[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 31 Laatste
Acties:
  • 70.471 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Drama qua winrate dit weekend, ik haat x3 specials/scrubs ....

./headdesk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:41
dynosu schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 08:45:

./headdesk
Yep, less weekend specials please! Vroegah toen een special nog speciaal was vanwege frequentie...

Over enkele weken komen gelukkig BF4 en COD uit, veel van de casual prut is dan weer opgerot. Dat scheelt dan weer een beetje hopelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
Van het weekend wat aan het rommelen geweest met wat nieuwe lijnen. Toch maar eens begonnen met de T57 lijn van de US. Wat een lastige lijn voor me moet ik zeggen, vooral de M3 was drama. M5 werd wat beter toen ik me alleen bij het spotten, passief vooral, ging houden en het af en toe wat jagen op andere lighs en arty. Beetje gluk gehad wat MM want gisteren vooral veel T4-5 games er mee gehad. En nu uiteindelijk de M7 geunlocked. Lekker snel tankje! Verder ook begonnen aan de Franse SPGlijn, nog nie veel van te zeggen alleen dat de lower tiers echt lastig zijn als SPG lijn, aimen duurt lang tanks zijn snel dus veel misses. Gelukkig zijn er dan altijd nog de TD's om op te schieten.
Verder in de hogere tiers was het erg verschillend. Veel pech gehad met bounces en vevolgens zelf in brand geschoten te worden. Viel me wel op dat jan en alleman tegenwoordig met Gold ammo schiet. Op alle tiers zelfs.

Untappd: Louwke80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 23:55

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

ThomasG schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 00:48:
[...]
Jij bent nooit geraakt, terwijl de T-62A flink wat klappen heeft opgevangen. Daar krijg je ook experience voor. Ik weet de exacte formule niet qua hoeveel iets telt, maar als je de damage done, potential damage taken, en assist damage bij elkaar optelt is het een verschil van bijna 1k in zijn voordeel. En hij heeft er meer gespot. Daarom heeft hij meer experience.
Voor damage received krijg je geen XP voor zo ver ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:18
Nemean schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:15:
[...]
Voor damage received krijg je geen XP voor zo ver ik weet.
Volgens mij inderdaad nog niet maar waren ze wel bezig om dit toe te voegen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
redwing schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:27:
[...]

Volgens mij inderdaad nog niet maar waren ze wel bezig om dit toe te voegen.
XP voor als je geraakt wordt 8)7 Dan worden straks al die retard spelers nog eens beloond ook voor hun fucked up gameplay...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Vind dat ook geen strak plan, krijg je straks tog2 wildgroei ja lekker veel xp voor een doelwit zijn

w00t w00t :/

no thank you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Vooral Zaterdag was het erg! Toen kon ik niet de teams dragen. Gisteren was het wel beter maar ook toen waren soms de teams niet te redden. Overigens voor de tweede keer encounter mountain pass gespeeld en dit keer de (betere) zijde.. Echter wel verloren door donkeys die in plaats van naar enemy spawn 2 te pushen naar de rechterzijde reden. Daarentegen was dit weekend wel erg lekker voor mijn defense points, 350+ in 2-3 dagen :D

De IndienPanzer helaas met 2 slechte laatste potjes afgesloten maar die is dus verkocht en de crew zit weer in de barracks. De T29 gisteren een aantal keer gespeeld (wat wel weer lekker ging) en nu nog 6 potjes totdat ik de T30 af ga stoffen. Nu hoop ik wel echt op crew retraining en skill resetting in discount volgend weekend want ik moet/wil 3 crews retrainen en 2 ervan ook nog een skillreset geven. Dit doe ik gewoon met gold maar als ik daarmee 2200 gold kan besparen dan graag (en zo'n haast heeft het niet).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:54

./headdesk
Ik zeg: goedemorgen!

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/23j6fqo.jpg
Kaap schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:34:
[...]

XP voor als je geraakt wordt 8)7 Dan worden straks al die retard spelers nog eens beloond ook voor hun fucked up gameplay...
Kan anders toch voor interessante gameplay zorgen. Nu is het vooral de kunst om zo min mogelijk geraakt te worden. Als ze zoiets doorvoeren ga ik met mijn heavy tanks wel voor een berekend bouncje hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

me winrate is gister zat rond de 42%, was echt niet best. En dan kijk je op de klok, nog 13 minuten in het potje en dan ben je zelf de enige die nog leeft ... 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

./headdesk
Mwoa....ik krijg steeds meer de indruk dat het in sterke mate afhankelijk is of de RNG je gunstig gezind is of niet en niet zozeer de hoeveelheid slechte spelers dat je winrate beinvloedt.
Ik zat aan de gunstige kant en heb grote delen van het weekend solo gespeeld met een winrate van circa 60% en een WN7 van 2000, heb echter ook genoeg weekenden gehad met 40%.

Het was trouwens wel goed te merken dat de prammo in de aanbieding was, kreeg voornamelijk goldshells om de oren (met dank aan een nieuwe mod die dat keurig registreert)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

iemand enig idee wanneer 8.9 komt?

Moet nog vermaken tot die patch komt, als ik meer dan een week heb kan ik de t54e1 grind wellicht afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2e test toch pas net begonnen?
Als ie deze week zou komen, was dat via de geruchtenmachines al wel aangekondigd, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

ik heb geen idee, vandaar dat ik het vraag. *poke User* *poke poke*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 13:19
dynosu schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:13:
ik heb geen idee, vandaar dat ik het vraag. *poke User* *poke poke*
Wat schuift het? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Same as usual, nothin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
Afgelopen weekend ook best een aantal platoons gezien waar ik me van afvraag wat ze eigenlijk willen bereiken. Voobeeld zit je in een T8 battle met een platoon van 3 waarvan een een T1 Leichtaktor. Rest van het platoon allen donkerrode spelers. Game start L.traktor word geteamkilled. Vervolgens gaat een platoonmaten aan het teamkillen en na een tijdje en 3 teamkills later is het platoon dood en kun je net zo goed alweer stoppen. Snap dit soort mensen echt niet. En dat gaat het nu om een loltraktor, maar ook verschillende tegengekomen met T2 tanks geplatooned met hoger tiers. Wat willen ze nu bereiken?!

Untappd: Louwke80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Kaap schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:34:
[...]

Nee, want die zijn gelijk dood en krijgen daarmee weinig exp omdat ze max. hun eigen HP kunnen ontvangen. Het idee is echter vooral dat als je veel potential damage hebt (dus veel schoten voor je teamgenootjes hebt gevangen) je daarvoor beloond wordt. Op zich ook wel logisch omdat je met het tanken van damage ook heel nuttig kunt zijn voor je team. Het gebeurt ten slotte vaak genoeg dat je je tank voor een teamgenootje zet om hem in leven te houden maar daarmee wel zelf geraakt wordt.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Gezien de haast die WG heeft:
Donderdag - RU
Volgende week dinsdag - EU

Maarja, dit is ook maar een gok van mij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

hmm, moet nog iets van over de 100k voor de t57 heavy. mja anders is het alleen maar free xp verzamelen en veel te veel gold gebruiken, das ook niet handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
redwing schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:44:
[...]

Nee, want die zijn gelijk dood en krijgen daarmee weinig exp omdat ze max. hun eigen HP kunnen ontvangen. Het idee is echter vooral dat als je veel potential damage hebt (dus veel schoten voor je teamgenootjes hebt gevangen) je daarvoor beloond wordt. Op zich ook wel logisch omdat je met het tanken van damage ook heel nuttig kunt zijn voor je team. Het gebeurt ten slotte vaak genoeg dat je je tank voor een teamgenootje zet om hem in leven te houden maar daarmee wel zelf geraakt wordt.
Misschien dat zulk gedrag dan vaker voorkomt. Gisteren zag ik het nog gebeuren bij een JPZe100 die een Obj 268 in close quarters van mij afschermde omdat die nog maar 100HP o.i.d. had. Op dat soort momenten ga je weer een beetje in de player base van WoT geloven en ik heb hem na afloop via PM daarvoor geprezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
redwing schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:44:
[...]

Zie de special al komen: three times the exp for every shell you receive!

Heb een erg lekkere ochtend achter de rug:
16 battles en 4646 wn8 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
rgras schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:04:
[...]
Misschien dat zulk gedrag dan vaker voorkomt. Gisteren zag ik het nog gebeuren bij een JPZe100 die een Obj 268 in close quarters van mij afschermde omdat die nog maar 100HP o.i.d. had. Op dat soort momenten ga je weer een beetje in de player base van WoT geloven en ik heb hem na afloop via PM daarvoor geprezen. :)
Het zou inderdaad mooi zijn als mensen gaan shielden vanwege de XP beloning. Ik speel zelf dan niet voor de XP, ik zal dus behalve voor platoonmates en eventuele blue/purple spelers niet echt meer gaan shielden dan anders, maar het is natuurlijk mooi als mijn team mij in leven houdt :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Kaap schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:13:
[...]
Het zou inderdaad mooi zijn als mensen gaan shielden vanwege de XP beloning. Ik speel zelf dan niet voor de XP, ik zal dus behalve voor platoonmates en eventuele blue/purple spelers niet echt meer gaan shielden dan anders, maar het is natuurlijk mooi als mijn team mij in leven houdt :Y
Ik schat dan ook dat jij toch wel mensen shield als het nuttig is om de winstkans te vergroten en deze aanpassing daarmee hooguit een leuke extra bonus is :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:15

Seraphin

Meep?

Binnenkort komt er een nieuwe spelmode; 7 vs 7 teams, toch?

Ik zit in een beetje een los/vast verband mensen waarmee ik soms platoon / company battles doe; op company niveau vaak de Tier 6 (tier 8's proberen we steeds meer, maar nog niet iedereen heeft daar geschikte tanks + ervaring voor). Maar met die nieuwe 7 vs 7 zou dat makkelijker te vullen moeten zijn.

Nu leeft bij ons het idee dat we daarvoor AMX 50 100's voor willen gebruiken (ipv IS-3); ik ga deze week beginnen aan de grind, startend bij de ARL44.

Iemand tips voor de ARL? ("overslaan" heb ik al gehoord, maar mijn free xp ging niet verder dan het unlocken van de ARL). Is het echt zo'n draak als ik heb horen beweren, of gewoon een kwestie van geduld & anders spelen? Op wot wiki wordt het een sniper genoemd, maar veel verder ben ik nog niet gekomen met inlezen.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
redwing schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:15:
[...]
Ik schat dan ook dat jij toch wel mensen shield als het nuttig is om de winstkans te vergroten en deze aanpassing daarmee hooguit een leuke extra bonus is :)
Moet het ook wel nuttig zijn, een rooie siemka is 5 seconden later toch wel dood. Zoals ik zei, ik zal een blue of purple best wel shielden, maar over het algemeen gebruik ik andere spelers als meatshield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Seraphin schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:28:
Iemand tips voor de ARL? ("overslaan" heb ik al gehoord, maar mijn free xp ging niet verder dan het unlocken van de ARL). Is het echt zo'n draak als ik heb horen beweren, of gewoon een kwestie van geduld & anders spelen? Op wot wiki wordt het een sniper genoemd, maar veel verder ben ik nog niet gekomen met inlezen.
Zorgen dat je snel de beste gun hebt en dan is het een leuke maar trage tank. Je kunt dan zonder al te veel problemen alles waar je tegen geplaatst kunt worden goede damage doen. Het grootste nadeel welke geldt voor alle trage tanks is dat als je aan het begin de verkeerde kant kiest je echt niet even terug of naar de andere flank kunt gaan.
Kaap schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:32:
[...]
Moet het ook wel nuttig zijn, een rooie siemka is 5 seconden later toch wel dood. Zoals ik zei, ik zal een blue of purple best wel shielden, maar over het algemeen gebruik ik andere spelers als meatshield.
Dat bedoel ik. Een rode siemka afschermen resulteert toch 9/10 keer in gescheld dat je niet voor hem moet gaan staan ;)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Het afgelopen weekend bezig geweest om verder in de lijn van de E3 te komen. Ben nu bij de Jackson en gisteren de tracks geupgrade.

Beste potje wat ik had was 1900xp incl. Ace, helaas was dat gelijk de enige die zo hoog was. De 76mm gun is best crap, zeker omdat ik niets kan doen tegen de meeste hogere tier tanks. nog maar iets van 10k voor de 90mm gun, dus ff doorheen bijten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Afgelopen weekend aardig gedraaid en paar leuke platoons gespeeld.

Ik zit in een beetje een los/vast verband mensen waarmee ik soms platoon / company battles doe; op company niveau vaak de Tier 6 (tier 8's proberen we steeds meer, maar nog niet iedereen heeft daar geschikte tanks + ervaring voor). Maar met die nieuwe 7 vs 7 zou dat makkelijker te vullen moeten zijn.

Nu leeft bij ons het idee dat we daarvoor AMX 50 100's voor willen gebruiken (ipv IS-3); ik ga deze week beginnen aan de grind, startend bij de ARL44.

Ik probeer de ARL vooral als sniper te gebruiken omdat je totaal geen armor hebt.
De huidige gun die ik heb is alleen inaccuraat en aim time te hoog.
De topgun zou beter moeten wezen, hoop deze dan ook snel te hebben.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf

Ben ook zelf een paar dagen geleden begonnen met de franse heavy lijn. Ook ivm deze maand top 3 special en nu zelfs een m4 special! De tier 5 lijkt me leuk om te spelen, maar vanwege mijn haast, heb ik die overgeslagen. De Arl leek me een onwijs gave tank, maar ik kon niet overweg met de langzame aimtime. Ik ben dan ook niet voor de topgun gegaan. Die gun daarvoor heeft voldoende pen en met gold shells kan je toch mooi mee schieten als het echt moet. Armour zou goed moeten zijn, maar helaas heb ik gemerkt dat alles erdoorheen schiet.

Nu ben ik bij de amx M4 en die bevalt beter. Een heerlijke gun met veel gun depression! Deze tank speel ik bijna alleen maar als sniper en dan komt deze tank goed tot zijn recht. Camo is 0, maar met een beetje camo skill en een likje verf voor 7 dagen, valt het niet tegen. Wel voorzichtig spelen, want je bent groot en makkelijk te penetreren. Oja en kijk uit voor arty, bijna elke keer dat ik geraakt was, ongeacht welke tier was een one shot. Het leek me een redelijke prut tank als ze vergelijkt met andere tier 7s maar stiekem heb ik wel iets van 1060 exp gemiddeld en moet nog maar 25k tot de amx 50 100 :D Die lijkt me trouwens erg leuk!

Dat brengt me meteen bij de volgende vraag voor de amx 50 100:

90mm of de 100mm gun? De penetration is genoeg voor mij en een reload van 35 seconden is niet mega lang. Daarbij kost een shell van de 100mm gun meteen 4x zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Ik zou toch de 100mm nemen. De reload is korter van de 90 mm, maar je damage in clip is ook een stuk lager. (6 x 300 = 1800 voor de 100 mm en 6 x 240 = 1440 voor de 90 mm)

En die oneshots van de m4 is een goeie oefening voor de 50 100 qua arty :+
(hoewel jij daar al genoeg ervaring mee hebt gehad met de lorraine en batchat..)

Gig de laatste tijd voor mij lekker, maar gisteren weer een flinke balansdag gehad...
Had 11!!! matches nodig om een tank te dubbelen... |:(

Edit: @ onder rekenen is ook een kunst, deed 4 x ;)

[ Voor 56% gewijzigd door themaxter op 21-10-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwarktaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-04-2018
6x240=1440... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 18:11

databeestje

Von PrutsHausen

Het gaat eindelijk wat beter met het tanken, vooral de laatste tijd met tips van Jingle's youtube kanaal helpt het. Hij legt van veel tanks uit hoe je dat ding moet besturen en wat de sterke en zwakke punten zijn.

http://www.noobmeter.com/player/eu/databeestje/507187521/

Sindskort met de VK30.02M aan het rijden maar ik snap hem nog niet. De T29 is wennen en wat lastiger (met stock turrent) zonder de 105mm, maar op gelijke tiers kan ik aardig wat schoten koppen met de turret.

Afgelopen weekend had ik geweldig potje met de AMX 13 75, van afstand een T57 heavy aan het pummelen maar helaas niet gewonnen. 1029xp verlies.

Ook met de KV-1 aan het rijden en ik kom er goed mee uit de voeten, gebruiksvriendelijk apparaat. De KV-13 heeft nu de 122mm, en dat is een fijn ding. Zowaar 2 hits op de koepel van een at15 op 400 meter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

databeestje schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:10:
Het gaat eindelijk wat beter met het tanken, vooral de laatste tijd met tips van Jingle's youtube kanaal helpt het. Hij legt van veel tanks uit hoe je dat ding moet besturen en wat de sterke en zwakke punten zijn.
Ik raad je aan om eerder unicum spelers te volgen via live streams dan highlights van Jingles die gecarried wordt door unicum spelers ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje

databeestje

Von PrutsHausen

Nemean schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:24:
[...]

Ik raad je aan om eerder unicum spelers te volgen via live streams dan highlights van Jingles die gecarried wordt door unicum spelers ;).
Ik volg af en toe de livestreams van Circonflexes, maar voornamelijk als Jingles meespeelt, en dat heeft meer met zijn commentaar te maken. "ha ha ha He's on fire". Circonflexes zit vaak achter de camera alsof deze met een spreadsheet aan het worstelen is .... vrijwel bewegingsloos.

Tenzij ze een KV-4 platoon doen en snikkend onder de tafel eindigen. ... _/-\o_

Tegenwoordig rust ik wel de tanks uit met het e.e.a aan uitrusting, maar nog niet met de standaard brandblusser, medkits en repair kit. Ook 100% crew met een skill maakt een joekel van een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

databeestje schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:32:
[...]
Tegenwoordig rust ik wel de tanks uit met het e.e.a aan uitrusting, maar nog niet met de standaard brandblusser, medkits en repair kit. Ook 100% crew met een skill maakt een joekel van een verschil.
T/m vandaag zijn o.a. die 3 items (repairkit, medkit en blusser) nog voor half geld te krijgen en aangezien ik die 3 standaard op al mijn tanks heb zitten en ze regelmaig gebruik heb ik van het weekendje maar weer een voorraadje ingekocht.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

T32, IS3, AMX 50 100, T69, Pershing*, KV-5*, AMX 13 90, T1 Cunningham, Leichtractor*

* zijn de tanks die ofwel zeer gering en erg specifiek gebruikt worden of weer opkomend zijn in gebruik
oosterhofjf schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:45:
[...]

Dat brengt me meteen bij de volgende vraag voor de amx 50 100:

90mm of de 100mm gun? De penetration is genoeg voor mij en een reload van 35 seconden is niet mega lang. Daarbij kost een shell van de 100mm gun meteen 4x zoveel.
Sowieso de top gun, die andere moet je niet eens willen overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje

databeestje

Von PrutsHausen

Frentik schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:38:
[...]
T/m vandaag zijn o.a. die 3 items (repairkit, medkit en blusser) nog voor half geld te krijgen en aangezien ik die 3 standaard op al mijn tanks heb zitten en ze regelmaig gebruik heb ik van het weekendje maar weer een voorraadje ingekocht.
Goeie tip, snel even een voorraadje ingeslagen. Sommige van de acties gaan volledig langs me heen, misschien toch wat beter naar de meldingen in de launcher kijken.

Is er nog een bepaalde volgorde die men gebruikt voor de verbruiksmiddelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

databeestje schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:10:
De T29 is wennen en wat lastiger (met stock turrent) zonder de 105mm, maar op gelijke tiers kan ik aardig wat schoten koppen met de turret.
T29 is hard op weg mijn all time favorite tank te worden (overigens heb ik slechts tanks t/m T8); met de upgraded turret en 90mm ben je in tier7 matches al een beest, later met de 105 kun je ook op tier 9 nog prima meedoen vanuit de 2e lijn.

Hoe vaak ik wel niet gebruik heb kunnen maken van glooiend terrein om hull-down te staan, en de ene na de andere ding op mn turret te krijgen --> priceless.

Die hele tank heeft echt maar één nadeel, en dat is de 75mm :P (die je zelfs kan skippen als je via T1 / M6 hebt gegrind).

Thanks voor de tips mbt ARL. Zou dus wel te overleven moeten zijn die grind. Toch raar hoor dat je bij de franse tanks aan het begin van de tree zulke ongelooflijke snert tanks moet spelen (AMX40, B1, GBR, etc), om vervolgens bij hemelse tanks uit te komen.
psychoclown schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:44:
[...]

T32, IS3, AMX 50 100, T69, Pershing*, KV-5*, AMX 13 90, T1 Cunningham, Leichtractor*

* zijn de tanks die ofwel zeer gering en erg specifiek gebruikt worden of weer opkomend zijn in gebruik
Gheheh, we zitten idd al te puzzelen met T1 Cunningham als filler voor de laatste punten / scout.
KV-5 ook? Op dat niveau weet de hele wereld toch wel waar de weakpoints op dat ding zitten....
IS-3 is in ons clubje de preferred tier 8 brawler (net als de rest van de wereld denk ik zo). Maar goed voor kleinere team battles leek ons de burst van een autoloader wel lekker.

Een alternatief wat we hadden is overigens door Tier 8 (welke het dan ook gaat worden) te mixen met T29's om wat punten over te houden voor arty / tier 4 scout.

[ Voor 29% gewijzigd door Seraphin op 21-10-2013 13:51 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 09:44
[...]

Ben het maar gedeeltelijk eens met je stelling ;) Ik zou inderdaad niet naar jingles kijken om van zijn spel te leren. Hier zijn gewoon veel betere spelers voor. Zoek een goede streamer met een speelstijl die bij jou past (je hebt veel aggressievere spelers en juist meer defensievere ook de tanks die ze vaak spelen etc. in de gaten houden.)

Maar voor het behapbaar maken van die droge informatie (zoals tank statistieken) is (zeker voor een nieuwe speler) jingles helemaal niet zo slecht. Hij legt goed uit waar de sterktes en zwaktes van een tank liggen (dat hij ze vervolgens niet goed gebruikt is dan ook jammer :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

databeestje schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:46:
Nee kan je instellen zoals je zelf wil (volgorde en keys). Ik heb repair-med-blusser onder de default keys 4-5-6.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

ik doe repair med auto-blusster

kost iets meer, maar het red je ass vaak zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

perpixel schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:47:
[...]
Maar voor het behapbaar maken van die droge informatie (zoals tank statistieken) is (zeker voor een nieuwe speler) jingles helemaal niet zo slecht. Hij legt goed uit waar de sterktes en zwaktes van een tank liggen (dat hij ze vervolgens niet goed gebruikt is dan ook jammer :P )
Want zijn VK3001P/112/T-34-3 reviews waren ook zo op en top. ;)

Nee, Jingles is mij een beetje te veel achteruit gegaan met zijn videos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 09:44
Moet zeggen dat ik die nooit heb gezien dus zou dat niet kunnen beoordelen. Ik weet nog wel in het begin dat een goede bron is geweest van informatie(en dan echt de basis zoals met een kv-1s niet snipen en geen schoten vangen in je franse meesterwerk).

Je groeit hier natuurlijk wel snel voorbij, maar het is toch fijn om een bron voor de beginners te hebben. Ze moeten alleen wel realiseren dat het niet altijd de absolute waarheid is, maar 1 van de mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje

databeestje

Von PrutsHausen

perpixel schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:56:
Moet zeggen dat ik die nooit heb gezien dus zou dat niet kunnen beoordelen. Ik weet nog wel in het begin dat een goede bron is geweest van informatie(en dan echt de basis zoals met een kv-1s niet snipen en geen schoten vangen in je franse meesterwerk).

Je groeit hier natuurlijk wel snel voorbij, maar het is toch fijn om een bron voor de beginners te hebben. Ze moeten alleen wel realiseren dat het niet altijd de absolute waarheid is, maar 1 van de mogelijkheden.
Ik denk dat we de mensen eerst moeten leren naar de kaart te kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
databeestje schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:46:
[...]
Ik zelf gebruik 4. medkit, 5. repair en 6. brandblusser

Als je tracks er af liggen kan je dan namelijk snel met "5" "5" je tracks repareren.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

perpixel schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:56:

Voor beginners uiteraard, voor mensen met een WN7 van 1100+ no go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Seraphin schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:46:
[...]

Gheheh, we zitten idd al te puzzelen met T1 Cunningham als filler voor de laatste punten / scout.
KV-5 ook? Op dat niveau weet de hele wereld toch wel waar de weakpoints op dat ding zitten....
IS-3 is in ons clubje de preferred tier 8 brawler (net als de rest van de wereld denk ik zo). Maar goed voor kleinere team battles leek ons de burst van een autoloader wel lekker.

Een alternatief wat we hadden is overigens door Tier 8 (welke het dan ook gaat worden) te mixen met T29's om wat punten over te houden voor arty / tier 4 scout.
Ja maar als je de KV-5 op een juiste manier neerzet dan zijn je weakpoints niet meer te zien + is het een bonk afleiding. De T1 is snel, goede camo, goede viewrange en heeft een gun die andere tier 1s met één clip weg kan pakken, bezit dus alles wat je nodig hebt.

De T29 is wel goed maar vergeet niet dat het geen public is, het niveau zal iets hoger zijn dan normaal. Een T8 zal het over het algemeen beter doen dan een T7 en een T1 kan net zo goed zijn functie uitvoeren als een T2-T4 en ze zijn allemaal even snel dood tegenover hogere tier tanks. Een beetje denkvoer voor jou :)
AcXeller schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:57:
[...]

Als je tracks er af liggen kan je dan namelijk snel met "5" "5" je tracks repareren.
Ik heb zelf repairs, Auto FE en medkit met de key van tracks gebind naar spatiebalk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

psychoclown schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:03:
[...]

De T29 is wel goed maar vergeet niet dat het geen public is, het niveau zal iets hoger zijn dan normaal. Een T8 zal het over het algemeen beter doen dan een T7 en een T1 kan net zo goed zijn functie uitvoeren als een T2-T4 en ze zijn allemaal even snel dood tegenover hogere tier tanks. Een beetje denkvoer voor jou :)
Zeker denkvoer, dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:16
Seraphin schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:46:
[...]
Thanks voor de tips mbt ARL. Zou dus wel te overleven moeten zijn die grind. Toch raar hoor dat je bij de franse tanks aan het begin van de tree zulke ongelooflijke snert tanks moet spelen (AMX40, B1, GBR, etc), om vervolgens bij hemelse tanks uit te komen.
Ik wil je niet demotiveren ;) maar bij mij is de fun pas begonnen met een full-spec AMX 50-120, Ik kon beter met de M4 overweg dan met de 50-100. Met de 50-120 is het heerlijk om te loeren op detracked vehicles, om ze vervolgens met 4 shots binnen 10 sec comleet weg te schieten.
AcXeller schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:57:
[...]

:? Dat lukt niet met 2x"4" of met 2x"6" drukken?
psychoclown schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:03:
[...]

Ja maar als je de KV-5 op een juiste manier neerzet dan zijn je weakpoints niet meer te zien + is het een bonk afleiding.
Hoe verberg jij 2 grote Cupola's en de commander Hatch?

[ Voor 32% gewijzigd door Appie Heijn op 21-10-2013 14:51 ]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ik ga eerst de T57 heavy halen, moet nog klein stukje tot die tank. Zelfs als die patch eerder komt dan ik klaar ben met dat ding. So be it, t54e1 staat al veel te lang in mijn garage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Appie Heijn schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:47:
Ik gok; sidescraping en turret een beetje bewegen? Blijft natuurlijk situationeel, maar ik snap het concept dat een KV-5 best een bonk ijzer is dat je ergens neer kan planten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Reverse sidescraping wellicht :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
[...]

:? Dat lukt niet met 2x"4" of met 2x"6" drukken?
Tenzij je de modules rebind zoals ik gedaan heb met de tracks gaat dat niet werken nee :)
[...]

Sidescrapen aan de goede kant van het obstakel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Kaap schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:04:
[...]

Reverse sidescraping wellicht :?
Hoeveel faalers ik dit concept heb zien uitvoeren heb ik soms lachend aan zitten staren..

Daar komt een IS-3.. heey hij gaat zich omdraaien.. tijdens zijn draai is ie getracked.. ohhhh hij staan in de fik..

Bedankt IS-3 heb weer cover voor mijn lowerplate!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nemean schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:14:
[...]

Hoeveel faalers ik dit concept heb zien uitvoeren heb ik soms lachend aan zitten staren..

Daar komt een IS-3.. heey hij gaat zich omdraaien.. tijdens zijn draai is ie getracked.. ohhhh hij staan in de fik..

Tja dergelijke acties, maar ook sidescraping op de normale manier, zijn niet bedoeld voor de gemiddelde random scrub :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:22
De ARL 44 is opzich een geinig tankje, Zolang je hem in het begin van de game inderdaad rustig speelt (afhankelijk van de MM ) kan je daarna best hard beuken.

Heb hemzelf gister aangeschaft en alleen de turret gefree-exped ( gespeeld met de 90 F3) eerste game gelijk mijn Ace tanker gehaald. Tweede game 9 kills kon net mijn pools niet te pakken krijgen. Zelfs tegen t8s is het goed te doen als je een paar premium shells hebt ( a.k.a. 248 pen )

Ik denk zelf ook dat ik die gun hou daar hij de beste firerate heeft en vergelijkbaar is aan de M6 gun ( welke heerlijk was ) en beste aimtime van alle guns. Die 300 schade ( 105 ) kan ook nog een optie zijn maar ik denk dat in t6 die 240 schade wel volstaat. Wss zal ik nog wel wat afwisselen als ik die unlocked hebt.

Je moet proberen je hull meer te exposen dan je turret daar de turret echt trash is. De upperhull van de ARL 44 is redelijk armored en bounced de meeste t5 tanks wel. Qua snelheid valt het reuze mee en is hij net iets langzamer dan een KV1-S ( rond de 30-35 kph )

Heb dan pas enkele potjes gespeeld ( 80% crew ) maar ik moet zeggen dat hij me nu nog wel bevalt. Vanavond zullen we zien of dat nog steeds zo is.

EDIT: het is geen KV1-S dus daar moet je wel rekening meehouden, die klote tanks kunnen je in 2 schoten kaput hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door jantje 2 op 21-10-2013 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
[...]

is in 70% van de gevallen niet nodig. De 2 cupola's en de R2D2 hatch weten namelijk veel mensen niet te vinden. Onbegrijpelijk, want ze vallen meteen op maar een groot deel van de spelers mikt er niet op.... 8)7

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
ChojinZ schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:28:
[...]

is in 70% van de gevallen niet nodig. De 2 cupola's en de R2D2 hatch weten namelijk veel mensen niet te vinden. Onbegrijpelijk, want ze vallen meteen op maar een groot deel van de spelers mikt er niet op.... 8)7
Let wel dit was een vraag in verband met de aankomende Team Battles mode waarin je skill-based matchmaking hebt maar het niveau dus ook al standaard hoger zal liggen dan in publics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Nemean schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:14:
[...]

das gewoon handig, mobiele cover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 16:07
Dat had ik gisteren in een CW battle. We deden op Province een rush met IS-7's en kwamen eenzelfde rush de andere kant op tegen. Tegen de tijd dat iedereen cover had was een van onze IS-7's op een extreem handige plek gesneuveld. Ik heb lange tijd van zijn lijk gebruik kunnen maken om te schieten zonder dat ik zelf geraakt kon worden.
Uiteindelijk zijn ze zelfs HE op me gaan schieten om maar schade te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

BramSd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:41:
Dat had ik gisteren in een CW battle. We deden op Province een rush met IS-7's en kwamen eenzelfde rush de andere kant op tegen. Tegen de tijd dat iedereen cover had was een van onze IS-7's op een extreem handige plek gesneuveld. Ik heb lange tijd van zijn lijk gebruik kunnen maken om te schieten zonder dat ik zelf geraakt kon worden.
Uiteindelijk zijn ze zelfs HE op me gaan schieten om maar schade te doen.
"The buddy system is essential to (your) survival. It gives the enemy someone else to shoot at." :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SehudeKoza
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:09
Well, someone reported the FTR adsense account for violating Google policies (unclear, looking into it) and it got permanently disabled. Basically, I am fucked.
but at this moment, I am like 90 percent sure I will quit. I was getting tired of this anyway and Adsense was a huge pain in the ass to setup and the hosting ain't cheap either. Will talk to Edrard about it, we'll see.
Silentstalker gaat dus waarschijnlijk met FTR stoppen.

;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouchy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:30

Grouchy

meep meep

[...]

Dit en als er een in je game zit goed in de gaten houden, en nadat je uitgeschakeld bent effe volgen

A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFKANGOO
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-08 11:08
Misschien een idee om in de OP een lijstje te maken van leuke en of goede youtube filmpje/streams??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

RFKANGOO schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 16:29:
Misschien een idee om in de OP een lijstje te maken van leuke en of goede youtube filmpje/streams??
Zal vanaaf mijn favo lijstje eens plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:08

p0st

Dutch Reefer

Nemean schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 16:33:
[...]

Zal vanaaf mijn favo lijstje eens plaatsen.
Ben benieuwd :) dus hoor het graag!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
RFKANGOO schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 16:29:
Dat is wel een goed idee, als we een deel van de posters hier een leuke lijst kunnen samenstellen dan kan ik die wel in de TS opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
belangrijkste voor mij:

http://www.youtube.com/user/QuickyBabyTV

gouden tips over hoe je bepaalde tanks moet gebruiken op de maps en erg prettig commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

psychoclown schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 16:36:
[...]

Dat is wel een goed idee, als we een deel van de posters hier een leuke lijst kunnen samenstellen dan kan ik die wel in de TS opnemen.
je eigen stream? :)

kijk er af en toe eens naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SehudeKoza
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:09
http://www.twitch.tv/remmke

Goede gameplay, rustige stem en goede muziek. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-08 23:45
YouTube: Maxwell - Screen Reality Games
Maxwell, zit ook vaak in de streams bij Jingles en Circonflexes. Vind alle 3 vermakelijk om te zien en leer af en toe ook nog wat. En geweldig accent :+

[ Voor 4% gewijzigd door Rik027 op 21-10-2013 17:00 ]

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
TweakJerommeke schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 19:42:
Vandaag was een mooie dag voor mij, zie hier wat leuke highlights van mijn Twitch.tv stream:
Leuke filmpjes, goed om te zien dat ik niet de enige ben met weird bounces :) Vooral met die Hellcat had je echt ziek veel bounces, wel mooie pot alsnog.

En met die 50-100: elk schot raak op de Tiger II, behalve je laatste. Ook zo typisch WoT :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
psychoclown schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:36:
[...]

Let wel dit was een vraag in verband met de aankomende Team Battles mode waarin je skill-based matchmaking hebt maar het niveau dus ook al standaard hoger zal liggen dan in publics.
Ach... zo denderend spelen mijn vrienden en ik niet. Dus als het skillbased is, hoef ik me niet echt zorgen te maken... :+

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwikbal
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-08 16:12
http://www.twitch.tv/embryonicjourney

één van de beste spelers op de EU server en heeft altijd een erg vermakelijke stream....

WoT/AW: panzerjur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:02
Kwikbal schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 17:21:
http://www.twitch.tv/embryonicjourney

één van de beste spelers op de EU server en heeft altijd een erg vermakelijke stream....
http://www.twitch.tv/zerontv hijs wat leuker, speelt ook niet alleen maar tier 6 games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
zeg, hier nog mensen die met een HD4000 spelen en prima FPS hebben behálve als je inzoomed door bosjes heen? Echt om te huilen ....3-6 fps, waar regulier ingezoomed zonder dezelfde bosjes gewoon 30-40 haalt :(

T is echt niet te spelen soms. Laatste driver versies, 3.3Ghz i5 cpu'tje...1280x800 reso..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
majic schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 19:00:
zeg, hier nog mensen die met een HD4000 spelen en prima FPS hebben behálve als je inzoomed door bosjes heen? Echt om te huilen ....3-6 fps, waar regulier ingezoomed zonder dezelfde bosjes gewoon 30-40 haalt :(

T is echt niet te spelen soms. Laatste driver versies, 3.3Ghz i5 cpu'tje...1280x800 reso..
Ik heb het met mijn laptop ook, normaal op low setting rond de 50/60 fps.
Rij ik een gebied in met veel bomen, dropt me fps ineens helemaal naar 15.
Dat is gewoon echt niet fijn. Heb btw de asus k72jk, al een ding van 7 jaar oud :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwikbal
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-08 16:12
dr34m3dd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 17:46:
[...]

http://www.twitch.tv/zerontv hijs wat leuker, speelt ook niet alleen maar tier 6 games
Zeron speelt voor mij vaak iets te agressief, maar hij is ook erg vermakelijk... overigens speelt EJ tegenwoordig wat meer dan alleen zijn hellcat :P .

WoT/AW: panzerjur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Misschien moet ik ook maar eens wat meer gaan streamen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
User schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 19:42:
Misschien moet ik ook maar eens wat meer gaan streamen. :+
Jij rijdt toch de helft van de tijd in tankjes rond die niemand anders heeft...... :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Hier nog even wat channels en streams waar ik persoonlijk wel van kan genieten.

Persoonlijk raad ik Jingles zoals al eerder gemeld af.. Jingles laat vaak alleen maar highlights zien waarin hij goed gespeeld heeft en dat vind ik vaak een minpuntje. Zijn fouten zijn amper tot bijna nooit te zien en door fouten leer je juist correct te spelen. Daarnaast wordt Jingles vaak gecarried door mensen als QB en Circ en naar mijn mening heb je dan nog niets nuttigs gehaald/behaald.

Het zelfde geldt voor de TheRiisingSun of hoe hij heet, de laatste tijd gaat het bij hem alleen maar om de views en replays van anderen.. tips and tricks die hij eerst deed (dat was in de tijd met Dorjan) was hij goed bezig nu is het meer een melk koetje geworden.

Ik raad zelf aan:
Anfields Channel
Anfield is een zeer goeie speler op de Amerikaanse speler en speelt ook voor 1 van de betere clans op de US server.

Afbeeldingslocatie: http://wotlabs.net/sig_dark/na/Anfield/signature.png

PandyCol
Pandy heeft dan weinig vids meer de laatste tijd maar de videos en historie in zijn filmpjes zijn het meer dan waard, helaas door motivatie/tijd gebrek maakt hij ze niet meer. Maar de oude filmpjes zijn het meer dan waard. Hij heeft gespeeld voor Relic als ik het goed onthouden heb.

Afbeeldingslocatie: http://wotlabs.net/sig_dark/na/Pandy/signature.png

DezGamez
DezGamez heeft vaak wel leuke en soms informatieve filmpjes, je moet echt tegen zijn accent kunnen. Overal wel een goeie speler en weet ook van zichzelf wanneer hij fouten maakt.

Afbeeldingslocatie: http://wotlabs.net/sig_dark/eu/ShiptheNutz/signature.png

ZeurMoltar8
Heeft vaak informatieve filmpjes, maar maakt naar mijn mening te veel rare acties om echt te gebruiken als uitgangspunt.. bijvoorbeeld shells schieten op gebouwen e.d. Maar wellicht voor de beginner nuttig.

Afbeeldingslocatie: http://wotlabs.net/sig_dark/na/Moltar/signature.png

En als ik aan zelf reclame mag doen:
Mijn Channel
Voor wat highlights op mijn filmpjes.

Afbeeldingslocatie: http://wotlabs.net/sig_dark/eu/Nemean/signature.png

En natuurlijk nog 2 anderen uit dit topic die wel belangrijk zijn:

Kyozu de Psycho
Afbeeldingslocatie: http://wotlabs.net/sig_dark/eu/kyozu/signature.png

En

Users Channel
Afbeeldingslocatie: http://wotlabs.net/sig_dark/eu/Usertmp/signature.png

Qua LiveStreams raad ik aan:

Endo is Kewl
Kerel is een tikje arrogant en vaak een complete idioot als het op de cam aan gaat maar speelt vaak beter dan de gemiddelde unicorn op de EU server naar mijn mening. Daarnaast vind ik hem persoonlijk 1 van de betere livestreamers als het op het gebied van FCen aankomt. En als FC komt hij ook duidelijk naar voren.

Afbeeldingslocatie: http://wotlabs.net/sig_dark/na/_xXx_Endo_xXx_/signature.png

Daarnaast raad ik deze kerel aan:

The Red Su

Kerel speelde voor Red Rush maar speelt nu voor Na'vi.

Afbeeldingslocatie: http://wotlabs.net/sig/eu/luciqueii/signature.png

En natuurlijk Kyozus livestream maar voor de liefhebber start ik soms ook wel eens een livestream die hier te bezichten is:

CuteNemean

:)

Had nog wel wat livestreams maar kan ze helaas niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 02:25
I cry everytime ;(

Gelukkig iig sinds de laatste patch die nieuwe regel met als je een battle hero medal haald je wel de multiplier hebt

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/10i8in7.png

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/3304wi9.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
I feel your pain:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/8618385/shot_048.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

ik weet niet wat het is, maar de t54e1 ligt me gewoon totaal niet

ik moet em afmaken, maar man dit word een lijdensweg en zo slecht voor me stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

dynosu schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 21:08:
ik weet niet wat het is, maar de t54e1 ligt me gewoon totaal niet

ik moet em afmaken, maar man dit word een lijdensweg en zo slecht voor me stats
Dan heb je de Leopard PTA nog niet geprobeerd.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:44

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Leopard PTA heb ik afgewerkt met 1640 WN 7 en dat ligt nog zo laag omdat het héél lang duurde eer hij full ops was. Op zich geen slechte tank dus. Full ops kan je er heel vette potjes mee spelen. Alleen is hij niet echt schitterend pvp (eufimistische uitspraak enzo :P). Die zijn idd nogal kille voor je stats.
En met 1640 ben ik best tevree, zeker gezien ik er nooit mee in platoon heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Joindry schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 21:33:
Leopard PTA heb ik afgewerkt met 1640 WN 7 en dat ligt nog zo laag omdat het héél lang duurde eer hij full ops was. Op zich geen slechte tank dus. Full ops kan je er heel vette potjes mee spelen. Alleen is hij niet echt schitterend pvp (eufimistische uitspraak enzo :P). Die zijn idd nogal kille voor je stats.
En met 1640 ben ik best tevree, zeker gezien ik er nooit mee in platoon heb gespeeld.
Geen idee wat mijn WN7 is op die tank, maar full ops is ie nog niet om te pruimen. Die gun schiet meer de grond in dan dat deze effectief is op de enemy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Nemean schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 21:19:
[...]

Dan heb je de Leopard PTA nog niet geprobeerd.. ;(
wellicht niet, maar het ding werkt gewoon niet mee. ik weet dat het op zich een prima tank is. Mar het wil niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/129004120-4.jpg
Dat was een spannende match :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Niet meer in ZER0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Klopt, ik heb nog even gebabbeld met Onkel en met BoogieM. Zer0 heeft verschrikkelijk goeie spelers zitten, maar ik heb zelf een hekel puntje dat ik mezelf niet kan concentreren als er 5 verschillende mensen onnodige informatie aan het rondbazuinen zijn in CWs of TCs.. zeker niet als ze als FCs aangesteld zijn. Heb dan ook besloten om te leaven, Onkel heeft nog wel aangeboden dat ik altijd welkom ben om terug te komen. Het ligt totaal niet aan de spelers, maar wel aan het 'fanatieke' gedrag onderling, ik kan me op zulke momenten niet concentreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Nemean schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 22:10:
[...]

Klopt, ik heb nog even gebabbeld met Onkel en met BoogieM. Zer0 heeft verschrikkelijk goeie spelers zitten, maar ik heb zelf een hekel puntje dat ik mezelf niet kan concentreren als er 5 verschillende mensen onnodige informatie aan het rondbazuinen zijn in CWs of TCs.. zeker niet als ze als FCs aangesteld zijn. Heb dan ook besloten om te leaven, Onkel heeft nog wel aangeboden dat ik altijd welkom ben om terug te komen. Het ligt totaal niet aan de spelers, maar wel aan het 'fanatieke' gedrag onderling, ik kan me op zulke momenten niet concentreren.
Dat probleem hebben ze inderdaad al een poosje. Ik dacht dat ze er wat aan zouden doen, maar dat valt blijkbaar nogal tegen. :|

Ik heb zelf al meerdere keren (als speler) moeten brullen dat iedereen de bek moest houden. Sommigen zaten beslissingen van de FC tegen te werpen, middenin een CW... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

User schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 22:14:
[...]
Dat probleem hebben ze inderdaad al een poosje. Ik dacht dat ze er wat aan zouden doen, maar dat valt blijkbaar nogal tegen. :|

Ik heb zelf al meerdere keren (als speler) moeten brullen dat iedereen de bek moest houden. Sommigen zaten beslissingen van de FC tegen te werpen, middenin een CW... :X
Ik heb het een tegen Knedla gezegd en ook tegen Waxxx een keer maar er werd weinig tot niets mee gedaan. En daar baal ik wel van. Maar voor de rest raad ik ZER0 zeker aan voor mensen die actief clanwars willen doen maar met nog niet te veel verplichtingen, heb ze ook gemeld dat mocht ik mensen weten dat ik ze naar hun door verwijs en daar was Boogie wel zeer blij mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Holy F.... replay?

Heb je al nieuwe clans op het oog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Zal hem vanavond nog even uploaden :)
oosterhofjf schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 22:28:
Heb je al nieuwe clans op het oog?
Yarrr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Nemean schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 22:32:
[...]

Zal hem vanavond nog even uploaden :)

[...]

Yarrr!
Gezellige meute daar bij PTS ondertussen. Als ik de tijd er ooit voor heb wil ik daar ook wel proberen binnen te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Kan me ook een keer melden met een super pot, 28 pens van de 30, 7675 damage, 7 kills met m'n wz-120 (met 2e tier 9 gun) en gelukkig nog gewonnen door een E75 die overbleef tegen een t21, e46 patton en arty. Hij had ook 7 kills.

Victory!
Map: Mines
Date: 21-10-2013 23:28:12
Vehicle: WZ-120
Exp: 7.962 (x3) Credits: 94.996
Achievements: : Top Gun, Sniper, Master Gunner, Reaper, Mastery Badge: "Ace Tanker"

http://wotreplays.com/site/394809#mines-quantor-wz-120

[ Voor 6% gewijzigd door Quantor op 21-10-2013 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Mr_Size schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 17:00:
[...]

Leuke filmpjes, goed om te zien dat ik niet de enige ben met weird bounces :) Vooral met die Hellcat had je echt ziek veel bounces, wel mooie pot alsnog.

En met die 50-100: elk schot raak op de Tiger II, behalve je laatste. Ook zo typisch WoT :+
Ja dat is erg vervelend in zo'n autoloader/drumloader waar je net dat laatste schot mist of bounced en dan weer 45sec moet wachten en moet aanzien hoe je team kapotschoten word. _/-\o_ Maarja ik maakte gelukkig nog een lucky Out of Jail Free card escape op het einde. 8)
Pagina: 1 ... 24 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)