Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 10:21
Voor de pechvogels die toch mazzel blijken te hebben:
For all players in North America, Europe or Australia, it has been announced that during June, if you have signed up for the Pokémon Trainer Club newsletter before June 1st, then you will receive a special Serial Code to receive Mew. This Mew is identical to the Mew given earlier this year and cannot be received if you already got that Mew. We'll post when the event is sent out so keep checking back
Aldus Serebii

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
wackmaniac schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 08:50:
Voor de pechvogels die toch mazzel blijken te hebben:

[...]

Aldus Serebii
Hoe zit dat met die newsletter? Ik heb een account op de Pokemon-GL site maar heb nog nooit een mail ervan gehad (van die legendary birds), zelfs niet in mijn spam. Doe ik iets fout?

Ik heb nog een spel waar geen Mew op ontvangen is :P Mew is een leuke HM-slaaf omdat ie alle HM's kan leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Je moet het ontvangen van nieuwsbrieven aanzetten op Pokemon.com. Dat gaat volgens mij met dezelfde account als de GL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
wackmaniac schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 09:19:
Je moet het ontvangen van nieuwsbrieven aanzetten op Pokemon.com. Dat gaat volgens mij met dezelfde account als de GL.
inderdaad, het vinkje staat geloof ik onder 'profile' (niet settings) en heet 'promotional emails' oid.

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Hmmm blijkbaar heb ik die mail wel gehad :P

Staan zelfs 3 codes in.. klopt dat? Ik dacht dat je 1 random kreeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
nee je kreeg voor elke vogel een code. Hoe lang deze codes geldig zijn weet ik niet, dus je kan ze maar beter snel gebruiken ;)

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Gewoon alledrie invoeren. Dan kan je daarna rustig gaan soft resetten. Je krijgt ze een voor een van de assistent in het Pokécenter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Je kan zelfs nog aangeven welke je eerst wilt ontvangen door binnen mystery gift de kaarten om te wisselen (denk ik, is er iemand die dit wil proberen? O-) )

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ben benieuwd wanner we trouwens de shiny XY legends nog krijgen. Ze beginnen al langzaam in Europese landen die events uit te rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien ik pas sinds vandaag legaal pokemon(altijd gespeeld via emu's) speel, is er nog de mogelijkheid om de codes voor deze maand te verkrijgen voor de legendary's? Heb al wel account gemaakt op pokemon.com voor de nieuwsbrieven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 16:57:
Aangezien ik pas sinds vandaag legaal pokemon(altijd gespeeld via emu's) speel, is er nog de mogelijkheid om de codes voor deze maand te verkrijgen voor de legendary's? Heb al wel account gemaakt op pokemon.com voor de nieuwsbrieven...
Bedoel je de kanto legendary birds? Nee die kun je niet meer krijgen via de nieuwsbrief tenzij je voor april(?) je had ingeschreven.

Mew daarentegen kun je nu wel krijgen als je je voor juni inschrijft.

Zygarde online mystery gift is ook voorbij vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Zo heb m'n team (toch nog op tijd) klaar voor de Johto comp van dit weekend. Nu maar hopen dat ik voldoende tijd heb om een paar potjes te spelen. Op Smogon/pokemon-showdown vond ik het best een leuke meta. Single battle maar toch snelle matches doordat het maar 3v3 is.

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Ik niet :( Gister na een hele week soft resetten eindelijk een Zapdos waar ik tevreden mee was (Calm met perfect iv's op hp, def, spAtt en spe. Att en spdef rond 28 volgens de calculator). Gan dus denk ik maar gewoon mijn Kanto-team gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:09

Barbas

Gallego!

Het soft resetten gebruik je eigenlijk alleen maar om een "perfecte" pokemon te krijgen?

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Ja. In geval van een event-pokémon staan een aantal zaken vast, maar vaak staan de nature en de iv's niet vast. Je krijgt altijd minstens 3 perfect iv's in deze generatie. Je weet alleen niet welke en daar soft reset je dus voor. Elke keer krijg je een andere nature en iv's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Had via twitter aan GM nagevraagd of er nog een Shiny Yveltal/Xerneas event zou komen hier.

Volgens de marketing afdeling van Game Mania zou er geen Shiny Yveltal/Xerneas event komen die andere europese landen wel krijgen.

''Hey, volgens Marketing zullen deze helaas niet via GM verdeeld worden, of Nintendo moest ons dit last minute communiceren.''

Jammer.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Ze zijn in de rest van de wereld ook vooral via Nintendo Network (Noord-Amerika) en real life evenementen verspreid. Ach, niets aan te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
Inhumanous schreef op zondag 22 mei 2016 @ 12:16:
Beste Mede tweakers,

ik ben van plan om toch weer eens een 3DS aan te schaffen zodat ik lekker in me vrije avond uurtjes beetje kan pokemonen.

inmiddels zijn er alweer zoveel pokemon games op de 3ds uitgekomen dat ik eigenlijk niet weet waar ik moet beginnen en met welke ik de meeste fun ga beleven. misschien dat iemand van jullie mij een beetje op weg kan helpen ?
wat is je wens in pokemon ? meer old skool of meer de nieuwe gen pokemons ?

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

wackmaniac schreef op maandag 30 mei 2016 @ 14:31:
Ze zijn in de rest van de wereld ook vooral via Nintendo Network (Noord-Amerika) en real life evenementen verspreid. Ach, niets aan te doen :)
Vind het wel jammer. Sommige Europese landen krijgen ook codes daarvoor. Wij weer niet :( En de Fates Collide TCG set wordt alweer bijna vervangen. Daar ging die event over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
iPodKiller schreef op maandag 30 mei 2016 @ 19:40:
[...]

Vind het wel jammer. Sommige Europese landen krijgen ook codes daarvoor. Wij weer niet :( En de Fates Collide TCG set wordt alweer bijna vervangen. Daar ging die event over.
Ja, ach. Ik kan me er niet echt druk om maken. Ik vind het veel irritanter als dit soort dingen gebeuren met Pokémon die je anders niet kan krijgen. Het Darkrai-event dit jaar was de eerste mogelijkheid om een legale Darkrai te krijgen in Europa. Daar kan ik me boos over maken. Over een shiny legendary die je in het spel ook gewoon kan vangen niet.

Het is wel makkelijker soft resetten, dat wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
Xerneas/Yveltal/Zygarde in X/Y zijn shiny locked, dus daar zou ik maar niet teveel op SR'en ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Henk schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:21:
Xerneas/Yveltal/Zygarde in X/Y zijn shiny locked, dus daar zou ik maar niet teveel op SR'en ;)
Nee, maar voor IV's en nature wel. Shiny is leuk en ik heb er ook wel echt voor gespeeld (chain fishing, Friend Safari etc), maar is niet meer dan een leuke bijkomstigheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

wackmaniac schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:11:
[...]

Ja, ach. Ik kan me er niet echt druk om maken. Ik vind het veel irritanter als dit soort dingen gebeuren met Pokémon die je anders niet kan krijgen. Het Darkrai-event dit jaar was de eerste mogelijkheid om een legale Darkrai te krijgen in Europa. Daar kan ik me boos over maken. Over een shiny legendary die je in het spel ook gewoon kan vangen niet.

Het is wel makkelijker soft resetten, dat wel :)
Ja als het om mythical pokemons ging dan was ik wel goed pissed geweest ja. Maar goed, ik wil dan ook zoveel mogelijk events hebben. En het is maar dat het hun 20th anniversary is inderdaad anders zouden we nooit een Darkrai zien hier in gen 6 volgens mij.

http://www.serebii.net/events/dex/491.shtml

Ja weinig Darkrai events geweest in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:55
Mochten mensen nog een event Darkrai willen kan ik vanavond of morgen wel even tijd maken om ze te ruilen.

Zelf zoek ik nog een 3rd gen Deoxys, mocht je die hebben zou ik die graag even lenen (of houden)

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Mijn quest momenteel is: Wonder Trade in LoL queue. Best wel leuk spul daarvan gekregen. Ik heb net 7de badge in AS. Moet eigenlijk verder met het verhaal daar. Maar daarna. Mijn team favorieten breeden. Het boeit me niet of het 100% meta is of super sterk. Het zijn gewoon mijn 6 favorieten of all time.

Het worden Galvantula, Greninja, Breloom, Tyranitar, Gardevoir, Nidoking. Daarvan ga ik proberen om Galvantula, Greninja en Nidoking Shiny te krijgen, van de andere vind ik de normale variant mooier. Maar perfect IV's zijn belangrijker dan shiny, shiny is gewoon extraatje. Ben er nog niet overuit hoe de movesets gaan zijn, maar Galv zal sticky web hebben, misschien t-tar als stealthrock/tank en Greninja als annoying mofo. Maar sweep moves kunnen ook mogelijk zijn. M'n mega is ook nog niet bepaald, maar waarschijnlijk gardevoir. Sheer Force Nidoking though, verassend veel damage op de stab moves. Breloom, ja, de beste pokemon evah.

Als extraatje nog een Crobat er bij (snellere BraveBird user, met hogere attack en betere typing dan Talonflame(minus gale wings). Afrondend een Talonflame voor flamebody en fly voor uitbroeden van eitjes.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Als iemand die nog nooit echt heeft gespeeld en alleen bekend is met gen1... Is het een goed idee om een 2ds te kopen en dan met red of yellow te beginnen? Twijfel om daar mee te starten omdat ik die Pokemons ken. Kan dan in November altijd nog overgaan op Sun/Moon als het bevalt.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
Royy90 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 11:51:
Als iemand die nog nooit echt heeft gespeeld en alleen bekend is met gen1... Is het een goed idee om een 2ds te kopen en dan met red of yellow te beginnen? Twijfel om daar mee te starten omdat ik die Pokemons ken. Kan dan in November altijd nog overgaan op Sun/Moon als het bevalt.
Je kan ook gewoon een 2DS met OR of AS kopen :) Juist leuk dat je nog niet alle moves and abilities etc kent, die leer je wel snel genoeg. En als Sun/Moon er is heb je al veel meer kennis.

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Ik zou op Markplaats een 2ds of 3ds op de kop tikken. Met een beetje mazzel vind je er een met X/Y of OR/AS. Een 2ds/3ds kopen om gen1 te spelen zou ik persoonlijk niet doen.

Echter, gen1 op de virtual console is maar EUR10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Nu online
Ja oke. Nog even voor de duidelijkheid. Ik wil gen1 spelen omdat ik daar bekend mee ben. Ik kom liever dan bij wijze van een charmender tegen dan een pokemon die ik niet ken. En inderdaad slechts €10 en kan ze meenemen naar een volgende game.

2e hands koop ik liever geen hardware. En 110 voor een 2ds + Pokemon is niet heel duur lijkt me.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
In de loop van 20 jaar zijn de Pokemon games veel veranderd, in super positieve zin. Die VC games zijn meer voor een portie nostalgie dan een echte Pokemon game.

Voor een nieuwe speler of 'herintreder' zou ik echt X/Y of OR/AS aanraden. Bij X/Y kom je een brede selectie (uit alle voorgaande generaties, inclusief Gen 1) Pokemon tegen in het wild en bij de trainers. Maar OR/AS is een leuker en toegankelijker spel. Maar daar kom je alleen Gen 3 Pokemon tegen totdat je het spel hebt uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
ye-roon schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 11:42:
Mijn quest momenteel is: Wonder Trade in LoL queue. Best wel leuk spul daarvan gekregen. Ik heb net 7de badge in AS. Moet eigenlijk verder met het verhaal daar. Maar daarna. Mijn team favorieten breeden. Het boeit me niet of het 100% meta is of super sterk. Het zijn gewoon mijn 6 favorieten of all time.

Het worden Galvantula, Greninja, Breloom, Tyranitar, Gardevoir, Nidoking. Daarvan ga ik proberen om Galvantula, Greninja en Nidoking Shiny te krijgen, van de andere vind ik de normale variant mooier. Maar perfect IV's zijn belangrijker dan shiny, shiny is gewoon extraatje. Ben er nog niet overuit hoe de movesets gaan zijn, maar Galv zal sticky web hebben, misschien t-tar als stealthrock/tank en Greninja als annoying mofo. Maar sweep moves kunnen ook mogelijk zijn. M'n mega is ook nog niet bepaald, maar waarschijnlijk gardevoir. Sheer Force Nidoking though, verassend veel damage op de stab moves. Breloom, ja, de beste pokemon evah.

Als extraatje nog een Crobat er bij (snellere BraveBird user, met hogere attack en betere typing dan Talonflame(minus gale wings). Afrondend een Talonflame voor flamebody en fly voor uitbroeden van eitjes.
Ik zou van Greninja een sweeper maken, dat is verreweg het effectiefst. De snelheid van Greninja icm de (hidden) Protean-ability en een diverse movepool, maakt hem erg goed.

Verder, waarom zou je Crobat willen hebben in plaats van een Gale Wings Talonflame, als het je om Brave Bird gaat?

Bla bla bla...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

BlackMage schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 12:56:
In de loop van 20 jaar zijn de Pokemon games veel veranderd, in super positieve zin. Die VC games zijn meer voor een portie nostalgie dan een echte Pokemon game.

Voor een nieuwe speler of 'herintreder' zou ik echt X/Y of OR/AS aanraden. Bij X/Y kom je een brede selectie (uit alle voorgaande generaties, inclusief Gen 1) Pokemon tegen in het wild en bij de trainers. Maar OR/AS is een leuker en toegankelijker spel. Maar daar kom je alleen Gen 3 Pokemon tegen totdat je het spel hebt uitgespeeld.
ORAS is inderdaad een hele goede game als je van gen 1 terugkomt.

Toevallig las ik dit gisteren op reddit:

https://www.reddit.com/r/...A9mon_fan_oras_has_blown/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:16
Royy90 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 11:51:
Ik heb R/G/Y enkel in een emulator op de PC gespeeld, en heb toendertijd een Gameboy met Pokémon Crystal gehad. Heb een gele 2DS gekocht met Pokémon Yellow (primair voor de gele retro kleur), maar moet zeggen dat ik in Pokémon Yellow nog geen 10 uur heb zitten momenteel. Pokémon Alpha Sapphire die ik later erbij gekocht heb heeft al een veelvoud van die tijd erin zitten. Zeker als je wat verder in het verhaal bent komen er heel veel gen1/gen2 Pokémon beschikbaar daar.

Dat, en de mechanics zijn in mijn ogen veel handiger/leuker, hoewel ik soms wat moeite heb om precies goed voor een bordje te gaan staan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Elfjes schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:24:
[...]

Ik zou van Greninja een sweeper maken, dat is verreweg het effectiefst. De snelheid van Greninja icm de (hidden) Protean-ability en een diverse movepool, maakt hem erg goed.

Verder, waarom zou je Crobat willen hebben in plaats van een Gale Wings Talonflame, als het je om Brave Bird gaat?
Even herhalen hoe ik begon maar iets anders verwoord: "Ik ga een team maken van me favoriete pokemon". Crobat is 1 van me favorieten. Maar ik kan maar 6 pokemon in een team dumpen. Plus, het is niet een ultra competitive team, zoals ik ook aangaf :)

[ Voor 5% gewijzigd door ye-roon op 31-05-2016 15:07 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Manaphy Event is trouwens live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Top, gelijk binnengehaald

@ye-roon: ah ok, fair enough :)

[ Voor 41% gewijzigd door Elfjes op 31-05-2016 18:14 ]

Bla bla bla...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:10
iPodKiller schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:28:
[...]

ORAS is inderdaad een hele goede game als je van gen 1 terugkomt.

Toevallig las ik dit gisteren op reddit:

https://www.reddit.com/r/...A9mon_fan_oras_has_blown/
Absoluut eens! Tot vorig jaar was Blue de enige Pokemon die ik ooit had gespeeld. Via een familielid kreeg ik Pearl voor op de DS en die vond ik erg leuk, maar daar hield ik na een tijdje mee op. M'n vrouw kocht Omega Ruby voor me en ik was 100% verkocht! Echt een geniale game voor de herintredende Pokemon-liefhebber.

M'n dochter en ik zijn sinds vorige week zelfs met de TCG begonnen :D
Manaphy Event is trouwens live.
Ships! Waarom heb ik dit soort dingen nooit eerder gedaan?! Zo veel leuke freebies misgelopen. Maar nu heb ik Manaphy! Bedankt voor de reminder. _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Liegebeest op 01-06-2016 10:22 ]

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

2e kans Mew event is online:

"MEW2016" invullen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door iPodKiller op 01-06-2016 13:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Liegebeest schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:19:
[...]

Absoluut eens! Tot vorig jaar was Blue de enige Pokemon die ik ooit had gespeeld. Via een familielid kreeg ik Pearl voor op de DS en die vond ik erg leuk, maar daar hield ik na een tijdje mee op. M'n vrouw kocht Omega Ruby voor me en ik was 100% verkocht! Echt een geniale game voor de herintredende Pokemon-liefhebber.

M'n dochter en ik zijn sinds vorige week zelfs met de TCG begonnen :D

[...]

Ships! Waarom heb ik dit soort dingen nooit eerder gedaan?! Zo veel leuke freebies misgelopen. Maar nu heb ik Manaphy! Bedankt voor de reminder. _/-\o_
Serebii in de gaten houden voor events ;)

http://www.serebii.net/events/2016.shtml#europe

Ben zelf weer een tijdje gestopt met TCG. Veels te verslavend. Het begon met 1 pakje. :+ Ga volgende maand die Venusaur EX box kopen nadat ik een klote Blastoise EX box had :+ Had meer geluk met de Darkrai Mythical box, een Venusaur EX gekregen uit een pakje.

[ Voor 14% gewijzigd door iPodKiller op 01-06-2016 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Ik zit eigenlijk te kijken naar de huidige XY10 Elite trainer box, die van Mega Alakazam. -> https://www.spellenhuis.n...collide-elite-trainer-box

En dan later dit jaar naar de volgende Elite trainer box, de 25th Anniversary edition. Beiden hebben een berg dingen er in waar wij wel blij van worden: sleeves, tokens en extra resource kaarten. Ik zou niet weten hoe je anders aan resource kaarten moet komen; ik ken geen enkele shop die singles verkoopt van P:TCG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:16
Voor wie Mew gemist heeft op Pokémon X/Y/OR/AS, met de code MEW2016 in Mystery Gift kun je deze schijnbaar alsnog krijgen :D Facebook linkje naar Pokémon League Nederland. Ik ga het vanavond nog even proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Dat lees ik ook net ja, op die pagina die iPodKiller aanhaalde. Ik heb net Mew binnengehaald, evenals de drie Regi's via PokéBank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Liegebeest schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 14:24:
Ik zit eigenlijk te kijken naar de huidige XY10 Elite trainer box, die van Mega Alakazam. -> https://www.spellenhuis.n...collide-elite-trainer-box

En dan later dit jaar naar de volgende Elite trainer box, de 25th Anniversary edition. Beiden hebben een berg dingen er in waar wij wel blij van worden: sleeves, tokens en extra resource kaarten. Ik zou niet weten hoe je anders aan resource kaarten moet komen; ik ken geen enkele shop die singles verkoopt van P:TCG.
Mintcardcollections is een prima site voor TCG. Bol verkoopt ook nieuwe boxes voor een prima prijs. Singles zou ik lekker via ebay kopen. ;)

20th anniversary elite trainer box komt pas in september. Die boxes zijn wel leuk en ook snel uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:21
iPodKiller schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 15:29:
[...]

Mintcardcollections is een prima site voor TCG. Bol verkoopt ook nieuwe boxes voor een prima prijs. Singles zou ik lekker via ebay kopen. ;)

20th anniversary elite trainer box komt pas in september. Die boxes zijn wel leuk en ook snel uitverkocht.
Ik wou eigenlijk ook weer beginnen met tcg, op dit moment helemaal geen kaarten meer, maar weet niet of het nog een beetje leeft hier in nederland of ik er toch echt te oud voor ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Inhumanous schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 16:05:
[...]

Ik wou eigenlijk ook weer beginnen met tcg, op dit moment helemaal geen kaarten meer, maar weet niet of het nog een beetje leeft hier in nederland of ik er toch echt te oud voor ben
Mwah leeft nog wel een beetje in Nederland. Maar ik ga het niet spelen, echt verzamelen. :9 Sommige verzamelaars maken er flink wat winst op tegenwoordig..

Alleen begint TCG nu wel duur te worden. Kwaliteit wordt minder van de kaarten en worden steeds duurder, terwijl de Japanse kaarten gewoon van dikker en beter papier/materiaal is gemaakt..

Een los pakje kost nu €5,- hier... Kan me nog herinneren dat 10 jaar geleden die pakjes geen 5 euro waren. Schandalig als je het mij vraagt. In Amerika kosten die krengen $3,50 als het goed is. En ja, ze zijn hier via internet goedkoper te krijgen, maar dat is niet hetzelfde als in een winkel er een kopen. Ze kunnen net zo goed op de weegschaal geweest zijn. ;)

Andere mensen klagen ook over de kwaliteit van de Engelse kaarten.

Hier zelfs geprobeerd een petitie te starten :+
https://www.reddit.com/r/...e_the_quality_of_english/
Leuke opsomming van de problemen:

There are a lot of printing mistakes on the newer English sets. This includes, but is not limited to:
  • More miscuts. Cards are more likely than ever to have unbalanced borders and, in some instances, parts of adjacent cards, from the print sheet, can overlap on the printed "card".
  • Damaged corners straight out of the pack.
  • Ink blots occurring on the backs of cards. The Primal full arts from Primal Clash had a lot of white dots over the backs of the cards.
Those are probably the main three problems.

Pokemon Generations set vind ik toch het waard om te kopen (kun je overigens alleen maar in een 20th anniversary box krijgen), met de Radiant collection erbij heb je 2x kans op EX kaarten in 1 pakje. Ben echt een fan van de Gen 1 pokemon, daar is die set op gebaseerd.

Bovendien ook geen geluk gehad met de nieuwe Fates Collide set. 8 pakjes en maar 1 holo uit gekregen. Ik heb nu een Japanse Pokemon Center promo besteld via ebay, daar laat ik het even bij. Misschien volgende maand nog een Venusaur EX box kopen en later wat Mytical boxes die me aanspreken.

[ Voor 41% gewijzigd door iPodKiller op 01-06-2016 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
dan hou ik het voorlopig maar bij online kaartjes verzamelen op PTC game online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Mmm, ik ga d'r niet aan ontkomen nog -iets- aan kaarten te halen :) Met m'n dochter spelen, met twee decks van elk 30 kaarten waarbij de één nagenoeg zeker van de ander verliest? Niet zo heel spannend voor lange tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Inhumanous schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 16:21:
dan hou ik het voorlopig maar bij online kaartjes verzamelen op PTC game online
Oh, hoop dat ik je niet heb afgeschrikt hoor. Dit komt niet bij alle boosters voor maar de kans is er wel.

Maar het is en blijft een duur. Koop lekker die generations boosters eens ;) Manaphy mythical box is net uit, zit een leuke pin en promo bij. Samen met die twee generations boosters erbij zal er vast iets leuks tussen zitten. Die zijn erg leuk ;) 2x meer kans op een EX kaart.

Normale TCG sets vind ik zelf minder leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Liegebeest schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 16:29:
Mmm, ik ga d'r niet aan ontkomen nog -iets- aan kaarten te halen :) Met m'n dochter spelen, met twee decks van elk 30 kaarten waarbij de één nagenoeg zeker van de ander verliest? Niet zo heel spannend voor lange tijd ;)
Haha ik een volledige deck is wel leuker ja om te hebben. Raad het wel aan om de waardevolle kaarten in een sleeve te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Nu online
iPodKiller schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 16:50:
[...]

Haha ik een volledige deck is wel leuker ja om te hebben. Raad het wel aan om de waardevolle kaarten in een sleeve te stoppen.
Zelf weer in de tcg gestapt bij de release van het 20-jarig bestaan. Ik koop elke maand twee van die speciale boxen en maak er dan 1 open en de andere hou ik sealed. Deze speciale generations boxen vind ik echter in verhouding wel duur, 12-15 euro voor twee boosters. Maargoed nog 29 kaarten voor volledige set. Ik sleeve overigens echt letterlijk elke kaart.

Uiteraard begon het weer te kriebelen en ben ik nu bezig om base t/m rocket eerst weer compleet te krijgen en zien we vanaf daar wel weer verder.
Inhumanous schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 16:05:
[...]

Je moet doen wat je leuk vind. Ik doe het vooral voor de nostalgie.Ook enkel verzamelen in nm/m conditie en er niet mee de game te spelen.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Royy90 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 18:32:
[...]

Zelf weer in de tcg gestapt bij de release van het 20-jarig bestaan. Ik koop elke maand twee van die speciale boxen en maak er dan 1 open en de andere hou ik sealed. Deze speciale generations boxen vind ik echter in verhouding wel duur, 12-15 euro voor twee boosters. Maargoed nog 29 kaarten voor volledige set. Ik sleeve overigens echt letterlijk elke kaart.

Uiteraard begon het weer te kriebelen en ben ik nu bezig om base t/m rocket eerst weer compleet te krijgen en zien we vanaf daar wel weer verder.
[...]

Je moet doen wat je leuk vind. Ik doe het vooral voor de nostalgie.Ook enkel verzamelen in nm/m conditie en er niet mee de game te spelen.
Je hebt ook gewoon de Venusaur/Charizard/Blastoise/Pikachu EX boxes, 4 boosters. Ietsjes goedkoper.

Maar die promo + pin van de mythical boxes zijn ook wat waard hoor. Heb dat liever dat dan zo'n oversized EX kaart bij eerdergenoemde EX boxes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
  • Nu online
iPodKiller schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 18:37:
[...]

Je hebt ook gewoon de Venusaur/Charizard/Blastoise/Pikachu EX boxes, 4 boosters. Ietsjes goedkoper.

Maar die promo + pin van de mythical boxes zijn ook wat waard hoor. Heb dat liever dat dan zo'n oversized EX kaart bij eerdergenoemde EX boxes.
Dat weet ik, en die koop ik ook wel, echter maar 1 per keer, puur om zelf te openen en voor de promo kaart. Ik heb alleen niks aan die oversized kaarten dus die verkoop ik altijd weer gauw.

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liegebeest
iPodKiller schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 16:50:
[...]

Alles wordt gesleeved hier :) Thank my TCG-history for that

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Nu online
Liegebeest schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 20:06:
[...]

Alles wordt gesleeved hier :) Thank my TCG-history for that
Haha is er ooit iets met je kaarten gebeurd?

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inhumanous
[b]Royy90 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 18:32:[/b
[...]

Ik zelf ook maar weer eens een paar boosters kopen denk ik! Plaatjes verzamelen is altijd leuk! Ga er dan idd niet mee spelen puur de zeldzame mooie plaajes verzamelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liegebeest
Royy90 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 21:22:
[...]

Haha is er ooit iets met je kaarten gebeurd?
Heh, nee hoor :) Don't worry... Ik ben gewoon redelijk anaal wat betreft mooie kaartjes, die ook nog eens ruil-goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:35
Thanks voor de tip van die events. Gisteren even Mew en Manaphy opgehaald. Jammer dat ik Celebi gemist heb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

15:00 uur nieuwe sun Moon footage

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Royy90 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 18:32:
[...]

[...]

Ik ben ook sinds 2 maanden weer aan het verzamelen geslagen, na het terugvinden van m'n oude collectie (ik mis maar 3 kaartjes van de base set :( ).

Om de nieuwere sets een impuls te geven had ik een collectie van commons / uncommons gekocht (ong 600 kaarten, zat wel wat dubbel tussen). Vanuit daar ook speciale sets gehaald welke promo-kaarten hadden, eigenlijk weinig losse packs gekocht.

Nu koop ik voornamelijk singles (via oa tcgplayer en pokemoncardmarket). Afgelopen week de Double Crisis set compleet gemaakt. Sowieso een kleine set, maar lijkt alleen in / rondom de US uitgekomen te zijn. Vond de artwork wel erg gaaf, dus die de prioriteit gegeven. Tussendoor telkens kleine bestellingen (of iig, voor kleine bedragen) om de andere sets completer te maken.

Hoewel ik veel qua (pokemon)games doe, miste ik toch wel iets om te verzamelen. Hiermee heb ik toch een redelijk betaalbare hobby (terug)gevonden. Zeker als je ziet dat veel kaartjes minder dan 10 cent per stuk kosten...

Qua oude generaties wil ik de gym sets zeker nog oppakken, vond die qua art ook wel tof vroeger. En natuurlijk de Base / Jungle / Fossil compleet krijgen (maar m'n vrouw heeft ook nog kaarten in d'r ouderlijk huis liggen, dus eerst daar kijken wat ze heeft)

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:55
Wordt die announcement ergens gestreamed ofzo, geen idee of het een kleine direct is of dat het gewoon een youtube filmpje ofzo gaat zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:48
Akaendra schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:54:
Wordt die announcement ergens gestreamed ofzo, geen idee of het een kleine direct is of dat het gewoon een youtube filmpje ofzo gaat zijn :P

Na lang zoeken heb ik deze stream kunnen vinden :>. Om 15:00 gaat het los.
YouTube: Pokémon Sun and Moon Announcement (June 2016)

Je kan ook nu naar Japanse site gaan om het zelf te zien

[ Voor 24% gewijzigd door Sinus_rhythm op 02-06-2016 15:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Rotom in je pokedex omfg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
En ik maar denken dat Solgaleo iets met Fire zou zijn.
Maar nee, gewoon een legendary metagross :P
Dan is de Psychic/Ghost bat toch meer mijn ding in ieder geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:34

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

_/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/024dd7add983c32040b6feb6c8a7901d.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ik had al meer met Moon. Maar nu helemaal. Psychic/Ghost omg. Yup Moon gaat het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

EN direct feed shots

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cj8vBK-WsAAdlmh.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.serebii.net/sunmoon/2.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cj8vBLVWUAA4-0w.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.serebii.net/sunmoon/1.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door iPodKiller op 02-06-2016 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

http://pokejungle.net/201...ew-pokemon-sun-moon-info/

http://pokemon.gamespress..._map_final_rgb_300dpi.png

150MB! 14,192px × 10,032px map van de Alola regio

[ Voor 71% gewijzigd door iPodKiller op 02-06-2016 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Ik snap dit niet :S

Hoe bedoelen ze as seen by scanning qr codes?

Mejor así

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liegebeest
Als in, nog een reden om tijdschriften te kopen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
Barbas schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 15:57:
[...]

Ik snap dit niet :S

Hoe bedoelen ze as seen by scanning qr codes?
Dat je dus een QR code inscanned en de pokémon aan je dex toegevoegd wordt.
Zodat je hem hebt gezien, dus niet gevangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

ach zo, hahaha sta je daar met je 3ds in de Appie qr codes te scannen als 30+ jarige

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die QR codes kan je natuurlijk gewoon op internet in een lijstje vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Helemaal als iemand zo slim is om de QR te her-genereren op basis van degeen die hij heeft gescand. Dan zit je niet tig keer opnieuw te proberen een scheve foto op je monitor te scannen :D Dat probleem had ik met die geheime-grot-in-een-huis in ORAS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Met de assets even snel een 4K wallpaper gemaakt lol:

https://imgur.com/hroBA4m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk allemaal ik ben benieuwd of het spel niet ineens "New 3DS" only is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
Dus die leeuw heeft dezelfde types als Metagross en ook dezelfde ability lijkt het wel, full metal body lijkt hetzelfde te werken als Clear Body. Niet erg indrukwekkend zo op het eerste gezicht en ghost/psychic klinkt wel leuk, maar dat zijn wel 2 zware weaknesses tegen ghost en dark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 17:17:
Leuk allemaal ik ben benieuwd of het spel niet ineens "New 3DS" only is.
In de trailer staat er er gewoon 3DS en 2DS.

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/8615144b6c0d057a992161e0394ae097.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Nu online
Zojuist mijn Manaphy box geopend, slechts 2 kaarten die ik nog niet had, waaronder een Golem EX. Nog 28 kaarten te gaan. Denk dat ik over ga op singles kopen want de kansen op de goede kaarten worden nu toch wel steeds kleiner. Iemand hier al de M Charizard EX of Jolteon gekregen? Ik gelukkig de Jolteon al wel :)

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jeeetje(blijkbaar vonden ze het niet leuk dat de code verspreid werd) :

Serebii Note: The Mew distribution for Europe has been removed from the servers https://t.co/oV6DIIA7Ub https://t.co/c8UPJOtbYk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickS29
iPodKiller schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 18:17:
Jeeetje(blijkbaar vonden ze het niet leuk dat de code verspreid werd) :

Serebii Note: The Mew distribution for Europe has been removed from the servers https://t.co/oV6DIIA7Ub https://t.co/c8UPJOtbYk
#@#$$@ Dat is niet leuk kom net thuis van werk en wil net de 3DS aanzetten om pokemon te gaan downloaden :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RickS29 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 18:32:
[...]

#@#$$@ Dat is niet leuk kom net thuis van werk en wil net de 3DS aanzetten om pokemon te gaan downloaden :( :( :( :(
Als je mew nog moet hebben heb ik um wel voor je. Heb um op Y en AS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 18:34:
[...]

Als je mew nog moet hebben heb ik um wel voor je. Heb um op Y en AS
Ik ga even nadenken over je aanbod, het kan zijn dat ik 1 deze dagen al een mew heb van de pokemon newsletter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RickS29 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 18:36:
[...]

Ik ga even nadenken over je aanbod, het kan zijn dat ik 1 deze dagen al een mew heb van de pokemon newsletter
Als het goed is was dat deze code, dus of hij is te vroeg online gekomen of hij was niet voor europa bedoelt en is nu terug getrokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Holy ships, dan heb ik geluk gehad! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Royy90 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 18:00:
Zojuist mijn Manaphy box geopend, slechts 2 kaarten die ik nog niet had, waaronder een Golem EX. Nog 28 kaarten te gaan. Denk dat ik over ga op singles kopen want de kansen op de goede kaarten worden nu toch wel steeds kleiner. Iemand hier al de M Charizard EX of Jolteon gekregen? Ik gelukkig de Jolteon al wel :)
Helaas nog geen van beide :(

Heb nog niet veel geluk met EX kaarten in de Mythical boxes. Ik haal er sowieso 1 per release, voor de pin / promo's, maar ik ben bang dat ik straks de hoofdprijs voor Jolteon neer moet gaan leggen.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Royy90 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 18:00:
Haha ik ben al blij dat ik 1 Venusaur EX uit de Darkrai box heb gerkegen. Had helemaal niks uit de Blastoise EX box. Je zou ongeveer 1 EX per 2 moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Nu online
Ja ik denk dat die 1 ex per 2 packs wel klopt ongeveer. Venusaur/Blastoise helaas nog niet kunnen krijgen. Krijg morgen als het goed is wel een complete base set engels (behalve Venusaur, die is NL) binnen. Heb er maar een paar nog nodig maar de rest verkoopt wel weer goed op Marktplaats gelukkig.

Als iemand misschien kaarten van de Generations set wil ruilen kan je altijd ff DM-en :)

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
iPodKiller schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 17:16:
Met de assets even snel een 4K wallpaper gemaakt lol:

https://imgur.com/hroBA4m
Stel je voor dat je pokemon ooit in hd kan spelen, de graphics en resolutie van de 3ds kan eigenlijk echt niet meer, mijn pad mag er in 2017 wel een opvolger komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Laatst online: 14:35
Ik vind pokemon juist een van de grafisch betere spellen op iedere DS hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Vind dat SuMo er heel goed uit ziet op de 3ds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Pokemon gaat gewoon goed om met de beperkingen die opgelegd zijn door de hardware. En lijkt erop dat ze met SuMo er nog meer uit weten te persen doordat de trainers ook zichtbaar zijn in combat. En hopelijk ook full contact battle animaties, dat mis ik eigenlijk nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik vind pokemon er ook niet lelijk eruit zien, maar als het wat scherper was (720p is al super scherp op z'n klein schermpje zou wel een stuk fijner zijn) . Ik denk dat de huidige mobiele hardware zoals de snapdragon 820 de game wel op 1440p kan laten afdraaien (wel op 1 scherm ipv 2).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
720p is echt super overbodig op een scherm van dit formaat.

De resolutie van het 3D scherm is 800x240 (3D). 720p = 1280*720 (2D) of 2560*720 (3D), dat is een resolutie die breder is dan fullhd en ik denk niet dat Nintendo dit betaalbaar kan houden.

Ik zou dan eerder denken dat ze naar de 480p gaan met de volgende handheld: 1600x480 (3D) of 800*480 (2D) uitgaande van dezelfde verhouding. Je hebt dan de maximale resolutie van een Wii in je handen, ik denk dat voor Nintendo games dat voorlopig ruim genoeg is.

Verder maakt het niet uit wat het tweede scherm doet, die wordt namelijk door een 2e CPU aangestuurd :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2016 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Laatst online: 22:35
Dat ligt natuurlijk volledig aan de grote van het scherm.
Als een nieuwe handheld een scherm van de grote van de 3DS XL krijgt dan is, naar mijn mening, 480p alsnog veel te laag en is 720p prima of adequaat.

Ik denk dat het ook best betaalbaar zou kunnen zijn. Dergelijke schermen worden namelijk in massa geproduceerd, zelfs voor goedkope Chinese smartphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
DGonlag2 schreef op zondag 05 juni 2016 @ 01:35:
Dat ligt natuurlijk volledig aan de grote van het scherm.
Als een nieuwe handheld een scherm van de grote van de 3DS XL krijgt dan is, naar mijn mening, 480p alsnog veel te laag en is 720p prima of adequaat.

Ik denk dat het ook best betaalbaar zou kunnen zijn. Dergelijke schermen worden namelijk in massa geproduceerd, zelfs voor goedkope Chinese smartphones.
Ben het met Je eens. Maar ga eens na dat het apparaat in 2017 uit komt, dat ten tijde van de iphone 7 of 7s ( ligt eraan of het voor of na september uitkomt). De iphone 7s zal kwa kracht al in de buurt komen van de xbox one ( warmte is nog wel een probleem maar goed).

Ten eerste kan nintendo besparen op de cpu. Huidige mobiele cpu's zijn veelste overpowered voor een handheld, ten tweede zou een 720p scherm betaalbaar en erg scherp zijn, plus de huidige mobiele gpu's kunnen het makkelijk aan.

Kwa prijs moet het ook makkelijk te doen zijn, kijk bijvoorbeeld naar de nieuwe ipod touch, heeft een generatie oudere hardware maar een prijs van 250 euro bij de release ervan. En dan praat ik nog over apple.

Het is toch ook jullie droom om pokemon te spelen volledig in de style van de serie, kijk naar de game ni no kuni wat allemaal mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Het is toch ook jullie droom om pokemon te spelen volledig in de style van de serie, kijk naar de game ni no kuni wat allemaal mogelijk is.
Level5, why am I not surprised? :) Zaten die lui niet ook achter Yokai Watch?

Anywho, ik vind eigenlijk de ORAS stijl van de game erg leuk... voor mij hoeft't er niet als de tekenfilm uit te zien. Smaken verschillen :)

Pagina: 1 ... 83 84 Laatste

Dit topic is gesloten.