[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 31 Laatste
Acties:
  • 70.480 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 07:33
perpixel schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 09:32:
[...]

is een verzameling van topic van 32 pagina's waar ik zelf een samenvatting van heb geschreven. er is dus niet echt een engelse versie van beschikbaar. Die gaat er wel komen zodra wn8 definitief is :) ik kan hem wel vertalen als dat echt nodig is?
In ZER0 kwam er ook al commentaar op. Ze waren nog niet echt blij met WN8, en het lukte niet echt om ze duidelijk te maken dat alles overhoop was gegooid. :P

Ik kan het wel vertalen, but I can't be arsed to do so. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 23:09
perpixel schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 09:32:
[...]

is een verzameling van topic van 32 pagina's waar ik zelf een samenvatting van heb geschreven. er is dus niet echt een engelse versie van beschikbaar. Die gaat er wel komen zodra wn8 definitief is :) ik kan hem wel vertalen als dat echt nodig is?
heheh, nee engels lezen kan ik wel. Maar als het linkje er zo kant en klaar was naar een samengevatte post, dan was dat makkelijk. Ik zal google eens aanzwenglen :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 09:44
http://forum.wotlabs.net/...t-description-discussion/ dat is het belangrijkste topic, maar als je er pas later inkomt is het even inlezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:23

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

User schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 09:42:
[...]
In ZER0 kwam er ook al commentaar op.
Die gasten bij ZER0 lopen elkaar ook gewoon keihard te teamkillen omdat het kan. Zijn leuke kerels! _O-

[ Voor 27% gewijzigd door Nemean op 01-10-2013 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Nemean schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:04:
[...]

Die gasten bij ZER0 lopen elkaar ook gewoon keihard te teamkillen omdat het kan. Zijn leuke kerels! _O-
Daar kwam ik ook op de harde manier achter inderdaad. :P

1 van de eerste potjes met hun, ik stond te cappen. Ik zie de toren van 1 van mijn platoonmaten naar me draaien. "Mwoah, hij kijkt gewoon naar me. Niks aan de hand". Cap staat op 100...

*BAM*

Ik: WAT DOE JE?
Hij: Lol, je had niet door dat ik je ging schieten?
Ik: Neuh.
Hij en de andere platoonmaat lagen helemaal dubbel van het lachen. :D :D

Kheb um natuurlijk wel ff teruggepakt. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:17
perpixel schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 00:20:
Nog even een grafiekje over de verdeling van wn7 onder de spelers. Hier zie je dat de verspreiding wat breder is, maar de piek gelijk is gebleven.

[afbeelding]
Toch snap ik die grafiekjes niet helemaal. Als ik nl. ingame zit ben ik toch echt 90% van de tijd in de top3 beste spelers te vinden met mijn 100 WN7. Volgens dit grafiekje zou ik echter meestal bij de onderste helft moeten horen. Is dit grafiekje ook gebaseerd op de top x% spelers oid ?
Snap ik :+ Ik probeer alleen duidelijk te maken dat het maar net is hoe je er naar kijkt. Ik vind b.v. cappen een onderdeel van het spel waarvoor je net als tanks beschieten best punten mag krijgen.
Nog meer mijn idee:
Als je een tegenstander spot begint de teller ook pas goed te lopen wanneer hij wordt gedamaged, pas dan levert het wat op. Hetzelfde geldt voor decappen, leuk dat je je team meer tijd geeft, maar ze moeten er wel wat mee doen.
Hetzelfde kan gezegd worden van damage. Pas als je een tank killed levert het iets op. Toch krijg je voor dat damagen wel punten en voor de kill zelf weinig of zelfs niets. Naar mijn idee moet alles wat helpt richting winnen beloond worden (dus decappen/cappen/damagen) ongeacht of je ook echt wint of niet. Sterker nog zelfs, ik vind die 50% bonus veel te hoog en zou liever zien dat je meer wordt beloond naar wat je tijdens een battle hebt gedaan en minder naar wat je team heeft gedaan.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

User schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:12:
[...]
Daar kwam ik ook op de harde manier achter inderdaad. :P

1 van de eerste potjes met hun, ik stond te cappen. Ik zie de toren van 1 van mijn platoonmaten naar me draaien. "Mwoah, hij kijkt gewoon naar me. Niks aan de hand". Cap staat op 100...

*BAM*

Ik: WAT DOE JE?
Hij: Lol, je had niet door dat ik je ging schieten?
Ik: Neuh.
Hij en de andere platoonmaat lagen helemaal dubbel van het lachen. :D :D

Kheb um natuurlijk wel ff teruggepakt. >:)
Haha ze hadden het ook bij 1 gedaan en die was echt redelijk pissed off er over. Mochten ze het bij mij doen hebben ze pech, dan staan ze elke match met een stuk minder health :P. Moest overigens naast wat tactische testjes ook nog even een 1 op 1 doen in mijn T110E5.. Was easy mode in ieder geval. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Nemean schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:19:
[...]

Haha ze hadden het ook bij 1 gedaan en die was echt redelijk pissed off er over. Mochten ze het bij mij doen hebben ze pech, dan staan ze elke match met een stuk minder health :P. Moest overigens naast wat tactische testjes ook nog even een 1 op 1 doen in mijn T110E5.. Was easy mode in ieder geval. :+
'We' zorgen er over het algemeen wel voor dat we het niet VOOR het einde van het potje doen. Pas als we zeker weten dat we gaan winnen, flikken we nog wel eens wat. Btw, teamdamage reset de cap niet meer. >:)

Ik heb lekker helemaal geen tests afgelegd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
redwing schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:15:
[...]

Toch snap ik die grafiekjes niet helemaal. Als ik nl. ingame zit ben ik toch echt 90% van de tijd in de top3 beste spelers te vinden met mijn 100 WN7. Volgens dit grafiekje zou ik echter meestal bij de onderste helft moeten horen. Is dit grafiekje ook gebaseerd op de top x% spelers oid ?
hoe bedoel je bij de top 90% van de spelers? mbt tot wn7 rating? of in de uitslag? verder is dit een grafische weergave van de database die gebruikt is om de formule te maken. zo'n 115.000 spelers geloof ik welke allemaal meer dan 10.000 potjes gespeeld hebben. Je kunt er dus van uit gaan dat hier de gemiddelde iets hoger liggen omdat dit mensen zijn die al een berg games hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

User schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:24:
[...]
'We' zorgen er over het algemeen wel voor dat we het niet VOOR het einde van het potje doen. Pas als we zeker weten dat we gaan winnen, flikken we nog wel eens wat. Btw, teamdamage reset de cap niet meer. >:)

Ik heb lekker helemaal geen tests afgelegd. :P
Haha, ik pak ze wel terug :>.

Tsja bij mij moest het maar vond het niet erg, heel moeilijk was het niet in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:24
Wat voor tests moet je doen dan? Zer0 is een casual clan ala IDEAL en 247 toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Kaap schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:50:
Wat voor tests moet je doen dan? Zer0 is een casual clan ala IDEAL en 247 toch :?
Nope, we zijn nog aan het opbouwen, maar we willen een 'hardcore' CW clan worden. Oh, en we doen natuurlijk mee aan ESL en dergelijke. :)

[ Voor 9% gewijzigd door User op 01-10-2013 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Kaap schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:50:
Neu, ZER0 is op dit moment nog te klein om voor de volle pond te gaan, gok ik.. en dat bevalt me wel. Ze hebben zeer goeie spelers er tussen zitten in ieder geval, FCs lijken ook zeer goeie controle te hebben en weet het goed uit te voeren. Dus heb het na 1 avondje al goed naar mijn zin.

De tests die ik moest doen was hoe stop je een med die je circled en nog wat tactische dingetjes en een 1 op 1 gevecht (T110E5 vs T110E5) maar daar zat weinig uitdaging in. Dat heb je altijd met 1 op 1 gevechten, wie plaatst het eerste schot met damage en die gene wint 9 van de 10 keer toch wel, en dat was ik. :+

Wel goed om te zien dat ze niet alleen aan een rating hangen, maar dat ze ook naar je skills kijken door middel van een test, TCs en CWs. :Y

Overigens hoeft het voor mij ook geen die-hard CW clan nog te zijn, wil rustig aan weer even beginnen nu ik wat meer gewent ben aan me werk en mijn uren wat naar beneden zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Nemean op 01-10-2013 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Nemean schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:54:
Wel goed om te zien dat ze niet alleen aan een rating hangen, maar dat ze ook naar je skills kijken door middel van een test, TCs en CWs. :Y
Anders was ik nooit binnen gekomen. :P

Ik was met de campaign als merc bij IDEAL gekomen, maar ik speelde meer samen met gasten van ZER0, die ook als merc bezig waren. Blijkbaar maakte ik een goeie indruk tijdens de CWs en platoons, want ze wilden me uitnodigen. Maar voordat ze mij konden uitnodigen, had ik al een apply gedaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

User schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:03:
[...]
Anders was ik nooit binnen gekomen. :P

Ik was met de campaign als merc bij IDEAL gekomen, maar ik speelde meer samen met gasten van ZER0, die ook als merc bezig waren. Blijkbaar maakte ik een goeie indruk tijdens de CWs en platoons, want ze wilden me uitnodigen. Maar voordat ze mij konden uitnodigen, had ik al een apply gedaan. :P
Mwa zeg nooit nooit. :)

Maar jij bent ook speciaal weet je met al je premium tanks. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Sowieso is het aanbod van goede clans waar wij Nederlanders bij kunnen vrij beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Kaap schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:35:
Sowieso is het aanbod van goede clans waar wij Nederlanders bij kunnen vrij beperkt.
Valt op zich toch wel mee? Je moet inderdaad niet bij een buitenlandse clan proberen die niet internationaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Nemean schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:30:
[...]

Mwa zeg nooit nooit. :)

Maar jij bent ook speciaal weet je met al je premium tanks. :D
I know, check mijn description op de ZER0 TS maar een keer. :P
Kaap schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:35:
Bij ZER0 staat de deur gewoon open hoor. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nemean schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:45:
[...]
Valt op zich toch wel mee? Je moet inderdaad niet bij een buitenlandse clan proberen die niet internationaal is.
EFE, EXNOM, Kazna, PTS, Relic, Zer0, F15, Hami, misschien AOS. Maar dan heb je het wel eind gehad met goede opties voor Nederlanders denk ik zo.
User schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:46:
[...]
Bij ZER0 staat de deur gewoon open hoor. :+
Ik en nog enkele hebben na D_TCH wel overwogen naar Zer0 te gaan. Ik persoonlijk had echter geen interesse meer in een clan in opbouw. Geloof dat dat voor nog een paar ook wel zo was. Plus toen kwam dat aanbod van F15, ondanks dat dat voor mij niet werd wat ik er van gehoopt had.

Zit nu prima op mijn plek trouwens, kan geen betere optie verzinnen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenmiddag Tweakers!!!!! :)

Ik had eigenlijk een (voor mijn doen) vrij serieuse vraag, ik heb namelijk de afgelopen tijd wat minder gespeeld en ben nu sinds een paar dagen weer actief !
Ik heb altijd lange tijd met light tanks gewerkt ( U.S. / Germany / Russia / Chinese ) en vond dit altijd fijn.
Nu begin ik echter 1 groot ding te missen, wat ik niet kan met light tanks ofcourse, en dat is het snipen !

Dus nu is mijn speurtocht naar de voor mij (Hopelijk) fijne manier van TD's spelen.
Zelf heb ik al wat ervaring met de Hetzer/StugIII e.d.
Maar ik speel nu de afgelopen dagen de russische TD-lijn, mijn vraag is dan daar ook over is dit een goede keuze?
Accuracy is voor mij niet SUPER belangrijk om heel eerlijk te zijn, als je eens een schot mist ...tsja!

Maar ik kijk recentelijk ook veel youtube filmpjes e.d. om wat ervaring op te doen van O.A. Jingles e.d.
En ik constateer (zelf) dat de russische TD's wat accuracy inleveren voor speed en DMG.

Nu is mijn vraag is mijn kijk op russische TD's inderdaad goed? ik bedoel daarmee;
- Lagere accuracy dan Duitse TD
- Hogere dmg
- Goede penetration
- Goede mobility

Ik zou graag namelijk die TD lijn anders naar de laatste tier willen proberen te spelen, was voornamelijk aan het grinden met light tanks. Maar wil nu ook een keer die gene in het team zijn die heerlijke DMG doet.

(sorry voor het lange verhaal maar ik hoop dat het leesbaar, en begrijpelijk is, dit omdat ik tot nu toe gewoon zown - solo spelertje - was die altijd maar rusht / spot / doodgaat, next tank!. en wil het spel nu eens wat serieuzer benaderen).

thanks allot alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Kaap schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:50:
[...]

EFE, EXNOM, Kazna, PTS, Relic, Zer0, F15, Hami, misschien AOS. Maar dan heb je het wel eind gehad met goede opties voor Nederlanders denk ik zo.
Als je niet om CWs geeft heb je 247 nog wat redelijk goed te doen is, IDEAL speelt geen CWs (af en toe) kan ook nog wel leuk wezen. Dan heb je nog King of the Mongols (KOTH), heb ik nog even naar gekeken maar vond het nog al een stel ego-trippers, ondanks dat ze een 'samenwerking'' met PTS hebben zoals ze het zelf noemen. Daarnaast was PRIDE volgens mij ook wel redelijk bezig en dan heb je OM (Odem Mortis), maar zou kunnen dat die toch een hele GER community hebben.
Kaap schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:50:
[...]
Ik en nog enkele hebben na D_TCH wel overwogen naar Zer0 te gaan. Ik persoonlijk had echter geen interesse meer in een clan in opbouw. Geloof dat dat voor nog een paar ook wel zo was. Plus toen kwam dat aanbod van F15, ondanks dat dat voor mij niet werd wat ik er van gehoopt had.
Ik denk dat ZER0 opzich al in een ver stadium is ondanks dat ze weinig spelers hebben, denk dat ze nog wel een aardig eindje kunnen komen.

@User, zal vanaaf TS3 weer is even checken.. ben gister laat nog geaccept tot de clan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Ik ga het deze campaign onder fguk proberen :) opzich nog niet zo groot en geen mensen met super hoge stats(allemaal wel zeker fatsoenlijk), maar als voordeel 3 meer dan capabele FC's (trevez, simple_hodor en elshotgun). Dit heeft mij wel over de streep getrokken.

Als eerste eergisteren besloten om het maar eens in africa te proberen en toen gelijk geland. Gisteren gelijk een landje erbij. Nu is africa wel simple mode, maar het is wel leuk om met zo'n verse club gelijk resultaat te boeken. Verder is dit wel een mooie manier om op elkaar ingespeeld te raken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nemean schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:03:
[...]

Als je niet om CWs geeft heb je 247 nog wat redelijk goed te doen is, IDEAL speelt geen CWs (af en toe) kan ook nog wel leuk wezen. Dan heb je nog King of the Mongols (KOTH), heb ik nog even naar gekeken maar vond het nog al een stel ego-trippers, ondanks dat ze een 'samenwerking'' met PTS hebben zoals ze het zelf noemen. Daarnaast was PRIDE volgens mij ook wel redelijk bezig en dan heb je OM (Odem Mortis), maar zou kunnen dat die toch een hele GER community hebben.
KOTH noem ik het afvalputje van de topclans. Meuk die elders weggestuurd is of what not. Egotrippers, zeikerds en klootzakken. Die PTS samenwerking hebben ze vorige week heel snel verwijderd toen de fight tussen EFE en PTS voorbij was. Dat heeft ze een heleboel credit gekost. En terecht, eerst lopen patsen dat je een alliance hebt met PTS, maar zodra je alliance partner aangevallen wordt, doe je net alsof er niets was en laat je ze vallen.

PRIDE zit vol met spanjaarden schijnt, net zoals ICE voornamelijk duitsers bevat, daarom beschouw ik dat meer als niet internationale clans. OM is volgens mij weer terug naar german only.

[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-10-2013 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 18:31

BTU_Natas

Superior dutchie

Kaap zie ik dat goed op noobmeter, geen tier 1t/m 5 games voor jouw? Is dit een reroll account, of heet je anders op noobmeter, of heb je het gelijk goed gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
BTU_Natas schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:52:
Kaap zie ik dat goed op noobmeter, geen tier 1t/m 5 games voor jouw? Is dit een reroll account, of heet je anders op noobmeter, of heb je het gelijk goed gedaan?
Kaap heeft het direct goed gedaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Bij wie moet ik tegenwoordig zijn voor een invite voor GoT(2)? ik ben niet van plan om CW's te doen, maar het is wel gzelliger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 18:31

BTU_Natas

Superior dutchie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Beetje jammer dat je je nu gaat vergelijken met je vroegere Commander...
Je wilde zo graag bij de clan maar vervolgens had je de clantag en was je nergens meer te bekennen..

BTW jouw perf. rating en eff. rating liggen alleen maar hoger omdat je iets meer kills en spots hebt hebt gepakt.
Vindt ik de avg. damage en gespeelde tier van Kaap toch wat beter en ligt hij imo toch op je voor...

[ Voor 54% gewijzigd door ShockWave op 01-10-2013 13:08 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

enig en bij welke clan zat jij ook alweer?

oh w8 ...

je was weggetrapt bij d_tch omdat je er NOOIT was.

[ Voor 46% gewijzigd door dynosu op 01-10-2013 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 23:00
als je het doet moet je het goed doen!

http://www.noobmeter.com/...ers/eu/all/BTU_Natas/Kaap

selecteer gewoon ALL, want zo hoort het.

Wordt het gelijk pijnlijk duidelijk dat je jezelf in je voet schiet. :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
perpixel schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:34:
[...]
hoe bedoel je bij de top 90% van de spelers? mbt tot wn7 rating? of in de uitslag?
Met betrekking tot de WN7 rating. Ik vind het apart om te zien dat ik in deze grafiek onder het gemiddelde sta maar ingame dit niet terug zie.
verder is dit een grafische weergave van de database die gebruikt is om de formule te maken. zo'n 115.000 spelers geloof ik welke allemaal meer dan 10.000 potjes gespeeld hebben. Je kunt er dus van uit gaan dat hier de gemiddelde iets hoger liggen omdat dit mensen zijn die al een berg games hebben.
Vooral dat laatste vraag ik me af of dat wel representatief is. Als je een tank hebt die moeilijk is te spelen maar wel veel capaciteit heeft kan het best zijn dat iemand die er net in speelt ruim onder het bepaalde gemiddelde speelt. Als je echter een 'makkelijke' tank hebt haal je het gemiddelde wel makkelijk. Volgens mij krijg je dan alsnog dat het uit gaat maken welke tanks je hebt gespeeld ondanks dat ze dat er uit proberen te filteren.

Zoals het nu wordt gedaan ben ik nog niet echt overtuigd dat WN8 iets toevoegt. Het idee is goed en leuk, alleen de implementatie lijkt toegespitst op de betere spelers.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
patrickos85 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:59:
Bij wie moet ik tegenwoordig zijn voor een invite voor GoT(2)? ik ben niet van plan om CW's te doen, maar het is wel gzelliger :)
Rickbu (hier op tweakers burikc) kun je daar het beste voor aanspreken :)
redwing schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:23:

[...]

Vooral dat laatste vraag ik me af of dat wel representatief is. Als je een tank hebt die moeilijk is te spelen maar wel veel capaciteit heeft kan het best zijn dat iemand die er net in speelt ruim onder het bepaalde gemiddelde speelt. Als je echter een 'makkelijke' tank hebt haal je het gemiddelde wel makkelijk. Volgens mij krijg je dan alsnog dat het uit gaat maken welke tanks je hebt gespeeld ondanks dat ze dat er uit proberen te filteren.

Zoals het nu wordt gedaan ben ik nog niet echt overtuigd dat WN8 iets toevoegt. Het idee is goed en leuk, alleen de implementatie lijkt toegespitst op de betere spelers.
Juist als je het omdraait wordt het toegespitst op betere spelers. Betere spelers zullen altijd opzoek gaan naar tanks waar ze het meest uit kunnen halen. op het moment dat de waardes dan door de gemiddeldes bepaald worden zullen ze hier extreem veel boven zitten en dus veel te hoge scores halen.

[ Voor 61% gewijzigd door perpixel op 01-10-2013 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:15
Op welke momenten updaet noobmeter?
Bij mij lijkt hij altijd 2-3 dagen achter te liggen?

Ik log wel altijd uit na het spelen, dus mijn sessie is dat beeindigd lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
DjMark schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:29:
Op welke momenten updaet noobmeter?
Bij mij lijkt hij altijd 2-3 dagen achter te liggen?

Ik log wel altijd uit na het spelen, dus mijn sessie is dat beeindigd lijkt mij.
Recent zou meermalen per dag moeten zijn. en last 24 hours doet hij rond 7u. 's ochtends geloof ik. Dat ligt aan de timezone waarmee je geregistreerd bent op noobmeter.
Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:34:
Ik denk dat ik mijn vraag in de loop van de week wel opnieuw stel.

Het is momenteel meer popcorn + (cola trouwens) moment krijg ik het idee :P
Je moet iets duidelijker zijn wat je precies zoekt. Je wil snipen, maar vindt accuracy niet zo belangrijk? wat zoek je precies? kort samengevat ;)

[ Voor 31% gewijzigd door perpixel op 01-10-2013 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
binnenkort weer een CW campaign. te starten met tier 4.
Zal de matilda daarin een grote rol gaan spelen?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik een ''domme'' vraag stellen!!

CW (clan war?) Campaign ?
volg het even niet, ken veel spellen met een campaing modus... maar ik denk toch dat je ergens anders op doelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:15
[quote]perpixel schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:37:
[...]

Recent zou meermalen per dag moeten zijn. en last 24 hours doet hij rond 7u. 's ochtends geloof ik. Dat ligt aan de timezone waarmee je geregistreerd bent op noobmeter.

[...]

Mmm vreemd, als ik bij mezelf kijk zie ik 28 sept als laatste, terwijl ik 29 en 30 ook gespeeld heb.
zie (http://www.noobmeter.com/player/eu/Marque1980/)

En timezone waarmee ik geregistreerd ben? Ik heb zelf toch geen invloed op mijn noobmeter data?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
perpixel schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:24:
[...]
Juist als je het omdraait wordt het toegespitst op betere spelers. Betere spelers zullen altijd opzoek gaan naar tanks waar ze het meest uit kunnen halen. op het moment dat de waardes dan door de gemiddeldes bepaald worden zullen ze hier extreem veel boven zitten en dus veel te hoge scores halen.
Vandaar ook dat ik het systeem ondanks dat het leuk klinkt, in de praktijk al tegen vind vallen (gezien de beta getallen). Je hebt nl. nog steeds dat je met bepaalde tanks betere scores kunt halen en dat komt vooral doordat er veel verschil zit in wat iemand met een tank kan doen afhankelijk van of het een goede of slechte speler is. Aangezien sommige tanks daar meer last van hebben dan andere maar er wel een standaard getal voor alle tanks wordt gebruikt krijg je dus nog steeds dat het makkelijker is om in sommige tanks hogere scores te halen dan andere.

Nu wil ik niet zeggen dat die WN8 slecht is, maar wel dat de vooruitgang ten opzichte van WN7 me tegen valt.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Campain is gewoon clanwars, map word schoongeveegd en we gaan lekker overnieuw beginnen maar dan met tier 4..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Nemean schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:03:
[...]

Is IDEAL niet zo'n beetje dood na de leegloop? KOTH zijn veelal ex-PTS recruits maar ik moet ze nageven, ze doen het zeker niet slecht. PRIDE is veelal Spaans al zitten er ook wat Spanjaarden in KAZNA. OM is enkel Duits dus daar heb je niet bijster veel aan ;)
perpixel schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:15:
Ik ga het deze campaign onder fguk proberen :) opzich nog niet zo groot en geen mensen met super hoge stats(allemaal wel zeker fatsoenlijk), maar als voordeel 3 meer dan capabele FC's (trevez, simple_hodor en elshotgun). Dit heeft mij wel over de streep getrokken.
Simle_hodor is inderdaad wel goed maar Trevez vond ik erg tegenvallen, hij is vooral goed in hetzelfde truukje telkens opnieuw uithalen (tenzij je tegen echt goede FC's staat valt dat goed toe te passen).
BTU_Natas schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:31:
Hahaha wat heeft Kaap een fan club. En de moderator gaat mij wel ff aanpakken? LoL.

Dus een kleine vergelijking, tussen een solo noob en top speler van efe-x, en we gaan los.

Nou kom maar op!

Reageer aub even normaal, uit het niets met modder gaan gooien en denken dat het leuk is om een relletje te starten gaat er natuurlijk niet in.
Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:40:
Mag ik een ''domme'' vraag stellen!!

CW (clan war?) Campaign ?
volg het even niet, ken veel spellen met een campaing modus... maar ik denk toch dat je ergens anders op doelt?
Zoek maar eens op de officiële site dan zijn er genoeg artikels betreffende de afgelopen Clan War Campaign :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
psychoclown schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:49:
[...]

Is IDEAL niet zo'n beetje dood na de leegloop? KOTH zijn veelal ex-PTS recruits maar ik moet ze nageven, ze doen het zeker niet slecht. PRIDE is veelal Spaans al zitten er ook wat Spanjaarden in KAZNA. OM is enkel Duits dus daar heb je niet bijster veel aan.
IDEAL is 'tijdelijk dood'. De main spelers zijn (volgens mij) KOTH gejoined voor de komende campaign. Nu hoort er natuurlijk wel wat drama bij, maar daar weet ik het zijne ook niet echt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Laten we het aub weer normaal houden, als iemand e-peen vergelijkingen wilt maken is dat prima maar er hoeft niet meteen zo fel gereageerd worden. Er kan ook 'verdedigd' worden met (goede) argumentatie.

Veelal de onzin of topic-irrelevante reacties getrashed.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Bean77 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:38:
binnenkort weer een CW campaign. te starten met tier 4.
Zal de matilda daarin een grote rol gaan spelen?
Ik denk het niet, ik heb tijdens de vorige campaign niet veel (if any) Matildas gezien. US en RU TDs wel, aangezien die een bizarre spotting range hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah ok, ik had al eventjes gezocht maar kwam bij heel wat anders uit :) vaag ! haha

Mag ik nog 1 vraag stellen, dan houd ik eerst weer ff-tjes mijn mond ! (ga dan weer ff los)

Ik moet nog ongeveer 3500 XP voor de VK 30.02 (D), iemand ervaring hiermee?
Ik bedoel, de omschrijving in de wot wiki laat meestal het globale van de tank zien.
Maar hoe zit het met de indeling in tier ? ben je beetje goede middenmoot op dat moment
of ga je het vies afleggen tegen de grotere jongens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:15
Jemig zeg.... Ik kan dit haast niet geloven. Gaat nou iemand echt Kaap proberen uit te maken voor statspadder en dan ook nog eens de data over de laatste 2k games laten zien in plaats van alle games om zichzelf er beter voor te laten staan......

Dit is wel echt heel erg. Verder zijn er nog een paar dingen die Kaap zijn stats (in ieder geval in de laatste 6 maanden omlaag hebben gedrukt). 1 hiervan was mensen die van alles beloofden te doen toen ze in de clan werden gerecruit, maar uiteindelijk een CW attendence hadden van ver onder de recruitment eisen. Na 4 maanden er steeds aan proberen te sjorren, gaat op een gegeven de fun uit de game, wordt je spel slechter.

Verder nog enkele punten:
- Kaap speelt actief CW, dat is verruit slecht voor je stats
- http://www.noobmeter.com/...ers/eu/all/BTU_Natas/Kaap
- http://www.noobmeter.com/...rs/eu/1000/BTU_Natas/Kaap
- http://www.noobmeter.com/...ers/eu/500/BTU_Natas/Kaap
- http://www.noobmeter.com/...ers/eu/250/BTU_Natas/Kaap

Enough said denk ik. Zoals ik al in een eerdere post zei, bij topclans maken stats een klein deel van het recruitment proces uit en gaat het om hoe zij jouw spel zien en wat je verleden in WoT is. Als je clancommander bent geweest in meerdere clans, dan geeft dat in ieder geval aan dat je inzet hebt en weet waat je over praat.

Als laatste, en dat weten de mensen die me kennen prima, als ik het oneens ben met wie dan ook, heb ik ook geen blad voor me mond. Ook als dat Kaap is. In dit geval ben ik het oneens met jouw beweringen Natas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
User schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:00:
[...]
Ik denk het niet, ik heb tijdens de vorige campaign niet veel (if any) Matildas gezien. US en RU TDs wel, aangezien die een bizarre spotting range hebben.
dat klinkt logisch. heb op jouw advies een su85b gekocht. geinig ding. ben benieuwd of deze door mijn clan gebruikt gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Researched:
FV215b researched. Undistributed experience spent: 731. Free Experience spent: 0.
:)F oOo *O*

[ Voor 6% gewijzigd door ShockWave op 01-10-2013 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

congrats :) is leuke tank zo af en toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:15
Sweet!
Zelf heb ik gisteren de 121 gekocht. Wat een beest zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
af en toe? de beste heavy die er is! :)

edit: non auto loader heavy

[ Voor 28% gewijzigd door Bean77 op 01-10-2013 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Bean77 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:03:
[...]

dat klinkt logisch. heb op jouw advies een su85b gekocht. geinig ding. ben benieuwd of deze door mijn clan gebruikt gaat worden.
IDEAL/ZER0 gebruikte de SU-85b inderdaad best veel tijdens tier 4. Ziekelijke spotting range gecombineerd met een absoluut bizarre camo rating. We gebruikten hem dus vooral voor static spotting. Damage dealing was niet de hoofdreden dat we hem gebruikten, hoewel ik wel een keer een Top Gun 'gehaald' heb op Province. :P
Lekker in een bosje staan snipen. :9 (Helaas krijg je geen Top Gun medals en dergelijke tijdens CW :-( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
Van harte, wel eerlijk zijn en geen gold shells laden :+

Die tanks is naar mijn smaak pay to win, en de meest gehaatte tank tank door mij ingame. Simpel weg vanwege de heshmechaniek en de tomaten die mij dan in 30 seconden te pakken hadden.

Maar toch lijkt het mij gaaf om tanks kreupel te schieten en alles beneden tier X te oneshotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

SimpelenLeuk schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:17:
[...]

Van harte, wel eerlijk zijn en geen gold shells laden :+

Die tanks is naar mijn smaak pay to win, en de meest gehaatte tank tank door mij ingame. Simpel weg vanwege de heshmechaniek en de tomaten die mij dan in 30 seconden te pakken hadden.

Maar toch lijkt het mij gaaf om tanks kreupel te schieten en alles beneden tier X te oneshotten.
ik zag geen 183 staan, dus neem aan dat het om de heavy gaat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
dynosu schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:20:
[...]

ik zag geen 183 staan, dus neem aan dat het om de heavy gaat? :)
:+

Mijn angst voor de initialen FVB begint echt te erg te worden :F .

Maar de heavy tank heeft een leuke DPM zeker de moeite waard zover ik weet. Al ben ik zelf nog niet verder dan de churchil 1 met dat dingh=.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
redwing schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:47:
[...]

Vandaar ook dat ik het systeem ondanks dat het leuk klinkt, in de praktijk al tegen vind vallen (gezien de beta getallen). Je hebt nl. nog steeds dat je met bepaalde tanks betere scores kunt halen en dat komt vooral doordat er veel verschil zit in wat iemand met een tank kan doen afhankelijk van of het een goede of slechte speler is. Aangezien sommige tanks daar meer last van hebben dan andere maar er wel een standaard getal voor alle tanks wordt gebruikt krijg je dus nog steeds dat het makkelijker is om in sommige tanks hogere scores te halen dan andere.

Nu wil ik niet zeggen dat die WN8 slecht is, maar wel dat de vooruitgang ten opzichte van WN7 me tegen valt.
Maar je zegt hier dat het niet eerlijk is dat betere spelers een hogere score krijgen?
en er is een vrij eenvoudige oplossing voor het niet gebruiken van een tank op de manier waar hij voor bedoel is of de potentie uit een tank halen. Dat is namelijk je tank leren kennen en beter worden.
Deze rating laat gewoon preciezer zien hoe goed mensen de tanks weten te gebruiken en maakt statspadden op hoog niveau een stuk moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
perpixel schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:29:
[...]
Maar je zegt hier dat het niet eerlijk is dat betere spelers een hogere score krijgen?
Nee :+
en er is een vrij eenvoudige oplossing voor het niet gebruiken van een tank op de manier waar hij voor bedoel is of de potentie uit een tank halen. Dat is namelijk je tank leren kennen en beter worden.
Deze rating laat gewoon preciezer zien hoe goed mensen de tanks weten te gebruiken en maakt statspadden op hoog niveau een stuk moeilijker.
Maar op laag nivo krijg je veel verschil tussen mensen die eigenlijk net zo goed alleen met verschillende tanks spelen.

Daarnaast zie ik sommige met wel echt hoge scores zodat het er op lijkt dat er ook bij de top nog een aantal dingen niet kloppen/getweaked moeten worden. Maar ja, daarom is het ook nog beta zullen we maar zeggen :)

[ Voor 13% gewijzigd door redwing op 01-10-2013 14:35 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

SimpelenLeuk schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:26:
[...]

:+

Mijn angst voor de initialen FVB begint echt te erg te worden :F .

Maar de heavy tank heeft een leuke DPM zeker de moeite waard zover ik weet. Al ben ik zelf nog niet verder dan de churchil 1 met dat dingh=.
Wellicht nieuwe naam voor je: Simpele183Fobie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Mooi hoor, blijf je zonder ammo in je eentje over om vervolgens op 90% cap dood te gaan. En als schop na ook nog eens Ace tanker. :')
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/8618385/shot_043.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/8618385/shot_046.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/8618385/shot_047.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
en je mag weer wat crewskills selecteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Klopt, maar ik heb geen zin om gold uit te geven aan het retrainen, dus ik wacht tot het 100% is en kies dan voor BIA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
of je trained eerst een skill tot 120% en retrained deze dan voor zilver naar bia. verder is bia sowieso niet zo vaak meer eerste keuze. specialisatie>generalisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
rgras schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:11:
Klopt, maar ik heb geen zin om gold uit te geven aan het retrainen, dus ik wacht tot het 100% is en kies dan voor BIA.
Dan kan je hem toch net zo goed direct op BiA zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:52:
...
(sorry voor het lange verhaal maar ik hoop dat het leesbaar, en begrijpelijk is, dit omdat ik tot nu toe gewoon zown - solo spelertje - was die altijd maar rusht / spot / doodgaat, next tank!. en wil het spel nu eens wat serieuzer benaderen).
Je hebt geen hoge alpha nodig om veel damage te doen zolang je inleven blijft.

Verder heb je twee takken in de ru TD tree, 1 met veel alpha en relatief weining mobiliteit (ISU-152 enz) en 1 met mindere guns maar goede mobiliteit. Je kant dus alle kanten op en de meeste TD zijn prima.

Als je van lights kun je ook gewoon de US T71 spelen, toen ik die speelde vond ik het echt verbazend hoe lekker die aan het begin van een battle lekker kon snipen. Deed me een beetje denken aan de hellcat, wat ook een hele fijne TD is.

Heb de FV215b twee een tijdje proberen te spelen, maar voor mij werkte die tank echt niet. Te groot, zacht en een rear mounted kanon. Was best een teleurstelling na de Conq.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
perpixel schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:12:
of je trained eerst een skill tot 120% en retrained deze dan voor zilver naar bia. verder is bia sowieso niet zo vaak meer eerste keuze. specialisatie>generalisatie.
Dat doe ik normaal gesproken ook, maar ik verwacht dat ik rond de 100% de T54E1 kan unlocken, waarna ik meteen de crew over zet.

W.b. specialisatie>generalisatie, voor mijn gevoel heeft BIA een grotere impact op mijn prestaties dan de specialisaties.
User schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:20:
[...]
Dan kan je hem toch net zo goed direct op BiA zetten?
Het heeft geen toegevoegde waarde om dat te doen, het zou zomaar kunnen dat ik WoT een paar maanden aan de kant schuif om er vervolgens achter te komen dat er een nieuwe Amerikaanse medium-lijn is (FTR: "Americans will get a second medium branch (SS: not counting the T57 one). It might start from the Chaffee, but that is not guaranteed. It has undergone changes in the past, but according to SerB, players will like it.").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
rgras schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:23:
[...]

Dat doe ik normaal gesproken ook, maar ik verwacht dat ik rond de 100% de T54E1 kan unlocken, waarna ik meteen de crew over zet.

W.b. specialisatie>generalisatie, voor mijn gevoel heeft BIA een grotere impact op mijn prestaties dan de specialisaties.

[...]

Het heeft geen toegevoegde waarde om dat te doen, het zou zomaar kunnen dat ik WoT een paar maanden aan de kant schuif om er vervolgens achter te komen dat er een nieuwe Amerikaanse medium-lijn is (FTR: "Americans will get a second medium branch (SS: not counting the T57 one). It might start from the Chaffee, but that is not guaranteed. It has undergone changes in the past, but according to SerB, players will like it.").
En dus? Hertrainen moet je sowieso. En die paar procentjes die je dan moet 'grinden' zijn zo gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Het heeft geen toegevoegde waarde op dit moment, maar wel wanneer ik nu zou overstappen naar een andere Amerikaanse medium (instant 100% crew i.p.v. 90% o.i.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Jan,

Gewoon doen Russische TD lijn, speel iets anders dan de duitsers (meer alpha, tragere rof en accuracy) maar beleef er evenveel lol aan. Zeker in hogere tiers heb je een alpha om U tegen te zeggen. Altijd dikke smile als je HE een full dmg doet Ben nu de BL op de ISU aan het grinden, derp op su is nogal onbetrouwbaar in mijn ogen maar (weining pen op AP en HE doet vaak maar fractie van dmg), langs andere kant met de HE blaas je al hun modules op en help je het team ook.

Ook in hogere tiers zijn de russen beter in camo (heb gevoel dat er een gigantisch zwaailicht op de jagdpanther2 staat )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-09 11:48

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

@ rgras: hoe noemt die mod waar jij op je battle results direct damage done/assisted, hit% ziet? Die mis ik wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Session statistics by STL1te, Dellux 0.8.8.13 DW ENGLISH..

onderdeel van de OMC ModPack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Joindry schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:32:
@ rgras: hoe noemt die mod waar jij op je battle results direct damage done/assisted, hit% ziet? Die mis ik wel
Zit in de nieuwe xvm, had deze niet maar vandaag geupdate en ik zie ze ineens in mijn garage staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ redfenixs

thanks, heb je ook de PZ III/IV en zijn nakomer gespeeld?
ben zeer benieuwd of die nakomer zo veelbelovend is als ik verwacht :) ben ff de naam kwijt VK 30.01 (D)? zeg ik dat goed :)

heb um bijna unlocked.. of is het het niet waard ? heb gehoord dat die daar weer na komt, indien pz wel weer lekker speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 16:00:
@ redfenixs

thanks, heb je ook de PZ III/IV en zijn nakomer gespeeld?
ben zeer benieuwd of die nakomer zo veelbelovend is als ik verwacht :) ben ff de naam kwijt VK 30.01 (D)? zeg ik dat goed :)

heb um bijna unlocked.. of is het het niet waard ? heb gehoord dat die daar weer na komt, indien pz wel weer lekker speelt
VK 3002 (M). :)

Ik heb er 1 potje in gespeeld, vind het wel een gave tank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha oeps je hebt gelijk :) dan ben je nog niet bij de indien pz

maar die VK 30 01 D is wel een fijn tankje ? moet je weten aangezien je de opvolger hebt :D haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 16:13:
haha oeps je hebt gelijk :) dan ben je nog niet bij de indien pz

maar die VK 30 01 D is wel een fijn tankje ? moet je weten aangezien je de opvolger hebt :D haha
Geen idee, die is er bij gekomen toen ik die tree al klaar had. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prima scout hoor, die AMX 40 :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uZ3rscL.jpg
Ik denk dat de Patrol Duty die Nemean laatst had in zijn Maus nog net iets bijzonderder is, maar moest toch wel lachen toen ik deze Battle Results te zien keeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
rgras schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:26:
Het heeft geen toegevoegde waarde op dit moment, maar wel wanneer ik nu zou overstappen naar een andere Amerikaanse medium (instant 100% crew i.p.v. 90% o.i.d.).
Ik zou daar mee oppassen, ze hebben iets veranderd aan de manier waarop het werkt. Ik had ook een crew met iets van 107% extra xp en toen ik deze omzetten naar 90% crew voor een nieuwe tank, werd het ook echt 90% en was ik dus die 7% kwijt :( Voor de volgende crewmember heb ik toen maar eerst repair geresearched en toen pas geretrained.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 16:52
Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 16:31:
Prima scout hoor, die AMX 40 :+
Ik denk dat de Patrol Duty die Nemean laatst had in zijn Maus nog net iets bijzonderder is, maar moest toch wel lachen toen ik deze Battle Results te zien keeg ;)
Lol... Ding ziet er dan ook uit als een lokeend... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BolleBeer
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 16:31
Het will me maar niet lukken om fatsoenlijk te spelen in een obj 704.

Ik probeer behouden te spelen, zodat ik niet in de eerste 2 minuten dood ben. Dat lukt aardig.
Met de isu 152 ging het 'oke', maar in de obj 704 lukt het me niet boven de 45% winrate te komen.

Heeft iemand misschien wat tips en trucks voor deze td? Of ben ik gewoon meer afhankelijk van het team dan met een isu 152?

WoT/WoWs name: Onarf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Zo bijzonder is het toch niet om de scout medaille met een light te halen ;) Maarre was je in dit geval echt de scout of kwamen ze met zijn allen naar jou toe ?

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ zynister, heb ook paar potjes in die AMX 40 gedaan.
Maar nooit daarbij in de buurt gekomen hahaha

bruute score :D nice !

@ redwing - ken je ze speed ? :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2013 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-09 15:41

wontcachme

You catch me? No you wont

Knowuse schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 16:32:
[...]

Ik zou daar mee oppassen, ze hebben iets veranderd aan de manier waarop het werkt. Ik had ook een crew met iets van 107% extra xp en toen ik deze omzetten naar 90% crew voor een nieuwe tank, werd het ook echt 90% en was ik dus die 7% kwijt :( Voor de volgende crewmember heb ik toen maar eerst repair geresearched en toen pas geretrained.
Dat komt denk ik dan eerder omdat die 7% te weinig was om je crew op bv 91% te laten retrainen.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UdiBenLudi schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 16:33:
Lol... Ding ziet er dan ook uit als een lokeend... ;)
Haha, dat is zeker waar! Meestal lokt het echter dingen als KV-1S's, dan is het minder :P
redwing schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 16:38:
Zo bijzonder is het toch niet om de scout medaille met een light te halen ;) Maarre was je in dit geval echt de scout of kwamen ze met zijn allen naar jou toe ?
Haha! Geloof het of niet, maar ik was als eerste boven aan de andere kant van El Hallouf :P Hele team campte op onze kant van de heuvel, en ik kachelde rustig naar beneden en vervolgens aan de andere kant naar boven, zonder veel schade op te lopen :D
Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 16:39:
@ zynister, heb ook paar potjes in die AMX 40 gedaan.
Maar nooit daarbij in de buurt gekomen hahaha

bruute score :D nice !
Bedankt! Ikzelf heb daarna ook nooit meer wat met dit ding gepresteerd hoor, een verschrikkelijke tank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 16:49:
Haha! Geloof het of niet, maar ik was als eerste boven aan de andere kant van El Hallouf :P Hele team campte op onze kant van de heuvel, en ik kachelde rustig naar beneden en vervolgens aan de andere kant naar boven, zonder veel schade op te lopen :D
Dat is dan wel weer het voordeel van de amx. Bounced best veel mits er niet teveel hogere tiers rond rijden :P Maar blijft leuk om met zo'n tank zulke medailles te halen :D

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ik heb een paar invaders op mijn T95, telt dat ook? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Dat je met die bak al aan de overkant kan komen is al een wonder...... ;)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
User schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 17:40:
heb ik ook een paar op de T95.... geen idee hoe ik die ooit behaald hebt haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marceltl
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-03-2021
he mannen kan ik me aanmelden voor de clan got-2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SehudeKoza
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:30
marceltl schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 18:32:
he mannen kan ik me aanmelden voor de clan got-2 ?
De beide clans, moet je even kijken welke van de twee clans het beste bij je past. In GoT zitten de spelers met hogere tier tanks en vaak veel ervaring en in GoT2 zitten de mensen die nog niet zo ver zijn en vooral nog leren.

GoT:
http://worldoftanks.eu/community/clans/500001139-GOT/
GoT2:
http://worldoftanks.eu/community/clans/500002149-GOT2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Onderzocht:
Voertuig T110E5 is onderzocht. Verbruikte niet vrije XP: 0. Verbruikte vrije XP: 185000.
Walletwarrior ho!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
User schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 17:40:
Raider met mijn Lorraine 155-51 mischien? :Y
Wel opmerken dat het nog 1 vs 1 was en ik hem wel spotte en hij mij niet terwijl hij op weg was naar mijn base en ik de zijne.. ;)

[ Voor 23% gewijzigd door ShockWave op 01-10-2013 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:47

p0st

Dutch Reefer

Net even een TC'tje gedaan met GoT en GoT2, en als laatst een troll-potje dat helemaal verkeerd afliep :P

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img585/5784/49wp.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img843/6869/2q4z.jpg

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik kwam nog een leuk topic tegen waar mogelijk wat mensen nog mee kunnen doen:

Diss's Guide To Competence In Tanking For Sub 49%ers, Because We All Had To Start Somewhere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:58
Moederbord is helaas kaduuk en speel nu op de pc van mijn vriendin. Even zonder TS en mods etc. eventjes wennen. Blijf als mijn pc weer tot leven is gewekt.

Kom ik net de eerste pot online en het eerste wat ik lees: homo! staat kaap daar in zijn Hellcat :P Hoe kan het ook anders.

Nog een vraagje voor de experts en de complottheorie aanhangers:

Lekkere pot gedaan, veel damage en spotting damage en toevallig ook nog de meeste kills van het team. Toch bungel je ergens in het midden van het team terwijl je stats gezien alle hoger hebt.

Detrack is een mooi voorbeeld van hidden exp, maar welke zijn er nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
oosterhofjf schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 23:03:
Detrack is een mooi voorbeeld van hidden exp, maar welke zijn er nog meer?
Als je een tank schiet die door iemand anders wordt gespot krijg je maar de helft exp. Hetzelfde geldt voor als ie detracked is. Daarnaast krijg je meer exp als je close combat schiet. Als jij dus van veraf door andere gespotte targets aan het snipen bent moet je veel meer damage doen dan iemand die face to face aan het schieten is.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Soms vraag ik me wel eens af hoe dat spotten werkt. Ik had vanavond een potje op South Coast en was aan het sidescrappen op precies het kruis van G7H7G8H8. Kijk ik na de battle in de results, heb ik de maus maar voor 38HP gespot terwijl onze E4 hem 2x beschoot vanuit D7 en hij kreeg alle spotting damage van mijn schoten 8)7 8)7. Ik stond dat ding verdomme te sidescrappen. Hoe meer dichterbij moet ik komen 8)7

En ik was ook degene die hem het eerste spotte aangezien hij even verdween van de minimap toen hij achter een steen was.....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk heeft er 1 achter je gestaan met een hogere spottingrange.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 07:52:
Waarschijnlijk heeft er 1 achter je gestaan met een hogere spottingrange.....
Hij stond tegen de tank aan dus die ander staat dan altijd verder weg en zou imo die spottingdamage dan ook niet mogen krijgen.
Vindt zowiezo het hele spottinggebeuren een vage draai hebben, zie soms tanks aan het eind vd battle in mijn spottinglijst staan die helemaal niet in de buurt stonden maar die ik toch gespot zou hebben.
Mooiste voorbeeld is nog een tank die ik gespot zou hebben op de heuvel van Himmelsdorf terwijl ik in de buurt van de tracks rondreed en die tank al zichtbaar was op de minimap.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
ShockWave schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 08:56:
[...]

Hij stond tegen de tank aan dus die ander staat dan altijd verder weg en zou imo die spottingdamage dan ook niet mogen krijgen.
Iedereen die hem spot krijgt een gedeelte van de XP en dan maakt het niet uit of je er tegen aan staat of op een paar honderd meter afstand staat.
Vindt zowiezo het hele spottinggebeuren een vage draai hebben, zie soms tanks aan het eind vd battle in mijn spottinglijst staan die helemaal niet in de buurt stonden maar die ik toch gespot zou hebben.
Mooiste voorbeeld is nog een tank die ik gespot zou hebben op de heuvel van Himmelsdorf terwijl ik in de buurt van de tracks rondreed en die tank al zichtbaar was op de minimap.. :?
Klopt, bekend probleem :) Ik zie zelf ook regelmatig tanks die ik naar mijn idee nooit gespot kon hebben of juist tanks die ik alleen maar gespot kan hebben zonder dat ik er punten voor krijg.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

redwing schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:15:
[...]

Iedereen die hem spot krijgt een gedeelte van de XP en dan maakt het niet uit of je er tegen aan staat of op een paar honderd meter afstand staat.
Ik was de enigste tank daar (op de T110E4 in base na). Alle anderen waren al door hun cap naar de beach gereden. En dan zou de E4 een tank moeten spotten voordat ik het doe terwijl de maus achter een steen stond toen ik hem eerst spotte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
wontcachme schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 16:46:
[...]

Dat komt denk ik dan eerder omdat die 7% te weinig was om je crew op bv 91% te laten retrainen.
Nope, 90% van 107% zou ergens op 96% moeten uitkomen. Het lijkt er echter op dat ze alle niet toegewezen xp afkappen bij 90% en de rest weg doen. Voor 8.8 had ik trouwens het omgekeerde wel eens, bij het retraining van een crew (met een paar getrainde skills) naar 90% kwam de crew dan op bijvoorbeeld 93% uit.

Ik zal dit vanavond nog eens testen met een mannetje dat ik niet gebruik.

Shuttle st20g5

Pagina: 1 ... 12 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)