[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 31 Laatste
Acties:
  • 70.481 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Ik ben wel benieuwd naar je bevindingen want 7% tweede skill is nu eenmaal ook maar erg weinig exp en haal je al met een goede dubbel (of 2).

Erg benieuwd naar de Easy 8 Company series van vanavond, eerst EFE-X wat wel pittig gaat worden en daarna 1-2 teams die een stuk eenvoudiger zullen zijn.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister heerlijk potje, druk bezig met de Soviet TD-lijn ben nu bij de SU-85B, met nog de stock gun.

Ik stond in een vreselijke positie, aangezien ik out in the open was, ik was nog samen met een PZ 1 C, die niet zo heel veel deed meer in 1 lijn naar de enemy base rijden.
De enemy had namelijk nog maar 1 tank over een Alectro.

De alectro dacht grappig te zijn nadat die de PZ 1 C had gespot en met nog half hp dat gevecht had gewonnen.
Eerlijk gezegd dacht ik verloren te zijn aangezien ik out in the open stond, en hij bij hun vlag zat te campen.
Vervolgens roept die : SU, you're mine now

Wonder boven wonder ! nadat ik me had verplaatst dicht bij E1 op Prokhorovka, komt die eraan racen met ze speed. Ik doe maar een poging en schiet op hem. BAM raak ik op wat voor manier dan ook zijn ammo rack terwijl ik op ze tracks aan het aimen was :)

HEERlijk gevoel :) moest het ff delen haha !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:05

wontcachme

You catch me? No you wont

Knowuse schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:34:
[...]

Nope, 90% van 107% zou ergens op 96% moeten uitkomen.
Nu denk je dat de % lineair gaat, maar het gaat als een exponentiele functie die na 100% weer opnieuw begint, zij het wat steiler.

Afbeeldingslocatie: http://wiki.worldoftanks.com/images/7/71/CrewExperienceGraph.png

Als het lineair was en als maar doorging op één lijn zou 90% van 107% idd 96% zijn. Maar zoals je ziet zijn de eerste 30% voor de major, 1st en 2nd skill ontzettend weinig xp waard. Dus zal je niet genoeg in die 7% hebben gehad om na retrainen hoger te komen

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:06

OgWok

U.N.C.L.E.

Kom de laatste tijd regelmatig tanks tegen die meer op een Camaro lijken (snelheid dan)... Vervolgens gaan ze de hele tijd achter je plakken en je met een snelvuurkanon afmaken, tsja.....

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:19
wontcachme schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:25:
[...]
Ik was de enigste tank daar (op de T110E4 in base na). Alle anderen waren al door hun cap naar de beach gereden. En dan zou de E4 een tank moeten spotten voordat ik het doe terwijl de maus achter een steen stond toen ik hem eerst spotte?
Tja, het grote probleem is dat er op een paar specifieke punten van een tank gekeken wordt of je een tank kan zien of niet. Als die punten net achter een bos/steen zitten en je net te ver van de tank af zit (>50 m) om hem standaard te zien spot je hem gewoon niet. En als die T110E4 wel net een van de punten in zijn line of sight heeft kan het zo zijn dat hij ondanks dat hij veel verder weg staat toch voor jou aan het spotten is. Het geeft soms rare effecten maar dat komt door de keuze van hoe het spotting systeem is opgezet.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:04
OgWok schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 10:15:
Kom de laatste tijd regelmatig tanks tegen die meer op een Camaro lijken (snelheid dan)... Vervolgens gaan ze de hele tijd achter je plakken en je met een snelvuurkanon afmaken, tsja.....
Ruilen? Op tier 10 is het World of EZmode Destroyers. Elke artykneus speelt nu TD's want dat soort spelers hebben slechts interesse in een spel waarbij ze alleen 1 muisklik hoeven te gebruiken en niet verder hoeven te denken.

En campen like mofo's die kiddies :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Kaap schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:35:
[...]

Ruilen? Op tier 10 is het World of EZmode Destroyers. Elke artykneus speelt nu TD's want dat soort spelers hebben slechts interesse in een spel waarbij ze alleen 1 muisklik hoeven te gebruiken en niet verder hoeven te denken.

Kaap is voorzitter van de fv215b 183 fanclub, toch kaap?

Maar snap wel wat ie bedoelt. Er zijn teveel gasten die alleen nutteloos campen en niet pushen en aanvallen waar nodig. Ik zelf speel ook tds en camp ook wel, maar wanneer pushen/aanvallen nodig is dan doe ik dat ook.

De nutteloze niet bewegende campers mogen van mij ook oprotten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 17:23

Whuzz

Dodgeball!

Kaap schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:35:
[...]

Altijd leuk om ergens uit cover te komen en twee enemy Foch155's tegen te komen. Oh shi*dood*. ;w

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Sinds de arty nerf is er inderdaad sprake van een grotere hoeveelheid TD's, al sta ik nog steeds liever tegenover 3 TD's dan 3 arties. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 09:44
opzich zijn td's niet zo'n probleem als ze eenmaal gespot zijn geweest. dan heb je alleen last van map denial(plekken waar je gewoon niet moet komen). het is alleen zo lastig als jij degene bent die ze spot en er vervolgens achter komt dat je recht zo'n loop in kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ kaap ik dacht dat dat op hogere tier wel wat mee zou vallen.

In de tier waar ik zit ( V/VI momenteel) zit het helemaal vol met mensen die niet eens een tactic zien wanneer het obvious is !!

Heerlijk die lemming teams, waarin 1 ergens pingt en het hele team erheen gaat, ik als eigenwijs rijd dan de andere flank in, spot daar 4-5 andere tanks. Maar niemand die even denkt goh laat me daar eens een paar van snipen...

Heerlijk gevoel als je dan dood gaat met spots, maar vervolgens je team wordt geflank vanaf die kant en een beetje doet alsof ze het niet aan zien komen. volgens mij werkt de minimap op die tier nog niet zo goed bij sommigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Voor de meeste TD's is de alpha damage simpelweg te groot. Leuk als je een hoek om komt en je kijkt tegen een 183 aan. Dag 1950hp 8)7. De Foch met 3x 850 is een verhaal apart. Dat ding is simpelweg te snel/bewegelijk voor een tank met de hoeveelheid armor die het heeft. Die krengen komen een hoek om, schieten 3x en zijn dan in no time terug het hoekje om. Beste oplossing als je de autloader wilt hebben op een TD is dat ding flutarmor geven en beweegelijheid/snelheid nerfen. Dus gewoon pennen op de schuine stukken en dat ding een lagere topsnelheid geven. Vergeleken met de foch 155 is de E4 en E3 helemaal niks. E3 heeft nog wat armor, maar de E4 kunnen ze net zo goed van papier maken. Alles komt door die nep turret....

De TD's met 850dmg en lager is niks mis mee. Één klap overleef je wel. Het doet pijn, maar je kan nog wat doen daarna.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 20-09 07:33
Beste menschen, bij deze een 'aankondiging' van mij als vertaler.

Jullie moeten altijd niet zo zeiken op de vertaling. :(

Goed, nu ik jullie aandacht heb komt de echte mededeling. :+

World of Warplanes
Zoals jullie al weten, is World of Warplanes (WoWP) bijna gereed voor de launch. Wargaming legt nu de laatste hand aan het spel om het gereed te maken voor de launch. Dit betekent dat de basis van het spel zo goed als 'af' is. Dat geeft natuurlijk ook weer aanleiding tot andere werkzaamheden zoals... you guessed it, vertalingen.

WoWP vertaling
Ons (de NL vertaalgroep) is meegedeeld dat de workload een behoorlijk stuk hoger zal worden in verband met de WoWP vertalingen. Maar wij zijn op dit moment met drie vertalers bezig (vierde wordt geregeld) en dit is te weinig om aan twee volledige projecten te werken. Wij zijn op dit moment op zoek naar twee mensen die mee willen helpen aan de Nederlandse WoWP vertaling. Mij is gevraagd om te 'scouten' naar goede vertalers.

Om in aanmerking te komen, 'moet' je aan enkele voorwaarden en richtlijnen voldoen.

Voorwaarden/richtlijnen
Hier komen de voorwaarden/richtlijnen aan bod. Deze zijn door mij opgesteld, niet door WG of de teamleider. Dit zijn geen absolute voorwaarden. Als je er niet aan voldoet, wil niet zeggen dat we je niet kunnen aannemen.

Ten eerste, de obvious (en verplichte) dingen:
  • Je moet Engels op het zogenoemde 'native level' kunnen begrijpen, lezen en schrijven.
  • Je moet absoluut vloeiend in de Nederlandse taal zijn. Het allerbeste zou zijn als het Nederlands je enige moedertaal is.
En de wat minder obvious dingen:
  • Je moet World of Warplanes spelen. Meer is beter, maar no-life WoWP spelen hoeft niet. :+ Je moet in principe genoeg kennis hebben van WoWP dat je weet hoe de menu's in elkaar steken.
  • Je moet een redelijke kennis hebben van de termen en vaktaal in World of Warplanes.
  • Je moet kunnen samenwerken met landgenoten. Niet iedereen heeft een westerse mentaliteit. :P
  • Je moet redelijk beschikbaar zijn te kunnen vertalen. De vertalingen komen per patch binnen, en moeten dan in een paar dagen verwerkt worden. We hebben niets aan iemand die er practisch nooit is.
  • Je moet goed kunnen overleggen. Niet iedereen heeft dezelfde mening over een bepaalde vertaling.
En nog een 'kleine sidenote':
Het gebruik van Google Translate of andere vertaalmachines is contractueel verboden.

Wat houdt dat vertalen nu eigenlijk in?
Het klinkt zo simpel, 'vertalen'. Je hebt iets in een vreemde taal, en je zet het om naar je eigen taal, met behoud van de oorspronkelijke betekenis. Dit is, natuurlijk, wat vertalen is. Maar achter het vertaalproces zit nog meer! Simpelweg iets omzetten in een andere taal, is geen vertalen! Het 'echte' vertalen bestaat uit verschillende stappen, die ik hier (kort) zal uitleggen.

Elk proces begint natuurlijk bij de translate (TL) stap.
Dit is de 'simpelste' stap. De Engelse tekst wordt nagenoeg één op één omgezet naar het Nederlands. Hier wordt niet per se rekening gehouden met de context en dergelijke.

Na de TL, komt de editting fase.
Dit is één van de meest tijdrovende stappen. Er wordt onder andere gekeken naar de zinsbouw. Dingen als 'Klinkt de zin lekker?', 'Past het bij de rest van het verhaal?' komen aan bod. Er wordt dus gekeken naar de plek waar de zin komt te staan, en hoe de contest is opgebouwd. Moeten de zinnen bij elkaar passen, of hebben ze niets met elkaar te maken? Wordt de juiste terminologie gebruikt?

De vertaling wordt dus zodanig aangepast dat het in het spel past, bij de context past en of het netjes leesbaar is.

Hierna komt de translation check (TLC).
Simpel, heeft de vertaling na het editten nog de oorspronkelijke betekenis? Zo ja, niets aan de hand! Zo nee, *oops*.

En als laatste is er de quality check (QC).
Klopt alles nog? Niemand ergens een typfout gemaakt? Geen dubbele spaties ergens? Kloppen alle codes nog? Etc.

Voor nop?
Nee, natuurlijk niet voor nop! Zoals je misschien al door had staan de vertalers onder contract, het loon is dus contractueel vastgelegd. Hoeveel het is ga ik nier niet publiceren. Ik wil mensen die zin hebben in vertalen, niet in geldwolven die op een gegeven moment afknappen omdat ze vinden dat ze niet genoeg verdienen. (Hoewel ik dat betwijfel :P )

Dus...
Denk jij dat je het in je hebt om te vertalen? Heb je er interesse in en wil je graag World of Warplanes vertalen? Geef dan hier in het topic een brul, of Stuur mij een bericht via dit forum. Gelieve aangeven waarom je wil meewerken, en waarom je denkt dat je geschikt bent. :) Wij (de vertalers) hebben geen bal aan mensen (lees: geldwolven) zonder interesse of kennis.

Vragen en dergelijke kunnen ook via PM. :)

Edit:
Kleine aanvulling: Het gaat om een part-time job. Per patch zul je een paar avonden zoet zijn, hoewel er voor de release versie wat meer tijd nodig zal zijn.

Disclaimer
Ik heb niet het laatste woord over wie wel of niet aangenomen wordt.

In het contract is een Non Disclosure Agreement (NDA) opgenomen. Alles wat je krijgt te horen van Wargaming.net medewerkers of leest in de vertaling, is geheim. Het mag absoluut niet openbaar gemaakt worden. Wat de straf op overtreding is weet ik niet, vermoedelijk een rechtzaak of een ander naar iets.

That's all folks!
Indien er nog vragen zijn: Kom maar op!

En nee, ik heb geen WoWP topic kunnen vinden dus pleur ik het hier neer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pns333
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 23:06

Hmmm deze zien loopt niet echt lekker.
Beter is:
Jullie moeten niet altijd zo zeiken op de vertaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
pns333 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:27:

Hmmm deze zien loopt niet echt lekker.
Beter is:
Jullie moeten niet altijd zo zeiken op de vertaling.
Zie ik daar een typfout in je post? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wha busted :D ik zag t ook al hahahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pns333
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 23:06
User schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:28:
[...]
Zie ik daar een typfout in je post? >:)
Okay QC werkt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Mocht je niemand anders kunnen vinden dan ben ik wel beschikbaar.
Zolang het Engels niet enorm technisch word red ik mij er wel mee.
Ik heb WoWP al enige tijd gespeeld dus ik ben redelijk bekend met de menustructuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
wontcachme schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:07:
Voor de meeste TD's is de alpha damage simpelweg te groot. Leuk als je een hoek om komt en je kijkt tegen een 183 aan. Dag 1950hp 8)7. De Foch met 3x 850 is een verhaal apart. Dat ding is simpelweg te snel/bewegelijk voor een tank met de hoeveelheid armor die het heeft. Die krengen komen een hoek om, schieten 3x en zijn dan in no time terug het hoekje om. Beste oplossing als je de autloader wilt hebben op een TD is dat ding flutarmor geven en beweegelijheid/snelheid nerfen. Dus gewoon pennen op de schuine stukken en dat ding een lagere topsnelheid geven. Vergeleken met de foch 155 is de E4 en E3 helemaal niks. E3 heeft nog wat armor, maar de E4 kunnen ze net zo goed van papier maken. Alles komt door die nep turret....

De TD's met 850dmg en lager is niks mis mee. Één klap overleef je wel. Het doet pijn, maar je kan nog wat doen daarna.
Volgens de for the record website gaan in patch 9.0 de autoloaders een nerf krijgen en er staan geen fv215b (183) type td meer op de planning. Dus de nerf komt er wel aan. Misschien iets met langere reload tussen schoten en kortere reload op drum, om de dps wel in stand te houden van autoloader tanks.

Blijf de T71 een meesterlijke tank vinden, altijd leuk om tier 10 TD's daar mee af te maken. Foch 155 durf ik niet aan (tenzij zijn drum op is), andere td's wel.

BTW: voor de mensen die bezig waren die 50k damage mission te halen, daar zit een bug in. Hij haalt alleen xp nu, geen damage. Had al het idee gisteren dat het traag ging.

for the record:
as you probably know, the October mission “Hero of the Day” was NOT fixed with today’s reset. The only thing that changed is that there’s now an official post claiming it will be fixed to count the damage in the future and not the XP. You know, “when it’s done it’s done”.

[ Voor 15% gewijzigd door defiler1974 op 02-10-2013 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 22:15
User: I'm interested. Zeker nu ik WoWP ga spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
pkregting schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:57:
User: I'm interested. Zeker nu ik WoWP ga spelen ;)
Laat ik mezelf even quoten. :+
Gelieve aangeven waarom je wil meewerken, en waarom je denkt dat je geschikt bent. :) Wij (de vertalers) hebben geen bal aan mensen (lees: geldwolven) zonder interesse of kennis.
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@user: laat degene die geinteresseerd is even via DM contact zoeken met je voor verdere toelichting/motivatie. Niet zozeer met het oog op topicvervuiling, maar ik vind t niet gepast dat sollicanten hun motivatie op een openbaar forum moeten/kunnen plaatsen.
Gaat ons verder niets aan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:24:
@user: laat degene die geinteresseerd is even via DM contact zoeken met je voor verdere toelichting/motivatie. Niet zozeer met het oog op topicvervuiling, maar ik vind t niet gepast dat sollicanten hun motivatie op een openbaar forum moeten/kunnen plaatsen.
Gaat ons verder niets aan.....
Er staat gewoon in de post dat ze óf hier op het forum wat mogen posten, óf via PM wat sturen. Ik dwing niemand om hun motivatie hier in het topic te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

*edit

[ Voor 99% gewijzigd door Frentik op 02-10-2013 13:38 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Plaatsing van je reactie, User, is prima maar laat de vragen ed. via DM lopen aub, het is namelijk voor de rest niet zo bijster interessant :)

[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 02-10-2013 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
psychoclown schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:35:
Plaatsing van je reactie is prima maar laat de vragen ed. via DM lopen aub, het is namelijk voor de rest niet zo bijster interessant :)
Is goed, ik zal de post even aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
wontcachme schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:59:
[...]

Nu denk je dat de % lineair gaat, maar het gaat als een exponentiele functie die na 100% weer opnieuw begint, zij het wat steiler.

[afbeelding]

Als het lineair was en als maar doorging op één lijn zou 90% van 107% idd 96% zijn. Maar zoals je ziet zijn de eerste 30% voor de major, 1st en 2nd skill ontzettend weinig xp waard. Dus zal je niet genoeg in die 7% hebben gehad om na retrainen hoger te komen
Ah, denk dat je gelijk hebt. Zag het percentage inderdaad als een lineair percentage van exp op 100%. Terwijl het alleen de voortgang van een 'skill' aangeeft. Zo leer ik elke keer weer iets over WOT.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-09 23:23

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

"E-Onequarter100
E-Half100
E-Threequarter100
E-Whole100"

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

Wat hebben jullie zoal uitgegeven om goud te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
OgWok schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:11:
Geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

Ja, via Creditcard oid. goud kopen om in WoT te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

OgWok schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:22:
[...]

Ja, via Creditcard oid. goud kopen om in WoT te gebruiken.
Via de betaal methodes die WG aanbied? iDeal, Paypal etc.. wat wil je precies weten?

[ Voor 9% gewijzigd door Nemean op 02-10-2013 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

Nemean schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:23:
[...]

Via de betaal methodes die WG aanbied? iDeal, Paypal etc.. wat wil je precies weten?
Wat ik wil weten is wat er door andere gamers wordt uitgegeven om goud in het spel te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:37

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

OgWok schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:26:
[...]

Wat ik wil weten is wat er door andere gamers wordt uitgegeven om goud in het spel te kopen.
Zoek je nu hoeveel mensen uitgeven of zoek je nu of er mensen schapen ruilen tegen ingame gold ofzo? Ik ben niet echt mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

[...]

Wil je nu weten welke betaalmethodes wij gebruiken of de hoeveelheid euro's die wij uitgeven? Als je wilt weten hoeveel, meer dan een normaal spel van 60 euro in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

Nemean schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:28:
[...]

Wil je nu weten welke betaalmethodes wij gebruiken of de hoeveelheid euro's die wij uitgeven? Als je wilt weten hoeveel, meer dan een normaal spel van 60 euro in ieder geval.
OK, da's duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 23:09
Er zijn mensen die geven er niks aan uit (spel niet echt speelbaar op lange termijn op hoger tiers)
Ik zelf geef er 20e p/m

Er zijn mensen die geven 100+/m uit

Je kan het zo gek maken als je hebben wilt.

Veel kleine micro transacties maakt een hoop gold ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley1980
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 14:25
Zelfs in een Leopard PT A heb je nog wel eens een goed potje :)
http://wotreplays.com/sit...acamba-leopard_prototyp_aAfbeeldingslocatie: http://imageshack.com/scaled/800x600/708/v19a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]

Sinds April 2011 elke maand 50,-, wel 9 maanden break gehad. Pre-order van 90,-. 2 keer een Fort Knox package van 100,-. Deze maand slechts 20,- package, besloten minder uit te gaan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Pfff de grootste idioten zijn online en spelen tier 8 tot en met 10... al 3 dagen achter elkaar dat het gewoon ronduit klote is op die hoge tiers... Mijn laatste team had 11 man die minder dan 1000 damage hadden gedaan in een tier 10 game, 8 daarvan hadden 0 damage zelfs... En dat zijn dan je medespelers...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:34
wontcachme schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:07:

Vooral de Foch en de 183 kunnen mijn dag behoorlijk verzieken. meneer de foch parkeert zijn voertuig voor mijn tankje en 10 seconden later ben je weg. Dat die een autoloader heeft is nog wel Okee, maar een nerf in mobiliteit of armour zou niet gek zijn. Al moet ik daarbij wel zeggen dat ik op de testserver er niet al te best mee kon spelen.
wesley1980 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:54:
Zelfs in een Leopard PT A heb je nog wel eens een goed potje :)
acceptabel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Wow, het ging vandaag wat sneller dan ik dacht. :P

'The lucky few' hebben een PM gekregen. :)

Over de uitslag kan niet gehuild worden. :+

[ Voor 23% gewijzigd door User op 02-10-2013 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Laatst online: 04:36
OgWok schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:11:
Ongeveer 200 EUR in 2-3 jaar tijd. Zorg altijd dat ik voor 100 euro gold koop (meest efficient) en dan koop ik als er 15% korting is een jaar premium. Dan heb je voor ongeveer 6.5 euro per maand premium. De rest van het gold heb ik uitgegeven aan wat pruttankjes en camouflage. Ik heb nog voor zo;n 80 euro gold op mijn account staan. Naast premium heb je eigenlijk maar 1 goede tier 8 premium tank nodig om credits binnen te harken. Voor mij is dat de T34 die ik 2 jaar geleden gratis gekregen heb van WG.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Laatst online: 04:36
User schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:21:

En de wat minder obvious dingen:
  • Je moet World of Warplanes spelen. Meer is beter, maar no-life WoWP spelen hoeft niet. :+ Je moet in principe genoeg kennis hebben van WoWP dat je weet hoe de menu's in elkaar steken.
  • Je moet een redelijke kennis hebben van de termen en vaktaal in World of Warplanes.
  • Je moet kunnen samenwerken met User. Dat is niet aan iedereen besteed.
  • Je moet redelijk beschikbaar zijn te kunnen vertalen. De vertalingen komen per patch binnen, en moeten dan in een paar dagen verwerkt worden. We hebben niets aan iemand die er practisch nooit is.
  • Je moet goed kunnen overleggen. Niet iedereen heeft dezelfde mening over een bepaalde vertaling.
ghehehe.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zo... nog maar 25.900xp en ik heb de Object 268 :) Tier 10 nummertje 7. Morgen maar eens kijken hoe ver we weer komen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
User schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:37:
Wow, het ging vandaag wat sneller dan ik dacht. :P

'The lucky few' hebben een PM gekregen. :)

Over de uitslag kan niet gehuild worden. :+
WG en snel ? Daar moet nog ergens iets fout gaan.... ;)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
redwing schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 22:08:
[...]

WG en snel ? Daar moet nog ergens iets fout gaan.... ;)
WG RU is altijd verrekte rap hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Hoe gebruiken jullie premium tanks? Als credit farmer, crew trainer voor een specifieke lijn of gewoon voor de lol?
Heb zelf een Dicker Max voor de Duitse TD lijn en zit te kijken naar de Russische SU122-44 voor die TD lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
wsLy schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 21:41:
Zo... nog maar 25.900xp en ik heb de Object 268 :) Tier 10 nummertje 7. Morgen maar eens kijken hoe ver we weer komen.
Ik heb 80K free exp ter beschikking staan. Dan zou ik nog 110K moeten grinden. Ik grind gewoon deze 2 weken uit en zie wel hoeveel ik wellicht van die free exp nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Mijn premium tanks gebruik ik voor alle drie in principe. Maar voornamelijk credits en de lol.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
wsLy schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 08:34:
Mijn premium tanks gebruik ik voor alle drie in principe. Maar voornamelijk credits en de lol.
Yup, inderdaad alle 3. Credits + crew trainen is nl mooi meegenomen en zonder lol speel ik een tank gewoon niet :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 18:42
Een kleine update voor mijn mod pack.

Volledige lijst

Veranderingen:
  • Diverse updates van addons (niets nieuws)
oizopower-mod-pack-0.6.6.rar (436.6 MB)

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
J0rn schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 08:23:
Hoe gebruiken jullie premium tanks? Als credit farmer, crew trainer voor een specifieke lijn of gewoon voor de lol?
Niet eigenlijk... Heb een pre-order M6A2E1 en een Type 59, meer voor de heb eigenlijk. Ik zit niet echt verlegen om credits om eerlijk te zijn, farm prima met tier 10 (statpadder tier O-) ) en al die missions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 14:11

Geckoo

Good news, everyone!

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Kaap schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:16:
[...]

Niet eigenlijk... Heb een pre-order M6A2E1 en een Type 59, meer voor de heb eigenlijk. Ik zit niet echt verlegen om credits om eerlijk te zijn, farm prima met tier 10 (statpadder tier O-) ) en al die missions.
speel jij met tier 10 joh? jij statpaddende n00b! :+

Gisteren lekker weinig gedaan in wot hier. Lekker vroeg naar bed gegaan, wot spelen met koppijn is geen goed plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie het nut ook niet om een premium tank te kopen om je crew te trainen en credits grinden.....
Met de huidige missies is er genoeg te verdienen, neem daarbij een premium account en je kunt het doen in de tanks die je al hebt met een nog betere profit.
En vwb crew trainen: als je een bepaalde lijn grind en je crew telkens overzet, wordt ze ook al getrained. De tijd die je steekt in het spelen met je premium gaat ten koste van je tijd om die lijn te grinden.

Heb zelf een E25, puur voor de fun en speel m erg veel. Zit een crew in met 4 skills maar heb vooralsnog niet de intentie om de Duitse TD-lijn te grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Als ik credits nodig heb, gooi ik er wel wat gold tegenaan. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
ag ik heb meerder premiums. crewtraining is eigenlijk wel de hoofd reden, maar als ze je leert gebruiken zijn ze ook veel leuker dan dat mensen het doen lijken. Ik speel ze niet dagelijks, maar als ik de tijd heb om alles te dubbelen dan worden deze wel altijd meegenomen.

Btw. niet slecht bedoeld kaap, maar als ik het mij goed herinner is de lowe jou meest gespeelde tank. Deze heb je verkocht? Ik speel hem bijna nooit meer, maar als ik hem een keer meeneem sta ik er altijd van te kijken dat het helemaal niet zo'n slechte tank is (je bounced niks en bent super traag, maar dat kanon is wel echt indrukwekkend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 23:00
lowe is bij mij ook lang geleden verkocht.
Wel tijdje geleden jagdtiger 8.8 teruggekocht

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:32:
Ik zie het nut ook niet om een premium tank te kopen om je crew te trainen en credits grinden.....
Met de huidige missies is er genoeg te verdienen, neem daarbij een premium account en je kunt het doen in de tanks die je al hebt met een nog betere profit.
Ook dat premium account krijg je momenteel zelfs gratis door alleen wat tankjes te killen :) De enige reden waarom ik nog steeds credits te kort kom is omdat ik 10 trees tegelijk level en daarnaast bij de laatste specials mijn equipment+consumables weer eens goed heb aangevuld.
En vwb crew trainen: als je een bepaalde lijn grind en je crew telkens overzet, wordt ze ook al getrained. De tijd die je steekt in het spelen met je premium gaat ten koste van je tijd om die lijn te grinden.
Ik speel mijn premiums (bijna allemaal zo gekregen op wat lagere tier funtanks na) voor de lol maar zorg er wel voor dat er dan een crew inzit die geleveled moet worden (T34 rijdt b.v. standaard rond met mijn T110E5 crew)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
perpixel schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:43:
Btw. niet slecht bedoeld kaap, maar als ik het mij goed herinner is de lowe jou meest gespeelde tank. Deze heb je verkocht?
Gekocht eind 2011 toen die net uit was, zelfs nog die oude prijs voor betaald, 7500G meen ik. Jaar later nadat dat ding suf generfed was heb ik die verkocht.

Ik heb ook nog een blauwe maandag een SU-122-44 gehad, maar ook dat vond ik niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
Zelf heb ik vrij veel lower tier premiums. Voornamelijk gekregen bij zeer goeie deals (remember the PAK? ;)) en ook twee gekocht voor ESL/Campaign1. Daar speel ik vrijwel nooit mee.

De hoge premium tier tanks die ik heb/had zijn voor crewtraining, moneymaking en fun. Vooral de KV5 is freaking hillarious :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
idd low tiers premiums heb ik ook wel wat. ook dat soort dingen. idd de pak, ooit eens een t2 light gekocht, de ltp, ooit een code met een m2 light gehad. daat soort dingetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-07 21:42
Kaap schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 10:26:
[...]

Gekocht eind 2011 toen die net uit was, zelfs nog die oude prijs voor betaald, 7500G meen ik. Jaar later nadat dat ding suf generfed was heb ik die verkocht.

Ik heb ook nog een blauwe maandag een SU-122-44 gehad, maar ook dat vond ik niks.
Waarom vind je de SU-122-44 niks? Ik weet nog dat je destijds mij overtuigd hebt er een aan te schaffen. Geen fan van massive alpha damage en mobility? Het is mijn main moneymaker, regelmatig battles met 60-70k profit.

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
xCell schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:19:
[...]

Waarom vind je de SU-122-44 niks? Ik weet nog dat je destijds mij overtuigd hebt er een aan te schaffen. Geen fan van massive alpha damage en mobility? Het is mijn main moneymaker, regelmatig battles met 60-70k profit.
Kaap vind TDs gewoon niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Kaap is een grote fan van arty.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

wsLy schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:26:
vooral als hij beschoten word door arty. Dan heeft hij grote bewondering voor de skill van die speler. Toch kaap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
dynosu schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:28:
[...]

vooral als hij beschoten word door arty. Dan heeft hij grote bewondering voor de skill van die speler. Toch kaap?
Mensen konden Kaap toch ingame messagen voor de arty-fanclub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol , door de laatste 2-3 dagen hier vrij actief te zijn op het forum valt me wel 1 ding op.

Kaap zegt wat = wordt plat gegooid met commentaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

oh dis geen commentaar, dit is kaaptrolling. Das heel wat anders :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft dat ook een specifieke reden ? ... of is het gewoon omdat kaap dan;
Leuk / grappig / emotioneel / pissed
reageert??

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

wij kennen kaap vrij goed :) En is net zoals kyozu een bekendheid hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

dynosu schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 13:08:
Er is een verschil tussen bekend en berucht :+

Kyozu is een bekendheid, kaap is berucht O-) O-)

[ Voor 10% gewijzigd door wontcachme op 03-10-2013 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WoT website:

In Development: Team Battle – a new game mode introduced into World of Tanks. The name of the mode is ‘Team Battle’ and it can be placed somewhere between platoon and company battles. The idea of the Team Battle is to unite 5-7 players into a team to battle against a comparable enemy team.

Basic Rules:

The maximum length of a battle is 10 minutes.
Battle type – Standard. Encounter and Assault battles won't be added to this mode for now.
Each team can pick vehicles no higher than Tier 8 and no more than 42 points in total cost. Tier 1 vehicles cost 1 point, Tier 2 – 2 points, Tier 3 – 3 points, etc.
A standard team consists of 7 players. Teams consisting of 5 or 6 players are permitted to participate, but the team will lose 1 point for each missing player.

This new mode will be available for all players, and will bring a new experience to the game - smaller teams means more room for tactics, and ensures that each player is required to contribute in order to win the battle. In addition, a team will need a skillful commander and good team play.

The key feature of this game mode is that the battles will be conducted between teams of similar skill levels. A special software mechanic will be used to calculate the various parameters for players and teams. This means the mode will be interesting, both for beginners who will be able to compete with players of their own level, and for veterans who will also easily find worthy opponents.

Each player will be able to join a team or create one on their own (just like in tank companies), or to use the auto-selection feature. In this case, an automatic search will be performed to look for a team for the player and/or for missing players for an already existing team.

More information about the Team Battle mode will be provided very soon. Follow the news on the official World of Tanks portal!

-------

Klinkt leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Sweet, nog meer ESL training!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Heb hier ook heel veel zin :) soms zijn platoons gewoon net te klein en een tc is gelijk alweer best massaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
lol, is Kaap publiekelijk trollen een nieuwe sport aan 't worden ofzo? :+

Wat betreft het premium verhaal:

Ik heb de SU-122-44 en de JgTig 8,8 cm. Speel ze voornamelijk voor de fun en een beetje als creditmaker.

Met de SU heb ik echt een haat liefde verhouding, die gun trolled namelijk zowel jou als de enemy: het ene potje schiet je alles aan flarden en zit je zo aan de 3-4K dmg, het andere potje vliegen de shells alle kanten op, behalve in tanks, en is het 3x niks.

De JgTig is veruit de beste creditmaker van de twee. Dit heeft 2 redenen: 1. de shells kosten geen drol, dus potjes zijn sowieso cheap en 2. de gun is lekker accuraat en erg snel dus je doet altijd dmg. Potjes met 70-100K winst zijn geen uitzondering :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
xCell schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:19:
[...]

User schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:21:
[...]
Kaap vind TDs gewoon niks.
Ik vind TD's sinds laatste patch pas interessant. Heb pre-accuracy patch ISU-152 geleveled maar kon niet met de inaccuracy overweg. Na de accuracy patch hervat en vind de 704 heerlijk. Kan niet wachten tot de 268. Wellicht dat de 122-44 me nu ook beter zou bevallen, maar dat is dan te laat.
wsLy schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:26:
dynosu schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:28:
[...]
pkregting schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:32:
[...]
Mensen konden Kaap toch ingame messagen voor de arty-fanclub?
Sinds de arty nerf ben ik stik tevreden over arty. Goede arty spelers zijn een toevoeging, en slechte arty spelers hebben er geen zin meer in. De arty EZmode zergs zijn voorbij en dat is prima dus :>
Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:51:
Lol , door de laatste 2-3 dagen hier vrij actief te zijn op het forum valt me wel 1 ding op.

Kaap zegt wat = wordt plat gegooid met commentaar :P
Valt wel mee :)
dynosu schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 13:08:
Zowel gehaat als geliefd :+
wontcachme schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 13:26:
[...]

Er is een verschil tussen bekend en berucht :+

Kyozu is een bekendheid, kaap is berucht O-) O-)
Just keeping the legacy alive ;)
Mr_Size schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 13:49:
lol, is Kaap publiekelijk trollen een nieuwe sport aan 't worden ofzo? :+
Is toch geen trollen, voelt meer aan als ego strelen :+

[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 03-10-2013 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 08:49
Ik kwam gisteren in een mooie pot terecht met 5(vijf!) arties. Ik dacht even dat dit soort aantallen niet meer voorkomen.
Tja en dan word je spot in je Su-85 en dan regenen de shells in een keer op je dak :(

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:55
wat zijn goede tanks voor deze nieuwe 7/42 companies?

is3 / amx50-100 / t69 / amx 1390 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zet daar nog maar T1, LT, T32 en 110 bij :)
Sinds het een generieke setup behoeft zal je soms wel gekke battles kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SehudeKoza
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 23:30
FTR over de 7/42: http://ftr.wot-news.com/2...nd-more-in-8-9/#more-3719
- Storm states in comments that the 7/42 companies will be recruited both manually and automatically – the commander of the company will be able to assign a part of the company slots manually, the rest gets filled automatically. A player can either enter manually in such a team (SS: like in current companies), or simply be assigned automatically.
- both teams will be balanced based on their members’ skill
- skill will NOT be rated based on the new WG “personal rating”, but on separate (hidden and secret) “cybersports rating”, based only on this type of battle mode
- it’s possible that regular companies will too get automatic player search
- there will be separate statistic page in the Achievements tab for 7/42 stats only
- it will be possible to actually appoint a commander, commanders will also get some sort of commander rating
- you will be able to use the same crews as for random battles
- Q: “7/42 companies are reaction on competition” A: “Don’t write bullshit”
- 8.9 test will come soon
- the 7/42 companies will be possible to enter via updated battle selection button

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat komt goed uit, heb op het moment de T71 dus de T69 komt binnenkort :)

Ik heb ze in de WoT pro league wel eens de T71 zien gebruiken, ook een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
psychoclown schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:29:
Zet daar nog maar T1, LT, T32 en 110 bij :)
en KV-5! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-09 20:38
De MatchMaker zit soms echt zwaar aan de Wodka. Gister een potje waarbij mijn team 8 tier 10, 6 tier 9 en 1 tier 8 had. De andere kant had maar 3 tier 10, 8 tier 9 en 4 tier 8. Dan vraag je je af waar dat op wordt gebaseerd, want een eerlijk gevecht is het nooit geweest. Beide teams zijn compleet uit balans. 15-3 win, en dat zijn ook niet de leukste potjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
blonderulez schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:41:
De MatchMaker zit soms echt zwaar aan de Wodka. Gister een potje waarbij mijn team 8 tier 10, 6 tier 9 en 1 tier 8 had. De andere kant had maar 3 tier 10, 8 tier 9 en 4 tier 8. Dan vraag je je af waar dat op wordt gebaseerd, want een eerlijk gevecht is het nooit geweest. Beide teams zijn compleet uit balans. 15-3 win, en dat zijn ook niet de leukste potjes....
Wow, zo extreem heb ik het gelukkig (nog) niet meegemaakt. Het komt idd wel eens voor dat één van beide teams een bepaalde tier meer of minder heeft, maar 8 T10's vs 3 T10's is wel heel erg uit balans. Was het 03.00 uur 's nachts ofzo?

Wat ik persoonlijk soms hinderlijk vind aan de matchmaking is dat autoloaders niet altijd gelijk verdeeld worden. Hierbij wil ik overigens absoluut niet de discussie aanzwengelen of autoloaders OP zijn of niet, maar had gisteren een paar potjes dat de enemy 3 autoloaders had en ons team geen een. Dat vind ik toch wel uit balans hoor, ik vind dat dan toch wel een duidelijk voordeel voor het enemy team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Niet online
blonderulez schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:41:
Zo had ik gister ook een potje in een tier 6: een tier 2, tier 3 en een tier 4 in het team van overwegend tier 6 tanks... Bij de tegenstander was het laagste 1 tier 4 en de rest tier 6... Was gister dus blijkbaar niet zo'n goede dag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
Mr_Size schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:47:
[...]

Wow, zo extreem heb ik het gelukkig (nog) niet meegemaakt. Het komt idd wel eens voor dat één van beide teams een bepaalde tier meer of minder heeft, maar 8 T10's vs 3 T10's is wel heel erg uit balans. Was het 03.00 uur 's nachts ofzo?

Wat ik persoonlijk soms hinderlijk vind aan de matchmaking is dat autoloaders niet altijd gelijk verdeeld worden. Hierbij wil ik overigens absoluut niet de discussie aanzwengelen of autoloaders OP zijn of niet, maar had gisteren een paar potjes dat de enemy 3 autoloaders had en ons team geen een. Dat vind ik toch wel uit balans hoor, ik vind dat dan toch wel een duidelijk voordeel voor het enemy team.
Nee, het was zelfs gewoon op piektijd, een uurtje of 21:00 - 22:00. Kijk dat er eens 1 of 2 verschil in zit, kan gebeuren (vooral met platoons etc.), maar dat wordt dan meestal weer gecompenseerd met een positief verschil in een lagere tier. Maar dit is gewoon niet te verklaren.

Wat me wel opvalt de laatste tijd is dat er zoveel wordt gezeurd aan het begin door de laagste tiers. Je weet dat je met een tier 7 in een tier 9 kan komen, en toch is er iedere keer iemand die er over zeurt.... Als je niet in een tier 9 wilt komen, dan moet je met een tier 6 gaan spelen (maarja dan kun je in een tier 8 komen...). Ik neem aan dat diezelfde lieden niet zeuren als ze als top tier vrijwel alleen maar tier 5 en 6 als tegenstander hebben. Persoonlijk vind ik de afwisseling juist goed. Soms top tier, soms bottom of the foodchain. Daar leer je van voorzichting te zijn, cover te zoeken en op weakspots te schieten.

(Was gister iemand met z'n tier 7 in een tier 9 match, die begon ook te zeuren en direct daarna reed die het water in om te verdrinken.... speel dan niet of zoek een ander spel. )

[ Voor 5% gewijzigd door blonderulez op 03-10-2013 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Magic6399 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:54:
Zo had ik gister ook een potje in een tier 6: een tier 2, tier 3 en een tier 4 in het team van overwegend tier 6 tanks... Bij de tegenstander was het laagste 1 tier 4 en de rest tier 6... Was gister dus blijkbaar niet zo'n goede dag ;)
Dat kan alleen als je een faalplatoon hebt die met scouts gaan platoonen. Altijd fijn als er een T3 tank gaat platoonen met een T21, 59-16 o.i.d. en dan in jouw T8 team terecht komt :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
Mr_Size schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:56:
[...]

Dat kan alleen als je een faalplatoon hebt die met scouts gaan platoonen. Altijd fijn als er een T3 tank gaat platoonen met een T21, 59-16 o.i.d. en dan in jouw T8 team terecht komt :@
Of van die 'grappenmakers' in een Clan die met een T1 gaan platoonen met een T10 met hun clanmember voor de grap. Blijkbaar snappen die niet dat er 13 spelers in hun team zijn die dat niet grappig vinden. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Wel benieuwd of je in die 7/42 wel de map kunt kiezen of dat het meer compagnie stijl wordt.
Ben bang dat anders alles 3x is-3, 2x 50-100 en 2x T1 wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
blonderulez schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:56:
[...]

Wat me wel opvalt de laatste tijd is dat er zoveel wordt gezeurd aan het begin door de laagste tiers. Je weet dat je met een tier 7 in een tier 9 kan komen, en toch is er iedere keer iemand die er over zeurt.... Als je niet in een tier 9 wilt komen, dan moet je met een tier 6 gaan spelen (maarja dan kun je in een tier 8 komen...). Ik neem aan dat diezelfde lieden niet zeuren als ze als top tier vrijwel alleen maar tier 5 en 6 als tegenstander hebben. Persoonlijk vind ik de afwisseling juist goed. Soms top tier, soms bottom of the foodchain. Daar leer je van voorzichting te zijn, cover te zoeken en op weakspots te schieten.
Dat is meestal omdat als je een winningstreak hebt, je vaak als bottom tier wordt geplaatst. Sinds gisteren hou ik het bij en wanneer ik een winningstreak van meer dan 5-6 heb, wordt ik de komende matches altijd bottomtier geplaatst. Win ik die ook weer, dan weer bottomtier, totdat ik weer 1-2 keer verlies op rij.
Als goeie speler heb je meer kans op winningstreaks (zoals eens eerder uitgelegd door iemand hier op het forum) dus zul je ook vaker als bottom tier worden ingedeeld, wat wel frustrerend kan werken. Niet om te klagen, want de laatste dagen is de winrate 70-85%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
djengizz schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:11:
Wel benieuwd of je in die 7/42 wel de map kunt kiezen of dat het meer compagnie stijl wordt.
Ben bang dat anders alles 3x is-3, 2x 50-100 en 2x T1 wordt.
mogelijk een 13-90 af en toe er tussendoor. het is wel een beperkte map roulatie namelijk "Lakesville, Abbey, Prokhorovka, Mines, Ruinberg, Steppes, Himmelsdorf , Ensk and Cliff" maar hierbinnen volgens mij wel random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
perpixel schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:24:
het is wel een beperkte map roulatie
meh, dat zijn genoeg type maps om voor een generieke setup te moeten kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ja maar zoals ik zei, je zult net als in normale TC's een generieke setup moeten gebruiken zeker als het skill gewogen MM wordt. Als je aan komt zetten met KV-5s in Himmelsdorf kun je er nog mee weg komen maar op Mines of Steppes ben je gewoon de sjaak tegen elk fatsoenlijk team :)
perpixel schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:24:
[...]

mogelijk een 13-90 af en toe er tussendoor. het is wel een beperkte map roulatie namelijk "Lakesville, Abbey, Prokhorovka, Mines, Ruinberg, Steppes, Himmelsdorf , Ensk and Cliff" maar hierbinnen volgens mij wel random.
Ligt eraan of ze ESL roulatie aanhouden of hun eigen WG roulatie want Lakeville zit niet in de ESL roulatie maar wel in die van WG. Een combinatie van die twee en of de toevoeging van test maps zoals nu wordt getest in ESL dan kan de hoeveelheid nog wel toe of afnemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk komt de vraag "Welke lijn zal ik grinden?" zó vaak voorbij dat enkelen van jullie er gek van worden, maar toch waag ik me er aan...

Ik heb inmiddels alle Tier IV's gespeeld om weer in het spel te komen en te kijken welke lijnen ik verder wil grinden. Sowieso ga ik voor de T-54 en de Object 704. Met deze tanks speelde ik in de Beta, en daar heb ik erg veel plezier aan beleefd (waarschijnlijk doordat ze een klein beetje OP waren :+)

Als derde lijn zou ik graag een tank spelen die het meest lijkt op mijn favoriete tank tot nu toe: de Covenanter. 200 schade doen binnen 2 sec. in een Tier IV Light Tank zonder Scout-MM is geweldig!

De Franse Lights/Mediums zouden hier wel enigszins op moeten lijken. Het groot aantal scouts en de Lorraine vind ik echter behoorlijke turn-offs. Ze lijken me lastig te spelen voor iemand met niet zo heel veel WoT-ervaring. Sowieso vind ik de MM van scouts net iets te zwaar. Scouten is best leuk en ik heb er geen problemen mee geen damage te kunnen doen op tanks 4 Tiers hoger dan mezelf, maar minder viewrange hebben dan veel TDs, Heavies, en Mediums is wel vervelend.

Mocht iemand enige suggesties hebben, zou ik dat zeer waarderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Zynister: scouten is niet meer zo geinig als dat het eerder was.
Minder arty om op te ruimen en veel campende td's die over grote afstand alles raken sinds de laatste acc buff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Zo sinds eergisteren een nieuwe pc. en sinds vandaag een nieuwe monitor :) tis even wennen, maar wel echt geweldig mooi zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik ben eergisteren begonnen met de grind van de ISU-152 naar de 704. Gelijk de BL-10 erop gegooid en tot nu: I'm loving it!

Je kan er echt ziekelijke damage mee doen al heeft de gun af en toe rare kuren. Dan schiet je bijvoorbeeld 3 keer achter elkaar op een tank waar je dwars door heen zou moeten schieten, maar dan hoor je "We just dinged them / Ricochet / That didnt go through". Al met al, als de 704 nog leuker is... goede tijden.

Stats tot nu toe:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22245513/shot_018.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
BL-10 is gewoon een rare gun... daarstraks ook 3 bounces op rij, allemaal op tanks met zwakke bepantsering. Vaak genoeg ook dat je de ene battle alles raakte op alle afstanden en dat de volgende battle de shells overal heen gaan behalve richting de vijandelijke tank...

Stichting Hobbyserver

Pagina: 1 ... 13 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)