
The World of Tanks community has once again proved that united force can triumph over everything! Thanks to our players, we are the honoured victors in the battle for the most prestigious award in the video games industry – the Golden Joystick! This year, our players have earned us the coveted Golden Joystick Award for ‘Best MMO of 2013’

From a group of very strong competitors, our game finished as the winner. We hope that this shows that we are developing the game in the right way. We won't stop developing it, and we will regularly update you about our future plans and the direction of current development.

Over the last month, we've received mixed feedback on our nomination from the community. However, the majority love and support the project. We are very pleased and proud that World of Tanks is the first ever game to win the Golden Joystick Award twice in a row. This victory belongs to each one of you. We want to thank all World of Tanks fans for their active support and we wish to celebrate the victory with a gift for all players.

As a sign of our gratitude, we will be giving out a special vehicle – the T7 Combat Car. This is a Tier II American light tank and is exclusively for this event. The tank, along with a garage slot to keep it in, will be distributed to all game accounts with the release of Version 8.9. All you need to do is download the update and log into the game to find the tank in your garage.

Thank you again to everyone who voted for us or simply supported us by enjoying and playing the game.

[ Voor 3% gewijzigd door Frentik op 25-10-2013 16:37 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:17:

Hier had ik het een paar dagen geleden in dit topic met Kaap nog over :+ Inderdaad heeft het totaal geen nut om klappen op te vangen van rode spelers. Bij gele spelers heb je al een kans dat het goed gaat maar groen/blauw/paars snappen pas echt waarom je het doet. In randoms dus alleen proberen als je er het potje mee kunt winnen en anders lekker hun de klappen laten vangen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Use the bastards as meatshields!! roaarrr!

mja seriously, rode/oranje spelers echt neit coveren hoor. Fuck dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ik ga hier zeker het heilig boontje niet spelen en ja ik meatshield soms tomatoes. Maar alleen als de situatie het toelaat. Bvb als ik in mn hellcat zit en de tomaat zit in zn kv1s. Maar omgekeerd zal ik dat niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi........weer een gratizzzz garageslot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:00
achja met genoeg geld kan blijkbaar iedereen alle tanks rijden.. net een 0 k games player met 28 % winrate een lowe zien rijden. En ja als een complete idioot een open veld oprijden en dood gaan

lang geleden dat ik echt zoveel slechte spelers en teams ben tegengekomen, vandaag is echt een dieptepunt ;(

[ Voor 22% gewijzigd door Skybullet op 25-10-2013 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
redwing schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:42:
[...]

Hier had ik het een paar dagen geleden in dit topic met Kaap nog over :+ Inderdaad heeft het totaal geen nut om klappen op te vangen van rode spelers. Bij gele spelers heb je al een kans dat het goed gaat maar groen/blauw/paars snappen pas echt waarom je het doet. In randoms dus alleen proberen als je er het potje mee kunt winnen en anders lekker hun de klappen laten vangen.
Exact, er zijn ook best wel spelers met slechte stats die beter willen worden maar hoe pik je die eruit? Dat gaat vrijwel niet. Ook sommige spelers met gele of groene spelers zullen het niet snappen en zo reageren. Belachelijk maar goed dat soort lui hebben mijn inziens dan gewoon een te hoge rating voor hun spel of ze spelen normaal met 0,0 teamplay in gedachte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:27:
Erg jammer dit idd, maar het kán gelukkig ook anders. Was laatst solo aan het spelen in m'n Tiger en samen met een AMX 50 100 de laatste paar enemies aan het opruimen. Ik was one shottable en dreigde te worden gekilled door een JP. Gaat die AMX ervoor staan om het schot op te vangen _/-\o_ Uiteindelijk pot dik gewonnen en hij en ik hadden samen 7 kills. Heb hem nog ff snel bedankt in de chat voor die aktie :) Faith in humanity klein beetje restored :+. Was wel een 'groene' speler overigens...
Oh, dat lijkt me idd heerlijk als teamgenoten je onverwachts shielden. Goed om te weten dat teamwork af en toe toch mogelijk is ;)
redwing schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:42:
Hmm... als ik het zo hoor (ook uit reacties van Mr_Size, dynosu en Kyozu) is het misschien toch wel een goed idee XVM te installeren. Tot nu toe heb ik dat nooit gedaan, deels uit luiheid en deels omdat je dan vaak al van tevoren weet welk team gaat winnen. Maar goed, dan weet je wel welke teamgenoten je kunt vertrouwen. Bovendien kan het me helpen beter te worden door te kijken hoe de goede spelers dingen aanpakken.

Het klinkt alleen zo cru, andere spelers puur als meatshield zien :P Maar ja, kan me idd voorstellen dat dat voor de winkansen van een team wel het beste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 18:29:
[...]

Hmm... als ik het zo hoor (ook uit reacties van Mr_Size, dynosu en Kyozu) is het misschien toch wel een goed idee XVM te installeren. Tot nu toe heb ik dat nooit gedaan, deels uit luiheid en deels omdat je dan vaak al van tevoren weet welk team gaat winnen. Maar goed, dan weet je wel welke teamgenoten je kunt vertrouwen. Bovendien kan het me helpen beter te worden door te kijken hoe de goede spelers dingen aanpakken.

Het klinkt alleen zo cru, andere spelers puur als meatshield zien :P Maar ja, kan me idd voorstellen dat dat voor de winkansen van een team wel het beste is.
Je moet gewoon zorgen dat die onzin winstkansen etc uitstaan (normale xvm profile zoals ik gebruik bijv.) en dan kun je het gewoon in je voordeel gebruiken. Punt is dat je niet perse een tomatenschort moet gebruiken maar je moet zorgen dat het jezelf niet in de troep geslurpt wordt. Als een tjappo erin ziet gaan en je weet dat het een rode speler is dan moet je zeker als je een onderbuik gevoel hebben wel supporten maar snipend en niet rijdend. Is het een unicum en je hebt er vertrouwen in dan kun je gaan back to back supporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Al weer geruime tijd niet gespeeld en zit te twijfelen om het weer eens op te pakken.
Aantal vraagjes:

-Is de t54e1T57 nog inba (met die dps van destijds vrat die 1 op 1 elke tier X die ik had op terwijl ik net 2 a 3 schoten kon lossen en i.t.t. de 50b dingde die ook nog genoeg)?
-Is arty nog deftig generfd?
-Kunnen de russian heavies snipen? (lees betrouwbare hits op >350 m)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 18:52:
Je moet gewoon zorgen dat die onzin winstkansen etc uitstaan (normale xvm profile zoals ik gebruik bijv.) en dan kun je het gewoon in je voordeel gebruiken. Punt is dat je niet perse een tomatenschort moet gebruiken maar je moet zorgen dat het jezelf niet in de troep geslurpt wordt. Als een tjappo erin ziet gaan en je weet dat het een rode speler is dan moet je zeker als je een onderbuik gevoel hebben wel supporten maar snipend en niet rijdend. Is het een unicum en je hebt er vertrouwen in dan kun je gaan back to back supporten.
Ik heb me eens in mods verdiept en heb XVM, Jimbo's Crosshair, en Received Damage Announcer geïnstalleerd. Appeltje-eitje eigenlijk. Heb idd de standaard XVM config nu, dezelfde als jij gebruikt in je streams.

Heb nu 3 potjes met XVM gespeeld (2x T7, 1x T8) en het opent toch wel mijn ogen. Er werd geadviseerd alleen hits op te vangen voor groene, blauwe, en paarse spelers... nou, dan vallen er bar weinig hits op te vangen :P Niet dat ik zo geweldig ben (groen), maar in die 3 potjes heb ik precies 2 andere groene spelers gezien; het meeste was rood/oranje. Neem aan dat het in de hoogste tiers wel anders is natuurlijk.

Ik herken trouwens wel heel erg wat je zegt over "in de troep geslurpt worden". Als ik iemand zie pushen ga ik vaak mee, zeker op de nieuwere maps die ik nog niet zo goed ken, en het gebeurt regelmatig dan enkele seconden later dood ben. Eens kijken of het minder vaak voorkomt nu ik XVM gebruik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:59:
[...]
Neem aan dat het in de hoogste tiers wel anders is natuurlijk.
FOUT ! helaas....

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 15:10

p0st

Dutch Reefer

Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:59:
[...]

Er werd geadviseerd alleen hits op te vangen voor groene, blauwe, en paarse spelers... nou, dan vallen er bar weinig hits op te vangen :P Niet dat ik zo geweldig ben (groen), maar in die 3 potjes heb ik precies 2 andere groene spelers gezien; het meeste was rood/oranje. Neem aan dat het in de hoogste tiers wel anders is natuurlijk.

Ik herken trouwens wel heel erg wat je zegt over "in de troep geslurpt worden". Als ik iemand zie pushen ga ik vaak mee, zeker op de nieuwere maps die ik nog niet zo goed ken, en het gebeurt regelmatig dan enkele seconden later dood ben. Eens kijken of het minder vaak voorkomt nu ik XVM gebruik :)
Hehe idd, het aantal paarse spelers is ongeveer 0,2-0,5 per potje, blauw gemiddeld 0,5-1 per potje, groen 3-4 per potje, en het grootste deel is geel/oranje/rood :-(

En over die hogere tiers, daar kom je wel achter 7(8)7

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Mijn wn6 voor vandaag: 260 :X
Mijn eff voor vandaag: 9 :X

Ik heb alleen CW gedaan vandaag en dan krijg je een tegenstander met 10 tanks en die ook nog eens op een plek staan waar ik niet kon schieten.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wontcachme schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 21:59:
Mijn wn6 voor vandaag: 260 :X
Mijn eff voor vandaag: 9 :X

Ik heb alleen CW gedaan vandaag en dan krijg je een tegenstander met 10 tanks en die ook nog eens op een plek staan waar ik niet kon schieten.......
CW's and TC's are bad mkay?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

psychoclown schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 22:02:
[...]

CW's and TC's are bad mkay?!
Jep. Morgen maar eens goedmaken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 19:08
Om kyozu dan maar een keertje in het zonnetje te zetten: stream is up

http://www.twitch.tv/kyozuonline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
[...]

Helaas kan je ook niet altijd een hoge rating speler vertrouwen. Was gisteren samen met een blauwe t69, staan er 3 tanks in de cap. Rijdt hij er vrolijk vandoor als ik om hulp vraag om zijn clip verderop nog te legen op een andere tank. Kreeg nog de opmerking: **** winning, im here for damage and kills.
Pot verloren, terwijl we een goede kans op decapping hadden aangezien het grote deel van de tanks er nog was bij ons team, alleen had 1 van ons het niet overleefd.

Er zullen best wel wat goede spelers tussen de paarse, blauwe en groenen zitten, maar helaas is het geen 100% indicatie.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
defiler1974 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 22:38:
[...]
Helaas kan je ook niet altijd een hoge rating speler vertrouwen.
Nog altijd meer dan de groene/gele/oranje/rode meuk. En dan nog, ook wij kunnen pech hebben of een verkeerde keuze maken of of of of...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:47
Defeat
Battle: Prokhorovka 25-10-2013 23:16:54
Vehicle: M24 Chaffee
Experience received: 2.299
Credits received: 37.885
Battle Achievements: Confederate, Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Couldn't carry hard enough :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Haha, ik had vandaag een RW medal (9 kills) met de AMX 50 100 gehaald met maar 1500dmg... >:D the killstealer has arrived.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Kaap schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 23:03:
[...]

Nog altijd meer dan de groene/gele/oranje/rode meuk. En dan nog, ook wij kunnen pech hebben of een verkeerde keuze maken of of of of...
Yup, was alleen een observatie die ik laatst had. De beste unicum speler kan ook een slechte dag hebben.
Enigste manier om dit soort gedrag zichtbaar te maken is een rating systeem ala LOL in te bouwen. Maar WG schijnt daarvan te gruwen. Denk dat het ook teveel negativiteit op zou leveren, als je sommige mensen al hoort ranten over de chat.....

Maar, man o man, af en toe zou je wel eens een artillery strike willen hebben op je eigen teamgenoten.
Ik hoop dat de nieuwe battlemode leuk wordt en wat casualer dan de TC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ja die nieuwe teammode vind ik ook wel wat hebben, ik hoop vooral dat die level balancer wat gaat werken. (Lees: "het zal weer van de kloten zijn")

Gisteren een beest van een platoon gedaan op tier 6. Als ik me niet vergis hebben we maar één potje verloren op de 12. Waarvan we in de meeste potjes echt onze stempel konden drukken door een flank te rapen. Sealclubbing ftw. Het doet je humeur toch eens goed, de sfeer in het platoon was oppergoed :P

8.9 mag uitrollen voor mij, mijn wowp tokens staan klaar om een maand premium aan te schaffen. Dat en ik weet niet meer wat te grinden intussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
jantje 2 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:11:
Zulke games zijn voor mij pure frustratie omdat je zo een game gewoon verliest door RNG.
Soms heb je juist een "lucky roll of the dice"
Gister in mijn T-54 ikke 1 shot rijdend in the open bij de enemy base tegenover een 1 shot IS-3 welke achter een heuveltje stilstaat met alleen een klein randje van de commandercupola zichtbaar.
Ik druk af en verwacht eigenlijk zelf afgeschoten te worden.
Hij schiet in de grond en ik knal hem af???
Viel van mijn stoel af van verbazing aangezien dat schot nooit een hit had moeten wezen.

Valt mij de laatste tijd wel vaker op dat je een tank ziet rijden, je tracer vliegt ervoor of erachter langs en toch krijg je een hitregistratie.
Als een tjappo erin ziet gaan en je weet dat het een rode speler is dan moet je zeker als je een onderbuik gevoel hebben wel supporten maar snipend en niet rijdend.
Negeer dan vooral het helpgeroep van de jongling die het waagt het jachtgebied van de rooien te betreden.
Het is moeilijk te weerstaan ik weet het maar DOE het NIET je wordt zelf ook opgevreten door de killertomatoes.
eL_Jay schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:23:
Al weer geruime tijd niet gespeeld en zit te twijfelen om het weer eens op te pakken.
Aantal vraagjes:

-Is de t54e1T57 nog inba (met die dps van destijds vrat die 1 op 1 elke tier X die ik had op terwijl ik net 2 a 3 schoten kon lossen en i.t.t. de 50b dingde die ook nog genoeg)?
-Is arty nog deftig generfd?
-Kunnen de russian heavies snipen? (lees betrouwbare hits op >350 m)
1- Ja nog steeds, ja turret dingt ook genoeg
2- Ze zeggen het maar heb nooit zoveel kills gehaald met arty voor de laatste patch dus de overall accuracybuff heeft een leuke buff meegebracht.
3- Jazeker, Heb met de ISU met 152mm derp leuk kunnen snipen op 300+M
defiler1974 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 22:38:

Helaas kan je ook niet altijd een hoge rating speler vertrouwen. Was gisteren samen met een blauwe t69, staan er 3 tanks in de cap. Rijdt hij er vrolijk vandoor als ik om hulp vraag om zijn clip verderop nog te legen op een andere tank. Kreeg nog de opmerking: **** winning, im here for damage and kills.
Pot verloren, terwijl we een goede kans op decapping hadden aangezien het grote deel van de tanks er nog was bij ons team, alleen had 1 van ons het niet overleefd.

Er zullen best wel wat goede spelers tussen de paarse, blauwe en groenen zitten, maar helaas is het geen 100% indicatie.....
Daarom is hij dus blauw hij pakt leuke damage en kills, zijn winnrate zou dan meer "kunnen" zeggen over hoe hij verder is qua teamspeler.
Kaap schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 23:03:
Bewust achterblijven en je team laten stikken totdat je nog als enige platoon over bent om de kruimeltjes/kills op te ruimen zodat je je "the man of the match" kan noemen en je rating lekker blauw/paars wordt/blijft.
Joindry schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 10:31:
Gisteren een beest van een platoon gedaan op tier 6. Als ik me niet vergis hebben we maar één potje verloren op de 12. Waarvan we in de meeste potjes echt onze stempel konden drukken door een flank te rapen. Sealclubbing ftw. Het doet je humeur toch eens goed, de sfeer in het platoon was oppergoed :P

8.9 mag uitrollen voor mij, mijn wowp tokens staan klaar om een maand premium aan te schaffen. Dat en ik weet niet meer wat te grinden intussen.
Heb net gister de Buffalo gekocht van de Tokens, deze blijf je houden nadat de game uitkomt, soort van Sherman ding die je ook kon hebben als je WoT Beta had gespeeld.

Gister ook wezen sealclubben was alleen niet in eerste instantie de intentie.
E25 gekocht en shells lopen spammen in tier 7 matches, beetje scouten, enemy's zichtbaar houden, leuke damage gedaan.
Ook dikke pret doordat die tank zo laag is, in de zijkant of achterkant van een enemy parkeren en hij kan gewoon niet bij je komen vanwege gemis aan gundepression. :9
Beetje afwachtend spelen om te kijken waar gaten vallen om te flanken of hithithithit and run als een autoloader als ze geen aandacht aan je schenken.

[ Voor 9% gewijzigd door ShockWave op 26-10-2013 11:03 . Reden: aanvulling ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Het is weer weekend en we krijgen als eerste game van de dag een 14 % winkans potje volgens xvm.
Ik kon wel janken.. maar ze waren zo stom dat ze die moeite niet waard waren.

Zou ik nou gewoon maar stoppen en maandag verder gaan ?

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2db9i8i.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFKANGOO
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-08 11:08
Houden de bekende stats pagina's en xvm dingen ook rekening met of iemand met of zonder premium speelt??
Speel namelijk zelf al tijden zonder premium en dat scheelt behoorlijk in xp.
Qua damage doen maakt het naturlijk niks uit natuurlijk maar denk dat er ook word gekeken naar hoeveel xp iemand haald per battle??
Of heb ik het mis??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Er wordt niet naar XP gekeken.
Er wordt oa gekeken naar Cappen, Decappen, Damage, Kills, ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
XP wordt niet meegenomen in de berekening van WN6/7/8

WN8 formule
The exact formulas are:

rDAMAGE = avgDmg / expDmg
rSPOT = avgSpot / expSpot
rFRAG = avgFrag / expFrag
rDEF = avgDef / expDef
rWIN = avgWinRate / expWinRate

rWINc = max(0, (rWIN - 0.71) / (1- 0.71))
rDAMAGEc= max(0, (rDAMAGE-0.22) / (1-0.22))
rFRAGc = min(rDAMAGEc+0.2 , max(0, (rFRAG-0.12) / (1-0.12)))
rSPOTc = min (rDAMAGEc+0.1 , max(0, (rSPOT-0.38) / (1-0.38)))
rDEFc = min (rDAMAGEc+0.1 , max(0, (rDEF-0.10) / (1-0.10)))

WN8 = 980*rDAMAGEc + 210*rDAMAGEc*rFRAGc + 155*rFRAGc*rSPOTc + 75*rDEFc*rFRAGc + 145*min(1.8,rWINc)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:29
Gisteren heel toffe pot gehad met mijn T49 op Widepark. Dit is mijn tweede account waar ik zonder premium speel en nooit geld in heb gestoken of ga steken.

In mijn eentje de laatste twee vijanden uitgeschakeld. Erg spannend op het einde.

http://wotreplays.com/site/400602

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skybullet schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 12:07:
Het is weer weekend en we krijgen als eerste game van de dag een 14 % winkans potje volgens xvm.

[afbeelding]
nope, want maandag is de special nog en ongetwijfeld nog schoolvakantie in enkele Siema landen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley1980
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 14:25
Hier nog een leuk potje met de Leo PTA.
Zo'n game die je eigenlijk niet meer kon winnen.
11 kills en 8595 damage
http://wotreplays.com/sit...acamba-leopard_prototyp_a

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.com/a/img708/5724/wixs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Daarstraks even een hellcat platoontje gedaan om de crew te trainen voor de campaign. 16 victories en 2 defeats :p heerlijk dat ding.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

wesley1980 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 13:54:
11 kills en 8595 damage

[afbeelding]
Wat? Geen spotting XP? :9

@shockwave, is die Buffalo niet die tier III plane (800 tokens ofzo)? Dan vind ik die sherman toch net iets meer binnen proportie naar beloning toe. Een tier drie krijgen we hier bij de volgende patch ook alweer, die rechtstreeks in de verkoop gaat trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Skybullet schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 12:07:

[afbeelding]
Ik had gewoon moeten stoppen.. de spelers vandaag slaan helemaal nergens op. Geen hogere winkans gezien dan 45 % game. Je zou toch denken dat je ook ooit eens een keer aan de andere kant van die schaal zit. iig wel een paar games kunnen dragen en ach ik maak mijn kills en doe mijn damage wel, zou zo graag alleen wat minder gehandicapte teamgenoten willen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lremcol
  • Laatst online: 15-09 19:17
zo jammer dat het spel besluit of jij vandaag wel of niet mag spelen.
Ik mag blijkbaar ook niet spelen vandaag, 16 verloren potjes van de 21, eindig vaak bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Joindry schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 14:40:
[...]

@shockwave, is die Buffalo niet die tier III plane (800 tokens ofzo)? Dan vind ik die sherman toch net iets meer binnen proportie naar beloning toe. Een tier drie krijgen we hier bij de volgende patch ook alweer, die rechtstreeks in de verkoop gaat trouwens.
Yup is een tier III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 21:21

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7Rp0D2X.jpg

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Aldus de persoon in de TD. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

'In een TD' had logischer geklonken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
De T110E3 verdient het om DE TD genoemd te worden.

Samen met de 268

[ Voor 23% gewijzigd door rgras op 26-10-2013 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Yay voor skill/tier/tankclass based matchmaker ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
ik geef het op... ik ga nooit meer spelen in het weekend en of tijdens specials.. Ik heb geen idee hoeveel potjes ik heb gespeeld vandaag maar geen één.. 0 potjes waren met een winkans boven de 50 %. En je kan veel doen, maar dat is lang niet altijd genoeg. Ja je staat eenzaam bovenaan, je doet je damage, haalf je kills maar je ergert je dood }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Winchance uitzetten, platoons opzoeken en bij lossstreak van server wisselen

ik draai juist erg lekker met 71%, 1960 wn7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Ik heb geen enkele mod geinstalleerd...speel het spelletje nu weer voor het eerst na bijna 2 jaar. Speel *alle* tiers gelijkwaardig behalve tier 9 & 10 (die speel ik ongv. 1 op de 8 potjes, meestal met E110/E105)...en ik haal gewoon altijd wel de 60% victory ratio op de meeste tankjes die ik heb. Ja, sommige tankjes kan je echt geen klote mee (AMX 38 bijv..en de AMX 40, crusader enz enz) en dan ben je aan de genade van je team overgeleverd.

Maar uiteindelijk...on the end of the day...win je toch hopelijk meer dan je verliest, toch? Er zijn zoveel noobs, daar moet je gebruik van maken. Ga naar links als iedereen naar rechts gaat, trek je terug als je ziet dat de basis valt. Attendeer anderen op gaten in de defensie (bliepen + typen). Vraag veelvuldig met SOS om hulp als je vermoed dat jou kant gaat vallen. Je moet gewoon in randoms continue bezig zijn met team management en maar deels met je eigen spel.

Ik speel 99% op de teamplay..en ja, soms betekend dat dat ik maar weinig kills/xp haal. Maar dan heb je wel een hulldown geregeld met je tank voor bijv. een franse autoloader medium/heavy. Nouja. Enzovoort. Een beter team begint bij jezelf.

Ignore de stats.....doe ik ook. Ik ga er per definitie al van uit dat iedereen in mn team 45% of lager heeft. Kan het ook nooit tegenvallen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag viel goed mee, 70% gewonnen, 2681 WN7.

Heb mij wel doodgeërgerd op een encounter battle op prokhorovka. We hadden 67 of 69% winchance, maar ik was lowtier TD. Southern spawn, dus ik ga op de heuvel zitten. Zie ik iedereen (buiten 1 arme ziel) mij volgen. Vraag vriendelijk aan de toptier heavies (met 1400+ WN7) wtf ze aan het doen zijn.

Uiteindelijk 7 - 15 verloren |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Kaap schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 18:00:
[...]

Yay voor skill/tier/tankclass based matchmaker ;(
Alle TDs gingen achter in de map campen terwijl ik lekker door pushte over de hill.. resultaat 5k damage maar de vlag werd gecaptured. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Nee, vandaag was wel de slechtste special zaterdag in tijden. De teams waren zo slecht, dat er echt niets te halen viel. En dat lag niets eens aan tomatenteams ofzo. Ook potjes waar wij 10 groenen hadden en de enemy maar 2 een paar keer compleet ge owned. Echt te bizar voor woorden.

Ben zeker 10 potjes compleet gesteamrolled, daardoor ook zeer weinig dmg kunnen doen. Het resultaat:

16/32 potjes winst
WN7 1340
avg dmg 1583, is nog niet eens zo heel slecht, maar gewoon te weinig kills gehaald en/of cap/def points voor een goede rating.

En de dag begon nog wel zo mooi met 3,8K dmg in m'n Tiger in een T9 pot. O.a. een E-75 in de fik weten te zetten en door goed te sidescrapen zijn laatste schot kunnen bouncen :)

replay voor de geïnteresseerden:
http://wotreplays.com/sit...g-mr_size-pzkpfw_vi_tiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
majic schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 18:23:
Ik heb geen enkele mod geinstalleerd...speel het spelletje nu weer voor het eerst na bijna 2 jaar. Speel *alle* tiers gelijkwaardig behalve tier 9 & 10 (die speel ik ongv. 1 op de 8 potjes, meestal met E110/E105)...en ik haal gewoon altijd wel de 60% victory ratio op de meeste tankjes die ik heb. Ja, sommige tankjes kan je echt geen klote mee (AMX 38 bijv..en de AMX 40, crusader enz enz) en dan ben je aan de genade van je team overgeleverd.

Maar uiteindelijk...on the end of the day...win je toch hopelijk meer dan je verliest, toch? Er zijn zoveel noobs, daar moet je gebruik van maken. Ga naar links als iedereen naar rechts gaat, trek je terug als je ziet dat de basis valt. Attendeer anderen op gaten in de defensie (bliepen + typen). Vraag veelvuldig met SOS om hulp als je vermoed dat jou kant gaat vallen. Je moet gewoon in randoms continue bezig zijn met team management en maar deels met je eigen spel.

Ik speel 99% op de teamplay..en ja, soms betekend dat dat ik maar weinig kills/xp haal. Maar dan heb je wel een hulldown geregeld met je tank voor bijv. een franse autoloader medium/heavy. Nouja. Enzovoort. Een beter team begint bij jezelf.

Ignore de stats.....doe ik ook. Ik ga er per definitie al van uit dat iedereen in mn team 45% of lager heeft. Kan het ook nooit tegenvallen ;-)
Mooi verhaal.. maar als je met je tier IV tank 1156 damage doet en 795 xp haalt, en de nummer 2 op de scoreboard van je eigen team doet 180 damage met 105 xp. En dat is dan de "beste" van de rest van mijn team geweest :X . Dan weet je wat voor games ik de hele dag al heb.

Zoals ik al zei je kunt maar zoveel doen. En stats geef ik helemaal niks om, maakt niet uit welke kleur mijn naam is en hoeveel % ik win. En de credits komen zo ook wel binnen als je je medals haald op een verlies.

Ik erger me er gewoon dood aan dat er zoveel spelers zijn die de meest voor de hand liggende keuzes, beslissingen en oplossingen tot het probleem NIET kunnen zien of maken. zelfs al ben je letterlijk aan het spellen voor ze wat ze moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skybullet schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 18:45:
Mooi verhaal.. maar als je met je tier IV tank 1156 damage doet en 795 xp haalt, en de nummer 2 op de scoreboard van je eigen team doet 180 damage met 105 xp. En dat is dan de "beste" van de rest van mijn team geweest :X . Dan weet je wat voor games ik de hele dag al heb.

Zoals ik al zei je kunt maar zoveel doen. En stats geef ik helemaal niks om, maakt niet uit welke kleur mijn naam is en hoeveel % ik win. En de credits komen zo ook wel binnen als je je medals haald op een verlies.

Ik erger me er gewoon dood aan dat er zoveel spelers zijn die de meest voor de hand liggende keuzes, beslissingen en oplossingen tot het probleem NIET kunnen zien of maken. zelfs al ben je letterlijk aan het spellen voor ze wat ze moeten doen
Verwacht je nu niet iets te veel van spelers op Tier 4? De meesten hebben net 100 games gespeeld, spelen met 50% crew, spelen de meeste mappen pas voor de 2e of 3e keer... Dat je je opwindt over spelers die in bijv. Tier 8 nog steeds spelen alsof het hun eerste game is begrijp ik, maar in Tiers 1-5 denk ik niet dat je iets van de meeste teamgenoten moet verwachten.

Uiteraard begrijp ik wel wat je bedoelt. Ik heb zelf ook een hele lading Tier 4s gespeeld, en was regelmatig met stomheid geslagen over bepaalde acties van teamgenoten. Maar ach, ik probeer er dan maar om te lachen en me niet te laten frustreren door de newbies. Gewoon niets van ze verwachten en lekker je eigen spel spelen. De serie overwinningen komt vanzelf weer, zolang je je er maar niet te druk over maakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Fijne battle van Goatz in de Black Prince, hij had best wel een makkelijke battle maar de tank kan best wel trollend zijn en heeft een best aardige armor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:06:
Fijne battle van Goatz in de Black Prince, hij had best wel een makkelijke battle maar de tank kan best wel trollend zijn en heeft een best aardige armor!

[video]
Die had ik gisteren al op je Twitch gezien idd. Hij angle'd zijn tank erg goed; probeer ik van te leren nu ik ook aan die lijn ben begonnen (bij de Churchill nu). Erg goed gespeeld! Spelers zoals die enemy VK in het begin zijn natuurlijk wel lekker; free damage voor hem ;)

Overigens vind ik die trage Britse heavies best lastig te spelen. Meestal ben ik óf te laat voor de actie doordat ons team het enemy team oprolt, óf het hele team is dood en ik word gerushed. Hopelijk is de Conqueror het allemaal waard :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De vorige was lang geleden :P

Victory!
Map: Murovanka
Date: 26/10/2013 21:05:05
Vehicle: Jagdpanther II
Exp: 1.791 Credits: 62.299
Achievements: : Billotte's Medal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:15:
[...]

Die had ik gisteren al op je Twitch gezien idd. Hij angle'd zijn tank erg goed; probeer ik van te leren nu ik ook aan die lijn ben begonnen (bij de Churchill nu). Erg goed gespeeld! Spelers zoals die enemy VK in het begin zijn natuurlijk wel lekker; free damage voor hem ;)

Overigens vind ik die trage Britse heavies best lastig te spelen. Meestal ben ik óf te laat voor de actie doordat ons team het enemy team oprolt, óf het hele team is dood en ik word gerushed. Hopelijk is de Conqueror het allemaal waard :*)
Ik vond het zelf ook interessant om te zien omdat ik zelf geen Britse tanks bezit en ook niet zozeer van plan ben te gaan spelen. Ik heb ze soms wel bij vrienden gezien maar ik was niet echt overtuigd (behalve van de 183 dan O-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 20:49

Rianata

Have you played Atari today?

wesley1980 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 13:54:
11 kills en 8595 damage

[afbeelding]
Allereerst en zonder voorbehoud een prachtig resultaat! Ik heb je replay gekeken, omdat ik van mening ben veel van anderen te kunnen leren. Maar wat ik mij afvroeg tijdens de replay; waarom ga je met je
leopard PTA campen op die hill in het begin van de pot als een TD'er? Speel je daardoor niet deels in de hand dat de rest van je team snel(ler) uitgeschakeld wordt? Ik bedoel dit niet als keiharde negatieve kritiek, maar probeer de strategie erachter te begrijpen.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Leopard PTA of eigenlijk de hele leolijn zijn geen frontlinebrawlers, het zijn 2ndline snipers tenminste in mijn handen.
Ben zelf bij de Indiënpanzer.
Je hebt de armor van een fransman zonder autoloader er bounced weinig wat op je wordt afgevuurd.
Vanaf afstand kan je in het begin meer betekenen dan in de front omdat je dan langer damage kan doen.
Menig speler op dit forum kan loopt er op te vloeken omdat je bij een medium ervan uitgaat dat je lekker frontline kan spelen.
Daar zijn ze een beetje te hoog/groot voor en zelfs in hulldown schieten ze makkelijk door je gunmantlet dus een tactic a la M46 werkt ook niet.

[ Voor 32% gewijzigd door ShockWave op 26-10-2013 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Net hele leuke pot gespeeld in de E-25 platoon van 3 van die dingen waarbij we op een bepaald moment ons eigen team als sneeuw voor de zon zagen verdwijnen.
Gelukkig de battle nog naar onze hand kunnen zetten dmv damage tussen de 2 en 3K.

Replay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

ShockWave schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:56:
Leopard PTA of eigenlijk de hele leolijn zijn geen frontlinebrawlers, het zijn 2ndline snipers tenminste in mijn handen.
Ben zelf bij de Indiënpanzer.
Je hebt de armor van een fransman zonder autoloader er bounced weinig wat op je wordt afgevuurd.
Vanaf afstand kan je in het begin meer betekenen dan in de front omdat je dan langer damage kan doen.
Menig speler op dit forum kan loopt er op te vloeken omdat je bij een medium ervan uitgaat dat je lekker frontline kan spelen.
Daar zijn ze een beetje te hoog/groot voor en zelfs in hulldown schieten ze makkelijk door je gunmantlet dus een tactic a la M46 werkt ook niet.
Inderdaad, Leopard PTA heeft een aparte speelwijze, dit moet beter zijn bij de Leopard 1 omdat je dan in ieder geval wat gun depression hebt.

@Je post over de E-25, prachtig tankje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Is die E-25 het waard om te halen nu met de actie, hoor er heel erg veel wisselende meningen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley1980
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 14:25
@ Rianata,
Het klopt allemaal wat er net werd verteld over de Leo PTA.
Deze med heeft een iets andere benadering nodig dan bv de t54 waarmee je wel in de frontlinie speelt.
Zo als je zag heb ik bino's op de PTA en zodoende kan je meestal nog aardig wat spotten zonder zelf te worden gezien. Je moet er ook vanuit gaan dat er vrijwel geen een tank bounced op je en dat je ammorack er elke paar potjes wel aan gaat. Het ligt een beetje aan het lvl of je verder door pushed om een spot te krijgen, probeer wel een terugweg of dekking te vinden.

In het begin probeerde ik ook de PTA als een t54 of e50 te gebruiken, maar dat loopt vaak niet goed af met je. Geen armor en hoge reload tijd werken niet in je voordeel dan.
Mijn advies is dan ook om niet altijd hetzelfde te doen met je tanks. Probeer wat andere tactieken en plekjes en je kan zomaar een goed potje hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skybullet schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 10:53:
Is die E-25 het waard om te halen nu met de actie, hoor er heel erg veel wisselende meningen over.
In mijn ogen altijd waard om te kopen.
Als je houdt van spotten, snipen en heel snel relocaten, heb je een geweldige funtank aan de e25.
Als t geen premium zou zijn, zou t nog 1 van mijn favo tanks zijn.
Extra creditincome en preferred MM maken t alleen maar nóg leuker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Skybullet schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 10:53:
Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 11:25:

In mijn ogen altijd waard om te kopen.
Als je houdt van spotten, snipen en heel snel relocaten, heb je een geweldige funtank aan de e25.
Als t geen premium zou zijn, zou t nog 1 van mijn favo tanks zijn.
Extra creditincome en preferred MM maken t alleen maar nóg leuker!
I agree with above :Y
MM max tier 8, inkomen gemiddeld 50k over de afgelopen potjes die ik heb gespeeld.
Dit komt vooral door de cheapass ammo die je verschiet dit is heel wat goedkoper dan de SU-122-44.
390dmg voor 1025credits vs 3x 135dmg voor 327credits voor de E-25.
Reload is zo snel dat een rammer maar 0.2 sec. scheelt, aimtime en acc. is hoog dus gld niet nodig (reload duurt zelfs langer).
Gebruik zelf vents, binocs en cammonet.

Als je naar mijn geposte replay kijkt dan zie je wel een klein beetje wat je kan, oa scouten/proxyspotten achter heuveltje waar ze je niet kunnen raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Zo slecht als het gisteren ging, zo goed gaat het tot nu toe vandaag :) Pas 4 potjes gespeeld, maar al 2 top gun medailles binnengehaald. Net een heerlijke pot met de Stug, lichte carry :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TjfOIMSZyCvds7D4doGRfEMk/thumb.jpg

replay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
lol, eerste game vandaag in mijn amx cie 48, gelijk tegen kaap en kyozu in de stream. Kon helaas maar 2 schoten doen, tenminste 1 in de t32 van kyozu :)

Daarna wel kapot geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
ShockWave schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 11:48:
[...]

[...]

I agree with above :Y
MM max tier 8, inkomen gemiddeld 50k over de afgelopen potjes die ik heb gespeeld.
Dit komt vooral door de cheapass ammo die je verschiet dit is heel wat goedkoper dan de SU-122-44.
390dmg voor 1025credits vs 3x 135dmg voor 327credits voor de E-25.
Reload is zo snel dat een rammer maar 0.2 sec. scheelt, aimtime en acc. is hoog dus gld niet nodig (reload duurt zelfs langer).
Gebruik zelf vents, binocs en cammonet.

Als je naar mijn geposte replay kijkt dan zie je wel een klein beetje wat je kan, oa scouten/proxyspotten achter heuveltje waar ze je niet kunnen raken.
je replay bekeken en nog wat forums en reviews. Besloten te halen voor de lols en credits.

Eerste game, ondanks het enorme donkeyteam, en ik de enige die de brug over ging op erlenberg toch mijn reet uit mijn broek gelachen. Geweldig klein dingetje, net een grondgebonden torpedo :+

Shells kosten echt niks, dus alsnog 38 k winst overgehouden van dit verloren eerste potje. Me is happy _/-\o_

Trouwens met vents/camo/binocs. En net een nieuwe crew die allemaal camo gaan trainen

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/1498oao.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

*** teams vandaag weer.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/50254601/World%20Of%20Tanks%20Screenshots/shot_018.jpg
Wij hielden met zn 2en op één flank tegen 2x T57, Foch155, T54 en ISU. Ondertussen verloor de andere kant (met al onze tanks) omdat ze vol in arty range een shoot out gingen houden.........

Potje erna:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/50254601/World%20Of%20Tanks%20Screenshots/shot_019.jpg
Arty was op ons aan het focussen en wij hielden een Patton, Tiger2, IS7, T54 en o140 bezig en toch verloor de andere kant weer kansloos......

* wontcachme heeft er weer genoeg van voor vandaag na 2 potjes....

Ik begin wat voor een BF3 puntentelling te voelen. Het maakt qua xp niet uit of je wint/verliest (misschien een minime bonus), maar je krijgt xp voor wat je presteert.

[ Voor 11% gewijzigd door wontcachme op 27-10-2013 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Skybullet schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 12:55:
[...]

je replay bekeken en nog wat forums en reviews. Besloten te halen voor de lols en credits.

Eerste game, ondanks het enorme donkeyteam, en ik de enige die de brug over ging op erlenberg toch mijn reet uit mijn broek gelachen. Geweldig klein dingetje, net een grondgebonden torpedo :+

Shells kosten echt niks, dus alsnog 38 k winst overgehouden van dit verloren eerste potje. Me is happy _/-\o_

Trouwens met vents/camo/binocs. En net een nieuwe crew die allemaal camo gaan trainen

[afbeelding]
Op Erlenberg; First team to cross the bridge, first team to lose the match. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, die Received Damage Announcer mod in combinatie met XVM is toch wel interessant. Ik leefde met het vooroordeel dat het vooral de goede spelers zijn die goud lopen te spammen, maar tot nu toe blijkt het tegendeel waar.

Gisteren ge-oneshot door een blauwe SU-152, gewoon HE. De rode Tiger II daarentegen... En vandaag ben ik de Churchill aan het grinden. Alle goede spelers weten dat ze gewoon door mijn turret kunnen schieten, maar heb al verschillende rode/oranje tanks APCR zien schieten en een oranje Pz. IV was met HEAT aan het strooien.

Wel af en toe frustrerend als je probeert goed te anglen, en dat de tegenstander dan gewoon naar goud switcht en het voor niks is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
defiler1974 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 12:47:
lol, eerste game vandaag in mijn amx cie 48, gelijk tegen kaap en kyozu in de stream. Kon helaas maar 2 schoten doen, tenminste 1 in de t32 van kyozu :)

Daarna wel kapot geschoten.
In ieder geval had je een win, wat een ballen top tiers hadden wij :P
Vooral ook die 2 tier 9's die verloren tegen een T-44 en Centurion 1...
Wel lache want daarvoor was die T-44 nog aan het kijken naar mijn stream :)
Nemean schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 13:18:
[...]

Op Erlenberg; First team to cross the bridge, first team to lose the match. ;)
En dat is zo stront vervelend tegenwoordig. Nu dat meer mensen dat idee door hebben en zeker met al die TD's heb ik bijna elke match op Erlenberg een draw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Gold shells gewoon compleet kicken uit het spel. Zijn nergens voor nodig en zorgt ervoor dat skill niet nodig is. Gewoon gold spammen en alle poolse vrienden kunnen opeens ook wat raken.

In mijn ogen zou dit moeten gebeuren met de game om het een stuk speelbaarder te maken:
- Gold shells eruit
- TD's limiteren in maximaal aantal per kant
- TD's minder alpha en pen geven, maar hogere rof

Dan kan je nog perfect TD spelen en je tank kunnen anglen heeft ook nog eens nut.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

dit zou ook wel handig zijn in XVM http://drongo-lab.ru/hp-t...a-world-of-tanks-0-8-6-2/

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Zit er ook in. Als je hitlog gebruikt en je drukt op alt krijg je van de levende tanks de hp te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 13:36:
Gold shells gewoon compleet kicken uit het spel. Zijn nergens voor nodig en zorgt ervoor dat skill niet nodig is. Gewoon gold spammen en alle poolse vrienden kunnen opeens ook wat raken.

In mijn ogen zou dit moeten gebeuren met de game om het een stuk speelbaarder te maken:
- Gold shells eruit
- TD's limiteren in maximaal aantal per kant
- TD's minder alpha en pen geven, maar hogere rof

Dan kan je nog perfect TD spelen en je tank kunnen anglen heeft ook nog eens nut.....
Signed! Kon het zelf niet beter verwoorden, compleet mee eens! Wat zou het top zijn als dat ooit gaat gebeuren, maar zeker die gold shells zie ik er niet uitgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
psychoclown schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 13:31:

En dat is zo stront vervelend tegenwoordig. Nu dat meer mensen dat idee door hebben en zeker met al die TD's heb ik bijna elke match op Erlenberg een draw..
in patch 8.9 komt er Erlenberg encouter modes in zag ik laatst in filmpje van quickybaby. Hij denkt dat het daardoor wat dynamischer zal worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zo! Daarnet de 1600 average damage gepasseerd op mijn account :) Volgende doel is 1800 WN6/7 (momenteel 1781.5) en 60% winratio (momenteel 59.72%).

Momenteel mijn T30 aan het grinden, nog 20k tot de top gun en dan nog 32.000 voor de engine en dan kan de grind naar de T110E4 beginnen :)

Mijn lijstje met tier 10's tot dusver:

IS-4
IS-7
T-62A
Object 140 (nog niet gekocht ivm te weinig credits.. :P)
Object 268
E-100
T110E5
T57

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRammeloo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:49
Het komt misschien omdat ik voornamelijk met m'n STUG speel, en dus vooral tier 5 en 6 games speel, maar ik zie het 'TD-probleem' niet zo. Op deze tiers is de balans tussen de soorten tanks meestal prima in orde.

En ja, op sommige maps kun je zelfs als camper flinke schade toebrengen, maar voor meer succes zul je toch van je plek afmoeten. En er zijn ook maps zijn waar je in mijn beleving maar een geringe toegevoegde waarde hebt als TD.

Als bezitter van een STUG en E25 ben ik in ieder geval tegen een lagere pen, het houdt nu al niet over...
Pagina: 1 ... 27 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)