[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 31 Laatste
Acties:
  • 70.469 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:23
Ik weet niet waar ik gisteravond meer plezier aan beleefd heb, de stronk pluton met Kyozu en Evul, of de ontdekking en het delen van het bestaan van Fappy The Dolphin met het teamspeak channel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:07
Gisteren eindelijk de AMX 50B in de garage geparkeerd en volop gaan spelen. Uiteindelijk 20 potjes mee gedaan met 60% wins en ongeveer 2700 average damage. Nu hopen dat ik dit kan vasthouden en dat de 50B niet de weg gaat van de BatChat, waar ik niet mee overweg kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Gisteren sinds lange tijd eindelijk weer eens randoms gehad waar ik met plezier in rond reed.
Niet alles gewonnen, maar wel het idee eens normaal en/of beter mee te kunnen en zelfs tot 2x toe een volgens xvm zekere loss om kunnen draaien. Zelfs een sealclub platoon aan het ragen gekregen omdat ik ze afschoot, was te veel aan het campen. :+

Tevens de T32 vrijgespeeld, nu op naar de su152.

[ Voor 7% gewijzigd door solique op 22-10-2013 08:48 ]

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

right, ik heb een doel gevonden voor mijn free xp, niet de nieuwe duitse TD lijn, nope. Het skippen van de t54e1... urgh.

Zal best een prima bak zijn, maar ik kan er gewoon niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Heb hetzelfde met de T69, krijg maar niet het maximale uit die tank. Ik ga me afvragen of de weg naar de T57 wel de moeite waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

T69 ging prima op zich, maar de T54E1 niet, ding is gewoon te groot en te traag en dan ook nog geen armor ... maar ja. Heb genoeg free xp verzameld en ik vind het dubbel en dwars waard om dat gebruiken voor dit doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:17
Voor mij precies andersom. T69 kon ik mijn draai niet vinden maar T54E1 vond ik een heerlijke tank. Moest hem weer verkopen om de T57 te kopen maar als ik genoeg credits heb koop ik de tank terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Maar... autoladers spelen is toch instant win? :+

Nee, serieus het lijkt altijd OP als zo'n ding z'n drum op je unload, maar ik kan me goed voorstellen dat het behoorlijk lastig te spelen is.

Ik heb een beetje hetzelfde met de T30. Een mega gun erop, dus je doet elk potje minstens 3K dmg zou je zeggen. Nou, niets is minder waar. De gun vind ik behoorlijk inaccuraat en dat komt slecht uit aangezien je echt behoorlijk achterin moet blijven om een potje lang vol te kunnen houden. Je gaat echt zo verschrikkelijk snel dood in deze tank als je gespot bent, want je tegenstanders zitten ook allemaal in tanks met dikke guns..

En dan nog die reload... 17,7 sec.. is.. zo.. fkin.. laaaaang.. Je moet die tank echt heel voorzichtig spelen en dat heeft nogal eens geresulteert in 0 dmg potjes. Die kunnen op 3 manieren gebeuren: of je speelt té voorzichtig en je team doet alle dmg. Of je team is zo slecht dat je gesteamrolled wordt. Of RNG trolled je zo hard dat al je schoten alle kanten op gaan, behalve daar waar je ze mikt. Daar heeft elke gun natuurlijk wel last van (mijn standaard kreet: aaaah, shell drop!), maar in deze tank is het extra pijnlijk vanwege de lange reload.

Ook de JT bekoort me nog niet. Heb er nog niet de topgun op, maar door de mindere mobility vind ik het sowieso een lastige tank om te spelen. Het is echt een tank die shined in een goed platoon, solo spelen vind ik erg tricky in deze tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Mja probleem met de T54E1 is die kleine clip van 4 shells, 1600 is net niet genoeg op tier 9/10. Dat gecombineerd met het feit dat dat ding net zo hoog is als een friggin maus zo ongeveer maakt het ding een easy target als je gespot bent.

En dan ook nog de slechte pen van de standaard ap shells. Ik heb daar gewoon wat moeite mee. Moet nog 60k xp bij elkaar grinden. de rest heb ik al en vul ik aan met free xp.

Ik probeer het ding nu beetje als support gun te spelen en flanken wanneer mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Maar is de t57 het waard om deze grind te doen?
Krijgen we daar niet dezelfde ellende mee als de voorlopers ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Nemean schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 20:11:
Hier nog even wat channels en streams waar ik persoonlijk wel van kan genieten.
Mooi lijstje, een aantal zijn erg onbekend voor mij maar lui zoals Anfield, Luciquell en niet te vergeten emu87 (jaja, die was van de week nog online) ken ik zeker wel.
Endo gisteren een stukje gekeken en hij kan inderdaad maf doen maar van wat ik heb gezien is hij inderdaad wel goed. Vond alleen wel vreemd dat in de filmpjes die ik heb gezien hij zoveel moeite heeft een match te vinden, speelt hij op niet-NA-tijden ofzo? :)

Zal zodra misschien nog wat anderen input hebben gegeven een lijstje opstellen waar de meesten zich wel in kunnen vinden. Kunnen er altijd nog weer mensen bij geplaatst of weggehaald worden maar de TS moet ook niet overspoeld worden door iedereen die wat met YT of livestreaming doet.
Kaap schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 08:37:
Ik weet niet waar ik gisteravond meer plezier aan beleefd heb, de stronk pluton met Kyozu en Evul, of de ontdekking en het delen van het bestaan van Fappy The Dolphin met het teamspeak channel :+
Vond die pot met Live Oaks en de idioot in de 261 ook wel memorabel.. meneer wist alles beter en ik in mijn E100 zou een PTS failer idioot zijn. Hij had wel even een shell gekopt ergens achter een heuveltje zodat de 155 nog maar 2 shells had (en ik 2 shot voor hem). Hij wist me wel gefrustreerd te krijgen maar 1985 met een draw (sniper). Chat met hem geopend nadat ik zag dat hij 11 keer had geschoten en 1345 damage had gedaan, weerwoord had hij niet meer :D
Mr_Size schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:26:
Maar... autoladers spelen is toch instant win? :+

Nee, serieus het lijkt altijd OP als zo'n ding z'n drum op je unload, maar ik kan me goed voorstellen dat het behoorlijk lastig te spelen is.
En toch.. weet zeker 1 speler in elke 1-2 matches het voor elkaar te krijgen niet meer dan één clip te legen in de T57 of Foch 155 en dan dood zijn (veelal met veruit minder dan de damage die je met één clip kan doen). Autoloaders behoeven een iets verfijnde speelstijl maar als je sommige lui erin ziet spelen weet je gewoon waarom WG die twee tanks niet nerfed.. omdat de overall stats bijna niet uitschieten door dat soort wannabe's :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

T57 heeft net iets meer armor waardoor je soms wel een shell kan bouncen. En het damage potentieel gecombineerd met goede gun en pen denk ik dat ik daar beter mee uit de voeten kan dan een t54e1 :)

Dus ja ik denk/hoop dat het de grind wel waard is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:44
ik vind persoonlijk de t57 minder leuk dan de t54e1. Ja je bent altijd toptier, maar die tank is zo berucht dat op het moment dat je gespot wordt iedereen zijn gun draait en yolo'd totdat jij dood bent. De bepantsering van een t57 is op papier inderdaad beter, maar bouncen doe je nogsteeds niet in tier 10 potten.

In de t54e1 had ik altijd het idee dat mensen mij iets meer mijn ding lieten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Het probleem zit hem dan bij jezelf in je speelstijl Dynosu. En ik kan je dan op een briefje geven dat je de T57 ook niet leuk vind. Die T69 is snel en biedt een zeer agressieve speelstijl mogelijkheid. De T54E1 is heel anders kwa speelstijl en, mijn inziens, een stuk dichter bij kwa aansluiting op de T57.

Die T57 zul je een hele behoudende speelstijl erop moeten nahouden. Je armor is niet bijzonder goed, je penetration is goed maar niet point, click & forget. En daar komt bij dat zo ongeveer iedereen meteen op jou focussed.

Dus die T54E1 is juist een goede grind om bekend te raken met de speelstijl. Maar je zult de T69 speelstijl wel moeten vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Ik ben vaak iets te agressief voor de t57... merk zelf dat als ik hem terughoudender speel dat het veel beter gaat.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02:25
eerste potje van de dag.. Na 2 min speeltijd stond het al 0 tegen 9 voor de vijand ...

just kill me now

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
dynosu schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:05:
right, ik heb een doel gevonden voor mijn free xp, niet de nieuwe duitse TD lijn, nope. Het skippen van de t54e1... urgh.

Zal best een prima bak zijn, maar ik kan er gewoon niets mee.
Grappig....

Ben nu met dezelfde tree bezig en zit ook op de T54e1 maar ik vind dat ding heerlijk! Voor mij 1 van de betere tanks die ik nu heb gespeeld. De drive-by tactiek past helemaal bij mij en ik voel me soms best wel OP. Heb ik met andere tanks nog niet gehad...
Maargoed, dat wordt ook grotendeels bepaald door speelstijl.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
ik denk dat autoloader trouwens per definitie te maken hebben met een hoge instapdrempel, maar een (nog) hogere skill ceiling. Het is wel heel makkelijk om snel dood te gaan in de hogere tier autoloaders, maar als het goed gaat.... man o man... wat gaat het dan goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:19
perpixel schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:28:
ik denk dat autoloader trouwens per definitie te maken hebben met een hoge instapdrempel, maar een (nog) hogere skill ceiling. Het is wel heel makkelijk om snel dood te gaan in de hogere tier autoloaders, maar als het goed gaat.... man o man... wat gaat het dan goed :P
yep de WTF is daar alleen maar een extremere vorm van, lange reload maar wel 6 shells. Dat is echt een tank die je niet wilt spelen in een slech team, want dan kan je gewoon echt weinig beginnen / bijdragen. Maar met een paar goede scouts en de juiste map, heb je niet veel nodig om zieke damage te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Kojoottii schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:31:
[...]

yep de WTF is daar alleen maar een extremere vorm van, lange reload maar wel 6 shells. Dat is echt een tank die je niet wilt spelen in een slech team, want dan kan je gewoon echt weinig beginnen / bijdragen. Maar met een paar goede scouts en de juiste map, heb je niet veel nodig om zieke damage te doen
Anderzijds, zelfs in een slechte game kun je waarschijnlijk wel je clip legen en met 3K damage wegkomen. Ik begrijp dat jouw voorkeur ligt bij de 12.8CM i.p.v. de 15CM? En wat is daar je argumentatie voor?

Ik heb momenteel al 200K free experience gereserveerd om de nieuwe TD lijn op te gaan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
Kaap schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:33:
[...]

Anderzijds, zelfs in een slechte game kun je waarschijnlijk wel je clip legen en met 3K damage wegkomen. Ik begrijp dat jouw voorkeur ligt bij de 12.8CM i.p.v. de 15CM? En wat is daar je argumentatie voor?

Ik heb momenteel al 200K free experience gereserveerd om de nieuwe TD lijn op te gaan :*)
Ik zou denken hogere clipdamage, betere aim tijden en betere pen waardes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
yrosma schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:47:
[...]
Ik zou denken hogere clipdamage, betere aim tijden en betere pen waardes
Aimtijd en penetration zijn anders op de E-100 ook geen argument om de 12.8 boven de 15 te verkiezen. Clipdamage is 3360 vs 3000. Je reload is daarentegen 10 seconden langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Kaap schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:33:
[...]

Valt nog vies tegen, vaak zal je niet aan het front rondhangen en zal je afhankelijk zijn van spotters. Als je team dan als een kaartenhuis inelkaar valt kan je nog proberen wat te raken, maar zodra jij zelf gespot bent .... ;w

12,8 heeft gewoon betere pen, aimingtime en 2 sec reload tussen schoten, de e100 derp is wellicht prettig in een citymap, maar dan nog, city map is uberhaupt niet echt ideaal voor deze tank en komt ie voornamelijk pas in een 1 vs 1 tot zijn recht in een city map, dan heb ik toch weer liever die 6 shells voor die extra damage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Kaap schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:55:
[...]

Aimtijd en penetration zijn anders op de E-100 ook geen argument om de 12.8 boven de 15 te verkiezen. Clipdamage is 3360 vs 3000. Je reload is daarentegen 10 seconden langer.
Ja duh, daar heb je ook niet binnen 2-3 seconden de volgende shell klaarstaan voor de 12,8, dan boeit die aiming time ook niet. Tevens heeft de E100 een turret met 200mm armor ipv 20mm en is dat ook nog de maus gun ipv de JT gun ;)

Je wil met de WTF gewoon niet gespot worden, en zo wel wil je zo snel mogelijk kunnen unloaden en moet je dan echt maken dat je weg komt. Vaak unload ik ook maar 2-3 shells als ik weet dat ik gespot ga worden als ik schiet, in dat geval is de 128 ook fijner, doe je in 6 seconden toch weer 3 shells zijn kant op ipv 2 met de derp. Je moet er gewoon nu altijd rekening mee houden dat hun wtfe100 of 183 daar nu ook ergens aan de andere kant staat, en degene die het eerst wordt gespot is gewoon weg in een paar seconden als ie niet safe staat. Heb nu ook optics en binocs op mijn WTF, zie ik de scouts iig als eerste aankomen.

[ Voor 41% gewijzigd door Kojoottii op 22-10-2013 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Kojoottii schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:58:
[...]

Ja duh, daar heb je ook niet binnen 2-3 seconden de volgende shell klaarstaan voor de 12,8, dan boeit die aiming time ook niet. Tevens heeft de E100 een turret met 200mm armor ipv 20mm en is dat ook nog de maus gun ipv de JT gun ;)

Je wil met de WTF gewoon niet gespot worden, en zo wel wil je zo snel mogelijk kunnen unloaden en moet je dan echt maken dat je weg komt. Vaak unload ik ook maar 2-3 shells als ik weet dat ik gespot ga worden als ik schiet, in dat geval is de 128 ook fijner, doe je in 6 seconden toch weer 3 shells zijn kant op ipv 2 met de derp. Je moet er gewoon nu altijd rekening mee houden dat hun wtfe100 of 183 daar nu ook ergens aan de andere kant staat, en degene die het eerst wordt gespot is gewoon weg in een paar seconden als ie niet safe staat. Heb nu ook optics en binocs op mijn WTF, zie ik de scouts iig als eerste aankomen.
Heb zelf geen ervaring met de WTF op de testserver, maar ik weet wel dat ik snellere aimtijd en accuraatheid liever heb als meer alpha damage. Ik weet niet hoe vaak ik een schot gemist heb omdat je gewoon te traag bent met aimtijd. En met de 128mm kan je nog een schot missen/bouncen om een tank helemaal dood te krijgen. Denk dat ieder zijn keuze zal maken naar gelang zijn eigen speelstijl.

Ik vraag me af of de foch 155 nu wat minder aandacht gaat krijgen en dus niet meer de FOTM is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Kaap schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:30:
Het probleem zit hem dan bij jezelf in je speelstijl Dynosu. En ik kan je dan op een briefje geven dat je de T57 ook niet leuk vind. Die T69 is snel en biedt een zeer agressieve speelstijl mogelijkheid. De T54E1 is heel anders kwa speelstijl en, mijn inziens, een stuk dichter bij kwa aansluiting op de T57.

Die T57 zul je een hele behoudende speelstijl erop moeten nahouden. Je armor is niet bijzonder goed, je penetration is goed maar niet point, click & forget. En daar komt bij dat zo ongeveer iedereen meteen op jou focussed.

Dus die T54E1 is juist een goede grind om bekend te raken met de speelstijl. Maar je zult de T69 speelstijl wel moeten vergeten.
Hmm, zal dan wat behoudender spelen. Meer zoals ik me 704 en isu speelde. Gewoon rustig je kans afwachten. Ding minder als medium spelen, niet als heavy spelen, maar meer als TD die rustig afwacht.

Kijken of dat beter werkt

[ Voor 6% gewijzigd door dynosu op 22-10-2013 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
defiler1974 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:46:
[...]

Heb zelf geen ervaring met de WTF op de testserver, maar ik weet wel dat ik snellere aimtijd en accuraatheid liever heb als meer alpha damage. Ik weet niet hoe vaak ik een schot gemist heb omdat je gewoon te traag bent met aimtijd. En met de 128mm kan je nog een schot missen/bouncen om een tank helemaal dood te krijgen. Denk dat ieder zijn keuze zal maken naar gelang zijn eigen speelstijl.

Ik vraag me af of de foch 155 nu wat minder aandacht gaat krijgen en dus niet meer de FOTM is.
Foch155 is nog steeds hetzelfde dus ook gewoon erg gevaarlijk nog, plus is ie lekker klein en laag wat in sommige situaties wenselijker is dan zo'n mega WTF, oh en foch155 kan bouncen, WTF bounced gewoon niet (ja behalve als je een mongool hebt die op bovenkant van je neus begint te schieten, wat ik gister had, een RUtard WTF die mij komt "afmaken", boink boink boink boink pen boink, echt :F )

De 268 en Foch zullen gewoon hun rol behouden in CW's en TC's denk ik, op sommige maps kan je de WTF wel weer beter gebruiken. Maar je zit gewoon met die mega grote koepel, camo waarde is op zich niet slecht, maar Foch en 268 zijn wel beter te verstoppen.

Ohja nog een groot voordeel van de 128 ten opzichte van de 150, je shell is veel sneller, dus veel beter om scoutjes te rapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
"Financial transaction.

Date: 22-10-2013 13:17:25

Gold added: 3.000"

Mijn pot in de T20 was dus goed genoeg voor de Anniversary Manoeuvres - Medium Tank Month.

Eens kijken of we er een goede bestemming voor weten te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Lekker, congrats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

databeestje

Von PrutsHausen

Fest schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:22:
"Financial transaction.

Date: 22-10-2013 13:17:25

Gold added: 3.000"

Mijn pot in de T20 was dus goed genoeg voor de Anniversary Manoeuvres - Medium Tank Month.

Eens kijken of we er een goede bestemming voor weten te winnen.
Zo'n Type 59 of 62 lijken me erg leuke tanks om te hebben. Jammer dat de 59 niet te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Eventjes DeleRT in het zonnetje zetten :+
Goede pot in zijn KT op Lakeville met een flinke bak kerrie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Mijn speelstijl in de T54e1 of de T57 is toch een beetje egoistisch/afwachtend te spelen, team aan laten vallen en wachten tot hun worden beschoten om vervolgens je clip onverwachts te legen als ze het niet verwachten en zijn afgeleid.
Met 3x T57 ben je wel nodig als frontlijnspeler maar ook dan gewoon afwachtend spelen en de vijand uit cover laten komen of een hele goede hulldownpositie vinden aangezien bovenkant turret niet veel hoger zit dan de gun.
databeestje schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:38:
[...]

Zo'n Type 59 of 62 lijken me erg leuke tanks om te hebben. Jammer dat de 59 niet te koop is.
Gister in het kader van de cashflow weer even de Type 59 gespeeld......$$$109k netto inkomen als top$$$ leuke medium is dat vooral in platoon van 3.
Mensen komen ze niet vaak meer tegen dus weten de weakspots niet zo snel meer te vinden.
Type 62 heb ik ook maar eigenlijk heel weinig gespeeld mischien als ik de Chinese lightlijn ga spelen dat ik die weer eens oppak.
Ook de SuperPershing weer eens laten wennen aan de buitenlucht maar vondt hem nog niet eens tegenvallen.
Snelheid is beter en ook het draaien gaat beter/sneller.
Je hebt dan wel wat armor ingeleverd maar als ik headon op enige afstand in gevecht met een IS-8 alles bounce door in beweging te blijven en ik hem finaal aan gort schiet.. d:)b
Voorkant turret was wel gatenkaas maar geen damage opgelopen.
Denk dat ik de SuperP gewoon in de garage houdt al was het maar omdat het straks een weinig geziene tank zal worden a la Alienhead.

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ja ik ga de t54e1 wat minder aanvallend spelen, meer geduld :)

en anders weet ik je te vinden kaap/shock :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
dynosu schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:26:
Ja ik ga de t54e1 wat minder aanvallend spelen, meer geduld :)

en anders weet ik je te vinden kaap/shock :P
Ah welnee, amerikaanse autoloaders zijn prima voor de aanval imo, t57 is echt heerlijk om mee te pushen, ik vind ze juist het minst geschikt om mee te gaan snipen vanwege de gun. Als ik wil snipen ga ik echt 10x liever voor de 50b, dan heb je tenminste ook fatsoenlijke goldshells en kan je makkelijker / sneller relocaten naar andere sniper spots. Uiteindelijk komt het toch neer op wat je zelf het prettigst vind en is het ook maar net wat er op dat moment nodig is in de match. Tevens zal niet iedereen het zelfde verstaan onder "aanvallend spelen" , je hebt lui die de spawn uitrijden al aanvallend vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Kojoottii schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:55:
[...]
Ah welnee, amerikaanse autoloaders zijn prima voor de aanval imo, t57
Ik heb niet gezegd dat je er niet aanvallend mee kan spelen. Er is echter wel een verschil tussen aanvallen en jezelf als meatshield opstellen. Dus in zoverre zul je hem enigszins behoudender moeten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Kojoottii schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:55:
[...]

Ah welnee, amerikaanse autoloaders zijn prima voor de aanval imo, t57 is echt heerlijk om mee te pushen, ik vind ze juist het minst geschikt om mee te gaan snipen vanwege de gun. Als ik wil snipen ga ik echt 10x liever voor de 50b, dan heb je tenminste ook fatsoenlijke goldshells en kan je makkelijker / sneller relocaten naar andere sniper spots. Uiteindelijk komt het toch neer op wat je zelf het prettigst vind en is het ook maar net wat er op dat moment nodig is in de match. Tevens zal niet iedereen het zelfde verstaan onder "aanvallend spelen" , je hebt lui die de spawn uitrijden al aanvallend vinden ;)
Ik moet minder voorop in de aanval zitten is vooral mijn probleem.

Ik moet vooral de aanval van anderen ondersteunen denk ik, en flankjes opzoeken waar mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Kaap schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:10:
[...]

Ik heb niet gezegd dat je er niet aanvallend mee kan spelen. Er is echter wel een verschil tussen aanvallen en jezelf als meatshield opstellen. Dus in zoverre zul je hem enigszins behoudender moeten spelen.
Ja ok, dat spreekt voor zich imo, ze mogen hem dan T57 Heavy noemen, maar tis geen is7 nee :P

Maar je kan prima aan het front vertoeven met dat ding door die absurde reload times. Blijft overigens wel leuke sub-game van de autoloaders, het bluf reload spelletje, zeker met WTF kan je daar mensen makkelijk voor de gek houden doordat je vaak niet 6x achter elkaar schiet :P Staan ze nog netjes te wachten tot jij die laatste 2-3 schoten doet, terwijl je allang aan het reloaden bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Kojoottii schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:28:
[...]
Ja ok, dat spreekt voor zich imo, ze mogen hem dan T57 Heavy noemen, maar tis geen is7 nee :P
Juist, en leer mij Dynosu kennen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Kaap schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:29:
[...]

Juist, en leer mij Dynosu kennen :+
ahuh, kaap weet wel hoe ik speel. :)

ik zal proberen braaf te luisteren als ik vanavond verder ga met t54e1, k? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 19:08
dynosu schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:30:
[...]

ahuh, kaap weet wel hoe ik speel. :)

ik zal proberen braaf te luisteren als ik vanavond verder ga met t54e1, k? :)
Met jouw speelstijl dyno (voor de T54E1 en T57)
1) Houd altijd 1 friendly tank tussen jou en de tegenstander: die persoon gaat ook meer voor je doen als je zijn tegenstanders wegburst
2) Zorg altijd voor een escape route die minimaal jou 15 seconden de tijd geeft (als de tegenstander dan op je gaat schieten, heeft hij max 2 schoten en jij 4

Dit zorgt er in ieder geval voor dat je minimaal 2-3 bursts in een game kan doen en zodoende ook gemakkelijk boven de 2-2.5k per potje komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nemean schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 20:11:
Hier nog even wat channels en streams waar ik persoonlijk wel van kan genieten.
Ben altijd op zoek naar goede livestreamers; bedankt voor deze lijst! Ik heb wat van Endo bekeken, maar dan ben ik toch blij dat we hier streamers als Kyozu en Remmke hebben, die gewoon relaxed zijn en prettig commentaar geven waar nodig ;)
psychoclown schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:41:
Eventjes DeleRT in het zonnetje zetten :+
Goede pot in zijn KT op Lakeville met een flinke bak kerrie!

[video]
Damn, dat Delert dat potje nog heeft weten te winnen. Had ik zeker niet gedacht toen 'ie nog maar iets van 400 HP over had toen er nog 9 enemies over waren. Geweldige game, en altijd goed om te zien hoe anderen het terrein in hun voordeel gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
De trailer van de nieuwe campaign:

[YouTube: http://youtu.be/Rc-_LN4emCk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:21

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Mooi geduldig gespeeld op het einde. Echt dramatisch slecht gespeeld van die laatste drie. Vooral die hummel ook nog. 8)7
Neemt natuurlijk niet weg dat het een kunst is niet op te geven wanneer je 4-1 achter komt te staan. Restectpa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Die Fame points in de second campaing klinken goed. Het is niet alleen maar een "top" clan joinen en 10 battles mee doen. Er wordt beoordeeld op het halen van specifieke doelen etc. ook persoonlijk.

(alleen WG kennende gaan hier nog wat problemen in zitten :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
perpixel schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:45:
Die Fame points in de second campaing klinken goed. Het is niet alleen maar een "top" clan joinen en 10 battles mee doen. Er wordt beoordeeld op het halen van specifieke doelen etc. ook persoonlijk.

(alleen WG kennende gaan hier nog wat problemen in zitten :P )
Zolang die fame points en doelen niet bekend zijn kan het van alles zijn. Zelf ga ik er van uit dat je de meeste "credits" kan halen met teamplay en clanplay.

http://worldoftanks.eu/en/news/cw/new-campaign-coming/
Victory Points will be acquired from provinces and special tasks by a clan as a collective. These points will be used to determine the winner of each stage and later – of the entire Campaign. Victory Points will also be added each turn as a 1/24th part of the daily Victory Points’ income. The winner of the stage will be determined by the amount of Clan Victory Points earned within that stage. In the case of Victory Points being equal, the number of winners may be increased.

Fame Points, on the other hand, will be earned by clan members individually. They will be based on the amount of experience received in the Campaign’s battles, as well as on the completion of secondary tasks. A player’s Fame Points will equal the total amount of the team’s Fame Points divided by the number of team members and multiplied by special rates. These points will be the basis for the player’s individual ranking. Fame cannot be lost – gathered points will remain with the player until the Campaign’s end.
Fame points gaat om de beste 10.000 spelers

[ Voor 53% gewijzigd door pkregting op 22-10-2013 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Ik denk inderdaad dat clan battles veel mee zullen tellen, maar er zal ook wel veel gebruik gemaakt worden van het nieuwe mission systeem met bepaalde dag doelen denk ik.

Verder een mooie feature dat je je persoonlijke score kan bijhouden op de site, zodat je iig weet hoe je er voor staat.

[ Voor 26% gewijzigd door perpixel op 22-10-2013 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 16:09
pkregting schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:51:
[...]

Zolang die fame points en doelen niet bekend zijn kan het van alles zijn.
Afbeeldingslocatie: http://forum.worldoftanks.eu/public/style_emoticons/wot/Smile_trollface-3.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
perpixel schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:45:
Het is niet alleen maar een "top" clan joinen en 10 battles mee doen.
Hoeveel battles deed jij met welke clan elke avonden 4 weken lang? Precies... Effe een topclan joinen en 10 battles fappend afk zitten is wel een hele simpele visie van clan wars campaign 1. Je moest als clan gewoon keihard knokken om in die top 30 te komen, punt uit.

Ook in campaign 2 zullen de grote clans en alliances domineren, famepoints moet je lid van een clan voor zijn en farmen in clan wars battles. Siema Scrub met 1099 WN7 pist gewoon weer naast de boot.

[ Voor 24% gewijzigd door JeroenNietDoen op 22-10-2013 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Kaap schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:21:
[...]

Hoeveel battles deed jij met welke clan elke avonden 4 weken lang? Precies... Effe een topclan joinen en 10 battles fappend afk zitten is wel een hele simpele visie van clan wars campaign 1. Je moest als clan gewoon keihard knokken om in die top 30 te komen, punt uit.

Ook in campaign 2 zullen de grote clans en alliances domineren, niet alleen in de clan wars, maar grotendeels ook in de missies. Tenslotte zullen die unicums dezelfde missies kunnen spelen als Siema Scrub 17 met zijn 1099 WN7.
Achja uiteindelijk is de beloning toch maar een tank die me nou niet bepaald nuttig lijkt, puur alleen een hebbe dingetje. Ziet er echt te gaar uit, vk45 neus met lowe turret en e100 gun ....meh |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Kojoottii schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:26:
[...]
Achja uiteindelijk is de beloning toch maar een tank die me nou niet bepaald nuttig lijkt, puur alleen een hebbe dingetje. Ziet er echt te gaar uit, vk45 neus met lowe turret en e100 gun ....meh |:(
Yep, tank niet echt boeiend, leuk voor in de garage, dat dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Ik bedoelde niet te zeggen dat mensen in top clans er niet voor werkte, maar dat er mensen waren die deze tank "gekocht" hebben. Verder was ik toen niet in de mogelijkheid om een clan te joinen waar ik me in kon zetten voor de campaign.

Wat ik wel wilde zeggen is dat deze fame points waarschijnlijk echt vechten gaat stimuleren omdat technical victory's niet meer genoeg zijn. Verder is het verschil in gold tussen de eerste, tweede, derde etc. clan ook wel een leuke extra. Dit betekent dat zelf in top alliances problemen zouden kunnen ontstaan over wie welke plek pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
perpixel schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:44:
Ik bedoelde niet te zeggen dat mensen in top clans er niet voor werkte, maar dat er mensen waren die deze tank "gekocht" hebben. Verder was ik toen niet in de mogelijkheid om een clan te joinen waar ik me in kon zetten voor de campaign.
Er zijn inderdaad mensen die deze tank hebben gekocht. Voor zover ik me snel kan herinneren is er niet 1 clan geweest die het ook gelukt is (hard5 heeft toen gefaald). Verder kun je met 1 tier10 je ook niet realistisch inzetten voor een clan. Tenminste, qua CW (buiten die campaign na) ben je als speler dan niet interessant voor een CW clan. 3 is meestal het absolute minimum en zelfs met 6 tanks is het twijfelachtig.
perpixel schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:44:
Verder is het verschil in gold tussen de eerste, tweede, derde etc. clan ook wel een leuke extra. Dit betekent dat zelf in top alliances problemen zouden kunnen ontstaan over wie welke plek pakt.
Ik denk dat dit een beetje naief is. Goed opgezette alliances zullen er dan voor zorgen dat dit goud goed wordt verdeeld. Verder denk ik dat er niet meer 1 grote alliance zoals de vorige keer worden opgezet (met alle drama tussen efe en pts daar buiten gelaten). Exnom heeft een subclan, de efe community bestaat onderhand uit 5 clans, rsop heeft een subclan, bia heeft er onderhand 7-8?. Al met al een heleboel partijen waar rekening mee te houden valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
pkregting schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:54:
[...]
Verder denk ik dat er niet meer 1 grote alliance zoals de vorige keer worden opgezet (met alle drama tussen efe en pts daar buiten gelaten). Exnom heeft een subclan, de efe community bestaat onderhand uit 5 clans, rsop heeft een subclan, bia heeft er onderhand 7-8?. Al met al een heleboel partijen waar rekening mee te houden valt.
United 2 komt er ;) De gesprekken tussen de grote clans lopen sinds 2 weken begreep ik van meerdere mensen.

Vanuit de EFE community doen alleen EFE en EFE-X mee, net zoals vorige keer. Het is gewoon niet te doen om ook voor de andere 3 clans een tank proberen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Nu online
Kaap schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 18:08:
[...]

United 2 komt er ;) De gesprekken tussen de grote clans lopen sinds 2 weken begreep ik van meerdere mensen.

Vanuit de EFE community doen alleen EFE en EFE-X mee, net zoals vorige keer. Het is gewoon niet te doen om ook voor de andere 3 clans een tank proberen te halen.
Wordt dus weer gewoon ordinair vriendjes politiek tussen de "elite."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ThomasG schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 18:13:
[...]
10.000 players = 10.000 tanks = 100 clans. Dat is dus 70 meer clans die een tank winnen dan de vorige campaign ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
ThomasG schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 18:13:
[...]
Ach clans werken gewoon samen op elk nivo.

Van de 'elite' tot aan de zandbak clans (met alle respect) overal zijn er deals, soms is het gelegenheids samenwerking maar vaker geplanned. Dat de elite zoals jij het noemt elkaar opzoekt is alleen maar logisch, de mindere goden doen precies hetzelfde op hun nivo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miredom
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-07 12:49
Hallo allemaal,

Sinds kort heb ik ook World of Tanks, en nu wil ik een clan joinen.
Nadat ik de clan Gathering of Tanks tegenkwam wilde ik deze natuurlijk joinen. Maar ik heb geen tier VI tank, kan ik er dan wel in of niet?

M.V.G.

didam35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Fout, 9.900 tanks.

De eerste 100 zijn uiteraard al gewonnen door De 3 Kanonniers. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
rgras schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 19:03:
[...]

Fout, 9.900 tanks.

De eerste 100 zijn uiteraard al gewonnen door De 3 Kanonniers. :')
Fout, 9700.

Gathering of Tanks 1 en 2 winnen natuurlijk ook. De goeie clans zijn compleet kansloos deze campaign. ;w

En ik ben helemaal kansloos, ik moet precies in die periode WoWP vertalen. Yay. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Zo erg is GoT toch niet afgezakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
rgras schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 19:17:
Zo erg is GoT toch niet afgezakt?
Hangt er vanaf vanaf welk startpunt je het bekijkt en wat je verwachting is.

[ Voor 11% gewijzigd door JeroenNietDoen op 22-10-2013 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Hmm..

Even wat anders: 8.9 gaat live op 29/10..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Iemand een verklaring voor dit?
Aan het eind van de battle zag ik die tank nog gewoon in leven ingame...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CXPAkiN.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
ALT+F4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
wsLy schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 19:38:
Iemand een verklaring voor dit?
Aan het eind van de battle zag ik die tank nog gewoon in leven ingame...
[afbeelding]
AFK/bot

Die ontploffen nog wel eens aan het eind van een potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Yup als je op exit battle klikt voordat de battle over is betaal je dus de volle mep, dat zie ik soms gebeuren als we gewonnen hebben... dan hoor je nog gauw zo'n friendly ontploffen.. echt te grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:29

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

User schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 19:06:
[...]
Fout, 9700.

Gathering of Tanks 1 en 2 winnen natuurlijk ook. De goeie clans zijn compleet kansloos deze campaign. ;w

En ik ben helemaal kansloos, ik moet precies in die periode WoWP vertalen. Yay. :|
9699..

Omdat ik een koning ben. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Nemean schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 20:23:
[...]

9699..

Omdat ik een koning ben. 8)
uche ... uche uche

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
TweakJerommeke schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 19:46:
Yup als je op exit battle klikt voordat de battle over is betaal je dus de volle mep, dat zie ik soms gebeuren als we gewonnen hebben... dan hoor je nog gauw zo'n friendly ontploffen.. echt te grappig.
Helemaal leuk als mensen dat doen tijdens clan wars.. toch wel een aantal keer zien gebeuren sinds het geïntroduceerd is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09 00:28
psychoclown schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 20:30:
[...]

Helemaal leuk als mensen dat doen tijdens clan wars.. toch wel een aantal keer zien gebeuren sinds het geïntroduceerd is :P
Voor een clan war leer je dat snel af aangezien je tank gelijk voor een week gelocked is.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Nu online
psychoclown schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 20:30:
[...]

Het heeft er sinds de beta in gezeten, maar is er volgens mij bij de release uitgehaald. En is sinds een tijdje weer terug ingestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
filipy23 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 20:34:
[...]

Voor een clan war leer je dat snel af aangezien je tank gelijk voor een week gelocked is.

Babs out!
Tja of je doet het gewoon gelijk goed, alsof je die 2-3 seconden eerder de battle leaven uitmaakt :)
ThomasG schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 20:43:
[...]
Het heeft er sinds de beta in gezeten, maar is er volgens mij bij de release uitgehaald. En is sinds een tijdje weer terug ingestopt.
Hmm kan me dat eerlijk gezegd niet meer herinneren en ik heb zowel closed als open beta gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Hmm? :>

Afbeeldingslocatie: http://www.fiatbravoclub.nl/forum/style_emoticons/default/king.gifHail to the king babyAfbeeldingslocatie: http://www.fiatbravoclub.nl/forum/style_emoticons/default/king.gif

[ Voor 40% gewijzigd door Nemean op 22-10-2013 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

en vanavond lukt het wel met t54e1, niet veel potjes, maar wel goede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Winratio op mijn jagdtiger begint eindelijk te stijgen... ook maar eens de gw tiger teruggekocht, toch die grind afmaken en proberen 3k gold te winnen he ;)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Een leuke game op mijn T-62A met dank aan Kyozu voor de commentary + upload :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

again ... uche uche
dynosu schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:17:
en vanavond lukt het wel met t54e1, niet veel potjes, maar wel goede
ja ... ik had mijn bek moeten houden

.... ik haat die tank. ik ga eens ff geen wot spelen, is een goed idee denk ik

[ Voor 47% gewijzigd door dynosu op 22-10-2013 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

dynosu schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:33:
[...]
ja ... ik had mijn bek moeten houden

.... ik haat die tank. ik ga eens ff geen wot spelen, is een goed idee denk ik
Als je hulp nodig hebt met de grind weet je me te vinden, ik had er zelf weinig problemen mee. :)

Wat is er met HAMI gebeurd? :+

http://worldoftanks.eu/community/accounts/500513914-Hami/

http://worldoftanks.eu/co...MI/#wot&mt_order_by=-name

[ Voor 20% gewijzigd door Nemean op 23-10-2013 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij "gewoon" disbanded na de laatste leegloop.....
http://forum.worldoftanks...6-hami-eine-schoene-zeit/

Opmerkelijker is het bij -ICE- gegaan; daar is iemand er met 90k (of 190) gold er vandoor gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hami zelf stopt ermee en hij vind dat zijn clan/legacy niet zonder hem voort kan bestaan. Daarom is dus iedereen geleaved.

Bij ICE is de treasurer er met 150K vandoor gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Nemean schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 00:02:
[...]

Als je hulp nodig hebt met de grind weet je me te vinden, ik had er zelf weinig problemen mee. :)
mja wellicht wat tips in een platoon kan handig zijn :P

al denk ik dat ik vanavond heel weinig of helemaal niet speel. Ff wat anders gaan doen :) Ik word veel te boos de laatste tijd op dit oh zo fijne spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
dynosu schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:31:
[...]

mja wellicht wat tips in een platoon kan handig zijn :P

al denk ik dat ik vanavond heel weinig of helemaal niet speel. Ff wat anders gaan doen :) Ik word veel te boos de laatste tijd op dit oh zo fijne spel :)
Anders met z'n 2en ragen vanavond :) ?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

wsLy schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:53:
[...]

Anders met z'n 2en ragen vanavond :) ?
Mja ik denk als wij samen ragen dat er onherstelbare schade aan het universum zal komen ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
dynosu schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:56:
[...]

Mja ik denk als wij samen ragen dat er onherstelbare schade aan het universum zal komen ><
>:) i can live with that. Pakken we crash ook mee hehe

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Fokker ook in dat channel zetten, The Ragetastic Four :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Kaap schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:04:
Fokker ook in dat channel zetten, The Ragetastic Four :+
Ja en jou en delert er ook bij zetten

The Rage League :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Dan vind ik dat Pino en Plato er ook bij moeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 08:39

mcB

Gisteren was weer een balansdag voor mij. Dramatische potjes met als klap op de vuurpijl een verloren pot waarin ik redelijk speelde maar we tot vlak voor het einde goede kans hadden om te winnen.
We hadden een Hummel over en een IS tegen een arty en 2 slechte T6. Onze Hummel raakt out of ammo en de IS doet helemaal niets behalve een beetje met z'n turret ronddraaien. Wordt ie beschoten doet ie niets terug. Na nogmaals beschoten te worden draait hij z'n turret enigszins de goede kant op maar aimed volledig mis en voordat hij ook maar een schot lost is hij dood.
Battle results: IS heeft 0 kills, 1 schot gelost met minder dan 100 dmg maar heeft wel de sniper medal 8)7 Kunnen bots nu ook al medals cheaten :X

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 20:19

BTU_Natas

Superior dutchie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Voornamelijk speel ik nu met de T6 Jackson om verder in die lijn te komen. Mijn rating is niet veel soeps, maar daar let ik toch sowieso niet veel op :+

Sinds gisteravondlaat de 90mm gun erop gekregen. Paar potjes mee kunnen spelen, maar leek veel bounces/ricochets te krijgen. Daar moet ik nog even aan wennen, maar komt wel goed :)

Daarnaast een filmpje gekeken over de wolverine. Geen idee dat zijn camo waardes zo hoog waren! Denk dat ik deze tank voorlopig nog even hou om crew te trainen en voor de lol :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:07
mcB schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:09:
[...]
Battle results: IS heeft 0 kills, 1 schot gelost met minder dan 100 dmg maar heeft wel de sniper medal 8)7 Kunnen bots nu ook al medals cheaten :X
Dat is raar. De Sniper Medal kun je alleen halen als je minimaal 90% raak hebt geschoten uit minimaal 10 schoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 08:39

mcB

BramSd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:39:
[...]

Dat is raar. De Sniper Medal kun je alleen halen als je minimaal 90% raak hebt geschoten uit minimaal 10 schoten.
85% met 1000 potential dmg. Ik kon het ook niet geloven en heb er een paar minuten naar zitten staren. Misschien maar eens een ticket voor aanmaken want dat klopt toch echt niet.

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
mcB schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:01:
[...]

85% met 1000 potential dmg. Ik kon het ook niet geloven en heb er een paar minuten naar zitten staren. Misschien maar eens een ticket voor aanmaken want dat klopt toch echt niet.
Ik heb weleens gehad dat mijn keys in-game bleven hangen waardoor mijn tank altijd 1 bepaalde kant op reed. Kon er niets tegen doen. Misschien had hij dat probleem met zijn turret

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

patrickos85 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:37:
Ik heb weleens gehad dat mijn keys in-game bleven hangen waardoor mijn tank altijd 1 bepaalde kant op reed. Kon er niets tegen doen. Misschien had hij dat probleem met zijn turret
Game afsluiten, opnieuw opstarten, je komt weer ingame, probleem (meestal) opgelost als je nog niet afgeschoten bent...

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Sniper medal behaal je door 9 of 10 hots op rij te hebben, voorgaande battle wordt hier ook in meegenomen. Als die IS dan de enige is die die reeks heeft neergezet, ondanks dat hij maar 1 schot heeft afgevuurd, dan krijgt hij de sniper medal.

Correct me if i'm wrong.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:36

wontcachme

You catch me? No you wont

Dat is sharpshooter als ik mij goed herinner

Sniper gaat per battle lijkt mij.

[ Voor 29% gewijzigd door wontcachme op 23-10-2013 12:52 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wontcachme schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:52:
Dat is sharpshooter als ik mij goed herinner

Sniper gaat per battle lijkt mij.
Dat is correct :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik mag het zeggen: YARRR! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
* JeroenNietDoen vind het maar zuur dat hij niet erbij mag terwijl jullie allemaal er wel inzitten

Maar gefeliciteerd :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:00
Nice! vlag en wimpel geslaagd?

Ben ondertussen aanbeland bij de 50 100 en dat is voor mij een troll gun zeg :P Ene match is bijna elke shell raak en een andere match mis of bounce ik alles. Net een match waarvan ik 800 damage deed met 18 shells ;( Heb al geleerd mijn rust te nemen wanneer ik mijn clip leeg, maar soms mag het gewoon niet zijn. ahhaaaa een t34 sjokt voorbij... 4 shoten op zijn zijkant en allemaal mis op 300m :+ volgende pot zijn ze gewoon allemaal raak.
Pagina: 1 ... 25 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)