Wat betekent eigenlijk wn7 en wn8 ? Zie hier veel mensen daar over praten
Epeen ratingSurfBoy schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:35:

"Oooh Jeroen!"
Anoniem: 532587
Een tijdje geleden postte ik een Tier 4 battle waarin 12 spelers in één team 0 damage deden. Oké, is Tier 4, in iets hogere tiers zal dat toch niet gebeuren... Nou, dit potje kwam toch aardig in de buurt:
Erg fijn als je 5 toptiers in een Tier 8 gezamenlijk 800 dmg doen. Gelukkig kon ik zelf nog wel iets doen, dus dit levert na een eerste "WTF" toch wel een glimlach op
Erg fijn als je 5 toptiers in een Tier 8 gezamenlijk 800 dmg doen. Gelukkig kon ik zelf nog wel iets doen, dus dit levert na een eerste "WTF" toch wel een glimlach op

misschien mis ik het, maar ik mis onderscheid tussen lights, mediums, heavies en destroyers ( arty doe ik niet aan )Nemean schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:48:
Mogelijk voor de nieuwe spelers makkelijk:
http://forum.wotlabs.net/...th-map-tactics-by-sela-g/
Het zijn meer globale lijnen van als je die kant op rijdt, kom je iig vanzelf problemen tegen

5800X - B550 - 32GB 3600MHZ - 7900xtx sapphire pulse - @4k 144hz
ben niet zo van al die streaming wot spelers, maar dit is een uitzondering
http://www.twitch.tv/mira630/c/2358244

http://www.twitch.tv/mira630/c/2358244
iedereen is weer thuis en heeft weer gegeten zie ik .. 

Anoniem: 234911
@ Jante2
Het was Mountain Pass Encounter Mode, flag mooi in het midden en zo'n beetje het halve rode team vlak voor mijn neus langs wou gaan. Dus inderdaad naar boven gereden hull achter een rotsblok en schieten maar.
Die ronde met 3 tanks die hoek dicht kunnen houden.
Is wel eens fijn, om na een weekend met tranentrekkende teamgenoten weer eens lekkere teamplay te hebben.
Het was Mountain Pass Encounter Mode, flag mooi in het midden en zo'n beetje het halve rode team vlak voor mijn neus langs wou gaan. Dus inderdaad naar boven gereden hull achter een rotsblok en schieten maar.
Die ronde met 3 tanks die hoek dicht kunnen houden.
Is wel eens fijn, om na een weekend met tranentrekkende teamgenoten weer eens lekkere teamplay te hebben.
Anoniem: 517243
Je wilt hiermee toch niet zeggen dat alleen niet geschoolde werkenlozen dit spel goed kunnen spelenJe merkt wel direct dat de scholen uit zijn en mensen van hun werk terugkomen...

Die hebben anders wel meer tijd om te oefenenAnoniem: 517243 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:16:
[...]
Je wilt hiermee toch niet zeggen dat alleen niet geschoolde werkenlozen dit spel goed kunnen spelen

Voor de liefhebber die alvast 8.9 willen downloaden: http://dl.wargaming.net/w.../WoT_0.8.9_eu_install.zip
Dadelijk ook een report sturen naar WG. Ik sta op Ell Halluf in A2 en wordt eerst geblokt en daarna naar voren geduwd door een t26e4 en T32 die mij zo recht naar beneden duwen. En daar ging ik met 800dmg gedaan in een IS7.....
Rondje ervoor wordt ik eerst geblokt door een IS3 en 4 seconde later knalt hij mijn ammorack eruit. Ook leuk in een E100.....
Dadelijk ook een report sturen naar WG. Ik sta op Ell Halluf in A2 en wordt eerst geblokt en daarna naar voren geduwd door een t26e4 en T32 die mij zo recht naar beneden duwen. En daar ging ik met 800dmg gedaan in een IS7.....
Rondje ervoor wordt ik eerst geblokt door een IS3 en 4 seconde later knalt hij mijn ammorack eruit. Ook leuk in een E100.....
[Voor 15% gewijzigd door wontcachme op 29-10-2013 21:30]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Topicstart al gelezen?SurfBoy schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:35:
Daar staat veel info in oa over WN rating en nog veel meer leuke en handige dingen..
Inderdaad.... Nieuwsbericht is al geplaatst, dus iets verder kijken dan de neus lang is.rgras schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 22:41:
Ik denk dat zoiets wel op hun website staat.
Ben benieuwd of de irritante chatbug gefixed is morgen....
Mijn reactie als ik weer is in een tomaten soep beland:
Komt ervan, moet je maar geen water drinken, nergens goed voor. 

rgras schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:12:
Grappig, diezelfde reactie heb ik wanneer een unicum weer eens loopt te ragen op tomaatjes.
Joindry schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:14:
Komt ervan, moet je maar geen water drinken, nergens goed voor.

Op zich is het niet zo erg als je in de tomaten soep komt, als het maar net zo'n soepzooi is aan de andere kantNemean schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:09:
Mijn reactie als ik weer is in een tomaten soep beland:
[afbeelding]

Vandaag ging het erg lekker, had na 22 potjes mijn 50k damage al binnen (gemiddeld tier 8.14).
Zeker met mijn tier 9 mediums ging het erg goed, leuke potjes gehad waar ik aardig mijn gang kon gaan.
Nee had vandaag en ook gisteren zeker niet te klagen. Soms wel erg rare potjes/instant losses maar toch aardig damage kunnen doen en kills kunnen maken.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
heb hem 2x gedownload. krijg een invalid file binnenwontcachme schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 21:29:
Voor de liefhebber die alvast 8.9 willen downloaden: http://dl.wargaming.net/w.../WoT_0.8.9_eu_install.zip

Lekker hypocriet.

Hier werkt het nog wel, probeer het anders nog een keer.TRX schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 07:08:
[...]
heb hem 2x gedownload. krijg een invalid file binnen
net al met chrome geprobeerd, maakt niets uit.rgras schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 07:56:
[...]
Lekker hypocriet.
[...]
Hier werkt het nog wel, probeer het anders nog een keer.
Vanaaf de patch maar is binnen halen eerst maar is naar de jaarbeurs. Ben benieuwd naar de Waffeltraktor.
Vanavond maar eens 247K free exp burnen om de tier 8 WFT te unlocken en full ops te maken. Crew met 3 skills ligt al klaar. Blazen vanavond!
Nog een foto van last night's teams:
Foei jij gemene unicumert! Laat die tomaatjes eens met rust :+"
Nog een foto van last night's teams:
[Voor 58% gewijzigd door JeroenNietDoen op 30-10-2013 08:51]
"Oooh Jeroen!"
Anoniem: 550886
Goed bezig;)
Voorlopig zit ik daar nog niet, eerst de britse meds maar is afmaken, wat ook geen straf is
Voorlopig zit ik daar nog niet, eerst de britse meds maar is afmaken, wat ook geen straf is

Toch wel iets redelijks unieks gehaald naar mijn mening in een AT-2, op Ruinberg een push gemaakt dwars door het midden naar het noorden en daarmee een Patrol Duty medal binnen gehartk. Geloof ook iets van 2.5k damage potential gekopt en een Ace medal. Dacht bij mezelf laat ik de middenweg pakken met die trage bak, bleek een aardige gok te zijn hield aardig wat tanks bezig tussen de huizen na de brug, dus waar dat poortje zit.
"Oh come on" reactie heerlijk om er af en toe uit te gooien. Laatste tijd toch wel vaak op de ISU, net te vaak wat bounces of crits gehad. Gisteren ook weer komt een tiger 2 achteruit gereden vanachter een gebouw. Schiet hem vol in de flank, had nog 100 hitpoints. Crit, detrack. Hij draait en schiet mijn laatste 160 hitpoints af om 1s later kapot geschoten te worden door mijn teammates. Dan komt die vloek er toch af en toe wel uit
"Oh come on" reactie heerlijk om er af en toe uit te gooien. Laatste tijd toch wel vaak op de ISU, net te vaak wat bounces of crits gehad. Gisteren ook weer komt een tiger 2 achteruit gereden vanachter een gebouw. Schiet hem vol in de flank, had nog 100 hitpoints. Crit, detrack. Hij draait en schiet mijn laatste 160 hitpoints af om 1s later kapot geschoten te worden door mijn teammates. Dan komt die vloek er toch af en toe wel uit

Untappd: Louwke80
Zo herkenbaar!Louwke schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 08:53:
Schiet hem vol in de flank, had nog 100 hitpoints. Crit, detrack. Hij draait en schiet mijn laatste 160 hitpoints af

Gister na een lange grind voor de top gun van en WZ 120 heb ik hm dan eindelijk kunnen unlocken! maar man wat een super kanon is dat zeg!! gemiddeld 440 dmg per schot is toch aardig voor een medium.. een hoop mensen verwachten het niet dat ze zo'n klap krijgen van een medium en deinzen dan ook snel achter cover als ze geraakt zijn(door de hammer of thor)
ook wel fijn om 249 pen te hebben op een tier 9 medium..
het enige enorme super vervelende nadeel is de niet aanwezige gun depression van -3.. het lijkt soms wel op -1 want het is echt niet aanwezig..
maar wat een plezier...
ook wel fijn om 249 pen te hebben op een tier 9 medium..

het enige enorme super vervelende nadeel is de niet aanwezige gun depression van -3.. het lijkt soms wel op -1 want het is echt niet aanwezig..
maar wat een plezier...

Jij bent heel 'speciaal'.Nemean schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 08:10:
[...]
Vanaaf de patch maar is binnen halen eerst maar is naar de jaarbeurs. Ben benieuwd naar de Waffeltraktor.

KIinkt goed, hoe is de mobiliteit van de WZ-120?Jip99 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 09:00:
Gister na een lange grind voor de top gun van en WZ 120 heb ik hm dan eindelijk kunnen unlocken! maar man wat een super kanon is dat zeg!! gemiddeld 440 dmg per schot is toch aardig voor een medium.. een hoop mensen verwachten het niet dat ze zo'n klap krijgen van een medium en deinzen dan ook snel achter cover als ze geraakt zijn(door de hammer of thor)
ook wel fijn om 249 pen te hebben op een tier 9 medium..![]()
maar wat een plezier...
die valt wel een beetje tegen, ik heb pas de 2de engine, maar de 3de engine heeft maar 20pk extra dus ik denk niet dat er veel gaat veranderen..rgras schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 09:08:
[...]
KIinkt goed, hoe is de mobiliteit van de WZ-120?
het zit tussen de type 59 en de T54 in denk ik.. niet heel erg snel niet heel erg langzaam..
je kan iig geen rondjes draaien om heavys.. het is meer een 2de lijns support en surprise in your face flanker!
Hier dus ook (gisteravond én nu gedownload). Via de updater van de client zelf gaat het echter gewoon prima rap dus doe ik dat nu : )TRX schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 07:08:
[...]
heb hem 2x gedownload. krijg een invalid file binnen
Dat hoef je mij niet te vertellen, dat wist ik al. Ben een legende tenslotte. Oh en QQ.
@Kaap,

Client install is binnen en geinstalleerd. Server lijkt nog down te zijn. Even de sites van de verschillende mods af om te kijken of 8.9 versies beschikbaar en nodig zijn.
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Wat betreft XVM is het nu niet meer nodig om die opnieuw te installeren als ik het goed begrepen heb?
ben ondertussen hard opweg met de update, 442 mb totaal, is vrij snel binnen:)
Update is inmiddels binnen, game servers nog down.
ben ondertussen hard opweg met de update, 442 mb totaal, is vrij snel binnen:)
Update is inmiddels binnen, game servers nog down.

[Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 550886 op 30-10-2013 10:00]
* freelh kijkt uit naar de switch naar 8.9 (iets nieuws/anders is altijd leuk.
Bumpt alvast de makers van populaire mod packs...
In 8.8 wat zitten klooien met sound mods, waardoor sommige sounds (bepaalde guns etc.) gewoon niet meer aanwezig zijn in mijn set-up (whoops). Vandaar het 'geduldig' uitkijken naar 8.9. 8.8 terug naar clean install brengen vond ik het niet waard - liever lui en gamen dan moe.
Zelf XVM installeren zou niet meer nodig zijn?
Bumpt alvast de makers van populaire mod packs...

In 8.8 wat zitten klooien met sound mods, waardoor sommige sounds (bepaalde guns etc.) gewoon niet meer aanwezig zijn in mijn set-up (whoops). Vandaar het 'geduldig' uitkijken naar 8.9. 8.8 terug naar clean install brengen vond ik het niet waard - liever lui en gamen dan moe.
Zelf XVM installeren zou niet meer nodig zijn?
Het lijkt me dat je de benodigde XVM files wel in de goede map moet zetten, de 0.8.9 map dus. Helemaal niets doen gaat niet werken in ieder geval 
Dynosu heeft al aangegeven geen modpack meer te maken, maar er zijn nog wel mensen die modpacks hebben, Atticus bijv. En Coldzero post ook altijd zijn nieuwe config waar xvm bij zit. Ik gebruik in ieder geval de laatste paar patches zijn config en dat werkt altijd prima.

Dynosu heeft al aangegeven geen modpack meer te maken, maar er zijn nog wel mensen die modpacks hebben, Atticus bijv. En Coldzero post ook altijd zijn nieuwe config waar xvm bij zit. Ik gebruik in ieder geval de laatste paar patches zijn config en dat werkt altijd prima.
Een tomaten soep met iets paars erin is nou ook niet echt uitnodigend om op te etenrgras schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:12:
Grappig, diezelfde reactie heb ik wanneer een unicum weer eens loopt te ragen op tomaatjes.

flickr - WOT Profile - Game PC
Omdat toch alles nog aant updaten is.. zie hier een T95 scout run op malinovka
( filmpje is van quickybaby, replay van boberdog )

[Voor 11% gewijzigd door Skybullet op 30-10-2013 10:28]
Vandaag zelf ook een clean install erop gooien. Vorige patch te veel gekloot met mods. Ik gooi vandaag alleen nog Jimbo's, Noscopeshadow en XVM erop. Als XVM config gooi ik die van Aslain erop. En voortaan hou ik het daarbij.
"Oooh Jeroen!"
ik probeer straks gewoon de folder te kopieren naar 0.8.9 en wacht dan wel op de update van omc modpack 

Ik gebruik ook de OMC modpack en daar zit dan ook Aslain's config gelijk in (te selecteren). Dyno's modpack was goed, maar OMC gaat weer een stap verder.
Speelt padel!
35k potential damage recieved.

Zo de update staat er al op, servers zijn wel nog niet terug online.
Naar mods toe, ik ben/was ook een Dyno's modpack fan en zal nu eens moeten rondkijken.
Belangrijk voor mij is:
- jimbo's crosshair
- XVM zonder winrate, wel playerstats en het gekleurde bolletje boven de tank die WN 7 aangeeft.
- Een (niet irritant) geluidje bij een sixth sense warning vind ik ook wel leuk. Soms kijk ik gewoon naast dat icoontje

- hitlog panel dmg recieved/done, ik vind het handig en het staat niet in mijn weg
- gunsound mod, maar hopelijk krijgen ze der eindelijk de lag uit, soms is het best irritant (vooral early ingame)
Kan ik iedereen aanbevelen!Quantor schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:05:
Ik gebruik ook de OMC modpack en daar zit dan ook Aslain's config gelijk in (te selecteren). Dyno's modpack was goed, maar OMC gaat weer een stap verder.
Dit is het meest uitgebreide modpakket, handig in te stellen welke mods je wel/niet wil instellen én het wordt zeer actief bijgehouden op het WOT-forum.
https://www.tradingview.com/u/Crypto_Ed/
Zag het filmpje gisteravond, echt ziek. Al zegt het ook wat over de tegenstanders als je soms de bounces zag op de gunmantle.Skybullet schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:27:
Omdat toch alles nog aant updaten is.. zie hier een T95 scout run op malinovka![]()
![]()
[video]
De XVM van Aslain ziet er idd goed uit. In de modpack van Aslain zitten verder nog 3 goede mods die ik erg handig vind. Aslain's versie van Damage Indicator vind ik goed. Niet zo groot/hinderlijk als het origineel en met timer. De 6th Sense met geluid mod is een goede aanvulling. En de Radial Menu mod is een goede, zeker de reloading met timer in de chat.Kaap schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:48:
Vandaag zelf ook een clean install erop gooien. Vorige patch te veel gekloot met mods. Ik gooi vandaag alleen nog Jimbo's, Noscopeshadow en XVM erop. Als XVM config gooi ik die van Aslain erop. En voortaan hou ik het daarbij.
Verder is de Color Messages en Session STats van Iocastan is wel makkelijk
Zou eens een kijkje nemen bij Aslains XVM en zijn Modpack. Zit alles wel zo een beetje in wat je zoekt.Joindry schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:20:
Naar mods toe, ik ben/was ook een Dyno's modpack fan en zal nu eens moeten rondkijken.
Belangrijk voor mij is:
- jimbo's crosshair
- XVM zonder winrate, wel playerstats en het gekleurde bolletje boven de tank die WN 7 aangeeft.
- Een (niet irritant) geluidje bij een sixth sense warning vind ik ook wel leuk. Soms kijk ik gewoon naast dat icoontje![]()
- hitlog panel dmg recieved/done, ik vind het handig en het staat niet in mijn weg
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
U bedoelt:Joindry schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:20:
[...]
35k potential damage recieved.Nu zieje wat een potje zonder arty teweeg kan brengen, al is het er maar ééntje.
Zo de update staat er al op, servers zijn wel nog niet terug online.
Belangrijk voor mij is:
- jimbo's crosshair
- Een (niet irritant) geluidje bij een sixth sense warning vind ik ook wel leuk. Soms kijk ik gewoon naast dat icoontje![]()
- gunsound mod, maar hopelijk krijgen ze der eindelijk de lag uit, soms is het best irritant (vooral early ingame)
http://wsly.nl/wot/ColdZero.zip
Na veel klooien met mods en configuraties heb ik inmiddels mijn eigen wensen op een rijtje. Ik heb zelf geen modpack, maar weet meestal wel de nuttige zaken uit de beschikbare mods te halen.
Mijn ideale setup:
- Aslain's XVM mod pack (met XVM, Jimbo's crosshair, hitlog etc etc)
- Locastan's HD minimap (met line of sight indicator, spotting range en last known positions)
- Treborns mix (multilevel sniper mode, serverside crosshair, zoommod)
En vooral NIET:
- Winchances
- Radial menu
- Multilined tank carousel
Eventueel ga ik nog op zoek naar HD textures mods (zowel ingame als voor bijvoorbeeld equipment) en de White Death mod.
Mijn ideale setup:
- Aslain's XVM mod pack (met XVM, Jimbo's crosshair, hitlog etc etc)
- Locastan's HD minimap (met line of sight indicator, spotting range en last known positions)
- Treborns mix (multilevel sniper mode, serverside crosshair, zoommod)
En vooral NIET:
- Winchances
- Radial menu
- Multilined tank carousel
Eventueel ga ik nog op zoek naar HD textures mods (zowel ingame als voor bijvoorbeeld equipment) en de White Death mod.
Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410
Mja denk dat ik alleen de hd texture mod ff uit moet zetten, de rest zou nog redelijk moeten werken i think. Maar dat vogelen we vanavond wel uit
@bramsd
Waarom vooral geen multilined tank carousel?
Waarom vooral geen multilined tank carousel?
[Voor 32% gewijzigd door Bean77 op 30-10-2013 12:48]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm
Heb iets van 80k free xp, maar speel eigenlijk altijd de hele lijn en gebruikt free xp alleen om het laatste beetje xp van bijvoorbeeld een gun of turret te unlocken. Heb wel zin om die tweede duitse TD lijn te gaan spelen, weet alleen nog niet wat ik met de crew ga doen. Misschien dat ik vanaf tier 5 de crew van mijn JPE-100 ga gebruiken (4 skills).Kaap schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 08:48:
Vanavond maar eens 247K free exp burnen om de tier 8 WFT te unlocken en full ops te maken. Crew met 3 skills ligt al klaar. Blazen vanavond!
...
Shuttle st20g5
En meteen is het natuurlijk weer T7 party. Net in een potje met 27 andere T7's
Met z'n spraygun en 28 sec reload...

Met z'n spraygun en 28 sec reload...
weet iemand hoeveel free exp je nodig hebt om de t10 van de Duitse TD lijn vrij te krijgen?
Vanavond maar eens kijken hoe ver ik kom
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm
Veel. De hoeveelheid die kaap had genoemd was maar tot de Tier 8, dat had ik voor hem uitgerekend een week geleden ofzo.Bean77 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:13:
weet iemand hoeveel free exp je nodig hebt om de t10 van de Duitse TD lijn vrij te krijgen?
Ik kom uit op een totaal van 741750 exp, en dat is zonder de tweede gun op de tier 10, en alleen de modules die nodig zijn om de volgende tier te researchen. Aardig wat dus..
Heb net even de update geinstalleerd en heb ook van bijna alle mods een update of de oude deed het nog alleen de nieuwe tank icons mis ik nog van jackhammer 

poeh nog een behoorlijk verschil tussen het aantal dat wsly voor kaap heeft uitgerend en de 741k.elsandor schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:20:
Ik kom uit op een totaal van 741750 exp, en dat is zonder de tweede gun op de tier 10, en alleen de modules die nodig zijn om de volgende tier te researchen. Aardig wat dus..
Ik heb ergens in de 700k staan, dus dat zal spannend worden of ik het net wel of niet haal.
vanavond ook maar even kijken welke eerste 2 a 3 crewskills ik op de t10 nodig ga hebben. Heb er nog te weinig over ingelezen.
Poe das nogal wat, maar heb genoeg staan gelukkigelsandor schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:20:

Bia > perks (6th sense etc) > camo > repair ga ik als eerste op de wtf gooien, maar die crew zit bijna op 5 skills, als ik dat bereik ga ik ze toch maar retrainen naar > bia > perks > nog meer perks , view range etc > camo > repairBean77 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:28:
[...]
vanavond ook maar even kijken welke eerste 2 a 3 crewskills ik op de t10 nodig ga hebben. Heb er nog te weinig over ingelezen.

[Voor 37% gewijzigd door Kojoottii op 30-10-2013 13:40]
jezus serieus? heb jij meer dan 750K aan free xp...Kojoottii schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:36:
[...]
Poe das nogal wat, maar heb genoeg staan gelukkigGeloof dat de meeste tier 10's zo rond de ~650 k uitkomen.

Vandaag is rood, de kleur van mijn team
Vandaag is rood.. wat slecht hoort te zijn
..
Vandaag is rood.. wat slecht hoort te zijn
..
3 battles... in totaal 6 personen in mijn team gehad met een WN6 hoger dan 900... En geen enkele West-Europese speler in mijn team... Allemaal Polen, Tsjechen, Roemenen etc. Hoe ik dat weet? Omdat het Oost-Europese namen zijn en het grootste gedeelte had wel pl of cz achter zijn naam -,-
Zit er een verschil tussen Nederlandse en Poolse tomatoes dan 

"Oooh Jeroen!"
Wasserbombe!Kaap schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:50:
en ook al speel je de sterren van de hemel, het maakt geen drol uit!.. you are still going to loseeewsLy schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:49:
3 battles... in totaal 6 personen in mijn team gehad met een WN6 hoger dan 900... En geen enkele West-Europese speler in mijn team... Allemaal Polen, Tsjechen, Roemenen etc. Hoe ik dat weet? Omdat het Oost-Europese namen zijn en het grootste gedeelte had wel pl of cz achter zijn naam -,-

De Nederlandse tomaten zitten allemaal op school of zijn aan het werk op dit moment.Kaap schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:50:
Tis woensdagmiddag, dus de kids zijn vrij vanmiddag... De rest zie je vanaf een uur of 3 arriveren om de speelpret van goede spelers te vergallen.wsLy schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:52:
[...]
De Nederlandse tomaten zitten allemaal op school of zijn aan het werk op dit moment.
"Oooh Jeroen!"
http://worldoftanks.eu/en/news/46/giftshop-new-offers-30-10/
De Japanse medium, ziet er naar uit dat de tank een flinke gun krijgt maar papieren armor
En de T-64 ziet er uit als een hellcat, maar dan groen en chinees.
Twee nieuwe premiums.Type 3 Chi-Nu-Kai
This Tier V medium tank is the first Japanese vehicle introduced to the game. It is a very well balanced vehicle, capable of playing the role of support to the team as well as sniping from moderate distances. The gun has good penetration values, rate of fire and aiming time, making hunting for enemy vehicles very enjoyable. What’s more, you can use this tank to train your crews for Japanese mediums even before the tech tree is released!
Type 64
The Type 64 is a Chinese Tier VI light tank. This little vehicle is very fast, has good acceleration and a decent view range, so it will serve as a very effective scout for the team. If you like fast action and sneaking up on your enemies, you won’t be disappointed with the Type 64! In addition, the crews from your standard Chinese light tanks can be trained on this vehicle.
De Japanse medium, ziet er naar uit dat de tank een flinke gun krijgt maar papieren armor
En de T-64 ziet er uit als een hellcat, maar dan groen en chinees.
Alle vragen hebben een antwoord
ColdZero :wsLy schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:49:
Omdat het Oost-Europese namen zijn en het grootste gedeelte had wel pl of cz achter zijn naam -,-

Hehe, als ik nu naar de WoT site ga is de Engelse en Poolse instelling omgewisseld. Dat maakt het lezen lastig...
Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410
En volgens mij is er iets mis met WoT statistics...
WN7 van boven de 1 miljoen
WN7 van boven de 1 miljoen

[Voor 16% gewijzigd door wsLy op 30-10-2013 14:32]
Je zou die Japanse tank kunnen aanschaffen om vast Japanse crews te trainen voor de 9.0 patch.
Jaa de jouwe heb ik momenteel, enkel het sixth sense detectiegeluidje vind ik wat overdreven en het figuurtje heb ik ook vervangen. (voor die sound ben ik blijkbaar niet slim genoegwsLy schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:16:
[...]
U bedoelt:
[afbeelding]
[afbeelding]
http://wsly.nl/wot/ColdZero.zip

TS down?
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

"Oooh Jeroen!"
Ik heb geen geluidje erin zitten. Maar dat figuurtje heb ik erin zitten omdat dat mijn logo isJoindry schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:47:
[...]
Jaa de jouwe heb ik momenteel, enkel het sixth sense detectiegeluidje vind ik wat overdreven en het figuurtje heb ik ook vervangen. (voor die sound ben ik blijkbaar niet slim genoeg)

Iemand anders nog last van game crashes? 2 patches geen problemen gehad en nu crasht mijn game weer.... Heb overigens maar 2 mods geïnstalleerd, XVM en een damage panel.
@Appie Heijn, misschien handig om dan direct te vermelden over welke TS server het gaat

[Voor 7% gewijzigd door wsLy op 30-10-2013 14:59]
Ah, dus toch. EFE en PTS teamspeak werken ieder geval

"Oooh Jeroen!"
Yup, laatste XVM test crashed naar desktop.wsLy schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:59:
Iemand anders nog last van game crashes? 2 patches geen problemen gehad en nu crasht mijn game weer.... Heb overigens maar 2 mods geïnstalleerd, XVM en een damage panel.
Dat japanse hellcatje lijkt me wel wat. Iemand ervaringen hiermee?
Vandaag een potje gehad waar het lukt om een 100% cap te resetten. tank stond achter een huisje, maar met een autoloader kon ik dat mooi wegschieten
Verder een tank die onder water stond in de fik gestoken. Toch ook bijzonder 
Heb xvm nog niet geinstalleerd en dat is wel eventjes wennen, maar de dieprode spelers kan je zo makkelijk herkennen.
Vandaag een potje gehad waar het lukt om een 100% cap te resetten. tank stond achter een huisje, maar met een autoloader kon ik dat mooi wegschieten

Heb xvm nog niet geinstalleerd en dat is wel eventjes wennen, maar de dieprode spelers kan je zo makkelijk herkennen.
Er is toch maar 1 echte clan ?wsLy schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:59:
[...]
@Appie Heijn, misschien handig om dan direct te vermelden over welke TS server het gaat

idd. Nobody fucks with PATO

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Heb meer als een miljoen free XP staan...weliswaar unconverted maar toch..Jip99 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:38:
jezus serieus? heb jij meer dan 750K aan free xp...
Heb accelerated crewtraining maar weer aangezet..
Vanochtend update gedaan.......WoT komt niet meer in het inlogscherm....zucht..
Scherm blijft zwart en nee ik probeer altijd eerst zonder mods...
Volledige install dan maar downloaden en hopen dat ik vanavond de boel weer werkend krijg.....

[Voor 38% gewijzigd door ShockWave op 30-10-2013 15:24]
Hoe heet die mod om je dmg panel linksonderin aan te passen?
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Aslains heeft zijn modpack al geupdate. Alleen lijkt ie niet volledig te werken, ik blijf hangen in de loadscreen...
Kan zijn dat XVM weer eens de boosdoener is, probeer eens de laatste versie (nightly build 2900).Joindry schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:29:
Aslains heeft zijn modpack al geupdate. Alleen lijkt ie niet volledig te werken, ik blijf hangen in de loadscreen...
Unconverted vind ik dan weer niet zo bijzonder. Kan je in een maandje wel bij elkaar grinden.ShockWave schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:12:
[...]
Heb meer als een miljoen free XP staan...weliswaar unconverted maar toch..
Heb accelerated crewtraining maar weer aangezet..
750K free xp daarintegen... Dan heeft iemand flink zitten grinden of flink zijn portemonnee getrokken. (combi van beide kan natuurlijk ook)
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Blijkt jimbo's te zijn... Gewoon wat voortbaggeren in stock mode dus.ThomasG schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:34:
[...]
Kan zijn dat XVM weer eens de boosdoener is, probeer eens de laatste versie (nightly build 2900).
je kunt wel merken dat een hoop mensen een hoop mods kwijt zijn grin...iedereen speelt een beetje looiig lijkt wel. Ik speel (bijna...zoom mod) stock dus heb er geen last van^^
Zo grappig al die gastjes in hun T7 Combat Car:
Wel fijn dat ze nu reload timer er in hebben gebakken, helemaal geen mods meer nodig numajic schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 16:11:
je kunt wel merken dat een hoop mensen een hoop mods kwijt zijn grin...iedereen speelt een beetje looiig lijkt wel. Ik speel (bijna...zoom mod) stock dus heb er geen last van^^

Van mij mogen ze de meeste mods wel gaan verbieden, als je afentoe voorbij ziet komen hoe mensen spelen, dan zit daar echt spul tussen die in elke normale game als illegaal worden bestempelt. IMO als het een voordeel oplevert in het spel zelf, ten opzichte van mensen die de mod niet gebruiken, gewoon niet toestaan en/ of implementeren in de game.
Hmm heb ook een leuke mod momenteel. Na iedere game klapt het spel eruit naar de desktop...
Enige mod die ik draaiende heb is XVM 5.0.1
Enige mod die ik draaiende heb is XVM 5.0.1
Morgen een 1-day special.
It’s Halloween time! We have a suitably spooky special offer for you to enjoy on this day of parties and scares.
Up to 50% discount on camouflage
Are you dressing up for Halloween? Get a nice costume for your tanks as well, whether spending gold or credits.
50% discount on consumables
Sweets and sugar and treats, oh my! Stuff your face on all things sweet for less, whether spending gold or credits.
Mission: Trick or Treat
Goal:
Win a battle!
Rewards:
x2 Crew Experience
One ‘Chocolate’ consumable
Restrictions:
Random Battles only
This mission can be completed once per vehicle per account.
These bonuses will be available from Thursday 31st October 06:10 CET (GMT +1) until Friday 1st November 06:00 CET (GMT +1).
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Dat is toch een leuke special!
Op een of andere manier staat worldoftanks.eu elke keer op een andere taal bij mij
Op een of andere manier staat worldoftanks.eu elke keer op een andere taal bij mij

Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)