Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:06
Zal me niet verbazen als het katje een link heeft met een vulkaan (daar heeft Hawaii er nog wel wat van :P) Fire/ground of Fire/Rock zal me ook niet verbazen als het dat wordt.

Ik mag die simple designs wel, maar men heeft altijd wat te klagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:15
Is toch het belangrijkste hoe de laatste evolutie is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Pazienza schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:24:
Is toch het belangrijkste hoe de laatste evolutie is. :)
Een uil met een strikje? I beg to differ.

De andere twee voelen nog niet "af". Simpel of niet, dat boeit me niet zo, maar had wel iets meer verwacht.

Maar een uil met een strikje.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:15
ye-roon schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:37:
[...]

Een uil met een strikje? I beg to differ.

De andere twee voelen nog niet "af". Simpel of niet, dat boeit me niet zo, maar had wel iets meer verwacht.

Maar een uil met een strikje.
In ieder geval beter dan de 'Nickelson jas'- Pokémon, ook wel bekend als die vuilniszak pokémon. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Fire rock: 4x water, 4x earth weakness, nee bedankt :p

[ Voor 16% gewijzigd door Elfjes op 11-05-2016 14:56 ]

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:40
Ok nu we toch allemaal aan het gissen zijn :P Mijn final evo predictions;

Firekitten:
Fire/Dark of Fire/Ground

GrassHootHoot:
Grass/Flying

Piposeal:
Water/Fairy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

wackmaniac schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 08:51:
[...]

Ja. Toen was ik veroordeeld tot de Intertoys voor de pre-order, terwijl ik normaliter bij Nedgame pre-order, omdat ze in het verleden een aantal keer goedkoper waren.
Ah ja, dat ging niet zo goed haha. Hoop dat ze inderdaad dit keer het goed zullen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Akaendra schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:21:
Zal me niet verbazen als het katje een link heeft met een vulkaan (daar heeft Hawaii er nog wel wat van :P) Fire/ground of Fire/Rock zal me ook niet verbazen als het dat wordt.

Ik mag die simple designs wel, maar men heeft altijd wat te klagen :P
Natuurlijk een kwestie van wennen. Vond Gen 6 starters in het begin ook meh, maar het went vanzelf wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ben benieuwd of Corocoro nog iets meer laat zien vandaag of binnenkort van S&M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Hoe gaan de games eigenlijk afgekort worden? S&M, SM, Sumo? Ik ben wel voor sumo. :+

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
SuMo voorlopig, S&M is een beetje dubieus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pokemon SM lijkt me niet gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Ieder zo zijn ding hè :X

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

:O

Serebii Update: Next month's CoroCoro promises a Pokémon Sun & Moon Scoop https://t.co/oV6DIIA7Ub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iPodKiller schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 08:35:
:O

Serebii Update: Next month's CoroCoro promises a Pokémon Sun & Moon Scoop https://t.co/oV6DIIA7Ub
Ze zijn weer lekker aan het hypen, maar ja dat zijn we van The Pokémon Company gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het maar geen Assassin's Creed van Ubisoft gaat worden vind ik alles best. Die is pas uitgemolken... (en gehyped)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2016 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:11:
Als het maar geen Assassin's Creed van Ubisoft gaat worden vind ik alles best. Die is pas uitgemolken... (en gehyped)
En Pokemon is nog niet uitgemolken wil je zeggen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CiQ6U_PVAAA2nTn.jpg:large
Beestje heet Tigroar, dus een sabeltand tijger als laatste vorm?

2de vorm van Litten gelekt, dus in spoiler tags :)

Edit: een nepperd dus, maar laat mijn post toch staan :P

[ Voor 30% gewijzigd door Akaendra op 12-05-2016 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Akaendra schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 20:09:
spoiler:
[afbeelding]
Beestje heet Tigroar, dus een sabeltand tijger als laatste vorm?

2de vorm van Litten gelekt, dus in spoiler tags :)

Edit: een nepperd dus, maar laat mijn post toch staan :P
Wou net de bron vragen maar zag je edit staan :+ Overigens best vet gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Een van de betere video's die goed geanalyseerd is:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 10:21
Whitney's Miltank wordt de beloning bij de Johto Classic volgens Serebii.

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

wackmaniac schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:33:
Whitney's Miltank wordt de beloning bij de Johto Classic volgens Serebii.
Ja leuke pokemon. Ook leuk dat moomoo milk in de japanse SuMo trailer te zien was. Zal wel een subtiele verwijzing zijn :+

Eon ticket overigens na 1x reizen met de trein gekregen na enkele minuten. :D

[ Voor 11% gewijzigd door iPodKiller op 13-05-2016 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik nou net niet meegedaan aan deze event ... oh je kan je nog inschrijven. Dus doen zodra het kan.
Registration runs from May 19th 2016 to May 26th 2016 while battles run from May 27th 2016 to May 29th 2016.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2016 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:08
iPodKiller schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:59:
[...]

Ja leuke pokemon. Ook leuk dat moomoo milk in de japanse SuMo trailer te zien was. Zal wel een subtiele verwijzing zijn :+

Eon ticket overigens na 1x reizen met de trein gekregen na enkele minuten. :D
Hoe zie je of je de ticket heb gekregen? gewoon in je bag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryatzu schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:26:
[...]
Je krijgt een melding in dat streetpass gebeuren.
Zie ook: http://www.pokemonrubysap...ory/obtain-the-eon-ticket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ryatzu schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:26:
[...]

Via Streetpass inderdaad. Had hem eventjes aangezet en kreeg een groene led (ook bij het oras icoontje zie je een groene cikel in het homemenu) . Daarna even via die buzz nav aanzetten. Dan zie je rechtsboven een melding.

[ Voor 9% gewijzigd door iPodKiller op 13-05-2016 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Waarschijnlijk de starter types van de website gehaald/gelekt (de links werken):
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/af1cb8736d794f9dbc81febf4eebc795.png

[ Voor 13% gewijzigd door iPodKiller op 15-05-2016 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:29
Even een vraagje tussendoor over Emerald. Ik wil daar graag een Milotic hebben en daarvoor moet ik Feebas een aantal Pamtre berries voeren. Helaas was mijn batterij dood, dus hoopte door middel van een nieuwe batterij een Pamtre berrie tree te kunnen laten groeien. Ik ben nu al een tijdje verder (qua ingame uren nauwelijks) maar er is nog niks gegroeid.

Moet ik anders een nieuwe batterij plaatsen en daarna een nieuwe game starten? Of zou dit geen probleem moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
BlackthunderAwf schreef op maandag 16 mei 2016 @ 15:47:
Even een vraagje tussendoor over Emerald. Ik wil daar graag een Milotic hebben en daarvoor moet ik Feebas een aantal Pamtre berries voeren. Helaas was mijn batterij dood, dus hoopte door middel van een nieuwe batterij een Pamtre berrie tree te kunnen laten groeien. Ik ben nu al een tijdje verder (qua ingame uren nauwelijks) maar er is nog niks gegroeid.

Moet ik anders een nieuwe batterij plaatsen en daarna een nieuwe game starten? Of zou dit geen probleem moeten zijn?
Als je nieuwe batterij het echt goed doet, dan geeft ie niet voordat je het spel start die melding.

Nadat je batterij het weer doet duurt het 24 uur voordat de tijdsgebonden dingen (Berries dus oa) het weer doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
BlackMage schreef op maandag 16 mei 2016 @ 16:19:
[...]

Als je nieuwe batterij het echt goed doet, dan geeft ie niet voordat je het spel start die melding.

Nadat je batterij het weer doet duurt het 24 uur voordat de tijdsgebonden dingen (Berries dus oa) het weer doen :)
Dat klopt, ik krijg nu geen melding meer dat mijn batterij leeg is, dus alle clock based events moeten het gewoon doen. Eb en vloed deed het wel in die ene cave waar ik Snorunt kon vangen en de klok draait ook wel, maar heb nog geen berriegrowth kunnen detecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
BlackthunderAwf schreef op maandag 16 mei 2016 @ 16:45:
[...]

Dat klopt, ik krijg nu geen melding meer dat mijn batterij leeg is, dus alle clock based events moeten het gewoon doen. Eb en vloed deed het wel in die ene cave waar ik Snorunt kon vangen en de klok draait ook wel, maar heb nog geen berriegrowth kunnen detecteren.
Volgens Bulbapedia doen de Pamtre berries er 72 uur over, met 18 uur per 'stage'. Het duurt dus 24+18 = 42 uur nadat je de batterij had gefixt voordat je Pamtre berries iets van groei laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
BlackMage schreef op maandag 16 mei 2016 @ 17:32:
[...]

Volgens Bulbapedia doen de Pamtre berries er 72 uur over, met 18 uur per 'stage'. Het duurt dus 24+18 = 42 uur nadat je de batterij had gefixt voordat je Pamtre berries iets van groei laten zien.
Volgens mij ben ik al bijna 2 weken verder, heb er laatst een Oran Berry naast gezet, maar daar zit tot nu toe ook geen leven in.
Ben bang dat ik met mijn 2e Emerald een nieuwe batterij moet plaatsen en dan een nieuwe game moet beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
BlackthunderAwf schreef op maandag 16 mei 2016 @ 17:46:
[...]

Volgens mij ben ik al bijna 2 weken verder, heb er laatst een Oran Berry naast gezet, maar daar zit tot nu toe ook geen leven in.
Ben bang dat ik met mijn 2e Emerald een nieuwe batterij moet plaatsen en dan een nieuwe game moet beginnen.
Wellicht kan je eens proberen om gedurende langere tijd het spel aan te laten. Met een adapter aangesloten dan (GBA SP, GBMicro, Gamecube GB Player, DS+DSLite)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
BlackMage schreef op maandag 16 mei 2016 @ 17:50:
[...]

Wellicht kan je eens proberen om gedurende langere tijd het spel aan te laten. Met een adapter aangesloten dan (GBA SP, GBMicro, Gamecube GB Player, DS+DSLite)
Bedankt voor de tip, ik laat hem vannacht wel even aan staan. Ik laat wel even weten hoe het afgelopen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
iPodKiller schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:06:
Waarschijnlijk de starter types van de website gehaald/gelekt (de links werken):
[afbeelding]
grass/flying lijkt me logisch, maar welke andere combinaties gaan we krijgen? Water/fighting en fire/ground of water/ground en fire/fighting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
wackmaniac schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 09:19:
[...]

grass/flying lijkt me logisch, maar welke andere combinaties gaan we krijgen? Water/fighting en fire/ground of water/ground en fire/fighting.
Fire/Ground lijkt me voor een lava-kat best een logische combinatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Henk schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 09:48:
[...]

Fire/Ground lijkt me voor een lava-kat best een logische combinatie...
Ja, maar voor een starter direct een 4x weakness tegen een van de meest gebruikte types in het spel (water) is misschien niet zo handig.

Edit:
Zie dat dat vaker is gebeurd. Swampert had een 4x weakness tegen Grass, Torterra een 4x weakness tegen Ice en Chesnaught 4x Flying.

[ Voor 17% gewijzigd door BlackMage op 17-05-2016 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:45
BlackMage schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:07:
[...]

Ja, maar voor een starter direct een 4x weakness tegen een van de meest gebruikte types in het spel (water) is misschien niet zo handig.
Tja, Charizard heeft ook 4x weakness voor Rock :9

Denken jullie dat er vanuit de bestaande generations nog meer Mega's gaan komen in Sun en Moon?
Ik hoop altijd nog een keer op Mega Dragonite, zodat competitive gezien Salamance niet alleen maar de boventoon voert. Verder hoop ik dat alle starters gewoon een Mega evolutie krijgen.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:42
Zou toffer zijn als gewoon alle laatste pokemon in een evolutie-ketting gewoon een mega-evolutie krijgen. Niet zomaar een paar. Geeft veel meer vrijheid.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
GAITii schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:16:
[...]

Tja, Charizard heeft ook 4x weakness voor Rock :9

Denken jullie dat er vanuit de bestaande generations nog meer Mega's gaan komen in Sun en Moon?
Ik hoop altijd nog een keer op Mega Dragonite, zodat competitive gezien Salamance niet alleen maar de boventoon voert. Verder hoop ik dat alle starters gewoon een Mega evolutie krijgen.
Ik denk dat er nog wel meer Mega Evoluties komen :)

Ik hoop echter wel dat ze dat gaan loskoppelen van de hold items. Sowieso moeten die op de schop vind ik:

Mega Evoluties en andere transformatie moves
Een 5e slot voor een move, alleen bedoeld voor de Mega Evoluties en andere moves die een forme veranderen (Denk aan Meloetta). Ook Pokemon die van forme veranderen met een hold item (Giratina bijv) krijgen allemaal zo'n move. De hold items en mega stenen worden dan een soort TM's om die move te leren.

Permanente hold items waar je aanvallen sterker van worden
Daarmee bedoel ik items zoals de Miracle Seed en al die Arceus plates enzo. Die zijn gewoon te sterk om niet te gebruiken, dat is niet leuk meer. Weg ermee.

Wat dan wel?
Denk aan berries en andere dingen die vooral in specifieke situaties nuttig zijn, of anders eenmalig per battle een effect hebben. En verder de niet-combat hold items zoals de Amulet Coin, Lucky Egg, etc. Die zijn ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ik ga er wel van uit dat er meer mega's komen, of dat men a la ash greninja een sort van fusions introduceert. Megas is wel makkelijker me dunkt. SOmmige megas Mogen ook wel wat getuned worden (Parental Bond met name :P)

Hold items gaan ze niet wegdoen gok ik zo, wat ik wel hoop is dat ze competitive nog meer toegankelijk maken voor de gewone man door IV's op de schop te doen. Natures/Ev's mag dan nog wel maar wel dezelfde base stats aanhouden qua Pokémon.

We zien het vanzelf wel in ieder geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Als de geschiedenis ons iets heeft geleerd is dat Gamefreak nogal conservatief is met aanpassingen :) Ik denk dat we zeker wel nieuwe mega's kunnen verwachten en wellicht wat aanpassingen in items, maar een extra move of aanpassingen aan de EV/IV-systematiek ... daar zou ik geen geld op inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Over de nieuwe starters, het zou me leuk lijken als ze een keer wat anders doen met secondary typing.

In X/Y zijn ze hier al mee begonnen.

Chesnaught is Grass/Fighting

Delphox is Fire/Psychic

Grininja is Water/Dark

Dit betekend dat het extra element nog steeds goed is tegen het extra element van de friend pick. Maar ook dat het extra element nog steeds slecht is tegen dat van je rival.

Immers Fighting > Dark en Grass > Water, Psychic > Fighting en Fire > Grass, Dark > Psychic en Water > Fire.

Voor deze generatie zou ik graag zien dat ze zoiets doen maar dan omgedraait. Waarbij het tweede element goed is tegen het element waar ze normaal slecht tegen zijn.

Helaas zijn er dan maar een paar opties.

Mocht Rowlet zijn grass/flying houden tot het eind: dan zou Litten Fire/Fighting worden(unlikely gezien de hoeveelheid starters die dat al zijn geworden). Dat houdt in dat Poppilo Water/Ice word. Op die manier hebben ze allemaal een type wat goed is tegen de andere type. Echter deze situatie lijkt me onwaarschijnlijk gezien Fire/Fighting zo'n beetje de meest gekozen fire starter combi in de game is, dat en Rowlet heeft een 4x weakness voor Ice, wat zou betekenen dat Poppilo in 1 klap in het voordeel is.

Zelf hoop ik op het volgende:

Rowlet word Grass/Fighting, ja, 4x weakness voor flying, maar verder een sterke combi. Vorige generatie werdt dat ook, maar dat is niet zo heel belangrijk gezien ze fire/fighting ook hebben uitgemolken.

Litten kan dan Fire/Dark worden. Wat gezien de color schem erg goed bij hem past.

Poppilo kan dan Water/Steel worden. Ook al gebeurd met Empoleon, maar zou goed passen.

Ik denk echter dat de water starter fairy er bij krijgt. Litten krijgt of ground of dark. Rowlet, mja, flying zal die vast kwijt raken. Maar wat het dan zal worden?

Ik hoop dat ze een keer apeshit crazy doen en een starter de dragon typing geven(en niet alleen met een mega evo zoals charizard).

Rowlet zal bijna zeker mijn starter worden, ik kies nooit een fire en dit keer vind ik de water een beetje meh. In X had ik een Froakie, want greninja. Plus met dat online traden en dat de game een week later uit komt in EU, heb je zodra je die optie unlocked is toch al snel een level 1 starter van een random friendly japanner die al flink aan het breeden is geweest in m'n bezit in ruil voor random rattata.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik denk niet dat Rowlet z'n Flying type kwijt raakt hoor. Het is een uil en wordt vast geen struisvogel :P

Maar dat sluit een hoop deuren voor een serie Rock/Paper/Scissor van de 2e types.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco D Ishtar
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-08 13:54
Het zou vet zijn als Litten een Fire/Poisen type wordt. Dit omdat de vacht onder de olie zit en het teken op z'n kop lijkt het teken van zwavel. En als zwavel brand er een giftige gas vrij komt, lijkt me dat wel een goede optie als second type voor Litten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iets bekend over het uitwisselen van Pokémons tussen Pokémon Go en XY OrAs SM ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 13:25:
Is er iets bekend over het uitwisselen van Pokémons tussen Pokémon Go en XY OrAs SM ?
Ik hoop toch echt dat dat niet gaat gebeuren. Misschien een mystery gift ofzo (liever ook niet), maar echte uitwisseling? Nee dank je.

Die free to play meuk het liefste zover mogelijk verwijderd houden van de main games in mijn favoriete franchise :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

wackmaniac schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 09:19:
[...]

Dit blijft trouwens nog een theorie, niks kan nog waar zijn. Een leak kun je het niet echt noemen. Zijn gewoon assets op hun server. Dit blijft nog een vermoeden. Zouden leuke combo's zijn imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zeror schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:35:
Zou toffer zijn als gewoon alle laatste pokemon in een evolutie-ketting gewoon een mega-evolutie krijgen. Niet zomaar een paar. Geeft veel meer vrijheid.
Mega Flygon :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
BlackMage schreef op maandag 16 mei 2016 @ 17:50:
[...]

Helaas, bijna 20 uur verder ingame, maar zie nog geen boom groeien. Ook niet als ik even switch van route.
Las ook iets over een berrie fix, dat je een update kunt versturen van LeafGrean/FireRed/Emerald naar Sapphire/Ruby, maar dat is hier niet aan de hand.

Denk dat ik toch maar een nieuwe game start met een andere Emerald met een nieuwe batterij. Tis niet anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zou er vandaag nog iemand wat pokemons kunnen ruilen met mij om ze te laten evolueren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-09 19:09

Barbas

Gallego!

iPodKiller schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:23:
Zou er vandaag nog iemand wat pokemons kunnen ruilen met mij om ze te laten evolueren?
Heb vanavond eventueel wel tijd. ORAS?

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Barbas schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:48:
[...]

Heb vanavond eventueel wel tijd. ORAS?
Yep ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Heeft iemand een Ditto beschikbaar uit een andere regio?

Mejor así

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wackmaniac
Zou ik even moeten kijken; heb wat buitenlandse Ditto rondslingeren. Kom ik op terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heb je aan een Ditto uit een andere regio ? Worden dan je breeds ook japans/frans/amerikaans ? haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Zou het "makkelijker" moeten maken om shiny's te breeden als ik het goed begrepen heb.

Mejor así

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:10:
Wat heb je aan een Ditto uit een andere regio ? Worden dan je breeds ook japans/frans/amerikaans ? haha
Zoals Barbas al uitlegde, het verhoogt de shiny kans.

voor meer informatie zie: http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Masuda_method

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

:D
Serebii Update: New Pokémon Sun & Moon information to be officially released on June 2nd https://t.co/oV6DIIA7Ub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 12:32
HYPEEEEE

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Ik ben op zoek naar HA swinub en HA poliwag, heeft iemand die voor mij?

Bla bla bla...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAITii
https://twitter.com/TheHe...s/733153190875648000?s=08

Er schijnen dus, zoals eigenlijk alwel verwacht, meerdere eilanden in Aloha aanwezig te zijn.
Betekend dus ook dat er veel water zal zijn, ik hoop verder niet dat er net zo veel is als in ORAS want dat was echt van de zotte, je raakte namelijk zo verdwaald op dat water.

Ook zit er een vulkaan in de overview tijdens de trailers, dit zit er ook in ORAS...

Zeer benieuwd wat er 2 juni gaat komen, momenteel nog lekker bezig met ORAS dex completen, competitive teams maken, breeden, dus ik verveel mij in ieder geval niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Mja, Hawaii staat nogal bekend om de vulkanen, en het water ;)
7.8/10 too much water.

Ben ook benieuwd of je in de game net zoals in het echt langs de vulkaan afvliegt om op je bestemming te komen ;)
Plus open air vliegvelden ftw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Zo, ingeschreven voor de Johto Classic.
Elfjes schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 21:36:
Ik ben op zoek naar HA swinub en HA poliwag, heeft iemand die voor mij?
Ik ga even voor je kijken vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Kijk je meteen voor de buitenlandse Ditto? :D

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Ja, ik was gisteravond niet thuis. Daarom kijk ik vnv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

GAITii schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 08:28:
https://twitter.com/TheHe...s/733153190875648000?s=08

Er schijnen dus, zoals eigenlijk alwel verwacht, meerdere eilanden in Aloha aanwezig te zijn.
Betekend dus ook dat er veel water zal zijn, ik hoop verder niet dat er net zo veel is als in ORAS want dat was echt van de zotte, je raakte namelijk zo verdwaald op dat water.

Ook zit er een vulkaan in de overview tijdens de trailers, dit zit er ook in ORAS...

Zeer benieuwd wat er 2 juni gaat komen, momenteel nog lekker bezig met ORAS dex completen, competitive teams maken, breeden, dus ik verveel mij in ieder geval niet :).
Ben met name benieuwd wat de 2 juni zullen laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Mijn gok, een paar startroute Pokémon zoals dat wireframe vogeltje.

Meer verwacht ik op dit moment nog niet echt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:45
Heb pokemon x uitgespeeld . Nu zit ik me de vraag te stellen of ik oras moet kopen of niet XD : wat raden jullie aan ?

Kan ik de pokemons van x ook in oras krijgen zonder een 2de 3ds ?

psn: taker-mart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

taker1987 schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 02:08:
Heb pokemon x uitgespeeld . Nu zit ik me de vraag te stellen of ik oras moet kopen of niet XD : wat raden jullie aan ?

Deze vraag is wel eens vaker gesteld hier.. Met ORAS heb je zeker +70 uur fun en is op dit moment de "main game" voor hun.

Heel veel legendaries ook te vangen vanwege die hyperspace holes van Hoopa. ORAS heeft net als XY pokemon die niet te vangen zijn. Die lijst kun je hier vinden(is niet echt up-to-date maar is goed genoeg)

http://www.serebii.net/om...pphire/unobtainable.shtml
http://www.serebii.net/xy/unobtainable.shtml

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12:52
taker1987 schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 02:08:

De Pokemon van X kan je transfereren naar Oras door middel van de APP Pokemon Bank. Die je kan downloaden in de store op de 2DS/3DS. Eerste jaar is gratis mocht dat nog steeds zo zijn.

Kan Pokemon ook altijd op de Pokemon bank houden. Mocht dan je "gratis" of betaald jaar aflopen kan je er geen nieuwe Pokemon meer opzetten ( totdat je weer een abonnement afsluit ) maar je kan je Pokemon vanaf Pokemon bank nog wel transfereren naar bijvoorbeeld X of Oras en straks vast ook SuMo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Thanx voor de tips allemaal 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Pokebank is niet meer gratis, ook het eerste jaar kost nu 5 euro (per jaar)

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Ja zag het net inderdaad .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:01
Beste Mede tweakers,

ik ben van plan om toch weer eens een 3DS aan te schaffen zodat ik lekker in me vrije avond uurtjes beetje kan pokemonen.

inmiddels zijn er alweer zoveel pokemon games op de 3ds uitgekomen dat ik eigenlijk niet weet waar ik moet beginnen en met welke ik de meeste fun ga beleven. misschien dat iemand van jullie mij een beetje op weg kan helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Inhumanous schreef op zondag 22 mei 2016 @ 12:16:
Beste Mede tweakers,

ik ben van plan om toch weer eens een 3DS aan te schaffen zodat ik lekker in me vrije avond uurtjes beetje kan pokemonen.

inmiddels zijn er alweer zoveel pokemon games op de 3ds uitgekomen dat ik eigenlijk niet weet waar ik moet beginnen en met welke ik de meeste fun ga beleven. misschien dat iemand van jullie mij een beetje op weg kan helpen ?
Oras

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand misschien nog Fox Kids/Jetix Magazines thuisliggen met informatie over Pokemon events (bijvoorbeeld de Pokémon dag in Hellendoorn)/het opsturen van je cartridge naar Nintendo voor Pokémon? Indien ja, zou diegene dan de bewust pagina's kunnen inscannen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Inhumanous schreef op zondag 22 mei 2016 @ 12:16:
Beste Mede tweakers,

Op dit moment zijn er 4 games voor de 3DS. Twee nieuwe en twee remake.

De twee nieuwe zijn X en Y. Zelf voelde deze games voor mij als een nieuwe wind. Het gevoel van ontdekken en allemaal nieuws bracht me terug in m'n red/blue zelf en het gevoel wat ik toen had. Mocht je niet een grinder zijn dan is de moeilijkheid op zich best hoog, iig hoger dan dat ik gewend was. Gym leaders waar je van denkt: met deze move kan ik dat makk- NOPE. Een welkome verandering imho.

De twee remakes zijn Omega Ruby en Alpha Sapphire. Goede games, nu in de nieuwe generatie dus ook met fairy types. Ik ben zelf nu met AS bezig, beetje stuff doen. Maar ja, blijft een remake. Het voordeel van deze games tenopzichte van X/Y is wel dat er meer opties zijn in de endgame, omdat ze alle endgame opties van X/Y hebben plus nog een zooi extra. Wat het voor endgame net even meer waard maakt om voor ORAS te kiezen. Tenzij je alleen voor competitive battling gaat, dan maakt het niet zo veel uit.

Heb je in het verleden Ruby/Sapphire gespeeld? Dan zou ik 100% voor X of Y gaan. Nieuwe omgeving, leuk verhaal, goede pasing en je zult er veel plezier van hebben.

Heb je Ruby of Sapphire niet gespeeld, dan is de keuze aan jou en er is geen verkeerde keuze, beide generaties zijn goed. Al heeft ORAS dus net even wat meer PvE endgame dan X/Y, dat kan de edge geven in je beslissing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
zo naar de lokale bart smith om de New 3DS te kopen, en ORAS. heb er zin in!!!

iemand trouwens ervaring met vooraad bij de Bart Smit. op de site staat dat ze de Witte en Zwarte 3DS niet op vooraad hebben bij mijn bart smit, maar ze hebben meestal wel wat liggen toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inhumanous schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:41:
zo naar de lokale bart smith om de New 3DS te kopen, en ORAS. heb er zin in!!!

iemand trouwens ervaring met vooraad bij de Bart Smit. op de site staat dat ze de Witte en Zwarte 3DS niet op vooraad hebben bij mijn bart smit, maar ze hebben meestal wel wat liggen toch ?
Nee, bij mij stond dat de voorraad schraars was en dat klopt ook gewoon. Toen ik hem kwam ophalen moesten ze de doos gebruiken die bij de afdeling staat want anderen waren er niet. Toen ik later keek op de website van Barsmit stond dat ze geen voorraad meer hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Heb net de New Nintendo 3DS XL opgehaald met Omega Ruby, nu zie ik in mijn email box dat ik nog een mailtje heb van de pokemon company (datum mei) met codes voor articuno zapdos en moltres en meende ook ergens gelezen te hebben dat je nog een paar shiny's en een darkrai kon krijgen deze maand.

moet je een bepaald punt in het spel voorbij zijn om deze te krijgen of kan je dat gelijk in het beginnen al doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Nee, die kan je nu meteen krijgen. De legendary birds via de codes in je e-mail, Darkrai moet je naar een Gamemania-vestiging. De shiny Yveltal en Xerneas zijn alleen in Noord-Amerika te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
wackmaniac schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:19:
Nee, die kan je nu meteen krijgen. De legendary birds via de codes in je e-mail, Darkrai moet je naar een Gamemania-vestiging. De shiny Yveltal en Xerneas zijn alleen in Noord-Amerika te downloaden.
top dankjewel dan ga ik is aan de slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downloads
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-05-2023
Zo ik heb ook een tweede hands 3DS op de kop getikt met Alpha Sapphire :). Ik ga dit topic in de gaten houden! Dit is mn alle eerste pokemongame ooit :), (op een paar roms voor de telefoon na (A)) nog speciale dingen waar ik op moet letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 22:35
Niet echt, gewoon plezier hebben.
Iets missen is ook niet echt mogelijk.

Zou wel proberen altijd wat Pokeballs bij te hebben en legendaries te vangen en niet te doden, die kun je afaik dan niet altijd meer krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Downloads schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:26:
Zo ik heb ook een tweede hands 3DS op de kop getikt met Alpha Sapphire :). Ik ga dit topic in de gaten houden! Dit is mn alle eerste pokemongame ooit :), (op een paar roms voor de telefoon na (A)) nog speciale dingen waar ik op moet letten?
Hou de huidige events (mystery gift) in de gaten ;)

http://www.serebii.net/events/2016.shtml#europe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Downloads schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:26:
Hou de huidige events (mystery gift) in de gaten ;)

http://www.serebii.net/events/2016.shtml#europe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
krijg je btw nog steeds bij aanschaf van pokemon red/yellow/blue een Mew voor op ORAS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Inhumanous schreef op maandag 23 mei 2016 @ 16:42:
krijg je btw nog steeds bij aanschaf van pokemon red/yellow/blue een Mew voor op ORAS?
Nee in Europa is die event al voorbij. Die kreeg je alleen met een code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Inhumanous schreef op maandag 23 mei 2016 @ 16:42:
Dat niet meer, maar het is zeer gemakkelijk een Mew te krijgen in R/B/Y, die kun je dan eind dit jaar overzetten naar Sun of Moon, mocht je die gaan halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAITii
Mooi om te zien hoeveel mensen Pokémon toch altijd weer oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
iemand die voor mij een gras pokemon heeft ? het liefst 1 van de gras starters welke gen maakt niet zo uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroodjeGezond
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07:23
Inhumanous schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 19:40:
iemand die voor mij een gras pokemon heeft ? het liefst 1 van de gras starters welke gen maakt niet zo uit
Ik kan er wel eentje voor je breeden. Heb je nog voorkeur voor een specifieke pokemon?

Intel Core i7-6700K | Asus Z170 Pro Gaming | Kingston HyperX Fury 16GB DDR4 | MSI GTX760 | Corsair RM550x -- 3DS FC - 5043 5758 2761

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Inhumanous schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 19:40:
Ik kan ze eventueel ook voor je breeden, heb alle starters van Gen 1 t/m 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
GAITii schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 08:17:
[...]

Ik kan ze eventueel ook voor je breeden, heb alle starters van Gen 1 t/m 6.
Als je tijd en zin hebt doe dan bulbasaur maar dan :)

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
mwalkot schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 21:58:
[...]

Ik kan er wel eentje voor je breeden. Heb je nog voorkeur voor een specifieke pokemon?
Als je tijd en zin hebt mag je ook nog wel een treecko voor me breeden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Ik heb afgelopen week gezocht voor pokemon HeartGold, wat is die moeilijk te krijgen. Op marktplaats zie ik ze voor €50-80 gaan!
Uiteindelijk via de gamemania gevonden voor 30, maar is dit nu zo'n gewild spel dat het zo heftig in waarde is gestegen?

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Dat zijn beste bedragen. Je moet er tegenaan lopen. Ik kijk wekelijks even op Marktplaats voor koopjes. Heb paar maand geleden Diamond en Pearl samen voor EUR20 op te kop kunnen tikken. Maar de spellen zijn gewild en zakken nauwelijks in prijs. Je ziet in de winkel dat er rustig nog EUR45 wordt gevraagd voor Black of White.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Ik ben zelf ook nog altijd op zoek naar Pokemon Red, Blue, Gold en Crystal.
Als je die in redelijke conditie wilt (boxed!) dan ben je ook al snel meer dan 50 euro per spel kwijt.
Ik kijk dan inderdaad regelmatig op 2e hands spelletjes sites, eBay en marktplaats, maar veel is er niet meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Spelen mensen hier trouwens ook pokemon trading card game online?

Ik ben er net aan begonnen en moet zeggen dat ik er erg veel plezier in heb, gewoon het idee al van digitale kaartjes sparen vind ik tof!
Pagina: 1 ... 82 ... 84 Laatste

Dit topic is gesloten.