[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 31 Laatste
Acties:
  • 70.474 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFKANGOO
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-08 11:08
Met zoveel td's moet het toch juist weer leuk zijn om arty te spelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 07:41
Jip99 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:14:
[...]
en het gaat campen deels tegen.. want sommige tds gaan gewoon met z'n 3een in een bos staan zonder hard cover en vertrouwen op hun enorm sterke frontal armor.. en het is ding spot.. boom boom boom en dood..
Gevolg is dat als je weer games met 4-5 arty per side krijgt iedereen weer hardcover campen gaat toepassen.

Balans gaat pas gebeuren zodra Wargaming tank type matchmaking gaat toepassen. Eerder niet.

En WoT wordt alleen maar erger vrees ik. Vanmorgen eens een aantal tier 10 german autoloader filmpjes gekeken. Genoeg scrubs gaan allemaal die german autoloaders spelen. Het boeit echt helemaal niks dat ze geen armor hebben, een scrub die zijn clip leegt, heeft met gemak 2000 damage binnen, meer dan die ooit van mag dromen om te doen met een normale medium of heavy. Misschien pakt ie daar nog 1 of 2 kills bij, lekkere boost voor zijn WN8, en die vind het allang best als die vervolgens afgeschoten wordt.

8.9 wordt troll heaven ben ik bang, elke vorm van skill wordt gewoon teniet gedaan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
RFKANGOO schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:16:
Met zoveel td's moet het toch juist weer leuk zijn om arty te spelen??
Moeten ze wel niet teveel bewegen anders wordt het mikken zo lastig.
Gewoon lekker stil blijven staan, niet verstoppen achter in een huis of rots ofzo, geldt ook voor alle andere tanks trouwens. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:48
Matchmaking zal altijd wel een probleem zijn op deze manier. Er zal altijd wel een klasse zijn die volgens andere makkelijker is te spelen dan anderen. Met als gevolg een overvloed van die tanks in je game. Gisteren bijvoorbeeld als Medium in een game met 1 Medium 2 TD's en de rest Heavy tanks. Op zich al erg geneog maar als je daar staat tegenover Heavies van 3 tiers hoger is het feest :)

Arty vond ik wel leuk om te spelen ook na afgelopen patch. Alleen de wachttijd is vreselijk. Speelde veel op mijn GW Panther, maar had hem gedumpt vor de GW Tiger P, maar kan niet met die vreselijke Gun traverse overweg! Is dat bij alle hogere tiers zo?
Vind de German TD's ook fijn spelen tot aan de Jagdpanzer 2, zit alleen echt te twijfelen over de Jagdtiger. Vind de mobiliteit van de Jp2 erg fijn en ben bang dat de Jagdtiger erg tegen gaat vallen. Nu dus maar eens aan het grinden geslagen met de Russian TD's en wachten op de andere German TD's.

Verder wat advies gevraagd, ik heb een leuke tijd gehad met de Cromwell en de Comet, welke tanks zijn erg te vergelijken met deze tanks? Dus gewoon de mobiliteit en de snelheid van deze tanks. Lights vond ik vreselijk met de Matchmaking die er bij hoort, dus die vallen aardig af.

Untappd: Louwke80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Kaap schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:25:
[...]

Gevolg is dat als je weer games met 4-5 arty per side krijgt iedereen weer hardcover campen gaat toepassen.

Balans gaat pas gebeuren zodra Wargaming tank type matchmaking gaat toepassen. Eerder niet.

En WoT wordt alleen maar erger vrees ik. Vanmorgen eens een aantal tier 10 german autoloader filmpjes gekeken. Genoeg scrubs gaan allemaal die german autoloaders spelen. Het boeit echt helemaal niks dat ze geen armor hebben, een scrub die zijn clip leegt, heeft met gemak 2000 damage binnen, meer dan die ooit van mag dromen om te doen met een normale medium of heavy. Misschien pakt ie daar nog 1 of 2 kills bij, lekkere boost voor zijn WN8, en die vind het allang best als die vervolgens afgeschoten wordt.

8.9 wordt troll heaven ben ik bang, elke vorm van skill wordt gewoon teniet gedaan :/
Er zou nog een generieke nerf voor autoloaders aankomen met patch 9.0. Misschien een buff op armor en nerf op autoloader ammunitie, dan moeten ze goed mikken om er door te komen. En met de laatste wijzigingen op de spall liners en HE mechanics kunnen ze dat ook niet meer spammen.

Ik wil nog wel zon scrub zien die probeert zijn autoloader op de turret van een t-62a te legen of op de frontal armor van een is-7 die goed opgesteld staat. Dan bouncen ze meer dan de helft van de schoten.

Zou niet in kunnen schatten of potjes nu sneller gaan of meer op een draw uitlopen met meer glass canon td's in het spel.

Ik ga trouwens mijn t10 french arty weer eens spelen met al die td's

[ Voor 5% gewijzigd door defiler1974 op 15-10-2013 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
defiler1974 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:57:
[...]

Er zou nog een generieke nerf voor autoloaders aankomen met patch 9.0
Bron met patchnotes van 9.0 :? Precies... Zelfs dan nog praten we over 2+ maanden verder.

Heavy en medium autoloaders vind ik overigens weinig mis mee, TD's met autoloader daarentegen brengen wel heel veel damage per clip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
Kaap schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:03:
[...]

Bron met patchnotes van 9.0 :? Precies... Zelfs dan nog praten we over 2+ maanden verder.

Heavy en medium autoloaders vind ik overigens weinig mis mee, TD's met autoloader daarentegen brengen wel heel veel damage per clip.
als een foch 155 vol vertrouwen op je af komt stormen weet je gewoon dat die 3 shells heeft en dat je dood bent.. tenzij een hij ding* doet..

nu met de nieuwe TD lijn van de duitsers.. (nog meer tds!! :@) heb ik wel het idee dat de balans bij wg een beetje zoek is.. en dat ze dat gewoon achteraf een beetje testen en aanzien wat de stats doen.. en als die tier 5 met een tier 8 gun te goed is nerfen ze hm dood...

maar ik ben bang dat die glazen kanonnen heel erg OP gaan zijn de komende tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Kaap schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:03:
[...]

http://ftr.wot-news.com/2013/09/26/26-9-2013/
vage melding dat wel:

- high DPS tanks, TD’s and autoloader tanks will be nerfed? “There will be something, but it’s not profitable for us to announce it yet. When it’s done it’s done.”

In een eerdere post werd er ook al naar verwezen op patch 9.0, maar nog niks definitiefs.
EDIT: gevonden
http://ftr.wot-news.com/2013/08/10/10-8-2013/

- Foch 155 and T57 Heavy rebalance is planned, how exactly is secret for now

Ik vind de grens liggen bij autoloaders met een reloadtijd van 2-3 seconden tussen schoten, die een tank van dezelfde tier tot 0 kunnen brengen. Voorlopig kan de batchat en de foch 155 dat alleen, waarbij de batchat makkelijk een schot kan missen door zijn aimingtijd en penetration en een lage hp heeft, je moet echt in zijn kont schieten en een tank hebben die onder de 2000hp zit. De foch 155 heeft zijn reloadtijd van 5s tussen schoten.

[ Voor 8% gewijzigd door defiler1974 op 15-10-2013 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
defiler1974 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:19:
[...]
http://ftr.wot-news.com/2013/09/26/26-9-2013/
vage melding dat wel:

- high DPS tanks, TD’s and autoloader tanks will be nerfed? “There will be something, but it’s not profitable for us to announce it yet. When it’s done it’s done.”

In een eerdere post werd er ook al naar verwezen op patch 9.0, maar nog niks definitiefs.
EDIT: gevonden
http://ftr.wot-news.com/2013/08/10/10-8-2013/

- Foch 155 and T57 Heavy rebalance is planned, how exactly is secret for now
Ik wist dat je dit zou gaan posten :Y Daarom vroeg ik ook om official bron met patch notes ;)

FTR is geen officiele site en ondanks dat hij veel inside info heeft, zit hij er ook best wel eens naast en is heel veel info die hij post nog steeds subjected to change. Dat iemand op een RU forum een keer iets zegt betekent niet dat het ook zo is of dat het gaat gebeuren.

[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 15-10-2013 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-09 13:19
Kaap schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:37:
[...]

Ik wist dat je dit zou gaan posten :Y Daarom vroeg ik ook om official bron met patch notes ;)

FTR is geen officiele site en ondanks dat hij veel inside info heeft, zit hij er ook best wel eens naast en is heel veel info die hij post nog steeds subjected to change. Dat iemand op een RU forum een keer iets zegt betekent niet dat het ook zo is of dat het gaat gebeuren.
'Insider info'. Meh. Ik weet hoe de 2e campaign er zo ongeveer uit gaat zien, hij niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
User schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:39:
[...]
'Insider info'. Meh. Ik weet hoe de 2e campaign er zo ongeveer uit gaat zien, hij niet. :P
Please, do share :Y Chances for everybody of de sterkste alliances halen top 30 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Kaap schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:42:
[...]

Please, do share :Y Chances for everybody of de sterkste alliances halen top 30 :?
NDA. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:13
Die hele tier 10 duitse TD hype is echt overtrokken, van tier 8-10 is de tier 10 nog het minst OP, tier 8 en 9 die zijn echt rete OP, maar hoor je niemand over omdat het geen autoloader heeft :)

tier 8-9 kan je gewoon vrij makkelijk ongespot blijven of als ze je spotten ben je moeilijk te raken en kan je vaak makkelijk cover vinden, wachten op despot en verder gaan met trollen. 1 keer gespot worden in de tier 10 en je bent meteen weg, en kan je eigenlijk alleen fatsoenlijk campen met dat ding in randoms. Met die tier 8 en 9 ben ik net zo vaak, zo niet vaker, top damage dealer in tier 10 potjes als met de WTF :P

WTF is te groot, geen armor en camo is te slecht om echt offensief bruikbaar te zijn, want gespot is -2200 hp in een paar seconden, dus campen campen campen en wachten tot end game is het enige wat overblijft en dat kan dat ding wel weer retegoed, maar ben je dus altijd teamafhankelijk . Oftewel als je een tier 10 battle will carry'en kan je beter voor de tier 9 of zelfs 8 gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:14
Louwke schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:35:
.....
Vind de German TD's ook fijn spelen tot aan de Jagdpanzer 2, zit alleen echt te twijfelen over de Jagdtiger. Vind de mobiliteit van de Jp2 erg fijn en ben bang dat de Jagdtiger erg tegen gaat vallen. Nu dus maar eens aan het grinden geslagen met de Russian TD's en wachten op de andere German TD's.

Verder wat advies gevraagd, ik heb een leuke tijd gehad met de Cromwell en de Comet, welke tanks zijn erg te vergelijken met deze tanks? Dus gewoon de mobiliteit en de snelheid van deze tanks. Lights vond ik vreselijk met de Matchmaking die er bij hoort, dus die vallen aardig af.
Ik heb hetzelfde pad gedaan met de Duitse TD lijn. In het begin is het wel wennen met de Jagdtiger, maar na een tijdje is die best wel fijn hoor. Je moet alleen wat verder 'achter blijven' of 'meer in een groep blijven'. Maar die Gun en de RoF zijn echt lekker (goede penetratie, dmg en accuracy). Ik heb nu de Jpz E-100 en die valt mij wel tegen. Veel bounces op grotere afstand (waar de JT wel penetreerd, zoals zijkanten van E-100 en fochs), lagere accuracy en die Jpz E-100 vliegt erg vaak in brand na een frontale hit. En de JT doet meer DPM dan de Jpz E-100.

Voor een tank die met de Cromwell te vergelijken is kun je eens kijken naar de M7. Die is wel redelijk vergelijkbaar IMHO (alleen wel tier 5). Alleen de rest van de lijn heeft in het begin veel scouting MM. Verder wellicht de M4A3E8 Sherman (tier 6) en de T20 (tier 7) en de Duitse Pz.Kpfw. III/IV (tier 5). Ik vond de Comet trouwens wel tegenvallen na de Cromwell. Hij is niet zo snel en wendbaar terwijl de topgun nauwelijks een verbetering is. En verder vond ik de T-43 (tier 7) toch ook een hele fijne medium (wellicht niet zo snel als de Cromwell, maar redelijk wendbaar) en de rest van de Russische medium lijn is ook erg fijn 8) .

PS. Wellicht eens de Hellcat overwegen, is wel geen medium, maar wel erg snel en wendbaar, zonder de light MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFKANGOO
Ach met de T1 cunningham kun je ook elke andere T1 tank slopen met 1 clip.
15 shells in het magazijn
reload van 0.1 sec. per shell
reload van onder de 11 sec. voor een heel magazijn.

Dus een tank gesloopt binnen 1.5 sec. en de volgende tank 11 sec. later.

Hier hoor ik verder niemand over, maar het is dus echt niks nieuws met die autoloader td's.

Heb de waffentrager op de testserver gespeelt en moet zeggen dat er nog vaak op de hull geschoten word en je dus ook nog redelijk wat schoten kunt bouncen.
Ook heb ik niet het idee dat in handen van een gemiddelde speler (o.a. ik dus) de waffentrager echt een verschil gaat maken.
Een goede speler zal er makkelijk 5-6k damage mee doen of meer.
De gemiddelde zal zo'n 3k damage doen.
En uitschieters zul je altijd blijven houden. (zo had ik gister een potje met de E75 6.5k damage.)

Btw. met de volgende aktie zal er wel weer meer arty gespeelt gaan worden ben ik bang.
http://worldoftanks.eu/en...ary-manoeuvres-spg-month/

[ Voor 8% gewijzigd door RFKANGOO op 15-10-2013 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:01
Louwke schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:35:

Staat hier al ergens denk ik, maar als ik "snel en wendbaar" hoor dan denk ik direct aan de Amerikaanse TD lijn. Vanaf T4 begint te fun, met op T5 reeds de T49 en dat is voor mij althans toch een snel en wendbaar tankje met goede pen en hoge ROF icm redelijk goede camo, voor mij is dat eentje om te houden. De Hellcat die er op volgt is sneller maar minder wendbaar (en ook tragere turret) maar de topgun is wel een beest, zit op 87% van de 2de skill nu wat het alleen nog maar beter maakt. Beide tanks hebben wel zo goed als geen armour al bounce ik met de Hellcat voor een of andere reden nog wel eens vaak een shell met de turret. Gaat het even wat minder met de tanks die ik aan het grinden ben speel ik de T49/Hellcat.

Misschien zijn het wel statspadder tanks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 19:08
(jarig!)
Game voor de artynerf: Arty OP
Game na de accuracybuff en artynerf : TD OP

Hoe kun je dat op de makkelijkste manier zien; voor de artynerf werd je gek van de 4-5 arty's in elke random. Na de accuracybuff zie je in elke random 6-8 TD's. Een fatsoenlijke tier10 pot met 1 arty, 2-3 TD's en de rest tanks is onderhand zeldzaam geworden....

Zelf vind ik dit enorm jammer, want het wordt onderhand standaard gameplay op maps, omdat TD's een beperkte inzetbaarheid hebben. De mogelijkheid om echt met je "team randoms" samen te spelen is ook redelijk naar de gruzelementen, want ze staan in 9 van de 10 gevallen te campen. Wie wil er namelijk de eerste 1k damage krijgen.... (als die mazzel heeft, want meestal is de tank in 3 seconden weggeblazen).

Ik hoop dat wot weer gewoon een tankgame wordt en niet een arty of td game blijft.....

Wat betreft de nieuwe duitse lijn: In het begin zal deze enorm OP zijn. Randoms kennen de tanks niet en weten gewoon niet hoe ze er mee om moeten gaan. Na een maandje ofzo weten ze allemaal dat je bijvoorbeeld met de tier10 gewoon HE kan gebruiken en dat deze een reload heeft van een minuut. En dan stellen die hitpoints niet zo heel veel meer voor.
Zag je ook gebeuren met bijvoorbeeld de Britse TD lijn. Tot het moment dat mensen wisten van de enorme reloadtijd van de 183, of de enorme commanders hatch van de lower tiers was deze lijn bizar goed. Nu mensen dit weten is de lijn nu minder OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louwke
Ja ben ook bekend met de Amrikaanse TD's, vond deze ook leuk spelen. Tot aan de T25/2 vreselijk apparaat vond ik dat. Kon er gewoon niet mee overweg, niets lukte in dat ding. Op een of andere manier lukt het beter met TD's die geen turret hebben, spelend als TD dan. Alleen lijkt het er op dus dat het plezier in dit soort tanks dus meer in de mid-tier zit dan in de hight tiers? Hoogste wat ik gehaald heb is tot nu toe T8, waar ik een T9 kan kopen. Te veel lijnen tegelijk aan het spelen dus gaat het aardig langzaam. Speel dus de German TD (t8) German Medium Panther 2, German heavy tiger 2 allen T8 dus en de russian TD en heavy line allen t8, en laatst begonnen aan de UK Td tier 5 en Medium tot Comet. Laat ik het niet eens hebben over de lijnen die ik al gstopt ben, met name de US lijnen die mij niet lijken te liggen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Hoe kijken jullie tegen een vaste MM-samenstelling aan? Dus een X aantal meds, heavies, TD's etc. Uiteraard zal dit wel leiden tot een langere wachttijd, maar je voorkomt wel potjes waar alles vast staat omdat er aan elke kant 8 TD's zijn.

Overigens vond ik het hele rock-paper-scissor principe beter gelukt in de beta, maar dat kan ook nostalgie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
rgras schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:36:
Hoe kijken jullie tegen een vaste MM-samenstelling aan? Dus een X aantal meds, heavies, TD's etc. Uiteraard zal dit wel leiden tot een langere wachttijd, maar je voorkomt wel potjes waar alles vast staat omdat er aan elke kant 8 TD's zijn.

Overigens vond ik het hele rock-paper-scissor principe beter gelukt in de beta, maar dat kan ook nostalgie zijn.
Ik denk dat de wachttijden wel balanceren. Je zal sommige mensen hebben die niet willen wachten en dan een type tank gaan spelen die snel een match opstart, dan 5 minuten wachten in een TD. De samenstelling zal zich wel een beetje aanpassen.

Ze zijn in principe al beginnen met een MM samenstelling door een beperking in arties in te voeren en light tank scouts toe te voegen in hogere tiers. Zo kan je voorzichtig nog wel een regeltje erbij invoeren en kijken of dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:02
Ik moet zeggen dat ondanks dat de TDs soms inderdaad irritant zijn dat wel meestal in bepaalde situaties is. Ik heb nl. ook heel vaak dat je juist doordat het TDs zijn je wel weet waar ze waarschijnlijk zullen staan en ze al kunt flanken voordat ze iets kunnen doen. Eerlijk gezegd vind ik trouwens dat niet zozeer de DPS van die bakken als wel hoe het spotting systeem werkt het grootste probleem is. Vaak weet je nl. al waar hij moet staan maar krijg je hem pas te zien als je al voor zijn neus staat terwijl hij je wel al een tijdje aan kan zien komen (zelfs als je in een light zit).

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
redwing schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:05:
Ik moet zeggen dat ondanks dat de TDs soms inderdaad irritant zijn dat wel meestal in bepaalde situaties is. Ik heb nl. ook heel vaak dat je juist doordat het TDs zijn je wel weet waar ze waarschijnlijk zullen staan en ze al kunt flanken voordat ze iets kunnen doen. Eerlijk gezegd vind ik trouwens dat niet zozeer de DPS van die bakken als wel hoe het spotting systeem werkt het grootste probleem is. Vaak weet je nl. al waar hij moet staan maar krijg je hem pas te zien als je al voor zijn neus staat terwijl hij je wel al een tijdje aan kan zien komen (zelfs als je in een light zit).
Las een stukje

weer wat uit de geruchten trommel, maar lijtk erop dat ergens op de design plank toch smoke shells liggen en dat je camo krijgt uit smoke screens.

Als dat ingebouwd zou worden, zal dat nog leuke tactische situaties opleveren. Je gooit wat smoke shells neer en raced er een light of medium doorheen die alles kan spotten, of een heel platoon met heavy's.

Of je gooit ze tactisch neer op plek waar de td's zitten om ze blind te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
defiler1974 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:12:
[...]

Las een stukje

weer wat uit de geruchten trommel, maar lijtk erop dat ergens op de design plank toch smoke shells liggen en dat je camo krijgt uit smoke screens.

Als dat ingebouwd zou worden, zal dat nog leuke tactische situaties opleveren. Je gooit wat smoke shells neer en raced er een light of medium doorheen die alles kan spotten, of een heel platoon met heavy's.

Ik zou mijn adem niet inhouden, durf te wedden dat een flink rookgordijn op de meeste pc's de FPS laat droppen naar 0 ;) zeker met die engine uit het jaar 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Kojoottii schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:18:
[...]

Ik zou mijn adem niet inhouden, durf te wedden dat een flink rookgordijn op de meeste pc's de FPS laat droppen naar 0 ;)
kan ook nuttig zijn

disable enemy computers \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

defiler1974 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:12:
[...]

Las een stukje

Of je smijt ze ergens op een mooie open plek waar je vervolgens gewoon alles op richt en wacht tot de vijand erop af stormt ;)
Kojoottii schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:18:
[...]

Ik zou mijn adem niet inhouden, durf te wedden dat een flink rookgordijn op de meeste pc's de FPS laat droppen naar 0 ;) zeker met die engine uit het jaar 0
Hangt af van implementatie, ken games waar het gewoon 50% transparante witte bollen zijn. Dat valt goed mee met GPU kost. Qua CPU: hoog tijd voor fatsoenlijke multithreading ;)

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Ik ben trouwens eigenlijk wel voorstander van echte camo in WOT. Gewoon goede camo kleuren hebben en natuurlijk in de omgeving wegsmelten ipv van een klingon cloak machine. Geen health bar of indicatie boven tanks of contour.

Probleempjes die wel hebt natuurlijk:
identificeren friendly's, dat kan je wel met de minimap doen en een contour die groen is.
Customized skins, je zou alle tank skins lokaal kunnen aanpassen naar knalrood. Dan moet je weer een check gaan doen op lokale modificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
defiler1974 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:34:
Ik ben trouwens eigenlijk wel voorstander van echte camo in WOT. Gewoon goede camo kleuren hebben en natuurlijk in de omgeving wegsmelten ipv van een klingon cloak machine. Geen health bar of indicatie boven tanks of contour.

Probleempjes die wel hebt natuurlijk:
identificeren friendly's, dat kan je wel met de minimap doen en een contour die groen is.
Customized skins, je zou alle tank skins lokaal kunnen aanpassen naar knalrood. Dan moet je weer een check gaan doen op lokale modificaties.
Hehe doet me gelijk denken aan Ghost Recon. Daar hadden ze eigenlijk iets soortgelijks. Kan me nog herinneren de eerste keren dat we het speelde op een LAN. Lag ik daar lekker in een bosje ingezoomed rond te kijken opeens een paar laarzen voor me. Schrok me wezenloos. Vriend van me nog meer toen ik de trekker overhaalde toen ik eindelijk bijgekomen was van de schok. Had me dus niet zien liggen terwijl ik dus maar op een paar meter van hem lag. Heerlijk spel was dat toch vanwege dit. Je zeg mensen gewoon amper als ze maar stil bleven zitten. Als ze bewogen viel het nog wel mee.
Enige nadeel was inderdaad even textures aanpassen naar rood en blauw enzo en je zag iedereen al mijlen ver door de struikjes lopen.

Maakt het inderdaad lastig om het echt zo te implementeren zonder dat er gecheat gaat worden. Ze kunnen wel meer dicht gaan gooien clientside maar dan mis je al de custom mods en gaat waarschijnlijk toch nooit 100% dicht zijn.

Maar zou wel erg gaaf zijn, gaat een heel andere spel ervaring geven. Mijn zegen zouden ze hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
yrosma schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:49:
[...]

Hehe doet me gelijk denken aan Ghost Recon. Daar hadden ze eigenlijk iets soortgelijks. Kan me nog herinneren de eerste keren dat we het speelde op een LAN. Lag ik daar lekker in een bosje ingezoomed rond te kijken opeens een paar laarzen voor me. Schrok me wezenloos. Vriend van me nog meer toen ik de trekker overhaalde toen ik eindelijk bijgekomen was van de schok. Had me dus niet zien liggen terwijl ik dus maar op een paar meter van hem lag. Heerlijk spel was dat toch vanwege dit. Je zeg mensen gewoon amper als ze maar stil bleven zitten. Als ze bewogen viel het nog wel mee.
Enige nadeel was inderdaad even textures aanpassen naar rood en blauw enzo en je zag iedereen al mijlen ver door de struikjes lopen.

Maakt het inderdaad lastig om het echt zo te implementeren zonder dat er gecheat gaat worden. Ze kunnen wel meer dicht gaan gooien clientside maar dan mis je al de custom mods en gaat waarschijnlijk toch nooit 100% dicht zijn.

Maar zou wel erg gaaf zijn, gaat een heel andere spel ervaring geven. Mijn zegen zouden ze hebben
natural cammo Maus:

Afbeeldingslocatie: http://modelingmadness.com/contests/72mv/robw72dmlmaus.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Das meer een Haus dan een Maus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
dynosu schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:24:
Das meer een Haus dan een Maus :P
Ik zie al zo een light tank volle vaart erop knallen die in de veronderstelling is dat het een destructable huisje is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
redwing schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:05:
Andersom is het natuurlijk ook leuk om in je Tier 9 Foch met volle camo en optics op bijvoorbeeld Murovanka vanaf het zuiden rechts het bos in te sneaken en zo alles op lichten wat er staat. Altijd grappig om Tier 9/10 TD's in paniek te zien raken en binnen een paar seconden dood te zien gaan.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb op de testserver leuk met de BatChat arty al die waffentragers lopen HE pennen :*)
Het is natuurlijk wel belangrijk dat al die lui ook het nadeel van die tanks ondervinden >:)

Iemand een idee wat de armor value is van de bovenkant van het E-100 onderstel van de waffentrager? (grote horizontale vlak voor de turret)
Ik heb het idee dat je daar met arty ook vaak penetration doet.

Verder bevalt die T-44-85 me zeker, lage pen van de gun geeft minder problemen dan je vooraf denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:50:
Heb op de testserver leuk met de BatChat arty al die waffentragers lopen HE pennen :*)
Het is natuurlijk wel belangrijk dat al die lui ook het nadeel van die tanks ondervinden >:)

Iemand een idee wat de armor value is van de bovenkant van het E-100 onderstel van de waffentrager? (grote horizontale vlak voor de turret)
Ik heb het idee dat je daar met arty ook vaak penetration doet.

Verder bevalt die T-44-85 me zeker, lage pen van de gun geeft minder problemen dan je vooraf denkt.
Uiteraard pen je daar ook makkelijk, zal iets van 40-50 mm zijn bij de E100 als het niet minder is. Bovenkant van een tank is altijd "dun" om gewicht te besparen en omdat daar normaal gesproken andere tanks je ook niet zo snel kunnen raken. Bij de meeste tanks is het volgens mij 20-30 mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
dynosu schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:08:
Mja arty zie je ook steeds meer terugkomen na de nerf. Dus dat valt op zich ook nog wel mee.

En arty gaat campen niet tegen, tis alleen andere manier van campen
Ja maar als je soms ziet wat voor een flapdrollen er in arty rijden dan kun je ze net zo goed in een stukje armor met goede gun laten spelen.

Gisteren was het overigens wel grappig dat een Relic dude mij en mijn platoon zat uit te maken voor noobs en alles. Dat we niet gebruik wisten te maken van momenten.. uhm als een E5 zichzelf doodrushed op een geladen Foch 155 noem ik juist dat een verkeerd uitgekozen moment :+ Wij stonden wel bovenaan qua damage ondanks dat we opgezadeld zaten met 3 BatChats die zich dood hadden gerushed :P
Kaap schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:25:
[...]

Dit zie je al ongelooflijk vaak gebeuren bij T57 and Foch 155 spelers, ongelooflijk hoe snel die soms uit het spel liggen terwijl ze met misschien wel de sterkste tanks van het moment rond rijden 8)7
Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:50:
Viel me ook heel erg mee, heb tot nu toe nog nooit de prikkeling gehad om een Premium tank te 'kopen' maar deze lonkt wel heel erg! Dat ik in mijn filmpje 2k damage had zal denk ik eerder regel zijn met de tank dan uitzondering. Lukte me namelijk ook met de T-43 en die vind ik minder mobiel aanvoelen (accelereert wel weer sneller) en zijn hull is ook nog eens beter (gun wel slechter tov T-43).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

psychoclown schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:09:
[...]

Ja maar als je soms ziet wat voor een flapdrollen er in arty rijden dan kun je ze net zo goed in een stukje armor met goede gun laten spelen.

Gisteren was het overigens wel grappig dat een Relic dude mij en mijn platoon zat uit te maken voor noobs en alles. Dat we niet gebruik wisten te maken van momenten.. uhm als een E5 zichzelf doodrushed op een geladen Foch 155 noem ik juist dat een verkeerd uitgekozen moment :+ Wij stonden wel bovenaan qua damage ondanks dat we opgezadeld zaten met 3 BatChats die zich dood hadden gerushed :P

[...]
Hehe, och sommige mensen zijn niet erg goed met arty nee, maar ik zie al een heel stuk meer terug dan eerst.

En euh, elke clan heeft wel van die rage momentjes/gasten. Ik had zelf gisteren ook wel wat momentjes, vooral op mijn 268. Sommige mensen konden gewoon echt niet schieten. Mja hopenlijk beter vanavond :)

Het is niet alsof elke clan compleet onschuldig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
dynosu schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:17:
[...]

Hehe, och sommige mensen zijn niet erg goed met arty nee, maar ik zie al een heel stuk meer terug dan eerst.

En euh, elke clan heeft wel van die rage momentjes/gasten. Ik had zelf gisteren ook wel wat momentjes, vooral op mijn 268. Sommige mensen konden gewoon echt niet schieten. Mja hopenlijk beter vanavond :)

Niet elke clan, PTS wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

ahuh sure sure. PTS renamed naar Angels

lijkt me grappig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riep er iemand arty??

Briljante "quicky" van Highflyer waarbij met 1 blind shot 3 (drie!) artys gekilled worden:

http://youtu.be/947XNG-Q33k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 14:44

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Hoe maken jullie eigenlijk een video van jullie replays?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
dynosu schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:48:
[...]

ahuh sure sure. PTS renamed naar Angels

lijkt me grappig :D
Held, daar zou ik nog best voor willen voten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Joindry schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:17:
Hoe maken jullie eigenlijk een video van jullie replays?
Door te recorden met een programma als Fraps, DXtory, MSI After Burner, Overwolf etc.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
psychoclown schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:18:
[...]

Held, daar zou ik nog best voor willen voten :D
Ach 1 rotte appel is er al uit hoorde ik ;) Halfik tevens terug op zelfde moment, das ook stomtoevallig zeg ;)

[ Voor 26% gewijzigd door JeroenNietDoen op 15-10-2013 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Één keer geraakt:

- We lost our engine
- We lost our gunner
- De koffie is klaar
- Nog 10 random berichten

Een minuut later: 'OH NOES WE ARE ON FIRE!1!!11!'

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:11

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

dynosu schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:17:
[...]

Och ken er genoeg.. heb vaak genoeg gezien dat spelers van EFE, PTS, F15, IDEAL, KAZNA, KOTH, 1SPB, SB, S-D, BiA noem het maar op zich lekker lieten gaan in de chat. Heel erg kan ik mij der niet aan storen, ragen hoort nu 1 maal in de chat thuis en als ik heel eerlijk ben moet je er maar tegen kunnen, kun je dat niet moet je een filter aan zetten. Gaat het echt ver dat mensen door blijven gaan en met ziektes gaan rond strooien, wat ik van KAZNA, F15, KOTH al gezien heb dan krijgen ze wel een report aan hun broek, dat doe je maar lekker thuis.

Meeste van de bovengenoemde clans zitten niet vaak op mij te ranten overigens, maar als het al gebeurd dan zet ik ze terug op hun plaats.. dan heb ik ook weinig respect voor ze en dan vind ik het ook maar een stelletje try-hards en dat zeg ik dan ook tot hun frustratie. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
- the developers discussed and rejected the idea of hiding player stats (“there would be more disadvantages than advantages”)
- apparently, Waffenträgers might come out the way they are now on the test, but Veider (the head of tank balancing department) actually states that it will be 100 percent necessery to buff WT E-100
Sarcasm? :?

[ Voor 42% gewijzigd door rgras op 15-10-2013 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
apparently, Waffenträgers might come out the way they are now on the test, but Veider (the head of tank balancing department) actually states that it will be 100 percent necessery to buff WT E-100
http://ftr.wot-news.com/2013/10/15/15-10-2013-2/#more-4313

Ben benieuwd >:)
Nee want zo goed is die WT auf E-100 niet.
Maak je maar meer zorgen om de tier 8 en 9, goede camo en goede guns.

[ Voor 29% gewijzigd door Zertaxka op 15-10-2013 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
rgras schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:59:
[...]
- the developers discussed and rejected the idea of hiding player stats (“there would be more disadvantages than advantages”)
Mooi *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Echt.. arty matches overal.. kut event.. welke idioot dat bij WG heeft bedacht.. ga dan naar je bed eh als je zo loopt te slapen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

Victory!
Battle: Sand River 15-10-2013 20:08:52
Vehicle: KV-1S
Experience received: 3.950 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 56.010
Battle Achievements: Steel Wall, Top Gun, Mastery Badge: "Ace Tanker"

<+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Nee denk het niet hoor, die tier 10 is gewoon erg groot en fragiel, in de gemiddelde 4-5 wtf e100 tegen 4-5 wtf-e100 liggen de meeste wtfe100 spelers er al na 1 minuut uit met 0 dmg. :*) En dan meestal 1 of 2 die ook niet eens zo veel damage doen.

Van mij mogen ze serieus de tier 9 en 10 omwisselen, sneaky sneaky met een jt gun met 9 sec reload _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1Af67zK.jpg

Is toch leuk. :+

[ Voor 24% gewijzigd door Nemean op 15-10-2013 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:01
Nemean schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:51:
[...]

Och ken er genoeg.. heb vaak genoeg gezien dat spelers van EFE, PTS, F15, IDEAL, KAZNA, KOTH, 1SPB, SB, S-D, BiA noem het maar op zich lekker lieten gaan in de chat. Heel erg kan ik mij der niet aan storen, ragen hoort nu 1 maal in de chat thuis en als ik heel eerlijk ben moet je er maar tegen kunnen, kun je dat niet moet je een filter aan zetten. Gaat het echt ver dat mensen door blijven gaan en met ziektes gaan rond strooien, wat ik van KAZNA, F15, KOTH al gezien heb dan krijgen ze wel een report aan hun broek, dat doe je maar lekker thuis.

Meeste van de bovengenoemde clans zitten niet vaak op mij te ranten overigens, maar als het al gebeurd dan zet ik ze terug op hun plaats.. dan heb ik ook weinig respect voor ze en dan vind ik het ook maar een stelletje try-hards en dat zeg ik dan ook tot hun frustratie. :+
Enige keer wanneer ik die unicums op mij zie ragen is omdat hun dachten dat ik zo'n siemka move ga maken en dat hun mij als cover kunnen gebruiken. Maar nee, ik doe dat dan niet en dan gaan ze zelf dood. Zie dat ook vaak zat met m'n teammates gebeuren. Vind t wel grappig altijd en dan eindig je nog aardig boven ze qua damage done.

Wat ook zorgt voor een extra goed rage gevoel bij hun als je tegen ze moet: Je weet waar ze zijn en je rijd met full speed op ze in en zorgt dat je team followt. Misschien verlies je wel maar die unicums hebben minder dan 1k damage gedaan. Altijd leuk ahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:26

wontcachme

You catch me? No you wont

Noob protection was ook weer bezig vanavond. Ik sta 1 op 1 met een T34 op 200hp en ik in een full type 59. De schoten deden dit op een afstand van ongeveer 100 tot 10 meter:
T34 --> Full dmg
Ik --> Track
Ik --> critical
T34 --> low roll + ammorack + track
Ik --> bounce
Ik --> bounce
T34 --> low roll
Ik --> eindelijk de kill shot 8)7 8)7

Om 1sec later gekilled te worden door een T30 die de halve map kon over steken in die tijd. Ik schoot 3 van de 5 shells gold (waaronder de bounces) en de schoten waren geaimed op de zijkant van de hull en de front hull. En hij komt natuurlijk telkens poken om te schieten en zonder aimen knalt alles raak, hoe ik ook mijn tank neerzette :z :z

Ergste is nog dat ik dit zonder problemen had kunnen winnen maar dat een E50 mijn shot blokte toen ik nog kon snipen, en daardoor kon de T34 weg komen. Later bekeken, had de E50 20x geschoten in de match en 22hp dmg gedaan....

[ Voor 14% gewijzigd door wontcachme op 15-10-2013 21:18 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik verbaas me er echt over hoe die match making mij in de meest waardeloze teams weet te stoppen. Ik moet continue mijn best doen om uberhaupt een potje te winnen.. en dan blijven ze het flikken om mijn in de ene na de andere rode zee te dumpen. Ik blijf me er over verbazen.. als dit de uitdaging is..

----

Iedereen was van mijn team dood, en ik stond vervolgens tegen over een T-62A met 300 +/- hitpoints, een 268 met 300 +/- hitpoints, 704 die half life was, een 13 90 die nog volledige HP had en een Tortoise die volle HP had.

Ik won tot ergernis van iemand die voor "2PAC" speelde.

Victory!
Battle: Sacred Valley 10/15/2013 10:30:55 PM
Vehicle: IS-4
Experience received: 4,052 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 107,365
Battle Achievements: Steel Wall, Top Gun, Kolobanov's Medal

[ Voor 46% gewijzigd door Nemean op 15-10-2013 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
wontcachme schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 21:15:
Noob protection was ook weer bezig vanavond. Ik sta 1 op 1 met een T34 op 200hp en ik in een full type 59. De schoten deden dit op een afstand van ongeveer 100 tot 10 meter:
T34 --> Full dmg
Ik --> Track
Ik --> critical
T34 --> low roll + ammorack + track
Ik --> bounce
Ik --> bounce
T34 --> low roll
Ik --> eindelijk de kill shot 8)7 8)7

Om 1sec later gekilled te worden door een T30 die de halve map kon over steken in die tijd. Ik schoot 3 van de 5 shells gold (waaronder de bounces) en de schoten waren geaimed op de zijkant van de hull en de front hull. En hij komt natuurlijk telkens poken om te schieten en zonder aimen knalt alles raak, hoe ik ook mijn tank neerzette :z :z

Ergste is nog dat ik dit zonder problemen had kunnen winnen maar dat een E50 mijn shot blokte toen ik nog kon snipen, en daardoor kon de T34 weg komen. Later bekeken, had de E50 20x geschoten in de match en 22hp dmg gedaan....
Herkenbaar... maar dan in mijn Object 268...

Rustig aan het snipen en volledig ingezoomd, ik schiet -> shell vliegt ver over de tank... Ok kan gebeuren... 2e schot dan maar -> shell dropt 20-30 meter voor de tank in de grond... 3e schot op een ander target dat op 100m afstand is, volledig ingezoomd en target staat stil en zijn tank staat volledig in mijn crosshair, ik schiet -> shell vliegt wederom ver over....
En dat heb ik 3 potjes achter elkaar gehad met de 268...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:03
De T32 blijft toch altijd mijn favoriete heavy aller tijden, vooral van de tier 8. O+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aqq3R29l.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:02
Nemean schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 22:09:
Victory!
Battle: Sacred Valley 10/15/2013 10:30:55 PM
Vehicle: IS-4
Experience received: 4,052 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 107,365
Battle Achievements: Steel Wall, Top Gun, Kolobanov's Medal
Nice !

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:47
De Arl was niet echt mijn tank en ben blij dat ik daar nu vanaf ben. Vervolgens ben ik bij de AMX M4 uigekomen en probeer ik zoveel mogelijk als snipe tank te gebruiken. Van dichtbij is die zeer kwetsbaar heb ik al gemerkt.

3e pot meteen een lekkere pot te pakken van 4422 exp dubbel. Ga ik niet snel overheen met deze tank :P

http://wotreplays.com/sit...e_oaks-wapper-amx_m4_1945

Nadelen ervan tot nu toe zijn de crewdamage. Beetje pech en elk groot caliber gun schiet 1 crewmember dood en soms 2 :| En erg gevoelig voor arty. vanavond 2 keer geoneshot door tier 7 arty en 1 keer voor 900 damage door een tier 5 arty.

Voordeel is dan wel weer een leuke gun en heerlijke gun depression.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louwke
Speel het spel dan nog niet zo heel lang sinds Mei geloo ik ergens. Maar die RNG momenten zijn soms ech zo frustrerend. Gisteren in mijn ISU ook van die potjes waar je van denkt hoe is het mogelijk. Begint een game zie een Panther2 staan, schiet 1 shot in de flank volle damage. Daarna alleen een detrack in de flank waarna hij weg komt. Vervolgens een JP2 in beeld waar ik 1 schot mis, volledig in de circle. Vervolgens 2 bounces. Iets verder in het potje nog een point blank bounce op een AT-7. Andere potjes die avond begonnen met een 1 schot mis om vervolgens meteen in brand geschoten te worden. Maakte niet eens uit welke tank ik pakte, Tiger 2, Panther 2 of ISU alles vloog in brand na 1 schot :) Maar dan in eens krijg je een potje waar je met het eerste schot in een ISU een IS-3 oneshot en alles lijkt op zijn plaats te vallen en loop je weg met 6.7k damage done... Grappigste was in dat potje zat een unicum speler die met zijn JP2 meteen met een eerste schot in brand geschoten werd en dus maar meteen zei dat hij beter kon stoppen met spelen. Moet zeggen heb soms het gevoel dat dit ook echt lijkt te werken. wanneer ik slecht start, dus veel bounces even stoppen douchen wat in huis doen en daarna weer beginnen dan lijk je net dat extra beetje geluk ineens te hebben, toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freelh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:24
Louwke schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 07:52:
...
. Moet zeggen heb soms het gevoel dat dit ook echt lijkt te werken. wanneer ik slecht start, dus veel bounces even stoppen douchen wat in huis doen en daarna weer beginnen dan lijk je net dat extra beetje geluk ineens te hebben, toeval?
Zéér herkenbaar.

Nog enkele dagen en ik heb mijn eerste skills binnen (op enkele tanks tegelijk bezig), waarna ik ze allen meteen een upgrade in tier geef. 'cadeau van de almachtige leider.' :9 De credits zijn er, iig. (Dat ze al enige tijd Elite zijn, spreekt voor zich.)
Nu maar hopen dat die 'nieuwe' tanks mij wat bevallen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 23:00
ik heb al een week het gevoel dat ik niet zo lekker speel, maar gek genoeg wijzen de statistieken anders uit. Toch steeds meer het gevoel dat er met dobbelstenen wordt gegooid wat bepaalt of je wint of verliest.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Bean77 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 09:06:
ik heb al een week het gevoel dat ik niet zo lekker speel, maar gek genoeg wijzen de statistieken anders uit. Toch steeds meer het gevoel dat er met dobbelstenen wordt gegooid wat bepaalt of je wint of verliest.
en dan krijg je weer eens zo'n match: Halonen's medal, Ace tanker en sniper

klik
Afbeeldingslocatie: http://www.vbaddict.net/battleimage/defiler1974/westfield-soviet-union-isu-152-16020950950452863.png

Tier 10 match in een ISU. 3 tier 10 en 2 tier 9 afgemaakt in endgame en een sloot damage gedaan.
Bleef op het laatst over met een bijna full hp VK4502 tegen een jagdtiger op 60hp. Had bijna de jagdtiger te pakken, maar hij was sneller. Denk je dat de VK het wel af kan maken, nope, hij bounced gewoon 6 keer op die jagdtiger. Ik nog schreeuwen dat hij HE shell moest pakken, maar nee hoor. Maar toch een hoop voldoening van een verloren potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bean77 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 09:06:
Heb ik ook sinds een week, maar ik maakte de kills ook niet meer, stats bleven ook achter.

Gistermiddag eindelijk goede streak neergezet, vervolgens 2 potjes TC en nog 3 slechte platoon potten draaiden de ratings van gisteren dan ook weer volledig de nek om :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ik heb gisteren nauwelijks gespeeld, kop stond er compleet niet naar.

Niet mijn dag gister :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 08:49
Gisteren ging het juist erg lekker 24 battles WR van 62.50%

Alleen door mijn lage tier tankjes gaat mijn Performance en Efficiency rating schreeuwend naar beneden.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Lol nieuwe FTR hall of shame. Exn0m editie

hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Kaap schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 09:45:
[...]

Heb ik ook sinds een week, maar ik maakte de kills ook niet meer, stats bleven ook achter.

Gistermiddag eindelijk goede streak neergezet, vervolgens 2 potjes TC en nog 3 slechte platoon potten draaiden de ratings van gisteren dan ook weer volledig de nek om :(
same here! ik had na de vakantie een zeer goede win streak.. ben van 52.5% win naar 53.32 gegaan in een korte tijd.. maar sinds dien krijg ik het ene na het andere rood/gele team.. tegen 2 platoons vol blauwe en paarse spelers..

dus nu kwakkel is rond de 53.10%..

Ik heb trouwens sinds gisteren de M48 patton gekocht :) mijn eerste tier X.. en man ik wordt echt gek van 60% td's in potjes..

Ik moet nog heel erg wennen aan hoe de patton speelt maar 1 ding weet ik wel.. camo rating op dit ding is verschrikkelijk.. gister deed ik 1 seconden uit cover op een STI schieten.. en het was boom boom boom dood.. 3 hits van 3 kamperende tier X tds.. en weg waren de 2000 puntjes.. :o

maar voor de rest vindt ik de M48 toch wel een stuk fijner dan de M46.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
dynosu schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:16:
Lol nieuwe FTR hall of shame. Exn0m editie

hahaha
Goed kijken, Azerion en itankwin staan er ook tussen :+
Afbeeldingslocatie: http://ftr.wot-news.com/wp-content/uploads/2013/10/shot_0221.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

i know, verbaast me niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
Game met veel WW2 invloeden spelen en dan zo schelden, for shame..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
Kaap schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:29:
[...]

Goed kijken, Azerion en itankwin staan er ook tussen :+
haha om zulke gasten kan je toch alleen maar hard lachen omdat ze zo zielig zijn? ze wanen zich mogelijk een god, terwijl ze dat klaarblijkelijk niet zijn en dat maar weer compenseren met zielig gescheld.

En ik geef toe dat ik soms ook wel rage, maar van ziektes e.d. blijf ik weg. Met "freaking noobs" en "brainless farts", heb je mij wel op mijn hoogte punt :p

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Piekartz87 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:33:
Losstaand van het feit of het netjes is of niet, het is gewoon gescheld uit rage en in 99.9% van de gevallen zal er niemand bewust bezig zijn met antisemitisme.

Ik weet dat een heleboel van die slachtofferrol instanties graag zouden willen zien dat elk gebruik van het woord "jood" meteen bestempelt wordt als antisemitisme, maar je kunt het ook overdrijven.

Sorry, ik ben nogal snel geprikkeld als het gaat over het onderwerp antisemitisme, er wordt naar mijn mening te veel en te snel gestrooid met dat woord :Y
Bean77 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:47:
[...]
En ik geef toe dat ik soms ook wel rage, maar van ziektes e.d. blijf ik weg. Met "freaking noobs" en "brainless farts", heb je mij wel op mijn hoogte punt :p
Ik rage ook wel eens, en iedereen die me hier kent weet dat ik veel vloek. En ik zal toegeven, het K woord komt soms ook wel eens voor, net als dat God er ook geregeld van langs krijgt. Netjs? Nee, absoluut niet, maar ik zal er ook niet van wakker liggen.

[ Voor 27% gewijzigd door JeroenNietDoen op 16-10-2013 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Oh ze zijn zich er niet bewust van, nee dan is het goed :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Piekartz87 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:01:
Oh ze zijn zich er niet bewust van, nee dan is het goed :')
Ze zijn ze zich er bewust van dat ze schelden ja. Dat is wat anders dan dat jij ze meteen beschuldigd van jodenhaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaydo
  • Laatst online: 22-06-2021
1st post.

Weet je iedereen gebruikt dat soort woorden maar waar ik echt over val is dat zij iemand een hele nare fatale ziekte toewensen. Waar jaarlijks een hoop mensen aan overlijden en waar ik vorig jaar mijn vader aan heb verloren.

Dat neem ik dus wel persoonlijk op.

slaydo out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Kaap schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:03:
[...]

Ze zijn ze zich er bewust van dat ze schelden ja. Dat is wat anders dan dat jij ze meteen beschuldigd van jodenhaat.
En waar precies zei ik dat?
Ik zou ze eerder beschuldigen van ontwetendheid, onbeschaafdheid en achterlijkheid.

Iemand mag joden bij wijze van grap best belachelijk maken wat mij betreft. De extreem orthodoxe joden zijn ook vrij belachelijk.

Wat er goed kan zijn aan schelden met kanker ontgaat mij dan een beetje. Dat zal dan wel aan mij liggen.
slaydo schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:17:
1st post.

Weet je iedereen gebruikt dat soort woorden maar waar ik echt over val is dat zij iemand een hele nare fatale ziekte toewensen. Waar jaarlijks een hoop mensen aan overlijden en waar ik vorig jaar mijn vader aan heb verloren.

Dat neem ik dus wel persoonlijk op.

slaydo out
Precies mijn punt, ik denk dat iedereen wel iemand kent die er aan gestorven is.

[ Voor 29% gewijzigd door Piekartz87 op 16-10-2013 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Piekartz87 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:18:
Iemand mag joden bij wijze van grap best belachelijk maken wat mij betreft. De extreem orthodoxe joden zijn ook vrij belachelijk.
Wat.
De.
Fuck.

'Beetje' hypocriet, na?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
User schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:21:
[...]
Wat.
De.
Fuck.

'Beetje' hypocriet, na?
Want? Ik mag extreme moslims belachelijk vinden, extreme christenen, maar niet de joden? Dat zou hypocriet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Oke, laten we hiermee kappen. Dit gaat way off topic en kan niet tot iets goed leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Piekartz87 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:23:
[...]

Want? Ik mag extreme moslims belachelijk vinden, extreme christenen, maar niet de joden? Dat zou hypocriet zijn.
Van mij mag je alles en iedereen belachelijk vinden. Lig ik niet wakker van.

Maar als je je mening als een feit gaat rondbazuinen, tsja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
dynosu schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:25:
Oke, laten we hiermee kappen. Dit gaat way off topic en kan niet tot iets goed leiden.
Het enige goede antwoord. ;)

Dat gezegd hebbende: Het valt wel op dat het dezelfde personen hier zijn die van die nutteloze discussie's voeren. Haalt de kwaliteit van het topic wel naar beneden hoor...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ChojinZ schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:30:
[...]
Dat gezegd hebbende: Het valt wel op dat het dezelfde personen hier zijn die van die nutteloze discussie's voeren. Haalt de kwaliteit van het topic wel naar beneden hoor...
Wil iedereen anders nog even zijn most awesome game van vandaag copy & pasten om de kwaliteit van het topic op peil te brengen :+

Dit hele topic is semi-slowchat. Wat valt er nou echt nog over dit spel te discussiëren?

[ Voor 13% gewijzigd door JeroenNietDoen op 16-10-2013 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
User schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:26:
[...]
Van mij mag je alles en iedereen belachelijk vinden. Lig ik niet wakker van.

Maar als je je mening als een feit gaat rondbazuinen, tsja...
Oh gos, nou ik vind ze belachelijk nou goed?

Ik vind het erg vervelend om zo off-topic te gaan zoals zojuist. Ik kan het gewoon even niet laten als we schelden met ziektes gaan verdedigen. Erg hoge kwaliteit hoor..

En nu ga ik graag weer on topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFKANGOO
Ik zie het verschil niet zo of dat mensen lijden aan een bepaalde ziekte of aan een bepaalde geloofsovertuiging.
Door de vele oorlogen/aanslagen die christenen, moslims en weet ik wie allemaal nog meer hebben gevoerd zijn ook (onschuldige) mensen overleden.

Er zit een mogelijk om ingame te klagen als je vindt dat iemand in de chat tever gaat. Als diegene tevaak een insult oid. aan z'n broek krijgt zal er toch wel iets aan gedaan worden??
Persoonlijk maak ik me er niet zo druk om wat iemand roept of tegen mij roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Ik heb nog nooit iets gemerkt van mijn klachten tegen andere spelers, geen idee dus of het wat uitmaakt.
Mijn klachten zijn overigens allemaal voor teamhitting/killing.
RFKANGOO schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:36:
Ik zie het verschil niet zo of dat mensen lijden aan een bepaalde ziekte of aan een bepaalde geloofsovertuiging.
Door de vele oorlogen/aanslagen die christenen, moslims en weet ik wie allemaal nog meer hebben gevoerd zijn ook (onschuldige) mensen overleden.
Ik wens hier niemand een geloofsovertuiging toe.

[ Voor 55% gewijzigd door Piekartz87 op 16-10-2013 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hier:
Piekartz87 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:33:
Nou leg ik zelf geen link tussen de ziekte kanker en WW2, dus dan zal jouw uitspraak toch echt gericht zijn op WW2 en het woord "jood".
Piekartz87 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:35:
[...]
Ik kan het gewoon even niet laten als we schelden met ziektes gaan verdedigen.
Euhm lees eens even terug... Ten eerste begin je zelf die offtopic discussie en ten tweede verdedigt helemaal niemand het schelden met ziektes.

[ Voor 9% gewijzigd door JeroenNietDoen op 16-10-2013 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Altijd leuk om je ex-clan members (van D_TCH) in een Hall of Shame terug te zien. Ik rage soms ook hard, maar de dingen die in deze lijst staan :|

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Lekker boeiend die discussie, prima dat je die wilt voeren maar het is mijn inziens niet relevant genoeg om dat in dit topic voort te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
even een lijstje voor vanavond maken
rondje foch155
daarna een 268
vervolgens een T57
Een ISU152 is ook best leuk
Boffen dat mijn crew van de obj 704 nog iets omhoog moet qua skills.
Afsluiten met vuurwerk van de 183

:p

[ Voor 8% gewijzigd door Bean77 op 16-10-2013 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Bean77 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:20:
even een lijstje voor vanavond maken
rondje foch155
daarna een 268
vervolgens een T57
Een ISU152 is ook best leuk
Boffen dat mijn crew van de obj 704 nog iets omhoog moet qua skills.
Afsluiten met vuurwerk van de 183

:p
dus jij rijdt ook bijna alleen maar vervelend 800+ hard hitting onzichbare TD's.. zoals 60% van de WOT spelers.. }:|

ik denk dat ik maar ff terug zak naar tier 5/6 ofzo.. daar zijn ze wat minder "aanwezig" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
Jip99 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:23:
[...]

dus jij rijdt ook bijna alleen maar vervelend 800+ hard hitting onzichbare TD's.. zoals 60% van de WOT spelers.. }:|

ik denk dat ik maar ff terug zak naar tier 5/6 ofzo.. daar zijn ze wat minder "aanwezig" :)
Alleen maar is overdreven. Als ik een dmg avondje wil pak ik die.
Soms heb ik een t10 avondje en probeer ik zoveel mogelijk t10s te dubbelen.
En ik heb heel veel lagere tiers teruggekocht (elke tier wel 2 tanks minimaal) om daar mee te spelen.

dus, hangt van mijn bui (en soms platoon maten) af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
Bean77 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:30:
[...]

een kaap zonder tweakers is als een user zonder goldtanks ;) :p
Lol

Ontopic:
Vraagje over wat lower tier tanks. Weet niet of er hier veel mensen low tier spelen. Speel zelf meestal op de wat hogere tier 6-10 waar 6 eigenlijk alleen de hellcat is.
Maar heb nu een paar vrienden die met WoT begonnen zijn. Voor tier 5 heb ik nog wel wat premium tanks staan. Maar voor de lagere tiers heb ik niks. Wat zijn eigenlijk leuke tanks voor tier 2-3-4?
Ik wil eigenlijk wel voor elke tier wel een tankje hebben zodat ik tenminste fatsoenlijk met hun kan meespelen.

Er zijn wel wat leuke lights met een derp gun en hoewel ik lights leuk vind is het weer geen tank om met andere samen te spelen vanwege de MM. Dus zal Meds and Heavies worden. TDs is niet voor mij weggelegd. Kom goed weg met de hellcat en de E4 valt ook wel mee maar zit nu op de ISU-152 en dat valt me wat zwaar :)
Of zijn TDs op lagere tiers toch heel anders te spelen dan op de hogere tiers?

Dus als iemand nog wat ideeen heeft, graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Volgens mij moet je dan de lowtier amerikaanse td's nemen (t81 etc) oneshot madness :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFKANGOO
Ik vond de m2 medium (T3) van de amerikanen ook erg leuk om mee te spelen. En dan de he gun erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:10

skoozie

SCSI

yrosma schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:44:
[...]
Wat zijn eigenlijk leuke tanks voor tier 2-3-4?
Ik wil eigenlijk wel voor elke tier wel een tankje hebben zodat ik tenminste fatsoenlijk met hun kan meespelen.

Er zijn wel wat leuke lights met een derp gun en hoewel ik lights leuk vind is het weer geen tank om met andere samen te spelen vanwege de MM. Dus zal Meds and Heavies worden.

[...]

de leukere zijn inderdaad lights als een BT7 of Pz 1C, maar koop of dezelfde als je vrienden, dan heb je dezelfde speel stijl, of een heavy, daarin kan je wat klappen vangen en hun afschermen, of voor ze uit rijden om wat te spotten. hierin kan je leuk wat agressiever spelen.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
en op tier 4 heb je de hetzer, su85b en de t40 die leuk zijn om te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
ik zou ook kijken naar de Matilda.. ding is sloom maar o zo troll op tier 3/4..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Gisteravond met marmist en sharpe en op het laatst ook liveit op de testserver geplatoont, geen potje verloren van een stuk of 25 games :P Was wel lekker ranzig sealclubben met 3 WTF E100. Leuke tactiek trouwens in city maps, 1 wtfe100 om het hoekje laten gaan en laten unloaden, zodat de enemy ziet dat ie gaat reloaden, die komen dan vaak even wraak nemen op de reloadende wtfE100 en dan sta je ze daar op te wachten met nog 2 WTF's (die uiteraard nog niet gespot moeten zijn):P 1 gast ging echt compleet door het lint hierdoor toen wij zijn platoontje te grazen namen op die manier, ik kwam echt niet meer bij. Dan zie ik zo'n mannetje echt al helemaal kwijlend achter zijn PC'tje zitten omdat ie denkt makkelijk te kunnen scoren, en dan suprise mofo, nog meer WTF ...*RAGE*&*##%#$!#~# :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Kojoottii schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:41:
Gisteravond met marmist en sharpe en op het laatst ook liveit op de testserver geplatoont, geen potje verloren van een stuk of 25 games :P Was wel lekker ranzig sealclubben met 3 WTF E100. Leuke tactiek trouwens in city maps, 1 wtfe100 om het hoekje laten gaan en laten unloaden, zodat de enemy ziet dat ie gaat reloaden, die komen dan vaak even wraak nemen op de reloadende wtfE100 en dan sta je ze daar op te wachten met nog 2 WTF's (die uiteraard nog niet gespot moeten zijn):P 1 gast ging echt compleet door het lint hierdoor toen wij zijn platoontje te grazen namen op die manier, ik kwam echt niet meer bij. Dan zie ik zo'n mannetje echt al helemaal kwijlend achter zijn PC'tje zitten omdat ie denkt makkelijk te kunnen scoren, en dan suprise mofo, nog meer WTF ...*RAGE*&*##%#$!#~# :P
Ahum O-)
Kojoottii schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:14:
Die hele tier 10 duitse TD hype is echt overtrokken, van tier 8-10 is de tier 10 nog het minst OP, tier 8 en 9 die zijn echt rete OP, maar hoor je niemand over omdat het geen autoloader heeft :)

tier 8-9 kan je gewoon vrij makkelijk ongespot blijven of als ze je spotten ben je moeilijk te raken en kan je vaak makkelijk cover vinden, wachten op despot en verder gaan met trollen. 1 keer gespot worden in de tier 10 en je bent meteen weg, en kan je eigenlijk alleen fatsoenlijk campen met dat ding in randoms. Met die tier 8 en 9 ben ik net zo vaak, zo niet vaker, top damage dealer in tier 10 potjes als met de WTF :P

WTF is te groot, geen armor en camo is te slecht om echt offensief bruikbaar te zijn, want gespot is -2200 hp in een paar seconden, dus campen campen campen en wachten tot end game is het enige wat overblijft en dat kan dat ding wel weer retegoed, maar ben je dus altijd teamafhankelijk . Oftewel als je een tier 10 battle will carry'en kan je beter voor de tier 9 of zelfs 8 gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
yrosma schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:44:
Vraagje over wat lower tier tanks. Weet niet of er hier veel mensen low tier spelen. Speel zelf meestal op de wat hogere tier 6-10 waar 6 eigenlijk alleen de hellcat is.
Maar heb nu een paar vrienden die met WoT begonnen zijn. Voor tier 5 heb ik nog wel wat premium tanks staan. Maar voor de lagere tiers heb ik niks. Wat zijn eigenlijk leuke tanks voor tier 2-3-4?

Er zijn wel wat leuke lights met een derp gun en hoewel ik lights leuk vind is het weer geen tank om met andere samen te spelen vanwege de MM. Dus zal Meds and Heavies worden. TDs is niet voor mij weggelegd. Kom goed weg met de hellcat en de E4 valt ook wel mee maar zit nu op de ISU-152 en dat valt me wat zwaar :)
Of zijn TDs op lagere tiers toch heel anders te spelen dan op de hogere tiers?

Heb dit weekend de Matilda (tier 4 Engelse Medium) weer terug gekocht om te gebruiken als crew trainer voor de Engelse Heavy lijn. Is een erg leuke troll tank voor tier 4 en lager, traag maar goede armor en een leuk snelvuur kanon. In tier 5 en 6 battles moet je wel wat voorzichtiger spelen maar als toptier is het een erg leuke tank.

Pagina: 1 ... 21 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)