The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Ik zie overigens een bug in het researched gedeelte:
Researched:
Object 268 researched. Undistributed experience spent: 1172. Free Experience spent: 0.
Dat moet natuurlijk 301.000 zijn.. ik heb momenteel nog 1172xp op de tank staan.
Stats voor vandaag:
Battles: 22 (alleen object 704)
Victories: 16
Losses: 6
Average damage: 3708.86 (totaal: 81595)
Average XP: 1163
Kills: 54
WN7: 2610
[ Voor 14% gewijzigd door wsLy op 03-10-2013 23:09 ]
Verwijderd
Ben vandaag begonnen aan de 704, ben er nog niet kapot van......Fest schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 22:14: Al met al, als de 704 nog leuker is... goede tijden.
1e 7 battles waren allemaal losses waar ik er zelf ook weinig van bakte.
Zal wel weer zo'n tank worden waar ik alleen maar slechte potten mee heb.....
Schitterend tankjethijsco19 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 22:40:
Iemand ervaring met de ARL44 tier 6 franse heavy?
Wat een sh*t tank is dat, heb nu 2de turret en 3de gun (90mm F3). Ding is sloom, en reload van 9 seconden helpt ook niet echt.
[removed]
Victory ratio: 65.22%
Battles: 23
WN6: 2068.89
Average tier: 9.04
Damage: 56550 2459
Kills: 50 2.17
Dit was op mijn object 704. Heerlijke tank.
Oh en ik ben accepted bij Relic Auxiliary voor trial
Triple experience for the first victory with each tank!
30% Discount and 30% Profit Increase on the following Soviet vehicles:
VII SU-152
VII SU-100M1
VII T-43
VII KV-13
VII IS
VII KV-3
VII S-51
VII SU-14-1
VI SU-100
VI T-34-85
VI MT-25
VI KV-1S
VI T-150
VI KV-2
VI SU-8
50% Discount on the following Premium Tanks:
V Matilda IV
V Churchill III
IV Valentine II
III T-127
30% Discount on the following Premium Tank Destroyers:
VII SU-122-44
VI SU-100Y
50% Discount on Garage Slots
Discount on Premium Accounts:
Get 3 Days for the Price of 1 (250 gold instead of 650)
Get 7 Days for the Price of 3 (650 gold instead of 1,250)
Mission: Glorious!
Goal: Destroy 5 vehicles in a single battle while playing any of the non-premium vehicles included in this special.
Reward: 50,000 Credits
Restrictions: Random Battles Only
[ Voor 18% gewijzigd door p0st op 04-10-2013 09:22 ]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Jammer dat de JT niet in de aanbieding is, die tank heb ik gisteren unlocked
Verwijderd
Iemand wilde de SU-122-44 gaan kopen toch, die heeft geluk dus
Ik voorspel een overvloed aan KV-2, kv-1s, su-100 en su-152 tanks in de randoms. 30% meer profit en 50k als je er 5 kills mee maakt.Mr_Size schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 09:26:
Special is maar zozo, maar het kan niet elke week feest zijnWel alweer garage slots voor 50%, wellicht weer ff 2 kopen.
Jammer dat de JT niet in de aanbieding is, die tank heb ik gisteren unlockedAch, ik heb toch nog 11 milj. credits, dus dat komt wel goed
Ik weet wel wat ik ga doen komend weekend. De credit meter stond toch al laag na vorige week.
valt inderdaad wel heel erg op soms... maar ik heb ook het idee dat als je lang weg bent geweest.. je ook echt bijna fixed potjes krijgt.. want ik kwam terug van vakantie.. 4 weken niet gespeeld en toen ik weer begon had ik win na win.. echt 70% winrate ofzo.. (wat ik normaal niet heb)..pkregting schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:14:
[...]
Dat is meestal omdat als je een winningstreak hebt, je vaak als bottom tier wordt geplaatst. Sinds gisteren hou ik het bij en wanneer ik een winningstreak van meer dan 5-6 heb, wordt ik de komende matches altijd bottomtier geplaatst. Win ik die ook weer, dan weer bottomtier, totdat ik weer 1-2 keer verlies op rij.
Als goeie speler heb je meer kans op winningstreaks (zoals eens eerder uitgelegd door iemand hier op het forum) dus zul je ook vaker als bottom tier worden ingedeeld, wat wel frustrerend kan werken. Niet om te klagen, want de laatste dagen is de winrate 70-85%.
en daarna wordt je weer getrolled en heb je vele losing streaks. en pannekoek teams.
Nice!dynosu schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 08:50:
Oh en ik ben accepted bij Relic Auxiliary voor trial
Lijkt er op dat sinds D_tch veel spelers een beetje op zoek zijn naar een leuke clan. Valt me toch op dat er flink van clans wordt gewisseld.
Denk dat het toch moeilijk is om een clan te vinden die in balans is. Dat wil zeggen op gebied van Hoog niveau, hoge activiteit op TS, goede sfeer, stabiliteit, goede alliantie e.d.
Vaak is een van deze elementen weer een reden om ergens anders heen te gaan.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Stond een afk tank van ons op een heuveltje en die werd van achter beschoten door een vijand.
Komen er 2 allied tanks aan van achter die vijandige tank. Die eerste vriendelijke tank rijdt zijn tank vóór die vijand met de zijkant naar hem toe. Echt... wtf.. terwijl hij er achter stond he.
Die afk tank ging dood, die gast die met zijn zijkant naar de vijand stond was ook dood. En die laatste ook bijna want die schoot heel vaak mis (op 5 meter afstand).
Zit nog te twijfelen over de 3e equipment. Rammer en vents gaan er sowieso op en als 3e zit ik te twijfelen tussen optics en binocs. Ik neig momenteel wat meer naar binocs, omdat ik in deze tank waarschijnlijk niet zoveel zal rijden als met de JPII. Maar ja, als ik dan ga rijden zijn binocs weer nutteloos.
Tips?
Ik schiet meer mis op 5m afstand dan op 500m. Puur door de server side lag en het feit dat ik meestal naar het voor of achterwiel mik. Dat er vaak gemist wordt bij brawlen vind ik best begrijpelijk.Piekartz87 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:09:
En die laatste ook bijna want die schoot heel vaak mis (op 5 meter afstand).
Maar voor de rest klinkt het als een leuke dag

Ik ben gewoon op een punt gekomen waar ik het spel gewoon uitzet als het niet lukt. 2/10 wins, dan weet ik genoeg. Dan ga ik jazz jackrabbit spelen ofzo, direct opgemonterd.
Ik neem nooit optics mee op een TD. Zelfs niet wanneer het over een supermobiele TD gaat (JP, T25AT). Het is een speelstijl, als je beiden liggen hebt kan je het altijd gewoon eens proberen. Het kost je de volle 10 gold om optics er terug af te krijgen.Mr_Size schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:14:
Trouwens nog ff over de Jagdtiger: iemand ervaring met deze tank?
Zit nog te twijfelen over de 3e equipment. Rammer en vents gaan er sowieso op en als 3e zit ik te twijfelen tussen optics en binocs. Ik neig momenteel wat meer naar binocs, omdat ik in deze tank waarschijnlijk niet zoveel zal rijden als met de JPII. Maar ja, als ik dan ga rijden zijn binocs weer nutteloos.
Tips?
[ Voor 37% gewijzigd door Joindry op 04-10-2013 10:18 ]
Mja ik moet me thuis kunnen voelen in een clan en bij why voelde ik me nooit 100% thuis. Dus dan ga ik op zoek naar iets anders. Heb dat nu hoop ik gevonden bij relicBean77 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:08:
[...]
Nice!
Lijkt er op dat sinds D_tch veel spelers een beetje op zoek zijn naar een leuke clan. Valt me toch op dat er flink van clans wordt gewisseld.
Denk dat het toch moeilijk is om een clan te vinden die in balans is. Dat wil zeggen op gebied van Hoog niveau, hoge activiteit op TS, goede sfeer, stabiliteit, goede alliantie e.d.
Vaak is een van deze elementen weer een reden om ergens anders heen te gaan.
Snap ik, alleen brawlen kon je het niet echt noemen. Ze stonden allemaal gewoon stilJoindry schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:14:
[...]
Ik schiet meer mis op 5m afstand dan op 500m. Puur door de server side lag en het feit dat ik meestal naar het voor of achterwiel mik. Dat er vaak gemist wordt bij brawlen vind ik best begrijpelijk.
Maar voor de rest klinkt het als een leuke dag![]()
Ik ben gewoon op een punt gekomen waar ik het spel gewoon uitzet als het niet lukt. 2/10 wins, dan weet ik genoeg. Dan ga ik jazz jackrabbit spelen ofzo, direct opgemonterd.
De hele dag mensen gehad die liever hun side armor gebruikten. Gelukkig sommige vijanden ook af en toe. Zag ook nog een kv-1 die zijn zijkant in een open veld naar 3 vijanden mikte.
Goh ja ik maak ook wel eens fouten maar als het halve team opgeveegt wordt dan kan de "normale" helft van het team ook niks meer.
Goal: Destroy 5 vehicles in a single battle while playing any of the non-premium vehicles included in this special.
Reward: 50,000 Credits
Restrictions: Random Battles Only
Kill steal weekend
Leren ze het nu nooit
Was van plan rustig aan te doen dit weekend, denk dat er toch nog flink geschreven gaat worden aan mn thesis ,et zo'n actie.
____
De helft is naar why/who gegaan om een nieuwe clan te hebben, zonder eerst een weekje na te denken en te kijken. Weg van de minste weerstand is het makkelijkst natuurlijk.
Veel plezier relic dyno!
Wordt dat de 2e clan van relic of hoe moet ik dit zien?
Had ook specifiek erom gevraagd omdat ik het gevoel heb dat ik eerst nog een hoop moet leren.
volgens mij snap je het prima, maar is het een hell of a job om je statistieken van de afgelopen tig k battles weer omhoog te krikken.dynosu schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:28:
Relic aux is de 2e clan van relic ja. Is veel spelers die nog niet klaar zijn voor relic main of voor people like me die nog wat te leren hebben
Had ook specifiek erom gevraagd omdat ik het gevoel heb dat ik eerst nog een hoop moet leren.
Ik heb hetzelfde en heb besloten om mij niet heel druk meer te maken over mijn statistieken.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Valt me wel op de laatste tijd dat er veel bot's/AFK's zijn in sommige potjes. Al een paar keer gehad dat er 3 stil bleven staan in de cap zone. Alhoewel dat wel weer fijne lokeendjes kunnen zijn soms
In de eerste zit Fokker, daar wordt je ook niet al te blij van.dynosu schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:28:
Relic aux is de 2e clan van relic ja. Is veel spelers die nog niet klaar zijn voor relic main of voor people like me die nog wat te leren hebben
Verwijderd
Hoewel ik niet van d_tch afkwam, ging ik wel in dezelfde periode naar why/who en het was een ongelukkig moment omdat het binnen why/who enorm rommelde op dat moment. Wat ertoe geleid heeft dat who min of meer dood is......SimpelenLeuk schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:26:
De helft is naar why/who gegaan om een nieuwe clan te hebben, zonder eerst een weekje na te denken en te kijken. Weg van de minste weerstand is het makkelijkst natuurlijk.
En als ik me niet vergis, waren er ook een paar die voor d_tch ook al in why zaten. Wat verder een prima clan is.
En ik ga voor de SU100Y, heb namelijk al een SU-122-44 crew 50% bezig met 3e skill, dus die kan ik dan mooi ook gebruiken voor de Y (met 2 extra crew omdat dat beest 6 mensen nodig heeftJ0rn schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:45:
Dan toch maar de SU-122-44 kopen dit weekend.
Nou die zit daar dus ook met een reden vertelde die commander me gisteren. Ze willen dat je een dikke huid hebt bij Relic, en Fokker dient dus ook om kaf van koren te scheiden. Kun je tegen Fokker zijn rages enzo, dan is je huid dik genoeg.Nemean schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:47:
[...]
In de eerste zit Fokker, daar wordt je ook niet al te blij van.
Maar goed, zo heb je in wel meer clans klootzakken zitten waar je niet bij zou willen zitten.
Verwijderd
Goede vriend van mij speelt veel en heel goed met de Jagdtiger, hij verkiest binocs boven optics omdat je met JT veelal stil staat.Mr_Size schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:14:
Trouwens nog ff over de Jagdtiger: iemand ervaring met deze tank?
Tips?
En ik zeg niet dat why een slechte clan is, tis alleen niet de juiste plek voor mij denk ik. Dus doe ik wat anders zoeken.
Ja, ik vermoed ook dat ik vaak stil zal staan met dat slagschip, vandaar dat ik ook neig naar binocsVerwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:54:
Goede vriend van mij speelt veel en heel goed met de Jagdtiger, hij verkiest binocs boven optics omdat je met JT veelal stil staat.
Klootzakken zul je altijd wel hebben maar Fokker is gewoon een triest figuur, daar ga je geen dikke huid van krijgen.. eerder een emotionele break down van de hoeveelheid tranen die je laat vallen als hij z'n mond weer is open trekt. Denk dat hij wel goed bij KOTH zou passen.Kaap schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:54:
[...]
Nou die zit daar dus ook met een reden vertelde die commander me gisteren. Ze willen dat je een dikke huid hebt bij Relic, en Fokker dient dus ook om kaf van koren te scheiden. Kun je tegen Fokker zijn rages enzo, dan is je huid dik genoeg.
Maar goed, zo heb je in wel meer clans klootzakken zitten waar je niet bij zou willen zitten.
Ik zelf kan wel lachen om Fokker, geen problemen mee. KOTH zit inderdaad vol met trash, wot's afvalputjeNemean schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:06:
[...]
Klootzakken zul je altijd wel hebben maar Fokker is gewoon een triest figuur, daar ga je geen dikke huid van krijgen.. eerder een emotionele break down van de hoeveelheid tranen die je laat vallen als hij z'n mond weer is open trekt. Denk dat hij wel goed bij KOTH zou passen.
Ieder heeft zo iemand er tussen zitten waar je mee kunt opschieten of niet..Kaap schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:08:
[...]
Ik zelf kan wel lachen om Fokker, geen problemen mee. KOTH zit inderdaad vol met trash, wot's afvalputje

Mja HAMI en KOTH zullen nooit een clan worden waar ik bij zou willen zitten.
[ Voor 4% gewijzigd door Nemean op 04-10-2013 11:15 ]
Eerder een 12 jarige 'Xbox live' kindje, hij mist alleen de xXx-360-no-scope-xXxHax0rSkillZEpicWinxXx naam.Piekartz87 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:14:
Is die Fokker een 16 jarige counterstriker?
nou gezellige clan daar dan met die fokker......Nemean schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:12:
[...]
Ieder heeft zo iemand er tussen zitten waar je mee kunt opschieten of niet..Ik zelf heb sowieso al een afkeer tegen mensen die met 'kanker' gaan schelden via een (voice-) chat... etc. Daarnaast moet ik nog altijd lachen hoe hard Fokker af ging in zijn BatChat in HARDS. Eerst loopt ie Kyozu belachelijk te maken om vervolgens 30 keer aan het begin van een CW te vragen wat ie nu moest doen, krijgt ie vervolgens een uitleg rijdt ie de verkeerde kant op en is ie in 1 keer dood. Gaat ie nog klagen tijdens de CW ook dat de tactic van Kyozu slecht was en dat het op zijn manier moest.
De prutser.
KOTH zo erg? Ken wel een paar sympathieke gasten die daar zitten.
En laten we niet 1 persoon zwart gaan zitten maken svp. Dat is niet netjes en voegt niets toe aan de discussie hier
Krijg nu de melding: Het programma kan niet owrden gestart omdat d3dx10_43.dll ontbreekt op uw computer.
Met de hulp van google kwam ik al snel uit bij DirectX 9 of 10, maar die kan niet gebruikt met windows 8 blijkbaar. windows updates ook allemaal gehad en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
herinstallatie van het spel heeft ook niet geholpen
thnx
[ Voor 5% gewijzigd door oosterhofjf op 04-10-2013 11:34 ]
Ik zou op een tank als de JT altijd optics verkiezen boven binos.Mr_Size schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:02:
Ja, ik vermoed ook dat ik vaak stil zal staan met dat slagschip, vandaar dat ik ook neig naar binocs
TD zonder turret, moet dus zijn hull draaien om te re-targetten.
Verder haal je met vents en de juiste crew skills de max spotting range met optics. Alles daarboven is om camo te counteren / spotting wars te winnen en daar ben je minder geschikt voor omdat je eigen camo te slecht is. De optics voorkomen het 'invisible tank syndroom' en stellen je in staat alles te spotten wat jou actief aanvalt. Spotting wars speel je vervolgens uit met sixth sense, terrein en door uit spotting range te blijven.
Tenslotte ken ik ook een aantal goede spelers die als derde equipment op dit soort tanks kiezen voor een toolbox, dit voornamelijk om de de-track tijd te verkorten.
Onder 8.1 werkt ie anders prima. Vreemd. Kan me niet herinneren dat ik daarvoor specifiek DX9 of 10 heb geinstalleerd.oosterhofjf schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:32:
Gisteren heb ik windows 8 geinstalleerd en eigenlijk werkt alles vlekkeloos totdat ik mijn spelletje wil gaan spelen...
Krijg nu de melding: Het programma kan niet owrden gestart omdat d3dx10_43.dll ontbreekt op uw computer.
Met de hulp van google kwam ik al snel uit bij DirectX 9 of 10, maar die kan niet gebruikt met windows 8 blijkbaar. windows updates ook allemaal gehad en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
thnx
http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=8109
die link volgens mij.
Mwa, van wat ik gezien heb.. 1 speler zat mensen uit te schelden, mensen kanker toe te wensen en te roepen dat ze dood moesten.. vervolgens maakt iemand daar een melding over zegt een (Deputy) Commander, ik sta helemaal achter mijn member.. want ik zou ook zo ragen als ik in een slecht team zit. Jup, flawless logic.Bean77 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:26:
[...]
nou gezellige clan daar dan met die fokker......
KOTH zo erg? Ken wel een paar sympathieke gasten die daar zitten.
Maar goed 1 lid slecht betekend niet hele clan slecht maar hun manier van denken staat me niet aan in ieder geval.
Zeg ook niet dat RELIC slecht is, ken trouwens alleen de US variant van RELIC.. en wat betreft het zwart maken.. dat heeft Fokker zichzelf al aan gedaan. Net als HAMI heeft hij ook een reputatie opgebouwd voor zichzelf en laat dat nou ook negatief zijn in vele ogen.. Er zijn meerdere topics over hem ooit geopend overigens en daarnaast heb ik genoeg ervaring met hem om te weten wat voor figuur het is..dynosu schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:28:
En laten we niet 1 persoon zwart gaan zitten maken svp. Dat is niet netjes en voegt niets toe aan de discussie hier
Maar goed even iets anders:
Als iemand User tegen komt in zijn team, teamkill hem even voor me aan het einde van de ronde.. ik kon hem helaas niet meer terug pakken, 2 dagen terug.
[ Voor 10% gewijzigd door Nemean op 04-10-2013 11:46 ]
Hm, zo had ik het nog niet bekeken. Hull draaien moet idd vaak, ik heb namelijk al de JgTig 8,8, wat qua structuur natuurlijk dezelfde tank is. Daar heb ik overigens wel binocs op zitten en dat gaat op zich prima. Maar thanks voor de tip, je hebt me overtuigd vwb opticsdjengizz schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:33:
Ik zou op een tank als de JT altijd optics verkiezen boven binos.
Verder haal je met vents en de juiste crew skills de max spotting range met optics. Alles daarboven is om camo te counteren / spotting wars te winnen en daar ben je minder geschikt voor omdat je eigen camo te slecht is. De optics voorkomen het 'invisible tank syndroom' en stellen je in staat alles te spotten wat jou actief aanvalt. Spotting wars speel je vervolgens uit met sixth sense, terrein en door uit spotting range te blijven.
Tenslotte ken ik ook een aantal goede spelers die als derde equipment op dit soort tanks kiezen voor een toolbox, dit voornamelijk om de de-track tijd te verkorten.
Toolbox had ik ook gelezen ja, maar hoewel het zeker nuttig kan zijn, prefereer ik liever een 'offensive' equipment dan een puur noodhulpstuk. Ik ga er gewoon voor zorgen dat ik niet getracked wordt
Gelukt! Bedankt Dynosudynosu schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:38:
op windows 8 moet je ook de extras van directx installeren.
http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=8109
die link volgens mij.
Eens, komt ook denk ik nog deels uit de tijd dat arty een grotere bedreiging vormde voor dit soort TD's.Mr_Size schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:46:
Toolbox had ik ook gelezen ja, maar hoewel het zeker nuttig kan zijn, prefereer ik liever een 'offensive' equipment dan een puur noodhulpstuk. Ik ga er gewoon voor zorgen dat ik niet getracked wordt
Fokker is zegmaar de User van Relic?Kaap schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:54:
[...]
Nou die zit daar dus ook met een reden vertelde die commander me gisteren. Ze willen dat je een dikke huid hebt bij Relic, en Fokker dient dus ook om kaf van koren te scheiden. Kun je tegen Fokker zijn rages enzo, dan is je huid dik genoeg.
Ik heb goede ervaringen met een aantal lui van Relic, Fokker ken ik (kennelijk gelukkig) niet, maar het lijkt me hoe dan ook niet handig om een clan op 1 persoon af te rekenen. Bij GoT zitten ook niet alleen maar engeltjes waarschijnlijk
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Verwijderd
Hull draaien maakt bij binocs minder uit dan je denkt. Vlak voor het draaien zijn binocs actief en is je spot range 500m, alles wat je dan nog spot blijft minimaal 6 seconde zichtbaar (geloof dat het 6-10 oid is). 1 seconde draaien en 3 seconde voor binocs actief zijn = 4 seconde geen binocs, dus minder dan 6 seconde (alle stationary targets op >390m blijven dus heel de tijd zichtbaar).Ik zou op een tank als de JT altijd optics verkiezen boven binos.
Nadeel is wel dat je in die 4 seconde geen nieuwe targets op >390m kan spotten, maar het duidelijke voordeel is natuurlijk dat je max spot range groter is dan bij optics.
En met vents, optics en crew skills haal je de max spot range bij een JT niet. Met vents en binocs zit je denk ik wel op 500m (weet niet precies hoeveel vents doet met spot range). Dan kan je dus andere crew skills doen dan recon en sit.awareness. Tenzij je natuurlijk meer spot range wil als binocs niet actief is.
Oke dit is nu een lang verhaal met veel getallen over bijna niks
View range vind ik de meest onderschatte tank stat in WoT.
'Leuk' dat je mij vergelijkt met iemand die spelers en hun families de dood, kanker een andere dodelijke ziektes toewenst.
-knip- probleem ontdekt! was vergeten om mijn 150n wifi stickje eruit te halen
Ook heb ik een oizopower modpack gedownload. Leuk zo die extra effecten.
[ Voor 11% gewijzigd door oosterhofjf op 04-10-2013 12:45 ]
Daarbij moet je nog wel rekening houden met de spotting checks toch? Targets op zo'n grote afstand worden niet constant gespot, maar elke x seconden doet de game een nieuwe spotting check. Als die nieuwe spotting check precies in die 4 seconden zonder binocs valt, dan kan het best zijn dat die target voor een aantal seconden unspotted is.Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:31:
[...]
Hull draaien maakt bij binocs minder uit dan je denkt. Vlak voor het draaien zijn binocs actief en is je spot range 500m, alles wat je dan nog spot blijft minimaal 6 seconde zichtbaar (geloof dat het 6-10 oid is). 1 seconde draaien en 3 seconde voor binocs actief zijn = 4 seconde geen binocs, dus minder dan 6 seconde (alle stationary targets op >390m blijven dus heel de tijd zichtbaar).
Niet dat ik zeg dat het een drama is ofzo hoor, ik heb ook liever binocs op een TD dan optics.
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Verwijderd
edit: dit klopt in het slechtste geval nog als je niet langer dan 1 seconde roteert, dus niet zoveel roteren met die JT
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2013 12:52 ]
Max spotting range is 445m.Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:31:
En met vents, optics en crew skills haal je de max spot range bij een JT niet. Met vents en binocs zit je denk ik wel op 500m (weet niet precies hoeveel vents doet met spot range).
Verwijderd
Dat klopt, en nu gaan we nog dieper op de stof in. In mijn vorige posts had ik view range moeten zetten ipv spot range. Want om een tank met redelijke camo (scouts/mediums) op 445m te kunnen spotten heb je wel een view range nodig van richting de 500m.
Als je alleen Maus en zo wil spotten geeft optics wel genoeg view range, want de Maus heeft een camo waarde van 0.0001% oid
Optics zijn nogmaals bedoeld om te spotten wat jou actief aanvalt (--> lage tot geen camo waardes) en het gat te sluiten tussen jouw natuurlijke viewrange en de max spotting range.Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:00:
Dat klopt, en nu gaan we nog dieper op de stof in. In mijn vorige posts had ik view range moeten zetten ipv spot range. Want om een tank met redelijke camo (scouts/mediums) op 445m te kunnen spotten heb je wel een view range nodig van richting de 500m.
Alles boven max spotting range is bedoeld om camo te counteren maar door je eigen slechte camo betekent dit exposure. Zeker op de tier van de JT waar zo'n beetje alles goede viewrange heeft (itt bv een 8.8 met preferential MM).
Verwijderd
Voor bepaalde TDs (hellcat) vind ik binocs veel beter maar bij JT, met z'n slechte camo, is dat voordeel inderdaad een stuk minder. Misschien is optics dan wel beter ja
Want User scheld mensen uit en wenst ze een ziekte toe. Jep klinkt echt als User. /not
Hij is wat direct soms, verder niet
En een TD moet, wanneer geplaatst, zelden meer dan 45° dekken.
Wat betreft het camo counterende aspect van de +445 m en aanvallende targets te kunnen spotten.
HET voordeel is dat je met bino's net het eerste zal spotten en dus ook eerste zal schieten. Een voordeel als jij low HP bent én/of wanneer de andere low HP is. Zeker bij een JT is dit van toepassing met 600HP alfa. Vaak is dit het verschil tussen Kill/Death (wel eigenlijk wrak)
Dat ze nog steeds VDSL aan het aanleggen zijn.atticus182 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:03:
Pfew ik ben aan het verhuizen en ga van 150Mbit (ziggo, kabel) naar 2Mbit (kpn, adsl) omdat we naar een buitengebied verhuizen. Heb net te horen gekregen dat KPN vergunning heeft gekregen om VDSL te gaan leggen en ze volgende week beginnen met graven, dat wordt dus vanaf 1-1-2014 weer 40-80Mbit
Kunnen ze niet gelijk glas erin gooien als ze toch aan het graven zijn.
Ja ze leggen wel glas tot de wijkcentrale, maar vanaf daar gaat het verder op het kopernetwerk (teminste, dat is hoe onze contactpersoon van KPN het omschrijft)DvE schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:07:
[...]
Dat ze nog steeds VDSL aan het aanleggen zijn.
Kunnen ze niet gelijk glas erin gooien als ze toch aan het graven zijn.
Maar ontopic: dat betekent dat ik tijdelijk ff een K verbinding heb, maar vanaf januari weer fatsoenlijk kan tankenIn onze wijk gaan wijk, eindelijk, snel internet krijgen o.b.v. VDSL.
VDSL is de combinatie van glasvezel en koper.
Tot aan begin van de wijk (stenen huisje) wordt glasvezel aangelegd en vanaf daar zal de glasvezelkabel aangesloten worden op de bestaande koperinfrastructuur die naar de huizen gaat.
Op dit moment zitten we 4,5 km van de wijkcentrale (Ommeren) af en daardoor hebben we zeer lage snelheid. Doordat we een nieuwe kast (zgn DSLAM) gaan plaatsen op het Lingemeer gaan we de afstand verkorten naar max 750m (afhankelijk waar je huis staat in de wijk t.o.v. het stenen huisje). Hierdoor kunnen we, op dit moment, tussen de 40mb en 80mb ontvangen.
Verwijderd
Tja, de hoogtijdagen van arty heb ik niet meegemaakt, dus dat is wat mij betreft niet zo'n issue. Maar TD's genoeg idd. Dat is ook mijn grootste frustratie tijdens het scouten: campende tanks die op mij schieten voordat ik ze gespot heb, en nadat ze me hebben afgeschoten is het alsnog de vraag of ik ze spot.Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 17:29:
@Zynister: scouten is niet meer zo geinig als dat het eerder was.
Minder arty om op te ruimen en veel campende td's die over grote afstand alles raken sinds de laatste acc buff
Denk dat ik de Franse Lights maar op een laag pitje ga grinden (misschien alleen dailies), en op zoek ga naar iets anders.
Yeah!atticus182 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 09:20:
30% Discount on the following Premium Tank Destroyers:
VII SU-122-44
EDIT: Wel belachelijk dat ze op de NA server dezelfde special hebben, alleen dan krijgen ze 50% korting op de SU-122-44 en SU-100Y. Een van de EU mods ging onderzoeken waarom... Geen idee of dat gewoon een standaardzinnetje is, maar misschien toch nog maar even wachten met het kopen van de SU-122-44
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2013 14:40 ]
Je kunt nu WoWP pre-orderen, dan krijg je voor €100
- 12 maanden premium, voor zowel WoWP als WoT
- 11.500 gold
- FL-1 premium plane voor WoWP
Zelfs als je alleen WoT speelt is dat een machtig goede deal (jaja, in WG termen dan, rationeel natuurlijk niet
link: https://worldofwarplanes.eu/gifts/
Maat van mij speelt vanuit de Maldiven op een verbinding van een kwart mbit ofzo.Piekartz87 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:48:
2 Mbit... Ik heb 4lukt het prima mee. Tenzij mijn vriendin een facebook spelletje gaat doen
Die kan helemaal niks doen onder het gamen want dan klapt zijn verbinding eruit.
Dat was inderdaad grappig, dat hij daarna kon wieberen was natuurlijk duidelijkNemean schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:12:
[...]
Ieder heeft zo iemand er tussen zitten waar je mee kunt opschieten of niet..Ik zelf heb sowieso al een afkeer tegen mensen die met 'kanker' gaan schelden via een (voice-) chat... etc. Daarnaast moet ik nog altijd lachen hoe hard Fokker af ging in zijn BatChat in HARDS. Eerst loopt ie Kyozu belachelijk te maken om vervolgens 30 keer aan het begin van een CW te vragen wat ie nu moest doen, krijgt ie vervolgens een uitleg rijdt ie de verkeerde kant op en is ie in 1 keer dood. Gaat ie nog klagen tijdens de CW ook dat de tactic van Kyozu slecht was en dat het op zijn manier moest.
De prutser.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Hmm klinkt als een oud clangenootje (uit Schotland) die ik tijdje terug sprak.. die kerel kan amper gamen als er een beetje slecht weer over komt.. 3mbit had ie een tijdje terug die zelfde avond was het al weer naar 0.5mbit toe.User schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:51:
[...]
Maat van mij speelt vanuit de Maldiven op een verbinding van een kwart mbit ofzo.
Die kan helemaal niks doen onder het gamen want dan klapt zijn verbinding eruit.
Simpel heb je al eens gezien dat je in deze mod voor komt?
http://forum.worldoftanks...s-session-statistics-eng/
[ Voor 14% gewijzigd door Nemean op 04-10-2013 15:02 ]
Wow, das een leuke deal.atticus182 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:32:
Tip!
- 11.500 gold
Zelfs als je alleen WoT speelt is dat een machtig goede deal (jaja, in WG termen dan, rationeel natuurlijk niet)
Maar zoals ik het lees krijg je die premium/gold pas als de game beschikbaar komt ('after official release) of gaat ie wel gelijk in?
Mijn verbinding is in elk geval wel stabiel. 2 huizen terug woonden we zover van de centrale af dat het ook nog eens erg onstabiel was. De verbinding was dus elk half uur helemaal weg, als in connection lost. Online gamen was daardoor een hell. Heel veel games door verloren gegaanUser schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:51:
[...]
Maat van mij speelt vanuit de Maldiven op een verbinding van een kwart mbit ofzo.
Hoop het over enkele jaren overal minimaal 40 Mbit is ofzo. (Mag altijd hopen)
Ik speel nu met de kv-1. Heb net het beste kanon er op zitten. Wat proppenschieter.. ik pen niks (ja ik mik op de zwakke plekken) accuracy is ook al niet al te best maar daar valt mee te leven. Gelukkig heeft hij wat armor anders was er niks aan.
Is die premium en de gold geldig voor beide games?atticus182 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:32:
Tip!
- 11.500 gold
Zelfs als je alleen WoT speelt is dat een machtig goede deal (jaja, in WG termen dan, rationeel natuurlijk niet)
Ja, want de games zullen allemaal gelinked zijn met een unified account.Joindry schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:34:
[...]
Is die premium en de gold geldig voor beide games?
Die FL-1 ziet eruit als een Bell airacobra/Kingcobraatticus182 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:32:
Tip!
- 11.500 gold

Edit: Even snel uit de losse pols gerekend
1 Jaar premium kost €82, 11.500G kost ongeveer €40, samen €120 en dan nog eens een Vliegtuig erbij.
Hmmmmm unified account..............vroeg kerstkado.....
[ Voor 14% gewijzigd door ShockWave op 04-10-2013 17:42 ]
http://www.youtube.com/wa...mS4omfoE&feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=h6K0szjm3RI
[ Voor 25% gewijzigd door SehudeKoza op 04-10-2013 17:14 ]
Wat voor topic is dit..klik eens op de linkSehudeKoza schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 16:58:
ingamebeelden van War Thunder - Tanks, ziet er zeer goed uit imo.
[video]
[video]
Klikkerdeklik
Voelt een beetje als hijjacking.....
Wist niet dat er een speciaal forum was voor War Thunder, heb het al even wat minder opzichtig gemaakt.ShockWave schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 17:12:
[...]
Wat voor topic is dit..klik eens op de link
Klikkerdeklik
Voelt een beetje als hijjacking.....
Ziet er mooi uit maar het lijkt er op dat ze meer op Realisme aan het doelen zijn, dat kun je bij WoT niet zeggen.SehudeKoza schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 16:58:
ingamebeelden van War Thunder - Tanks, ziet er zeer goed uit imo.
http://www.youtube.com/wa...mS4omfoE&feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=h6K0szjm3RI

live de ground units van warthunder
edit en weer offline
[ Voor 13% gewijzigd door Floks op 04-10-2013 18:36 ]
Floksor
Het is nu 50%. Dus een SU-122-44 voor 3375 gold of een SU-100Y 1625 gold.Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:16:
[...]
EDIT: Wel belachelijk dat ze op de NA server dezelfde special hebben, alleen dan krijgen ze 50% korting op de SU-122-44 en SU-100Y. Een van de EU mods ging onderzoeken waarom... Geen idee of dat gewoon een standaardzinnetje is, maar misschien toch nog maar even wachten met het kopen van de SU-122-44
http://worldoftanks.eu/en/news/44/special-sputnik-space/
Met dank aan de cupola van de vijandelijke T34 die 3 gold shells wist te bouncen

Nice! die kan ik niet laten liggen voor dat geld. Drink vanavond wel een biertje minderrgras schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 19:12:
[...]
Het is nu 50%. Dus een SU-122-44 voor 3375 gold of een SU-100Y 1625 gold.
Plannen in WoT:
[list=X]• AMX 46 - 68 000 exp tot de AMX 48
• T-34-1 - 30 500 exp tot de T-34-2
• IndienPanzer - 14 games tot de 150, daarna verkopen
• T29 - 14 games tot de 400, daarna verkopen
• T30 - crew dismissen en T29 crew erop knallen
• T54 - 178 851 exp tot de T62A
Mijn plannen:
- WZ120 grind afmaken (133k tot de 121)
- Indienpanzer nog 50k grinden en daarna kappen met die lijn
- Centurion crew tot 100% 2e skill krijgen (zit nu op 98%), tank verkopen en op naar de fv4202
- Mogelijk starten met britse heavy line
- Mogelijk verder bij de t-43 naar de T62a
De laatste 2 weet ik nog niet zeker, maar de andere 3 wil ik toch snel afmaken
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Oh crap, ik dacht dat dismissen gewoon van de tank afhalen waspsychoclown schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 21:20:
Zoals ik zei, dismissen, is toch niet echt heel goede crew maar misschien dat ik die nog eerst in de barracks houd.

* wontcachme laat zijn brainfart eruit
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Wat een gemuts. Het gaat om tanks kicke toch ? Meer info moet je effe via google zoeken.ShockWave schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 17:17:
Weet ook niet of er een forum is voor WT maar zo opzichting posten in dit forum....
Thnx for the info Burikc
Post jij maar eens CoD: Ghosts filmpjes in het Battlefield 4 topic.MaXeRs schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 21:37:
[...]
Wat een gemuts. Het gaat om tanks kicke toch ? Meer info moet je effe via google zoeken.
Thnx for the info Burikc
User schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 21:51:
[...]
Post jij maar eens CoD: Ghosts filmpjes in het Battlefield 4 topic.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Oqizogb45pA]
Babs out!
bron: http://ftr.wot-news.com/2...-supertest-8-9/#more-3802- small rebalance (buff) of following arties: SU-26, SU-122A, SU-8, SU-14-1, SU-14-2, Object 212A, GPz Mk.VI(e), GW TigerP, GW Tiger, M41, AMX 13 105 mle.50
- small buff of following tanks: BT-7, Panzer I, H35, D1, Cruiser Mk.I, Vickers Mk. E Type B, Jagdpanzer IV, Renault FT AC, Universal Carrier 2-pdr, Lorraine 40 t, Vickers Medium Mk. II, B1, Churchill VII, VK 30.01 (P)
Vraag mezelf eigenlijk af wat ze willen veranderen aan de Jagdpanzer IV, wendbaarheid lijkt mij dan een logische?
SehudeKoza schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 11:04:
Donderdag start de 8.9 test, met naast de Duitse TD's

No, must hurry... finishing current projects...SehudeKoza schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 11:04:
Donderdag start de 8.9 test, met naast de Duitse TD's ook een buff van verscheidende tanks:
Skill based MM dat was toch niet mogelijk zeiden ze...nu kunnen ze het ineens en een 7vs7 gamemode wel uitvoerbaar maken...

Verwijderd
Ah, thanks voor de update. Fijn dat WG het gefixed heeft. Zoals oosterhofjf ook zei kan ik deze aanbieding niet laten liggen. Ben benieuwd of het net zo'n leuke tank is als op het WoT-forum beschreven wordt.rgras schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 19:12:
Het is nu 50%. Dus een SU-122-44 voor 3375 gold of een SU-100Y 1625 gold.
Dit topic is gesloten.
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)