[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 31 Laatste
Acties:
  • 70.472 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
defiler1974 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:37:
[...]

mijn persoonlijke mening:
Patton is een flanker en support tank, als je in de frontlinie rijdt naast een is-7 gebruik je niet de tank zijn sterke punten. Ik denk eerder dat naar je speelstijl met de patton moet kijken. In het begin wat meer afwachtend spelen en daarna je kans grijpen en tanks in de flank schieten en in beweging blijven.
Je bent geen TD of heavy of light......

in antwoord op je vraag, ik denk dat je beter je repair functie kan houden, dat levert je meer op als camo. Zorg gewoon dat je in het begin wat dekking hebt.
ik rij ook echt niet in de front linie met dit ding.. het was bij de start dat ik naast een IS-7 ging staan om te vergelijken ;)

maar echt dit ding wordt overal gespot.. ook al sta ik op 400 meter tussen huizen in waar al mijn mediums niet gespot worden... wordt dit ding wel gespot.. op de meeste vreemde plekken zie ik general ackbar! (its a trap!)

misschien heeft iemand een keer zin om met mij te testen hoe snel de patton wordt gespot in een training room..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knowuse schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:45:
Gisteren de Object 140 gereseached en gekocht *O*

Eerste potjes waren leuk, vanavond maar eens wat meer potjes spelen om te kijken of ik de Object 140 leuker vind dan de t-62a.
Ik heb juist de crew uit mijn 140 gehaald....
Op de 1 of andere manier wil het niet lukken bij mij met de 140. T54 speel ik sinds kort weer mee en dat loopt super, Obj140 is echter drama....
Winrate van 36% en een vergelijkbare WN7 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Uiteraard werkt het om een full camo crew (x1,8) te hebben en netje (10%) en paint (3%) etc, alle beetjes helpen... Het zijn bij de Patton wel kleine beetjes :P

Hieronder de base camo values voor stationary en moving:

Object 140 16.7% 12.5%
Т-62А 15.4% 11.7%
Leopard 1 14.3% 10.9%
E-50 Ausf. M 10.0% 7.7%
M60 7.0% 5.2%
M48A1 Patton 8.6% 6.0%
Bat.-Châtillon 25 t 17.1% 12.9%
FV4202 14.0% 10.6%
121 15.1% 11.4%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jip99 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:31:
Hey mensen, een vraagje..

Zou full camo en camo skin veel helpen op de M48 patton?.. want ik wordt echt zo snel gespot in dat ding.. ik denk als je de stats opzoekt is dit de meest gespotte medium in het spel.. (qua totale tijd)

ik reed gister naast een IS-7.. en ik was gewoon GROTER!.. dat kan toch niet? wat een onzin dat wg de m48 zo groot heeft gemaakt...

dus zou full camo crew en camo skin helpen?. ipv repair
Gooi er gewoon full camo tegen credits op, voor een maandje kost je de kop niet.
Met de huidige specials, zouden credits niet het probleem moeten zijn....

Daarnaast: ik zie dat je zeer ontevreden bent over de M48.....Heb je 'm wel geprobeerd op de testserver voordat te ging grinden? Ik doe dat namelijk altijd wel zodat ik weet of 't de grind waard is....

En ja: heb lekkere battles gehad met de obj140 op de testserver >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
camoFactor = baseCamo * (0.00375 * camoSkill + 0.5) * camoAtShot + camoPattern + camoNet + environmentCamo

ik zou eerst een netje proberen en kijken hoe dat speelt, minst dure oplossing. Het camo net wordt gewoon bij camo waarde opgeteld, ipv van je crew die een slechte basis camo waarde procentueel iets minder slecht maakt.
(De basis camo van de M48 is slecht, maar dat wist je al)

[ Voor 10% gewijzigd door defiler1974 op 18-10-2013 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:19
mhindrik schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:45:
[...]

Kan je dit meer uitbreiden?

Op papier ziet de su100y er uit als een grote trololo tank, dikke gun, een bak schade, maar wel armor gemaakt van papier.

De dicker max heeft een maat van mijn gekocht en hij is er erg tevreden over.
Ding doet ook een bak schade, maar hij is enorm groot, heeft geen armour en een aimtijd waar je spontaan van gaat huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Laatst online: 07-03 09:48
Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:54:
[...]

Gooi er gewoon full camo tegen credits op, voor een maandje kost je de kop niet.
Met de huidige specials, zouden credits niet het probleem moeten zijn....

Daarnaast: ik zie dat je zeer ontevreden bent over de M48.....Heb je 'm wel geprobeerd op de testserver voordat te ging grinden? Ik doe dat namelijk altijd wel zodat ik weet of 't de grind waard is....

En ja: heb lekkere battles gehad met de obj140 op de testserver >:)
na ja ik probeer meer mijn draai te vinden in dit ding... mijn grootste ergernis is gewoon dat je ulta snel gespot wordt.. dus misschien speel ik nog steeds te aggresief.. wat met de pershing en M46 wel ging.. gaat dus echt niet met de M48... ik heb het gevoel dat je puur en alleen als 3de lijn support/sniper kan spelen..en bij the end game kan je pas naar voren bewegen.. anders wordt je gespot en in 2 seconden afgeschoten door de tier X TDS...

maar ik blijf gewoon oefenen en probeer mijn speelstijl te veranderen.. its a challenge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Ik ga dit weekend mijn jt 8.8 veel spelen. Voorbereiding op nieuwe td lijn :)

En heb niet echt een grind die ik op dit moment wil doen. Dus marder 2 & jt 8.8 it is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Ik weet de laatste weken even niet meer wat ik moet doen. Fun is ver te zoeken door de rampenteams die ik constant krijg, zelfs al draai ik een goede pot dan nog draait het vaak op een loss uit.
Vanavond maar eens weer proberen, misschien platoonen om de fun weer te vinden.
mhindrik schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:45:
[...]

Kan je dit meer uitbreiden?

Op papier ziet de su100y er uit als een grote trololo tank, dikke gun, een bak schade, maar wel armor gemaakt van papier.

De dicker max heeft een maat van mijn gekocht en hij is er erg tevreden over.
Damage doe je zeker, maar aimtime, accuracy maar vooral de tank zelf zijn grote nadelen. Ding is mega groot, armor heb je niet en je gun en ammorack zijn altijd damaged. Je kan zeker met de teammaten die je de laatste weken krijgt ook niets forceren in deze tank, je bent te afhankelijk.

Wel kan je snel de ace halen :+

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Volgens mij heb ik de laatste tijd mazzel met de teams als ik het zo hoor, gisteren alleen wat solo randoms gedaan en 89% winratio.
Een battle was ik geleaved omdat alleen onze arty nog over was tegen 4 man, wint onze arty :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:52:
[...]

Op de 1 of andere manier wil het niet lukken bij mij met de 140. T54 speel ik sinds kort weer mee en dat loopt super, Obj140 is echter drama....
Dat is ook zo'n beetje waar ik zit met de T62a na zo'n 40 battles. Nu is het wel zo dat ik het eigenlijk slecht doe met al mijn tier 10 mediums. Blijf gewoon zoeken naar de tier 10 medium die bij me past, kan hierna de engelse en de duitse lijnen nog doen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:13
Morgen maar alvast wat shells inslaan voor de JT gun :) Ben wel benieuwd naar de nieuwe test patch overigens, die zou als het goed is vandaag live moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
themaxter schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:36:
Volgens mij heb ik de laatste tijd mazzel met de teams als ik het zo hoor, gisteren alleen wat solo randoms gedaan en 89% winratio.
Een battle was ik geleaved omdat alleen onze arty nog over was tegen 4 man, wint onze arty :D
Gisteren een battle waarin tegen het eind een E-75 en een KV-13 (beide nog halve hitpoints) van mijn team tegenover een tiger staan en er gewoon in slagen om te verliezen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:52:
[...]

De Object 140 vind ik wel heel erg lekker, standaard super hoge scores zoals in mijn T-54 is op tier X niet vol te houden maar het is wel een erg vergelijkbare gameplay. Heb er veelal toch wel erg fijne potjes in, stats op dat ding blijven ook maar stijgen :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 13:19
Kojoottii schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:56:
Morgen maar alvast wat shells inslaan voor de JT gun :) Ben wel benieuwd naar de nieuwe test patch overigens, die zou als het goed is vandaag live moeten gaan.
Volgens mij is de JT gun niet dezelfde als die op de WTs. Ik heb de JT gun unlocked, maar ik kon hem op de WT Pz IV ijskoud nog een keer unlocken.

Hoe het met de shells zit weet ik niet precies, maar het is wel even een aandachtspuntje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
psychoclown schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:39:
[...]

De Object 140 vind ik wel heel erg lekker, standaard super hoge scores zoals in mijn T-54 is op tier X niet vol te houden maar het is wel een erg vergelijkbare gameplay. Heb er veelal toch wel erg fijne potjes in, stats op dat ding blijven ook maar stijgen :)
Wat ik veelal merk bij filmpjes en goede spelers die ik tegenkom in de russische mediums, is hoe ze het terrein gebruiken om hun tank sterker te maken.
Tegen een goede speler zie je alleen maar die turret net boven een hill uitsteken, terwijl je zelf links en rechts shells om je oren krijgt. Probeer die turret maar eens goed te raken als ze ook niet willen stilstaan.

Enigste manier om dat te forceren is close combat met ze te gaan. Dik kans dat je dan ook in een hinderlaag rijdt en hij zodanig staat opgesteld dat hij cover van zijn team heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
User schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:43:
[...]
Volgens mij is de JT gun niet dezelfde als die op de WTs. Ik heb de JT gun unlocked, maar ik kon hem op de WT Pz IV ijskoud nog een keer unlocken.

Hoe het met de shells zit weet ik niet precies, maar het is wel even een aandachtspuntje. :)
Klopt kanon is anders maar ze schieten dezelfde shells (hoewel ik het nog niet getest heb met JT gun tbh) Maar als ik kijk naar bijvoorbeeld die nog kortere 15 cm gun, die schiet ook gewoon de e100 shells.

Edit; testserver is weer up, net even gekeken, maar zijn ook voor JT gun zelfde shells

[ Voor 7% gewijzigd door Kojoottii op 18-10-2013 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:39:
[...]

Ik heb t op meerdere tanks gehad.......dramatische stats, soms ook goede WN7 (lees: unicum) maar op de 1 of andere manier lijkt t alsof je gewoon gedoemd bent in de desbetreffende tank......
Object gaat dus een maandje stofhappen, daarna hopen op t zelfde effect als bij die andere tanks (na pauze wel goed mee spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stryker000
  • Laatst online: 08-04 11:36
Ik heb al een tijdje de JagdTiger, maar ik vond deze in het begin enorm hard tegenvallen, ook full researched. Ik hield ervan om de stealth/mobility te hebben van de jagdPanther, dan de damageoutput van de Ferdinand, maar in tier 9/10 heeft de Jagdtiger noch beiden.. Het is een zeer log ding dat totaal niet kan pushen. Maar nu na enkele maanden er niet mee gespeeld te hebben, heb ik er een andere kijk in gekregen. In tegenstelling wat velen haten, moet je er wel mee campen en stelselmatig van cover naar cover rijden. Ik heb er een spall-liner ook nog opgezet tegen de arty en dit helpt wel enorm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Wat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken hebben ze van de tier 8 en 9 TD de gun traverse en de hull traverse generfed, tier 10 is niets aan veranderd zo te zien.

edit: tier8 korte e100 gun is de reload ook van generfed, maar niet echt veel

[ Voor 20% gewijzigd door Kojoottii op 18-10-2013 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:26
stryker000 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:37:
Ik heb al een tijdje de JagdTiger, maar ik vond deze in het begin enorm hard tegenvallen, ook full researched. Ik hield ervan om de stealth/mobility te hebben van de jagdPanther, dan de damageoutput van de Ferdinand, maar in tier 9/10 heeft de Jagdtiger noch beiden.. Het is een zeer log ding dat totaal niet kan pushen. Maar nu na enkele maanden er niet mee gespeeld te hebben, heb ik er een andere kijk in gekregen. In tegenstelling wat velen haten, moet je er wel mee campen en stelselmatig van cover naar cover rijden. Ik heb er een spall-liner ook nog opgezet tegen de arty en dit helpt wel enorm!
Voor mij geldt hetzelfde. Eerst enorm wennen (kwam van de JP2), maar daarna als je je speelstijl hebt aangepast toch wel erg lekker. Ook in tier X games kun je goed meekomen. Enige probleem bij mij is dat hij slechte teams lijkt aan te trekken. Heb vaak (ook tier X) games waar ik de meeste damage doe en de rest van het team (op een paar na) helemaal niets doen. Dat is wel slecht voor je winrate en spelplezier. Heb nu de Jpz E-100 en eigelijk is de JT toch leuker om te spelen (ook in Tier X games).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

8.9 patch2 testnotes:

- removed the Mountain Pass encounter

\o/

http://ftr.wot-news.com/2...t-2-patchnotes/#more-4403

hopenlijk komt dat ook in echte patch straks en hoeven we die klote encounter niet meer te doen :)

[ Voor 26% gewijzigd door dynosu op 18-10-2013 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 23:00
vind je andere encounters wel leuk?
Ik heb alleen normale battles ingesteld.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

anderen kunnen leuk zijn ja. Maar mountain pass is de vlag op een shitplek gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zit die in 8,8? Nee toch?

Video van een maatje, 41shots, in de Type 59. Sommige schoten hadden een stuk beter gekund maar desalniettemin een erg fijne battle!

[ Voor 80% gewijzigd door psychoclown op 18-10-2013 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

mountain pass encounter? ja die zit in 8.8

in 8.9 gaat ie er dus mogelijk weer uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Laatst online: 17:08
dynosu schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:34:

Die map is ook gewoon totaal ongeschikt voor encounter, hadden ze nooit aan moeten beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Kan wel, maar niet me de huidige spawn plekken. Degene die helemaal links op de kaart spawnen, kunnen gemakkelijker elkaar helpen dan de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

die vlag moet niet onder de brug, das wat ik prut vind aan die setup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 23:55

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Kijk opt forum zie ik in eens dit in mijn inbox van een user genaamd: Bennie182

-------------------

Free:

Free report for you for ruining the games of others on purpose. The fact that you suck big time, does not mean you should [edited]up for others as well.

And:

and learn to play yourself dickhead instead of jerking off in a bush and telling my teammates to learn to play. seems you lack any skill at all. and no we don't want to get on your level, because it's too [edited]low and childish.

--------------------

Geen idee wie het is en waarom ik dit krijg. _O- _O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
rofl net een pot in de wtf op abbey, begon al redelijk goed voor mij in de hills, maar in de trench kwamen ze er met een hele stoet doorheen, dus ik terug en uiteraard kwamen ze allemaal netjes naar de cap omhoog :P was een mannetje voor me aan het spotten en ik schoot ze vanachter de bosjes allemaal kapot :P 3 x moeten herladen daar :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OhZmZeK.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uhkxOg7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AZhhrXG.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Kojoottii op 18-10-2013 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-09 14:37
Nemean schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:43:

-------------------

Free:

Free report for you for ruining the games of others on purpose. The fact that you suck big time, does not mean you should [edited]up for others as well.

And:

and learn to play yourself dickhead instead of jerking off in a bush and telling my teammates to learn to play. seems you lack any skill at all. and no we don't want to get on your level, because it's too [edited]low and childish.

--------------------

Jij raging campernoob...
Als ik je zie in mijn KV-3, ga je er aan... tenzij je in mijn team zit natuurlijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Dweebus schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 18:14:
[...]

Jij raging campernoob...
Als ik je zie in mijn KV-3, ga je er aan... tenzij je in mijn team zit natuurlijk 8)
Als zo'n troll tegen mij begint te ragen kan die ik ook zo'n reactie terug krijgen:
How cute, I got a message.. look I'll give you something to look forward to; It's empty but I like it a lot..

c\_/

you see that's my care cup, I've always taken good care of it, but as you can see.. my care cup is empty and I prefer to like it that way. I hope you enjoy your care cup!
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:35

wontcachme

You catch me? No you wont

Nog erachteraan sturen dat als hij mazzel heeft er misschien wel "2 girls" mee gaan spelen :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wontcachme schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 18:21:
[...]

Nog erachteraan sturen dat als hij mazzel heeft er misschien wel "2 girls" mee gaan spelen :+
_O- had inderdaad ook nog briljant geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Nemean schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 18:23:
[...]

_O- had inderdaad ook nog briljant geweest!
Wargaming kennende had je dan ook meteen een tijdelijke forum/chat ban gehad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

ThomasG schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 18:28:
[...]
Wargaming kennende had je dan ook meteen een tijdelijke forum/chat ban gehad :+
Ach WoT officiele forum is weinig aan eerlijk gezegd, heb liever het WoTlabs forum tbh. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
dynosu schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:34:

Die ben ik serieus nog nooit tegen gekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:07
Ondersteund wotreplays ook al 8.9 video's? Heb een aantal mooie replays gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 09:44
gewoon converten naar youtube :) is veel makkelijker even tussendoor kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFKANGOO
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-08 11:08
Nou vind ik mezelf maar een middelmatige speler. Maar met dit soort potjes zakt ook mij de moed in de schoenen. :F :'(

Afbeeldingslocatie: http://oi42.tinypic.com/289h0uo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 13:52
Nemean schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:43:

-------------------

Free:

And:

--------------------

Hij heeft wel een puntje natuurlijk. :P

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 13:52
Trouwens, gisteren een Bombardier-medal ontvangen.
Dat feit op zich is voor de meeste kundige kunstenaars artilleristen uiteraard een koud kunstje (het is overigens mijn eerste in bijna 16k battles) maar deze is behaald met de bij vlagen briljante BatChat 155 58.
Screenshot voor de ongelovigen komt later.

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ben even streamen voor de geïnteresseerden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:44

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Is de obj 140 nu eigenlijk aangepast kwa hoogte op de testserver?

Kyozu, kan het zijn dat "Q" je push to talk button is :+

[ Voor 32% gewijzigd door Joindry op 18-10-2013 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
RFKANGOO schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 21:39:
Nou vind ik mezelf maar een middelmatige speler. Maar met dit soort potjes zakt ook mij de moed in de schoenen. :F :'(

[afbeelding]
Tip, zet de chance to win uit, en gebruik XVM slechts als referentie. Dan gaat het al een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Joindry schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:38:
Is de obj 140 nu eigenlijk aangepast kwa hoogte op de testserver?

Kyozu, kan het zijn dat "Q" je push to talk button is :+
Haha dat klopt, valt niet op he? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Korte T30 review gemaakt met mijn ervaringen in het beest, wel in het Engels. :o

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VjqLc9k4D4U]

>:) Gebruik wel een aantal mods om wat informatieve info van het spel te krijgen tijdens de gevechten dus schrik niet. En mijn Engels is niet geweldig. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-09 14:37

[afbeelding]
Dat soort potjes heb ik nu al 3 dagen...

Wonder boven wonder heb ik vandaag toch nog weer een beetje van mijn winrate terug kunnen pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

SNAFU schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 21:40:
[...]

Hij heeft wel een puntje natuurlijk. :P
Ik zat volgens mij static in mijn BatChat te wachten en te snipen. En blijkbaar irriteerde hem dat en moest ik maar leren spelen aangezien ik een noob was. En waarschijnlijk heb ik hem een beetje lopen trollen in-game.. In mijn BF2 werd altijd gezegd: 'gEt On My LeVeL' en waarschijnlijk heb ik dat ook blindelings naar hem getypt aangezien hij dat aanhaalt.. maaaarrrr ik heb werkelijk geen flauwbenul. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:54
Kojoottii schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:43:
rofl net een pot in de wtf op abbey, begon al redelijk goed voor mij in de hills, maar in de trench kwamen ze er met een hele stoet doorheen, dus ik terug en uiteraard kwamen ze allemaal netjes naar de cap omhoog :P was een mannetje voor me aan het spotten en ik schoot ze vanachter de bosjes allemaal kapot :P 3 x moeten herladen daar :P

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Op de testserver moet een potje met meer dan 10k damage voor jou toch goed te doen zijn? :) Ben nog altijd van mening dat die tank zwaar OP is.
Op die tier kom je geregeld dat soort teams tegen. Doe je voordeel met deze informatie zou ik zeggen. Ze zijn nog net zo slim dat je een vinger kunnen gebruiken voor de muisknop om te schieten, maar speloverzicht hebben ze niet en open plekken rijden vinden ze fan-tas-tisch! Zoek een mooi plekje op en knallen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
perpixel schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 21:34:
gewoon converten naar youtube :) is veel makkelijker even tussendoor kijken
Gewoon de replay opnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
oosterhofjf schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 02:09:
[...]

Op de testserver moet een potje met meer dan 10k damage voor jou toch goed te doen zijn? :) Ben nog altijd van mening dat die tank zwaar OP is.
Hoezo zou dat op de testserver beter te doen zijn dan ? :?

Als ik het zo uitreken dan doen de WTFE100's gemiddeld 2700 dmg daar. Valt wel mee toch. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Kojoottii schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 09:28:
[...]

Hoezo zou dat op de testserver beter te doen zijn dan ? :?

Als ik het zo uitreken dan doen de WTFE100's gemiddeld 2700 dmg daar. Valt wel mee toch. ;)
Op tier X zijn de spelers op de testserver wat minder voorzichtig dan op de normale server heb ik gemerkt. Dan is het zeker met deze tank nogal prijzen schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
oosterhofjf schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 10:16:
[...]

Op tier X zijn de spelers op de testserver wat minder voorzichtig dan op de normale server heb ik gemerkt. Dan is het zeker met deze tank nogal prijzen schieten.
Mwah, merk niet echt verschil in dat opzicht, je hebt potjes waar ze inderdaad als een malle rushen / suiciden en potje waar iedereen in hun base gaat campen, net als op de live server. Enige wat ik merk is dat je vaker potjes hebt waar mensen beginnen te teamkillen, maar dat valt ook nog wel mee.

BTW, kreeg gister trouwens een beetje het idee dat ze de camo van de WTF iets hebben gebuffed, voelde op een of andere manier wel makkelijker om ongespot te kunnen unloaden vanachter bosjes. Maar dat is lastig te checken helaas, camo value zou ook gewoon een zichtbare stat moeten zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door Kojoottii op 19-10-2013 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Kojoottii schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 10:36:
[...]

Maar dat is lastig te checken helaas, camo value zou ook gewoon een zichtbare stat moeten zijn.
Zeker! daar ben ik het helemaal mee eens. Camo wordt regelmatig onderschat en kan van enorme waarde zijn. Zeker met al die TD's tegenwoordig ben je dood als je gespot bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
oosterhofjf schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 10:51:
[...]

Zeker! daar ben ik het helemaal mee eens. Camo wordt regelmatig onderschat en kan van enorme waarde zijn. Zeker met al die TD's tegenwoordig ben je dood als je gespot bent
Ik denk dat softstats zoals camo en grondweerstand doelbewust niet bekent worden gemaakt, ze zijn namelijk erg geschikt voor een ninja buff/nerf. Een paar procentjes meer of minder valt de meeste mensen niet op ( scheelt dus een hoop gezeik op forums) maar die verschillen kunnen net genoeg zijn om de winratio van een bepaalde tank net iets omhoog of omlaag te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
11 battles: 3 victories. Wat een briljante teams weer vandaag, lange leve het x3 weekend!

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
wsLy schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:10:
11 battles: 3 victories. Wat een briljante teams weer vandaag, lange leve het x3 weekend!
Hier meer van het zelfde. Eerste 14 games waarvan 4 gewonnen. Uiteindelijk met 40% winrate afgesloten. Al moet ik daarbij zeggen dat ik sommige potjes ook flink gefaald heb met minimaal damage.

Net een platoon van IS3 met een wn7 van 142-360. Een unicum speler zat helemaal te ragen dat ze het spel kapot maakte met hun spel. Denk het zelfde, maar zeg het niet O-) Daarna een speler met 40k battles en wn7 van 400 zoveel. zijn naam: lololopolska (of zoiets) :+ je ziet zo iemand gewoon falen. Leuk die xvm :)

btw wat zullen jullie doen in de volgende situatie:
1e schot je gun kapot en direct daarna je ammo kapot. Welke repareer je dan? zat in een amx m4. Had gekozen voor mijn gun, maar het derde schot ging die weer kapot ;w Dan weet je dat het niet had mogen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:35

wontcachme

You catch me? No you wont

oosterhofjf schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 17:39:
1e schot je gun kapot en direct daarna je ammo kapot. Welke repareer je dan? zat in een amx m4. Had gekozen voor mijn gun, maar het derde schot ging die weer kapot ;w Dan weet je dat het niet had mogen zijn.
Beetje afhankelijk per tank, maar meestal doe ik de ammorack. Ik kan wel geen zak raken op afstand, maar close range kan ik dan nog wel wat doen. En als ik dan moet snipen bid ik naar alle goden tegelijk :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
oosterhofjf schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 17:39:
[...]

Hier meer van het zelfde. Eerste 14 games waarvan 4 gewonnen. Uiteindelijk met 40% winrate afgesloten. Al moet ik daarbij zeggen dat ik sommige potjes ook flink gefaald heb met minimaal damage.

Net een platoon van IS3 met een wn7 van 142-360. Een unicum speler zat helemaal te ragen dat ze het spel kapot maakte met hun spel. Denk het zelfde, maar zeg het niet O-) Daarna een speler met 40k battles en wn7 van 400 zoveel. zijn naam: lololopolska (of zoiets) :+ je ziet zo iemand gewoon falen. Leuk die xvm :)

Ammorack, altijd. Die decreased accuracy maakt mij niet zoveel uit, maar een langere reload wel...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wsLy schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 17:55:
[...]

Ammorack, altijd. Die decreased accuracy maakt mij niet zoveel uit, maar een langere reload wel...
Ligt toch echt aan de reload van de tank, bij een BatChat is het wel degelijk een ammorack, maar bij een T-62A of een M48 etc is het mijn gun. Een reload van 15sec of er onder kan mij niet zo veel boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wsLy schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:10:
Hopelijk gaat het straks een even lekker zoals gisteren, ondanks een 0 damage E100 pot zeer prima avond gehad:
WN7 Rating: 2,815
WN8 Rating: 4,209
Battles: 16
Win Rate: 81.25%
Average damage: 3,244
Average experience: 1,336
Avg. base defense: 2.19
Average kills: 2.75
Battles survived: 62.50%
Average tier: 9.56
Moeten jullie trouwens raden welk bekend/berucht persoon ik gisteren in het andere team tijdens het streamen tegenkwam? Heeft iets met de eerste CW Campaign en FTR te maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Silentstalker? Of iemand anders :p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 20:44:
[...]

Hopelijk gaat het straks een even lekker zoals gisteren, ondanks een 0 damage E100 pot zeer prima avond gehad:

[...]

Moeten jullie trouwens raden welk bekend/berucht persoon ik gisteren in het andere team tijdens het streamen tegenkwam? Heeft iets met de eerste CW Campaign en FTR te maken :+
Ahhh toe, mag ik mag ik. :+ Mogen we ook gelijk raden wie hem nog gereport heeft.

[ Voor 5% gewijzigd door Nemean op 20-10-2013 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nemean schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 02:08:
[...]

Ahhh toe, mag ik mag ik. :+ Mogen we ook gelijk raden wie hem nog gereport heeft.
Goed zo, het was Saunaseppo :+

Gisteren ging het minder voortreffelijk en tevens voor de allereerste keer kennis gemaakt met Encounter Mountain Pass. Ik reed gelijk al verkeerd en de noordelijke spawn werd snoeihard gepakt door bijna het gehele enemy team.. ben samen met een BatChat maar gaan cappen (ik in mijn E100).. 654 exp met een triple :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFKANGOO
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-08 11:08
psychoclown schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 09:29:
[...]

Goed zo, het was Saunaseppo :+

Gisteren ging het minder voortreffelijk en tevens voor de allereerste keer kennis gemaakt met Encounter Mountain Pass. Ik reed gelijk al verkeerd en de noordelijke spawn werd snoeihard gepakt door bijna het gehele enemy team.. ben samen met een BatChat maar gaan cappen (ik in mijn E100).. 654 exp met een triple :P
Doet mij goed te lezen dat andere ook wel eens mindere potjes hebben. Heb soms het idee dat ik de enige ben.

Gister met de T95 1e pot 4k damage, verliezen we. Pot erna 1500 damage, winnen we(dus waardeloze x3). Pot erna weer 4k+ damage.
Het is ook vaak alles of niet met de T95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:38
Gisteren weer voor het eerst sinds lange tijd een middag WoT gespeeld. Moet duidelijk weer even inkomen:
Victory ratio: 81.48%
Battles: 27
Efficiencyold: 1298.72
Efficiencyv2: 1378.54
WN6: 1659.2
Average tier: 8.45
Experience: 1015.15
Capture points: 0.96
Defense points: 0
Damage: 1855
Kills: 1.37
Spotted: 0.96
Gelukkig wel veel gewonnen.

Waar halen jullie je daily stats trouwens vandaan? Ik zie allemaal dailies langskomen met veel handigere stats dan die ik van planetwot vis.

Babs out!

[ Voor 16% gewijzigd door filipy23 op 20-10-2013 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Noobmeter of Wotlabs natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff wot statistics installeren, continue de meet recente stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Als je echt de stats van 1 dag wil vind ik http://www.feldzug.net/ beter. Noobmeter en Wotlabs zijn ok maar die halen de stats op random momenten op, terwijl Feldzug om 12 uur s'nachts standaard opnieuw begint en zodra je uitlogt je stats meteen up-to-date zijn.

zo zie ik dat het gisteren en vandaag bij jou niet zo lekker ging/gaat :+

Gisteren ging het redelijk, lage winrate(43%) maar wel aardig mijn damage kunnen doen en xp binnen gehaald. Jammer genoeg nog net in staat om beslissend genoeg te zijn om battles om het ook in een win om te zetten.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
www.feldzug.net
Zodra jij WoT afsluit worden daar de statistieken bijgewerkt :) Het is wel in het Duits, maarja dat boeit niet :P Statistieken worden pas bijgehouden vanaf het moment dat er voor het eerst naar het account gezocht wordt op die site.

[ Voor 31% gewijzigd door wsLy op 20-10-2013 12:33 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
wsLy schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 12:32:
www.feldzug.net
Zodra jij WoT afsluit worden daar de statistieken bijgewerkt :) Het is wel in het Duits, maarja dat boeit niet :P Statistieken worden pas bijgehouden vanaf het moment dat er voor het eerst naar het account gezocht wordt op die site.
*kugh*engels vlaggetje bovenin ;)

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zertaxka schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 12:43:
[...]

*kugh*engels vlaggetje bovenin ;)
Is mij niet eens opgevallen :P Maar mij maakt het niet zoveel uit of het in het Duits, Engels of Nederlands is ;)

Die vertaling is er volgens mij nog niet zo heel lang moet ik zeggen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Kampers die willen snipen vanuit de acherste linies(echt het einde van de map), maar niet rekening houden dat ze het allemaal doen. aka, geen spotters aanwezig :')

* patrickos85 zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:41
Wat een schandalig slecht weekend weer zeg... Zergs van 1-1200 wn7 scrubs :r Goede spelers worden echt weggepest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Mijn battle, samen met 2crashandburn, op lakeville is vandaag online gezet door Kyozu met commentaar erbij. Bedankt hiervoor psychoclown :) !

[ Voor 1% gewijzigd door psychoclown op 20-10-2013 15:57 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Graag gedaan, tevens even zo vrij geweest om de video iets groter te maken voor je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Gadverdamme, vandaag worden alle potjes verpest door mensen met minder dan 2000WN7, schandalig!

Dit zijn van die dagen dat je XVM beter uit kan zetten.

[ Voor 26% gewijzigd door rgras op 20-10-2013 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:08

p0st

Dutch Reefer

rgras schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 15:59:
Gadverdamme, vandaag worden alle potjes verpest door mensen met minder dan 2000WN7, schandalig!

Dit zijn van die dagen dat je XVM beter uit kan zetten.
Minder dan 2000? Dat is vrijwel iedereen met uitzondering van de elite spelers :?
Ik erger me net zo hard aan alle weekend warriors, maar jij legt de lat wel erg hoog :>

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Ik heb geen last van slechte spelers, ik speel zelf als een dweil, is ook niet zo moeilijk met deze stutterstep connectie + shit rng. Zoveel bounces op zijkanten, ik wordt er gek van, zoveel moeite om een goede positie te krijgen, maar het is net alsof ik pong speel....

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wsLy schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 15:52:
Mijn battle, samen met 2crashandburn, op lakeville is vandaag online gezet door Kyozu met commentaar erbij. Bedankt hiervoor psychoclown :) !

[video]
Ahh, ik herinner me dat je het resultaat van die game al eerder postte. Goed dat we nu ook een replay te zien krijgen! Heerlijke carry! Ook leuk om te zien hoe goed je situational awareness is: toen je je ineens omdraaide in de vallei dacht ik "Waarom doet 'ie dat nou?", en later pas zag ik dat er een scout aankwam vanuit het midden die je wilde flanken. Wat dat betreft heb ik nog een hoop te leren ;)

Prima initiatief trouwens om goede replays op Youtube te zetten met daarbij de vertrouwde Kyozu-stem die becommentarieerd :P Zeker leerzaam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
atticus182 schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 16:58:
[...]

Minder dan 2000? Dat is vrijwel iedereen met uitzondering van de elite spelers :?
Ik erger me net zo hard aan alle weekend warriors, maar jij legt de lat wel erg hoog :>
Ik bespotte Kaap lichtelijk met zijn post over <=1200WN7 spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
rgras schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 17:05:
[...]

Ik bespotte Kaap lichtelijk met zijn post over <=1200WN7 spelers.
Euh ja, dan benoem ik toch gewoon al die rode, oranje en gele prut :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Volgens http://wotlabs.net/ valt 1200 gewoon in de 'good' categorie. Uiteraard is dat altijd nog slecht in de ogen van zij die door de hand van god zijn aangeraakt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
Grappig, nu heb ik juist weer een topdag tot zover. Kom ook weinig slechte spelers tegen vandaag, ook bij de enemy een hoop 'groenen' gezien.

10 van de 11 potjes gewonnen en ook nog de ace gehaald op m'n T32 :D

Replay voor de geïnteresseerden:

http://wotreplays.com/site/392615#severogorsk-mr_size-t32

Laatste stukje had nog beter gekund, had de T30 eigenlijk moeten killen

edit: lol ik zie net pas dat ik echt heel lang zonder gunner heb lopen schieten, best wel mazzel eigenlijk dat ik die tortoise dan nog zo makkelijk wist te raken :)

Vanavond weer verder, zal wel een flinke daling van de goede stats betekenen :p

[ Voor 15% gewijzigd door Mr_Size op 20-10-2013 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
rgras schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 17:07:
Volgens http://wotlabs.net/ valt 1200 gewoon in de 'good' categorie. Uiteraard is dat altijd nog slecht in de ogen van zij die door de hand van god zijn aangeraakt. :+
Gut oh gut, 1 - 1099 dan voor jou :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zymo656
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-07-2020
Goedeavond,

Ik ben sinds kort begonnen aan WoT en vind het een zeer leuk spel.
Wat kunnen jullie mij aanraden om beter te worden. Ik ben momenteel T4 in de U.K line (Covenanter) en T2 in de U.S.A. line (T82).

Zie worldoftanks.eu/community/accounts/514578933-Zymotix656/

Een vriend van me, die in T9 zit, helpt me om het spel te leren en advies te geven. Maar ik wil zelf ook meer leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Ik heb een replay van mij geupload van de WoT test servers van 8.9.
Het is een replay van de T95 met een goede game en een scumbag eind

http://www.youtube.com/watch?v=zlCr3q2vSGU

Sorry voor laggy video, heb het opgenomen met fraps en mij laptop kan dat niet echt meer aan, 7 jaar oude laptop

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/photo/my-images/708/hl3v.jpg/
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/photo/my-images/42/ur9j.jpg/
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/photo/my-images/843/ywpq.jpg/

[ Voor 46% gewijzigd door SurfBoy op 20-10-2013 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Vandaag was een mooie dag voor mij, zie hier wat leuke highlights van mijn Twitch.tv stream:

Afbeeldingslocatie: http://i18.photobucket.com/albums/b120/Berghoff/oCiiLov_zps20b5a7f5.jpg

Out of ammo and still trolling a Tiger tank with Hellcat like no tomorrow!
Some mega bouncing going on here but the ending is noteworthy fore sure :> :>

http://www.twitch.tv/remmke/c/3113825

Close game in AMX 50 100
Jeez louis, without six sense playing this tank is scary :| .
http://www.twitch.tv/remmke/c/3113863

My Ace Medal on AMX 50 100
RW medal just slipped through my greedy fingers :<
http://www.twitch.tv/remmke/c/3114159

Last of the Green players ~_~
Last of the Mohicans was playing, quite fitting music. 1st battle against QSFs 2st battle against insane odds
http://www.twitch.tv/remmke/c/3114232

Pooling in the Foamwell
The Boogiewell has arrived with the Grim Reaper as gunner, thats how we roll...
http://www.twitch.tv/remmke/c/3114287

OBJ 268 bringing the pain!
Or does this team bring me the pain by nearly LOSING? :D
http://www.twitch.tv/remmke/c/3114320

Afbeeldingslocatie: http://i18.photobucket.com/albums/b120/Berghoff/XrVx5ZS_zps1dd626b5.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
zymo656 schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 17:37:
Goedeavond,

Ik ben sinds kort begonnen aan WoT en vind het een zeer leuk spel.
Wat kunnen jullie mij aanraden om beter te worden. Ik ben momenteel T4 in de U.K line (Covenanter) en T2 in de U.S.A. line (T82).

Zie worldoftanks.eu/community/accounts/514578933-Zymotix656/

Een vriend van me, die in T9 zit, helpt me om het spel te leren en advies te geven. Maar ik wil zelf ook meer leren.
http://wiki.worldoftanks.eu/Battle_Mechanics lezen.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
LOL, iemand anders wel eens top gun én confederate gehaald in 1 match? Ik zojuist in de Matilda:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UhP81F1Jn3CzppBKiPAwRLMq/thumb.jpg

Sealclubbig ftw :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Geweldig die teams...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/f9VL0bg.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
tja wsLy, blijkbaar heb je alle noobs naar je toe getrokken, want bij mij was het ook vanavond 1 groot feest :)

Uiteindelijk de dag afgesloten met
Wins / Battles: 80.77% (21 / 26)
WN7 rond de 2000

Lang geleden dat het zo goed ging de hele dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Uiteindelijk toch nog 28 uit 43 gewonnen. Maar de teams waren alles behalve geweldig...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Gezellig met Bramsd platoontje gedaan en was zeer vermakelijk. De start was wat minder, want werd na 45 seconden geoneshot :+ Ondanks 100% camo crew en camo printje werd ik gespot, maar een m103 die net achter mij reed niet. (sixth sense ging af).

Helaas ook potjes onnodig verloren, maar goed dat blijf je houden. Verder nog een leuke discussie gehad met een IS7 speler die dacht dat een T57 geen clip had :P

Een potje is mij onrecht aangedaan:

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/10r3d5j.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2l91cep.jpg

Heb best veel tracks gedaan en hij heeft alleen 2 kills meer. Zal wel weer een goede verklaring voor zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
oosterhofjf schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 00:33:
Gezellig met Bramsd platoontje gedaan en was zeer vermakelijk. De start was wat minder, want werd na 45 seconden geoneshot :+ Ondanks 100% camo crew en camo printje werd ik gespot, maar een m103 die net achter mij reed niet. (sixth sense ging af).

Helaas ook potjes onnodig verloren, maar goed dat blijf je houden. Verder nog een leuke discussie gehad met een IS7 speler die dacht dat een T57 geen clip had :P

Een potje is mij onrecht aangedaan:

[afbeelding]

[afbeelding]

Heb best veel tracks gedaan en hij heeft alleen 2 kills meer. Zal wel weer een goede verklaring voor zijn...
Jij bent nooit geraakt, terwijl de T-62A flink wat klappen heeft opgevangen. Daar krijg je ook experience voor. Ik weet de exacte formule niet qua hoeveel iets telt, maar als je de damage done, potential damage taken, en assist damage bij elkaar optelt is het een verschil van bijna 1k in zijn voordeel. En hij heeft er meer gespot. Daarom heeft hij meer experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
ThomasG schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 00:48:
[...]
Jij bent nooit geraakt, terwijl de T-62A flink wat klappen heeft opgevangen. Daar krijg je ook experience voor. Ik weet de exacte formule niet qua hoeveel iets telt, maar als je de damage done, potential damage taken, en assist damage bij elkaar optelt is het een verschil van bijna 1k in zijn voordeel. En hij heeft er meer gespot. Daarom heeft hij meer experience.
Ahhh.. Dacht dat die niet meetelde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 16:07
Door de laatste potjes met Delgarin en Wapper de avond nog positief kunnen afsluiten. Zelfs met de 3 pogingen die ik nodig had om de 261 te winnen.

Mooie pot in de Comet gehad tegen een hoop tier 9's. Eigenlijk best een leuk tankje. Ik had wel een hoop gold shells nodig, maar uiteindelijk had ik 2891 damage, waarvan zeker de helft op tier 9 tanks. Dat was een triple van bijna 6k xp.

In de IS-7 ook nog een leuke pot gehad op Prokhorovka: Patrol Duty en Steel Wall. Ik had 4k gewone en 4k spotting damage en daarnaast nogal veel shells van een AMX 13 75 gekopt. Potential damage received zo rond de 5k, maar dat waren iets van 34 shells.
Pagina: 1 ... 23 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)