Soms heb je juist een "lucky roll of the dice"
Gister in mijn T-54 ikke 1 shot rijdend in the open bij de enemy base tegenover een 1 shot IS-3 welke achter een heuveltje stilstaat met alleen een klein randje van de commandercupola zichtbaar.
Ik druk af en verwacht eigenlijk zelf afgeschoten te worden.
Hij schiet in de grond en ik knal hem af???
Viel van mijn stoel af van verbazing aangezien dat schot nooit een hit had moeten wezen.
Valt mij de laatste tijd wel vaker op dat je een tank ziet rijden, je tracer vliegt ervoor of erachter langs en toch krijg je een hitregistratie.
Negeer dan vooral het helpgeroep van de jongling die het waagt het jachtgebied van de rooien te betreden.
Het is moeilijk te weerstaan ik weet het maar DOE het NIET je wordt zelf ook opgevreten door de killertomatoes.
eL_Jay schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:23:
Al weer geruime tijd niet gespeeld en zit te twijfelen om het weer eens op te pakken.
Aantal vraagjes:
-Is de
t54e1T57 nog inba (met die dps van destijds vrat die 1 op 1 elke tier X die ik had op terwijl ik net 2 a 3 schoten kon lossen en i.t.t. de 50b dingde die ook nog genoeg)?
-Is arty nog deftig generfd?
-Kunnen de russian heavies snipen? (lees betrouwbare hits op >350 m)
1- Ja nog steeds, ja turret dingt ook genoeg
2- Ze zeggen het maar heb nooit zoveel kills gehaald met arty voor de laatste patch dus de overall accuracybuff heeft een leuke buff meegebracht.
3- Jazeker, Heb met de ISU met 152mm derp leuk kunnen snipen op 300+M
defiler1974 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 22:38:
Helaas kan je ook niet altijd een hoge rating speler vertrouwen. Was gisteren samen met een blauwe t69, staan er 3 tanks in de cap. Rijdt hij er vrolijk vandoor als ik om hulp vraag om zijn clip verderop nog te legen op een andere tank. Kreeg nog de opmerking: **** winning, im here for damage and kills.
Pot verloren, terwijl we een goede kans op decapping hadden aangezien het grote deel van de tanks er nog was bij ons team, alleen had 1 van ons het niet overleefd.
Er zullen best wel wat goede spelers tussen de paarse, blauwe en groenen zitten, maar helaas is het geen 100% indicatie.....
Daarom is hij dus blauw hij pakt leuke damage en kills, zijn winnrate zou dan meer "kunnen" zeggen over hoe hij verder is qua teamspeler.
Bewust achterblijven en je team laten stikken totdat je nog als enige platoon over bent om de kruimeltjes/kills op te ruimen zodat je je "the man of the match" kan noemen en je rating lekker blauw/paars wordt/blijft.
Joindry schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 10:31:
Gisteren een beest van een platoon gedaan op tier 6. Als ik me niet vergis hebben we maar één potje verloren op de 12. Waarvan we in de meeste potjes echt onze stempel konden drukken door een flank te rapen. Sealclubbing ftw. Het doet je humeur toch eens goed, de sfeer in het platoon was oppergoed
8.9 mag uitrollen voor mij, mijn wowp tokens staan klaar om een maand premium aan te schaffen. Dat en ik weet niet meer wat te grinden intussen.
Heb net gister de Buffalo gekocht van de Tokens, deze blijf je houden nadat de game uitkomt, soort van Sherman ding die je ook kon hebben als je WoT Beta had gespeeld.
Gister ook wezen sealclubben was alleen niet in eerste instantie de intentie.
E25 gekocht en shells lopen spammen in tier 7 matches, beetje scouten, enemy's zichtbaar houden, leuke damage gedaan.
Ook dikke pret doordat die tank zo laag is, in de zijkant of achterkant van een enemy parkeren en hij kan gewoon niet bij je komen vanwege gemis aan gundepression.
Beetje afwachtend spelen om te kijken waar gaten vallen om te flanken of hithithithit and run als een autoloader als ze geen aandacht aan je schenken.
[
Voor 9% gewijzigd door
ShockWave op 26-10-2013 11:03
. Reden: aanvulling ]