[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 31 Laatste
Acties:
  • 70.484 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:53
pkregting schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 18:48:
[...]
Mocht het ooit gebeuren dat er ongefundeerde beschuldigingen richting EFE-X gaan omdat Nemean zijn account gewiped of gebanned is, dan kan EFE-X zich gewoon beroepen op innocent until proven guilty.

Dan krijgen we in ieder geval niet zo'n loos verhaal als dat tegen PTS is opgehangen, waarbij iedereen het ene na het andere loze "die heeft dat gezegd" verhaal in de ronde gooit. En als die verhalen dan worden gechecked bij de personen in kwestie, die dat zogenaamd hebben verteld, dan blijkt het om bullshit te gaan.

Maar ja, dat is de internetcommunity.
Coyotee maakt een generaliserend grapje, ik maak er 1 terug. Oh wacht, als het om PTS gaat, mag dat natuurlijk niet. PTS teh bestest amiright...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:02
close combat zou grappig zijn als WOT daarin realistisch zou zijn. Deze gun is gewoon 2 tanks in de lengte :>

En de penetratie op de tweede gun is prima voldoende hoor. Waar heb je anders gold shells voor :+

Zelf heb ik het liefste paarse spelers in het team. Zowel tegen als voor. Dan zijn vaak leuke potten die zorgen voor een uitdaging :) Als je dan wint, voelt dat extra goed. Laatst had ik een pot gespeeld en zat bij iemand van PTS? die gast had een WN7 van 22xx. Kan hem echter niet terug vinden. Je ziet die rating en denk van holy **** respect voor dat gemiddelde! uiteindelijk de pot verloren en ik stond op eenzame hoogte :D en hij als tweede. Wat hij wel netjes deed: i screwed up. sorry guys. en vertelde dat de tegenstanders gewoon beter waren. Zie je ook niet elke dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:47
Kaap schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 19:26:
[...]

Coyotee maakt een generaliserend grapje, ik maak er 1 terug. Oh wacht, als het om PTS gaat, mag dat natuurlijk niet. PTS teh bestest amiright...
Oh god what have I done. Maar yep Kaap youareright! ;P

edit: jezus, zelfs daclitzor komt meteen kijken

heren het was een grapje :F

[ Voor 11% gewijzigd door Kojoottii op 09-10-2013 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 22:15
Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 19:17:
[...]

Haha,

Dus jij bent naar die personen in kwestie geweest en het hen gevraagd? Dacht het niet & ze zouden natuurlijk toegeven dat ze dat gedaan hebben want dat zou hun reputatie niet beschadigen. Je bent ofwel een PTS-fanboy of een extreme idioot.

Mijn verhaal is altijd het zelfde geweest en heb het tegen veel mensen mogen vertellen ook hebben wij ss'es en personal convo's. natuurlijk blijven het "speculaties" maar de enige die het niet geloven zijn de PTS members zelfs?

Geloof wat je wilt WG weet wie het was en ook de PTS WG employees weten het maar weigeren te zeggen wie zegt genoeg nietwaar?

PS: Delert gaan we nog eens abbey & south coast spelen? PTS hun tactics waren wel STRONK ja :D
Misschien kan jij wel het volgende bevestigen?
- jij deelt je accountgegevens tegen het beleid van WG in
- jij koopt een account tegen het beleid van WG in
- jij weet exact wat ik heb gedaan en of ik naar de personen in kwestie ben gegaan

Verder:
- jij verwacht dat WG personeel tegen hun eigen beleid in gaan door gegevens aan jou te verstrekken?
- wat er door jou beweerd wordt is mogelijk, maar het blijft één van de vele mogelijkheden. Dat als "de waarheid" verkondigen slaat nergens op
- ik heb meer vertrouwen in WG dan jouw verhaal, gezien elk argument van je op aannames is gebaseerd
- qua je allereerste forum post: dingen als "extreme idioot" roepen is natuurlijk altijd leuk, maar dat zet jezelf neer als een puber van rond de 18

Qua CW: Dat lijkt me zeker weer leuk. PTS staat sindsdien er weer stukken beter voor. FCs en spelers zijn meer op elkaar ingespeeld en tactics berusten niet meer op wat de oude FCs (die nu in EFEX zitten) deden en waar dus de PTS spelers in getrained waren. Dat schemert een beetje door op de map en in dingen als EZ8. Maar er is zeker nog een lange weg te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:42

wontcachme

You catch me? No you wont

Vandaag de 121 gekocht *O* *O*

In totaal 20k xp gegrind vandaag ervoor en dat ging ***. Ben in totaal 150dmg punten gevallen in die 20 potjes. Ben 3x geonshot en 4x kapot gegaan zonder schade (heerlijk tanks die achter je gaan staan bij een hoekje). Nu de T-43 gekocht en de russische medium lijn grinden. Heb er de 3 skill crew van de oude t50-2 in gegooid en die is ready to rumble. Wil de t62 en 140 ooit gaan unlocken. Eerst de 140 denk ik ivm de betere gun die het heeft volgens mij.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-09 10:55
wsLy schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 19:08:
Nog meer mensen die een error krijgen als ze WoT Statistics willen openen? Betreft zowel de oude als de nieuwe versie (die van gisteren).
ja, had dit ook, je moet em als admin runnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Beide sharen dezelfde gun. Alleen de 140 heeft meer gun depression. Ik vind de 140 leuker, want voelt veel meer aan als de pre-patch t-54. Kleiner en meer agile.

Uiteraard zou je beide in je garage moeten hebben :Y

Vanavond eindelijk mijn 268 unlocked en aangeschaft. OMFG wat een beest zeg. 4-5k is niks. 7k kwam ook al voorbij. Erg blij :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:46

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

gotfurrr schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 21:16:
[...]

ja, had dit ook, je moet em als admin runnen :)
werkt nog steeds niet hier, ook niet als admin uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-09 23:23

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Kaap schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 17:33:
[...]

Wie waren dat :? PM namen maar, kan allicht even doorgeven.

[...]

Wij wipen in ieder geval Nemean zijn account niet, of gaan specifiek op zoek of hij vervolgens een account aankoopt zodat die te bannen valt ;)
U heeft een DM, ach ik denk dat ze zelf wel even moesten slikken op de after battle. Heel groot probleem hoeft er niet van gemaakt te worden maar mogelijk ken je ze bij naam. :Y Maar over wie gaat dat verhaal van dat account kopen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:42

wontcachme

You catch me? No you wont

Kaap schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 21:16:
Beide sharen dezelfde gun. Alleen de 140 heeft meer gun depression. Ik vind de 140 leuker, want voelt veel meer aan als de pre-patch t-54. Kleiner en meer agile.
De tier X heeft dezelfde gun ja, alleen de tier 9 heeft 2 guns die voor de t62 en 140 zitten. Dus welke je ook eerst doet, je moet alle guns grinden wil je beide tanks.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Joindry schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 21:17:
[...]

werkt nog steeds niet hier, ook niet als admin uitgevoerd.
Ik moest programma echt keihard verwijderen, folder verwijderen en toen laatste versie opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pkregting schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 20:49:
[...]

Misschien kan jij wel het volgende bevestigen?
- jij deelt je accountgegevens tegen het beleid van WG in
- jij koopt een account tegen het beleid van WG in
- jij weet exact wat ik heb gedaan en of ik naar de personen in kwestie ben gegaan

Verder:
- jij verwacht dat WG personeel tegen hun eigen beleid in gaan door gegevens aan jou te verstrekken?
- wat er door jou beweerd wordt is mogelijk, maar het blijft één van de vele mogelijkheden. Dat als "de waarheid" verkondigen slaat nergens op
- ik heb meer vertrouwen in WG dan jouw verhaal, gezien elk argument van je op aannames is gebaseerd
- qua je allereerste forum post: dingen als "extreme idioot" roepen is natuurlijk altijd leuk, maar dat zet jezelf neer als een puber van rond de 18

Qua CW: Dat lijkt me zeker weer leuk. PTS staat sindsdien er weer stukken beter voor. FCs en spelers zijn meer op elkaar ingespeeld en tactics berusten niet meer op wat de oude FCs (die nu in EFEX zitten) deden en waar dus de PTS spelers in getrained waren. Dat schemert een beetje door op de map en in dingen als EZ8. Maar er is zeker nog een lange weg te gaan.
-2 Mensen hadden die PW alletwee van jouw clan één ervan ex-clan commander en nu WG employee?
- Wat zou jij doen moest je account gewiped worden? Enigste reden dat die account gevonden is doordat PTS mensen in WG het zoooo nodig vonden om te blijven zoeken op welk account ik speelde(Ze hebben gewoon mijn IP gevolgd wat bij een andere WOT member niet zou gebeuren maar ja dat heb je met poolse idioten die een vendetta willen doen.
-Ik verwacht en weet niks van jou wat ik ook niet wil ik weet gewoon wat deze personen zouden antwoorden

-Natuurlijk zouden ze dat niet doen maar ze zouden het wel mondeling doen want alle speculaties zouden stoppen dan en niemand kan bewijzen dat ze het gezegt hebben?
-Natuurlijk meer vertrouwen in WG je halve clan zit in WG en jullie geloven alles wat ze zeggen dat is wel duidelijk
-Ik ben dan ook 18 nietwaar en ik vind je inderdaad een extreme idioot

-Ja veel beter een aantal keer verliezen in italië, een paar landing zones winnen ja inderdaad jullie zijn zo pro achievement unlocked. Daarom dat er spelers komen klagen van PTS dat ze geen echte fc's meer hebben zoals toen ik en kursk er waren nietwaar? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Kaap schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 21:16:
Vanavond eindelijk mijn 268 unlocked en aangeschaft. OMFG wat een beest zeg. 4-5k is niks. 7k kwam ook al voorbij. Erg blij :*)
Gratz en veel plezier ermee ;) Camo is ook echt goed op dat ding trouwens.

Zelf nog 150k te gaan voor de Foch 155. Tier 9 Foch is ook een heerlijke TD, wordt denk ik wel een blijvertje.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Kaap schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 21:29:
[...]

Ik moest programma echt keihard verwijderen, folder verwijderen en toen laatste versie opnieuw installeren.
Der is blijkbaar vandaag een nieuwe versie verschenen. Inderdaad, oude eraf, nieuwe erop en we zijn weer peachy. Altijd handig als je aanvinkt dat hij nieuwe versies mag installeren, maar je niet meer kan opstarten van de moment er een nieuwere versie is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 21:52:
[...]

-2 Mensen hadden die PW alletwee van jouw clan één ervan ex-clan commander en nu WG employee?
- Wat zou jij doen moest je account gewiped worden? Enigste reden dat die account gevonden is doordat PTS mensen in WG het zoooo nodig vonden om te blijven zoeken op welk account ik speelde(Ze hebben gewoon mijn IP gevolgd wat bij een andere WOT member niet zou gebeuren maar ja dat heb je met poolse idioten die een vendetta willen doen.
-Ik verwacht en weet niks van jou wat ik ook niet wil ik weet gewoon wat deze personen zouden antwoorden

-Natuurlijk zouden ze dat niet doen maar ze zouden het wel mondeling doen want alle speculaties zouden stoppen dan en niemand kan bewijzen dat ze het gezegt hebben?
-Natuurlijk meer vertrouwen in WG je halve clan zit in WG en jullie geloven alles wat ze zeggen dat is wel duidelijk
-Ik ben dan ook 18 nietwaar en ik vind je inderdaad een extreme idioot

-Ja veel beter een aantal keer verliezen in italië, een paar landing zones winnen ja inderdaad jullie zijn zo pro achievement unlocked. Daarom dat er spelers komen klagen van PTS dat ze geen echte fc's meer hebben zoals toen ik en kursk er waren nietwaar? :*)
Alles kort samengevat heb je de regels overtreden. Niet eenmaal, maar meerdere keren. Je bent betrapt en gaat nu met de vinger naar iemand anders wijzen?

Volgens jou hebben niet alleen enkele pts members dit gedaan, maar zit wargaming ook in het complot. Immers, al het wargaming personeel wat jouw kwestie afhandelt kent deze drie personeelsleden in een bedrijf waar enkele honderden (zo niet duizend) werken. En ze willen hiervoor extra moeite doen om bij deze tickets, deze drie personeelsleden, te benaderen en te vragen over deze kwestie.

De pts members die bij wargaming werken hoeven in hun nietszeggende functies nergens intern verantwoording over af te leggen. Zeker als het gaat om hun belangrijkste inkomstenbron, de klant. Verder geven werknemers van wargaming altijd zo duidelijk antwoord op de vragen of de support tickets. Bij deze, in hun ogen bijzonder belangrijke kwestie, zouden ze dat ook moeten doen.

Ik zie dat er inderdaad een realistisch beeld van de situatie is geschept met overtuigende argumenten. Als dat laatste dan toch niet geheel gelukt is wordt er dan maar met van alles en nog wat gegooid om pts dan toch "zwart" te maken.

[ Voor 3% gewijzigd door pkregting op 09-10-2013 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pkregting schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 23:07:
[...]

Alles kort samengevat heb je de regels overtreden. Niet eenmaal, maar meerdere keren. Je bent betrapt en gaat nu met de vinger naar iemand anders wijzen?

Volgens jou hebben niet alleen enkele pts members dit gedaan, maar zit wargaming ook in het complot. Immers, al het wargaming personeel wat jouw kwestie afhandelt kent deze drie personeelsleden in een bedrijf waar enkele honderden (zo niet duizend) werken. En ze willen hiervoor extra moeite doen om bij deze tickets, deze drie personeelsleden, te benaderen en te vragen over deze kwestie.

De pts members die bij wargaming werken hoeven in hun nietszeggende functies nergens intern verantwoording over af te leggen. Zeker als het gaat om hun belangrijkste inkomstenbron, de klant. Verder geven werknemers van wargaming altijd zo duidelijk antwoord op de vragen of de support tickets. Bij deze, in hun ogen bijzonder belangrijke kwestie, zouden ze dat ook moeten doen.

Ik zie dat er inderdaad een realistisch beeld van de situatie is geschept met overtuigende argumenten. Als dat laatste dan toch niet geheel gelukt is wordt er dan maar met van alles en nog wat gegooid om pts dan toch "zwart" te maken.
"Zwart" Maken tuurlijk delert je gelooft gewoon wat het leadership je voed

& Oja het was door jouw clan commander dat de nieuwe account gebanned is en heb er zelf bewijs van dus kom hier geen praatjes maken ;) & oja het was die pool die mijn IP getracked heeft zeg mij eens gebeurt dit met normale spelers ook? ;D

& Ik verwachts niks anders van PTS kijk maar hoe butthurt en rap ze weg waren na eerst een oorlog te willen en in 2 dagen al te verliezen? ;(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2013 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 23:13:
[...]

"Zwart" Maken tuurlijk delert je gelooft gewoon wat het leadership je voed

& Oja het was door jouw clan commander dat de nieuwe account gebanned is en heb er zelf bewijs van dus kom hier geen praatjes maken ;)
Het klopt helemaal dat je gekochte account gebanned is door onze clancommander. Immers hij werkt bij WG en doet zijn werk. Het lijkt me dat iedereen die werkt zijn/haar baan zo goed mogelijk probeert uit te voeren.

Als in mijn geval een onafhankelijke collega aangeeft dat iets niet in de haak is, dan controleer ik dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pkregting schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 23:23:
[...]

Het klopt helemaal dat je gekochte account gebanned is door onze clancommander. Immers hij werkt bij WG en doet zijn werk. Het lijkt me dat iedereen die werkt zijn/haar baan zo goed mogelijk probeert uit te voeren.

Als in mijn geval een onafhankelijke collega aangeeft dat iets niet in de haak is, dan controleer ik dat ook.
Je doet me lachen delert.

Moesten ze geen vendetta hebben voor geen reden zou het zelf nooit zijn uitgekomen

Ze hebben hun rechten misbruikt om iemand te harrassen hoe je het draait of keert

/einde discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 23:37:
[...]

Je doet me lachen delert.

Moesten ze geen vendetta hebben voor geen reden zou het zelf nooit zijn uitgekomen

Ze hebben hun rechten misbruikt om iemand te harrassen hoe je het draait of keert

/einde discussie
Weer mooie aannames.....
Verder heb ik dit nooit als een discussie gezien. Het enige wat er vanuit jouw kant wordt gedaan is met vingertjes wijzen en met aanames komen.

Verder is het handelen in account volgens mij in strijdt met de Europese wet- en regelgeving. Immers, jij bent niet de rechtmatige eigenaar van de dingen op de account. Je hebt recht om te spelen op je account. Je hebt dus gehandeld met het eigendom van wargaming. Als het echt zou gaan om een vendetta dan kunnen ze dit aangeven bij justitie.

Maar ik ben het helemaal met je eens. Ik denk dat het verstandig is dat dit tussen jou en wargaming blijft.

[ Voor 31% gewijzigd door pkregting op 09-10-2013 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:02
En weer verder met het spelletje. Iedereen heeft zijn eigen mening. Wil je het verder uitvechten, dan met een persoonlijk bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 18:42
Toch niet kunnen laten en weer een update van mijn Mod pack gemaakt.

Volledige lijst

Veranderingen:
  • XVM 5.0.0 Test 4
  • Clan icons update
  • ReceivedDamage 1.4 (ook type shell)
oizopower-mod-pack-0.6.7.rar (440.4 MB)

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

oosterhofjf schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 23:41:
[...]

En weer verder met het spelletje. Iedereen heeft zijn eigen mening. Wil je het verder uitvechten, dan met een persoonlijk bericht.
En het begon net leuk te worden, verklaard nu wel waarom ik Kursk niet meer onder de PTS tag zag spelen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nemean schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 00:06:
[...]

En het begon net leuk te worden, verklaard nu wel waarom ik Kursk niet meer onder de PTS tag zag spelen. :+
Zo zijn er nog wel meer. Hoe er met ex-PTS members omgegaan wordt verdient ook geen schoonheidsprijs. Bans op teamspeak, roddels. Er is een vrouwtje in PTS die door Lukas beschuldigd wordt van spionage. Haar man/vriend zit immers in EFE, dus die zou wel eens kunnen spioneren met haar account! Lukas is helemaal paranoia :X

Dat iemand een account koopt is tegen de regels, absoluut, maaaaaaar het bewust op zoek gaan of iemand waar je zon hekel aan hebt, een account gekocht heeft, zodat je die gebanned kan krijgen, dan ben je verre van netjes bezig. Dan maak je wat mij betreft misbruik van je bevoegdheden binnen Wargaming en breng je prive mee naar je werk. En Eruol heeft ook gewoon tegen een heleboel mensen bevestigd dat dit zo gebeurd is. Hij kreeg te horen dat diegene waar ze ruzie mee hebben, na die account hack, een account gekocht had, en dat was toch wel een mooie om diegene nog 1 keer een mooie hak te kunnen zetten. Hiermee was, volgens Eruol, dan ook een einde gekomen aan de vete wat hem betreft. Mijn inziens overduidelijk prive emoties van invloed op het werk.

Hun bevoegdheden als Wargaming employee kunnen misbruikt worden voor hun vetes. Ik ben van mening dat Lukas en Eruol werk en prive niet genoeg gescheiden houden. En dat stoort mij verschrikkelijk als mensen zulke nasty vetes in een fucking game gaan uitvechten. En dat doet voor mij ook ernstig afbreuk aan het imago van de clan PTS. Ik mag Kyozu, Muphus, Mrblue en Coyotee erg graag, maar ik blijf voortaan maar liever ver weg van die teamspeak. Ben overigens inmiddels ook al 2 keer gekicked.

Als je politieagent bent, en je hebt ruzie met je buurman, ga je dan ook bewust op zoek of je buurman af en toe te hard rijdt zodat je hem daarop kan betrappen, niet omdat je de wet nastreeft, maar omdat het je buurman is...

[ Voor 23% gewijzigd door JeroenNietDoen op 10-10-2013 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 07:33
Huh, WG employees kunnen mensen bannen? Vanavond maar even proberen dan. :+

Sidenote:
pkregting schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 23:41:
Verder is het handelen in account volgens mij in strijdt met de Europese wet- en regelgeving. Immers, jij bent niet de rechtmatige eigenaar van de dingen op de account. Je hebt recht om te spelen op je account. Je hebt dus gehandeld met het eigendom van wargaming. Als het echt zou gaan om een vendetta dan kunnen ze dit aangeven bij justitie.
Volgens mij mag je volgens de EU wetgeving juist wél je account verhandelen, enkel is dit in strijd met de EULA van WG.

[ Voor 79% gewijzigd door User op 10-10-2013 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:29
Om maar terug te komen op het daadwerkelijke spel waar dit forum gedeelte over gaat :+

Gisteren de Wolverine gekocht om rustig aan naar de E3 te gaan. Bij de 3e battle gelijk ace tank + 5 medailles! Helaas crashte WoT clients zodat ik geen screenie ervan kon maken. Het was in ieder geval een battle met 8 kills, ongeveer 1800 dmg en het cappen van de base.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO2
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

NO2

Ik zie dit topic nu voor het eerst 8)

Komend weekend doe ik mee met een kleine LAN. Momenteel heb ik twee duitse tier 4's :
Luchs & en VK20.01D.

Ik heb bijna de coins en ervaring om een Tier 5 te kopen:
Leopard & PZ.III/IV

Welke zouden jullie kiezen?

ps: voor de rest heb ik alleen duitse tier 2/3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Leopard is een light tank en het is een scout, je komt dus tegen veel hoge tier tanks terecht en je taak is in principe het spotten van de vijand en zolang mogelijk proberen in leven te blijven. Hoe langer jij de vijand spot, hoe meer schade je team kan doen, hoe meer xp en credits jij krijgt.

De pz3/4 is een medium en die ziet maximaal 2 tiers hoger, dit is misschien een leukere tank om mee te spelen als beginnend speler.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Wat is de beste manier om je klaar te maken voor de nieuwe duitse TD lijn? Is er ergens een verbinding tussen de bestaande TD's en de nieuwe, zodat je de low-tiers kan skippen?

Ben in ieder geval bezig een crew weer te trainen, credits/free xp verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Volgens mij splitst de lijn bij de Marder || naar Hetzer en Marder |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Voor zover ik weet komt er geen vertakking, behalve op low tier ergens. Even wachten op de test of een screenshot van de techtree.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
User schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 07:57:
Huh, WG employees kunnen mensen bannen? Vanavond maar even proberen dan. :+

Sidenote:

[...]
Volgens mij mag je volgens de EU wetgeving juist wél je account verhandelen, enkel is dit in strijd met de EULA van WG.
Als dit de game was die je zou verhandelen klopt dit helemaal. Accounthandel mag echter niet. De eigenaar van de digitale rechten blijft in dit geval wargaming. Jij maakt nu gebruik van een service bij wargaming en koopt de game niet (die is immers gratis). Dit is een van de manier waarop gaming bedrijven de wet- en regelgeving in de EU naar hun hand proberen te zetten.
Gezien ik een paar maanden geleden zoiets had van "misschien eens even kijken wat ik kan krijgen voor mijn account" heb ik een vriend van me gevraagd hoe dit nou zat. Hij werkt in dit vakgebied en waarschuwde mij hiervoor. Dus mocht iemand van plan zijn z'n eigen account te verkopen, je kunt het proberen, maar je kunt hiermee in de problemen komen.
Mocht je de gratis verkregen game als tweedehands willen verkopen; dat is geheel legaal ;)

edit: als laatste, als een EULA in strijdt is met de wet, dan is de EULA void bij een juridisch conflict

[ Voor 5% gewijzigd door pkregting op 10-10-2013 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-09 10:55
ik ben het voor het eerst volledig eens met een post van Kaap. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:06
Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 21:52:
- Wat zou jij doen moest je account gewiped worden? Enigste reden dat die account gevonden is
Mooi dat je zelf aangeeft dat je inderdaad fout bezig was. Case closed dus :) (ik ben het er trouwens wel mee eens dat niet alles daar netjes gegaan is, maar de kern van het verhaal is simpelweg dat de regels overtreden zijn)

Laatste dagen ben ik weer wat meer met de ISU152 aan het rondrijden en ik sta eigenlijk altijd in de top3 (zowel boven als onderaan.... ;) ). Oftewel het loopt of lekker of ik wordt gelijk compleet afgemaakt. Ik moet toch eens leren om iets minder agressief te spelen denk ik.

[ Voor 42% gewijzigd door redwing op 10-10-2013 10:15 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
pkregting schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 09:23:
[...]

Als dit de game was die je zou verhandelen klopt dit helemaal. Accounthandel mag echter niet. De eigenaar van de digitale rechten blijft in dit geval wargaming. Jij maakt nu gebruik van een service bij wargaming en koopt de game niet (die is immers gratis). Dit is een van de manier waarop gaming bedrijven de wet- en regelgeving in de EU naar hun hand proberen te zetten.
Gezien ik een paar maanden geleden zoiets had van "misschien eens even kijken wat ik kan krijgen voor mijn account" heb ik een vriend van me gevraagd hoe dit nou zat. Hij werkt in dit vakgebied en waarschuwde mij hiervoor. Dus mocht iemand van plan zijn z'n eigen account te verkopen, je kunt het proberen, maar je kunt hiermee in de problemen komen.
Mocht je de gratis verkregen game als tweedehands willen verkopen; dat is geheel legaal ;)

edit: als laatste, als een EULA in strijdt is met de wet, dan is de EULA void bij een juridisch conflict
Ik durf je stelling te betwisten, al is het deze materie nog niet compleet gekristalliseerd. Zoals gebleken uit de Runescape en Habbo-hotel arresten, kunnen digitale goederen vallen onder art. 310 Sr.: "Hij die enig goed dat geheel of ten dele aan een ander toebehoort wegneemt, met het oogmerk om het zich wederrechtelijk toe te eigenen, wordt, als schuldig aan diefstal, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie."

Als digitale goederen die onder jouw account vallen, gestolen kunnen worden in de zin van art. 310 Sr., dan moet dit betekenen dat het account zelf ook toebehoort aan de speler. Als de goederen namelijk altijd aan de spelaanbieder zouden toebehoren, is er geen sprake van diefstal. Oftewel, een spelaccount behoort toe aan de speler. Een mooie Russchische EULA ten spijt, accounthandel zou dus gewoon toegestaan moeten worden.

Echter wat het probleem vaak is: recht hebben en recht krijgen zijn twee verschillende dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 09:44
Fest schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:20:
[...]

Ik durf je stelling te betwisten, al is het deze materie nog niet compleet gekristalliseerd. Zoals gebleken uit de Runescape en Habbo-hotel arresten, kunnen digitale goederen vallen onder art. 310 Sr.: "Hij die enig goed dat geheel of ten dele aan een ander toebehoort wegneemt, met het oogmerk om het zich wederrechtelijk toe te eigenen, wordt, als schuldig aan diefstal, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie."

Als digitale goederen die onder jouw account vallen, gestolen kunnen worden in de zin van art. 310 Sr., dan moet dit betekenen dat het account zelf ook toebehoort aan de speler. Als de goederen namelijk altijd aan de spelaanbieder zouden toebehoren, is er geen sprake van diefstal. Oftewel, een spelaccount behoort toe aan de speler. Een mooie Russchische EULA ten spijt, accounthandel zou dus gewoon toegestaan moeten worden.

Echter wat het probleem vaak is: recht hebben en recht krijgen zijn twee verschillende dingen.
Maar kunnen deze goederen wel "gestolen" worden? aangezien er geen verhandeling tussen accounts mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
perpixel schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:22:
[...]

Maar kunnen deze goederen wel "gestolen" worden? aangezien er geen verhandeling tussen accounts mogelijk is.
Het account zelf moet ook aangemerkt worden als een goed en zou daarmee vrij verhandelbaar moeten zijn.

Een quote uit het Runescape-arrest:

"Het hof heeft het volgende vastgesteld. Voor het slachtoffer, de verdachte en zijn medeverdachte hebben hun in het spel door inspanning en tijdsinvestering opgebouwde bezittingen reële waarde. Deze kan hen worden afgenomen. Het slachtoffer heeft binnen het spel de feitelijke en exclusieve beschikkingsmacht over die objecten. Door het handelen van de verdachte en de medeverdachte is het slachtoffer die macht kwijtgeraakt.
Volgens de Hoge Raad heeft het hof hieruit kunnen concluderen dat sprake is van diefstal."

Analoog toegepast op WoT: de tanks, crews, credits, equipment etc. zijn verkregen door inspanning en tijdsinvestering. Daarmee heeft het account reële waarde verkregen. Als de digitale goederen in je account gekwalificeerd kunnen worden als goederen in de zin van art. 310 Sr. dan geldt dit natuurlijk ook voor je account an sich.

[ Voor 60% gewijzigd door Fest op 10-10-2013 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 16:07
Hey, cool, de WN8 alpha stats geven me een serieuze boost in ratings:
quote: Noobmeter
WN8 Rating (alpha-test): 2,421 (Unicum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
Fest schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:23:
[...]
Als de digitale goederen in je account gekwalificeerd kunnen worden als goederen in de zin van art. 310 Sr. dan geldt dit natuurlijk ook voor je account an sich.
Het gaat hier ook niet om deze vraag. Het gaat om de vraag wie eigenaar is van jouw account, wargaming of jijzelf. Als dat wargaming is, dan heeft niemand een poot om op te staan. Als jij dat bent, dan pas worden de zaken die je hebt aangedragen relevant.

Maar ja, ik ben ook geen expert op dit gebied, maar als gamer hoop ik toch echt dat ik de eigenaar van het account ben.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
pkregting schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:43:
[...]

Het gaat hier ook niet om deze vraag. Het gaat om de vraag wie eigenaar is van jouw account, wargaming of jijzelf. Als dat wargaming is, dan heeft niemand een poot om op te staan. Als jij dat bent, dan pas worden de zaken die je hebt aangedragen relevant.

Maar ja, ik ben ook geen expert op dit gebied, maar als gamer hoop ik toch echt dat ik de eigenaar van het account ben.....
Als de goederen in het spelersaccount van de spelaanbieder zijn, hoe kan er dan diefstal plaatsvinden? Juist de kwalificatie dat er diefstal heeft plaatsgevonden, bij de Runescape-zaak, maakt het duidelijk dat een account toebehoort aan de speler en niet de spelaanbieder. Immers als de digitale goederen altijd toebehoren aan de spelaanbieder, kan er geen diefstal plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
Fest schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:46:
[...]

Als de goederen in het spelersaccount van de spelaanbieder zijn, hoe kan er dan diefstal plaatsvinden? Juist de kwalificatie dat er diefstal heeft plaatsgevonden, bij de Runescape-zaak, maakt het duidelijk dat een account toebehoort aan de speler en niet de spelaanbieder. Immers als de digitale goederen altijd toebehoren aan de spelaanbieder, kan er geen diefstal plaatsvinden.
"Het hof stelt vast dat [P.] binnen het spel de feitelijke en exclusieve heerschappij had over de goederen. Alleen hij kon, door in te loggen op zijn RuneScape-account, bij de door hem verworven amulet en het masker komen en daarover beschikken. In strafrechtelijke zin behoorden de in het geding zijnde goederen toe aan [P.]. Hij is door de diefstal getroffen in het ongestoorde genot van de beschikkingsmacht die hij bij uitsluiting van een ander over die goederen had.

Dat het spel RuneScape vanzelfsprekend een eigenaar en/of beheerder heeft, acht het hof in het verband van deze strafzaak niet relevant. Zo is een paspoort onbetwist eigendom van de Staat der Nederlanden, maar kan dit document wel degelijk door middel van diefstal uit de beschikkingsmacht van de houder geraken.

Voorts stelt het hof vast dat in deze zaak is voldaan aan een andere jurisprudentiële voorwaarde voor diefstal, inhoudende dat de goederen door toedoen van verdachte uit de beschikkingsmacht van aangever moeten zijn geraakt en in die van verdachte zijn gekomen. Dit ligt anders, zo heeft de Hoge Raad uitgemaakt, ten aanzien van het ontvreemden van — bijvoorbeeld — software, computergegevens en een pincode, aangezien het goed daarbij niet uit de beschikkingsmacht van de aangever geraakt doch ongewenst ook in die van de ontvreemder. In die gevallen kan er dan ook niet worden gesproken van diefstal."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
pkregting schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:43:
[...]

De WG.net account behoort aan de speler.

Vroegâh werden de vertalers betaald in gold, echter kwam de melding van WG EU dat dit in strijd was met de wet. Dit omdat er over het gold dat naar de spelersaccount ging, geen belasting werd betaald. Dus hoewel het gold 'in het spel blijft', moet er belasting afgedragen worden als het gold van de developers naar de spelersaccount gaat. Met andere woorden, de developer is niet de eigenaar van de spelersaccount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
User schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:04:
[...]
De WG.net account behoort aan de speler.

Vroegâh werden de vertalers betaald in gold, echter kwam de melding van WG EU dat dit in strijd was met de wet. Dit omdat er over het gold dat naar de spelersaccount gaat, geen belasting werd betaald. Dus hoewel het gold 'in het spel blijft', moet er belasting afgedragen worden als het gold van de developers naar de spelersaccount gaat. Met andere woorden, de developer is niet de eigenaar van de spelersaccount.
:) Goed om te horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
defiler1974 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 09:07:
Wat is de beste manier om je klaar te maken voor de nieuwe duitse TD lijn? Is er ergens een verbinding tussen de bestaande TD's en de nieuwe, zodat je de low-tiers kan skippen?

Ben in ieder geval bezig een crew weer te trainen, credits/free xp verzamelen.
In ieder geval zo'n 650k free xp en een 6 man crew met 4 skills klaar hebben staan lijkt mij een goed uitgangspunt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Kojoottii schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:52:
[...]

In ieder geval zo'n 650k free xp en een 6 man crew met 4 skills klaar hebben staan lijkt mij een goed uitgangspunt :P
En als er mensen zijn die 650k Xp teveel staan hebben houd ik me aanbevolen als ontvanger :+

[ Voor 16% gewijzigd door Joindry op 10-10-2013 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
Kojoottii schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:52:
[...]

Kom ik aan met 40k 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Een clangenoot had kort geleden iets van 350k geconvert... :o

En dat was nog maar de helft van wat ie klaar had staan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Ik heb ruim over 1 miljoen aan convertible xp en helaas slechts 65k aan free xp.

Binnenkort maar eens een nieuwe crew in mijn Jagdtiger 8.8 stoppen om vast te trainen voor de nieuwe TD.

[ Voor 4% gewijzigd door BramSd op 10-10-2013 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Mijn JagdPanzer E-100 crew heeft 3e skill.. en heb nog een Hetzer crew met 3 skills.. moet wel goed komen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 02:25
ik vind dat juist net sonde om modules of complete tanks over te slaan met free xp om maar zo snel mogelijk die tier 9 of 10 te rijden. Juist net het omhoog klimmen en klauteren leert je veel over de tankline, goede/slechte punten.

En natuurlijk zitten er verschrikkelijke grinds tussen, maar ach. Geeft een goed gevoel als je met een stock tank wint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 23:00
vandaag 20 battles, 18 gewonnen en 2 verloren. Volgens mij moet ik nu stoppen :p

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Bean77 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:46:
vandaag 20 battles, 18 gewonnen en 2 verloren. Volgens mij moet ik nu stoppen :p
en een lotto ticket kopen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Skybullet schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:45:
ik vind dat juist net sonde om modules of complete tanks over te slaan met free xp om maar zo snel mogelijk die tier 9 of 10 te rijden. Juist net het omhoog klimmen en klauteren leert je veel over de tankline, goede/slechte punten.

En natuurlijk zitten er verschrikkelijke grinds tussen, maar ach. Geeft een goed gevoel als je met een stock tank wint :)
Yup, daar zit voor mij de fun ook wel in. Je tank bij elke upgrade voelbaar beter zien worden.
Als je met stock al goede resultaten kan neerzetten geeft dat een goed gevoel.
(Hoewel stock bij sommige tanks een drama kan zijn, e-75 anybody?)
Je hebt toch ook een gunstige MM bij de eerste 10 battles van je nieuwe tank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

defiler1974 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:02:
[...]

Yup, daar zit voor mij de fun ook wel in. Je tank bij elke upgrade voelbaar beter zien worden.
Als je met stock al goede resultaten kan neerzetten geeft dat een goed gevoel.
(Hoewel stock bij sommige tanks een drama kan zijn, e-75 anybody?)
Je hebt toch ook een gunstige MM bij de eerste 10 battles van je nieuwe tank?
E75 en E50 zijn beiden een drama stock. Ik vind het je tank beter voelen worden niet zo superleuk, vooral wanneer stock écht een drama is. Ik vind het gewoon leuk die midtiers te doorlopen. Die lage tiers vind ik maar niks. 75% crews zijn mijn grootste hekelpunt en gold wil ik er niet voor uitgeven. Ik vind het dus meestal pas leuk vanaf ik een 100% crew heb en het de moeite is om hem mee te nemen naar een volgende tier. Vanaf tier 5-6 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Wat is er zo vervelend aan de E-75 stock dan? Ik bedoel, tuurlijk, het speelt een stuk prettiger als je full ops bent, maar dat is met elke tank zo.
De E-75 kan meteen met de top gun van de Tiger 2 spelen, wat al een heel stuk prettiger is dan de stock gun van bijvoorbeeld de M103.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

BramSd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:24:
Wat is er zo vervelend aan de E-75 stock dan? Ik bedoel, tuurlijk, het speelt een stuk prettiger als je full ops bent, maar dat is met elke tank zo.
De E-75 kan meteen met de top gun van de Tiger 2 spelen, wat al een heel stuk prettiger is dan de stock gun van bijvoorbeeld de M103.
E-75 is voornamelijk traag en daar had ik ook een hekel aan tot ik met de E-50 de engine had unlocked. Was het stukken beter. M103 stock had ik ook geen probleem mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer eens een AT8 stock (je pent niets, doet geen damage), speel de volgende gun vrij (na een oneindig aantal kl*potjes waarin je enkel kan meerijden) en je krijgt een gun met nóg minder pen. Fml, waarom wou ik een tortoise of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Snelheid, zwakke turret. E50 is inderdaad nog erger omdat die het moet hebben van zijn snelheid. De E-75 krijgt op zijn minst de armor al mee vanaf het begin.
Is vooral nog een verschil vind ik of je premium speelt of niet, zonder premium is de grind naar full ops best heel lang. (lees: meer tijd om gefrustreerd te raken)
Ik zou dit weekend (hoop ik) meer eerste tier 9 medium volledig gegrind moeten hebben zonder premium. Heb er nog +/-600 Xp gemiddeld op gespeeld wat best goed is. Een grind van +/- 450 battles (waarvan +/- 180 niet full ops) is mij wel voldoende.

[ Voor 34% gewijzigd door Joindry op 10-10-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Grote voordeel van de VK4502B en de E-75 is dat ze hun top gun delen. Je hoeft dus maar bij 1 van beide de 63k xp bij elkaar te sparen. Dat voordeel mis je op andere tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Beetje laat maar ik zag het niet eerder.
Laat die Round Table discussies lekker op het officiële forum en niet hier op het pitoreske GoT :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
De test start morgen pas: http://ftr.wot-news.com/2...-postponed-till-tomorrow/

[ Voor 58% gewijzigd door rgras op 10-10-2013 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

BramSd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:32:
Grote voordeel van de VK4502B en de E-75 is dat ze hun top gun delen. Je hoeft dus maar bij 1 van beide de 63k xp bij elkaar te sparen. Dat voordeel mis je op andere tanks.
True, en vroeger ook die top engine met de JT. Wat ook weer een serieus verschil maakte.

Trouwens een nostalgisch gevoel vandaag. Ik mis de 0.5.5 (ongeveer daarzo) waar ik met mijn Tiger P continu tegen VK B's en zelfs Maus uitkwam. Toen was ik nog vol verbazing/respect over die dingen. Nu is alles zo balanced en vlotjes en véél teveel keuze uit tanks.
Zucht, vroegah...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Joindry schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 14:44:
[...]

True, en vroeger ook die top engine met de JT. Wat ook weer een serieus verschil maakte.

Trouwens een nostalgisch gevoel vandaag. Ik mis de 0.5.5 (ongeveer daarzo) waar ik met mijn Tiger P continu tegen VK B's en zelfs Maus uitkwam. Toen was ik nog vol verbazing/respect over die dingen. Nu is alles zo balanced en vlotjes en véél teveel keuze uit tanks.
Zucht, vroegah...
Vroegâh, in 0.5.5, toen je in de imaginary Tiger P reed die er toen nog niet was. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
User schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 14:46:
[...]
Vroegâh, in 0.5.5, toen je in de imaginary Tiger P reed die er toen nog niet was. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ja ik weet niet exact meer wanneer die Duitse E lijn er is bijgekomen. Dat was mijn eerste update...
Het verleden is nogal wazig, weetje :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Nu we toch nostalgisch bezig zijn:
Afbeeldingslocatie: http://img710.imageshack.us/img710/6154/wot3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Zo vroeg was ik er nog niet bij. Arty ging tot tier 8 en TD en mediums tot tier 9.
Zie ik nu dat jij 9 miljoen in het negatief stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Dat is niet mijn screenshot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
You don't say ;)

Dit is volgens mij nog uit een alpha of heel vroeg in de closed beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Toen ik begon ging arty nog maar tot tier 7....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Volgens mij had ik destijds de beschikking over bovenstaande tech tree..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 09:44
toen ik begon kwamen net de britse td's uit :) ik ben vers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Mwoa, 'ongeveer'...

De E-series zijn er in patch 7.x bij gekomen afaik.
BramSd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 15:00:
Toen ik begon ging arty nog maar tot tier 7....
Same. Het was 4 januari 2011, ik weet het nog goed... :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

ok, het was 6.5, mijn geheugen had het nog 50% correct. :+

http://forum.worldoftanks...orld-of-tanks-v66-update/

Ik ben erbij van 22 juni 2011, ik ging gisteren nog even op bezoek met mn DMC-12 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-09 20:38
BramSd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:32:
Dat voordeel heb je bij Russische heavies ook. De ST-1 en de IS-8 delen ook de topgun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
User schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 15:11:
[...]
Mwoa, 'ongeveer'...

De E-series zijn er in patch 7.x bij gekomen afaik.
[...]
Same. Het was 4 januari 2011, ik weet het nog goed... :+ :P
Vroegah toen de T-54 nog toptier en OP was! Vroegah toen Kaap nog in zijn pre-order M6A2E1 rondreed echt seal clubte :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Defiler1974
Account created 25.11.2011

Ach, de eerste dagen in wot. Rondrijden in je gratis tier 1 tankje en absoluut niet weten wat er allemaal rond je gebeurde. Alleen dat je moest proberen die target reticle op iemand te richten die rood was, afdrukken en hopen dat je wat raakte.

Eigenlijk is er niet zoveel veranderd......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Zijn de account creation dates voor de beta nog ergens beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
rgras schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 15:41:
Zijn de account creation dates voor de beta nog ergens beschikbaar?
Check de creation date van je forum account. Die tijden zijn niet gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opa weet nog heel goed dat de T-44 de top medium was. En de netcode behoorlijk brak was, want die krengen warpten over het hele speelveld. Je kon ze gewoon simpelweg niet raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Pfoei, 2 Oktober 2011.. en ze zijn live gegaan op mijn verjaardag (April) :>

[ Voor 5% gewijzigd door Nemean op 10-10-2013 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
User schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 15:42:
[...]
Check de creation date van je forum account. Die tijden zijn niet gereset.
Coyotee
Member since 10 Jul 2010 :o Wist niet dat het al weer zolang was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Hier 26 november 2010, maar volgens mij speelde ik het al maanden voor die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 08:49
blonderulez schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 15:25:
[...]

Dat voordeel heb je bij Russische heavies ook. De ST-1 en de IS-8 delen ook de topgun.
Vergeet de IS4 niet, die unlock je ook gelijk met deze grinds

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Mooi, heb ik een goede scope voor mijn livestream! German TD's here I come ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
mhindrik schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 15:49:
[...]

Vergeet de IS4 niet, die unlock je ook gelijk met deze grinds
Ja klopt helemaal. Wat ik echter wel raar vind is dat je zonder deze GUN te unlocken op de ST-1 niet naar de IS4 kunt komen, dus iedereen heeft deze unlocked zodra de IS4 is aangeschaft. Waarom dan deze gun niet als stock gun voor de IS4? Ik neem aan dat niemand de DT-25T wil gebruiken op de IS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFKANGOO
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-08 11:08
blonderulez schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 15:59:
[...]

Ja klopt helemaal. Wat ik echter wel raar vind is dat je zonder deze GUN te unlocken op de ST-1 niet naar de IS4 kunt komen, dus iedereen heeft deze unlocked zodra de IS4 is aangeschaft. Waarom dan deze gun niet als stock gun voor de IS4? Ik neem aan dat niemand de DT-25T wil gebruiken op de IS4.
Dat is waarschijnlijk nog een overblijfsel van toen de is4 een T9 was.
Heb die als T9 gekocht net voor de patch en daarna met de is8 gegrind naar de topgun voordat ik een potje met de is4 gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, die nostalgie! Dat is inderdaad een heel oud screenshot, nice!

Ikzelf begon in patch 0.6.1.5, zo rond november/december 2010. In de patch daarna kwamen de Panther II, de Pershing (beiden als Tier 9) en de T-54 uit, en werd ook T7 arty geïntroduceerd. T-54 heb ik in die tijd heel veel gespeeld, die was zoals Kaap al zei zooo OP. Object 704 was toen ook al erg leuk :D

Soms heb ik nog wel eens heimwee naar oudere WoT patches, met name patches vóór de introductie van T10 TD's en Mediums. De hoogste damage output per schot was toen 750, en dat vind ik eigenlijk meer dan genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
RFKANGOO schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 16:04:
[...]

Dat is waarschijnlijk nog een overblijfsel van toen de is4 een T9 was.
Heb die als T9 gekocht net voor de patch en daarna met de is8 gegrind naar de topgun voordat ik een potje met de is4 gespeeld heb.
Dat is waarschijnlijk de reden, maar dan nog kunnen ze dat toch wel mee nemen in de wijziging? Nu is het eigenlijk dat je de IS4 moet kopen voor 6.435.000 credits in plaats van 6.100.000. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFKANGOO
blonderulez schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 16:08:
[...]

Dat is waarschijnlijk de reden, maar dan nog kunnen ze dat toch wel mee nemen in de wijziging? Nu is het eigenlijk dat je de IS4 moet kopen voor 6.435.000 credits in plaats van 6.100.000. |:(
Niet helemaal. Ik heb mijn is8 gelijk verkocht. En de gun op de is4 gezet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
RFKANGOO schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 16:12:
[...]

Niet helemaal. Ik heb mijn is8 gelijk verkocht. En de gun op de is4 gezet. ;)
Ja, dat kan ook, of van de ST-1. Als je die toch niet wilt houden is het beter om te verkopen met de stockgun en de top gun over te zetten, dat scheelt ruim 165.000 credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
blonderulez schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 15:59:
[...]

Ik heb al iemand zien rondrijden met die D-25T op de IS-8... precies zo een type persoon dat ook met de D-25T op de IS-4 zou rondrijden...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFKANGOO
En dan enkel he schieten omdat ie anders geen damage doet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:28
RFKANGOO schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 16:40:
Ik kwam laatst een IS-7 tegen die heel de tijd met HE schoot. Veel schade deed hij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
laatste 10 games geen hogere matchmaking gehad dan 43 %... daaaaaaag world of tanks. tot de volgende keer weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Doe jezelf een plezier en disable die functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011

thijsco19

KTM 990 SMT

rgras schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 17:57:
d:)b

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
RFKANGOO schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 16:40:
Helaas wel ja... Laatst ook een IS-8, met top gun, die alleen HE schoot... Normale shells waren te duur :/ :F

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011

thijsco19

KTM 990 SMT

HE schieten doe ik alleen als ik met HE iemand kan killen of gewoon omdat ik niet kan pennen zodat ik lekker modules etc kapot schiet. :P

Altijd leuk om met HE een amerikaanse tank kapot te knallen via de turret.

[ Voor 22% gewijzigd door thijsco19 op 10-10-2013 18:47 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
thijsco19 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 18:46:
HE schieten doe ik alleen als ik met HE iemand kan killen of gewoon omdat ik niet kan pennen zodat ik lekker modules etc kapot schiet. :P

Altijd leuk om met HE een amerikaanse tank kapot te knallen via de turret.
Tja dan is HE verantwoord, maar niet om er mee op full HP tier 9 en 10 tanks te schieten...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

rgras schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 17:57:
Ik heb het altijd aan gehad en maakt me niet echt uit die winkans.. het is een berekening waar skills en fouten niet in mee worden genomen.

Daarin tegen valt het me wel op dat ik meer matches zie waar de win kans net boven of net onder de 50% is dan zoals vroegah met 72% en of 19% om twee voorbeelden te noemen. :Y
Pagina: 1 ... 18 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)