[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 31 Laatste
Acties:
  • 70.487 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:55
Ik lees hier vaak dat jullie de foch155 zo snel / mobiel vinden. Dat valt echt heel vies tegen, vooruit is die best snel te noemen. Maar zijn achteruit is compleet kapot generfed door de patches heen en dat heb je toch echt het meest nodig om weer achter cover te komen. Denk niet dat ze naast de drum reload nog iets kunnen nerfen zonder dat ding compleet overbodig te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:38

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Als je zo een kreng eindelijk eens in zijn zijkant kan schieten draait ie veel te snel zijn voorkant naar je. Draaisnelheid van JP E100 lijkt mij iets beter. En een iets grotere weakspot voorop lijkt mij ook niet zo slecht. Die rare koepel/horens bounce je nog verbazingwekkend veel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Op de test server vond ik hem anders best wel mobiel. Reverse speed is misschien niet uber maar als je op voldoende afstand blijft met genoeg shells dan is voorwaartse snelheid in veel situaties een voordeel tel daarbij het goede armor erbij op dan is het toch wel een erg (smerig) goede tank.

Trouwens mooie pot van mijn IS7 van afgelopen vrijdag.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Joindry schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:27:
Als je zo een kreng eindelijk eens in zijn zijkant kan schieten draait ie veel te snel zijn voorkant naar je. Draaisnelheid van JP E100 lijkt mij iets beter. En een iets grotere weakspot voorop lijkt mij ook niet zo slecht. Die rare koepel/horens bounce je nog verbazingwekkend veel op.
Mjah als je een zijkant hebt van karton, is die draai snelheid ook echt geen overbodige luxe hoor en geloof dat ie niet eens het snelst is wat draaien van tier X td's betreft, zeker niet op zachte ondergrond.

Maargoed heb XP ook al klaarstaan voor die nieuwe duitse TD's, dus foch it :P Doe maar 4x750 dmg of 6x 550 dmg met 90 graden turret :P ...Hoe willen ze dat niet OP maken.

[ Voor 13% gewijzigd door Kojoottii op 07-10-2013 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 22:15
Kojoottii schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:40:
[...]

Mjah als je een zijkant hebt van karton, is die draai snelheid ook echt geen overbodige luxe hoor en geloof dat ie niet eens het snelst is wat draaien van tier X td's betreft, zeker niet op zachte ondergrond.
Als je de sheet, die perpixel een tijd geleden heeft gepost, erbij pakt en ziet dat in het geval van de 155:

- een gemiddelde speler 150-400 damage meer doet dan andere tier10 TDs
- een zeer goede speler 200-400 damage meer doet dan andere tier10 TDs

dan is deze tank redelijk OP. De tank doet namelijk gemiddeld gezien 10% meer damage dan welke andere TD dan ook op tier 10. Sowieso zijn tier10 TDs redelijk OP. Ze doen flink meer damage en kills dan alle andere tier 10s (op de T57 Heavy na). Alleen spotten ze veel minder.

Maar ja, dat is waarschijnlijk ook de reden dat het tegenwoordig zo'n plaag is van enorme n00bcampers... Die na 13 minuten in de game gaan rijden, omdat alle spotters in hun team dood zijn en ze toch nog een redelijk game willen hebben.
Het grappige is dat de meeste tier10 mediums dus nu ook gaan campen, omdat die met 9 TDs in elk team geen zin hebben om in de eerste 5 minuten dood te gaan. Misschien hadden ze de TDs niet zo moeten buffen of de arty niet zo moeten nerfen. Maar ja, over 2 patches zal het waarschijnlijk allemaal weer anders zijn en zijn de heavies extreem overpowered omdat ze het armor extreem hebben gebuffed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
pkregting schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:53:
[...]

Als je de sheet, die perpixel een tijd geleden heeft gepost, erbij pakt en ziet dat:

- een gemiddelde speler 150-400 damage meer doet dan andere tier10 TDs
- een zeer goede speler 200-400 damage meer doet dan andere tier10 TDs

dan is deze tank redelijk OP. De tank doet namelijk gemiddeld gezien 10% meer damage dan welke andere TD dan ook op tier 10. Sowieso zijn tier10 TDs redelijk OP. Ze doen flink meer damage en kills dan alle andere tier 10s (op de T57 Heavy na). Alleen spotten ze veel minder.

Maar ja, dat is waarschijnlijk ook de reden dat het tegenwoordig zo'n plaag is van enorme n00bcampers... Die na 13 minuten in de game gaan rijden, omdat alle spotters in hun team dood zijn en ze toch nog een redelijk game willen hebben.
Het grappige is dat de meeste tier10 mediums dus nu ook gaan campen, omdat die met 9 TDs in elk team geen zin hebben om in de eerste 5 minuten dood te gaan. Misschien hadden ze de TDs niet zo moeten buffen of de arty niet zo moeten nerfen. Maar ja, over 2 patches zal het waarschijnlijk allemaal weer anders zijn en zijn de heavies extreem overpowered omdat ze het armor extreem hebben gebuffed.
En dat komt puur door een drumreload waarmee je in 10-15 seconden 3x 850 dmg mee doet. Ook al doe je een suicide rush, je kan altijd die dmg er in pompen of je bent echt dramatisch slecht. Dat kan met geen enkele andere TD nog. Dus je minimum damage zal altijd rond de 2000 zitten in een foch als je niet bent ge'oneshot. Plus in randoms heb je altijd debielen die een herladende foch (edit:DIE ZE MAKKELIJK KUNNEN BEREIKEN EN AFMAKEN) rustig laten herladen, en vervolgens afgeknalt worden door diezelfde foch en gaan janken dat ze zo OP zijn ....tja je had net 45 seconden de tijd om hem te pakken stumpert.. Het concept autoloader is natuurlijk sterk, maar debiele tegenstanders maken het OP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 09:44
[...]
Als je de sheet, die perpixel een tijd geleden heeft gepost, erbij pakt en ziet dat in het geval van de 155:
ik las scheet :o vroeg me af wanneer ik die gepost had ;) :+
[...]
Maar ja, over 2 patches zal het waarschijnlijk allemaal weer anders zijn en zijn de heavies extreem overpowered omdat ze het armor extreem hebben gebuffed.
Arty is al bezig met een comeback door al die campende td's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:59
perpixel schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:03:
[...]
Arty is al bezig met een comeback door al die campende td's
Best, zolang we niet weer hele zergs krijgen van spelers die graag een spelletje spelen door naar google maps te kijken en op hun linkermuisknop drukken. Ik zie nog steeds liever een pot met 5 vs 5 td's dan 5 vs 5 arties.

Wargaming zou het zo makkelijk kunnen oplossen he, pas je matchmaker nou eens aan zodat er een balans in zit. Zouden ze dat in Minsk nou echt niet zelf doorhebben?

[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 07-10-2013 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:08:
Wargaming zou het zo makkelijk kunnen oplossen he, pas je matchmaker nou eens aan zodat er een balans in zit.
Op zich heb je wel gelijk maar het zou ook de wachttijden verlengen (geen flauw idee met hoeveel maar kan best oplopen gezien de soms lage aantallen in de queue) en het spel strategisch beperken. WG gaat dan bepalen wat een goede team compositie is en alle teams zullen veel meer op elkaar gaan lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:34
Kojoottii schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:00:
[...]
Het concept autoloader is natuurlijk sterk, maar debiele tegenstanders maken het OP
Aan de andere kant moet je soms ook maar gokken of ze aan het herladen zijn of niet. Ik zie vaak zat iemand met nog 1 schot in zijn drum gaan schuilen. Maar is ie dan aan het herladen of staat ie nog met dat schot te wachten om mij af te maken ?
Kaap schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:08:
[...]
Wargaming zou het zo makkelijk kunnen oplossen he, pas je matchmaker nou eens aan zodat er een balans in zit. Zouden ze dat in Minsk nou echt niet zelf doorhebben?
Heb je gezien wat er de laatste paar keer allemaal overhoop ging nadat ze de MM hadden aangepast. Schijnbaar zit dat ding zo ondoorzichtig in elkaar dat als ze draaien aan 1 knopje er 20 andere willekeurige knopjes mee gaan draaien :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 09:44
redwing schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:25:
Heb je gezien wat er de laatste paar keer allemaal overhoop ging nadat ze de MM hadden aangepast. Schijnbaar zit dat ding zo ondoorzichtig in elkaar dat als ze draaien aan 1 knopje er 20 andere willekeurige knopjes mee gaan draaien :+
Ag is typisch zo'n stukje programmeer werk wat ooit heel eenvoudig op is gezet en in de loop van tijd veel te ver uitgebreid. Hierdoor is de basis nooit bedoeld geweest voor wat het nu doet en werkt het dus sub-optimaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
[...]

Aan de andere kant moet je soms ook maar gokken of ze aan het herladen zijn of niet. Ik zie vaak zat iemand met nog 1 schot in zijn drum gaan schuilen. Maar is ie dan aan het herladen of staat ie nog met dat schot te wachten om mij af te maken ?
[...]
Tja als je dat ene schot dan niet meer kan overleven dan heb je een probleem, als je zijn overgebleven schot kan overleven, dan altijd gaan natuurlijk. Dan maar even incasseren, kan je vervolgens 45 seconden zijn leven zuur maken, maar dat zie je echt bijna nooit iemand doen in een random. 99% van de randoms zijn een stelletje passieve, egoistische en kortzichtige kutten waar je geen fuck aan hebt als team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 20-09 07:33
Gelukkig is een Foch 155 speler altijd zo slim om gans alleen te gaan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
User schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:49:
Gelukkig is een Foch 155 speler altijd zo slim om gans alleen te gaan staan.
En staan mensen ook altijd in hun eentje tegenover een foch155 ... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Kojoottii schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:52:
[...]

En staan mensen ook altijd in hun eentje tegenover een foch155 ... :?
En mensen moeten ook altijd maar met z'n allen gaan rushen om 1 Foch 155 uit te kunnen schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
User schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:55:
[...]
En mensen moeten ook altijd maar met z'n allen gaan rushen om 1 Foch 155 uit te kunnen schakelen?
Nope waar zeg ik dat dan ? Ik geef alleen aan wat ik zou doen in de hypothetische situatie van redwing. En dat punt over passieve bagger spelers gaat op voor alle tanks natuurlijk. Overigens is het wel verstandig om als team een foch155 meteen af te maken voor hij weer ergens veilig gaat herladen en je later nog een keer 3 schoten verkoopt, dus wat TD's betreft heeft hij dan wel hoogste prio door de autoloader, net zoals t57 en 50b en batchat ook altijd prio target zullen zijn.

[ Voor 27% gewijzigd door Kojoottii op 07-10-2013 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
En ik geef alleen aan dat je 'aanvallen tijdens de reload'-argument moot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
User schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:04:
En ik geef alleen aan dat je 'aanvallen tijdens de reload'-argument moot is.
leg uit ....jij valt nooit een herladende foch155 aan ...want?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Kojoottii schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:05:
[...]

Neuh, ik ben niet echt bang voor een Foch 155. Ik stamp ze zonder problemen aan gort in mijn 263.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 17:01
djengizz schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:24:
[...]

Op zich heb je wel gelijk maar het zou ook de wachttijden verlengen (geen flauw idee met hoeveel maar kan best oplopen gezien de soms lage aantallen in de queue) en het spel strategisch beperken. WG gaat dan bepalen wat een goede team compositie is en alle teams zullen veel meer op elkaar gaan lijken.
Normaal blijven wachttijden toch gelijk, ze moeten gewoon in iedere team wat debielen steken in plaats van allemaal samen. Aantal crap spelers blijft gelijk enkel zitten de beter verdeeld.
Kojoottii schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:05:
[...]

Jouw argument gaat enkel op als die Foch ook een idioot is die ergens alleen staat. Flanken is best moeilijk in normale omstandigheden en dan zijn 45 seconden snel om...

Zelf enkel nog maar in T8 tegen Fochs gespeeld (aangezien ik nog geen T9/10 heb) en dan is het natuurlijk helemaal hopeloos.

Mijn stats zijn trouwens erg aan het "afplatten"
Ik heb nog maar heel trage progressie nu... hopelijk is het een tussenniveautje en schiet ik daarna terug wat omhoog. Waarschijnlijk komt het door een erg crappy game te spelen om de 5 games ofzo waarin in echt niks kan doen (meestal als low tier) dat verneukt het gemiddelde wel wat.
KV-1S is dan weer verantwoordelijk om mijn Winrate laag te houden :D (tegen de stroom in wil het voor mij echt niet lukken in die tank, en zelfs de games die ik ubergoed speel verlies ik nog :))

http://www.noobmeter.com/player/eu/inraged/502587491/

[ Voor 27% gewijzigd door Inrage op 07-10-2013 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
muh

[ Voor 91% gewijzigd door Kojoottii op 07-10-2013 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Kojoottii schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:11:
ok, wat is er dan "moot" aan mijn argument?
De meeste Foch 155s zijn niet zo stom om alleen te staan en de meeste spelers zijn niet zo stom om in zijn support te rijden en dood te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grono112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:43
[...]

[...]

houd de MM eigenlijk ook rekening met en stock tank een fully upgraded tank? heb nu een stock cromwell maar dan ben je echt kanonnen voer. Je heb totaal geen snelheid met die stock engine en de gun die je meeneemt vanuit de vorige tank is ook niet echt effectief met +/- 75 dmg per schot :-(

Edit: Typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
User schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:10:
[...]
Neuh, ik ben niet echt bang voor een Foch 155. Ik stamp ze zonder problemen aan gort in mijn 263.
Inrage schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:11:
[...]

Jouw argument gaat enkel op als die Foch ook een idioot is die ergens alleen staat. Flanken is best moeilijk in normale omstandigheden en dan zijn 45 seconden snel om...
Neu hoor hoeft helemaal niet, als er slechts 1 of 2 tankjes zijn naast de foch, is dat het perfecte moment daar aan te vallen met je team lijkt me zo.

En ja tuurlijk heb ik het er niet over dat dit altijd kan, of denk je serieus dat ik bedoel dat je malinovka open veld moet gaan oversteken om een herladende foch te pakken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Kojoottii schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:11:
Dat als je 1-1 staat je een Foch maar zelden aan gort geknald krijgt voordat hij dat bij jou doet :+ Als je met meer tegenover hem+support staat wordt het lastig aangezien je hem alleen neer kunt knallen door te flanken (wat lastig wordt door zijn support). Helaas heeft hij dat probleem niet en zoekt ie gewoon de beste target uit en schiet die aan gort. Het zijn gewoon lastige tanks die momenteel wat OP zijn (maar aan de andere kant ook niet onmogelijk te verslaan).
Grono112 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:23:
[...]
houd de MM eigenlijk ook rekening met en stock tank een fully upgraded tank?
Nee, alleen de eerste paar battles heb je een matchmaker die je bij voorkeur als hogere tier indeelt. Daarna heb je gewoon pech gehad.

[ Voor 21% gewijzigd door redwing op 07-10-2013 16:25 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
redwing schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:24:
[...]

Dat als je 1-1 staat je een Foch maar zelden aan gort geknald krijgt voordat hij dat bij jou doet :+ Als je met meer tegenover hem+support staat wordt het lastig aangezien je hem alleen neer kunt knallen door te flanken (wat lastig wordt door zijn support). Helaas heeft hij dat probleem niet en zoekt ie gewoon de beste target uit en schiet die aan gort. Het zijn gewoon lastige tanks die momenteel wat OP zijn (maar aan de andere kant ook niet onmogelijk te verslaan).

[...]

Nee, alleen de eerste paar battles heb je een matchmaker die je bij voorkeur als hogere tier indeelt. Daarna heb je gewoon pech gehad.
Waarom moet je hem nou perse flanken, zo goed is die frontal armor echt niet hoor, tenminste ik heb er niet zo'n problemen mee, en mensen bij mijn foch155 ook niet. Je kan een beetje wiggelen waardoor je meer bounced, maar als je maar iets te ver naar links of rechts gaat daarmee heb je meteen een 100% zekere penetration door je zijkant, dus dat is ook gewoon riskant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Kojoottii schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:23:
[...]

[...]

Neu hoor hoeft helemaal niet, als er slechts 1 of 2 tankjes zijn naast de foch, is dat het perfecte moment daar aan te vallen met je team lijkt me zo.
Nu ga je er al van uit dat de enemy Foch een idioot is, z'n team ook en jouw team supergoed. Zoiets gebeurd maar 1 keer per volle maan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Inrage schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:53:
[...]

Nu ga je er al van uit dat de enemy Foch een idioot is, z'n team ook en jouw team supergoed. Zoiets gebeurd maar 1 keer per volle maan ;)
Nee ik ging er vanuit dat men hier op het forum nog een beetje kon nadenken, maar heb mijn eerste post maar aangepast zodat het wellicht wat duidelijker is dat je een foch op 500 meter afstand met 10 vriendjes om hem heen niet kan aanvallen.

Mijn punt was dat veel foch's gewoon 10 meter verderop achter een muurtje kunnen herladen, terwijl ze makkelijk gerusht kunnen worden. En nee dat hoeft echt geen idiote foch te zijn. Als jij solo speelt op randoms met fochs kom je vaak genoeg ergens alleen uit. Een goede spot voor een heavy / med is niet automatisch een goede spot voor een foch en vice versa, dus vaak genoeg dat je ergens alleen rond hangt en ja dat is riskant, maar in veel gevallen beter om dan maar met de lemming train mee te leuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Ik weet wel dat ik de laatste tijd op bijna al mijn crew de sixth sense skill heb getrained. Met de verhoogde TD kans is het meer een hide and seek spelletje geworden.
Heb nog nooit zo snel tanks weggeschoten zien worden. Aan de andere kant leert dat sommige spelers misschien om dekking te zoeken.

De FOCH 155 staat wel in mijn lijstje van priority, als ik keuze heb zal ik altijd de foch proberen te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
defiler1974 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 17:14:
Ik weet wel dat ik de laatste tijd op bijna al mijn crew de sixth sense skill heb getrained. Met de verhoogde TD kans is het meer een hide and seek spelletje geworden.
Heb nog nooit zo snel tanks weggeschoten zien worden. Aan de andere kant leert dat sommige spelers misschien om dekking te zoeken.

De FOCH 155 staat wel in mijn lijstje van priority, als ik keuze heb zal ik altijd de foch proberen te pakken.
For sure, sixth sense is de sterkste perk die er is, tanks zonder sixth sense loop je gewoon teveel risico en nu helemaal met jpe100, FV183, foch155 damage :P
En dan binnekort staat daar ook nog een sneaky german tussen met 6x een jagdtiger schot, of 4x e100, maar dat is echt niet boeiend als je de JT gun optie krijgt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Kojoottii schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 17:20:
[...]

For sure, sixth sense is de sterkste perk die er is, tanks zonder sixth sense loop je gewoon teveel risico en nu helemaal met jpe100, FV183, foch155 damage :P
En dan binnekort staat daar ook nog een sneaky german tussen met 6x een jagdtiger schot, of 4x e100, maar dat is echt niet boeiend als je de JT gun optie krijgt 8)7
Is bekend wat de reload tijd tussen de schoten is?
Ik heb gemerkt dat de 2,75 seconden van de franse drums nog wel wat ruimte laat om terug te trekken.
De 2 seconden reload van amerikaanse drums is een stuk sneller en bijna niet aan te ontkomen.
Foch 155 reloadtijd tussen schoten weet ik niet, maar is geloof ik aanzienlijk langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
defiler1974 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 17:25:
[...]

Is bekend wat de reload tijd tussen de schoten is?
Ik heb gemerkt dat de 2,75 seconden van de franse drums nog wel wat ruimte laat om terug te trekken.
De 2 seconden reload van amerikaanse drums is een stuk sneller en bijna niet aan te ontkomen.
Foch 155 reloadtijd tussen schoten weet ik niet, maar is geloof ik aanzienlijk langer.
foch155 is 5 seconden, dat was bij release nog 3 seconden en 50b was bij release ook 2 seconden.

Wat die nieuwe germans betreft, staat nog niets vast, zag wel wat filmpjes uit supertest, en daar was die tierX TD nog best rap qua mobiliteit en toen ie schoot met JT gun was het denk ik zoiets van 50B reload time tussen schoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Hier mijn stronk carry in de M103 van afgelopen week met bijna 9k damage, had geen AP shells meer om weg te knallen op het einde:

http://www.twitch.tv/remmke/c/3026556 :)

[ Voor 4% gewijzigd door TweakJerommeke op 07-10-2013 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakJerommeke schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 17:40:
Hier mijn stronk carry in de M103 van afgelopen week met bijna 9k damage, had geen AP shells meer om weg te knallen op het einde:

http://www.twitch.tv/remmke/c/3026556 :)
Woah, heerlijke game zeg! Erg mooi om te zien hoe je het terrein gebruikte tegen de Conqueror en VK 45.02 P. Verder was het tot het einde toe spannend en er zat nog een ragende enemy in ook, wat wil je nog meer :D

Je hebt trouwens een fijne stijl van streamen; rustig en relaxed commentaar en ook goede muziek erbij ;) Zal eens kijken of ik een keer in kan schakelen als je aan het streamen bent. Overigens zou ik zelf op den duur wel helemaal gek worden van die Duke Nukem soundmod :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-09 06:26
Eindelijk mijn Ace op de KV-3... http://wotreplays.com/site/374948#severogorsk-dweebus-kv-3

Die tank speelt zo fijn.
Zelfs in tier 9 games haal je goede scores met dit monster.

Iemand enig idee hoe de KV-4 speelt ten opzichte van de KV-3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 23:00
foch155 is heerlijk om voor een "verdwaalde" t10 op te duiken en hem helemaal weg te schieten :)

binnen AOS last van recruiters van Relic die met enge praatjes spelers weg proberen te trekken...... hopelijk geen NL recruiter hoop ik ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Kom je Kaap met wat EFE-vriendjes tegen op Erlenberg, blijft de helft van je team staan op K1. :')

Uiteindelijk een draw omdat we hun arty niet konden vinden.

[ Voor 27% gewijzigd door rgras op 07-10-2013 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:26
Kojoottii schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:30:
[...]

Waarom moet je hem nou perse flanken, zo goed is die frontal armor echt niet hoor, tenminste ik heb er niet zo'n problemen mee, en mensen bij mijn foch155 ook niet. Je kan een beetje wiggelen waardoor je meer bounced, maar als je maar iets te ver naar links of rechts gaat daarmee heb je meteen een 100% zekere penetration door je zijkant, dus dat is ook gewoon riskant.
Goed punt, maar wil je met de groep delen hoe je het beste door hun voorkant heen komt? De kijkschietmijhier op het dak en de onderplaat lijken mij duidelijk, maar verder nog tips?

Op afstand vind ik het lastig om er doorheen te komen. Schiet je bij een foch meer met gold of gewoon met AP vanwege de hoek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 18:39:

binnen AOS last van recruiters van Relic die met enge praatjes spelers weg proberen te trekken...... hopelijk geen NL recruiter hoop ik ;)
Benaderde jij mij onlangs niet uit naam van AOS, terwijl ik in een clan zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temoss
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-05 10:41
oosterhofjf schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 19:33:
[...]

Goed punt, maar wil je met de groep delen hoe je het beste door hun voorkant heen komt? De kijkschietmijhier op het dak en de onderplaat lijken mij duidelijk, maar verder nog tips?

Op afstand vind ik het lastig om er doorheen te komen. Schiet je bij een foch meer met gold of gewoon met AP vanwege de hoek?
De view port kun je alleen pennen als je precies het midden raakt, de zijkanten zijn autobounce.
Dat is nogal een verraderlijke weakspot, vooral als de tegenstander wiggelt is die erg lastig te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Temoss schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 19:42:
[...]

De view port kun je alleen pennen als je precies het midden raakt, de zijkanten zijn autobounce.
Dat is nogal een verraderlijke weakspot, vooral als de tegenstander wiggelt is die erg lastig te raken.
Daar heb ik de eerste paar keer flink op lopen vloeken ja :P Kennis van dit spelletje kan erg belangrijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temoss
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-05 10:41
oosterhofjf schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 19:43:
[...]

Daar heb ik de eerste paar keer flink op lopen vloeken ja :P Kennis van dit spelletje kan erg belangrijk zijn.
Ik denk eerlijk gezegd als die viewport helemaal een weakspot word, dus niet alleen het midden, dat de foch zijn op-ness mee valt. Ik heb zelf niet zo'n tank, dus het is gewoon een gevoel van mij en niet ergens op gebaseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
[...]

Dat vroeg ik me ook af, zeker als hij een beetje heen en weer wiegelt is het knap lastig om hem fatsoenlijk ergens te pennen. Er zijn wel een paar spots, maar die zijn toch aardig klein en dus knap lastig goed te raken.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
rgras schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 19:20:
Kom je Kaap met wat EFE-vriendjes tegen op Erlenberg, blijft de helft van je team staan op K1. :')

Uiteindelijk een draw omdat we hun arty niet konden vinden.
Oh was jij dat. Ik was de helft van de tijd maar afk met dat campfest. Hoorde via ts dat iemand iets zei over GOT.
Bean77 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 18:39:
foch155 is heerlijk om voor een "verdwaalde" t10 op te duiken en hem helemaal weg te schieten :)

Diegene die jij bedoelt post hier niet ;)

[ Voor 33% gewijzigd door JeroenNietDoen op 07-10-2013 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ik zei iets van 'Altijd maar weer die vuile tweakers' nadat jij mij raakte. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
rgras schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 20:01:
Ik zei iets van 'Altijd maar weer die vuile tweakers' nadat jij mij raakte. :+
Kan je nagaan hoe snel ik weer alt-tab deed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Kaap schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 20:02:
[...]

Kan je nagaan hoe snel ik weer alt-tab deed :+
Dus dat is de truc om een goede WN7 score te krijgen. Dat moet ik onthouden :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
redwing schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 20:04:
[...]

Dus dat is de truc om een goede WN7 score te krijgen. Dat moet ik onthouden :+
Haha nou nee, die pot was slechts 659 WN7 waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
[...]

Naja gold gaat prima aan de voorkant, ook heat, als ie gaat wiggelen dan wordt het sowieso randomzor, en kan je beter voor de zijkant gaan als ie die laat zien natuurlijk, of anders uit frustratie maar tracken en hopen dat iemand hem pijn gaat doen :P Maar de underplate doe ik eigenlijk nooit, de keren dat je die goed kan raken zijn klein, dan ga ik liever voor de optics boven op, en dan inderdaad alleen als je het midden kan raken, maar dat stuk is groot zat. Maar als je gold schiet, gewoon link en rechs van de gun op die grote plakken armor daar.

[ Voor 8% gewijzigd door Kojoottii op 07-10-2013 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
typisch, speel een fantastisch potje in de T-44, 3500 dmg en die verliezen we. Volgende pot doe ik 787 dmg, waarna ik ge fucking ammoracked wordt (weg 1300 hp in 1 keer) en die winnen we wel :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
Kaap schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 19:59:
[...]
Diegene die jij bedoelt post hier niet ;)
ik zag later dat er een NL was, wist het niet eens.
PM hem wel ff ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:06

wontcachme

You catch me? No you wont

Het was mijn dag ook niet met de WZ-120. Elke tank die ik tegenkwam ging full retard op mij af. Beste was nog wel een potje op Lakeville waar een foch 155 recht langs de kerk (hij had noord spawn) racede de lower street in om mij te killen. Er waren 7 andere tanks van mijn team gespot daar en hij ging gewoon full yolo door heen op mij af. Had ik stinkend veel mazzel dat zijn eerste schot mij detrackte en de 2e deed wel damage. Maar ondertussen was hij ge permatracked en dood.

En sommige potjes waren echt te slecht voor woorden. Ammorack door een 500eff idioot die vervolgens elke tank zonder aimen pende of een potje op de map met al die trein sporen (horizontaal door de map) waar ik 10x schoot op tanks vanaf een afstand van max 300m en in totaal 0 damage deed......

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRammeloo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:01
Noobmeter geeft nu ook de WN8 ('alpha-test') in het 'normale' scherm weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

JP2 of Ferdinand? Ik neig zelf naar de JP2 vanwege (draai)snelheid maar ben benieuwd naar ervaringen met beide tanks.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Frentik schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 23:22:
JP2 of Ferdinand? Ik neig zelf naar de JP2 vanwege (draai)snelheid maar ben benieuwd naar ervaringen met beide tanks.
Ik zou voor de jp2 gaan, de ferdinand heeft niet meer veel aan zijn armor dankzij de gold shells voor credits. In de tijd dat ik de ferdi speelde had vrijwel niemand gold shells mee en was de ferdi echt machtig. Ik zou nu gaan voor de mobiliteit van de jp2.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
wsLy schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 23:36:
[...]

Ik zou voor de jp2 gaan, de ferdinand heeft niet meer veel aan zijn armor dankzij de gold shells voor credits. In de tijd dat ik de ferdi speelde had vrijwel niemand gold shells mee en was de ferdi echt machtig. Ik zou nu gaan voor de mobiliteit van de jp2.
Afhankelijk van je speelstijl, maar ik zou ook voor de JP2 gaan.

Trouwens vandaag iemand gezien met 4k battles en een winrate van 34% :'( Veel lager kan bijna niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
wontcachme schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 22:15:
Het was mijn dag ook niet met de WZ-120. Elke tank die ik tegenkwam ging full retard op mij af. Beste was nog wel een potje op Lakeville waar een foch 155 recht langs de kerk (hij had noord spawn) racede de lower street in om mij te killen. Er waren 7 andere tanks van mijn team gespot daar en hij ging gewoon full yolo door heen op mij af. Had ik stinkend veel mazzel dat zijn eerste schot mij detrackte en de 2e deed wel damage. Maar ondertussen was hij ge permatracked en dood.

En sommige potjes waren echt te slecht voor woorden. Ammorack door een 500eff idioot die vervolgens elke tank zonder aimen pende of een potje op de map met al die trein sporen (horizontaal door de map) waar ik 10x schoot op tanks vanaf een afstand van max 300m en in totaal 0 damage deed......
Hier sluit ik me bij aan, het ook echt mijn dag niet. Van de 16 potjes slechts 5 gewonnen en meestal speelde ik niet slecht, maar tegen verdampende flanken doe je weining. Ik krijg bijna zit om die 7/24 eens gaan proberen met de volgende patch.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Knowuse schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 02:27:
[...]

Hier sluit ik me bij aan, het ook echt mijn dag niet. Van de 16 potjes slechts 5 gewonnen en meestal speelde ik niet slecht, maar tegen verdampende flanken doe je weining. Ik krijg bijna zit om die 7/24 eens gaan proberen met de volgende patch.
Gek genoeg was mijn weekend gewoon goed. Normaal veel last van weekend warriors, maar dit weekend dus totaal niet. Gewoon goede flow. Hiervoor echter 2 weken echt beduidend minder gespeeld. Sinds afgelopen weekend de stijgende lijn weer opgepakt.

Nog 35K tot mijn Object 268 :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Ging weer prima gister, niet veel potjes gespeeld, maar degene die ik gespeeld had waren prima.

Victory ratio: 61.54%
Battles: 13
WN6: 1894.96
Average tier: 9
Experience: 12415 955
Capture points: 15 1.15
Defense points: 90 6.92
Damage: 31514 2424
Kills: 19 1.46
Spotted: 6 0.46

Later deze week de 268 halen :)

en na de 268 gehaald te hebben ga ik die denk ik veel spelen en wat free xp sparen voor de duitse TD lijn.

[ Voor 14% gewijzigd door dynosu op 08-10-2013 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 23:37
wsLy schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 23:36:
[...]

Nog steeds zou ik gaan voor de Ferdi.
Ik kan zonder gold gemakkelijk door een JP2 komen, maar een ferdi gaat moeilijker.
Daarbij vond ik de ferdi gewoon fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
Heb ook eindelijk de Jagdpanzer IV. Die is vertrouwd zeg als je net van de stug komt :P
De matchmaking was tot nu toe eigenlijk nog wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:30

TTLCrazy

Listen to Frankie

Van 't weekend de SU-14-2 vrijgespeeld en gekocht. Allereerste schot (met normale ammo) blaas ik een full hp Lowe op :D Dat geluk bleef niet lang, maar was wel leuk :)

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 23:09
Nu die obj268 veel aan het spelen om snel de 250k credits te krijgen en de 30% extra mee te pakken.
Maar wat een stats padding machine is dit :). Gisteren 2430 WN7 :o.
Je hebt altijd wel 2 kills en een hoop dmg, dankzij de snelheid en cammowaarde van deze tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

SimpelenLeuk schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:28:
Nu die obj268 veel aan het spelen om snel de 250k credits te krijgen en de 30% extra mee te pakken.
Maar wat een stats padding machine is dit :). Gisteren 2430 WN7 :o.
Je hebt altijd wel 2 kills en een hoop dmg, dankzij de snelheid en cammowaarde van deze tank.
ik kan niet wachten om de 268 te krijgen :) zeker als je dit soort dingen leest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Kojoottii schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 20:26:
[...]
Naja gold gaat prima aan de voorkant, ook heat, als ie gaat wiggelen dan wordt het sowieso randomzor, en kan je beter voor de zijkant gaan als ie die laat zien natuurlijk, of anders uit frustratie maar tracken en hopen dat iemand hem pijn gaat doen :P Maar de underplate doe ik eigenlijk nooit, de keren dat je die goed kan raken zijn klein, dan ga ik liever voor de optics boven op, en dan inderdaad alleen als je het midden kan raken, maar dat stuk is groot zat. Maar als je gold schiet, gewoon link en rechs van de gun op die grote plakken armor daar.
Hmm, oftewel je zegt eerst dat die frontal armour niet zo goed is, maar daarna heb je wel gold of geluk nodig om er door te komen ? Ik noem dat gewoon een goede frontal armour. Niet onmogelijk, maar zeker wel erg lastig. Ik schiet weinig met gold en kom wel door zo'n bak als ie stilstaat. Helaas doen ze dat vaak niet :+ Oftewel ik track hem dan ook meestal maar zodat ie iig stil staat, maar dat kost je wel een schot zonder damage en haalt alweer een heel stuk van die 45s reload af.
Mr_Size schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 21:35:
typisch, speel een fantastisch potje in de T-44, 3500 dmg en die verliezen we. Volgende pot doe ik 787 dmg, waarna ik ge fucking ammoracked wordt (weg 1300 hp in 1 keer) en die winnen we wel :')
Dat had ik dus in mijn T34 gisteren. Met zijn 2en hielden we een kant dicht tegen de helft van het enemy team en kregen het zelfs voor elkaar om ze allemaal neer te schieten (ik had ruim 4k damage en 5 kills). Helaas ging de andere flank rap neer waardoor we uiteindelijk alsnog verloren (op cap want ze durfden niet aan te vallen). Het volgende potje kon ik 2 schoten raak schieten voordat ik ingesloten werd (ik ging er van uit dat 3 tanks achter me wel genoeg defense zouden zijn tegen 1 doorgebroken tank.....), maar die wonnen we dus wel. 1e potje had ik de dubbele exp van het 2e (waarbij de 2e dus een win + 3*exp was :+ )

Bij mij ging het trouwens gisteren wel aardig goed, alleen mijn jagdpanther wilde echt niet mee werken (5 battles nodig voor een win)

[ Voor 3% gewijzigd door redwing op 08-10-2013 09:47 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Knowuse schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 02:27:
[...]

Bij mij ging het ook voor geen meter, onwijs veel pech ook met bounces op lfp's met gold bijv.
Erg zonde want sommige teams waren echt totaal niet te behelpen..

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Ik heb echt een top weekend gehad en eindelijk weer een stijgende lijn te pakken na een lange tijd waarin ik zelf gewoon heel slecht speelde.

Twee dagen achter elkaar mijn beste score ooit verbeterd. Eerst met de SU152 en gisteren een pot met de M103 waarin ik nog 1 gold shell en 1 he shell over had met ruim 7.5K damage. Hierdoor ook een triple van ruim 7.5K xp. Zondag een wn7 van 2200 en gisteren zelfs 2900 :D

[ Voor 5% gewijzigd door themaxter op 08-10-2013 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GOT forum kapot? En TS ook

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2013 10:53 . Reden: TS ook kapot ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Wordt forum ook thuis gehost nu? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Niet online
Wat is er gebeurd met de TopicStarter, dat deze nu ook kapot is? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Werkt weer, wel apart zijn compleet verschillende servers...
Edit: hmm TS moet nog steeds een schop...
Kaap schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:35:
[...]

Wordt forum ook thuis gehost nu? :+
TS draait gewoon weer op een server Kaap, dat was tijdelijk :)

[ Voor 4% gewijzigd door themaxter op 08-10-2013 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 02:25
matchmaking slaat nergens meer op de laatste tijd.. Door de 50 % korting wat garageslots extra gekocht zodat ik wat nieuwe lijnen kon beginnen. Dus ik speel wat in inmiddels een tier 3 duitse tank. Krijg ik toch de meeste vreemde matchmaking.

2 tier 5 in beide teams en de rest alleen maar tier 3 en 2. Geen tier 4 dus.. Beetje bullshit als je het mij vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Niet online
Maar dan kloppen de teams toch wel? Ongeveer even sterk... dat er dan geen T4 in zit is dan toch minder gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 02:25
pff 3 potjes gespeeld en ik ben weer helemaal klaar met dit spel voor vandaag.

Laatste potje was ik de enige tier 3 tank in een potje met verder nog een tier 4 en de rest allemaal tier 5. En dan sta je met je tier 3 tank bovenaan je team met ervaring verdiend en bijna nog met damage ook... Wat zijn er toch veel slechte spelers zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
themaxter schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:43:
[...]

TS draait gewoon weer op een server Kaap, dat was tijdelijk :)
Sinds wanneer is een VPN een server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Sinds dat de TS weer op een VPS draait, en geen VPN naar een laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
volgens mij mag deze discussie ergens verder in een netwerk/vpn achtige forumgedeelte ;)

Laatste paar dagen verassend goede battles en hoge winrate. Zal vanavond wel generfed worden door WG waarschijnlijk :)

Nu wel meer aan het " genieten" van de tanks zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

de straf voor goede dagen volgt altijd! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Hoop t niet want dan ga ik flink straf krijgen :P

Moet wel zeggen dat ik momenteel ook tanks speel die me goed liggen (heb wat tanks gegrind die me niet zo bevielen maar waar ik wel door heen wilde ivm specials) en sommige tanks begin ik ook door te krijgen zoals de M103. Aan het begin werd ik met dat ding telkens compleet aan gort geschoten puur omdat ik een T32 gewend was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Laatst online: 14-08 17:59
Net 3 lekkere potjes gedaan. :) Alleen de laatste was minder. Ene Hector72 vond het nodig om onze exacte posities door te geven aan de vijand. (van 1 lijn, andere lijn was al dood doordat ze blijkbaar nogal slecht speelden..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-09 23:23

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

User schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:46:
[...]
Sinds wanneer is een VPN een server?
Die TS3 draait op een Microsoft Windows Server 2008 R2 VPS voor zo ver ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ok maar T2 tegen T5 is wat absurd natuurlijk. Ook die ervaring zelf gehad in een tiger als toptier al de rest 2-3 tiers lager das wel heel hard sealclubbing, speelde vrij slecht en dan nog was het easy win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:44:
Ja ok maar T2 tegen T5 is wat absurd natuurlijk. Ook die ervaring zelf gehad in een tiger als toptier al de rest 2-3 tiers lager das wel heel hard sealclubbing, speelde vrij slecht en dan nog was het easy win.
Ik zou stoppen met spelen :+

Vroeger was dit dood normaal, pas een klein jaartje is de tierspread maar 2 tiers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Nemean schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:43:
[...]

Die TS3 draait op een Microsoft Windows Server 2008 R2 VPS voor zo ver ik weet.
Op ut forum staat nog dat ie draait via een VPN.

Oh well.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 20:29
SimpelenLeuk schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:46:
[...]

Ik zou stoppen met spelen :+

Vroeger was dit dood normaal, pas een klein jaartje is de tierspread maar 2 tiers.
Soms mis ik dat nog weleens om met mijn heavy T10 tankje ala T30 (reloadtijd 12 secondes(?)) tankjes te roflstompen >:)

[ Voor 13% gewijzigd door patrickos85 op 08-10-2013 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Een E-75 die in een tier 8-10 match "fuck MM" roept en suiscout. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
SimpelenLeuk schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:46:
[...]
vroegah waren we bij de start van de beta fase zelf de noobs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

wat info over de nieuwe duitse TD:

http://ftr.wot-news.com/2013/10/08/wt-e-100-stats/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:06

wontcachme

You catch me? No you wont

3000dmg in 12 seconden.........

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
En 20mm turretarmor. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

vind de gun ook wat teveel van het goede. Maar ach, we gaan het meemaken

kweet wel waar ik me op ga voorbereiden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:18
Ik voel, sinds dat ze de arties goed generfed hebben, een kleine imbalans in WoT. Normaal gesproken zouden TD's, als ze gespot zijn, verplaatsen om niet een arty shell op hun harses te krijgen. Nu kunnen ze ongegeneerd campen.

Het samenspel tussen scouts en arties is weg en arties hielden de hoeveelheid TD's in check.

Nou heb ik nog steeds een hekel aan arties, maar ik zat in een pot assault met aan beide zijde 5 TD's, geen scouts en geen arties.

Daarnaast waren er maar twee tier 9 Heavies, de TD's waren allen tier 8 of 9 en de rest van de tanks waren mediums en heavies van tier 7 en 8.

En als er arties in het spel zijn proberen ze liever een rijdende medium (ik dus) te raken dan de campende TD's achter in het veld.

Ik wil arties terug, ben zelfs geneigd om de Hummel te kopen voor dat doel.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
dynosu schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:10:
vind de gun ook wat teveel van het goede. Maar ach, we gaan het meemaken

kweet wel waar ik me op ga voorbereiden :D
20mm Turret armor..... :w
Dat wordt dus HE shells laden voor meer damage en veel dode crew members. Kan me geen tank voorstellen die daar zelfs met HE niet doorheen gaat komen op tier 8/9/10.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
" turret rotates 360 degrees"

hmm is het wel een td :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
Bean77 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:45:
[...]

vroegah waren we bij de start van de beta fase zelf de noobs :+
Hahah ja >:) . Vroêger toen je koe nog met een lange oe schreef en de manen nog van stalen waren, etc, etc...

Ik keek laatst weer eens op planetwot, die logt al sinds februari vorig jaar, toen dacht ik dat ik al dat ik best goed deed :X . Niets is minder waar :F

Maar goed als je nu terug gaat kijken sinds closed beta, dan is er stiekem best wel wat veranderd. En wij maar roepen dat er niks gebeurd O-) Duurt alleen zo lang altijd |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Zertaxka schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:21:
[...]

20mm Turret armor..... :w
Dat wordt dus HE shells laden voor meer damage en veel dode crew members. Kan me geen tank voorstellen die daar zelfs met HE niet doorheen gaat komen op tier 8/9/10.
Dat zal zeker gaan werken, maar aan de andere kant, dat werkt net zo goed bij een batchat, en hoe vaak ga je specifiek voor die batchat HE laden? Tenminste ik kom bijna nooit in een situatie waar ik daar tijd voor heb. Maar een arty HE shell op je dak is wel game over :P

Denk dat het behoorlijk zal neerkomen op hoe goed de camo is van dat apparaat of die succesvol is ja of nee.

[ Voor 8% gewijzigd door Kojoottii op 08-10-2013 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
Het zal een tank zijn die abolute niet noob proof is. Met dun armor en slechte cammo en hoge viewrange, moet je de tank echt technisch gaan spelen. De reload van beide drums is ook niet misselijk, dus als je eenmaal leeg bent ben je ook goed de sjaak ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
SimpelenLeuk schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:30:
Het zal een tank zijn die abolute niet noob proof is. Met dun armor en slechte cammo en hoge viewrange, moet je de tank echt technisch gaan spelen. De reload van beide drums is ook niet misselijk, dus als je eenmaal leeg bent ben je ook goed de sjaak ook.
Denk dat de camo niet al te slecht kan zijn, dan is dit ding gewoon useless, viewrange is 420m blijkbaar dus dat is wel netjes. 1 minuut reload is wel fors idd, maar aan de andere kant, als je dan 6x 550 dmg kan doen in 12 seconden, waar heb je het dan over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
mhindrik schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:17:
Ik voel, sinds dat ze de arties goed generfed hebben, een kleine imbalans in WoT. Normaal gesproken zouden TD's, als ze gespot zijn, verplaatsen om niet een arty shell op hun harses te krijgen. Nu kunnen ze ongegeneerd campen.

Het samenspel tussen scouts en arties is weg en arties hielden de hoeveelheid TD's in check.

Nou heb ik nog steeds een hekel aan arties, maar ik zat in een pot assault met aan beide zijde 5 TD's, geen scouts en geen arties.

Daarnaast waren er maar twee tier 9 Heavies, de TD's waren allen tier 8 of 9 en de rest van de tanks waren mediums en heavies van tier 7 en 8.

En als er arties in het spel zijn proberen ze liever een rijdende medium (ik dus) te raken dan de campende TD's achter in het veld.

Ik wil arties terug, ben zelfs geneigd om de Hummel te kopen voor dat doel.
Misschien wat meer HP voor Mediums & Heavies of preferential MM voor die tanks zodat TD's in mindere aantallen top tier kunnen zijn. Dan moeten ze wel eens aan T11 beginnen natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
En de tier 8:
Afbeeldingslocatie: http://ftr.wot-news.com/wp-content/uploads/2013/10/1381211890115.jpg
Pagina: 1 ... 16 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)