Goedenmiddag Tweakers!!!!!
Ik had eigenlijk een (voor mijn doen) vrij serieuse vraag, ik heb namelijk de afgelopen tijd wat minder gespeeld en ben nu sinds een paar dagen weer actief !
Ik heb altijd lange tijd met light tanks gewerkt ( U.S. / Germany / Russia / Chinese ) en vond dit altijd fijn.
Nu begin ik echter 1 groot ding te missen, wat ik niet kan met light tanks ofcourse, en dat is het snipen !
Dus nu is mijn speurtocht naar de voor mij (Hopelijk) fijne manier van TD's spelen.
Zelf heb ik al wat ervaring met de Hetzer/StugIII e.d.
Maar ik speel nu de afgelopen dagen de russische TD-lijn, mijn vraag is dan daar ook over is dit een goede keuze?
Accuracy is voor mij niet SUPER belangrijk om heel eerlijk te zijn, als je eens een schot mist ...tsja!
Maar ik kijk recentelijk ook veel youtube filmpjes e.d. om wat ervaring op te doen van O.A. Jingles e.d.
En ik constateer (zelf) dat de russische TD's wat accuracy inleveren voor speed en DMG.
Nu is mijn vraag is mijn kijk op russische TD's inderdaad goed? ik bedoel daarmee;
- Lagere accuracy dan Duitse TD
- Hogere dmg
- Goede penetration
- Goede mobility
Ik zou graag namelijk die TD lijn anders naar de laatste tier willen proberen te spelen, was voornamelijk aan het grinden met light tanks. Maar wil nu ook een keer die gene in het team zijn die heerlijke DMG doet.
(sorry voor het lange verhaal maar ik hoop dat het leesbaar, en begrijpelijk is, dit omdat ik tot nu toe gewoon zown - solo spelertje - was die altijd maar rusht / spot / doodgaat, next tank!. en wil het spel nu eens wat serieuzer benaderen).
thanks allot alvast