Drama qua winrate dit weekend, ik haat x3 specials/scrubs ....
./headdesk
./headdesk
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Yep, less weekend specials please! Vroegah toen een special nog speciaal was vanwege frequentie...dynosu schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 08:45:
./headdesk
Untappd: Louwke80
Voor damage received krijg je geen XP voor zo ver ik weet.ThomasG schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 00:48:
[...]
Jij bent nooit geraakt, terwijl de T-62A flink wat klappen heeft opgevangen. Daar krijg je ook experience voor. Ik weet de exacte formule niet qua hoeveel iets telt, maar als je de damage done, potential damage taken, en assist damage bij elkaar optelt is het een verschil van bijna 1k in zijn voordeel. En hij heeft er meer gespot. Daarom heeft hij meer experience.
Volgens mij inderdaad nog niet maar waren ze wel bezig om dit toe te voegen.Nemean schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:15:
[...]
Voor damage received krijg je geen XP voor zo ver ik weet.
[removed]
XP voor als je geraakt wordtredwing schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:27:
[...]
Volgens mij inderdaad nog niet maar waren ze wel bezig om dit toe te voegen.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ik zeg: goedemorgen!dynosu schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 08:45:
./headdesk
Kan anders toch voor interessante gameplay zorgen. Nu is het vooral de kunst om zo min mogelijk geraakt te worden. Als ze zoiets doorvoeren ga ik met mijn heavy tanks wel voor een berekend bouncje hoor.Kaap schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:34:
[...]
XP voor als je geraakt wordtDan worden straks al die retard spelers nog eens beloond ook voor hun fucked up gameplay...
Verwijderd
Mwoa....ik krijg steeds meer de indruk dat het in sterke mate afhankelijk is of de RNG je gunstig gezind is of niet en niet zozeer de hoeveelheid slechte spelers dat je winrate beinvloedt.dynosu schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 08:45:
./headdesk
Verwijderd
Wat schuift het?dynosu schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:13:
ik heb geen idee, vandaar dat ik het vraag. *poke User* *poke poke*
Untappd: Louwke80
Nee, want die zijn gelijk dood en krijgen daarmee weinig exp omdat ze max. hun eigen HP kunnen ontvangen. Het idee is echter vooral dat als je veel potential damage hebt (dus veel schoten voor je teamgenootjes hebt gevangen) je daarvoor beloond wordt. Op zich ook wel logisch omdat je met het tanken van damage ook heel nuttig kunt zijn voor je team. Het gebeurt ten slotte vaak genoeg dat je je tank voor een teamgenootje zet om hem in leven te houden maar daarmee wel zelf geraakt wordt.Kaap schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:34:
[...]
XP voor als je geraakt wordtDan worden straks al die retard spelers nog eens beloond ook voor hun fucked up gameplay...
[removed]
Gezien de haast die WG heeft:
Misschien dat zulk gedrag dan vaker voorkomt. Gisteren zag ik het nog gebeuren bij een JPZe100 die een Obj 268 in close quarters van mij afschermde omdat die nog maar 100HP o.i.d. had. Op dat soort momenten ga je weer een beetje in de player base van WoT geloven en ik heb hem na afloop via PM daarvoor geprezen.redwing schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:44:
[...]
Nee, want die zijn gelijk dood en krijgen daarmee weinig exp omdat ze max. hun eigen HP kunnen ontvangen. Het idee is echter vooral dat als je veel potential damage hebt (dus veel schoten voor je teamgenootjes hebt gevangen) je daarvoor beloond wordt. Op zich ook wel logisch omdat je met het tanken van damage ook heel nuttig kunt zijn voor je team. Het gebeurt ten slotte vaak genoeg dat je je tank voor een teamgenootje zet om hem in leven te houden maar daarmee wel zelf geraakt wordt.
Zie de special al komen: three times the exp for every shell you receive!redwing schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:44:
[...]
Nee, want die zijn gelijk dood en krijgen daarmee weinig exp omdat ze max. hun eigen HP kunnen ontvangen. Het idee is echter vooral dat als je veel potential damage hebt (dus veel schoten voor je teamgenootjes hebt gevangen) je daarvoor beloond wordt. Op zich ook wel logisch omdat je met het tanken van damage ook heel nuttig kunt zijn voor je team. Het gebeurt ten slotte vaak genoeg dat je je tank voor een teamgenootje zet om hem in leven te houden maar daarmee wel zelf geraakt wordt.
Het zou inderdaad mooi zijn als mensen gaan shielden vanwege de XP beloning. Ik speel zelf dan niet voor de XP, ik zal dus behalve voor platoonmates en eventuele blue/purple spelers niet echt meer gaan shielden dan anders, maar het is natuurlijk mooi als mijn team mij in leven houdtrgras schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:04:
[...]
Misschien dat zulk gedrag dan vaker voorkomt. Gisteren zag ik het nog gebeuren bij een JPZe100 die een Obj 268 in close quarters van mij afschermde omdat die nog maar 100HP o.i.d. had. Op dat soort momenten ga je weer een beetje in de player base van WoT geloven en ik heb hem na afloop via PM daarvoor geprezen.
Ik schat dan ook dat jij toch wel mensen shield als het nuttig is om de winstkans te vergroten en deze aanpassing daarmee hooguit een leuke extra bonus isKaap schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:13:
[...]
Het zou inderdaad mooi zijn als mensen gaan shielden vanwege de XP beloning. Ik speel zelf dan niet voor de XP, ik zal dus behalve voor platoonmates en eventuele blue/purple spelers niet echt meer gaan shielden dan anders, maar het is natuurlijk mooi als mijn team mij in leven houdt
[removed]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Moet het ook wel nuttig zijn, een rooie siemka is 5 seconden later toch wel dood. Zoals ik zei, ik zal een blue of purple best wel shielden, maar over het algemeen gebruik ik andere spelers als meatshield.redwing schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:15:
[...]
Ik schat dan ook dat jij toch wel mensen shield als het nuttig is om de winstkans te vergroten en deze aanpassing daarmee hooguit een leuke extra bonus is
Zorgen dat je snel de beste gun hebt en dan is het een leuke maar trage tank. Je kunt dan zonder al te veel problemen alles waar je tegen geplaatst kunt worden goede damage doen. Het grootste nadeel welke geldt voor alle trage tanks is dat als je aan het begin de verkeerde kant kiest je echt niet even terug of naar de andere flank kunt gaan.Seraphin schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:28:
Iemand tips voor de ARL? ("overslaan" heb ik al gehoord, maar mijn free xp ging niet verder dan het unlocken van de ARL). Is het echt zo'n draak als ik heb horen beweren, of gewoon een kwestie van geduld & anders spelen? Op wot wiki wordt het een sniper genoemd, maar veel verder ben ik nog niet gekomen met inlezen.
Dat bedoel ik. Een rode siemka afschermen resulteert toch 9/10 keer in gescheld dat je niet voor hem moet gaan staanKaap schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:32:
[...]
Moet het ook wel nuttig zijn, een rooie siemka is 5 seconden later toch wel dood. Zoals ik zei, ik zal een blue of purple best wel shielden, maar over het algemeen gebruik ik andere spelers als meatshield.
[removed]
Ik probeer de ARL vooral als sniper te gebruiken omdat je totaal geen armor hebt.Seraphin schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:28:
Binnenkort komt er een nieuwe spelmode; 7 vs 7 teams, toch?
Ik zit in een beetje een los/vast verband mensen waarmee ik soms platoon / company battles doe; op company niveau vaak de Tier 6 (tier 8's proberen we steeds meer, maar nog niet iedereen heeft daar geschikte tanks + ervaring voor). Maar met die nieuwe 7 vs 7 zou dat makkelijker te vullen moeten zijn.
Nu leeft bij ons het idee dat we daarvoor AMX 50 100's voor willen gebruiken (ipv IS-3); ik ga deze week beginnen aan de grind, startend bij de ARL44.
Iemand tips voor de ARL? ("overslaan" heb ik al gehoord, maar mijn free xp ging niet verder dan het unlocken van de ARL). Is het echt zo'n draak als ik heb horen beweren, of gewoon een kwestie van geduld & anders spelen? Op wot wiki wordt het een sniper genoemd, maar veel verder ben ik nog niet gekomen met inlezen.
Ben ook zelf een paar dagen geleden begonnen met de franse heavy lijn. Ook ivm deze maand top 3 special en nu zelfs een m4 special! De tier 5 lijkt me leuk om te spelen, maar vanwege mijn haast, heb ik die overgeslagen. De Arl leek me een onwijs gave tank, maar ik kon niet overweg met de langzame aimtime. Ik ben dan ook niet voor de topgun gegaan. Die gun daarvoor heeft voldoende pen en met gold shells kan je toch mooi mee schieten als het echt moet. Armour zou goed moeten zijn, maar helaas heb ik gemerkt dat alles erdoorheen schiet.Seraphin schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:28:
Ik zit in een beetje een los/vast verband mensen waarmee ik soms platoon / company battles doe; op company niveau vaak de Tier 6 (tier 8's proberen we steeds meer, maar nog niet iedereen heeft daar geschikte tanks + ervaring voor). Maar met die nieuwe 7 vs 7 zou dat makkelijker te vullen moeten zijn.
Nu leeft bij ons het idee dat we daarvoor AMX 50 100's voor willen gebruiken (ipv IS-3); ik ga deze week beginnen aan de grind, startend bij de ARL44.
[ Voor 56% gewijzigd door themaxter op 21-10-2013 13:05 ]
Ik raad je aan om eerder unicum spelers te volgen via live streams dan highlights van Jingles die gecarried wordt door unicum spelersdatabeestje schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:10:
Het gaat eindelijk wat beter met het tanken, vooral de laatste tijd met tips van Jingle's youtube kanaal helpt het. Hij legt van veel tanks uit hoe je dat ding moet besturen en wat de sterke en zwakke punten zijn.
Ik volg af en toe de livestreams van Circonflexes, maar voornamelijk als Jingles meespeelt, en dat heeft meer met zijn commentaar te maken. "ha ha ha He's on fire". Circonflexes zit vaak achter de camera alsof deze met een spreadsheet aan het worstelen is .... vrijwel bewegingsloos.Nemean schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:24:
[...]
Ik raad je aan om eerder unicum spelers te volgen via live streams dan highlights van Jingles die gecarried wordt door unicum spelers.
T/m vandaag zijn o.a. die 3 items (repairkit, medkit en blusser) nog voor half geld te krijgen en aangezien ik die 3 standaard op al mijn tanks heb zitten en ze regelmaig gebruik heb ik van het weekendje maar weer een voorraadje ingekocht.databeestje schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:32:
[...]
Tegenwoordig rust ik wel de tanks uit met het e.e.a aan uitrusting, maar nog niet met de standaard brandblusser, medkits en repair kit. Ook 100% crew met een skill maakt een joekel van een verschil.
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
T32, IS3, AMX 50 100, T69, Pershing*, KV-5*, AMX 13 90, T1 Cunningham, Leichtractor*Seraphin schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:28:
Sowieso de top gun, die andere moet je niet eens willen overwegen.oosterhofjf schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:45:
[...]
Dat brengt me meteen bij de volgende vraag voor de amx 50 100:
90mm of de 100mm gun? De penetration is genoeg voor mij en een reload van 35 seconden is niet mega lang. Daarbij kost een shell van de 100mm gun meteen 4x zoveel.
Goeie tip, snel even een voorraadje ingeslagen. Sommige van de acties gaan volledig langs me heen, misschien toch wat beter naar de meldingen in de launcher kijken.Frentik schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:38:
[...]
T/m vandaag zijn o.a. die 3 items (repairkit, medkit en blusser) nog voor half geld te krijgen en aangezien ik die 3 standaard op al mijn tanks heb zitten en ze regelmaig gebruik heb ik van het weekendje maar weer een voorraadje ingekocht.
T29 is hard op weg mijn all time favorite tank te worden (overigens heb ik slechts tanks t/m T8); met de upgraded turret en 90mm ben je in tier7 matches al een beest, later met de 105 kun je ook op tier 9 nog prima meedoen vanuit de 2e lijn.databeestje schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:10:
De T29 is wennen en wat lastiger (met stock turrent) zonder de 105mm, maar op gelijke tiers kan ik aardig wat schoten koppen met de turret.
Gheheh, we zitten idd al te puzzelen met T1 Cunningham als filler voor de laatste punten / scout.psychoclown schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:44:
[...]
T32, IS3, AMX 50 100, T69, Pershing*, KV-5*, AMX 13 90, T1 Cunningham, Leichtractor*
* zijn de tanks die ofwel zeer gering en erg specifiek gebruikt worden of weer opkomend zijn in gebruik
[ Voor 29% gewijzigd door Seraphin op 21-10-2013 13:51 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Ben het maar gedeeltelijk eens met je stellingNemean schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:24:
[...]
Ik raad je aan om eerder unicum spelers te volgen via live streams dan highlights van Jingles die gecarried wordt door unicum spelers.
Nee kan je instellen zoals je zelf wil (volgorde en keys). Ik heb repair-med-blusser onder de default keys 4-5-6.databeestje schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:46:
Is er nog een bepaalde volgorde die men gebruikt voor de verbruiksmiddelen?
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Want zijn VK3001P/112/T-34-3 reviews waren ook zo op en top.perpixel schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:47:
[...]
Maar voor het behapbaar maken van die droge informatie (zoals tank statistieken) is (zeker voor een nieuwe speler) jingles helemaal niet zo slecht. Hij legt goed uit waar de sterktes en zwaktes van een tank liggen (dat hij ze vervolgens niet goed gebruikt is dan ook jammer)
Ik denk dat we de mensen eerst moeten leren naar de kaart te kijkenperpixel schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:56:
Moet zeggen dat ik die nooit heb gezien dus zou dat niet kunnen beoordelen. Ik weet nog wel in het begin dat een goede bron is geweest van informatie(en dan echt de basis zoals met een kv-1s niet snipen en geen schoten vangen in je franse meesterwerk).
Je groeit hier natuurlijk wel snel voorbij, maar het is toch fijn om een bron voor de beginners te hebben. Ze moeten alleen wel realiseren dat het niet altijd de absolute waarheid is, maar 1 van de mogelijkheden.
Ik zelf gebruik 4. medkit, 5. repair en 6. brandblusserdatabeestje schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:46:
[...]
Is er nog een bepaalde volgorde die men gebruikt voor de verbruiksmiddelen?
Voor beginners uiteraard, voor mensen met een WN7 van 1100+ no go.perpixel schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:56:
Moet zeggen dat ik die nooit heb gezien dus zou dat niet kunnen beoordelen. Ik weet nog wel in het begin dat een goede bron is geweest van informatie(en dan echt de basis zoals met een kv-1s niet snipen en geen schoten vangen in je franse meesterwerk).
Je groeit hier natuurlijk wel snel voorbij, maar het is toch fijn om een bron voor de beginners te hebben. Ze moeten alleen wel realiseren dat het niet altijd de absolute waarheid is, maar 1 van de mogelijkheden.
Ja maar als je de KV-5 op een juiste manier neerzet dan zijn je weakpoints niet meer te zien + is het een bonk afleiding. De T1 is snel, goede camo, goede viewrange en heeft een gun die andere tier 1s met één clip weg kan pakken, bezit dus alles wat je nodig hebt.Seraphin schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:46:
[...]
Gheheh, we zitten idd al te puzzelen met T1 Cunningham als filler voor de laatste punten / scout.
KV-5 ook? Op dat niveau weet de hele wereld toch wel waar de weakpoints op dat ding zitten....
IS-3 is in ons clubje de preferred tier 8 brawler (net als de rest van de wereld denk ik zo). Maar goed voor kleinere team battles leek ons de burst van een autoloader wel lekker.
Een alternatief wat we hadden is overigens door Tier 8 (welke het dan ook gaat worden) te mixen met T29's om wat punten over te houden voor arty / tier 4 scout.
Ik heb zelf repairs, Auto FE en medkit met de key van tracks gebind naar spatiebalkAcXeller schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:57:
[...]
Ik zelf gebruik 4. medkit, 5. repair en 6. brandblusser
Als je tracks er af liggen kan je dan namelijk snel met "5" "5" je tracks repareren.
Zeker denkvoer, dank!psychoclown schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:03:
[...]
De T29 is wel goed maar vergeet niet dat het geen public is, het niveau zal iets hoger zijn dan normaal. Een T8 zal het over het algemeen beter doen dan een T7 en een T1 kan net zo goed zijn functie uitvoeren als een T2-T4 en ze zijn allemaal even snel dood tegenover hogere tier tanks. Een beetje denkvoer voor jou
Ik wil je niet demotiverenSeraphin schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:46:
[...]
Thanks voor de tips mbt ARL. Zou dus wel te overleven moeten zijn die grind. Toch raar hoor dat je bij de franse tanks aan het begin van de tree zulke ongelooflijke snert tanks moet spelen (AMX40, B1, GBR, etc), om vervolgens bij hemelse tanks uit te komen.
AcXeller schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:57:
[...]
Ik zelf gebruik 4. medkit, 5. repair en 6. brandblusser
Als je tracks er af liggen kan je dan namelijk snel met "5" "5" je tracks repareren.
Hoe verberg jij 2 grote Cupola's en de commander Hatch?psychoclown schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:03:
[...]
Ja maar als je de KV-5 op een juiste manier neerzet dan zijn je weakpoints niet meer te zien + is het een bonk afleiding.
[ Voor 32% gewijzigd door Appie Heijn op 21-10-2013 14:51 ]
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
Ik gok; sidescraping en turret een beetje bewegen? Blijft natuurlijk situationeel, maar ik snap het concept dat een KV-5 best een bonk ijzer is dat je ergens neer kan planten.Appie Heijn schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:47:
Hoe verberg jij 2 grote Cupola's en de commander Hatch?
Reverse sidescraping wellichtAppie Heijn schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:47:
Tenzij je de modules rebind zoals ik gedaan heb met de tracks gaat dat niet werken neeAppie Heijn schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:47:
[...]
Dat lukt niet met 2x"4" of met 2x"6" drukken?
Sidescrapen aan de goede kant van het obstakel.[...]
Hoeveel faalers ik dit concept heb zien uitvoeren heb ik soms lachend aan zitten staren..
Tja dergelijke acties, maar ook sidescraping op de normale manier, zijn niet bedoeld voor de gemiddelde random scrubNemean schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:14:
[...]
Hoeveel faalers ik dit concept heb zien uitvoeren heb ik soms lachend aan zitten staren..
Daar komt een IS-3.. heey hij gaat zich omdraaien.. tijdens zijn draai is ie getracked.. ohhhh hij staan in de fik..
Bedankt IS-3 heb weer cover voor mijn lowerplate!
[ Voor 4% gewijzigd door jantje 2 op 21-10-2013 15:38 ]
is in 70% van de gevallen niet nodig. De 2 cupola's en de R2D2 hatch weten namelijk veel mensen niet te vinden. Onbegrijpelijk, want ze vallen meteen op maar een groot deel van de spelers mikt er niet op....Appie Heijn schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:47:
[...]
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Let wel dit was een vraag in verband met de aankomende Team Battles mode waarin je skill-based matchmaking hebt maar het niveau dus ook al standaard hoger zal liggen dan in publics.ChojinZ schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:28:
[...]
is in 70% van de gevallen niet nodig. De 2 cupola's en de R2D2 hatch weten namelijk veel mensen niet te vinden. Onbegrijpelijk, want ze vallen meteen op maar een groot deel van de spelers mikt er niet op....
das gewoon handig, mobiele coverNemean schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:14:
[...]
Daar komt een IS-3.. heey hij gaat zich omdraaien.. tijdens zijn draai is ie getracked.. ohhhh hij staan in de fik..
Bedankt IS-3 heb weer cover voor mijn lowerplate!
"The buddy system is essential to (your) survival. It gives the enemy someone else to shoot at."BramSd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:41:
Dat had ik gisteren in een CW battle. We deden op Province een rush met IS-7's en kwamen eenzelfde rush de andere kant op tegen. Tegen de tijd dat iedereen cover had was een van onze IS-7's op een extreem handige plek gesneuveld. Ik heb lange tijd van zijn lijk gebruik kunnen maken om te schieten zonder dat ik zelf geraakt kon worden.
Uiteindelijk zijn ze zelfs HE op me gaan schieten om maar schade te doen.
Well, someone reported the FTR adsense account for violating Google policies (unclear, looking into it) and it got permanently disabled. Basically, I am fucked.
Silentstalker gaat dus waarschijnlijk met FTR stoppen.but at this moment, I am like 90 percent sure I will quit. I was getting tired of this anyway and Adsense was a huge pain in the ass to setup and the hosting ain't cheap either. Will talk to Edrard about it, we'll see.
Dit en als er een in je game zit goed in de gaten houden, en nadat je uitgeschakeld bent effe volgenNemean schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:24:
[...]
A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.
Zal vanaaf mijn favo lijstje eens plaatsen.RFKANGOO schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 16:29:
Misschien een idee om in de OP een lijstje te maken van leuke en of goede youtube filmpje/streams??
Ben benieuwdNemean schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 16:33:
[...]
Zal vanaaf mijn favo lijstje eens plaatsen.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Dat is wel een goed idee, als we een deel van de posters hier een leuke lijst kunnen samenstellen dan kan ik die wel in de TS opnemen.RFKANGOO schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 16:29:
Misschien een idee om in de OP een lijstje te maken van leuke en of goede youtube filmpje/streams??
je eigen stream?psychoclown schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 16:36:
[...]
Dat is wel een goed idee, als we een deel van de posters hier een leuke lijst kunnen samenstellen dan kan ik die wel in de TS opnemen.
[ Voor 4% gewijzigd door Rik027 op 21-10-2013 17:00 ]
XBL: Sgt Rik NL
Leuke filmpjes, goed om te zien dat ik niet de enige ben met weird bouncesTweakJerommeke schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 19:42:
Vandaag was een mooie dag voor mij, zie hier wat leuke highlights van mijn Twitch.tv stream:
Ach... zo denderend spelen mijn vrienden en ik niet. Dus als het skillbased is, hoef ik me niet echt zorgen te maken...psychoclown schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:36:
[...]
Let wel dit was een vraag in verband met de aankomende Team Battles mode waarin je skill-based matchmaking hebt maar het niveau dus ook al standaard hoger zal liggen dan in publics.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
WoT/AW: panzerjur
http://www.twitch.tv/zerontv hijs wat leuker, speelt ook niet alleen maar tier 6 gamesKwikbal schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 17:21:
http://www.twitch.tv/embryonicjourney
één van de beste spelers op de EU server en heeft altijd een erg vermakelijke stream....
Ik heb het met mijn laptop ook, normaal op low setting rond de 50/60 fps.majic schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 19:00:
zeg, hier nog mensen die met een HD4000 spelen en prima FPS hebben behálve als je inzoomed door bosjes heen? Echt om te huilen ....3-6 fps, waar regulier ingezoomed zonder dezelfde bosjes gewoon 30-40 haalt
T is echt niet te spelen soms. Laatste driver versies, 3.3Ghz i5 cpu'tje...1280x800 reso..
Zeron speelt voor mij vaak iets te agressief, maar hij is ook erg vermakelijk... overigens speelt EJ tegenwoordig wat meer dan alleen zijn hellcatdr34m3dd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 17:46:
[...]
http://www.twitch.tv/zerontv hijs wat leuker, speelt ook niet alleen maar tier 6 games
WoT/AW: panzerjur
Jij rijdt toch de helft van de tijd in tankjes rond die niemand anders heeft......User schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 19:42:
Misschien moet ik ook maar eens wat meer gaan streamen.
[removed]
Dan heb je de Leopard PTA nog niet geprobeerd..dynosu schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 21:08:
ik weet niet wat het is, maar de t54e1 ligt me gewoon totaal niet
ik moet em afmaken, maar man dit word een lijdensweg en zo slecht voor me stats
Geen idee wat mijn WN7 is op die tank, maar full ops is ie nog niet om te pruimen. Die gun schiet meer de grond in dan dat deze effectief is op de enemy.Joindry schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 21:33:
Leopard PTA heb ik afgewerkt met 1640 WN 7 en dat ligt nog zo laag omdat het héél lang duurde eer hij full ops was. Op zich geen slechte tank dus. Full ops kan je er heel vette potjes mee spelen. Alleen is hij niet echt schitterend pvp (eufimistische uitspraak enzo). Die zijn idd nogal kille voor je stats.
En met 1640 ben ik best tevree, zeker gezien ik er nooit mee in platoon heb gespeeld.
wellicht niet, maar het ding werkt gewoon niet mee. ik weet dat het op zich een prima tank is. Mar het wil nietNemean schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 21:19:
[...]
Dan heb je de Leopard PTA nog niet geprobeerd..
Klopt, ik heb nog even gebabbeld met Onkel en met BoogieM. Zer0 heeft verschrikkelijk goeie spelers zitten, maar ik heb zelf een hekel puntje dat ik mezelf niet kan concentreren als er 5 verschillende mensen onnodige informatie aan het rondbazuinen zijn in CWs of TCs.. zeker niet als ze als FCs aangesteld zijn. Heb dan ook besloten om te leaven, Onkel heeft nog wel aangeboden dat ik altijd welkom ben om terug te komen. Het ligt totaal niet aan de spelers, maar wel aan het 'fanatieke' gedrag onderling, ik kan me op zulke momenten niet concentreren.User schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 22:02:
Niet meer in ZER0?
Dat probleem hebben ze inderdaad al een poosje. Ik dacht dat ze er wat aan zouden doen, maar dat valt blijkbaar nogal tegen.Nemean schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 22:10:
[...]
Klopt, ik heb nog even gebabbeld met Onkel en met BoogieM. Zer0 heeft verschrikkelijk goeie spelers zitten, maar ik heb zelf een hekel puntje dat ik mezelf niet kan concentreren als er 5 verschillende mensen onnodige informatie aan het rondbazuinen zijn in CWs of TCs.. zeker niet als ze als FCs aangesteld zijn. Heb dan ook besloten om te leaven, Onkel heeft nog wel aangeboden dat ik altijd welkom ben om terug te komen. Het ligt totaal niet aan de spelers, maar wel aan het 'fanatieke' gedrag onderling, ik kan me op zulke momenten niet concentreren.
Ik heb het een tegen Knedla gezegd en ook tegen Waxxx een keer maar er werd weinig tot niets mee gedaan. En daar baal ik wel van. Maar voor de rest raad ik ZER0 zeker aan voor mensen die actief clanwars willen doen maar met nog niet te veel verplichtingen, heb ze ook gemeld dat mocht ik mensen weten dat ik ze naar hun door verwijs en daar was Boogie wel zeer blij mee.User schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 22:14:
[...]
Dat probleem hebben ze inderdaad al een poosje. Ik dacht dat ze er wat aan zouden doen, maar dat valt blijkbaar nogal tegen.![]()
Ik heb zelf al meerdere keren (als speler) moeten brullen dat iedereen de bek moest houden. Sommigen zaten beslissingen van de FC tegen te werpen, middenin een CW...
Holy F.... replay?
Zal hem vanavond nog even uploaden
Yarrr!oosterhofjf schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 22:28:
Heb je al nieuwe clans op het oog?
Gezellige meute daar bij PTS ondertussen. Als ik de tijd er ooit voor heb wil ik daar ook wel proberen binnen te komenNemean schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 22:32:
[...]
Zal hem vanavond nog even uploaden
[...]
Yarrr!
[ Voor 6% gewijzigd door Quantor op 21-10-2013 23:53 ]
Ja dat is erg vervelend in zo'n autoloader/drumloader waar je net dat laatste schot mist of bounced en dan weer 45sec moet wachten en moet aanzien hoe je team kapotschoten word.Mr_Size schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 17:00:
[...]
Leuke filmpjes, goed om te zien dat ik niet de enige ben met weird bouncesVooral met die Hellcat had je echt ziek veel bounces, wel mooie pot alsnog.
En met die 50-100: elk schot raak op de Tiger II, behalve je laatste. Ook zo typisch WoT
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq