[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 31 Laatste
Acties:
  • 70.484 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik kwam net in een potje deze klootviool tegen: FootballFan

Begon in het begin al te zeiken tegen iedereen maar meneer wist het wel voor elkaar te krijgen zelf zeer snel dood te gaan, overigens compleet overbodig. Vervolgens wel in het potje blijven en lekker blijven zeiken.

Ik snap niet dat iemand die zelf goed kan spelen, zie account, zich zo kan laten afleiden en zich laten gaan. Hij zat in Pirates. Mensen uit Pirates ervaring met hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:28
Fest schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 15:38:
Ik kwam net in een potje deze klootviool tegen: FootballFan

Begon in het begin al te zeiken tegen iedereen maar meneer wist het wel voor elkaar te krijgen zelf zeer snel dood te gaan, overigens compleet overbodig. Vervolgens wel in het potje blijven en lekker blijven zeiken.

Ik snap niet dat iemand die zelf goed kan spelen, zie account, zich zo kan laten afleiden en zich laten gaan. Hij zat in Pirates. Mensen uit Pirates ervaring met hem?
Waarschijnlijk de zoveelste speler met een e-peen van hier tot Tokio, arrogant is als de pest, en de ganse dag aan het "nerd ragen" is. Zijn er veel te veel van, en verpesten de sfeer behoorlijk. Als ze het allemaal zo goed weten, en iedereen in hun ogen een "n00b/retard" is, waarom blijven ze dan niet gewoon weg uit randoms, en gaan ze maar lekker de hele dag TC/CW doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

93% van zijn battles zijn ook in tc/CW........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Laat hem daar maar 100% van maken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 17:32:
93% van zijn battles zijn ook in tc/CW........
Ik denk dat je niet goed hebt gekeken... Volgens Noobmeter heeft ie een winrate van 93% in companies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Zo, t ging niet onaardig vandaag :)

Heb de JT aangeschaft en er heerlijke dmg mee uitgedeeld. Ga ik weer erg van genieten, zeker als straks de topgun erop zit.

Verder blijf ik van m'n T30 houden, ondanks dat die tank m'n WR naar beneden trekt. Ik kom met die tank echt in de meest bizarre potjes terecht en heb er de grootste moeite mee om hem überhaupt te dubbelen. Dmg dealen is geen punt, ik heb er nu een paar dagen de topgun op en dat is gewoon één dik feest :D

Maar goed, overall vanmiddag een WN7 van 2000 en een WR van 61% gehaald in 36 potjes, dus ik klaag verder niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Vandaag even flink met Coldzero huisgehouden op de battlefields....beetje type 59 grinden voor credits.
Nog een leuke kill gehaald op een arty.

http://wotreplays.eu/site/371691#redshire-shockwave-type_59

Arty stond ook wel heel erg vaag moet ik toegeven maar deze replay bewijst dat het niet fijn is om zo dichtbij een heavy te hebben staan.

[ Voor 9% gewijzigd door ShockWave op 05-10-2013 17:48 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-09 23:23

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Net toch wel zeer leuke CW gehad.. met 13 man een provincie overgenomen van een full team.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Zo vroeg al??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Ja, ze zitten aan de kant van Rusland, prime time is 16:00 uur ofzo.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
7e tier 10 in de garage :)

Purchased:
'Object 268' sucessfully purchased. Spent credits: 4.270.000.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:53
Vandaag behoorlijke grind gemaakt richting de 268. Nog 55K als ik mijn 80K free exp ook wil gebruiken, maar grind denk ik nog even door voor zolang de special duurt. Credits zat overigens.

Vandaag 28 games, 1926 wn7, average tier 9.1, vuile statpadder dat ik ben :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://image7.spreadshirt.com/image-server/v1/compositions/1275736/views/1,width=178,height=178,appearanceId=4/Navy-Seal-Clubber-Men.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Kaap schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 21:25:
Vandaag behoorlijke grind gemaakt richting de 268. Nog 55K als ik mijn 80K free exp ook wil gebruiken, maar grind denk ik nog even door voor zolang de special duurt. Credits zat overigens.

Vandaag 28 games, 1926 wn7, average tier 9.1, vuile statpadder dat ik ben :')
41 games, avg tier 8.2, 2103 wn7, avg damage 2103. Ook beetje aan het statspadden geweest. Winratio met de Type 59 weer wat omhoog, idem dito voor de average damage :P 1338 battles; 1726 average damage :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Eens kijken of het vanavond wat wil :)
Tevens aan het livestreamen, einde gisteren was nogal jammer met uberbagger teams :D

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011

thijsco19

KTM 990 SMT

Afbeeldingslocatie: http://i1280.photobucket.com/albums/a500/thijsco19/GOT/d52e43fb-37e7-42a6-ab34-b86027fc55c1_zpsd9350edf.jpg

8)

[ Voor 23% gewijzigd door thijsco19 op 06-10-2013 13:13 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 02:25
ongelofelijk.... Ik besloten de su 122 44 te halen omdat er nu 50 % afgaat. En ik kan wel een creditmaker gebruiken. Dus ik wil mijn aankoop testen, krijg ik serieus 5 rondes achter elkaar de meest kansloze teams.. Een winkans van 22, 40, 34, 28 en 25 %. Waarbij je halve team verdwijnt binnen een halve minuut, of er gaten in de map zijn ter grote van de grand canyon..

Arrrrrggg ! Ik ga slapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Ow hebben ze weer een launchsite gevonden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Hoeveel credits halen jullie gemiddeld met de SU-122-44?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
rgras schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 23:36:
Dat is afhankelijk van hoe je speelt..... iedereen heeft een andere speelstijl. Maar damage = credits.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Dat is duidelijk, maar wat haalt de gemiddelde Tweaker ongeveer per game binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Eens kijken of vandaag nog beter kan dan gisteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 17:23

Whuzz

Dodgeball!

rgras schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 08:37:
Dat is duidelijk, maar wat haalt de gemiddelde Tweaker ongeveer per game binnen?
Netto (met premium), zo'n 40-50k. Uitschieters naar 70k, als ik pech heb (of gewoon ruk speel :P ) maar 30k.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
I'm with Whuzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:02
rgras schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 23:36:
2 potjes gedaan vandaag eentje met 1.2k damage: 35.000 k winst en 2e pot 5.7k damage: 102k winst. Alleen oppassen met het schieten van gold shells. Daar gaat je credit maker :P Ook is de gun langzaam met aimen en soms mega scheef.

Denk dat je gemiddeld tussen de 30 en 60k winst haalt bij deze tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
En dat is met premium?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Vergeten te vermelden. Dat is inderdaad met premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Soms haal je in ieder geval nog iets positiefs uit een uber kansloos potje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Dan laat ik de SU-122-44 wel schieten. Bij 8.9 zal ik toch weer veel in de mid tiers spelen, dus dan stromen de credits toch wel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Je gaat later spijt krijgen dat je nu niet van die 50% gebruik gaat maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
ShockWave schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 15:22:
Je gaat later spijt krijgen dat je nu niet van die 50% gebruik gaat maken...
Het is inderdaad een leuk tankje om erbij te hebben. Ben nog bezig met de Russische TD lijn en dan komt het goed uit. Het is niet zo dat je met bakken het geld ziet binnenkomen, maar dan kan je beter verder sparen voor een tier 8. Zelf heb ik een T34 maar die vind ik zo saai om te spelen... Als ik die speel haal ik wel meer credits op. Speel liever voor de fun dan voor de harde saaie credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Kom laten we met nog 10% op de cap te gaan, de cap uit rijden om een Foch 155 te slopen. Denken 3 tier 8jes.. echt dwazen..

[ Voor 3% gewijzigd door Nemean op 06-10-2013 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Zo, dit was een typische WoT balansdag :+

Er zijn eigenlijk geen woorden voor om vanmiddag te beschrijven, bizar gewoon. Hoewel, als ik dan toch een woord moet noemen: bounce. Wat heb ik veel lopen bouncen zeg, de T32 gun voorop. Heb een potje gehad waarin ik AL mijn 12 gold shells heb gebounced, waarvan er zeker de helft op onderplaten en zijkanten van tanks waren gemikt 8)7.

Ik ben, gek genoeg, dan ook geen fan van de T32. Waar de T29 keihard owned en ik een WR van 65% op heb, faalt de T32 keihard. Terwijl het praktisch dezelfde tank is met iets meer armor. Maar ja, met de T32 kom je zo vaak tegen T9 en T10 te staan en dan is die gun echt kansloos. Zelfs met premium ammo dus.. En die armor valt me ook vies tegen, men weet me uit alle hoeken en standen te raken :S

Slechts 11 van de 30 potjes weten te winnen en de T32, T30 en E-75 met zeeeer veel moeite weten te triplen. Ben er wel ff klaar mee voor vandaag, morgen weer een dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Nemean schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 17:01:
Kom laten we met nog 10% op de cap te gaan, de cap uit rijden om een Foch 155 te slopen. Denken 3 tier 8jes.. echt dwazen..
ZOMG u noob, jij snapt ut egt nie!11!11

I feel your pain.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011

thijsco19

KTM 990 SMT

Mr_Size schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 17:04:
Zo, dit was een typische WoT balansdag :+

Er zijn eigenlijk geen woorden voor om vanmiddag te beschrijven, bizar gewoon. Hoewel, als ik dan toch een woord moet noemen: bounce. Wat heb ik veel lopen bouncen zeg, de T32 gun voorop. Heb een potje gehad waarin ik AL mijn 12 gold shells heb gebounced, waarvan er zeker de helft op onderplaten en zijkanten van tanks waren gemikt 8)7.

Ik ben, gek genoeg, dan ook geen fan van de T32. Waar de T29 keihard owned en ik een WR van 65% op heb, faalt de T32 keihard. Terwijl het praktisch dezelfde tank is met iets meer armor. Maar ja, met de T32 kom je zo vaak tegen T9 en T10 te staan en dan is die gun echt kansloos. Zelfs met premium ammo dus.. En die armor valt me ook vies tegen, men weet me uit alle hoeken en standen te raken :S

Slechts 11 van de 30 potjes weten te winnen en de T32, T30 en E-75 met zeeeer veel moeite weten te triplen. Ben er wel ff klaar mee voor vandaag, morgen weer een dag :)
De T32 valt mij ook wat tegen. De T29 is echt een baze tank maar T32 mist toch echt wat pen op de gun.
De armor die wilt ene keer lekker wat bouncen en andere keer knalt alles erdoor heen. Zeker inderdaad in hogere tiers is het armor niet goed.
Maar het ergste vind ik echt die gun, al buffen ze die naar 210 pen ofzo is het al een stuk beter.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Speelde een rukmatch vanmiddag met mijn T57. Zat een speler van 247 in mijn team. Ging die na de game Pm sturen. Ik stuur troll terug en ignore hem verder. Gaat ie nog een PM sturen, allerlei flames etc en hoe goed hij wel niet is. Even een berichtje teruggestuurd:
Hello,

Thanks for taking the time to send me a private message. The fact you show more than normal interest in somebody you met in a random match in an online multiplayer game certainly makes me feel special. About as special as that time in the morning after smoking my first cigarette and sitting down on my private throne and dropping a payload down the tube ending with a splash sound.

"m00h said: so next time better be quiet when you get comments from much superior player."

Surely, you have great stats. Credit where is credit is due. However, you honoustly don't think I give a crap about somebody thinking he's godlike over TCP/IP?

No go along mr. solo, go play some more sealclub matches in your Hellcat and Vk3601, and stop bothering about players you meet in an online game.

Regards,
Wat een droeftoeter zeg, alsof ik wakker zou liggen van zijn flames :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Zonde van je tijd.

Kunnen we niet instellen dat de persoon met de meeste damage in het team een bonus krijgt? Zowel vandaag als gisteren had ik in 95% van alle potjes de meeste damage gedaan. :')

[ Voor 83% gewijzigd door rgras op 06-10-2013 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Kaap schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 17:16:
Speelde een rukmatch vanmiddag met mijn T57. Zat een speler van 247 in mijn team. Ging die na de game Pm sturen. Ik stuur troll terug en ignore hem verder. Gaat ie nog een PM sturen, allerlei flames etc en hoe goed hij wel niet is. Even een berichtje teruggestuurd:

[...]

Wat een droeftoeter zeg, alsof ik wakker zou liggen van zijn flames :')
Kaap toch, je weet toch dat als je in een e-penis/ego-tripper clan zit als 247 dat je automatisch beter bent dan iemand anders.. :N Dat je dat toch niet begrijpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 02:25
schreeuwen helpt blijkbaar, gelijk een winnend team :>

[ Voor 84% gewijzigd door Skybullet op 06-10-2013 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zucht..........
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xqtyS1b.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Niet slecht met zo'n shite tank. Ach in ieder geval heb je de volle xp die je ook had gekregen als je wel had gewonnen.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zertaxka schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 20:27:
[...]

Niet slecht met zo'n shite tank. Ach in ieder geval heb je de volle xp die je ook had gekregen als je wel had gewonnen.
Ja... gelukkig dat ik de 6e kill maakte net voordat ik een arty shell op mijn dak kreeg.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Zertaxka schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 20:27:
[...]

Zo slecht is de T28 Prot toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Nemean schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 20:54:
[...]

Prototype is een degelijke TD zelfs. Enige nadeel is zijn open turret en dat hij zo langzaam is, maar de gun die erop ligt compenseert dat behoorlijk :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Nemean schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 20:54:
[...]

Langzaam en zo makkelijk te pennen. Is geen slechte tank als je tegen niet al te slimme tegenstanders speelt maar anders is het gatenkaas/easy prey.
Speel je tegen mindere tegenstanders is het een leuke tank ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Zertaxka schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 21:14:
[...]

Langzaam en zo makkelijk te pennen. Is geen slechte tank als je tegen niet al te slimme tegenstanders speelt maar anders is het gatenkaas/easy prey.
Speel je tegen mindere tegenstanders is het een leuke tank ja.
Ben ik het niet mee eens, ik heb vaak genoeg tegen goeie spelers gestaan in die tank en deze dan ook verslagen. Als je goed om gaat met die tank, kun je vreselijk veel bouncen. De turret is makkelijk te pennen als je hem niet angled. Vond de T28 Prot juist wel een leuke en goeie tank, beter dan de T30 in ieder geval.

Had daarnet nog even een leuke/goeie game in mijn T-62A.. 7.8k damage;

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/128943127-4.jpg
*Click voor de replay*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe nice, mooie pot met de proto dan. Wel een vraagje waarom je 5.4k afrond naar 6k damage? :P Frustratie over die game? (in dat geval snap ik je helemaal ...)

Gister ook grappig. Eerste pot die ik speelde kwam ik bij een platoon van m'n clan terecht. Meteen in TS gesprongen en hadden we een 4-man platoon op T9/T10 = win :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Verwijderd schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 21:38:
[...]

Hehe nice, mooie pot met de proto dan. Wel een vraagje waarom je 5.4k afrond naar 6k damage? :P Frustratie over die game? (in dat geval snap ik je helemaal ...)

Gister ook grappig. Eerste pot die ik speelde kwam ik bij een platoon van m'n clan terecht. Meteen in TS gesprongen en hadden we een 4-man platoon op T9/T10 = win :D .
Was een foutje, had niet naar de service record gekeken en dacht dat ik rond de 6k had gedaan maar had de hitlog verkeerd/te snel bekeken.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Kreeg net even een arty shell van een Object 261.. pent me dwars door mijn front heen met een HE shell (E-50M).. en zet me vervolgens in de fik.. hield 100 hitpoints over.. bijna al m'n crew dood, ammo rack kapot, turret damaged.. En in eens wist ik weer waarom ik arty nou haatte.

[ Voor 6% gewijzigd door Nemean op 06-10-2013 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 18:46

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Had ik gisteren ook in mn leo pta. Als je daarin geraakt worft door arty mag je al blij zijn dat je niet geoneshot wordt. Maar gisteren waren 3 op 4 crewmen dood en ook mn engine weg. Dan ben je mss beter direct dood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Misschien ben ik idd wel te snel met mijn mening over de T28 Proto na 15 battles ofzo, maar we zullen zien.
T30 lijkt me juist weer heerlijk. Vond de T29 en T32 (alleen zijn penetratie is wat laag zeker tegen tier 9/10) al leuk, T30 lijkt me meer van het zelfde.
Nemean schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 21:46:
Kreeg net even een arty shell van een Object 261.. pent me dwars door mijn front heen met een HE shell (E-50M).. en zet me vervolgens in de fik.. hield 100 hitpoints over.. bijna al m'n crew dood, ammo rack kapot, turret damaged.. En in eens wist ik weer waarom ik arty nou haatte.
Zat je in een Franse tank of ?
Beter lezen.... 8)

Lijkt dan wel een AP shell te zijn geweest en dat je echt pech hebt gehad.

[ Voor 7% gewijzigd door Zertaxka op 06-10-2013 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Nah E-50M.

Nope geen AP shell, heb daar een mod voor welk shell type ik kop.. was HE. En ga er dan ook van uit dat die mod klopt. :+

[ Voor 29% gewijzigd door Nemean op 06-10-2013 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Welke mod is dat nemean?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

http://forum.worldoftanks...damage-announcer-v14-088/

Plaatst ook in de chat wanneer je teamdamage krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:42

wontcachme

You catch me? No you wont

Als iemand het niveau van WoT van vanavond wil zien, raad ik aan deze video te bekijken vanaf 1:08:30 ongeveer: http://www.twitch.tv/quickybaby/b/467980422

|:( 8)7 8)7

En kijk tot het einde van de battle

[ Voor 10% gewijzigd door wontcachme op 06-10-2013 23:37 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb daarnet ook de livestream gezien.

Dat spel was gewoon 'full retard'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:42

wontcachme

You catch me? No you wont

Wargaming moet gewoon iedereen een logo geven op de tank met als default deze:
Afbeeldingslocatie: http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/005/804/images.jpeg

En als je weet te vinden hoe je die kan aanpassen dan kan je er ook van uit gaan dat diegene het spel een beetje snapt. En anders rijden ze rond met die kop voorop.

Vanavond ook weer een paar heerlijke noob protectie's gezien.
- Ik rij met een wz-120 en 400m+ verderop een amx50 120. Ik bounce 2x op de zijkant van die tank, hij draait turret, schiet zonder te aimen en blaast mijn ammorack op........
- Ik konthug een E-50 (mijn voorkant naar zijn kont :P) schiet point blank op die achterkant en bounce....
- Ik schiet met de wz-120 fully aimed op de zijkant van een amx 13f3 arty en bounce........

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wontcachme schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 23:09:
Als iemand het nieuwe van WoT van vanavond wil zien, raad ik aan deze video te bekijken vanaf 1:08:30 ongeveer: http://www.twitch.tv/quickybaby/b/467980422

Dat zijn momenten dat ik het liefst op een knopje druk dat bij die persoon een hand uit zijn monitor komt en hem een bitchslap geeft. :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Als iemand het niveau van WoT van vanavond wil zien, raad ik aan deze video te bekijken vanaf 1:08:30 ongeveer: http://www.twitch.tv/quickybaby/b/467980422

_O-
2 td's vs 1 TD ..... :F
En je hoeft ook helemaal niet van 2 kanten tegelijk komen nee helemaal niet nodig om die arty te slopen.... 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf

Whahaha zijn reactie dan ook :P Prachtig om te zien hoe hard mensen kunnen falen. Alleen zo zuur als die personen in jouw team zitten. Gelukkig voor mij zaten ze vandaag allemaal in het vijandelijke team. Wn7 van 3k+ over 7 games met 100% winrate :D

Ben voorlopig nog even niet op TS. Blijf problemen houden met mijn PC ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

Nemean schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 21:37:
[...]

Ben ik het niet mee eens, ik heb vaak genoeg tegen goeie spelers gestaan in die tank en deze dan ook verslagen. Als je goed om gaat met die tank, kun je vreselijk veel bouncen. De turret is makkelijk te pennen als je hem niet angled. Vond de T28 Prot juist wel een leuke en goeie tank, beter dan de T30 in ieder geval.

Had daarnet nog even een leuke/goeie game in mijn T-62A.. 7.8k damage;

[afbeelding]
*Click voor de replay*
t28 prot is heerlijke tank :Y

t30 vond ik echt niet mijn tank, maar dat ligt aan mij.

t28/t95 vind ik ook leuk, maar je bent dan wel veel meer afhankelijk van de teammates.

heb sinds kort de 268 en de foch en die zijn toch ook wel erg goed 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Ging gisteren prima, had geen enkele moeite met de 50k damage, had dat zo te pakken. Nog weekje en dan heb ik de 268 wel. Lukt me nog binnen de actie :)

Victory ratio: 62.96%
Battles: 27
WN6: 1909.94
Average tier: 8.74
Damage: 65140 2413
Kills: 48 1.78
Spotted: 20 0.74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

Had ik gelukkig totaal geen last van maar die 4 lui zijn wel echt toppunt van mentale retardatie, ongelooflijk dat je het op zo'n manier weet te verprutsen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 23:00
Gisteren oude tijden aangehaald met wat potjes in mijn T29. Wat blijft het toch een heerlijke tank. 250k binnen gesleept.

31 battles, 61,29% winrate, WN7 van 2233

leuk weekend (sinds tijden)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
* ShockWave krijgt spijt dat hij zijn T29 heeft verkocht bij het zien van deze verhalen over deze tank, hij heeft me per slot van rekening 10 kills en 2820 max xp opgeleverd
Mischien eens terugkopen om weer een tier 7 Heavy te hebben buiten de SU-122 44 om.. :9

[ Voor 15% gewijzigd door ShockWave op 07-10-2013 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

mja voor zulk soort tanks terughalen wacht ik zelf altijd op kortingsacties.

Dus zie wel wat er gebeurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
Wat vinden mensen van de M48 patton? ik ben nu bezig met de M46.. maar op een of andere manier is die toch mwa.. het kanon is super met 390 dmg en 218 pen.. (alleen 0.42 acc :/ ) en het grootste nadeel is dat het armor op dit ding nog slechter is dan die van de pershing!!! waarom zit er zo'n shit turret op!.. je kan niet eens hulldown in een Amerikaanse tank... . ik snap dat niet hoor.. maar ja..

maar voor zover ik zie is de M48 wel beter qua turret.. :)

of zal ik voor de obj 140 gaan?. hmm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
thijsco19 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 17:11:
De T32 valt mij ook wat tegen. De T29 is echt een baze tank maar T32 mist toch echt wat pen op de gun.
De armor die wilt ene keer lekker wat bouncen en andere keer knalt alles erdoor heen. Zeker inderdaad in hogere tiers is het armor niet goed.
Maar het ergste vind ik echt die gun, al buffen ze die naar 210 pen ofzo is het al een stuk beter.
Jep, helemaal eens. Die lage pen is wat de tank zo doet tegenvallen, dus een kleine buff op dat gebied zou wel lekker zijn :)

Ik denk dat ik mijn load in die tank ga aanpassen en veel meer premium ammo ga meenemen. Hoewel dat dus ook nog niet altijd werkt, het is echt een beetje een trollgun wat dat betreft. Ik zal blij zijn als de grind naar de M103 is afgerond in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 22:15
Jip99 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:58:
Wat vinden mensen van de M48 patton? ik ben nu bezig met de M46.. maar op een of andere manier is die toch mwa.. het kanon is super met 390 dmg en 218 pen.. (alleen 0.42 acc :/ ) en het grootste nadeel is dat het armor op dit ding nog slechter is dan die van de pershing!!! waarom zit er zo'n shit turret op!.. je kan niet eens hulldown in een Amerikaanse tank... . ik snap dat niet hoor.. maar ja..

Mijn excuses voor de lompe reactie, maar dan speel je die tank toch echt verkeerd en gebruik je hem als een standaard medium die een beetje hulldown kan. Kijk ff op youtube wat zijn sterke punten zijn bij een quickybaby of zelfs een Jingles.
Zeker met de Amerikaanse mediums: speel die op hun sterke punten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
pkregting schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:13:
[...]

Mijn excuses voor de lompe reactie, maar dan speel je die tank toch echt verkeerd en gebruik je hem als een standaard medium die een beetje hulldown kan. Kijk ff op youtube wat zijn sterke punten zijn bij een quickybaby of zelfs een Jingles.
Zeker met de Amerikaanse mediums: speel die op hun sterke punten!
nou de Pershing kon prima "hulldown" ik heb zovaak een tiger II of IS3 gebounced met dat ding.. je doet peek a boo over een heuveltje en gebruik de gun depression.. meestal lokte ik ze om op de turret te schieten en te bouncen en dan snel uit cover en schieten.. een valide tactiek met de M26.. maar voor de M46 werkt dat dus niet dat heb ik al door..

maar ik heb pas 30 battles ofzo met de M46 dus ik ben nog aan het zoeken voor how to play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Jip99 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:16:
maar ik heb pas 30 battles ofzo met de M46 dus ik ben nog aan het zoeken voor how to play.
Ik speel de M46 meer als second line support dan als flanker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online

En dat soort mensen weten ook nog eens minimaal zeven kindertjes voort te brengen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 22:15
Jip99 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:16:
[...]

nou de Pershing kon prima "hulldown" ik heb zovaak een tiger II of IS3 gebounced met dat ding.. je doet peek a boo over een heuveltje en gebruik de gun depression.. meestal lokte ik ze om op de turret te schieten en te bouncen en dan snel uit cover en schieten.. een valide tactiek met de M26.. maar voor de M46 werkt dat dus niet dat heb ik al door..

Van de wiki, die denk ik, precies aangeeft hoe je hem kunt gebruiken:
In many ways the M46 Patton is basically a M26 Pershing with a much better gun and slightly better mobility. Just like the Pershing, it could excel as a flanker, support, sniper (not as good sniper as the Pershing because of the mediocre accuracy on the 105) and brawler. Use your superior reload time to shoot heavier tanks (like E-75 or IS-8) twice while only taking one shot yourself. Use your higher alpha to outgun opponents such as the T-54 with a lower alpha. Use your depression and come out of a hill, aim, take a shot, and back off to reload. Just don't expect to lead charges in this tank, because people tend to shoot the Patton first since they know how thin the armor on the Patton is.

Just like the M26 Pershing, the Patton 46 can passive scout, except even better. With 410m view range (2nd highest in-game) and increased mobility, the Patton 46 can even scout aggressively. Of course one should only put this plan to action once most enemies have been knocked out. In addition, this tactic is not viable if you are the top tier and only a few allied tanks remain. Unfortunately, because of the 500m view range limit, Coated Optics are more useful, as you will get more out of your exceptionally good view range.
Verder zie ik veel mensen on-the-move schieten en 8/10 keer raken. Zelf heb ik de tank niet, maar even zo snel gezien zou ik vstab, rammer en optics gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

Jip99 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:58:

de oude m46 beviel me erg goed, net als de m48 nu. je moet er wel een beetje voorzichtig mee omgaan. het is zeker geen t62

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
De M46 is voor mij te lang geleden, hij was toen nog tier 9 en toen speelde ik nog een stukje minder goed. De M48 van nu heb ik een tijdje genegeerd, maar inmiddels kan ik hem erg waarderen. Inderdaad wel een beetje kwetsbaar. Hij is ook niet zozeer snel, maar wel heel erg mobiel en met die gun kun je gewoon drive-by shootings doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
tnx voor de tips :) ik zal proberen wat behoudender te spelen.. en vooral gebruik te maken van de gun depression :)

maar ik heb zovaak dat het team gewoon niks doen en kampt.. dat ik na 6 min niks doen mijn geduld verlies en dan maar ga scouten voor de VELE td's in het spel tegenwoordig..

vooral met de map swamp.. tier X game.. met 5+ zware td's allemaal kampie kampie in de bossen achterin en boom boom.. één voor één worden we afgeschoten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nog iets van 45-50K voor de Object 268, duurt lang :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

ik moet ook nog iets van 80k, we komen er wel kaap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
daarna is het feest! Lekker dmg doen :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Dat was wel het plan ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 08:49
Gisteren was het weer een mooie dag in WoT, totdat ik een potje speelde in mijn Su-85. Mooi 3 kills weten te maken. De helft van de enemy team stond ergens te campen in de bosjes. Dus hop cappen die hap.We waren nog over met een kv1, PZ4 en ikzelf. Die Pz4 had in de begin van de match een teammate kapot geschoten, vooruit laten we niet moeilijk doen als we winnen dan is dat mooi.

Wat doet die verrekte PZ4, in de cap stonden we op 85% schiet die PZ4 met zijn derp gun op mijn SU-85, eerste drie schoten (op de zijkant) constant detrack. Ik wil draaien om die "klootviool" even te killen. Vierde schot oneshot hij mij. Die KV1 probeert met in de tussentijd die PZ4 kapot te schieten, maar wordt zelf vanachter geraakt door een enemy kv1 die was aankomen rijden. PZ4 schiet op onze KV1, enemy KV1 killed de KV1 en daarna die klootviool.

Toen was ik er wel klaar mee en even die PZ4 noob even de huid volgescholden. Werkt uiteraard niet maar lucht wel op. :(

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
gister paar potjes gedaan samen met mijn vriendin die max een tier 4 heeft. Deed mee met mijn matilda. 5 potjes achter elkaar waren wij de laagste tier.

Ging ik op een zelfmoordmissie op een kv-1s af. Nog overleefd ook nog :P Vlak voor dat ik doodging schoot een arty hem kapot. Had hem ook nog flink beschadigt. Gelukkig zette iedereen gister met name hun side armor in :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
om en om rijden met de 268 en de foch155. En soms de 183 er tussendoor.
Dan ben je de king of damage :)

als je geen siema acties uithaalt ;) (zegt de ervaringsdeskundige)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Arty generfd??
Victory!
Severogorsk 7-10-2013 11:22:54
212A
Experience: 4.737 ( x3) 50.472
Battle Achievements Mastery Badge: "Ace Tanker"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oosterhofjf schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 00:56:
[...]

Whahaha zijn reactie dan ook :P Prachtig om te zien hoe hard mensen kunnen falen. Alleen zo zuur als die personen in jouw team zitten. Gelukkig voor mij zaten ze vandaag allemaal in het vijandelijke team. Wn7 van 3k+ over 7 games met 100% winrate :D

Ben voorlopig nog even niet op TS. Blijf problemen houden met mijn PC ;(
Toevallig :9
http://www.noobmeter.com/...061F7ACD911A9893A3CF7DA50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 09:44
Laatste 2 weken eigenlijk steeds slechter gaan spelen. Merkte ook eigenlijk dat ik het plezier van het spelen kwijt was en niet echt meer doelen had. Dus het spelen was meer omdat het het hoorde dan omdat ik er zin in had. Tijd dus voor een breakje. even kijken of de zin in het spel terugkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer eens een lekker "lunch-potje"......
Ace Tanker op de 110E4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:29
Net even het filmpje gekeken van ASAP. Ik word een beetje moe van tanks met een drum erin. De nieuwe duitse TD's bijvoorbeeld. Top tier TD kan kiezen tussen 120mm 6 round drum of 150mm 4 round drum. 4x 150mm schoten binnen 10seconden = elke tank weg. Het is gewoon niet meer leuk om deze manier. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
patrickos85 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:42:
Net even het filmpje gekeken van ASAP. Ik word een beetje moe van tanks met een drum erin. De nieuwe duitse TD's bijvoorbeeld. Top tier TD kan kiezen tussen 120mm 6 round drum of 150mm 4 round drum. 4x 150mm schoten binnen 10seconden = elke tank weg. Het is gewoon niet meer leuk om deze manier. :(
Om daar even op in te haken, uit de September Q&A:...
39. In what way are you currently re-balancing the Foch(155), are you changing the gun, the armor or the mobility?

No balance changes for this tank in the near future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Kaap schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:45:
[...]

Om daar even op in te haken, uit de September Q&A:...

[...]
Ik had ergens gelezen dat de foch waarschijnlijk (nieteens zeker) pas in 9.0 een rebalance krijgt. Dat kan nog wel even duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

patrickos85 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:42:
mja dat heeft de foch nu ooke en beetje en die is nog aardig snel ook en heeft goede armor

de nieuwe td heeft echt weinig armor volgens de info die er nu is. Dus denk dat het wel mee zal vallen. Wacht de test gewoon af. Komt vanzelf goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Mensen die er goed mee om kunnen gaan zullen het ook ziek goed kunnen gebruiken. Erg veel last heb ik doorgaans niet van TD's echter zijn ze tegenwoordig wel echt een plaag. De enige TD die ik echt te ziek voor woorden vind is de Foch 155. FV183s etc kun je makkelijk 2e lijns kapot snipen maar bij Foch 155s is dat niet mogelijk door hun snelheid en de flinke armor. De E3 heeft ook wel een dikke armor waar je bijna niet doorheen komt maar die schiet niet 3x 800 hp van je af en is een stuk minder wendbaar.

Kan zelf echt niet wachten tot ik bij de Foch 155 ben, al krijgt/verdient die een armor of mobility nerf dan ga ik er plezier mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
De 268 en de T110E4 heb ik weinig moeite mee. E3 penetreren heb ik meestal wel veel moeite mee. De drum van de Foch is vervelend, maar ik ervaar het niet als game breaker.

De alpha damage van de FV HESH shells vind ik echter wel ziekelijk OP. Ik vind dit echt zon ezmode tank. Gold laden en IWIN.

[ Voor 9% gewijzigd door JeroenNietDoen op 07-10-2013 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 20-09 07:33
Kaap schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:34:
De 268 en de T110E4 heb ik weinig moeite mee. E3 penetreren heb ik meestal wel veel moeite mee. De drum van de Foch is vervelend, maar ik ervaar het niet als game breaker.

De alpha damage van de FV HESH shells vind ik echter wel ziekelijk OP. Ik vind dit echt zon ezmode tank. Gold laden en IWIN.
Alleen jammer dat ze shells zo achterlijk vaak bouncen waardoor je maar 400-500 damage doet.
Zijkant van een T-62A? No-can-do sir! En daar gaat je 25 seconden reload...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
User schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:37:
[...]
Alleen jammer dat ze shells zo achterlijk vaak bouncen waardoor je maar 400-500 damage doet.
Zijkant van een T-62A? No-can-do sir! En daar gaat je 25 seconden reload...
Dat is dezelfde discussie als met arty alpha damage. Ik heb daar als receiving end van de alpha damage dan ook helemaal geen boodschap aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

Victory!
Battle: Cliff 7-10-2013 13:32:42
Vehicle: KV-1S
Experience received: 4.887 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 107.443
Battle Achievements: Top Gun

kv1s doet het nog prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 20-09 07:33
Kaap schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:42:
[...]

Dat is dezelfde discussie als met arty alpha damage. Ik heb daar als receiving end van de alpha damage dan ook helemaal geen boodschap aan.
Bullshit.

Of is mijn FV ook invincible en invisible tijdens de reload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Mijn probleem is dat de verhouding van auto-loaders en "normale" tanks teveel verschuiven.

Bijvoorbeeld, In mijn E5 maak ik zeer weinig kans in close combat tegen een autoloader. Degene die hersenen hebben ter grote van een erwt zullen mij flanken, wat betekent dat ik mijn ammo en/of engine kwijt ben gezien mijn uber zwakke back/side armor.

Natuurlijk kan je zeggen dat ik dan niet in de frontlinie moet rijden, maar ik speel niet om te snipen met een tank welke degelijke armor heeft aan de voorkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
User schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:50:
[...]
Bullshit.

Of is mijn FV ook invincible en invisible tijdens de reload?
Ik heb het over HESH alpha damage. Hoe lang jouw reload duurt of dat je soms bounced is op geen enkele manier vergevend voor diegene die die HESH shell niet kopt.
Pagina: 1 ... 15 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)