[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 31 Laatste
Acties:
  • 70.486 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-09 18:46

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Natuurlijk niet echt slim om nieuwe TD lijn te introduceren wanneer er het aantal TD's al een plaag is.
Ik weet trouwens niet of die glass gun's mij gaan kunnen boeien tot tier X. Lijkt me nogal eentonig en vooral afhankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 23:09
Kojoottii schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:34:
[...]

Denk dat de camo niet al te slecht kan zijn, dan is dit ding gewoon useless, viewrange is 420m blijkbaar dus dat is wel netjes. 1 minuut reload is wel fors idd, maar aan de andere kant, als je dan 6x 550 dmg kan doen in 12 seconden, waar heb je het dan over :P
Ik schat cammowaarde in a.d.h.v. de grote van de tank. Er was ergens een plaatje met alle tiers op een rijtje, waarin je ziet dat hij vrij hoog is. Naar mijn inschatting gelijk aan een maus of jgpz e100 hoogte.
Maar ja als je drum leegt valt je cammo wel weg. En heb je geen armor als een foch, dus moet je goed weten wat je doet, als je meer dan 1 drum wilt legen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Dat is waar, maar als je met 1 drum al 3000 dmg doet, dat is hoger dan veel spelers met andere tier X halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:31
SimpelenLeuk schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:42:
[...]

Ik schat cammowaarde in a.d.h.v. de grote van de tank. Er was ergens een plaatje met alle tiers op een rijtje, waarin je ziet dat hij vrij hoog is. Naar mijn inschatting gelijk aan een maus of jgpz e100 hoogte.
Maar ja als je drum leegt valt je cammo wel weg. En heb je geen armor als een foch, dus moet je goed weten wat je doet, als je meer dan 1 drum wilt legen.
Ja dat is normaal idd wel zo, maar bijv een jpe100 is ook zo groot als een maus en e100, maar heeft wel iets betere camo, omdat het een TD is, dus ga er van uit dat ze met dit ding daar ook rekening mee houden, zeker met een opentopped TD met 2 cm armor :P

Maar sowieso zal dit wel een tank zijn die je of ver van het front achter een paar bosjes parkeerd of waarmee je achter een paar heavies mee oprukt, zodat je weer kan schuilen achter je vriendjes. Maar serieus 6x pennen met die gun en je hebt een tierX minder, een rush met 5 van die knakkers en je rolt in 12 seconden een flank op :P

[ Voor 18% gewijzigd door Kojoottii op 08-10-2013 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

die nieuwe zijn wel van papier hoor. Zal zeker niet simpel om te spelen zijn. Denk idd niet n00b proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
om het volle damage potentieel te halen van een autoloader zal je zelf moeten stilstaan en een target hebben wat ook stilstaat / te raken is. Ik merk dat ik vaak met autoloaders in een positie zit dat je toch maar 1 schot kan lossen en dan weg moet duiken. De kans dat je stil kan staan en ongestoord kan schieten komt niet zo vaak voor. Zodra je elke keer weer moet wegduiken met een autoloader wordt het in principe een slechtere variant van een normale tank. Je hebt namelijk de nadelige reloadtijd van de drum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
dynosu schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:55:
die nieuwe zijn wel van papier hoor. Zal zeker niet simpel om te spelen zijn. Denk idd niet n00b proof
Gaat ook nog een hoop afhangen van hoe goed zijn camo gaat zijn, pen van de top gun, accuracy van de guns. Viewrange van 410m is leuk maar met matige accuracy (E-100 waardes) is het niet fijn snipen.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Zertaxka schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 16:01:
[...]

Gaat ook nog een hoop afhangen van hoe goed zijn camo gaat zijn, pen van de top gun, accuracy van de guns. Viewrange van 410m is leuk maar met matige accuracy (E-100 waardes) is het niet fijn snipen.
mja als ik naar stats kijk, zou ik bij die 6 shots gun blijven. Die lijkt mij beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
dynosu schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 16:42:
[...]

mja als ik naar stats kijk, zou ik bij die 6 shots gun blijven. Die lijkt mij beter.
Yep JT gun is zo'n beetje de beste tier X gun die er is, de E100 gun zo'n beetje de slechtste, dus ja keuze lijkt me vrij makkelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SimpelenLeuk schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:46:
[...]

Ik zou stoppen met spelen :+

Vroeger was dit dood normaal, pas een klein jaartje is de tierspread maar 2 tiers.
Bedankt voor het voorstel maar nee bedankt :-).

Zal wel hel en trollol geweest afhankelijk in welke tier je zat waarschijnlijk.
Is nu soms als bottom tier niet altijd evident om je steentje bij te dragen in sommige macthen (traag, te lage armour en gun die nauwelijks penned) tegen de toptiers van het andere team. Moet wel toegeven hangt heel erg af van tank tot tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Kojoottii schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 16:46:
[...]

Yep JT gun is zo'n beetje de beste tier X gun die er is, de E100 gun zo'n beetje de slechtste, dus ja keuze lijkt me vrij makkelijk :P
Die 150mm moet toch meer pen meekrijgen dan de E100 versie. Barrel is 3 keer zo lang, zou geen steek maken. En een tier X TD met 230 pen zou belachelijk zijn, ook al is het een autoloader. Vooral als je absoluut geen armor hebt. Zelfs de 50B heeft niet iets van turret armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Joindry schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 17:24:
[...]

Die 150mm moet toch meer pen meekrijgen dan de E100 versie. Barrel is 3 keer zo lang, zou geen steek maken.
Volgens mij zie je daar de 128mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

rgras schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 17:26:
[...]

Volgens mij zie je daar de 128mm.
Right... Dat argument schrappen we dan even :X
Toch zou een tier X TD met 230 pen belachelijk zijn, al is het maar een "optionele" gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
themaxter schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:47:
Dat is waar, maar als je met 1 drum al 3000 dmg doet, dat is hoger dan veel spelers met andere tier X halen ;)
Maar hoe vaak kom je wel niet randoms met een T57 of Foch 155 tegen dat ze max 1 clip geleegd krijgen en dan nog minder dan 1000 damage hebben gedaan? Zodra je ermee weet om te gaan kun je inderdaad ziek hoge damage output krijgen, de server top zal gok ik zo rond de 4+k gaan liggen.
defiler1974 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 16:00:
om het volle damage potentieel te halen van een autoloader zal je zelf moeten stilstaan en een target hebben wat ook stilstaat / te raken is. Ik merk dat ik vaak met autoloaders in een positie zit dat je toch maar 1 schot kan lossen en dan weg moet duiken. De kans dat je stil kan staan en ongestoord kan schieten komt niet zo vaak voor. Zodra je elke keer weer moet wegduiken met een autoloader wordt het in principe een slechtere variant van een normale tank. Je hebt namelijk de nadelige reloadtijd van de drum.
Je hebt 2200 hp, als je het goed doet kun je legen zonder schade te pakken en in een 1v1 kun je best 1 schot nemen om vervolgens een tier 10 weg te pakken voordat hij gereload is. Noob friendly zal de TD niet worden maar de drum kun je wel erg makkelijk legen in de meeste potjes.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Joindry schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 17:29:
[...]

Right... Dat argument schrappen we dan even :X
Toch zou een tier X TD met 230 pen belachelijk zijn, al is het maar een "optionele" gun.
Denk echt niet dat ze de E100 gun stats gaan aanpassen, net als bij de E100 is dit een optionele gun en dat is volgens mij altijd hun argument geweest om die gun niet te buffen.

Overigens denk ik dat ik donderdag op de testserver eerst even wat lol in arty ga hebben in 10+ vs 10+ tier X german TD battles. Eens kijken hoe erg die opentopped rammelbakken branden en de RUtards trollen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:42

wontcachme

You catch me? No you wont

Er is echt geen TD probleem in WoT. Zit ent de QB stream te kijken en nu een match met aan één kant 11 TD's waarvan 9 tier X 8)7 en aan zijn kant 7 TD's waarvan alle tier X

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Een leichttraktor in een tier X match TK'en en vervolgens alsnog top gun halen. Ik weet niet of ik nu blij of geïrriteerd moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
rgras schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:51:
Een leichttraktor in een tier X match TK'en en vervolgens alsnog top gun halen. Ik weet niet of ik nu blij of geïrriteerd moet zijn.
Eerst posities van teamgenoten doorgeven en nu ook al teamkillen ? :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Als iedereen ze TK'd zijn ze het snel zat en ben je van het probleem af. Daarnaast zie ik niet wat hier mis mee is, die lui weten maar al te goed in wat voor potjes ze terecht komen en dat ze de plaats innemen van iemand die hoogstwaarschijnlijk meer hadden kunnen bijdragen. Dat is dus één grote 'fuck you' richting hun teammates.

[ Voor 64% gewijzigd door rgras op 08-10-2013 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

dynosu schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:10:
vind de gun ook wat teveel van het goede. Maar ach, we gaan het meemaken

kweet wel waar ik me op ga voorbereiden :D
arty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Battle carried.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cKMwWTf.jpg
Victory!
Battle: Malinovka 8-10-2013 19:01:56
Vehicle: T-54
Experience received: 4.704 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 98.496
Battle Achievements: Top Gun, Radley-Walters's Medal, Pascucci's Medal, Crucial Contribution

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Zertaxka schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:53:
[...]

Eerst posities van teamgenoten doorgeven en nu ook al teamkillen ? :r
Sorry hoor maar grapjassen die met een tier 1 gaan platoonen met 2 tier x, daar heb ik ook echt geen medelijden mee. Die knal ik ook vaak zat weg, moedwillig een potje de grond in proberen te boren voor anderen, dan help ik graag mee om er voor te zorgen dat hij iig als eerste dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Net weer 100% afgemaakt geworden door een Poolse m103. 1800hp teamdamage tegen mijn Jagdtiger... 13.500 credits ter compensatie gekregen, 15.422 credits moeten betalen aan reparatie kosten :')

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:42

wontcachme

You catch me? No you wont

Ik heb het ook opgegeven. De teams waren hopeloos en de game was weer aan het trollen. Idioten die met 60km/h mij beschieten en alles raken waar als ik stil sta en schiet alleen maar criticals doe of de shell verdwijnt......

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoronelHimself
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-09 20:52

CoronelHimself

Division Brabant

wontcachme schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:45:
Er is echt geen TD probleem in WoT. Zit ent de QB stream te kijken en nu een match met aan één kant 11 TD's waarvan 9 tier X 8)7 en aan zijn kant 7 TD's waarvan alle tier X
Ik begrijp ook niet waarom er geen harde limieten op het aantal per type zit. Ik speel graag TD, maar als er nog 5 of meer van zijn dan rijd je elkaar in de weg want iedereen wilt op dezelfde plaatsen staan. En meestal wordt het ook een campfest. Maar ook de grote aantal heavy's (vanaf tier 8) begint me te irriteren, 10 per zijde is niet ongewoon, laatst was met mijn T-54 en een vijandelijke medium de enige niet-heavy tank. Ook dat draaide uit op een campfest. Want iedereen moest de heuvel op om te "snipen" met een gun waarmee ze nog geen E-100 op 200m weten te raken.

Als ze bijvoorbeeld de aantal beperken tot bijvoorbeeld:
Light max. 5stuks
Medium max. 10 stuks
Heavy max. 6 stuks
TD max 4 stuks
Arty max 3 stuks

En ja, dan kan het wat langer duren dat je in een gevecht terecht komt. En de heavy tank lobby zal dit "lage" aantal ook wel niet goedkeuren. Want hoewel gedeeltelijk terecht lijkt deze de laatste tijd zijn ogen gericht te hebben tegen de TD. Zowel hier als op het Wot-forum, lees ik overal klachten over TD's (en ja er zijn soms teveel TD's en de Tier X blazen wel erg gemakkelijk HP weg)

Maar als er er op dit punt drastische maatregelen worden genomen tegen TD's (net als tegen arty's), dan zal de heavy tank lobby daarna wel gaan beginnen te zeuren over mediums die expres door de zwakkere zijkant schieten i.p.v. bouncen op de voorkant. Of dan light's te snel en wendbaar om fatsoenlijk te raken.

Dus gewoon een limiet instellen dan hoeft niemand meer te klagen dat er van bepaalde types teveel zijn.

Happy hunting!

Steam - PTR83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:26
wsLy schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 20:07:
Net weer 100% afgemaakt geworden door een Poolse m103. 1800hp teamdamage tegen mijn Jagdtiger... 13.500 credits ter compensatie gekregen, 15.422 credits moeten betalen aan reparatie kosten :')
Dat blijft inderdaad echt een grap. Nog zuurder als je "per ongeluk" wordt geteamkilled (goede Nederlandse spelling:P) en vervolgens verliest je team net en weet dat jij het verschil zou kunnen maken...

Aan de andere kant... heb jij iets gedaan om de JT te provoceren? O-) Ken genoeg spelers die erg goed zijn, maar soms iets te brutaal hun mond open doen.
themaxter schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:47:
Lijkt me een mooi voorbeeld van hard to master and brilliant when mastered. Vind de tank er ook erg cool uitzien. Deze staat zeker op mijn boodschappenlijstje!

Algemene vraag:

In welke mate is de hardware van de pc van belang om zo goed mogelijk te spelen?

Over het algemeen zullen de meeste het eens zijn dat je beter niet met een core2duo laptop kan spelen die het moet hebben van zijn interne graphics. Maar als je verder kijkt, maar monitor, muis en natuurlijk cpu en gpu.

Afgelopen tijd geregeld gespeeld op een andere computer met spullen die toch wat minder zijn en ik miste vaker schoten en kon soms accurater zijn. Grote rol daarbij speelde een 150n stickje voor het internet, maar vooral de muis(budget ding) vond ik lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Kojoottii schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 19:54:
Sorry hoor maar grapjassen die met een tier 1 gaan platoonen met 2 tier x, daar heb ik ook echt geen medelijden mee. Die knal ik ook vaak zat weg, moedwillig een potje de grond in proberen te boren voor anderen, dan help ik graag mee om er voor te zorgen dat hij iig als eerste dood is.
Snap de frustratie maar dood kan ie helemaal niks meer voor je team betekenen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Zertaxka schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 20:43:
[...]

Snap de frustratie maar dood kan ie helemaal niks meer voor je team betekenen.....
in leven ook niet ook niet. Dat verschil is nihil. Ik ben eigenlijk altijd tegen TK, maar die mensen moet ik echt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Zertaxka schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 20:43:
[...]

rgras schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 19:02:
Als iedereen ze TK'd zijn ze het snel zat en ben je van het probleem af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
oosterhofjf schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 20:39:

Aan de andere kant... heb jij iets gedaan om de JT te provoceren? O-) Ken genoeg spelers die erg goed zijn, maar soms iets te brutaal hun mond open doen.
Als je in een heavy tank ziet dat een TD naar een TD spot aan het rijden is dan moet je er niet even snel met je heavy voor gaan staan... Ik zei dus 'Please move m103, it's a TD spot', geen reactie dus parkeerde ik mijn TD netjes voor hem waarop hij begon te schieten zonder te vragen waarom of wat dan ook.
Maarja, als iemand daarom al begint te schieten dan zegt het ook al genoeg over de persoon in kwestie, met een heavy ben je mobieler dan met een TD, zeker met een heavy waar je nog wat hull-down mee kunt gaan... De JT daarentegen.. er waren niet veel meer geschikte plekjes om te staan met dat ding, dan komt er nog eens bij dat de JT niet echt snel is..

En zoals verwacht had meneertje ook niet veel damage gedaan aan het einde van de battle.

Maar tijd om te stoppen voor vandaag, vroeg op vannacht.. half 4 gaat de wekker alweer, vroeg ritje naar Rotterdam morgenvroeg. Lekker met 50 ton over de weg knallen ;)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-09 23:23

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wontcachme schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 20:17:
Ik heb het ook opgegeven. De teams waren hopeloos en de game was weer aan het trollen. Idioten die met 60km/h mij beschieten en alles raken waar als ik stil sta en schiet alleen maar criticals doe of de shell verdwijnt......
Dacht dat het wel mee viel, maar werd zojuist geoneshot door een FV (TD) omdat ik noob was.. laat hij nou net donker rood zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Tja, wie heeft bepaald dat die plek een TD spot is? Dat die plek ideaal voor TD's is betekent natuurlijk niet dat iemand het hoeft op te geven omdat jij daar zo nodig wil staan. Daarnaast is het ook onbeschoft om dan simpelweg je tank voor hem te parkeren.

Dat neemt natuurlijk niet weg dat die idioot een beetje tactisch kan nadenken en die 1800 teamdamage is ook onzinnig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Algemene vraag:

In welke mate is de hardware van de pc van belang om zo goed mogelijk te spelen?

Over het algemeen zullen de meeste het eens zijn dat je beter niet met een core2duo laptop kan spelen die het moet hebben van zijn interne graphics. Maar als je verder kijkt, maar monitor, muis en natuurlijk cpu en gpu.

Afgelopen tijd geregeld gespeeld op een andere computer met spullen die toch wat minder zijn en ik miste vaker schoten en kon soms accurater zijn. Grote rol daarbij speelde een 150n stickje voor het internet, maar vooral de muis(budget ding) vond ik lastig.
Ik ga je hier binnenkort hopelijk antwoord op geven ;)
Speel nu op een mac mini van iets van 5 jaar oud... Die Wot maar net trekt...
Deze gaat binnenkort worden vervangen door wat nieuws. Ik merk nu echt dat ik tanks mis omdat ik gewoon haper in omgevingen met veel struiken bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Advies gezocht :) : Ik moet nog 20kXP voor de ARL, tenzij ik de topgun (90 mm) op de G1B eerst unlock, dan moet ik nog 9k XP extra. Is die 90 mm de investering waard of kan ik het beter uitzitten?

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Frentik schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 21:33:
Advies gezocht :) : Ik moet nog 20kXP voor de ARL, tenzij ik de topgun (90 mm) op de G1B eerst unlock, dan moet ik nog 9k XP extra. Is die 90 mm de investering waard of kan ik het beter uitzitten?
Heb de Franse heavy lijn niet gespeeld, maar de topgun van de tier 5 kan behoorlijk veel schade doen. Zelf zou ik die 9k grinden. Gaat tenslotte om dat je zoveel mogelijk plezier maakt met je tanks. En dat doe je wanneer de tank op zijn best is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06:50

thijsco19

KTM 990 SMT

Frentik schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 21:33:
Heb ik wel gedaan. Raad ik trouwens ook aan aangezien je met de ARL ook met die gun moet spelen.
Met die gun vond ik het al lastig met de ARL te spelen, zal met stock gun nog wel veel erger zijn.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Heb nog een top wot tip voor komarin

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2ag5hzd.jpg

Ga bij het rode cirkeltje staan (let op: in het echt zal je geen rood cirkeltje vinden :+ ) als je een redelijke verrekijker hebt meegenomen kan je alles op het zuiden spotten en het midden prox spotten als daar je teamleden falen. Raad wel aan omdat te doen met een tank die camo heeft. Daarlangs heeft arty veel moeite om je daar te raken. Gebruik deze plek bijna altijd en vandaag pakte dat goed uit:

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/alhmab.jpg

Zag dat ik mijn missie bijna gedaan had dus dacht nog eentje extra. Kom ik met mijn ISU in een pot met 26 tier 10's :P leuk! doet de helft van mijn team 0 schade.... 0! krijg er dadelijk zeker nachtmerries van :'( Wel als top damage dealer geëindigd. De kneus langs me met 8k battles en wn 7 van 700: sorry im playing with 5 fps. ik: well dont play. reactie: i play because i like this game and its only a game. ik: how can i be fun when every game is horrible and you play very bad every single time? Dat is het zelfde als auto rijden zonder armen en sturen met je tong 8)7

[ Voor 34% gewijzigd door oosterhofjf op 09-10-2013 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oosterhofjf schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 00:36:

[afbeelding]

Ga bij het rode cirkeltje staan (let op: in het echt zal je geen rood cirkeltje vinden :+ ) als je een redelijke verrekijker hebt meegenomen kan je alles op het zuiden spotten en het midden prox spotten als daar je teamleden falen. Raad wel aan omdat te doen met een tank die camo heeft. Daarlangs heeft arty veel moeite om je daar te raken. Gebruik deze plek bijna altijd en vandaag pakte dat goed uit:
Haha, Patrol Duty in de ISU, nice! En bedankt voor de tip; Komarin is één van de (te veel) mappen waarop ik meestal geen flauw idee heb wat te doen. Ik zal die spot zeker eens uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 16:07
Ik start om een of andere reden altijd op de andere spawn. Nu ja, ik zal dit onthouden.

Overigens 2 dagen met extreem wisselende potten achter de rug. Ofwel we verloren keihard, ofwel we wonnen keihard. Er zat bijna niets tussen. Heel veel 15/3 en 3/15 potten gezien.
Uiteindelijk wel een positieve winrate gehaald en zelfs gestegen in WN7. Per ongeluk de Ace Mastery badge gehaald op de T110E5 (na 205 potjes), in een pot waar ik helemaal niets bijzonders deed. XP (met prem) was ook maar 1846 ofzo.

Daarnaast nog 2 andere memorabele momenten: ik heb voor het eerst een heus ticket ingediend bij support voor een speler die me geteamkilled had. Ik zat in de Obj. 261 om de 3e poging voor een eerste win te doen. Map was Abbey en er zat een E-100 met bizar lage stats in ons team. Ik start met een grapje over dat ik onder de indruk was van zijn stats, waarna hij daadwerkelijk begint op te scheppen, als was hij een of andere unicum. Dat was wel grappig. Als het hem daagt dat we in negatieve zin onder de indruk waren, begint hij een beetje te pesten. Hij rijdt tegen me aan en duwt me wat heen en weer, waardoor ik eigenlijk geen schot kan lossen.
Uiteindelijk verplaatst toen een enemy scout naar de basis kwam, die neergeschoten en toen ik net veilig was kreeg ik een shell van hem in mijn rug. Ik had hem verder niet beledigd en ook geen damage gedaan.
Het spreekt voor zich dat zo'n potje redelijk frustreert.

Tweede was een hele leuke pot in de IS-7, waarbij ik 123 base defense punten wist te verzamelen. Het was encounter op steppes en we hadden net de hele Westkant opgerold. Vijand begint te cappen en wij allemaal volle snelheid die kant op. Helaas zouden we dat nooit gaan redden. Een BatChat van ons wist te resetten zodat ik precies genoeg tijd had om in positie te komen.
Voor de geïnteresseerden onder ons: dit is de replay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
BramSd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 08:40:
Ik start om een of andere reden altijd op de andere spawn. Nu ja, ik zal dit onthouden.

Overigens 2 dagen met extreem wisselende potten achter de rug. Ofwel we verloren keihard, ofwel we wonnen keihard. Er zat bijna niets tussen. Heel veel 15/3 en 3/15 potten gezien.
Uiteindelijk wel een positieve winrate gehaald en zelfs gestegen in WN7. Per ongeluk de Ace Mastery badge gehaald op de T110E5 (na 205 potjes), in een pot waar ik helemaal niets bijzonders deed. XP (met prem) was ook maar 1846 ofzo.
Hier hetzelfde. Wilde vanochtend snel een paar potjes spelen en elke wint een team dit en doet het andere team helemaal niks echt zo bagger. Gelukkig een fatsoenlijke pot kunnen spelen, maar de rest allemaal verloren omdat je na 3 minuten als enige over bent ;w Zak alleen maar met mijn gemiddelde laatste tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ging gisteren lekker

Victory ratio: 75%
Battles: 16
Efficiencyold: 1786.59
Efficiencyv2: 1807.56
WN6: 1842.63
Average tier: 8.69
Experience: 14969 935.56
Capture points: 0 0
Defense points: 64 4
Damage: 32518 2032
Kills: 21 1.31
Spotted: 12 0.75

Nog klein stukje tot de 268. Cant wait (en das tenminste een td waar niemand op zeikt dat ie OP is, cuz its not)

oh en

https://eu.wargaming.net/.../214/clan-wars-map-freeze

fijn dat ze zoiets ook aankondigen van te voren ergens, en niet 1 of ander support dingetje waar nooit iemand kijkt ...

[ Voor 21% gewijzigd door dynosu op 09-10-2013 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
Zo dit weekend maar eens begonnen aan de franse Arty lijn :) het is vooral ter afwisseling..

zit nu bij de tier 5 arty.. maar ik denk dat low tier arty spelen toch minder leuk is dan hogere tier,
de teams zijn echt achterlijk.. en er zit vaak een tier 3 pz C(of een ander scout) in het spel die je team gewoon totaal met rust laat en door laat rijden tot de arty plekken.. zucht.. :F

En de tanks zijn klein en snel.. en iedereen beweegt snel.. hogere tier potjes gaan toch iets langzamer.

maar soms heb je een tier 7 potje met grote heavys als de IS en Tiger P ... gisteren bij een Tiger P overgeschakeld naar APCR(gewoon omdat het kan) en dan heb je iets van 223 pen... ik heb de Tiger 3x gepennend voor ~350 dmg.. :+

Hierna de AMX 13 F3.. met 950 av dmg op tier 6 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 23:00
dynosu schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 08:53:
Nog klein stukje tot de 268. Cant wait (en das tenminste een td waar niemand op zeikt dat ie OP is, cuz its not)
Bean77 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:50:
T57 is OP, 183 is OP, 268 is OP en al deze tanks hebben ook hun duidelijke zwakkepunten.
:o

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

ugh .... laten we posts uit 2012 op gaan zoeken. en 268 is niet OP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 23:00
als dat helpt dat WG de 268 geen nerf aansmeert....

268 is NIET OP ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 20-09 07:33
268 is OP.

Ik bedoel, dat ding presteert het soms om mijn schoten te bouncen. Komop zeg, dat kán toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 09:44
http://www.noobmeter.com/tankList even sorteren op wn8 expected damage.

en een pro-tip voor de mensen die alvast aan wn8 padding willen beginnen. De t-54 statistieken hebben nog "last" van de pre-buff stats. Deze zijn dus vrij laag ingeschaald :o

[ Voor 56% gewijzigd door perpixel op 09-10-2013 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:42
Hoe moet ik die lijst interpreteren :? Kun je daar wat uitleg bij geven waar ik me bijvoorbeeld op moet focussen? Gebruik als voorbeeld maar even de Hellcat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
User schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:36:
268 is OP.

Ik bedoel, dat ding presteert het soms om mijn schoten te bouncen. Komop zeg, dat kán toch niet!
Afbeeldingslocatie: http://cdn.meme.li/i/ozvqi.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
perpixel schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:41:
http://www.noobmeter.com/tankList even sorteren op wn8 expected damage.

en een pro-tip voor de mensen die alvast aan wn8 padding willen beginnen. De t-54 statistieken hebben nog "last" van de pre-buff stats. Deze zijn dus vrij laag ingeschaald :o
Zowiezo zijn de tier 9 mediums vrij laag ingeschaald qua damage als ik het zo zie, Lorraine gemiddelde damage (1354) is lager dan sommige tier 8 meds (T69=1409).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oosterhofjf schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 00:36:
Startend vanaf de andere kant is er ook zo'n punt, zeg maar gespiegeld.
Je kunt daar in een soort van verlaging staan met veel dekking zodra je gespot wordt. Je bent niet te raken voor enemie die op het eiland staat. Diegenen die in de rechter bovenhoek staan, kun je goed spotten......gebruik maken van camo, natuurlijke verhogingen en struikjes, kun je telkens weer naar voren komen om ze te belagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Zertaxka schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:37:
[...]

Zowiezo zijn de tier 9 mediums vrij laag ingeschaald qua damage als ik het zo zie, Lorraine gemiddelde damage (1354) is lager dan sommige tier 8 meds (T69=1409).
je vergelijkt dan ook de slechtste tier 9 met de (voorheen?) beste tier 8. De lorraine wordt ook veel minder gespeeld door "goede" spelers en veel mensen doen er zo min mogelijk potjes in en grinden hem zo snel mogelijk. Dit zorgt voor slechte gemiddelde stats.

De t69 daarintegen is voor veel goede spelers een tank die ze hebben gehouden en volledig vol hebben gehangen met equipment en goede crew. Vaak word(werd) er ook nog heat in gespammed. Dit alles zorgt voor hogere gemiddeldes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
perpixel schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:53:
De lorraine wordt ook veel minder gespeeld door "goede" spelers en veel mensen doen er zo min mogelijk potjes in en grinden hem zo snel mogelijk. Dit zorgt voor slechte gemiddelde stats.
Ik dacht dat ze naar server top zouden kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Dit zijn ook de vertaling van de server top naar gemiddelde stats, maar omdat er veel meer gespeeld wordt in de t69 (en ook veel meer prem cons en goede crew etc. in gebruikt wordt) zal de server top hier ook beter in presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
perpixel schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:53:
je vergelijkt dan ook de slechtste tier 9 met de (voorheen?) beste tier 8. De lorraine wordt ook veel minder gespeeld door "goede" spelers en veel mensen doen er zo min mogelijk potjes in en grinden hem zo snel mogelijk. Dit zorgt voor slechte gemiddelde stats.

De t69 daarintegen is voor veel goede spelers een tank die ze hebben gehouden en volledig vol hebben gehangen met equipment en goede crew. Vaak word(werd) er ook nog heat in gespammed. Dit alles zorgt voor hogere gemiddeldes.
Wat ik eigenlijk bedoelde is dat bijna alle tier 9 meds in goede handen aardige statspadding tanks zijn/worden. En zoals je zelf al aangeeft de T69 dus juist niet omdat de gemiddelden zo hoog zijn.

Hellcat gemiddelde damage (985) valt me in vergelijking met zijn gemiddelde winrate (58%) juist erg mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
mja het is ook niet expliciet de damage van de hellcat. de andere stats tellen ook mee en deze zijn allen hoger ingeschaald dan de rest :) maakt het gewoon meer een "all-rounder" en daarom kun je er veel beter battles mee beslissen en zal de winrate dus hoger liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Weer een lekker treffen gehad met 2 platoons vol met unicum spelers. Helaas blijkt iedere weer dat de meeste van die spelers een e-penis hebben die veel te groot is en blijken ze ook nog eens grootheidswaarzin te hebben gecombineerd met een gebrek aan enig sociaal inzicht en vaardigheden.

/rant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Fest schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:37:
Weer een lekker treffen gehad met 2 platoons vol met unicum spelers. Helaas blijkt iedere weer dat de meeste van die spelers een e-penis hebben die veel te groot is en blijken ze ook nog eens grootheidswaarzin te hebben gecombineerd met een gebrek aan enig sociaal inzicht en vaardigheden.

/rant
oh maar dat is niet alleen bij unicum spelers hoor. Ook andere kleurtjes hebben die issues. Unicums vallen alleen wat meer op vanwege die mooie paarse kleur van ze :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
dynosu schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:39:
[...]

oh maar dat is niet alleen bij unicum spelers hoor. Ook andere kleurtjes hebben die issues. Unicums vallen alleen wat meer op vanwege die mooie paarse kleur van ze :P
Ik kan me zo ergeren aan dat soort figuren. Ze stralen uit dat ze super zijn, althans dat denken ze. Wagelijke mensen.

En dan omsingelen ze mij met 5 tanks terwijl ik in mijn Maus rijdt, en maar stoer doen in de chat dat ik in 10 seconde dood ben. Whoehoe... knap hoor.

[ Voor 15% gewijzigd door Fest op 09-10-2013 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Maar er zijn ook hele goede en hele behulpzame unicums. Ze zijn lang niet allemaal slecht hoor :)

Gasten als delert/kaap/djengizz zijn gasten met hele goede stats en hebben mij altijd erg geholpen om beter te worden. Vind het nog steeds jammer dat we tegenwoordig allemaal in andere clans zitten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
dynosu schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:42:
Maar er zijn ook hele goede en hele behulpzame unicums. Ze zijn lang niet allemaal slecht hoor :)

Gasten als delert/kaap/djengizz zijn gasten met hele goede stats en hebben mij altijd erg geholpen om beter te worden. Vind het nog steeds jammer dat we tegenwoordig allemaal in andere clans zitten :(
Ik weet ook wel dat ik niet iedereen over 1 kam moet scheren. Maar van domme spelers weet je dat ze onzin uitkramen in de chat. Van goede spelers verwacht ik toch wel wat gepaste bescheidenheid en normaal gedrag, juist omdat ze weten waarover ze het hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 22:15
Fest schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:40:
[...]

Ik kan me zo ergeren aan dat soort figuren. Ze stralen uit dat ze super zijn, althans dat denken ze. Wagelijke mensen.

En dan omsingelen ze mij met 5 tanks terwijl ik in mijn Maus rijdt, en maar stoer doen in de chat dat ik in 10 seconde dood ben. Whoehoe... knap hoor.
Even constructieve feedback: Als zij je kunnen omsingelen in je Maus met 5 man en het is nog niet aan het eind van de battle dan rijd je rond in je 1tje. Zo zou ik zelf een Maus niet gebruiken. Met die tank heb je altijd een paar tanks om je heen nodig.

Mocht je de laatste tank zijn die over is, dan gaat hun "feestjes viering" nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
pkregting schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:50:
[...]

Even constructieve feedback: Als zij je kunnen omsingelen in je Maus met 5 man en het is nog niet aan het eind van de battle dan rijd je rond in je 1tje. Zo zou ik zelf een Maus niet gebruiken. Met die tank heb je altijd een paar tanks om je heen nodig.

Mocht je de laatste tank zijn die over is, dan gaat hun "feestjes viering" nergens over.
Ik was de laatste die over was op die flank... gelukkig weet ik wel hoe je een Maus moet spelen :+, alleen de rest van het team begrijpt het vaak niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Fest op 09-10-2013 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Fest schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:40:
[...]

Ik zou vooral niet teveel energie steken in de irritatie. Iedereen ergert zich aan spelers die domme beslissingen maken (ofwel: de n00b), maar je kunt meestal niet inschatten of dat structureel is, of een incident. Hiervoor is Noobmeter dan weer een aardige indicator, die je kan vertellen of iemand geneigd zal zijn vaak domme fouten te maken.

Ik heb goede stats en ik win meer dan ik verlies en ik zit vaker wel in de top 3 na een battle dan niet. Toch maak ik zat domme fouten in het spel. Niet elk potje, maar wel elke avond. Soms maakt een mens vergissingen, nietwaar?

Mijn punt is dit: een unicum zal vaker een beslissing dom vinden dan een gemiddelde speler. Simple voorbeeld: weten wanneer je om een hoekje kunt gaan met je tank; heeft arty zojuist geschoten? Is er cover? Is die TD aan het herladen? Allemaal zaken die een rol spelen in of je wel of niet je tank laat zien.
Een gemiddelde speler houdt wellicht met minder factoren rekening dan een unicum. Immers, dat paarse getalletje moet ergens vandaan komen. Gevolg is in ieder geval dat een unicum iemand sneller als noob bestempelt dan de gemiddelde of slechte speler. Dat zie je dan terug in de chat (probeer het overigens niet goed te praten).

Volgens mij maakt vrijwel iedereen hier zich op zijn tijd schuldig aan het schelden op andere spelers in de chat. Noob is een nogal veelvoorkomend scheldwoord geworden. Spelers die iemand voor noob uitmaken of die op andere wijze in de chat iemand erop proberen te wijzen dat diegene een in hun ogen onthutsend gebrek aan spelvaardigheid toont, zijn simpelweg fout bezig. Maar ga eerst even bij jezelf na hoe vaak jij iemand anders een noob hebt genoemd, voor je al teveel energie gaat steken in deze irritaties.

Uiteindelijk schelden alle slechte spelers op betere spelers, schelden unicums op slechtere spelers en schelden gemiddelde spelers op iedereen. Hoe iemand zich gedraagt en wel kleurtje zijn rating heeft zijn twee heel verschillende dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Mijn punt was vooral dat dat soort figuren een compleet gebrek aan zelfreflectie hebben. Ik heb het idee dat wanneer dat soort figuren lekker met zijn drieën in een platoon zitten, ze extra stoer willen doen tegenover elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Fest schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:04:
[...]

Mijn punt was vooral dat dat soort figuren een compleet gebrek aan zelfreflectie hebben. Ik heb het idee dat wanneer dat soort figuren lekker met zijn drieën in een platoon zitten, ze extra stoer willen doen tegenover elkaar.
Dat snap ik. En mijn punt was dat het waarschijnlijk (ik ken uiteraard de specifieke situatie niet) wel meevalt. Ze gedragen zich niet anders dan hoe de meeste spelers zich af en toe gedragen. Zeg nu zelf, jij zegt een paar posts hierboven ook dat jij wel weet hoe je een Maus moet spelen, maar de rest van het team niet. In mindere mate doe je hetzelfde als dat platoon waar je tegen ageert; alleen gegeneraliseerd.

Nogmaals: vervelend gedrag blijft vervelend en ik ga het ook niet goedpraten. Toch zou ik er voor je eigen gemoedstoestand voor kiezen om zoiets van je af te laten glijden en te vergeten. Dat scheelt een hoop brandend maagzuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blade_Reaver
  • Laatst online: 07-02 15:18
BramSd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:59:
Uiteindelijk schelden alle slechte spelers op betere spelers, schelden unicums op slechtere spelers en schelden gemiddelde spelers op iedereen. Hoe iemand zich gedraagt en wel kleurtje zijn rating heeft zijn twee heel verschillende dingen.
Lekkere generalisatie. Het is niet erg als je iemand niet zo goed vind, maar het is wel even een verschil of je achter je pc zit en even "kut noob" zegt en in de chat zijn huid volscheld., zoals je zelf zegt is dat natuurlijk niet de bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Er zijn ook mensen die niet schelden... Mensen die enkel bezig zijn met spelen en complimenteren op een job wel done. Jammergenoeg worden deze systematisch buitengepest door alle egocentrische wél scheldende spelers. Dat is het enige onderscheid dat zou moeten worden gemaakt.
Mij kan het niet schelen wie wie voor noob aan het rotschelden is. Dit spel ( en eigenlijk meer dan alleen dit spel) heeft een grondige attitude aanpassing nodig. Ergens in het ontwikkelen van online gamen is je ingame name of alias een excus geworden om al je frustraties uit te werken en manieren opzij te zetten. Op cafe begin je toch ook niemand uit te schelden voor noob of loser omdat hij een dartspijl eens naast het bord gooit. Shit happens, er zijn betere spelers dan jij en slechtere spelers dan jij. Laat iedereen zijn ding doen. Staat het jou niet aan, stop dan met spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Blade_Reaver schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:08:
[...]

Lekkere generalisatie. Het is niet erg als je iemand niet zo goed vind, maar het is wel even een verschil of je achter je pc zit en even "kut noob" zegt en in de chat zijn huid volscheld., zoals je zelf zegt is dat natuurlijk niet de bedoeling
Kan me altijd wel vermaken met mensen die in de chat beginnen te huilen eerlijk gezegd. Gister ook een E100 van who of why die begon, dat alle PTS spelers altijd goud schieten etc. Dus ja kon hem niet teleur stellen, even goud laden en hop met de foch voor z'n knikker geschoten .... toen was het helemaal feest ... OP foch dit OP foch dat, heerlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Om nog even terug te komen op de Waffenträger auf E-100 discussie eerder deze week.
Stock 128mm – 276 pen, 560 damage, 6 shell autoloader, time between shots 2 secs, autoloader loads 60 secs
Top 150mm – 235 pen, 750 damage, 4 shell autoloader, time between shots 3 secs, autoloader loads 50 secs
http://ftr.wot-news.com/2...-9-german-vehicles-stats/

Lijkt me toch dat echt niemand met die top gun gaat spelen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Laatst online: 20-09 09:52
Kojoottii schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:31:
[...]

Kan me altijd wel vermaken met mensen die in de chat beginnen te huilen eerlijk gezegd. Gister ook een E100 van who of why die begon, dat alle PTS spelers altijd goud schieten etc. Dus ja kon hem niet teleur stellen, even goud laden en hop met de foch voor z'n knikker geschoten .... toen was het helemaal feest ... OP foch dit OP foch dat, heerlijk :P
Zo sta ik er ook in, HAMI spelers zijn vaak gegarandeerd succes dus die mag ik graag opzoeken, maar elke enigszins goede clan heeft ze er wel tussen zitten. PTS netzo. Zijn net mensen.

Ook zou ik me kunnen voorstellen dat ik een opmerking zou plaatsen als m'n team erin slaagde een Maus in 10 secondes kapot te schieten. Hoe je het went of keert, dan wordt het spelletje goed gespeeld en ik kan daar wel van genieten. Dat betrekken op de skill van de speler in de Maus, tja, dan zou dat nergens op slaan, maar een opmerking met de strekking 'owned' mag toch wel?

Als men het maar laat zien op het slagveld, dan mogen ze zeggen wat ze willen wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
Ik wordt meer boos op het echt enorm falen van sommige mensen.. als ik 30 potjes speel op een avond heb ik denk ik bij ieder potje wel een voorbeeld van een dikke vette FAIL.. het lijken soms net kinderen van 3 die dit spel spelen of apen?.. ik weet het niet.. maar de complete afwezigheid van teamwork in de randoms wordt voor een hoop mensen teveel denk ik.. en dat snap ik ook wel.. alleen moet je niet gaan schelden en team killen.. :)

en vooral de unicums die gewend zijn in een goed team te spelen kunnen niet tegen de falende medespelers.. en dat ze soms geownd worden.. :)

maar waar ik wel voorstander van ben is als de MM gebaseerd wordt op een of andere meting van skill.. want nu is de MM gewoon op tanks en dat slaat nergens op.. want ik heb best vaak dat ik in een diep rood team zit met IQ schoenmaat achter het stuur.. tegen 10 groene/blauwe/paarse spelers.... en ja dan wordt je gewoon gewalst. 2-15 ofzo.

maar ja dat heeft ook weer zijn nadelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Riegah schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:45:
[...]

Als men het maar laat zien op het slagveld, dan mogen ze zeggen wat ze willen wat mij betreft.
Hmm, vind ik niet. Je kunt je altijd normaal gedragen, of je nu speelt als een idioot of als een pro.
Riegah schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:45:
[...]
Ook zou ik me kunnen voorstellen dat ik een opmerking zou plaatsen als m'n team erin slaagde een Maus in 10 secondes kapot te schieten. Hoe je het went of keert, dan wordt het spelletje goed gespeeld en ik kan daar wel van genieten. Dat betrekken op de skill van de speler in de Maus, tja, dan zou dat nergens op slaan, maar een opmerking met de strekking 'owned' mag toch wel?
Uhm, is dat niet erg situationeel? Wat is er knap aan om met 5 man een solo Maus af te schieten waarvan de backup reeds dood is? Wat heeft dat met goed gespeeld te maken?

[ Voor 104% gewijzigd door Fest op 09-10-2013 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Zertaxka schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:44:
Om nog even terug te komen op de Waffenträger auf E-100 discussie eerder deze week.

[...]

Heb je ook de stats gezien van die tier8? Ding heeft gewoon als stockgun de maus gun 8)7
Die wafeltrager tier5 is trouwens in tegenstelling tot zijn uiterlijk doet vermoeden gewoon snel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:57

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

[...]

Algemene vraag:

Denk dat je drie dingen moet onderscheiden:

1) rauwe CPU/GPU/RAM. Maakt IMHO relatief weinig uit, zolang je toeters en bellen maar verlaagt om een acceptabel framerate te krijgen. Onder de 30 gaat het nergens over, daarboven merk ik weinig verschil tussen 35 FPS en 75 FP.

2) NIC/netwerkperformance. Cruciaal. WiFi is een grote no-no, alle andere ondingen die latency of (erger) jitter toevoegen zoals Powerline en teveel routers-achter-routers eveneens. Bedraad Ethernet is essentieel, anders speel je altijd achter de feiten aan. Ook moet de ethernetadapter via (m)PCI(e) aangesloten zijn, niet USB, anders riskeer je dat ander verkeer op USB-bus de boel vertraagt.

3) Ergonomie. Dus muis, keyboard, monitor - zowel hoe 'goed' ze zijn in objectieve termen als hoe goed jij ermee overweg kan. Vuiltjes onderop de muis kunnen al fors je nauwkeurigheid aantasten, evenals een oneffen oppervlak ervoor of een keyboard die niet perfect goed voor je staat. Voor je het weet druk je een toets verkeerd. Zonlicht op monitor of alleen al weerspiegelingen achter je kunnen je ook winrate kosten. Jengelende babies op achtergrond vallen trouwens in zelfde categorie.

Kortom, ik zou in eerste instantie op netwerkverbinding letten, daarna op ergonomie en pas als dat allemaal optimaal is kijken naar nieuwere CPU of GPU.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SehudeKoza
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 23:30

[...]

gold ammo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Laatst online: 20-09 09:52
Fest schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:48:
[...]

Uhm, is dat niet erg situationeel? Wat is er knap aan om met 5 man een solo Maus af te schieten waarvan de backup reeds dood is? Wat heeft dat met goed gespeeld te maken?
Het knappe (en dat is uiteraard relatief) is dat die backup is afgemaakt en er nog steeds 5 man overblijven om jou af te schieten. Dat noem ik goed spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:03
dion_b schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:49:
2) NIC/netwerkperformance. Cruciaal. WiFi is een grote no-no, alle andere ondingen die latency of (erger) jitter toevoegen zoals Powerline en teveel routers-achter-routers eveneens. Bedraad Ethernet is essentieel, anders speel je altijd achter de feiten aan. Ook moet de ethernetadapter via (m)PCI(e) aangesloten zijn, niet USB, anders riskeer je dat ander verkeer op USB-bus de boel vertraagt.
Het lijkt me dat dit ook erg aan je WiFi verbinding ligt. Bedraad is natuurlijk beter maar ik zit meestal op WiFi, omdat als ik het kabeltje er in steek er niets verandert (ok, de ping gaat 2 ms omlaag)
Jengelende babies op achtergrond vallen trouwens in zelfde categorie.
Die hebben me ook wel eens een TK opgeleverd. Ik was lekker aan het rond rijden toen mijn zoontje op schoot sprong tegen het touchpad aan kwam en daarmee iemand neerknalde :+
Kortom, ik zou in eerste instantie op netwerkverbinding letten, daarna op ergonomie en pas als dat allemaal optimaal is kijken naar nieuwere CPU of GPU.
Inderdaad, die laatste is vooral van belang als je van een mooi beeld houdt maar zal weinig toevoegen aan het spelen zelf (tenzij je met lage details nog steeds een fps van 10 hebt natuurlijk)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Riegah schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:53:
[...]
Het knappe (en dat is uiteraard relatief) is dat die backup is afgemaakt en er nog steeds 5 man overblijven om jou af te schieten. Dat noem ik goed spelen.
Ja maar daar heeft de maus dan verder geen ruk mee te maken, dat heeft te maken met de rest van het team dat zich laat afslachten.

En in 12 seconden een maus af knallen is echt niet bijzonder, zeker met alle TD's , dan kan het makkelijk in 3 seconden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Niet echt geschikt om mee te snipen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Joindry schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:29:
Er zijn ook mensen die niet schelden... Mensen die enkel bezig zijn met spelen en complimenteren op een job wel done. Jammergenoeg worden deze systematisch buitengepest door alle egocentrische wél scheldende spelers. Dat is het enige onderscheid dat zou moeten worden gemaakt.
Mij kan het niet schelen wie wie voor noob aan het rotschelden is. Dit spel ( en eigenlijk meer dan alleen dit spel) heeft een grondige attitude aanpassing nodig. Ergens in het ontwikkelen van online gamen is je ingame name of alias een excus geworden om al je frustraties uit te werken en manieren opzij te zetten. Op cafe begin je toch ook niemand uit te schelden voor noob of loser omdat hij een dartspijl eens naast het bord gooit. Shit happens, er zijn betere spelers dan jij en slechtere spelers dan jij. Laat iedereen zijn ding doen. Staat het jou niet aan, stop dan met spelen.
Dat kan je ook gewoon wijden aan iets veel simpelers. Leeftijd en culturele achtergrond. Oost europeanen/russen staan online sowieso erg slecht bekend. Verder ben ik het met je eens uiteraardmaar dit ga je niet veranderd krijgen, iid niet in WoT.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
BramSd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 08:40:

Er wordt niet meer zo heel veel met de E5 gespeeld, merk ik zelf ook. Zit al een paar maanden stof te vangen met mijn E5 ook al is de crew echt bijna op zijn vierde skill (wat toch leuk is om te hebben). Ik pak liever de IS7 om er lekker een potje mee te stampen :)
dynosu schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:42:

Ik probeer het altijd te zijn, en ik houd van paars dusja :)
Kojoottii schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:31:
[...]

Owja zo ken ik ook nog wel 2 mooie matches van gisteren.

Eentje was op Malinovka en wij waren South Base gespawned. Delert rijdt met zijn Obj 140 direct naar G1 en ik ga via een detour naar de hill. Laad ik op een gegeven moment gold voor een long distance schot op een E4 en IS7 raken ze unspotted en unload ik op een 704 op korte afstand (ik ook in Obj 140), 0crit. Ik rijd op een gegeven moment achter hem aan en heb met normale AP 2x een bounce op zijn achterkant <100m uit eindelijk ga ik dood maar we winnen 100% zeker weten. Ik zeg Lucky 704 maar GG, zegt hij Stfu nooob not going to carry this team.. heb hem zijn complimentje ook maar teruggekomen, cocky goede spelers moet ik niet.

Ander potje op Ensk South base eveneens in Object 140's rijd ik ver in de stad om te onderscheppen. Komt wat van achter dus we (het team) pakt eerste die E5. Vervolgens komen er een IS7 en (unicum) PTA de hoek om scheuren en ik kan net op tijd achter de E5 schuilen. Ik raak de PTA op weg naar het zuiden en ga hem achterna wanneer de IS7 heeft geschoten. Raak hem 2x in de kont nog voor hij bij onze ISU is en pak hem daarna nog 2x. ISU wist 2 0crits te pakken en was nog 100%. Vervolgens IS7 die achter me aan komt afgeslacht met Delert en de ISU. Begint die PTA en BatChat (random speler net in platoon oid en andere kant van de map) mij de huid vol te schelden en dat ik een loser gold spammer ben en weet ik veel wat. Dus ik zei, yep op de IS7 wel 4 shells gebruikt omdat ik eerst nog geen support had maar voor jou had ik geen gold nodig. Brak de hel los natuurlijk :P
5,5k damage gedaan en de PTA en BatChat (die tegenstanders hoogste damage output had) samen minder dan 3k, beat that bitches :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
De potten waren idd heerlijk. Die spot op Malinovka kan echt geweldig zijn: 8.2k damage upon detecting. Wel jammer dat de tegenstandig om een gegeven moment de kans kreeg om me te halen, maar toen was de win al binnen gesleept: 1-6 en wij hadden kyozu nog in het team (helaas net te weinig voor episch veel xp in de toon).
De laatste tijd merk ik dat de rant op pts spelers minder begint te worden en dat iedereen weer als vanouds met gold op je loopt te spammen of met een platoon van drie op je begint te suiciden.

Nog even om te reageren op een punt wat hier eerder werd gemaakt voor unicums en zelfreflectie. Ook al kunnen sommige unicums (qua communicatie) in de game enorme klootzakken zijn, vaak zijn deze spelers juist de spelers die zelfreflectie hebben. Je wordt immers niet als een unicum geboren en je wordt alleen maar beter door te kijken wat er bij jou en het team beter kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-09 23:23

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Kom net 3 figuren van EFE-X tegen, begonnen me daar een potje te schelden in de chat. Vervolgens lopen ze me noob te noemen en de reden daar voor? Die hadden ze niet.. nee ik was gewoon een noob.. oke als je zo gaat beginnen kan ik het niet laten om te gaan trollen.. hun woordenboek bestond in ieder geval niet uit veel variatie.. noob hier noob daar.. idiot hier idiot daar.. zal wel de PL divisie zijn.. Anyway.. ik stond boven aan.. :+

Kyozu houdt van paars.. tsja.. ik heb zo mijn vermoedens: Kyozu is Lex Luthor. :+

[ Voor 12% gewijzigd door Nemean op 09-10-2013 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-09 20:38
Begint die nieuwe Duitse TD lijn op tier 4? En weet iemand waar de lijn in de bestaande structuur wordt opgehangen. Wordt het bv een extra aftakking op de Marder 2) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Nemean schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:22:
Kom net 3 figuren van EFE-X tegen, begonnen me daar een potje te schelden in de chat. Vervolgens lopen ze me noob te noemen en de reden daar voor? Die hadden ze niet.. nee ik was gewoon een noob.. oke als je zo gaat beginnen kan ik het niet laten om te gaan trollen.. hun woordenboek bestond in ieder geval niet uit veel variatie.. noob hier noob daar.. idiot hier idiot daar.. zal wel de PL divisie zijn.. Anyway.. ik stond boven aan.. :+

Kyozu houdt van paars.. tsja.. ik heb zo mijn vermoedens: Kyozu is Lex Luthor. :+
Tja, Kaap zijn vriendjes, dan weet je het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
blonderulez schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:31:
Begint die nieuwe Duitse TD lijn op tier 4? En weet iemand waar de lijn in de bestaande structuur wordt opgehangen. Wordt het bv een extra aftakking op de Marder 2) ?
Begint inderdaad vanaf de Marder II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blonderulez schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:31:
http://worldoftanks.eu/en/news/46/asap-89/

Rond 2:55 tonen ze de nieuwe German TD tree + beelden van de tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nemean schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:22:
Wie waren dat :? PM namen maar, kan allicht even doorgeven.
Kojoottii schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:45:
[...]
Tja, Kaap zijn vriendjes, dan weet je het wel ;)
Wij wipen in ieder geval Nemean zijn account niet, of gaan specifiek op zoek of hij vervolgens een account aankoopt zodat die te bannen valt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online

[...]

Agreed. Ik heb soms hele rare resultaten wanneer ik gold gebruik op de 150mm van de E-100, daarnaast zal je met deze TD's in het algemeen op een wat grotere afstand blijven dus ik zie wat dat betreft weinig spelers voor de 150mm gaan.
themaxter schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:48:
[...]

Heb je ook de stats gezien van die tier8? Ding heeft gewoon als stockgun de maus gun 8)7
Die wafeltrager tier5 is trouwens in tegenstelling tot zijn uiterlijk doet vermoeden gewoon snel :D
Ik zit al maanden te wachten op deze tree en ik moet zeggen dat ik erg enthousiast ben! Daarnaast zie ik ook nog geen reden om bepaalde tanks te skippen, op de Marder 38T na. Deze heeft minder penetration en damage dan de Marder II. Daar staat wel tegenover dat je een veel hogere ROF krijgt.

Vergelijk verder eens de tier X met de tier IX, volgens mij is er bijna geen reden om voor de tier X te gaan. Natuurlijk heb je wel een veel sterkere hull armor, maar je turret is zo groot dat die toch niet te missen valt. Daarnaast heeft de tier IX een hogere turnrate en volgens de screens zelfs een hogere ROF!?

_/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://ftr.wot-news.com/wp-content/uploads/2013/10/wtiv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak
  • Laatst online: 21-09 14:46

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Even een vraagje: Hoe snel trainen mijn nieuwe crewleden.
Ik heb dus een nieuwe tank gekocht, met bijbehorende crew met trainingsniveau 75%.
Echter heb ik nu wat potjes achter de rug, maar ze staan alle 3 nog op 75%...

Kan iemand mij dit uitleggen

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
rikdegraaff schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 18:03:
Even een vraagje: Hoe snel trainen mijn nieuwe crewleden.
Ik heb dus een nieuwe tank gekocht, met bijbehorende crew met trainingsniveau 75%.
Echter heb ik nu wat potjes achter de rug, maar ze staan alle 3 nog op 75%...

Kan iemand mij dit uitleggen
http://wiki.worldoftanks.eu/Crew
http://www.planetwot.com/Crewxp/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak
  • Laatst online: 21-09 14:46

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Ah, dank je wel rgras.
Dat ga ik eens doorlezen :D

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Staat ook in de TS..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-09 10:55
hebben jullie ook last van superlag? zowel eu1 als eu2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:29

p0st

Dutch Reefer

gotfurrr schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 18:09:
hebben jullie ook last van superlag? zowel eu1 als eu2
nope, hier draait het als een zonnetje *O*

edit: my work for today is done, mastery badge op de T49 (waarvan ik de crew nog moet retrainen :P)

Victory!
Murovanka 9-10-2013 18:12:41 - T49
Experience: 3.774 (x2) - Credits: 36.390 (-45)
Battle Achievements: Top Gun, Reaper, Radley-Walters's Medal, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Afbeeldingslocatie: http://img89.imageshack.us/img89/6316/yqj9.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door p0st op 09-10-2013 18:26 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Aaaaah randoms en frustraties uiten in de chat.....
Houdt me daar meestal wel netjes, ben niet echt van het noob dit en dat meer, kost veel teveel energie en verlies concentratie in de game.
Sinds ik minder op de chat let is mijn wn rating omhooggegaan...hehehehe.
Wat ik tegenwoordig wel veel tegenkom is dat je heel snel voor goldnoob wordt uitgemaakt als je een tank goed weet te pennen.
Mines nog paar dagen terug, t57 heavy, 2x IS-7 probeert de hill op te komen en ik kan precies tussen de rots doorschieten.
Weet tot 3x toe een complete klip in de zijkant te legen waarbij ze beide het loodje leggen.
Wordt ik uitgemaakt voor goldnoob??
Heb maar haarfijn uitgelegd dat je voor een zijkant geen gold nodig heb.

T57 is wel lekker hoor, mensen tellen je shells niet, klip legen en ze komen je gewoon niet halen...heel soms wagen ze een poging maar als je dan even dichterbij de hoek komt gaan ze snel weer terug zonder een schot te lossen.

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
Kaap schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 17:33:
[...]

Wie waren dat :? PM namen maar, kan allicht even doorgeven.

[...]

Wij wipen in ieder geval Nemean zijn account niet, of gaan specifiek op zoek of hij vervolgens een account aankoopt zodat die te bannen valt ;)
Mocht het ooit gebeuren dat er ongefundeerde beschuldigingen richting EFE-X gaan omdat Nemean zijn account gewiped of gebanned is, dan kan EFE-X zich gewoon beroepen op innocent until proven guilty.

Dan krijgen we in ieder geval niet zo'n loos verhaal als dat tegen PTS is opgehangen, waarbij iedereen het ene na het andere loze "die heeft dat gezegd" verhaal in de ronde gooit. En als die verhalen dan worden gechecked bij de personen in kwestie, die dat zogenaamd hebben verteld, dan blijkt het om bullshit te gaan.

Maar ja, dat is de internetcommunity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Nog meer mensen die een error krijgen als ze WoT Statistics willen openen? Betreft zowel de oude als de nieuwe versie (die van gisteren).

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pkregting schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 18:48:
[...]

Mocht het ooit gebeuren dat er ongefundeerde beschuldigingen richting EFE-X gaan omdat Nemean zijn account gewiped of gebanned is, dan kan EFE-X zich gewoon beroepen op innocent until proven guilty.

Dan krijgen we in ieder geval niet zo'n loos verhaal als dat tegen PTS is opgehangen, waarbij iedereen het ene na het andere loze "die heeft dat gezegd" verhaal in de ronde gooit. En als die verhalen dan worden gechecked bij de personen in kwestie, die dat zogenaamd hebben verteld, dan blijkt het om bullshit te gaan.

Maar ja, dat is de internetcommunity.
Haha,

Dus jij bent naar die personen in kwestie geweest en het hen gevraagd? Dacht het niet & ze zouden natuurlijk toegeven dat ze dat gedaan hebben want dat zou hun reputatie niet beschadigen. Je bent ofwel een PTS-fanboy of een extreme idioot.

Mijn verhaal is altijd het zelfde geweest en heb het tegen veel mensen mogen vertellen ook hebben wij ss'es en personal convo's. natuurlijk blijven het "speculaties" maar de enige die het niet geloven zijn de PTS members zelfs?

Geloof wat je wilt WG weet wie het was en ook de PTS WG employees weten het maar weigeren te zeggen wie zegt genoeg nietwaar?

PS: Delert gaan we nog eens abbey & south coast spelen? PTS hun tactics waren wel STRONK ja :D

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2013 19:38 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)