[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 31 Laatste
Acties:
  • 70.465 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
oosterhofjf schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:18:
[...]

Ben ondertussen aanbeland bij de 50 100 en dat is voor mij een troll gun zeg :P Ene match is bijna elke shell raak en een andere match mis of bounce ik alles. Net een match waarvan ik 800 damage deed met 18 shells ;( Heb al geleerd mijn rust te nemen wanneer ik mijn clip leeg, maar soms mag het gewoon niet zijn. ahhaaaa een t34 sjokt voorbij... 4 shoten op zijn zijkant en allemaal mis op 300m :+ volgende pot zijn ze gewoon allemaal raak.
Welke equipment gebruik je?

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:20

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

[...]

Nice! vlag en wimpel geslaagd?

Ben ondertussen aanbeland bij de 50 100 en dat is voor mij een troll gun zeg :P Ene match is bijna elke shell raak en een andere match mis of bounce ik alles. Net een match waarvan ik 800 damage deed met 18 shells ;( Heb al geleerd mijn rust te nemen wanneer ik mijn clip leeg, maar soms mag het gewoon niet zijn. ahhaaaa een t34 sjokt voorbij... 4 shoten op zijn zijkant en allemaal mis op 300m :+ volgende pot zijn ze gewoon allemaal raak.
De 50 120 heeft hetzelfde vind ik. Soms doe je met een clip 3 0-crits en een miss. Soms doe je de volle mep. Maar bij mij lijkt die gun wel héél 0-crit-happy. Nog steeds een leuke tank doch. (grootste minpunt is de belachelijke gun elevation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:08

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

[...]

Ik hoop van wel, heb helaas niet te horen gekregen hoeveel Y/N ik heb gekregen. :)

@Kaap Ty :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik ben sinds recent weer aan het spelen in WoT. Nu was voorheen (een jaar geleden of zo?) de PanzerIV een uitstekende farmtank, nu is echter de koepel gewijzigd en zijn er wat andere tweaks geweest waardoor ik door zo'n beetje alles ge-two-shot wordt... Wat is een goede tank om nu centjes in te grinden? Is het nog steeds tier V / VI wat de klok slaat?

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:47
idd tier V non-premium of een tier VIII premium tank. als tier V zijn denk ik de kv-1 of t49 wel aan te raden. Verder goed naar de nieuwe missies kijken. Hier is vaak ook nog een hoop extra geld mee te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:29
Jep. Als je geen premium tank wil kopen, is het verstandig om de USA turreted tankdestroyers lijn te volgen. Niet alleen zijn de T18, T82, T49 en Hellcat briljant om te spelen, ze verdienen ook prima credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Bedankt voor jullie antwoorden :)
perpixel schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:04:
idd tier V non-premium of een tier VIII premium tank. als tier V zijn denk ik de kv-1 of t49 wel aan te raden. Verder goed naar de nieuwe missies kijken. Hier is vaak ook nog een hoop extra geld mee te verdienen.
Een KV1 en KV2 heb ik al in mijn arsenaal zitten. Voor de rest eigenlijk uitsluitend de Germany lijn gevolgd (maar dan ook meteen alle opties) en daar tot tier 7 ongeveer unlocked. Hoe zit het met die missies? Voor zover ik gezien heb zaten er op een X aantal tank een 1,2 / 1,3 x voor geld op, eigenlijk hetzelfde als vroeger de weekenden? Verder nog een daily welke ik standaard niet ga halen (x damage doen) :')
BramSd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:12:
Jep. Als je geen premium tank wil kopen, is het verstandig om de USA turreted tankdestroyers lijn te volgen. Niet alleen zijn de T18, T82, T49 en Hellcat briljant om te spelen, ze verdienen ook prima credits.
Zal ik overwegen. Je ziet inderdaad veel Hellcats rond reiden. Een premium tank kopen doe ik vooralsnog niet (vooral vanwege de -imho- onrealistische prijzen), hoewel ik wel 950 gold nog op mijn account heb staan (had al mijn tanks een leuke camo gegeven, deze zijn eraf gehaald omdat het nu ook echt een functie heeft gekregen - terrecht!).

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:13
Vents, GLD en zojuist een camonetje erop gezet.

Autoloaders kunnen zo leuk zijn. Kom net een is4 van dichtbij tegen. Leeg netjes mijn clip op hem en hij kon maar 2 keer schieten. Hop is4t weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 20:19

BTU_Natas

Superior dutchie

Ik kom niet meer bij.. Ik ben schijnbaar zo'n rotte appel. Hahahahahaha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:39

databeestje

Von PrutsHausen

De stats van mijn KV-1 zijn niet echt super goed, maar met de 85mm kan je zo'n beetje overal doorheen komen. Met de gun rammer goed te doen. Snelheid viel me ook nog alles mee.

Ik kijk wel uit naar de KV-2, lijkt me gewoon leuk om met een schoenendoos over het veld te boten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kandidaat voor meest verschrikkelijke enemy team ooit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7QQD77I.jpg

Was op Malinovka. Enemy team begon met enkele teamkills, vervolgens nam een scout positie in een bosje zodat al hun tanks gespot werden, en toen de teller op 13:00 stond was heel het enemy team weg. Score: 13 vs -2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
oosterhofjf schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:47:
[...]

Vents, GLD en zojuist een camonetje erop gezet.

Autoloaders kunnen zo leuk zijn. Kom net een is4 van dichtbij tegen. Leeg netjes mijn clip op hem en hij kon maar 2 keer schieten. Hop is4t weg.
Gebruik Vents, GLD en Vstab, betere setup is er voor de AMX 50 100 (of de komende tanks van de franse heavy lijn) niet :)
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 17:41:
Kandidaat voor meest verschrikkelijke enemy team ooit:

[afbeelding]

Was op Malinovka. Enemy team begon met enkele teamkills, vervolgens nam een scout positie in een bosje zodat al hun tanks gespot werden, en toen de teller op 13:00 stond was heel het enemy team weg. Score: 13 vs -2 :+
Ook al is het lage tiers is het nog steeds wel een wtf waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Kwam dit nog tegen op het forum van WoTLabs, ik moest lachen ondanks dat het recorden best een naaistreek is: Click

'How many of you guys have expert China?' :F

[ Voor 11% gewijzigd door Nemean op 23-10-2013 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lremcol
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 19:17
Een premiumtank hoeft niet duur te zijn, de SU100Y is een leuk tankje om mee te spelen. Het is een rijdend huis met een hele dikke gun. Brengt goed geld binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

lremcol schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 20:38:
Een premiumtank hoeft niet duur te zijn, de SU100Y is een leuk tankje om mee te spelen. Het is een rijdend huis met een hele dikke gun. Brengt goed geld binnen.
Het is een kartonnen doos, geen huis. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 13:59
Nemean schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 20:12:
Kwam dit nog tegen op het forum van WoTLabs, ik moest lachen ondanks dat het recorden best een naaistreek is: Click

'How many of you guys have expert China?' :F
Bestand lijkt corrupt te zijn, kan het hier niet afspelen.

Tell me what happened. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:39
Kunnen al die !@#$%$ noobs van de server nokken, het is geen x3 of x5 vandaag dus wat hebben ze er te zoeken :S echt kansloze games tot nog toe.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
Appie Heijn schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 22:31:
Kunnen al die !@#$%$ noobs van de server nokken, het is geen x3 of x5 vandaag dus wat hebben ze er te zoeken :S echt kansloze games tot nog toe.
Hm liever niet zolang ze in het enemy team zitten :)

Erg leuke dag gehad, een hoop spannende potten meegemaakt. Heb nu de topgun op de E-75, 13,4 sec reload is ff slikken, maar ik hoef me geen zorgen meer te maken over te weinig pen. Ding blaast overal dwars doorheen :D

Dag afgesloten met een 71,4% wr en 1983 WN7. Not bad :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:53
Toen die kl**tm****len in mijn 3e potje geen van allen verder dan 100m van de spawn reden en met zijn 14en binnen 50m van elkaar stonden te campen wachtend op de dubbele flank van de tegenstander, heb ik mijn kont naar de vijand gekeerd en ben ik wat anders gaan doen.
Het gemiddelde spelerniveau: |:(

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam je idd een keer tegen waarbij ik na afloop zag je aan de verliezende kant zat.
Potje op Ensk, ik zat in 3-mans platoon van CELL

Maar inderdaad: veel kansloze gasten gezien vanavond.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
psychoclown schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 17:55:
[...]

Gebruik Vents, GLD en Vstab, betere setup is er voor de AMX 50 100 (of de komende tanks van de franse heavy lijn) niet :)
Blijf nog even bij mijn camo netje. Begin de tank steeds meer door te krijgen na een dag spelen. Gemiddeld nu op 1000 exp precies. Merk dat die 10% extra toch net het verschil maakt bij deze tank.

Heb je trouwens nog replays van de franse heavy line? Ben benieuwd hoe jij die speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

User schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:47:
[...]
Bestand lijkt corrupt te zijn, kan het hier niet afspelen.

Tell me what happened. :P
Werkt hier gewoon, en bij m'n maatje ook.

Een kerel met een winrate van <46% meld zich aan bij 1 van de betere clans van de US. En zij vragen aan hem waarom hij een survival rate heeft van 8% (dacht ik) op 1 van zijn Chinese tanks. En de reden daarvoor was dat niemand die bijna nog had en dat hij daarom altijd priority target is geworden. Toen ze daar op reageerde dat dat niet de reden kan zijn vroeg hij dood leuk hoeveel mensen al de volledige Chinese tree geresearched had. :+ Toen zaten ze nog wat te lachen en was ie maar geleaved van TS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 19:08
Heerlijk! Vanavond weer een klein succesje geboekt: Samen met kyozu door naar de kwartfinales van de Mangled Metal Cup. Zaterdag wordt het door WG live gestreamed. Hopelijk door naar de semi en dan naar de final :)

[ Voor 4% gewijzigd door pkregting op 24-10-2013 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

pkregting schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 00:27:
Heerlijk! Vanavond weer een klein succesje geboekt: Samen met kyozu door naar de kwartfinales van de Mangled Metal Cup. Zaterdag wordt het door WG live gestreamed. Hopelijk door naar de semi en dan naar de final :)
Gaat lekker :) zet em op eh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

[...]

Daar had ik dus de hele tijd vandaag op mijn livestream last van, omfg ik was me echt kapot aan het ergeren, ik hield me nog een beetje in maar van binnen was ik aan het koken :o :o :o . Je hebt dan je sights bijna helemaal ingezoomed op een tank en dan krijg je 5 van die dead-pigeon shots die vol de grond inknallen en de laatste is toevallig wel raak. :( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
Ik wil jullie allemaal eens erop wijzen over onze giftshop. Wordt elke x weken geupdate. De EU giftshop kun je hier vinden: https://worldoftanks.eu/gifts/

Nou vraag je je af, beste Kaap, waarom post je dit? Dit wist ik al?

Ik kwam gisteren toevallig op de giftshop van de US uit. Tot mijn stomme verbazing ziet deze shop er veel gelikter uit, maar biedt het bizar veel meer packages. Zelfs packages voor equipment en premium consumables. Ik heb toen de RU en Asian shops gecheckt en ook deze zijn zeer uitgebreid.

Ter vergelijking, dit zijn de andere shops:
US giftshop
RU giftshop
Asian giftshop

Klik eens door die shops heen, moet je zien wat daar allemaal aangeboden wordt.

Wargaming EU :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Kaap schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 07:58:
Ik wil jullie allemaal eens erop wijzen over onze giftshop. Wordt elke x weken geupdate. De EU giftshop kun je hier vinden: https://worldoftanks.eu/gifts/

Ik kwam gisteren toevallig op de giftshop van de US uit. Tot mijn stomme verbazing ziet deze shop er veel gelikter uit, maar biedt het bizar veel meer packages. Zelfs packages voor equipment en premium consumables. Ik heb toen de RU en Asian shops gecheckt en ook deze zijn zeer uitgebreid.

US giftshop
RU giftshop
Asian giftshop

Leuk, de exclusieve beta tanks worden weer verkocht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09 00:28
Kaap schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 07:58:

US giftshop
RU giftshop
Asian giftshop

Fijn ook om die prijzen te zien. 112 is bijvoorbeeld overal 36-38 euro, behalve in EU daar is ie 44 euro. Lijkt erop dat alle EU prijzen 10-20% hoger liggen dan op de andere servers.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:22
Leuk die beta tanks voor maar 110 dollar en 80 dollar, wel een hoop goud erbij!

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09 00:28
Leuk, de exclusieve beta tanks worden weer verkocht 8)7
Schijnt dat alleen europeanen daarover mekkeren, en dat dat daarom dus niet in EU wordt verkocht. Komt door die mensen die andere niks gunnen en per se hun pruttankje exlusief willen houden om te laten zien aan de rest van de server hoe 'geweldig' ze wel niet zijn.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:18
filipy23 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 09:08:
[...]

Fijn ook om die prijzen te zien. 112 is bijvoorbeeld overal 36-38 euro, behalve in EU daar is ie 44 euro. Lijkt erop dat alle EU prijzen 10-20% hoger liggen dan op de andere servers.

Babs out!
Dat is nu net iets waar WG EU nu niets aan kan doen. Dat heeft te maken met bep. taxes die wij wel hebben maar die in Amerika/Azie niet betaald hoeven te worden.

Voor de rest is het inderdaad bekend dat de EU shop nogal magertjes is....

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Dat van de prijsverschillen snap ik wel, prima. Van die beta tanks zal me echt aan mijn reet roesten. Maar de uitgebreide keuze van consumable packages, een equipment package en meer keuzes in premium time en gold of gold/credits, dat vind ik wel storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:18
Kaap schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:56:
Dat van de prijsverschillen snap ik wel, prima. Van die beta tanks zal me echt aan mijn reet roesten. Maar de uitgebreide keuze van consumable packages, een equipment package en meer keuzes in premium time en gold of gold/credits, dat vind ik wel storend.
Yup, want dat zijn precies de punten waar WG EU makkelijk iets aan zou kunnen veranderen. Maar het is al langer duidelijk dat de WG EU staff die over dit soort dingen gaat niet echt weten waar ze mee bezig zijn. De giftshop is 1 punt, maar ook als je kijkt naar de tijd die het duurt voordat ze uitslagen van events hebben vegeleken met de andere servers is het gewoon bedroevend.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Yep, Wargaming EU zitten daar echt voor zichzelf, beetje zakken vullen en geen reet uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Ik ben positief ingesteld, ik hou het op incapabel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Laatst online: 10:00
Na het zien van een replaycontest van jingles en een paar troll games van quickybaby. toch maar de britse heavy line in gegaan enkel en alleen voor de matilda. Had hem net vandaag gekocht, dit was de derde game. Ik was compleet de verkeerde kant op gereden en ben daarna op mijn dooie gemak terug gegaan om alsnog dit te doen met 5 min op de klok. nieuwe favo tank O+

de rage in de chat was legendarisch trouwens :+

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/28suczo.png

[ Voor 5% gewijzigd door Skybullet op 24-10-2013 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonINC
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-04 18:14
They took our gun :(

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qJDDY7n.jpg

Verder, de E-25 is een beest _/-\o_. 3300 DPM op tier VII. Een reload van 2.47 seconden met mijn 400% JT crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Skybullet schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:06:
Na het zien van een replaycontest van jingles en een paar troll games van quickybaby. toch maar de britse heavy line in gegaan enkel en alleen voor de matilda. Had hem net vandaag gekocht, dit was de derde game. Ik was compleet de verkeerde kant op gereden en ben daarna op mijn dooie gemak terug gegaan om alsnog dit te doen met 5 min op de klok. nieuwe favo tank O+

de rage in de chat was legendarisch trouwens :+
De lofzang op de Matilda kan mij niet vaak genoeg plaatsvinden :D

Had afgelopen zondag nog deze überpot met haar. Als je toptier bent is het één groot feest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Zeer lekkere battle in mijn VK4502A
En ja ik kon het niet laten een Medal of Honor allied assault taunt erbij te pakken in de game :P

Victory!
Battle: Severogorsk 24-10-2013 13:03:24
Vehicle: VK 45.02 (P) Ausf. A
Experience received: 4.896 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 87.069
Battle Achievements: Steel Wall, Top Gun

http://wotreplays.com/site/397904

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LeonINC schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:17:
They took our gun :(

[afbeelding]

Verder, de E-25 is een beest _/-\o_. 3300 DPM op tier VII. Een reload van 2.47 seconden met mijn 400% JT crew.
Yep, enorm leuk om erbij te hebben.
Extra leuk door de preferred MM en extra inkomsten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Mr_Size schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:24:
[...]

De lofzang op de Matilda kan mij niet vaak genoeg plaatsvinden :D

Had afgelopen zondag nog deze überpot met haar. Als je toptier bent is het één groot feest!
mijn potential damage received was ook bijna 10 x zoveel als mijn health is _/-\o_ meer dan 100 hits waarvan 7 penetraties :')

Was idd top tier, maar had net een flinke tier 6 game en kon ook goed uit de voeten, zolang je niet gespot wordt. weinig tier 6 tanks beschoten die ik niet kon penetraten

[ Voor 14% gewijzigd door Skybullet op 24-10-2013 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
wsLy schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:30:
Zeer lekkere battle in mijn VK4502A
En ja ik kon het niet laten een Medal of Honor allied assault taunt erbij te pakken in de game :P

Victory!
Battle: Severogorsk 24-10-2013 13:03:24
Vehicle: VK 45.02 (P) Ausf. A
Experience received: 4.896 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 87.069
Battle Achievements: Steel Wall, Top Gun

http://wotreplays.com/site/397904
Heb de replay (nog) niet gezien, maar laat me raden: "this is too easy" ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:47
Ik zie dat strafe korps vanavond gratis goud gaat verdienen :) zijn maar weinig inschrijvingen voor die wot benelux cup :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Mr_Size schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:37:
[...]

Heb de replay (nog) niet gezien, maar laat me raden: "this is too easy" ? :)
'Mess with the best. Die like the rest.'

Heerlijk was die taunt.. vooral in het Duits ^^

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Teamleden ragen in battle, ik zou de noob zijn en alleen 1 shots wegpakken ivm mijn kills.
Moest cappen van het team toen ik alleen nog over was met 1 maus die werd geraped door TD's.
Team had niet door dat je 2 minuten niet eens zou redden aangezien hun TD's in het midden stonden.
Heb even in de cap gestaan en ben toen via de berg naar mijn base gereden om te resetten maar helaas gekilled te worden..
Heb nog wel geantwoord dat ze maar in de aar moesten kijken wie er nou de battle gedragen had..

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54510589/WoT/Screenshots/They%20called%20me%20Noob%20%281%29.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54510589/WoT/Screenshots/They%20called%20me%20Noob%20%282%29.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door ShockWave op 24-10-2013 15:41 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:59
Heerlijk is dat inderdaad, kan helaas de foto's niet zien op mijn werk. Niets zo fijn om uitgemaakt te worden voor van alles en dan op het eind zien wat de stats zjin. Laatst ook het iemand tegen me bezig dat ik moest stoppen met spelen van Arty want ik had geen kills op dat moment, terwijl de andere kant er al 3 had.Mijn team werd in dit geval in Pearlriver aardig geraped in de vallei voor de brug. Ik stond aan het eind in het water close support te geven. Aan het eind van de battle bleek ik het meeste damage van het team gedaan te hebben en de arty van de andere kant maar een paa honderd maar wel 3 hele kills. Tja kan er ook niets aan doen dat de rest er met de kills van door gaat :)
Maar goed ragende mensen maakt het dan wel grappig op zijn tijd. Zelf vloek ik ook wel eens door de kamer na wat bounces en vervolgens met een schot in de brand te vliegen. Maar doe dat dan wel weer niet ingame!

Untappd: Louwke80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Kaap schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 08:37:
Ik weet niet waar ik gisteravond meer plezier aan beleefd heb, de stronk pluton met Kyozu en Evul, of de ontdekking en het delen van het bestaan van Fappy The Dolphin met het teamspeak channel :+
Deze Fappy??

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonINC
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-04 18:14
Zijn er hier andere E-25 eigenaars die willen platoonen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
wsLy schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:46:
'Mess with the best. Die like the rest.'

Heerlijk was die taunt.. vooral in het Duits ^^
Ow ja, natuurlijk, die was ik nog vergeten :p Heb in ze old days heel veel AA en SH gespeeld, brings me back :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
even vraagje. Die CW campaign die eraan komt. Werkt dat in de kern net als een normale CW?
Je hebt dus een lege map en iedereen probeert een plekje te veroveren?
Krijg je dan geen ellenlange battles bij de landing zones?

http://worldoftanks.eu/en/news/cw/second-campaign-rules/

Ik heb net de regels even nagelezen van de nieuwe campaign en het zijn er best wel een hoop.
Maar ik vraag me af hoeveel kans de kleinere/mindere clans gaan maken.
heb het verhaal van de 1e campaign een beetje voorbij zien gaan.

[ Voor 41% gewijzigd door defiler1974 op 24-10-2013 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
defiler1974 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:42:
even vraagje. Die CW campaign die eraan komt. Werkt dat in de kern net als een normale CW?

http://worldoftanks.eu/en/news/cw/second-campaign-rules/

Ik heb net de regels even nagelezen van de nieuwe campaign en het zijn er best wel een hoop.
Maar ik vraag me af hoeveel kans de kleinere/mindere clans gaan maken.
Eerste dag zullen alle landen een landingzone zijn.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
wsLy schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:48:
[...]

Eerste dag zullen alle landen een landingzone zijn.
Ah, nou begrijp ik het hele drama van de grote clans en de onderlinge afspraken.
Maar zullen de fame points er nu voor gaan zorgen dat iedereen met elkaar gaat vechten om meer punten te halen?

[ Voor 18% gewijzigd door defiler1974 op 24-10-2013 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Yep, map wordt gewiped en iedereen kan zich voor elke province inschrijven. Voor top provinces kan het inderdaad een lang tournament worden
Maar ik vraag me af hoeveel kans de kleinere clans gaan maken.
Wil je iets betekenen in de campaign, dan zul je sowieso 3 weken lang 24/7 met 1 of 2 teams aan de bak moeten.

Op zich is het niet erg anders dan de vorige campaign. VP's krijg je van provinces veroveren en missies, dus hoe sterker een clan, hoe groter de kans. Plus dat er de nodige alliances zullen zijn die elkaar zullen helpen.

Ik denk dat je zelf wel een beetje kunt invullen wat de kansen van een kleine danwel casual clan zijn :/
defiler1974 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:50:
[...]
Ah, nou begrijp ik het hele drama van de grote clans en de onderlinge afspraken.
Heeft niet zozeer met alliances te maken, maar met onderlinge samenwerking. Gebeurt nu toch ook op de CW map.

[ Voor 11% gewijzigd door JeroenNietDoen op 24-10-2013 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

Zie net dat er in de nieuwe xvm voor het squad scherm battletier-min en battletier-max gebruikt kan worden :D

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De watte????

Ik loop al een tijdje mee hier, maar hier snap ik alleen het woord XVM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59

wontcachme

You catch me? No you wont

Mickroz schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:56:
Zie net dat er in de nieuwe xvm voor het squad scherm battletier-min en battletier-max gebruikt kan worden :D
Test 5? Ik krijg daar niks te zien

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

in xvm test 5 squad.xc:
"formatInfoField": "{{rlevel}}"

In Squad:
{{level}} - vehicle level (Arabic numerals)
{{rlevel}} - vehicle level (Roman numerals)
{{vtype}} - vehicle class
{{battletier-min}} - minimal vehicle battle tier
{{battletier-max}} - maximal vehicle battle tier

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:58:
De watte????

Ik loop al een tijdje mee hier, maar hier snap ik alleen het woord XVM
Dus je begrijpt niet wat de battletiers van voertuigen zijn?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Nemean schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 00:04:
[...]

Werkt hier gewoon, en bij m'n maatje ook.

Een kerel met een winrate van <46% meld zich aan bij 1 van de betere clans van de US. En zij vragen aan hem waarom hij een survival rate heeft van 8% (dacht ik) op 1 van zijn Chinese tanks. En de reden daarvoor was dat niemand die bijna nog had en dat hij daarom altijd priority target is geworden. Toen ze daar op reageerde dat dat niet de reden kan zijn vroeg hij dood leuk hoeveel mensen al de volledige Chinese tree geresearched had. :+ Toen zaten ze nog wat te lachen en was ie maar geleaved van TS3.
Aha, zoiets hadden ze bij ZER0 dus ook een keer. Terminus en ik raden Quantor aan bij de recruiters. Zij zouden er naar kijken. En dat hebben ze dus gedaan. Paar dagen later, Terminus vraagt wat ze van Quantor vinden, waarop ze antwoorden: "Ja die gast is echt uberslecht! 6% survival rate" etc etc. Wij: "WTF? Dat kan nooit!"

Bleek dat ze Quant uitgenodigd hadden in plaats van Quantor.
Zoek voor de gein de stats van Quant maar eens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Mickroz schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 16:02:
in xvm test 5 squad.xc:
"formatInfoField": "{{rlevel}}"

In Squad:
{{level}} - vehicle level (Arabic numerals)
{{rlevel}} - vehicle level (Roman numerals)
{{vtype}} - vehicle class
{{battletier-min}} - minimal vehicle battle tier
{{battletier-max}} - maximal vehicle battle tier
Ik heb nog alles in één file staan. Moet het nog een keer om gaan zetten, maar dat is zo veel werk :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
User schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 16:32:
[...]
Aha, zoiets hadden ze bij ZER0 dus ook een keer. Terminus en ik raden Quantor aan bij de recruiters. Zij zouden er naar kijken. En dat hebben ze dus gedaan. Paar dagen later, Terminus vraagt wat ze van Quantor vinden, waarop ze antwoorden: "Ja die gast is echt uberslecht! 6% survival rate" etc etc. Wij: "WTF? Dat kan nooit!"

Dat is knap, volgens de stats heeft die gast 56k battles gespeeld? Dat betekent dat hij praktisch elke battle als een gek naar voren is gereden. Deze gast heeft de echte kamikaze medal veranderd.
Of de suicide scout medal.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Quant
Battles Participated: 56 547
Victories: 28 352 (50.14%)
Defeats: 27 411 (48.47%)
Draws: 784 (1.39%)
Battles Survived: 3 550 (6.28%)

Hoe is dat in godsnaam mogelijk?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wsLy schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 16:40:
Quant

Ach hij heeft niet heel veel invloed gehad op de battles als ik zijn 50% winrate ziet, gemiddelde ligt lager dacht ik. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Hij heeft een T92, 261 en CGC en in die arty lijnen heeft hij in totaal minder dan 35 battles........

183, E4, 263, jpzE100 zonder de lijnen ervoor (veel) te spelen...

WTF...

IS7, E5, Maus 113, fv215b, t57, e100, 50B zonder de tanks ervoor te spelen.....

EDIT: En dat ook voor de fv4202, m48, T62, O140, 121, 50m

Hoeveel gold zou die vent gebruikt hebben 8)7 8)7

[ Voor 63% gewijzigd door wontcachme op 24-10-2013 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
top 3 zijn scouts bij hem. Dit is de ultieme suicide scout denk ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje

databeestje

Von PrutsHausen

Quant

Gewoon op cruisecontrol recht vooruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
mijn halve team is "gewoon" dood gegaan zonder ook maar iets bij te dragen.. mijn gun doet 55 schade gemiddeld .. :X |:(

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/242bm9v.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quant

Ik heb hem ook al eens opgemerkt toen ik in een battle met hem zat. Hij gaat puur en alleen voor detections, check de hall of fame:

WoT hall of fame

Targets Detected
1 Quant 250.67 K
2 colinbrett666 234.80 K
3 fiksumdyrdum 169.75 K
4 aglycat 165.47 K
5 acegr1 139.30 K
6 spaidie 138.94 K
7 Thyroxin 137.26 K
8 Polda155 136.38 K
9 umbrella42 136.23 K
10 Janir_Killman 133.93 K

Hij is dé suicide scouter van WoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
defiler1974 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 16:38:
[...]

Dat is knap, volgens de stats heeft die gast 56k battles gespeeld? Dat betekent dat hij praktisch elke battle als een gek naar voren is gereden. Deze gast heeft de echte kamikaze medal veranderd.
Of de suicide scout medal.....
Tot 45k games deed die geen/weinig damage. Lijkt me gewoon een botter...

Of zie hierboven, kan bijna niet geloven dat iemand maanden aan een stuk 24/7 playtime wil verspelen om bovenaan een statistiekje te staan dat voor de rest 0.0 betekenis heeft... triestige zaak.

[ Voor 18% gewijzigd door Inrage op 24-10-2013 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
oosterhofjf schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 23:37:
[...]

Blijf nog even bij mijn camo netje. Begin de tank steeds meer door te krijgen na een dag spelen. Gemiddeld nu op 1000 exp precies. Merk dat die 10% extra toch net het verschil maakt bij deze tank.

Heb je trouwens nog replays van de franse heavy line? Ben benieuwd hoe jij die speelt.
Check mijn youtube maar, staan een aantal 50 100 potjes tussen :)
Van de 50b helaas nog geen leuke tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
De nieuwe weekend actie: Operation Lightfoot

50% discount and 50% increased income on the following vehicles:
V Crusader
V Pz.Kpfw. IV
IV Matilda
IV Pz.Kpfw. III
10% Discount on long-term Premium Accounts

When buying enough time for half a year or a whole year, you will pay 10% less gold!

Mission: Sand Beneath My Treads

Goal: Win a battle on one of these desert maps: Airfield, El Halluf, Sand River

Reward: 20% additional experience

Restrictions
Random battles only. This mission can be repeated each time you play on a desert map.

Dus voor de mensen die nog een Matilda willen, ff wachten dus tot zaterdag
En de E-25 is weer eens in de aanbieding voor nog geen E25,- :P en de Dicker Max voor net geen E20,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0rn schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 18:54:
De nieuwe weekend actie: Operation Lightfoot

50% discount and 50% increased income on the following vehicles:
V Crusader
V Pz.Kpfw. IV
IV Matilda
IV Pz.Kpfw. III

When buying enough time for half a year or a whole year, you will pay 10% less gold!

Mission: Sand Beneath My Treads

Goal: Win a battle on one of these desert maps: Airfield, El Halluf, Sand River

Reward: 20% additional experience

Restrictions
Random battles only. This mission can be repeated each time you play on a desert map.

Dus voor de mensen die nog een Matilda willen, ff wachten dus tot zaterdag
En de E-25 is weer eens in de aanbieding voor nog geen E25,- :P en de Dicker Max voor net geen E20,-
Je vergeet het belangrijkste (naar mijn mening dan) :P

Double Crew Experience
All of your tankers will improve their skills at twice the usual rate.

Heb een paar tanks met 70-80% op de eerste crew skill, dus dubbele crew XP is wel lekker. Gaat nu al zo traag, ik wil niet weten hoe lang het wel niet duurt voordat je 3 of 4 crew skills hebt, zoals ik bij sommigen gezien heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Heb pas 5 potjes gespeeld, maar weet nu al dat dit een balansdag is :S Eerste 4 potjes glansrijk verloren, ik doe zo'n 2k dmg gemiddeld. 5e potje win ik dan eindelijk eens maar we steamrollen ze zo erg dat ik maar 1 schot heb kunnen lossen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Heb ik weer...

Net vandaag een half jaar erbij gekocht. Maarja... je kunt niet in de toekomst kijken he... voortaan toch maar even wachten tot de special up is. Jammer, maar helaas...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 19:37:
[...]

Je vergeet het belangrijkste (naar mijn mening dan) :P

Double Crew Experience
All of your tankers will improve their skills at twice the usual rate.

Heb een paar tanks met 70-80% op de eerste crew skill, dus dubbele crew XP is wel lekker. Gaat nu al zo traag, ik wil niet weten hoe lang het wel niet duurt voordat je 3 of 4 crew skills hebt, zoals ik bij sommigen gezien heb :P
Ja oeps 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Lijkt er steeds meer op dat de huidige kv-1s opgesplitst gaat worden.

KV-1S will be tier 5. KV-85 (KV-1S with a bigger turret), KV-100 and KV-122 (which is basically a KV-1S hull with bigger 1800mm turret ring and IS turret) will stay on tier 6 (all three as one tank, to be clear). Therefore, KV-1S will be a faster, but less armored alternative to KV-1, the tier 6 vehicle will not lose its 122mm gun (looks like SerB won the argument).

Update: For those fearing nothing will change – current KV-1S is a blend of “light” original KV-1S mobility and KV-122 firepower. The new KV-122 is likely to be a lot slower, less agile and I am sure they will have a look at the gun balance stats too.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
0,5s voor de terugkeer naar het menu werd ik kapot geschoten, desondanks had ik geen repair costs. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:05

thijsco19

KTM 990 SMT

oosterhofjf schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 20:06:
Lijkt er steeds meer op dat de huidige kv-1s opgesplitst gaat worden.

KV-1S will be tier 5. KV-85 (KV-1S with a bigger turret), KV-100 and KV-122 (which is basically a KV-1S hull with bigger 1800mm turret ring and IS turret) will stay on tier 6 (all three as one tank, to be clear). Therefore, KV-1S will be a faster, but less armored alternative to KV-1, the tier 6 vehicle will not lose its 122mm gun (looks like SerB won the argument).

Update: For those fearing nothing will change – current KV-1S is a blend of “light” original KV-1S mobility and KV-122 firepower. The new KV-122 is likely to be a lot slower, less agile and I am sure they will have a look at the gun balance stats too.
Neuh! Waarom moeten ze er nou aanzitten.

Zo OP is hij niet, alleen in de handen van mensen die weten hoe te spelen.

Trouwens al die 'nieuwe' tanks, bestonden die wel? Of is dit gewoon een WG gekloot (wat het toch wel is)?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
thijsco19 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 21:07:
[...]

Trouwens al die 'nieuwe' tanks, bestonden die wel? Of is dit gewoon een WG gekloot (wat het toch wel is)?
Het waren allemaal variaties op de KV-85 (KV-1S). Het enigste verschil was de kaliber van het kanon. Van de KV-100 en KV-122 waren slechts één prototype gemaakt, waarschijnlijk slechts test van een andere kaliber kanon op de KV-122 te mounten, die ze nog ergens hadden slingeren. Er heeft ook een KV-152 bestaan. Een soort KV-2, maar dan met KV-1S turret en onderstel. En zo zijn er nog heel veel KV tanks. De SU-152 is trouwens ook een KV, de KV-14.

Meer KV tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:39
Centurion 7/1 of een Pershing?
Heb beide unlocked maar twijfel nog of toch doorsparen voor een Jagd E100

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:33
geniaal filmpje van cw landing tegen zo'n fucking tier 8 team

YouTube: [PTS] Feeding the Sharks in cw landing tournament [PTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
lol :)

Uiteindelijk viel het wel mee met de balansdag. Toch nog 61,5% en acceptabele WN7 van 1731 eruit weten te slepen. Maar de Tiger heb ik niet weten te dubbelen, ondanks 4 (waarvan geen 1 toptier!) pogingen. Maar goed, die tank speel ik louter voor fun en crew training dus dat geeft niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
"Dirty gypsies", aldus de kermisexploitant. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Wat een waardeloze teams weer.. bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Hehe epic, mooi ook wanneer Basil erin plonst voordat de IS8 erin ligt :D

Overigens mooie pot van Zuuperman, eveneens een NLer in PTS :)

[ Voor 14% gewijzigd door psychoclown op 25-10-2013 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Haha "walk the plank" >:) To the cliffs!

Ik heb mijn review van de Tiger tank op YT gezet:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=MEgI-LWQV_0]

Morgen ben ik even live op twitch.tv/remmke ff wat dailies doubles doen en de AMX 50 100 grinden... ook al heb ik vert stab en GLD de gun van die 50 100 is echt een trollgun, soms raak je niks soms raak je alles. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Ik vind assault mode leuk om te doen, maar als je in de aanvallende groep zit en ik zie dat mijn team op camp plekken gaan staan, houd het voor mij langzamerhand wel op. Gebeurt teveel dat ik in mijn eentje dichterbij probeer te komen / beetje spotten en dan alsnog afgeschoten word door tanks die eerst tegenover de campers stonden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
Wat dachten jullie van deze leukert:

96% winrate, top leider of all time.
Sealclub much?
http://worldoftanks.eu/uc...by=battle_avg_performance
http://www.noobmeter.com/player/eu/Massazh/501902035/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Die heeft net zoveel nieuwe accounts opgestart tot hem het een keer lukte om 100 games te spelen zonder te verliezen. Zodra je een rating systeem uitvind gaan mensen proberen daar bovenaan te staan. Iets evolutionairs denk ik, vroeger deden we dat met rotswoningen en knuppels, nu digitaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje

databeestje

Von PrutsHausen

defiler1974 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:05:
[...]

Die heeft net zoveel nieuwe accounts opgestart tot hem het een keer lukte om 100 games te spelen zonder te verliezen. Zodra je een rating systeem uitvind gaan mensen proberen daar bovenaan te staan. Iets evolutionairs denk ik, vroeger deden we dat met rotswoningen en knuppels, nu digitaal. :)
Daarop inhakend, de medailes vindt ik dan weer een mooie indicatie. Tot nog toe het meest trots op mijn Orliks medaille. Dat was een mooi potje in de Chaffee als ik het goed herinner.

Alleen jammer dat je de "voortgang" van andere medailles niet kan zien, bijvoorbeeld "Master Tanker" oid.

Voor de meeste andere medailles zal ik toch echt mijn best moeten doen, sommige zal ik zeker nooit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Niet echt nieuw want er staan al jaren een heleboel T1/T2 spelers in met 101-150 games om maar hoog in de hall of fame te komen. Daarom heb ik ook altijd gezegd dat je die halll of fame niet serieus kunt nemen tenzij WG de lat verhoogd naar 1000 battles. De no-lifers die 1000 battles spelen met zo'n resultaat verdienen er wel in te staan maar veel gasten zullen afhaken en de pollution van onzin accounts zal een stuk minder wezen.
databeestje schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:23:
[...]

Alleen jammer dat je de "voortgang" van andere medailles niet kan zien, bijvoorbeeld "Master Tanker" oid.

Voor de meeste andere medailles zal ik toch echt mijn best moeten doen, sommige zal ik zeker nooit halen.
Sinds een paar patches kun je dat juist wel ingame zien ;)
Medals vind ik ook erg mooi maar voor veel moet je helaas gewoon erg veel geluk hebben. Zo heb ik een Burda's medal maar die kun je tegenwordig niet meer hale omdat er nooit meer >3 arty in de game zit. Daardoor is Pascucci ook al zeldzamer geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
User schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 16:32:
[...]

Zou ik toch bijna GoT hebben geleaved!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
thijsco19 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 21:07:
[...]

Mijn algemene winrate is bijna 53% waarmee ik erg blij ben maar met de KV-1S zit ik na 175 games op amper 40%, echt geen enkele game die ik met die tank goed kan spelen, en vaak ook 0 damage. Echt een verloren zaak om dat nu nog op te krikken... De betere crew heb ik wel meegenomen naar de IS>IS3 maar die liggen me ook al niet zo goed.

http://www.noobmeter.com/player/eu/inraged/502587491/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Quantor schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:42:
[...]

Zou ik toch bijna GoT hebben geleaved!
ZER0 zoekt nog mercs voor de campaign. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

User schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:08:
[...]
ZER0 zoekt nog mercs voor de campaign. :+
Kijk eens naar hgjwz. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
psychoclown schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:13:
Overigens mooie pot van Zuuperman, eveneens een NLer in PTS :)
Wow, zieke pot.. 8,3K dmg, 5 kills en ook nog confederate. Die combo vind ik wel erg bijzonder, maar ja hij heeft zo'n beetje elke tank van de enemy weten te damagen. Vooral in het begin totaal niet aangepakt (mede dankzij het feit dat hij niet gespot werd uiteraard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
Inrage schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:04:
[...]

Mijn algemene winrate is bijna 53% waarmee ik erg blij ben maar met de KV-1S zit ik na 175 games op amper 40%, echt geen enkele game die ik met die tank goed kan spelen, en vaak ook 0 damage. Echt een verloren zaak om dat nu nog op te krikken... De betere crew heb ik wel meegenomen naar de IS>IS3 maar die liggen me ook al niet zo goed.

http://www.noobmeter.com/player/eu/inraged/502587491/
KV1S, leuke tank, was alleen de eerste lijn die ik ooit speelde Dus relatieve lage winrate op dat ding gehaald.
IS lag mij ook totaal niet. Magere winrate op dat ding gehaald.
IS-3 daarentegen is mijn meest succesvolle tank van alle tanks, bijna 300 battles met dat ding en ruim 60% winrate. Leukste tank die er zo een klein beetje is en erg noob proof.

IS-8 die daarna komt, bah :r, kan mijn draai met ding echt niet vinden. Gaat wel steeds beter, maar het blijft een tweede of derde support tank. Waardeloze front armour en iedereen op tier 9 weet de weakspot op je turret moeiteloos te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Mr_Size schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:32:
[...]

Wow, zieke pot.. 8,3K dmg, 5 kills en ook nog confederate. Die combo vind ik wel erg bijzonder, maar ja hij heeft zo'n beetje elke tank van de enemy weten te damagen. Vooral in het begin totaal niet aangepakt (mede dankzij het feit dat hij niet gespot werd uiteraard).
Vooral het feit dat hij ineens yolo over de enemy basis ging vond ik een wtf moment. Nu lipe het goed af maar een schot van die TDs (en in ergste geval een detrack) en hij was dood geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

psychoclown schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:26:
[...]

Vooral het feit dat hij ineens yolo over de enemy basis ging vond ik een wtf moment. Nu lipe het goed af maar een schot van die TDs (en in ergste geval een detrack) en hij was dood geweest.
Vaak juist de geweldige potjes zijn juist een kwestie van geluk. Anders zou je alleen maar wtf geweldige potjes hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prachtig voorbeeld van "potjes met geluk" zijn de battles waarmee Embrionic Journey zijn 15jr premium haalde. Uiteraard is hij een erg goede speler, maar met name die pot in de t49 was de tegenstander zeer slecht......
Pagina: 1 ... 26 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)