[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 31 Laatste
Acties:
  • 70.473 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:13
Ja ik had het daar voornamelijk over solo randoms, daar is deze tank gewoon niet erg goed voor. In een platoon kan je elkaar helpen als iemand aan het herladen is. En zelfs in platoon konden we niet echt offensief spelen zoals in bijvoorbeeld een 3x foch155 platoon oid. En ik blijf erbij dat de WTF niet OP is en blijkbaar zeggen de stats hetzelfde aldus een WG dev.
Als ik het gister ook zag, WTF's presteren over het algemeen super slecht, en de mensen die het wel kunnen hebben ook geen enorme uitschieters voor zo ver ik heb gezien, dat blijft ook wel zo rond de normale waardes hangen van 6-7 k als ze echt een goede pot hebben, 3-4 als het gewoon goed ging, maar dat is vrij normaal voor eigenlijk elke tier X.

De tier 8 is achterlijk OP voor zijn tier, maar hoor je alleen een enkeling over |:(

Ik snap de kritiek wel hoor op WTFE100 en begrijp waar dat vandaan komt, omdat je als goede speler er in bepaalde situaties verschrikkelijke dingen mee kan doen, maar de gemiddelde speler gaat dat met deze tank gewoon echt niet redden. Gister op WG forum ook zo'n knakker die beweerde dat de WTF alle heavies overbodig zou maken en nog meer drama, ik was op testserver, dus denk, nou maar eens kijken wat zijn stats zijn dan, 5 games played in WTF, 1317 avg dmg en 3 kills in totaal ... echt waar baseren dat soort debielen zich op ... Zijn WTF stats ook maar meteen onder zijn post geplakt, met de opmerking dat de WTF in zijn handen inderdaad veel te OP is >:)

[ Voor 25% gewijzigd door Kojoottii op 16-10-2013 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:01
Zertaxka schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:03:
[...]
Heb dit weekend de Matilda (tier 4 Engelse Medium) weer terug gekocht om te gebruiken als crew trainer voor de Engelse Heavy lijn. Is een erg leuke troll tank voor tier 4 en lager, traag maar goede armor en een leuk snelvuur kanon. In tier 5 en 6 battles moet je wel wat voorzichtiger spelen maar als toptier is het een erg leuke tank.
Ik ben helemaal mee met de Matilda als een leuke tank, trage trut maar wel bouncy en goede pen en ROF.

Maar waarom gebruik je zo'n tank als crewtrainer? Dan kan je toch net zo goed de heavies spelen waar je die crew in wil gebruiken? Dan kan je die ondertussen ook naar elite grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Inrage schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:07:
[...]

Ik ben helemaal mee met de Matilda als een leuke tank, trage trut maar wel bouncy en goede pen en ROF.

Maar waarom gebruik je zo'n tank als crewtrainer? Dan kan je toch net zo goed de heavies spelen waar je die crew in wil gebruiken? Dan kan je die ondertussen ook naar elite grinden.
Ooit tot de Caernarvon gegrind en was die tank zo zat dat ik uit frustratie ook de crew heb dismissed. Zit nu met verschillende lijnen op tier 9 (E50, Lorraine, Foch, T54, M103) en binnen niet al te lange tijd zal ik daar wel klaar mee zijn. Nu heb ik nog maar 1 tier 8 (T-28 Proto) en 1 tier 9 (VK45.02P) om mee verder te gaan dus ik ga de Caernarvon ook maar weer nemen. Een crew met wat extra skills is dan wel zo makkelijk.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Ik heb de britse heavy lijn voltooid. Vond het leuke tanks die wel een uitgebreide gebruiksaanwijzing hebben. Maar als je ze als support heavy gebruikt dan zijn het toch zeer sterke tanks.

En een crew dismissen doe ik nooit als dit een 100% crew is. Das gewoon je eigen tijd/xp weggooien van die crew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 19:08
Wel een grappig moment voor mezelf. Ik zag laatst het onderstaand filmpje en moest direct denken aan het taalgebruik binnen WoT. Nu helemaal met deze beeldende voorbeelden in de hall of shame. Denk maar na hoe wij onderhand hier over Polen denken.

(Sacrasm mode on: Oh sorry, siemka's ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
dynosu schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 16:21:
Ik heb de britse heavy lijn voltooid. Vond het leuke tanks die wel een uitgebreide gebruiksaanwijzing hebben. Maar als je ze als support heavy gebruikt dan zijn het toch zeer sterke tanks.
Ben zelf WoT beginnen spelen omdat ik een streamer (ik dacht Jingles of Circonflexes) de Conquerer zag grinden en er veel lol aan beleven, inclusief britse accent ed... :)
Dan maar direct de Britse Heavy lijn gestart maar ik ben afgehaakt bij de Churchill VII... saaaaaaaaaie tank!!! Ubertraag en ze lijken vergeten te zijn om er armour op te zetten. Toen reed er nog veel arty rond dus was het zeker een ramptank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zertaxka schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:03:
[...]
Heb dit weekend de Matilda (tier 4 Engelse Medium) weer terug gekocht om te gebruiken als crew trainer voor de Engelse Heavy lijn. Is een erg leuke troll tank voor tier 4 en lager, traag maar goede armor en een leuk snelvuur kanon. In tier 5 en 6 battles moet je wel wat voorzichtiger spelen maar als toptier is het een erg leuke tank.
Wat is het nut om een medium tank te kopen als crewtrainer voor een heavy lijn?
Sowieso: wat is het nut om een lagere tier te kopen om een crew te trainen? Als je een bepaalde lijn grind, wordt je crew toch ook getraint? Daarnaast moet je tig battles spelen in een lagere tier om je crew uiteindelijk over te zetten in een hogere tier waar je uiteindelijk mee wil gaan spelen. Kost ook weer credits/gold...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:37

thijsco19

KTM 990 SMT

Handigst is denk ik vanaf et begin je crew trainen en vervolgens meenemen naar de volgende.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:13
pkregting schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 17:02:
Wel een grappig moment voor mezelf. Ik zag laatst het onderstaand filmpje en moest direct denken aan het taalgebruik binnen WoT. Nu helemaal met deze beeldende voorbeelden in de hall of shame. Denk maar na hoe wij onderhand hier over Polen denken.

[video]

(Sacrasm mode on: Oh sorry, siemka's ;))
Ah yeh Stephen Fry for the win, maar klopt wel inderdaad, dat racisme meestal voor veel mensen "onschuldig" of als "grapje" begint, maar daarmee wel de condities zetten die volle racisme mogelijk maken. Denk dat die mannetjes van Exn0m gewoon debiele pubertjes zijn die dat taalgebruik stoer vinden, en dus vrij onschuldig, maar denk ook dat het wel belangrijk is dat men daar wat van zegt zodat ze doorhebben dat het niet normaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:19
Afbeeldingslocatie: http://sadpanda.us/images/1850102-5V9A9AX.jpgOops.tmp :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
Ik hoop toch niet dat province ook weer voor hoge tiers beschikbaar komt..... Maar waarschijnlijk wel een momentje van trololololol voor je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
pkregting schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 18:24:
[...]

Ik hoop toch niet dat province ook weer voor hoge tiers beschikbaar komt..... Maar waarschijnlijk wel een momentje van trololololol voor je ;)
Blijft geniaal om te doen. Ik spreek geen Russisch, maar ik weet wel dat ze ragen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 23:55

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 17:19:
Wat is het nut om een medium tank te kopen als crewtrainer voor een heavy lijn?
Sowieso: wat is het nut om een lagere tier te kopen om een crew te trainen? Als je een bepaalde lijn grind, wordt je crew toch ook getraint? Daarnaast moet je tig battles spelen in een lagere tier om je crew uiteindelijk over te zetten in een hogere tier waar je uiteindelijk mee wil gaan spelen. Kost ook weer credits/gold...
Tsja.....wat is nu het nut van jouw reactie ? Dat je wilt laten weten dat je het zonde vindt om later je crew weer te moeten retrainen voor credits/gold of dat je het zelf niet ziet zitten om tig battles te spelen voor de skills ?

Heel soms kom je een leuke tank tegen waar je veel plezier mee beleefd/goed mee bent.
Neem een KV-1S, T29, T49 etc.
Op dit moment heb ik dat met de Matilda en Hellcat. Beide Elite dus extra xp voor de crew. Speel er voornamelijk mijn dubbels mee en als het op andere tiers even niet lukt dan ga ik een paar potjes newbies pesten. Na een tijdje wordt je het zat of kan je de crew ergens anders gebruiken. Volgens mij had Psychocolwn/Kyozu laatst ook zijn T29 de deur uitgedaan om de crew ergens anders voor te gebruiken.

Je kan de crew trouwens gewoon retrainen van Medium naar Heavy etc.
Trainen gaat redelijk snel, Hellcat zit na 166 battles op 68-69% van de 2e skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 17:19:
[...]
Sowieso: wat is het nut om een lagere tier te kopen om een crew te trainen?
Ik heb inder tijd een T-14 gekocht om mijn dallies op te halen voor mijn T57 Heavy crew. Deze zit op 5e skill 70% en die extra XP door dallies tikken aardig aan. Dus lagere tiertjes kunnen zeker nuttig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Zertaxka schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 18:54:
[...]
Heel soms kom je een leuke tank tegen waar je veel plezier mee beleefd/goed mee bent.
Neem een KV-1S, T29, T49 etc.
Op dit moment heb ik dat met de Matilda en Hellcat. Beide Elite dus extra xp voor de crew. Speel er voornamelijk mijn dubbels mee en als het op andere tiers even niet lukt dan ga ik een paar potjes newbies pesten. Na een tijdje wordt je het zat of kan je de crew ergens anders gebruiken. Volgens mij had Psychocolwn/Kyozu laatst ook zijn T29 de deur uitgedaan om de crew ergens anders voor te gebruiken.

Je kan de crew trouwens gewoon retrainen van Medium naar Heavy etc.
Trainen gaat redelijk snel, Hellcat zit na 166 battles op 68-69% van de 2e skill
Nog niet maar ga ik wel doen :)
Retrainen van verschillende types kan zeker wel maar dan neem je dus wel meer 'losses' als je het voor credits doet.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zertaxka schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 18:54:
[...]
Tsja.....wat is nu het nut van jouw reactie ? Dat je wilt laten weten dat je het zonde vindt om later je crew weer te moeten retrainen voor credits/gold of dat je het zelf niet ziet zitten om tig battles te spelen voor de skills ?
Het was gewoon een vraag (of zo bedoeld) niets meer en niet minder.
Met daarna enige toelichting waarom ik het niet begrijp.
Relax!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 20:16:
Het was gewoon een vraag (of zo bedoeld) niets meer en niet minder.
Met daarna enige toelichting waarom ik het niet begrijp.
Relax!
I r Relax! 8) , door het vetgedrukte Medium/Heavy leek het net of je wou zeggen "maar zomgwtfbbq dat kan toch helemaal niet" gevolgd door "zonde van de tijd/credits/gold".

Retrainen voor credits verlies je wel wat ja, nog eens extra als het van type tank veranderd.
Maar sommige tanks zijn te leuk on te verkopen en dat compenseert een hoop.
Ah dan zit het nog in de planning of hou je de T29 toch nog maar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

psychoclown schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 20:06:
[...]

Nog niet maar ga ik wel doen :)
Retrainen van verschillende types kan zeker wel maar dan neem je dus wel meer 'losses' als je het voor credits doet.
Daar ga je spijt van krijgen! :9

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Speler van dat ESL team The Red Rush. Allemaal stuk voor stuk zeer goede spelers.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
thijsco19 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 20:40:
[...]

Daar ga je spijt van krijgen! :9
Speel de T29 toch niet meer maar wil hem wel even afronden :P
Ben dus (voorlopig) wel een beetje afgekicked ;)
Zertaxka schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 20:35:
[...]

Ah dan zit het nog in de planning of hou je de T29 toch nog maar ?
Ga ik nog doen maar ik wil hem nog aftoppen op 400 battles :P

[ Voor 31% gewijzigd door psychoclown op 16-10-2013 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:14
Gister weer een WTF moment. Ik ben bij een clan die niet echt bij de top hoort, maar wel regelmatig stukken land heeft en genoeg aktieve spelers om elke dag enkele clan wars te spelen (op de NA server). Zo werden we gister aangevallen door 1 van de top clans en het leek ons wel handig om hun dan ook maar aan te vallen zodat we een beetje konden zien wat voor tanks ze gebruiken en hun speelstijl inschatten (tenslotte was die match eerder). Nog voordat we begonnen werd er toch een partij door hun geraged, nog nooit zoiets meegemaakt. In de trend van dat onze moeders ons hadden moeten teamkillen bij onze geboorte, dat we een bag of scrums waren, etc. En dat allemaal omdat wij als 'middelmatige' clan zo brutaal waren om hun in New York (daar staat immers een grote pot goud :+ ) durfden aan te vallen waarschijnlijk (of er speelt nog wat jaloezie dat wij WG hebben verslaan in CW vorige week en zak goud hebben gekregen). Helaas dat potje dik verloren (ook omdat we niet onze CW tanks gebruikten, maar meer 2e keus).

Maar een uur daarna, diezelfde clan ging ons aanvallen... en ze verloren. Dan is de revenge wel heel zoet :-)

Maar ik vond het toch wel erg triest, dan je je als top clan zo laat gaan. Als je land hebt, dan kun je er toch op rekenen dat er clans zijn die je aanvallen?

[ Voor 3% gewijzigd door blonderulez op 16-10-2013 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

blonderulez schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 21:05:
Gister weer een WTF moment. Ik ben bij een clan die niet echt bij de top hoort, maar wel regelmatig stukken land heeft en genoeg aktieve spelers om elke dag enkele clan wars te spelen (op de NA server). Zo werden we gister aangevallen door 1 van de top clans en het leek ons wel handig om hun dan ook maar aan te vallen zodat we een beetje konden zien wat voor tanks ze gebruiken en hun speelstijl inschatten (tenslotte was die match eerder). Nog voordat we begonnen werd er toch een partij door hun geraged, nog nooit zoiets meegemaakt. In de trend van dat onze moeders ons hadden moeten teamkillen bij onze geboorte, dat we een bag of scrums waren, etc. En dat allemaal omdat wij als 'middelmatige' clan hun durfden aan te vallen waarschijnlijk (of er speelt nog wat jalouzie dat wij WG hebben verslaan in CW vorige week en zak gold hebben gekregen). Helaas dat potje dik verloren (ook omdat we niet onze CW tanks gebruikten, maar meer 2e keus).

Maar een uur daarna, diezelfde clan ging ons aanvallen... en ze verloren. Dan is de revenge wel heel zoet :-)

Maar ik vond het toch wel erg triest, dan je je als top clan zo laat gaan. Als je land hebt, dan kun je er toch op rekenen dat er clans zijn die je aanvallen?
En over welke US top clan hebben we het dan? :> Guerrillas zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
Peoples Itteh Bitteh Kitteh Action Committeh (PBKAC). staan 9e op de NA ranking (en alliance van Guerrillas). En wij staan 108e..... Nog geen vervelende ervaring gehad met Guerrillas tot nu toe.

[ Voor 30% gewijzigd door blonderulez op 16-10-2013 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

blonderulez schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 21:24:
Peoples Itteh Bitteh Kitteh Action Committeh (PBKAC). staan 9e op de NA ranking. En wij staan 108e.....
Hmm PBKAC.. hoe bevalt de US server? Neem aan dat je van uit Nederland op die server speelt of? Heb nog wel tijdje gedacht om op de US server te beginnen/swappen indien dat mogelijk zou worden aangezien ik soms het idee heb dat het daar soms stukje beter geregeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
Nemean schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 21:27:
[...]

Hmm PBKAC.. hoe bevalt de US server? Neem aan dat je van uit Nederland op die server speelt of? Heb nog wel tijdje gedacht om op de US server te beginnen/swappen indien dat mogelijk zou worden aangezien ik soms het idee heb dat het daar soms stukje beter geregeld is.
Ik woon niet in NL:-), dus voor mij was de keuze logisch. Maar ik ben niet de enige Nederlander in onze clan (er is ook 1 die wel in NL woont). Maar je moet wel rekening houden met het tijdsverschil. Als je CW wilt spelen bij een US clan, reken dan er op dat je ergens midden in de nacht moet spelen.

Voor de rest heb ik geen ervaring met de EU server, maar ik heb soms wel last van Lag op de US east server, vooral net na een nieuwe release. Maar de laatste week gaat het weer zonder problemen.

Maar als je bedoelt met beter geregeld dat er niet zoveel wordt gescholden in de chat.. ik vind het over het algemeen wel mee vallen. Woorden als noob en retard worden wel gebruikt, maar ziektes toewensen enzo heb ik nog niet meegemaakt (uitgezonderd gister dus). En ik heb het idee dat er soms betere akties zijn op de NA server, zoals laatst kreeg je 5000 gold in WoT als je 200 vluchten maakte in WoWP tijdens de gamescom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:54

databeestje

Von PrutsHausen

Inrage schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 17:07:
[...]

Ben zelf WoT beginnen spelen omdat ik een streamer (ik dacht Jingles of Circonflexes) de Conquerer zag grinden en er veel lol aan beleven, inclusief britse accent ed... :)
Dan maar direct de Britse Heavy lijn gestart maar ik ben afgehaakt bij de Churchill VII... saaaaaaaaaie tank!!! Ubertraag en ze lijken vergeten te zijn om er armour op te zetten. Toen reed er nog veel arty rond dus was het zeker een ramptank.
Ik rij nu in de Church 7, gaat prima met het 2e turret. Let wel, de 152mm zit alleen op de voorkant van de turret, en Hull Down met zo'n joekel is wat last maar goed te doen.

Gelukkig heeft deze nog wat gun depression wat iets scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
Churchil bounced prima, kan behoorlijk wat vuur incasseren. Alleen als je bij hogere tiers inkomt (wat erg vaak gebeurt) dan ben je de pineut. Je gun kan die tanks (bijna) niet penetreren en je bent veels te traag om je uit de voeten te maken. Je sterkste punt, je armor is ook waardeloos tegen 2 tiers hoger.

Gewoon 1 kant kiezen om heen te rijden en er het beste van hopen. Vaak kom ik overal net wat te laat aan of sta ik ineens alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Je merkt dat de mindset van een hoop spelers niet meer op artillerie is ingesteld. Heb gisteren mijn Bat Chatillon 155 58 weer uit het vet gehaald en wat potjes gespeeld.

Leuke groepen tanks die op een hoekje staan en niet nadenken over wat er uit de lucht kan vallen. De Bat Chatillon 155 58 is dan ook wel erg sneaky, hoop spelers schrikken er niet van als ze een -500hp (gemiddelde shell hit) shell op hun dak krijgen, ze schrikken wel als dit nog 4 keer gebeurt kort achter elkaar. En doorgaans detracked 1 van die shells de tank wel.

Het is wel een stuk moeilijker geworden, vooral lange afstanden zijn erg moeilijk in te schatten ivm shell travel time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Af en toe probeer ik nog te spelen met de M40/M43. Voorheen een accurate arty, maar nu kan ik niet meer inschatten waar de shell komt binnen de aimcircle. Zeer frustrerend om 8 schoten te lossen en misschien 200 dmg te doen. Dat is de reden waarom ik ben gestopt met arties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:44

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Ik heb de laatste week ook nog eens mijn gw type E van onder het zeil gehaald en heb hetzelfde. Heel frustrerend om 35seconden te wachten, perfect ingezoomd te staan op een stilstaande tank, geen km ver. En dan je shell gewoon compleet op de rand van die cirkel te zien vliegen. Als je pech hebt, kan je inderdaad potjes hebben met geen 1k damage. Gewoon frustrerend. Terug stof happen dus.

Ik zit een beetje in een put nu, Duitse grinds afgewerkt en weet niet echt waaraan te beginnen nu.
Ik speel wat meer wowp nu, lekker tokens verzamelen en hopelijk snel een maand premium verzameld hebben :P Trouwens jammer dat Wowp en Wot niet gewoon samen kunnen draaien. Ik zou perfect kunnen switchen. Eerst even een daily in de leopard, dood? No problem even dingen gaan bombarderen in mijn F4F. Je kan jammergenoeg maar in één spel tegelijk aangelogd zijn met je zelfde account. (Wowp vraagt trouwens een stuk meer RAM dan wot)
Tegen de tijd ik een maand premium heb, is de 8.9 er mss en begin ik aan de nieuwe TD lijn. Al weet ik niet of ik ze wel graag ga doen. Even op de testserver mee ronddraaien is wel leuk. Maar een grind ermee lijkt mij niet zo aantrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joindry schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:11:
Tegen de tijd ik een maand premium heb, is de 8.9 er mss en begin ik aan de nieuwe TD lijn. Al weet ik niet of ik ze wel graag ga doen. Even op de testserver mee ronddraaien is wel leuk. Maar een grind ermee lijkt mij niet zo aantrekkelijk.
Wat is er niet aantrekkelijk aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Laatst online: 22-08 14:09
Eindelijk de overall 1500 WN7 barriere doorbroken!
Gaat echt lkkr de laatste tijd:D:D
Tank on!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

doe je goed xcessive :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Pff het niveau de laatste paar dagen op tier 8 t/m 10 is echt dramatisch slecht. Gisteren 2 van de 6 tier 10 battles gewonnen, vandaag 1 van de 3. Mensen weten blijkbaar naar een paar duizend battles nog steeds niet hoe ze cover moeten nemen, hoe bepaalde maps in elkaar steken en hoe ze op vijandelijke tanks moeten schieten.

Het grinden van mijn tier 9's, en het spelen van mijn tier 10's, heeft dan ook weinig zin momenteel...

[ Voor 13% gewijzigd door wsLy op 17-10-2013 12:06 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 14:44

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:34:
[...]

Wat is er niet aantrekkelijk aan?
Ze zijn heel kwetsbaar en het aantal potjes die frustratie gaan opleveren in pubs zal procentueel redelijk hoog liggen. Gezien je van de gemiddelde teammate niet echt veel "camaraderie" of teamwork moet verwachten. Het is een hele lijn tanks waarbij je na 5 hopeloze games weer een dag niet meer op die tank kan kijken.
Vergelijk die bvb met een T54 waar je eigenlijk vrolijk alleen kan werken, armor, snel, goeie gun.

Daarom dus, op de testserver, win of loss doet er niet toe. Teamwork of niet, doet er niet toe. Je gaat met deze nieuwe TD's héél afhankelijk zijn van je team en ik weet niet of ik daar wel zin in heb :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
wsLy schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:05:
Pff het niveau de laatste paar dagen op tier 8 t/m 10 is echt dramatisch slecht. Gisteren 2 van de 6 tier 10 battles gewonnen, vandaag 1 van de 3. Mensen weten blijkbaar naar een paar duizend battles nog steeds niet hoe ze cover moeten nemen, hoe bepaalde maps in elkaar steken en hoe ze op vijandelijke tanks moeten schieten.

Het grinden van mijn tier 9's, en het spelen van mijn tier 10's, heeft dan ook weinig zin momenteel...
ik heb net de m48 patton en probeer dat onding zo goed mogelijk te spelen.. :) maar ik merk dat de teams even debiel zijn als de lagere tiers.. een paar voorbeelden..

-je staat een flank te verdedigen met 4 andere tanks en het gaat redelijk goed.. en ineens zijn er 3 tanks weg om de lemming te volgen en wordt je overrun door de vijand.. ik wordt echt zovaak aan mijn lot over gelaten.. team play boeit de meeste niet.

-een potje die super goed ging, we wonnen makkelijk.. maar ineens werd onze vlag gecapped.. dus wij ook snel cappen.. het was bijna een draw en iemand van ons kon net optijd resetten en konden we makkelijk winnen.. rijdt er een debiel de cap uit en verliezen we!!! 8)7 omdat de vijand met 3 capte en wij nog maar met 2.. (dit was tier X)

ik kon bijna niet winnen gister.. denk dat ik geëindigd ben op 45% win.. ik denk dat ik maar eens een paar dagen stop... of wat meer moet gaan platoonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Jip99 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:25:

ik kon bijna niet winnen gister.. denk dat ik geëindigd ben op 45% win.. ik denk dat ik maar eens een paar dagen stop... of wat meer moet gaan platoonen.
Zelfs met een 2-3 man platoon kunnen we de battle vaak genoeg niet dragen omdat we flink outnumbered zijn.
Vaak genoeg zijn we met 3 man nog over tegen 8 of meer vijanden... je kunt dit wel eens winnen, maar niet iedere battle... Vooral niet als ze allemaal nog meer dan 70% health hebben of zelfs 100% hebben... :F Het leuke is nog als je aan het eind van de battle gaat kijken naar je teamgenoten en je ziet dan dat deze 1-3 schoten hebben afgevuurd, geen damage hebben gedaan en dan zijn doodgegaan... dat is dan het niveau van je mede tier 10 spelers... ;(

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
wsLy schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:28:
[...]

Zelfs met een 2-3 man platoon kunnen we de battle vaak genoeg niet dragen omdat we flink outnumbered zijn.
Vaak genoeg zijn we met 3 man nog over tegen 8 of meer vijanden... je kunt dit wel eens winnen, maar niet iedere battle... Vooral niet als ze allemaal nog meer dan 70% health hebben of zelfs 100% hebben... :F Het leuke is nog als je aan het eind van de battle gaat kijken naar je teamgenoten en je ziet dan dat deze 1-3 schoten hebben afgevuurd, geen damage hebben gedaan en dan zijn doodgegaan... dat is dan het niveau van je mede tier 10 spelers... ;(
ik ben nog nieuw in de patton maar dat ding heeft echt de slechtste cammo van alle mediums in het spel.. en ik ben dus helaas ook zo'n domme speler die 0 dmg doet en 500 meter heeft gereden soms.. maar dat komt vooral door de onzichtbare heavy tds! 60% tds allemaal campie campie in bosje.. ik rij met de patton waar ik met iedere medium niet gespot wordt.. maar in de patton dus wel.. en dan is het boom boom boemer de boem.. patton in 2 seconden dood.. en ik pissed.

Ze moeten de patton echt veranderen.. dat ding is te slecht op dit moment.. zelfs de T110E5 is kleiner dan de patton.. en doet alles veel beter.. dus waarom zou je überhaupt nog met de m48 rond willen rijden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
Jip99 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:41:
ik ben nog nieuw in de patton maar dat ding heeft echt de slechtste cammo van alle mediums in het spel.. en ik ben dus helaas ook zo'n domme speler die 0 dmg doet en 500 meter heeft gereden soms.. maar dat komt vooral door de onzichtbare heavy tds! 60% tds allemaal campie campie in bosje.. ik rij met de patton waar ik met iedere medium niet gespot wordt.. maar in de patton dus wel.. en dan is het boom boom boemer de boem.. patton in 2 seconden dood.. en ik pissed.

Ze moeten de patton echt veranderen.. dat ding is te slecht op dit moment.. zelfs de T110E5 is kleiner dan de patton.. en doet alles veel beter.. dus waarom zou je überhaupt nog met de m48 rond willen rijden..
Tja, misschien moet je hem dan meer gaan gebruiken als supporter/flanker en niet als halve scout? Niet dat dat nou zo makkelijk is, maar wellicht speel je de tank niet zoals hij bedoeld is? In dat soort tanks is het vaak wel belangrijk om de endgame te halen, zodat je de laatste overgebleven tanks van de enemy kan afmaken.

Maar ik worstel zelf ook met een medium hoor, de T-44 valt me echt tegen. Die LB1 bounced zo verschrikkelijk vaak, zelfs met gold, dat ik echt moeite heb om me te onderscheiden in die tank. En ik vind hem toch niet zo super snel en wendbaar als men zegt. Het is de perfecte tank om een lonely heavy te cirkelen en af te maken, maar die situaties doen zich erg weinig voor. Meestal kom je toch in snipe situaties terecht en daar is de LB1 niet de geschikte gun voor.
Daar komt nog bij dat je in de T-44 echt belachelijk vaak in T10 potjes terecht komt. Zeker 8-9 van de 10 potjes ben je gewoon bottom tier in dat ding. Nee, ik hoop dat de T-54 stukken beter performed. Ook daar zijn uiteraard veel positieve verhalen over, maar dat hoeft niets te zeggen :p

Toch gek, want de T-34-85 en de T-43 lagen me erg goed, ondanks dat de T-43 niet zo'n sterke gun heeft. Zal toch wel met de T9 en T10 potjes waarin de T-44 bijna altijd komt te maken hebben denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
x-cessive schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:42:
Tank on!!
Nice!

Dat duurt dus eeeeeuwig als je de eerste 1.5k games gewoon wat hebt lopen klooien met T1-4 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Jip99 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:41:
[...]

Naar mijn idee is de Patton ook de tank met veruit de slechtste armor van T9's. Als ik ermee in battle ga probeer ik zoveel mogelijk te snipen. Iets anders heeft ook niet veel zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

x-cessive schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:42:
Tank on!!
Ik ben eindelijk de 1900 voorbij.. ben ben nu opweg naar de 2k. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Nemean schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 13:25:
[...]

Ik ben op weg naar de 3k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Goodluck. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

Heb ik er gisteren toch goed aan gedaan om na MM en ESL niet meer te spelen :P
Inrage schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 13:13:
[...]

Nice!

Dat duurt dus eeeeeuwig als je de eerste 1.5k games gewoon wat hebt lopen klooien met T1-4 :/
Tenzij je nu 10k battles verder bent is het juist nu nog goed te verbeteren. Als je zover komt dat je gemiddeld over de laatste 30 dagen 1700-1800 WN7 weet te scoren dan knal je omhoog :)
Mr_Size schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 13:11:
[...]

Tja, misschien moet je hem dan meer gaan gebruiken als supporter/flanker en niet als halve scout? Niet dat dat nou zo makkelijk is, maar wellicht speel je de tank niet zoals hij bedoeld is? In dat soort tanks is het vaak wel belangrijk om de endgame te halen, zodat je de laatste overgebleven tanks van de enemy kan afmaken.
De M48 is echt een supporter, DPM is onwijs hoog en je hebt een accurate gun, maak daar dus gebruik van. Daarnaast is de tank wel groot maar heeft het ook weinig armor dus neem geen onnodige hits.
Toch gek, want de T-34-85 en de T-43 lagen me erg goed, ondanks dat de T-43 niet zo'n sterke gun heeft. Zal toch wel met de T9 en T10 potjes waarin de T-44 bijna altijd komt te maken hebben denk ik.
Veel mensen vinden de T-44 sterker dan bijv. de T-43 maar de MM zit veelal niet mee waardoor ik hem juist een minder vermakelijke tank/grind vond dan de twee voorgangers (die ik beide uitermate plezierig ervaarde).
[...]

Sinds ik op 1905 zit kom ik er ook niet meer vanaf, sla die over als het kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 09:44
[...]

pff wn7 is getting old. wn8 is the next big thing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
[...]
Daar komt nog bij dat je in de T-44 echt belachelijk vaak in T10 potjes terecht komt. Zeker 8-9 van de 10
Zit met zelfde probleem maar ik merk dat in het weekend er veel meer low tiers spelen (misschien meer spelers in totaal ook) en dan krijg je vaak een betere MM. Ook meer totale nubs maar die zitten ook in het andere team...

In de week speel ik meer lower tiers of tanks als de SU-152 die blaast toch door alles heen met wat HEAT of HE shells ;)

Volgens mij werkt de xp bonus niet meer die je krijgt om de beste te zijn van het verliezende team. Vanavond nog eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 13:34:
[...]

Sinds ik op 1905 zit kom ik er ook niet meer vanaf, sla die over als het kan :P
Hmm ik ga de laatste tijd vrij hard.. weekje geleden zat ik rond de 1885+/-.
perpixel schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 13:38:
[...]

pff wn7 is getting old. wn8 is the next big thing :P
Daar zit ik ook goed :>

WN8 Rating (alpha-test): 2,546 (Unicum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Nemean schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 13:45:
[...]

Hmm ik ga de laatste tijd vrij hard.. weekje geleden zat ik rond de 1885+/-.

[...]

Daar zit ik ook goed :>

WN8 Rating (alpha-test): 2,546 (Unicum)
Dat heb ik ook! bijna.. op mijn 1000 battles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
[...]

ik scout er echt niet mee.. ik blijf heel erg achterin en probeer de gun depression te gebruiken.. maar ook al speel ik 2de lijn.. of zelfs 3de lijn op de rand van kamperen wordt ik nog gespot door de tds met binocs.. ik wordt echt op 400+ meters nog gespot.. en dat is niet normaal..
Naar mijn idee is de Patton ook de tank met veruit de slechtste armor van T9's. Als ik ermee in battle ga probeer ik zoveel mogelijk te snipen. Iets anders heeft ook niet veel zin.
ik heb het over de Tier X patton M48.. de tier 9 viel mij ook tegen.. maar die had iig nog redelijke MM.. de M48 komt gewoon standaard in een full tier X battle..

maar de m46 patton is slecht in snipen.. maar die had tenminste nog cammo.. dus dan kon je nog hulldown snel schieten en dan weg duiken.. bij de m48 ben je al gespot voordat je 1mm omhoog rijdt om te schieten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Leuke battle in mijn IndienPanzer, die overigens wel welkom was na een loss streak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Laatst online: 22-08 14:09
Lees wat berichten over de T-44, ben zelf ook bezig met deze tank (nog 20K tot de T-54) maar ik vind het juist een uitermate leuke medium. Net zoals de T-43.
Als je op de goeide posities staat en zorgt dat je voorzichtig omspringt met je hp dan is het echt een top tankje. Het is misschien niet het snelste tankje maar wel prima. Gun moet je echt op weakspots schieten, enja ook dan mis/bounce je soms wel eens. Misschien meer een gevoel dat je hebt bij een tank.
Anyway, persoonlijk vind ik t echt een toffe medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

6 Matches gedaan, average damage van 5.2k.. 0 gewonnen. Echt top zulke matches.

Win / Drw / Btl: 0 / 1 / 6 ( 0% )
Dmg Dlt (Avg): 20,819 ( 5,205 )
WN6 / Eff: 2,435 ( 100 ) 2,753 ( 100 )

;(

[ Voor 46% gewijzigd door Nemean op 17-10-2013 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Nemean schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 15:22:
6 Matches gedaan, average damage van 4k.. 0 gewonnen. Echt top zulke matches.
*O*

het groene team verliest vaak he!

}:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blade_Reaver
  • Laatst online: 07-02 15:18
Jip99 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 15:30:
Ja inderdaad, ik denk dat ik maar ga overstappen naar het rode team! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online

Tier 10 gaat bij mij de laatste dagen ook niet zo lekker. Tier 9 gaat juist wel lekker, met uitzondering van de Lorraine....

Gisteren weer de nodige leuke battles gehad in mijn E-50 en Foch. Soms wel wat rare losses, Swamp met 12-7 voor staan, battle leaven en vervolgens zien dat het nog een loss is. Object 268 met 11 kills 8)7
Maar ook de nodige comeback wins in de E-50, zoals op Severogorsk 6-10 achter met 3 van BIA in E-100's en IS-7 en een andere unicum in zijn Lorraine nog over. Netjes omgebogen in een win met de complimenten van mijn team en top damage _/-\o_

oh en kwam van de week deze nog tegen, vast de mensen die jij bedoeld ;)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/C7zK86c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Jip99 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 15:30:
[...]

*O*

}:|
Elk team is gewoon schijt.. het is gewoon te krom voor woorden welke spelers ik tegen kom in-game. Serieus de ene na de domme actie.. het is gewoon kut om op elk goed potje te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Nemean schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:13:
[...]

Elk team is gewoon schijt.. het is gewoon te krom voor woorden welke spelers ik tegen kom in-game. Serieus de ene na de domme actie.. het is gewoon kut om op elk goed potje te verliezen.
i feel your pain, maakt niet uit hoe goed je je best doet.. je bent toch afhankelijk van die 14 andere pannenkoeken in jou team..

het begint echt wel een deal breaker te worden als je zo vaak slechte teams hebt.. wat valt er nou aan te doen he? zodat het allemaal wat "eerlijker" verdeelt is.. en dat je dan ook zeg 50-50 kans hebt om te winnen.. dan zou het dus veel meer uitmaken als jij je best doet en probeert te "carryen"

Ik begin zo moedeloos te worden dat ik sommige potjes gewoon opgeef.. dan wordt je in het begin van het potje 2x geraakt door onzichtbare kut TD's en ben je 95% van je hp kwijt, kanon kapot en de helft van je crew dood.. en dan zie je dat je binnen 20 seconden wordt overrun door 5 tanks.. dan geef ik gewoon op.. exit garage en volgende potje.. i dont care anymore ;( zo erg is het soms..

[ Voor 21% gewijzigd door Jip99 op 17-10-2013 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Jip99 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:16:
[...]

i feel your pain, maakt niet uit hoe goed je je best doet.. je bent toch afhankelijk van die 14 andere pannenkoeken in jou team..

het begint echt wel een deal breaker te worden als je zo vaak slechte teams hebt.. wat valt er nou aan te doen he? zodat het allemaal wat "eerlijker" verdeelt is.. en dat je dan ook zeg 50-50 kans hebt om te winnen.. dan zou het dus veel meer uitmaken als jij je best doet en probeert te "carryen"
11 potjes gespeeld 2 gewonnen.. het is echt gewoon bullshit.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaydo
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-06-2021
Really? Ik rock al 2 dagen met 65+% winrate en goede avg damage en kills. Geen probleem hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

slaydo schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:22:
Really? Ik rock al 2 dagen met 65+% winrate en goede avg damage en kills. Geen probleem hoor
Laat me raden, je speelt alleen maar in platoons en speelt TCs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
slaydo schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:22:
dan zit jij in het rode team als wij in het groene zitten.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

De enige reden waarom mensen in dit spel een hoge winrate kunnen behalen is door middel van platoons en door middel van TCs/CWs. Solo play levert 0,0 resultaat op.. en waarom? Omdat de MatchMaking je express in totale en compleet nutteloze teams flikkert met als doel om je een uitdaging te geven. Het maakt WG geen flikker uit dat je 9 van de 10 keer met een team vol met bots opgescheept zit. Gister zat ik met 2 donker rode spelers die 11k matches gespeeld hadden en afk op de spawn bleven staan. Dat is gewoon met 2 man minder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaydo
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-06-2021
weet je, ik platoon met zn 2 en met 3. Dit spel draait om teamplay vind ik en doe goede damage. Ook als ik solo ga. Lekker knallen. en nee geen lage meuk tier7 plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Nemean schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:27:
De enige reden waarom mensen in dit spel een hoge winrate kunnen behalen is door middel van platoons en door middel van TCs/CWs. Solo play levert 0,0 resultaat op.. en waarom? Omdat de MatchMaking je express in totale en compleet nutteloze teams flikkert met als doel om je een uitdaging te geven. Het maakt WG geen flikker uit dat je 9 van de 10 keer met een team vol met bots opgescheept zit. Gister zat ik met 2 donker rode spelers die 11k matches gespeeld hadden en afk op de spawn bleven staan. Dat is gewoon met 2 man minder spelen.
ik denk ook echt dat het MM systeem je een bepaalde kant op kan sturen.. er is weinig random aan soms.. je kan er echt patronen in zien.

gister bedacht ik me ineens iets stoms :P ik dacht misschien heeft WG gewoon sommige mensen in het systeem "aangewezen" zodat die goede MM krijgen en goede stats krijgen... zodat er nog mensen zijn om naar op te kijken en denken ohww dat wil ik ook! ik wil ook blauw/paars zijn!..

want het mm systeem hoe het nu is is echt bullshit.. ik had van het weekend de eerste 12 potjes een loss.. en op een gegeven moment stond het 5-15 ofzo.

je zou denken dat wg meer moeite zou doen om mensen plezier aan hun spel te laten beleven.. want veel plezier is meer spelers= meer inkomsten.. maar dat plezier is bij een hoop mensen weg.. en blijft alleen de zure verslaving over.. of stoppen ze ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:41
O M F G :X

Defeat
Battle: Redshire 17-10-2013 15:55:29
Vehicle: M18 Hellcat
Experience received: 2.286
Credits received: 52.635
Battle Achievements: Top Gun, Pool's Medal
Kills: 10
WN7: 7292

Ik was gister even vanaf andere PC ingelogd en daar had ik recordings uitgeschakeld, niet wetende dat dat dus een serverside setting is. Met andere woorden, reply heb ik niet ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Kaap schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:34:

Defeat

Ik was gister even vanaf andere PC ingelogd en daar had ik recordings uitgeschakeld, niet wetende dat dat dus een serverside setting is. Met andere woorden, reply heb ik niet ;w
Seal clubber. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:34:

Defeat

Zuur om zo te verliezen...
Maar gelukkig krijg je nog de winst xp voor je Top Gun.

Had gisteren 40xp minder op mijn dubbel met de Hellcat, dus kan mijn replay wel even showen :P
http://wotreplays.com/site/386797#swamp-mclear-m18_hellcat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 12:47
miljaar, heb ik ook eens een leuk potje, kom je bij de laatste tank, geen shells meer :p (8 kills, ripley medal)

http://wotreplays.com/sit...r-thorbe86-t57_heavy_tank

[ Voor 6% gewijzigd door Yoshi op 17-10-2013 18:05 ]

if it is not broken, don't fix it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
De enige reden waarom mensen in dit spel een hoge winrate kunnen behalen is door middel van platoons en door middel van TCs/CWs. Solo play levert 0,0 resultaat op.
Nah, je kunt solo random nog steeds rond de 65-70% halen als je goed genoeg bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
djengizz schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 17:55:
[...]

Nah, je kunt solo random nog steeds rond de 65-70% halen als je goed genoeg bent.
Vandaag, op 3 potjes met Kaap en Kyozu na, solo gespeeld: 65% winrate.
Maar de teams waarin ik terecht kom zijn gewoon zo ongelofelijk slecht. Ik snap er af en toe niets van. Ik sta al een dansje te doen als ik 1 speler in het team heb die uberhaubt boven de 52% winrate komt......
En als je dan 5 potjes achter elkaar met zulke teams hebt gecarried, dan kom je in een team, waarin letterlijk iedereen oranje en rood is en je ene lichtpuntje is dan een gele speler in een scout....... Dan is het tijd voor koffie halen (per direct). Eerste 2 minuten afk zijn in een bosje en daarna onder het genot van je verse bakkie even chillen. Een paar kills maken en tijdens dit proces al weten dat dit een hele harde loss is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

valt mij op dat ik vaak tegen tegenstanders sta die dan groen/blauw/paars zijn, en wij rood/oranje/geel en dan zwaar afgeslacht worden, maar ik zie nooit die blauw/paars spelers bij mij in het team zitten in de potjes die we dan wel winnen.

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

white modder schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 17:46:
miljaar, heb ik ook eens een leuk potje, kom je bij de laatste tank, geen shells meer :p (8 kills, ripley medal)

http://wotreplays.com/sit...r-thorbe86-t57_heavy_tank
Om eerlijk te zijn had je heel wat shells kunnen besparen door beter te aimen en niet onnodig te schieten.
Dan had je makkelijk die IS-4 kunnen killen.

Maar als nog een mooi potje!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 12:47
thijsco19 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 18:27:
[...]

Om eerlijk te zijn had je heel wat shells kunnen besparen door beter te aimen en niet onnodig te schieten.
Dan had je makkelijk die IS-4 kunnen killen.

Maar als nog een mooi potje!!
die bedenking was ik mij net ook aan het maken toen ik aan het kijken was :|

if it is not broken, don't fix it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Ik ken het met de t57. Je wil toch net die schoten doen in zo min mogelijk tijd. Wat tot te veel misses lijdt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Tegenvallende special maar weer eens...
http://worldoftanks.eu/en/news/44/special-alpha-force/

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Inderdaad, enige wat boeit is de x3 xp. Eventueel de 30% extra inkomsten voor de mensen met die tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
thijsco19 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 19:25:
[...]

Inderdaad, enige wat boeit is de x3 xp. Eventueel de 30% extra inkomsten voor de mensen met die tanks.
30% discount op shells en 50% discount op consumables is ook nog wel nice, maar voor de rest..........

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

WuT?! Nog geen eens gezien. :X

Die 50% discount op consumables is inderdaad wel lekker, kan wel wat gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
pkregting schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 18:02:
[...]
En als je dan 5 potjes achter elkaar met zulke teams hebt gecarried, dan kom je in een team, waarin letterlijk iedereen oranje en rood is en je ene lichtpuntje is dan een gele speler in een scout....... Dan is het tijd voor koffie halen (per direct). Eerste 2 minuten afk zijn in een bosje en daarna onder het genot van je verse bakkie even chillen. Een paar kills maken en tijdens dit proces al weten dat dit een hele harde loss is :9
Jezelf quoten, vreemd.... Maar dan kom je dus in zo'n pot terecht, je weet al hoe laat het is en dan gebeurd er dit:

http://wotreplays.com/sit...ert83-pzkpfw_vib_tiger_ii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

pkregting schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 21:03:
[...]

Jezelf quoten, vreemd.... Maar dan kom je dus in zo'n pot terecht, je weet al hoe laat het is en dan gebeurd er dit:

http://wotreplays.com/sit...ert83-pzkpfw_vib_tiger_ii
Arrrr, lekker gespeeld daarom. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SehudeKoza
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:09
28k xp voor de JagdPz IV in 4 dagen, wordt krapjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Zit er een T62A in het andere team al vanaf het begin te schelden en te tieren, dus wat doe je dan wanneer je hem een paar minuten later op een iets lager gelegen stuk ziet staan?

Juist ja, je parkeert je tank kalmpjes bovenop zijn tank om vervolgens langzaam zijn HP te zien verdwijnen. :+

Waarna iedereen weer van zijn omvangrijke woordenschat kon genieten.

[ Voor 12% gewijzigd door rgras op 17-10-2013 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zo... vandaag een zeer goede dag gehad, mijn global WN7 is zelfs met 4.13 punten omhooggegaan, ik sta nu op 1778,70 :) Goed op weg naar de 1800 dus :)

Battles: 42
Wins / Draws / Losses: 28 / 2 / 12
WN7: 2489
Average damage: 2976
Kills: 86
Average XP: 1094

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:47
Daar ben ik het deels met je eens. Als ik een platoontje speel met spelers van 1800+ dan haal ik wel een flink hoge winrate. Echter speel ik meestal alleen en de platoons die speel zijn zonder unicums ;) toch structureel 60% winrate. In je eentje kan je wel degelijk verschil maken, maar helaas gebeurd het vaak genoeg dat je gehele team is weggevaagd. Met overzicht en geduld kom je een heel eind!

Mooie resultaten die ik hier zo lees :) goed te lezen dat een hoop mensen in een flinke stijgende lijn zitten en mooie potten spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nemean te zien in QB's stream atm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Mooi een stukje gezien :) Leuk om te horen dat Nemean de complimenten krijgt :D

Ook geweldig einde! arty ramt een TD dood en daarna arty vs arty :o

[ Voor 13% gewijzigd door oosterhofjf op 17-10-2013 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

:+ en toen was ie dood.
oosterhofjf schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 22:56:
[...]

Mooi een stukje gezien :) Leuk om te horen dat Nemean de complimenten krijgt :D
Hahaha wat werd er gezegd :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Nemean schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 22:58:
[...]

:+ en toen was ie dood.

[...]

Hahaha wat werd er gezegd :P?
iets van: that batchat is totally winning the game

-

Hier ga ik even van genieten want waarschijnlijk komt dit gemiddelde nooit meer zo hoog met deze tank :P probeer zo snel mogelijk door bij tier 8 te komen ivm met de special, maar ben blij als ik er eenmaal ben. Tot de tier 7 vind ik het allemaal meh.

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/dcv6np.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door oosterhofjf op 17-10-2013 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Victory!
Battle: Fjords 10/17/2013 11:54:33 PM
Vehicle: Type 59
Experience received: 2,383
Credits received: 136,090
Battle Achievements: Steel Wall, Top Gun, Sniper, Brothers in Arms, Crucial Contribution

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

gisteren ace tanker op is3 gehaald \o/

Had replay nog niet geupload, maar ging lekker dat potje. Rest van de avond ... mja ... lets not talk about that

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat mijn WN8 iets lager ligt dan WN7......
Welke criteria laat WN8 zwaarder wegen dan WN7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:41
Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 08:41:
Ik zie dat mijn WN8 iets lager ligt dan WN7......
Welke criteria laat WN8 zwaarder wegen dan WN7?
Tanks zelf hebben nu een gewicht gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:49
Su100Y is in de aanbieding, is die het waard om te kopen?
En op het oog de nieuwe lijn duitse TD, de dicker max?

[ Voor 32% gewijzigd door mhindrik op 18-10-2013 09:28 ]

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Hey mensen, een vraagje..

Zou full camo en camo skin veel helpen op de M48 patton?.. want ik wordt echt zo snel gespot in dat ding.. ik denk als je de stats opzoekt is dit de meest gespotte medium in het spel.. (qua totale tijd)

ik reed gister naast een IS-7.. en ik was gewoon GROTER!.. dat kan toch niet? wat een onzin dat wg de m48 zo groot heeft gemaakt...

dus zou full camo crew en camo skin helpen?. ipv repair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Jip99 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:31:
Hey mensen, een vraagje..

Zou full camo en camo skin veel helpen op de M48 patton?.. want ik wordt echt zo snel gespot in dat ding.. ik denk als je de stats opzoekt is dit de meest gespotte medium in het spel.. (qua totale tijd)

ik reed gister naast een IS-7.. en ik was gewoon GROTER!.. dat kan toch niet? wat een onzin dat wg de m48 zo groot heeft gemaakt...

dus zou full camo crew en camo skin helpen?. ipv repair
mijn persoonlijke mening:
Patton is een flanker en support tank, als je in de frontlinie rijdt naast een is-7 gebruik je niet de tank zijn sterke punten. Ik denk eerder dat naar je speelstijl met de patton moet kijken. In het begin wat meer afwachtend spelen en daarna je kans grijpen en tanks in de flank schieten en in beweging blijven.
Je bent geen TD of heavy of light......

in antwoord op je vraag, ik denk dat je beter je repair functie kan houden, dat levert je meer op als camo. Zorg gewoon dat je in het begin wat dekking hebt.

[ Voor 8% gewijzigd door defiler1974 op 18-10-2013 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:49
Kan je dit meer uitbreiden?

Op papier ziet de su100y er uit als een grote trololo tank, dikke gun, een bak schade, maar wel armor gemaakt van papier.

De dicker max heeft een maat van mijn gekocht en hij is er erg tevreden over.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
Gisteren de Object 140 gereseached en gekocht *O*

Eerste potjes waren leuk, vanavond maar eens wat meer potjes spelen om te kijken of ik de Object 140 leuker vind dan de t-62a.

Over de grote van de IS-7: Ik wou er eentje gaan huggen met mijn centurion I, maar m'n centurion wat hoger en breder :(
Heb ergens gelezen dat het verschil in grote komt omdat de Amerikanen meer ruimte voor de crew hadden en de russen niet aan comfort deden.

Shuttle st20g5

Pagina: 1 ... 22 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)