[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 31 Laatste
Acties:
  • 70.482 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:02
rgras schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 17:57:
Doe jezelf een plezier en disable die functie.
`

Om die reden heb ik een lange tijd zonder xvm gereden. Wilde gewoon niet weten in wat voor team ik terecht kom. Uiteindelijk is het wel verdraaid handig om je team en de tegenstanders te peilen. Maar als een platoon van 3 wat ook nog toptier is een gemiddelde winrate van 45% heeft... ga ik lekker campen :D

Goeie oude tijd dat de hummel top tier was. Goeie oude tijd waar ik met mijn mausje vrolijk rondreed zonder schade op te lopen en altijd aan het vluchten was naar de beste plekken waar ik veilig stond voor arty schoten. Goeie oude tijd dat mr. blue bijna uit mijn computer kroop om te vertellen wat we moesten doen bij clanwars _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Zo.. begint goed met 2 prima potjes maar dan de BatChat.. 4x loss en echt de allergrootste debielen gezien (+ ongelooflijk unlucky schoten).

Potje op IndienPanzer, 50% tier IX en ik heb met maar 1770 damage meeste damage dealt. Het is soms echt ongelooflijk :/

[ Voor 30% gewijzigd door psychoclown op 10-10-2013 20:25 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
oosterhofjf schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 19:32:
[...]
`

Goeie oude tijd dat de hummel top tier was. Goeie oude tijd waar ik met mijn mausje vrolijk rondreed zonder schade op te lopen en altijd aan het vluchten was naar de beste plekken waar ik veilig stond voor arty schoten. Goeie oude tijd dat mr. blue bijna uit mijn computer kroop om te vertellen wat we moesten doen bij clanwars _/-\o_
We hadden toen wel een mooie club. Lekker op Lakeville met de Is-7's er op en erover. En als je niet doorreed kreeg je het te horen. Good old days...

Ik heb clanwars daarna nooit meer zo leuk gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Dit is een beetje het niveau van mijn teammaten vanavond:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mBEpDqkHmls0JU82YzOWO0gY/thumb.jpg

Was dus een T9 pot op Murovanka, gaan al onze T9's het bos in.. :')

Net wel de Halonen medal gehaald in de Hellcat, dus niet alles gaat verloren :)

[ Voor 9% gewijzigd door Mr_Size op 10-10-2013 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Same here... Wat een grafteams, speel alleen tier 9 en 10 maar man man man wat een complete idioten zijn weer online! Doen 1 schot en dan sterven ze, gigantisch veel spelers gezien met minder dan 1000 damage of gewoon helemaal geen damage done op tier 10.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Heb af en toe ruzie met de gun van de Su-122-44. Weet dat deze gun niet de beste aim tijd heeft, maar soms is het gewoon de ongeluk brenger.. Zojuist op 150 meter van een IS. 1e schot zijkant turret zichtbaar: mis. 2e schot mis, 3e mis. Daarna Volledig de voorkant voor me. 1e schot mis (tank helemaal in de aim cirkel) 2e schot tracks, 3e schot raak (hurray!) 4e schot mis, 5e schot raak, 6e schot bounce op de zijkant... 13 hp over... Ga ik verder naar de JT 8.8 3 schoten op de onderplaat bounce van dichtbij... gr.... En dan het volgende potje schiet ik wel alles raak? vraag me niet naar de logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Zucht, heb ik eindelijk eens een unicum in MIJN team, gaat ie z'n stats lopen padden ipv het team te helpen.. Ja, hij deed uiteindelijk 3600 dmg, maar als hij mij gewoon had geholpen met de basis verdedigen hadden we kunnen winnen. Nu kansloos verloren met 7-15 omdat meneer alleen met zichzelf bezig was. Reageerde ook totaal niet in chat. Behoorlijk frustrerend..

@hierboven: de gun op de SU-122 is gewoon een giga trollgun.. en meestal trolled ie jou :+

[ Voor 11% gewijzigd door Mr_Size op 10-10-2013 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
:$

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54510589/WoT/Screenshots/T1E6%20%281%29.jpg

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:01
Hoe noemt die mod al weer die op je map de kijkrichting van een vijandelijke tank laat zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-09 06:26
Bah, 8 kills in een T40 en dan niet kunnen winnen, omdat ik een campende B1 niet dood krijg :(

Dus geen Ace :(

http://wotreplays.com/site/379010#karelia-dweebus-t40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-09 20:38
Net een heerlijk potje in m'n KV-2. In een tier 8 game over 2.7 K dmg. Die KV-2 is echt een alles of niets tank voor mij. Of het gaat heel lekker of het gaat helemaal niet. Komt ook omdat je redelijk afhankelijk bent van je team en de mogelijkheid om in cover te reloaden. Nu was er constant 1 of 2 medium vlak bij mij, zodat ik rustig kon reloaden en dan weer flink uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ter compensatie voor mijn stomme losses van vanavond en lossstreak in Indien:
Victory!
Map: Siegfried Line
Date: 10-10-2013 21:31:41
Vehicle: Indien-Panzer
Exp: 2.251 Credits: 60.039
Achievements: : Top Gun, Sniper, Brothers in Arms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 16:07
Super spannende pot op Ruinberg in M60. Sterke start (alleen ik niet), maar we verloren de voorsprong in het midden van de pot. Vervolgens ging het gelijk op tot het moment dat ik op 400hp en een JPE100 op 900hp tegen een full hp M103 stonden. Wij starten maar met cappen en ik weet de M103 een keer te raken voor hij bij de cap is. Vervolgens kat en muis spelen waarbij ik me steeds achter de JPE100 wist te verstoppen.

Per ongeluk de JPE100 gedood met een shell die voor de M103 bedoeld was. Ik wordt gelijk gestraft en sta nog op enkele hp'tjes. Had nog 2 schoten nodig voor de M103 en dat lukte door het lijk goed te gebruiken en een mazzeltje met een misser van hem.

Laatste minuut was nogal adrenalinegevuld en ik had daarna wel even nodig om bij te komen.

Hoe ook, kijk maar: http://wotreplays.com/site/379235

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
BramSd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 00:00:
Super spannende pot op Ruinberg in M60. Sterke start (alleen ik niet), maar we verloren de voorsprong in het midden van de pot. Vervolgens ging het gelijk op tot het moment dat ik op 400hp en een JPE100 op 900hp tegen een full hp M103 stonden. Wij starten maar met cappen en ik weet de M103 een keer te raken voor hij bij de cap is. Vervolgens kat en muis spelen waarbij ik me steeds achter de JPE100 wist te verstoppen.

Per ongeluk de JPE100 gedood met een shell die voor de M103 bedoeld was. Ik wordt gelijk gestraft en sta nog op enkele hp'tjes. Had nog 2 schoten nodig voor de M103 en dat lukte door het lijk goed te gebruiken en een mazzeltje met een misser van hem.

Laatste minuut was nogal adrenalinegevuld en ik had daarna wel even nodig om bij te komen.

Hoe ook, kijk maar: http://wotreplays.com/site/379235
Kan me voorstellen dat je op het einde van de pot zweethandjes had :P Knap geschoten op het einde. Die jp e100 was behoorlijk pannekoek zeg.

Zal ook een leuke match uploaden:

http://wotreplays.com/site/379285#murovanka-wapper-su-122-44

Match had geen seconde langer moeten duren en ik heb echt heel veel geluk gehad met het goede spel van de IS-6.

[ Voor 9% gewijzigd door oosterhofjf op 11-10-2013 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 23:00
gisteren een heerlijke dag gehad. In totaal geeindigd met 40 potjes (6 TCs) en een winrate van precies 80%. Jammer dat de TC's mijn WN7 naar beneden trokken, maar met iets meer dan 1900 een zeer geslaagde dag voor mij.
Hopelijk vanavond een leuk vervolg.....

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 22:15
Ook hier hetzelfde geval. Een mooie dag gisteren: de E4 gekocht :)

De weekend special is nou niet echt geweldig....
http://worldoftanks.eu/en/news/44/steel-warrior-weekend/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freelh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:24
pkregting schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:45:
Ook hier hetzelfde geval. Een mooie dag gisteren: de E4 gekocht :)

De weekend special is nou niet echt geweldig....
http://worldoftanks.eu/en/news/44/steel-warrior-weekend/
Bweuk, de filter blokkeert alles wat maar in de buurt komt van WoT (enkel Tweakers is bereikbaar). Moet ik nog tot vanavond wachten op dat overzichtje... Heb enkel 'steel warrior' als hint :X .

Laten we hopen dat het wat in de lijn ligt met mijn grinds. Ben op drie lijnen klaar voor tier up, maar wacht wat tot de eerste skills vol zitten (3->4, 3->4, 5->6). De fun is het voornaamste. Zal me toch nog zo'n 50-100 battles kosten per tank. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:42
freelh schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:50:
[...]

Bweuk, de filter blokkeert alles wat maar in de buurt komt van WoT (enkel Tweakers is bereikbaar). Moet ik nog tot vanavond wachten op dat overzichtje... Heb enkel 'steel warrior' als hint :X .
Bij deze:

Commanders,

This weekend will be the perfect time to show off your prowess in tank-driving, and prove that you are worthy of calling yourselves Steel Warriors! Descend upon your enemies like a tidal wave of red-hot lead and confirm your superiority by planting your flag on the mound of burning wrecks that were once your enemies! Here are a few things to help you out on your path to domination:

Double Crew Experience
Train your valiant crew at double the rate and add their skills to your ferocity on the battlefield!

50% discount and 50% income bonus on the following vehicles:
V T1 Heavy Tank
V AT 2
V StuG III
V BDR G1 B
V KV-1
V Type T-34
IV M3 Lee
IV Matilda
IV Pz.Kpfw. III
IV AMX 40

50% discount on the following premium tank:
IV Valentine II

Use this opportunity to get this Soviet Tier IV Premium Light Tank at half the usual price!

30% discount on the following premium tank destroyer:
VII AT 15A

This British Tier VII Premium Tank Destroyer is a one tough nut to crack and now you can get it for 1/3 less!

50% Discount on Barrack Slots
Now is the perfect time to get some additional bunks for your brave tankers!

Mission: Fearsome Fortress
Goal
Gain the Steel Wall medal

Reward
X2 Crew Experience (stacks with main bonus to give you x3 overall!)

Conditions
Random Battles Only

You can enjoy these bonuses from Saturday 12th October 2013 07:10 CEST (GMT +2) until Tuesday 15th October 2013 07:00 CEST.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
lol, precies tegelijkertijd, zie boven ^^

[ Voor 96% gewijzigd door djengizz op 11-10-2013 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
Bean77 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 07:20:
gisteren een heerlijke dag gehad. In totaal geeindigd met 40 potjes (6 TCs) en een winrate van precies 80%. Jammer dat de TC's mijn WN7 naar beneden trokken, maar met iets meer dan 1900 een zeer geslaagde dag voor mij.
Hopelijk vanavond een leuk vervolg.....
Ik ging zelf ook erg lekker gisteren, na 30 potjes een winrate van 73%. Voelt een stuk beter dan die 30% winrate van maandagavond.

Eindelijk begint de T-54 weer een beetje te lopen, nog iets van 50K xp voordat ik de Object 140 hebt unlocked.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Jammer ik had gehoopt op crew retraining voor de helft want dat kan ik wel goed gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 13:51
Wat heb ik toch af en toe een hekel aan deze game.

Rij je in je JPE100 met je premium shell geladen (gewoon omdat het kan). Komt er een IS7 voorbij schiet je hem voor in zijn zijkant en bounce.
Ik dacht oke kan gebeuren blijft WoT natuurlijk. 30sec later komt hij weer voor bij het huis met zijn zijkant zichtbaar en weer bounce met een premium shell.
Uiteindelijk kon hij mij killen door mijn lower hull te raken onder een hoek van 60 graden en elk schot was natuurlijk een penetration schot. Maar mijn 400mm pen shots gaan natuurlijk niet door zijn zijkant heen.

Russisch tanks hebben echt magische armor. Zovaak om die dingen de meest vreemde bounces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Hm, steel walls haal ik wel regelmatig binnen per speelsessie, toch wel vaak een stuk of drie, dus dat wordt lekkere crew XP. E-75 ftw! :D
itsleon schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:10:

Rij je in je JPE100 met je premium shell geladen (gewoon omdat het kan). Komt er een IS7 voorbij schiet je hem voor in zijn zijkant en bounce.
Ik dacht oke kan gebeuren blijft WoT natuurlijk. 30sec later komt hij weer voor bij het huis met zijn zijkant zichtbaar en weer bounce met een premium shell.
Uiteindelijk kon hij mij killen door mijn lower hull te raken onder een hoek van 60 graden en elk schot was natuurlijk een penetration schot. Maar mijn 400mm pen shots gaan natuurlijk niet door zijn zijkant heen.

Russisch tanks hebben echt magische armor. Zovaak om die dingen de meest vreemde bounces.
Stond je op grote afstand? Want snipen met premium shells is niet echt ideaal. Maar ik heb ook vaak dit soort frustrerende bounces hoor, de topgun van de T30 heeft er ook een handje van, ook gewoon met normale AP shells. Had gisteren nog een ding op de zijkant van een Foch, met een shell van 276 pen.. 8)7 (potje wel gewonnen overigens door uiteindelijk 4,7K dmg te doen, maar dat is een ander verhaal :+ )

[ Voor 81% gewijzigd door Mr_Size op 11-10-2013 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
itsleon schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:10:

Ach gisteren ook nog de meest idiote bounces gehad met mijn Object 140. Eentje was wel helemaal idioot, ik had gold shell geladen voor een E3 maar ik zie een kans om eerst arty achter hem te pakken. Vlakke zijkant resulteert in een bounce.
Uiteindelijk wel super goede pot gehad maar dat had net de kers kunnen wezen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 11-10-2013 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 13:51
Mr_Size schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:22:
Hm, steel walls haal ik wel regelmatig binnen per speelsessie, toch wel vaak een stuk of drie, dus dat wordt lekkere crew XP. E-75 ftw! :D

[...]

Stond je op grote afstand? Want snipen met premium shells is niet echt ideaal. Maar ik heb ook vaak dit soort frustrerende bounces hoor, de topgun van de T30 heeft er ook een handje van, ook gewoon met normale AP shells. Had gisteren nog een ding op de zijkant van een Foch, met een shell van 276 pen.. 8)7 (potje wel gewonnen overigens door uiteindelijk 4,7K dmg te doen, maar dat is een ander verhaal :+ )
Minder dan 100m afstand. Je word hier af en toe zo gek van. Was er ook gelijk klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Bouncen met mijn object 268, met 303mm standaard penetration, is ook leuk.. vooral als het de zijkant of achterkant van een tank betreft...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 20-09 07:33
Ik heb eens gebounced met een 250mm penetration 122mm shell op de achterkant van een ELC, die 10mm armour heeft.

Dan heb je niet alleen vlele malen meer penetration dan de pantserdikte, je shell is ook vele malen groter dan de pansterdikte waardoor de 3-caliber rule aan de gang zou moeten gaan. Naja, niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Leuke pot in mijn T32 van afgelopen Zondag, eind kon beter maar goed win is win :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freelh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:24
Hm, de Mathilda eens afstoffen. Heeft waarschijnlijk eerder een klein onderhoud en een kickstart nodig na zo'n lange stilstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Laatst online: 14:18
Misschien is het een idee om dit weekend een Matilda op de kop te tikken (voor weinig) als voorbereiding op de 2e campaign??

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
2de campaign? Ik heb nog een Matilda staan. Erg goeie en vermakelijke tank. Die 2 churchills daarna zijn een stuk minder wat mij betreft. Moet nog even tot de Black prince

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Matilda is gewoon pure <3 Speel elke dag wel 1 of 2 potjes erin, misschien dit weekend wat meer om wat steel walls te verzamelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
Laatst had ik een mooi potje in de Matilda.
Afbeeldingslocatie: http://www.knightsoftheredtable.com/e107_images/maps/malinovka100m.jpg
Vanaf grid F7 stond ik op het laatst toen in beide teams niet veel tanks over waren als een vast weapons platform :P

Ze probeerden onze base (zuiderlijke) in te nemen maar ik kon ze niet zien. Terug rijden zou te lang duren en er was al een scout onderweg. Toen ik ze zag (2 stuks) had ik ze binnen no-time kapot. Mij hebben ze nooit gezien.

Verder nog een paar losse hetzers konden afschieten op het open veld. Maar zonder scoutjes had ik niks kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-09 09:52
Zie net op FTR dat NA server alweer goud tegemoet kan zien door het spelen van WoWP, het blijft toch erg jammer dat we zulke acties hier nooit hebben. In een maand tijd 75 potjes doen voor 2500 goud zou mij wel overhalen om WoWP te installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Hmm zonde want WoWp zal me gestolen worden maar voor maar 75 potjes in een maand tijd 2500 goud zou ik best wel 75 serieuze potjes willen proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:52

wontcachme

You catch me? No you wont

psychoclown schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:03:
Hmm zonde want WoWp zal me gestolen worden maar voor maar 75 potjes in een maand tijd 2500 goud zou ik best wel 75 serieuze potjes willen proberen :)
maximaal 10k gold voor 350 battles :X

Zulke dingen zie je hier echt nooit....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
User schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:43:
Ik heb eens gebounced met een 250mm penetration 122mm shell op de achterkant van een ELC, die 10mm armour heeft.

Dan heb je niet alleen vlele malen meer penetration dan de pantserdikte, je shell is ook vele malen groter dan de pansterdikte waardoor de 3-caliber rule aan de gang zou moeten gaan. Naja, niet dus.
Aan de andere kant, ik had een potje met de isu full ops in een tier 10 match gisteravond.
Ik heb daar schoten gemaakt waar je van denkt dat ze nooit zouden raken.
Op 300 meter afstand een E-100 waarvan nog net een streepje van de turret te zien was. Een tiger 2 op 400 meter afstand op zijn turret roof geraakt. En een E-75 op zijn onderplaat op +400 meter. Allemaal shots die bijna on the move waren met reticle niet volledig ingezoomd.

En 2 dagen geleden besloot ik eens een rondje met mijn batchat te rijden met alleen premium ammo. Ik heb in totaal 4 keer een tank in de fik geschoten, waarvan een jagdtiger 2 keer. Het leek wel of ik met incindiary ammo aan het schieten was.

geluk of ongeluk lijkt in ieder geval in gelijke mate verdeeld te worden is mijn ervaring, behalve dat ongeluk minder snel vergeten wordt.

[ Voor 6% gewijzigd door defiler1974 op 11-10-2013 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 17:01
defiler1974 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:21:
[...]
geluk of ongeluk lijkt in ieder geval in gelijke mate verdeeld te worden is mijn ervaring, behalve dat ongeluk minder snel vergeten wordt.
Mooi omschreven, dat moet ik onthouden ;)

Zou eigenlijk sticky op deze page mogen hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Ja maar, ja maar.... whinen over ongeluk is veel leuker dan opscheppen over hoe lucky je bent geweest :+

Maar je hebt wel een punt uiteraard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Riegah schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:35:
Zie net op FTR dat NA server alweer goud tegemoet kan zien door het spelen van WoWP, het blijft toch erg jammer dat we zulke acties hier nooit hebben. In een maand tijd 75 potjes doen voor 2500 goud zou mij wel overhalen om WoWP te installeren :)
Edit 2: The American event was cancelled too. Sorry, western capitalists, no gold for you, you haven’t embraced the teachings of comrade Stalin enough!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
defiler1974 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:21:
[...]
Aan de andere kant, ik had een potje met de isu full ops in een tier 10 match gisteravond.
Ik heb daar schoten gemaakt waar je van denkt dat ze nooit zouden raken.
Op 300 meter afstand een E-100 waarvan nog net een streepje van de turret te zien was. Een tiger 2 op 400 meter afstand op zijn turret roof geraakt. En een E-75 op zijn onderplaat op +400 meter. Allemaal shots die bijna on the move waren met reticle niet volledig ingezoomd.
Wat denk je van een batchat ammoracken met een VK2801 op 300 meter afstand terwijl we beide vol gas rond reden ;) In dit geval begon hij trouwens niet eens te klagen en hebben we nog een leuk gesprekje in de chat gehad.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
redwing schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:13:
[...]

Wat denk je van een batchat ammoracken met een VK2801 op 300 meter afstand terwijl we beide vol gas rond reden ;) In dit geval begon hij trouwens niet eens te klagen en hebben we nog een leuk gesprekje in de chat gehad.
Dat zijn de meest heerlijke potten. Vanochtend naast werk en vanmiddag een paar potten gedaan. Sta nu na 10 potten op gemiddeld 5.6k damage met een winrate van 30%. Het weekend komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Komt de testserver nog een keer online vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:47
BramSd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:24:
Komt de testserver nog een keer online vandaag?
Ik hoop het, heb zin om de nieuwe japanse tanks uit te proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Japanse tanks? Nee man, ik wil die Duitse TD's spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
En de nieuwe Duitse TD lijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
BramSd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:28:
Japanse tanks? Nee man, ik wil die Duitse TD's spelen!
Die ook ja, maar ben ergens ook wel benieuwd naar die japanse tanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
SurfBoy schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:31:
[...]

Die ook ja, maar ben ergens ook wel benieuwd naar die japanse tanks
Welke Japanse tanks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Hoop dat de testserver inderdaad vlot online komt, kan ik mooi daar wat verslag van doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
En waardoor komt het eigenlijk dat me laptop op low meestal steady 65 fps heeft en wanneer ik alles op medium zet maar 15 à 20 fps, mij lijkt dat het niet zoveel moet uit maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
SurfBoy schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:32:
En waardoor komt het eigenlijk dat me laptop op low meestal steady 65 fps heeft en wanneer ik alles op medium zet maar 15 à 20 fps, mij lijkt dat het niet zoveel moet uit maken
Schijnbaar toch wel .... ;) (mijne doet hetzelfde maar dan als ik een paar opties van med naar high zet)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
redwing schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:34:
[...]

Schijnbaar toch wel .... ;) (mijne doet hetzelfde maar dan als ik een paar opties van med naar high zet)
Jij kan tenminste op medium spelen, ik niet op me asus k72jk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 17:01
Ben niet zeker of je dat individueel kan aanpassen maar als er iets van shadows is dat je apart kan instellen moet je dat maar eens veranderen. In vele games is dat een fps killer. (Kan het even niet checken op het werk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 18:46

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Shadows en AA maken inderdaad veel verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Joindry schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:37:
Shadows en AA maken inderdaad veel verschil.
Ik heb mijn instellingen van WoT standaard op low gezet en dan de renderdistance op very high, omdat dat toch niks uit maakt qua fps eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 09:44
SurfBoy schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:27:
[...]

Japanse tanks komen pas in 9.0 of later. Deze patch is het de beurt aan de duitse td's. (jammer genoeg :o want op papier klinken de japanners leuk!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
perpixel schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:41:
[...]

Japanse tanks komen pas in 9.0 of later. Deze patch is het de beurt aan de duitse td's. (jammer genoeg :o want op papier klinken de japanners leuk!)
Ow jammer, maar de duitse td's lijken me weer is wat anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
SurfBoy schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:27:
[...]

Onder het, in de chat, roepen van BANZAI!!! een suicide run maken :D
Ik voorzie een rage.

[ Voor 4% gewijzigd door J0rn op 11-10-2013 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Net de amc ac 46 gekocht, even uit proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-09 23:01
Net mn obj 704 unlocked en gekocht. God wat draait dat ding sloom maar de looks oelala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
dr34m3dd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:41:
Net mn obj 704 unlocked en gekocht. God wat draait dat ding sloom maar de looks oelala
Wat een beest is dat toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-09 20:38
wontcachme schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:15:
[...]

maximaal 10k gold voor 350 battles :X

Zulke dingen zie je hier echt nooit....
Blijkbaar was de actie toch 'to good to be true' de NA actie is ook gecancelled. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
blonderulez schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:55:
[...]

Blijkbaar was de actie toch 'to good to be true' de NA actie is ook gecancelled. :?
En terrecht. Net een heerlijke tier10 pot samen met goatz en kyozu gedraaid. Allen boven de 1100 base xp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Net twee potjes achter elkaar 7 kills. Bij 1 potje ermee verloren, wat een XP-record zou worden bij een win...
Tevens net zoveel damage als de rest van het team bij elkaar *slik*.

http://wotreplays.com/site/379860#el_halluf-haast2000-t-54

http://wotreplays.com/sit..._halluf-haast2000-isu-152

[ Voor 12% gewijzigd door Fest op 11-10-2013 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
The public test server is now open.

Update 8.9 is coming, and it’s time to test the changes! The World of Tanks development team needs to conduct a thorough test and they want you to take part.

The development team want to make the game as good as possible and getting your feedback is a big part of that. Taking part in the public test is your chance to let us know your thoughts and suggestions on forthcoming updates. This means we can review your feedback and make any further changes before the update goes live.

All World of Tanks players are eligible to take part in the public test as long as they registered before 1st October 2013. You don’t need to be an experienced tester to join in; you just need to be willing to try out as many of the new features as you can and send us your feedback!

Main Features of Version 8.9
New German Tank Destroyer tech line
Added T-34-3 and 112 Chinese Premium vehicles to the in-game shop
New North American map: “Northwest”
Optimized “Swamp” and “Erlenberg” map performance
Encounter battle option for “Erlenberg” map
New game mode: “Team Battles”
http://worldoftanks.eu/en...st-public-test-update-89/

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:28

thijsco19

KTM 990 SMT

Fest schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 17:35:
Net twee potjes achter elkaar 7 kills. Bij 1 potje ermee verloren, wat een XP-record zou worden bij een win...

Erg mooie score's.

Maar alleen een xp record zou je niet hebben, bij een Battle hero, Epic, Platoon achievements krijg je het aantal xp en credits alsof het een win was. En Top Gun is een Battle hero,wat dus inhoud dat je het zelfde aantal had gekregen bij een win. ;)

Desalniettemin is het een erg mooi score.

Hehe, eindelijk is de testserver online. Heeft even geduurd, alleen nog 'effe' de client updaten.

[ Voor 6% gewijzigd door thijsco19 op 11-10-2013 19:36 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Yeah, eindelijk is de test server online! Gelijk downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zometeen ga ik de testserver livestreamen, dus als er geïnteresseerden zijn.. tune in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy

Je hebt met die ISU-152 gewoon de volle XP gekregen omdat je Top Gun hebt behaald. Als je verliest en je behaald Top Gun dan krijg je dezelfde hoeveelheid XP en credits als in een win.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

psychoclown schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 18:32:
Zometeen ga ik de testserver livestreamen, dus als er geïnteresseerden zijn.. tune in :)
Heb jij hem dan al binnen?
Bij mij is hij nog aan het downloaden....

Aan het kijken! d:)b

[ Voor 4% gewijzigd door thijsco19 op 11-10-2013 18:59 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
wsLy schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 18:44:
[...]

Je hebt met die ISU-152 gewoon de volle XP gekregen omdat je Top Gun hebt behaald. Als je verliest en je behaald Top Gun dan krijg je dezelfde hoeveelheid XP en credits als in een win.
Is dat permanent tegenwoordig? Ik mis blijkbaar een hoop... misschien wat vaker de website in de gaten houden. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Dat is sinds deze update inderdaad permanent, zie mijn reactie een paar post naar boven bij welke rewards je evenveel credits en xp krijgt als bij een win.

Dus je moet nog wel een achievement halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
What the fuck, ligt het nu aan mij of heeft alleen de tier X van de Duitse TD's een autoloader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
rgras schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 19:36:
What the fuck, ligt het nu aan mij of heeft alleen de tier X van de Duitse TD's een autoloader?
Was al vanaf het begin bekend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Hoeveel penn heeft die E100 gun eigenlijk met goldshells?
Net een potje gezien op Kyozu zijn stream van die waffentrager.
eerlijk, lijkt mij het einde te zijn van public tier X random. Dat ding in platoon met een batchat, en gaan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 18:32:
Poeh, downloaden gaat erg traag bij mij; na 15 min. zit 'ie pas op 15%. Gelukkig maar dat ik de tijd nuttig kan besteden en naar je stream kan kijken. Erg goede kwaliteit trouwens en leuk om te kijken! Best een aardig potje in de T-44-85 net :)

Hoop trouwens nog wel op een potje WT E-100, want denk dat ik die gemist heb ;)

EDIT: Daar was dan nog een WT E-100 game... ging helaas niet optimaal :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2013 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
ThomasG schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 19:38:
[...]
Was al vanaf het begin bekend..
Eh.. derp? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
J0rn schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:01:
[...]

Onder het, in de chat, roepen van BANZAI!!! een suicide run maken :D
Ik voorzie een rage.
Hahah, dat is al een rage alleen is die vermomd. Nu wordt er getypt SIEMA en wordt een suicide run gemaakt O-) .

Ontopic:
Ik heb de afgelopen dagen mijn E75 maar eens onder het stof vandaan gehaald. Nog geen top gun en geen top tracks. Dus om de top turret te kunnen mounten maar ff track upgrade gekocht. Moet zeggen dat ding doet het behoorlijk lekker met de KT topgun. Hij bounced als een malle echt al zeer lekker potten in dat ding gehad. Al zeer vaak potten rond de 4k damage gehad ondanks het gebrek aan top gun. Nog 30k tot topgun, dus nog even doorgrinden. Door de zeer slechte teams soms ff wat losestreaks met dik verlies, maar voor de rest speel ik wel kiet of maak ik winst, ondakns het gebrek aan premium. Hoop dat ik straks mijn Winrage met de ding op mijn niveau van de KT kan krijgen.

[ Voor 74% gewijzigd door Gizzy op 11-10-2013 20:20 ]

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
De eerste drie schoten met 276mm pen op de turret van de WTE100.... ding! :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
rgras schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:17:
De eerste drie schoten met 276mm pen op de turret van de WTE100.... ding! :')
Dus geen glassgun >:)

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Het is de meest snelle en accurate gun in de gehele game.. + drum van 6 shells!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

psychoclown schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:29:
Het is de meest snelle en accurate gun in de gehele game.. + drum van 6 shells!
Nerf denkje?
En wat verkies ja 4*750 of 6*560?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Sowieso de 6x 560 door de hogere DPM, betere accuracy, betere aimtime :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
De 'Sturer Emil' is erg interessant, je hebt bijna geen gun traverse en elevation maar dat wordt goed gemaakt door een beestachtig kanon op tier VII en een absurde gun declination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting

Bij de isu game had je een top gun, dus is xp als een win. Die T54 blijft een heerlijke tank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Jeej, eindelijk.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JuH6CaCMexVKlpjcCptzqdKn/full.jpg

Net op tijd voor de patch.
Dan kan ik opnieuw beginnen met 7 (?) tanks voor die medaille weer staat te blinken 8)7
Dus als iemand vragen heeft over tze germans, noem me ervaringsdeskundige. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:46
Snelle jagdtiger met autoloader en turret..... ok dan....

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
rgras schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:42:
De 'Sturer Emil' is erg interessant, je hebt bijna geen gun traverse en elevation maar dat wordt goed gemaakt door een beestachtig kanon op tier VII en een absurde gun declination.
Ja die vond ik in mijn eerste pot ook wel erg sterk. 400m view range dat schiet ook wel lekker op, je moet alleen wel oppassen met je max 15 shells met de top gun.
De tier VIII ziet er vreemd uit maar met de 'E-100 gun' kun je echt heel leuke matches hebben, vond die tank echt geniaal leuk om te spelen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:52

wontcachme

You catch me? No you wont

Het kan niet anders dan dat deze tanks nog een flinke nerf krijgen. Als je kijkt naar de nerfs die de E4 kreeg omdat het te OP was met een turret. De E4 heeft misschien net iets meer dan de helft van de duitse dpm :X

Elke tank is compleet de sjaak als ze tegen deze TD's aan lopen. Nu zijn andere autoloaders ook niet handig om tegen te komen, maar die hebben veel minder dpm in één clip en kunnen niet een andere tank uit de eigen tier compleet omleggen.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-09 23:23

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Hoeveel kosten die nieuwe premiums weet iemand dat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Joindry schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:07:
Jeej, eindelijk.

[afbeelding]

Net op tijd voor de patch.
Dan kan ik opnieuw beginnen met 7 (?) tanks voor die medaille weer staat te blinken 8)7
De 8.9 vertaling is het niet met je eens. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

User schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:26:
[...]
De 8.9 vertaling is het niet met je eens. :P
Wil je soms zeggen dat je ook weer alle modules gaat moeten researchen zoals vroeger?
Of dat de medaille niet langer vervalt na implementatie van nieuwe tanks? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Paar 8.9 testserver tanks getest en op Youtube gezet:

[ Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 11-10-2013 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:04:
[...]

Poeh, downloaden gaat erg traag bij mij; na 15 min. zit 'ie pas op 15%. Gelukkig maar dat ik de tijd nuttig kan besteden en naar je stream kan kijken. Erg goede kwaliteit trouwens en leuk om te kijken! Best een aardig potje in de T-44-85 net :)

Hoop trouwens nog wel op een potje WT E-100, want denk dat ik die gemist heb ;)

EDIT: Daar was dan nog een WT E-100 game... ging helaas niet optimaal :P
ik heb ergens iets gemist, maar had ook een t-44-85 in mn garage staan. waar komt die vandaan :?
best een leuke premium :)

tier 10 td schiet best leuk. herlaad de volgende in de drum snel en de aim blijft ook goed :)
tier 9 vind ik ook erg leuk.... rest moet ik nog proberen.

ze schieten alleen slecht naar beneden :/
psychoclown schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:42:
Sowieso de 6x 560 door de hogere DPM, betere accuracy, betere aimtime :)
die had ik er dus ook op. geweldige gun

[ Voor 11% gewijzigd door TRX op 12-10-2013 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Joindry schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:06:
[...]

Of dat de medaille niet langer vervalt na implementatie van nieuwe tanks? :?
Dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
TRX schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 09:13:
[...]
ze schieten alleen slecht naar beneden :/
Probeer de tier VII dan maar eens:
Afbeeldingslocatie: http://ftr.wot-news.com/wp-content/uploads/2013/10/shot_0012.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:47
rgras schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 10:23:
[...]

[afbeelding]
Ja die heeft wel goede depression, maar tier 8+ allemaal niet, maar niet echt een probleem ofzo. Vind ze echt heerlijk spelen. tier8 met E100 derp is geniaal, tier9 met JT gun is super, en tier x met de JT is een soort super amx 50/100. Camo mag dan van geen van allen echt heel goed zijn, slecht is het ook niet, zeker met die spotting range. De grote van de tier X kan je trouwens prima gebruiken voor wat ongebruikelijke hulldown posities, de gun zit erg hoog namelijk, je kan gewoon prima over rotsen schieten waar je normaal gesproken schuilt en moet zeggen dat de koepel meer bounced dan een leo :P

Tier 9 is ook echt een heerlijke hulldown / om het hoekje sniper, 9-10 seconden reload met JT, gun helemaal achterop met klein koepeltje en goede aimtime en accuracy,je hoeft maar een heel klein stukje van jezelf te laten zien en je kan in 2-3 seconden hebben geschoten en weer veilig zijn _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Kojoottii op 12-10-2013 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
[...]

[afbeelding]
Die tier 7 duitse td heeft gewoon te veel gun depresion, de tier 10 is ook leuk om mee te spelen, ik heb ook nog even die 2 japanse tanks iit geprobeerd en ik vind ze opzich wel fijn, alleen weinig gun depresion en niet echt bepaald veel dpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

[...]

[afbeelding]
ja! ik zag net dat filmpje van kyozu... als die nog iets verder naar beneden kan, kan ie zichzelf schieten :P

Victory!
Battle: Steppes 12-10-2013 11:49:35
Vehicle: T28 Prototype
Experience received: 3.432 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 52.176

geweldig potje gehad
bijna verloren omdat een t28 en t28 prot niet van links naar rechts van de map kunnen om te resetten...
gaat onze m12, een roemeen met 48% wr, naar de base en reset _/-\o_
heb hem er na even persoonlijk bedankt. een m12 is niet snel en is niet erg makkelijk als td.
eindelijk eentje die zn hersenen niet weigert te gebruiken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 02:25
godsamme ik heb natuurlijk net gisteren een stug gekocht.. is die vandaag 50 % off..
Pagina: 1 ... 19 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)