[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 31 Laatste
Acties:
  • 70.477 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Skybullet schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:13:
godsamme ik heb natuurlijk net gisteren een stug gekocht.. is die vandaag 50 % off..
De special is al 1 of 2 dagen bekend, altijd even naar kijken voordat je iets koopt.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

is het ook zichtbaar of een speler een (temp) ban heeft? op de wot site of in de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
In een clan zie je een streep door de naam van iemand staan.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skybullet schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:13:
godsamme ik heb natuurlijk net gisteren een stug gekocht.. is die vandaag 50 % off..
Haha, komt me bekend voor! Gebeurde mij een paar weken geleden ook. Zonde van het geld idd, maar hierdoor heb ik wel onthouden altijd naar de aankomende special te kijken als ik tegen het weekend een tank wil kopen. Toevallig moest ik de StuG ook nog kopen, dus deze keer heeft me dat wat credits bespaard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
psychoclown schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 15:18:
In een clan zie je een streep door de naam van iemand staan.
Dat is ook de enige manier om te zien of iemand een ban heeft.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:41

wontcachme

You catch me? No you wont

Sommige spelers :r :r

Sta ik op Mountain pass in een bosje te spotten met mijn batman, gaat er een 121 achter mij staan en schieten op de tanks. Vervolgens krijg ik alle klappen en ben dood. Ik "vriendelijk" gevraagd of hij een complete idioot is of hersendood, krijg ik terug "pls pl only".

Weer een idiote hersendode siemka speler zonder een grijntje inzicht

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Soms moet je met je platoon een battle dragen... net zoals deze battle :)

Victory!
Battle: Lakeville 12-10-2013 15:47:56
Vehicle: Object 268
Experience received: 1.989
Credits received: 370.753
Battle Achievements: Top Gun, Sniper, Master Gunner, Reaper, Pool's Medal, Crucial Contribution

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/O1mpgmS.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GfePHCu.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh, vandaag is het precies een x5 weekend, aan het niveau van de teammates te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09 16:13
Al aardig wat potjes in de duitse td's ondertussen gedaan en als ik het zo zie is die tier 10 nog best wel aardig balanced zo, weinig op aan te merken. Die tier 8 pantoffel is volgens mij echt hard OP met de e100 gun, wat een heerlijke tank is dat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:50
wsLy schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 16:02:

Victory!
Battle Achievements: Top Gun, Sniper, Master Gunner, Reaper, Pool's Medal, Crucial Contribution

[afbeelding]
[afbeelding]
Looooool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Nou, als ik zo die filmpjes bekijk van Kyozu dan zien die tanks er wel aardig OP uit. Vooral die T8 tank met die E-100 gun :N En een autolader met 6 shells van 560 dmg vind ik nou ook niet echt een wereldidee. Maar goed, heb er zelf nog niet mee gespeeld en een reload van 1 min is natuurlijk wel erg lang, maar toch. Hebben we niet al genoeg van die autoladers in het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Van mij mogen ze WoT en WoWP mergen.. ik ben er klaar voor:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/v2ms4D0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Die dingen zijn natuurlijk ook ontworpen/bedacht als AA-guns. Maar dan blijkt dat ze ook goed zijn voor AT ;) Kijk maar naar de beroemde 'Flak 88' die veel ingezet werd als AA en AT.

Zo.. tijd om te stoppen. 27 battles gedaan, 63% gewonnen. Average damage: 3150, average WN7: 2507, aantal kills: 70 en average XP van 1087. Niet slecht gedaan vandaag.

[ Voor 32% gewijzigd door wsLy op 12-10-2013 18:46 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Mr_Size schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 17:16:
Nou, als ik zo die filmpjes bekijk van Kyozu dan zien die tanks er wel aardig OP uit. Vooral die T8 tank met die E-100 gun :N En een autolader met 6 shells van 560 dmg vind ik nou ook niet echt een wereldidee. Maar goed, heb er zelf nog niet mee gespeeld en een reload van 1 min is natuurlijk wel erg lang, maar toch. Hebben we niet al genoeg van die autoladers in het spel?
Het is wel heel erg insane nu. Kan me wel vinden in Coyotee's post maar het natuurlijk niet een geheel 'natuurlijke omgeving' dus hoe balanced die tank in het 'echt' is is nog even afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

Victory!
Holy crap wat een battle man! :)
Als je die op Youtube wilt hebben laat maar weten! Geldt voor iedereen hier met epic battles.

Zelf ook leuke battle in mijn BatChat afgelopen week samen met DeleRT83 (pkregting):

Woops, zag niet dat ik degene was die het laatst gepost had :P

[ Voor 17% gewijzigd door psychoclown op 12-10-2013 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:59

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Tier 10 is op dit moment echt gewoon niet leuk meer om te spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09 16:13
psychoclown schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:47:
[...]

Het is wel heel erg insane nu. Kan me wel vinden in Coyotee's post maar het natuurlijk niet een geheel 'natuurlijke omgeving' dus hoe balanced die tank in het 'echt' is is nog even afwachten :)
Het begint al aardig af te nemen met de 75% wtE100's tegen elkaar, heb al behoorlijk wat potjes gedaan met maar 2 wtE100's per kant. En tja met al die 183's en andere TD's die je sowieso pennen, dan is het nog best balanced imo. Als je weet te overleven tot de end game, dan is die tier X wel echt te lomp, dan roflstomp je zo 3 lui met ~1000 hp :P

Camo van de tier X is best ok trouwens, kan behoorlijk goed snipen vanachter bosjes zonder te worden gespot.

Oja en in die tier 8 pantoffel kan je mensen erg goed face huggen als ze een lange loop hebben, stond er net eentje met zijn loop door mijn koepel heen (lager kon zijn gun ook echt niet) en schoot achter me in de grond, kon hem daarna afmaken met de derp. Echt een uber trolltank dat.

[ Voor 23% gewijzigd door Kojoottii op 12-10-2013 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ziet er goed uit, de tier VIII en IX hebben een zeer goede camo rating:
Afbeeldingslocatie: http://ftr.wot-news.com/wp-content/uploads/2013/10/rencftfs.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door rgras op 13-10-2013 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ben weer even de testserver streamen voor de geïnteresseerden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:17
Ook al zijn je teams totaal retarded, dan nog kan je leuke potten hebben:

7 games
Win Rate: 42.86%
Average damage: 2,448
Average experience: 1,079
Performance Rating: 1,842
Efficiency Rating: 3,594
WN7 Rating: 2,550
WN8 Rating (alpha-test): 3,449

Ga er trouwens vanuit dat de nieuwe Duitse TD lijn aangepast gaat worden. Tier 7 heeft onvoldoende shells en tier 10 is bizar OP. Paar potjes gespeeld en het is leuk hoe snel je iemand kan wegschieten. JP e100 spotted, 10s later .... and ... he's gone! accuraat, relatief snel en zelfs beweeglijk! nog wat bescherming voor de nodige bounces. Die tier 8 met zijn koepel is ook bizar sterk. Enige nadeel aan deze lijn is de gun depression.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFKANGOO
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-08 11:08
Nemean schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 22:24:
Tier 10 is op dit moment echt gewoon niet leuk meer om te spelen..
Zoveel moeite had je gister anders niet met de is7 in een random potje dat ik je toevallig tegen kwam. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

psychoclown schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 22:02:

Woops, zag niet dat ik degene was die het laatst gepost had :P
zijn er echt mensen die zich daaraan storen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
5 battles gespeeld, 5 battles verloren... 3500 average damage... Zelfs in platoonverband konden we niet winnen. Maarja dat heb je als er idioten op tier 9 en 10 aan het spelen zijn...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

RFKANGOO schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 13:07:
[...]

Zoveel moeite had je gister anders niet met de is7 in een random potje dat ik je toevallig tegen kwam. :+
Nou dat was ook wel de enige match.. ;)

Was jij die E4 toevallig die getracked werd door onze eigen T57? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:07
TRX schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 13:39:
[...]

zijn er echt mensen die zich daaraan storen?
Ik stoor me er juist aan als je juist dezelfde post gebruikt om extra info aan toe te voegen. Zeker als er een paar uur tussenzit en niet goed is aangegeven dat er een deel later bij-ge-edit is.

Dus go zo door d:)b Kyozu d:)b

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Victory!

[afbeelding]
[afbeelding]
Wow, dat is nog eens een carry zeg! En 10 kills in een Tier 10 battle, damn. Heerlijke game!

Vandaag heb ik trouwens dat ik zelf behoorlijk slecht speel, maar toch alles win. Weet niet of ik daar nou zo blij mee moet zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFKANGOO
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-08 11:08
Nemean schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 15:43:
[...]

Nou dat was ook wel de enige match.. ;)

Was jij die E4 toevallig die getracked werd door onze eigen T57? :')
Dat weet ik niet meer. Het was op severogorsk. (wie verzint zoiets??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:36
filipy23 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 16:02:
[...]
Ik stoor me er juist aan als je juist dezelfde post gebruikt om extra info aan toe te voegen. Zeker als er een paar uur tussenzit en niet goed is aangegeven dat er een deel later bij-ge-edit is.
Mee eens, maar ze zijn de regels hier nu eenmaal en zeker als admin kun je dat dan niet maken :) (Meerdere posts kort achter elkaar van dezelfde vind ik dan wel weer irritant ;) )

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zo... Ik ben gestopt voor nu, heb mijn 250k credits binnen. Ik vind het wel even genoeg geweest met deze dramatische teams vandaag.

18 battles gespeeld waarvan 6 gewonnen en 1 gelijkgespeeld.. de rest allemaal kansloos verloren.
Gemiddeld 3000 damage gedaan.

Tijd om even een ander spel te gaan spelen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Vanochtend ging het anders een stuk beter :P
Daarnaast vanmiddag van Pducks (voorheen noobs ins1de) en daarna van WUSA gewonnen. Tegen RR-Unity maakten we wel wat fouten maar ze waren helaas nog steeds een stapje te sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

filipy23 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 16:02:
[...]

Dus go zo door d:)b Kyozu d:)b

Babs out!
redwing schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 17:13:
[...]

Mee eens, maar ze zijn de regels hier nu eenmaal en zeker als admin kun je dat dan niet maken :) (Meerdere posts kort achter elkaar van dezelfde vind ik dan wel weer irritant ;) )
ik snap dat er regeltjes zijn en dat een mod een voorbeeldfunctie heeft.
maar dit vind ik echt een onzinregel. ik zit op een ander, vrij groot forum en die hadden eerder dezelfde regel. een aantal jaren terug hebben ze de regel geschrapt en eigenlijk werkt dat veel beter. mods hebben het wat makkelijker, want daar hebben zijn wat minder van. en gebruikers worden wat minder vaak op de vingers getikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:12

thijsco19

KTM 990 SMT

Als iemand achter elkaar in bijv. 5 minuten een aantal posts maakt dan vind ik dat vervelend maar als iemand met een tussentijd van bijv. een uur een aantal posts maakt dan is het veel minder erg. Zoals bij de posts van psychoclown, daar zit +- 1.5 uur tussen.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06:26
Hmm, hoe werkt het spotten / view range nou eigenlijk?

Zojuist ook weer een potje, waarin ik net om een hoekje sta in een paar bosjes in mijn T40, wetende dat er een Pz IV om de hoek staat. Zit ongeveer 50m tussen mij en de hoek.
Gewoon in ambush, wachten totdat ie de hoek om komt en afknallen.

En plots ben ik dus dood en worden hij en een Covenanter zichtbaar in open veld, recht voor mijn neus. (Nadat zij hebben geschoten)

Heb het gevoel dat er ergens iets niet klopt.
Waarom zie ik hem niet in open veld?
Waarom ziet hij mij wel schuilen in een paar bosjes?

Op 50m afstand zou het verschil in view range / crew skill tussen hem en mij toch niet meer uit moeten maken?

(Zie ook: http://wotreplays.com/site/382796#pearl_river-dweebus-t40)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvc2001
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 18:22
Dweebus schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 20:15:
Hmm, hoe werkt het spotten / view range nou eigenlijk?

Zojuist ook weer een potje, waarin ik net om een hoekje sta in een paar bosjes in mijn T40, wetende dat er een Pz IV om de hoek staat. Zit ongeveer 50m tussen mij en de hoek.
Gewoon in ambush, wachten totdat ie de hoek om komt en afknallen.

En plots ben ik dus dood en worden hij en een Covenanter zichtbaar in open veld, recht voor mijn neus. (Nadat zij hebben geschoten)

Heb het gevoel dat er ergens iets niet klopt.
Waarom zie ik hem niet in open veld?
Waarom ziet hij mij wel schuilen in een paar bosjes?

Op 50m afstand zou het verschil in view range / crew skill tussen hem en mij toch niet meer uit moeten maken?

(Zie ook: http://wotreplays.com/site/382796#pearl_river-dweebus-t40)
zie plots een ping van 999ms staan linksbovenaan gedurende een 5-10 seconden, vermoed dat je internetconnectie even weg was zonder dat jet het merkte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er enkelen van jullie die ook verschrikkelijk veel last hebben van lag deze avond? Zo erg als nu heb ik zelden meegemaakt; met lag spikes van soms meer dan 1 sec. is het onmogelijk spelen op dit moment :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Verwijderd schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 21:27:
Zijn er enkelen van jullie die ook verschrikkelijk veel last hebben van lag deze avond? Zo erg als nu heb ik zelden meegemaakt; met lag spikes van soms meer dan 1 sec. is het onmogelijk spelen op dit moment :-(
Ik stond net te ijsschaatsen op EU2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nemean schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 21:37:
[...]

Ik stond net te ijsschaatsen op EU2.
Haha ja precies, ik speelde ook op EU2 en had dit 3 potjes achter elkaar. Het laatste potje kon ik zelfs niet eens meer achter cover schuilen, want ik reed er telkens (zowel vooruit als achteruit) voorbij. Ben er dus maar even mee gestopt ;) Wel ongelofelijk dat dit nog steeds niet gefixed is als er dus blijkbaar meerderen last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 21:27:
Ah, hoef ik mijn computer dus niet uit het raam te smijten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06:26
jvc2001 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 20:27:
[...]

zie plots een ping van 999ms staan linksbovenaan gedurende een 5-10 seconden, vermoed dat je internetconnectie even weg was zonder dat jet het merkte
Heel scherp! Dank!

Was me niet eens opgevallen tijdens het spelen. Dat zal het waarschijnlijk verklaren :)
Laatste tijd wel vaker last van een onwijze ping. Vrij irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 09:44
Volgens mij zijn de test servers op de eu servers gehost. En worden deze zo dus gewoon overloaded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
perpixel schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 02:43:
Volgens mij zijn de test servers op de eu servers gehost. En worden deze zo dus gewoon overloaded
Inderdaad, er passen ook maar 28 duizend man op, op de normale servers veel meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 07:33
SurfBoy schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 07:34:
[...]

Inderdaad, er passen ook maar 28 duizend man op, op de normale servers veel meer
Testservers passen altijd maar een man of 28.000 op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 16:07
Zaterdag een tijdlang de nieuwe TD's getest een een leuke feature gevonden: als je meestal met 8+ van die TD's per kant speelt, dan is het laden van een drum 150mm HE shells een heeeeeeel leuk idee.

Mooiste voorbeeld was het in 9 seconden legen van een drum van die dingen op 2 WTE100 turrets: 1100 damage, 1100 damage, 1100 damage 1100 damage... Boem boem dood, boem boem dood.

Bijna net zo leuk als het one-shotten van een E-50M in de FV 183.

Maar alle gekheid op een stokje: ik heb met name de tier 9 en 10 gespeeld en de tier 9 lijkt me redelijk gebalanced. Het is eigenlijk een Jagdtiger met een turret en als balancing factor het feit dat die turret van nat karton is gemaakt. Geen ventilation mogelijk en alles wat met HE of HESH schiet doet er volle damage op. (Nog zoiets: de FV 183 schiet erg graag op die turrets; altijd prijs.)
De tier 10 lijkt een beetje overpowered. Het lastige is dat hij niets bounced op de turret en echt helemaal niemand op de rest van je tank schiet. De hull is redelijk stevig, maar ook redelijk irrelevant. Als je echter een positie hebt om te schieten, dan is elke 2 seconden een 560 damage doen een beetje overdreven. Hij kan echt elke tank met 1 drum aan gort malen. Ik denk dat de reload time tussen schoten naar 2,5 of zelfs 3 seconden moet. Reload time van de drum zelf lijkt me ok.

Voor de 150mm drum weet ik het niet zo goed. Ik denk niet dat daar iets aan veranderd moet worden. Hij is bijna alleen nuttig met premium of HE shells. Daarnaast zorgt de langzame snelheid ervoor dat je meer schoten mist dan met de 12,8cm.
Als je echter een volle drum succesvol weet te legen, dan voel je je redelijk overpowered...

[ Voor 57% gewijzigd door BramSd op 14-10-2013 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 23:00
hee pirates uit NL en mecklenburg gezet in CW .... nice ;)

gisteren een leuke victory op HOT. leuk om inbattle een aantal oud HARD(s) spelers tegen te komen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Laatste tijd bezig met de t69, maar ik heb problemen om lekker te spelen in deze tank.

Heb momenteel de midden engine, top gun, stock tracks, 100% crew zonder BIA.
Snipen is geen goed idee met deze tank tenzij je een optie op de flank kan bereiken en alleen zijkanten van tanks hebt. te inaccuraat over grote afstand.
Brawlen heb ik moeite mee doordat hij net te traag is en te weinig armor heeft. Je wordt ook redelijk snel detracked en je hebt net te weinig in je drum om de meest tier 8 tanks kapot te krijgen.
Hull down lijkt me ook niet handig met deze tank vanwege de zwakke turret. Hoewel hij zijwaarts wel een goede despression heeft.

Kan iemand tips geven hoe je meer uit deze tank kan halen? Toch als een support spelen en altijd meegaan met andere tanks. Als de schoten worden uitgewisseld, je drum legen en terugtrekken als de heavy's de klappen vangen?

[ Voor 4% gewijzigd door defiler1974 op 14-10-2013 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
defiler1974 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:30:

Kan iemand tips geven hoe je meer uit deze tank kan halen? Toch als een support spelen en altijd meegaan met andere tanks. Als de schoten worden uitgewisseld, je drum legen en terugtrekken als de heavy's de klappen vangen?
Antwoord zelf gegeven :) goed overzicht is erg belangrijk bij deze tank. Je kan veel plekken op de map bereiken met deze tank en dan veel schade doen zeker als je dat een tank alleen staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 16:07
Je moet egoïstisch spelen als je tank geen klappen kan vangen. Dat gaat altijd op voor tanks die weinig armor hebben of als je tank al serieus beschadigt is.

Komt simpelweg neer op: andere tanks shells laten koppen. Sterven voor je team heeft in 90% van de gevallen geen nut omdat ze er geen gebruik van maken. Enige uitzondering hierop zijn snelle light tanks. Een goed uitgevoerde suicide rush kan je team een voordeel geven, maar dan moet je donders goed weten wat je doet.
Op Malinovka bijvoorbeeld, kun je als light tank best proberen de overkant te spotten. Grote kans dat je doodgaat, maar als je het goed doet kun je er zeker voor zorgen dat jouw team na je dood wel beter af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

T69 is idd een egoistische tank. Je moet anderen voor en bij je houden en schuilen achter hun of slim gebruik maken van je omgeving.

Je kan tier 8 tanks niet 1clippen dus je moet soms echt wat hulp krijgen en soms wat jatwerk verrichten om je kills te halen. Echter als je de T69 goed als een flanker kan spelen dan is hij meer dan de moeite waard. Is 1 van de weinig mediums waar ik redelijk goed mee kon/kan spelen.

Het is geen heavy, geen armor
Het is geen brawler, geen snelheid/armor
Het is geen scout, geen snelheid

Het is een flanker/supporter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
Bean77 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:25:
hee pirates uit NL en mecklenburg gezet in CW .... nice ;)
Ik denk eigenlijk dat ze met opzet eraf zijn gegaan. Weet niet wat er vrijdag precies met ze gebeurd is en waarom er zaterdag niks ondernomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 17:01
Gisteren de SU-152 gekocht, voor de lol volgestopt met premium ammo en de eerste game die ik speelde Ace Tanker & Topgun gehaald :) En dat geluid !!! Eindelijk het gevoel van met een Tank DESTROYER te spelen! Fun :) Ook nog 30k winst gemaakt ondanks premium, wel geen schade opgelopen of consumables gebruikt.

Game erna 10 shots fired, 3 hits, 1 pen, 82 damage en 1 kill, diiiik verlies gemaakt :)

Nu grinden voor de andere guns als denk ik dat deze derp gun het meeste fun gaat geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Inrage schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:48:
Gisteren de SU-152 gekocht, voor de lol volgestopt met premium ammo en de eerste game die ik speelde Ace Tanker & Topgun gehaald :) En dat geluid !!! Eindelijk het gevoel van met een Tank DESTROYER te spelen! Fun :) Ook nog 30k winst gemaakt ondanks premium, wel geen schade opgelopen of consumables gebruikt.

Game erna 10 shots fired, 3 hits, 1 pen, 82 damage en 1 kill, diiiik verlies gemaakt :)

Nu grinden voor de andere guns als denk ik dat deze derp gun het meeste fun gaat geven ;)
Heel die lijn is zo leuk. Net aanbeland bij de 704 en het wordt alleen maar beter :D

geniet ervan zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-09 23:01
oosterhofjf schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:51:
[...]

Heel die lijn is zo leuk. Net aanbeland bij de 704 en het wordt alleen maar beter :D

geniet ervan zou ik zeggen!
Ben er zelf ook net een paar dagen bij beland en ik moet huilen. Ziet er vet uit, bounce veel maar ow mijn god de traverse speed is om te huilen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

ik heb dit weekend de object 268 gekocht en die is heel erg leuk om te spelen. Zeker de moeite waard die hele lijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
Kaap schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:45:
[...]

Ik denk eigenlijk dat ze met opzet eraf zijn gegaan. Weet niet wat er vrijdag precies met ze gebeurd is en waarom er zaterdag niks ondernomen is.
Mecklenburg verloren ze tegen OSC en dat is best een goede clan. Kon niet rijmen dat ze NL verloren, maar misschien zoals jij zegt dat ze een ander plan ergens hebben?
ben benieuwd of Kazna in Frankrijk Exnom of BIA gaat trollen. CSA rukt langzaam op in Engeland.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inrage schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:48:

Vergeet die andere guns, de stock gun is de ultieme troll gun voor die tank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

wontcachme schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 15:54:
Sommige spelers :r :r

Sta ik op Mountain pass in een bosje te spotten met mijn batman, gaat er een 121 achter mij staan en schieten op de tanks. Vervolgens krijg ik alle klappen en ben dood. Ik "vriendelijk" gevraagd of hij een complete idioot is of hersendood, krijg ik terug "pls pl only".

Weer een idiote hersendode siemka speler zonder een grijntje inzicht
Dat soort grapjes heb ik ook meer dan 1x gehad op die map. Vraag je netjes in het begin of niemand daar gaat staan komt er een of andere heavy tank tomaat achter me staan. Natuurlijk ramt hij me ook zodat mijn camo en binos gereset worden... *BOEM* te laat ik kan niet meer achteruit rijden omdat ik geblocked word en natuurlijk ben ik als eerste af. En light tanks zijn al niet mijn favoriete tanks om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bean77 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:15:
[...]
ben benieuwd of Kazna in Frankrijk Exnom of BIA gaat trollen.
Zal wel BIA zijn. Over enkele weken start de nieuwe campaign, Kazna en EXNOM zullen absoluut de diplomatieke relaties warm willen houden.

Overigens zijn de diplomacy gesprekken m.b.t. nieuwe campaign vorige week of die week daarvoor al begonnen vernam ik.

Alhoewel ik mezelf afvraag of dat zin heeft. As usual is er nog 0,0 informatie beschikbaar, zal wel weer allemaal last minute werk worden zodat niemand zich kan voorbereiden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

TweakJerommeke schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:17:
[...]

Dat soort grapjes heb ik ook meer dan 1x gehad op die map. Vraag je netjes in het begin of niemand daar gaat staan komt er een of andere heavy tank tomaat achter me staan. Natuurlijk ramt hij me ook zodat mijn camo en binos gereset worden... *BOEM* te laat ik kan niet meer achteruit rijden omdat ik geblocked word en natuurlijk ben ik als eerste af. En light tanks zijn al niet mijn favoriete tanks om te spelen.
Dat is het zelfde als mensen die continue tegen je aan lopen te rijden (geen damage maar wel dat je gun alle kanten op vliegt). Dus ik sta in mijn Maus bij een hoekje (schuin van een berg) en er komt een T54E1 rechts van me staan (hij kon geen klap raken), maar hij moest en zou langs me komen.. dus daar ging hij.. naar voren en naar achter..

Na het vragen of hij op kon houden kreeg ik een paar scheldwoorden naar me kop geslingerd.. Nu had hij pech dat ik links stond in een redelijk zware tank en er rechts van hem een berg stond. Ik draai mijn hull naar rechts en schuif hem zo schuin de berg op.. toen na 30 seconden gevraagd of ie nu wel op wilde houden..

-

Kwam gister ook nog een figuur tegen die mij noob noemde.. hij had een 39% winrate.. ik legde hem uit dat mijn survivalrate nog hoger was dan zijn winrate en dat ie beter zijn mond maar kon houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Nemean schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:34:
[...]

Dat is het zelfde als mensen die continue tegen je aan lopen te rijden (geen damage maar wel dat je gun alle kanten op vliegt). Dus ik sta in mijn Maus bij een hoekje (schuin van een berg) en er komt een T54E1 rechts van me staan (hij kon geen klap raken), maar hij moest en zou langs me komen.. dus daar ging hij.. naar voren en naar achter..

Na het vragen of hij op kon houden kreeg ik een paar scheldwoorden naar me kop geslingerd.. Nu had hij pech dat ik links stond in een redelijk zware tank en er rechts van hem een berg stond. Ik draai mijn hull naar rechts en schuif hem zo schuin de berg op.. toen na 30 seconden gevraagd of ie nu wel op wilde houden..

Kwam gister ook nog een figuur tegen die mij noob noemde.. hij had een 39% winrate.. ik legde hem uit dat mijn survivalrate nog hoger was dan zijn winrate en dat ie beter zijn mond maar kon houden.
Ben de laatste tijd bezig om wat milage op mijn E-100 te krijgen en de top gun te unlocken. Maar je kan met zo'n zware tank inderdaad geintjes uithalen. Ik had gisteren een IS-4 kunnen afmaken , maar het was leuker om hem met zijn zijn laatste 400 hp het water in te duwen en kopje onder te houden totdat hij verzoop. Op zo'n moment voel je je een heel grote bully in een e-100. Ik moet alleen nog eens een keer die tank succesvol op een andere tank weten te parkeren, had laatste de mogelijkhied hem op een foch 155 te laten vallen, maar iemand schoot me net af op het laatste moment.

Deze tank begint me steeds meer te bevallen, als je hem goed parkeert weten alleen de beste spelers hoe ze je nog kunnen damagen of premium ammo schieters. (valt me op hoe goed ze die turret rand nog weten te raken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
Ben het ook al aardig zat dat mensen tegen mij aanbeuken. Eerst een rijtutorial laten doen :')

Of dat mensen vlak voor mij langsrijden als ik aan het mikken ben i.p.v. even achter mij langs. Soms kan het even niet maar handig is het niet dat je voor iedereen langs rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:19
Gisteren ook iets apats meegemaakt op Erlenberg. Reed een brug over in een AT-2, komt er een Stug aan in volle vaart ramt me in de zijkant en blijft op de railing hangen. Uiteindelijk valt die kerel in het water verdrinkt en krijg ik een teamkill op mijn naam, met als gevolg dat mijn team mij gaat lopen beschieten. Nog nooit eerder mee gemaakt..

Untappd: Louwke80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Louwke schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 13:17:
Gisteren ook iets apats meegemaakt op Erlenberg. Reed een brug over in een AT-2, komt er een Stug aan in volle vaart ramt me in de zijkant en blijft op de railing hangen. Uiteindelijk valt die kerel in het water verdrinkt en krijg ik een teamkill op mijn naam, met als gevolg dat mijn team mij gaat lopen beschieten. Nog nooit eerder mee gemaakt..
In zulke gevallen is het wel jammer dat ze het systeem hebben aangepast, voorheen kon je ze nog zonder gevolgen het water in duwen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
ThomasG schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 13:20:
[...]
In zulke gevallen is het wel jammer dat ze het systeem hebben aangepast, voorheen kon je ze nog zonder gevolgen het water in duwen :+
Ik had ergens gelezen dat ze het systeem gaan aanpassen en de penalty voor ramming damage opnieuw te berekenen aan de hand van de relatieve snelheid tussen de 2 tanks. M.a.w. als je stilstaat en geramd wordt is het die ander zijn probleem en moet hij dokken. Of dat hiervoor ook gaat gelden zou ik niet durven te zeggen, maar lijkt me wel logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Laatst online: 14:07
defiler1974 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 13:32:
[...]

Ik had ergens gelezen dat ze het systeem gaan aanpassen en de penalty voor ramming damage opnieuw te berekenen aan de hand van de relatieve snelheid tussen de 2 tanks. M.a.w. als je stilstaat en geramd wordt is het die ander zijn probleem en moet hij dokken. Of dat hiervoor ook gaat gelden zou ik niet durven te zeggen, maar lijkt me wel logisch.
Ok. Dus gewoon voor iemand gaan rijden en vol op de rem trappen en de credits lopen binnen :P.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
filipy23 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 13:48:
[...]

Ok. Dus gewoon voor iemand gaan rijden en vol op de rem trappen en de credits lopen binnen :P.

Babs out!
8.8 patch notes:

Changed the rules for determining who causes a ramming. It will now default to the player whose tank has the highest speed at the moment of the ramming encounter.

zit er al in dus.

En bovenstaande werkt dus, heb al een paar fora posts gezien daarover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-09 23:01
Na een lange tijd weer eens gezellig aan het toonen met Edraket. Wat een lol hebben we ahahha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ik ben ook even live vandaag op twitch.tv/remmke :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Babs net als in het normale verkeer afstand houden dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
defiler1974 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:30:
Laatste tijd bezig met de t69, maar ik heb problemen om lekker te spelen in deze tank.

Heb momenteel de midden engine, top gun, stock tracks, 100% crew zonder BIA.
Snipen is geen goed idee met deze tank tenzij je een optie op de flank kan bereiken en alleen zijkanten van tanks hebt. te inaccuraat over grote afstand.
Brawlen heb ik moeite mee doordat hij net te traag is en te weinig armor heeft. Je wordt ook redelijk snel detracked en je hebt net te weinig in je drum om de meest tier 8 tanks kapot te krijgen.
Hull down lijkt me ook niet handig met deze tank vanwege de zwakke turret. Hoewel hij zijwaarts wel een goede despression heeft.

Ik zou proberen zovaak mogelijk alleen de voorkant van de turret te laten zien aangezien die af en toe nog wel eens een aantal shells wil bounchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Zo, 3rd skill begonnen op de Centurion. Deze tank snel verkopen en de crew bewaren voor later :P. Mijn doel om ook 3rd skill op de Batman te halen maar laten varen. Met dubbel crew xp gaat de 2e skill vanaf 80% toch vrij langzaam. Ben tot de 87% gekomen nu.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wontcachme schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:15:
Zo, 3rd skill begonnen op de Centurion. Deze tank snel verkopen en de crew bewaren voor later :P. Mijn doel om ook 3rd skill op de Batman te halen maar laten varen. Met dubbel crew xp gaat de 2e skill vanaf 80% toch vrij langzaam. Ben tot de 87% gekomen nu.
Tell me about it.. 5e crew skill op de T57 (71%) en dan straks ook 5e crewskill op mijn E-50M..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Van de tweede naar de derde skill valt het nog wel reuze mee om dat te halen hoor, zeker op tanks zoals de BatChat waar je vrij makkelijk exp mee kunt binnen harken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

psychoclown schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:27:
Van de tweede naar de derde skill valt het nog wel reuze mee om dat te halen hoor, zeker op tanks zoals de BatChat waar je vrij makkelijk exp mee kunt binnen harken.
Maar dan moet je wel teams met hersens hebben :P. Als teams eraan gaan in 3 minuten kan je als batman amper wat doen.

Ik hoop op snel nog eens 2x crew xp of 3x. Zeker 3x crew xp was voorheen veel vaker volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Heb op mijn 268 bijna 3 skills op 100%, 1 crew member zit al op de 4e skill, de andere volgen binnenkort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Op de meeste tanks heb je wel een team nodig dat langer leeft dan een goudvis maar op de BatChat scoor je toch al snel best wat exp, zeker gezien je drum tik je makkelijk wat kills binnen.

Mooie pot op de Object 140 van afgelopen week:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
Anniversary Manoeuvres – Self-Propelled Gun Month, dit is er 1tje die maar oversla.

Binnen een paar dagen heb ik de Object 140 unlocked en daarna of de britse of duitse medium lijn afmaken (beide tier 8) of de tweede RU of Duitse TD lijn.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
ben benieuwd of je via de huidige td lijn kan inhaken ergens op de nieuwe td lijn. Iemand al wat meer info daarover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Soms snap ik er de ballen van met de XP die je krijgt...
9511 damage en 5 kills in mijn Object 268 en maar 1677xp (met premium) krijgen :s. Meeste damage tegen tier 10's gedaan en maar 4 hits op T9, 8 en 7.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8Df2xsW.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/a5MuXDp.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Bean77 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 18:02:
ben benieuwd of je via de huidige td lijn kan inhaken ergens op de nieuwe td lijn. Iemand al wat meer info daarover?
Volgens mij moet je echt gewoon vanaf bijna 0 (in dit geval de marder II) beginnen helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Wat is er met de teams vanavond? Elk potje met de platoon 3k+ dmg gedaan en dan nog gewoon keihard verliezen. Degene met wie ik speelde heeft er vanavond 15 gespeeld en 2 gewonnen met een avg damage van 3500......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
wsLy schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 18:04:
Soms snap ik er de ballen van met de XP die je krijgt...
9511 damage en 5 kills in mijn Object 268 en maar 1677xp (met premium) krijgen :s. Meeste damage tegen tier 10's gedaan en maar 4 hits op T9, 8 en 7.

[afbeelding]
[afbeelding]
Als ze door een ander gespot zijn 'kost' het je XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr34m3dd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:26:
Na een lange tijd weer eens gezellig aan het toonen met Edraket. Wat een lol hebben we ahahha
Ja, dat was dikke pret...
Vooral die ene pot op Arctic Region dat we in het begin liepen te trollen en geraged werden door ons team en dan uiteindelijk de "gg" in chat krijgen omdat je met z'n 2-en de al bijna verloren pot toch weet te winnen.
Inclusief teamkill en topgun muhahahahaaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zo.. weer een tier 10 unlocked :) Momenteel 8 tier 10's, alleen de Object 140 nog kopen. De volgende grind zal naar de JagdPanzer E-100 worden en als ik de T30 heb gekocht naar de T110E4 :)

Researched:
Object 140 researched. Undistributed experience spent: 190. Free Experience spent: 0.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
wsLy schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 20:00:
Zo.. weer een tier 10 unlocked :) Momenteel 8 tier 10's, alleen de Object 140 nog kopen. De volgende grind zal naar de JagdPanzer E-100 worden en als ik de T30 heb gekocht naar de T110E4 :)

Researched:
Object 140 researched. Undistributed experience spent: 190. Free Experience spent: 0.
Netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zucht, doe ik een paar potjes gaan zodra we wel winnende teams hebben al mijn kansen op mooie scores verloren door gekke misses, gare bounces.. dat is nu echt wat ik het meest frustrerende aan deze game vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 20:38:
Zucht, doe ik een paar potjes gaan zodra we wel winnende teams hebben al mijn kansen op mooie scores verloren door gekke misses, gare bounces.. dat is nu echt wat ik het meest frustrerende aan deze game vind.
Ik heb dat per definitie altijd met 1 bepaalde tank, het is alsof die tank gewoon behekst is.. en dat is de Leopard PTA. Volledig ingezeroed, gunner besluit 5 meter in de grond te schieten. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Nemean schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 21:04:
[...]

Ik heb dat per definitie altijd met 1 bepaalde tank, het is alsof die tank gewoon behekst is.. en dat is de Leopard PTA. Volledig ingezeroed, gunner besluit 5 meter in de grond te schieten. :F
Bij mij de jagdtiger.. maar ik moet er toch eens doorheen grinden.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SehudeKoza
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 15:09
Vanmiddag de StuG III unlocked en gekocht en wat is dat een heerlijk tankje met die top gun (meer een laser). Enige nadeel is dat je maar 36 shells hebt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Begonnen aan de Franse heavy lijn. Nu bij de ARL en dat is op papier een prima tank, maar verder dan het papier hoeft die ook niet te komen. Die tank past echt totaal niet bij mijn speelstijl. Die gun heeft soms 6 seconden nodig om te aimen en nu veel mensen gold shells meenemen kan je niet veel shells koppen.

Iemand nog tips voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oosterhofjf schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 23:26:
Begonnen aan de Franse heavy lijn. Nu bij de ARL en dat is op papier een prima tank, maar verder dan het papier hoeft die ook niet te komen. Die tank past echt totaal niet bij mijn speelstijl. Die gun heeft soms 6 seconden nodig om te aimen en nu veel mensen gold shells meenemen kan je niet veel shells koppen.

Iemand nog tips voor me?
Als aimtime zo'n groot probleem is zou je misschien de 90mm F3 kunnen proberen? Ja, je verliest dan wel een hoop penetratie (212 vs. 170), maar je krijgt er betere aim time (3,4 vs. 2,9) en snellere RoF (6 vs. 6,82) voor terug. Bovendien is 170 pen op Tier 6 niet verkeerd (nog steeds beter dan de M6). Voor sommige Tier 8s heb je dan misschien wel wat gold shells nodig (248 pen).

Helaas heb ik het zelf nog niet kunnen testen (ben nog bij de BDR G1B), maar ik ga vrijwel zeker de ARL met die gun spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

filipy23 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 13:48:
[...]

Babs out!
heb ik al 2x met arty gedaan

vluchten voor een scout en als deze vlak achter je zit, vol naar achteren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Vanmorgen iemand in de SU-26 een slechte dag bezorgd. Hij was kennelijk ff vergeten dat de turret van de SU-26 kan draaien >:).
Zijn reactie: WTF??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 00:36:
[...]

Als aimtime zo'n groot probleem is zou je misschien de 90mm F3 kunnen proberen? Ja, je verliest dan wel een hoop penetratie (212 vs. 170), maar je krijgt er betere aim time (3,4 vs. 2,9) en snellere RoF (6 vs. 6,82) voor terug. Bovendien is 170 pen op Tier 6 niet verkeerd (nog steeds beter dan de M6). Voor sommige Tier 8s heb je dan misschien wel wat gold shells nodig (248 pen).

Helaas heb ik het zelf nog niet kunnen testen (ben nog bij de BDR G1B), maar ik ga vrijwel zeker de ARL met die gun spelen :)
Heb de gun erop zitten. Past beter bij mij.

Net mooi voorbeeld van een faalteam:

7 tanks van ons over vs 1 at15. Rijden letterlijk 1 voor 1 met de zijkant naar die tank toe. Prachtig op een rijtje. Mega faal! echt onvoorstelbaar. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
Is de zijkant niet het sterkste dan? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Scheelt wel mikken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 17:01
Bean77 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 18:02:
Begint precies maar bij T4, dus het zal wel ergens inpikken denk ik. Naast de Hetzer ofzo zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
Nu ik de laatste tijd wat meer tier 9 speel merk ik toch echt wel dat de td's enorm in aantal is gestegen.. door de afwezigheid van arty is het een wildgroei geworden van tier 9 en 10 TD's en ik speel voornamelijk mediums en lights en in potjes met 50+% TD's ben je echt in no time dood.. ze staan met z'n alle te campen in de bosjes en voordat je ze spot heb je al 3 800+ hits in je donder en ben je dood.. van mij mag arty weer een kleine buff krijgen zodat de balans weer terug is....

en na 100+ potjes met de M46 patton moet ik zeggen dat ik het geen fijne tank vindt.. ik speel er niet slecht in..(54% win) maar de M46 heeft eigenlijk niks goed behalve de dmg per schot... armor is papier, turret is papier, kanon is zo scheef als een hoer.. en hij is niet echt snel.. snel naar de m48 patton.. ben er bijna ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Jip99 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:50:
Nu ik de laatste tijd wat meer tier 9 speel merk ik toch echt wel dat de td's enorm in aantal is gestegen.. door de afwezigheid van arty is het een wildgroei geworden van tier 9 en 10 TD's en ik speel voornamelijk mediums en lights en in potjes met 50+% TD's ben je echt in no time dood.. ze staan met z'n alle te campen in de bosjes en voordat je ze spot heb je al 3 800+ hits in je donder en ben je dood.. van mij mag arty weer een kleine buff krijgen zodat de balans weer terug is...
Al die TD's zijn juist veelal die arty spelers die een nieuwe point & click wonder hebben gevonden. Voeg daar de geweldige missions van Wargaming aan toe, 50K damage per dag, en ta-da!

Overigens is het een utopie dat arty camping tegengaat, het zorgde er juist voor dat heavies weer zoveel mogelijk achter een steen of huis bleef campen omdat je anders weer 25 arty shells op je dak kreeg. Poeh poeh dat is leuk zeg! En dan liep iedereen weer te janken dat de heavies niet vooruit gaan.

TD zergs zijn vervelend, maar nog altijd beter dan google maps 1-hit wonders.

[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 15-10-2013 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Mja arty zie je ook steeds meer terugkomen na de nerf. Dus dat valt op zich ook nog wel mee.

En arty gaat campen niet tegen, tis alleen andere manier van campen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
Kaap schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:58:
[...]

Al die TD's zijn juist veelal die arty spelers die een nieuwe point & click wonder hebben gevonden. Voeg daar de geweldige missions van Wargaming aan toe, 50K damage per dag, en ta-da!

Overigens is het een utopie dat arty camping tegengaat, het zorgde er juist voor dat heavies weer zoveel mogelijk achter een steen of huis bleef campen omdat je anders weer 25 arty shells op je dak kreeg. Poeh poeh dat is leuk zeg! En dan liep iedereen weer te janken dat de heavies niet vooruit gaan.

TD zergs zijn vervelend, maar nog altijd beter dan google maps 1-hit wonders.
ik ben weer eens arty gaan spelen om wat meer variatie te brengen in het spel..en ik ben nu bij de tier 6 franse arty en die mist echt enorm vaak.. ook al ben je fully aimed en staat je target stil.. ik denk dat ik 40~50% mis.. dus echt OP is arty niet meer.. en het gaat campen deels tegen.. want sommige tds gaan gewoon met z'n 3een in een bos staan zonder hard cover en vertrouwen op hun enorm sterke frontal armor.. en het is ding spot.. boom boom boom en dood.. omdat een obj 740 en jpz e 100 je gewoon klappen geven waar je niet meer van wakker wordt.. en arty zou kunnen focussen op die plekken..(magic forrest achtige plekken)

maar ja hoe krijg je de balans terug? want er zijn genoeg maps waar je tds niet makkelijk kan flanken..
Pagina: 1 ... 20 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)