Ja ik had het daar voornamelijk over solo randoms, daar is deze tank gewoon niet erg goed voor. In een platoon kan je elkaar helpen als iemand aan het herladen is. En zelfs in platoon konden we niet echt offensief spelen zoals in bijvoorbeeld een 3x foch155 platoon oid. En ik blijf erbij dat de WTF niet OP is en blijkbaar zeggen de stats hetzelfde aldus een WG dev.
Als ik het gister ook zag, WTF's presteren over het algemeen super slecht, en de mensen die het wel kunnen hebben ook geen enorme uitschieters voor zo ver ik heb gezien, dat blijft ook wel zo rond de normale waardes hangen van 6-7 k als ze echt een goede pot hebben, 3-4 als het gewoon goed ging, maar dat is vrij normaal voor eigenlijk elke tier X.
De tier 8 is achterlijk OP voor zijn tier, maar hoor je alleen een enkeling over

Ik snap de kritiek wel hoor op WTFE100 en begrijp waar dat vandaan komt, omdat je als goede speler er in bepaalde situaties verschrikkelijke dingen mee kan doen, maar de gemiddelde speler gaat dat met deze tank gewoon echt niet redden. Gister op WG forum ook zo'n knakker die beweerde dat de WTF alle heavies overbodig zou maken en nog meer drama, ik was op testserver, dus denk, nou maar eens kijken wat zijn stats zijn dan, 5 games played in WTF, 1317 avg dmg en 3 kills in totaal ... echt waar baseren dat soort debielen zich op ... Zijn WTF stats ook maar meteen onder zijn post geplakt, met de opmerking dat de WTF in zijn handen inderdaad veel te OP is
[ Voor 25% gewijzigd door Kojoottii op 16-10-2013 14:25 ]